ورزش و سفر

نکات مهم خرید کیسه خواب به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کیسه خواب باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

برای سفرهای کوهنوردی و طبیعت گردی که قصد توقف شبانه را دارید، خرید کیسه خواب مناسب یکی از ضروری ترین کارهایی است که از قبل سفر بایستی انجام دهید. زیرا نداشتن خواب راحت و کافی مسلما باعث می‌شود تا از سفر خود لذت نبرید. اما به یاد داشته باشید به دلیل اهمیت این وسیله کاربردی هنگام سفر باید نکاتی را هنگام خرید رعایت نمائید.

کیسه خواب نوعی رختخواب مدرن می باشد که دارای لحاف و تشک است. به وسیله زیپ یا دکمه به هم وصل می شوند، به طوری که فردی که در آن می خوابد با بستن زیپ یا دکمه ها لحاف را به تشک وصل می کند. در اواخر قرن ۱۹ میلادی توسط پرایس_پرایس _جونز اختراع شد.

به علت کم حجم بودن،قابل حمل بودن و بسته شدن کامل کمک خوبی به گرم شدن بدن به وسیله گرمای تولید شده توسط بدن می کند. کیسه خواب ها معمولا از جنس الیاف و نایلون می باشند که علاوه بر نگهداری دما، از ورود رطوبت نیز جلوگیری می کنند. در ادامه به شما آموزش می دهیم تا بهترین نوع کیسه خواب را برای خود انتخاب و در صورت تمایل با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه معتبر خریداری کنید.

کیسه خواب چیست؟

این محصول رختخواب مدرنی است که از لحاف و تشک تشکیل شده به نحوی که این دو به وسیله یک زیپ یا تکمه به یکدیگر متصل می شوند و فرد استفاده‌کننده پس از خوابیدن درون آن با بستن زیپ یا تکمه‌ها، لحاف را به تشک متصل می کند.

فواید استفاده از کیسه خواب

همراه داشتن کیسه خواب در سفر برای شما فواید بسیاری در پی خواهد داشت. به طور مثال هنگامی که هوا به شدت سرد است، هیچ چیز به اندازه این وسیله نمی‌تواند شما را از سرما نجات دهد. کیسه‌خواب در واقع همانند عایقی بین زمین و بدن شماست تا گرمای بدنتان حفظ شود. هنگامی که دمای محیط برای شما مساعد شود، شما به خوابی عمیق و آرام فرو رفته و در نتیجه سفر خود را با انرژی و توان کافی ادامه خواهید داد.

در این مطلب بخوانید: راهنمای خرید کیسه خواب

انواع کیسه خواب

با توجه به تناسب کیسه خواب با شرایط آب و هوایی، کیسه خواب ها به سه دسته اصلی تقسیم بندی می‌شوند: تابستانی، سه فصله و زمستانی.

کیسه خواب تابستانی

کیسه خواب های تابستانی برای دمای حدود منفی یک درجه سانتی‌گراد و بالاتر مناسب بوده و به دلیل اینکه از مواد عایق کمتری در آنها استفاده می‌شود وزن سبک‌تری نسبت به دو نوع دیگر دارند. حالت جمع شده آن‌ها حجم کمتری داشته و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

کیسه خواب سه فصله

این نوع کیسه خواب ها برای دمای حدود منفی هفت درجه سانتی‌گراد و بالاتر مناسبند. بهترین حالت استفاده از این کیسه خواب ها برای فصل های بهار و پائیز است. همین طور برای تابستان‌های مناطق کوهستانی که دمای هوا در نیمه شب کاملا سرد شده و کمی از زمستان‌ ندارد، مناسب می باشند. کیسه‌های سه فصله با کیفیت، امکانات خوبی برای مقابله با سرمای بیش‌تر از حد انتظار دارند. مواردی نظیر کلاه قابل اتصال، یقه اضافه و پوشش اضافه برای زیپ و … .

کیسه خواب زمستانی

این همراهان گرمابخش برای دماهای منفی هفت درجه سانتی گراد و کمتر از آن مناسب بوده و علاوه بر اینکه تمام امکانات کیسه های سه فصله (یقه اضافه و …) را دارند، از مواد عایق‌ بیشتری در آن‌ها استفاده شده است. کیسه‌ های زمستانی در حالت جمع شده حجم بیشتری نسبت به دو نوع قبلی دارند و فضای بیشتری را اشغال می‌کنند. بنابراین هنگام خرید دقت کنید مدلی را برگزینید که در آن فشرده‌سازی بیشتری صورت گرفته باشد و حجم کمتری داشته باشد.

انواع کیسه خواب از لحاظ ظاهری

کیسه خواب ها در شکل های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. شکل هایی مانند مستطیلی، ماموتی، نیمه مستطیلی و … .

مستطیلی (Rectangular): این نوع کیسه خواب جای زیادی برای حرکت دست ها و پاها در اختیار شما قرار می دهد. به راحتی می توانید دست ها و پا های خود را در این نوع کیسه خواب کش داده و در هر وضعیت دلخواهی که تمایل دارید، می توانید بخوابید. برخی از کیسه خواب های این شکلی را می توان کاملا باز کرده و به عنوان پتو یا زیر انداز مورد استفاده قرار داد.

نیمه مستطیلی (Semirectangular): این کیسه خواب ها با نام ها «مومیایی اصلاح شده» و «بشکه ای» نیز شناخته می شوند. این نوع کیسه های خواب فضای مناسب را برای حرکت در درون آن در اختیار شما قرار داده و به دلیل شکل ظاهری، آنها معمولا گرما را بهتر حفظ می کنند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کیسه خواب

مومیایی (Mummy): این نوع کیسه ها با هدف کاهش وزن و افزایش حفظ گرما طراحی و تولی می شوند. در این نوع کیسه خواب ها به جای این که درون کیسه حرکت کنید، کل کیسه را با خود حرکت می دهید.

دو نفره (Double bags): کیسه خواب های دو نفره مناسب افرادی است که تمایل دارند در دل طبیعت کنار هم استراحت کنند. مخاطب اصلی این نوع کیسه خواب ها خانواده های ماجراجو و طبیعت گرد می باشند. یک حالت دیگر این است که برخی از کیسه خواب های مستطیلی به شکلی طراحی شده اند که امکان زیپ کردن با هم را فراهم می کنند. به یاد داشته باشید برای استفاده از این حالت باید هر دو کیسه خواب از یک برند و مدل باشند.

کیسه خواب ها از لحاظ سایز هم در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. در این صورت می توانید متناسب با سن و جنسیت خود کیسه خواب مناسب را خریداری نمائید. مانند کیسه خواب مخصوص زنان، مردان و بچگانه.

دمای قابل تحمل کیسه خواب ها

اغلب کیسه خواب ها با استاندارد اروپا برای بیانگر مقدار دمای قابل استفاده ارائه می شوند. معنای این عبارات به شکل زیر است:

حد بالا (Upper limit): این بالاترین دمایی است که یک مرد معمولی می تواند با راحتی در آن بخوابد.

دمای راحتی (Comfort ): این پایین‌ترین دمایی است که یک زن معمولی می تواند با راحتی در آن بخوابد.

حد پایین (Lower limit): این پایین‌ترین دمایی است که یک مرد معمولی می تواند با راحتی در آن بخوابد.

نوع عایق کیسه خواب

اولین تصمیمی که برای خرید کیسه‌خواب با آن مواجه هستید این است که می‌خواهید عایق آن از جنس پر (کُرک) باشد یا از جنس الیاف مصنوعی؟ در اینجا به تفاوت‌ها و نقاط ضعف و قوت آن‌ها می‌پردازیم:

عایق از جنس پَر (Down)

پر یا همان کُرک، سبک‌ترین و بهینه‌ترین عایقی است که در کیسه های خواب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بیشترین قابلیت فشرده‌سازی را داشته که باعث می‌شود حجم کمتری را اشغال و حمل ساده‌تری داشته باشد. نسبت به الیاف مصنوعی عمر طولانی‌تری داشته اما معمولا گران‌تر از الیاف مصنوعی‌ می باشند. هر چه پَر استفاده شده در کیسه فشرده‌تر باشد، گرمای بیشتری ایجاد می‌کند. واحد فشردگی پَر در کیسه اینچ مکعب است و معمولا مقداری بین 600 تا 900 دارد. اما این نوع کیسه خواب برای استفاده در هوای بارانی و یا رطوبت بالا مناسب نیست. زیرا با جذب رطوبت، قدرت عایق پَرها خیلی کمتر می‌شود و همچنین اگر کیسه‌ خواب خیس شود، زمان زیادی طول خواهد کشید تا دوباره خشک شود. این کیسه خواب ها برای کوهنوردی و طبیعت‌گردی در مناطقی با رطوبت معمولی یا کم و سفرهای با دوچرخه گزینه مناسبی محسوب می شوند.

عایق از جنس الیاف مصنوعی (Synthetic)

انواع مختلفی الیاف مصنوعی مورد استفاده در کیسه‌خواب‌ها وجود دارد، اما اکثراً از مواد پلی‌استر پُرزدار (کُرکی) که تا میزان قابل توجهی آب را به خود جذب نمی‌کنند، استفاده می‌شود. این نوع کیسه خواب ها بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد شب‌مانی در آب‌وهوای مرطوب را دارند. البته کیسه‌های ساخته شده با الیاف مصنوعی سنگین‌تر و جاگیرتر بوده و نسبت به کیسه‌ خواب های نوع پَر دار ارزان‌ترند، اما طول عمر کوتاه‌تری نسبت به آن‌ها دارند. این کیسه خواب ها برای استفاده در مناطقی که رطوبت بالا دارند و مناطقی که دمای خیلی پایینی ندارند، مناسب می باشند. همچنین اگر از کیسه خواب بسیار زیاد استفاده می‌کنید و به شستن آن نیاز پیدا خواهید کرد، بهتر است سراغ الیاف مصنوعی بروید.

نکات مهم هنگام خرید کیسه خواب

  • سعی در انتخاب بهترین نوع کیسه خواب با توجه به محل اقامت شبانه خود داشته باشید.
  • بهترین جنس متناسب با نیاز خود را انتخاب نمائید.
  • کیسه خواب باید قابلیت تنفس پذیری داشته باشد.
  • به خاصیت ضدآب بودن محصول توجه داشته باشید.
  • سایز کیسه خواب را در نظر بگیرید.
  • حجم و وزن مناسبی داشته باشد.
  • دمای بدن را به خوبی حفظ نماید.
  • کیسه خواب باید استفاده آسانی داشته و به راحتی جمع شود.
  • دارای لوازم جانبی کاربردی باشد.
  • کیسه خواب بایستی برند باکیفیت ( اسنوهاک، کینگ کمپ، گاندو، نیچرهایک، گرانیت اکوییپمنت و … ) و البته قیمت مناسبی داشته باشد.

نحوه صحیح استفاده از کیسه خواب

درست است که کیسه خواب شما را گرم نگه می دارد، اما توجه داشته باشید که کیسه خواب گرما تولید نمی کند و صرفا مانع از خارج شدن گرمای بدن شما می شود. بنابراین حتی اگر بهترین کیسه خواب دنیا را هم خریده باشید لازم است نکات زیر را رعایت کنید:

لباس مناسب بپوشید

اگر قرار است در سرمای شدید داخل کیسه خواب بخوابید حتما لباس زیر، جوراب و کلاه پوشیده تا گرمای بدنتان را حفظ کنید. از پوشیدن لباس های خیس و نمدار اجتناب کنید و اگر لباستان خیس است قبل از رفتن به داخل کیسه خواب حتما آن را عوض کنید.

مایعات کافی بنوشید

یکی از مشکلاتی که در سفر ممکن است برای افراد پیش بیاید کم آبی است. گاهی آنقدر سرگرم سفر و دیدنی های طبیعت می شویم که از آب نوشیدن غافل می شویم. اما به خاطر داشته باشید که نوشیدن مایعات نه تنها باعث حفظ سلامتی می شود بلکه به گرم کردن بدن شما نیز کمک می کند. فردی که دچار کم آبی شده نمی تواند گرمای کافی تولید کند.

غذای کافی بخورید

در طول فعالیت های ورزشی مثل کوهنوردی یا سفر نیاز بدن به انرژی افزایش پیدا می کند. بنابراین طبیعی است که میزان غذا خوردن شما نیز باید بیشتر از مواقع عادی باشد. غذا برای بدن نقش سوخت برای اتومبیل را بازی می کند. اگر به اندازه کافی مواد غذایی به بدنتان نرسد نمی تواند گرما و انرژی کافی تولید کند.

زیرانداز مناسب

 اگر قصد خرید کیسه خواب را دارید حتما خرید یک زیرانداز را نیز مدنظر قرار دهید. زیرانداز با ایجاد یک عایق بین کیسه خواب و سطح زمین به حفظ گرمای بدن شما کمک به سزایی می کند. زیرانداز مانع از انتقال رطوبت و سرمای زمین به کیسه خواب می شود و باعث گرم تر نگه داشتن شما می شود.

در زیر چند نمونه کیسه خواب که جزو پرفروش ترین و با کیفیت ترین های ایران می باشند برای شما جمع آوری کرده ایم که قیمت آنها روزانه و هفتگی به روز رسانی می شوند و شما می توانید با کلیک روی تصاویر آنها یا دکمه ی زیر هر آیتم نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نیچرهایک مدل PS400 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب الیاف نیچرهایک پر شده از 400 گرم بر متر مربع پنبه و پوشش نایلون و پارچه اسفجی 300T تنفس پذیر.بسیار سبک می باشد.به نسبت کیسه خواب های دیگر فضای بیشتری را برای استراحت در اختیار شما قرار میدهد.برای راحتی بیشتر 2 جیب تعبیه شده که در صورت لزوم دست ها بیرون از کیسه خواب قرار گیرند.(مثلا برای استفاده از تلفن همراه).همچنین قابل شستشو در ماشین لباسشویی می باشد.کیسه خواب PS400 با طول 220 و عرض 95 سانت فضای بسیار راحتی را برای خواب فراهم میکنید.محدوده دمایی کیسه خواب بین -5 تا +1 درجه سانتیگراد میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب اسنوهاک مدل Dena-600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب مدل DENA-600 با داشتن 1200 گرم وزن به راحتی در هر کوله ای قرار می گیرد و یک گزینه ایده آل برای یک برنامه کوهنوردی معمولی سفر و کمپینگ محسوب می شود . این کیسه خواب نیز مانند مدل 900 از عایق پر بهره می گیرد و همین عامل سبب وزن و حجم کم و در مقابل شرایط دمایی مطلوب آن می گردد . این کیسه خواب با داشتن دمای کامفورت 5+ درجه سانتی گراد یک کیسه خواب سه فصل محسوب می شود و برای طبیعت گردی و سفر یک گزینه ایده آل به حساب می آید . خوش ساخت بودن و کیفیت بالا پارچه و دوخت از ویژگی های بارز این کیسه خواب محسوب می شود . زیپ این کیسه خواب از نوع SBS می باشد که جزو با کیفیت ترین زیپ های موجود در بازار است . با پوشیدن کلاه این کیسه خواب و چفت کردن بند آن تقریبا قسمت زیادی از صورت پوشیده می شود و تنها قسمت بینی و اطراف چشم ها بیرون باقی می ماند . در داخل کیسه خواب یک جیب چسبدار برای قراردادن اشیائی چون موبایل و... نیز تعبیه شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب فورکلاز مدل MT500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کیسه خواب به گونه ای برای شما طراحی شده است تا در دمای 0 درجه سانتیگراد به راحتی بخوابید . هود دورتادور، یقه دوتایی، روکش ضخیم: همه چیز برای گرم نگه داشتن شما در این کیسه خواب در نظر گرفته شده است! طراحی منحصر بفرد این محصول تهویه با 2 زیپ با لغزنده دوتایی را فراهم می کند. کیسه خواب قابل ترکیب و اتصال به دیگر کیسه خواب ها از همین سری می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کچوا مدل ARPNAZ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب Quechua مدل Arpenaz ، اگر قصد یک سفر و طبیعت‌گردی یا صعود چند روزه را داشته باشید، ناگزیر به اقامت شبانه در هوای باز هستید، حتی در صورتی که چادر هم داشته باشید، باز هم هیچ وسیله‌ای غیر از یک کیسه‌خواب نمی‌تواند آسایش لازم را برای شما فراهم کند. خواب یکی از ضروریات انسان مخصوصا برای تجدید قوا می باشد . بنابراین کیسه خواب راحت، نرم و گرم از اهمیت بالایی برخوردار است برای افرادی که به دنبال غلت زدن راحت درون کیسه خواب هستند و داشتن فضای کافی برای خوابیدن از موارد مهم در انتخاب کیسه خواب است، کیسه خواب Quechua مدل Arpenaz با برخورداری از دمای کامفورت 10 درجه سانتی‌گراد و حداقل دمای 5 درجه سانتی‌گراد جزء کیسه خواب‌های گرم محسوب می‌شود و قابل استفاده در سه فصل سال یعنی بهار، تابستان و پاییز است. طراحی این کیسه خواب به شکل مستطیل بوده و از رویه‌ای با جنس پلی‌استر و آستری نیز به همین جنس دوخته شده است. داخل این کیسه خواب از الیاف مصنوعی پلی‌استر با قدرت پرشوندگی 300 گرم در متر مربع پر شده تا گرمای مناسبی را برای کیسه خواب فراهم کنند. زیپ در نظر گرفته شده برای این کیسه خواب به صورت دو طرفه با یک بند متصل به زیپ است تا به راحتی هم از داخل و هم از خارج باز شود و احتمال شکسته شدن زیپ را کاهش می‌دهد. این زیپ که به صورت L شکل بوده و در قسمت چپ کیسه خواب تعبیه شده پس از باز شدن به صورت کامل می‌توانید از کیسه خواب به عنوان زیرانداز و یا پتو استفاده نمایید. در ضمن این محصول دارای کیف حمل از جنس پلی‌استر، جهت ذخیره‌سازی و حمل و نقل آسان است که موجب محافظت از کیسه خواب در برابر پارگی و یا آسیب رساندن به آن می‌شود. ابعاد بسته بندی 24 در 36 سانتی متر می باشد، وزن این کیسه خواب 1400 گرم است. و برای افراد با قد 185 سانتی متر مناسب می باشد. هم چنین این کیسه خواب قابلیت وصل شدن به مشابه خود را دارد که در این صورت یک کیسه خواب دونفره را خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دمبل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب صخره مدل دنا 100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب صخره مدل دنا 100 جدید با طراحی بروز شده، و استفاده از زیپ YKK دو طرفه و کیفیت تولید بسیار عالی، مناسب برای استفاده در سه فصل بهار، تابستان و پاییز است. کیسه خواب صخره مدل دنا 100 با وزن بسیار کم و بسته بندی کوچک انتخابی عالی برای برنامه‌های بکپکینگ و کوله گردی در فصول معتدل سال است. دنا 100 از مرغوبترین الیاف مدرن سیلیکونی، کم حجم، سبک و فوق العاده گرم ساخته شده است، این الیاف گرما را برای مدت طولانی در خود نگه داشته و مانع از هدر رفت انرژی می‌شوند، همچنین در صورت وجود رطوبت در محیط مقاوت بالایی نسبت به آن نشان می‌دهند، به همین دلیل الیاف سیلیکونی برای استفاده در مناطق مرطوب انتخاب بهتری نسبت به کیسه‌خواب پر هستند رویه کیسه خواب از جنس پلی استر کره‌ای، مقاوم در برابر پارگی، پوسیدگی است و رطوبت را از خود دور می‌کند، آستر داخلی بسیار لطیف و سازگار با پوست است. انتهای کیسه خواب طراحی شده تا پای شما به صورت عمودی در آن قرار گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب صخره مدل دنا 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب صخره مدل دنا 200 دارای پارچه پلی استر با بافت متراکم و مقاوم در برابر آب در بالا بردن عمر کیسه خواب بسیار موثر است. الیاف ارتجاعی بسیار لطیف که عایق بسیار قوی گرما می باشد و از اتلاف گرما جلوگیری میکند. هم چنین دارای زیپ دو طرفه بسیار با کیفیت ykk ژاپن و شال زیپ برای عدم اتلاف دما از قسمت زیپ است. قابلیت جمع شدن کلاه برای عدم اتلاف دما را دارد. امکان باز کردن زیپ از قسمت پایین برای تنظیم دمای کیسه خواب فراهم شده است. هم چنین دارای کاور با قابلیت کاهش حجم برای قرار گیری راحت تر در کوله پشتی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب فورکلاز مدل TREK 500 کد 002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب فورکلاز مدل TREK500 10C محصول کمپانی دکتلون است که برای فصل بهار و تابستان طراحی و عرضه شده است. این کیسه خواب دارای عایق الیاف مصنوعی می‌باشد که با این حال کیفیت بالایی دارد و مطابق آخرین استانداردهای اروپا تولید شده است. کشور صاحب برند :فرانسه مناسب: آقایان و بانوان قابلیت اتصال دو کیسه خواب به هم و تبدیل به کیسه خواب دو نفره دارای وزن پایین که باعث حمل راحت کیسه خواب کوهنوردی فورکلاز داخل کوله پشتی می شود. دارای طراحی زیبا و ساده، ابعاد مناسب در حالت باز و بسته درجه حرارت کامفورت (آسایش) 15 درجه سانتیگراد / درجه حرارت لیمیت (محدود) 10 درجه سانتیگراد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب دکتلون مدل Arpenaz 10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب کچوا محصول کمپانی دکتلون قابلیت تبدیل شدن به پتو که باعث شده این کیسه خواب بهترین گزینه برای کمپینگ و سفر های آفرودی و سفر با تور باشد , علت این مناسب بودن پایین نبودن دما در این نوع سفر ها می باشد و داشتن یک کیسه خواب با دمای کامفورت معمولی باعث می شد خواب راحت تر و بدون تعریق داشت . کیسه خواب کچوا از جنس پلی استر می باشد و ابعاد این کیسه خواب 190x72 می باشد و وزن این محصول 1.300 گرم است. اگر به آستر کیسه خواب کچوا توجه کنید جنس نخ را تشخیص می‌دهید. استفاده از نخ در آستر این محصول حسی خوب را به شما انتقال داده و خیلی سریع خوابتان می‌برد. به‌عبارتی دیگر استفاده از لایه‌های مناسب در این کیسه به‌عنوان عایق عمل کرده و به گرمای بدن اجازه‌ی خروج از داخل کیسه‌خواب را نمی‌دهد.بسته بندی کوچک وزن کم و قیمت مناسب انتخابی عالی برای برنامه‌های بک پکینگ، سفرها، آفرود و کمپینگ در فصول معتدل سال است. کیسه خواب کچوا ساخته شده از مرغوبترین الیاف مدرن سیلیکونی، فوق العاده گرم و کم حجم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کایلاس مدل KB2303109 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب کایلاس مدل CAMPER-5 برای برنامه های کوهنوردی و کمپینگ چند روزه که در آن به امکاناتی برای خواب راحت و بدون دغدغه و حمل و نقل آسان نیاز دارید طراحی شده است. به دلیل نوع متریال به کار رفته در این محصول، نگهداری و حمل آن آسان میباشد و گرمای بسیار خوبی نسبت به وزن عایق استفاده شده ارائه میدهد که باعث میشود برای انواع شرایط آب و هوایی از دمای 5+ تا 31- درجه سانتی گراد برای آقایان و بانوان قابل استفاده باشد. قسمت کلاه کیسه خواب قابل تنظیم و با طراحی ارگونومیک سر شما را به خوبی گرم نگه میدارد، طراحی قسمت پایینی کیسه خواب به شکل سه بعدی میباشد و راحتی نا محدودی را ارائه میدهد. عایق ترموپاف مواد نرم و قابل تنفسی است که راحتی در هنگام خواب را برای شما فراهم می کند، از مزایای ترموپاف میتوان به حفظ خاصیت عایق و آسیب ندیدن آن به هنگام حمل و نقل و کامپکت کردن اشاره کرد، جنس رویه CAMPER-5 از نایلون 20D و آستر از پلی استر میباشد. کیسه خواب کایلاس مدل CAMPER-5 با طراحی برش سه بعدی از اتلاف دما به خوبی جلوگیری میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب صخره مدل دنا کد 300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب صخره دارای الیاف بسیار گرمی می باشد که برای برنامه های طبیعت گردی، جنگل نوردی ، کوهنوردی ، و کوهپیمایی بسیار انتخاب مناسبی می باشد کیسه خواب قطعا یکی از مهمترین تجهیزات برنامه شب مانی می باشد کیسه خواب های پر در برنامه هایی که رطوبت محیط زیاد می باشد عملا کارایی خود را از دست می دهند و انتخاب مناسبی نیستند اما این کیسه خواب به راحتی در این برنامه ها قابل استفاده می باشد دمای مورد استفاده در این کیسه خواب مثبت 3 درجه تا منفی 16 درجه می باشد پارچه پلی استر با بافت متراکم و مقاوم در برابر آب که در بالا بردن عمر کیسه خواب موثر است الیاف ارتجاعی بسیار لطیف که عایق بسیار قوی گرما می باشد و از اتلاف گرما جلوگیری می کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کچوا مدل TC204 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کیسه خواب برای کاربرانی طراحی شده است که می خواهند در زمان کمپینگ در دمای حداکثر 20 درجه سانتیگراد بخوابند. یک کیسه خواب با زیپ یکپارچه تا بتوانید راحت تر آن را باز کنید. از این کیسه خواب می توان به عنوان لحاف استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب چانوداگ مدل FX-8317 کد F2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب چانوداگ مدل FX-8317 دارای طراحی مستطیل است. جنس داخلی این کیسه خواب از پنبه 30% و الیاف 70% است. همچنین جنس رویه این محصول از پلی استر 190T است که در برابر نفوذ گرد و غبار و باد سرد مقاوم می باشد. این جنس از نرمی و لطافت فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد. همچنین عایق داخل کیسه خواب چانوداگ از الیاف فیبر است. رویه و تودوزی کیسه خواب، سازگار با پوست و ضد حساسیت می‌باشد. همچنین تا حد زیادی از هدر رفتن دمای بدن جلوگیری می‌کند. این کیسه خواب به همراه بندهای تنظیم خود محیط ایزوله و عایق خوبی برای یک خواب راحت را مهیا می‌کند. زیپ سرتاسری این کیسه خواب علاوه بر امکان تبدیل شدن به پتوی سفری، می‌تواند به عنوان زیرانداز کارآمد باشد. این کیسه خواب دارای دمای کامفورت 15 درجه سانتی‌گراد، دمای لیمیت 5 درجه سانتی‌گراد و دمای اکستریم 10- درجه سانتی‌گراد است. حجم کیسه خواب در حالت جمع شده کوچک می‌باشد. ابعاد باز شده برابر با (طول: 190 سانتی متر، عرض فوقانی: 80 سانتی متر، عرض در قسمت پا: 50 سانتی متر) بوده از همین رو برای استفاده سنین بزرگسال می‌تواند گزینه کاربردی و مناسبی باشد. این کیسه خواب برای مسافرت، طبیعت‌گردی، کمپینگ و کوه‌نوردی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. با پوشیدن کلاه این کیسه خواب و چفت کردن بند آن تقریبا قسمت زیادی از صورت پوشیده می‌شود. این محصول از درزهای مقاومی برخوردار است. در قسمت بیرونی کیسه خواب جیبی جهت قرار دادن اشیای کوچک و کاربردی تعبیه شده است. کیسه خواب چانوداگ مدل FX-8317 برای فصل‌های بهار، تابستان و پاییز مناسب می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب فوروارد مدل FCLT3005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب «Forward» مدل « FCLT3005 » مناسب برای افرادی تولید شده که به دنبال یک کیسه‌خواب برای برنامه‌های سه‌فصل خود می‌گردند. منظور از کیسه‌خواب سه‌فصل، کیسه‌خوابی است که برای استفاده در فصول گرم و خنک سال یعنی بهار، تابستان و پاییز مناسب بوده و برای استفاده در فصل سردی مانند زمستان کاربردی نخواهند بود. رویه این کیسه‌خواب از الیاف مصنوعی پلی‌استر تولیدشده که مقاومت قابل قبولی در برابر پارگی و پوسیدگی داشته و عمر مناسبی برای کیسه‌خواب ایجاد می‌کنند. ابعاد حالت باز نیز استفاده از این محصول را برای بیشتر افراد با قد بالای متوسط فراهم می‌کند. ابعاد حالت بسته نیز به شکلی بوده که می‌توان آن را به‌خوبی در کنار کوله‌پشتی بست و یا در دست گرفت. لایه داخلی این کیسه‌خواب هم از الیاف پلی‌استری بوده که هم راحتی را افزایش داده و هم کمک می‌کند تا دمای داخل کیسه‌خواب تا میزان زیادی ثابت بماند. درواقع این لایه به‌عنوان عایق عمل کرده و به گرمای بدن اجازه خروج از داخل کیسه‌خواب را نداده و همچنین درعین‌حال به سرما نیز اجازه داخل شدن به داخل کیسه‌خواب را نمی‌دهد. البته باید به خاطر داشت که این عایق در دمای 8-24 درجه بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد و تا دمای 8  درجه نیز راحتی را برای استفاده‌کننده به همراه دارد و نباید در دمای کمتر از منفی یک درجه از آن استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کینگ کمپ مدل CLOUD 400 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب الیاف کینگ کمپ مدل CLOUD که با استفاده از الیاف 300g/㎡ تولید شده است قادر است تا پاسخگوی نیاز های شما در شرایط آب و هوایی مختلفی باشد. این کیسه خواب که درابعاد 230×90 تولید و عرضه می شود فضای مناسبی برای مصرف کننده فراهم می‌کند و کاربر احساس تنگی و خفگی نمی کند. دمای لیمیت تعریف شده برای این محصول 13- درجه و دمای کامفورت آن برای آقایان 2 درجه و برای بانوان 7 درجه سانتی گراد است. این کیسه خواب در حالت جمع بسیار کم حجم بوده و برای استفاده در طبیعت گردی و مسافرت های سبک بسیار کاربردی است. در حالت جمع کیسه خواب الیاف کینگ کمپ مدل CLOUD وزنی معادل 2.2 کیلوگرم و 25x25x47 سانتی متر حجم دارد. در کنار این کیسه خواب یک زیپ تعبیه شده است که می توان به وسیله آن به کیسه خواب دیگری متصل شده و تبدیل به کیسه خواب دو نفره شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نیچرهایک مدل SD-04 Cloak Cotton کد 2023 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پانچویی نیچرهایک مدل SD-04 Cloak Cotton در نقش یک پتو می تواند شما را دربرابر سرما و باران حفظ کند. می توانید از آن در برنامه های طبیعت گردی و کمپینگ استفاده کنید و به راحتی قابل حمل است. این پانچو برای بزرگسالان با قد 180 سانتی متر و کمتر ایده آل می باشد و برای استفاده در فصول بهار و پاییز طراحی شده است. دمای کامفورت کیسه خواب پانچویی نیچرهایک 15 درجه سانتی گراد می باشد. رویه پانچو از نایلون ضد آب تهیه شده و داخل آن با الیاف کتان پر شده است. از آنجایی که این پانچوی گرم تنها 800 گرم وزن دارد، می توان در برنامه های کمپینگ، هایکینگ، ترکینگ، بک پکینگ، سفر با دوچرخه و موتور و غیره از آن استفاده کرد. پشت پانچو در حالت عادی 115 سانتی متر و جلوی آن 85 سانتی متر طول دارد. پانچو در حالت باز شده 200 سانتی متر طول و 140 سانتی متر عرض دارد و می تواند به عنوان پتو مورد استفاده قرار بگیرد. جلوی پانچو جیب بزرگی وجود دارد که زیپ بسیار نرم و روانی دارد. دو طرف کیسه خواب پانچویی نیچرهایک مدل SD-04 Cloak Cotton با دکمه های فشاری پلاستیکی بسته می شود و به راحتی می توان آنها را باز و بسته کرد؛ ضمن آن که دوخت پانچو بسیار تمیز و محکم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب بلک دیر مدل بایکال کد 800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر قصد خرید یک کیسه‌ خواب عالی برای کوهنوردی٬ طبیعت گردی٬صخره نوردی و کمپینگ را دارید من به شما کیسه خواب black deer مدل baikal 800 را معرفی میکنم. کیسه‌خواب یکی از مهمترین وسایلی است که برای یک طبیعت گرد لازم است و باید در سفر خود همیشه همراه داشته باشید.کیسه خواب پر زمستانه بلک دیر یکی از مناسب ترین کیسه خواب های کوهنوردی می‌باشد که بسیار حرفه ای و عالی طراحی شده و می‌توان از آن در هر برنامه‌ای اعم از کمپینگ، کوهنوردی، سفر با دوچرخه، آفرود و … استفاده کرد. یکی از ویژگی های این کیسه خواب ،قابلیت استفاده بصورت روکش یا پتوی خواب نیز میباشد.همچنین جهت قابلیت نفوذ بیشتر هوا به بالا و پایین، زیپ پا نیز می تواند باز شود تا دفع گرما و تهویه راحت تر صورت گیرد.دمای کامفورت این مدل از کیسه خواب بلک دیر سری بایکال 5- درجه سانتی گراد، دمای لیمیت آن 15- درجه سانتی گراد و دمای اکستریم آن 30- درجه سانتی گراد می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زیرانداز سفری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
جنس کیسه خواب از نایلون 20D می‌باشد که با پر غاز 90% پُر شده است. مقدار پر استفاده شده در آن 800 گرم با میزان پف شوندگی 850FP می‌باشد.همچنین پارچه به کار رفته در کیسه‌خواب سازگار با پوست بوده و نرم است و به طور موثری در برابر آب مقاومت می کند.این محصول دارای طول 220 و عرض 80 سانتیمتر با وزن 1355 گرم می باشد. به همراه کیسه خواب ،کاور به منظور افزایش طول عمر آن ارایه میشود تا در زمانی که از کیسه خواب استفاده نمی کنید آنرا در کیسه استراحت گذاشته و اجازه دهید پر از حالت فشرده خارج شود. در این صورت میزان پف شوندگی پر کیسه خواب برای مدتی طولانی باقی خواهد ماند.در ضمن چشم بند و گوش بند هم همراه این محصول میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب اسنو هاوک مدل BOLGHAIS 700 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی Snow Hawk در ساخت کیسه خواب Bolghais 700 از پر اردک با تراکم 80/20 استفاده نموده است. همین تراکم بالا سبب گشته است تا این کیسه خواب با داشتن تنها 1220 گرم وزن و وزن پر 700 گرم یکی از سبک وزن ترین کیسه خواب موجود در این بازه ی دمایی تبدیل گردد . ابعاد کیسه خواب BOLGHAIS در حالت جمع شده 25x16 سانتی متر (حالت بسته بندی فشرده شده) می باشد. و فضایی به اندازه اندکی بیشتر از یک کف دست را اشغال می کند. و گزینه ای ایده آل برای کسانی که ترجیح می دهند سبک سفر کنند محسوب می شود. یکی از ویژگی های مثبت این کیسه خواب داشتن زیپ سراسری می باشد. این ویژگی سبب می گردد تا کیسه خواب به صورت کامل باز شود. و در مواقعی که داخل کیسه خواب گرم می شود نیز بتوان از آن استفاده نمود . کیسه خواب BOLGHAIS700 با داشتن دمای کامفورت 0 کیسه خواب BOLGHAIS سه فصل محسوب می شود. که برای انواع برنامه ای کوهنوردی و کمپینگ قابل استفاده می باشد . پارچه استفاده شده در این کیسه خواب جزو با کیفیت ترین پارچه های کمپانی Snow Hawk می باشد. که مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی و پوسیدگی دارد. آستر داخلی نیز بسیار لطیف بوده و با پوست بدن سازگاری مناسبی دارد . همچنین زیپ و کلیه یراق آلات این محصول ساخت شرکت YKK می باشد . داخل کیسه خواب در پشت زیپ یک کانال پر وجود دارد تا سرما از قسمت زیپ به داخل نفوذ نکند. همچنین برای قسمت گردن نیز یک کانال پر جداگانه در داخل کیسه خواب BOLGHAIS تعبیه شده است تا گرم تر بماند. کلاه کیسه خواب BOLGHAIS بسیار جادار می باشد. و با چفت کردن بند آن علاوه بر این که قسمت زیادی از صورت پوشیده می شود. مانع از نفوذ هوای سرد به داخل کیسه خواب می گردد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب اسنو هاوک مدل SIRWAN 900 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب snow hawk مدل SIRWAN 900 برای برنامه های کوهنوردی سنگین , مسافرت و کمپینگ در شرایط آب و هوایی سرد یک گزینه ایده آل به حساب می آید . SIRWAN 900 از مرغوب ترین پر اردک با تراکم 90/10 پر شده است و همین عامل سبب شده تا ضمن داشتن دمای قابل تحمل بسیار پایین (دمای کامفورت 13- درجه سانتی گراد) تنها 1430 گرم وزن داشته باشد و در حالت جمع شده تنها ابعادی به اندازه ی 30 x 22 سانتی متر را اشغال کند که برای کیسه خوابی در این رنج بسیار خوب و منطقی می باشد . شرکت snow hawk در ساخت این کیسه خواب , یکی از مرغوب ترین پارچه های خود را که ساخت کمپانی KOLON کره جنوبی می باشد به کار برده است که از ویژگی های آن می توان به وزن کم , خاصیت تنفسی بالا , مقاومت در برابر پارگی و سایش و پوسیدگی و سازگاری با پوست بدن اشاره کرد . همچنین زیپ و کلیه یراق آلات این محصول ساخت کمپانی YKK ژاپن می باشد . داخل کیسه خواب در قسمت پشت زیپ یک کانال پر وجود دارد تا سرما از قسمت زیپ به داخل نفوذ نکند , همچنین برای قسمت گردن نیز یک کانال پر جداگانه در داخل کیسه خواب تعبیه شده است تا گرم تر بماند . کلاه این کیسه خواب بسیار جادار می باشد و با چفت کردن بند آن علاوه بر این که قسمت زیادی از صورت پوشیده می شود مانع از نفوذ هوای سرد به داخل کیسه خواب می گردد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب پاویلو کد 68102 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همیشه داشتن یک کیسه خواب در هر سفری پیشنهاد اولیه فروشگاه اینتکس است، چرا که این محصول از چند جهت جزو ملزومات مسافرت های ماست، اول باید گفت که حادثه خبر نمیکند و شاید هر لحظه به ناچار نیاز به ماندن در بین مسیر شویم. دوم اینکه شاید در سفر مسیر زیبایی را یافتیم و خواستیم آن جا استراحت کنیم یا شب بمانیم. ایمن و تجهیز سفر کنیم. کیسه خواب مسافرتی پاویلو تولید شده تحت لیسانس بست وی امریکا است، این کالا از جنس پلی استر 210 درجه است که -12 درجه تا 10 را پاسخگو است. طول آن 230 سانتی متر است و طرح مومیایی دارد، گتر بالا برای کیپ کردن گردن و صورت در آب و هوای سرد تر را داشته و یک کوله نگه دارنده دارد که زیر کوله پشتی نیز قابل نصب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کمپ مدل g800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهترین کیسه خواب نمونه ای است که بتواند از بدن شما در برابر سرما، رطوبت و نفوذ حشرات در یک تفرجگاه یا هر منطقه تفریحی حفاظت نماید که ما در ساخت این محصول این چنین ارزش هایی را اضافه نموده ایم. امروزه حتی بهترین کیسه خواب های دونفره نیز از الیاف با وزن کم تولید می شوند و این محصول وزن سنگینی ندارد که باعث میشود برای حمل و جابجایی شما دچار دردسر نشوید. علاوه بر این قدرت خوبی در حفظ دمای بدن دارد، اما حجم بسته بندی بزرگ و سنگینی را ارائه نمی دهد. این محصول کاملا ضد آب تولید شده و در دوخت ان از پارچه پلی استر آستر تترون کره ای استفاده شده است که این پارچه به دلیل وجود الیاف پلی استر دارای استحکام بالا و همچنین بخاطر وجود ویسکوز لطافت قابل توجهی در پارچه ایجاد نموده است. همچنین به دیگر خواص این کیسه خواب میتوان به مواردی نظیر حفظ کردن حرارت بدن , ضد باکتری و قابلیت شستشوی زیاد و مداوم اشاره نمود. این کیسه خواب دارای زیپ استخوانی هشت از دو طرف است و مناسب حداکثر قد 190 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کمپ مدل A234 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهترین کیسه خواب نمونه ای است که بتواند از بدن شما در برابر سرما، رطوبت و نفوذ حشرات در یک تفرجگاه یا هر منطقه تفریحی حفاظت نماید که ما در ساخت این محصول این چنین ارزش هایی را اضافه نموده ایم. امروزه حتی بهترین کیسه خواب های دونفره نیز از الیاف با وزن کم تولید می شوند و این محصول وزن سنگینی ندارد که باعث میشود برای حمل و جابجایی دچار دردسر نشوید. علاوه بر این قدرت خوبی در حفظ دمای بدن دارد، اما حجم بسته بندی بزرگ و سنگینی را ارائه نمی دهد. این محصول به دلیل استفاده از پارچه واتر پروف درجه یک کاملا ضد آب تولید شده است. و همچنین این کیسه خواب به دلیل استفاده از پارچه واتر پروف کاملا در برابر باد و سرما مقاوم است و اجازه نفوذ سرما را نمی دهد. این پارچه ها قابلیت بالایی در دفع آب از خود دارند، به نحوی که هیچ گونه مواد و آبی را از بافت خود عبور نمی دهند , به همین دلیل آن ها را با نام پارچه های شمعی ضد رطوبت هم می شناسند. همچنین به دیگر خواص این کالا میتوان به ویژگی هایی نظیر حفظ کردن حرارت بدن , ضد باکتری و قابلیت شستشوی زیاد و مداوم اشاره نمود. این کیسه خواب مناسب حداکثر قد 190 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نیچرهایک مدل CW400 Mummy Large خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پر نیچرهایک مدل CW400 Mummy Large از بهترین الیاف پر با خلوص 90% ساخته شده و مناسب چهار فصل میباشد. این کیسه خواب در کیف مخصوص جمع شده و به اندازه ی یک بطری 1.5 لیتری کوچک می شود. وزن آن بسیار کم است و رویه آن از نایلون 20D مقاوم در برابر نفوذ آب تهیه شده است. این کیسه خواب 930 گرم وزن دارد و برای هر برنامه ای اعم از کمپینگ، هایکینگ، ترکینگ، بک پکینگ، سفر با دوچرخه و موتور و مواردی از این دست ایده آل می باشد. طراحی کیسه خواب CW400، طراحی پاکتی است که نسبت به مدل های مومیایی حجم بیشتری دارد، اما فرد فضای بیشتری برای حرکت دارد. دمای کامفورت کیسه خواب 5 درجه سانتی گراد و دمای لیمیت آن 0 درجه می باشد؛ بنابراین برای استفاده در فصل زمستان و هوای سرد گزینه بسیار خوبی است. در فصول گرم تر سال می توان زیپ کیسه خواب را به طور کامل باز کرد و به صورت دو نفره از آن استفاده نمود. پارچه نایلون 20D 400T به کار رفته در کیسه خواب، مقاومت بالایی به آب دارد و در عین حال سازگار با پوست و ضد حساسیت می باشد. زیپ YKK دو طرفه سبب می شود که بتوان بالا و پایین کیسه خواب را به صورت جداگانه باز کرد. کیسه خواب پر نیچرهایک مدل CW400 Mummy Large دارای کلاه بزرگی است که در قسمت صورت با بند کشی محکم می شود و احتمال نفوذ سرما به داخل را به حداقل می رساند. این مدل یکی از بهترین لوازم خواب و شب مانی در طبیعت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب سی تو سامیت مدل Basecamp BcII Regular خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب همه کاره و جادار ما، Basecamp™ حرکت و یکپارچگی نامحدودی را با تشک شما فراهم می کند تا بتوانید هنگام فرار از خارج از منزل، از راحتی بیشتری برخوردار شوید. سه زیپ دو طرفه تهویه نهایی و کنترل دما را فراهم می کند و اجازه می دهد لایه های بالایی و پایینی از هم جدا شوند و رویه به یک لحاف مستقل برای شرایط گرم تر تبدیل شود. ساختار منحصربه‌فرد WaveLoft™ ما از لایه‌های ضخیم عایق THERMOLITE® استفاده می‌کند که به هم حلقه شده‌اند تا فضای بیشتری را به دست بیاورند و هوای گرم را به دام بیاندازند و گرمای بیشتری را در شرایط سردتر فراهم کنند. ساختار بافل همچنین ناراحتی ناشی از گره خوردن در آستر شل را از بین می برد زیرا تمام پارچه های آستر به پارچه صدفی متصل می شوند. Basecamp™ مناسب برای خوابندگانی که دوست دارند تمام طول خود را دراز کنند یا در یک توپ جمع شوند، راحتی همه کاره را برای افتادن دنده، کمپینگ با ماشین و سفرهای یک روزه از کمپ اصلی فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب فورکلاز مدل MT500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب فورکلاز به گونه ای طراحی شده است که خوابی راحت در دمای 5- درجه و بالاتر داشته باشید.این کیسه خواب دارای دو زیپ دو طرفه می باشد که تهویه عالی را فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نیچرهایک مدل New U Series U350 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب الیاف نیچرهایک مدل U Series Envelope U350 از کیسه خواب های جدید برند نیچرهایک می باشد که در وهله اول برای سفر با سفر با دوچرخه طراحی شده، اما می توان از آن در هر برنامه ای اعم از کمپینگ، کوهنوردی و غیره استفاده کرد. طراحی این کیسه خواب به صورت مستطیلی یا به اصطلاح فنی تر پاکتی است که آزادی حرکت بیشتری در این نوع کیسه خواب ها وجود دارد. کیسه خواب های U Series این قابلیت را دارند که با استفاده از زیپ دو روی کناری به یکدیگر متصل شوند تا کیسه خواب دو نفره به دست بیاید. رویه کیسه خواب از جنس پلی استر 190T می باشد که با الیاف کتان طبیعی پر شده است. پارچه به کار رفته در کیسه خواب قابلیت تنفس دارد و در عین حال سازگار با پوست و ضد حساسیت می باشد. می توان کیسه خواب الیاف نیچرهایک مدل U Series Envelope U350 را کامل باز کرد و از آن به عنوان زیرانداز یا پتو استفاده کرد. دمای کامفورت این مدل 1 درجه و دمای لیمیت آن منفی 2 درجه سانتی گراد می باشد. زیپ کیسه خواب دو طرفه است و می توان قسمت های بالا و پایین را به صورت جداگانه باز کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کایلاس مدل MAGIC CARPET KB110007 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب MAGIC CARPET کایلاس با توجه به دمای کامفورت 15 درجه برای صعود‌های کم ارتفاع و یا شب مانی‌ درطبیعت و کمپینگ‌های تابستانه مناسب است. جنس این کیسه خواب از پر اردک سفید است که وزن پایین و سبکی را دارا می‌باشد. پارچه این کیسه خواب از جنس پلی‌آمید باکیفیت می‌باشد که اتلاف گرما را به حداقل می‌رساند و همچنین از ورود رطوبت تا حدودی به داخل جلو‌گیری می‌کند. زیپ سراسری این کیسه خواب باعث می‌شود در صورت لزوم بتوان از آن به عنوان پتو و یا زیرانداز استفاده کرد. همچنین از این کیسه خواب در زمان بسته بودن می‌توان به عنوان بالشت گردنی استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کچوا مدل Arpenaz 10 double کد F2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب دو نفره کچوا مدل Arpenaz 10 double دارای طراحی مستطیل است. جنس رویه این کیسه خواب از پلی‌استر است. همچنین جنس آستر داخلی آن نیز از پلی‌استر است. این جنس از نرمی و لطافت فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد. همچنین عایق داخل کیسه خواب کچوا از الیاف پر شده است. رویه و تودوزی کیسه خواب، سازگار با پوست و ضد حساسیت می‌باشد. همچنین تا حد زیادی از هدر رفتن دمای بدن جلوگیری می‌کند. این کیسه خواب به همراه بندهای تنظیم خود محیط ایزوله و عایق خوبی برای یک خواب راحت را مهیا می‌کند. زیپ سرتاسری این کیسه خواب علاوه بر امکان تبدیل شدن به پتوی سفری، می‌توانید به عنوان زیرانداز نیز استفاده نمایید. این کیسه خواب دارای دمای کامفورت 10 درجه سانتی‌گراد، دمای لیمیت 5 درجه سانتی‌گراد است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
حجم کیسه خواب کچوا در حالت جمع شده کوچک می‌باشد. حجم این کیسه خواب در حالت بسته 30×40×45 سانتی متر است. این کیسه خواب برای مسافرت، طبیعت‌گردی، کمپینگ و کوه‌نوردی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این کیسه خواب قابل شستشو در ماشین لباسشویی است. کیسه خواب دو نفره کچوا مدل Arpenaz 10 double برای فصل‌های بهار، تابستان و پاییز مناسب می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب سی تو سامیت مدل Flame FmII Regular خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Flame™ ما که برای زنان طراحی شده است تا گرمای بیشتری را در صورت نیاز فراهم کند، زمانی که به کیسه خوابی با کارایی بالا نیاز دارید اما نمی خواهید یک کیسه خواب شما را سنگین کند، به آن دست پیدا می کنید. سری Flame شامل همه چیز است، از یک آستر فوق سبک گرفته تا یک کیف با وزن اکسپدیشن در اواسط زمستان. در حالی که استفاده نهایی بسیار متفاوت است، آنها منعکس کننده اخلاق طراحی مطابق با شرایط آب و هوایی با سبک ترین کیسه ممکن هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نکو مدل ziz-XL کد 104 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سری ziz از کیسه خواب های نکو یکی از با کیفیت ترین کیسه خواب های موجود در بازار می باشد که موجب خوابی بسیار دلچسب می شود. از مواردی که این کیسه خواب را متمایز کرده می شود به آستر پنبه ای داخل کیسه خواب اشاره کرد که مانع از تعریق میشود( تعریق و خیس شدن کیسه خواب موجب لرز و احساس سرما می شود) و گرمای بیشتر و مطلوب تری را احساس می کنید. از دیگر مزایای این مدل استفاده از زیپ های دو طرفه ژاپنی YKK می باشد که معروف ترین برند زیپ در دنیاست . نرمی و استهلاک کم ویژگی این مدل زیپ می باشد. زیپ دو طرفه این امکان را به مصرف کننده می دهد تا هم بتواند از قسمت پای کیسه خواب زیپ را جهت تنظیم دما باز کند و هم از قسمت بالای کیسه خواب. از ویژگی های دیگر این محصول استفاده از الیاف گرمایی بسیار مرغوب می باشد که احساس سبکی و نرمی بسیار بیشتری به نسبت کیسه خواب های دیگر به شما می دهد و هنگام استفاده افزایش حجم بیشتری پیدا می کند. تسمه های مختلف جهت تنظیم ورود و خروج هوا به کیسه خواب یکی دیگر از ویژگی های این محصول می باشد که آن را به یک کیسه خواب حرفه ای تبدیل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کایلاس مدل Camper 5 KB210005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب کوهنوردی و طبیعتگردی کایلاس Kailas Camper 5 KB210005 نسبت گرما به وزن عالی، مناسب برای تنوع وسیعی از محیط ها و فعالیت ها : طبیعتگردی، سفر، کمپینگ و کوهنوردی. -طراحی ارگونومیک، کلاه قابل تنظیم برای گرم نگه داشتن سر -محل قرارگیری پاها طراحی شده بصورت سه بعدی برای فراهم سازی حداکثر راحتی -مواد اولیه نرم و تنفس پذیر بکار رفته در آن نهایت راحتی را در طول خواب امکانپذیر می سازد. -استفاده از فناوری Thermopuff غیر خلاء در فرآیند تولید و حمل و نقل برای اطمینان از عایق بودن -برنده جایزه China Outdoor Industry Annual Award -توصیه شده برای فعالیت های : طبیعتگردی، سفر، کمپینگ و کوهنوردی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کچوا مدل arpenaz 20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب الیاف مدل آرپناز 20 درجه با ابعاد استاندارد 185 سانت طول و عرض 75، به صورت نیم زیپ ابزاری ایده آل برای دوچرخه سواران و راهیان مناطق گرمسیر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کلمن مدل Atlantic Lite 10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب کلمن مدل Atlantic Lite 10، محصولی بی نظیر از کمپانی کلمن که در سفرها، کمپینگ، کوهنوردی و ... مورد استفاده شما قرار می گیرد. این شرکت آمریکایی با بیش از یک قرن تجربه در تولید محصولات طبیعت گردی توانسته سهم بسزایی از بازار جهان را به خود اختصاص دهد. با داشتن کیسه خواب Atlantic در روزهای خنک و سرد سال که برای گذراندن اوقات فراغت به دامان طبیعت می روید، با خیالی آسوده در پایان روز به استراحت خواهید پرداخت. همچنین این کیسه خواب به دلیل برخورداری از دمای کامفورت 10 درجه سانتی گراد و حداقل دمای 10- درجه سانتیگراد، جزء کیسه خواب های گرم و خنک محسوب می شود و مناسب جهت استفاده در فصول بهار، تابستان و پاییز می باشد. کیسه خواب Atlantic دارای رویه و آستری از جنس پلی استر 185T و داخل آن نیز از پلی استر و یک لایه عایق با تکنولوژی Coletherm™ پر شده که این تکنولوژی علاوه بر گرمای مناسبی که ایجاد کرده و آن را حفظ می کند، سبب سبک تر شدن وزن کیسه خواب نمی شود. در این کیسه خواب از تکنولوژی ها و ویژگی های دیگری نیز استفاده شده که به چند مورد از آن در ادامه اشاره می کنیم. یکی از تکنولوژی های به کار فته در این محصول Thermolock™ است که با استفاده از آن امکان نفوذ سرما از طریق زیپ کیسه خواب وجود نخواهد داشت، علاوه بر آن مانع از خروج گرمای داخل کیسه خواب نیز می شود. ویژگی بارزی که در طراحی لبه بالایی کیسه خواب وجود دارد Comfort Cuff بودن آن بوده که هنگام خوابیدن یک لایه نرم و لطیف با صورت شما برخورد خواهد کرد تا حس خوبی را هنگام خواب داشته باشید. قابلیت دیگری که به آن می توان اشاره کرد ZipPlow است، در این سیستم با استفاده از یک راهنمای زیپ، پارچه را از دنده های زیپ دور کرده و جلوی گیر کردن و پاره شدن کیسه خواب را می گیرد، همچنین با قفل شدن زیپ هنگام خواب، بدون نگرانی از باز شدن، می توانید بچرخید. ویژگی دیگری که در این محصول وجود دارد سیستم Roll Control است، با تا کردن کیسه خواب و بستن دکمه و بندی که در کناره کیسه خواب تعبیه شده می توانید آن را با سرعت بیشتر و راحت تر رول کنید، سپس با استفاده بندی که در انتهای کیسه خواب قرار گرفته و سیستم Quick Cord™ نام دارد کیسه خواب را می بندیم و به راحتی درون کیفش قرار می دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب اسنو هاوک مدل zagros 600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب مدل ZAGROS 600 با داشتن 1160 گرم وزن به راحتی در هر کوله ای قرار می گیرد و یک گزینه ایده آل برای یک برنامه کوهنوردی معمولی سفر و کمپینگ محسوب می شود . این کیسه خواب نیز مانند مدل 900 از عایق پر بهره می گیرد و همین عامل سبب وزن و حجم کم و در مقابل شرایط دمایی مطلوب آن می گردد . این کیسه خواب با داشتن دمای کامفورت 5+ درجه سانتی گراد یک کیسه خواب سه فصل محسوب می شود و برای طبیعت گردی و سفر یک گزینه ایده آل به حساب می آید . خوش ساخت بودن و کیفیت بالا پارچه و دوخت از ویژگی های بارز این کیسه خواب محسوب می شود . زیپ این کیسه خواب از نوع SBS می باشد که جزو با کیفیت ترین زیپ های موجود در بازار است . با پوشیدن کلاه این کیسه خواب و چفت کردن بند آن تقریبا قسمت زیادی از صورت پوشیده می شود و تنها قسمت بینی و اطراف چشم ها بیرون باقی می ماند . در داخل کیسه خواب یک جیب چسبدار برای قراردادن اشیائی چون موبایل و... نیز تعبیه شده است . کیسه خواب های ZAGROS و DENA به طور کلی از نظر ظاهری مشابه همدیگر می باشند اما تفاوت این دومدل در وزن و جنس پارچه کیسه خواب می باشد . مدل های ZAGROS نسبت به مدل های DENA وزن کمتری دارند و از جنس پارچه مطلوب تری برخوردار هستند . طول: 190 سانتی متر عرض قسمت تنه: 78 سانتی مترعرض قسمت پایین : 50 سانتی متر جنس بدنه : پر اردکاین کیسه خواب در سه رنگ آبی ،سبزآبی،قرمز می باشد. دمای کامفورت این کیسه خواب 5+ درجه سانتی گراد می باشد. دمای لیمت این کیسه خواب 2 درجه سانتی گراد می باشد. دمای اکستریم این کیسه خواب 5- درجه سانتی گراد می باشد. مناسب سفر های کمپینگ و طبیعت گردی دارای ساک حمل مخصوص دارای درب زیپ دار و بلند دارای شکل مومیایی دارای برش های دقیق برای نواحی مختلف بدن دارای جیب داخلی چسبک دار دارای زیپ SBS

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب مدل المنت دار کد A100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب المنت دار دو نفره و ضد آب یک محصول فوق العاده جذاب مخصوص کسانی است که به خواب خود اهمیت می دهند .شما می توانید از این کیسه خواب به عنوان تشک و پتوی همراه نیز نام ببرید .زیرا این محصول در قسمت کف از پارچه تدی بهره می برد که نرمی آن برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود وقسمت بالایی که درواقع پتوی شما خواهد بود از پارچه خزدار استفاده شده است که علاوه بر نرمی خاص اجازه نمی دهد گرمای بدن شما از دست برود. ما هوای سر شمارا نیز داریم و برای آن یک کلاه در نظر گرفتیم تا برای شما نقش کلاه را به خوبی ایفا کند. این محصول به کسانی که دوست دارند رختخواب خود را در سفرهای آفرود و حتی سفرهایی که به هتل می روند همراه داشته باشند شدیدا توصیه می شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب وانابی مدل Alti SQ 15 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب کوهنوردی و طبیعتگردی آلتی وانابی Wanabee Alti SQ 15 مناسب برای طبیعتگردی در دمای راحت خواب 15 درجه سانتی گراد. -به لطف کلاه و یقه قابل تنظیم خود گرما و عایق بسیار خوبی در برابر سرما ایجاد می کند. -شکل مستطیل آن در ناحیه پاها، آزادی حرکت را برای راحتی بیشتر فراهم می کند. -دارای قابلیت اتصال یک کیسه چپ-زیپ با یک کیسه راست-زیپ برای تبدیل کیسه خواب یک نفره به دو نفره

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب ایزی کمپ کد 0002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب ایزی کمپ کد 0001 برای طبیعت‌گردی طراحی شده است؛ این کیسه‌خواب رویه‌ای از جنس پلی‌استر دارد که مقاومت زیادی دربرابر سایش و پوسیدگی برخوردار است و تراکم زیاد الیاف به‌کاررفته در آن باعث افزایش دوام و استحکام رویه می‌شود و همین موضوع کمک می‌کند تا بتوان از این محصول مدتی طولانی در انواع برنامه‌های خارج‌شهری استفاده کنید. ابعاد این محصول به‌گونه‌ای تخمین زده شده است که با استفاده از آن، فضایی کافی برای استراحت خواهید داشت. این کیسه‌خواب کمی عریض‌تر است تا به‌راحتی برای همه افراد با جثه‌های متفاوت مناسب باشد. کیسه خواب ایزی کمپ دارای طولی برابر با 200 سانتی‌متر است. این ابعاد در نظر گرفته شده کمک می‌کند تا افراد بلندقد هم قادر باشند از این کیسه‌خواب برای داشتن خوابی راحت بهره ببرند. بسته‌بندی کیسه‌خواب کد 001 همچون یک کیف زیپی متصل به محصول است. این کالا علاوه بر کیسه خواب یک بالش، زیرانداز و پتو مناسب نیز است.

معرفی

کیسه خواب خوب یکی از اصلی ترین لوازم کوهنوردی است که هر کوهنوردی حداقل باید یکی از آن ها را داشته باشد. این کیسه بسیار مناسب برای کمپینگ و مسافرت های طولانی در طبیعت است. از مزایای کیسه خواب اسن است که دمای بدن را حفظ می‌کند. کیسه خواب ها در برش ها و شکل های فیزیکی متفاوتی وجود دارد.

ویژگی و کاربرد

با داشتن کیسه خواب شما می‌توانید در طبیعت در هر شرایط آب و هوایی استراحت کنید. اگر دنبال بهترین عایق هستید تا با وزن کم و اندازه کوچک خود کمترین فضا را در وسایل شما حین سفر اشغال کند تهیه یک کیسه خواب به شما توصیه می‌شود. کیسه خواب ایزی کمپ کد 0002 از الیاف ساخته شده است. کیسه خواب های الیاف، به سختی رطوبت را جذب می‌کنند و سریعتر از کیسه خوای پر خشک می‌شوند. از مزایای این کیسه خواب این است که شما دیگر نگران گلوله شدن این کیسه خواب به هنگام خیس شدن نخواهید بود. این کیسه خواب به هنگام خیس شدن خاصیت عایق بودن خود را بیشتر حفظ می‌کند. کیسه خواب ایزی کمپ کد 0002 تک نفره قابلیت استفاده به عنوان بالش، زیر انداز، کیسه خواب و پتو را دارد. جنس رویی این کیسه خواب از پلی استر است. نحوه بسته شدن این کاور با زیپ است. جنس داخلی این کیسه خواب از پلی استر بوده و زیپ از راست باز و بسته می‌شود.

جمع بندی

یکی از مواردی که می‌تواند خستگی یک طبیعت گرد را کم کند داشتن یک خواب راحت و آرام در دل طبیعت است. اما وجود رطوبت، سرمای هوا به خصوص در کوهستان، و یا شب‌های بیابان باعث می‌شود. اما بد نیست به این نکته توجه داشته باشید که حتی اگر قصد داشته باشید که شب را درون چادر به سر کنید بازهم از نیاز شما به کیسه خـواب از بین نخواهد رفت. وزن این کالا 2120 گرم است که قابلیت حمل دارد و به راحتی در خودرو شما جا می‌شود. از مزایای استفاده از کیسه خواب پر شده با الیاف این است که برای مناطق با رطوبت بالا بسیار مناسب هستند. این محصول در اثر رطوبت گلوله نمی‌شود و خاصیت عایق بودن آن افزایش پیدا می‌کند. کیسه خواب ایزی کمپ کد 0002 قابلیت استفاده به عنوان بالش، زیر انداز، کیسه خواب و پتو را دارد. استفاده از کیسه خواب باعث می‌شود تا در سفر احساس بهتری داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید. شما با تهیه این کیسه خواب می‌توانید در طبیعت استراحت کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کنتال مدل nature king خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب کنتال مدل nature king از سری طبیعت گردی و کوهنوردی برند کِنتال به حساب می آید و به کیسه خواب پتویی معروف میباشد . از این کیسه خواب ها به عنوان زیر انداز نیز میتوان استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب مدل KANTAL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب ها همیشه از محصولات پر طرفدار بین کوهنوردان و طبیعت گران بوده اند ، حجم بسته بندی کوچک و نهایتا راحتی از جمله ویژگی های کیسه خواب های KANTAL است.این محصول به راحتی در هر کوله پشتی جا می شود و می توانید در انواع سفر ها و برنامه های کوهپیمایی هم آن را به همراه داشته باشید و خیالتان از یک خواب آسوده در طبیعت راحت باشد . دمای Exterme (حداقل دما) : منفی 12 درجه

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا