کتاب، لوازم تحریر و هنر

نکات مهم و راهنمای خرید کیف مدرسه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کیف مدرسه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

این روزها که بازار خرید لوازم مدرسه داغ است، باید دقت بیشتری در انتخاب کیف و کوله کرد. کیف ها و کوله های مدرسه انواعی چون محافظ ستون فقرات، چرخدار، اسپرت، کج و مانند آن را در برمی گیرد اما خوب است پیش از خرید، برخی نکات را رعایت کنید تا از خریدتان پشیمان نشوید. در ادامه با راهنمای خرید کیف مدرسه همراهمان باشید.

انواع کیف مدرسه

تولیدی های گوناگون سعی می کنند تا مدل های جدید را هر ساله به بازار عرضه کنند. برای همین است که ما شاهد انواع مختلفی از کیف های مدرسه دربازار هستیم. از جمله انواع کیف مدرسه می توان به این موارد اشاره کرد:

  • کیف مدرسه کوله پشتی
  • کیف مدرسه چرخ دار
  • کیف فانتزی
  • کیف مدرسه اسپرت
  • کیف عروسکی
  • و …

نکات مهم هنگام خرید کیف مدرسه

هنگام خرید کیف حتما این چند نکته را مدنظر داشته باشید:

سبک بودن: اولین مشخصه کیف خوب: کیف مناسب هنگامی که پر از وسایل می شود نباید بیشتر از ۱۰% وزن کودک سنگینی داشته باشد. ازهمین رو بهتر است کیف سبک انتخاب شود زیرا معمولا کودکان کیف خود را با وسایل مختلف پر می کنند که وزن زیادی خواهد داشت.

اندازه ای متناسب با شانه های کودک: نکته بسیار مهم هنگام خرید کیف مدرسه این است که نباید پهن تر از شانه های کودک باشد. همچنین باید متناسب با سطح آموزشی، سن و اندام کودک باشد. به علاوه راحتی در استفاده و حمل نیز از دیگر ویژگی های کیف مناسب است.

محکم و بادوام: معمولا بچه ها وسایل مدرسه را هر طور رسید درون کیف می ریزنند و چندان توجهی به منظم گذاشتن آنها ندارند. انتخاب کیف مقاوم و محکم از این جهت ارجحیت دارد که در این صورت پشت کودک آسیبی از تیز بودن و سفتی وسایل نمی بیند.

بندهای پهن و نرم: بندهای پهن کیف که درون آنها با موادی مانند ابر پر می شود و نرم است باعث راحتی بیشتر کودک می شود. باید توجه داشت که تمام وزن کیف مستقیما روی شانه هاست. بند مناسب، کیف را در وضعیت بهتری قرار می دهد و مانع از حرکت آن می شود.

جنس کیف: کیف و کوله‌های از جنس کتان و جین برای مدرسه مناسب نیستند چون خود پارچه سنگین است و با قرار دادن وسائل مدرسه، حمل آن برای فرزندتان سخت خواهد شد. بهترین جنس برای خرید کیف مدرسه دخترانه ابتدایی و پسرانه، برزنت و پارچه سبک است. از طرفی جنس برزنت محکم و بادوام است و دیرتر خراب می‌شود.

علاقه کودک: درست است که شما به فکر سلامت جسمی و راحتی فرزندتان هستید اما نباید فراموش کنید که او باید در طول یک سال تحصیلی این کیف را با خود حمل کند. بنابراین باید در هنگام انتخاب کیف مدرسه به علایق او نیز توجه کنید. در انتخاب طرح و رنگ او را آزاد بگذارید و اجازه بدهید تا از داشتن کیفش لذت ببرد.

قابل شستشو: کیف و کوله‌ای برای کودک خود بخرید که بتوان آن را به راحتی شست. همه کودکان در طول روز کیف خود را بر روی زمین گذاشته یا آن را روی زمین می‌کشند. به این ترتیب شاید لازم باشد حداقل هفته‌ای یکبار کوله کودک خود را بشویید. پس جنس و مدلی انتخاب کنید که شستشوی آن راحت باشد.

نحوه شستشوی صحیح کیف مدرسه

  • کیف خود را خالی کنید.
  • برچسب حاوی دستورالعمل شتسشوی کوله پشتی را چک کنید.
  • اقدامات مخصوص پیش لک بری را انجام دهید.
  • یک سینک یا تشت بزرگ را با آب ولرم پر کنید.
  • شوینده ملایم را به آب ولرم اضافه کنید.
  • با استفاده از یک برس نرم یا پارچه، کیف را بسابید.
  • کیف خود را کاملاً آبکشی کنید.
  • کیف خود را خشک کنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید کیف مدرسه گفته شد، می توانید کیف مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف مدرسه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی چرخ دار مدل JYN طرح یونیکورن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم به‌صورت چرخ‌دار و هم بدون چرخ قابل استفاده می‌باشد. کوله توسط یک ضامن درچرخ قفل شده که این امر باعث فیکس شدن آن میشود. ارتفاع دسته‌ی چرخ به وسیله‌ی یک ضامن در دو حالت قابلیت تنظیم شدن را دارد. هم‌چنین دسته‌ چرخ دارای یک محفظه در قسمت پشتی کیف می‌باشد. این کیف قابل شست‌وشو و از جنس پلی‌استر می‎‌باشد. هم‌چنین دارای یک محفظه‌ی بزرگ در قسمت مرکزی است که طبقه‌بندی شده و این امر باعث نظم بهتر وسایل در داخل کیف می‌شود. بندهای کوله قابل تنظیم و دارای پدهای عرق‌گیر می‌باشد. این کوله هم‌چنین دارای جیب‌ در قسمت‌های جانبی کیف برای قراردادن قمقمه میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل RLX-4500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله پشتی مدل RLX-4500 باتوجه به زیبایی ، کیفیت و وزن سبک خود گزینه‌ی خوبی برای استفاده‌ی فرزندان شما خواهد بود. جنس بدنه از پارچه پلی استر مرغوب می باشد که مقاومت خوبی دربرابر پارگی و پوسیدگی دارد و همچنین ضدآب است. همین ویژگی پارچه باعث می‌شود که کوله‌پشتی از دوام و عمر خوبی برخوردار باشد و با خیالی راحت بتوانید برای مدت‌ها از آن استفاده کنید. ابعاد و اندازه‌ی درنظرگرفته‌شده برای این محصول نیز به حدی بوده که مناسب فرزندان شما برای قرار دادن کتاب و لوازم تحریر باشد. برای حمل این کوله یک دسته در قسمت بالا و دو بند در پشت قرار دارند. بندهای دوشی دارای قابلیت تنظیم هستند که باعث راحتی بیشتر در زمان حمل کوله‌پشتی می‌شوند. این محصول دارای دو جیب در طرفین کوله‌پشتی برای قرار دادن آب ونوشیدنی است. این کوله دارای دو جیب داخلی و دو جیب خارجی است. اگر به دنبال کوله پشتی با طراحی منحصر به فرد و وزن سبک هستید در انتخاب مدل RLX-4500 شک نکنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل بی تی اس کد kj20 به همراه جامدادی و دفتر مشق مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول شامل یک عدد کوله پشتی به همراه جامدادی و چهارعدد دفتر مشق شامل دو دفتر 50 برگ و دو دفتر 100 برگ می باشد. طرح روی کوله و جامدادی و دفتر ها دقیقا مطابق با عکس محصول است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل Boat 05 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل کوله پشتی دخترانه دارای 2 محفظه بزرگ در قسمت جلویی کوله پشتی می باشد که خیال شما را از بابت حجم مناسب برای جاگیری لوازم مورد نیاز کودک دبستانی شما راحت می کند.در قسمت کناری کوله پشتی نیز جیبی برای قرارگیری قمقمه طراحی شده است که بسیار با دوام است ،بندهای کوله پشتی طوری طراحی شده که به کمر بچه ها فشاری وارد نمیکند،همچنین سبک بودن این کوله مهمترین مزیت آنست.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مدادشمعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف رودوشی گابل مدل Linda خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف‌های دوشی-فانتزی گابل غالبآ برای دختر خانم‌ها و فوق العاده فانتزی و جذاب تولید شده‌اند. این کیف‌ها دارای زیپ‌ها و فضاهای جداگانه‌ای در داخل یا خارج کیف برای قرار دادن وسایل مورد نیاز و ضروری کودک شما می‌باشد.تمامی این کیف‌ها دارای بند رو دوشی و وزن بسیار سبک بوده و حمل راحتی را برای خانم‌های کودک و نوجوان به همراه دارند. این کیف‌های با طراحی زیبا، رنگبندی شاد و جذاب انتخاب بسیار خوبی برای فرزند شما در مهدکودک، مهمانی‎ها یا ساعات گردش در خارج از مدرسه می‌باشد.دیگر نکته قابل ذکر امکان خرید این کیف‌ها در کنار سایر محصولات هم خانواده خود مانند کوله پشتی، کیف غذا، جامدادی، کیف استخر، قمقمه و ... بصورت ست می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتى ساراسا طرح فریدا مدل Frida 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله پشتی همراه همیشگی کودکان و بزرگ سالان در سال تحصیلی بوده و از جمله وسایلی است که دانشجویان و دانش آموزان به کمک آن وسایل مورد نیاز آموختن را از خانه تا دانشگاه و مدرسه جا به جا می کنند.امروزه پرداختن به سلامتی و شادابی در کنار تحصیل بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است و استفاده کنندگان به خوبی به اهمیت نقش وسایل در سلامتی پی برده اند.کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. کوله پشتی طرح فریدا Frida محصولی از برند ساراسا می باشد این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. فضای کافی داخلی و بیرونی به شما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید تمام وسیله‌های موردنیازتان را به همراه داشته باشید. پد داخلی در بندها برای جلوگیری از واردشدن فشار به شانه و کمر و حالت ارگونومیک در قسمت پشتی باعث حمل راحت‌تر این کوله خواهد شد. این کوله قابل شست‌‎وشو (آب سرد) در ماشین لباس شویی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی ساراسا کد Sarasa 01 به همراه جامدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. کوله پشتی چرمی طرح میخ دار محصولی جدید از برند ساراسا می باشد این مدل دارای جنس از چرم صنعتی با کیفیت است. با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. فضای کافی داخلی و بیرونی به شما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید تمام وسیله‌های موردنیازتان را به همراه داشته باشید. پد داخلی در بندها برای جلوگیری از واردشدن فشار به شانه و کمر و حالت ارگونومیک در قسمت پشتی باعث حمل راحت‌تر این کوله خواهد شد. . همراه این کوله یک عدد جامدادی هم طرح با ابعاد مناسب و جادار می باشد.این مناسب برای مدرسه، دانشگاه، باشگاه و استفاده های روزمره می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل Rzz1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله پشتی دارای چهار جیب میباشد‌. یک محفظه اصلی و یک جیب اصلی در کیف طراحی شده که همچنین در طرفین کار یک جفت جیب حمل بطری طراحی شده است. کوله علاوه بر یک جفت بندپشت قابل تنظیم دو دسته دیگر دارد،یکی از جنس بدنه و دیگری از نوار تولید شده است. کوله پشتی علاوه بر یک جفت بندپشت قابل تنظیم دو دسته دیگر دارد.یکی از جنس بدنه و دیگری از نوار تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مکنیل مدل mbp1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله پشتی مکنیل مدل mbp1 دارای طراحی ساده ولی در عین حال زیبا میباشد که توسط تیم مکنیل در کشور ایران تولید شده و در کنار سادگی ویژگی های مهمی قرار داده شده که از مهم ترین ویژگی های این کوله سبک بودن و در عین حال مقاوم و مهمتر از همه ضدآب بودن آن است که میتوان بعنوان یکی از مزیت های مهم این کوله پشتی نام برد وزن این کوله پشتی 400 گرم است و در زیر بند های کوله پشتی پد ضد تعریق قرار داده شده تا جریان هوا از عرق کردن شما در استفاده طولانی مدت جلوگیری کند و شما لذت استفاده یک کوله پشتی با کیفیت را تجربه کنید همچنین دیگر ویژگی این کوله پشتی محفظه ای هست که برای لپ تاپ قرار داده شده و تا لپ تاپ تا سایز 15.6 اینچ را میتوان قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل spectacled girl4 به همراه کیف غذا و جامدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کیف مدرسه به همراه کیف تغذیه و جامدادی میباشد.کیف مدرسه دارای یک محفظه اصلی و 4 عدد جیب میباشد. کیف تغذیه دارای دو عدد جیب و یک محفظه اصلی میباشد.همچنین کیف تغذیه دارای عایق حرارتی برای حفظ دمای تغذیه کودک میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی طرح مرد عنکبوتی مدل 4 زیپ ساده خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کوله پشتی با طرح برجسته جذاب شخصیت کارتونی مرد عنکبوتی می تواند گزینه مناسبی برای پسران عزیز دبستانی و راهنمایی ما باشد . این کوله پشتی دارای 3 جیب بیرونی زیپ دار برای قرار دادن اشیاء کوچک مثل مداد و خودکار و دفتریادداشت و ساندویچ کودکان دلبند شماست ، ضمنا 2 جیب کناری برای قرار دادن قمقمه یا شیشه آب و لیوان تعبیه شده است. جنس کوله از برزنت ریزبافت با کیفیت و دارای آستر علاست و .ابعاد کوله بدون احتساب دستگیره 13x30x42 سانتی متر می باشد..وزن کوله 475 گرم است.همچنین پشت کوله دارای پد ضد تعریق طبی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل 2548 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله پشتی مدلی است که دانش آموزان می‌توانند از آن استفاده کنند زیرا کوله پشتی‌ها معمولا بسیار جادار هستند و به خاطر اینکه روی دوش قرار می‌گیرند از لحاظ حمل و نقل بسیار راحت‌تر از دیگر مدل‌های کیف‌های دستی هستند. این کالا بسیار ظریف طراحی شده و دارای بند بلند پشتی همچنان دارای بند دستی می‌باشد. درب اصلی دارای زیپ می‌باشد. یراق آلات و چرم کیف وارداتی و بسیار با کیفیت هستند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل Mo 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل کوله پشتی دخترانه دارای 2 محفظه بزرگ در قسمت جلویی کوله پشتی می باشد که خیال شما را از بابت حجم مناسب برای جاگیری لوازم مورد نیاز کودک دبستانی شما راحت می کند.در قسمت کناری کوله پشتی نیز جیبی برای قرارگیری قمقمه طراحی شده است بسیار با دوام است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل اسپایدر من خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کوله پشتی با طرح برجسته جذاب شخصیت کارتونی اسپایدر من می تواند گزینه مناسبی برای پسران عزیز دبستانی و راهنمایی ما باشد . این کوله پشتی دارای 2 جیب بیرونی زیپ دار برای قرار دادن اشیاء کوچک مثل مداد و خودکار و دفتریادداشت و ساندویچ کودکان دلبند شماست ، ضمنا 2 جیب کناری برای قرار دادن قمقمه یا شیشه آب و لیوان تعبیه شده است. جنس کوله از برزنت ریزبافت با کیفیت است و کوله دارای آستر اعلاء و دو دستگیره یکی ساده برای آویزان کردن و دومی پددار برای حمل دستی است.ابعاد کوله بدون احتساب دستگیره 14x30x38 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل کیتی کد P45 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کوله پشتی با طرح برجسته جذاب شخصیت کارتونی کیتی می تواند گزینه مناسبی برای دختران عزیز دبستانی و راهنمایی ما باشد . این کوله پشتی دارای 2 جیب بیرونی زیپ دار برای قرار دادن اشیاء کوچک مثل مداد و خودکار و دفتریادداشت و ساندویچ کودکان دلبند شماست ، ضمنا 2 جیب کناری برای قرار دادن قمقمه یا شیشه آب و لیوان تعبیه شده است. جنس کوله از برزنت ریزبافت با کیفیت است و کوله دارای آستر اعلاء و دو دستگیره یکی ساده برای آویزان کردن و دومی پددار برای حمل دستی است.ابعاد کوله بدون احتساب دستگیره 40x30x15سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل یونیکورن کد 8227 همراه با جامدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل دختر کفشدوزکی کد 8233 همراه با جامدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل سگ های نگهبان کد 8271 همراه با جامدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل مرد عنکبوتی کد 8273 همراه با جامدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل بنتن کد 8274 همراه با جامدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل باب اسفنجی کد 8276 همراه با جامدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دفتر مشق به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل صوفیا و اسب تک شاخ کد 8302 همراه با جامدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل سگ های نگهبان کد 8241 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل سگ های نگهبان کد 8247 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل بنتن کد 8319 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل خرگوشی کد 8263 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل عروسکی کد 8370 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از پارچه و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل عروسکی کد 8371 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از پارچه و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل فروزن طرح برجسته خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کوله دارای ارتفاع 38 سانت و طول 27 سانت و عرض 12 سانت میباشد.این کوله بسیار مقاوم برای استفاده طولانی مدت کودکان میباشد.این کوله مخصوص آمادگی تا چهارم ابتدایی میباشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای طراحی برجسته است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا