نکات مهم و راهنمای خرید فشارسنج به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید فشارسنج باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب فشارسنج مناسب می‌تواند به شما در کنترل و مدیریت فشار خون در خانه کمک کند. با این حال، با تنوع مدل‌ها و برندهای موجود در بازار، انتخاب می‌تواند دشوار باشد. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید فشارسنج در نکته خرید همراه من باشید تا موارد مهمی را در اختیارتان قرار دهیم.

نکات مهم هنگام خرید فشارسنج

نوع فشارسنج
ویژگی‌های فشارسنج
اندازه کاف فشارسنج
برندهای محبوب فشارسنج

برخی از برندهای محبوب فشارسنج عبارتند از:

در نهایت، قبل از خرید، حتماً با پزشک خود مشورت کنید تا به شما در انتخاب فشارسنج مناسب کمک کند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای فشارسنج گفته شد، می توانید فشارسنج مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فشارسنج ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج دیجیتالی بیورر BM27 سنجش فشار خون را از طریق بازو انجام می‌دهد. سایز دور بازو مناسب دستگاه 22 تا 42 سانتی‌متر است. دارای صفحه نمایش بزرگ برای راحت و خوانا بودن میزان فشار خون است. همچنین این دستگاه دو کاربره بوده و 120 جایگاه حافظه که در مدت زمانی طولانی نتیجه تست را در خود نگه می‌دارد، دارا است.از قابلیت‌های خوب و پیشرفته بیورر می‌توان به سنجش ضربان قلب، هشدار خطای محاسباتی (در صورت اندازه‌گیری نادرست فشارخون) و تشخیص آرتیمی اشاره کرد. فشارسنج بیورر BM27 دارای قابلیت های خاموشی خودکار ، نمایشگر تعویض باطری ، پیغام هشدار اشتباه در عملیات ، حافظه داخلی به تعداد 60x2 ، ضبط نتایج ، فونت نمایشگر بزرگ و خوانا و صفحه نمایش زیبا از نوع LCD می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج عقربه‌ای یا فشارسنج آنالوگ «رزمکس» (Rossmax) مدل «GB102» وسیله‌ای برای اندازه‌گیری فشار توسط شنیدن صدای نبض است. با وجود گسترش فشارسنج‌های دیجیتال، اکثر پزشکان، پرستاران و حتی بعضی از مردم از فشارسنج عقربه‌ای استفاده می‌کنند. شاید دلیل این امر دقت بالایی است که اندازه‌گیری فشار به روش قدیمی دارد. فشارسنج رزمکس از چهار قسمت کاف دور بازو، پوآر (پمپ)، صفحه‌ی عقربه‌ای و استتوسکوپ (گوشی پزشکی) تشکیل شده است. کاف دور بازو از پارچه‌ای بدون لاتکس است که ایجاد حساسیت نمی‌کند. شیر تخلیه‌ی پوآر از فلز برنج ساخته شده و روی آن توسط کروم پوشش داده شده است. فشارسنج تا دامنه‌ی 300 میلی‌متر جیوه درجه‌بندی‌شده است. برای اندازه‌گیری فشار باید کاف را 1.5 تا 2.5 سانتی‌متر بالاتر از خمیدگی بازو بست به طور که علامت سرخرگ بالای سرخرگ اصلی دست قرار بگیرد. سر گوشی پزشکی را زیر کاف و روی سرخرگ قرار دهید. با بستن شیر، پوآر را فشار دهید و به پمپ زدن تا 20 الی 30 واحد بالای فشارخون عادی ادامه دهید. شیر را باز کنید تا به‌آرامی و با سرعت 2 تا 3 واحد در ثانیه تخلیه شود. شروع صدای کورتکوف به‌عنوان فشارخون سیستولیک (بالا) و ناپدید شدن این صدا به‌عنوان فشارخون دیاسیستولیک (پایین) در نظر گرفته می‌شود. به‌طور خلاصه فشارسنج رزمکس مدل GB102 با کیفیت خوبی که دارد برای اندازه‌گیری منظم فشار در مطب و منزل انتخاب مناسبی است.

ضرورت استفاده از دستگاه‌های فشارسنج

  توصیه می‌شود اگر فشار خون بالایی دارید یا سابقه‌ی این مسئله در خانواده‌ی شما وجود داشته، با استفاده از دستگاه‌های فشارسنج فشارخون خود را بررسی کنید تا با کنترل مداوم آن، عارضه‌ی بالا بودن طولانی مدت فشارخون سلامتی شما را در معرض خطر قرار ندهد. کاربرد فشارسنج‌های عقربه‌ای بیشتر در مطب پزشکان و بیمارستان‌هاست. فشار خون افراد به صورت فشار خون بالا روی فشار خون پایین اعلام می‌شود. اگر فشار خون فرد در یک بازه‌ی طولانی و نه با انجام فعالیت بدنی و مصرف دخانیات و ... بالا باشد، فرد مبتلا به بیماری هایپرتنشن یا فشارخون بالا است. برای کسانی که از این بیماری رنج می‌برند مهم است که به صورت متوالی اندازه‌ی فشار خون خود را بررسی و کنترل کنند. امروزه دستگاه‌های فشارخون دیجیتالی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و مورد استقبال عموم مردم واقع شده‌اند اما هنوز هم که هنوز است پزشکان بسیاری به استفاده از فشارسنج‌های کلاسیک عقربه‌ای علاقه دارند و سنجش انجام گرفته توسط آن‌ها را دقیق‌تر می‌دانند. برای اندازه‌گیری فشارخون با فشارسنج‌های عقربه‌ای برخلاف گونه‌های دیجیتال به وجود شخص دیگری احتیاج است تا عمل اندازه‌گیری فشارخون به گونه‌ی دقیق‌تری انجام شود؛ که البته پزشک یا پرستار این اندازه گیری را انجام می‌دهند. برای کسانی که فشارخون بالا دارند کنترل و اندازه‌گیری میزان فشارخون امری مهم است. 

فشار سنج عقربه‌ای رزمکس مدل GB102

امروزه فشارسنج‌های دیجیتالی به‌خاطر سهولت استفاده و حمل‌ونقل، طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند؛ این درحالی است که در گذشته فشارسنج‌های عقربه‌ای رواج بیشتری داشته‌اند. فشارسنجی که در تصویر مشاهده می‌کنید از دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و هنوز هم در مطب اکثر پزشک‌ها از آن استفاده می‌شود. فشارسنج رزمکس مدل GB102 هم یکی از انواع فشارسنج‌های آنالوگ است که دقت بالایی دارد و برای افراد با اندازه دور بازوی متفاوت، مناسب خواهد بود.جنس کاف این فشار سنج از نایلون ضد حساسیت است به همین دلیل از پوست شما در حین انجام عمل اندازه‌گیری محافظت می‌کند و کیف مخصوص نگهداری آن، امکان حمل و نقل و جابجایی‌ آسانش را برای شما فراهم خواهد کرد. برای اندازه‌گیری فشارخون با استفاده از فشار سنج عقربه‌ای رزمکس مدل GB102، باید گوشی‌ همراه آن را روی دست فرد قرار داد و کاف (کیسه‌ی برزنتی دو لایه) را به دور بازو پیچاند. با رساندن هوا از طریق پمپ کوچک به محفظه‌ی کاف، جریان خون آرام می‌شود و سپس پیچاندن آرام اهرم کنار صفحه‌ی عقربه‌ای، میزان فشار خون را روی صفحه‌ی آن مشخص می‌کند. از ویژگی‌های آن می‌توان به سنجش اسیلومتریک تا دامنه 300 میلی‌متر جیوه اشاره کرد. صفحه‌ی نمایشگر این محصول سفید، با اعداد و عقربه مشکی، بزرگ و خواناست به همین دلیل خواندن میزان فشار خون فرد آسان است. 

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج مچی LD-735 zenithmed ساخت چین تحت لیسانس زنیتمد سوییس میباشد.این فشارسنج دارای حافظه 90 تایی میباشد و از صفحه نمایش بزرگ LED برخوردار است. دستگاه دارای خاموشی خودکار بعد از 3 دقیقه میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج بازویی سریع امسیگ BO28 به صورت تمام اتوماتیک فشار خون و ضربان قلب را از طریق بازو اندازه گیری می کند. از نظر کلینیکی آزمایش شده است. دارای 120 جایگاه حافظه برای 3 کاربر می باشد. در صورت اشتباه در عملیات هشدار می دهد. با دقت و سرعت بسیار بالا و عملکرد عالی. این فشار سنج صفحه نمایشگر بسیار بزرگ LCD دارد و به صورت خودکار خاموش می شود.فشار سنج BO28 هم چنین قابلیت تشخیص عارضه آریتمی یا همان بی نظمی ضربان قلب دارد که بسیار مهم است. این دستگاه قابلیت اندازه گیری فشارهای بسیار بالا و بسیار پایین (واقعی) به دلیل داشتن تکنولوژی پیشرفته روز دنیا را نیز دارد. نتایج را به کمک WHO رنگی به آسانی می توان تفسیر کرد. دارای کاف با سایز L است و سیستم پیشرفته کنترل هوا و سنسور های پیشرفته ، موتور پمپ ، شیر تخلیه و دریچه نسل جدید ، با فن آوری Intel + Sens دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه فشارسنج بازویی BM96 بیورر، با صفحه نمایش XL و نور پس‌زمینه سفید، خوانایی بالایی دارد. این دستگاه با قابلیت تشخیص آریتمی پیشرفته و شاخص ریسک برای ارزیابی نتایج اندازه‌گیری، امنیت و دقت بالایی را ارائه می‌دهد. استفاده از آن بسیار آسان است و تنها با فشار دادن چهار دکمه لمسی کار می‌کند.با دو حافظه کاربری که هر کدام تا 60 مقدار اندازه‌گیری را ذخیره می‌کنند، می‌توانید به راحتی پیگیری سلامت خود باشید. انتقال داده‌ها از طریق بلوتوث و USB امکان‌پذیر است، و دستگاه ECG موجود، ثبت دقیق ریتم قلب را فراهم می‌آورد. این فشارسنج هوشمند با قابلیت خاموشی خودکار، نمایش دقیق تاریخ و زمان، و هشدار کم بودن باتری، کاربردی و کارآمد است. با وزنی معادل 0.53 کیلوگرم و ابعاد 5.3 × 14.4 × 12 سانتیمتر، جابجایی آن آسان است. بدنه پلاستیکی سفیدرنگ و نمایشگر LCD، ظاهری مدرن به آن بخشیده است. این محصول با منبع تغذیه باتری قلمی کار می‌کند و برای استفاده‌های پزشکی طراحی شده است. سایز بازوی مناسب برای این دستگاه بین 22 تا 42 سانتیمتر است و همراه با کیف حمل عرضه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چه پیر باشید چه جوان، هموار باید به فکر حفظ سلامتی‌تان باشید. عموم مردم باید برای حفظ سلامتی‌شان به‌طور دوره‌ای معاینه‌های پزشکی مختلفی را انجام دهند. یکی از معینه‌هایی که باید به‌طور دوره‌ای انجام شوند، اندازه‌گیری فشار خون است. فشارسنج بازویی سخن گو وکتو مدل PG-800B15S یک فشارسنج بازویی با 90 حافظه‌ ی ذخیره‌سازی قابلیت ارزیابی و اعلام نتایج فشارخون بر اساس طبقه بندی سازمان بهداشت جهانی را دارد. سایز کاف فشارسنج برای اندازه‌ی دور بازوی 22 تا 32 سانتی‌متر مناسب بوده و برای اکثر افراد قابل‌ استفاده است. صفحه‌ نمایش بزرگ فشارسنج فشار اندازه‌گیری شده را با اعداد بزرگ نمایش می‌دهد. انرژی فشارسنج از 4 عدد باتری قلمی تأمین می‌شود اما دارای ورودی پورت آداپتور نیز است. دستگاه دارای سخنگو به زبان فارسی است که پس از اندازه گیری نتیجه را اعلام می کند. با روشن کردن فشارسنج، پمپ باد شروع به باد کردن کاف می‌کند و ظرف مدت کوتاهی فشار بالا و پایین روی صفحه ظاهر می‌شود. علاوه بر فشار، تعداد ضربان قلب در هر دقیقه نیز اندازه‌گیری می‌شود. همه‌ ی این اطلاعات همراه تاریخ و ساعت تست به شکل خودکار داخل حافظه‌ ی دستگاه ذخیره می‌شوند. همراه این فشارسنج یک تب‌سنج وکتو مدل VT900 نیز ارائه شده است. محدوده‌ی دمای قابل‌اندازه‌گیری با این تب‌سنج 32.0 تا 42.0 درجه‌ ی سانتی‌گراد است و دما را با دقت 0.1 درجه‌ی سانتی‌گراد اندازه‌گیری می‌کند. انرژی تب‌سنج از یک باتری دکمه‌ای‌ LR41‌ تامین می‌شود که تا مدت‌ها احتیاجی به تعویض آن نیست. بنابراین اگر به دنبال یک فشار سنج حرفه‌ای هستید، این مدل می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

B.Well در سال 2004 میلادی توسط گروهی از پزشکان مقیم لندن تاسیس شد و در مدت زمان کوتاهی توانست اعتماد بسیاری از خانواده‌های انگلیسی را به دست آورد و تبدیل به یکی از برندهای رقابتی در اروپا شود. فشارسنج مچی بی ول مدل MED-57 امکان اندازه‌گیری سریع و قابل اطمینان فشارخون سیستولیک و دیاستولیک و همچنین ضربان‌ قلب را با استفاده از روش نوسان‌سنجی فراهم می‌کند. این دستگاه کاملاً خودکار، دیجیتال و مخصوص مچ دست است. این دستگاه دارای فناوری جدید هوش فعال است و از روش نوسان‌سنجی در حین باد کردن مچ‌بند برای کسب نتیجه‌ی سریع و دقیق استفاده می‌کند. این دستگاه برای دور مچ‌هایی با اندازه‌ی 13.5 تا 21.5 سانتی‌متر مناسب بوده و برای اندازه‌گیری فشار خون افراد و همچنین برای کسانی که از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برند و به اندازه‌گیری مداوم فشار خونشان نیاز دارند، بسیار کاربردی است.

ضرورت استفاده از دستگاه فشار خون

سنجش فشارخون و ضربان اهمیت بسیاری در راستای سلامت دارد. همین باعث شده تا اهمیت تهیه‌ی فشارسنج از همیشه بیشتر باشد. دستگاه‌های فشارسنج را می‌توان یکی از مهم‌ترین لوازم برای کنترل سلامت محسوب کرد. این محصولات مدل‌‌ها و انواع مختلفی دارند و یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آن‌ها فشارسنج‌های مچی هستند. فشارسنج‌های مچی به دلیل کاربری آسان و جای کمی که می‌گیرند بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند چرا که حجم و وزن کم آن‌ها، این محصولات را برای جابجایی و حمل در کیف به منظور استفاده خارج از منزل، مناسب کرده است. قابل حمل بودن این نوع از فشارسنج‌ها و ابعاد مناسبشان، آن‌ها را برای مصارف خانگی تبدیل به گزینه‌ای مناسب کرده است. از آنجا که بالابودن میزان فشارخون می‌تواند خطرهایی جدی برای سلامت بیمار به همراه داشته باشد بهتر است اگر بیماری فشارخون شما حاد است از دستگاه‌هایی با دقت اندازه‌گیری بالاتر استفاده کنید اما فشارسنج‌های مچی هم برای استفاده‌ی خانگی عموم گزینه‌ی مناسبی هستند. حسن فشارسنج‌های دیجیتال نسبت به نمونه‌های قدیمی‌تر سهولت در استفاده، کاربری ساده و سرعت بالا در اندازه‌گیری است. علاوه بر آن برای استفاده از این محصولات احتیاجی به کمک یا حضور شخص دیگری نخواهید داشت و می‌توانید به تنهایی از میزان فشارخون خود آگاه شوید.

ویژگی‌های دستگاه فشارسنج مچی بی ول مدل MED-57

داشتن حافظه برای ذخیره‌سازی نتایج و امکان بررسی و مقایسه‌ی نتایج ثبت شده از فشار خون فرد یکی از ویژگی‌های کاربردی دستگاه‌های فشار خون است. فشارسنج مچی بی ول مدل MED-57 قابلیت ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به سی اندازه‌گیری اخیر انجام شده با دستگاه را دارد. از آنجایی که این فشارسنج نشانگر تاریخ و زمان دارد به همین خاطر امکان کنترل فشارخون بیمار بعد از هر چند بار اندازه‌گیری را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین شما می‌توانید نتایج ثبت شده در حافظه‌ی دستگاه را با پزشک خود در میان بگذارید تا بررسی وضعیت بیماری شما به شکل دقیق‌تری انجام پذیرد. استفاده از این دستگاه آسان است و دیجیتالی بودن آن، کاربر را از گوشی پزشکی برای کنترل فشارخون بی‌نیاز کرده است. علاوه بر اینها، کار با این محصول بسیار راحت است کافی‌ست مچ خود را بر روی سطحی صاف و ترجیحاً هم راستا با قلب قرار دهید و دستگاه را دور مچ خود ببندید و در کمترین زمان ممکن فشارخون و ضربان قلب شما روی LCD دستگاه نمایش داده خواهد شد. همچنین نماد تشخیص آریتمی شما را از منظم بودن یا نبودن ضربان قلبتان آگاه خواهد کرد. منبع تغذیه‌ی این فشارسنج باتری است و مصرف آن به اندازه‌ای است که نیازی به تعویض مداوم باتری‌ها نخواهید داشت. در واقع عمر باتری‌ها برای ده‌ها بار استفاده از دستگاه پاسخگوست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه از تکنولوژی انحصاری ریشتر آلمان در ساخت فشارسنج های عقربه ای ضد ضربه بهره می برد. این دستگاه کالیبراسیون خود را تا 5سال حفظ می کند و دستگاه در مقابل افتادن از ارتفاع تا 120 سانتیمتر ضد ضربه عمل می کند. فشارسنج های عقربه ای معمولی در اثر افتادن یا ضربه های سنگین ممکن است از کالیبره خارج شده و دیگر قابلیت استفاده نداشته باشند.بنابراین فشارسنج های ضد ضربه می توانند به عنوان جایگزین و یا پشتیبان انتخابی کاملا حرفه ای و مناسب باشند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشار سنج دیجیتال امپریال مدل C03A تحت لیسانس آمریکا مناسب برای سنجش فشار خون و ضربان قلب به صورت اتوماتیک از طریق بازو می باشد. طول فشار سنج بازویی امپریال 13 سانتیمتر، عرض آن 9 سانتیمتر و ارتفاع 6 سانتیمتر، همچنین وزن فشار سنج 152 گرم می باشد که از نظر ابعاد و وزن برای یک فشار سنج قابل قبول می باشد. فشار سنج امپریال تنها با یکبار فشردن دکمه پاور شروع به اندازه گیری فشار خون و ضربان قلب می کند و در کمتر از یک دقیقه نتیجه را اعلام می کند. یکی از نکات مهم این محصول کم صدا بودن آن هنگام سنجش فشار خون می باشد. پایین صفحه نمایش امپریال 2 دکمه وجود دارد که دکمه سمت راست پاور دستگاه است برای روشن و خاموش شدن دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد و دکمه سمت چپ برای مشاهده کردن نتایج فشار خون می باشد. در کناره های امپریال جایگاه قرار دادن کاف و آدابتور دستگاه تعبیه شده است. فشار سنج دیجیتال امپریال مدل C03A دارای قابلیت های مناسب و کاربردی می باشد. تشخیص آریتمی قلبی مهم ترین ویژگی C03A می باشد. از دیگر قابلیت های این محصول ذخیره فشار برای دو کاربر به صورت جدا به تعداد 120 عدد می باشد که دو شخص میتوانند نتیجه فشار خون را به صورت جدا و با تاریخ و ساعت ثبت نمایند. همراه فشار سنج بازویی امپریال هم باتری و هم آدابتور با کابل تایپ سی قرار داده شده است که بتوانید به راحتی هم با برق و هم با باتری از آن استفاده نمایید. کاف پارچه ای همراه فشار سنج امپریال مناسب برای دور بازو 22 الی 36 سانتیمتر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

نگاه کلی

فشارخون و لزوم کنترل مداوم آن

قلب، خون را با فشار زیاد به اندام‌های بدن می‌رساند. اجزای داخلی بدن با جریان داشتن خون در آن‌ها، سالم مانده و به کارکرد طبیعی خود ادامه می‌دهند؛ بنابراین میزان فشارخون، یکی از علایم مهم در سلامتی و حیات فرد است. درنتیجه با اندازه‌گیری میزان این فشار، می‌توانیم اطلاعات مهمی را در مورد وضعیت سلامت خود به دست آوریم. فشار خون معیاری برای سنجش وضعیت سلامتی بدن است. فشار خون بالا، هم می‌تواند نشانه‌ بیماری باشد و هم می‌تواند باعث بیماری شود. اگرچه فشارخون بالا بیشتر در سنین بالا دیده می‌شود اما افراد جوان هم باید مراقب فشار خود باشند. اندازه‌گیری مرتب فشارخون، به شناخت عوامل مؤثر بر فشار و کنترل آن‌ها کمک می‌کند. فشار خون را می‌توان به کمک فشارسنج عقربه‌ای یا فشارسنج دیجیتال اندازه‌گیری کرد. کار با فشارسنج‌های عقربه‌ای کمی سخت است و نیاز به آموزش دارد؛ این در حالی است که فشارسنج‌های دیجیتال با طرز استفاده واضح و کاربری آسانی که دارند، می‌توانند به راحتی توسط همه افراد و در تمام سنین، مورد استفاده قرار گیرند.

فشارسنج پیک سلوشن مدل clearRAPID، دوست سلامتی شما

اگر به دنبال یک فشارسنج دیجیتال خوب و باکیفیت می‌گردید، فشارسنج پیک سلوشن مدل clearRAPID می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. این فشارسنج از نوع بازویی و تمام اتوماتیک بوده، دارای کاربری آسان است و به دلیل داشتن نمایشگر LCD با اندازه مناسب به همراه نور پس زمینه، اعداد روی آن می‌توانند به راحتی خوانده شوند. این فشارسنج می‌تواند هم با برق و هم با باتری کار کند؛ در بسته‌بندی این محصول 4 عدد باتری قرار دارد که می‌توانید از آن برای راه‌اندازی فشارسنج استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار کلیدی و مهم این فشارسنج، مجهز بودن آن به تکنولوژی پیشرفته RAPID TECH است؛ این فناوری اندازه گیری فشارخون در زمان باد شدن کاف، دریافت نتیجه در کوتاه‌ترین زمان با دقت بالا و با اعمال کمترین فشار را ممکن می‌سازد. کاف این دستگاه می‌تواند توسط افراد با طول بازوی بین 22 تا 42 سانتی‌متر استفاده شود و درنتیجه طیف وسیعی از افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. این دستگاه قابلیت ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به 200 اندازه‌گیری اخیر انجام شده با دستگاه بر اساس تاریخ و ساعت را دارد و می‌تواند برای ذخیره اطلاعات دو کاربر متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. سنسورهایی که روی این فشارسنج قرار گرفته‌اند، در صورت اینکه متوجه آریتمی قلب شوند، به کاربران پیام هشدار می‌دهند. 

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج امرن مدل 7143 یکی از بهترین نمونه‌های فشارسنج دیجیتالی موجود در بازار است که توسط شرکت امرن تولید شده است. این فشارسنج خصوصیاتی دارد که به خوبی می‌تواند به شما در کنترل مداوم فشارخون و بهبود سلامتی کمک کند. با روشن کردن فشارسنج، پمپ دستگاه به صورت خودکار شروع به باد کردن کاف می‌کند. فشارسنج امرن مدل 7143 مجهز به تکنلوژی OMRON Intellisense است؛ این تکنولوژی، فشار باد را برای هر شخص تا جایی که لازم است بالا می‌برد، بنابراین علاوه بر دقت بالایی که این فشارسنج دارد، اندازه‌گیری فشار با آن سریع و آسان است. این فشارسنج علاوه بر فشار، می‌تواند تعداد ضربان قلب شخص را نیز اندازه‌گیری کند. هنگام تخلیه‌ باد، نشانگر قلب هماهنگ با نبض شخص روی صفحه چشمک می‌زند. پس از پایان اندازه‌گیری، فشار سیتسولیک و دیاسیستولیک (فشار بالا و پایین) با اعداد بزرگی روی صفحه‌نمایش نقش می‌بندند و زیر آن‌ها هم تعداد ضربان قلب در هر دقیقه را می‌توان دید. کنار اعداد فشار، نشانگرهایی 3 مرحله‌ای قرار دارد که وضعیت فشارخون نسبت به حالت نرمال را نشان می‌دهند. Omron 7143 به قابلیت تشخیص ضربان قلب نامنظم (آریتمی) مجهز شده است. هنگام اندازه‌گیری فشار چنانچه ضربان قلب نامنظم باشد، می‌تواند روی نتیجه‌ی فشار تأثیر بگذارد. بنابراین چنانچه نشانگر آریتمی روی صفحه ظاهر شد باید مجدداً فشار را اندازه‌گیری کرد. در صورت تکرار چندباره‌ی نشانگر آریتمی، حتماً باید به پزشک متخصص قلب مراجعه شود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از خطراتی که همیشه سلامتی انسان را تهدید می‌کند، داشتن فشارخون بالا یا پایین است. فشارسنج دیجیتالی بازویی گلامور خیال شما را ازلحاظ داشتن فشارسنجی با دقت و با کیفیت راحت می‌کند. این مدل فشارسنج تکنولوژی MWI را دارا است و از فشار باد بیهوده و ایجاد درد در بازو جلوگیری می‌کند. فشارسنج گلامور برند هانوفر آلمان است که کاملاً ازلحاظ دقت و کیفیت در رتبه‌های اول است. این مدل فشارسنج دارای تأییدیه‌ سازمان جهانی بهداشت(WHO) است و به میزان 60 عدد نوبت اندازه‌گیری را ذخیره می‌کند. همچنین این محصئل دارای صفحه‌نمایش با رنگ آبی است که خواندن اعداد اندازه‌گیری شده را راحت‌تر می‌کند. بازوبند(کاف) دستگاه دو سایز مختلف دارد که هم برای افراد معمولی و افراد سنگین وزن قابل‌استفاده است. در داخل دستگاه آداپتور مخصوص وجود دارد که بدون نیاز به باطری هم می‌تواند کار کند. نحوه بستن کاف باید به‌گونه‌ای روی بازو بسته شود که از خم‌شدگی آرنج یک یا دو سانتی‌متر بالاتر باشد و شلنگ بازوبند به سمت پایین بسته شود. موقع اندازه‌گیری فشارخون بهتر است که کاربر قبل از آغاز اندازه‌گیری سه الی چهار دقیقه نشسته باشد. فشارسنج TMB-995 سیستم تشخیص آریتمی قلب را دارد که در صورت نامنظم بودن ضربان قلب به کاربر اطلاع می‌دهد. در داخل صفحه‌نمایش خط نواری میزان فشارخون را دارد که با چهار رنگ سبز،زرد،نارنجی و قرمز قابل‌مشاهده است و با فلش محدوده‌ فشارخون را نیز مشخص می‌کند. داخل جعبه فشارسنج گلامور TMB-995 دو عدد بازوبند(فنری و ساده) کیف ضدضربه قابل‌حمل و آداپتور وجود دارد. این دستگاه قابلیت کار با 4 عدد باطری آلکالاین را نیز دارد. این مدل فشارسنج قابل‌استفاده در منزل مطب پزشکان و کلینیک است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند  وکتو ( VEKTO) جزء برندهای برتروبا کیفیت, در رابطه با تولید کالاهای مربوط به ابزار سلامت از جمله انواع دستگاه بخور و دستگاه های فشار سنج و تشکهای طبی مواج و ... می باشد.این برند ، یکی از بزرگترین مجموعه ها درزمینه تولید ابزارهای ذکر شده با سابقه طولانی, هر روز بهتر و مصمم تر از پیش, جهت ارائه محصولات خود به مشتریان و همچنین جلب رضایت آنان, گام بر می دارد . در هر سنی, هموار باید به فکر حفظ سلامتی‌ مان باشیم. عموم مردم باید برای حفظ سلامتی‌شان به‌طور دوره‌ای معاینه‌های پزشکی مختلفی را انجام دهند. یکی از معاینه‌هایی که باید به‌طور دوره‌ای انجام شوند، اندازه‌گیری فشار خون است. با توجه به خطراتی که در پی بالا و پایین شدن فشار خون انسان را تهدید می کند، داشتن یک فشار سنج بسیار ضروری است. از آن جا که اغلب افراد طریقه اندازه گیری فشار خون با دستگاه فشار سنج معمولی را بلد نیستند لذا توصیه می شود که از دستگاه فشار سنج دیجیتالی استفاده کنند. فشار خون یکی از علائم حیاتی مهم است. میزان فشارخون اندازه گیری شده در کلینیک یا مطب پزشک ممکن است تحت تاثیر اضطراب در فرد بین 25 تا 30 میلیمتر جیوه بالاتر از آنچه که در خانه اندازه گیری می شود باشد. اندازه گیری فشار خون در منزل می تواند تاثیر عوامل خارجی را کاهش دهد و با فراهم کردن تاریخچه فشارخون فرد کمک شایانی به پزشکان نماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج سی تی زن مدل'CH-452'بدون شک کنترل فشار خون یکی از ضروری ترین کارها برای همه افراد بعد از سن 40 سالگی است. از آنجا که دستگاههای دیجیتالی بدون نیاز به حضور پزشک برای اندازه گیری فشارخون استفاده می شوند، کیفیت و دقت بالای آنها به شدت اهمیت پیدا میکند. چنانچه این دستگاه ها از کیفیت لازم برخوردار نباشند ممکن است با ارائه نتایج غلط برای فرد ایجاد مشکل نموده و وی را به انجام اقدامات اشتباه راهنمایی کند که می تواند بسیار خطرناک باشد. بنابراین کیفیت محصول اهمیت بسیار بسیار بیشتری نسبت به دیگر ویژگی ها و امکانات این محصولات دارد.فشارسنج سیتی زن مدل "cH452"  یکی از محصولات کمپانی سرشناس "سیتی زن ژاپن" می باشد. این محصول از محصولاتی است که سالهاست در بازار موجود است و فروش بالایی نیز دارد. . این دستگاه بصورت تمام اتوماتیک بوده و فشارخون بالا، پایین و ضربان قلب را فقط با فشردن یک دکمه انداره گیری می‌نماید.90 حافظه ذخیره اندازه گیری های انجام شده به شما کمک میکند تا این اعداد را با پزشک خود در میان بگذارید.طراحی خاص، کاف کتانی بسیار باکیفیت، تاییدیه کلینیکی ESH از دیگر ویژگیهای این محصول است. این دستگاه با باطری کار میکند و 4عدد باطری آلکالاین درجه یک نیز در بسته بندی کالا وجود دارد.این دستگاه دارای قابلیت خاموش شدن خودکار و قابلیت میانگین گیری از 3 مقدار اندازه گیری آخر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج BD MAX مدل BSP-13 سخنگو به زبان فارسی و دارای صفحه نمایش بزرگ و رنگی میباشد که قابلیت هایی نظیر 120 حافظه در دو گروه 60 تایی خاموش شدن خودکار برای کاهش مصرف باتری و سنجش ضربان قلب قابلیت‌هایی است که آن را به فشارسنجی کارآمد تبدیل می‌کند. منبع تغذیه فشارسنج 4عدد باتری قلمی AA و آداپتور میباشد البته دستگاه به نمایشگر تعویض باتری نیز مجهز است. در نهایت این که سایز مناسب بازو برای این دستگاه 22 تا 42 سانتی‌متر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشار سنج بازویی مدل U82RH از جدید ترین ها در میان فشارسنج های بازویی ساخته شده در حال حاضر می باشد‌ که سنجش تمام اتوماتیک فشار خون و ضربان قلب را از طریق بازو انجام میدهد و دارای تکنولوژی MDI اندازی گیری در حین پر باد شدن کاف است. اندازه گیری این محصول به روش اسکیلومتریک است. صفحه نمایشگر بسیار بزرگ LCD رنگی ، ثبت ساعت و روز اندازه گیری ، قابلیت میانگین گیری سه اندازه گیری آخر از دیگر ویژگی های منحصر بفرد U82RH است. منبع تغذیه این فشارسنج 4 عدد باتری آلکالین است که برای کاربرانی که سفرهای مداومی دارند بسیار مفید فایده است همچنین این محصول دارای آدابتور Taype-c 5v میباشد. این فشارسنج دارای 90 جایگاه ثبت نتیجه سنجش های انجام شده برای 2 کاربر بوده و نتایج برای کنترل و بررسی بیشتر در آینده ثبت و در حافظه دستگاه نگهداری خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج سخنگو وکتو (VEKTO)مدل PG-800b8S گزینه ی مناسبی است برای استفاده ی سالمندان، نابینایان، و تمام افرادی که بر سنجش فشارخون از طریق فشارسنج مسلط نیستند. این فشارسنج از تکنولوژی نوسان سنجی جهت اندازه گیری فشارخون استفاده می کند و برای استفاده حرفه ای یا استفاده در منزل طراحی شده است. صفحه ی نمایشگر خوانا و بزرگ فشارسنج، قابلیت نمایش تاریخ و ساعت، ماکسیمم و مینیمم فشارخون، و تعداد نبض در دقیقه و آریتمی را دارد. همچنین دستگاه مجهز به طبقه بندی فشار WHO بوده که نتایج فشارخون را بر اساس سازمان بهداشت جهانی، ارزیابی می کند. فشارسنج قابلیت ذخیره ی 90 سری از نتایج شما را داشته، و کاربری ساده و تنها با فشاردادن یک دکمه، استفاده ی آن را برای کاربران محبوب کرده است. به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه پس از یک دقیقه عدم استفاده، به طور خودکار خاموش می شود. دستگاه را می توانید با هر دو منبع برق و باتری استفاده نمایید. اندازه گیری فشار خون شما توسط وکتو مدل PG-800b8S به دو واحد میلی متر جیوه و کیلو پاسکال است. از ویژگی منحصر به فرد این دستگاه فشارخون می توان به سخنگو بودن آن به زبان فارسی اشاره کرد. بسته بندی شیک و منحصر به فرد این فشارسنج، امکان هدیه ی این محصول را به عزیزان شما فراهم کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیان فشارخون اندازه گیری شده و ضربان قلب به 6 زبان فارسی، آذری، عربی، ترکی، آلمانی و انگلیسیدارای زمان و تاریخخاموشی خودکارWHO رنگیدارای دو حافظه 60 موردیآرتیعی قلب (نشان هر نوع بی نظمی ضربان قلب)دارای پیغام هشدار اشتباه و نمایشگر تعویض باطریقابلیت استفاده با آداپتور و باطریدارای Back Light (نور با زمینه سفید) با طراحی مشکی و کاف فنری

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای چکاب بدن و چک کردن سطح فشار وجود هر دستگاه فشارخونی در هر خانه‌ای لازم است. برخی از دستگاه فشارخون مانند فشار سنج رزمکس مدل CF155F دیجیتالی بوده و کار شما را برای چک کردن و ذخیره کردن اطلاعات مربوط به سلامتی خود راحت می‌کند. فشارسنج مدل CF155F دارای تکنولوژی Real Fuzzy است. همچنین این دستگاه دارای نشانگر بالا بودن ریسک فشارخون است که برای افرادی که در معرض این بیماری هستند حائز اهمیت است. در صورت داشتن آریتمی این مدل از فشارسنج می‌تواند شما را باخبر سازد و به شما هشدار آریتمی دهد. مدل cf155f دارای 90 عدد حافظه است و همین‌طور قابلیت اتصال آداپتور را هم دارد. با این دستگاه می‌توانید میانگین سه اندازه‌گیری آخر خود را داشته باشید. این دستگاه به همراه آداپتور برق عرضه می‌شود که از آن می‌توانید برای شارژ فشارسنج استفاده کنید. پس اگر شما هم هنوز اقدام به خرید دستگاه فشارخون نکرده‌اید؛ این دستگاه دیجیتالی رزمکس بسیار خوب و کارآمد برای شما خواهد بود.

ضرورت استفاده از دستگاه‌ فشارسنج

فشار خون افراد به صورت فشار خون بالا روی فشار خون پایین اعلام می‌شود. اگر فشار خون فرد در یک بازه‌ی طولانی و نه با انجام فعالیت بدنی و مصرف دخانیات و ... بالا باشد، فرد مبتلا به بیماری هایپرتنشن یا فشارخون بالا است. برای کسانی که از این بیماری رنج می‌برند مهم است که به صورت متوالی اندازه‌ی فشار خون خود را بررسی و کنترل کنند. امروزه دستگاه‌های فشارخون دیجیتالی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و مورد استقبال عموم مردم واقع شده‌اند. کاربری ساده و استفاده‌ی آسان از آن‌ها این محصولات را برای استفاده‌ی خانگی و روزمره به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است. برای کسانی که فشارخون بالا دارند کنترل و اندازه‌گیری میزان فشارخون امری مهم است. به همین خاطر توصیه می‌شود اگر فشار خون بالایی دارید یا سابقه‌ی این مسئله در خانواده‌ی شما وجود داشته، با استفاده از دستگاه‌های فشارسنج خانگی، فشارخون خود را بررسی کنید تا با کنترل مداوم آن، عارضه‌ی بالا بودن طولانی مدت فشارخون سلامتی شما را در معرض خطر قرار ندهد.

فشارسنج دیجیتال رزمکس مدل CF155F

  اولین چیزی که بعد از شنیدن نام فشارسنج‌های دیجیتال به ذهن می‌رسد امکان استفاده از آن‌ها بدون کمک دیگران است. استفاده از فشارسنج دیجیتال رزمکس مدل CF155F به تنهایی و بدون کمک سایر افراد امکان‌پذیر است. این محصول قابلیت ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به 90 اندازه‌گیری اخیر را دارد و به همین خاطر به راحتی می‌توانید گزارشی از میزان فشار خونتان برای ارائه به پزشک خود تهیه کنید. از آنجایی که عده‌ای معتقدند فشارسنج‌های دیجیتال ممکن است دارای خطا باشند برخی شرکت‌های تولیدکننده‌ی این محصول برای این دغدغه چاره‌ای اندیشیده‌اند. برخی از فشارسنج‌های دیجیتال قابلیت میانگین‌گیری سه اندازه‌گیری آخر را دارد و همین امر باعث می‌شود که سنجش دقیق‌تری از فشارخون خود را داشته باشید. این مدل هم به این قابلیت مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این مدل از فشارسنج‌های رزمکس می‌توان به نشانگر ریسک فشارخون بالا، نشانگر ضربان نامنظم قلب و تشخیص حرکت فرد در حین اندازه‌گیری اشاره کرد. از آنجا که برخی ممکن است بازوبند فشارسنج را نادرست بر بازوی خود ببندند و بنابراین سنجش خطایی از فشارخون فرد محاسبه شود، این دستگاه به سنسور تشخیص صحیح بستن حرکت در حین اندازه‌گیری مجهز شده است بنابراین اندازه‌گیری فشار خون فرد دقیق‌تر خواهد بود. همچنین این محصول از کاف مخروطی بدون لاتکس بهره برده است و فشار و باد بازوبند آن با استفاده از تکنولوژی Real Fuzzy تنظیم می‌شود. این مدل به همراه آداپتور شارژ عرضه خواهد شد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشار سنج وسیله ای است که بوسیله مسدود کردن بی خطر سرخرگ و اندازه گیری فشار آن هنگام رها سازی، فشار خون را در بدن اندازه می گیرد. علاوه بر لحظه تپش، این فشار سنج فشار خون را در لحظه استراحت نیز اندازه می گیرد. همچنین این محصول دارای سخنگو نیز می باشد.فشار سنج امسیگ محصولی با کیفیت تولید شده توسط کمپانی امسیگ آلمان می باشد.دارای 2 سال گارانتی طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج «رزمکس» (Rossmax) مدل «CH175f» از نوع بازویی بوده و دارای قابلیت اعلام صوتی فشار، سیستم تشخیص حرکت، آشکارساز ضربان نامنظم قلب و حافظه‌ی ذخیره‌سازی 90 فشار اندازه‌گیری شده است. این فشارسنج پس از اندازه‌گیری فشار، دو عدد فشار سیستولیک و دیاسیتولیک را اعلام می‌کند. قابلیت سخنگو بودن فشارسنج برای کسانی که توانایی خواندن صفحه‌نمایش را ندارند بسیار کاربردی است. زبان اعلام صوتی را می‌توان از بین شش زبان مختلف انتخاب کرد که خوشبختانه زبان فارسی هم جزوی از آن‌ها است. این فشارسنج به سیستم تشخیص حرکت مجهز شده است. چنانچه هنگام اندازه‌گیری فشار، دست شخص تکان بخورد علامت دست روی صفحه به نمایش درمی‌آید که نشان می‌دهد اندازه‌گیری دقیق نیست و باید دوباره انجام شود. علاوه بر این دستگاه مجهز به آشکارساز ضربان نامنظم قلب (IHB) است که درصورتی‌که ضربان قلب شخص نامنظم باشد روی صفحه نشان داده می‌شود. انرژی دستگاه از چهار عدد باتری نیم قلم تأمین می‌شود. علاوه بر این می‌توان از آداپتور هم استفاده کرد که البته همراه دستگاه ارائه نمی‌شود و باید به شکل جداگانه تهیه شود. فشار اندازه‌گیری‌شده به شکل دو فشار سیستولیک و دیاسیستولیک روی صفحه به نمایش درمی‌آید. مقدار فشار اندازه‌گیری شده در کنار صفحه‌نمایش درجه‌بندی می‌شود و میزان ریسک آن توسط رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی و قرمزی که کنار صفحه‌ است قابل‌تشخیص است. علاوه بر فشار، تعداد ضربان قلب در دقیقه نیز نمایش داده می‌شود. حافظه‌ی دستگاه قابلیت ذخیره‌ی 90 نتیجه را دارد. علاوه بر این میانگین 3 فشار آخر نیز محاسبه شده و نمایش داده می‌شود. در صورت روشن ماندن دستگاه، پس از 60 ثانیه به شکل خودکار خاموش می‌شود. همراه دستگاه کاف دور بازو، 4 عدد باتری قلمی، دفترچه راهنما و محفظه‌ی نگه‌داری ارائه شده است. این فشارسنج با استانداردهای انجمن فشار اروپا تطابق دارد و استاندارد AAMI را نیز کسب کرده است. به طور خلاصه فشارسنج Rossmax CH175f از نوع بازویی بوده و دارای قابلیت اعلام صوتی فشار به زبان پارسی، سیستم تشخیص حرکت، آشکارساز ضربان نامنظم قلب، ظرفیت حافظه‌ی 90 مورد، قابلیت میانگین‌گیری از 3 نتیجه‌ی آخر، درجه‌بندی ریسک فشار، کاف دور بازو 24 تا 40 سانتی‌متر و سیستم خاموشی خودکار بوده و با باتری و آداپتور قابل‌استفاده است.

ضرورت استفاده از دستگاه‌های فشارسنج

فشارخون یکی از بیماری‌های رایج است که میزان بالای آن می‌تواند برای بیمار خطرآفرین باشد. از آنجا که فشارخون بالا معمولاً با نشانه‌ای همراه نیست و فرد ممکن است متوجه بالا رفتن بیش از حد فشار خود نشود تهیه‌ی یک دستگاه فشارخون مناسب با کاربری دقیق و استاندارد برای این افراد ضروری است. زیرا کسانی که به این بیماری دچارند باید به صورت مداوم فشارخون خود را کنترل کنند تا در زمان مناسب از ایجاد خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آورند. دستگاه‌های فشارسنج را می‌توان یکی از مهم‌ترین لوازم برای کنترل سلامت محسوب کرد. این محصولات مدل‌‌ها و انواع مختلفی دارند و یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آن‌ها فشارسنج‌های دیجیتالی هستند. فشارسنج‌های دیجیتالی به دلیل کاربری آسان و جای کمی که می‌گیرند مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، حجم و وزن کم آن‌ها، این محصولات را برای جابجایی و حمل در کیف به منظور استفاده خارج از منزل، مناسب کرده است.

فشارسنج رزمکس مدل CF175F

اگرچه فشارسنج‌های دیجیتالی بازویی نسبت به نمونه‌های مچی جای بیشتری را اشغال می‌کنند اما با این حال آنقدر جاگیر نیستند که حمل و نقل آن‌ها کار سختی باشد. دستگاه فشارسنج رزمکس مدل CF175F یکی از فشارسنج‌های باکیفیت و موجود در بازار است که به دلیل وزن کم آن و وجود کیف قابل حمل برای همراهی شما در زمان‌ها و محیط‌های مختلف گزینه‌ای مناسب است و نگرانی کاربر از آسیب رسیدن به دستگاه را برطرف می‌سازد. این دستگاه همچنین ضربان و آریتمی قلب شما را نمایش می‌دهد و قابلیت ذخیره‌سازی 90 نتیجه اندازه‌گیری شده را دارد. منبع تغذیه‌ی این فشارسنج باتری است و مصرف آن به اندازه‌ای است که نیازی به تعویض مداوم باتری‌ها نخواهید داشت. در واقع عمر باتری‌ها برای ده‌ها بار استفاده از دستگاه پاسخگوست. این فشارسنج از نوع دیجیتالی است و به همین خاطر احتیاجی به استفاده از گوشی پزشکی ندارید. علاوه بر آن، کار با این محصول بسیار راحت است کافی‌ست دست خود را بر روی سطحی صاف و ترجیحاً هم راستا با قلب قرار دهید و دستگاه را دور بازوی خود ببندید و در کمترین زمان ممکن فشارخون و ضربان قلب شما روی LCD دستگاه نمایش داده خواهد شد. از آنجا که بالابودن میزان فشارخون می‌تواند خطرهایی جدی برای سلامت بیمار به همراه داشته باشد بهتر است اگر بیماری فشارخون شما حاد است از دستگاه‌هایی با دقت اندازه‌گیری بالاتر استفاده کنید اما فشارسنج رزمکس هم برای استفاده‌ی خانگی گزینه‌ی مناسبی است. این محصول دارای شاخص و اعلام فشار خون بالاست و راه اندازی و سنجش آن با لمس یک دکمه فراهم خواهد شد. 

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج بازویی سخنگو PRO-36 را شرکت «بی ول» (B.Well) سوئیس طراحی و به بازار عرضه کرده و برای این‌ که کار با آن را ساده‌تر کند، آن را به‌ صورت سخنگو طراحی کرده است؛ پس ‌از اینکه کار سنجش فشار را با این دستگاه انجام دادید، دستگاه به‌ صورت صوتی میزان فشارخون و ضربان قلبتان را گزارش می‌دهد و به همین دلیل سالمندان، افراد کم‌بینا و دارای مشکلات بینایی و حتی نابینایان به راحتی می‌توانند از این محصول استفاده کنند. از مزیت‌های این دستگاه این است که وضعیت ضربان قلب و فشارخون را با توجه به استاندارد «سازمان جهانی بهداشت» (WHO) اطلاع می‌دهد و کاربر به‌ راحتی متوجه عادی یا غیرعادی بودن ضربان قلب و فشارخونش می‌شود. این محصول برای افرادی با سایز بازوی 22 تا 42 سانتی‌متر طراحی و تولید شده است و بنابراین افراد زیادی قادر خواهند بود از این فشارسنج استفاده کنند. با این دستگاه فشارسنج می‌توان بی‌نظمی‌های ضربان قلب یا آریتمی را تشخیص داد و در پایان اندازه‌گیری فشارخون، این مورد را در نتایج ذخیره‌سازی کرد.

نگاه کلی

با کیفیت و کاربردی

شرکت بی ول در سال 2004 توسط گروهی از پزشکان تأسیس شد. هدف این گروه تولید انواع دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی با قیمت مناسب و با کیفیت بوده است. به مرور زمان و با تولید انواع دستگاه‌ها که معمولا در خانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، به علت تنوع در کالاها و ویژگی‌های کاربردی، توانستند بین مشتریان به محبوبیت برسند. دستگاه فشار خون بی ول، دما سنج، نبولایزر و… از جمله تولیداتی هستند که از این برند می‌توانید مشاهده کنید. شرکت بی ول سوئیس طیف وسیعی از تجهیزات پزشکی که هر فردی برای مراقبت از عزیزان و اعضای خانواده خود نیاز دارد را تولید کرده است. بطور کلی، اعضای خانواده متشکل از کودکان، بزرگسالان و همچنین سالمندان هستند. هر کدام از این افراد نیازمند مراقبت می‌باشند و برای حفظ سلامتی، بررسی مداوم علائم و نشانه‌های هر نوع بیماری باید از دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی استفاده کرد. فشارسنج بی ول و سایر تجهیزات پزشکی مخصوص برای کودکان، بزرگسالان و حتی نوجوانان متفاوت است که می‌توان بر حسب نیاز دستگاه مناسب را خریداری کرد. محصولات BWELL  سوئیس برای کنترل سلامت کل خانواده و محافظت از آنها گزینه مناسبی است. بی ول توانست طیف وسیعی از تجهیزات پزشکی و کنترل سلامتی را با عملکرد آسان و فراگیر تولید کرده و به فروش رساند. از انواع تجهیزات پزشکی بی ول می‌توان به انواع فشار سنج بی ول، تب سنج، ترازو دیجیتال، گوشی پزشکی، نبولایزر، دستگاه شستشوی دهان و دندان و سایر تجهیزات همچون کاف، آداپتور و… نام برد. در اینجا به معرفی دستگاه فشار سنج بی ول مدل PRO-36 می‌پردازیم تا با این دستگاه آشنایی بیشتری داشته باشید.

دارای نمایشگر و سخنگو

دستگاه فشار سنج بی ول مدل PRO-36  دارای قابلیت‌های کاربردی بوده که یکی از آن‌ها، پخش صدایی است که به عنوان صدای سخنگو از آن یاد می‌شود. قابلیت intellect Classic  قابلیت اندازه گیری راحت، سریع و با دقت فشار خون را در اختیار شما قرار خواهد داد. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD بوده که دستورالعمل‌ها و نتایج را با صدای بلند می‌گوید که کار را برای افراد نابینا یا افرادی که بینایی ضعیفی دارند، بسیار راحت کرده است. جالب است بدانید زمانیکه دور بازو پیچیده شده و در حال باد شدن است، دستگاه فشار سنج بی ول مدل PRO-36 سطح مطلوب باد کردن بازوبند را به‌طور ویژه برای هر فرد تعیین خواهد کرد. این مورد باعث شده که سطح فشار خون به شکل دقیقی اندازه گیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قلب، خون را با فشار زیاد به اندام‌های بدن می‌رساند. اجزای داخلی بدن با جریان داشتن خون در آن‌ها، سالم مانده و به کارکرد طبیعی خود ادامه می‌دهند. بنابراین میزان فشارخون، یکی از علایم مهم در سلامتی و حیات فرد است. درنتیجه با اندازه‌گیری آن، می‌توانیم اطلاعات مهمی را در مورد وضعیت سلامت فرد بدست آوریم. فشارسنج دیجیتالی tensonic arm دارای صفحه نمایش بزرگ، برای راحت‌تر خواندن میزان فشار خون است. این محصول با استفاده از قابلیت حافظه‌ی ذخیره‌ی نتایج، میزان فشارخون 2 نفر را در 60 جایگاه حافظه ذخیره می‌کند. همچنین میانگین نتایج، برای ایجاد یک تصویر کلی از وضعیت سلامت فرد، محاسبه و سپس نمایش داده می‌شود. سیستم خاموشی خودکار، tensonic arm را پس از استفاده خاموش می‌کند و از مشخصات بارز این دستگاه شاخص هشدار فشارخون بالا مطابق با مقیاس سازمان بهداشت جهانی (who) است که با طیفی از رنگ سبز تا قرمز در کنار صفحه نمایش قابل مشاهده است. از قابلیت‌های پیشرفته‌ی این مدل می‌توان به سنجش میزان ضربان قلب در یک دقیقه، قابلیت تشخیص «آریتمی» (غیر طبیعی بودن ریتم قلب و تپش نامنظم آن) و هشدار خطای محاسباتی اشاره کرد. همچنین این مدل برای کار کردن به 4 باتری قلمی نیاز دارد. در نهایت می‌توان گفت، tensonic arm یک فشار سنج خانگی و غیر خانگی با امکانات پیشرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه اندازه گیری فشارخون آرمفیت، به صورت هوشمند و با دقتی بالا فشارخون شما را اندازه گیری میکند. این دستگاه سبک و قابل حمل می باشد و به سرعت اندازه گیری را انجام میدهد، سپس از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل شده و تمامی نتایج را از طریق رسم نمودار نمایش میدهد. شما میتوانید اطلاعات را با پزشک و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید تا روند تغییرات را بررسی کند. همچنین علاوه بر اندازه گیری فشارخون، ضربان قلب شما را نیز اندازه میگیرد و محدوده اندازه گیری را نیز اعلام میکند که اندازه اعلام شده برای شما نرمال و طبیعی است یا خیر.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه اندازه گیری خودکار فشارخون و نوارقلب آرمفیت پلاس ( Armfit Plus) یک دستگاه بی سیم با قابلیت اتصال به بلوتوث است و میتواند در مدت زمان کوتاهی عملکرد قلب شما را به طور کامل بررسی کند. همچنین این دستگاه سنسورهای مخصوصی برای اندازه گیری و رسم نوار قلب نیز دارد که با استفاده از آنها در مدت زمان کوتاهی نوار قلب ( EKG ) شما رسم میشود. تمامی نتایج اندازه گیری شده در نرم افزار دستگاه قابل رویت می باشد و میتوانید برای پزشک، پرستار و یا اطرافیان خود ارسال کنید. دستگاه اندازه گیری فشار خون ArmfitPlus یک مانیتور فشار خون نسل جدید است که برای تمام خانواده شما طراحی شده است تا سطح فشار خون و نوار قلب را در هر زمان و هر مکان بررسی کند. علاوه بر مقادیر سیستولیک و دیاستولیک، فشار نبض نیز اندازه گیری می شود. این سیستم به طور خودکار ضربان قلب نامنظم را تشخیص می دهد. اپلیکیشن این دستگاه ViHealth برای هر دو نوع سیستم عامل iOS/Android بسیار ساده و کاربرپسند طراحی شده است. علاوه بر این، نوار قلب کوتاه مدت (30 ثانیه) را می توان با دستگاه گرفته و از طریق برنامه رایگان ارزیابی کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه فشارسنج بازویی بریسک PG-800B22 قادر است فشار خون و ضربان قلب را به صورت اتوماتیک اندازه‌گیری کرده و نتایج حاصل از آن را به صورت صوتی اعلام کند. همانطور که اشاره شد، این دستگاه قابلیت ارسال پیام‌های صوتی است و از زبان‌های فارسی، آذری، عربی، ترکی، آلمانی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند و به دلخواه می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. دامنه‌ی اندازه‌گیری فشار خون در این دستگاه معادل 30-280 میلی‌متر جیوه است. فشار سنج بریسک مدل PG-800B22 قابلیت ذخیره‌ی اطلاعات مربوط به دو کاربر را هم در خود می‌بیند و می‌تواند در 60 تست متوالی، نتایج هر کاربر را به صورت مجزا در حافظه‌ی خود ذخیره کرده و در اختیار او قرار دهد. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط برق و باتری تامین می‌شود و به این دلیل در کنار آن یک آداپتور برق و چهار عدد باتری به خریدارانش داده خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه فشارخون جز لوازمی است که باید همیشه در منزل وجود داشته باشد. دستگاه‌های فشارخون انواع مختلفی دارند و بسته به نحوه گرفتن فشار متفاوت هستند. دستگاه فشارسنج زیکلاس مد مدل B01 در هنگام گرفتن فشارخون آهنگی پس زمینه اجرا می‌کند که به حفظ آرامش شما کمک کرده و تمرکز شما را بالا می‌برد. این دستگاه سخنگو بوده و بعد از اندازه‌گیری میزان فشارخون آن را اعلام می‌کند؛ بیان این نکته خالی از لطف نیست که، در زمان پخش آهنگ، اعلام اندازه‌گیری فشارخون انجام می‌شود. به منظور رسیدن به نتیجه‌ای دقیق‌تر و بهتر، این دستگاه در 15 ثانیه 3 بار فشار خون شما را اندازه‌گیری می‌کند و در انتها میانگین آن‌را نمایش می‌دهد این قابلیت گزینه‌ای انتخابی بوده و شما می‌توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید. در بسته‌بندی دستگاه فشارسنج زیکلاس مد، یک کیف بادوام و آداپتور برق قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به داشتن LCD به جهت نمایش میزان فشار و ضربان قلب اشاره کرد.

نگاه کلی

صفحه نمایش دیجیتال؛ کاربردی و راحت

در بسته‌بندی دستگاه فشارسنج زیکلاس مد، یک کیف بادوام و آداپتور برق قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های فشارسنج سخنگو زیکلاس مد مدل B01 می‌توان به صفحه نمایش دیجیتال اشاره کرد که میزان فشار و ضربان قلب را به خوبی نمایش می‌دهد و حتی در تاریکی یا نورکم به علت صفحه LCD چراغ دار، مشکلی برای فشارسنجی نخواهید داشت. دستگاه فشارخون جز لوازمی است که باید همیشه در منزل وجود داشته باشد. دستگاه‌های فشارخون انواع مختلفی دارند و بسته به نحوه گرفتن فشار متفاوت هستند. فشارسنج سخنگو زیکلاس مد مدل B01 در هنگام گرفتن فشارخون آهنگی پس زمینه اجرا می‌کند که به حفظ آرامش شما کمک کرده و تمرکز شما را بالا خواهد برد. این دستگاه سخنگو بوده و بعد از اندازه‌گیری میزان فشارخون آن را اعلام می‌کند؛ بیان این نکته خالی از لطف نیست که، در زمان پخش آهنگ، اعلام اندازه‌گیری فشارخون انجام می‌شود. به منظور رسیدن به نتیجه‌ای دقیق‌تر و بهتر، این دستگاه در 15 ثانیه 3 بار فشار خون شما را اندازه‌گیری می‌کند و در انتها میانگین آن‌را نمایش می‌دهد این قابلیت گزینه‌ای انتخابی بوده و شما می‌توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

فشار خون چیست و چرا باید اندازه گیری شود؟

کنترل و سنجش میزان فشار خون به طور مستقیم با سلامتی شما در ارتباط خواهد بود. به ای منظور که می‌توان با استفاده از آن در منزل و مشاهد میانگین در طی روزهای متفاوت، نسبت به پیش بینی یا درمان فشار خون اقدام کرد. فشار خون (به انگلیسی: Blood pressure) به مقدار فشاری گفته می‌شود که توسط خون در جریان، به دیوارهٔ رگ‌ها وارد می‌آید و یکی از علائم حیاتی است. فشار یک مفهوم فیزیکی است، مقصود از فشار اشاره به «قدرت» یک مایع متحرک است. فشار خون در نواحی نزدیک قلب، بیشتر و نسبت فاصله گرفتن از قلب کم تر می‌شود.فشار خون با جریان یافتن به شاهرگ‌ها و به رگ‌ها کم می‌شود. اصولاً فشارخون در بخش‌های مختلف سیستم گردش خون متفاوت است. معمول‌ترین روش اندازه‌گیری فشار خون به‌وسیله فشارسنج است که با استفاده از ارتفاع جیوه برای اندازه‌گیری فشار خون در حال چرخش در رگ‌ها استفاده می‌کند. با این‌ که خیلی از فشارسنج‌های فعلی دیگر از جیوه استفاده نمی‌کنند، فشار خون هنوز در تمام دنیا با mmHg یا میلی‌متر جیوه اندازه‌گیری می‌شود. 

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج مدل Z1، دارای تکنولوژی Real Fuzzy است. هم‌چنین این دستگاه دارای نشانگر بالا بودن ریسک فشارخون است که برای افرادی که در معرض این بیماری هستند، حائز اهمیت است. در صورت داشتن آریتمی، این مدل از فشارسنج می‌تواند شما را باخبر سازد و به شما هشدار آریتمی دهد. مدل Z1 دارای 90 عدد حافظه است. این دستگاه دارای پورت Type-C بوده و می‌توان آن را با هر شارژری و یک کابل USB-C شارژ کرد. به‌ جز این قابلیت شما می‌توانید برای کارکرد این فشارسنج از باتری‌های نیم‌قلمی یا همان AAA هم استفاده کنید. با این دستگاه می‌توانید میانگین سه اندازه‌گیری آخر خود را داشته باشید و از روی اطلاعات آن‌ها شما یا پزشکتان تصمیمات دقیق‌تری داشته باشید. این دستگاه معیارهای انجمن فشارخون اروپا را دارا است. فناوری Real‐Fuzzy فشار و حجم مناسب باد برای کاف را بر اساس فشارخون سیستولک و سایز بازو تنظیم می‌کند. با تکنولوژی Real‐Fuzzy لازم نیست که کاربران قبل از اندازە‌گیری، میزان باد شدن کاف را خودشان کنترل کنند. این فناوری هم‌چنین از بروز نتایج اشتباه که ممکن است ناشی از ناصاف بودن سطح کاف باشد، جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که بیمار در حین اندازە‌گیری در ناحیه بازو احساس ناراحتی نکند. از دیگر ویژگی‌های این مدل از فشارسنج‌ رزمکس می‌توان به نشانگر ریسک فشارخون بالا، نشانگر ضربان نامنظم قلب و تشخیص حرکت فرد در حین اندازه‌گیری اشاره کرد. از آنجا که برخی ممکن است بازوبند فشارسنج را نادرست بر بازوی خود ببندند و بنابراین سنجش خطایی از فشارخون فرد محاسبه شود، این دستگاه به سنسور تشخیص صحیح بستن حرکت در حین اندازه‌گیری مجهز شده است؛ بنابراین اندازه‌گیری فشار خون فرد دقیق‌تر خواهد بود.

نگاه کلی

عوارض فشار خون بالا

فشار خون بالا عوارضی جبران ناپذیری برای بدن دارد. این بیماری که در سال‌های اولیه خود را نشان نمی‌دهد می‌تواند تا مرگ فرد مبتلا نیز پیش برود. این بیماری باعث بیماری قلبی و عروقی، سکته قلبی، سکته مغزی و بیماری عروق محیطی خواهد شد. از دیگر عوارض فشار خون بالا، بیماری‌های کلیه و مشکلات بینایی و کوری است. فشار خون بالا و کنترل نشده می‌تواند باعث ناتوانی، کیفیت زندگی پایین یا حتی یک حمله‌ی قلبی یا سکته‌ی کشنده شود. در صورتی که به فشارخون مبتلا شدید، می‌توانید با یک اندازه گیری ساده منظم، و خودمراقبتی ازعوارض شدید آن جلوگیری کنید. داشتن یک دستگاه فشار سنج این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا دیگر نیاز به مراجعه مداوم به پزشک نداشته باشید. علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و زمان، ممکن در هنگام گرفتن فشار در مطب دکتر تحت تاثر جو محیط دچار استرس شوید و فشار خون شما به صورت درست گرفته نشود.

ویژگی و کاربرد دستگاه

فشار سنج دیجیتال رزمکس مدل Z1 دارای سیستم تشخیص حرکت و باتری است. همچنین این محصول علاوه بر باتری با برق هم کار می‌کند. که انرژی را از طریق کابل USB نوع C تامین کرده و در زمانی که باتری شما شارژ ندارد شما می‌تواند با زدن دستگاه به برق هم باتری را شارژ کنید هم تا زمان شارژ شدن باتری از دستگاه استفاده کنید. محاسبه 3 نتیجه آخر اندازه‌گیری شده از مزایای این دستگاه است که شما می‌توانید نتایج را با هم مقایسه کنید ومیانگین فشار خون خود را داشته باشید. فشار سنج دیجیتال رزمکس مدل Z1 دارای نشانگر ریسک فشار خون بالا است. این محصول به نشانگر صحت هم مجهز بوده و دارای سیستم تشخیص حرکت است. جالب است بدانید این کالا به استفاده از روش اوسیلومتری برای تعیین فشار خون مجهز بوده و کالبیراسیون مادام العمر دارد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه این است که تکنولوژی Real fuzzy دارد. نوع نمایشگر این دستگاه LCD (ال سی دی) بوده و مناسب برای سن 24 تا 40 سال است. علاوه بر استفاده در منزل شما می‌توانید از این دستگاه در مدرسه و دانشگاه، فروشگاه، غیر خانگی، رستوران و درمانگاه و بیمارستان نیز استفاده کنید. از دیگر مزایای این محصول این است که دارای کیف بوده و شما می‌توانید آن را همیشه با خود به همراه داشته باشید. مکانیزم دیجیتال این محصول مزیت آن محصول می‌شود. سایز مناسب بازو و مچ این دستگاه 9.4 تا 15.7 اینچ است و برای افراد مختلف در سنین مختلف مناسب خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فشار سنج دارای تاییدیه FDA آمریکا، CE اروپا بر پایه استاندارد MDD93/42/EEC برای دستگاه‌های پزشکی است ، تولید شده با آخرین تکنولوژی روز و در رده دقیق‌ترین و کم صداترین دستگاه‌های فشار خون دنیا قرار دارد. صفحه نمایش بزرگ این دستگاه، خواندن مقادیر فشار خون را آسان‌تر می‌نماید. این مدل با استفاده از قابلیت حافظه‌ ذخیره‌ی نتایج، میزان فشارخون 2 نفر را در 188 جایگاه حافظه ذخیره می‌کند و برای ارائه‌ تصویر کلی از وضعیت سلامت فرد میانگین نتایج، محاسبه و سپس نمایش داده می‌شود. برخلاف دستگاه فشارخون عقربه‌ای و جیوه‌ای، استفاده از دستگاه فشارسنج دیجیتالی بسیار آسان است. سایز کاف فشارسنج 22 تا 42 سانتی‌ متر است که برای افراد با وزن بالا و سایز دور بازو بزرگ نیز مناسب است. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد، بدین معنی که پس از استفاده، این مدل در طی چند ثانیه خاموش می‌شود. از قابلیت‌های پیشرفته‌ این دستگاه می‌توان به سنجش ضربان قلب، قابلیت تشخیص آریتمی (ضربان نامنظم قلب) و هشدار خطای محاسباتی اشاره کرد. در نهایت می‌توان گفت، دستگاه فشار خون جامپر دارای قابلیت‌های پیشرفته و مناسب برای مصارف حرفه‌ای است. این دستگاه برای کار کردن به 4 باتری قلمی غیر قابل شارژ نیاز دارد و به لحاظ این که دارای پورت میکرو یو اس بی است، امکان کار با آداپتورهای موبایلی نیز وجود دارد. از اقلام همراه این دستگاه می‌توان به یک عدد کیف، کاف، دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی اشاره‌کرد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به خطراتی که با بالا و پایین شدن فشار خون انسان را تهدید می‌کند، داشتن یک فشارسنج، بسیار ضروری است. از آن جایی که اغلب افراد طریقه اندازه‌گیری فشارخون با دستگاه فشارسنج معمولی (عقربه‌ای) را بلد نیستند، توصیه می‌شود که از دستگاه فشارسنج دیجیتالی استفاده کنند. دستگاه فشارسنج بازویی گلامور شامل یک کیف، یک عدد کاف ساده، یک عدد کاف فنری، آداپتور، دستگاه دیجیتالی و دفترچه راهنما است. این دستگاه قادر است هم با برق و هم با باتری کار کند؛ آداپتور این دستگاه 4 عدد باتری قلمی مصرف می‌کند که درون پکیج باتری موجود نیست. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به اندازه‌گیری دقیق فشار خون به صورت دیجیتالی، نمایش ضربان قلب، نشانگر میزان مصرف باتری و خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده را نام برد. این دستگاه میزان نبض را از 40 ضربه تا 199 ضربه در دقیقه و میزان فشار خون را از 30 تا 250 میلی‌متر جیوه نشان می‌دهد. در پکیج این فشارسنج دو کاف پارچه‌ای و فنری قرار دارد که اولی برای افراد با دور بازوی 22 تا 32 و دیگری برای افراد با دور بازوی 22 تا 42 مناسب است؛ بنابراین تقریبا تمامی افراد می‌توانند از این فشارسنج استفاده کنند.

نگاهی کلی

فشارسنج‌ دیجیتال، اندازه گیری دقیق و راحت

فشارخون یکی از علائم حیاتی‌ است و در واقع به مقدار نیرو و فشاری گفته می‌شود که خون به دیواره‌‌ رگ‌ها وارد می‌کند؛ اگر این فشار وارده بیش از حد باشد، اصطلاحا به آن فشار خون بالا می‌گویند. با پیشرفت‌هایی که در زمینه پزشکی صورت گرفته است، مشخص شده که فشار خون بالا عامل مشکلات اساسی و بزرگی مانند بیماری‌های قلبی، سکته مغزی و نارسایی کلیه است. با توجه به اینکه امروزه افراد زیادی به فشار خون بالا مبتلا هستند و با افزایش سن نیز شیوع آن بیشتر می‌شود، سنجش مداوم فشارخون برای تشخیص‌های پزشکی، درمانی و حتی پیشگیری از بیماری‌ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود. از این جهت لازم است نوسانات فشار خون یعنی میزان پایین یا بالای آن در افراد دارای بیماری‌های مرتبط با فشارخون به صورت مداوم کنترل شود. برای این منظور می‌توان از انواع دستگاه‌های فشارخون کمک گرفته و این فاکتور مهم در سلامتی را اندازه گیری کرد. فشارسنج دیجیتالی، یکی از جدیدترین انواع فشارسنج است که به دلیل کاربری آسان نسبت به سایر مدل‌ها، با استقبال فراوانی از سوی خانواده‌ها مواجه شده است. در اینجا، فشار سنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112  دارای یک مانیتور و یک کیسه باد است و فشارخون را به شکل دیجیتالی، در زمان کوتاه و با دقت بالا محاسبه می‌کند.

فشارسنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112 و ویژگی‌های کلیدی آن

دستگاه فشارسنج دیجیتال گلامور مدل TMB_1112 برای سنجش فشارخون به صورت اتوماتیک از راه بازو مناسب است. این دستگاه میزان نبض را از 40 ضربه تا 199 ضربه در دقیقه و میزان فشارخون را از 30 تا 250 میلی‌متر جیوه نشان می‌دهد. این فشارسنج ابعاد و وزن قابل قبولی دارد که استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. فشارسنج گلامور با فشردن دکمه پاور شروع به اندازه‌گیری فشارخون و ضربان قلب کرده و در کمتر از یک دقیقه نتیجه را اعلام می‌کند. یکی از نکات مهم درباره این محصول، کم صدا بودن آن هنگام سنجش فشارخون خواهد بود. در سمت راست صفحه نمایش این دستگاه، 3 دکمه قرار دارد: دکمه پایین (start,stop) برای روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده می‌شود، دکمه وسط (setting) مربوط به تنظیمات دستگاه بوده و دکمه بالایی (memory) نیز دکمه مموری بوده که اطلاعات ذخیره شده را با تاریخ و ساعت نشان می‌دهد. یک طرف دستگاه محل اتصال کاف و طرف دیگر، محل اتصال آدابتور برای استفاده از برق به طور مستقیم است. فشارسنج گلامور مدل TMB-1112، هم با باتری و هم با برق کار می‌کند؛ درون جعبه این محصول آدابتور موجود است؛ آداپتور این دستگاه 4 عدد باتری قلمی مصرف می‌کند که درون پکیج باتری موجود نیست. فشار سنج گلامور یک صفحه نمایش LCD بزرگ دارد که از طریق آن میزان ضربان قلب و فشارخون را نمایش می‌دهد؛ این صفحه نمایش مجهز به روکش ضدخش است. این محصول دارای یک کاف پارچه‌ای برای دور بازو با طول 22 تا 32 سانتی‌متر و یک کاف فنری برای دور بازو با طول 22 تا 42 سانتی‌متر است تا افراد با دور بازوی استاندارد و سایز بزرگ بتوانند از آن استفاده کنند.

قابلیت خاموشی خودکار از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه است؛ به این صورت که بعد از اتمام کار با این فشارسنج، بعد از مدتی به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. این دستگاه مجهز به تکنولوژی WMI است که باعث می‌شود کاف بازوبند آن بیش از حد باد نشود و از فشار بیش از حد و درد بازو جلوگیری می‌کند. این فشارسنج دارای جایگاه حافظه 250 عددی برای هر شخص بوده و دو کاربره است. هم‌چنین این دستگاه فشارسنج دارای سیستم تشخیص آریتمی قلب است و وضعیت فشارخون را در چند رنگ مختلف به صورت نواری نمایش می‌دهد. یکی از ویژگی‌های کاربردی برای فشار سنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112 ، یک کیف مخصوص حمل و نقل ضد ضربه اس تکه به مراه آن ارائه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80C، با ابعادی حدود 125x95x50 میلی‌متر، یک ابزار حرفه‌ای برای اندازه‌گیری فشار خون است. این فشارسنج با منبع انرژی برق و باتری کار می‌کند و نمایشگر آن بکلایت دار است، به این معنی که اعداد در هنگام استفاده روشن، واضح و قابل مشاهده هستند. وزن آن تقریباً 400 گرم است و همراه آن 4 عدد باتری، آداپتور، دفترچه راهنما و یک کیف ضد ضربه ارسال می‌شود. فشارسنج مدل U80C قابلیت تشخیص آریتمی دارد، یعنی قادر است نامنظمی‌های ضربان قلب را شناسایی کند. نمایشگر آن نشانگر وضعیت کارکرد دستگاه است و قابلیت سیستم خاموشی خودکار را نیز دارد، به این صورت که در صورت عدم استفاده، به طور خودکار خاموش می‌شود و مصرف باتری را کاهش می‌دهد. این فشارسنج از مکانیزم دیجیتال استفاده می‌کند و برای استفاده حرفه‌ای طراحی شده است. با امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد ، قادر است فشار خون را اندازه‌گیری کرده و نتایج را بر روی نمایشگر وضعیت نمایش دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه سخنگو به چهار زبان (فارسی، آذری، انگلیسی، آلمانی) که برای افرادی که دچار ضعف بینایی هستند، بسیار مناسب هست.اقلام همراه این فشارسنج 4عدد باتری، کاف، کیف زیپدار، دفترچه راهنمامیباشد. منبع تغذیه فشارسنج مدل LD-532 با باتری قلمی(AA) و آداپتور می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه فشارسنج VEKTO مدلPG 800 B11 تا 90 سری فشار اندازه‌گیری شده را در حافظه نگهداری می‌کند این امکان برای افرادی که فشارخون دارند برای درمان، کمک شایانی به پزشک می‌کند. تنها با فشردن دکمه MEM میانگین سه فشار آخر نمایش داده داده می‌شود. ( این دستگاه قابلیت نمایش تاریخ و ساعت را ندارد). تامین انرژی فشارسنج وکتو مدلPG 800 B11 با باتری و اداپتور است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فشارسنج سخنگو تنها به زبان فارسی است و برای افراد مسن که در در خواندن اعداد دچار مشکل هستند، بسیار مناسب است.از قابلیت دیگر این فشارسنج سخنگو وکتو، نمایش میانگین 3 فشار اندازه گیری شده میباشد.از مزیت این دستگاه فشارسنج وکتو مدل PG 800 B10 داشتن دو کاف مجزا هست که یکی از آن بازوبند به صورت فنری هست که جنس آن بسیار با کیفیت بوده و مناسب دور بازو 22 تا 42 سانتی‌متر می‌باشد و بازوبند دیگر مانند دیگر بازوبندها چسبی و مناسب دور بازو 22 تا 32 سانتی‌متر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فشارسنج شامل سنسور ihb (آشکار ساز ضربان نامنظم قلب) ، حافظه 120 عددی برای سه کاربر به صورت مجزا ، میانگین گیری 3 فشار آخر موجود در حافظه ، پشتیبانی از برق شهری و امکان استفاده از آداپتور ، دو عدد کاف (بازو بند فشارسنج) سایز استاندارد و سایز بزرگ ، کیف ضد ضربه حمل و نقل ، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت و ... میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشار خون بالا یکی از بیماری‌های شایع‌ در میان جوامع است؛ همچنین این بیماری یکی از عوامل مهم مرگ‌ومیر به شمار می‌رود. آگاهی از میزان فشارخون می‌تواند به پیشگیری از این بیماری کمک فراوانی کند. با اندازه‌گیری‌های دوره‌ای از طریق فشارسنج، می‌توان به کنترل فشار خون پرداخت. فشارسنج دیجیتالی و بازویی «BM44» محصولی طبی و تمام‌اتوماتیک جهت سنجش فشارخون و ضربان قلب است. BM44 اطلاعات را توسط نمایشگر LCD بزرگ به صورت واضح و خوانا نمایش می‌دهد. این نمونه برای بازوهایی با سایز 22 تا 30 سانتی‌متر مناسب است و برای بازوهای بزرگ‌تر باید بازوبند سایز بزرگ 30 تا 42 سانتی‌متری را تهیه کرد. از مزایای این مدل می‌توان به خاموشی خودکار، دکمه‌ی روشن و خاموش چراغ‌دار، نشانگر تعویض باتری و اندازه‌گیری تمام‌اتوماتیک فشارخون و ضربان قلب از طریق بازو اشاره کرد؛ ضمن اینکه این مدل دارای قابلیت هشدار خطا در اندازه‌گیری است. مدل BM44 تأییدیه‌ی انجمن WHO را دارد؛ همچنین موفق به دریافت جایزه‌ی بین‌المللی RED DOT به خاطر کیفیت برتر شده است. این مدل قابلیت تشخیص آریتمی (تپش نامنظم قلب) هم دارد. گفتنی است که فشارسنج‌های بازویی نسبت به نوع مچی از دقت بیشتری برخوردار هستند؛ در نتیجه این دستگاه برای بیماران قلبی و دارای فشارخون بالا توصیه می‌شود؛ چرا که این بیماران به دستگاه‌هایی با ضریب خطای بسیار کم نیاز دارند.

معرفی

از اواخر قرن نوزدهم که اولین دستگاه سنجش فشار خون توسط یک پزشک اتریشی به نام Samuel Siegfried Karl von Basch ساخته شد، علم پزشکی ابزاری بسیار مفید پیدا کرد. ابزاری که به پزشکان کمک می‌کرد تا از میزان فشار خون مطلع شده و بر اساس آن دارو و مراقبت‌های لازم را برای بیماران تجویز کنند. سال‌ها این دستگاه‌ها به صورت مکانیکی و با استفاده از یک صفحه‌ی مدرج عقربه‌ای یا یک نشان‌گر جیوه‌ای ساخته شده‌اند. البته هنوز هم در مطب پزشکان و مراکز درمانی می‌توان این دستگاه‌ها را مشاهده کرد و به همین خاطر دستگاه‌هایی از رده خارج شده محسوب نمی‌شوند. اما به خاطر دشواری استفاده از آن‌ها توسط افراد غیر متخصص، پیشرفت فناوری کمک کرد تا نسل جدیدی از این دستگاه‌ها به بازار ارائه شود. دستگاه‌های با نحوه‌ی استفاده‌ی بسیار ساده و دقیق که بیماران می‌توانند بدون نیاز به گوشی پزشکی و کمک دیگران از میزان فشار خون خود مطلع شوند. دستگاه سنجش فشار خون beurer مدل BM 44 دستگاهی پیشرفته و دقیق با نحوه‌ی استفاده‌ی بسیار آسان است. تمام افراد با هر سن می‌توانند پس از آموزشی جزئی به راحتی و به طریقه‌ی صحیح از این دستگاه استفاده کنند. بر خلاف دستگاه‌های مکانیکی  برای استفاده از این دستگاه نیازی به گوشی پزشکی برای شنیدن پالس‌ها نیست و فشار سیستولی و دیاستولی با دقتی بالا روی صفحه نمایش دستگاه نشان داده می‌شود. بستن بازو بند این دستگاه و فشردن تنها یک دکمه، تنها کاری است که کاربر باید انجام دهد.

ویژگی‌ها

 فشارسنج بیورر مدل BM44 یک دستگاه تمام اتوماتیک است و همین نکته استفاده از آن را بسیار ساده می‌کند. صفحه نمایش بزرگ این دستگاه با نور پس زمینه‌ی آبی درخشان، مشاهده‌ی نتیجه‌ی به دست آمده را بسیار ساده خواهد کرد و همین نکته، از این محصول، ابزاری مناسب برای سنجش فشار خون در افراد سالمند ساخته است؛ با بستن بازوبند دستگاه در حدود ۳ الی ۵ سانتی‌متر بالاتر از آرنج به صورت نه چندان محکم، تنها نیاز به فشار یک کلید خواهید داشت. کلید راه‌اندازی دستگاه نیز از اندازه‌ای بزرگ با نور پس‌زمینه بهره می‌برد که علاوه بر زیباتر کردن دستگاه، به استفاده‌ی ساده‌تر از آن کمک می‌کند. سنجش فشار توسط این دستگاه با سرعت بالایی انجام می‌پذیرد که می‌توان آن را یکی از نکات مثبت فشارسنج بیورر مدل BM44 نسبت به سایر رقبا نام برد. تست‌های بالینی دقت بالای این فشارسنج را ثابت و استانداردهای متعددی را برای این دستگاه کسب کرده است. در کنار نشان‌گر دستگاه، نواری رنگی رسم شده که با ایستادن فلش کنار مناطق مختلف آن میزان خطر فشار خون اندازه گیری شده را نشان می‌دهد. آریتمی یا اختلال ریتم قلب یکی دیگر از مشکلات خطرناکی است که ممکن است سلامتی افراد را تهدید کند؛ این دستگاه با هشدار آریتمی، علملکردی فراتر از نشان دادن فشار خون به تنهایی، خواهد داشت. علاوه بر این در صورت ضعیف شدن باتری‌ها روی نشان‌گر این دستگاه هشدار کمبود باتری ظاهر شده و کاربر را از زمان تعویض آن‌ها مطلع می‌کند. چهار باتری الکالاین قلمی درون جعبه‌ی دستگاه قرار داده شده که تا مدتی طولانی پاسخگوی نیاز کاربر خواهد بود. همچنین آداپتوری که در جعبه‌ی دستگاه قرار دارد به کاربر امکان می‌دهد تا بدون نیاز به باتری و با استفاده از برق مستقیم شهری از آن استفاده کند.

جمع بندی

با توجه به سبک زندگی امروزی و فارغ از فاکتورهای ژنتیکی، اکثر ما امروزه در معرض آلودگی هوا، تغذیه نامناسب و فشارهای عصبی قرار داریم و همین موضوع خطر بروز فشارخون را تشدید می کند. گام اول در تشخیص و درمان فشار خون اطلاع یافتن از بروز آن است و به دلیل عدم وجود نشانه‌های خاص تا مدت‌ها، راهی جز اندازه گیری فشار خون به وسیله‌ی دستگاه‌های فشار سنج وجود ندارد. پیش‌تر استفاده از دستگاه‌های اندازه‌گیری فشار به خاطر دشواری در استفاده همه‌گیر نبودند؛ اما دستگاه‌های دیجیتال امروز به افراد کمک می‌کنند تا این پروسه را به راحتی در هر جایی انجام دهند. فشارسنج Beurer مدل BM44 دستگاهی دقیق و با کاربری ساده است که با توجه به کیفیت ساخت و قیمت، از ارزش خرید بالایی برخوردار است. BM44 می‌تواند مراقب خوبی برای سلامتی شما باشد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج «بیورر» (Beurer) مدل (BM47) دارای صفحه نمایش بزرگ و قابلیت‌هایی است که آن را به فشارسنج کارآمد تبدیل می‌کند. قابلیت‌هایی نظیر 120 حافظه داخلی قابل استفاده برای ۴ کاربر، قابلیت خاموشی خودکار، سنجش ضربان قلب، تشخیص آریتیمی و هشدار خطای محاسباتی همه از قابلیت‌های قابل توجه این دستگاه محسوب می‌شوند. در بسیاری از خانواده‌ها بیماری فشار خون مورثی است و چند نفر در یک خانواده از این بیماری رنج می‌برند. حافظه داخلی این دستگاه که برای ۴ کاربر قابل استفاده است، به این خانواده‌ها کمک می‌کند همه از یک دستگاه استفاده کنند و نتایج سنجش فشار خون هر کاربر به صورت جداگانه ذخیره می‌شود. همچنین بیماری‌های قلبی عروقی بین بیماران مبتلا به فشار خون رایج است، از این رو سنجش ضربان قلب و تشخیص آریتیمی این دستگاه می‌تواند برای این افراد کاربرد زیادی داشته باشد. منبع تغذیه‌ی فشارسنج «بیورر» (Beurer) مدل (BM47) ۴ عدد باتری نیم قلمی قابل تعویض است. البته دستگاه به نمایشگر تعویض باتری نیز مجهز است. در نهایت این که سایز مناسب بازو برای این دستگاه 22 تا 35 سانتی‌متر است.

معرفی

فشار خون از جمله بیماری‌هایی است که 70 درصد مردم عادی و بیش از نیمی از افراد بالای 70 سال به این عارضه دچار هستند. فشار خون بالا سومین عامل مرگ و میر در جهان است که این آمار در دهه پیش رو به دلیل افزایش استفاده از فست فودها و کم تحرکی باعث کاهش متابولیسم بدن و در نتیجه افزایش فشار خون می‌‌شود. علاوه بر کهولت سن، رژِیم غذایی نامناسب و کم تحرکی، فشار عصبی عاملی جدی در ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و فشار خون بالا است. مصرف دخانیات، مصرف الکل، فشارهای روانی، رژیم غذایی نادرست و فعالیت بدنی اندک می‌تواند باعث ابتلا بخ فشار خون بالا شود. فشار خون بالا فقط مخصوص افرادی که دچار کهولت سن هستند نیست و هر فردی در هر سنی می‌تواند به این عارضه دچار شود. یکی ار مهم‌ترین عوامل ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، فشار خون بالا است. اقداماتی نظیر پیشگیری، تشخیص و کنترل فشار خون بالا در اقدامات ما جهت مبارزه با این بیماری کشنده بسیار ضروری هستند؛ و تحت نظر گرفتن فشار خون به طور مرتب، اولین اقدام است. این آمارها و حقایق هشدار دهنده، بر نیاز ما به یک فراخوان فوری در میان جامعه پزشکی، پیشکسوتان علم پزشکی و مردم جامعه تاکید دارند.

ویژگی و کاربرد

استفاده از دستگاه‌های فشار خون یکی از اقدامات لازم و موثر در ابتلا به این بیماری و حتی درمان این بیماری است. در دقیق بودن فشارسنج های عقربه ای شکی نیست، ولی برای اندازه گیری دقیق توسط فشارسنج آنالوگ نیاز به فردی دارید که در کنار شما بتواند به طور دقیق فشار خونتان را اندازه گیری کند. همچنین شما همیشه نمی توانید برای چک کردن فشار خونتان به مطب یا کلینیک مراجعه کنید. بخصوص زمانی که پزشک توصیه می کند فشار خون شما به طور منظم چک شود. همچنین بعضاً مشاهده می شود که شلوغی، سروصدا و استرس افراد در مطب، فشار خون صحیح را برای فرد به همراه ندارد. بهترین راهکار تهیه دستگاه فشارسنج دیجیتالی است. دستگاه فشار سنج دیجیتالی نیز دارای دو نوع بازویی و مچی است. کار با فشارسنج دیجیتالی معمولاً راحت بوده و نیاز به گوشی پزشکی جهت گرفتن فشار ندارد. فشار سنج دیجیتال کاملاً اتوماتیک است و با لمس یک دکمه، خود دستگاه به طور خودکار پمپ شده و سپس هوای درون آن تخلیه می شود. فشار سنج بیورر مدل BM47 دارای 4 عدد باتری قلمی و صفحه نمایش بزرگ است. سایز مناسب این دستگاه 22 تا 35 است. نمایشگر این محصول lcd است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج «بیورر» (Beurer) مدل BM27 از نوع بازویی است و قابلیت‌هایی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اطلاعات بیشتری از فشارخون به دست آورید. این دستگاه قابلیت سنجش ضربان قلب دارد که می‌تواند برای کسانی که مشکلات قلبی عروقی دارند، کاربردی باشد. مدل BM27 هم‌چنین قابلیت تشخیص آریتمی دارد و اگر در محاسبات خطایی وجود داشته باشد، به کاربر هشدار می‌دهد. منبع انرژی این دستگاه باتری قابل تعویض و غیر قابل شارژ و از نوع نیم‌قلمی است. البته دستگاه مجهز به نمایشگر تعویض باتری نیز است و اگر باتری نیاز به تعویض داشته باشد، به کاربر اطلاع می‌دهد. از آن جایی که معمولا سالمندان از دستگاه‌های این چنینی استفاده می‌کنند، شرکت بیورر کار را برای آن‌ها ساده کرده است. کنار صفحه نمایش این دستگاه‌ها رنگ‌هایی تعبیه شده که با استفاده از آن‌ها می‌توان محدوده‌ فشارخون را تشخیص داد. از دیگر مشخصه‌های فشارسنج «بیورر» (Beurer) مدل BM27، می‌توان به نشانگر نحوه‌ بستن صحیح کاف اشاره کرد که در صورت درست بسته نشدن کاف، به کاربر هشدار می‌دهد. لازم به ذکر است که سایز مناسب بازو برای این دستگاه 22 تا 42 سانتی‌متر است.

نگاه کلی

معرفی

فشارخون بالا یکی از بیماری‌های بسیار مشکل‌ساز برای بدن است که اگر نتوانید آن را کنترل کنید، دچار مشکلات و ناراحتی‌های زیادی خواهید شد. زمانی که قلب، خون را پمپاژ می‌کند میزان حرکت و در اصطلاح فشار آن بسیار اهمیت دارد؛ اگر فشارخون پمپاژ شده در رگ‌ها بیش‌ از اندازه شود، در اصطلاح گفته می‌شود که فشارخون بالاست و اگر این فشار کمتر از حد معمول خود باشد، گفته می‌شود که فشارخون پایین است. برای کنترل میزان فشارخون، بهترین کار چک کردن فشارخون به‌ صورت مرتب است. حتما دستگاه‌های فشارسنج را در مدل‌های متنوع دیده‌اید. یکی از بهترین انواع این دستگاه‌ها، فشارسنج‌های الکترونیکی (دیجیتالی) هستند. فشارسنج‌های دیجیتال در دو نوع مچی و بازویی تولید می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه موردنظر خود، از میان آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید. 

ویژگی و کاربرد

فشار سنج بیورر مدل BM27 یکی فشارسنج‌های به روز دنیا است که بازویی است. ما این نوید را به شما می‌دهیم که اگر دچار تپش قلب ریتم نامنظم هستید با تهیه این محصول می‌توانید از ضربان قلب و آریتمی خود باخبر شوید. منبع این فشار سنج باتری قابل شارژ است و شما می‌توانید در صورت نیاز باتری این محصول را تعویض نیز کنید. این محصول دارای نمایشگر تاریخ و ساعت است و قابلیت خاموشی خودکار را دارد. نوع نمایشگر این محصول LED بوده و دارای محفظه نگهداری است تا به راحتی آن را در کیف خود قرار داده و برای سفر نیز با خود آن را به همراه داشته باشید. سایز مناسب بازو و مچ این محصول 22 تا 42 سانتی‌متر است و تقریبا برای همه افراد جامعه با هر جثه‌ای مناسب خواهد بود. نمایش محدوده فشار توسط این دستگاه به کمک رنگ‌های روی بدنه دستگاه قابل رویت است. این محصول دارای نشانگر صحیح بستن است و صفحه نمایش خوانا از دیگر ویژگی‌های آن است.

جمع بندی

اگر خود یا اطرافیان شما به بیماری فشار خون مبتلا هستید حتما به فکر تهیه یک دستگاه فشار سنج افتاده‌اید تا بتوانید در هر زمان و هر مکان فشار خون خود را اندازه بگیرید. امروزه دستگاه‌های فشار سنج بسیاری در بازار وجود دارد که به دو نوع دیجیتال و دستی تقسیم می‌شوند. استفاده از محصولی با کیفیت که این اطمینان را به شما بدهد که بدانید عدد نمایش داده شده روی دستگاه درست است از ملزومات تهیه یک دستگاه فشار سنج است. فشارسنج‌های دیجیتال دارای نمایشگر هستند تا بتوان به راحتی اعداد مربوطه را روی دستگاه مشاهده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشارسنج عقربه ای ریشتر آلمان طرح BigBen مربعی کد 1465 قابل نصب بر روی دیوار می باشد . مناسب برای کلیه مراکز درمانی، درمانگاهها، اورژانس و بیمارستانها .

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل