نکات مهم و راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

برای خرید هندزفری بلوتوثی مناسب، باید به چند نکته که در این نکات مهم و راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی در نکته خرید بیان شده، توجه کنید.

نکات مهم هنگام خرید هندزفری بلوتوثی

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی گفته شد، می توانید هندزفری بلوتوثی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه هندزفری بلوتوثی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوش دادن به موسیقی در ساعاتی از روزمرگی ، آرامش منحصر به فردی را برای افراد به همراه دارد و لطافت را به زندگی انسان می بخشد . حال هدفون بلوتوث HIFI T47 با درایور های قدرت مند خود به ابعاد 50 میلیمتر می باشد ، صدایی بسیار شفاف را به گوش می رساند و صدای واقعی موسیقی را به ارمغان می آورد . این هدفون برای حمل راحت با وزن سبک ، طراحی شده و فضا را بسیار جذاب جلوه می دهد . پشتیبانی از کارت حافظه و همچنین کابل AUX این امکان را به شما می دهد که علاوه بر بلوتوث ، از طریق روابط فوق به هدفون T47 متصل شوید . با هدفون بی‌سیم HIFI مدل T47 کیفیت صدای فراگیر، عمر باتری طولانی‌تر و راحتی گوش دادن بی‌سیم را تجربه کنید. ایده آل برای دوستداران موسیقی و افراد پرمشغله در حال حرکت می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی QCY یکی از زیر مجموعه‌های برند شیائومی است که بیشتر حوزه فعالیتی و تخصصی آن در زمینه تولید و ساخت محصولات شنیداری مانند هدفون‌ها است. هدفون بلوتوثی QCY T7 TWS Earbuds یکی از جدیدترین هدفون بلوتوث‌های این شرکت است که می‌توانید در آن تغییرات مختلفی هم از حیث ظاهر و هم از نظر فناوری‌های جدید به کار رفته را مشاهده کنید. در نگاه اول می‌توانید به تغییرات ظاهری که در هدفون رخ داده است، پی ببرید و متوجه دگرگونی‌های آن شوید. ظاهر ایربادهای T7 مانند ایرپاد‌های اپل شده است، اما در آن کمی تفاوت حاصل شده که باعث متمایز شدن آن می‌شود. طراحی هدفون‌ها نیز به گونه‌ای است که با قرار دادن آن‌ها در گوش، ایربادها به راحتی از گوش خارج نمی‌شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. گفتنی است که سایز این ایرباد برابر با 13 میلی‌متر است. در این هدفون از نسخه بلوتوث 5.1 استفاده شده که به مراتب باعث ایجاد کیفیت بهتری برای شنیدن موسیقی و به طور کلی انتقال صدا می‌شود و از نظر مزایا عدم رساندن نویز و صداهای اضافی یا به حداقل رساندن آن‌ها است. اگر دستگاه شما نیز دارای نسخه 5.1 بلوتوث باشد، باتری کمتری از آن دو مصرف می‌شود. نرخ انتقال داده نیز در این حالت بالاتر می‌رود و تأخیر منتقل شدن داده بسیار کم می‌شود. برد و محدوده عملکرد این هدفون 10 متر است و باید در نظر داشته باشید این فاصله در حالتی است که هیچ مانعی وجود نداشته باشد که روی امواج اتصال دو دستگاه تأثیر منفی بگذارد. روی گوشی‌های این هدفون پنل‌هایی لمسی قرار داده شده است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به کنترل موسیقی و تماس و مکالمه خود بپردازید. شما می‌توانید با دوبار لمس کردن پنل لمسی موسیقی را پخش یا قطع نمایید. با 3 بار لمس پنل نیز می‌توانید دستیار صوتی را فعال نمایید. باتری استفاده شده در کیس شارژ T7 دارای ظرفیتی برابر با 380 میلی آمپر ساعت است که می‌تواند حدود 4 بار به طور کامل هدفون‌ها را شارژ نماید. ظرفیت باتری خود ایربادها نیز معادل 60 میلی آمپر ساعت است. در این محصول مدت زمان پخش موسیقی برابر با 3.5 ساعت، مکالمه 3 ساعت و حالت استند بای 60 ساعت است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ADAPT 460T یک هدست دورگردنی تمام عیار ، ساخته شده توسط 3 شرکت فناوری EPOS, Sennheiser و مایکروسافت می باشد که سعی بر این شده بهترین کارایی و کیفیت را برای علاقمندان به این نوع از هدفون ها ایجاد نمایند .این هدفون به صورت تک یا دو گوشی قابل استفاده است و امکان اتصال همزمان به موبایل و رایانه شخصی را داشته به طوری که با بلوتوث مستقیما میتوان به موبایل و همزمان با دانگل به PC وصل شد. این هدفون دارای میکروفون هایی در بدنه دورگردنی است و با قابلیت های Active Noise Cancelling و Noise Cancelling ، نویزهای بالقوه و سر و صدای های پس‌زمینه اطرافتان را حذف کرده و باعث تمیزی و وضوح صدا در مکالمه گردیده که در عین حال هم می توان تمرکز بیشتری روی پادکست و یا گوش دادن به موسیقی داشت و نیز برای حالت برعکس یعنی موقعی که نیاز به توجه بیشتری به محیط اطرافتان دارید ، حالت NC را خاموش کنید .عبارت “T” در این هدفون به معنای همکاری با تیم مایکروسافت برای کاربری های هرچه بهتر در رایانه های شخصی می باشد و نشان دهنده مهندسی این دو شرکت غول پیکر در ساخت این هدفون خاص است. ADAPT 460T در قسمت دور گردنی انعطاف پذیر بوده و برای هشدار بهتر تماس ها و پیغام ها دارای حالت ویبره در بدنه می باشد سری ADAPT 400 دارای کیف حمل سفارشی مقام و ضد ضربه ای است که از آن محافظت کرده و دانگل USB شما را با خیال راحت از فاصله دورتر هم متصل نگه می دارد. این هدفون کد 8 دستگاه اتصال آخر را در حافظه نگه داشته و همزمان به دو دستگاه قابل اتصال می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست بلوتوث جدید Bee Bluetooth 5.0 با 24 ساعت زمان پخش موسیقی ، 1440 ساعت زمان آماده به کار برای مشاغل/دفتر/رانندگی طراحی خاص و حرفه ای شده است این هدست از تمام گوشی های هوشمند پشتیبانی می کند، تا زمانی که گوشی هوشمند شما از بلوتوث پشتیبانی می کند. از ویژگی های اصلی میتوان به موارد زیر اشاره نمود: Bee LC-B41 یک دستگاه ارتباطی بی سیم با فاصله کوتاه است که به شما امکان می دهد هنگام رانندگی، مسافرت یا کار در دفتر به موسیقی گوش دهید و به راحتی تماس بگیرید. تراشه داخلی CSR 5.0، عملکرد پایدارتر و سازگاری قوی تر است، از اکثر دستگاه های بلوتوث پشتیبانی می کند. تراشه بلوتوث 5.0 CSR به روز شده را با انتقال سریعتر (3 مگابایت بر ثانیه) و پایدارتر پذیرفته است. هدفون در عرض 10 دقیقه به طور خودکار بدون اتصال خاموش می شود تا عمر باتری افزایش یابد. کنترل صدا یا تغییر آهنگ با فشار یک دکمه! میباشد باتری های با ظرفیت بالا به شما امکان می دهند تا حدود 24 ساعت با زمان آماده به کار 60 روز به موسیقی گوش دهید. مکالمه بدون دست. صدای HD برای صدا و تماس های تلفنی. میکروفون با کیفیت بالا + حذف نویز CVC 6.0 از دیگر ویژگی های آن میباشد.باتری پلیمری قابل شارژ داخلی 250 میلی آمپر ساعتی 24 ساعت زمان مکالمه / 22 ساعت زمان موسیقی / 60 روز زمان آماده به کار پس از 2 تا 3 ساعت شارژ کامل توسط شارژر 5V/0.5A-1A فراهم می کند. سازگار با تمام دستگاه های دارای بلوتوث را دارا میباشد برای آیفون، سامسونگ، شیائومی، هواوی، گوشی های اندروید، تبلت، رایانه شخصی، لپ تاپ، رایانه و سایر دستگاه های دارای بلوتوث طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست Tune 520 یکی از جدیدترین محصولات JBL میباشد کخه در سال 2022 وارد بازار شده و نسخه ی آپدیت شده ی سری Tune 510 میباشد و از بلوتوث 5.3 پشتیبانی میکنید که اخرین نسخه ی انتقال صدا برای بلوتوث بوده و بالاترین کیفیت صدا رو بدون نیاز به سیم انتقال میدهد و همچنین با یکبار شارژ ( به مدت 2 ساعت و به ازای هر 5 دقیقه 3 ساعت ) قابلیت پخش موسیقی تا 57 ساعت را به شما میدهد و همچنین از JBL Pure Sound پشتیبانی میکند وبرای شما قابلیت مکالمه بدون نیاز به دست و با استفاده از Voice Aware را فراهم میکند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ایرفون کی زد ZX10 Pro X قطع یکی از بهترین و پرقدرت ترین محصولات این کمپانی میباشد. درایور فوق العاده قوی به همراه 4 آرماتور بالانس در هر گوشواره توانایی تولید بهترین صدا را داراست تا کاربر در هنگام استفاده به وضوح تفاوت این ایرفون با سایر ایرفون ها را حس کند. بیس بسیار قدرتمند و تمیز آن لذت هرچه بیشتر گوش دادن به موسیقی را فراهم کرده است. در این مدل خبری از ارماتور بالاس مدل ZX10 Pro نیست و مدل جدید 50024S جایگزین آن شده است. تمامی جزییات موسیقی به وضوح قابل شنیدن است. بعد از گذشت 10 سال از شروع فعالیت این کمپانی با عرضه این سری از ایرفون تقریبا تمامی ایرادات مدل های قبلی برطرف شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از پرطرفدار‌ترین لوازم جانبی در بین کاربران، هدفون‌‌های بی‌سیم هستند. برند هوآوی هم در این زمینه توانسته است عملکرد بسیار خوبی را به‌نمایش بگذارد و هدفون بلوتوثی FreeLace Lite یکی از محصولات با‌کیفیت این شرکت است. این هدفون از نوع گردنی است و می‌توانید در تمام طول روز آن را با خود به‌همراه داشته باشید. قسمت پشتی گوشی‌های این هدفون با توجه به خاصیت آهنربایی که دارند به‌خوبی زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید به یکدیگر متصل می‌شوند و در حین راه رفتن و حتی دویدن هم از یکدیگر جدا نمی‌شوند. درایور‌هایی با قطر 13 میلی‌متر در نظر گرفته شده برای گوشی‌های این هدفون سبب شده تا خروجی صدای بسیار با‌کیفیتی را شاهد باشید. متریال بسیار مناسب، وزن سبک و طراحی جذاب سبب شده تا در کنار زیبایی ظاهری، گوشی‌های این هدفون به‌خوبی درون لاله گوش قرار بگیرد و به‌راحتی از گوش خارج نشود. یکی از اصلی‌ترین و البته قدرتمند‌ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این هدفون، باتری 120 میلی‌آمپر‌ساعت آن است که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) 18 ساعت را دارد که عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی است. برای شارژ صد درصدی هم این هدفون به 70 دقیقه زمان نیاز دارد. قابلیت نویز کنسلینگ هم نه تنها باعث می‌شود تا در محیط‌های شلوغ صدا‌‌های محیط را حذف می‌کند تا کیفیت صدای بهتری را بشنوید، بلکه در حین مکالمه هم صدای شما هم نویز بسیار کمی را با خود به‌همراه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ایرپاد یکی از ایرپاد های پر طرفدار بنیوس به خاطر طراحی زیبا که تلفیقی از براش کلاسیک و استایل اسپورت است ، می باشد.ورژن بلوتوث این ایرپاد نسخه به روز ورژن 5.3 می باشد که بهترین کیفیت اتصال را فراهم میکند و باعث بهینه عمل کردن ایرپاد و مصرف کم انرژی نیز می شود.این ایرپاد دارای کیس با باطری داخلی 300 میلی آمپر است که از طریق پورت تایپ سی با سرعت بالا شارژ می گردد.هر کدام از ایرپاد ها دارای باطری 30 میلی آمپری هستند.عملگر ایرپاد ها به صورت تاچ می باشد تا به راحتی موزیک و تماس را مدیریت کنید.این ایرپاد دارای استاندارد IPX4 است.کیفیت پخش صدا در حالت موزیک و مکالمه در بهترین حالت خوداست تا از کیفیت کار لذت ببرید.همچنین از میکروفون های با کیفیتی در ساخت این ایرپاد استفاده شده است که نقاط قوت آن است.طراحی کاملا ارگونومیک و استاندارد است و گوش شما در دراز مدت اذیت نمی شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اولین هدست گیمینگ شرکت لاجیتک می باشد که اسم Pro (Professional) را به خود گرفته است. سری Pro محصولات لاجیتک همواره با مشارکت گمیرهای حرفه ای طراحی شده است و این هدست گیمینگ فوق العاده مستثنی نمی باشد. هدست Pro از باکیفیت ترین مواد اولیه و جدید ترین تکنولوژی های ساخته شده است. تا حرفه ای بودن خود را اثبات کند. هدست حرفه ای و گیمینگ Pro لاجیتک با مجهز بودن به تکنولوژی Dolby Atmos صدای با کیفیت تولید می کند. گیمر های حرفه ای در ترنمنت های جهانی با درارا بودن این هدست صدای محیط بازی را به گونه ای احساس می کنند که با شنیدن کوچکترین صدایی موقعیت مکانی آن را تشخیص می دهند. و با این قدرت همواره یک قدم از دشمنان خود جلو تر هستند. روکش پد های هدست Pro از جنس چرم می باشد. و این نوع چرم انواع نویز ها را از بین می برد و محیطی کاملا ایزوله را در اختیار گیمر قرار می دهد. این پد های راحتی فوق العاده ای به گیمر می دهد که در حین بازی بودن هدست را احساس نمی کند. طی آزمایش های متخصصان لاجیتک، این هدست 50 درصد نویز های اطراف را کاهش می دهد. در بازی های تیمی مثل بازی های شوتینگ میکروفن نقشی اساسی در هماهنگی تیم دارد. هدست Pro لاجیتک با دارا بودن میکروفنی با دامنه فرکانسی بالا و از بین بردن نویز های ایجاد شده دستورات گیمر را دقیق و بدون هیچ خرابی انتقال می دهد. هدست Pro به شدت سبک می باشد. طراحان این هدست برای سبک و محکم بودن از پلاسیتک TR90 استفاده کرده اند.همان طور که در بالا ذکر شد این هدست گیمینگ به گونه ای طراحی شده است که در حین بازی هیچ فشاری را به گوش های گیمر وارد نکند و همه تمرکز گیمر بر محیط بازی متمرکز شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون بلوتوثی مدل Bullets Wireless Z2 ANC E306A یک محصول با کیفیت و با طراحی زیبا از برند وان پلاس است. این محصول با قابلیت اتصال بی‌سیم توسط بلوتوث امکان گوش دادن به موسیقی و پاسخ دادن تماس را برای شما فراهم می‌کند. هدفون بلوتوثی مدل Bullets Wireless Z2 ANC دارای شعاع عملکرد 10 متری است و در فضای باز تا ده متر امکان اتصال بدون مشکل را به بلوتوث گوشی شما را فراهم می‌کند. برای این هدفون یک باتری با ظرفیتی 220 میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شده که می‌تواند امکان گوش دادن به موسیقی را تا 28 ساعت برایتان ممکن می‌کند. یکی از مهم‌‌ترین ویژگی‌های این هندزفری وان پلاس وزن سبک و طراحی ارگونومیک آن است. طراحی ارگونومیک این مدل باعث راحتی شما در هنگام گوش دادن به موسیقی شود. از این مدل می‌توان حتی در هنگام ورزش هم استفاده کرد. طراحی بدون سیم این محصول این امکان را به شما می‌دهد تا در هنگام انجام فعالیت‌های متفاوت از این هندزفری استفاده کنید. هدفون بلوتوثی مدل Bullets Wireless Z2 ANC E306A به قابلیت ANC هم مجهز است که در هنگام مکالمه صدای مزاحم را حذف می‌کند.

هدفون بلوتوثی وان پلاس مدل Bullets Wireless Z2 ANC

محبوبیت هدفون‌های بلوتوثی سبب شد تا بسیاری از شرکت‌ها فعالیت جدی در این زمینه شروع کنند. وان پلاس شرکتی است که پیش‌تر، آن را با گوشی‌های با کیفیت و جذابی که روانه بازار می‌کرد شناخته می‌شد. حال این برند مطرح اقدام به طراحی و تولید هدفون‌های بلوتوثی هم کرده است. هدفون بلوتوثی مدل Bullets Wireless Z2 ANC E306A   یکی از محصولات با‌کیفیت این شرکت است که به لطف بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی را دارد. این هدفون از نوع یقه‌ای است که بسیار مناسب برای فعالیت‌های روزمره است. طراحی درایور‌های در نظر گرفته شده برای این محصول به نحوی است که نه تنها در استفاده طولانی مدت خستگی برای شما به‌همراه نخواهد داشت بلکه به‌خوبی درون لاله گوش قرار می‌گیرد و برای مثال در حین دویدن و یا پیاده‌روی به‌راحتی از درون گوش خارج نمی‌شود. وان‌پلاس برای این مدل از درایور‌های ۱۲.۴ میلی‌متری استفاده کرده که نتیجه آن حجم صدای بیشتر و خروجی باکیفیت‌تر است. در بخش کیفیت صدای خروجی هم باید نمره مثبتی به این محصول داد و البته درایور‌های مناسب سبب شده تا نویز‌های موجود در محیط تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند و در نتیجه کیفیت صدای بهتری را شاهد خواهید بود. رنگبندی متنوع در نظر گرفته شده برای هدفون بلوتوثی وان پلاس مدل Bullets Wireless Z2 ANC هم این امکان را برای شما فراهم کرده است که با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از رنگ‌های در نظر گرفته شده برای این محصول را انتخاب کنید.

قابلیت‌ها

بعد از بررسی طراحی و متریال در نظر گرفته شده، می‌رسیم به مشخصات فنی این محصول تا ببینیم با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، آیا توانایی ارائه عملکرد مناسب و قابل قبولی را دارد یا خیر؟ ابتدا باید بدانید که این محصول همانطور که از نام در نظر گرفته شده برایش مشخص است، امکان اتصال توسط بلوتوث را دارد. پشتیبانی از نسخه ۵.۲ امکان اتصال راحت و البته سریع را برای شما به‌همراه دارد. دکمه‌های در نظر گرفته شده هم امکان مدیریت تماس‌های صوتی و البته پخش موسیقی را برای کاربر فراهم کرده است. اما یکی از اصلی‌ترین معیار‌ها در خرید یک هدفون بلوتوثی مناسب و با‌کیفیت، میزان باتری در نظر گرفته شده است. بهره بردن از باتری قدرتمند سبب خواهد شد تا به ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی، طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) مناسب و قابل قبولی را شاهد باشید. هدفون بلوتوثی وان پلاس مدل Bullets Wireless Z2 ANC E306A هم به باتری با میزان ظرفیت ۲۲۰ میلی‌آمپر‌ساعت مجهز شده است. بهره بردن از چنین باتری مناسبی سبب شده تا به ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی توانایی ارائه طول عمر مفید ۱۶ ساعت در حالت مکالمه، ۲۸ ساعت در حالت پخش موسیقی را دارد. نتایج به‌دست‌ آمده نشان از عملکرد خوب و کاملا قابل قبول این محصول در بخش ارائه طول عمر مفید به ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی می‌دهد. البته لاید به این موضوع هم توجه داشت که اعداد گفته شده برای عمر باتری در حالتی سنجیده شده که قابلیت ANC این هدفون در حالت خاموش بوده است. قابلیت ANC یا همان active noise canceling یک ویژگی بسیار کاربردی محسوب می شود. در اصل اهمیت این قابلیت در مکان‌های شلوغ و پرسروصدا مشخص خواهد شد. این محصول وان پلاس به ۳ میکروفون با قابلیت  AI با حذف نویز و صدای مزاحم مجهز شده است. در مجموع باید گفت که اگر به‌دنبال خرید هدفون بلوتوثی مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای هستید که با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، توانایی ارائه عملکرد مناسب و قابل قبولی را داشته باشد، بدون شک هدفون بلوتوثی وان پلاس مدل Bullets Wireless Z2 ANC E306A می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.   

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون‌ها از جمله پرفروش‌ترین محصولات در بازار لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی هستند و امروزه می‌توان هدفون‌های متعددی را در بازه‌های قیمتی مختلف و برای کاربری‌های متفاوت یافت. شرکت هایلو به عنوان یکی از شرکت‌هایی شناخته می‌شود که محصولات منحصر به فردی را تولید می‌کند. هدفون مخصوص بازی بلوتوثی هایلو مدل G3 از محصولات پرفروش و بالا رده‌ی این شرکت است که تجربه‌ای عالی از بازی‌های ویدیویی را ارائه می‌دهد. این هدفون بلوتوثی به همراه محفظه‌ی خود از طراحی ظاهری فوق‌العاده زیبایی بهره‌مند هستند. همچنین، وجود نورپردازی RGB روی آن هم جلوه‌ی زیباتری به ظاهرش می‌بخشند. از مشخصات فنی این هدفون بی سیم می‌توان به درایورهای 13 میلی‌متری و باتری با دوام بالا اشاره کرد. همچنین، ویژگی‌های متعددی که در این هدفون وجود دارند، آن را برای گوش دادن به موسیقی و امور روزمره مناسب می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C جدیدترین ایرپاد پرو کوپرتینویی‌ها است که این‌بار به‌جای استفاده از پورت Lightning به پورت USB-C مجهز شده است. در بخش ظاهری همچنان با هدفونی با پایه‌های کوتاه و سر سیلیکونی مواجه هستیم که به خوبی در گوش قرار گرفته و ارگونومیک بالایی دارد. یک دریچه در کنار بدنه برای یکسان‌سازی فشار داخل گوش و یک سنسور لمسی به همراه دو میکروفون فعال کردن سیستم حذف نویز فعال یا ANC وجود دارد. تراشه H2 حذف نویز را به طور چشم‌گیری بهبود داده به طوری که نسبت به ایرپاد پرو قبلی تا دو برابر نرخ حذف نویز بیشتر شده است. بهینه‌سازی‌های انجام شده باعث شده تا نسبت به ایرپاد پرو اولیه، شاهد بیس عمیق‌تر، صدای واضح‌تر و کاهش نویز و تداخلات صوتی در حجم بالا باشیم. در بخش باتری با هر بار شارژ کامل می‌توان تا 6 ساعت به طور مدام موزیک پخش کرد اما اگر صدای فضایی با ردیابی سر روشن باشد این مقدار به 5.5 ساعت کاهش می‌یابد. همچنین با هر بار شارژ می‌توانید تا 4.5 ساعت مکالمه با لغو نویز فعال را انتظار داشته باشید. کیس شارژ این امکان را به شما می‌دهد زمان پخش موزیک را به 30 ساعت و زمان مکالمه را به 24 ساعت افزایش دهید. مهمترین تفاوت بین هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C و AirPods Pro نسل دوم با لایتنینگ این است که کیس شارژ جدید به جای پورت لایتنینگ، یک پورت USB-C دارد. تشخیص صحبت کردن و حرکت فک با قابلیت Conversation Awareness و Adaptive Audio برای کم یا زیاد کردن حذف نویز نسبت به صدا محیط از مهمترین قابلیت‌های این هدفون است.

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C به عنوان نسل دوم ایرپاد پروهای اپل، تغییراتی را تجربه می‌کند که بیشتر کاربران حرفه‌ای و حساس به صدا را به وجد می‌آورد. شاید در نگاه اول نسل دوم ایرپاد پرو اهالی کوپرتینو تغییر کوچکی به نام درگاه USB-C را ارائه کرده است اما مشتاقانه باید بگوییم که تغییرات فراتر از تغییر یک درگاه است. اگر برای شما سوال است چه ویژگی‌های جدیدی در این نسل از ایرپاد پرو می‌توان دید، جواب بسیار ساده است: تقریبا در هر بخشی شاهد تغییرات هستیم. چند تفاوت قابل توجه وجود دارد که در ادامه این بررسی به آنها خواهیم پرداخت.

شبیه اما متفاوت

اگر از AirPods Pro با Lightning استفاده می‌کنید و از آن راضی هستید، قطعاً هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C هم همان حس جذاب را دارد، اما فقط در ارگونومی. ایرپاد پروهای اپل در بخش ظاهری شبیه به هم هستند. پایه‌ها کوتاه‌تر از نسل‌های قبلی است و راحتی استفاده در آنها به مراتب بهتر است. در بخش ظاهری هنوز هم یک دریچه در کنار بدنه برای یکسان‌سازی فشار داخل گوش و یک سنسور لمسی وجود دارد. کمی ساختار کابین درایور نسبت به پایه‌ها، اریب است که این ساختار را قبلاً هم دیده بودیم. هر دو مدل دو میکروفون را برای فعال کردن سیستم حذف نویز فعال یا ANC به کار گرفته‌اند و البته سر گوشی‌ها با پد سیلیکونی، باعث درد گوش در استفاده طولانی مدت نمی‌شود. کیفیت ساخت در هر دو مدل بسیار عالی است و نمی‌توان در این بخش مشکلی از آن‌ها گرفت. رنگ بدنه براق از دیگر ویژگی‌های این ایرپاد پروها است که تمیز کردن آن را به کاری راحت تبدیل کرده است. همانطور که مشخص است در بخش اول تنها درگاه USB-C مهمترین تفاوت دو ایرپاد پرو است. البته این عادت اپل است که همیشه دیر به فناوری‌های رایج و کاربردی می‌‍رسد اما زمانی که با تبلیغات گسترده از آن استفاده می‌کند، گویی اولین شرکتی است که این فناوری را به خدمت گرفته است.

به دنبال رقیب در کیفیت صدای خروجی

اگر قبلا ایرپاد پرو داشته‌اید و همچنین تخصصی در زمینه‌ی صدا ندارید، شاید تفاوت ایجاد شده در هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C را حس نکنید. هنگامی که کمی پا را فراتر گذاشته و به ریزترین جزئیات دقت کنید، در بخش صدا و خصوصاً حذف نویز، این هدفون یکی از بهترین‌های اپل قلمداد خواهد شد. اگر شما هم مانند نگارنده از ایرپادهای استاندارد اپل به دلیل نبود سر سیلیکونی متنفر هستید، نسل دوم ایرپاد پرو یک گزینه بی‌نقص برای شما است. یکی از مهمترین ویژگی‌های ایرپاد پرو اپل نسبت به نسخه استاندارد، استفاده از سر سیلیکونی گوشی است که چند مزیت را به همراه دارد. اولین مزیت این است که با وجود سر سیلیکونی، هدفون‌ها به خوبی در گوش قرار می‌گیرند و حتی در ورزش‌ها و حرکات پرتحرک هم ریسک افتادن آن‌ها از گوش به حداقل می‌رسد.

اما مهم‌ترین مزیت آن که یک دوست‌دار صدا قدر آن را می‌داند، بیس عالی و عمیق بدون لرزش‌های بیهوده است. در این مدل یک درایور بهینه شده با تقویت کننده سفارشی، به کاهش اعوجاج و بهینه سازی اوج صدا کمک می‌کند. این تغییرات بیس عمیق‌تر، صدای واضح‌تر و کاهش نویز و تداخلات صوتی در حجم بالا را ممکن می‌سازد. در بخش حذف نویز قطعاً با یکی از بهترین‌های جهان مواجه هستید. با اینکه نمی‌توان در بازار جهانی رقیب بسیار قدرتمندی مانند هدفون‌های جدید سونی را نادیده گرفت، اما اگر یکی از بهترین‌ها را می‌خواهید، کمتر از انگشتان یک دست گزینه انتخابی دارید که هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C یکی از آن‌ها است. تراشه H2 حذف نویز را به طور چشم‌گیری بهبود داده است به طوری که نسبت به ایرپاد پرو قبلی تا دو برابر نرخ حذف نویز بیشتر شده است. همچنین این امکان را دارید که با ردیابی سر، در حین حرکت سر و فک، صدا و نویز را به شکل شگفت‌انگیزی شخصی سازی کنید. به طور مثال با تشخیص صحبت کردن و حرکت فک، صدای موزیک کم شده، نویز محیط کاهش می‌یابد تا صدای فرد مقابل را بهتر بشنوید. اپل این قابلیت را Conversation Awareness نامیده است. از این موارد که بگذریم، تراشه H2 طول عمر باتری این هدفون را افزایش داده است. قابلیت مهم Adaptive Audio می‌تواند حذف نویز و صدا را بسته به صدای محیط کم یا زیاد کند. البته اپل تنها شرکتی نیست که از این قابلیت‌ها در هدفون‌های رده بالای خود استفاده می‌کند، اما ترکیب تمام این موارد در یک هدفون، چیزی نیست که بتوان به آسانی آن را در هر مدلی دید.

باتری، تحت تاثیر فناوری‌ها

باتری از آن مشخصاتی است که نباید در یک هدفون بلوتوثی آن را نادیده گرفت. باتری هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C نسبت به نسخه Lightning فرقی نکرده است. هر دو مدل می‌توانند با هر بار شارژ کامل باتری تا 6 ساعت به طور مدام موزیک پخش کنند. در حالی که صدای فضایی با ردیابی سر روشن باشد، این مقدار به 5.5 ساعت کاهش می‌یابد. همچنین با هر بار شارژ می‌توانید تا 4.5 ساعت مکالمه با لغو نویز فعال را انتظار داشته باشید. تمام این موارد نشان می‌دهد که هر کدام از فناوری‌های استفاده شده به تنهایی می‌توانند در مصرف باتری تاثیرگذار باشند، اما این موضوع عجیبی نیست زیرا اگر به دنبال بهترین عملکرد هستید باید با این موارد کنار بیایید. کیس شارژ به شما امکان می‌دهد زمان پخش موزیک را به 30 ساعت و زمان مکالمه را به 24 ساعت افزایش دهید. نکته مهم این است که اگر زمان کافی برای شارژ کردن هدفون‌ها نداشته باشید، تنها با پنج دقیقه قرار دادن هدفون‌ها در کیس شارژ، می‌توانید تا حدود یک ساعت موزیک یا مکالمه را از هدفون‌ها انتظار داشته باشید.

محفظه شارژر متفاوت و استانداردهای مختلف

مهمترین تفاوت بین هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C و AirPods Pro (نسل دوم) با لایتنینگ این است که کیس شارژ قبلی به جای پورت لایتنینگ در نسخه اصلی یک پورت USB-C دارد. البته از نظر ظاهری لایتنینگ به تایپ‌سی بسیار شبیه به هم هستند، اما این شباهت شاید تنها در نگاه اول خودنمایی کند و پس از آن مشخص است چه تفاوتی با هم دارند. با این حال، کیس جدید یک ویژگی مفید را امکان پذیر می‌کند که با کیس قبلی با پورت لایتنینگ امکان پذیر نبود. با کابل USB-C به USB-C، می‌توانید AirPods خود را مستقیماً از یک آیفون USB-C مانند iPhone 15 یا iPhone 15 Pro شارژ کنید. هر دو مدل دارای شارژ بی‌سیم هستند و هر دو با MagSafe نیز سازگار هستند.

یکی دیگر از تفاوت‌های بین دو نسخه ایرپاد پرو این است که در نسخه ایرپاد پرو با USB-C شاهد مقاومت متفاوتی هستیم. نسخه قبلی تنها می‌توانست در برابر عرق کردن و یا پاشش آب بدون مشکل به کار خود ادامه دهد اما نسخه جدید بجز این موارد، در برابر ورود گرد و غبار هم مقاوم است (البته به طور محدود).

جمع بندی

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C به واقع یکی از بهترین هدفون‌های بازار جهانی است که با عملکردی خیره‌کننده و البته ظاهری آشنا، سعی دارد تا رضایت حرفه‌ای‌ها یا اپل فن‌ها را به خود جلب کند. صدای خروجی این هدفون بسیار عالی است و با تراشه جدید H2 به وضوح، بیس عمیق و حجم آن اظافه شده است. باتری طول عمر خوبی دارد ولی نویز کنسلینگ آن یکی از بهترین‌های جهان است. قطعاً وجود USB-C یکی از بهترین اتفاق‌ها برای محصولات جدید اپل است، هرچند این شرکت بسیار دیر به این ساختار رسید اما اکنون که این امر تحقق یافته است، می‌توان آن را خبری خوب برای طرفداران محصولات این شرکت قلمداد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دامنه فرکانس هدفون CRBE BE-H102 معادل 2.4-24800HZ بوده که یعنی تمام دامنه فرکانسی را پوشش می‌دهد. این نکته باعث می شود تا هدفون وایرلس کربی BE-H102 تمامی صدا های زیر و بم را دریافت کند و انواع سبک های موسیقی را با جزئیات کامل به گوش شنونده برساند. حساسیت اسپیکر به کار رفته در این هدفون 108+- 3 دسی بل است و درایور استفاده شده در این هدفون 40 میلی متری می باشد که تضمین کننده بیس کوبنده و صدای باکیفیت و زیاد این هدفون خواهد بود.بر روی گوشی چپ این هدفون کلیدهای کنترل صدا و موسیقی طراحی شده است که از 5 کلید فیزیکی تشکیل می شود. این کلیدها علاوه بر کنترل موسیقی و حجم صدا، وظیفه قطع و پاسخ به تماس را نیز دارند. زیرا همانطور که انتظار می‌رود یک میکروفون نیز در همین قسمت بدنه بر روی هدفون تعبیه شده که امکان تماس های HD را برای کاربر فراهم می‌کند.باتری هدفون BE-H102 از نوع لیتیوم با ظرفیت 240 میلی آمپر ساعت است که می تواند شما را تا 8 ساعت پخش موسیقی و 120 ساعت استندبای همراهی کند. البته باید توجه کنید زمان اعلام شده در شرایط آزمایشگاهی و با حجم صدای 50 درصد بوده و ممکن است این زمان در استفاده معمول کمتر باشد.همانطور که پیش از این گفتیم می توانید برای اتصال این هدفون به گوشی یا دستگاه خود از طریق بلوتوث استفاده کنید که ورژن به کار رفته در این هدفون، نسخه 5.3 بلوتوث می باشد. این نسخه از بلوتوث باعث کم کردن مصرف باتری و اتصال پایدار و سریعتر شده است.اتصال بلوتوث 5.3 در صورتی که هیچ مانعی بین منبع و هدفون وجود نداشته باشد تا فاصله 10 متری برد خواهد داشت. علاوه بر این می توانید با استفاده از کابل AUX نیز از این هدفون استفاده کنید و در واقع بعنوان یک هدفون سیم دار هم از آن استفاده می شود این دستگاه قابلیت پخش موسیقی از طریق کارت حافظه را نیز دارد.از دیگر قابلیت های جالب این هدست میتوان به تغییر EQ این دستگاه به حالت های (ROCK,POP,CLASSIC,JAZZ, COUNTRY) اشاره کرد. شما میتوانید با فشار دادن دکمه MODE نوع صدای مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این دستگاه دارای جک تنظیم ارتفاع بوده و از دیگر نقاط قوت این مدل میتوان به گوشی های تاشو آن اشاره کرد که باعث حمل آسان تر ، هنگام جابجایی و مسافرت میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست گیمینگ Kraken V3 به جدیدترین فناوری‌های شرکت Razer مجهز است؛ این هدست از درایورهای 40 میلی‌متری TriForce، و میکروفون اختصاصی HyperClear Cardioid ریزر بهره می‌برد. اتصال هدست گیمینگ Kraken V3 توسط یک پورت USB برقرار می‌شود و این هدست با بازی‌های PC و کنسول پلی استیشن 4 (PS4) سازگاری کامل دارد. هدست Kraken V3 مجهز به نورپردازی انحصاری Chroma RGB است. هدست Kraken V3 به دلیل وزن کمی که دارد به کاربر اجازه می‌دهد بدون خستگی به بازی کردن ادامه دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این هدست دارای FrostCap ،(اولین فناوری خنک کننده فعال گوشی در جهان) است تا از راحتی در طول جلسات طولانی بازی اطمینان حاصل کند. همچنین دارای نورپردازی قابل تنظیم RGB: با نورپردازی و جلوه های قابل تنظیم میباشد. همراه با یک قاب سبک وزن و انعطاف پذیر، سر شما را ساعت ها در بازی نگه می دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدون شک در جهان امروز، جبرا یکی از بزرگترین نام‌ها در عرصه‌ی هدست و هندزفری و یکی از پیشروان تجهیزات صوتی بی‌سیم است. در ادامه به توضیح امکانات هدست Evolve2 40 USB-A این برند میپردازیم: طراحی عایق صدا برای تمرکز ایده آل: صداهای خارجی را برای همکاری بهتر در کار و تجربه شنیداری در هر محیطی حفظ می کند. - عمر باتری طولانی و نور مشغول بهبود یافته: وقفه ها را با حداکثر 37 ساعت عمر باتری به حداقل برسانید - چراغ LED قرمز یکپارچه مکالمات مداوم را نشان می دهد - در هر کجا که هستید شنیده و درک شوید: 3 میکروفون، یک چیپست دیجیتال پیشرفته و بازوی بوم بهترین کیفیت صوتی ممکن را به شما ارائه می دهد. - این هدست Evolve2 40 دارای گواهینامه MS Teams با دکمه اختصاصی Teams است. -- مهندسی شده تا شما را در فعالیتتان بی وقفه همراهی کند. صدای استثنایی، عایق نویز برجسته، راحتی برتر.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون کاملا بی سیم Motorola VerveBuds 800 با استفاده از بلوتوث 5 به شما اجازه میدهد بدون delay و lag به موسیقی گوش دهید. هدفون ها صدایی شفاف و استریو را برای کاربر فراهم میکنند و همچنین شما می توانید با استفاده از اپ VerveLife صدای هدفون را از طریق اکولایزر مطابق سلیقه خود شخصی سازی کنید. در ضمن هدفون های VerveBuds 800 به میکروفن دوگانه با قابلیت نویز کنسلینگ مجهز شده اند تا صدایی بی نقص را منتقل کنند. هدفون VerveBuds 800 دارای استاندارد ضد آب IPX4 می باشد که به معنای ضد پاشش آب بودن آن است. نکته قابل توجه در مورد این هدفون این است که محفظه شارژ آن قابلیت شارژ شدن بی سیم را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون «Elite 85t» که شرکت «جبرا» (Jabra) آن را تولید کرده، محصولی بسیار کاربردی است. این هدفون توگوشی بی‌سیم است و از طریق بلوتوث به دستگاه وصل می‌شود و نسخه‌ی بلوتوث آن 5.1 است. هدفون Elite 85t چهار میکروفن با فناوری مقاومت در برابر سروصداهای بیرونی دارد و برای پاسخ به تماس‌هایتان نیازی نیست گوشی را از جیب خود خارج کنید. ارگونومی هدفون بی‌سیم Elite 85t کاملا سازگار با گوش است و به‌سادگی از روی گوش نمی‌افتد. باتری تعبیه شده برای هدفون Elite 85t امکان 7 ساعت پخش موسیقی و مکالمه را فراهم می‌کند. البته محفظه شارژ همراه با این محصول هم امکان گوش دادن به موسیقی تا 25 ساعت را فراهم می‌کند. این هدفون شرکت جبرا از استاندارد IPX4 برخوردار است که این محصول را در برابر پاشیده شدن آب با فشار کم مقاوم می‌کند و رطوبت و عرق‌کردن آسیبی به آن وارد نمی‌کند؛ البته نباید این دستگاه را در آب فرو ببرید. محدوده فرکانس برای هدفون ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز و برای میکروفن Elite 85t برابر با ۱۰ تا ۱۰۰۰۰ هرتز است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صحبت کردن با تلفن همراه در هنگام رانندگی کاری دشوار و خظرناک بوده که با به بازار آمدن هندزفری بلوتوث های تک گوش این مشکل به طور کل از بین رفته است. هندزفری بلوتوث BE13 محصولی از کمپانی XO بوده که امکان گوش دادن به موسیقی و یا مکالمه را به کاربر خود می دهد. هندزفری بلوتوث XO BE13 دارای طراحی تو گوشی یا اصطلاحا ایرفون است. این هندزفری دارای یک کلید فیزیکی بوده که برای پاسخ به تماس، تعویض موسیقی و... به کار می رود. باتری هندزفری نیز 200 میلی آمپر بوده که در مدت زمان 2.5 ساعت به شارژ کامل خود رسیده و می تواند بعد از آن شما را تا 15 ساعت استفاده مداوم همراهی کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون «TH 5376» محصولی منحصربه‌فرد از شرکت «تسکو» است که از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌ همراه، رایانه یا پخش‌کننده‌ی صوتی شما متصل می‌شود و صدایی قابل قبول و دوست‌داشتنی برایتان به ارمغان می‌آورد. برای یک‌بار شارژ کامل این هدفون تنها به 3 ساعت زمان نیاز است که مانند تمامی محصولات دیگر، این زمان در اولین استفاده کمی بیشتر خواهد بود. هدفون تسکو مدل TH 5376 از یک میکروفون مخفی بهره می‌برد که به یاری آن می‌توان به تماس‌های دریافتی از طریق تلفن‌همراه پاسخ داد. جنس سرگوشی‌های این محصول دوست‌داشتنی شرکت تسکو از جنس چرم مصنوعی است که در استفاده‌ی بلندمدت باعث ایجاد خستگی و نارضایتی در کاربر نمی‌شود. فرکانس پاسخ‌گویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتزی این هدفون محدوده‌ی شنوایی انسان را به‌طور کامل دربرمی‌گیرد. به‌طورکلی می‌توان گفت که هدفون TH 5376 محصولی ارزشمند با طراحی بسیار حرفه‌ای است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول به یک جک 3.5 میلی متری مجهز شده است. که مناسب برای گوشی هایی است که دارای جک 3.5 میلی متر هستند. و قابل استفاده برای تمام گوشی هایی که داری درگاه جک 3.5 میلی متر هستند قابل استفاده است. این محصول در عین سادگی و زیبایی داری طراحی ارگونومیکی بوده که در هنگام گوش دادن به موسیقی به گوش آسیب نمی‌رساند. هنگام گوش کردن به موسیقی توسط هندزفری شاهد یک صدای بسیار واضح و بیس فوق العاده‌ای خواهید بود. که حتی می‌توانید کوچک‌ترین اجزای موسیقی را به طور کامل احساس کنید همچنین این هدفون دارای دقت بالا در انتشار صدا است و حتی جزئی‌ترین صداها را به گوش شما می‌رساند. همچنین سر گوشی های این هدفون از جنس سیلیکون بوده و به خوبی در گوش قرار میگرند و گوش را اذیت نمی‌کنند و به گوش آسیب نمی‌رسانند. چرا که به دلیل ارگونومیک بودن این محصول،سری های گوشی بسیار نرم هستند و به خوبی در گوش قرار می‌گیرند و نوع طراحی انها متناسب با گوش است. همچنین به دلیل طراحی منحصر به فرد این هدفون، باعث ایجاد یک مزیت نسبت به سایر هدفون ها شده است. نوع طراحی این مدل هدفون مانع از انتشار صدای موسیقی به محیط اطراف می‌شود. همچنین این هدفون دارای یک پنل شامل به همراه یک میکروفون است که به موجب راحتی بیشتر کاربر طراحی شده است. به کمک میکروفون و کلید های پنل می‌توان به تماس‌های تلفنی پاسخ داد یا به آنها خاتمه داد. همچنین این هدفون داری وزن بسیار کمی است و در گوش شما سنگینی نمی‌کند و باعث ایجاد راحتی هنگام استفاده می‌شود. روکش کابل هندزفری از رشته های به هم تنیده‌ای است که باعث افزایش کیفیت صدا و طول عمر هندزفری می‌شود.

هندزفری

امروزه برای سهولت به هنگام صحبت کردن و موسیقی گوش دادن با گوشی از هدفون و هندزفری‌ها استفاده می‌شود. تا چند سال قبل هدفون‌ها و هندزفری‌ها با سیم عرضه می‌شدند و در این میان مدل‌هایی که سیم بلندتری داشتند بیشتر مورد توجه واقع می‌شدند. امروزه با وجود هدفون‌های بلوتوثی دور گردنی و ایرپادها همچنان هندزفری‌ها به دلیل قیمت کم و کارایی مناسب مورد توجه بسیاری از کاربران هستند. هندزفری‌ها اولین نوع هدفون‌ها بودند که هنوز هم به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نوع هدفون توسط کاربران زیادی استفاده می‌شوند.  هندزفری ها باید دارای ویژگی‌هایی باشند تا بتوان از آن‌ها با لذت استفاده کرد. یکی از این هندزفری‌ها، هندزفری وتک مدل HS SP92 بوده که دارای طراحی منحصر به فردی است. این وسیله پر کاربرد دارای دو گوشی بوده که با سیم به گوشی وصل می‌شود.

هندزفری وتک مدل HS SP92

پیش از هر چیز خوب است بدانید که برای هندزفری وتک مدل HS SP92 به نسبت کارایی و کیفیت قابل قبولی که دارد قیمت مناسبی در نظر گرفته شده است. حسن هندزفری‌های سیم‌دار به نمونه‌های بلوتوثی و بدون سیم این است که لازم نیست نگران اتمام شارژ باتری آن‌ها باشید به همین خاطر هر زمانی که به آن‌ها احتیاج داشته باشید در دسترستان خواهند بود. این محصول از نوع دو گوشی است و سری‌های آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که صدا اطرافیان شما را آزار ندهد و دارای میکروفونی است که قابلیت اندکی در کاهش صداهای مزاحم اطراف و نویز را دارد و می تواند صدایی مطلوب را برای طرف مقابل گفتگوی شما به همراه داشته باشد. یکی از خوبی‌های این هندزفری این است که با آن می‌توان تا زمانی که شارژ گوشی یا موزیک‌پلیرتمام شود به گوش کردن موسیقی و موزیک بپردازیم. کلید میزان مدیریت صدا به شما این امکان را می‌دهد که تماس‌هایتان را توسط آن قطع و وصل کنید. این محصول وزن کمی دارد و فرم ارگونومیک بدنه‌ی آن باعث می‌شود که زیاد بر روی گوشتان حس نشود و بعد از مدتی آن را احساس نکنید. در مجموع می‌توان گفت با وجود اینکه این محصول را نمی‌توان با کالاهای برند موجود در بازار مقایسه کرد اما به عنوان یک هندزفری یدک و با قیمت مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده است می‌تواند گزینه‌ای مناسب در سبد خرید شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست K1B Pro با طرح Army از برند اونیکوما، یک هدست میان رده با کیفیت عالی است که همه نیاز های یک گیمر را برآورده میکند. کمپانی Onikuma چند سالی است که کار خود را در ضمینه گیمینگ شروع کرده و خیلی زود تبدیل به برندی نام آشنا شده است. این مدل کیفیت صدا و بدنه عالی و بی نقصی دارد که نسبت به قیمت مناسب آن، ستودنی است. بدنه هدست از پلاستیک با کیفیتی ساخته شده و پد هدست هم از جنس پارچه است که قرار نیست رنگ پوسیدگی یا پاره شدن را به خود بگیرد. همراه این محصول تبدیل 1 به 2 صدا هم عرضه شده است که باعث میشود با همه ی پلتفورم ها (PS4/PS/Xbox One/PC)‌ سازگار باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر خواستار یک صدا واضح و میکروفونی قوی هستید ، ما به شما Blackshark v2 pro رو معرفی میکنیم . این هدست یکی از بهترین ها برای استفاده در بازی میباشد با استفاده از فناوری Razer™ HyperSpeed Wireless خیالتون از تاخیر صدا در هدست های بیسیم راحت میشود چرا که هرگز این اتفاق در این هدست رخ نمیدهد و به شما کمک میکند که این هدست را به عنوان سلاح قدرتمند در بازی ها خود میتونید روش حساب کنید که در سخت ترین شرایط بازی به کمکتون میاد. این هدست تا 24 ساعت شارژدهی دارد و کاربران برای شارژ آن باید از پورت Micro USB استفاده کنند.جنس بدنه تیتانیوم زیبایی و استحکام خاصی به این هدفون بخشیده. میکروفون 9.9 میلی‌متری این هدست از نوع جداشونده است و الگوی قطبی آن Super Cardioid است. این الگوی قطبی نسبت به کاردیویید توان بیشتری در خنثی‌سازی نویزها از طرفین و پشت میکروفون دارد و به لطف پاسخ فرکانسی عالی و دیافراگم بزرگ‌تر، صدای شما را با گیرایی بالاتری منتقل می‌کند. با نرم‌افزار Razer Synapse 3 کنترل کاملی روی تنظیمات این میکروفون خواهید داشت. با این نرم‌افزار تنظیماتی مثل ولوم میکروفون، حذف نویزهای محیطی، افزایش وضوح وکال، نرمال‌سازی ولوم، اکولایزر میکروفون و ... تحت کنترل شماست ریزر با استفاده از فناوری THX صدای سه بعدی و 7.1 کاناله را در هر هدفون گیمینگ (حتی هدفون‌های معمولی استریو) امکان‌پذیر می‌کند. این تکنولوژی، آگاهی محیطی و تمرکز شما را در بازی‌ها افزایش می‌دهد و باعث می‌شود لذت بیشتری از فضای بازی ببرید. تمام بازی‌های سازگار با این فناوری، موقعیت صداها را نشان می‌دهند؛ مثلاً جهت تیراندازی، جهت حرکت قدم‌ها، اینکه کسی به شما نزدیک یا از شما دور می‌شود. این فناوری تجربهٔ شما از بازی‌های کامپیوتری را متحول می‌کند. برای استفاده از تکنولوژی THX باید نرم‌افزار THX SPATIAL AUDIO را نصب کنید. این برنامه با هر هدفون 3.5 میلی‌متر بلوتوث یا USB کار می‌کند ولی احتمالاً حدس زده‌اید که بیشترین سازگاری آن با هدفون‌های ریزر از جمله Razer BlackShark V2 Pro است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون ها و هندزفر ها در انواع گیمینگ، مالتی مدیا، بلوتوثی و … عرضه می شوند تا هر کاربر بسته به نیاز خود گزینه ای برای انتخاب داشته باشد. هدفون بلوتوثی کمپانی ProOne مدل PHB3545 یک هدفون بلوتوثی خوش ساخت است که با قیمت اقتصادی خود می تواند بسیاری از نیاز های کاربران را برطرف کرده و برای کاربری های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این هدفون از طریق نسخه پنجم بلوتوث به گوشی همراه کاربر متصل می شود که برد اتصال آن به 10 متر خواهد رسید. استفاده از پلاستیک ABS و فلز در این هدفون استحکام و ضربه پذیری مناسبی به آن بخشیده تا شاهد طول عمر مناسبی در آن باشید. سری های این هدفون با طراحی متناسب با ارگونومیک گوش به خوبی در گوش کاربر فیکس شده و صدای محیط را تا حد قابل توجهی کم می کنند تا شاهد پخش صدایی رسا باشید. کمپانی پرووان علاوه بر بلوتوث یک جک 3٫5 میلی متری صدا نیز در این هدفون تعبیه کرده تا هنگام اتصال آن به رایانه شخصی، لپ تاپ، تلویزیون و … به مشکل بر نخورید. همچنین یک شیار Micro SD نیز در Pro One PHB3545 تعبیه شده تا با اتصال کارت حافظه نیز به پخش موسیقی و تاپیک های خود بپردازید. هدفون PHB3545 قادر به پوشش داینامیک رنج 20 هرتز الی 20 هزار هرتز با امپدانس 32 اهم است تا شاهد پخش طیف وسیعی از صداهای زیر و بم با بیسی مناسب باشید. انرژی مورد نیاز این هدفون نیز از طریق باتری داخلی 250 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و به گفته کمپانی این هدفون می تواند 8 الی 10 ساعت به پخش موسیقی بپردازد. همچنین پس از اتمام شارژ می توانید به وسیله یک کابل Micro USB در مدت زمان حدود 2 ساعت به شارژ دستگاه بپردازید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری مدل i18 2021 با الهام از طراحی بی نقص ایرپاد ، تا حد زیادی مشابه و هم سایز آن ساخته شده است. گوشی های هدست در داخل یک باکس قرار دارند که برای نگهداری و شارژ آنها استفاده میشود. برای شارژ هندزفری‌ها پس از شارژ باتری باکس، به محض قرار دادن هندزفری‌ها در داخل قاب، اتومات شارژ می‌شوند. با هر بار شارژ کامل هندزفری ها شما میتوانید به مدت 1 تا 2 ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنید. در مورد کیفیت صدا، این مدل کیفیت بسیار خوبی دارد و شما با استفده از آن لذت گوش دادن به موسیقی را تجربه خواهید کرد. البته بدیهیست که i18 2021 کیفیت اپل را ندارد اما از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار بوده و میتواند انتظارات شما را از یک هندزفری تا حد زیادی برآورده سازد. گوشی ها به صورت لمس یا تاچ کنترل میشود و کلید فیزیکی ندارد. برای جفت شدن یا به اصطلاح Pair کردن هندزفری‌ها و استفاده همزمان برای پخش صدا از هر دوگوشی، لازم نیست شما هیچ کاری انجام دهید، به محض خارج شدن هندزفری ها از قاب شارژ هر کدام از آنها بصورت اتومات روشن شده و با یکدیگر جفت یا به اصطلاح Pair میگردد. پس از اتصال هندزفری ها به هم، لازم است بلوتوث تلفن همراه خود را روشن کنید و از لیست موجود گزینه i18 را انتخاب کنید. در این مدل هر دو گوشی دارای میکروفن بوده و قابلیت استفاده و مکالمه به صورت مجزا را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست MX666 از جمله هدست هایی است که قابلیت های فراوانی از جمله بلوتوث، پاسخگویی به تماس تلفن همراه، نصب مموری کارت، درگاه micro USB و AUX و پخش رادیو دارد. این محصول با حذف کامل صدای اطراف، لذت شنیدن موسیقی را برای شما فراهم می کند. همچنین با اتصال بلوتوث گوشی خود می توانید آهنگ دلخواه خود را با صدایی شفاف بشنوید. از ویژگی های دیگر آن انعطاف پذیری گوشی های چرم و با کیفیت آن است، این محصول توانایی پخش موسیقی به مدت 12 ساعت را داراست. هدست MX666 دارای باتری داخلیست که باید با اتصال شارژر های اصلی برای شارژ کردن استفاده نمود تا عمر باتری آن کاهش پیدا نکند. این محصول برای اشخاصی است که به Gaming علاقه ی بسیاری دارند مناسب است. ابعاد جعبه ی این هدست به طول 200 میلی متر و عرض 180 میلی متر و به ضخامت 95 میلی متر، و وزن آن 340 گرم است. اقلام همراه این محصول یک کابل شارژ micro USB و یک کابل AUX و یک دفترچه ی راهنماست. رنگ بندی آن در بازرگانی کاندید قرمز، آبی و زرد می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری HS330 J5 محصولی است که از طریق جک 3.5 میلی‌متری صدا به تلفن‌همراه متصل می‌شود. این هندزفری طراحی بسیار ساده‌ای دارد ولی صدای تولیدی آن بسیار با کیفیت است. هنگام گوش کردن به موسیقی توسط هندزفری مدل HS330 J5 شاهد بیس بسیار خوب در آن خواهیم بود. کابل این هندزفری دارای روکش پلاستیکی و با طول 1.2 متر است که مقدار بسیار مناسبی به شمار می‌رود. روی گوشی‌های این محصول سرگوشی‌های سیلیکونی تعبیه شده است که بسیار نرم و با کیفیت هستند. این سرگوشی‌ها باعث می‌شوند که هندزفری به خوبی در گوش قرار گیرد. همچنین از نشر صدا به محیط بیرون جلوگیری می‌کنند. یک پنل شامل کلید و میکروفن روی کابل HS330 J5 تعبیه شده است. به کمک میکروفن و کلید تعبیه شده می‌توان به تماس‌های تلفنی پاسخ داد. هندزفری HS330 J5 وزن بسیار کمی دارد و هنگام قرارگیری روی گوش باعث ایجاد مزاحمت نمی‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری Samsung از طریق جک 3.5 میلی‌متری صدا به تلفن‌همراه متصل می‌شود. این هندزفری طراحی بسیار ساده‌ای دارد ولی صدای تولیدی آن با کیفیت است. هنگام گوش کردن به موسیقی توسط هدفون شاهد بیس خوب در آن خواهیم بود. کابل این هدفون دارای روکش پلاستیکی و با طول 1.1 متر است که مقدار بسیار مناسبی به شمار می‌رود. یک پنل شامل کلید و میکروفن روی کابل تعبیه شده است. به کمک میکروفن و کلید تعبیه شده می‌توان به تماس‌های تلفنی پاسخ داد. هندزفری Samsung وزن بسیار کمی دارد و هنگام قرارگیری روی گوش باعث ایجاد مزاحمت نمی‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهندسین و طراحان این شرکت برای طراحی ، آزمایش و کامل سازی هر یک از محصولات برند Skullcandy صدها ساعت زمان صرف می کنند تا بهترین محصول را با کیفیتی بی نظیر به کاربران ارائه دهند. این افراد تکنسین های معمولی نیستند بلکه افرادی هستند که عاشق موسیقی می باشند و درک درستی از صدا و موسیقی دارند ، به همین دلیل میتوانید به تجربه و علم آنها اعتماد کنید و این نکته را در هنگام انتخاب هدفون در نظر بگیرید.ایرفون بلوتوثی Jib Plus Wireless دارای باتری داخلی قابل شارژ می باشد که به شما امکان می دهد تا در محل کار خود یا هنگام خرید و سایر فعالیت های روزانه خود از آن استفاده کنید. شما می توانید با هر بار شارژ کامل به مدت 6 ساعت به صورت مداوم از ایرفون خود استفاده کنید ، موسیقی بشنوید ، فیلم ببینید و یا مکالمه کنید.برای مدیریت عملکرد های لازم نیازی نیست گوشی خود را در دست بگیرید ، بر روی بدنه‌ی این ایرفون ریموت کنترلی حرفه‌ای با عملکرد کامل وجود دارد که به شما امکان مدیریت دستگاهتان را می دهد. از طریق این ریموت کنترل می توانید آهنگ را متوقف یا پخش نمایید و آهنگ بعدی یا قبلی را انتخاب کنید و یا میزان ولوم صدا را تنظیم نمایید. همچنین می توانید به تماس های تلفنی خود پاسخ داده و به سادگی مکالمه خود را شروع کنید. برای فعال سازی دستیار صوتی تلفن همراه خود از طریق ریموت کنترل هدفون خود اقدام کنید.یکی از دلایل راحتی استفاده از این هدفون ، امکان اتصال به صورت بی سیم می باشد. این ایرفون وایرلس با تمامی دستگاه های دارای تکنولوژی بلوتوث سازگار بوده و می توانید برای اتصال به آن بلوتوث دستگاه خود را روشن کرده و به سادگی متصل شوید. به این صورت می توانید در هنگام قدم زدن یا ورزش کردن به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید بدون اینکه مانعی وجود داشته باشد.انتخاب یک هدفون راحت و سبک وزن باعث می شود تا بتوانید مدت بیشتری از هدفونتان استفاده کنید بدون اینکه خسته شوید. از نظر حالت استفاده هدفون ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. یکی از پر طرفدار ترین آنها ایرفون های گردنی هستند که دارای بدنه‌ی U شکل بوده و در پشت گردن قرار می گیرند. ایرفون گردنی Jib Plus Wireless یکی از بهترین ها در این دسته بندی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قطعا در هنگام تمرین های ورزشی مانند دویدن ، تجربه ی افتادن هندزفری را داشته اید . در این محصول ایربادز ها کاملا با گوش شما تنظیم میشوند . به گونه ای که درون جعبه 3 عدد ایرتیپ در سایز های مختلف وجود دارد که بصورت استاندارد با سایز گوش های متفاوت طراحی شده که باعث میشود از این به بعد حتی در حین انجام کار های خیلی دشوار ، ایربادز ها تکان نخورند و کاملا احساس راحتی و امنیت را به شما میدهند ، پس میتوانید ازادانه حرکت و زندگی کنید .با وجود درایور های 6.8 میلی متری در این محصول ، شما صدایی شفاف و شگفت انگیزی را دریافت میکنید . طراحی این درایور ها دینامیک و پویا است که باعث میشود تمام فرکانس های صدا ( صدای بلند ، متوسط یا پایین ) با بالا ترین کیفیت برای شما پخش شوند .گواهی بین المللی IPX7 ، قابلیت ضد آب و ضد تعریق بودن این هندزفری را کاملا تایید میکند ، بنابراین بدون نگرانی از آسیب های ناشی از رطوبت و شرایط آب و هوایی ، میتوانید در هر زمان و در هر مکانی که حضور دارید از موسیقی مورد علاقیتان لذت ببرید یا با خیال راحت با تلفن همراه خود صحبت کنید .با تکنولوژی اکتیو نویز کنسلینگ میتوانید خودتان را در موسیقی غرق کنید . این فناوری باعث می شود که هیچ صدای مزاحمی در محیط اطراف برای شما مشکلی ایجاد نکند ، بنابراین می توانید تمام افکت های موسیقی را به خوبی احساس کنید . همچنین وجود 2 فناوری دیگر به نام های TalkThru و Ambient Aware ، به شما اجازه میدهد هنگام صحبت کردن با تلفن همراه ، تسلط کامل روی محیط اطراف بدست بیاورید ، صدایی با کیفیت و بدون نویزی را ارایه دهید و یک مکالمه دلپذیر داشته باشید. این قابلیت باعث میشود که مخصوصا در محیط های شلوغ ، دیگر نیازی نباشد که برای داشتن مکالمه ای راحت هندزفری های خود را دربیاورید .کنترل کامل در دستان شما قرار دارد.هرچه که نیاز دارید در این هندزفری موجود میباشد . تنظیمات برقراری تماس برای داشتن مکالمه ای بی نظیر و میکروفون های 2 گانه در هر کدام از ایربادز ها وجود دارد که باعث میشود صدایی رسا و واضح را در تماس های خود داشته باشید . از طرفی دیگر ، میتوانید به دستیار های صوتی Amazon Alexa و Talk to Google متصل شوید و به اسانی ، در کوتاه ترین زمان ممکن به هر انچه که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید .شارژر بی سیم هم دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون 14983A که از دسته هدفون‌های سیم‌دار است، توسط جک 3.5 میلی متری به دستگاه‌های هوشمند متصل می‌شود ، این هندزفری دارای طراحی زیبا و ارگونومیک می باشد و با داشتن گوشی هایی به شکل کج به خوبی درون گوش قرار گرفته و بدون ایجاد مزاحمت کاربر می تواند ساعت های طولانی از آن برای شنیدن موسیقی ، مکالمه ، ورزش استفاده نمایید..کاربران با خرید ایرفون 14983A دیگر لازم نیست نگران پیچ خوردن و درهم‌ریختگی کابل هدفون باشند. زیرا که این هدفون دارای کابلی با روکش بافته شده و مقاوم در برابر گره خوردن و درهم پیچیدن است. کیفیت صدای عالی، متعادل و فوق العاده واضح و شفاف با ووفر 11 میلی متری و توییتر 8 میلی متری باعث تجربه شنیداری صدایی با کیفیت خواهد شد. میزان آمپدانس این هندزفری 32 اهم و حساسیت آن 93.2 دسی ‌بل است و پاسخ فرکانسی 20 تا 20000 هرتز را پوشش می‌‌دهد. روی کابل این محصول دکمه‌هایی به منظور تنظیم میزان صدا و پاسخ به تماس‌های تلفنی مشاهده می‌شود. همانطور که در تصویر مشخص است، هاین مدل هدفون از نوع هدفون‌های توگوشی است. درصورتی که اندازه سرگوشی این هدفون برای کاربران مناسب نباشد، می‌توانند از سرگوشی‌های یدک موجود در جعبه استفاده کنند. در ارتباط با سازگاری هدفون GH59-14983A نیاز به ذکر است که این مدل برای گوشی‌های موبایل S8 و S8 Plus ساخته شده که البته با اسمارت فون‌های دیگر به خصوص محصولات سامسونگ سازگاری دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست مخصوص بازی Aula مدل Magic Pupil G91 از لوازم جانبی بازی می باشد که روی سر قرار می گیرد و می توانید با آن آهنگ مورد علاقه تان را گوش دهید. هدست سیمی Magic Pupil G91 از نوع دور گوشی می باشد با طراحی متفاوت و زیبا که دور گوش را می گیرد و دارای آرگونومی مناسب می باشد. این هدست مخصوص بازی طراحی شده است و صدایی بالا و شفاف و باسی مناسب دارد. طراحی آن جدید و خوش ساخت و در اندازه مناسب می باشد. این هدست دارای وزن حدودی 381 گرم و اتصال از طریق سیم می باشد. این دستگاه دارای فرکانس پاسخگویی 20HZ-20khZ بوده که شامل تمام محدوده شنوایی انسان می شود. از این جهت می توانید تمامی فرکانس های قابل شندیدن را در این هدست داشته باشید. حساسیت آن 113 دسی بل بوده و امپدانس 20 اهمی دارد. ارتباط این هدست با پورت USB برقرار می شود و از صدای 7.1 کانال نیز پشتیبانی می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری بی‌سیم QCY T13 از طراحی داخل گوش و جذابی بهره می‌برد. درایور 7.2 میلی‌متری دینامیک آن صدای شفاف و هیجان‌انگیزی را تولید و ماژول بلوتوث 5.1 اتصال سریع و پایداری را میسر می‌کند. باتری هندزفری و کیس مجموعا 40 ساعت شارژدهی را به کاربر ارائه می‌دهند. هندزفری بی‌سیم QCY T13 از طراحی داخل گوش بهره می‌برد و با رنگ سفید به بازار عرضه شده است. شیائومی در طراحی این هندزفری اصول ارگونومی را رعایت کرده است و زاویه‌ای که بین قسمت سری و پایه هندزفری وجود دارد باعث می‌شود تا به شکل بهتری درون گوش قرار بگیرد. بر روی قسمت پایه هندزفری دو پین طلایی رنگ وجود دارد که برای شارژ باتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، برای طراحی کیس شارژ این هندزفری از کپسول‌های فضایی الهام گرفته شده است و شاهد خطوط نرم و زبان طراحی مدرن و جذابی هستیم. این هندزفری همچنین از قابلیت شارژ فوری نیز پشتیبانی می‌کند. با این قابلیت با 5 دقیقه شارژ کردن باتری هندزفری می‌توانید تا 1 ساعت از پخش موسیقی لذت ببرید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال هدفون بی‌سیم جمع‌و‌جور هستید، TWS BTH-F9-5 یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل برخلاف ایرپاد به‌صورت کامل در گوشتان قرار می‌گیرد. محفظه شارژ مجهز به باتری قدرتمند 1200mAh است که تا ساعت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید یا به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی بهره ببرید. همچنین این محفظه دارای نشانگر LED زیبا برای نمایش میزان شارژ محفظه و هریک از گوشی‌ها است. اتصال این هدفون به گوشی از طریق بلوتوث امکان‌پذیر است. برای این محصول بلوتوث نسخه 5.0 تعبیه‌شده تا برقراری ارتباط کیفیت بالایی داشته باشد. اگر قصد دارید از این مدل بدون محفظه استفاده کنید، تا 4 ساعت این محصول قابلیت پخش موسیقی را به شما می‌دهد. در صورت استفاده از محفظه شارژ این میزان تا 12 ساعت افزایش می‌یابد. زمان مکالمه 4 الی 5 ساعت و زمان شارژ محفظه 1.5 ساعت است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل