ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید میله بارفیکس به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید میله بارفیکس باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر تصمیم به خرید یک میله بارفیکس خانگی دارید، حتما این نکات مهم و راهنمای خرید میله بارفیکس را در نکته خرید تا انتها دنبال کنید.

فواید بارفیکس برای بدن

بارفیکس از جمله حرکات ورزشی‌ای است که تاثیرات بسیار زیادی بر عضلات میانی، پشت، کمر و اساسا تمام بالاتنه دارد. معمولا تمرین با میله بارفیکس را بعد از تمرین‌های ورزشی انجام می‌دهند و کار با این وسیله به شما اجازه می‌دهد تا بر روی تمام عضلات کششی، عضلات پشت و دو سر بازو کار کنید. همچنین شما با این وسیله می‌توانید طیف وسیعی از تمرینات برای تقویت عضلات شکم را نیز انجام دهید.

همانطور که اشاره کردیم، بارفیکس یک حرکت کشش و تقویتی برای بدن است و تاثیر مثبتی بر روی عضلات مختلف بدن داشته که از جمله آنها می‌توان بر تقویت کنندگی عضلات پشت، دستیابی به بدن وی‌شکل (V)، هماهنگی در بین عضلات، کمک به چربی‌سوزی در بدن، از بین رفتن قوز کمر و کمک به رفع افتادگی سینه اشاره کرد.

انواع میله بارفیکس

  • میله بارفیکس چارچوب درب
  • میله بارفیکس ایستاده آزاد
  • میله بارفیکس دیواری
  • میله بارفیکس قابل نصب بر روی سقف
  • میله بارفیکس قابل نصب بر روی تیرچه
  • میله بارفیکس قابل نصب بر روی اهرم

در این مطلب می خوانید: نکات مهم و راهنمای خرید میله بارفیکس

نکات مهم هنگام خرید میله بارفیکس

دستگیره‌های پر شده: مانند میله‌های کششی دیواری، برخی از میله‌های کششی سقفی از دستگیره‌های ساخته شده از فوم با چگالی بالا تشکیل شده‌اند که راحتی بیشتری را فراهم می کند. در واقع، افرادی که دست‌های نرم‌تری دارند، ممکن است استفاده از آن‌ها را آسان‌تر بدانند زیرا از ایجاد پینه جلوگیری می‌کند. اما اگر احساس می‌کنید که دست‌هایتان می‌توانند فشار را تحمل کنند، می‌توانید به جای آن یک مدل فولادی خالص را انتخاب کنید. خوشبختانه، این گیره دارای پوشش پودری است که از لیز خوردن دستان شما در حین ورزش جلوگیری می کند.

ایمنی محصول: به‌عنوان یک علاقه‌مند به تناسب اندام، ترجیح می‌دهید میله‌های کششی یا چانه بالا را خریداری کنید که به شما امکان انجام تمرینات سخت را می‌دهد. با وجود این، هنوز هم بسیار مهم است که یک میله کششی سقفی را انتخاب کنید که بتواند حداکثر ایمنی را تضمین کند. برخی از عواملی که می توانید در نظر بگیرید عبارتند از مواد، منطقه نصب خاص سقف و اندازه گیری سقف شما. برای جلوگیری از تصادف در حین ورزش، حتما یک میله کششی خریداری کنید که به راحتی به سقف شما متصل شود. اگر قصد دارید میله کششی خود را در امتداد خرپاها نصب کنید، حتما آن‌ها را تقویت کنید تا به راحتی قابل دسترسی باشند. می توانید سعی کنید میله‌های نگهدارنده عمودی را بین دو طرف خرپاها بچسبانید تا میله کششی پایدارتر باشد.

ارتفاع میله: میله‌های سقفی زیادی در بازار وجود دارد که در ارتفاعات مختلف موجود هستند. در حالی که برخی از میله‌های کششی منزل حداقل ۲۲ اینچ هر اینچ ۲.۵۴ سانتی متر از سقف فاصله دارند، برخی دیگر تنها ۱۰ اینچ فاصله دارند. میله‌های کششی که برای سقف‌های بلند ساخته شده‌اند ممکن است برای انجام تمرینات ماهیچه‌ای و سینه مفیدتر باشند. اگر اندام نسبتاً کوتاهی دارید، بهتر است برای منزل خود میله‌ای را خریداری کنید که فاصله زیادی با سقف داشته باشد. بعضی از مدل‌ها تا ۳۹ اینچ طول دارند. به این ترتیب، برای رسیدن به میله مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی ورزش کنید.

محدوده تمرین: برخی از میله‌های سقفی فقط از یک صفحه نصب در بالا با عرض محدود تشکیل شده‌اند. این باعث می‌شود تا حدی ناپایدار و برای تحمل وزنه‌های بزرگ مناسب نباشند. اگر قصد انجام تمرینات گسترده مانند کشش پویا و کالیستنیک را دارید، یک متخصص را برای نصب یک میله کششی که حداکثر پایداری را فراهم می‌کند، استخدام کنید. با این کار می‌توانید از هرگونه بی‌ثباتی احتمالی تجهیزات خود در حین ورزش جلوگیری کنید.

تجهیزات جانبی: خرید میله سقفی نصب شده یا میله چانه بالا که می‌تواند چندین لوازم جانبی را در خود جای دهد، می‌تواند راحتی بسیار مورد نیاز را برای شما به ارمغان بیاورد. با انتخاب مدلی که می‌توانید با افزودنی‌های مختلف مانند طناب، کیسه‌های بوکس و تسمه‌های شکمی آن را تقویت کنید، بهتر می‌توانید رژیم ورزشی خود را به حداکثر برسانید. در حقیقت، یک میله کششی سقفی که می توان آن را با حلقه های ژیمناستیک وصل کرد، می تواند به تمرین بهتر شما کمک کند. این به این دلیل است که شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را در ارتفاع خاصی تنظیم کنید و همچنین از آن‌ها برای انجام فشارهای حلقه، شیب، ردیف های معکوس، مگس‌های معکوس و بسیاری از تمرینات دیگر استفاده کنید.

قیمت محصول: همیشه قبل از نهایی کردن خرید خود قیمت محصول را در نظر بگیرید. بهتر است بی‌خیال مدل‌هایی شوید که قیمت ارزانی دارند. این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. البته منظور این نیست که همیشه اجناس گران قیمت باکیفیت هستند، بلکه شما نباید محصولات خیلی ارزان را خریداری کنید.

بهترین برند میله بارفیکس: شرکت‌های زیادی دست به تولید لوازم ورزشی باشگاهی و خانگی مانند میله بارفیکس‌های مختلف، زده‌اند که از آن جمله می‌توان به تن‌زیب، بادی-اسکالپچر، لیوآپ و … اشاره کرد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید میله بارفیکس گفته شد، می توانید میله بارفیکس مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه میله بارفیکس ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل سه لول کد Rk66-105 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میله بارفیکس وسیله‌ای کاربردی و مناسب برای ورزش کردن در صورت نبود زمان کافی برای باشگاه رفتن یا ورزش در خانه است. این وسیله دارای طول متغیر 66 الی 105سانتی‌متر است که به شما امکان نصب آسان و مطابق با طول قرارگیری بارفیکس روی چارچوب را می‌دهد. بارفیکس ازجمله ورزش‌هایی است که تمام عضلات بدن در قسمت بالاتنه را درگیر می‌کند. شما با تمرین مداوم بارفیکس می‌توانید تمام عضلات شامل بازو، ساعد شانه و زیر بغل را حجیم و قوی کنید. از ویژگی این میله بارفیکس وزن قابل‌تحمل 95 کیلوگرم است تا به‌آسانی فردی با این وزن از آن استفاده نماید. میله این وسیله نیز مقاوم و از جنس آهن با رویه کروم است که می‌تواند فشار وارده در هنگام انجام حرکت را به‌آسانی تحمل کند. همچنین دسته بادوام از جنس پی ی سی نیز راحتی بیشتری را در زمان قرارگیری دست روی آن فراهم می‌کند. میل بارفیکس انتخابی سنجیده برای ورزش در بازه زمانی نامشخص است همچنین به تقویت عضلات و تناسب اندام شما نیز کمک شایانی می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس رجال مدل سه لول SuperStrong خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«میل بارفیکس رجال مدل سه‌لول SuperStrong» طراحی زیبا و منحصربه‌فردی نسبت به نمونه قبل خود دارد. ابعاد این میله طوری طراحی شده است که به‌ راحتی برای قرارگیری بین هر چارچوبی، قابلیت بزرگ و کوچک‌شدن دارد. جنس استیل این میله باعث جلوگیری از زنگ‌زدن آن می‌شود و به‌ راحتی بعد از ورزش می‌توانید آن را تمیز کنید. دستگیره‌های پلاستیکی تعبیه‌شده در دو طرف این میله، امکان قرارگیری راحت‌تر و ایمن‌تر دست را در دو طرف میله به شما می‌دهد؛ علاوه‌ بر این دستگیره‌های پلاستیکی به شما کمک می‌کند در هنگام ورزش و هنگام استفاده از آن کمتر احساس خستگی کرده و مدت‌ زمان بیشتری ورزش کنید. همراه این میله‌ بارفیکس، دو پیچ و واشر ارسال می‌شود تا بتوانید آن را به چارچوب در وصل کنید. میله‌ بارفیکس رجال مدل سه‌لول، با توجه به کیفیت مواد به‌کاررفته در آن و طراحی خوبی که دارد، انتخابی سنجیده برای کسانی است که قصد دارند میله‌ بارفیکسی مناسب خریداری کنند. از ویژگی این میله بارفیکس وزن قابل‌ تحمل 115 کیلوگرم است تا به‌آسانی فردی با این وزن از آن استفاده نماید. میله این وسیله نیز مقاوم و از جنس فولادکربن با رویه کروم است که می‌تواند فشار وارده در هنگام انجام حرکت را به‌ آسانی تحمل کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس تن زیب مدل 90119 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میل بارفیکس سه‌لول دستگیره‌ی لاستیکی و راحتی دارد که به شما کمک می‌کند تا در زمان ورزش، کمتر احساس خستگی کرده و بتوانید تمرینات خود را با راحتی بیشتری پیگیری کنید .حرکت بارفیکس یا Pull up یکی از اصلی‌ترین و در عین حال سخت‌ترین حرکات ورزشی است. این ورزش تنها بر اساس وزن بدن انجام می‌شود و نیازی به تجهیزات خاصی جز چیزی که بتوان به آن آویزان شد، ندارد. بسیاری از مردم و حتی ورزشکاران به دلیل سختی این ورزش از آن اجتناب می‌کنند؛ غافل از اینکه همین دشواری نشانه‌ای از آن است که این حرکت پتانسیل بالایی برای بهبود تناسب اندام در بسیاری از جهات دارد. میل بارفیکس سه‌لول از جنس آهن و بسیار بادوام است؛ به‌طوری‌که می‌توانید از آن به مدت طولانی استفاده کنید و با مشکلی از جهت تغییر کیفیت یا شکستن آن مواجه نشوید میل بارفیکس سه‌لول دستگیره‌ی لاستیکی و راحتی دارد که به شما کمک می‌کند تا در زمان ورزش، کمتر احساس خستگی کرده و بتوانید تمرینات خود را با راحتی بیشتری پیگیری کنید - ساخته‌شده از لوله آهنی با آبکاری کروم - دارای دسته‌های با دوام از جنس پی وی سی - قابل نصب روی هر نوع چارچوبی - با توجه به بیضی بودن دو سر آن، بر روی هر نوع چارچوب منحنی یا مسطح قابل نصب است. - راحت و مقاوم - محدوده قابل استفاده: از 67 سانتی‌متر تا 94 سانتی‌متر - در بالای چارچوب درب برای حرکات بارفیکس و در پایین آن برای حرکات دراز نشست قابل استفاده است. - با توجه به کیفیت و نوع طراحی، نسبت به موارد مشابه داخلی و خارجی در مقابل نیروی وزن، انحنای کمتری دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بارفیکس دیواری پاورکس مدل تک پایه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بارفیکس دیواری پاورکس طراحی زیبا و منحصربه‌فردی دارد. جنس فولاد مستحکم این میله باعث جلوگیری از زنگ‌زدن آن و تحمل وزن تا 90 کیلوگرم می‌شود و به‌راحتی بعد از ورزش می‌توانید آن را تمیز کنید. این بارفیکس دیواری حرفه‌ای مناسب افراد ورزشکار و حرکات ورزشی حرفه‌ای در باشگاه و منزل می باشد. امکان نصب کیسه بکس را دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل هیراد کد 9590 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع بارفیکس با حلقه ای که روی میله تعبیه شده است میتواند علاوه بر بارفیکس زدن نصب تاب یا کیسه بوکس هم انجام داد تا اینگونه همزمان چند نوع استفاده شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل MBM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میل بارفیکس به عنوان یک وسیله چند کاره در منزل، محیط کار و باشگاه برای کلیه سطوح سنی قابل استفاده و مفید است. میل بارفیکس سه لول MBM خواص کامل یک میل بارفیکس عالی و مطمئن است. از خواص این محصول میتوان به بدنه فلزی استیل بسیار زیبا و محکم ، تنظیم طول میل بارفیکس بصورت پیچشی و بسیار آسان و همچنین دسته هایی با جنس PVC شیار دار جهت راحتی استفاده ، اشاره کرد. میل بارفیکس MBM دارای سه لوله داخل هم می باشد که لوله اول به عنوان تنه ی اصلی در وسط قرار دارد و لوله های دوم و سوم در کناره های میله جهت تنظیم طول میل بارفیکس کار گذاشته شده است. سری های متصل به چارچوب بیضی شکل است و توانایی نصب روی هر نوع چارچوبی را دارد . حداقل و حد اکثر عرض میله: 68 تا 94 سانتیمتر می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بارفیکس دیواری مدل AM42 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد برای انجام کارهای شخصی خود نظیر ورزش کردن ،با مشکل کمبود وقت مواجه شده اند از این رو ورزش در خانه و یا محل کار رونق زیادی پیدا کرده است. بارفیکس از جمله ورزش هایی است که تمام عضلات بدن در قسمت بالا تنه را درگیر میکند . شما با تمرین مداوم بارفیکس میتوانید تمام عضلات شامل بازو ، ساعد شانه و زیر بغل را حجیم و قوی کنید + این بارفیکس 3 لول از ابعاد بسیار مناسب برخوردار است این محصول 2 روکش ابری نرم در دوطرف میله دارد که سبب افزایش ایمنی (سر نخوردن دست ) و احساس راحتی در شما ایجاد میکند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میل بارفیکس تن زیب مدل Three Bar خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد برای انجام کارهای شخصی خود نظیر ورزش‌کردن، با مشکل کمبود وقت مواجه شده‌اند؛ به همین دلیل استفاده از وسایلی که در هر مکانی قابل‌نصب باشند، رونق زیادی پیدا کرده است. میل بارفیکس «تن زیب» مدل «Three Bar» نیز از ابعاد بسیار مناسبی برخوردار است و به شما کمک خواهد کرد تا با نصب آن در خانه، محل کار و... تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنید. این میله‌ی بارفیکس دستگیره‌ی لاستیکی و راحتی دارد که به شما کمک می‌کند تا در زمان ورزش، کمتر احساس خستگی کرده و بتوانید تمرینات خود را با راحتی بیشتری پیگیری کنید. میله‌ی استفاده‌شده در این بارفیکس از جنس آهن و بسیار بادوام است؛ به‌طوری‌که می‌توانید از آن به مدت طولانی استفاده کنید و با مشکلی از جهت تغییر کیفیت یا شکستن آن مواجه نشوید. این میل بارفیکس دارای قابلیت تنظیم اندازه بوده؛ بنابراین در چارچوب‌هایی تا عرض 95 سانتی‌متر قابل‌استفاده است. همچنین این وسیله از قابلیت نصب بسیار مناسبی برخوردار است و می‌توانید به‌سادگی آن را روی سطوح منحنی و مسطح نصب کرده و با استفاده از آن به انجام حرکت بارفیکس بپردازید. میل بارفیکس تن زیب مدل Three Bar با برخورداری از میله‌ای با‌دوام و ابعادی مناسب به شما امکان می‌دهد تا در هر شرایط و هر زمانی که خواستید، تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنید.

میل بارفیکس تن زیب مدل Three Bar

ویژگی و اجرا صحیح تمرینات بارفیکس

      بارفیکس میله‌ای از جنس فلز یا چوب است که به‌صورت افقی روی دو پایه یا ستون مثل چارچوب خانه، نصب می‌شود. سپس ورزشکار با آویزان شدن از آن می‌تواند حرکات تعادلی، قدرتی و چرخشی را انجام ‌دهد. لازم به ذکر است که آلومینیوم و استیل بهترین آلیاژ برای میله بارفیکس محسوب می‌شود اما از آلیاژهای متفاوتی ساخته می‌شود که انجام تمرینات درست آن ضروری‌تر به نظر می‌رسد. میل بارفیکس تن زیب مدل Three Bar از جنس آهنی بادوام و مقاوم قابلیت نصب بر روی چارچوب منحنی و مسطح را دارد تا به‌راحتی بتوانید در هر شرایطی تمرینات مختلف برای تقویت عضله و همچنین عضله سازی را انجام دهید. بارفیکس انجام تمرینات با استفاده از وزن بدن است که انجام مستمر آن باعث شکل‌گیری و تقویت عضلات پشت، زیر بغل و بازوها می‌شود که درنتیجه‌ی آن ‌بدن چهارشانه‌تر به نظر می‌رسد. به‌طورکلی استفاده از این ابزار نقش مهمی در زیبایی‌اندام می‌گذارد.

    ازآنجاکه حرکت بارفیکس بستگی به وزن شما دارد تا با غلبه بر نیروی جاذبه بتوانید حرکات را انجام دهید.  این تمرینات برای هر کسی و در هر سنی می‌تواند مناسب باشد زیرا انجام مستمر آن باعث تقویت عضلات و از بین رفتن آسیب‌دیدگی می‌شود. میله بارفیکس تن زیپ طراحی راحت و مناسب برای کاربر دارد به این شکل که این میله دارای دستگیره‌ای لاستیکی است که با قرارگیری دست روی آن از لیز خوردن یا تعریق جلوگیری می‌شود تا دست‌ها با مقاومت و توان بیشتری میله را نگه دارند. در این صورت تعداد تکرارها در تمرینات بارفیکس را راحت‌تر و به‌طور کامل قابل‌اجرا هستند.

      بارفیکس‌ها دارای تنظیم اندازه دلخواه هستند تا در طولی متفاوت بر روی چارچوب‌ها نصب شوند این تغییر طول امکان اتصال راحت آن در هر شرایطی در خانه یا محل کار را می‌دهد. میل بارفیکس تن زیب مدل Three Bar با تغییر طول تا 95 سانتی‌متر قابلیت تنظیم را دارد که می‌توانید از آن برای انجام تمرینات بارفیکس استفاده کنید.

      انجام صحیح حرکت بارفیکس با تقویت عضلات پشت،ذشانه و بالاتنه همراه است که از مشکلات ستون فقرات مثل گوژپشتی جلوگیری می‌کند. به‌علاوه به تقویت عضلات شکم نیز کمک می‌کند. این مشکلات و آسیب‌دیدگی‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که به خاطر ضعف عضلات بالاتنه، ابتدا شانه‌ها و عضلات سینه دچار افتادگی شده و درنهایت منجر به این مشکلات می‌شود. بارفیکس حتی به‌عنوان در تمرینات درمانی مثل فیزیوتراپی یا آسیب‌دیدگی شانه و کتف مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا به تقویت تمام عضلات با انجام تمرینات مختلف می‌پردازد.

      میله‌های بارفیکس همان‌طور که قبلاً اشاره شد از جنس‌های متفاوتی تهیه‌شده که در هنگام خرید به‌ آن باید توجه شود. میله بارفیکس تن زیپ با جنس بدنه آهن قابلیت تحمل وزن 90 کیلوگرم را دارد. پس در هنگام استفاده از بارفیکس و آویزان شدن از آن به این نکته توجه کنید تا هم تمرینات را به‌درستی انجام داده و هم دچار آسیب‌دیدگی نشوید.

نتیجه گیری

  بارفیکس یکی از بهترین ابزار ورزشی بدن‌سازی و پرورش اندام است که به‌صورت حرفه‌ای در رشته‌‌های مختلف مثل ژیمناستیک و پرورش اندام استفاده می‌شود. انجام مستمر حرکت بارفیکس تأثیری مثبت بر تقویت عضلات و شکل‌گیری آن‌ها خواهد گذاشت. برای انجام درست حرکت بارفیکس کف دست به سمت صورت بوده که فاصله آن‌ها از هم 15 سانتی‌متر است و با خم کردن آرنج خود را به سمت بالا می‌کشید. داشتن یک میله بارفیکس برای انجام تمریناتی که زمان کافی برای رفتن به باشگاه ندارید مناسب خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل تک لول حلقه دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع بارفیکس با حلقه ای که روی میله تعبیه شده است میتواند علاوه بر بارفیکس زدن نصب تاب یا کیسه بوکس هم انجام داد تا اینگونه همزمان چند نوع استفاده بشود کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل سه لول خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میله بارفیکس سه لول و با قابلیت تحمل وزن بالا تا 200 کیلوگرم میباشد. اندازه این میله متغیر و از حداقل 62 سانت تا 95 سانتی متر قابل تنظیم میباشد. دارای دو عدد قلاب مخصوص آویزان کردن تاب کودک یا کیسه بکس میباشد. سرهای بیضی با لاستیک های مخصوص باعث شده این میله بارفیکس به تمامی چهارچوب ها نسل جدید و قدیم قابل استفاده باشد . همچنین گزینه ای بسیار مناسب برای آویزان کردن انواع تاب کودک راحتی و چوبی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل حلقه دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میله بارفیکس سه لول و با قابلیت تحمل وزن بالا تا 200 کیلوگرم میباشد. اندازه این میله متغیر و از حداقل 62 سانت تا 95 سانتی متر قابل تنظیم میباشد. دارای دو عدد قلاب مخصوص آویزان کردن تاب کودک یا کیسه بکس میباشد. سرهای بیضی با لاستیک های مخصوص باعث شده این میله بارفیکس به تمامی چهارچوب ها نسل جدید و قدیم قابل استفاده باشد . همچنین گزینه ای بسیار مناسب برای آویزان کردن انواع تاب کودک راحتی و چوبی میباشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کیسه خواب به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل سه لول 5210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میله بارفیکس بدنسازی سه لول Rejal Barfix bar 5210 فوق بسیار با کیفیت و عالی برای ورزش شما عزیزان و ورزشکاران می باشد تا با ارامش خاطر و لذت کامل به ورزش مورد علاقتان بپردازید و استفاده کامل ببرید. انجام بارفیکس یکی از چالش برانگیزترین تمرینات ورزشی است که فواید بسیاری از جمله تقویت عضلات ستون فقرات و افزایش استقامت بدن دارد. میله بارفیکس ، از جنس استیل می باشد که باعث جلوگیری از زنگ‌ زدن می‌شود و به‌ راحتی بعد از بارفیکس می‌توانید آن را تمیز کنید. این میله بارفیکس از نوع سه لول است و ابعاد آن به صورتی است که برای قرارگیری بین هر چارچوبی قابلیت بزرگ و کوچک شدن دارد. دوام و استحکام بالایی دارد و می تواند وزنی در حدود 100 کیلوگرم را تحمل کند. این میله که قابلیت تغییر طول بین 67 تا 95 سانتیمتر را دارد. به منظور جا گیری راحت دست ها بر روی میله دستگیره های پلاستیکی ضد عرق و ضد لغزشی بر روی میله تعبیه شده است. همراه این میله ‌ی بارفیکس دو پیچ و واشر نیز برای نصب راحت تر آن به چارچوب وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بارفیکس دیواری مدل سقفی پاورکس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بارفیکس سقفی مدل پاورکس طراحی شیک و مدرن دارد. جنس فولاد مستحکم این میله باعث جلوگیری از زنگ‌زدن آن و تحمل وزن تا 120 کیلوگرم می‌شود و به‌راحتی بعد از ورزش می‌توانید آن را تمیز کنید. این بارفیکس سقفی حرفه‌ای مناسب افراد ورزشکار و حرکات ورزشی حرفه‌ای در باشگاه و آپارتمان می باشد. دستگیره‌های پلاستیکی تعبیه‌شده در دو طرف میله، امکان قرارگیری راحت‌تر و ایمن‌تر دست را در دو طرف میله به شما می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بارفیکس دیواری مدل DY-320 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میله بارفیکس چند منظوره مدل DY-320 یک وسیله ورزشی بسیار پرکاربرد است. امروزه با توجه به مشغله زیاد افراد ، بسیاری ترجیح می‌دهند تا در منزل و در وقت فراغت خود ، تمارین ورزشی مختلفی انجام دهند. بارفیکس یکی از محبوبترین تمارین ورزشی است که می توان آن را در هر خانه‌ای انجام داد.این تمرین کمک می‌کند تا عضلات بالاتنه تقویت شوند و از این رو بسیار می تواند در تناسب اندام شما نقش موثری داشته باشد. برای انجام این تمرین در منزل به تنها چیزی که نیاز دارید یک میل بارفیکس با کیفیت است. میله بارفیکس چند منظوره مدل DY-320 یک میله بارفیکس بسیار مقاوم بوده که تنها 2 کیلوگرم وزن دارد و از طرفی می تواند وزن نسبتا خوبی را تحمل کند.این میل بارفیکس به‌گونه‌ای طراحی شده است که می ‌توان آن را بر روی بیشتر چارچوب‌های در نصب کرد . در واقع این وسیله با دو بازویی که در اطراف خود دارد می تواند تا طول حدود 92 سانتی‌متر کشیده شود. این قابلیت آن را مناسب برای نصب بروی چارچوب درهای منزل یا محل کار می‌کند. ویژگی دیگری که این میل بارفیکس دارد وجود دسته‌های محکم است که دستگیره‌هایی از جنس فوم بر روی آن قرار گرفته است. جنس فوم این دستگیره ها از چسبیدن دست به میل بارفیکس جلوگیری می‌کند. همچنین وقتی دمای محیط سرد است ، این دستگیره ها به‌خاطر جنسشان گرم‌تر از دمای محیطند و این وضعیت بهتری را برای هر کاربر فراهم می‌کند. نصب این میل بارفیکس با توجه به دسته‌های محکم آن کاملا امن بوده و برای تحمل وزن یک شخص طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بارفیکس دیواری مدل سقفی پاورکس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بارفیکس سقفی مدل پاورکس طراحی شیک و مدرن دارد. جنس فولاد مستحکم این میله باعث جلوگیری از زنگ‌زدن آن و تحمل وزن تا 120 کیلوگرم می‌شود و به‌راحتی بعد از ورزش می‌توانید آن را تمیز کنید. این بارفیکس سقفی حرفه‌ای مناسب افراد ورزشکار و حرکات ورزشی حرفه‌ای در باشگاه و آپارتمان می باشد. دستگیره‌های پلاستیکی تعبیه‌شده در دو طرف میله، امکان قرارگیری راحت‌تر و ایمن‌تر دست را در دو طرف میله به شما می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل ساده قلاب دار s80 بسته 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسته 10 عددی میله بارفیکس مدل حلقه دار 80 سانتی متری مناسب مغازه داران و کلی فروشانی که قصد دارند با قیمت مناسب تر از فروش جزئی کالاها را خریداری کنند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل HB-21 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد برای انجام کارهای شخصی خود نظیر ورزش‌کردن، با مشکل کمبود وقت مواجه شده‌اند؛ از این رو ورزش در خانه و یا محل کار رونق زیادی پیدا کرده است. بارفیکس ازجمله ورزش‌هایی است که تمام عضلات بدن در قسمت بالاتنه را درگیر می‌کند. شما با تمرین مداوم بارفیکس می‌توانید تمام عضلات شامل بازو، ساعد شانه و زیر بغل را حجیم و قوی کنید. میل بارفیکس دو لول تتیس مدل HB-21 از ابعاد بسیار مناسب و طراحی زیبا و منحصربه‌فردی برخوردار است و به شما کمک خواهد کرد تا با نصب آن در خانه، محل کار و... تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنید. این محصول دو روکش لاستیکی نرم در دو طرف میله دارد که سبب افزایش ایمنی (سر نخوردن دست) و ایجاد احساس راحتی در شما می شود. جنس این محصول آهن با روکش آبکاری کروم می باشد که این موضوع سبب افزایش دوام و عمر کالا می گردد؛ به‌طوری‌ که می‌توانید از آن بدون شکستن و کاهش کیفیت به مدت طولانی استفاده کنید. این میل بارفیکس دارای قابلیت تنظیم اندازه است، اجزای این محصول شامل یک میله ثابت و یک میله متحرک است که با پیچاندن آن طول محصول تغییر می کند؛ بنابراین در چارچوب‌هایی تا عرض 105 سانتی‌متر قابل‌استفاده است. همچنین این وسیله به راحتی قابل نصب بوده و سری های لاستیکی و بیضی شکل آن روی چهارچوب های مسطح و غیرمسطح (چهارچوب های زاویه دار فرانسوی) نصب می شود. لذا میل بارفیکس دو لول تتیس مدل HB-21 انتخابی سنجیده برای کسانی است که قصد دارند میله‌ی بارفیکسی مناسب خریداری کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل T-2000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میل بارفیکس سه لول سر گرد T-2000 معرفی شده ساخت کشور ((تایوان)) در این بخش دارای طراحی زیبا و منحصرفردی است. ابعاد این میله طوری طراحی شده است که به راحتی برای قرارگیری بین هر چارچوبی قابلیت بزرگ و کوچک شدن دارد. جنس استیل آبکاری شده با کروم این میله باعث جلوگیری از زنگ زدن آن می‌شود و شما به راحتی بعد از ورزش می‌توانید آن را تمیز کنید. دستگیره‌های اسفنجی تعبیه شده در دو طرف این میله به شما امکان قرارگیری راحت‌تر و ایمن‌تر دست را در دو طرف میله می‌دهد. ابعاد میل بارفیکس سه لول سر گرد T-2000 به شما این اجازه را می دهد تا این میله را روی چارچوب هایی با عرض 62 تا 100 سانتیمتر نصب کنید. علاوه بر این دستگیره‌های اسفنجی به شما کمک می‌کند در هنگام ورزش و هنگام استفاده از آن کمتر احساس خستگی کرده و مدت زمان بیشتری ورزش کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل سه لول MBM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میل بارفیکس MBM مدل سه لول انتخابی سنجیده برای تقویت عضلات بازو و ساعد است البته علاوه بر بازو و ساعد تمام عضلات زیر بغل و شانه را نیز حجیم کرده و به تقویت و شکل‌گیری آن‌ها کمک می‌کند. بارفیکس های برند ام بی ام در دو نوع روکش دار و بدون روکش بفروش میرسد و بارفیکس هایی که دارای کارتن هستند صادراتی نامیده میشوند و دارای هزینه بالا تری هستند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل P905-R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میله بارفیکس مدل P905-R ساخت کشور تایوان بوده و دارای تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارا میباشد همچنین جنس بدنه آن بدنه استیل با دسته های اسفنجی درجه یک از نوع سر گرد میباشد. طول محصول فوق با قابلیت تنظیم از 60 تا 95 سانتی متر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس مدل سه لول 2450 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بارفیکس واژه ای فرانسوی ) است که یکی از لوازم و تجهیزات اصلی ورزش ژیمناستیک حرفه ای محسوب می شود. این وسیله در زبان انگلیسی به Horizontal Bar شناخته می شود و تشکیل شده از یک میله افقی از جنس فولاد است که از نوع خانگی آن بعنوان ابزاری در جهت تقویت بدن و در نوع باشگاهی به طور معول در باشگاه های بدنسازی با اهدافی نظیر افزایش استقامت بدنی، پرورش عضلات بازو، سینه، زیر بغل و .. مورد استفاده قرار می گیرد. فلسفه تمرینی بارفیکس در واقع به چالش کشیدن بدن در مقابله با نیروی جاذبه زمین است. حرکات تمرینی این وسیله جزوء حرکات اولیه و پایه ای در ورزش بدنسازی به شمار می آید نکته ای که در خصوص تمرین با بارفیکس از اهمیت ویژه ای برخوردار است این است که تمرینات مداوم آن باعث تقویت و حجم گیری عضلات نخواهد شد بلکه شیوه اجرای کامل و صحیح تمرین رمز موفقیت آن خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بارفیکس دیواری مدل پاورکس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بارفیکس دیواری مدل پاورکس طراحی زیبا و منحصربه‌فردی دارد. جنس فولاد مستحکم این میله باعث جلوگیری از زنگ‌زدن آن و تحمل وزن تا 140 کیلوگرم می‌شود و به‌راحتی بعد از ورزش می‌توانید آن را تمیز کنید. این بارفیکس دیواری حرفه‌ای مناسب افراد ورزشکار و حرکات ورزشی حرفه‌ای در باشگاه و منزل می باشد. دستگیره‌های پلاستیکی تعبیه‌شده در دو طرف میله، امکان قرارگیری راحت‌تر و ایمن‌تر دست را در دو طرف میله به شما می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس پلی فکتوری مدل سه لول کد PLF3163 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه به‌دلیل زیاد بودن مشغله افراد و همچنین کمبود وقت و زمان، بسیاری از افراد به ورزش‌های خانگی روی آورده‌اند. کمبود جا نیز یکی از دلایلی است که بعضی افراد به دنبال انجام ورزش‌هایی هستند که به فضای زیادی نیاز نداشته باشد. یکی از وسایلی که می‌تواند بسیار کمک کند، میله بارفیکس است. میله بارفیکس پلی فکتوری مدل PLF1960 یکی از این وسایل است که به بازار عرضه شده. این میله وزن سبکی داشته و جنس آن فلزی است. کمترین طول این میله بارفیکس 65 سانتی‌متر و بیشترین طول آن 95 سانتی‌متر است. این میله از فولاد ساخته شده و مقاومت بالایی دارد. ضخامت این میله بارفیکس تقریبا 3 سانتی‌متر است که میزان مطلوبی محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک میله بارفیکس برای منزل هستید تا بتوانید در خانه نیز به ورزش بپردازید، این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.همچنین این میله بارفیکس دارای سری بیضی می باشد که برای انواع چارچوب در مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس اورانوس مدل 32mm.120kg خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با قوز کردن بیش از اندازه پشت کامپیوتر و تمرکز زیادی روی حرکات سینه، با مشکل روبه‌رو خواهید شد. سندرم متقاطع فوقانی زمانی رخ می‌دهد که ماهیچه‌های گردن، قسمت فوقانی کمر و قفسه سینه نامتعادل شده، خیلی جمع شده یا زیادی کشیده می‌شوند. این منجر می‌شود سر شما رو به جلو قرار بگیرد و قسمت پشتیتان هم زیادی قوز شود، یا به اصطلاح دولا شوید. بارفیکس یکی از اساسی‌ترین تمرین‌‌ها با وزن بدن است و می‌تواند کمک فراوانی به افزایش نیرو و استقامت بدنی کند. کم‌وبیش همه‌ی ورزشکاران در همه‌ی گروه‌های ورزشی این حرکت را انجام می‌دهند و از آن برای آماده‌سازی بدن کمک می‌گیرند. میله بارفیکس اورانوس مدل 32mm.120kg از جنس آهن، پلاستیک، اسفنج بوده و قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد. این محصول سه لول بوده و مناسب برای افراد سنگین وزن است. حداکثر عرض این محصول 90 سانتی متر می‌شود. شما با تهیه این محصول می‌توانید در هر زمان به ورزش مشغول شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بارفیکس دیواری مدل MG1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این محصول از فولاد میباشد که آن را قادر می سازد تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند .ارگونومی عالی این محصول موجب استفاده مناسب از این محصول می باشد .دسته های این بارفیکس دارای روکش پلاستیک فشرده میباشد که از لیز خوردن دست جلوگیری میکند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میل بارفیکس تن زیب مدل Dastyareh خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میل بارفیکس «تن زیب» مدل Dastyareh وسیله‌ای کاربردی و مناسب برای ورزش کردن در صورت نبود زمان کافی برای باشگاه رفتن یا ورزش در خانه است. این وسیله دارای طول متغیر بین 65 تا 95 سانتی‌متر است که به شما امکان نصب آسان و مطابق با طول قرارگیری بارفیکس روی چارچوب را می‌دهد. بارفیکس ازجمله ورزش‌هایی است که تمام عضلات بدن در قسمت بالاتنه را درگیر می‌کند. شما با تمرین مداوم بارفیکس می‌توانید تمام عضلات شامل بازو، ساعد شانه و زیر بغل را حجیم و قوی کنید. از ویژگی این میله بارفیکس وزن قابل‌تحمل 85 کیلوگرم است تا به‌آسانی فردی با این وزن از آن استفاده نماید. میله این وسیله نیز مقاوم و از جنس آهن با رویه کروم است که می‌تواند فشار وارده در هنگام انجام حرکت را به‌آسانی تحمل کند. همچنین دسته بادوام از جنس پی ی سی نیز راحتی بیشتری را در زمان قرارگیری دست روی آن فراهم می‌کند. میل بارفیکس تن زیب مدل Dastyareh انتخابی سنجیده برای ورزش در بازه زمانی نامشخص است همچنین به تقویت عضلات و تناسب اندام شما نیز کمک شایانی می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس رجال مدل Super Strong خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«میل بارفیکس رجال مدل سه‌لول SuperStrong» طراحی زیبا و منحصربه‌فردی نسبت به نمونه قبل خود دارد. ابعاد این میله طوری طراحی شده است که به‌ راحتی برای قرارگیری بین هر چارچوبی، قابلیت بزرگ و کوچک‌شدن دارد. جنس استیل این میله باعث جلوگیری از زنگ‌زدن آن می‌شود و به‌ راحتی بعد از ورزش می‌توانید آن را تمیز کنید. دستگیره‌های پلاستیکی تعبیه‌شده در دو طرف این میله، امکان قرارگیری راحت‌تر و ایمن‌تر دست را در دو طرف میله به شما می‌دهد؛ علاوه‌ بر این دستگیره‌های پلاستیکی به شما کمک می‌کند در هنگام ورزش و هنگام استفاده از آن کمتر احساس خستگی کرده و مدت‌ زمان بیشتری ورزش کنید. همراه این میله‌ بارفیکس، دو پیچ و واشر ارسال می‌شود تا بتوانید آن را به چارچوب در وصل کنید. میله‌ بارفیکس رجال مدل سه‌لول، با توجه به کیفیت مواد به‌کاررفته در آن و طراحی خوبی که دارد، انتخابی سنجیده برای کسانی است که قصد دارند میله‌ بارفیکسی مناسب خریداری کنند. از ویژگی این میله بارفیکس وزن قابل‌ تحمل 120 کیلوگرم است تا به‌آسانی فردی با این وزن از آن استفاده نماید. میله این وسیله نیز مقاوم و از جنس فولادکربن با رویه کروم است که می‌تواند فشار وارده در هنگام انجام حرکت را به‌ آسانی تحمل کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله بارفیکس تن زیب مدل SuperStrong90160 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میل بارفیکس – مدل SuperStrong وسیله‌ای کاربردی و مناسب برای ورزش کردن در صورت نبود زمان کافی برای باشگاه رفتن یا ورزش در خانه است. این وسیله دارای طول متغیر بین 64 تا 95 سانتی‌متر است که به شما امکان نصب آسان و مطابق با طول قرارگیری بارفیکس روی چارچوب را می‌دهد. بارفیکس ازجمله ورزش‌هایی است که تمام عضلات بدن در قسمت بالاتنه را درگیر می‌کند. شما با تمرین مداوم بارفیکس می‌توانید تمام عضلات شامل بازو، ساعد شانه و زیر بغل را حجیم و قوی کنید. از ویژگی این میله بارفیکس وزن قابل‌تحمل 100 کیلوگرم است تا به‌آسانی فردی با این وزن از آن استفاده نماید. میله این وسیله نیز مقاوم و از جنس آهن با رویه کروم است که می‌تواند فشار وارده در هنگام انجام حرکت را به‌آسانی تحمل کند.

میله بارفیکس تن زیب

تقویت قوای جسمانی یک راهِ میان‌بُر برای حفظ سلامتی، دوری از بیماری‌ها، افزایش توان بدن و انرژی است. تمرین‌های مختلفی برای این‌کار وجود دارند که استفاده از بارفیکس و انجام حرکات ورزشی مختلف با استفاده از آن، یکی از محبوب‌ترین تمرین‌هاست. با استفاده از میله بارفیکس تن زیب مدل SuperStrong90160، به راحتی می‌توانید عضله‌سازی کنید و به سوی سلامتی و تناسب اندام پیش بروید. این میله را می‌توانید در خانه نیز استفاده کنید و هر روز دقایقی را برای انجام تمرین‌های مرتبط با بارفیکس اختصاص دهید.

میله تن‌ زیب سه لول بوده و قابلیت تغییر سایز را دارد و به همین دلیل، متناسب با اندازه چهارچوب در می‌توانید آن را تنظیم کنید. یکی از مزیت‌های میله‌های سه لول نسبت به تک لول، قابلیت تغییر سایز است، شما می‌توانید این میله را در صورت نیاز، جمع و همراه خود حمل کنید. این میله بسیار مقاوم است و قابلیت تحمل وزن را تا ۱۰۰ کیلوگرم دارد. این میله بارفیکس مخصوص ورزشکاران، دارای قطر ۳۲ سانتی‌متر بوده و ه دارای طول متغیر بین ۶۷ تا ۹۵ سانتی‌متر است. شما می‌توانید این میله با چهارچوب کاملا فیکس کنید تا موقع تمرین، میله دچار خمیدگی نشود یا سقوط نکند.

محصول مورد نظر از جنس آهن درست شده و رویه آن کروم است. مقاومت بالای این میله باعث شده بتواند وزن را به خوبی تحمل کند و خم نشود. یکی دیگر از ویژگی‌های میله مدل SuperStrong90160، داشتن دستگیره‌هایی از جنس PVC است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی میله را در دست بگیرید. این ویژگی باعث می‌شود دست شما از روی میله لیز نخورد و آسیبی وارد نشود. سری میله به شکل بیضی است که این مزیت به شما اجازه می‌دهد میله را روی هر چارچوبی نصب کنید. بارفیکس یک وسیله مناسب برای تقویت عضلات بالاتنه و حتی پایین‌تنه است. شما می‌توانید با انجام حرکات مختلف مثل پول‌آپ، چین‌آپ، حرکت برف‌پاک‌کن، بالا آوردن زانو و... به وسیله بارفیکس، عضلات خود را تقویت کنید. نحوه استفاده از میله بارفیکس به این صورت است که باید دست‌ها را به اندازه عرض شانه باز کنید و میله را بگیرید و خودتان را از میله آویزان کنید. با رعایت نکات مهم ورزشی مثل پر کردن گودی کمر، خودتان به تنهایی یا با کمک مربی، تمرین‌ها را انجام دهید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا