نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید مد و پوشاک باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با توجه کردن به این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک می توانید لوازم مد و پوشاک مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کرده و متناسب با بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید. بنابراین تا انتها نیز در این مطلب با مجله اینترنتی نکته خرید همراه شوید.

نکات مهم هنگام خرید مد و پوشاک

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک گفته شد؛ می توانید محصول مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه محصولات مد و پوشاک با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستبند النگویی نقره کد DN443 از برند اقلیمه با عیار 925 با پهنای 0.3 و قطر 6.1 در 5.4 سانتیمتر طراحی شده است. این دستبند با طراحی خاص و مروارید های ریزی مصنوعی که بر روی آن کار شده است جلوه ای زیبا دارد و قفل سگکی دستبند به صورت لولایی از پهلو باز می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هامتو یکی از برندهای مهم در تولید کفش است . به جرات می توان گفت : طراحی زیبا ، دوام و استحکام بالا ، همراه با قیمت مناسب از مشخصه های بارز کفش های هامتو است . که باعث شده هامتو یکی از پر طرف دار ترین و پرفروش ترین برندهای بازار جهان باشد . کفش هامتو مدل 110396B-9 با رویه مقاوم ضد آب و قابلیت تنفسی بالا به همراه طراحی نرم بدنه و کفی طبی داخلی کفش که باعث راحتی بیشتر پا درون کفش شده در مجموع مدل 110396Bهامتو را یک کفش فوق العاده راحت ، مناسب استفاده زنان برای پیاده روی، طبیعت گردی، جنگل نوردی، استفاده روزمره، کوهپیمایی کرده است . مشخصات کفش کوهنوردی هامتو Humtto 110396B-9 دارای رویه از پارچه ضد آب با لایه میانی مش دارای کفی مقاوم از EVA به همراه زیره انحصاری هامتو از جنس EVA مقاوم در برابر سایش ، لیزخوردن و ضد شوک دارای طراحی نیم ساق جهت محافظت از پا در برابر آسیب های احتمالی نظیر پیچ خوردگی پا و ... استفاده از لاستیک ضربه گیر در قسمت جلو و پشت کفش جهت محافظت از پا در برابر برخورد با سنگ ، صخره و .... نحوه بسته شدن کفش : بندی دارای خاصیت ضد آب مناسب استفاده در روزهای بارانی و برفی سال

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند ساعت اوماکس تمامی پارامترهای یک کالای مشتری پسند را داراست. برندی بین‌المللی دارای تاریخ و فلسفه، طراحی زیبا، قیمتی مقرون به صرفه، کیفیت فنی عالی به طوری که با برندهایی با چند برابر قیمت خود برابری می‌کند، شبکه خدمات پس از فروش بسیار حرفه‌ای، متعهد و مشتری مدار که مشتری را جزئی از خانواده خود می‌داند. به همین دلیل در این سال‌ها برند ساعت اوماکس موفق به جذب سهم قابل توجهی از بازار ساعت ایران جهان، نسبت به رقبای خود شده است.زیر مجموعه پرپچوال از برند اوماکس را می‌توان به جرئت ساعت‌هایی با طرح امروزی و مناسب برای استفاده روزمره، در بین ساعت‌های اوماکس دانست، چرا که دارای طراحی امروزی‌تر و جوان پسندانه بوده و قیمت‌های به صرفه و مناسبی را به مشتریان ارائه می‌کند. اگر قصد خرید ساعت‌های پرپچوال اوماکس را دارید، باید این را بدانید که با یک ساعت اقتصادی، با اصالت سوئیسی و ظاهری امروزی طرف هستید که می‌تواند یار روزمرگی‌های شما باشد.البته نباید فراموش کنیم که در صورتی که قصد خرید ساعت ست را دارید، می‌توانید روی این کالکشن از برند اوماکس حساب باز کنید، چون مدل‌های مختلفی را در طرح زنانه و مردانه ارائه کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش تکواندو E01 با وزنی سبک مناسب ورزش های رزمی می باشد. این کفش به دلیل دارا بودن ساختار چرمی نرم، فوق العاده راحت و بادوام می باشد. زیره لاستیکی قوی به کار رفته در این کفش باعث کشش عالی، جذب شوک وجلوگیری از سایش می شود. برای تمرین در داخل یا خارج از خانه ایده آل می باشد. کفی پایدار آن برای حمایت از حرکت مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زنجیر طلا مدل dk998 از برند دوست خوب می باشد که از طلای 18عیار ساخته شده است. این زنجیر زیبا به طول 56 سانتی متر بوده و دارای طرح ورساچی می باشد. زنجیر مدل dk999 به همراه شناسنامه ی آن ارایه می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف رودشی تمام چرم طبیعی گاوی طرح کروکو برند ثبت شده چرم عطارد محصولی خاص و مناسب کاربردهای متفاوت میباشد. این محصول توسط هنرمندان مجموعه چرم عطارد از با کیفیت ترین چرم طبیعی گاوی تولید شده است. این محصول در بسته بندی اختصاصی برند چرم عطارد برای شما ارسال میگردد که برای هدیه نیز بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رویه این کالج مردانه از چرم طبیعی ناپا (NAPPA LEATHER) ساخته شده است. چرم ناپا جزو مرغوبترین و گرانترین انواع چرم به شمار می‌آید. این چرم طی فرآیندی طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی ساخته می‌شود. چرم ناپا با استفاده از کروم دباغی شده لذا بسیار ظریف بوده و سطح صاف و نرمی دارد. علاوه بر این، چرم ناپا در کنار انعطاف پذیری و کشسانی مناسب، ماندگاری بالایی دارد، تا نمی‏‏‌خورد و بدلیل توانایی تنفس پذیری بالا رطوبت را نگه نمی‏‏‌دارد و در نتیجه پا در آن عرق نمیکند. استفاده از چرم با کیفیت و توجه به جزییات در طراحی و کیفیت ساخت بالا، این کالج را تبدیل به گزینه ای شیک و زیبا برای استفاده روزمره و رسمی کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیش از 100 سال است که «New Balance» برای جابجایی جهان در اطراف ما تلاش کرده است. زیرا ما به یک حقیقت ساده ایمان داریم: ما متولد شدیم تا حرکت کنیم. ماموریت ما این است که بدن را با پیشرفته ترین فناوری کفش در کره زمین به حرکت درآوریم. محصولات ما ترکیبی کامل از عملکرد و مد هستند و به شما تکنولوژی عملکرد مورد نیاز و سبکی را که می خواهید ارائه می دهند. در «New Balance» وظیفه ما کمک به ورزشکارانی است که به دنبال تعالی خود باشند. به این معنا که کمک به ورزشکاران حرفه ای برای ثبت رکورد و کسب مدال یا وادار کردن ورزشکاران روزمره برای زندگی سالم تر و سبک زندگی فعال است. جنس کفش فوتبال مردانه نیو بالانس کد «MSTPFSB2» از پلی استر است. این مدل برای تبحر در چابکی و خلاقیت طراحی شده است. ساخت و ساز «Kinetic Stitch» بدون نیاز به ایجاد انعطاف پذیری، پشتیبانی را در جایی که لازم باشد اضافه می کند. شاسی نایلونی تزریق شده در زیره این مدل، پایداری سبک و عالی را برای بازیکنان چابک و زیرک فراهم می کند. در این کفش ورزشی، ساخت و ساز فوقانی کاملاً باند شده و قالب ریزی شده و کفی قابل جابجایی ساخته شده با پارچه ضد لغزش «infiniGRIP» پایداری و راحتی را فراهم می آورد. این کفش برای زمینهای محکم مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Königsallee یکی از برترین تولیدکننده‌های پوشاک بافتنی هست که از سال 1983 میلادی آغاز به کار نموده است . ژاکت مدل Elisabeth یکی از مدل‌های تولید این مجموعه است که درنهایت دقت و ظرافت تولیدشده است. خانم‌های شیک‌پوش و خوش‌سلیقه ایرانی برای درخشش در مجالس میهمانی‌ها می‌توانند از این بلوز استفاده کنند.اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که در کنار زیبایی، کیفیت را به‌عنوان مشخصه اصلی پوشاکی که استفاده می‌کنید در نظر می‌گیرید این بلوز علاوه بر برخورداری از طرح و رنگی زیبا، کیفیتی بسیار مناسب نیز دارد. برخلاف الیاف‌های غیر سازگار پلاستیکی، این محصول از جنس کتان تولیدشده است. زیبایی رنگ ، طرح ،کیفیت و قیمت مناسب این محصول را به یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب برای هدیه به عزیزان تبدیل نموده است. این بلوز می‌تواند مکملی برای زیبایی و خاص بودن شما در مراسم‌ها و میهمانی باشد. این بلوز قابل‌استفاده برای استایل روزمره در پاییز ،بهار و زمستان است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوتین های زنانه ماییلدا با طرح های متنوع و زیبا در رنگ های مختلف با کیفیت و جنس عالی ، با افتخار تولید ایران بوده است. جنس این سوتین ها ضد حساسیت بوده و از مواد درجه یک تولید شده است. طراحی این محصول مشابه بروزترین مدل های خارجی می باشد. این سوتین بدون فنر با بند های قابل تنظیم می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طراحی هودی D109 برای راحتی بیشتر در استفاده و آزادی تن خور، زیپ بغل تعبیه شده است و همچنین استاپرهای تنظیم اندازه کلاه و کمر برای انتخاب اندازه ی دلخواه در نظر گرفته شده است.دوخت دوبل بکار رفته در ساخت لباس باعث استحکام چند برابری آن در برابر پارگی شده بطوری که در صورت رعایت موارد نگهداری تا سالها میتوانید از پوشیدن این لباس همانند روز اول لذت ببرید.هنگام شستشو به هیچ عنوان از پودر ماشین لباس شویی استفاده نکنید ، مایع لباسشویی بهترین شوینده برای یک لباس پنبه ای است. حتما با آب سرد یا ولرم شسته شود. ماکزیمم دمای شست و شو 40 درجه سانتی گراد باشد. از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده نکنید. برای خشک کردن بجای آویزان کردن روی بند سعی کنید روی یک سطح پهن شود. طولانی مدت زیر نور شدید آفتاب قرار نگیرد. از اتو کردن مکرر لباس ها خودداری کنید و درجه ی اتو نهایتا 200 درجه سانتی گراد باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شال که از جنس نخ ابریشم کاغذی ساخته شده است , این شال زیبا از برند دیور است. در زمان های قدیم نحوه ساختن این نوع پارجه ابریشمی یک راز محسوب می شده است و این پارچه پر خرج و گرانبها با مشقت و هزینه ای گزاف تولید می شده است و تنها در خانواده های اشرافی استفاده می شده است ولی بعدها به دلیل این که دانش ساخت این نوع پارچه فراگیر شد استفاده از آن از انحصار خانواده های سلطنتی خارج شده و به یک کالای لوکس عمومی تبدیل شد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بی شک کیف پول شما معرف شخصیت و شمّ اقتصادی شماست! ما تلاش کرده‌ایم تا برای شما که خاص هستید کیف پول‌هایی خاص، با کیفیت چاپ بی‌نظیر و قیمت‌های باورنکردنی با انواع طرح‌های متنوع، جذاب و زیبا را تولید و عرضه کنیم. با قیمت مقرون به صرفه این کیف پول، مناسب استفاده شخصی در طرح‌های مختلف و هدیه مناسبی برای دوستان و آشنایتان است‌. این کیف پول‌ها با جنس برزنت اعلا، شیک و با دوام دارای 3+1 جیب برای کارت‌هایتان و یک جاعکسی می‌باشند. کیف پول‌های جادار شیک و خاص بدون هیچ مشابه خارجی. با ما خاص بودن را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل