نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کاپشن زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید کاپشن زنانه خوب و مقاوم میتواند شما را از یک زمستان سرد و برفی بدون سرماخوردگی عبور دهد و علاوه بر این یک زن خوش تیپ در فصل زمستان را در شما به وجود آورد، پس خرید یک کاپشن جدید زنانه برای شما می‌تواند یک چالش لذت‌ بخش باشد. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن زنانه همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی درباره خرید این محصول بدست آورید.

انواع کاپشن زنانه

امروزه تنوع کاپشن زنانه به قدری بالا است که بسیاری از بانوان هنگام خرید کاپشن زنانه همواره مردد هستند که کدام مدل را انتخاب کنند. در ادامه برخی از کاپشن های زنانه را نام می بریم. از جمله:

نکات مهم خرید کاپشن زنانه

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن زنانه گفته شد، می توانید کاپشن زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاپشن زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاپشن زنانه برند سی اند ای (به هلندی C&A) یک شرکت چند ملیتی تولید و فروش لباس است. یک برند مد و غول خرده فروشی مد و پوشاک است و محصولات خود را از 36 تامین کننده مختلف جهانی تامین می کند. فروشگاههای این شرکت در اروپا ، به فروش با قیمت مناسب مشهورند. مکان های فعالیت این شرکت عبارتند از: کشورهای مختلف اروپا و برزیل و چین. دفاتر مرکزی این شرکت در شهرهای دوسلدورف و بروکسل واقع اند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پالتو زنانه با طراحی بسیار شیک و مدرن، از پوست مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده است تا زیبایی و گرمای لازم را در روزهای سرد سال به شما هدیه کند. طرح لئوپارد آن، که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌ها در دنیای مد می‌باشد، این پالتو را به یک انتخاب ایده‌آل برای افزودن جسارت و شیک‌پوشی به استایل روزمره تبدیل کرده است. دارای بسته‌شدن جلو با زیپ و قفل‌های فلزی ظریف، این پالتو نه تنها کاربردی و راحت است، بلکه جزئیات آن نیز بیانگر دقت در طراحی و توجه به جزئیات می‌باشد. دو جیب جانبی به شما امکان می‌دهند تا وسایل شخصی خود را به آسانی حمل کنید و در عین حال، یک ظاهر مرتب و شسته رفته داشته باشید. این پالتو نه تنها یک انتخاب مد روز است، بلکه با توجه به استفاده از مواد مصنوعی، انتخابی مسئولانه نسبت به حیوانات و محیط زیست محسوب می‌شود. خواه برای یک دورهمی دوستانه یا یک جلسه کاری آماده می‌شوید، این پالتو گزینه‌ای عالی برای افزایش اعتماد به نفس و جلب توجه است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بارانی، از جنس میکرو است که یکی از بهترین جنس پارچه ها برای لباس های پاییزی به شمار می آید. این محصول دارای آستر نیز می باشد. این بارانی جلوباز است که به وسیله ی یک کمربند به جنس خود لباس، میتوان آن را بست. آستین های این بلند است و در قسمت سرآستین ها بندی تعبیه شده که میتوان آن ا گره زد. این محصول یقه انگلیسی است و دو جیب در قسمت جلو دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه شیک پوشی و به روز بودن دغدغه بسیاری از زنان است . پالتو زنانه تمام چرم طبیعی مدل نیکول زرشکی میتواند به جذابیت استایل شما کمک بسیاری کند . برای زیپ ها و یراق آلات این پالتو از بهترین متریال و استیل رنگ ثابت استفاده شده است . همچنین جنس چرم این کار از نوع چرم طبیعی گوسفندی میباشد که طول عمر و دوام بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس بارانی کتان درجه یک و ضد آب می باشد. تمام کار آسترکشی شده و برای فصول پاییز و زمستان بهترین انتخاب هست. دارای دو جیب کاربردی هست که از مزایای این مدل بارانی می باشد. فری سایز هست که از سایز 38 تا 48 را ساپورت می کند. قد آن 90 هست و برای استایل های دانشجویی هم مناسب می باشد. تمام زیپ های روی بارونی کاربردی می باشد و میتونید به دلخواه خودتون تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پافر کلاه‌دار زنانه از برند جوتی جینز، با پارچه‌ای ساده و نرم از جنس الیاف 100% نایلون به بازار عرضه شده است‌. پافر یقه ایستاده، دو جیب عمودی زیپ‌دار در جلو دارد و با زیپ بسته می‌شود. در قسمت داخلی این پافر بدون آستین، آستری از جنس الیاف 100% پلی‌استر دوخته شده است و دارای دوخت در تمام لباس و روی آستر است؛ همچنین، کلاه آن با زیپ قابلیت جدا شدن دارد. قواره آن متناسب است. قد کاپشن برای سایز M، در حدود 90 سانتی‌متر باید در نظر گرفت. بر اساس استانداردهای شستشوی ارائه شده برای مراقبت از پارچه این لباس، شستشو باید توسط دست، به صورت مجزا، در آبی با حداکثر دمای 30 درجه سانتی‌گراد، بدون استفاده از سفیدکننده انجام شود. خشک‌شویی پافر توصیه نمی‌شود. پارچه لباس نیاز به اتوکشی دارد و حداکثر دمای اتو باید در حدود 110 درجه سانتی‌گراد تنظیم شود. پافر کلاه دار زنانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% نایلون است. جنس الیاف آستر: 100% پلی استر است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت پارچه: کم است. جیب: دو جیب عمودی زیپ دار در جلو دارد. جزئیات مدل: کلاه جداشونده با زیپ، دوخت در سراسر لباس و آستر دارد. قد کاپشن: برای سایز M، در حدود 90 سانتی متر است. برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ این پافر قرمز روشن است. پافر کلاه دار زنانه جوتی جینز JootiJeans یک انتخاب متفاوت برای استایل‌های خاص شماست. پافری که با رنگ جذاب خود، استایل شما را از رنگ‌های خنثی و مرسوم جدا می‌کند و به آن حال و هوایی سرزنده و شاداب می‌بخشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لطفا قبل از خرید حتما سایز خود را با راهنمای سایز بندی که در آرشیو تصاویر هست تعیین کنید. این پالتو از جنس پشم ترک دوخته شده است که جنس بسیار نرم و لطیفی دارد و کاملا گرم نگه میدارد. جلوی پالتو علاوه بر تک دکمه دیده شده در تصویر با دکمه مخفی بسته میشود. آستین پالتو کشبافت است که زیبایی متفاوتی به پالتو داده است. داخل پالتو کاملا آستر کشی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پارچه های مدل پیدوپل یکی از معروف ترین و محبوب ترین پارچه های طرح دار در سراسر جهان هستند که معمولا در لباس های پاییزه و زمستانی مورد توجه قرار می گیرند. این مدل پارچه که در ایران با نام پیردوپل یا پیردوپول شناخته شده و در زبان فرانسه به آن طرح Pied de poule میگویند از تکرار یک الگوی ثابت دو رنگ (معمولا مشکی و سفید) در کنار هم شکل می گیرند.. با توجه به گسترش محبوبیت روزافزون این نوع از پارچه در دنیای مد و به ویژه ترند شدن لباس ها و مانتوهای پیرودوپل در سال 2020، بسیاری از طراحان و برند ها بار دیگر به آرشیو های قدیمی خود رجوع کرده و تلاش کردند تا با ترکیب رنگ های مختلف و همچنین تکنیک های بافت متفاوت، شکل های بدیع و جذابی از پارچه های پیدوپل را برای عاشقان و طرفداران دنیای مد عصر حاضر طی سال 2020 و 2021 به وجود آورند. لباس پیدوپل که با استفاده از این پارچه ها دوخته می شوند، هیچ گاه قدیمی نمی شوند.اگر به دنبال یک استایل رسمی برای مهمانی یا محل کار هستید، پارچه های پیرودوپل باعث می شوند تا شما چشم نوازتر به نظر بیایید.این پالتو سراسر آسترکشی شده و کیفیت آستر آن در حد بسیار مرغوب می باشد. پالتو وآستین آن کمی حالت کلوش دارد و مطابق عکسها زیر سینه در دوطرف یک پیلی می‌خورد. کارموجود یک کار سفارشی دوز وخاص مزون دوزی شده است، و به جرات می توان گفت نمونه آن در بازار موجود نیست. قد پالتو103 و قدآستین51 است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شکت از پارچه بافته شده با یقه، دکمه‌های جلو و یک برش در پشت. جیب های سینه باز، جیب های محتاط در درزهای کناری، شانه های افتاده و آستین های بلند. رودوزی شده میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو فوق از فوتر پشمی دوخته شده است که بسیار نرم و گرم میباشد. خرجکار مانتو چرم دوزی ترک روی آستین و بالا تنه میباشد.رنگ مانتو طوسی است. قد مانتو 80 سانتیمتر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو کتی زنانه جنس: شانل دور سینه: 108 قد: 80 آسترکشی شده جنس عالی و درجه یک مزون دوزی شده و بسیار دوخت تمیزی دارد نحوه شست و شو:ترجیحا با آب ولرم و با دست شسته شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کت چرم از چرم تیر کمانی کره ای دوخته شده است که بسیار با کیفیت و نرم میباشد. یکعدد کمر بند دارد. قد کت 80 سانتیمتر میباشد. مدل آستینها پف میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کار یه شکت آستردار است. مناسب فصل پاییز زمستان و بهار است. قد کار 84سانتی متر است. جلوی کار دکمه نیز دارد. جنس فوتر موهر با ترکیب رنگ طوسی تیره و مشکی است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اس الیور برندی معتبر و شناخته شده در صنعت مد و پوشاک می باشد و نقطه اتکای این برند بر کیفیت عالی و مشتری مداری بنا نهاده شده است,این بارانی قهوه ای رنگ براق از جنس چرم بادوام و مرغوب است که تا سال ها برای شما بارانی شیک و بادوام و بر مبنای مد همیشگی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کت تدی بسیار سبک ولی در عین حال گرم وشیک میباشد مناسب خانمها ودختر خانمهای شیک پوش است. قابل ست شدن باشلوارهای بگ وانواع جینها میباشد. قد کار 80 سانت و دور سینه 73سانت وقد آستین ازکنار گردن 66 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو دخترانه و زنانه جلو باز جنس : سوویت قد پالتو: 90cm مناسب بهار پاییز و زمستان پرز نمیدهد و آب رفت ندارد سایز : فری سایز 38 تا 46 مورد استفاده برای روزمره و مهمانی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه بنیس مدل لیا مناسب برای فصل پاییز و زمستان می باشد. این پالتو ، هم به صورت جلو باز و هم به صورت جلو بسته قابل استفاده است. با توجه به اینکه در فصل پاییز و زمستان به دنبال یک پوشش گرم و در عین حال جذاب و شیک هستیم این پالتو را می توانید با دامن و شلوار ست کنید و با هر دو پوشش و استایل قابل استفاده می باشد. قد این پالتو زیر باسن و بالای زانو است. در قسمت جلو و لبه آستین از دکمه (دکمه پرسی) استفاده شده است و لازم به ذکر است دارای دو جیب در قسمت سینه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس پارچه پالتو چرم می باشدووارونه پارچه چرم یه لایه نازک پارچه چسبانده شده است(چرم سویت).پارچه نسبتا ضخیم و محکم می باشد.مناسب فصل پاییز و زمستان است.مدل لباس یقه انگلیسی و جلو باز که به بوسیله دوتا دکمه بسته می باشدو یقه لباس از پارچه طرح دار و جنس پارچه یقه از مخمل سویت است.قدپالتو تا بالای زانو می باشد(90).لباس آستین بلندو ساده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس پالتو از فوتر میباشد. مناسب بهار و پاییز و برای مناطق گرم برای زمستان نیز مناسب میباشد. حالت عروسکی و شنل دارد. یکعدد جیب دارد . کلاه دارد. آستر ندارد. قد جلو 75 سانتیمتر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه بنیس مدل لیا مناسب برای فصل پاییز و زمستان می باشد. این پالتو ، هم به صورت جلو باز و هم به صورت جلو بسته قابل استفاده است. با توجه به اینکه در فصل پاییز و زمستان به دنبال یک پوشش گرم و در عین حال جذاب و شیک هستیم این پالتو را می توانید با دامن و شلوار ست کنید و با هر دو پوشش و استایل قابل استفاده می باشد. قد این پالتو زیر باسن و بالای زانو است. در قسمت جلو و لبه آستین از دکمه (دکمه پرسی) استفاده شده است و لازم به ذکر است دارای دو جیب در قسمت سینه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل