تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم خرید دریل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید دریل باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

انتخاب درست ابزار جهت عملکرد مورد نظرتان باعث کاهش هزینه، زمان و حسن انجام کار برای شما خواهد شد بنابراین همیشه برای انجام عملکر مورد نظرتان از ابزار مخصوص آن کار استفاده نمایید تا از وارد کردن فشار بیش از ظرفیت دستگاه جلوگیری نمایید. گاهی ممکن است که این انتخاب کمی دشوار به نظر برسد و انتخاب را با کمی دشواری و سردرگمی روبرو نماید. ما در این مطلب سعی در معرفی انواع دریل و نکات مهم هنگام خرید دریل را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم. پس تا انتها نیز همراهمان باشید.

انواع دریل

دریل معمولی یا خانگی

اولین نوع دریلی که هر کسی با آن آشنایی دارد ابزاریست که فقط با چرخش مته روی سطح مورد نظر سوراخ ایجاد می‌کند. این نوع دریل‌ها ساده‌ترین نوع دریل هستند که تنها کاربردشان ایجاد سوراخ در سطوحی نظیر پلاستیکی و چوبی است. هرچند همین نیز بستگی به قدرت مته آن دارد و شاید تمامی دریل‌های ساده موجود در بازار قدرت کافی برای دریل کردن چوب را نداشته باشند. بنابراین هنگام خرید دریل باید به اینکه چه چیزی را می‌خواهید دریل کنید و حتی حفره ایجاد شده می‌خواهید چه سایزی باشد نیز دقت کنید.

دریل چکشی

دریل چکشی یکی از انواع دریل است که این روزها طرفداران بسیاری کسب کرده است. این نوع دریل را یک دریل دوکاره می‌شناسند چرا که دو عملکرد دریل کردن و ضربه زدن را انجام می‌دهد. برای مواقعی که می‌خواهید به روی سطوح سخت‌تری نظیر سطوح بتنی دریل کنید نیاز به چنین دریلی خواهید داشت که همزمان که عمل دریل کردن را انجام می‌دهد به سطح ضربه نیز وارد کند تا با این کار سوراخ ایجاد کند. نکته مهمی که این دریل‌ها را محبوب کرده است همین قابلیت دوکاره بودنشان است. یعنی اگر نیاز نباشد می‌توانید حالت چکشی آن را غیرفعال کنید و همانند یک دریل معمولی از آن استفاده کنید.

چکش تخریب

بسیاری ممکن است چکش تخریب و دریل چکشی را با هم اشتباه بگیرند. اما چکش تخریب کاربردی متفاوت از دریل چکشی دارد اما آن را برادر بزرگ‌تر دریل چکشی می‌دانند چرا که معمولاً ظاهری شبیه به این نوع دریل دارد با این تفاوت که گاهی کمی بزرگ‌تر و گاهی خیلی بزرگ‌تر از یک دریل چکشی است. مکانیزم چکشی این نوع دریل‌ها خیلی قدرتمندتر از یک دریل چکشی است و معمولاً کاربرد خانگی ندارند و همانطور که از نامشان پیداست ابزاری برای تخریب هستند که این کار را همراه با دریل کردن و ضربه زدن به سطوح سختی همانند بتن، فلز یا چوب انجام می‌دهند. از چکش تخریب برای تخریب سنگ، آجر و آسفالت نیز استفاده می‌شود.

دریل پیچ گوشتی

در حقیقت پیچ گوشتی شارژی یا برقی را یک دریل نمی‌دانند اما این ابزار ظاهری کاملاً شبیه به یک دریل معمولی دارد و همانند یک دریل کار می‌کند با این تفاوت که قدرت کمتری از یک دریل استاندارد معمولی دارد و بعنوان پیچ گوشتی استفاده می‌شود. اگرچه یک دریل پیچ گوشتی هم می‌تواند سوراخ کوچکی در دیوار ایجاد کند اما معمولاً برای این کار پیشنهاد نمی‌شود و توصیه می‌شود همان عمل پیچ کردن را انجام دهد. این ابزار برای بستن پیچ‌های ریز جعبه‌های برق، بستن صفحات سوئیچ و هر مکان دیگری که نیاز به یک پیچ گوشتی دارید مناسب است و به طور کلی به جای پیچ گوشتی دستی استفاده می‌شود.

دریل ستونی

از این دستگاه ها برای حفاری سطوح مختلف مانند فلزات ، سنگها ، چوب و کریستال ها با دقت بالا استفاده می شود. این دقت بالا به لطف دامنه حرکتی محدود آنها ، که فقط عمودی است ، حاصل می شود و این ویژگی به آن اجازه نمی دهد در اطراف منحرف شود. این نوع دریل معمولاً در کارگاهها و واحدهای نیمه صنعتی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دریل نمونه بردار

آنها نوع خاصی از دریل‌ ها هستند که هدف آنها ایجاد سوراخهای بزرگ و گرفتن نمونه از مواد مختلف صنعتی برای ارسال به آزمایشگاههای ریخته گری برای آزمایش است. فناوری بکار رفته در سه‌ نظام این سری از دریل‌ ها با سایر دریل‌ ها متفاوت است.

دریل بی‌سیم یا سیمی

دریل بی بسیم(شارژی)

دریل های برقی به دو دسته بی سیم و باسیم تقسیم می شوند. دانستن خصوصیات هر یک از این دو نوع دریل به شما کمک می کند تا نوعی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

دریل شارژی

دریل های بی سیم همانطور که از اسمشان پیداست از باتری برای برق استفاده می کنند و بی سیم هستند. خوبی آنها این است که می توانید از آنها در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

استفاده از آنها حتی در مکانهای صعب العبور بسیار آسان است. با این حال ، از آنجا که وزن باتری به وزن دستگاه می افزاید، ورن آنها معمولاً از مدل های سیم دار مشابه بیشتر هستند.

مقیاس اندازه گیری قدرت یک دریل‌ بی سیم ولت است. هرچه ولتاژ دستگاه بیشتر باشد ، قدرت آن بیشتر و عملکرد بهتری روی سطوح سخت تر دارد. از آنجا که این ولت ها هنگام خرید از باتری استفاده می کنند ، باید به ویژگی های باتری توجه کنید.

دریل باسیم

دریل های باسیم یک انتخاب عالی برای کار سخت هستند زیرا دیگر نیازی به تعویض باطری و نگرانی تمام شدن شارژ باطری را ندارید. البته عیب این نوع دریل ها این است که سیم می تواند زیر پاها باشد و خطر ایجاد کند.

واحد اندازه گیری توان دریل های با سیم وات است. هرچه این مقدار بیشتر باشد ، دریل شما قدرت بیشتری دارد و عملکرد آن در هنگام حفاری و شکستن سطوح سخت و جمع و جور بهتر است. برای سوراخکاری برای سطوح سبک تر مانند سطوح پلاستیکی ، بهتر است از دریل های سبک تری که قدرت کمتری دارند استفاده کنید.

نکات مهم هنگام خرید دریل

نوع دریل

مدل دریل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید اولین چیزی که باید بخاطر داشته باشید این است که می خواهید از تجهیزات خود برای چه کاری استفاده کنید. برخی از آنها سبک و برخی دیگر بسیار سنگین هستند.

اگر کارهای سنگین انجام می دهید ، ممکن است به دریل سیمی احتیاج داشته باشید که قدرتمند باشد و بتواند کارهای دشوارتری را انجام دهد. هنگام انجام کارهای منزل آسان یا کارهای ساختمانی سبک ، ممکن است یک دریل بی سیم سبک برای شما مناسب باشد.

جنس و طول کابل دریل

بدون شک طول سیم می تواند برای دسترسی آسان شما به محیط کار بسیار مهم باشد. طول کابل 3 متر اندازه خوبی است.

مواد بکار رفته در ساخت کابل نکته مهم دیگری است. ضعف مواد باعث می شود که سیم دریل به مرور پیچ بخورد ، ترک بخورد و آسیب ببیند. کابل های ژله مانند با کیفیت می توانند تا حد زیادی از بروز این مشکلات جلوگیری کنند.

ابعاد، ارگونومی و وزن دریل

بدون تردید هیچ چیز همانند راحتی استفاده و قرارگیری یک ابزار در دست، احساس خوشایندی به ما نخواهد داد. لذا طراحی بدنه و ارگونومیک بودن آن یکی از عوامل ظاهری مهم در انتخاب دریل است. همچنین برای انجام بعضی کارها باید دریل را برای مدت طولانی در دستتان نگه دارید.

پس اگر دستان کوچکی دارید یا مچ دستتان قوی نیست، دریلی سنگین و بزرگ انتخاب نکنید. استفاده رایج در منزل و امور سبک نیز شامل این مورد می شود. لذا غالباً دریل های با وزن کمتر از ۱.۲ کیلوگرم، انتخاب مناسبی برای دریل خانگی و انجام امور سبک هستند.

امکانات جانبی ( کیف همراه، دسته کمکی و چراغ LED و… )

یکی دیگر از پارامترهای فرعی که هنگام خرید دریل باید به آن توجه کنید، امکانات جانبی است. امکاناتی از قبیل دسته کمکی وخط کش تنظیم، باتری اضافه برای دریل های شارژی، کیف همراه، انواع سرمته و چراغ LED. درست است، وجود این قابلیت ها ضروری نیست. اما استفاده و کار با دریل را لذت بخش تر و راحت تر خواهد نمود.

بهترین برند دریل

از آنجا که برخی از افراد هنگام خرید ابزارهایی مانند دریل توجه ویژه ای به مارک تجاری دارند ، این امر می تواند عامل تعیین کننده ای در هنگام انتخاب دریل باشد. بنابراین ، اگر می خواهید شناختی درباره ی مارک دریل داشته باشید ، می توانید یکی از مارک های: برند بوش / bosch و برند رونیکس / ronix؛ برند ماکیتا / makita؛ برند کرون / crown؛ برند آاگ / AEG را انتخاب کنید.

قیمت خرید دریل

بدون تردید، در کنار همه ی عوامل و قابلیت هایی که بیان شد، قیمت دریل نیز یک فاکتور مهم است. امروزه قیمت و هزینه خرید یک دریل خوب به یکی از دغدغه های کاربران و خریداران تبدیل شده است. عوامل مختلفی بر روی این قیمت تأثیرگذارند. برند و نام شرکت تولید کننده یکی از مهم ترین آن هاست. شارژی و یا برقی بودن، قابلیت چکشی، امکانات جانبی چون باتری های به روز از دیگر عوامل هستند. در کنار این ها، دریل های ارزان و اقتصادی با امکانات مناسب نیز در بازار وجود دارند.

نکات ایمنی که در هنگام کار با دریل باید رعایت شود

  • از لباس کار مناسب و عینک استفاده شود. در صورت امکان از پوشیدن لباس گشاد یا استفاده از گردنبند و دستبند خودداری شود.
  • درصورتی که صدای دریل خیلی بلند است از محافظ گوش استفاده کنید یا اگر از دریل‌های بزرگ که لرزش زیادی دارند استفاده می‌کنید حتما از دستکش لرزه‌گیر استفاده کنید.
    در هنگام دریل‌کاری از دسته‌ی کمکی استفاده شود و تا آن‌جا که ممکن است دریل را محکم و ثابت نگه دارید.
  • درصورتی که درحال دریل‌کاری دیوارهای گچی هستید، فشار زیادی به دریل وارد نکنید، چراکه ممکن است دیوار توخالی یا نرم باشد و دریل از دست شما خارج شود. همچنین فشار بیش‌ازحد موجب ایجاد ترک روی دیوار می‌شود.
  • برای شروع دریل‌کاری بهتر است ابتدا سر مته را در محل مورد نظر قرار داده و سپس دستگاه را روشن کنید.
  • در هنگام تمیزکردن دریل یا تعویض مته حتما دوشاخه‌ی دریل را از برق خارج کنید.
  • قبل از روشن کردن دریل، از محکم بودن قرارگیری مته در سه‌نظام مطمئن شوید.
  • از مته‌ی کند یا به‌اصطلاح سوخته استفاده نکنید، چراکه به دستگاه فشار زیادی وارد می‌شود.
  • در هنگام کارکردن دریل مته به‌شدت داغ می‌شود، از دست زدن به سر مته جدا خودداری کنید.
  • قبل از دریل‌کاری سطوحی مثل دیوار، مطمئن شوید که داخل آن کابل برق وجود نداشته باشد.
  • اگر برای اولین بار قصد استفاده از دریل را دارید حتما از یک فرد باتجربه کمک بگیرید.
  • از محکم بودن سطح تحت دریل‌کاری مطمئن شوید. برای قطعات کوچک می‌توانید از گیره استفاده کنید.
  • از قرار دادن دست روی دکمه‌ی دریل در مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنید خودداری کنید. چون ممکن است به اطرافیان آسیب وارد شود.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید دریل گفته شد، می توانید دریل مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دریل ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دریل بادی آرپا مدل AR_10ER خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- مجهز به موتور بادی پرقدرت که سرعتی بالغ بر 1800 دور در دقیقه تولید می‌کند - دارای طراحی ارگونومیک بدنه که قدرت مانور بیشتر و بهتری برای این ابزار به وجود آورده است - دارای طراحی منحصربفرد در بخش موتور که موجب افزایش دوام و تعادل ابزار شده و عملکردی دقیق و بدون لرزش را به کاربر ارائه می‌دهد - مجهز به سه نظام آچاری مستحکم با ظرفیت 10 میلی‌متر ( 3.8 اینچ) - تعبیه اگزوز در پشت دستگاه جهت جلوگیری از مزاحمت هوای خروجی برای کاربر - ایده آل برای خط تولید کارخانه‌های بزرگ، تعمیر و نگهداری اتوبوس‌ها و کامیون‌ها، تعویض لاستیک‌ کامیون‌ها و سایر ماشین‌آلات سنگین، انجام کارهای مزرعه و... -

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 100 عددی دریل چکشی مک مدل mac-810 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت دریل چکشی اینتیمکس 100 عددی، یک کیت کامل از ابزار دریل را همراه با دریل چکشی 220 ولتی عرضه کرده است که کیفیت ساخت بسیار عالی را دارا می‌باشد. این محصول با کد mac-810 در ابعاد 25x25x6 سانتی‌متر طراحی شده است و از وزن کلی 3 کیلوگرم برخوردار است. کاملاً برقی بوده و با داشتن کابل قوی، بدون نوسان برق، عملیات سوراخ کاری را با بهترین سرعت و کیفیت انجام می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی دوو مدل DALD18-P1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با کمک انواع دریل پیچ گوشتی‌ها می‌توان فرایند سوراخکاری و باز و بسته کردن پیچ‌ها را به خوبی انجام داد. دستگاه فوق دریل پیچ گوشتی شارژی دوو مدل DALD18-P1 نام دارد و در گروه دستگاه‌های شارژی قرار می‌گیرد این مدل دریل پیچ گوشتی‌ تنها با اتصال باتری 2 آمپر و 4 آمپر دوو بسته به نیاز کاربر می‌توان از آن استفاده نمود. محصول فوق نیروی خود را از طریق یک باتری 18 ولت تامین می‌کند. سرعت گردش این دستگاه قابل تنظیم است و کاربر با تغییر میزان فشار انگشت خود روی شستی می‌تواند آن را تغییر دهد. این سرعت در بازه‌ی 1300-350 دور بر دقیقه قرار دارد. سرعت اول برای باز و بسته کردن پیچ مورد استفاده قرار می‌گیرد و سرعت دوم برای انجام سوراخکاری مناسب است. سه نظام به کار رفته در ساخت این دستگاه از نوع 10 میلی‌متری اتومات بوده و حداکثر قطر سوراخکاری آن در چوب، فلز و مصالح به ترتیب برابر 25، 13 و 13 میلی‌متر است. این دریل پیچ‌گوشتی دارای لامپی ال ای دی بوده که موجب روشن شدن سطح مورد نظر می‌شود. دسته‌ی محصول فوق به شکلی ارگونومیک طراحی شده و به روکشی ضد لغزش مجهز هست. لازم به ذکر است که این ابزار همه کاره از سری U FORCE است که به همرا کیف ابزار، باتری 2 آمپر دوو مدل DALB-20-1 و شارژر باتری دوو مدل DALC4-25-1 ارائه میشود. شما میتوانید برای این دستگاه باتری و شارژر اضافه (با برند دوو) هم جداگانه تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارواش به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل آروا مدل 5822 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از پرکاربرد ترین ابزار ها در خانه دریل شارژی است. با این ابزار می توانید به راحتی و با سرعت هر پیچی را باز و بسته کنید. دریل شارژی آروا 5822 دارای ولتاژ 12 ولت است و یک ابزار مناسب برای استفاده در خانه و حتی کار های کارگاهی می باشد. سه نظام این دریل شارژی خانگی اتومات بوده تا با سرعت بیشتری بتوانید مته ها را تعویض کنید. همچنین سایز سه نظام آن 10 میلی متر است. در ادامه انواع کلید ها و مزیت های دستگاه را بیان می کنیم.همان طور که نام این محصول دریل پیچ گوشتی مدل 5822 است؛ یعنی علاوه بر این که از این دستگاه به عنوان پیچ گوشتی شارژی می توان استفاده کرد برای کار های سوراخکاری نیز کاربرد دارد. فقط کافی است حلقه گشتاور را بچرخانید تا بر روی علامت مته تنظیم شود. از این ابزار برای سوراخکاری در چوب و پلاستیک و فلز های با ضخامت کم می توانید استفاده کنید. یک مزیت دیگر این دستگاه وجود چراغ LED بر روی آن است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا در مکان های کم نور نیز بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 24 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی باس مدل 36VF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه دریل ها در انواع شارژی و برقی تولید شده‌اند که هر کدام از آن ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. مدل‌های شارژی با باتری همراه شده و موجب می شوند بدون محدودیت بتوانید کار را انجام دهید. دریل شارژی باس یکی از این ابزار آلات صنعتی است که با کیفیت عالی و عملکرد مناسب نتیجه مطلوبی را برای شما حاصل می‌کند. این محصول دارای قابلیت کنترل سرعت است. به کمک این محصول که مجهز به دو گیربکس است می‌توانید عملیات سوراخ کاری را با کنترل کافی و کیفیت خوب به انجام برسانید. این دریل دارای چراغ کار است. با استفاده از این وسیله شما می‌توانید به آسانی هر سطحی مانند چوب یا فلز را سوراخ و هر نوع پیچی را ببندید. دریل شارژی باس انرژی خود را از طریق دو باتری 36 ولت لیتیوم یون تامین میکند. همچنین میزان گشتاور برای انواع پیچ‌ها قابل تنظیم بوده و می‌توانید دستی آن را انتخاب نمایید. این دستگاه در جعبه‌ مخصوص لوازم در اختیار شما قرار داده می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 24 عددی دریل پیچ گوشتی باس مدل BRUSHLESS 24 کد 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتورهای براشلس نسل جدید موتورهای الکترومغناطیسی هستند. این الکتروموتورها با برق دی سی کار میکنند و مزایای زیادی نسبت به موتورهای معمول براش دارند. در طراحی این موتورها برای روتور از یک آهنربای قدرتمند (معمولا نئودیمیوم) استفاده می‌شود و سیم پیچ دور روتور قرار دارد. در سیستم موتور دریل براشلس از آهن ربا استفاده می شود که اصطکاک در آن از بین می رود. در حین کار گشتاور بیشتری به وجود می آورد و انرژی الکتریکی را با سرعت بالا به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. در دریل های شارژی براشلس سرعت بیشتری نسبت به دریل شارژی معمولی ایجاد می شود و از آنها می توان در موارد مختلف و متنوعی استفاده کرد. مزایای موتور براشلس موتورهای براشلس با اندازه ی ثابت حدود 40 درصد قدرت بیشتری تولید می‌کنند. موتورهای براشلس اندازه ی کوچکتری نسبت به موتورهای براش دارند و سبکتر نیز هستند. موتورهای براشلس گشتاور خطی تری داشته و در لحظه ی استارت گشتاور اولیه بیشتری تولید میکنند. موتورهای براشلس عمر مفید بسیار بیشتری نسبت به موتورهای قدیمی دارند و نیازی به نگهداری و تعویض ذغال ندارند. بسیاری از ابزار های برقی با موتور براشلس عرضه میشوند. زیرا سالها عمر بدون افت قدرت در این موتورها تضمین شده است. در بسیاری از موارد ثبت شده عمر مفید این موتورها بالای 10 سال کارکرد مدوام است. موتورهای براشلس قادرند به سرعت های بالاتری نسبت به موتورهای عادی برسند (تا 100هزار دور) و توانایی کنترل سرعت دقیق را دارا هستند. درحال حاضر در محصولات ابزار برقی جدید بازار از برندهای پیشرو مانند دیوالت، ماکیتا، متابو، میلواکی و بوش از موتورهای براشلس استفاده میشود. تا کارایی بیشتر، وزن کمتر و عمر طولانی تر را برای محصول تضمین کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل قلاویز زن یوروبور مدل ECO.50+/T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل مگنت مدل ECO 50+T محصول UROBOOR هلند دارای موتور توانمند 1250 واتی مجهز به مگنت با توان 1850 کیلوگرمی دارای گیربکس 2 سرعته دارای وزن 13.8کیلوگرم سوراخکاری با مته های گردبر تا قطر 50 میلی متر سوراخکاری با مته های معمولی تا قطر23 میلی متر قابلیت قلاویززنی M3-M20 دارای مورس شماره MT2

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل قلاویز زن یوروبور مدل ECO.55S+/TA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل مگنت مدل ECO55S+/TA دارای مگنت با توان 1850 کیلوگرم مجهز به موتور قدرتمند 1600 واتی سوراخکاری با مته گردبر تا قطر 55 میلی متر سوراخکاری با مته معمولی تا قطر 23 میلی متر قابلیت قلاویززنی M3-M20 مجهز به گیربکس 2 سرعته دارای وزن 15.8کیلوگرمی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی  رونیکس مدل 8101K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس؛ انتخاب قدرتمند و کاربردی در مصارف خانگی و صنعتی! دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K رونیکس، با موتور قدرتمند، بدنه‌ای سبک‌وزن، کم‌حجم و ارگونومیک ساخته شده است. این ابزار شارژی قدرتمند، از کیفیت ساخت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا بهره می‌برد. کاربران حرفه‌ای و خانگی می‌توانند با استفاده از این دریل شارژی به راحتی در مکان‌های مختلف و حتی موقعیت‌های تنگ و محصور، در طول ساعات متمادی و بدون خستگی کار کنند. کیت دریل پیچ گوشتی‌ چکشی شارژی رونیکس با مدل 8101K، انتخابی حرفه‌ای با موتور قدرتمند و سه عملکرد مجزای سوراخ‌کاری، پیچ‌کاری و سوراخ‌کاری چکشی است. دریل پیچ گوشتی شارژی 8101Kرونیکس، از یک سه‌ نظام اتوماتیک دو تکه، بدنه با طراحی کم‌حجم، ارگونومیک و مقاوم، گیربکس دو سرعته و ترکمتر 1+1+21 حالته بهره می‌برد. در این ترکمتر، 21 حالت برای پیچ‌کاری، یک حالت برای سوراخ‌کاری و یک حالت برای سوراخ‌کاری چکشی در نظر گرفته شده است. ابزارهای شارژی سری 81 رونیکس، All in One هستند و با داشتن یک باتری 12 ولت 2 آمپر ساعتی می‌توانید از تمام آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی رونیکس مدل RON-2214K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ین دریل دارای سه نظام آچاری با ظرفیت 13 میلی‌متر است. سه نظامی با مقاومت بالا که مته را محکم سر جای خود نگه‌داشته و بدون کمترین انحراف با سرعت به گردش درمی‌آورد. جنس بی نظیر این سه نظام نیز امکان کار روی سطوح مختلف از جمله متراکم‌ترین‌ آنها را فراهم کرده است. وزن مناسب نسبت به کارایی و اندازه در تمامی ابزارها از ویژگی‌های مهمی است که همیشه به آن توجه میشود. بدنه ارگونومیک دریل چکشی 2214K با تنها 2 کیلوگرم وزن به علاوه دسته جانبی ضد‌لرزش 360 درجه این فرصت را به شما می‌دهد تا برای مدت زمان طولانی‌تری بتوانید این دریل را به دست بگیرید و به کارتان مشغول شوید. دریل 2214K رونیکس دارای سه نظام آچاری با ظرفیت 13 میلی‌متر است. سه نظامی با مقاومت بالا که مته را محکم سر جای خود نگه‌داشته و بدون کمترین انحراف با سرعت به گردش درمی‌آورد. جنس بی نظیر این سه نظام نیز امکان کار روی سطوح مختلف از جمله متراکم‌ترین‌ آنها را فراهم کرده است. لازم به ذکر است که این محصول در یک کیف BMC مقاوم در برابر ضربه بسته بندی شده و به بازار ابزار ارائه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 25 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی صنعتی دی ال تی سی کد 21V خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدیدترین دریل شارژی شرکت دی ال تی سی معرفی شد. این دستگاه دارای موتور قوی و جدیدترین تکنولوژی در ابزارهای شارژی است بر خلاف تمامی دریل شارژی‌های موتور قدیمی در بازار که سنگین و حجیم هستند، این دستگاه دارای وزنی و حجمی کمتر می باشد و باید گفت که باتری تولید جدید هستند. قابل رقابت با برندهای معتبر بازار است به واسطه موتور قوی. کیفیت بسیار بالا دارد سه نظام اتومات حرفه‌ای دارد این دستگاه نسبت به برندهای مشابه قابلیت نگهداری شارژ بیشتری دارد دو عدد باتری 21 ولت لیتیوم دارد که ظرفیت نگهداری شارژ فوق العاده بالایی را برای تعمیرکاران و نصابان عزیز به ارمغان می آورد. گیربکس دو دور قدرتمند دارد دور اول 0 تا 450 دور بر دقیقه و دور دوم 0 الی 1600 دور بر دقیقه ‌است قابلیت کنترل سرعت فشاری دارد چپگرد و راستگرد دارد. شارژر با کیفیت دارد به همراه لوازم همراه؛ یک عدد کیف، یک عدد شارژر و دو عدد باتری بسیار با کیفیت و تولید جدید عرضه می‌گردد همچنین این دستگاه دارای چراغ ال ای دی برای کار در محیط های تاریک دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چکش تخریب ویوارکس مدل VR-1250 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه یک بتن کن 6 کیلویی از شرکت ویوارکس ساخت چین میباشد و توانی بالق بر 1250 وات دارد که دارای حداکثر تعداد ضربه برای تخریب میباشد. همچنین مجهز به اورینگ با کیفیت و ضد حرارت ، سه نظام حرفه ای شش گوش ، جعبه مقاوم پلاستیکی و دو قلم میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی شارژی دیوالت مدل XR کد 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سلام خدمت مشتریان محترم مشخصات دریل شارژی چکشی 88 ولت دو باتری با لوازم طرح دیوالت: این دریل شارژی طرح دیوالت می باشد قطعا کیفیت این دریل با دیوالت اصلی بسیار متفاوت می باشد همانگونه که قیمت آن هم بسیار تفاوت دلرد این محصول ساخت کشور چین می باشد که دارای ترک متر (هرزگرد) 25 پله ای و دارای 2 سرعت می باشد این محصول دارای کلید چپ گرد و راست گرد و نیز کلید گازی(با فشار دست سرعت کم و زیاد می شود ) می باشد همچنین باطری های این محصول 88 ولت بوده و دارای نشانگر میزان شارژی می باشد کیفیت خوبی برخوردار است که دارای کیف مستحکم و دارای شارژر سوزنی و دو عدد باتری می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی شارژی ماکیتا مدل براشلس کد 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سلام خدمت مشتریان محترم دریل شارژی چکشی 36 ولت براشلس طرح ماکیتا این دریل شارژی طرح ماکیتا می باشد قطعا کیفیت این دریل با ماکیتا اصلی بسیار متفاوت می باشد همانگونه که قیمت آن هم بسیار تفاوت دارد این محصول ساخت کشور چین می باشد که دارای ترک متر (هرزگرد) 18 پله ای و دارای 2 سرعت می باشد این محصول دارای کلید چپ گرد و راست گرد و نیز کلید گازی(با فشار دست سرعت کم و زیاد می شود ) می باشد همچنین باطری های این محصول 36 ولت بوده و دارای نشانگر میزان شارژی می باشد کیفیت خوبی برخوردار است که دارای کیف مستحکم و دارای شارزر و باطری اضافی می باشد دریل شارژی چکشی 36 ولت براشلس طرح ماکیتا ✔ کاملا صنعتی✔ دارای حالت ساده و چکشی (مناسب دریل کاری و پیچ بستن)✔ موتور براشلس✔ سه نظام فلزی✔ دو عدد باتری 36 ولت لیتیوم✔ گیربکس دو دور قدرتمند✔ دور 0 تا 950 و 0 تا 2500 دور بر دقیقه✔ قابلیت کنترل سرعت فشاری✔ چپگرد و راستگرد✔ به همراه لوازم همراه؛ مته آهن( سایز 3، 4 و 5 میلیمتر)، مته چوب( سایز 3، 4 و 5 میلیمتر)، رابط فنری تاشونده، سه عدد نوک پیچ گوشتی چهارسو و سه عدد دو سو، بکس(سایز 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، 12 و 13 میلیمتر) و تبدیل بکس خور سر دریلی سایز 1/4✔ کیفBMC

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چکش تخریب فوق صنعتی باس مدل LIFE_STYLE_BS_0810 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افرادی که به‌دنبال چکش تخریب هستند، می‌توانند محصول شرکت «باس» را انتخاب کنند. اقلام همراه این دریل بتن کن عبارتند از: دو قلم تخریب، دسته جانبی با قابلیت چرخش و کنترل بهتر، و یک عدد کیف حمل . منبع تغذیه این ابزار برق بوده و ولتاژ آن 220 ولت است. قدرت تخریب این ابزار 8 کیلوگرم است ولی وزن خود دستگاه تقریبا 5 کیلو گرم است و مجهز به کابل برق با کیفیت است. سرعت گردش آزاد این محصول 2900 دور بر دقیقه بوده و توان آن 1200 وات است. این دستگاه قابلیت وارد آوردن قدرت ضربه بسیار قابل توجهی را در هر رفت و برگشت دارد و 16 ژول است. قدرت این دستگاه بسیار زیاد است و دارای عملکردی بالا به هنگام کار است. این محصول دارای وزن سبک برای حداکثر کنترل بوده و می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل بتن کن رونیکس مدل 8910k خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حفاری و تخریب مصالح سخت و پرتراکم، مستلزم استفاده از ابزاری حرفه‌ای و تخصصی است. اینجا است که پای بتن‌کن‌ها به میان می‎‌آید. تخریب و دریل‌کاری بتن، سنگ و آجر با استفاده از این ابزار انجام می‌شود که شباهت زیادی به چکش تخریب دارد. معمولا بتن‌کن‌ها برقی هستند؛ اما اگر برق در دسترس نبود، باید چه کار کرد؟ اینجا است که نسل جدید این ابزار به کار ما می‌آید: بتن‌کن‌های شارژی! رونیکس به تازگی از کیت بتن‌کن شارژی خود با مدل 8910K رونمایی کرده است. قدرت این ابزار شارژی براش‌لس شما را شگفت‌زده می‌کند! مقاومت بالا با وجود وزن سبک، موتور براش‌لس ضد آب، سیستم ابزارگیر چهار شیار و سیستم کلاچ ایمنی از مهم‌ترین مزایای این محصول منحصربه‌فرد هستند. کیت بتن‌کن شارژی 8910K رونیکس، مجهز به گیربکس نسل جدید با بهترین عملکرد و بدنه‌‌ای آلومینیومی، مستحکم و در عین حال، سبک‌وزن است که نسبت به فشار حاصل از فعالیت‌‌های سوراخ‌کاری، سوراخ‌کاری چکشی و تخریب، آسیب نمی‌بیند. کیت بتن‌کن شارژی 8910K رونیکس، در حقیقت همان بتن‌کن 8910 است که همراه با مجموعه‌ای از متعلقات کاربردی در کیف BMC ضد ضربه روانه بازار می‌شود. تهیه این متعلقات به صورت مجزا برای شما هزینه‌بر است؛ اما با خرید این کیت می‌توانید تمامی آن‌ها را به صورت یک‌جا همراه با محصول دریافت کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی دیوالت مدل DWD024K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت «دیوالت» (Dewalt) شهرت فراوانی در تولید ابزارهای برقی دارد. این شرکت یک مدل دریل ضربه‌ای تولید کرده است که هم در منزل و هم در مصارف تجاری و صنعتی کاربرد دارد. قدرت و وزن مناسب این دستگاه باعث استقبال کاربران شده است. این مدل با عنوان «DWD024K» یک دریل معمولی ـ ضربه‌ای است. وزن این دستگاه 1.82 کیلوگرم در نظر گرفته شده است و با ابعاد 22.5 × 18 سانتی‌متر تولید می‌شود. قدرت این دریل 750 وات است. سرعت گردش این محصول در حالت بدون بار تا 2800 دور بر دقیقه می‌رسد. در حالت ضربه‌ای (چکشی) این دریل با نرخ 47600 ضربه در دقیقه، به جسم موردنظر ضربه می‌زند. نکته‌ای مهم در انتخاب دریل‌ها وجود دارد؛ اینکه کمترین و بیشترین قطر مته‌ی قابل‌اتصال به سه‌نظام دستگاه چقدر است. شما می‌توانید مته‌هایی از قطر 1.3 تا 13 میلی‌متر را به سه‌نظام دریل مدل DWD024K متصل کرده و از آن استفاده کنید. حداکثر قطر سوراخی که می‌توانید با این دریل در چوب، فلز و مصالح ایجاد کنید، ‌به‌ترتیب 25، 13 و 16 میلی‌متر خواهد بود. ماشه‌ یا شستی این دستگاه بسیار حساس است و با کمترین فشار انگشت، سرعت گردش تغییر می‌کند. کیفیت بالای ساخت و کاربری بسیار آسان این دستگاه در کنار بسته‌بندی مناسب آن باعث می‌شود تا ما تهیه‌ی این محصول شرکت Dewalt را به شما پیشنهاد کنیم.

دیوالت

کمپانی «استنلی بلک اند دکر» (Stanley Black & Decker) یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی انواع ابزارآلات صنعتی در جهان است. این شرکت در کشور ایالات متحده قرار دارد. دیوالت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی استنلی بلک اند دکر است که در زمینه‌ی طراحی و تولید انواع ابزارآلات دستی، برقی، بادی، تجهیزات کشاورزی و... بیش از 90 سال سابقه دارد. کیفیت بالای محصولات دیوالت بر هیچ‌کس پوشیده نیست و امروزه این شرکت به‌عنوان یکی از بهترین برندهای تولید ابزارآلات در سراسر جهان شناخته شده است. دریل DWD024K یکی از تولیدات دیوالت است که در طراحی آن کیفیت و دقت به‌خوبی لحاظ شده است.

موتور

مهم‌ترین ویژگی دریل DWD024K موتور قدرتمند آن است. این موتور 750 وات توان مصرفی دارد. این موتور قدرتمند این قابلیت را دارد که در یک دقیقه حداکثر 2800 بار در حالت آزاد گردش داشته باشد. این سرعت چرخش قابل‌تنظیم بوده و حداکثر سرعت 2800 دور بر دقیقه مقداری قابل‌قبول برای یک دریل صنعتی محسوب می‌شود. اما ویژگی تعیین‌کننده‌ی این دریل قدرت چکشی آن است. سازوکار دریل‌های چکشی به‌گونه‌ای است که هنگام گردش مته، ضربات عمودی به سطح وارد می‌کنند. موتور این دریل طوری طراحی شده است که می‌تواند از 0 تا 47600 ضربه را در دقیقه به سطح تحت کار وارد کند. این قابلیت به کمک کلیدی که در قسمت بالای بدنه‌ی آن قرار دارد، قابل‌تنظیم است و می‌توان دریل را روی حالت سوراخ‌کاری یا حالت چکشی قرار داد. ویژگی چکشی موجب می‌شود تا بتوان از این دریل برای سوراخ‌کاری بهتر و راحت‌تر روی سطوح سخت مثل مصالح ساختمانی استفاده کرد. برای سوراخ‌کاری سطوحی از جنس مصالح ساختمانی مثل سیمان می‌توان دریل را در حالت چکشی قرار داد؛ اما برای سوراخ‌کردن سطوح فلزی یا چوبی باید حالت چکشی دریل را فعال کرد. گفتنی است این دستگاه قابلیت تنظیم چرخش به سمت چپ و راست را دارد و این کار به کمک کلیدی که در قسمت فوقانی و بالای کلید روشن و خاموش قرار دارد، امکان‌پذیر است. انرژی موردنیاز این دریل از طریق کابل برق مقاومی که روی آن قرار دارد و با برق 220 ولت شهری تامین می‌شود.

سه نظام

بعد از بررسی موتور DWD024K و آشنایی با ویژگی‌های آن، حالا می‌خواهیم به بررسی بخش دیگری از این دریل یعنی سه‌نظام آن بپردازیم؛ قسمتی که بعد از موتور مهم‌ترین بخش یک دریل محسوب می‌شود. وظیفه‌ی انتقال قدرت موتور و همچنین نگه‌داشتن مته برعهده‌ی سه‌نظام است. سه‌نظام دریل‌ها به دو نوع خودکار و آچارخور تقسیم می‌شوند. در نوع آچارخور برای تعویض مته باید از یک آچار مخصوص سه‌نظام کمک گرفت؛ اما در نوع خودکار تنها با کمک دست می‌توان مته را روی سه‌نظام محکم بست که موجب افزایش سرعت کار می‌شود. سه‌نظام این دریل 13 میلی‌متری از نوع آچارخور است. گفتنی ا‌ست روی این سه‌نظام برای سوراخ‌کردن سطوح چوبی می‌توان از مته‌‌ای با حداکثر اندازه‌ی 25، برای سوراخ‌کردن سطوح فلزی از مته‌‌ای با حداکثر اندازه‌ی 13 و برای سوراخ‌کردن مصالح ساختمانی از مته‌‌ای با حداکثر اندازه‌ی 16 میلی‌متر استفاده کرد و نوع مته باید با توجه به سطح و شکل کار انتخاب شود. مثلا برای سوراخ‌کاری چوب، پلاستیک و فلز باید از مته‌ی فولادی و برای سوراخ‌کردن سطوح سخت ساختمانی مثل سیمان از مته‌های الماسه استفاده کرد.

بدنه

بعد از بررسی مهم‌ترین بخش‌های دریل DWD024K متوجه شدیم که این دریل از موتوری قدرتمند و سه‌نظامی معمولی برخوردار است و همچنین متوجه شدیم که می‌توان از این دریل برای کارهای مختلف صنعتی و نیمه‌صنعتی روی همه‌ی سطوح استفاده کرد. حالا می‌خواهیم به تشریح بدنه و ویژگی‌های ظاهری این دستگاه بپردازیم. این محصول دیوالت بدنه‌ای از جنس پلاستیک مستحکم و بادوام دارد؛ به‌طوری که در مقابل فشار و ضربات مقاوم است. ازآنجایی‌که این دریل چکشی است و به کنترل زیادی نیاز دارد، دیوالت برای راحتی بیشتر کاربر و مهار بهتر در قسمت جلوی دریل، دسته‌ای کمکی قرار داده است. با توجه به شرایط کار می‌توان زاویه‌ی دسته را تغییر داد. روی بدنه‌ی دریل، تعدادی دریچه‌ی کوچک تعبیه شده است که به خروج بهتر هوا از داخل موتور دریل کمک می‌کند و موجب افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. همچنین بدنه‌ی این دریل طوری طراحی شده است تا به‌خوبی در برابر نفوذ گردوغبار مقاوم باشد. این دریل 1820 گرم وزن دارد و این وزن برای یک دریل نیمه‌صنعتی و خانگی چکشی مقداری قابل‌قبول است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل بتن کن هیلتی مدل TC-26 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هیلتی یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده ابزار آلات صنعتی است که ابزارهایی با کیفیت و با دوام تولید می کند. دریل 1200 وات سه کاره هیلتی مدل TC 26 یکی از بهترین دریل های برقی موجود در بازار است که دارای موتور پر قدرت 1200 واتی می باشد. ولتاژ ورودی این دریل 220 ولت و دامنه فرکانس آن 50 هرتز است. سرعت چرخش آزاد مته 1300 دور در دقیقه بوده و همچنین تعداد ضرباتی که در حالت چکشی می زند 4000 ضربه در دقیقه است. ابعاد این دریل برقی برابر 42x27x12 سانتی متر و وزن آن 3.2 کیلوگرم است. این دریل سه کاره بوده و به وسیله آن می توان سه کار دریل، چکشی و هلتی ضربه زن را انجام داد. از این دریل می توان برای سوراخکاری انواع اجسام استفاده کرد، حداکثر میزان سوراخکاری در چوب برابر 30 میلیمتر و در فلز 26 میلیمتر است. این دستگاه 4 شیاره بوده و همراه آن یک تبدیل برای سه نظام عادی اتومات می باشد. در این دریل می توان مته هایی از سایز 1 تا 26 را قرار داده و از آن استفاده کنید. همراه این دریل یک دسته کمکی با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد و به کمک آن می توان کنترل بیشتری بر روی دستگاه داشته باشید و سوراخکاری تان از کیفیت بیشتری برخوردار باشد. همچنین یک خط کش نیز همراه این دستگاه است که به وسیله آن می توانید قطر سوراخکاری را اندازه گیری کنید.این دستگاه در یک جعبه پلاستیکی محکم قرار داشته و همراه آن دو عدد مته، دو عدد قلم کنده کاری، تبدیل سه نظام، دسته کمکی و زغال یدک می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی بوش مدل GSB 13 RE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که مشاهده می‌کنید، دریل چکشی «GSB 13 RE» تولید شرکت «بوش» (Bosch) است. اگر برای استفاده‌ی خانگی یا انجام کارهای نیمه‌صنعتی به دریلی باکیفیت از برندی معتبر نیاز دارید، این دستگاه را به شما توصیه می‌کنیم. این دریل از یک موتور با توان 600 وات بهره می‌برد؛ موتوری که حداکثر 2800 دوربردقیقه سرعت گردش دارد. موتور GSB 13 RE علاوه‌بر ویژگی‌های گفته‌شده از قابلیت چکشی هم برخوردار است؛ یعنی برای سوراخ‌کردن سطوح سختی مثل سیمان علاوه‌بر نیرویی که از طریق چرخش به سطح وارد می‌کند، قابلیت واردآوردن حداکثر 44800 ضربه در دقیقه هم دارد که موجب تسهیل امر سوراخ‌کاری می‌شود. ویژگی دیگر این دریل قابلیت کنترل سرعت آن است که این امر به‌وسیله‌ی شستی دیمردار صورت می‌گیرد و به کمک کلید اهرم کوچک بالای آن می‌توان جهت چرخش دریل را تنظیم کرد. یعنی می‌توان دریل را در دو وضعیت چپ‌گرد و راست‌گرد قرار داد. این مدل هم مثل دیگر دریل‌های چکشی از یک دسته‌ی کمکی برخوردار بوده که در جلوی دریل قرار گرفته است؛ همچنین یک عدد خط‌کش تعیین عمق هم همراه آن ارائه می‌شود. گفتنی است شرکت بوش برای این دریل از یک سه‌نظام 13 میلی‌متری آچارخور استفاده کرده است. حداکثر قطر سوراخ‌کاری این دریل در چوب 25، در فلز 10 و در مصالح 15 میلی‌متر است.

موتور

شرکت بوش در طراحی این دریل از موتوری 600واتی استفاده کرده است. این موتور قدرتمند این قابلیت را دارد که در یک دقیقه 2800 بار در حالت آزاد گردش داشته باشد. این سرعت چرخش اندازه‌ای بسیار مناسب برای یک دریل خانگی محسوب می‌شود. ویژگی مهم دیگر این دستگاه قابلیت چکشی‌بودن آن است. یعنی برای سوراخ‌کردن سطوح، علاوه‌بر نیرویی که از طریق چرخش به سطح وارد می‌کند، به صورت عمودی هم ضربه می‌زند و این امر به راحت‌تر سورا‌خ‌شدن سطح منجر می‌شود. این ویژگی برای سطوح سخت ساختمانی مثل سیمان و بتن کاربرد دارد. ‌گفتنی‌ است نرخ ضربه‌ای که این دستگاه به سطح موردنظر وارد می‌کند، برابر با 44800 ضربه در دقیقه است. البته این امر به سرعت چرخش دریل هم بستگی دارد. پس مشخص می‌شود که این دریل از قابلیت تنظیم سرعت هم بهره می‌برد که این کار به کمک شستی دیمردار امکان‌پذیر است. همچنین در قسمت بالایی این کلید، یک کلید اهرمی کوچک قرار گرفته است که با تغییر وضعیت آن، جهت چرخش دریل تنظیم می‌شود. یعنی این دستگاه هم قابلیت چرخش به سمت چپ و هم به سمت راست را دارد. انرژی موردنیاز این دریل از طریق برق شهری یعنی همان برق 220 ولت تامین می‌شود. با توجه به ویژگی‌های گفته‌شده در مورد موتور این دریل می‌توان به این نتیجه رسید که این دستگاه از موتوری بسیار کارآمد برخوردار است.

سه نظام

بعد از بررسی موتور GSB 13 RE و آشنایی با ویژگی‌های آن، حالا می‌خواهیم به بررسی بخش دیگری از این دریل یعنی سه‌نظام آن بپردازیم؛ قسمتی که بعد از موتور مهم‌ترین بخش یک دریل محسوب می‌شود. وظیفه‌ی انتقال قدرت موتور و همچنین نگهداشتن مته برعهده‌ی سه‌نظام است. سه‌نظام دریل‌ها به دو نوع خودکار و آچارخور تقسیم می‌شوند. در نوع آچارخور برای تعویض مته باید از یک آچار مخصوص سه‌نظام کمک گرفت؛ اما در نوع خودکار تنها با کمک دست می‌توان مته را روی سه‌نظام محکم بست که موجب افزایش سرعت کار می‌شود. سه‌نظام این دریل 13 میلی‌متری از نوع آچارخور است. گفتنی ا‌ست روی این سه‌نظام برای سوراخ‌کردن سطوح چوبی می‌توان از مته‌‌ای با حداکثر اندازه‌ی 25، برای سوراخ‌کردن سطوح فلزی از مته‌‌ای با حداکثر اندازه‌ی 10 و برای سوراح‌کردن مصالح ساختمانی از مته‌‌ای با حداکثر اندازه‌ی 15 میلی‌متر استفاده کرد و نوع مته باید با توجه به سطح و شکل کار انتخاب شود. مثلا برای سوراخ‌کاری چوب، پلاستیک و فلز از مته‌ی فولادی و برای سوراخ‌کردن سطوح سخت ساختمانی مثل سیمان از مته‌های الماسه استفاده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید پیچ گوشتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

مشخصات ظاهری

این دریل از بدنه‌ای از جنس پلاستیک بسیار مقاوم برخوردار است؛ اما ویژگی مهم دیگری که این دستگاه دارد، اندازه و وزن بسیار مناسب آن است. وزن این دستگاه 1.8 کیلوگرم بوده و طول آن 27.5 سانتی‌متر است. این ویژگی کمک می‌کند تا بتوان از دستگاه در فضاهای بسیار کوچک و محدود هم استفاده کرد. همچنین از دسته‌ای ارگونومیک بهره می‌برد که کاربر را در استفاده‌ی طولانی‌مدت، خسته نخواهد کرد. شرکت بوش در قسمت جلوی این دریل هم یک دسته‌ی کمکی تعبیه کرده است که این دسته با توجه به شرایط کار، قابلیت تغییر زاویه دارد. همچنین یک خط‌کش مخصوص دریل‌کاری هم به همراه این دستگاه ارائه می‌شود. روی بدنه‌ی دریل، تعدادی دریچه‌ی کوچک تعبیه شده است که به خروج بهتر هوا از داخل موتور دریل کمک می‌کند و این موجب افزایش طول‌عمر دستگاه می‌شود. همچنین بدنه‌ی این دریل طوری طراحی شده است که به‌خوبی در برابر نفوذ گردوغبار مقاومت دارد.

دریل GSB 13 RE برای چه کارهایی کاربرد دارد

اگر به دنبال خرید یک دریل خانگی برای انجام سوراخ‌کاری در سطوح مختلف مثل چوب، فلز، پلاستیک و مصالح ساختمانی هستید، یا اینکه حرفه‌ی شما طوری است که برای انجام کارهای نیمه‌سنگین به دریلی باکیفیت و بادوام نیاز دارید، این دستگاه را به شما توصیه می‌کنیم. این دریل از موتوری با قدرت مناسب، سه‌نظام کارآمد و سازگار با انواع مته و همچنین بدنه‌ای محکم و مقاوم برخوردار است و می‌تواند ابزاری کاربردی برای شما محسوب شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل بتن کن باس مدل BS32S1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل‌ها در ابعاد و انواع مختلف از جمله معمولی، چکشی و تخریب تولید می‌شوند. دریل بتن‌کن باس با طراحی بسیار زیبا و جدید تحت عنوان مدل (BS32S1) جهت تخریب انواع مصالح ساختمانی به بازار عرضه شده است. با وجود دکمه‌ای که روی بدنه تعبیه شده است، می‌توانید دستگاه را به دریل معمولی و چکشی نیز تبدیل کنید. با قرار دادن دستگاه در حالت معمولی و چکشی، می‌توانید از سرعت گردش آزادی برابر با 300 تا 800 دور در دقیقه بهره‌مند شوید. در این حالت شما قادر هستید تا عملیات سوراخ‌کاری را بر روی انواع سطوح چوبی، فلزی و بتنی به‌راحتی انجام دهید. چنان‌چه دریل را در حالت تخریب قرار دهید، دستگاه قادر است با این نرخ ضربه بالا نیز می‌توان انواع مصالح ساختمانی را تخریب کرد. موتور BS32S1 توانی برابر با 1500 وات داشته که در مقایسه با محصولات مشابه در بازار از قدرت قابل‌قبولی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل شارژی و پیچبند شارژی میلواکی مدل 3692-22CT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت ابزار برقی Milwaukee 3692-22CT یک مجموعه کامل از ابزارهای برقی بدون برس برای کارهای صنعتی و حرفه‌ای است. این کیت شامل یک پیچ گوشتی شارژی M18 FUEL 2765-22CT و یک دریل شارژی M18 FUEL 2713-22CT است. پیچ گوشتی شارژی M18 FUEL 2765-22CT دارای حداکثر گشتاور 276 نیوتن‌متر و حداکثر سرعت چرخش 2100 دور در دقیقه است. این پیچ گوشتی برای کارهای سنگین مانند نصب و راه‌اندازی تجهیزات صنعتی و ساختمانی مناسب است. دریل شارژی M18 FUEL 2713-22CT دارای حداکثر گشتاور 135 نیوتن‌متر و حداکثر سرعت چرخش 2100 دور در دقیقه است. این دریل برای کارهای سبک‌تر مانند سوراخکاری و پیچ‌کاری مناسب است. هر دو ابزار این کیت دارای موتور بدون برس هستند که باعث افزایش کارایی و طول عمر آنها می‌شود. همچنین، این ابزارها از سیستم M18 استفاده می‌کنند که باتری‌های یکسانی را با دیگر ابزارهای Milwaukee سازگار می‌کند. در مجموع، کیت ابزار برقی Milwaukee 3692-22CT یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک مجموعه کامل از ابزارهای برقی با کیفیت و کارایی بالا هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل اکتیو تولز مدل AC-2528B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چنانچه نیاز به سوراخکاری سازه‌های بتنی سخت از قبیل دیوار را دارید، باید از دریل با قبلیت چکشی (ضربه زن) و یا از بتن‌کن استفاده نمایید. بتن‌کن‌ها عمدتا جهت سوراخکاری دیوارهای سخت و مقاوم استفاده می‌گردد. افرادی که کارشان سوراخکاری مداوم بر دیوارهای بتنی است، استفاده از بتن‌کن را به علت قدرت و سهولت آن ترجیح می دهند.« بتن‌کن اکتیو مدل AC2528B » قابلیت عملکرد تا قطر 28 میلیمتر در سه حالت: سوراخکاری، سوراخکاری چکشی، تخریب" را دارا است. وزن نسبتا سبک این دستگاه باعث شده تا سوراخکاری یا تخریب در سقف را کاربر راحت تر انجام دهد. البته قدرت تخریب این دستگاه 3 ژول واقعی و توان دستگاه 850 وات بوده تا عمل تخریب پر قدرت انجام شود. همچنین یک عدد رابط سه نظام(تبدیل و سه نظام) با مارک اکتیو به همراه این دستگاه به طور رایگان وجود دارد تا با استفاده از این رابط بتوان سوراخکاری در چوب و یا آهن و یا دیوار با دقت بالا را نیز انجام داد. این دستگاه دارای کیف BMC مقاوم و نیز دارای سه عدد مته و دو عدد قلم رایگان با کیفیت جهت سوراخکاری و تخریب هست(سیتم قلم‌گیر این دستگاه چهارشیار SDS-PLUS است). به دلیل مصرفی بودن ذغال در دستگاه‌های برقی، یک جفت ذغال اضافه این دستگاه نیز به طور رایگان داخل کیف این دستگاه وجود دارد تا هنگام تمام شدن ذغال‌های این دستگاه، کاربر براحتی ذغال‌های نو زاپاس را جایگزین نماید.به دلیل وجود گرد و غبار زیاد در محیط‌های کار بخصوص محیط‌های کاری که از بتن‌کن استفاده می‌شود و غبار زیادی در محیط پخش شده، در این بتن‌کن از کلید ضد غبار و بلبرینگ ضد غبار استفاده شده است. همچنین لاک گیری سیم‌های آرمیچر این دستگاه به روش مدرن زیگزالی انجام شده تا غبار ناشی از تخریب باعث پارگی سیم‌های آرمیچر نشود و همچنین گرمای داخل آمیچر نیز همزمان تخلیه شود.با اعمال عملیات گرمایشی استاندارد و سخت‌کاری بر روی دنده‌های این بتن کن، همواره سعی شده تا دنده‌ها تقویت شده وعمر دنده‌ها افزایش یابد. وجود قفل کن کلید نیز از دیگر خصوصیات این دریل بتن‌کن جهت راحتی کاربر هنگام استفاده از این دستگاه برای مدت طولانی و مداوم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی ماکیتا مدل 710 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید بسیاری از مردم در دنیا کمپانی ماکیتا را از برترین برندها در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی بدانند . ولی واقعیت این است که این شرکت در بیشتر زمینه های تولیدات صنایع پزشکی نفت و گاز و بسیاری از صنایع با نام های تجاری دیگر جز برترین ها بوده است . یکی دیگر از زمینه های طراحی و تولیدی این شرکت در زمینه ابزارهای پیچ گوشتی و دریل ها است که می توان گفت در این راه هم ماکیتا بی رقیب بوده است. شرکت «ماکیتا» (Makita) مدل‌ها و گونه‌های مختلفی از دریل برقی یا شارژی را تولید کرده که مدل HP 1630 یکی از آن‌ها است. این محصول با برق شهری کار می‌کند و امکان استفاده از آن به‌عنوان دریل ساده و چکشی هم وجود دارد. سرعت گردش این محصول در حالت آزاد تا 3200 دوربردقیقه می‌رسد. ماکیتا این محصول خود را به‌صورت ارگونومیک و با ابعادی بسیار مناسب تولید می‌کند. شرکت ماکیتا با سابقه‌ای طولانی در خصوص طراحی و تولید ابزارهای مختلف، محصولات خود را با کیفیتی مناسب تولید و به بازار عرضه می‌کند. بطور کلی تمام موارد کیفی این دریل چکشی باعث شده این محصول در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 27 عددی دریل پیچگوشتی چکشی شارژی نئو پاور مدل 710 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه 27 عددی جعبه ابزار و دریل شارژی نئو پاور تولید شده یک ست کامل که تمامی نیازهای شما در منزل و یا محل کار شما را برآورده می‌کند از جمله تعمیر دوچرخه ، ماشین ، میز، پولیش کاری، سنباده زنی و غیره...مواد فولادی آلیاژی انتخاب شده برای استفاده طولانی مدت بادوام هستند.همچنین دریل شارژی دارای دست‌های ضد لغزش محکم ، راحت و بادوام است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی اینکو مدل ID11008 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل چکشی اینکو مدل ID11008 با موتور 1100 وات برای راحتی کاربران در هنگام استفاده در دو حالت سوراخکاری و سوراخکاری چکشی قرار گرفته است که مناسب انواع مته ها تا قطر 13 برای سوراخکاری چوب، فلز و مصالح است. از قابلیت های این محصول می توان به کلید کنترل سرعت پیچی آن اشاره کرد که در 6 حالت تنظیم شده است و قادر است سرعت گردش آزادی در محدوده‌ی 0 تا 2800 دور در دقیقه را ایجاد کند. نرخ ضربه چکش این دریل نیز برابر با 0 تا 44800 ضربه در دقیقه است.قدرتمند بودن این دستگاه باعث میشود هم زمان با حرکت چرخشی، ضربه هایی با سرعت بالا در سطوحی مانند چوب، فلز، مصالح وارد نماید، به همین علت برای سوراخکاری مواد سختی همچون مصالح ساختمانی پرکاربرد می باشد. ظرفیت سوراخکاری این ابزار برقی در چوب برابر با 40 میلی متر، در فلز برابر با 13 میلیمتر و در مصالح ساختمانی برابر با 16 میلیمتر است.دریل چکشی 1100 وات نیروی خود را از طریق برق شهری تامین می کند.از ویژگی های دیگر این محصول قابلیت گردش چپ گرد و راست گرد است که به خوبی به کار شما خواهد آمد.دسته جانبی این ابزار، به صورت دورانی ارائه شده است که دارای دستگیره‌ی آجدار با خاصیت ضد لرزش و استهلاک ضربه های وارد شده از قطعه می باشد. این دریل چکشی اینکو به گونه ای طراحی شده است که مناسب برای مصارف خانگی و صنعتی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل بادی سورتک مدل WX-503R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از ابزارهای متفاوتی که در کارهای صنعتی می‌تواند مفید باشد؛ دریل‌ها هستند. انواع مختلف دریل ها موجود است که با توجه به اینکه چه نیازی داشته باشید می‌توانید تهیه کنید. دریل بادی WX-503R از نوع سه نظام دستی است. وزن این دستگاه تنها 1.48 کیلوگرم خواهد بود؛ بنابراین در هنگام استفاده از آن شخص دچار مشکل نخواهد شد. چرا که به لحاظ طراحی و ارگونومی این دستگاه مناسب خواهدبود. ابعاد این دستگاه 20x14x4 سانتی متر است. پس حجم زیادی هم اشغال نخواهد کرد. این دریل با سرعت حرکت آزاد 500 دور بر دقیقه، حجم ورودی مصرفی هوا 300 لیتر بر دقیقه کار می‌کند. قطر ورودی باد در این دستگاه 1/4 اینچ خواهدبود. دریل سورتک دارای سیستم گردش چپ گرد و سیستم گردش راست گرد است. منبع تغذیه این دریل باد است و فشار هوا در آن 90 psi خواهد بود. اقلامی در کنار این محصول ارائه می‌شود شامل دسته، آچار و دفترچه راهنما است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 128 عددی دریل چکشی لانکر مدل ID_850 KIT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه 128 عددی دریل چکشی لانکر یکی از کاملترین مجموعه ابزارهای کاربردی در منزل میباشد.این ست دریل و ابزار کاملا جای خالی یک جعبه ابزار کامل را در منزل شما پر می‌کند.شرکت لانکر تلاش کرده پر مصرف ترین اقلام ابزار را در این مجموعه به شما عرضه کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل بتن کن میینینگ مدل M-3016 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل‌ها در ابعاد و انواع مختلف از جمله معمولی، چکشی و تخریب تولید می‌شوند. دریل بتن‌کن MEINENG 3016 با طراحی بسیار زیبا و جدید تحت عنوان مدل 3016) جهت تخریب انواع مصالح ساختمانی به بازار عرضه شده است. با وجود دکمه‌ای که روی بدنه تعبیه شده است، می‌توانید دستگاه را به دریل معمولی و چکشی نیز تبدیل کنید. با قرار دادن دستگاه در حالت معمولی و چکشی، می‌توانید از سرعت گردش آزادی برابر با 1000دور در دقیقه بهره‌مند شوید. در این حالت شما قادر هستید تا عملیات سوراخ‌کاری را بر روی انواع سطوح چوبی، فلزی و بتنی به‌راحتی انجام دهید. چنان‌چه دریل را در حالت تخریب قرار دهید، دستگاه قادر است با این نرخ ضربه بالا نیز می‌توان انواع مصالح ساختمانی را تخریب کرد. موتور 3016 توانی برابر با 1680 وات داشته که در مقایسه با محصولات مشابه در بازار از قدرت قابل‌قبولی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی دیوالت مدل DCD800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ارائه بیشترین راندمان و زمان اجرا، افزایش کارایی، دوام و طول عمر دستگاه به دلیل به کارگیری تکنولوژی موتورهای Brushless و دارای دو عدد باتری لیتیوم-یون با جدید ترین فناوری

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا