نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

سرمایه گذاری روی وسیله ی نقلیه خود یکی از مهم ترین کارها در طول زندگی روزمره است. زیرا این وسایل برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و موجبات اسایش ما را فراهم می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که به بهترین شکل ممکن به آن رسیدگی کنیم. مجله اینتنرنتی نکته خرید در این مطلب قصد دارد نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد تا گامی مفید در این زمینه برداشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید لنت خودرو اینجا کلیک کنید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت گفته شد. می توانید ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ملزومات خودرو و موتورسیکلت با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دیسک و صفحه کلاچ پی اچ سی والئو ابی ساخت کره مدل KIK_044N مناسب برای تیبا با لیبل اصالت کالا

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همواره اتومبیل یکی از موارد مهم برای انسان ها بوده است، روکش صندلی خودرو باعث بالا بردن زیبایی داخل اتومبیل شما میشود و مانع از بین رفتن صندلی شما در برابر موارد مختلف میباشد. روکش صندلی مدل AZ00 که مناسب برای برلیانس H230 و H220 میباشد از چرم مصنوعی PU خارجی به همراه چرم تنفسی در قسمت نشیمن گاه و تکیه گاه که برای جلوگیری از تعریق شما میباشد استفاده شده است. میتوانید با خرید روکش صندلی اتومبیل شرکت آذین روکش با اطمینان خاطر، زیبایی اتومبیل خود را به ما بسپارید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب ST-915 new از کاملترین تولیدات آهنربایی شرکت سینوتراک میباشد که از شبکه های مکان یابی GPS/BDS/AGPS/LBS/GPRS استفاده می کند .این دستگاه با بهترین و قویترین آهنربا با قابلیت ضدآب و ماندگاری 60 روزه عمر باطری ، برای استفاده خودرو و شخصی و تجاری طراحی و تولید شده است . ردیاب 915 یک محافظ بسیارعالی برای عزیزان و اموال شما است تا بصورت لحظه ای از موقعیت دقیق آنها مطلع باشید. ( لازم بذکر است در صورت جا نمایی در خودرو کلیه گزارشات از جمله سرعت ، توقف ، هشدار لرزش ، هشدار محدوده جغرافیایی، مقدار مسیر طی شده و کلیه گزارشاتی که ردیاب خودرو ارسال می کند )را به شما گزارش می دهد. بعضی از عملکردهای دستگاه : • دارای میکروفون داخلی جهت برقراری تماس یکطرفه • دارای دو حالت کاری مختلف آنلاین و آفلاین. • امکان دسترسی به روی چندین دستگاه همزمان • امکان معرفی 3 شماره بعنوان ادمین • قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی به دستگاه ( حصار جغرافیایی ) • قابلیت اعلام هشدار سرعت بیش از حد و لرزش • قابلیت ارسال لوکیشن بوسیله SMS • قابلیت ردیا بی آنلاین بوسیله اپلیکیشن فارسی جهت کلیه پلتفرم ها( Android-ios-windows ) • امکان تماس یک طرفه از سمت ردیاب با شماره مدیریت بوسیله دستور sms یا زنگ • دارای سنسور لرزش صدا جهت فعال سازی حالت استند بای • دارای باطری 10000 میلی آمپری با قابلیت 5 الی 7 روز (همیشه کار کند)، 30 روز (هنگام حرکت کار کند) و 60 روز در حالت خواب (استندبای) •

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روکش مناسب برای KMC J7 میباشداین محصول شامل :: 1- دست کامل روکش صندلی خودرو همراه با 2 -دور فرمان دوختی استاندارد ، 3 -یک جفت پشت گردنی طبی پرشده با الیاف توپی و 4 - باکس نظم دهنده صندوق خودرو (( این محصول یکی از محصولاتی است,که در گروه صنعتی «سوشیانت» (Soshiant) تولید می‌شود.روکش صندلی از 8 لمسه دوخت شده ضد تعریق تولید میشود, در ساخت این محصول از چرم و پارچه ضد سایش استفاده شده است تا بتواند طول عمر بالایی داشته باشد.جنس مرغوب و باکیفیت، الگوی متناسب با فریم صندلی، دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول، ثبات رنگی در برابر نور خورشید و ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت سبب شده است تا به نوعی بتواند انتخاب مناسبی برای صاحبان خودروی KMC J7 باشد)).نظم دهنده صندوق عقب خودرو سوشیانت یک جعبه ارگانایزر بسیار با کیفیت و زیباست که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این نظم دهنده را می توانید x کاملا باز نموده و به شکل مسطح در زمان عدم استفاده در خودرو یا هر جای دیگری قرار دهید و در صورت نیاز آن را دوباره به شکل باکس و جعبه در آورید. این مدل زیبا دارای ابعاد 50x30x45 سانتی متری در حالت باکس بوده و دو دسته حمل در کناره ها جابجایی آن را بسیار ساده می کند. این باکس چند لایه دارای حالت ایستایی بسیار عالی بوده . پیشنهاد ما به شما این است که از این محصول استفاده کرده و از انتخاب خود راضی باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قاب دور آینه بغل هیوندا توسان ix35 سمت راننده، مناسب برای هیوندا توسان سال های 2011 الی 2015 میباشد. جنس وارداتی درجه یک نوع جس ABS میباشد. قاب دور آینه بغل خودرو، قطعه ای میباشد که در برخورد اجسام با آینه و همچنین برخورد آینه با درب پارکینگ مورد آسیب قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دیسک ترمز کاردینال با بهره وری از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از بهترین آلیاژها دیسک ترمز با بالاترین سطح کیفی که باعث ترمز گیری سریعتر و ایمن و حفظ سلامت لنت ها میشود را ارائه مینماید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارخانه لاستیک کاپسن با داشتن فناوری پیشرفته و تیم متخصصین و کارشناسان دقیق خارجی و داخلی ، قادر است طیف وسیعی از لاستیک کامیون رادیال ، لاستیک اتومبیل مسافری و لاستیک کامیون سبک را تولید کرده و به فروش برساند. این شرکت لاستیک سازی قادر به تولید تایر های چهار فصل و با چسبندگی خوب است. از مهمترین ویژگی های تایر میتوان به موارد ذیل اشاره نمود: -شیارهای گسترده با ترکیب ویژه ، تخلیه آب کارآمد را برای مقابله با همه شرایط افزایش می دهد – طرح کلی بهینه تجربه رانندگی راحت را فراهم می کند.

– تایر با عملکرد پایدار و عالی برای تمام فصل ها. -شیارهای مخروطی پایداری بلوک ها را افزایش می دهند بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت کروز به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات خودرو در کشور و تامین کننده اصلی خطوط تولید شرکت های ایران خودرو و سایپا (OEM)، به منظور خدمات رسانی بیشتر و رفع نیاز های مشتریان و مصرف کنندگان محترمی که به هر دلیل نیازمند قطعات تولیدی این شرکت میباشند اقدام به عرضه تولیدات خود به بازار را نموده است.آنچه که در تفکر مدیران ارشد این مجموعه در طول 35 سال فعالیت تولیدی افتخار آمیز در عرصه خودرو قرار داشته و دارد، کسب رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان عزیز از طریق ارایه محصولات با بهترین کیفیت میباشد. چراغ خطر بدنه سمت چپ شاهین با کیفیت بالا تولید و عرضه گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آمپلی فایر خودرو رامسنت گلد مدل M4 سری گلد از برند معروف رامسنت می باشد که یکی از بهترین آمپلی فایر های موجود در بازار سیستم صوتی خودرو ایران می باشد که به علاقه مندان سیستم صوتی خودرو برای راه اندازی یک سیستم صوتی خودرو با کیفیت و عالی توصیه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاور اینورتر 1500w محصولی با کیفیت و سبک که در سفر و جاده و کمپ و هنگام بی برقی به کمک شما خواهد آمد با داشتن پورت USB و پریز مولتی دیگر هنگام استفاده از این محصول به آداپتور شارژر و تبدیل سه به دو نیز نیازی ندارید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند نکسن نامی آشنا در صنعت لاستیک میباشد که جزو برندهای با کیفیت بازار نیز شناخته میشود. شرکت نکسن قعالیت خود را در سال 1942 در کشور کره جنوبی آغاز نمود و در حال حاضر بعنوان رقیب سرسختی برای دو کمپانی هانکوک و کومهو شناخته میشود. کمپانی نکسن تایر شامل سه برند رودستون .جی پلنت و نکسن میباشد. تایرهای برند نکسن با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین این برند اولین شرکت کره‌ای در تولید تایرهای سری V شکل بوده و محصولات آن از اعتماد و اطمینان بالایی در میان خودروسازان سراسر جهان برخوردار است. جالب است بدانید که تعدادی از تولیدکنندگان اتومبیل از لاستیک‌های برند نکسن به عنوان تایر فابریک محصولات خود استفاده می‌کنند. زیرا که تایرهای این برند در کنار کیفیت بالا از خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای نیز سود می‌برند. اکثر تولیدات لاستیک نکسن از نظر قیمت در سطحی مشابه لاستیک کومهو قرار دارند. نرمی و طول عمر بالا، بزرگترین مزیت لاستیک نکسن برای خریداران محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت تک تایر آذر تولید کننده لاستیک روکش برای انواع خودروهای باری و سواری و راهسازی با کسب علامت استاندارد برای تولیدات خود توانسته است به نحو احسن رضایت مشتریان را مرتفع سازد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روکش مناسب برای شاهین میباشداین محصول شامل :: 1- دست کامل روکش صندلی خودرو همراه با 2 -دور فرمان دوختی استاندارد ، 3 -یک جفت پشت گردنی طبی پرشده با الیاف توپی و 4 - باکس نظم دهنده صندوق خودرو (( این محصول یکی از محصولاتی است,که در گروه صنعتی «سوشیانت» (Soshiant) تولید می‌شود.روکش صندلی از 8 لمسه دوخت شده ضد تعریق تولید میشود, در ساخت این محصول از چرم و پارچه ضد سایش استفاده شده است تا بتواند طول عمر بالایی داشته باشد.جنس مرغوب و باکیفیت، الگوی متناسب با فریم صندلی، دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول، ثبات رنگی در برابر نور خورشید و ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت سبب شده است تا به نوعی بتواند انتخاب مناسبی برای صاحبان خودروی شاهین باشد)).نظم دهنده صندوق عقب خودرو سوشیانت یک جعبه ارگانایزر بسیار با کیفیت و زیباست که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این نظم دهنده را می توانید x کاملا باز نموده و به شکل مسطح در زمان عدم استفاده در خودرو یا هر جای دیگری قرار دهید و در صورت نیاز آن را دوباره به شکل باکس و جعبه در آورید. این مدل زیبا دارای ابعاد 50x30x45 سانتی متری در حالت باکس بوده و دو دسته حمل در کناره ها جابجایی آن را بسیار ساده می کند. این باکس چند لایه دارای حالت ایستایی بسیار عالی بوده . پیشنهاد ما به شما این است که از این محصول استفاده کرده و از انتخاب خود راضی باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شمع حرفه ای دنسو پاور با تکنولوژی برتر در ساخت انواع شمع های حرفه ای پیشروی بی رقیب بازار شمع، و البته با فاصله از بقیه میباشد! شرکت ژاپنی دنسو اولین شرکت تولید کننده شمع ها با تکنولوژی استفاده از الکترود سوزنی با جنس ایریدیوم است و طبعا بهترین تولید کننده این قطعه در دنیاست. آلیاژ استفاده شده در الکترود جرقه زن این شمع ھا فلز ایریدیوم است. الکترود ایریدیم با قطر 0.4 میلیمتر از جنس ایریدیم خالص و تزریق با جوش لیزری میباشد که این مزیت باعث تولید جرقه دقیق و بدون خطا میشود که کیفیت احتراق را بصورت مطلوبی بالا میبرد، در این محصول از آبکاری با نیکل استفاده شده که باعث جلوگیری از گریپاژ شمع داخل سیلندر به مرور زمان شده و به مقدار قابل توجهی از رسوب کربنی در بدنه شمع جلوگیری میکند. ویژگی دیگر استفاده از چینی الومینیم سیلیکات چندلایه و شیار دار برای جلوگیری از رسیدن به دمای شکست یا به عبارتی قطع شدن شمع میشود. مقاومت داخلی این محصول بسیار دقیق میباشد و در خودروهای نسل جدید عملکرد بسیار بالایی داشته است، این شمع ها با توجه به سوخت مصرفی در داخل، عمر مفیدی معادل 250000 کیلومتر و با بنزین معمولی 250000 کیلومتر دارند. داشتن هسته مسی دیگر ویژگی این محصول میباشد، هسته مسی در داخل شمع موتور علاوه بر اینکه مقاومت جریان را به حداقل ممکن میرساند مانند یک مبدل حرارتی نیز عمل میکند و شمع موتور را همواره در دمای تعریف شده نگه میدارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میل لنگ پژو 405 با برند عظام مناسب برای خودروهای سمند پژو 405 ساخت کشور ایران تولید شده در کارخانه جات گروه عظام در بسته بندی عظام با بروز ترین دستگاه ها تولید میشود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روکش صندلی فوق یکی از محصولاتی است,که در گروه تولیدی صنعتی «سوشیانت» (Soshiant) تولید می‌شود. محصولی که مشاهده می‌کنید، روکش مناسب برای پژو پرشیا و پژو 405 تولید قبل 96 میباشد,این محصول همان‌طور که از نامش پیداست،متناسب با صندلی‌های این خودرو ساخته شده است.این محصول با توجه به طراحی منحصربه‌فردی که دارد، علاوه بر تمیز نگه‌داشتن صندلی خودرو، نمای زیبایی را برای اتاق خودروی شما به وجود می‌آورد. در ساخت این محصول از چرم ضد سایش استفاده شده است تا بتواند طول عمر بالایی داشته باشد.محصول فوق با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، مواردی هم‌چون، جنس مرغوب و باکیفیت، الگوی متناسب با فریم صندلی، دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول، ثبات رنگی در برابر نور خورشید و ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت سبب شده است تا به نوعی بتواند انتخاب مناسبی برای صاحبان خودروی پژو پرشیا و پژو 405 تولید قبل 96 باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از این محصول استفاده کرده و از انتخاب خود راضی باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با گران شدن هزینه های خودرو و هزینه های بالای تعمیر و تعویض تودوزی صندلی، استفاده از روکش صندلی به صرفه ترین و بهترین راه برای حفظ سلامت صندلی و تودوزی صندلی می باشد. علاوه بر این ها، زیبایی که روکش صندلی های مختلف دارد به مراتب از تودوزی صندلی بالا تر است. گروه تولیدی آذین روکش، روکش صندلی طرح VIP را با در نظر داشتن معیار های زیبایی داخلی برای هموطنان عزیز و راحتی دو چندانی که این مدل طبی برای سرنشینان ایجاد می کند، تولید کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فنر جمع کن نیمه هیدرولیک مناسب برای باز و بسته کردن فنر ماشین مناسب کار در فضاهای محدود طول 28 سانتی متر طول کلی 8 سانتیمتر جنس بدنه از فولاد سخت کاری شده

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در پرژکتور فن دار از 270 عدد smd با کیفیت و پرنور استفاده شده که با در نظر گرفتن بدنه کاملا فلزی این قابلیت رو به شما میدهد تا به صورت طولانی مدت بدون ایجاد حرارت از روشنایی بالا محصول استفاده کنید ؛ قابلیت استفاده همزمان از سه رنگ نور زرد سفید و ترکیبی وجود دارد که با دو عدد ولوم مجزا این امکان فراهم شده تا به راحتی دما و شدت نور به حالت دلخواه تنظیم شود ، در پشت محصول دو ردیف فلاشر پلیسی در نظر گرفته شده که در شرایط اضطراری مثل تعمیرات کنار جاده میتوانید از این قابلیت استفاده کنید که البته خود فلاشر به تنهایی با یک عدد باتری کتابی 9 ولت روشن میشود . ولتاژ مصرفی محصول 12v میباشد که با در نظر گرفتن 5 متر کابل با کیفیت و سری فندکی و یک عدد تبدیل فندکی به گیره سوسماری سر باتری این قابلیت فراهم میشود تا از برق تمامی خودروها برای روشنایی محصول استفاده کنید همچنین یک فیوز محافظ هم سر راه جریان برق قرار داده شده تا از نوسانات احتمالی جلوگیری کند . شما به راحتی میتوانید با استفاده از سه پایه ای که همراه محصول ارسال میشود و یا قلاب ها ، پرژکتور را در ارتفاع بالا نصب کنید و یا از درخت یا دیوار آویزان کنید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- مفید و کاربردی: اندازه: 76 x 48 x 25 میلی متر. وزن: تقریبا 27 گرم این محصول بسیار کوچک است، بنابراین می توانید هنگام بیرون رفتن آن را با خود ببرید. برد بلوتوث در ده متر است. با رابط OBD، بیشتر رابط های OBD در زیر فرمان قرار دارند و نصب را می توان در دو ثانیه انجام داد. - عملکرد حرفه ای: رابط OBD می تواند وضعیت خودرو را در زمان واقعی نظارت کند، رفتار رانندگی را بهینه کند، مصرف سوخت را تجزیه و تحلیل کند و یادآورها را به صورت صوتی ارسال کند. پنج رابط ABCDE مختلف برای انتخاب وجود دارد و مدل های مختلف خودرو می توانند رابط های مختلفی را انتخاب کنند، بنابراین برای اکثر خودروها مناسب هستند. اکثر خودروها برای رابط A مناسب هستند. - سازگاری گسترده: این ابزار اسکن تشخیصی بلوتوث OBD2 با دستگاه‌های iOS، Android سازگار است و برای تمام خودروهای بنزینی که استانداردهای OBD و OBD2 را دارند مناسب است. به دلیل نیازهای ساده اتصال دستگاه، در کارکرد اکثر واگن ها مفید است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساب ووفر 12 اینچی جی بی ال CLUB 1224 محصولی فوق العاده خوش قیمت و با اصالت از برند جی وی سی می باشد و از متریال ساخت فوق العاده ای برخوردار هستش. این محصول بر روی 2 و 4 اهم استیبل بوده و یکی از محصولات خاص محسوب می شود و دارای یک کلید برای اهم بندی و تغییر امپدانس می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه کارواش برند پاور مدل Z-200 نسل پنجم که جدیدترین نسل کارواش های شارژی می باشد ، که به هر نوع منبع آبی می تواند متصل شود.منبع آب می تواند یک سطل آب ،استخر یا آب دارای جریان مثل رودخانه ، نهر آب یا آب لوله کشی باشد . طول بلند لوله خروجی آب این دستگاه باعث افزایش قدرت و دقت برای کنترل آب و... می گردد. در دهانه ورودی شلنگ این دستگاه فیلتری وجود دارد تا ناخالصی های موجود در آب را تصفیه نموده و از ورود ناخالصی های موجود در آب به دستگاه و سطح مورد نظر برای شست وشو جلوگیری نماید و باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز می گردد . حالت های مختلف شست و شو در این دستگاه توسط یک لوله با قابلیت تنظیم فشار و نوع پاشش ( سوزنی فشار قوری تا پخشی ) که دارد متفاوت است لازم به ذکر است استفاده از این دستگاه باعث صرفه جویی در مصرف آب و مایعات می گردد تا با کمترین آب به همراه فشار بیشتر بتوانید سطوح مختلف را تمیز نمایید . این دستگاه دارای باتری 96 ولتی از جنس لیتیوم می باشد . با فشار دادن تنها 1 دکمه می توانید براحتی باتری را از دستگاه جدا کرده و آن را به شارژر متصل کنید. از این دستگاه می توانید هم بعنوان کارواش و هم بعنوان سمپاش نیز استفاده نمایید زیرا با دارا بودن فیلتر پلاستیکی براحتی میتوانید جهت سمپاشی مزارع و باغات و ... نیز استفاده نمایید . متعلفات همراه دستگاه : جعبه نگهدارنده دستگاه ، 5متز شلنگ ، بست اتصال به دستگاه و فیلتر ، یک لوله ABS با قابلیت تنظیم پاشش ، مخزن مایع کارواش با قابلیت تنظیم نوع فشار و پاشش ، آدابتور دو سوکته جهت شارژ همزمان دو باطری ، یک باطری پرقدرت 96 ولتی ، قدرت پاشش این کارواش با باطری 96 ولت 110 بار می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دیسک و صفحه سکو مدل 215 میل ساخت کشور کره که قطر دیسک و صفحه هردو 215 میل میباشد اندازه دیسک صفحه 215 میلیمتر میباشد که مناسب برای برخی از مدل های تیبا و ساینا مناسب میباشد قبل از خرید حتما به میل دیسک و صفحه اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مبدل های خانواده تکنوپارس از سری تبدیل کننده های ولتاژ باطری به برق شهری می باشند که در هنگام سفر یا قطعی برق یاری رسان خانه و کسب و کار شما در استفاده از تمامی وسایل خانگی و صنعتی می باشد. این محصول دارای خروجی ثابت 220 ولت با فرکانس 50 هرتز به صورت دایم کار می باشد(حتی در شرایط بار کامل) . این مبدل دارای حفاظت چهارگانه در صورت بروز افزایش ولتاژ ،کاهش ولتاژ ، افزایش نامتعارف توان خروجی ، افزایش دما می باشد. توان نامی ذکر شده توان پیک استارت برای لوازم موتوری بوده و بصورت دایم کار تا توان 500 وات در این سری در دسترس میباشد. برخی ویژگی های بارز دستگاه عبارتست از داری بدنه فلزی سبک و مستحکم از جنس آلومنیوم به جهت سهولت در استفاده در حالت سیار ،دارای فن خنک کننده اتوماتیک ، دارای پریز چندکاره خروجی، دارای کلید صفر و یک جهت قطع اضطراری از روی دستگاه⚠،حفاظت در برابر اضافه جریان ،دارای محافظ دما ، دارای آلارم هشدار دهنده کاهش ظرفیت باطری،دارای قطع کن خودکار در صورت کاهش ظرفیت باطری، مجهز به قطع کن خودکار در صورت افزایش سطح ولتاژ باطری می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانیتور خودرو یک وسیله ی کاربردی و جذاب است که نه تنها به سرگرم شدن اعضای خانواده در ماشین کمک می کند، بلکه یک دستیار فوق العاده برای راننده می باشد. سالهاست که نیاز به یک مانیتور خودروی با کیفیت و با اصالت در بازار خودروی ایران احساس می شود. برند پر آوازه "کاروین" این احتیاج بازار را شناسی کرده و مدتهاست که در زمینه عرضه یک مانیتور خودرو با کیفیت فعالیت مستمر دارد. مانیتور خودرو کاروین مدل s800 pro یکی از بهترین و فوق العاده ترین مانیتورهای اندروید موجود در بازار ایران است که استفاده از برد TS در بدنه آن، باعث شده این مانیتور دربین هم رده های خود بدرخشد. ویزگی های اصلی این مانیتور عبارتند از: دارای برد TSمی باشد. پنل نمایشگر این مانیتور از نوع QLED است. کاروین از یک پردازنده 8 هسته‌ای به عنوان مغز متفکر این مانیتور استفاده کرده است که این پردازنده 8 هسته‌ای به همراه رم 4 گیگابایتی باعث شده تا این مانیتور رابط کاربری بسیار روانی داشته باشد. این مانیتور از سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند که دسترسی شما را به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و امکانات فراهم می‌کند. حافظه داخلی این مانیتور 32 گیگابایت اصلی است که به واسطه آن می‌توانید، انواع برنامه‌های مختلف اندروید را بر روی مانیتور خود نصب کنید. این مانیتور از درگاه USB ، AUX و بلوتوث و GPS پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات مانیتور خودرو کاروین مدل s800 pro می‌توان به تیونر FM، میکروفون برای جواب دادن به تماس‌ها، امکان مسیریابی به‌صورت آنلاین و آفلاین، پورت ساب‌ووفر، پورت دوربین های مختلف، وای فای و .. اشاره کرد. این مانیتور از دوربین دنده عقب پشتیبانی می‌کند که امکان دید بهتر شما را در هنگام پارک فراهم می‌کند. اقلام همراه این مانیتور آنتن جی پی اس، پورت فلش ، دفترچه راهنما، سوکت برق فابریک، فیش های ساب و آمپلی فایر، قاب مانیتور فابریک، دوربین دنده عقب و کابل USB است. همچنین این مانیتور با یک سال گارانتی شرکت کاروین عرضه میشود. (سوکت کن باس برای مانیتورهایی که نیاز دارند همراه کالا است)

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانیتور خودرو یک وسیله ی کاربردی و جذاب است که نه تنها به سرگرم شدن اعضای خانواده در ماشین کمک می کند، بلکه یک دستیار فوق العاده برای راننده می باشد. سالهاست که نیاز به یک مانیتور خودروی با کیفیت و با اصالت در بازار خودروی ایران احساس می شود. برند پر آوازه "کاروین" این احتیاج بازار را شناسی کرده و مدتهاست که در زمینه عرضه یک مانیتور خودرو با کیفیت فعالیت مستمر دارد. مانیتور خودرو کاروین مدل s800 pro یکی از بهترین و فوق العاده ترین مانیتورهای اندروید موجود در بازار ایران است که استفاده از برد TS در بدنه آن، باعث شده این مانیتور دربین هم رده های خود بدرخشد. ویزگی های اصلی این مانیتور عبارتند از: دارای برد TSمی باشد. پنل نمایشگر این مانیتور از نوع QLED است. کاروین از یک پردازنده 8 هسته‌ای به عنوان مغز متفکر این مانیتور استفاده کرده است که این پردازنده 8 هسته‌ای به همراه رم 4 گیگابایتی باعث شده تا این مانیتور رابط کاربری بسیار روانی داشته باشد. این مانیتور از سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند که دسترسی شما را به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و امکانات فراهم می‌کند. حافظه داخلی این مانیتور 32 گیگابایت اصلی است که به واسطه آن می‌توانید، انواع برنامه‌های مختلف اندروید را بر روی مانیتور خود نصب کنید. این مانیتور از درگاه USB ، AUX و بلوتوث و GPS پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات مانیتور خودرو کاروین مدل s800 pro می‌توان به تیونر FM، میکروفون برای جواب دادن به تماس‌ها، امکان مسیریابی به‌صورت آنلاین و آفلاین، پورت ساب‌ووفر، پورت دوربین های مختلف، وای فای و .. اشاره کرد. این مانیتور از دوربین دنده عقب پشتیبانی می‌کند که امکان دید بهتر شما را در هنگام پارک فراهم می‌کند. اقلام همراه این مانیتور آنتن جی پی اس، پورت فلش ، دفترچه راهنما، سوکت برق فابریک، فیش های ساب و آمپلی فایر، قاب مانیتور فابریک، دوربین دنده عقب و کابل USB است. همچنین این مانیتور با یک سال گارانتی شرکت کاروین عرضه میشود. (سوکت کن باس برای مانیتورهایی که نیاز دارند همراه کالا است)

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روکش صندلی فوق یکی از محصولاتی است,که در گروه تولیدی صنعتی «سوشیانت» (Soshiant) تولید می‌شود. محصولی که مشاهده می‌کنید، روکش مناسب برای تویوتا کمری 2007 تا 2011 میباشد,این محصول همان‌طور که از نامش پیداست،متناسب با صندلی‌های این خودرو ساخته شده است.این محصول با توجه به طراحی منحصربه‌فردی که دارد، علاوه بر تمیز نگه‌داشتن صندلی خودرو، نمای زیبایی را برای اتاق خودروی شما به وجود می‌آورد. در ساخت این محصول از پارچه و مخمل ضد سایش استفاده شده است تا بتواند طول عمر بالایی داشته باشد.محصول فوق با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، مواردی هم‌چون، جنس مرغوب و باکیفیت، الگوی متناسب با فریم صندلی، دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول، ثبات رنگی در برابر نور خورشید و ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت سبب شده است تا به نوعی بتواند انتخاب مناسبی برای صاحبان خودروی تویوتا کمری 2007 تا 2011 باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از این محصول استفاده کرده و از انتخاب خود راضی باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی سفارشی باورنکردنی مورد علاقه بیش از 500000 مالک تسلا. ما صاحب یک Tesla Model 3 /Y / CyberTruck و سرمایه گذاران TSLA و SpaceX هستیم که برای جزئیات و سودمندی محصولات با کیفیت مشترک هستند. هدف BASENOR تغییر لوازم جانبی تسلا با ایجاد بسیاری از قطعات نوآورانه که کاملاً متناسب هستند. به سدان لوکس الکتریکی تسلا زیبایی و عملکرد بیشتری اضافه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روکش صندلی هایکو یکی از بزرگترین تولید کنندگان روکش صندلی در ایران است. این شرکت تمامی روکش صندلی های فابریک محصولات ایران خودرو و سایپا را نیز تولید می‌نماید. چرم استفاده شده در این روکش، از نوع چرم درجه یک می باشد که کیفیتی محکم و مقاوم را دارا بوده که از نظر ظاهری و جنس دقیقا همان روکش اصلی فابریک کارخانه است. چرم بکار رفته در این روکش از نوع PU و بدون بو می باشد که در برابر سایش مقاومت بالایی نیز دارا خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حصیری اگزوز یا همان فلکسی اگزوز به زبان ساده قطعه ای است که کنار اگزوز نصب میشود .این قطعه باعث جلو گیری از انتقال لرزش موتور هنگام حرکت ماشین به اتاق میشود و علاوه بر آن از اگزوز در برابر ضربه و تکانه ها محافظت میکند که درصورت نبودن حصیری اگزوز اگزوزخودروی شما با کوچکترین ضربه شکسته میشود و یا ترک بر میدارد که بدلیل پایین امدن بازدهی سالم اگزوز مجبور به تعویض اگزوز میشوید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حصیری اگزوز یا همان فلکسی اگزوز قطعه ای است که کنار اگزوز نصب میشود و به زبان ساده از انتقال لرزش موتور به اتاق هنگام حرکت خودرو جلوگیری میکند - فلکسی اگزوز نقش محافظت از اگزوز را نیز در خودروی شما برابر ضربه و تکانه ها بر عهده دارد که در صورت نبودن فلکسی اگزوز اگزوز خودروی شما با کوچکترین ضربه ها شکسته و یا ترک برمیدارد که باعث تعویض کامل خود اگزوز میشود-بدنه این فلکسی حصیری است و کاملا در برابر ضربات منعطف عمل میکند و مثل نمونه های مشابه جنس استخوانی و خشک ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه هوای فندکی خودرو محصولی بسیار کوچک ودرعین حال کارآ برای پاک سازی هوای درون خودرو و حذف گازهای مضر آن می باشد. این دستگاه براحتی و مانند فندک خودرو در جافندکی آن قرار می گیرد.تصفیه هوای فندکی خودرو با ایجاد یون منفی که در محیط های شهری میزان آن بسیار پایین است ، ضمن نابودی و حذف گازهای مضر، محیطی مطبوع و قابل قبول برای سرنشینان ایجاد می نماید

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل