خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

سرمایه گذاری روی وسیله ی نقلیه خود یکی از مهم ترین کارها در طول زندگی روزمره است. زیرا این وسایل برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و موجبات اسایش ما را فراهم می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که به بهترین شکل ممکن به آن رسیدگی کنیم. مجله اینتنرنتی نکته خرید در این مطلب قصد دارد نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد تا گامی مفید در این زمینه برداشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت

  • به طور معمول لوازم مصرفی خودرو و موتورسیکلت دارای انواع مختلفی هستند. توصیه می‌شود لوازمی را خریداری کنید که مخصوص نوع و مدل وسیله ی شما طراحی و تولید شده است.
  • سعی در انتخاب و خرید محصولات با برندهای مطرح داشته باشید. زیرا این تولیدکننده ها اعتبار خود را با تولید محصولات بی کیفیت زیر سوال نمی برند.
  • همیشه محصولاتی را بخرید که دارای خدمات پس از فروش هستند، داشتن ضمانت نامه دلیل محکمی بر کیفیت کالا می باشد، زیرا هیچ شرکتی تا از کیفیت کالای خود اطلاع نداشته باشد، آن را ضمانت نمی کند.
  • اگر به دنبال خرید لوازم ارزان قیمت برای وسیله ی نقلیه خود هستید، نباید انتظار داشتن کیفیت لازم را داشته باشید.
  • در صورت خرید اینترنتی، بسیاری از محصولات دارای نظرات سایر کاربران با تجربه خرید مشابه هستند تا بتوانید اطمینان خاطر خود را درباره محصول انتخابی افزایش داده و بهترین گزینه‌ها را خریداری کنید.

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید لنت خودرو اینجا کلیک کنید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت گفته شد. می توانید ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ملزومات خودرو و موتورسیکلت با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز شارژر باتری خودرو ایران تکنیک مدل 12 باتری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شارژر باتری ایران تکنیک مدل 12 باتری، قابلیت دارد تا یک الی دوازده باتری سواری و سنگین را به صورت همزمان شارژ کند. این قابلیت به وسیله سری کردن باتری ها صورت خواهد گرفت. روکش بدنه این دستگاه از ورق های آهنی تشکیل شده و همچنین سیم پیچ داخل دستگاه به صورت تمام مس ارائه می‌شود. این محصول دارای ضمانت نامه ای شش ماه است که تحت شرایطی امکان تعمیر و حتی تعویض کالا وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیت جلوبندی تفتان کد 121 مناسب برای پراید بسته 14 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جلوبندی خودرو از قطعات مختلف و بسیاری تشکیل می شود، که عدم هماهنگی و یا ایجاد خرابی در هر کدام از این قطعات موجب ایجاد اشکالاتی در حین رانندگی خواهد شد. این قطعات عبارتند از: سیستم فرمان سیستم تعلیق در جلو اکسل سیبک ها

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو مدل ائودی مناسب برای سمند خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک دست کامل روکش صندلی تمام چرم خودرو مدل ائودی قابل نصب روی سمند جدید،سمند سورن و سورن پلاس دوخته شده از چرم درجه یک A باتن خوری فیت و عالی قسمتهای طبی روکش از الیاف واقعی پر شده است انتخاب رنگ بر اساس مشکی با دوخت مشکی . مشکی با دوخت سفید . کرم با دوخت کرم . کرم تیره (کرم تیره به معنای زمینه کرم با تیکه های مشکی کار شده یعنی کرم مشکی )

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش اچ اف پی مدل دینامی 2 کاره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با تشکر از انتخاب و اعتمادتون. ابتدا بعرض میرسانیم گروه دبی کالاوران بصورت تخصصی و حرفه ای سالهاست که مبادرت به واردات کارواش و کلیه ی متعلقات کارواشهای خانگی نیمه صنعتی و صنعتی از جمله انواع دسته کارواش و لنس و تفنگی در ابعاد و اقسام مختلف موجود در بازار نموده است که ما در انتخاب کلیه ی این لوازم دقت و وسواس زیادی بخرج داده ایم که توانسته ایم به بسیاری افراد خصوصی و دوایر و شرکتهای دولتی همکاری نموده و ماندگار در بازار باشیم و سعی نموده ایم اکثر مشتریانمان را به لطف خداوند و حمایت شما بزرگواران راضی نگه داریم. ما سعی نموده ایم قطعاتی را سفارش دهیم تا عمر و عملکرد آنها بهتر و بیشتر باشد . این کارواش دینامی 2 کاره بوده طریقه اول : یعنی هم میتوانید بدون استفاده از لوله آب شهری استفاده فرمایید. شما میتوانید با انداختن شلنگ بی رنگ و وصل کردن صافی آن جهت جلوگیری از ورود آشغال و قرار دادن شلنگ در سطل آب یا حوض از کارواش استفاده نمایید. طریقه دوم : با وصل نمودن شلنگ مشکی رنگ 5 متری به آب شهری و وصل کردن فیلتر و کوپلینگ و در صورت نیاز مخزن کف شور و اتصال به دسته کارواش کفپاشی نمایید. این کارواش خوشبختانه از نوع وزن سبک زغالی نبوده و دینامی میباشد.مدل کارواش HFP350 X میباشد سیستم قطع کن اتوماتیک داشته که باعث دیر داغ شدن و نسوختن موتور میگردد. دارای گیج روغنی نشان دهنده میزان فشار بوده که بسیاری از کارواشها از این مزیت بیبهره اند. سرعت موتور در دقیقه 2880 دور // قدرت موتور 105 KW // وزن دستگاه 12 کیلوگرم // ابعا کارواش 410x260x310 میلیمتر و دارای شیر تنظیم هوا میباشد. این کارواش قدرت فشاری برابر با 110 بار واقعی مجدد بعرض میرسانیم واقعی است. بدلیل شدت و قدرت فشار پرتاب آب از نزدیک شدن به افراد خردسال و حیوانات خودداری فرمایید وسایل همراه : 1-دسته کارواش کوتاه 2 - مخزن شستشوی مایع 3- شلنگ بیرنگ کوتاه جهت مکش 4- شلنگ 5 متری سیم دار ضد شکستگی و سایش 5- 6 کوپلینگ و فیلتر ورودی آب شهری جهت عدم ورود ماسه به کارواش 7- صافی سر شلنگ جهت خود مکش 8- یکعدد اورینگ مخزن شستشو 9- سوزن جهت خارج کردن شن ویا ماسه احتمالی . لطفا هر بار که قصد روشن کردن دستگاه را دارید ابتدا یک دقیقه نازل دسته کارواش را نگه دارید تا هواگیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دینام فنام کد 95A مناسب برای تندر 90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دینام تندر 90با برند فنام مناسب برای خودروهای رنو ال 90 با ولتاژ 14 ولت و امپر 95 امپر است ساخت کشور ایران است و تامین کننده خطوط خودرو سازان کشور است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جک سوسماری خودرو یو اس جک مدل 2/5 کد 4792 ظرفیت 2.5 تن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جک خودرو، جک سوسماری برای بلند کردن ماشین و هر نوع وسیله نقلیه دیگر استفاده می شود . تفاوت جک سوسماری و جک روغنی در این است که که جک های روغنی توانایی بلند کردن یک طرف از خودرو را دارد در حالی که جک سوسماری می تواند کل خودرو را بلند کند . جک سوسماری عموما برای تعمیر خودرو و تعویض چرخ استفاده می شود . جک سوسماری هر نوع خودرویی را بلند می کند، حتی با اتصال یک زنجیر به آن می توان به عنوان وینچ یا بالابر استفاده کرد . جک برند (یو اس جک) 2/5 تن ساخت کشور تایوان بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. آن چنان که در تصویر مشاهده میکنید این جک دارای پمپ بسیار قوی میباشد که به راحتی میتواند ماشین و سایر لوازم سنگین را بلند کند. این جک نیز شامل چعبه محکمی هست که به راحتی قابل حمل مییاشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دیسک ترمز چرخ جلو کاردینال مدل سوراخ دار مناسب برای پژو 207 تیپ 5 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دیسک ترمز کاردینال مناسب پژو 206 تیپ 5 و پژو 207 که روی سطح دیسک سوراخ هایی وجود دارد که دلیل اصلی وجود این سوراخ ها عبور آسان دود و هوای گرم که از اصطکاک لنت و دیسک تولید شده میباشد و علاوه بر آن سوراخ های دیسک ترمز باعث میشود که دیسک ترمز خنک تر شود و مانند سیستم تهویه عمل کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قاب دور آینه جانبی چپ مدل 2011.2014 مناسب برای توسان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قاب دور آینه بغل هیوندا توسان ix35 سمت راننده، مناسب برای هیوندا توسان سال های 2011 الی 2015 میباشد. جنس وارداتی درجه یک نوع جس ABS میباشد. قاب دور آینه بغل خودرو، قطعه ای میباشد که در برخورد اجسام با آینه و همچنین برخورد آینه با درب پارکینگ مورد آسیب قرار میگیرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید روغن موتور به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مغزی پمپ بنزین ارکن موبیل مدل 31111-3k0 مناسب برای رنو مگان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مغزى پمپ بنزین ارکن موبیل با قدرت 7 بار جهت ایجاد پاشش منظم و پر قدرت بی صدا با کارکردی روان گزینه ای مناسب جهت خودرو های 4 و 6 سیلندر می باشد که دارای فیلتر و سوکت داخل جعبه نیز میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پخش کننده تصویری خودرو پایونیر کد A مناسب برای پراید 111 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساریکا سیستم مفتخر است کالایی با کیفیت و متناسب با نیاز شما خریدار عزیز ارائه دهد. نمایشگر IPS بدون کاهش دید در زیر نور آفتاب با ابعاد 11 اینچی فول اچ دی لمسی خازنی 2/5 بعدی ضدخش ، با کیفیت عالی و وضوح بالا، که از هر زاویه ای تجربه بصری فوق العاده ای را ارائه می دهد. دارای رم 1 گیگابایت و حافظه 16 گیگابایت می باشد. برد این محصول MTK و دارای سی پی یو 4 هسته ای می باشد. این محصول دارای 4 خروجی و 16 باند اکولایزر و قابلیت ASP و DSP برای سیستم صدای حرفه ای برای پخش موزیک و هم چنین دارای 35 تم متنوع صفحه زمینه می باشد. ورودی فلش (USB) ، ورودی صدا (AUX) ، پشتیبانی از نصب دوربین خودرو و نصب آمپ و ساب و پشتیبانی از اتصال به اینتر فیس ، از دیگر امکانت این محصول هستند هم چنین قابلیت اتصال بلوتوث و اینترنت را دارد و به راحتی نرم افزارهای مورد نیاز خود را می توانید دانلود و نصب نمایید. دارای دریافت کننده جی پی اس جهت مسیریابی توسط نرم افزارهای مربوطه می باشد. قابلیت اتصال تلفن به دستگاه با بلوتوث و پخش موزیک و پاسخ دهی به تماس ها و هم چنین انتقال تصویر از موبایل به نمایشگر با mirror link را دارد. اندروید 13 و قابل اپدیت این مانتیور به روز بودن را برای شما عزیزان به همراه دارد. قابلیت تماشای تلویزیون به صورت افلاین و انلاین و قابلیت اتصال گیرنده دیجیتال دارد. به همراه این محصول قاب و سوکت اتصال مورد نیاز مخصوص خودروی شما ارائه میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آینه برقی سمت چپ خودرو کروز پلاس کد CR342113 مناسب برای رانا پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت کروز به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات خودرو در کشور و تامین کننده اصلی خطوط تولید شرکت های ایران خودرو و سایپا (OEM)، به منظور خدمات رسانی بیشتر و رفع نیاز های مشتریان و مصرف کنندگان محترمی که به هر دلیل نیازمند قطعات تولیدی این شرکت میباشند اقدام به عرضه تولیدات خود به بازار را نموده است.آنچه که در تفکر مدیران ارشد این مجموعه در طول 35 سال فعالیت تولیدی افتخار آمیز در عرصه خودرو قرار داشته و دارد، کسب رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان عزیز از طریق ارایه محصولات با بهترین کیفیت میباشد. آینه تاشو دستی تنظیم برقی سمت چپ رانا پلاس راهنمادار و دارای دماسنج با کیفیت بالا تولید و عرضه گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل 55 آمپر های تک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری 55 آمپر های تک محصول جدیدترین و محبوب ترین محصول شرکت صبا باتری در بین خریداران محترم است.این باتری از نوع mf و بدون نیاز به نگهداری است و دارای قدرت زنی بالا میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو نکسن مدل N BLUE HD PLUS سایز 225/55/16 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تایرهای برند نکسن با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین این برند اولین شرکت کره‌ای در تولید تایرهای سری V شکل بوده و محصولات آن از اعتماد و اطمینان بالایی در میان خودروسازان سراسر جهان برخوردار است. جالب است بدانید که تعدادی از تولیدکنندگان اتومبیل از لاستیک‌های برند نکسن به عنوان تایر فابریک محصولات خود استفاده می‌کنند. زیرا که تایرهای این برند در کنار کیفیت بالا از خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای نیز سود می‌برند. اکثر تولیدات لاستیک نکسن از نظر قیمت در سطحی مشابه لاستیک کومهو قرار دارند. طول عمر بالا، بزرگترین مزیت لاستیک نکسن برای خریداران محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش هوم لایت مدل HPW120E خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش خانگی دستگاهی نوین جهت شست‌وشوی هرچه بهتر و آسان‌تر سطوح مختلف است. از این وسیله برای شست‌وشوی بدنه خودرو، دوچرخه و موتورسیکلت و همچنین محیط‌هایی نظیر حیاط و پارکینگ منزل استفاده می‌شود. شرکت (Homelite) «هوم لایت» از تولیدکنندگان معروف لوازم برقی در آلمان است که محصول فوق را با عنوان مدل (HPW120E) به بازار عرضه کرده است. این کارواش دارای طراحی جمع‌وجور و خوش‌دست است و وزنی برابر با 8 کیلوگرم دارد. حمل و نقل دستگاه با وجود دسته‌ای که در قسمت بالای دستگاه تعبیه شده، به‌راحتی امکان‌پذیر است. این دستگاه مجهز به موتوری با توان 1600 وات بوده که به دستگاه این قدرت را می‌دهد تا آب را با فشاری برابر با 120 بار به‌سمت سطح موردنظر پاشش کند. عملیات شست‌وشو به‌وسیله شلنگ فشارقوی 5 متری صورت می‌گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو هابیلد مدل H/P RS26 سایز 235/55R19 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند هابیلد Habilead که توسط کارخانه لاستیک سازی شاندونگ چین تولید و عرضه می شود برای تضمین یک رانندگی امن و راحت، لاستیک هایش را با بهترین کیفیت و جنس تولید و روانه بازار می کند. محصول فوق لاستیک تیبولس بوده و شامل دو حلقه لاستیک است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بوق رادیانت مدل مگا الگانس MR.004 بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوق بنزی مگا الگانس رادیانت 12 ولت و ساخت کارخانه روتس هند می باشد.این محصول دارای صدای هارمونیک و قدرت صدای بالایی دارد که با توجه به صدای بنزی یکی از محصولات پرفروش رادیانت می باشد ، همچنین دارای گارانتی کیفیت بوده و دارای دیافراگم با کیفیت بالای ساخت آلمان می باشد. انواع بوق های رادیانت از کارخانه روتس واقع در تامیل نادو، هندوستان که معمولاً سخت کار و بادوام و با عمر طولانی هستند و تآمین کننده کارخانه بوش آلمان تحت لیسانس بوش و تویوتا و ... تهیه می گردند. بعلّت مصرف بالای بوق در هندوستان، و رقابت حاکم ناگزیر از تولید محصولی با کیفیّت دارای استاندارد هندوستان هستند. چون به برخی از کارخانه های تولید کننده خودرو عرضه مینمایند، ناگزیر از تولید مطابق استاندارد های DIN اروپا و‌استانداردهای آن خودرو خاصّ هستند. دوام و طول عمر اغلب بوق‌ها به بیش از دو برابر استاندارد های اروپا هم میرسند . برای تولید محصولاتی که قادر به پاس نمودن استاندارد های اروپا باشد می بایست از مواد اوّلیّه مطابق استاندارد استفاده نمایند، که قیمتی گرانتر از مواد اوّلیّه کیفیّت نرمال دارند. وجه تمایز بوق‌های روتس هندوستان نسبت به سایر بوق‌ها بهره مندی از موادّ اوّلیّه عالی و مونتاژ بنحو نیمه اتوماتیک کاملاً بطرق علمی و تجربی با عملکرد و دوام بیشتر از حدود استاندارد است.تنوع مدلها و فرکانسهای و سایز های مختلف بوق ها نیاز ها و سلیقه های مختلف را پاسخ میدهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عیب یاب بلوتوثی خودرو موبیکار مدل P10 مناسب برای دانگ فنگ S30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دیاگ بلوتوثی موبیکار به عنوان عیب یاب خودرو یا در واقع نظارت روی عملکرد آن طراحی شده است.با اتصال آن به خودرو خود و نصب اپلیکیشن موبیکار، می‌توانید به سادگی از عیب خودرو خود مطلع شده و به موقع برای بازبینی یا تعمیر آن اقدام کنید. دستگاه عیب یاب بلوتوثی خودرو موبیکار می‌تواند بخش‌ها و قطعات مختلف خودرو خود را روی نمایشگر گوشی موبایل خودتان به شما نشان دهد تا دیگر نیازی به دیاگ تعمیرکار نداشته باشید. این دستگاه با اتصال آن به کامپیوتر خودرو، از مقادیر سنسورهای خودرو مطلع شده و آنها را تحت نظر دارد. به طور مثال با مشاهده دقیق مصرف سوخت که به وسیله عیب یاب بلوتوثی خودرو موبیکار از کامپیوتر خودرو جمع آوری می‌شود، می‌توان نظارت دقیق بر میزان سوخت مصرفی خودرو داشت تا اگر نیاز به تعمیر یا سرویس دارد، به موقع انجام شود. این دیاگ بلوتوثی به صورت مستقیم به پورت عیب یابی که به پورت OBDII هم شناخته می‌شود، متصل شده و از طریق بلوتوث با اپلیکشن موبایل موبیکار ارتباط برقرار می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو آذین روکش مدل AZ00 مناسب برای کیا اسپورتیج 2011 تا 2016 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همواره اتومبیل یکی از موارد مهم برای انسان ها بوده است، روکش صندلی خودرو باعث بالا بردن زیبایی داخل اتومبیل شما میشود و مانع از بین رفتن صندلی شما در برابر موارد مختلف میباشد. روکش صندلی مدل AZ00 که مناسب برای اسپورتیج 2011 تا 2016 میباشد از چرم مصنوعی PU خارجی به همراه چرم تنفسی در قسمت نشیمن گاه و تکیه گاه که برای جلوگیری از تعریق شما میباشد استفاده شده است. میتوانید با خرید روکش صندلی اتومبیل شرکت آذین روکش با اطمینان خاطر، زیبایی اتومبیل خود را به ما بسپارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو و موتورسیکلت لندر مدل LD-60N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ردیاب جی پی اس LD-60N لندر محصولی به روز شده و مقرون به صرفه ردیاب جی پی اس موتور سیکلت LD-60N لندر، محصولی ساخت ایران و بهره‌گرفته از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات و تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشد. جی پی اس موتور سیکلت لندر به همراه اپلیکیشن رسمی iOS و اندروید لندر ارائه شده است. قرار گرفتن اپلیکیشن لندر در اپ استور رسمی اپل بسیار مهم است. این بدین معناست که کاربرانی که دارای تلفن همراه آیفون هستند بدون هیچگونه قید و شرط و زحمتی از اپلیکیشن لندر می‌توانند استفاده کنند و هیچ نیازی به خرید اکانت‌های استورهای ایرانی ندارند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لنت ترمز خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
سرور داخلی ردیاب جی پی اس لندر ردیاب جی پی اس لندر از طریق تکنولوژی جی پی اس و سیم کارت داخل ردیاب با سرور داخل ایران اپلیکیشن لندر ارتباط برقرار می‌کند. این ارتباط می‌تواند بسته به نیاز و شرایط بر بسترهای اینترنت، پیامک و همچنین تماس تلفنی باشد. اعلام هشدارهای متنوع از حمل با جرثقیل تا سرعت غیرمجاز ردیاب موتور سیکلت لندر مدل LD-60N دارای امکان قطع برق و یا سوخت موتورسیکلت می‌باشد. این مدل از ردیاب جی پی اس لندر قابلیت ارائه انواع هشدار، از قبیل هشدار ضربه به موتورسیکلت، هشدار جا به جا شدن موتور (سرقت، حمل با جرثقیل)، هشدار عبور از سرعت مجاز تعریف شده، هشدار کم شدن برق باتری موتور سیکلت، هشدار قطع برق موتور می‌باشد. قطع برق یا سوخت موتور سیکلت در لحظه امکان قطع کردن برق و یا سوخت موتورسیکلت توسط ردیاب جی پی اس لندر با زدن یک دکمه در اپلیکیشن لندر انجام می‌شود. سرعت ارسال، دریافت و انجام این دستور آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که در بیشتر موارد شما متوجه فاصله‌ی زمانی بین ارسال تا قطع برق و یا سوخت موتورسیکلت خود نخواهید شد. محبوب موتورسواران ردیاب جی پی اس موتورسیکلت LD-60N لندر به دلیل نوع ساختار و اندازه، مورد توجه موتورسواران و بهینه شده برای انواع موتور سیکلت می‌باشد. سیم کارت رایگان ردیاب لندر مدل LD-60N به همراه سیم کارت رایگان عرضه شده است. با استفاده از این سیم کارت که برای ردیاب‌های لندر بهینه شده، می‌توانید از اتصال پایدار و بی‌نقص ردیاب لندر خود لذت ببرید. کافیست به سایت لندر مراجعه کنید و سیمکارت را به نام خود ثبت کنید تا فعال شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدلایت لنزدار لنزو مدل T9 پایه H7 بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدلایت به معنی لامپ چراغ جلو ، با تکنولوژی ال ای دی و مزایای فراوان جایگزین لامپ های گازی در خودروهای امروزی شده است. نکته: از مزیت های هدلایت های لنزدار ، می‌توان به خط کات Z و ایجاد منظم نور اشاره کرد. در نصب هدلایت های لنزدار باید به این موضوع توجه داشت که چون در این نوع هدلایت ها ، بازتاب نور بطور مستقیم می باشد ، در نتیجه باید رفلکتور یا همان شعله پوش چراغ برداشته شود و کاربری آن برای نورپایین چراغ است. محصول فوق شامل یک بسته دو عددی هدلایت لنزدار کنباس با لنز یک اینچی و خط کات دقیق می باشد که به راحتی توسط مصرف کننده قابل تعویض می باشد. این هدلایت ساخت کشور چین بوده که با پایه H7 برای نصب نورپایین چراغ خودروهای پایه اچ7 ویژه دوستداران خط کات عرضه می شود. برای نصب این محصول به دلیل طول 12 سانتی متری و پخش نور از جلو باید توجه داشته باشید که رفلکتور یا اصطلاحا شعله پوش چراغ باید باز شود. همه خودروها سه دست چراغ جداگانه دارند که شامل مه شکن ، نورپایین و نور بالا می باشد. بعضی خودروها چراغ نوربالا و نورپایین آنها یکی بوده که لامپ دوکنتاکت با پایه اچ4 قابل نصب هستند. برای پیدا کردن پایه لامپ تون خیلی راحت میتوانید در گوگل جست و جو کنید تا قبل از خرید محصول اطمینان حاصل کنید. به طور مثال پایه لامپ خودروی رنو مگان به صورت : مه شکن: H11 نورپایین: H7 نوربالا: H1 می باشد. از مزایای هدلایت میتوان به افزایش نور ، اوج نور درجا ، ولتاژ و مصرف کمتر ، حرارت پایین تر و حریم روشنایی بیشتر اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیت کلاچ پی اچ سی والیو کد06703021 مناسب برای پژو 406 تیپ 5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ والئو PHC کد06703021 مناسب پژو 206 تیپ 5 و تیپ 2 بعد از تولید سال 1386 میباشد همچنین مورد استفاده برای همه خودرو های ایرانخودرو با موتور TU5 را دارد کشور سازنده کره میباشد وارد کننده این کالا ایرانخودرو میباشد انتقال نیرو از موتور خودرو به گیربکس توسط دیسک و صفحه انجام میشود همچنین نرم بودن کلاچ با کیفیت دیسک کلاچ رابطه مستقیم دارد و وظیفه شتاب اولیه و تنبل نبودن خودرو به صفحه کلاچ مربوط میشد،کیت کلاچ ایساکو مورد تایید خودرو ساز بوده و استانداردهای کنترل کیفیت (QC) ایرانخودرو را دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه جلوبندی اس فورتی کد 2020 مناسب برای سیتروئن زانتیا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیشترین سرو صدا در داخل کابین خودرو به علت خرابی یکی از اجزای جلوبندی می باشد که باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد.انتخاب یک جلوبندی مناسب و با کیفیت بالا، لذت یک رانندگی نرم وبی صدا را تضمین می کند. S4t استانداردهای ایمنی را تضمین می کند و تک تک قطعات S4t در فرآیند کنترل کیفی پایش می شود. S4t با سیستم های تضمین کیفیت بین المللی مانند ISO / TS 16949: 2009، ISO 9001: 2008، Qs 9000 سازگار است. S4t صادراتی بوده و مطابق با استانداردهای خودرو سازی ژاپن JASO ، انجمن خودروی SAE آمریکا، Peugeot/Citroen فرانسه و استاندارد ملی ایران ISIR می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آمپلی فایر خودرو ام بی اکوستیک مدل MBA1680D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این امپلی فایر دارای خروجی مداوم 6 عدد 80 واتی بوده و مناسب کسانی هستش که قصد دارند تعداد زیادی از کواکسیال ها و میدرنج هاشونو با یک امپلی فایر راه اندازی کنند. ست مناسب برای امپلی فایر 6 کانال ام بی MBA1680D: یک جفت میدرنج 6 درب جلو + یک جفت میدرنج 8 طاقچه عقب + یک عدد سوپر تیوتر + ساب ووفر 12 اینچ تا 300RMS می باشد. یک جفت بلندگوی بیضی + یک جفت بلندگو گرد درب جلو + یک جفت کامپوننت + یک عدد ساب ووفر تا 200RMS در واقع شما از امپلی فایر 6 کانال ام بی 1680 زمانی استفاده می کنید که نمی خواهید امپلی فایر بیشتری به مجموعه سیستم صوتیتون اضافه کنید تعداداستریو زیادی دارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ خطر عقب چپ خودرو کروز پلاس کد CR50072301 مناسب برای سمند سورن پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت کروز به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات خودرو در کشور و تامین کننده اصلی خطوط تولید شرکت های ایران خودرو و سایپا (OEM)، به منظور خدمات رسانی بیشتر و رفع نیاز های مشتریان و مصرف کنندگان محترمی که به هر دلیل نیازمند قطعات تولیدی این شرکت میباشند اقدام به عرضه تولیدات خود به بازار را نموده است.آنچه که در تفکر مدیران ارشد این مجموعه در طول 35 سال فعالیت تولیدی افتخار آمیز در عرصه خودرو قرار داشته و دارد، کسب رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان عزیز از طریق ارایه محصولات با بهترین کیفیت میباشد. چراغ خطر روی بدنه چپ سمند سورن پلاس با کیفیت بالا تولید و عرضه گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جارو شارژی خودرو یوسمز مدل ZB234-W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داخل اتومبیل یکی از پر دردسرترین مکان‌هایی است که نیاز به تمیزکاری دارد. تمیز کردن تمامی منافذ، فاصله بین صندلی‌ها و داخل داشبورد به صورت دستی بسیار دشوار است و کارواش بردن ماشین نیز هزینه دارد. برای حل این مشکل کمپانی Usams با ساخت دستگاه جارو شارژی خودرو مدل Us-zb234 باعث شده تا تمیز کردن فضای داخلی ماشین بسیار ساده و آسان شود. جارو برقی شارژی یوسمز zb234 دارای ابعاد 66 × 57 × 253 میلی متر بوده و رنگ این مدل سفید می باشد که به دلیل سایز کوچک و قابل حملی که دارد به راحتی در ماشین و کیف شما جا می‌شود. این جارو وکیوم به صورت استوانه‌ای طراحی شده و برای گرفتن در دست بسیار ارگونومیک می‌باشد. این جارو ظرفیت نگه‌داری 100 میلی‌لیتر زباله را دارا می‌باشد. مهم‌ترین نکته در مورد این جارو شارژی بودن آن است که کار با ان را بسیار ساده می‌کند و با داشتن باتری 7800 میلی آمپری می تواند در صورت پر بودن شارژ تا 45 دقیقه به صورت مستمر کار کند. این جارو برقی ماشین zb234 برای فیلتر کردن کامل تمام گرد و خاک‌ها از دو لایه فیلتر استفاده می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ جلو خودرو گروه پژوهش صنعت مدرن مدل Pa202 مناسب برای پژو 206 بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ استفاده شده ، محصول برند مدرن صنعت می باشد و گلس استفاده شده برای تایوان و با طول عمر بالا و کیفیت مناسب می باشد و همچنین نوار نوری هم برای تایوان می باشد . محصول دارای نوردهی فوق العاده ای می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه دیاگ خودرو مدل tnm7000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدید ترین و پرسرعت ترین پروگرامر قطعات الکترونیکی و خودرویی با پشتیبانی بیش از 25000 قطعه جدید و دارای سریع ترین دانلود و تبدیل ایسیو وآپشنهای دیاگ و ریمپ خودروهای داخلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمپرسور هوا اینکو مدل AAC2508 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپرسور باد دو سیلندر اتومبیل اینکو با فناوری دوسیلندر ساخته شده است و قادر است از طریق برق 12 ولت باتری خودرو تغذیه شود. این کمپرسور باد خودرو با حداکثر فشار 120PSI و با جریان برق 18 آمپر، هوای خروجی با دبی 45 لیتر در دقیقه را ایجاد می کند. در بسته بندی این کمپرسور 4 عدد نازل، شلنگ هوا و فشارسنج قرار داده شده است و تماما در یک کیف برزنتی با کیفیت قرار می‌گیرند. این کمپرسور دارای بدنه‌ی با کیفیت، زیبا و ارگونومیک با عملکرد خوب و کارایی بالاست و برای حمل و نقل به یک دسته‌ی حمل با روکش اسفنجی نرم بادوام مجهز شده است. یک ویژگی خوب این دستگاه دارا بودن چراغ LED است که آن را برای استفاده به عنوان چراغ قوه مناسب کرده است. از این کمپرسور باد 2380 گرمی، می توان برای باد کردن انواع لاستیک خودروهای سواری، دوچرخه و موتور سیکلت، توپ، اسباب بازی و وسایل مشابه استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید آفتابگیر خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمپرسور هوا تروتک مدل PCPS10/11-16V خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نسل جدید کمپرسور‌های هوای تروتک قابل حمل و بسیار کربردی نسبت به محصولات مشابه خود است. از جمله کاربردهای این مدل کمپرسور هوا می‌توان به باد کردن لاستیک ماشین، موتور، دوچرخه، باد کردن استخرهای بادی، همچنین باد کردن انواع توپ اشاره کرد. شرکت تروتک برای کمپرسورهای هوا PCPS 10/11-16V، دو مدل کمپرسور خوش دست در جعبه بسیار محکم و قابل حمل قرار داده است، که برای مدل 34 ولت ده عدد لوازم جانبی برای انتقال باد و آداپتور قرار گرفته است و شما می‌توانید هنگام تنظیم باد خروجی جزییات را بر LED که در پشت دستگاه تعبییه شده مشاهده کنید. با توجه به سیستم هوشمند، کمپرسور فشار را تشخیص می‌دهد و تا زمانی که محفظه ی باد مورد نظر پر شود، دستگاه به صورت خودکار عمل انتقال باد را قطع می‌کند. مدل 34 ولت با توجه قدرت باالا آن نسبت به مدل 10-16ولت برای انتقال باد به محفظه‌های بزرگ تر همانند استخر و قایق بادی استفاده می‌شود. سه نوع تبدیل مخصوص مدل 16-11 ولت برای انتقال هوا در جعبه کمپرسور هوا برای شما قرار گرفته است. از دیگر قابلیت‌های این پکیج می‌توان به باتری پر قدرت با مصرف 2 آمپر ساعت اشاره نمود که تنها در یک ساعت، شارژ باتری پر می‌شود و در صورت استفاده نکردن باتری به اصطلاح خالی نمی‌کند. همچنین برای راحتی، یک چراغ در جلوی دستگاه تعبیه شده است تا این کمپرسور در تاریکی هم همراهتان باشد!

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش کرشر مدل K4 Compact-Home Kit خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت «کرشر» (Karcher) است که تحت‌عنوان مدل «Karcher K4 Compact-Home Kit» به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه توانی برابر 1800 وات دارد و حداکثر فشار آب خروجی از آن 130 بار است. این دستگاه قادر است در صورت دسترسی‌نداشتن به شیر آب، از یک مخزن برای تامین آب خروجی خود استفاده کند. شرکت کرشر برای این محصول، شلنگی 6متری در نظر گرفته است. این کارواش دارای استاندارد IPX5 بوده و دربرابر رطوبت و گردوخاک مقاوم است. به ورودی این کارواش نمی‌توان آب گرم متصل کرد و دمای آب ورودی به آن نباید از میزان 40 درجه‌ی سانتی‌گراد تجاوز کند. این کارواش به دسته‌ی تفنگی مجهز بوده که در قسمت تعبیه‌شده روی بدنه‌ی کارواش قرار می‌گیرد. حداکثر دبی آب این کارواش 6.3 لیتر در دقیقه و طول شلنگ آن 6 متر است. درون بسته‌بندی این محصول، محلول شوینده‌،‌ برس زمین‌شوی، لنس با قابلیت تنظیم جریان خروجی، لنس ساده، رابط لنس و تفنگی قرار دارد.

طراحی و ساخت

این دستگاه همانند دیگر محصولات شرکت کرشر دارای ظاهری زیبا و دل‌نشین است. مواد به‌کار گرفته شده در ساخت بدنه (K4 Compact-Home Kit) از کیفیت بالایی برخوردارند. محصول دارای 2 عدد چرخ بزرگ در قسمت پایینی است که حمل‌ونقل و جابجایی را برای کاربر آسان می‌کنند. در قسمت بالایی نیز دستگاه مجهز به دسته‌ای پلاستکی نرم بوده که از این طریق نیز می‌توان دستگاه را جابجا کرد. از ویژگی‌های این محصول این است که از آن می‌توان هم به‌صورت افقی و هم به‌صورت عمودی استفاده کرد. ویژگی دیگر این دستگاه مقاوم بودن آن در برابر نفوذ رطوبت و گردوخاک به قسمت‌های داخلی دستگاه است. درحقیقت طراحی بدنه به‌گونه‌ای است که از ورود این مواد به داخل دستگاه جلوگیری می‌کند. برس زمین‌شوی مخصوص و لنس با قابلیت تنظیم جریان خروجی که همراه با این دستگاه عرضه‌ می‌شوند، کمک زیادی به کاربر در از بین بردن آلودگی‌ها می‌کنند.

مشخصات فنی

جهت ایجاد فشار آب مناسب و از بین بردن آلودگی‌ها، کارواش باید مجهز به موتوری قدرتمند باشد. کارواش K4 Compact-Home Kit دارای موتوری با توان 1800 وات بوده که توانایی ایجاد فشاری آبی برابر با 130 بار را دارد. این فشار برای از بین بردن هرگونه آلودگی کافی است. کارواش کرشر در دسته کارواش‌های معمولی قرار می‌گیرد و دمای آب ورودی نباید بیشتر از 40 درجه سانتی‌گراد باشد، چون دمای آب بالاتر ممکن است به قطعات داخلی کارواش آسیب برساند. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه این است که در صورت عدم دسترسی به شیر آب ورودی، دستگاه مجهز به مخزنی است که با پر کردن آن دیگر نیازی به شیر آب ورودی نیست. موتور این دستگاه از نوع القایی است. موتورهای القایی با استفاده از میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط استاتور(stator) می‌چرخند. این موتورها در مقایسه با موتورهای ذغالی عمر بیشتری دارند و به خاطر استفاده از پلاتین لرزش و صدای کمتری دارند.

سخن آخر

کارواش کرشر مدل K4 Compact-Home Kit علاوه بر وجود متعلقات بسیار زیاد و اقلام همراه مناسب، دارای طراحی زیبا و دل‌نشین است. این دستگاه علاوه بر کیفیت بالای مواد بکار گرفته شده در ساخت بدنه، دارای عملکردی مناسب درحین کار است و گزینه مناسبی برای انتخاب یک کارواش معمولی است.

نمای دیگر

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ردیاب خودرو ایمورتال مدل FOTA BKH110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها وقتی ماشینتون رو یه جا پارک می کنید، همش نگرانید که نکنه کسی بهش دست زده باشه ، نکنه دزد ببرش یا دستکاریش کنه؛ ایمورتال کلاچ در راستای این دغدغه مشتریان محصولی با نام دزدگیر تصویری ماهواره ای ایمورتال طراحی کرده است. با نصب این سیستم عملا شما تمامی امکانات مربوط به دزدگیر پیشرفته خودرو و نقطه یابی خودرو رو کنار هم دارید. با نصب سیستم دزدگیر تصویری ماهواره ای ایمورتال از چند جهت خیالتون راحت میشه: 1- هر لحظه و از هر جای کره زمین امکان مشاهده موقعیت زنده و تاریخچه حرکت خودرو با دقت بالا و هر 5 ثانیه یکبار تنها با ردیاب ایمورتال وجود دارد. 2-سیستم ایمنی پیشرفته ای تحت عنوان مود امنیت روی دزدگیر ایمورتال قرار دارد که با فعالسازی آن دربها قفل شده و اگر هر یک از اتفاقات شامل لرزش خودور، روشن شدن خودرو، سرقت باتری، باز شدن درب اتفاق بیفتد، مود امنیت همزمان آژیر را فعال کرده، به هر 5 شماره ثبت شده داخل ردیاب زنگ می زندو برای آنها پیامک می فرستد. در واقع با نصب این سیستم ردیاب ایمورتال به یک دزدگیر ماهواره ای تبدیل شده است. 3-با تماس با شماره داخل دزدگیر ماهواره ای به راحتی می توان صداهای فضای داخل کابین را بشنوید. 4-در هر لحظه با یک پیامک و یا از طریق شبکه امکان خاموش کردن اجباری خودرو و فعالسازی آژیر توسط دزدگیر تصویری ایمورتال وجود دارد. 5-شوک سنسور با قابلیت تنظیم شدت روی آن نصب است. 6-کلید تماس اضطراری داخل خودرو تعبیه شده و اگر چند ثانیه فشرده شود به معنی هشدار نیاز به کمک راننده است و در این شرایط دستگاه دزدگیر تصویری با 5 شماره ثبت شده داخل سیستم تماس می گیرد. 7- در مواقعی که درب خودرو قفل شده یا اینکه قطع‌کن فعال شده است و در عین حال به دلایل مختلف (ضعیف بودن آنتن‌دهی منطقه و ...) دسترسی اینترنتی و پیامکی به دزدگیر تصویری ماهواره ای وجود ندارد می‌توان با استفاده از قابلیت بلوتوثی، درب خودرو را باز و قطع‌کن را غیرفعال کرد.یعنی امکان اتصال از طریق بلوتوث از گوشی تلفن تعریف شده مالک دستگاه به سیستم امنیتی دزدگیر ایمورتال وجود دارد. 8- در مواقعی که حتی گوشی تلفن همراه را در اختیار ندارید می توانید از ریموت کنترل تعبیه شده در جعبه برای فعال سازی سیستم امنیتی و قفل کردن دربها و یا غیر فعال سازی سیستم امنیتی استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا خودرو سیموتا مدل Ca West خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اولین قدم در تیونینگ نه تنها برای اکثر ما بلکه در همه جای دنیا نصب فیلتر هوای اسپرت محسوب می شود. فیلتر هوا یک عنصر بسیار مهم در سیستم تامین سوخت خودروی شما می باشد. روش خوبی برای درک چگونگی عملکرد فیلتر هوای اتومبیل ها، مقایسه آن با ماسک حساسیت است. مردم از این نوع ماسک ها بر روی بینی و دهانشان استفاده می کنند تا از ورود گرده گلها یا ذرات دیگر به درون سیستم تنفسی شان به هنگام نفس کشیدن جلوگیری کنند. این فیلتر ها مزایای بسیاری نسبت به مدل های معمولی خود دارند که به تعدادی از آنها اشاره میکنیم. الف)مقرون بصرفه در خرید فیلتر هواهای اسپرت سیموتا برخلاف فیلترهای معمولی قابلیت شستشو و استفاده مجدد را دارند و با یک حساب سر انگشتی بسیار مقرون بصرفه هستند. ب)افزایش توان موتور فیلتر هواهای اسپرت سیموتا بخاطر طراحی استوانه ای شکل و 360 درجه خود میتوانند حجم هوای بسیار بیشتری را وارد سیستم سوخت رسانی خودرو کنند و همین امر باعث میشود که قدرت موتور شما بنا به مقالاتی بین 5 الی 10 درصد افزایش پیدا کند. ج)مقرون بصرفه در هزینه افزایش راندمان رابطه عکسی با مصرف سوخت دارد.با استفاده از فیلترهوای سیموتا متوجه خواهید شد که در مصرف سوختتان بخصوص در مسافت های طولانی چه تفاوت های چشمگیری رخ می دهد.البته برکسی پوشیده نیست که فیلتر هواهای اسپرت چون صدای لوکس تری به خودروی شما می دهند، شمارا به گاز دادن بیشتر ترغیب می کنند که مسلما شاید تفاوت مصرف سوخت در این صورت چندان محسوس نباشد.ولی بنا به نظرات عمومی مصرف کنندگان این کاهش سوخت محسوس است.پس مطمئن باشید هرچقدر هم بیشتر گاز دهید بیشتر از حالت معمولی قبلی نخواهد بود. د)نصب و راه اندازی آسان شما براحتی میتوانید یک فیلتر هوای اسپرت را جایگزین کیت فیلتر هوای قیلی خودروی خود کنید و با این کار فضای بیشتری نیز درون محفظه موتور خواهید داشت.همچنین عمل برعکس این کار یعنی تعویض با حالت قبلی نیز به آسانی قابل انجام است. فیلترهواهای سیموتا از مواد درجه یک همانند پلاستیک نسوز و مقاوم ABS ساخته شده اند که علاوه بر شکل پذیری و مقاومت حرارتی (تا 200 درجه سانتیگراد)و مکانیکی، رنگبندی را نیز به ارمغان می آورند.پارچه و تورهای بکار رفته در این فیلترها از نوع درجه یک است که براحتی قابل رقابت با مدل هایی مانند K&N است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا