تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه جوش به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید دستگاه جوش باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

دستگاه جوش ها در انواع مختلفی تولید شده اند که هر یک برای اتصالات مختلفی استفاده می شود. به همین دلیل باید در حین خرید، با توجه به محل و نوع اتصال، دستگاه جوش مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بنابراین در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه جوش در نکته خرید همراهمان باشید تا موارد مهمی را در اختیارتان قرار دهیم.

انواع دستگاه جوش

از مهم ترین انواع دستگاه جوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه جوش الکترود
  • دستگاه جوش آرگون یا تیگ
  • دستگاه جوش CO۲ یا میگ
  • دستگاه جوش میگ و مگ
  • دستگاه جوش الکترونی
  • دستگاه جوش پلاسما
  • دستگاه جوش زیر پودری
  • دستگاه جوش هوا گاز
  • دستگاه جوش اتمی هیدروژن
  • دستگاه جوش پلاستیک
  • نقطه جوش دستی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه جوش

  • از مهم ترین نکات در خرید دستگاه جوش، وزن و ابعاد دستگاه است. هر چه دستگاه از قدرت بالاتری برخوردار باشد، از وزن بیشتری نیز برخوردار است. به همین دلیل بهتر است از دستگاه هایی با وزن کم و پرتابل استفاده کرد.
  • هنگام خرید دستگاه جوش به این نکته نیز توجه لازم را داشته باشید، که ضخامت قطعه ای که قصد جوشکاری آن را دارید چقدر است؛ زیرا هر چه ضخامت قطعه بیشتر باشد، به شدت جریان بیشتری برای جوش آن نیاز است. در واقع میزان شدت جریان تولیدی در دستگاه جوش با توجه به ضخامت قطعه کم و زیاد می شود.
  • معمولاً برندها و شرکت های مطرح تولیدکننده دستگاه جوش، دستگاه های خود را تا حداقل ۱۲ ماه گارانتی می کنند و کاربران می توانند از خدمات پس از فروش آن برخوردار باشند. توصیه می شود از خرید دستگاه های بدون گارانتی خودداری کنید.
  • از محبوب ترین و برترین برندهای این کالا می توان به دستگاه جوش صبا، ایران ترانس، رونیکس، توسن، دیوالت، هیوندای، میلر، آروا، ادون، آینهل، محک و … اشاره کرد.
  • عوامل زیادی روی قیمت این دستگاه ها تاثیر گذار است؛ از جمله شدت جریان، برند دستگاه، نوع کابل، سیستم تهویه، لوازم جانبی، گارانتی و غیره که شما باید تمامی آن ها را هنگام خرید مد نظر داشته باشید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه جوش گفته شد، می توانید دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه جوش ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش الکترود 250 آمپر ایران ترانس مدل IT 250 C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سبک و قابل حمل/ مناسب برای استفاده در مصارف صنعتی و نیمه صنعتی/ طراحی شده برای کار مداوم با الکترود 2.5 ، 3 و 4 و کار مقطعی با الکترود 5 / قابلیت جوشکاری با انواع الکترود 6013،7018، استیل ، آلومینیوم و .../ دارای ولوم استارت اولیه و جلوگیری از چسبیدن الکترود arc force

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش الکترود 300 آمپر ایران ترانس مدل IT 300 C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سبک و قابل حمل/ مناسب برای استفاده در مصارف صنعتی و نیمه صنعتی/ طراحی شده برای کار مداوم با الکترود 2.5 ، 3 و 4 و کار مقطعی با الکترود 5 / قابلیت جوشکاری با انواع الکترود 6013،7018، استیل ، آلومینیوم و .../ دارای ولوم استارت اولیه و جلوگیری از چسبیدن الکترود arc force

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 300 باس مدل ARC-300mini خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش یا اینورتر جوشکاری محصول دیگری از برندباس به نوعی از دستگاه جوش گفته می شود که از فناوری بسیار بالایی برخوردار می باشد که منبع تغذیه ان توانایی فراهم آوردن جریان بالا برای جوشکاری حرفه ای می باشد . کابل برق ورودی دستگاه جوش اینورتر از تک فاز دو رشته برای جریان 220 ولت شهری AC می باشد که این جریان AC توسط یکسری از سوئیچ به جریان متناوب DC تبدیل می شود مقدار جریان خروجی و ولتاژ دستگاه جوش اینورتر قابل تنظیم می باشد و در طول فرایند جوشکاری توسط ولوم آمپر خروجی دستگاه جوش کنترل می شود. دستگاه جوش اینورتر توربو از تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته است و نسبت با دستگاه جوش ترانسفورماتور بسیار کم حجم و سبک و همچنین مصرف برق بسیار کمتری دارد. این دستگاه مینی هستش و برای کارهای سبک و استفاده در ارتفاعات گزینه مناسبی است همچنین این دستگاه ظرفیت جوشکاری الکترود 2.5 را به صورت دائم و الکترود 3 را بصورت مقطعی دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 200 آمپر ویوارکس مدل VR200 TURBO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش 200 آمپر ویوارکس مدل VR200-TURBO مجهز به سیستم IGBT که مبدل ولتاژ اینورتری پر قدرت با فرکانس بالا می‌باشد.تکنولوژی IGBT جدیدترین نوع فناوری در دستگاه ‌های جوشکاری بوده و باعث کیفیت جوش بهتر و نفوذ بیشتر نسبت به فناوری قدیمی‌تر می‌گردد.در این اینورتر جوشکاری یک فن خنک کننده قوى و طراحى مناسب بدنه جهت گردش هواى داخلى دستگاه جا داده شده است.این دستگاه قابلیت کار با الکترود 2.5 تا 3 را دارا بوده و داراى وزن سبک 4.6 کیلو گرمی و حمل آسان است که این دستگاه را نسبت به رقبای خود متمایز نشان می‌دهد.از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به قابلی stick anti (ضد چسبندگی الکترود) و قابلیت Force A اشاره کرد.اینتورتر جوشکاری 200 آمپر ویوارکس دارای یک نمایشگر دیجیتال آمپر متر جهت تنظیم دقیق جریان و نمایش خروجی واقعی دستگاه می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 380 آمپر اینتیمکس کد GB65 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از فناوری روز دنیا IGBT جهت کیفیت جوش بهتر، نفوذ بیشتر، کاهش مصرف انرژی و افزایش کارآمدی را داراست. این مجهز به قابلیت‌های منحصربه‌فرد ازجمله: محافظت در برابر اتصال کوتاه سهولت در ایجاد حوضچه مذاب و جرقه کمتر، ایجاد اتصال سریع و راحت حتی در سطوح زنگ زده است. قابلیت جوشکاری با سیم جوش و الکترود تا سایز 2 و 3 در این دستگاه امکان‌پذیر است. سیستم‌های محافظتی اضافه ولتاژ، اضافه حرارت، اضافه جریان، اضافه بار به منظور افزایش طول عمر دستگاه را دارد. به واسطه جوشکاری روان و سبک این دستگاه امکان جوشکاری آسان برای کاربران مبتدی را دارد. این دستگاه دارای کیف حمل با کیفیت و بند رودوشی است و به واسطه وزن بسیار کم، شانه را اذیت نمی‌کند. این مدل مجهز به ولوم تنظیم شدت جریان جوشکاری تا 380 آمپر به منظور سهولت در جوشکاری و کیفیت بالاتر جوش را دارد که یک صفحه نمایشگر دیجیتال نشکن آن برای افزایش دقت در تنظیم جریان خروجی جوشکاری روی آن تعبیه شده است. همچنین این محصول همراه با این دستگاه کابل و انبرجوش، کابل و انبر اتصال و کیف ارائه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 250 آمپر سما الکترونیک توس مدل MIG_250 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه اینورتر میگ 250امپر سما قابلیت جوشکاری الکترود ومیگ رادارد.دارای کلید اتومات و دستی تورچ قابلیت جوشکاری باسیم 0.8و1و1.2 به صورت مداوم والکترود قابلیت جوشکاری تا سیم 4دایم رادارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 200 آمپر آروا مدل 2177 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوازم جانبی: انبر جوش و انبر اتصال و کابل ولتاژ برق: تکفاز 220 ولت فرکانس: 50 هرتز جریان ورودی ماکزیمم: 37.2 آمپر جریان خروجی: 20 الی 200 آمپر ضریب توان: 0.73 چرخه کاری: 60% کارایی: 85% درجه عایق کاری: F درجه حفاظت بدنه در فضای سر باز: IP21S وزن: 4.5 کیلوگرم ابعاد دستگاه: 230×150×360 میلیمتر قطر الکترودهای مناسب: 2 و 2.5 و 3.2 و 4 و 5

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 320 آمپر اینتیمکس کد Approved خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از فناوری روز دنیا IGBT جهت کیفیت جوش بهتر، نفوذ بیشتر، کاهش مصرف انرژی و افزایش کارآمدی را داراست. این مجهز به قابلیت‌های منحصربه‌فرد ازجمله: محافظت در برابر اتصال کوتاه سهولت در ایجاد حوضچه مذاب و جرقه کمتر، ایجاد اتصال سریع و راحت حتی در سطوح زنگ زده است. قابلیت جوشکاری با سیم جوش و الکترود تا سایز 2 و 3 در این دستگاه امکان‌پذیر است. سیستم‌های محافظتی اضافه ولتاژ، اضافه حرارت، اضافه جریان، اضافه بار به منظور افزایش طول عمر دستگاه را دارد. به واسطه جوشکاری روان و سبک این دستگاه امکان جوشکاری آسان برای کاربران مبتدی را دارد. این دستگاه دارای بند رودوشی است و به واسطه وزن بسیار کم، شانه را اذیت نمی‌کند. این مدل مجهز به ولوم تنظیم شدت جریان جوشکاری تا 320 آمپر به منظور سهولت در جوشکاری و کیفیت بالاتر جوش را دارد که یک صفحه نمایشگر دیجیتال نشکن آن برای افزایش دقت در تنظیم جریان خروجی جوشکاری روی آن تعبیه شده است. همچنین این محصول همراه با این دستگاه کابل و انبرجوش، کابل و انبر اتصال ارائه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوشکاری 350 آمپر گریتک مدل B-mini-MMA-350- خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت گریتک با بهره گیری از تکنولوزی های روز دنیا اقدام به تولید اینورتر جوشکاری کرده است . اینورتر جوشکاری گریتک دستگاهی سبک و قدرتمند است که امکان انواع جوشکاری خانگی و نیمه صنعتی را به کاربر مصرف کننده میدهد . این دستگاه از بروز ترین تکنولوژی دنیا یعنی سیستم پیشرفته IGBT ساخته شده است . مهم ترین ویژگی دستگاه که میتوان به آن اشاره کرد مصرف کمتر انرژی است . سیستم ضد چسبندگی ANTISHOCK . ولوم ARC FORCE. سیستم خنک کنندگی قوی و صفحه دیجیتال از دیگر امکانات این دستگاه میباشد. وسایل همراه دستگاه شامل کابل و انبر جوشکاری اتصال میباشد کاربر مصرف کننده میتواند الکترود 2.5 و 3 را به صورت مدوام استفاده کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 200 آمپر دکو کد DK-7012 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر 200 آمپر دکو با سیستم IGBT با قابلیت جوشکاری دائم الکترود های 3.2 و 60% برای الکترود های 4 دارای جوشکاری با کیفیت و یکنواختی می باشد. کابل 4 متری برای انبر جوش و اتصال. به همراه ماسک جوشکاری. دو ولووم و کانکتور سایز 50، مقاوم برای کارکردهای طولانی با آمپر بالا.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 400 آمپر اوکی مدل MMA 400 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی می باشد و دارای ویژگی های منحصر به فرد بوده است . از جمله کیفیت و دقت جوشکاری بالایی دارد .دستگاه دارای سه ولووم می باشد دارای یک نمایشگر شدت جریان و 3 خازن حرفه ای و ظرفیت بالا دارد دارای 4 HGBT می باشد برد تقویت شده می باشد سبک و قدرتمند می باشد اتاق بزرگ می باشد تراکم جریانی بالاتر از مدل های مشابه دارد طراحی و ساخت شرکت دوو DAEWOO کره در چین می باشد قابلیت جوشکاری الکترود 2، 3 و مقطعی 4 را دارد یک صفحه دیجیتال مخفی(نشکن) دارد کیفیت کاملا متفاوت با مارک های مشابه دارد لوازم جانبی: کابل جوش، کابل اتصال، انبر جوش، انبر اتصال، ماسک جوشکاری دارد قابلیت Anti shock دارد قابلیت Hot start دارد درصد رضایت مشتری بسیار بالا دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 400 آمپر باس مدل ARC-400mini خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش دو ولوم 400 آمپر باس مدل ARC-400mini با توجه تکنولوژی روز دنیا توسط شرکت باس انجام شده تا با وجود ابعاد کوچک 26x18x11 توان خروجی 400 آمپر را در اختیار کاربران قرار دهد، که به وسیله ولوم کنترل جریان توسط کاربران قابل تنظیم است.این ابزار به واسطه دارای بودن تکنولوژی (SMAW) امکان انجام جوش با قوس الکتریکی کنترل شده را ایجاد می‌نماید که توسط کاربران به واسطه ولوم دوم این محصول قابل تنظیم است. از دیگر امکانات این ابزار می‌توان به صفحه نمایشگر دیجیتال اطلاعات دستگاه و همچنین برخورداری از سیستم جوشکاری ضد چسبندگی و قابلیت جوشکاری تا الکترود 3 به صورت مداوم قابلیت جوشکاری با الکترود 4 به صورت مقطعی را اشاره کرد، همچنین به واسطه مجهز بودن به انبرجوش، انبر اتصال، کابل جوش و کابل اتصال و ماسک و شیشه ماسک و فرچه همه در یک کیف چند منظوره BMC، کاربران دیگر نیازی به تهیه اقلام اضافی ندارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش تفنگی 400 آمپر باس کد 400 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش تفنگی باس BOSS از انواع دستگاه‌های جوش رکتیفایر است که مجهز به تکنولوژی IGBT بوده و به لحاظ ظاهری نیز شبیه به دریل است. تفاوت اصلی اینورتر جوش تفنگی BOSS با دیگر دستگاه‌های جوش حذف شدن انبر جوشکاری است. دستگاه جوش اینورتر تفنگی BOSS این قابلیت را دارد که با کمک آن بتوانیم از الکترود‌های مختلف در تمامی قطرهای آن استفاده کنیم و سرعت کار را نیز با سرعت انجام دهیم. انبر جوش که در دستگاه‌های جوش قبلی یک وسیله جانبی است در دستگاه جوش تفنگی حذف گردیده است و این دستگاه در واقع نسل جدیدی از دستگاه‌های جوشکاری است که با وزن کم طراحی ،تولید و به بازار عرضه می‌شود. مزایای دستگاه جوش تفنگی دستگاه جوش تفنگی دارای مزیت‌ها و ویژگی‌های زیادی است که این دستگاه جوش اینورتر تفنگی را به یک وسیله کاربردی تیدیل کرده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 250 آمپر باس مدل MIG/MMA-250 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر جوشکاری دوکاره باس مدل MIG-MMA250 (CO2) یکی از بهترین دستگاه های جوشکاری اینورتری است که برای استفاده در صنایع و کارگاه های صنعتی طراحی شده است. این دستگاه دارای ویژگی های متعددی است که از جمله آنها می توان به قابلیت های جوشکاری MIG و MMA، توان خروجی 250 آمپر، دارای سیستم خنک کننده، وزن سبک و سهولت در حمل و نقل اشاره کرد. با داشتن این ویژگی ها، این دستگاه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها  در دسته اینورترهای جوشکاری دوکاره برای استفاده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اینورتر جوشکاری دو کاره برند باس دارای ولتاژ ورودی 22 ولت و ولتاژ آزاد 67 وات-ولتاژ خروجی 220 آمپر تا 250 آمپر می باشد. چرخه عملکرد این دستگاه جوشکاری 80 درصد است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه پولیش به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 510 آمپر مدل CO2 FC-120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش CO2 FC-120 برای اتصال فولاد ضد زنگ با استفاده از انتقال اتصال کوتاه مورد استفاده قرار میگیرد که در سال 2021 توسط شرکت PERFECT POWER به بازار عرضه شد . این دستگاه دارای طراحی سبک و قابل حمل است شما به سادگی میتواند دستگاه را با خود حمل کنید و اتصال قوی برقرار کنید استفاده از این دستگاه ساده است و بسیار کاربر پسند است . از CO2 FC-120 میتوان در مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد مانند مغازه های مصالح ساختمانی، تعمیرگاه های ماشین آلات، کارخانه تولیدی، مزارع، استفاده خانگی، خرده فروشی و ...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 160 آمپر آروا کد 2116 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در زمان انجام کارهای فنی و تخصصی استفاده از ابزار با کیفیت بسیار مهم است. اینورتر جوشکاری 160 آمپر آروا، یکی از این ابزار با کیفیت بوده که حدود 6 کیلوگرم وزن دارد. یکی از خصوصیات خوب این اینورتر صفحه نمایش دیجیتال آن است که وضعیت را به مصرف‌کننده گزارش می‌دهد. این اینورتر دارای فن خنک ‌کننده بوده که از دیگر خصوصیات آن است و می‌تواند نکته مثبتی دربرابر مدل‌های دیگر اینورترهای جوشکاری موجود در بازار باشد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش صبا الکتریک اینورتری 250 آمپر مدل R-INV-250 V خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش اینورتری تکفاز R-INV-250 V دستگاهی مناسب برای جوشکاری با دو روش MMA (الکترود) و DC TIG (جوش آرگون DC) به صورت لیفت آرک است. سبک بودن (10.5kg) و ابعاد مناسب (cm 39x15.5x30) برای حمل دستی و میزان مصرف برق بسیار پائین از دیگر ویژگیهای شاخص این دستگاه است. تمامی ارکان طراحی دستگاه بر اساس استانداردهای IEC-ISO-CE مرتبط انجام شده است. این دستگاه برای جوشکاری الکترودهای تا سایز 5 (با توجه به شیفت کاری دستگاه) مناسب است. برق ورودی در آن تکفاز با قابلیت جبران سریع و اتوماتیک نوسانات برق ورودی شبکه بوده و به علت استفاده از تکنولوژی اینورتر و بهترین و مرغوبترین نوع IGBT مصرف انرژی بسیار پایینی دارد، این ویژگی سبب شده این دستگاه از مصارف خانگی تا صنایع کارگاهی بهترین انتخاب باشد. وجود قابلیت های دیگری همچون شیفت کاری مناسب، پاشش جوش کم، جریان ثابت و یکنواخت خروجی، سیستم خنک کنندگی حرفه ای دستگاه و کیفیت جوش بالای َآن به همراه قابلیت جوش انواع الکترودها (بجز سلولزی) و نفوذ بالای مذاب به علت ایجاد جریان DC با فرکانس بالا (جوش عکسی) این دستگاه را بسیار پرطرفدار نموده است. وجود نمایشگر دیجیتال جریان خروجی-سیستم HOT START هوشمند-سیستم anti stick و سیستم آرک فورس کار با این دستگاه را به مراتب آسان کرده به نحوی که فرد می تواند عملیات جوشکاری خود را در شهری با دما و رطوبت نرمال به خوبی انجام دهد. بند دوشی برای حمل راحت تر دستگاه نیز در بسته بندی دستگاه قرار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 250 آمپر رونیکس  مدل RH-4605 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه به صورت تک برد ساخته شده است و ولتاژ بی باری آن 65 ولت است. نوع جوش این اینورتر از نوع قوس الکتریکی SMAW است و این دستگاه برقی به یک نمایشگر دیجیتال آمپر مجهز شده است تا تنظیم جریان به صورت آسان و دقیق انجام شود و نمایش خروجی دستگاه به صورت واقعی صورت گیرد. این اینورتر جوشکاری رونیکس دارای سیستم قابلیت تنظیم میزان قوس الکتریکی یا سیستم ARC Force است و سیستم قطع کن حرارتی یا ترموسوئیچ دارد تا از دستگاه در برابر افزایش دما محافظت کند. به علاوه از جمله خصوصیات این دستگاه جوش، داشتن قابلیت ضد چسبندگی یا Anti Stick است که برای کاربری آسان تر با انواع الکترودهای جوشکاری گوناگون کارایی دارد. این دستگاه قابلیت جوشکاری تا الکترود 4 و جوشکاری مقطعی با الکترود 5 را دارد و ولتاژ بی باری بالا و صرفه جویی در مصرف برق از ویژگی های مهم آن است. در این دستگاه، به علت این که فرکانس سوییچینگ به صورت مافوق صوت است، آلودگی صوتی بسیار کمتری نسبت به نمونه های مشابه ایجاد می شود وکلاس عایق این دستگاه خوش ساخت، از نوع F است. برای بهبود عملکرد و افزایش بهره وری، این دستگاه دارای قابلیت تنظیم میزان قوس الکتریکی است و همراه با آن، کابل جوشکاری 1.2 متری، کابل اتصال 1.8 متری، انبر جوش، انبر اتصال و دفترچه راهنما ارائه شده است. این دستگاه جوش 10.3 کیلوگرمی به همراه وسایل جانبی، در یک بسته بندی با وزن مجموع 11 کیلوگرم و ابعاد بسته بندی 28x48x37 سانتی متری عرضه شده است. این دستگاه که توانی برابر با 11.7 کیلو ولت آمپر دارد، ساخت کشور چین است و تحت گارانتی معتبر شرکت رونیکس به فروش می رسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 160 آمپر توسن مدل 1416i خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر جوشکاری 160 آمپر توسن مدل 1416I برای افزایش دقت و کیفیت بیشتر کار؛ مجهز به فن دور بالا (24 ولت)، سیستم Anti-Stick جهت جلوگیری از چسبندگی الکترود به قطعه کار و صفحه دیجیتال آمپرمتر جهت تنظیم آمپر خروجی است. این دستگاه علاوه بر قدرت بالا دارای وزن مناسب 4.8 کیلوگرم است که جابجایی دستگاه را آسان تر می‌کند، از بدنه فلزی با کیفیت و مقاوم ساخته شده و همچنین این دستگاه جوش توسن پلاس قابلیت کار مداوم با الکترود سایز 3 تا جریان 100 آمپر و قابلیت کار با چرخه کاری 35 درصد برای حداکثر جریان 160 آمپر دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 180 آمپر رونیکس مدل RH-4603 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر جوشکاری RH-4603 در حقیقت کاربران را با استارت سریع، قابلیت ضد چسبندگی و تولید جرقه کم از خود راضی نگه می دارد. دستگاه RH-4603 رونیکس می تواند به طور مداوم با الکترودهای MMA تا 3.2 میلی متر کار کرده و موتور آن از یک لایه عایق کلاس F ساخته شده است. اینورتر جوشکاری RH-4603 دارای تجهیزات جوشکاری مطمئن و کامل برای هر جوشکاری تا سطح نیمه صنعتی است. این اینورتر به منظور ارائه جوشکاری بهتر، مجهز به یک ولوم برای تنظیم آسان تر و بهتر برای جوشکاری است. به علاوه این محصول دارای یک صفحه نمایش دیجیتال LCD به منظور افزایش سهولت استفاده و انجام جوشکاری دقیق است. همچنین اینورتر جوشکاری RH-4603 مجهز به یک سیستم خنک کننده حرفه ای به منظور افزایش کارایی، جوشکاری مداوم و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد است. اینورتر RH-4603 رونیکس با جریان خروجی 180 آمپر، یک دستگاه جوش با کیفیت و بادوام است که استفاده از فناوری IGBT در آن باعث افزایش نفوذ و کیفیت جوش، کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی آن شده است. آمپراژ کارکرد یا دامنه‌ جریان جوشکاری این دستگاه در محدوده‌ی 30 تا 180 آمپر است و دارای چرخه‌ عملکرد 60 درصدی (در دمای 25 درجه سانتی گراد) است. این دستگاه به صورت تک برد ساخته شده است و ولتاژ بی باری آن 65 ولت است. نوع جوش این اینورتر از نوع قوس الکتریکی SMAW است و این دستگاه برقی به یک نمایشگر دیجیتال آمپر مجهز شده است تا تنظیم جریان به صورت آسان و دقیق انجام شود و نمایش خروجی دستگاه به صورت واقعی صورت گیرد. این اینورتر جوشکاری رونیکس دارای سیستم قابلیت تنظیم میزان قوس الکتریکی یا سیستم ARC Force است و سیستم قطع کن حرارتی یا ترموسوئیچ دارد تا از دستگاه در برابر افزایش دما محافظت کند. به علاوه از جمله خصوصیات این دستگاه جوش، داشتن قابلیت ضد چسبندگی یا Anti Stick است که برای کاربری آسان تر با انواع الکترودهای جوشکاری گوناگون کارایی دارد. این دستگاه قابلیت جوشکاری تا الکترود 3.2 میلی متری MMAرا دارد و ولتاژ بی باری بالا و صرفه جویی در مصرف برق از ویژگی های مهم آن است. در این دستگاه، به علت این که فرکانس سوئیچینگ به صورت ما فوق صوت است، آلودگی صوتی بسیار کمتری نسبت به نمونه های مشابه ایجاد می شود وکلاس عایق این دستگاه خوش ساخت، از نوع F است. 

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید نردبان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 200 آمپر آروا مدل 2111 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوشکاری «آروا» مدل 2111 مجهز به سیستم حفاظتی خودکار در برابر اضافه جریان، اضافه ولتاژ و اضافه حرارت است. همچنین این اینورتر به کمک تقویت کننده های IGBT از قابلیت جوش فولاد ضدزنگ، فولاد آلیاژی و فولاد سخت کربن‌دار برخوردار است. برای جوشکاری با این اینورتر می‌توان از الکترودهای قلیایی، سلولزی، رتیلی و اسیدی استفاده کرد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 400 آمپر اوکی مدل MMA400 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش 400 آمپر اوکی OK از انواع دستگاه های جوش رکتیفایر است که مجهز به تکنولوژی IGBT بوده که دارای 4 آی جی بی تی می باشد . دستگاه جوش 400 آمپر اوکی OK این قابلیت را دارد که با کمک آن بتوانیم از الکترود های مختلف در تمامی قطر های آن استفاده کنیم و سرعت کار را نیز با سرعت انجام دهیم. انبر جوش که در دستگاه های جوش قبلی یک وسیله جانبی است در دستگاه جوش تفنگی حذف گردیده است و این دستگاه در واقع نسل جدیدی از دستگاه های جوشکاری است که با وزن کم طراحی ،تولید و به بازار عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 640 آمپر مدل CO2MIG180P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش CO2 MIG 180P برای اتصال فلز ضد زنگ با روش ذوب انتقال اتصال کوتاه مورد استفاده قرار میگیرد که در سال 2022 توسط شرکت PERFECT POWER به بازار عرضه شد . دارای قابلیت جوشکاری چند منظوره ، پالس دیجیتال کنترل کننده ، دارای قرقره سیمی با تحمل وزن 1 تا 5 کیلوگرم ، دارای قوس پایدار و پاشش کمتر ، با استفاده از این دستگاه در محیط های مختلف امکان جوشکاری وجود دارد هم در محیط های بسته و هم در محیط های باز شما میتوانید از دستگاه جوش CO2 MIG-180P استفاده کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه نقطه جوش 1800 آمپر مدل 8BX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه FY-8BX نقطه جوش دو طرفه فایتک با استفاده از این دستگاه میتوان انواع روش های جوشکاری مانند انقباض، واشر، کشیدن مستقیم، جوش نقطه ای، صاف کردن، سیم شکل موج، جوش گل میخ، واشر OT، واشر مثلثی و ... را ایجاد کرد . FY-8BX دارای فناوری کنترل دیجیتال پیشرفته و کاربرپسند است تنها کاری که لازم است انجام دهید که جریان جوش را متناسب با ضخامت قطعه در نظر بگیرید تا بهترین کیفیت جوش را داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 350 آمپر رادالکتریک مدل TIG350 p AC/DC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش رادالکتریک مدل TIG350 p AC/DCوزنی معادل 20 کیلوگرم دارد و جریان آن 350 آمپر است. منبع تغذیه این محصول برق بوده و جریانی معادل 350 آمپر دارد. به طور کل دو نوع دستگاه جوش وجود دارد که یکی برای کارهای مهندسی و دیگری برای کارهای مخصوص گاز است. این محصول دارای چراغ اخطار است تا در صورت قرار دادن بار اضافه روی آن، از خراب شدن دستگاه جلوگیری کرده و به شما هشدار دهد که کالا تحت فشار است. سیستم اینورتری ماسفت این محصول از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است. جوشکاری آرگون برای فلزات آلومینیوم و غیره بسیار مفید بوده و نمایشگر آن دیجیتال است تا به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده کنید. چرخه جوشکاری این محصول 60 درصد سیکل کاری است. وزن این محصول 20 کیلوگرم بوده و حداکثر جریان آن 350 آمپر است. با تهیه این دستگاه به راحتی کارهای مربوط به جوشکاری خود را انجام دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 350 امپر اینتیمکث کد GHR206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از فناوری روز دنیا IGBT جهت کیفیت جوش بهتر، نفوذ بیشتر، کاهش مصرف انرژی و افزایش کارآمدی را داراست. این مجهز به قابلیت‌های منحصربه‌فرد ازجمله: محافظت در برابر اتصال کوتاه سهولت در ایجاد حوضچه مذاب و جرقه کمتر، ایجاد اتصال سریع و راحت حتی در سطوح زنگ زده است. قابلیت جوشکاری با سیم جوش و الکترود تا سایز 2 و 3 در این دستگاه امکان‌پذیر است. سیستم‌های محافظتی اضافه ولتاژ، اضافه حرارت، اضافه جریان، اضافه بار به منظور افزایش طول عمر دستگاه را دارد. به واسطه جوشکاری روان و سبک این دستگاه امکان جوشکاری آسان برای کاربران مبتدی را دارد. این مدل مجهز به ولوم تنظیم شدت جریان جوشکاری تا 350 آمپر به منظور سهولت در جوشکاری و کیفیت بالاتر جوش را دارد که یک صفحه نمایشگر دیجیتال نشکن آن برای افزایش دقت در تنظیم جریان خروجی جوشکاری روی آن تعبیه شده است. همچنین این محصول همراه با این دستگاه کابل و انبرجوش، کابل و انبر اتصال ارائه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا