محصولات بومی و محلی

نکات مهم و راهنمای خرید عسل طبیعی به همراه قیمت و خرید آنلاین

نکات مهم و راهنمای خرید عسل طبیعی به همراه قیمت و خرید آنلاین

خرید عسل طبیعی، با توجه به خواص درمانی و تغذیه‌ای فراوان آن، اهمیت ویژه‌ای دارد. اما با وجود انواع مختلف عسل در بازار و شیوه‌های تقلبی، انتخاب عسل طبیعی کار ساده‌ای نیست. در این راهنما، نکات مهم و راهکارهایی برای خرید عسل طبیعی را بررسی می‌کنیم. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید عسل طبیعی در نکته خرید همراهمان باشید.

چرا خرید عسل طبیعی اهمیت دارد؟

  • خواص درمانی: عسل طبیعی حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوانی است که به تقویت سیستم ایمنی، بهبود هضم و درمان برخی بیماری‌ها کمک می‌کند.
  • طعم و عطر طبیعی: عسل طبیعی طعم و عطر منحصر به فردی دارد که در عسل‌های تقلبی وجود ندارد.
  • پشتیبانی از تولیدکنندگان محلی: با خرید عسل طبیعی از تولیدکنندگان محلی، به اقتصاد محلی کمک می‌کنید.

چگونه عسل طبیعی را تشخیص دهیم؟

تشخیص عسل طبیعی از تقلبی به سادگی امکان‌پذیر نیست و نیاز به دقت و تجربه دارد. با این حال، برخی نکات زیر می‌توانند به شما کمک کنند:

  • منبع عسل: سعی کنید عسل را مستقیماً از زنبوردار یا فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.
  • رنگ عسل: رنگ عسل طبیعی می‌تواند بسیار متنوع باشد و از طلایی روشن تا قهوه‌ای تیره متغیر باشد. رنگ عسل به نوع گل‌هایی که زنبورها از آنها شهد جمع‌آوری کرده‌اند بستگی دارد.
  • غلظت عسل: عسل طبیعی غلیظ و چسبناک است و به آرامی جریان می‌یابد. عسل رقیق و آبکی ممکن است تقلبی باشد.
  • طعم و عطر: عسل طبیعی طعم و عطر مشخصی دارد که با عسل‌های تقلبی متفاوت است.
  • شکرک زدن: شکرک زدن عسل طبیعی یک فرایند طبیعی است و نشان‌دهنده خلوص آن است.
  • انحلال در آب: عسل طبیعی به آرامی در آب حل می‌شود و هیچ باقیمانده‌ای در آن باقی نمی‌ماند.
  • تست با آب سرد: یک قاشق عسل را در یک لیوان آب سرد بریزید. عسل طبیعی به صورت یک توده در کف لیوان جمع می‌شود و به آرامی حل می‌شود. عسل تقلبی سریع‌تر حل می‌شود یا به صورت لایه نازکی روی سطح آب پخش می‌شود.

نکته: هیچ یک از این روش‌ها به تنهایی برای تشخیص عسل طبیعی کافی نیست و بهتر است از چندین روش به طور همزمان استفاده کنید.

نکات مهم دیگر هنگام خرید عسل

  • برچسب محصول: برچسب محصول را به دقت مطالعه کنید. نام زنبوردار، نوع عسل، تاریخ تولید و تاریخ انقضا باید روی برچسب درج شده باشد.
  • بسته‌بندی: عسل طبیعی باید در ظروف شیشه‌ای یا سفالی نگهداری شود. از خرید عسلی که در ظروف پلاستیکی بسته‌بندی شده است خودداری کنید.
  • قیمت: عسل طبیعی با کیفیت قیمت بالاتری نسبت به عسل‌های تقلبی دارد.
  • مشاوره با افراد با تجربه: از افراد با تجربه و زنبورداران کمک بگیرید تا در انتخاب عسل مناسب راهنمایی شوید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید عسل طبیعی گفته شد، می توانید عسل طبیعی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه عسل طبیعی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز عسل طبیعی سه شهد دست یافته - 750 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع عسل بخاطر جابجائی در 3 منطقه جغرافیائی در کشورمان ایران و با شهدآوری از حدود 400 نوع گل و گیاه تولید شده است. ما برایتان تجربه جدید داریم کافیست یکبار میل نموده تا مشتری دائم ما باشید.اگر به مدت چند هفته به صورت مستمر ازین نوع عسل میل کنید، حداقل وعده غذایی تان یک نوبت کاهش پیدا می کند-فقط از روی زبانتان بمکید تا وارد جریان خون و کبد برای اصلاح خونی گردد این عسل از گل ها و گیاهان 3 منطقه ایران (با جابجائی در 3 منطقه ایران با هزینه بالا)، بدون دخالت داروهای شیمیایی، و آلودگی های جاده ای و صنعتی بدست آمده و در 3سال اخیر بدلیل خشکسالی از هر کندو کمتر 13-14 کیلو عسل کاملا طبیعی و ارگانیک برداشت شده است این عسل با خواص درمانی خیلی بالا با اصلاح کارکرد سلول های بدن، با گزارشات درمانی تعداد زیادی از مشتریان «عسل درمانی و تغذیه» نامگذاری شده است این عسل سرشار از عصاره طبیعت و با افزونه های زنبور عسل بصورت کاملا ارگانیک و طبیعی تولید شده و بدون هیچ گونه حرارت دیدگی با طعم بینظیر با ساکاروز زیر 3٪ خدمتتان ارائه می گردد این نوع عسل بعد از گذشت حداکثر 3 تا 4 ماه از برداشت تبدیل به عسل رُس می شود که عسل رس بسته با حرارت انگشتان دست و یا حرارت دهان کاملا بصورت شهد روان تغییر شکل می دهد و تفاوت رس بستن با شکرک زدن درین است که عسل شکرک زده حتی بعد از تبدیل به عسل روان ذرات شکر در لابلای انگشتان یا دندانها کاملا حس می شود ما عسل های شهدگیری شده را با 2نوع صافی، صاف می کنیم و ذرات گرده، موم، و پولک در داخل شهد وجود دارند که این ذرات آشغال یا دورریختنی نبوده و حاوی اسیدآمینه و پروتئین می باشد. هر جابجائی برای تولیدکننده عسل طیعی هزینه گزاف از لحاظ مالی و زمانی دارد اما بهترست این را بدانیم اگر برای زنبورعسل جابجائی در فصل زمستان نداشته باشیم، زنبور عسل دچار مشکلات سیستم گوارشی خواهد شد چون زنبورعسل فقط در حالت پرواز امکان خالی کردن روده اش را دارد و اگر زنبورعسل در فصل زمستان به مناطق گرمسیری کوچ داده نشود نمی تواند پرواز و خالی کردن روده را داشته باشد و جابجائی های غیرزمستانی به دلیل کاهش شهدآوری در منطقه زنبورستان می باشد که با کوچ دادن زنبورها به مناطق غنی از گل و گیاه حاوی شهد موجب شهدآوری زنبور شده و عسل بدست آمده خیلی با کیفیت بالا و تنوع طبیعت می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید برنج محلی به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عسل موم و شهد نوع یک و گرده گل سرد و گرم و بره موم دست یافته بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای هدیه دادن به جای اقلام و کالاهای مصرفی، سلامتی را به عزیزان خود هدیه دهید. عسل موجود در ظرف حاوی 1100 گرم عسل شهد و موم نوع یک، 40 گرم گرده گل های کوهستان با مزاج گرم، 40 گرم گرده گل های کوهستان با مزاج سرد، و 25 گرم بره موم می باشد که برای مصرف ناشتا بسیار مفید و موثر در اصلاح کارکرد سلول ها و همچنین تولید و محافظت از سلول های تازه و سالم می باشد. تمام محتویات تولید مجموعه دست یافته می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. این نوع عسل بخاطر جابجائی در 4 منطقه جغرافیائی در کشورمان ایران و با شهدآوری از حدود 1000 نوع گل و گیاه تولید شده است. ما برایتان تجربه جدید داریم کافیست یکبار میل نموده تا مشتری دائم ما باشید.اگر به مدت چند هفته به صورت مستمر ازین نوع عسل میل کنید، حداقل وعده غذایی تان یک نوبت کاهش پیدا می کند-فقط از روی زبانتان بمکید تا وارد جریان خون و کبد برای اصلاح خونی گردد این عسل از گل ها و گیاهان 4 منطقه ایران (با جابجائی در 4 منطقه ایران با هزینه بالا)، بدون دخالت داروهای شیمیایی، و آلودگی های جاده ای و صنعتی بدست آمده و در 3سال اخیر بدلیل خشکسالی از هر کندو کمتر از 3 کیلو عسل کاملا طبیعی و ارگانیک برداشت شده است این عسل با خواص خیلی بالا با اصلاح کارکرد سلول های بدن این عسل سرشار از عصاره طبیعت و با افزونه های زنبور عسل بصورت کاملا ارگانیک و طبیعی تولید شده و بدون هیچ گونه حرارت دیدگی با طعم بینظیر با ساکاروز زیر 1٪ خدمتتان ارائه می گردد ما عسل های شهدگیری شده را فقط با دو نوع صافی، صاف می کنیم و ذرات گرده، موم، و پولک در داخل شهد وجود دارند که این ذرات آشغال یا دورریختنی نبوده و حاوی اسیدآمینه و پروتئین می باشد هر جابجائی برای تولیدکننده عسل طیعی هزینه گزاف از لحاظ مالی و زمانی دارد اما بهترست این را بدانیم اگر برای زنبورعسل جابجائی در فصل زمستان نداشته باشیم، زنبور عسل دچار مشکلات سیستم گوارشی خواهد شد چون زنبورعسل فقط در حالت پرواز امکان خالی کردن روده اش را دارد و اگر زنبورعسل در فصل زمستان به مناطق گرمسیری کوچ داده نشود نمی تواند پرواز و خالی کردن روده را داشته باشد و جابجائی های غیرزمستانی به دلیل کاهش شهدآوری- ادامه سایر توضیحات

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید غلات و حبوبات ارگانیک به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عسل طبیعی دست یافته شهد و موم - 750 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع عسل بخاطر جابجائی در 4 منطقه جغرافیائی در کشورمان ایران و با شهدآوری از حدود 1000 نوع گل و گیاه تولید شده است. ما برایتان تجربه جدید داریم کافیست یکبار میل نموده تا مشتری دائم ما باشید.اگر به مدت چند هفته به صورت مستمر ازین نوع عسل میل کنید، حداقل وعده غذایی تان یک نوبت کاهش پیدا می کند-فقط از روی زبانتان بمکید تا وارد جریان خون و کبد برای اصلاح خونی گردد این عسل از گل ها و گیاهان 4 منطقه ایران (با جابجائی در 4 منطقه ایران با هزینه بالا)، بدون دخالت داروهای شیمیایی، و آلودگی های جاده ای و صنعتی بدست آمده و در 3سال اخیر بدلیل خشکسالی از هر کندو کمتر از 3 کیلو عسل کاملا طبیعی و ارگانیک برداشت شده است این عسل با خواص درمانی خیلی بالا با اصلاح کارکرد سلول های بدن، با گزارشات درمانی تعداد خیلی زیادی از مشتریان «عسل درمانی» نامگذاری شده است این عسل سرشار از عصاره طبیعت و با افزونه های زنبور عسل بصورت کاملا ارگانیک و طبیعی تولید شده و بدون هیچ گونه حرارت دیدگی با طعم بینظیر با ساکاروز زیر 1٪ خدمتتان ارائه می گردد این نوع عسل بعد از گذشت حداکثر 3 تا 4 ماه از برداشت تبدیل به عسل رُس می شود که عسل رس بسته با حرارت انگشتان دست و یا حرارت دهان کاملا بصورت شهد روان تغییر شکل می دهد و تفاوت رس بستن با شکرک زدن درین است که عسل شکرک زده حتی بعد از تبدیل به عسل روان ذرات شکر در لابلای انگشتان یا دندانها کاملا حس می شود ما عسل های شهدگیری شده را فقط با دو نوع صافی، صاف می کنیم و ذرات گرده، موم، و پولک در داخل شهد وجود دارند که این ذرات آشغال یا دورریختنی نبوده و حاوی اسیدآمینه و پروتئین می باشد هر جابجائی برای تولیدکننده عسل طیعی هزینه گزاف از لحاظ مالی و زمانی دارد اما بهترست این را بدانیم اگر برای زنبورعسل جابجائی در فصل زمستان نداشته باشیم، زنبور عسل دچار مشکلات سیستم گوارشی خواهد شد چون زنبورعسل فقط در حالت پرواز امکان خالی کردن روده اش را دارد و اگر زنبورعسل در فصل زمستان به مناطق گرمسیری کوچ داده نشود نمی تواند پرواز و خالی کردن روده را داشته باشد و جابجائی های غیرزمستانی به دلیل کاهش شهدآوری در منطقه زنبورستان می باشد که با کوچ دادن زنبورها به مناطق غنی از گل و گیاه حاوی شهد موجب شهدآوری زنبور شده و عسل بدست آمده خیلی با کیفیت بالا و تنوع طبیعت می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید روغن محلی به همراه قیمت و خرید آنلاین

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عسل موم و شهد نوع سه دست یافته - 750 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع عسل بخاطر جابجائی در 3 منطقه جغرافیائی در کشورمان ایران و با شهدآوری از حدود 400 نوع گل و گیاه تولید شده است. ما برایتان تجربه جدید داریم کافیست یکبار میل نموده تا مشتری دائم ما باشید.اگر به مدت چند هفته به صورت مستمر ازین نوع عسل میل کنید، حداقل وعده غذایی تان یک نوبت کاهش پیدا می کند-فقط از روی زبانتان بمکید تا وارد جریان خون و کبد برای اصلاح خونی گردد این عسل از گل ها و گیاهان 3 منطقه ایران (با جابجائی در 3 منطقه ایران با هزینه بالا)، بدون دخالت داروهای شیمیایی، و آلودگی های جاده ای و صنعتی بدست آمده و در 3سال اخیر بدلیل خشکسالی از هر کندو کمتر از 13-14 کیلو عسل کاملا طبیعی و ارگانیک برداشت شده است این عسل با خواص درمانی بالا با اصلاح کارکرد سلول های بدن، با گزارشات درمانی تعداد خیلی زیادی از مشتریان «عسل درمانی و تغذیه» نامگذاری شده است این عسل سرشار از عصاره طبیعت و با افزونه های زنبور عسل بصورت کاملا ارگانیک و طبیعی تولید شده و بدون هیچ گونه حرارت دیدگی با طعم بینظیر با ساکاروز زیر 3٪ خدمتتان ارائه می گردد این نوع عسل بعد از گذشت حداکثر 3 تا 4 ماه از برداشت تبدیل به عسل رُس می شود که عسل رس بسته با حرارت انگشتان دست و یا حرارت دهان کاملا بصورت شهد روان تغییر شکل می دهد و تفاوت رس بستن با شکرک زدن درین است که عسل شکرک زده حتی بعد از تبدیل به عسل روان ذرات شکر در لابلای انگشتان یا دندانها کاملا حس می شود ما عسل های شهدگیری شده را فقط با دو نوع صافی، صاف می کنیم و ذرات گرده، موم، و پولک در داخل شهد وجود دارند که این ذرات آشغال یا دورریختنی نبوده و حاوی اسیدآمینه و پروتئین می باشد هر جابجائی برای تولیدکننده عسل طیعی هزینه گزاف از لحاظ مالی و زمانی دارد اما بهترست این را بدانیم اگر برای زنبورعسل جابجائی در فصل زمستان نداشته باشیم، زنبور عسل دچار مشکلات سیستم گوارشی خواهد شد چون زنبورعسل فقط در حالت پرواز امکان خالی کردن روده اش را دارد و اگر زنبورعسل در فصل زمستان به مناطق گرمسیری کوچ داده نشود نمی تواند پرواز و خالی کردن روده را داشته باشد و جابجائی های غیرزمستانی به دلیل کاهش شهدآوری در منطقه زنبورستان می باشد که با کوچ دادن زنبورها به مناطق غنی از گل و گیاه حاوی شهد موجب شهدآوری زنبور شده و عسل بدست آمده خیلی با کیفیت بالا و تنوع طبیعت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عسل طبیعی چهل گیاه نومد مارکت - 500 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این عسل طبیعی چهل گیاه، از روستاهای مناطق بختیاری و از دل کوه‌های زاگرس تهیه و ارایه شده است. این عسل از سید ابوالقاسم تهیه شده که زببورداری و تولید عسل را به شکل سنتی و در حجم کم در کنار منزل خود انجام میدهد . سالیانه در حدود 200 کیلو عسل تولید می کند. زنبورهای کندو سید ابوالقاسم از گونه بومی همان منطقه بوده و از گیاهان پر هاصیت کوهستان مانند انواع گون،‌درختانی مانند بلوط و غیره تغذیه می کنند. جدا سازی عسل از موم هم به روش دستی و بدون حرارت دیدن انجام میشود. این عسل جهت تست به آزمایشگاه داده شده که نتیجه قند ساکاروز آن 2.2 است که طبق استاندارد ملی عسل، میزان حداکثر برای عسل طبیعی 5 است و قند زیر 3 نشان دهنده کیفیت بسیار بالای عسل می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا