نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید مد و پوشاک باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با توجه کردن به این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک می توانید لوازم مد و پوشاک مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کرده و متناسب با بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید. بنابراین تا انتها نیز در این مطلب با مجله اینترنتی نکته خرید همراه شوید.

نکات مهم هنگام خرید مد و پوشاک

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک گفته شد؛ می توانید محصول مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه محصولات مد و پوشاک با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک آفتابی زنانه مدل 2221T10 Polarized Gem دارای عدسی تری استات سلولز (TAC) با هشت لایه بوده که علاوه بر دارا بودن استاندارد UV400 از اتحادیه اروپا CE همچنین دارای فیلتر پلاریزه Polarized Cat 3 با ویژگی Anti Glare میباشد که موجب بهبود دید و عدم خستگی چشم به ویژه در هنگام رانندگی میشود. عدسی پیشرفته این عینک در کنار فریم فلز و پلی کربنات مناسب برای استفاده طولانی مدت میکند. عینک فوق در دسته عینک های Ultra Light قرار میگیرد و کمتر از 24 گرم وزن دارد که همراه صورت خور Regular Fit این عینک را مناسب اکثر افراد با فرم های مختلف صورت میسازد. عینک آفتابی پلاریزه زنانه مدل 2221T10 Polarized Gem همراه هارد کیس چرم مصنوعی Artificial Leather، سافت کاور و دستمال مایکروفایبر برای شما ارسال خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش زنانه هامتو کد 240119B-1، کفشی کاربردی، سبک، راحت و در عین حال بادوام است که با داشتن ساختاری شیک و چشم نواز برای استفاده روزمره و شهری، طبیعت گردی و ترکینگ و کوهنوردی سبک قابل استفاده است. هامتو با به کار گیری چرم، پارچه مش در قسمت رویه و همچنین لاستیک هامتو و EVA در قسمت کفی، پد محافظ و مقاومت در برابر سایش، این محصول ایده آل را طراحی نموده است. هامتو شرکتی است که کفش های نظامی ، شکار ، شهری ، ماهیگیری و کوهنوردی تولید می کند . به جرات می توان گفت مقاوم بودن مهم ترین مشخصه کفش های تولید شده این شرکت می باشد. اگر به دنبال کفشی سبک هستید که در عین راحتی و بهره گیری از کفی مرغوب، از مقاومت بالایی برخوردار باشد این برند مناسب شماست. کفش زنانه هامتو کد 240119B-1 با کفی مقاوم اتیلن وینیل استات EVA به همراه زیره انحصاری هامتو باعث مقاومت ذکر شده در برابر سایش، لیزخوردن و ضربات می گردد. همچنین برای محافظت بیشتر از پا در برابر برخورد با سنگ ، صخره و … هنگام فعالیت های مختلف، در قسمت جلو و پشت کفش از لاستیک ضربه گیر استفاده شده است. در کفش زنانه هامتو کد 240119B-1، کفی و لایه داخلی نیز مانند سایر مدل های کمپانی Humtto در برابر تعرق مقاوم بوده و حس راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستکش از چرم وارداتی انگلیسی مخصوص دستکش ساخته شده که دارای لطافت و خاصیت کشسانی میباشد و در عین حال در مقابل پارگی مقاوم هست،ما یک نوع چرم مخصوص هم که دارای قابلیت تاچ اسکرین هست وارد کرده ایم که در نوک انگشت اشاره استفاده شده است که قابلیت کار با گوشی همراه و هر صفحه نمایش لمسی دیگر را به کاربر میدهد،چرمهای داخلی که معروف به چرم لباسی هستند مناسب دستکش نیستند و در نقاط دوخت دچار پارگی میشوند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پارچه این شلوار از بهترین کتان کارخانه ژاپنی Kurabo تهیه شده است. کارخانه نساجی کورابو (Kurabo) تاسیس سال 1888 است و یکی از معدود شرکت‌های نساجی باقی مانده در ژاپن است. کورابو به دلیل کیفیت پارچه هایش شهرت دارد و از آغاز تا کنون همواره به دنبال افزایش کیفیت محصولات خود بوده است. کورابو یک کارخانه نساجی در سطح جهانی است و به عنوان پیشرو بازار در این بخش شناخته می شود. پارچه استفاده شده در این این شلوار از 3 لایه نخ به هم تابیده شده تولید شده که سبب افزایش کیفیت و زیبایی شلوار شده و دوام و طول عمر آن را افزایش میدهد. با خرید این شلوار کیفیت ژاپنی را در کنار طراحی زیبا و به روز محصولات مانگو با هم خواهید داشت.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول در قالب نیم بوت و با الهام از دوران مد کلاسیک در طرح معروف هشترک طراحی و تولید شده است با توجه به سبک این مدل محصول نهایی برند ام اس ال با توجه به پرسنل حرفه ای این کارخانه بسیار ظریف و خوش نقش از آب در آمده است. یک تک گزینه عالی برای مردانه پوشان که این روزها اتفاقا مد روز هم هست پیشنهاد میشود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کفش با کیفیت بالای خود به شما کمک می‌کند تا در هر روزی با هر آب و هوایی که اراده کنید به راحتی حرکت کنید. این کفش مردانه با دارا بودن زیره EVA تماس با زمین با غلاف های لاستیکی، به ایجاد بالشتک فوق العاده سبک و در عین حال مقاوم در برابر سایش با دوام بالا کمک می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه ضد آفتاب همه کاره که می تواند با شنل یا بدون شنل پوشیده شود، در صورت عدم استفاده به راحتی بسته بندی می شود. محافظت جدی در برابر آفتاب برای ماجراجویی های طولانی مدت. این کلاه بازیافتی، سبک وزن و سریع خشک می شود و تقریباً هیچ وزنی به لوازم شما اضافه نمیکند. سوراخ های تهویه برش لیزری در شنل آفتابی به این معنی است که در گرم ترین روزها خونسردی خود را حفظ می کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول شمش طلا خالص استاندارد 24 عیار(995)نقش برجسته تولید شده در مجموعه خانه سکه ایران با طرح کوروش کبیر دارای استاندارد T99 وبا گواهی ISO9001-2008.با بسته بندی های پلکسی با بالا ترین سطح کیفی بسته بندی موجود در بازارحال حاضر کشور.ترکیب بی نظیری از ظرافت هنری و طلای خاص 24عیار مناسب برای سرمایه گذاری-هدیه برای افراد خاص و لوکس و ویژه است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاپشن بلند مردانه پول اند بیر پرطرفدارترین محصول 2022 با مدل و رنگ جذاب و کیفیت بسیار عالی گزینه ای مناسب جهت تکمیل استایل مردانه و خاص نمودن آن می باشد. این پافر جذاب دارای دو جیب بیرونی و دو جیب داخلی می باشد. کلاه بسیار بزرگی دارد که به خوبی از پیشانی و گوش ها محافظت می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند لیورجی یکی از زیرشاخه های برند لیدل آلمان است که به طور اختصاصی انواع لباس و کفش مردانه تولید می کند. این برند شامل همه لباس های مردانه می شود به عبارتی تنوع محصولات در کنار کیفیت فوق العاده آن، محبوبیت این برند را جهانی ساخته است. تنوع رنگ و طرح در لباس های مردانه برند لیورجی، یکی از امتیازات این برند محسوب می شود. محصولات این برند برای هر نوع سلیقه ای مناسب هستند و قابلیت ست شدن با انواع استایل های رسمی و غیررسمی را دارند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از چرم طبیعی گاوی درجه یک تولید گردیده است تا علاوه بر بهره مندی از استایل زیبا، کیفیت و ماندگاری بالای محصول را تجربه نمایید. زیره این کفش از جنس EVA بوده که مقاوم دربرابر سایش و داری استحکام بالا می باشد. این کفش دارای آستر چرم طبیعی می باشد که لطافت و کیفیت بسیار بالایی را دارا است. لژ 3.5 سانتی و قالب مناسب این محصول موجب آن شده تا احساس راحتی بسیار زیادی را هنگام قدم زدن با آن احساس بفرمایید. علاوه بر آنکه از این کفش برای استایل رسمی می توان استفاده نمود با توجه به راحتی وانعطاف و سبکی زیره ،می توان از این کفش به صورت روز مره در ساعت ها ی طولانی نیز استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش کاملا سبک و کفی طبی می باشد . کفش از جنس EVA , PU می باشد که باعث سبکی و راحتی زیره کفش می شود و جنس آن ضد سایش است و مناسب برای همه فصول است زیره کفش دارای یک لایه پیو تزریق و ای وی ای است که نرمی کفه را به ارمغان می آورد . برای تمیز کردن از دستمال نمدار یا دستمال اغشته شده به پاک کننده های چند منظوره استفاده کنید . برای انتخاب سایز حتما به عکس اخر کفش توجه فرمایید . ساخت کشور چین است کفش دارای لایه بندی رو به جلو است که دلیل عملکرد بالا در دویدن است .این کفش دارای ترکیبی از مش و پارچه و میکرو فیبر در قسمت فوقانی برای ثبات و پشتیبانی بیشتر و تنفس پذیری پا در هنگام پیاده روی، دویدن و تمرین کردن و ایجاد فضای بیشتر بین انگشتان پا می باشد همچنین زیره این کفش دارای یک الگوی کششی است که قدرت و پایداری بیشتری را در انواع سطوح فراهم می کند.کفی در این کفش باعث کاهش وارد شدن شوک به پای شما شده و به پراکنده شدن وزن شما کمک می کند همچنین لژ سبک وزن و زیره ی انتهایی مقاوم در برابر سایش به کار رفته در این کفش فشار وارده در هنگام دویدن را در حد چشم گیری کاهش می دهد.الیاف بافتنی فشرده می شوند تا ضربه به پای شما به حداقل برسد و پس از هر مرحله بلافاصله به حالت اولیه خود باز می گردند و به پراکنده شدن وزن شما کمک می کند. این محصول بخشی از برنامه جهانی -Made with Care- است که این بدان معنی است که بیش از 50٪ از مواد آلی که کمترین میزان تخریب به محیط زیست را دارد ساخته شده و توسط گواهینامه های معتبر بین المللی معتبر شناخته شده است. قابل شست و شو در ماشین لباسشویی با دمای پایین. مناسب برای فعالیت های ورزشی و همچنین دویدن و پیاده روی های طولانی مدت می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول موجود، تولید داخلی بوده و از بهترین پارچه و خز تهیه شده و دارای کیفیت بسیار بالائی می باشد. جنس رویه کاپشن، مموری می باشد که علاوه بر ضد آب بودن، دارای نرمی خاصی بوده و در داخل کاپشن از خز بسیار با کیفیت با تراکم بالا استفاده شده و همچنین جهت گرمای بیشتر، درون کاپشن از پشم شیشه 200 گرمی مرغوب استفاده شده است. مدل کاپشن بلند بوده و سر آستین از کشبافت مرغوب استفاده شده است.دور از خز استفاده شده که زیبائی خاصی به محصول داده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول با کیفیتی بسیار بالا از پارچه درجه یک غواصی تهیه شده و دارای زیپ های باکیفیت و شب رنگ بوده و از چاپی منحصر به فردی برخوردار است. این نوع پارچه دارای مقداری کِش میباشد و از لحاظ سایزبندی مشکلی ایجاد نمیکند. این محصول با نمونه اورجینال خود تفاوتی ندارد. همچنین این کالا محصولی صد در صد ایرانی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از پر طرفدار ترین سایز های روسری برای استفاده در مجالس و استایلینگ ، سایز های 70 در 70 سانتیمتر و 85 در 85 سانتیمتر می باشند که می توان گفت زیبایی پوشش شما را دو چندان می کنند. روسری های اِل توسط تیم ایده پردازی و طراحان زبردست و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین پارچه و متریال اولیه درجه یک ، به کمک پیشرفته ترین دستگاههای بروز جهانی ، تولید و با شعارِ خاص ، حَد ٫ ندارد ، بسته بندی و آماده ارائه می شوند. جنس این روسری ساتن ابریشم درجه یک می باشد و حاشیه این روسری دست دوز اعلا شده است. کیفیت درجه یک و بی نظیر چاپ دیجیتال و استفاده از جوهر ایتالیایی در پروسه تولید ، درخشش بالایی برای روسری های اِل به ارمغان می آورد که با استفاده و شستشوی مکرر ، از آن کاسته نمی شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک کمربند ایده آل برای کوهنوردی و طبیعت گردی است مناسب برای کمپینگ، کوهنوردی، ماجراجویی و تمام فعالیتهای نظامی و تاکتیکال جنس برزنت جنس سگک: فولاد متشکل از متریال مقاوم در برابر کشش، سایش و پارگی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمربند چرم طبیعی گالری از چرم گاوی و بسیار با کیفیت ساخته شده است. دوخت حاشیه کمربند باعث می‌شود تا در استفاده طولانی مدت دوام بیشتری داشته باشد و بتوان این محصول را به صورت روزمره و روتین استفاده کرد. قلاب کمربند به صورت زبانه‌دار و از استیل با کیفیت ساخته شده است تا در مقابل عرق و آب مقاوم باشد و تا 12 سانتی‌متر قابل تغییر سایز است. برای طول عمر کمربند بهتر است، آن‌را بصورت عمودی آویزان کرد. این کمربند هم برای استفاده رسمی و روزمره قابل استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اصولا پیراهن های هاوایی از جنس نخ تهیه می شوند که بسیار سبک و خنک هستند .سبکی و خنکی آنها موجب می شود که مناسب استفاده در فصل های گرم بهار و تابستان باشند.رنگها و طرح های متنوع آنها ،تنوع ویژه ای در سبک پوشش آقایان ایجاد می نماید.رنگبندی این پیراهن به گونه ای است که با رنگهای مختلف قابل ست شدن است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن نخی اسپورت آستین کوتاه که به آن اسلیم فیت نیز گفته میشود با قواره کاملا استاندارد عرضه شده است . این پیراهن از مرغوب ترین نوع پارچه موجود در بازار به نام سارینا با جنس صددرصد نخ تولید شده است. زیر دست و متقال این پارچه از تراویرای استفاده شده که لطافت و نرمی خاصی به لباس بخشیده است ، همچنین یقه این پیراهن به صورت برگردان با لایی چسبی مرغوب کار شده است . دکمه یقه این پیراهن به صورت تک و متفاوت بوده که زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است . در هنگام خرید توجه فرمایید سایز بندی این پیراهن از نمونه هایی که در بازار معروف به پیراهن کلاسیک و یا جعبه ای است جذب تر و در اصطلاح اندامی می باشد، پس حتما جهت انتخاب سایز مناسب به جدول و اندازه های موجود در تصاویر مراجعه نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن لاغری زنانه جهت کاهش یک الی دو سایز از بدن و کمک به کاهش وزن و محکم کردن نواحی تحت پوشش می باشد. این محصول به دلیل قابلیت کشسانی بالا، فرم دهی عالی، کاهش سایز خوبی را برای شما فراهم می آورد. این محصول با استفاده راحت بدون ایجاد حساسیت و آنتی باکتریال به شما جهت راحتی و آسوده خاطر هرچه بیشتر کمک می نماید. یکی از مشکلات گن ها لول یا چروک شدن آن است این شکمبند دور ژله ای است که مانع لول شدن گن شده و استفاده از آن را راحت تر می کند. الیاف ساخته شده در این گن به گونه ای است که با استفاده مرتب و روزانه از این گن, علاوه بر این که موقع بستن گن فرم بدن شما بهتر دیده می شود, به مرور بر فرم و مدل اندام شما تاثیر گذاشته و آن را خوش فرم تر می کند. به همراه این گن گن شکمی ساعت شنی روبان دار با قابلیت تنظیم میزان جمع کنندگی با روبان میتوانید اندازه دلخواه خودتون را تنظیم فرمایید ، با فنرهای تعبیه شده در گن باعث فرم دهی به شکل ساعت شنی بدنتون می شود و همچنین باعث عدم لول شدن می باشد ، کاهش دو سایز به محض پوشیدن همچنین طراحی طبی و اصولی گن لاغری سبب شده است تا حس راحتی زیادی از پوشیدن آن داشته باشید و بر خلاف سایر انواع گن لاغری در هنگام استفاده به هیچ وجه احساس ناراحتی نخواهید کرد.جنس الیاف نیز به گونه ای است که هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد که از مهم ترین ویزگی های نیز همین موضوع می باشد اگر از گن های قزن دار ساعت شنی خسته شدید و علاقه ای به بستن قزن های زیاد ندارید این گن با روبان ها کاملا خیالتون را راحت کرده و به راحتی سایز خودتون رو در میزان حمع شدگی تنظیم فرمایید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از انواع پوشش‌های پرطرفدار در فصل تابستان، شلوارک راحتی است. شلوارک راحتی مدل «نیک» با توجه به رنگ خاصی که دارد منحصر به فرد بوده و پارچه آن از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است. از ویژگی‌های اصلی این شلوارک می‌توان به جنس بسیار عالی و ظاهر زیبای آن اشاره کرد و برای استفاده روزمره و ورزشی مناسب خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش روزمره زنانه جاویا طرح فریدا برای روزهایی که پاهایتان مدت طولانی در کفش است بهترین گزینه انتخاب است که برای پیاده روی های روزانه طراحی شده است. این محصول با کیفیت بالا و کاملا راحت و سبک طراحی شده است که میتوانید به صورت روزمره و در مهمانی ها استفاده کنید و بیشتر از همیشه بدرخشید. زیره های این کفش ترک و کاملا نرم و سبک میباشد که دارای کفی های طبی میباشد. با توجه به اینکه کفی کفش ها بر اساس استاندارد ترکیه میباشد لطفا یک سایز کوچکتر از سایز کفش خود سفارش دهید.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل