نکات مهم و راهنمای خرید زیبایی و سلامت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید زیبایی و سلامت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

زیبایی و سلامتی یکی از بهترین نعمت‌هایی است که در اختیار ما قرار داده شده است و وظیفه بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی، برجسته کردن این زیبایی است؛ و با استفاده از لوازم بهداشتی و آرایشی نامرغوب نباید به آن‌ها خدشه‌ای وارد کرد تا خودمان را از این نعمت محروم کنیم. به طور کلی خرید بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی دخترانه و زنانه اعم از لوازم آرایش پوست، آرایش چشم، آرایش ناخن و محصولات مراقبت از پوست و مو نظیر مسواک برقی، شامپو و کرم‌های صورت، باید از برندهای معتبر و استاندارد انجام شود. ما در این مقاله از نکته خرید قصد داریم نکات مهم و راهنمای خرید زیبایی و سلامت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، مطالعه کنید.

نکات مهم هنگام خرید زیبایی و سلامت

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید زیبایی و سلامت گفته شد. می توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه محصول زیبایی و سلامت با کیفیت و پرفروش موجود در بازار. را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رعایت بهداشت بانوان تاثیر زیادی در حفظ سلامت کلی بدن دارد . ژل بهداشتی بانوان اسپانول با فرمولاسیون خاص خود ، باعث حذف انواع باکتری ها و قارچ های ناحیه تناسلی شده و به رفع سوزش و خارش کمک می کند. این ژل که برای مصرف روزانه بانوان ، دوشیزگان و خانم های یائسه مناسب می باشد با رفع بوی بد واژن ، تنظیم کننده میزان ترشحات واژن در دوران حاملگی نیز می باشد . این ژل با تقویت خاصیت الاستیک عضلات تناسلی به افزایش لذت جنسی در زوجین منجر می شود . استفاده از این محصول باعث تنظیم PH طبیعی واژن ، جلوگیری از عفونت و التهاب واژن پس از شنا در استخرهای عمومی می شود .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ادکلن با نت‌های آغازی از بادام و قهوه شروع می‌شود که فوراً حسی از گرما و دلپذیری را به ارمغان می‌آورد. این ترکیبات اولیه، زمینه‌ای شیرین را برای نت‌های میانی فراهم می‌کند. در قلب این عطر، نت‌های میانی از گل مریم و گل یاس قرار دارند که طراوت و ظرافت بی‌نظیری را به ترکیب اضافه می‌کنند. گل مریم با عطری لطیف و نرم و گل یاس با رایحه‌ای شیرین و جذاب، حسی از زنانگی و دلنشینی را به عطر می‌بخشند. نت‌های پایانی شامل دانه تونکا و کاکائو است که پایانی گرم و دلپذیر به عطر می‌دهند. دانه تونکا با شیرینی ملایم و کاکائو با غنای خود، عطر را به اوج لذت بخشی و ماندگاری می‌رسانند. ادکلن شرکتی “گیفت Gift” از برند “پینک ویژوال”، با ترکیب رایحه‌های قوی و چشمگیر، انتخابی ایده‌آل برای بانوانی است که می‌خواهند در هر موقعیتی، چه کاری و چه اجتماعی، حضوری خیره‌کننده و به‌یادماندنی داشته باشند. این عطر، نه تنها شما را خوشبو می‌کند، بلکه حس خوش‌بینی و اعتماد به نفس را در شما تقویت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Unlimited Double Touch 129 از برند kiko milano یک رژلب مایع دو مرحله‌ای است که باعث می‌شود لب‌های شما براق و جذاب تر از همیشه به نظر برسند. این رژلب شامل یک بیس رنگی و یک برق لب است که با هم ترکیب می‌شوند و رنگی پایدار تا 12 ساعت را ایجاد می‌کنند. این رژلب بدون انتقال و چسبندگی است و خیلی زود بر روی لب خشک می‌شود. رنگ 103 یک رنگ صورتی طبیعی است که با بسیاری از پوست‌ها و مدل‌های آرایشی سازگار است. این محصول همچنین باعث افزایش درخشندگی و حجم لب‌ها می‌شود. لیپ گلاس Unlimited Double Touch 129 میتواند به عنوان یک برق لب نیز استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قبل از اندازه‌گیری قند خون، شخص می‌تواند مشخص کند که این تست را قبل از خوردن غذا انجام می‌دهد و یا پس از آن. نتیجه‌ی اندازه‌گیری شده با این مشخصه داخل حافظه‌ی دستگاه ذخیره می‌شود و تفاوت قند خون در حالت‌ها و ساعت‌های مختلف قابل‌مقایسه است. حافظه‌ی دستگاه قابلیت ذخیره‌سازی 500 نتیجه را دارد. علاوه بر این قابلیت میانگین‌گیری در دوره‌های زمانی 7، 14، 30 و 90 روز نیز در این دستگاه گنجانده شده است. دستگاه برای اندازه‌گیری دقیق قند خون تنها به 0.6 میکرولیتر خون نیاز دارد. به‌وسیله‌ی قلم سوزن زنی و سوزن استریل می‌توان نوک یکی از انگشتان را سوراخ کرده و یک قطره خون روی نوار تست قرار داد. تنها 5 ثانیه طول می‌کشد تا نتیجه‌ی تست روی صفحه به ‌نمایش درآید. مزیت ویژه این دستگاه این است که اگر مقدار خونی که روی نوار قرار می‌گیرد کافی نباشد، دستگاه هشدار می‌دهد و مانند بسیاری از دستگاه‌های قند خون نتیجه‌ی اشتباه را نشان نمی‌دهد. مزیت دیگر این دستگاه این است که می‌توان از نقاطی غیر از نوک انگشت نیز خون‌گیری کرد. برای این کار ابتدا باید نوار را داخل دستگاه گذاشت تا کد خوانی شود و سپس نوار را خارج کرده و یک قطره خون روی آن قرار داده و دوباره نوار را داخل دستگاه گذاشت. در این حالت نمایش نتیجه 8 ثانیه طول می‌کشد. چنانچه به مدت 30 تا 90 ثانیه از دستگاه استفاده نشود، به شکل خودکار خاموش می‌شود. اقلام همراه دستگاه شامل 10 نوار تست، سوزن زن، 10 عدد سوزن و CD آموزشی فارسی است که داخل یک کیف پارچه‌ای نرم ارائه می‌شوند. سوزن‌زن یا اتو لانستی که داخل کیف وجود دارد، دارای قابلیت تعیین سرعت پرتاب و در نتیجه میزان خون‌گیری است. منبع انرژی دستگاه از یک عدد باتری سکه‌ای CR2032 تأمین می‌شود که تا 1000 بار جوابگوی استفاده از دستگاه است. از آنجایی که حافظه‌ی دستگاه محدود است، می‌توان اطلاعات ذخیره‌شده روی آن را توسط کابل Micro USB به کامپیوتر شخصی فرستاد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آرایش مو یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در زیبایی افراد است. این در حالی است که استفاده از ابزار و دستگاه‌های نامناسب آرایشی به‌مرورزمان می‌تواند به موها آسیب جدی رسانده و از زیبایی آن‌ها بکاهد. در سال‌های اخیر استفاده از دستگاه‌های اتوی مو و فرکننده تبدیل به عادتی هرروزه شده است؛ اما همچنان استفاده از سشوار معمول‌ترین روش حالت‌دادن مو در مقایسه با سایر وسیله‌هاست.سشوار AC9800 یکی از جدیدترین محصولات شرکت رمینگتون میباشد این سشوار به یک موتور AC بسیار قدرتمند با توان 2400 وات مجهز است. این سشوار با وزن کم و پرتاب باد 130 کیلومتر بر ساعت یک سشوار حرفه ای هم برای سالن وهم برای منزل میباشد این مدل همچنین قابلیت تولید یون منفی نیز دارد این سشوار همچنین دارای نمایشگر LED برای حالات سشوار میباشد و این سشوار برنده برتر سال 2022 مسابقات زیبایی لندن میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستکش ربات توانبخشی از اصل آینه سازی برای کمک به بازگرداندن حرکت دست آسیب دیده استفاده می کند. دست سالم می تواند دست آسیب دیده را به سمت خم شدن و اکستنشن سوق دهد. بیمار می تواند سرعت و فرکانس حرکت را کنترل کند. تمرین روزانه مناسب به شما یا اعضای خانواده تان کمک می کند تا سریعتر بهبود پیدا کنید. حالت های تمرینی چندگانه: دستکش ربات توانبخشی سکته مغزی دارای پنج سطح شدت و سرعت برای جابجایی آسان است. پشت هر انگشت مربوط به یک دریچه هوا است. شما می توانید دریچه هوا را برای تمرین فردی انگشتان خاص ببندید. مهارت انگشتان را تقویت می کند و در عین حال قدرت انگشت را بازسازی می کند و سرعت بازیابی عملکرد دست را افزایش می دهد.  ​​این دستگاه توانبخشی سکته مغزی به طور هوشمند حرکات و ساختار دست را تقلید می کند و امکان حرکت و گرفتن مستقل را فراهم می کند.   دستگاه توانبخشی سکته دستی کوچک، سبک و مجهز به کمربند قابل حمل است. بیماران می توانند از آن در هر مکان و هر زمان استفاده کنند، چه در خانه و چه در هنگام سفر استفاده کنند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کانسیلر تارت و استفاده از آن شما را با یک محصول جادویی رو به رو می کند که هر 12 ثانیه یکی از آن به فروش می رسد. فرمولاسیون فوق العاده این کانسیلر پوست را فورا صاف و یکدست کرده و نمای طبیعی به نتیجه نهایی آرایش می بخشد. مزایای کانسیلر تارت اورجینال پوشش دهی کامل و بی عیب و نقص مات، و پنهان کننده لک ها و تیرگی های پوست است. استفاده از این محصول کرم گونه برای ترکیب روی پوست بسیار آسان بوده و ترک نخورده و جلای اولیه خود را تا مدت زیادی حفظ می کند. این محصول با روغن دانه انبه و روغن نوعی درخت آفریقایی غنی شده است. این محصول فرمولی سبک دارد که با رنگدانه های فراوان منجر به یکدستی و صافی مناسب پوست می شود. کانسیلر تارت اورجینال با مواد مراقبت از پوست غنی شده، که باعث کاهش چین و چروک ها و منافذ پوست می شود و باعث می شود تا طراوت پوست به طور چشمگیری افزایش یابد. مواد افزودنی نام برده شده این کانسیلر را به یک محافظ قوی روزانه بدل کرده است. کانسیلر تارت چندکاره است و همزمان که از پوشش دهی آن برروی پوست خود لذت می برید می توانید از مراقبت و آبرسانی پوستتان نیز مطمئن باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای اینکه موهای خود را به راحتی و بدون آسیب رساندن به بافت مو، صاف کنید، باید از یک دستگاه باکیفیت و خوش‌ساخت استفاده کنید. «اتو مو رمینگتون مدل S8605» از آن دست دستگاه‌هایی است که به شما در این موضوع کمک خواهد کرد. این دستگاه با داشتن صفحات سرامیکی که بسیار مسطح و سیقلی است موهای شما را به سرعت صاف می‌کند و با اولین استفاده شما تاثیر کیفیت این صفحات را خواهید دید. این صافی مو برای شما در طول روز ماندگار خواهد ماند. بدین صورت در تمام طول روز می‌توانید بدون نگرانی نسبت به وضع موهایتان به کارهای روزمره بپردازید. این صفحه‌ها نسبت به صفحه‌های دستگاه‌های مشابه در بازار، تا 5 برابر موهای شما را صاف‌تر می‌کند و با هر بار عبور موها از بین صفحات، موها 50 درصد صاف‌تر می‌شوند. با توجه به اینکه این اتو از لاین کالر پروتکت میباشد ، حالت‌دهی توسط آن بدون آسیب رساندن به موهای شما صورت می‌گیرد. در صورتی که موهای خود را رنگ کرده اید این اتوی مو میتواند بهترین گزینه برای شما باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه قابلیت افزودن اسانس های خوشبو کننده را دارد که با استفاده از این قابلیت می توان هم محیط را خوشبو کرد و هم رطوبت محیط را افزایش داد. استفاده از لامپ 7 رنگ در این دستگاه باعث شده که بتوان از این محصول به عنوان چراغ خواب هم استفاده کرد. می توان با استفاده از اسانس های آرامش بخش در کنار تخت خواب، خوابی با آرامش و با کیفیت را تجربه نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باکارات رژ اکستریت د پارفوم مردانه و زنانه می باشد. این محصول با رایحه ی گرم و شیرین برای استفاده درفصول بهار ، پاییز و زمستان پیشنهاد می شود. این عطر از پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است و می تواند یک عطر بی نظیر برای مجالس و میهمانی های شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول ساخت شرکت کیمی فرکننده و حالت دهنده 4083 می باشد که حالت 4 کاره برای فر کردن و حالت دادن مو به کار می رود . این محصول دارای 4 عدد سری مخصوص فر و کرلی کردن مو می باشد و گستره ی دما از80 الی 200 درجه سانتی گراد با طول سیم 1.90 متر و دارای سیم گردان چرخشی 360 درجه است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماساژور تفنگی مینی گرین مدل GNMIMGUNBK با ابعاد کوچک به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی در دست قرار می‌گیرد . اگر مدت زمان طولانی در روز کار می‌کنید و دچار خستگی و استرس می‌شوید یا حتی دچار گرفتگی عضلات در نواحی مختلف بدنتان می‌شوید ، این ماساژور بهترین گزینه برای درمان خستگی روزانه می‌باشد و به شما کمک می‌کند در هر لحظه از شبانه روز که می‌خواهید ، ریلکس کنید .قابل حمل بودن آن به شما این امکان را می‌دهد که حتی در محل کار نیز بتوانید از این ماساژور استفاده کنید .به لطف باتری 800 میلی‌آمپری ، بسته به نوع استفاده‌ای که دارید ،بین 1 تا 3 ساعت شارژدهی دارد و می‌توانید در بیرون از منزل هم از آن استفاده کنید . سطح لاستیکی ماساژور از ایجاد هرگونه درد بدنی جلوگیری می‌کند . دارای 4 سرعت مختلف از جمله 1800/2200/2600/2850 است که با توجه به نیازتان آن را تنظیم می‌کنید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

: دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر مدل 2020-6stage به روش اسمزمعکوس (RO) میباشد.تصفیه آب سافت واتر مدل 2020 دارای 6 مرحله است.این دستگاه دارای یک مخزن آنتی باکتریال یک شیر اهرمی و ممبران 75 گالن است که داخل جعبه همراه با دستگاه و لوازم نصب میباشد.قطعات این تصفیه کننده آب تایوانی و دارای حک تایوان میباشد و مونتاژ ایران است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای با برند معروف و معتبر آکوا AQUA با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در فرایند تصفیه آب با استفاده از ممبران RO یا اسمز معکوس می باشد. مراحل فیلتراسیون دستگاه 7 مرحله ای آکوا مدل Aqua-JW-07 عبارتند از 3 مرحله اول پیش فیلتراسیون جهت حذف ذرات معلق مانند : گرد و خاک و گل ، زنگ آهن ، کلر ، سموم شیمیایی و رنگهای صنعتی با جرم 1 تا 5 میکرون می باشند. مرحله چهارم این دستگاه فیلتر ممبران اسمز معکوس است که جهت سختی گیری و حدف املاح محلول در آب و انواع نمک های معدنی و آلی ، مواد بیولوژیکی مانند انواع ویروس و باکتری وقارچ و پسمانده ها صنعتی تا0/0001 میکرون و حدف فلزات سنگین مانند نیترات ، نیتریت ، جیوه و کلیه عوامل سرطان زا از آب می باشد. مرحله پنجم این دستگاه فیلتر پست کربن یا کربن نهایی است که جهت حدف طعم و بوی نامطبوع آب بر روی این دستگاه طراحی و نصب گردیده است ، این فیلتر متشکل از زغال اکتیو شده پوسته نارگیل می باشد . مرحله ششم این دستگاه فیلتر مینرال یا معدنی ساز است که جهت افزودن املاح مورد نیاز بدن انشان مثل کلسیم ، منیزیم ، پتاسیم ، روی ، آهن و سدیم به اندازه مورد نیاز بدن انسان به آب می باشد. از فیلتر مرحله هفتم دستگاه تصفیه آب آکوا مدل Aqua-JW-07 با عنوان فیلنر قلیایی کننده یا ORP نیز یاد می شود . وظیفه فیلتر قلیایی ، افزایش عدد PH یا همان عدد اسیدیته آب است که هر چه این عدد بالاتر باشد درصد اسدیدته کمتر خواهد بود . این فیلتر به نحوی طراحی شده است که میزان په هاش آب را به حالت خنثی می رساند تا علاوه بر قلیایی کنندگی آب ، خواص مناسبی برای هضم غذا و کاهش روند پیر شدن سلول های بدن داشته باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

نگاه کلی

آماده‌باش برای مبارزه با قاتل خاموش

فشارخون بالا گاهی هیچ علائمی ندارد و بی صدا و بدون هیچ هشداری پیشرفت می‌کند. عوارض خطرناک کنترل نکردن فشارخون بالا بر کسی پوشیده نیست. این بیماری در صورتیکه تحت کنترل نباشد و پیشرفت کند، ممکن است باعث آسیب به کلیه‌ها، قلب، مغز و حتی چشمان شخص شود. از این‌رو به آن قاتل خاموش گفته می‌شود. پزشکان توصیه می‌کنند از سنین پایین بررسی فشارخون در کودکان شروع شود و به‌صورت دوره‌ای مقدار فشارخون افراد اندازه‌گیری شود. با این غربالگری‌ها اگر مستعد بالا رفتن فشارخون باشید از آن آگاه خواهید شد. این بیماری گاهی از خود علائمی بروز می‌دهد. از جمله این علائم می‌توان به احساس سردرد یا سنگینی در سر، احساس، مشکلات تنفسی، مشکلات بینایی و احساس درد در قفسه سینه اشاره کرد. این علائم ممکن است نشأت گرفته از مشکلات یا بیماری‌های دیگری باشند؛ اما اندازه‌گیری منظم فشارخون می‌تواند به تشخیص و درمان به‌موقع کمک کند.

دستگاه فشارسنج سخنگو زیکلاس مد، انتخابی برای همه

وجود یک دستگاه فشارسنج در هر خانه‌ای امری بسیار مهم در آگاهی به وضعیت جسمانی و پیشگیری از خطرات نوسان فشارخون است. برای انتخاب یک دستگاه سنجش فشارخون مناسب، ویژگی‌های مهمی را می‌توان مد نظر قرار داد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان روش استفاده از دستگاه، منبع تغذیه آن، دقت اندازه‌گیری و نحوه گزارش نتایج را نام برد. دستگاه فشارسنج سخنگو زیکلاس مد از نوع دیجیتالی و به آسانی توسط هر فردی قابل استفاده است. برای استفاده کافی است بازوبند را به طور صحیح دور بازوی خود ببندید و دکمه دستگاه را فشرده و منتظر اعلام نتیجه از دستگاه بمانید. از ویژگی‌های ممتاز این دستگاه قابلیت سخنگویی آن است. این فشارسنج نتیجه فشارخون اندازه‌گیری شده را هم روی صفحه‌نمایش خود به نمایش می‌گذارد و هم آن را به‌صورت صوتی اعلام می‌کند. این ویژگی استفاده از دستگاه را برای افراد کم‌بینا و نابینا نیز میسر می‌سازد. برای تامین انرژی این دستگاه هم می‌توان از برق شهری و هم از باتری استفاده کرد. پس می‌توانید فشارسنج‌تان را در سفر نیز همراه داشته باشید. این دستگاه مجهز به صفحه‌نمایشی از نوع دید در شب است که باعث سهولت استفاده از آن در هر شرایطی می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ایزی لایف یک برند محبوب ایرانی می باشد که توانسته با خدمات خوب و ارائه اجناس با کیفیت ، مشتریان خود را همواره راضی نگه دارد. اگر شما قصد خرید بخور سرد دارید بخور سرد MH-901 ایزی لایف می تواند یکی از انتخاب های شما برای خرید باشد.دستگاه بخور سرد ایزی لایف 6 لیتری مدل MH-901 درای یک مخزن 6 لیتری آب بوده که با پرتاب قدرتمند بخار آب خود، توانایی مرطوب سازی محیط هایی با مساحت 100 متر مربع را دارا می باشد. این دستگاه با مخزن پر از آب توانایی کارکرد مداوم تا 20 ساعت را دارا می باشد. در صورت اتمام آب مخزن چراغ واترلس دستگاه فعال شده و به رنگ قرمز در خواهد آمد. در صورت اضافه کردن آب ، دستگاه بخور سرد ایزی لایف 6 لیتری مدل MH-901 به کار خود ادامه خواهد داد و در صورتی که آب به آن اضافه نشود دستگاه به صورت اتوماتیک جریان تولید بخار را قطع خواهد کرد. دستگاه بخور سرد ایزی لایف 6 لیتری مدل MH-901 جزو معدود بخورهای سرد موجود در بازار می باشد که دارای دریچه اضافه کردن آب از بالای مخزن آن می باشد. دریچه خروج بخار این دستگاه قابل چرخش بوده و شما می توانید ان را به صورت یک طرفه و یا دو طرفه مورد استفاده قرار دهید. دستگاه بخور سرد ایزی لایف 6 لیتری مدل MH-901 دارای فیلتر سبک کننده آب نیز می باشد که باعث می شود فشار کمتری به مبدل تولید کننده بخار وارد شود. شما به آسانی می توانید میزان بخار خروجی از دستگاه بخور سرد را تنظیم کنید . این خروجی براساس مدت زمان استفاده و یا مساحت فضای داخلی منزل و یا محل کار شما خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

واریس بیماری است که در طی آن دیواره‌ی وریدها(سیاهرگ‌ها) دچار تورم و برآمدگی پیاز مانند می‌شوند. این مشکل به‌طور عمده در دیواره‌ی وریدهای قسمت تحتانی ساق پا دیده می‌شود. هر ورید یا سیاه‌رگ دارای دریچه‌های کنترل‌کننده جریان خون است. واریس هنگامی ‌رخ می‌دهد که این دریچه‌ها دچار نارسایی شده باشند و به فعالیت طبیعی خود ادامه ندهند. بیشتر سیاهرگ‌های واریسی بدون علامت بوده و تنها از جنبهٔ زیبایی روی پوست اثر می‌گذارند. در صورت علامت‌دار شدن، احساس درد، پری و سنگینی در قسمت موردنظر ایجاد می‌کند. این مشکل بیشتر در ساق پاها به‌ویژه پس از ایستادن به مدت طولانی، وجود دارد. گاهی تورم در مچ پا و عروق برجسته در پا دیده می‌شود. برای جلوگیری از ایجاد این مشکلات محصول فوق می‌تواند کمک به سزایی داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هماره یکی از عمده مشکلات همه ما حین استفاده از انواع پنکیک و کرم پودر عدم وجود طیف رنگی مناسب جهت پوشش کامل پوست بوده است به طوری که صورت همواره به طرز آماتور گونه ای پوشیده شده و هیچ سایه یا هایلایتی ندارد و این نه تنها جلوه ای آماتور گونه خواهد داشت، نواقص و عیب هارا پوشش نمیدهد و منجر به زیبایی نخواهد شد بلکه ظاهری ناخوشایند به صورت خواهد داد که همه ما با آن مواجه شده ایم. همچنین استفاده از پوشاننده ها با تنالیته رنگی متفاوت نیاز مند تمرین بالا بوده، زمان بر است و نیازمند تعداد بالایی از پوشاننده ها می باشد. شرکت میکاپ فکتری آلمان با در نظر گرفتن این معضل دست به تهیه محصولی زده که ضمن استفاده معمول و آسان حاوی تنالیته رنگی سرد و رشن، متوسط، گرم و تیره می باشد تا بتواند تمام نیاز های هر فردی را برطرف نماید. وجود 3 نوع تنالیته رنگی و کنتراست متفاوت در این محصول سبب شده تا هر فرد با هر سطح از توانایی در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند به بهترین شکل ممکن علاوه بر داشتن پوششی یک دست، مخملی و کاملا طبیعی، سایه روشن ایده عال خود را ایجاد کرده و با توجه به تناز رنگی پوست خود نزدیک ترین ترکیب رنگی دلخواه خود را ایجاد نماید. پنکیک فشره مخملی و مات فوق سبک میکاپ فکتری بالانس کننده رنگ پوست محصولی منحصر به فرد با پوشش دهی بالا فرموله شده جهت پوشاندن چین و چروک، نواقص و خطوط صورت، ضد تعریق و رطوبت، فاقد چربی، سبک، مخملی و مات می باشد. ترکیبات مرطوب کننده و مواد معدنی به کار رفته در آن باعث شده تا پوست به راحتی تنفس کرده، لکه ها و حتی رنگ پوست را به خوبی پوشش داده و پوستی سالم، شفاف، با طراوت، جوان، بدون چین و چروک و با نشاط را حاصل داشته باشد. این محصول مناسب انواع پوست بوده و با پوشش یکنواخت و سبک به دلیل دارا بودن مواد طبیعی باعث میشود تا پوست شفاف و لطیف شده، جلوه طبیعی داشته باشد و همچنین با دارا بودن انواع پروتئین و ویتامین در عین زیبایی سلامت پوست رانیز حاصل داشته باشد. حاوی مقادیر فراوان کلاژن بوده که موجب روشنی، لطافت و آبرسانی عمیق پوست صورت می گردد، مانع از بسته شدن منافذ پوست و عدم تنفس پوست شده و آرایشی با ماندگاری بالا را حاصل دارد که باعث شـادابی و داشتن صورتی بی نقص و آرایشی طبیعی می شود. فاقد چربی بوده و جلوه‌ای طبیعی، مات، مخملی، سبک، ابریشمی به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه مجهز به نگهدارنده دیواری جهت استفاده در حمام یا استخر شخصی می باشد دارای دگمه هوای سرد، مجهز به سیستم تنظیم باد و حرارت با بهره گیری از کلید های شش حالته می باشد. بسیار سبک و دارای فیلتر فلزی با قابلیت جدا سازی آسان جهت نظافت و کاربرد حرفه ای می باشد. دستگاه مجهز به ژنراتور تولید یون جهت حفظ سلامت و رطوبت مو می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تعریق یک فعالیت طبیعی بدن است که اتفاقاً برای تعادل دمای بدن و خروج سموم بدن از طریق غدد تعریق و منافذ پوست ضروری ست. اما همیشه هر فعالیت و اتفاق مفید، خوشایند نیست. تعریق نیز یکی از این دردسرها است که متأسفانه برای بسیاری از افراد تبدیل به یک مشکل جدی شده که حاضرند برای رفع آن دست به هر کاری بزنند. معمولاً در اطرافمان با افراد زیادی سروکار داریم که از تعریق در بدن به‌ ویژه ناحیه زیر بغل شکایت می‌کنند. برای رفع این مشکل راه حل های تهاجمی و غیر تهاجمی مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین این راه حل ها استفاده از پدهای ضدتعریق است. زیرا این روش کاملا غیر تهاجمی بوده و مانع از عملکرد طبیعی بدن نمیشود. پد ضد تعریق کوال دارای سوپر جاذب های بوی عرق میتواند یک انتخاب درست برای حل این معضل باشد. این پد علاوه بر خواص ضدتعریق دارای خاصیت بوگیری نیز است. سوپر جاذب های بوی عرق بر روی پد به راحتی قابل مشاهده است. به گونه ای که اگر این پد را در داخل کمد لباس ها قرار دهید قادر خواهد بود بوی لباس ها را گرفته و حذف کند.این لایه ضد تعریق به صورت تنفسی است یعنی این لایه مانع از نشت عرق و آب به لباس میشود اما هوا و بخار آب میتواند از آن عبور کند. از سویی دیگر این لایه بسیار نازک است به طوریکه احساس گرما در زیر بغل لباس ایجاد نمیکند. از دیگر ویژگی های این لایه میتوان به آنتی باکتریال و ضدقارچ بودن آن اشاره کرد در نتیجه مانع از رشد باکتری در زیر بغل میشود. این پدها قابلیت شستشو نیز دارند. توسط این لایه پد میتوانید در تابستان ویا زمستان سال لباس های رنگی متنوعی بپوشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عرق کردن یک فرایند طبیعی و نشان دهنده سلامت انسان است. انسان در موقعیت های مختلفی مثل گرمای محیط و استرس زیاد عرق می کند. عرق کردن بیش از حد میتواند نوعی بیماری باشد. با وجود اینکه عرق کردن باعث خنک شدن بدن و دفع بعضی از ترکیبات سمی از بدن می شود، ولی به دلیل بوی بد و حس خیسی ناخوشایندی که ایجاد می کند، مردم دوست ندارند عرق کنند. به علاوه، گاهی اوقات زیر بغل خیلی عرق می کند و سبب ایجاد یک لکه مرطوب در لباس می شود که اصلا ظاهر جالبی ندارد. ضد تعریق سودا محصولی است که مانع از رسیدن عرق به سطح پوست می شود. این محصول دارای ترکیباتی همچون نمک های آلی آلومینیوم بوده که با عرق واکنش داده و لایه ای روی سطح پوست می سازند که مجاری خروجی غدد عرقی در سطح پوست را مسدود می کند. ضد تعریق سودا علاوه بر بستن مجاری اضافه تعریق رایحه ای خوش دارد که حلال بوی بد است و بوی بد تعریق را میپوشاند. پارابن یکی از موادی است که برای پوست اصلا خوب نیست. در تولید رول ضد تعریق سودا تلاش شده از پارابن استفاده نشود. سودا تلاش کرده با ارائه قیمتی مناسب همراه با حفظ اصل کیفیت خریداران محصولات خود را راضی نگه دارد. به شما اطمینان خواهیم داد با استفاده مداوم از این محصول معجزه آن را به چشم خواهید دید و قطعا خرید رضایت بخشی را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو مارال یک رنگ موی مرغوب با چند ویژگی منحصر به فرد است ؛ ایجاد شفافیت و درخشندگی، قابلیت پوشانندگی کامل، پایداری بیشتر، سازگاری با پوست، ایجاد رنگ طبیعی و نرمی در مو از ویژگی های آن است. علائه بر این ویژگی ها سپرو با ترکیب 7 روغن غنی کننده در ترکیب مواد اولیه خود باعث شده تا پس از رنگ کردن و حتی تا مدت ها بعد از آن لطافت خارق العاده ای درموهای احساس کنید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ موی بیول یکی از تولیدات ملی موفق و با کیفیت است، رنگ موی بیول با فرمولاسیون آلمانی خود توانسته است نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند. رنگ موی بیول حاوی عصاره گیاهان و روغن‌های حیات‌بخش است. این رنگ مو حاوی ویتامین C، B5 و E، روغن بادام، کنجد، فندق، سبوس برنج و کراتین است که هرکدام از این مواد، در سلامت موها و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن موثر است. روغن بادام موجود در این رنگ مو با خلوص بالا، مستحکم‌ترین تارهای مو را به شما هدیه می‌دهد، این استحکام نتیجه وجود عناصر معدنی، کلسیم، فسفر و منیزیم در روغن بادام می‌باشد. وجود روغن فندق در ترکیبات این رنگ مو را می‌توان یکی از موارد ارجحیت این رنگ نسبت به دیگر رنگ موها دانست، بالاترین درجه نرمی را پس از رنگ نمودن با رنگ بیول بر روی مو‌های خود احساس نمائید. این روغن به علت دارا بودن اسید چرب همخوان با متابولیسم بدن، کاملا جذب تارهای مو گردیده و نتیجه‌ای جز براقیتی چشم نواز و نرمی ابریشمی گون برای شما به ارمغان نخواهد آورد. این رنگ حاوی عصاره سبوس برنج بوده که با تقویت مو، با اتکا به ویتامین‌های B5 و E موجود در این روغن، از تاثیرات وجود این روغن می‌باشد، وجود عصاره این غله در رنگ موی بیول خاطر شما را بابت تقویت تارهای مو آسوده می‌نماید. روغن کنجد سرشار از امگا 3 و امگا 6 می‌باشد که هر دو از چربی‌های غیر اشباع مفید برای بدن انسان می‌باشند و مو را در مقابل رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌نماید. وجود ویتامین C به میزان کافی در این رنگ مو، باعث رشد سلولی و ترمیم سلول‌های آسیب دیده مو می‌گردد. پروتئین موجود در این رنگ مو، ترمیم کورتکس موی شما در هنگام رنگ‌پذیری به همراه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو مارال رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو مارال برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو مارال حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. حجم: ۱۰۰ میل نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد مارال می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مژه‌ها در فرم و حالت چشمانمان بسیار مؤثرند و با استفاده از ریمل متناسب با نوع چشم می‌توان حالت اصلی چشم را نشان داد. ریمل وانورا مدل «best Volum» مژه‌هایتان را خشک نکرده و روی پلکتان احساس سنگینی نخواهید کرد و با برس مویی مژه‌هایتان را تفکیک کرده و بابت چسبندگی مژه‌هایتان نگرانی نداشته باشد. این محصول با قابلیت حجم‌دهندگی برای افرادی که مژه‌های کم‌پشت و نازکی دارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که استفاده از ریمل را در برنامه‌ی روزانه خود دارند، این مدل برای استفاده در طول روز مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریمل کاتریس مدل Lift Up، مژه های شما را بلند میکند و به آن ها حجم میدهد. این ریمل حاوی پروتِئین برنج و پرو ویتامین B5 است که از مژه های شما در برابر ریزش محافظت کرده و آن ها را تقویت میکند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط چشم بر روی خط مژه ها در پشت چشم کشیده می شود تا چشم شما را بزرگتر جلوه داده و در عین حال فرم و حالت نیز به آن می دهد. خط چشم ضد آب یورن، ساخت کشور آلمان می باشد. این خط چشم دارای قلموی ماژیکی و انعطاف پذیری بوده که به راحتی می توان با استفاده از آن خطوط ظریف و دقیق را طراحی کرد.این محصول با رنگ دانه های غنی مشکی، به سرعت خشک می شود و خط چشمی کاملاً پیوسته و بدون لک بر روی پلک ایجاد می کند. خط چشم ضد آب یورن در مقابل تعریق و آب مقاوم بوده و ماندگاری طولانی دارد این محصول دارای بافت سبک و از مرغوبیت بالایی برخوردار است که برای خانم‌هایی که از خط چشم به‌صورت روزانه استفاده می‌کنند ایده‌آل است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه کننده هوا «جی پلاس» (G Plus) مدل GAP-J450I با حجم هوای خروجی 300 متر مکعب بر ساعت برای فضایی با مساحت حداکثر 39 متر مربع طراحی شده است. قابلیت‌ بخور این مدل می‌تواند فواید زیادی از جمله کنترل رطوبت محط داشته باشد. همچنین مرطوب کردن محیط در فصل‌های سرد می‌تواند از سرماخوردگی جلوگیری کند. این دستگاه دارای حالت های عملکرد هوشمند و خواب است. در حالت هوشمند دستگاه به صورت خودکار میزان آلودگی هوای محیط را تشخیص داده و میزان هوای خروجی را تنظیم می‌کند. همان‌طور که از نامش پیداست، حالت خواب هنگام خواب کاربرد دارد و این حالت دستگاه صدای کمتری تولید می‌کند. البته حداکثر میزان صدای تولیدی این دستگاه برابر با 55 دسی بل است. نشانگر اتمام آب، تعویض فیلتر و کیفیت هوا نگهداری از دستگاه را ساده‌تر کرده‌اند. در پایان این که سیستم فیلتراسیون مدل GAP-J450I از یک فیلتر هپا و یک فیلتر کربن فعال تشکیل شده است.

مقابله با آلودگی

از زمانی که زندگی شهری آغاز شد، انواع آلودگی‌ها وارد زندگی انسان‌ها شد. آلودگی‌ صوتی، آلودگی  هوا و حتی آلودگی پسماند‌های غذایی، همه و همه به خاطر زندگی شهری به انسان تحمیل شد اما مزایای این زندگی شهری آنقدر زیاد بود که نمی‌توان فقط به خاطر آلودگی‌هایی که وجود دارد این زندگی را ترک کرد. پس همان انسان‌هایی که در شهر‌های بزرگ زندگی‌ می‌کردند تصمیم گرفتند که بر این آلودگی‌ها چیره شوند. این تصمیم باعث شد تا با کمک گرفتن از تکنولوژی محصولاتی را تولید کنند که می‌تواند با انوع این آلودگی‌ها مقابله کند. یکی از محصولاتی که می‌تواند روی آلودگی هوا تاثیر داشته باشد. تصفیه کننده‌ی هوا است. این وسیله با استفاده از فیلتری که در آن قرار می‌گیرد می‌تواند ذرات آلودگی موجود در هوا را، هر چقدر کوچک از هوا جدا کرده و در خود نگه دارد. امروز می‌خواهم تصفیه کننده‌ی هوای جی پلاس مدل GAP-J450I  را به شما معرفی کنم. شاید این محصول همان محصولی باشد که بتواند مورد توجه شما قرار بگیرد تا آن را به عنوان حافظ سلامتی خود بپذیرید.

ظاهری زیبا و کاربردی

جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک ساخته شده است. نوع این پلاستیک بسیار با کیفیت بوده و قطرات آب روی آن باقی نمی‌مانند. این موضوع باعث می‌شود از لک شدن آب روی بدنه جلوگیری شود. از دیگر خصوصیات ظاهری آن می‌توان به نمایشگر وضعیت اشاره کرد که می‌تواند اطلاعات بسیاری را به شما ارائه دهد. دکمه‌های تغییر تنظیمات روی این دستگاه قرار دارند و به صورت لمسی هستند. این دستگاه ظاهری بسیار شیک دارد و به شما این امکان را می‌دهد در هر محلی که می‌خواهید آن ر قرار دهید. نمایشگر این محصول قادر است به شما کیفیت هوای محیط اطراف خود را تا فضای 39  متر‌مربع  نمایش دهد و ر کنار آن میزان سطح آب و سطح رطوبت را نیز به شما گزارش می‌دهد که می‌تواند بسیار مفید باشد.

فیلترهای درونی دستگاه

این دستگاه یک تصفیه‌کننده‌ی هوا است بدین منظور دارای 3 فیلتر قدرتمند بوده تا بتواند عمل تصفیه را انجام دهد. فیلتر اول فیلتر HEPA بوده که نوع ساختار آن بدین صورت است که فضای آزاد بین تار و پود آن 0.3 میکرون است و به همین دلیل از آن برای به دام انداختن ذرات بسیار ریز آلودگی که در هوا معلق است استفاده می‌کنند. این نوع فیلتر در تصفیه هوا و جاو برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نوع عملکرد آن بسیار مفید است. فیلتر بعدی، فیلتر کربن فعال است. این فیلتر در مرحله‌ی دوم دستگاه‌های تصفیه آب هم به کار می‌رود. ساختار آن از پوسته نارگیل بوده که قابلیت این دارد گازهای سمی که در رطوبت موجود در هوا حل شده‌اند را در خود نگه دارد. اگر شما در شهرهای خیلی بزرگ و مرطوب زندگی می‌کنید این فیلتر از مهم‌ترین فیلتر‌های موجود در این دستگاه است. فیلتر بعدی، فیلتر یون ساز است.  در هوایی که نفس می‌کشیم ذرات با یون‌های مثبت و منفی وجود دارند. اگر یون‌های مثبت زیاد شود باعث ایجاد افسردگی و سردرد می‌شود. این فیلتر به کمک شما می‌آید و در هوا یون منفی آزاد می‌کند. این موضوع باعث می‌شود یون‌های مثبت جذب یون‌های منفی شوند و تعداد یون‌های مثبت در یک ناحیه زیاد نشود.

در آخر، زندگی کنیم

سال‌ها است که میزان رشد سرطان و سکته در حال افزایش است. یکی از دلایل این مشکلات آلودگی هوا و آلودگی آب است. مواد آلوده وارد بدن شده و عملکرد بدن انسان را مختل می‌کنند. انسان دیگر به زندگی شهری خود عادت کرده و یک احتمال نمی‌تواند باعث شود تا از این زندگی دست بکشید اما می‌توانید برای حفظ سلامتی خود در محل کار و یا منزل خود از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید تا بیشترین زمان ممکن هوای پاک را نفس بکشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن لبخندی زیبا آرزویی دست‌یافتنی است. مراقبت از دندان و حفظ سلامت آن، تنها با استفاده‌ی هرروزه‌ی مسواک و نخ‌ دندان ممکن نخواهد بود. شیوه‌ی مسواک‌زدن اغلب افراد غلط است یا در خرید مسواک برقی یا معمولی به ویژگی‌های مهم و اصلی آن توجه نمی‌کنند. مسواک برقی «پرو3 3900» از برند معتبر «اورال-بی» یکی از کامل‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است که برای استفاده‌ی چندین نفر در خانواده امکان‌پذیر است. «Pro3 3900» مانند مسواک‌های برقی دیگر، نقاط دور از دسترس را تمیز می‌کند؛ علاوه‌براین تا 97 درصد پلاک‌های دندانی را هم از بین می‌برد. فشار بیش از حد مسواک روی دندان و لثه، برای دندان‌ها مضر است؛ اما در این مدل به دلیل وجود سنسور فشار، فرد می‌تواند از این آسیب جلوگیری کند. استفاده‌ی مداوم از این مسواک برقی باعث سفیدشدن دندان‌ها پس از 21 روز می‌شود؛ ضمن اینکه به کاهش التهاب لثه‌های حساس کمک بسیاری می‌کند. این مسواک برای هر بار شارژ‌ به 16 الی 20 ساعت زمان احتیاج دارد. وجود پایه‌ی شارژ‌ که به‌عنوان استند نیز قابل‌استفاده است، نگهداری از Pro3 3900 را آسان کرده است؛ ضمن اینکه دو سری همراه این مسواک، درون محفظه‌ای قرار دارند که از آلوده‌شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. وجود سنسور فشار، امکان سفیدکنندگی و از بین‌برندگی پلاک دندان از ویژگی‌های بارز این مسواک هستند که به‌راحتی این محصول را در میان گزینه‌های خرید قرار می‌دهند.از دیگر ویژگی های این محصول دارای دو دسته مسواک برقی سفید و مشکی می باشد.دکمه‌ی روشن و خاموش مدل Pro3 3900 دقیقا جایی که انگشت شست قرار می‌گیرد، تعبیه شده است. بالا و پایین دکمه طوری طراحی شده که انگشت روی آن‌ها محکم شود؛ همچنین جایی که دست قرار می‌گیرد، خاصیت ضد لغزش دارد تا مسواک از دست در نرود. پایین مسواک نشانگرهای شارژ و اتمام باتری قرار دارند. پشت مسواک، زیر سری یک لامپ قرمز تعبیه شده که درواقع نشانگر فشار بیش‌ازحد است. گفتنی است در طراحی این مدل مبانی ارگونومیک کاملا رعایت شده‌اند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول ساخت کشور آلمان است و سری های آن سازگار با مدل های فیلیپس سونیکر ست، دو برابر عمر باتری دارد و به جای یک هفته با یکبار شارژ دو هفته دوام میاورد و برای مسافرانی که نیاز به شارژر ندارند ممکن است انتخاب بهتری باشد. 3 حالت تمیز کردن دندان در آن تعبیه شده که شامل تمیز کردن معمولی ، نرم و ماساژ میباشد. این دستگاه ضد آب است و همچنین علاوه بر برس مسواک دارای دو سری ارتودنسی و نخ دندان هم میباشد و در نهایت تجهیزات کاملا مناسب نکات مثبتی ست که در خرید این مسواک برقی به چشم میخورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح «پرومکس» (Promax) مدل «1921AB» ازجمله دستگاه‌های حرفه‌ای پرومکس است که به باتری قابل شارژ مجهز شده و دارای کلید تنظیم طول اصلاح است. تیغه‌ی تریمر دستگاه از نوع Accu Blade است و با زاویه‌ی برش خاصی که دارد موها را بهتر، سریع‌تر و راحت‌تر قطع می‌کند. روی دستگاه دکمه‌ای قرار دارد که به کمک آن می‌توان طول برش تیغه را در 4 اندازه‌ی 0.5، 1.2، 1.9 و 2.5 میلی‌متر تنظیم کرد. برای اصلاح موها در اندازه‌هایی بیشتر از 2.5 میلی‌متر باید از یکی 4 شانه‌ی اصلاح ارائه شده استفاده کرد. به کمک این شانه‌ها می‌توان موهای سروصورت را در اندازه‌های 4 تا 18 میلی‌متر کوتاه کرد. 1921AB به باتری قابل شارژی مجهز است که برای اولین بار 6 ساعت باید شارژ شود. اما از دفعات بعدی ظرف مدت 2 ساعت شارژ کامل می‌شود و پس از آن می‌توان تا 55 دقیقه به شکل بی‌سیم از دستگاه استفاده کرد. خوشبختانه برای شارژ کردن باتری یک پایه‌ی شارژ نیز ارائه شده که دستگاه به شکل خوابیده روی آن قرار می‌گیرد. برخلاف بعضی از ماشین‌های اصلاح می‌توان آداپتور برق را مستقیماً به انتهای ماشین اصلاح وصل کرد و با برق شهری از آن استفاده کرد. بنابراین مشکلی بابت تمام شدن شارژ باتری در وسط کار اصلاح پیش نمی‌آید. برای اینکه تیغه‌ی تریمر دستگاه همیشه در بهترین شرایط کارکرد قرار داشته باشد، باید پس از اصلاح خرده‌های مو را توسط برس تمیز کرده و تیغه را روغن‌کاری کرد. داخل جعبه‌ی کالا، برس و روغن برای این کار قرار داده شده است. به‌طور خلاصه ماشین اصلاح پرومکس 1921AB دارای تیغه‌ی تریمر Accu Blade، دکمه‌ی تغییر طول برش تیغه از 0.5 تا 2.5 میلی‌متر، 4 عدد شانه‌ی اصلاح از 4 تا 18 میلی‌متر، باتری قابل شارژ لیتیومی و پایه‌ی شارژ بوده و به شکل بی‌سیم یا با برق می‌توان از آن استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید جالب باشد بدانید که با تقریباً هزینه‌ی یک مدل موی حرفه ای، می توانید یک ابزار بادوام برای حفظ و زیبایی مدل موهایتان خریداری کنید. پس از ده‌ها آزمایش در دنیای واقعی از 11 ابزار کوتاه‌کننده‌ی مو که محبوبیت بالایی در میان آرایشگران داشتند، محققان به این نتیجه رسیده‌اند که ماشین‌های اصلاح مو بهترین ابزار کوتاه کننده موهای ما محسوب می‌شوند که اسیبی به پوست و مو نمیرسانند و در عین حال برای استفاده عموم راحت است. ماشین اصلاح مو mijia همراه با تیغه‌های سرامیکی با روکش تیتانیوم و پوشش فلزی ساخته شده است که درواقع کمک‌می‌کند تا در هنگام اصلاح‌مو آرایشگر دقت وکنترل بهتری روی موها داشته باشد. قدرت همراه با گشتاور بالای این محصول، نیروی برشی عالی را به ارمغان می‌آورد، که اصلاح انواع مو را آسان می‌سازد. در حالی که برش این ماشین اصلاح کارآمد است، در عین‌حال نویز را می توان به راحتی در محدوده 50dB(A)x حفظ کرد. الگوریتم خود توسعه‌یافته ماشین اصلاح مو شیائومی mijia مدل LFQ2KL اندازه فعلی روغن را به دقت محاسبه می‌کند و نور خودکار زمانی که روغن کم است یادآوری می‌کند تا از کمبود روغن در سر کاتر جلوگیری شود و بر تجربه کاربر تأثیر بگذارد و حتی آرایشگر هم بداند چه زمانی روغن را چک کند. دندانه‌های گرد تیغه‌ها در دو طرف ماشین اصلاح mijia با طراحی ویژه، بسیار راحت وامن به پوست سر نزدیک شده، درحالی‌که هنگام استفاده از این ماشین اصلاح، نیازی به نگرانی در مورد آسیب‌های پوستی نیست. ماشین اصلاح موی شیائومی Mijia با استفاده از باتری لیتیومی و ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت و رابط Type-C، می تواند تا 180 دقیقه با یک بار شارژ دوام بیاورد و نیازهای مدل موی خانواده را برآورده کند. در عین حال، از شارژر برای رهایی از اضطراب اتمام باتری پشتیبانی می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر بخواهیم یک سشوار پر قدرت و با کیفیت بالا را به شما معرفی کنیم ، بدون شک ان سشوار حرفه ای گلدن مکس میباشد.سشوار حرفه ای گلدن مکس مدل HZ-9140 با قدرت 3000 وات واقعی سشواری حرفه ای و پر قدرت جهت استفاده در سالنهای رایشگاهی و مصارف خانگی میباشد.این سشوار دارای پنج حالت کنترل میباشد. که حرارت ان را میتوان در سه حالت مختلف و قدرت پرتاب باد ان را در دو حالت تنظیم کرد .همچنین دارای دکمه خنک کننده سریع سشوار میباشد.سشوار گلدن مکس دارای متور سنگین AC میباشد و از برق مستقیم شهری تغذیه میکند. همچنین طول کابل ان 3 متر میباشد که باعث راحتی در استفاده میشود.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل