تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید نظم دهنده ابزار باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

راهنمای خرید بهترین جعبه ابزار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین نوع آن را خریداری نمایید. در واقع با مطالعه تمامی ویژگی هایی که این وسیله می تواند داشته باشد، می توانید آن را با نیازهای خود تطبیق داده و در نتیجه یک خرید خوب را تجربه نمایید. لطفا در ادامه با این نکات و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار نیز همراهمان باشید.

انواع جعبه ابزار و کاربرد آن‌ها

به منظور بررسی راهنمای خرید جعبه ابزار باید گفت که امروزه جعبه ابزارها در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده اند. یک جعبه ابزار می‌تواند شامل یک جعبه کوچک قابل حمل باشد که می‌توانید چند پیچ و مهره را در آن نگهداری دارید یا یک جعبه بسیار بزرگ برای حمل و نقل ابزارهای بزرگ و پیچیده را شامل شود.

جعبه ابزار پلاستیکی

جعبه ابزار پلاستیکی یک محصول عالی و ارزان برای ذخیره ابزارهای شما برای استفاده در کارهای روزمره است. این دسته از جعبه‌ها برای نگهداری از ابزارها در مکان‌هایی نظیر خانه، گاراژ یا محل کار استفاده می‌شوند.

بسیاری از جعبه ابزارهای پلاستیکی دارای کشوهایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا ابزارهای خود را برای دسترسی آسان چیدمان و سازماندهی کنید.

جعبه ابزار آلومینیومی

جعبه ابزارهای آلومینیومی یک گزینه بسیار محبوب به شمار می‌روند، زیرا این مدل از جعبه ابزارها بسیار محکم و بادوام هستند. همچنین ویژگی دیگر این جعبه ابزارها آن است که مثل محصولات پلاستیکی سبک بوده و حمل و نقل آن‌ها آسان است.

هزینه خرید جعبه ابزار آلومینیومی کمی بیشتر از جعبه ابزار پلاستیکی بوده، اما طول عمر آن‌ها نیز بیشتر است. این جعبه‌ها در صنایعی‌ مانند هوانوردی، حمل و نقل و در هنگام کار با مواد شیمیایی که دوام و سبک وزن بودن جعبه ابزار اهمیت بسیار زیادی دارد، عالی هستند.

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

جعبه ابزار فلزی

اگر به دنبال یک جعبه ابزار فوق العاده مقاوم و بسیار سنگین هستید، جعبه ابزار فلزی بهترین انتخاب برای شما است. این مدل‌ها دوام عالی داشته و استحکام و مقاومت بالایی نیز در برابر شرایط مختلف دارند.

در حالی که جعبه ابزارهای فلزی کمی گران‌تر هستند، اما مراقبت از آن‌ها نیز آسان است و معمولاً دوام بسیار زیادی به نسبت سایر محصولات دارند. به منظور استفاده حرفه‌ای و صنعتی بهتر است تا از بین محصولات مختلف به سراغ این مدل از جعبه ابزارها آمده و از آن‌ها استفاده کنید.

جعبه ابزار Cantilever

یکی از خاص‌ترین انواع جعبه ابزار، Cantileverها هستند. این جعبه ابزارها از نظر طراحی منحصر به فرد و حرفه‌ای هستند زیرا طراحی آن‌ها به نحوی است که پس از باز شدن پلکانی بوده و به شما فضا عالی برای قرار دادن ابزارهای مختلف قرار می‌دهد.

خرید جعبه ابزارهای Cantilever به شما این امکان را می‌دهد تا بدون قراردادن ابزارها بر روی یکدیگر به راحتی به وسایل مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. این ویژگی باعث شده تا این مدل از جعبه ابزارها برای نجاران، متخصصان بازسازی و هر حرفه‌ دیگری که با کارهای ساختمانی و تعمیرات سر و کار دارند و دسترسی سریع به ابزار برایشان کلیدی است، یک انتخاب عالی باشد.

طراحی ارگونومیک این مدل‌ها به شما این امکان را می‌دهد که حتی در هنگام حمل بارهای سنگین جعبه ابزار را به راحتی بلند کرده و آن را حمل کنید. همچنین لازم به ذکر است که جعبه ابزارهای Cantilever با بدنه‌های فولادی تولید می‌شوند که استحکام بیشتری دارند و این به آن معنا است که می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

جعبه ابزارها ضد آب

مدل خاصی از انواع جعبه ابزارها، محصولات ضد آب هستند. این جعبه ابزارها دارای طراحی ضد آب هستند که نگهداری ایمن و خشک از ابزارهای شما را تضمین می‌کند.

این جعبه‌ها از فوم خاصی برای استحکام بیشتر ساخته شده اند و دارای فضای ذخیره سازی فوق العاده بزرگی هستند. همچنین از نظر طراحی نیز درب این جعبه ابزارها به نحوی است که باز شدن آن بسیار آسان است. دستگیره نرم ارگونومیک در این مدل از جعبه ابزارها باعث شده تا امکان حمل بارهای سنگین به راحتی فراهم شده و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دسته از محصولات استفاده کنید.

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

بهترین مارک جعبه ابزار و کیف ابزار آلات

  • رونیکس
  • استنلی
  • کنزاکس
  • مهر
  • وینکس
  • صامو پرشین

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

نکات مهم هنگام خرید جعبه ابزار

قیمت جعبه: در خرید هر وسیله‌ای قیمت نقش مهمی ایفا می کند. پس قبل از هر کاری مشخص کنید که برای خرید جعبه ابزار قرار است چه میزان هزینه کنید. زمانی که میزان بودجه مشخص شود خود به خود خیلی از مدل‌ها از محدوده انتخاب شما حذف می شوند، زیرا در محدوده قیمتی شما قرار ندارند. با این کار انتخاب راحت تر می شود.

نوع جعبه: هر کسب و کاری ابزار خاص خود را دارد و برای نگهداری ابزار هر کاری نیاز به جعبه ابزار خاصی است. جعبه ابزارها هم به این منظور مدل‌های مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به نوع کار خود آن را انتخاب کنید. در قسمت بالا انواع جعبه ابزار معرفی و هر کدام به صورت کامل توضیح داده شد. شما می توانید با توجه به توضیحات داده شده یکی را انتخاب و خریداری نمایید.

جنس جعبه: جعبه ابزارها از جنس پلاستیک و فلز ساخته می شوند. انتخاب جنس جعبه ابزار بستگی به نوع کار شما و نوع ابزارهای شما دارد. اگر وزن ابزارهای شما کم است یک جعبه پلاستیکی هم کار شما را راه می اندازد. مثلا برای یک برقکار ساختمانی ولی برای مشاغلی که ابزارهای زیاد و سنگین با خود حمل می کنند حتما باید جعبه از مقاومت زیادی برخوردار باشد و پیشنهاد به مدل فلزی می شود.

اندازه جعبه‌ابزار: اندازه جعبه ابزار شما رابطه مستقیمی با اندازه ابزار شما دارد. در واقع شما باید طول و عرض بزرگترین وسیله ای را که قرار است با خود داشته باشید، مشخص کننده اندازه جعبه ابزار شما می باشد. و باید جعبه‌ای با این اندازه خریداری کنید.

تعداد طبقه‌ها: سعی کنید، جعبه ابزاری که خریداری می شود، دارای طبقات و قفسه های زیادی باشد، این موضوع باعث می شود وسایل خود را داخل جعبه ابزار مرتب کنید. اگر ابزار درون قفسه قرار نگیرنند پراکنده شده و پیدا کردن آن ها درون جعبه ابزار به سختی انجام می شود.

جا‌قفلی: اگر در جایی کار می کنید که استاد کارهای دیگری هم در کنار شما مشغول کار هستند و به آن ها اعتماد ندارید، بهتر است این نوع جعبه ها را انتخاب کنید و ابزار خود را قفل نمایید. البته برای کسانی هم مناسب است که بعد از تعطیلی کار ابزار خود را همراه خود نمی برند. این اطمینان حاصل می شود که در غیاب شما کسی به ابزار شما دست نمی زند و از آن ها استفاده نمی کند.

نحوه نگهداری از جعبه ابزار

در صورت استفاده از جعبه ابزار پلاستیکی مراقب باشید که آن را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید زیرا باید منتظر پوسیدگی بدنه آن باشید.
اگر جعبه ابزارتان از جنس فلز است باید دقت کنید که آن را در محیط‌های مرطوب و خیس قرار ندهید، چرا که دچار زنگ زدگی می‌شود.
هیچ‌گاه بیشتر از ظرفیت، داخل جعبه را پُر نکنید؛ زیرا باعث ایجاد شکستگی، باز شدن ناگهانی درب جعبه و نهایتاً ترک برداشتن آن می‌گردد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید نظم دهنده ابزار گفته شد، می توانید نظم دهنده مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه نظم دهنده ابزار ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی ابزار میلواکی مدل LOW PROFILE BACKPACK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله پشتی میلواکی مدل LOW PROFILE BACKPACK برای حمل ابزارهای دستی و برقی با اندازه متوسط، طراحی شده. این محصول با داشتن فضای مناسب و با دوخت مقاوم برای انواع ابزارهای دستی جهت تفکیک و یافتن سریع آن ها بسیار مناسب است. دارای 22 جیب و یک پد الکترونیکی روکش دار ساخته شده با مواد بالستیک 1680D مجهز به بند سینه قابل تنظیم دارای ابرهای طبی برای قرار گرفتن بر روی کمر جهت جلوگیری از آسیب دیدگی و خستگی. قرارگیری چند ضربه گیر در قسمت کفی کوله پشتی جهت جلوگیری از آسیب دیدن وسایل

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار تایگ مدل N59 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار فوق را می‌توان به‌عنوان غولی بزرگ در دنیای جعبه ابزارها دانست. این محصول با نام کمد ابزار نیز شناخته می‌شود. این محصول شامل 6 بخش مجزا است. بزرگترین بخش آن مانند کمدی، 5 کیف ابزار دیگر را دربر گرفته است. وجود این جعبه‌ها موجب می‌شود تا بتوانید با نظم بسیار زیادی ابزارهای خود را از یکدیگر جدا کرده و در بخش‌های مجزا قرار دهید. این جعبه ابزار را می‌توان به‌صورت افقی یا عمودی قرار داد و با وجود قفل‌های خاصی که دارد مانع از افتادن دیگر جعبه‌ها می‌شود. سه عدد از جعبه‌های این مجموعه از نوع ارگانایزر بوده که برای قرار دادن لوازم کوچک مانند پیچ، مهره، میخ، واشر، مته، رولپلاک، سری پیچ‌گوشتی، نوارهای چسب، متر و ... طراحی شده است. این سه کیف در مجموع دارای 47 محفظه کوچک و بزرگ هستند. دو جعبه‌ی ابزار دیگر این مجموعه برای نگهداری از ابزارهای شما مانند آچارها، انبرها و ... طراحی شده‌اند. یکی از این جعبه‌ها دارای یک محفظه‌ی بزرگ بوده که برای قرار دادن ابزارهای نسبتا بزرگ مناسب است و دیگری دارای یک سینی قابل حمل بوده که روی آن 10 محفظه قرار دارد. بزرگترین جعبه نیز برای نگهداری از جعبه‌های دیگری است. این جعبه برای سهولت کاربر در حین حمل به چرخ‌ و دسته مجهز است. این مجموعه وزنی برابر 15 کیلوگرم دارد و برای افرادی که به ابزارهای خود اهمیت زیادی می‌دهند بسیار مناسب است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کفش ایمنی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف دریل کیان مدل 2024 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف دریل کیان یکی از محصولاتی است که با پارچه ی برزنت 2 لایه دوخته شده است و قطعا گزینه ی مناسبی برای محل دریل و تجهیزات اضافی شما میباشد که میتواند چندین سال به دلیل جنس پارچه برای شما مورد استفاده باشد. دسته ها به صورت دو سری روی هم دوخته شده است تا بتواند بعد از اینکه تجهیزات شما وزن زیادی ایجاد میکند شما بتوانید به آسانی کیف را حمل کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار توتال مدل THT10702 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار فلزی توتال مدل THT10702ساخته کشور چین است که با استفاده از آن به عنوان یک محفظه جهت دسته‌بندی و نظم‌دهی به ابزار، از بی‌نظمی ابزار و همچنین اتلاف وقت برای جستجوی ابزار جلوگیری خواهد کرد. جستجو برای هر ابزاری در محیط خانه یا کار باعث می‌شود تا بازدهی و سرعت عمل شما پایین باشد و کار به درستی پیش نرود؛ از این رو با دسته‌بندی ابزار داخل این جعبه ابزار با توجه به ابعاد 40.4×20×20.5سانتی متر، تقریبا تمام ابزارهای کاربردی را در خود جای خواهد داد، نیاز شما برطرف خواهد شد. ضخامت فلز بدنه این جعبه ابزار 0.8 میلی متر است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار شاینا مدل 28LP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از پرکاربرد ترین کیف ابزار های موجود در بازار، کیف ابزار سایز بزرگ دارای تفکیک ابزار می باشد که دامنه استفاده وسیعی در صنایع مختلف و حتی مصارف خانگی دارد. این کیف ابزار برعکس سایر کیف ابزار های موجود در بازار که ظاهری صنعتی دارند و باطنشان با ساک ورزشی تفاوتی ندارد کاملا برای حمل ابزار و متریال با وزن زیاد طراحی شده و ظاهری شیک و بروز دارد. جنس پارچه بکار رفته در این محصول نوعی برزنت بسیار مقاوم پشت پلاستیک می باشد که در برابر سایش و تغییر رنگ در برابر اشعه UV و نفوذ پذیری در برابر مایعاتی همچون آب و روغن و گریس و ... مقاوم بوده و مابینشان دیواره هایی از جنس ABS نشکن با ضخامت 3 میلیمتر قرار داده شده که در واقع نقش اسکلت بندی و تحمل وزن ابزار و متریال بر عهده این دیواره ها می باشد. در این محصول وزن سنگین ابزار ها روی دیواره ها تقسیم شده و برعکس سایر کیف ابزار های موجود در بازار، وزن ابزار فقط بر کف کیف ابزار وارد نمی شود. این کیف ابزار از جمله وسایلیست که داشتن آن برای سرویسکاران و تکنسین های فنی که گاهی خارج از کارگاه خود کار می کنند، واجب است. زیرا حجم بسیار بالایی را از ابزار مختلف و در سایزهای مختلف به همراه متریال مصرفی را درون خود جای داده و به واسطه دستگیره هایی که اطراف کیف تعبیه شده حمل و نقل بسیار راحتی دارد. لازم به ذکر است که استفاده خانگی از این کیف ابزار برای افراد فنی که ابزار های متنوع و زیادی در منزل دارند نیز توصیه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مدل QBRICK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از بهترین جعبه ابزارهای تولید کشور لهستان. این جعبه ابزار ضد آب و ضد ضربه میباشد. طراحی بسیار شیک با وجود قفلهای نشکن این جعبه ابزار را از دیگر نظم دهنده ها متمایز میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار فاین مدل یونیورسال پلاستیکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف اوریجینال ابزار فاین یک کیف ابزار یونیورسال برای نگهداری و حمل ابزار می باشد . این کیف ساخت آلمان بوده و در ساخت آن از پلاستیک بسیار مرغوب و مقاوم به ضربه استفاده شده که علاوه بر شکیل بودن از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار بوده و مانع از آسیب دیدن ابزار در انبار و یا حین جابجایی آنها می شود . ابعاد داخلی این کیف 470x276x116 میلی متر بوده و برای نگهداری و حمل ابزارآلات فاین بویژه مینی فرزهای فاین، دریلهای برقی سریBOP و انواع ابزارآلات شارژی فاین و سایر برندهای معتبر مناسب می باشد. شرکت فاین (FEIN) در سال 1867 میلادی در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز به کار و در سال 1895 میلادی اقدام به اختراع اولین دریل برقی دستی دنیا و در سال 1906 اولین سنگ دستی دنیا را اختراع نمود. این شرکت در سال 2016 میلادی برای اولین بار مینی فرز با قدرت 1700 وات را روانه بازار کرد و همواره در نوآوری و اختراعات جدید صنعت ابزار دنیا پیشرو بوده است. علی رغم گذشت 155 سال از شروع تولیدات شرکت فاین، این شرکت قویا به خاستگاه خود یعنی کشور آلمان متعهد بوده و تمامی محصولاتش را در Schwäbisch Gmünd کشور آلمان تولید می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار شیائومی مدل JIUXUN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حتماً تا به حال به با موقعیت هایی مثل باز یا شل شدن پیچ های وسایل خانه مثل دسته ظروف آشپزخانه، درب کابینت ها یا قفسه های کتابخانه، باز شدن اتصالات شیرآلات و… مواجه شده اید. بسیاری از اتفاقات این چنینی که در هر خانه ای رخ می دهند، به سادگی قابل حل می باشند. اما تعمیر وسایل خانه تنها با وجود یک جعبه ابزار کامل و منظم ممکن می باشد که در هر زمان در دسترس اهالی خانه باشد. محصولی که این بار در شیائومی سیتی قصد معرفی آن را داریم، جعبه ابزار ۶۰x۱ مدل JIUXUN می باشد که همانطور که از نام آن پیداست، شامل ۶۰ نوع مختلف از ابزارآلاتی است که وجودشان در هر خانه ای لازم خواهد بود. این ست ۶۰ عددی مجموعه ای از از قلام زیر می باشد: چکش با میخ کش، پیچ گوشتی، انبر دست، آچار فرانسه، ولت متر، پیچ و رول پلاک، کاتر، متر ۳ متری، بوشینگ ۷ تا ۱۰ میلی متری، پیچ های پیچ گوشتی (۱۰ عدد)، پیچ گوشتی شکافدار ۳ میلی متری، پیچ گوشتی فیلیپس چهارسو، نوار الکتریکی، آچار آلن و… که از هرکدام از این اقلام، تعداد کافی و مناسبی قرار گرفته. این مجموعه ۶۰ عددی، یک پک کامل از هر ابزاری است که برای تعمیرات خانگی و… مورد نیاز خواهد بود. وزن کل این مجموعه به همراه جعبه ابزار برابر ۱٫۸۹ کیلوگرم می باشد و بنابراین حمل آن نیز به سادگی ممکن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار تایگ مدل N 17 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

راه‌حل مناسب برای نگهداری حجم بالای ابزار دستی استفاده از جعبه‌ابزاری با عنوان N 17 است. این مدل جعبه ابزار توسط شرکت «تایگ» (Tayg) تولید می‌شود. این محصول با ابعاد 28 ×  27 × 56.5 سانتی‌متر، یک جعبه‌ابزار بزرگ به‌حساب می‌آید. بارزترین ویژگی این جعبه پلاستیکی، دو قفل فلزی بسیار محکم است. دو محفظه‌ی درپوش دار کوچک روی درب این جعبه قرار دارد که برای نگهداری از اجسام کوچک در نظر گرفته‌شده است. جعبه‌ابزار مدل N 17 مجهز به دستگیره‌ای تاشو است. وقتی درب این جعبه‌ی ابزار را باز کنید، یک سینی قابل‌حمل را می‌بینید که مخصوص حمل تعداد محدودی از ابزار است. محفظه اصلی و پلاستیکی بزرگی هم با برداشتن سینی پرتابل مشاهده خواهد شد. شما با تهیه این محصول، می‌توانید از تعداد زیادی از ابزارهایی که در اختیاردارید، نگهداری کنید. حتی از این مدل برای نگهداری وسایل کمک‌های اولیه هم استفاده می‌شود. در صورت نداشتن کیف یا جعبه‌ای برای نگهداری از ابزار، وقتی به سراغ آن‌ها در صندوق‌عقب خودرو یا انباری منزل می‌روید با صحنه‌ی ناخوشایندی مواجه می‌شوید. به‌هم‌ریختگی ابزار و وسایل شما باعث سردرگمی و استرس در کار می‌شود. ممکن است برای پیدا کردن وسیله‌ی موردنیاز خود زمان زیادی را صرف کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه جوش به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار 6 جیب لایت LB-2135 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از اجزا و یراق آلات مرغوب دارای طراحی جدید و منحصر بفرد دارای نوار و بندهای بسیار مستحکم قابلیت حمل دستی و رو دوشی مناسب حمل ابزار آلات برقی و دستی دارای پایه های پلاستیکی در کف کیف به منظور دوام بیشتر زیره کیفدارای۶ جیب خارجی با درب چسب دار و ۱۰ جیب داخلی و یک محفظه بزرگ زیپ دار 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه اورگانایزر مانو مدل SORG13 سایز 13 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت مانو چند مدل از جعبه‌ابزارهایی که دارای قسمت‌های کوچک زیاد است را تولید می‌کند. یکی از این مدل‌ها SORG13 است که از جنس پلاستیک محکم شفاف و دو قفل پلاستیکی ساخته‌شده است. ابعاد این جعبه‌ 5.1 × 24.7 × 32.4 سانتی‌متر و وزن آن به 500 گرم نمی‌رسد. شفاف بودن بدنه و درب این جعبه در تشخیص محتویات آن بدون نیاز به باز کردن درب، کمک خواهد کرد. این جعبه دارای 27 قسمت مجزا از هم است که ابعاد مختلفی دارند. شرکت Mano با تولید چنین جعبه‌های ابزاری، مشکل کسانی را که برای مجزا نمودن ابزار مورداستفاده خود، از تعداد زیادی ظرف کوچک مجزا از هم استفاده می‌کنند، برطرف کرده است. کار کردن با تعداد زیاد و متنوعی از پیچ، میخ، مهره، واشر، رول‌پلاک و اقلام کوچکی مانند آن‌ها در کنار هم بسیار مشکل است زیرا اگر در یک یا تعداد کمی ظرف تفکیک شوند، احتمال اینکه باهم آمیخته شوند و شما برای برداشتن آن‌ها از قوطی یا ظرف دچار سردرگمی شوید، بسیار زیاد است. عموما در کارگاه‌های نجاری، امور تاسیساتی، تعمیرات خودرو، تعمیرات لوازم‌خانگی و یا حتی در فعالیت‌های تزئینی مانند نصب پرده و دکور استفاده از تعداد متنوعی اقلام ریز که باید به تفکیک در دسترس بوده و مورداستفاده قرار گیرند، امری بدیهی و ضروری است. بنابراین در این موارد، غیر از جعبه‌ابزاری که ابزارها در آن قرار داده می‌شود، استفاده از یک کیف یا جعبه که دارای قسمت‌های کوچک زیاد ولی مجزا از هم باشند در تفکیک کردن اقلام ریز مورداستفاده بسیار کمک خواهد کرد. تولیدکنندگان جعبه‌های ابزار با تولید جعبه‌های مخصوص، به‌خوبی به این نیاز پاسخ داده‌اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف دستگاه جوش توربو مدل T250 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف اینورتر توربو با قابلیت حمل انواع اینورتر تا 250 آمپر این امکان را فراهم می سازد تا حمل این نوع دستگاه به راحتی امکان پذیر باشد. همچنین فضای ایجاد شده در این نوع کیف باعث تفکیک ابزار آلات کاربردی اعم از انبر جوش، الکترود، عینک، شیشه ماسک، و ابزارآلات کوچک دستی شده است. در کف این نوع کیف یک لایه پلاستیکی 2.5 میلی متری جهت استحکام بیشتر در مقابل وزن دستگاه بهکار برده شده است. مقاومت این محصول جهت حمل انواع دستگاه جوش تا 6 کیلوگرم تضمین شده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار کمری ایزی کد 206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

متنوع در سایز برزنت با کیفیت و 2 رو ، مقاوم در برابر کشش و انباشت ابزار تعبیه شده از 3 عدد کیف (دو عدد کیف بزرگ و زیپ دار و یک کیف دریل) برروی 1 فانوسقه محکم با قابلیت استفاده در حالت تک ، دو تایی و هم زمان کیف ها . تولید شده از دو لایه بیرونی و درونی برای استحکام بیشتر زیپ بادوام و روان ، قفل و فانوسقه با کیفیت بالا برای تحمل کشش زیاد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستبند نگه دارنده ابزار ایزی توول کد 205 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستبند نگه دارنده ابزار ایزی توول کد 205 طراحی شده است مخصوص نگه داری از ابزار آلات شما در ارتفاعی که امکان افتادن و معدوم شدن ابزار وجود دارد و همچنین از بابت ایمنی حین انجام کار در اماکن شلوغی که احتمال افتادن ابزار از دست شخص به پایین وجود دارد ، که اگر از این دستبند استفاده شود می توان براحتی از بروز یک حادثه جلوگیری کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مدل ۰۰۷ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باکس نظم دهنده ی آندیا پلاستیک برای جداسازی انواع وسایل کوچک از قبیل جواهرات،نخ و سوزن،میخ و پیچ و مهره و حتی خوراکی جات می باشد.زیرا این محصول از مواد پلی پروپیلن با کیفیت بالا و کاملا بهداشتی و شفاف تهیه شده است.این جعبه دارای یک طبقه ی قابل حمل با ۴ محفظه برای تقسیم و نظم دهی به انواع وسایل کوچک می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار رونیکس مدل RH-9171 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جعبه ابزار تمام فلزی، از ورقه‌ی فولادی ضد زنگ مرغوب ساخته شده است و تمامی قسمت‌های آن به وسیله‌ی پین‌هایی بادوام و باکیفیت، به صورت محکم و منظم به هم متصل شده اند تا محل مطمئن و جاداری را برای انواع ابزار شما فراهم کنند. دسته‌ی فلزی این جعبه ابزار رونیکس، در قسمت میانی خود دارای یک دستگیره‌ی پلاستیکی ABS خوشدست به طول 11.5 سانتیمتر است که به خاطر جنس خوب خود و داشتن جای قرارگیری انگشت، حمل و نقل جعبه را به راحتی و بدون فشار و خستگی دست انجام در پی دارد. روکش بدنه‌ی این جعبه ابزار رونیکس فلزی، رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. این روش رنگ کاری ویژه و کاربردی، علاوه بر دوام بدنه، جعبه را ضد خش و خراشیدگی می‌کند. درب بالایی و اصلی این جعبه ابزار به صورت اتوماتیک است و به شکل کاملا منظم باز و بسته می‌شود. این جعبه ابزار سه طبقه، مجموعا دارای 5 محفظه یعنی 4 محفظه‌ی کوچکتر با ابعاد 4.5×10×30 سانتیمتر و یک محفظه‌ی بزرگتر با ابعاد 10×20×30 سانتیمتر است. این جعبه ابزار سایز 30 سانتی، در وزن مناسب 3525 گرم و ابعاد21×20.5×30 عرضه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB13 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز در هر منزل و محل کاری، داشتن یک جعبه ابزار مناسب جهت نگهداری، جابه جایی و دسترسی بهتر به ابزار است. جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB13دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت است. از ویژگی‌های این جعبه ابزار می‌توان به استحکام، زیبایی و برخورداری از وزنی بسیار کم برابر با حدود 555 گرم اشاره‌کرد. برای این محصول دو طبقه درنظر گرفته‌شده‌است. وجود دو طبقه در این محصول باعث شده ابزار خود را به راحتی تفکیک کنید و نظم بالایی به‌وجود آورید. حتما برایتان پیش آمده به ابزاری نیاز داشته و آن را پیدا نکرده‌اید. جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB13 دارای بخش‌بندی‌های متعدد بوده تا به زیبایی به ابزار و وسایل خود نظم دهید. این محصول دارای یک طبقه قفسه‌بندی شده و 3 محفظه روی در است. جعبه ابزار گلکسی وان دارای دستگیره باکیفیت و مقاوم بوده که حمل آن را برای شما راحت می‌کند. همچنین این محصول دارای قفل بوده که امنیت بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار فاین مدل یونیورسال فلزی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف اوریجینال ابزار فاین یک کیف ابزار یونیورسال برای نگهداری و حمل ابزار می باشد . این کیف ساخت آلمان بوده و در ساخت آن از فلز ضخیم و مرغوب استفاده شده که علاوه بر شکیل بودن از مقاومت بالایی نیز برخوردار بوده و مانع از آسیب دیدن ابزار در انبار و یا حین جابجایی آنها می شود. ابعاد داخلی این کیف فلزی 690x240x160 میلی متر بوده و برای نگهداری و حمل دریل برقی مدل BOS16 , سنگ فرزهای بزرگ فاین WSB 25-180 X, WSB 25-230 X, STS 325 R, WSG 25-180, WSG 25-30, AStxe 649-1, AStx 649-1, WSB 20-180, WSB 20-230, WSG 20-180, WSG 20-230 و ... مناسب می باشد. شرکت فاین (FEIN) در سال 1867 میلادی در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز به کار و در سال 1895 میلادی اقدام به اختراع اولین دریل برقی دستی دنیا و در سال 1906 اولین سنگ دستی دنیا را اختراع نمود. این شرکت در سال 2016 میلادی برای اولین بار مینی فرز با قدرت 1700 وات را روانه بازار کرد و همواره در نوآوری و اختراعات جدید صنعت ابزار دنیا پیشرو بوده است. علی رغم گذشت 155 سال از شروع تولیدات شرکت فاین، این شرکت قویا به خاستگاه خود یعنی کشور آلمان متعهد بوده و تمامی محصولاتش را در Schwäbisch Gmünd کشور آلمان تولید می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ارگانایزر ابزار پارلا گوهر مدل 3650 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویکی دیگر از محصولات شرکت پارلا گوهر استند یا جا مته کد 3620 میباشد و این محصول وسیله ای بسیار مناسب برای دسته بندی و منظم کردن‌ مته ها میباشد. این استند دارای ظرفیت 50 عددی بوده و برای مته هایی با حداکثر قطر 3 میلی مناسب است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر بنزین خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه نظم دهنده ابزار بابل کارپت مدل BT-ST25 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار مدل BT-S12 برند بابل کارپت یک ارگانایزر برای کاربرد در خودرو و یا در کارگاهها و منزل است . در جعبه از بالا باز می شود و در داخل آن 6 محفظه جدا شده از هم توسط قطعات پلاستیکی وجود دارد که می توان تعداد این محفظه ها را از یک عدد تا 6 عدد نغییر داد و بدیهی است اندازه محفظه ها نیز می تواند متفاوت باشد .جعبه ابزار مدل BT-S12 توسط دو خار که خاصیت فنری دارد می تواند به جعبه مشابه خود از بالا و پایین متصل شود و این اتصال می توان نامحدود بوده و با توجه به نیاز کاربر تعداد طبقات تغییر کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه نظم دهنده ابزار فول باکس مدل A30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار فول باکس مدل A30 از بهترین متریال طراحی و تولید شده است. این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی ست و از جنس پلاستیک مقاوم و نشکن با قابلیت تحمل وزن تا بیش از یک تن ساخته شده است. این محصول دارای 3 طبقه و 12 عدد جعبه کوچک و 4 عدد جعبه بزرگ و 29 بخش مختلف می باشد که این امکان را به شما می دهد تا تمام ابزار خود را به صورت مرتب و منظم و با قابلیت حمل آسان در دسترس داشته باشید. دو طبقه از این محصول دارای جعبه های کوچک و بزرگ و یک طبقه به صورت انبار طراحی شده است. طراحی این محصول به صورتی ست که در صورت افتادن یا برعکس قرار گرفتن، ابزار و لوازم شما نظم خود را حفظ کرده و باعث به هم ریختگی نخواهد شد. جعبه ابزار فول باکس دارای طراحی ویژه ای مخصوص قرار دادن چسب ها و دیگر مایعات می باشد و این امکان را می دهد که این محصولات به صورت ایستاده داخل باکس قرار داده شوند. این جعبه ابزار دارای طول 50 عرض 26 و ارتفاع 28 سانتی متر می باشد و کاملا خوش ساخت و با قابلیت حمل و نقل آسان است. همچنین بدنه این محصول از ضخامت بالایی نیز برخوردار است و بدنه آن دارای ضخامت 2.8 سانتی متر می باشد و دارای دسته پایدار و مستحکمی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار کاوه مدل فلزی  کد 401 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از جعبه ابزار در خانه، محل کار،ماشین… یک ضرورت است.هنگامی که برای شما یک مشکل فنی یا تعمیراتی پیش می آید، به مجموعه ای از ابزار آلات به منظور رفع مشکل پیش آمده احتیاج پیدا می کنید و جعبه ابزار کاوه می تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف دریل پورت بگ مدل D1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف دریل پورت بگ با جنس بدنه از پارچه مستحکم ضد آب(برزنتی پشت پی وی سی) است . – استفاده از زیپ محکم و روان با سر زیپ فلزی – فضای مناسب جهت قرار دادن مته و ابزار آلات – استفاده از دسته جهت حمل آسان – قابل شستشو است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار مدل X27 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر برای نگهداری ابزارآلات خود در داخل خانه یا خودرو نیاز به یک کیف محکم و بادوام دارید این مدل را به شما توصیه می‌کنیم. کیف ابزار X27 وسیله‌ای مناسب برای قراردادن ابزارآلات مختلف است که توسط شرکت رونیکس سیدر تولید می‌شود. بدنه‌ی این کیف از جنس برزنت ساخته شده که از مقاومت بالایی دربرابر فشار و سایش برخوردار است. و دارای یک لایه فوم ضربه گیر میباشد. کیف ابزار X27 از یک جیب بزرگ ، چهار جیب مخصوص پیچ گوشتی و مداد ، گیره نگهدارنده متر و یک محفظه‌ی بزرگ اصلی زیپی تشکیل شده که به صورت سطلی باز میشود. طول این کیف 33 سانتی‌متر است که بیانگر این است که داخل این کیف ابزارآلاتی نهایتا با این اندازه می‌توان قرار داد. نوع دوخت و جنس دسته‌های این کیف هم به گونه‌ای است که خیال شما را تا مدت‌ها از دوام این کیف راحت می‌کند. گفتنی‌ست این کیف 450 گرم وزن دارد و ابعاد آن اندازه‌ای‌ست که به‌راحتی می‌توان آن را در داخل صندوق عقب خودرو یا خانه قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف کمری ابزار اینکو مدل HTBP02031 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار برزنتی اینکو مدل HTBP02031 از جنس مرغوب تولید شده است و برای حمل ابزارهای متوسط و کوچک به کار شما خواهد آمد.این کیف ابزار کمری برزنتی دارای 2 عدد جیب بزرگ کناری، 11 عدد جیب جانبی یک جیب بر روی کمر و دو عدد قلاب کناری برای آویختن ابزار است.ساختار سبک و برزنتی این لوازم جانبی، قدرت تحمل وزن تا میزان 7 کیلوگرم را داراست. ابعاد این کیف ابزار 230x260 میلیمتر و وزن کلی آن 470 گرم است.این کیف ساخت کشور چین و تحت لیسانس است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار ای بی زد کد JB00019 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار «ای بی زد» (ABZ) کد JB00019 سایز 19 اینچ در ابعاد 25× 24× 48سانتی‌متر و با وزن 1300گرم تحت انحصار شرکت مانو ترکیه عرضه می‌شود. این کیف ابزار دارای 5 محفظه است. در این کیف ابزار علاوه بر محفظه‌ی اصلی، یک عدد سینی پلاستیکی و 3 محفظه‌ی کوچک تعبیه‌شده‌اند. از این سینی پلاستیکی به‌منظور نگهداری ابزارهای بلندی نظیر آچار و انبر استفاده می‌شود. برای نگهداری قطعات کوچکی همچون پیچ و مهره، درپوشی پلاستیکی روی درب جعبه قرار دارد. این جعبه دارای دسته‌ای تاشو و دو قفل فلزی است. این جعبه‌ی ابزار برای مصارف خانگی مناسب بوده و در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد. جعبه‌ابزار با محفظه‌هایی که دارد، فضای مناسبی را برای نگهداری ابزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد. استفاده از جعبه‌ابزار باعث می‌شود دسترسی و یافتن ابزار موردنظر در زمان کمتری صورت گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مانو کد MN-0015 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار «مانو» (Mano) سایز 15 اینچ در ابعاد 22× 20× 36سانتی‌متر و با وزن 1200گرم عرضه می‌شود. این کیف ابزار دارای 5 محفظه است. در این کیف ابزار علاوه بر محفظه‌ی اصلی، یک عدد سینی پلاستیکی و 3 محفظه‌ی کوچک تعبیه‌شده‌اند.محفظه های کوچک روی درب جعبه به 10قسمت مجزا تقسیم شده است که برای جانمایی پیچ و مهره و واشر قابل استفاده است.از سینی پلاستیکی به‌منظور نگهداری ابزارهای بلندی نظیر آچار و انبر استفاده می‌شود. برای نگهداری قطعات کوچکی همچون پیچ و مهره، درپوشی پلاستیکی روی درب جعبه قرار دارد. این جعبه دارای دسته‌ای تاشو و دو قفل در کنارها است. این جعبه‌ی ابزار برای مصارف خانگی مناسب بوده و در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد. جعبه‌ابزار با محفظه‌هایی که دارد، فضای مناسبی را برای نگهداری ابزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد. استفاده از جعبه‌ابزار باعث می‌شود دسترسی و یافتن ابزار موردنظر در زمان کمتری صورت گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار لایت مدل HYT-30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار وسیله ای مفید برای هر شخص فنی و هر کاربر معمولی در هر مکان است و خرید کیف ابزار یک امر لازم برای هر شخص فنی به شمار می رود. مزیت کیف ابزار در مقایسه با جعبه ابزار مشخص است. از آنجایی که جعبه ابزار ها معمولا وزن بالایی دارند و حمل و نقل آنها به راحتی ممکن نیست، کیف ابزار که معمولا از پارچه و مواد مشابه تولید می شود، می تواند جایگزین مناسبی برای این اقلام باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار نانوک مدل 955 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیاری از لوازم ضروری شما را در خود جا دهد. کیف صنعتی NANUK 955 حداکثر سطح حفاظت را برای کلیه تجهیزات حرفه ای شما ارائه می دهد. این کیف محافظ با داشتن چرخ های راحت سفر را برای شما آسان میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مهر مدل ORG1 بسته شش عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه نظم دهنده org1 تولیدی صنایع پلاستیک مهر، داری 5 محفظه کالا جهت قرار دادن انواع پیچ، مهره و رولپلاک، دارو (قرص)، لوازم کوچک برقی مانند انواع فیش، رابط، سر سیم و ... نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا