کتاب، لوازم تحریر و هنر

نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید چراغ مطالعه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از لوازم بسیار مهم در هنگام مطالعه یا کار مخصوصا فعالیت‌های هنری، چراغ مطالعه است. دلیلش این است که این کارها به نورپردازی مناسب و مستقیم نیاز دارند. نور مهتابی بالای سرتان یا نوری که از پنجره به اتاق می‌تابد برای کارهایی که نیاز به تمرکز دارند مناسب نیستند. با خرید چراغ مطالعه می‌توانید روشنایی لازم برای میزکارتان را تأمین کنید. البته خرید چراغ مطالعه به این راحتی‌ها نیست و باید حتما آن را مطابق اهداف و نیازهایتان خریداری کنید. در این نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه تمام نکات ضروری برای خرید چراغ مطالعه را گنجانده‌ایم تا کار انتخاب آن را برایتان آسان می‌کند.

انواع چراغ مطالعه

شاید چراغ‌های مطالعه یکی از ساده‌ترین لوازم تحریر باشند اما گستر‌ه زیادی از استایل و طراحی را شامل می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند. به طور کلی چراغ‌های مطالعه بر اساس نوع گردنی به چند دسته تقسیم می‌شوند:

چراغ مطالعه با بازوی قابل تنظیم (Adjustable Arm)

منبع نور در این مدل از چراغ‌های مطالعه قابل جابجایی است و می‌توانید آن را نسبت به فضای کار خود دور یا نزدیک کنید و فوکوس نور را تنظیم نمایید. این مدل برای میزهای بزرگ مناسب‌تر است. این استایل از چراغ‌های مطالعه در بازار با اصطلاح چراغ مطالعه الاکلنگی یا چراغ مطالعه متحرک شناخته می‌شود.

چراغ مطالعه کلیپسی (Clip-on)

همانگونه که از نام آن پیداست یک انبر یا گیره در پایه این چراغ تعبیه شده است تا به میز یا سطح کار شما متصل شود. چنانچه در محیط کار یا روی میز خود فضای زیادی ندارید این ابزار سبک و کوچک بسیار مفید است به نحوی که حتی در مواقعی که به آن احتیاج ندارید می‌توانید آن را در کشو نگهداری کنید.

چراغ مطالعه ذره بینی (Magnifying)

این چراغ مطالعه دارای یک ذره بین بوده و مناسب افرادی است که در حین انجام کاری با جزئیات زیاد در بازه زمانی طولانی هستند. مطابق با اصول راهنمای خرید چراغ مطالعه، این مدل مانع از خستگی چشم خواهد شد.

چراغ مطالعه بنکر (Banker)

یکی از جالب ترین مدل‌ها در راهنمای خرید چراغ مطالعه، چراغ مطالعه بنکر یا پیانویی است. ما این مدل کلاسیک را معمولا با قاب سبز رنگ، بزرگ و افقی، پایه برنجی و همچنین یک زنجیر به عنوان کلید خاموش و روشن می‌شناسیم.

چراغ مطالعه ارگانایزر (Organizer)

یکی دیگر از مدل‌های جذاب راهنمای خرید چراغ مطالعه، این ابزار هستند که دیگر یک چراغ مطالعه ساده نیستند و به پایه آن‌ها یک ارگانایزر (جاقلمی) جهت قرار دادن خودکار، مداد، خط کش، ماشین حساب و… افزوده شده است.

چراغ مطالعه درختی (Tree / Multi-arm)

یک چراغ مطالعه چند شاخه با بازوهای چندگانه است که علاوه بر استایل شیک، چندین منبع نور دارند که هم در جهات مختلف و هم در یک جهت متمرکز خواهند شد.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه

نکات مهم هنگام خرید چراغ مطالعه

همه لامپ‌ها و چراغ‌های رومیزی با هدف روشنایی محیط اطرافشان خریداری می‌شوند. اما وقتی صحبت از چراغ مخصوص مطالعه است باید تخصصی‌تر فکر کنید. اگر انتخاب چراغ رومیزی و مطالعه شما به درستی انتخاب شود، بازدهی و راندمان کارتان بالاتر خواهد رفت. همچنین با انتخاب چراغ‌ مناسب از آسیب‌های چشمی و خستگی جسمی جلوگیری می‌کنید. بنابراین نکات ذکر شده در ادامه را هنگام خرید چراغ مطالعه مدنظر داشته باشید.

هدف از خرید چراغ مطالعه

انتخاب بهترین نوع چراغ مخصوص مطالعه کاملا به سلیقه شخصی شما و هدفتان از استفاده آن بستگی دارد. اگر به درستی بدانید هدف شما از انتخاب این نوع چراغ‌ها چیست می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

افرادی که دائما با اشیا ریز سروکار دارند و یا اهل تعمیر وسایل مختلف هستند، بهتر است از چراغ ذره بینی مطالعه استفاده کنند. این چراغ‌ها معمولا به صورت گیره‌ای، رومیزی و شارژی تولید می‌شوند.
اما اهالی درس و کتاب خواندن یا افرادی که به کارهای هنری علاقه‌مندند باید به دنبال چراغی با گردن و بازوی قابل تنظیم باشند. در این صورت می‌توانند نور را در یک جهت مورد نظر متمرکز نگه دارند.

همچنین برای کودکان بهتر است به دنبال چراغ‌های مطالعه فانتزی به صورت شارژی و بدون سیم باشید. این نوع چراغ‌های مخصوص مطالعه به دلیل دور ماندن از پریز برق خطر کمتری خواهند داشت. اما اگر هدف شما از انتخاب چراغی برای مطالعه افزایش جلوه دکوراسیون داخلی است، می‌توانید به سراغ مدل‌های ایستاده بروید که با تنوع بسیار بالایی تولید خواهند شد.

تناسب چراغ مناسب مطالعه و میز آن

مهمترین نکته در انتخاب چراغ رومیزی برای مطالعه وجود تناسب بین آن و میز کار است. یعنی اگر میز مطالعه یا کار شما بزرگ باشد باید چراغی انتخاب کنید که شعاع بیشتری را روشن نگه دارد. در این صورت می‌توانید از فضای میز کار و مطالعه خود به طور کامل استفاده کنید. در صورت خرید میز کوچک حتما چراغ مطالعه مناسبی از لحاظ سایز انتخاب کنید تا علاوه بر اشغال فضای کمتر، برق به صورت بهینه مصرف شود.

قابلیت تنظیم تابش نور در چراغ های مطالعه

وجود قابلیت تنظیم نور در چراغ‌های مخصوص مطالعه یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب این نوع چراغ است. در این صورت می‌توانید با جابه‌جا شدن زاویه تابش نور را تنظیم کنید. به همین دلیل توصیه می‌شود چراغی برای مطالعه انتخاب کنید که انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشد و بتوان میزان نور و زاویه آن را تغییر داد. با این قابلیت زاویه تابش نور را متناسب با نیاز چشمتان تغییر می‌دهید و از آسیب‌های احتمالی یا خستگی آن جلوگیری خواهید کرد.

نوع لامپ چراغ مطالعه

آشنایی با لامپ مناسب برای چراغ‌های مطالعهانتخاب لامپ مناسب برای چراغ مطالعه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این وسیله پرطرفدار است. اگر لامپ مورد نظر شما به درستی انتخاب شده باشد، بدون آسیب رساندن به چشم‌ها نور کافی تامین می‌کند. برخی از چراغ های مطالعه قابلیت تعویض لامپ ندارند. در واقع ساختار آن‌ها با لامپی ساخته شده که دوام و کیفیت بالایی دارند، اما در صورت خرابی لامپ متاسفانه باید از نگه داشتن چراغ مورد نظر چشم‌پوشی کرد.

در زیر با انواع لامپ‌هایی آشنا خواهید شد که برای چراغ‌های مطالعه مناسب هستند:

  • لامپ LED
  • لامپ فلورسنت
  • لامپ رشته‌ای
  • لامپ هالوژن
  • لامپ فول اسپکتروم

قیمت خرید چراغ مطالعه

با مشخص شدن بودجه مورد نظرتان می‌توانید به سراغ چراغ‌هایی بروید که در همان سطح قیمت قرار دارند. در این صورت وقت و انرژی شما به هدر نخواهد رفت. همچنین به راحتی می‌توانید چراغ‌های رومیزی و مطالعه هم قیمت را مقایسه کنید و انتخاب درست‌تری داشته باشید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه گفته شد، می توانید چراغ مطالعه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چراغ مطالعه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه شیائومی مدل 9290029114 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک چراغ مطالعه با کیفیت بالا هستید که بتوانید از آن در فضاهای مختلف استفاده کنید، چراغ مطالعه مگنتی شیائومی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. چراغ مطالعه آهنربایی شیائومی یک چراغ LED مدرن و کاربردی است که با طراحی مینیمال و شیک خود، به دکوراسیون هر فضایی جلوه می‌بخشد. این چراغ نه‌تنها برای مطالعه، بلکه برای کار با کامپیوتر، استراحت و حتی استفاده در آشپزخانه نیز مناسب است.طراحی مدرن و مینیمال: بدنه‌ی این چراغ از جنس آلومینیوم با ظاهری صاف و براق است و به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شود. سبک و قابل‌حمل: وزن این چراغ تنها 220 گرم است و به لطف طراحی منحصر به فرد و پایه مغناطیسی، به راحتی قابل جابجایی و نصب بر روی سطوح مختلف است. تنظیم دمای رنگ و روشنایی: می‌توانید دمای رنگ نور را بین 400 تا 4000 کلوین (از نور گرم تا نور سرد) و روشنایی را در 3 سطح مختلف تنظیم کنید. شاخص نمود رنگ بالا (CRI > 90): این چراغ نور طبیعی و با کیفیتی را ارائه می‌دهد که برای مطالعه و کار با جزئیات ایده‌آل است. عمر مفید طولانی: عمر مفید این چراغ 25000 ساعت است که معادل 10 سال استفاده‌ی معمولی می‌باشد. مصرف برق کم: این چراغ تنها 5 وات مصرف برق دارد که آن را به یک انتخاب مقرون به صرفه از نظر مصرف انرژی تبدیل می‌کند. کنترل لمسی: تنظیم روشنایی، دمای رنگ و حالت‌های مختلف این چراغ به راحتی و با استفاده از پنل لمسی روی بدنه‌ی آن قابل انجام است. حالت مطالعه: این حالت نوری مناسب برای مطالعه و کار با جزئیات ارائه می‌دهد. حالت شب: این حالت نوری ملایم و آرامش‌بخش برای مطالعه در شب یا استراحت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه ایکیا مدل BRUNBÅGE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چراغ مطالعه LED برای جای خودکار وموبایل وهدفون شما تعبیه شده همچنین دارای سه حالت نور وقابلیت انعطاف وتنظیم بازویی را دارد منبع تغذیه از فیش usb لپ تاپ یا یک عدد شارژر 5 ولت میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه شیائومی مدل MJTD01SSJNYL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نسخه جدید چراغ مطالعه هوشمند شیائومی با نام Yaoye Black Lamp 1S، با چند ارتقا نسبت به نسخه قبلی خود به بازار عرضه شده است. این ارتقاها شامل موارد زیر می باشند: افزایش روشنایی: شار نوری این مدل از 300 لومن به 520 لومن افزایش یافته است. شاخص رندر رنگ بالاتر: شاخص رندر رنگ این مدل از Ra90 به Ra95 ارتقا یافته است که نشان دهنده دقت بیشتر در نمایش رنگ ها می باشد. قابلیت کار با HomeKit: علاوه بر برنامه Mi Home، این مدل از چراغ مطالعه شیائومی با HomeKit نیز سازگار است. کانکتور برق 90 درجه: برای سهولت در قرارگیری روی میز، کانکتور برق این مدل 90 درجه طراحی شده است. همانند مدل قبلی، این چراغ مطالعه هوشمند از طراحی ساده و مینیمالیستی بهره می برد. این طراحی ظاهری زیبا و مدرن به این چراغ مطالعه بخشیده است که با هر دکوراسیونی به راحتی ست می شود. این چراغ مطالعه از طریق دکمه ای که روی بدنه آن تعبیه شده است، قابل کنترل می باشد. با فشردن این دکمه می توانید چراغ را روشن و خاموش کنید و با چرخاندن آن، میزان روشنایی را تنظیم نمایید. همچنین با نگه داشتن دکمه می توانید دمای رنگ نور را تغییر دهید.چراغ مطالعه هوشمند جدید 1S از قابلیت های هوشمندی نیز بهره می برد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: قابلیت کنترل از طریق برنامه Mi Home: با استفاده از برنامه Mi Home می توانید به تنظیمات مختلف این چراغ مطالعه دسترسی داشته باشید و از راه دور آن را کنترل کنید. قابلیت کنترل از طریق HomeKit: این مدل از چراغ مطالعه شیائومی با HomeKit نیز سازگار است و می توانید آن را با استفاده از Siri یا سایر دستیارهای هوشمند اپل کنترل کنید. تنظیم زمان بندی: می توانید زمان بندی روشن و خاموش شدن چراغ را تنظیم کنید. حالت مطالعه: این حالت نور را برای مطالعه بهینه تنظیم می کند. حالت شب: این حالت نور را برای شب تنظیم می کند تا به خواب شما آسیبی نرسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه ریمکس مدل RT-E615 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شما می توانید از این چراغ مطالعه هنگام مطالعه یا کار و حتی در مقابل کامپیوتر استفاده کنید. Remax RT-E615 نور دلپذیری تولید می کند و چندین سطح روشنایی و دمای رنگ را ارائه می دهد. این لامپ مجهز به یک صفحه کنترل لمسی است که با آن می توانید دمای رنگ (آفتابی،مهتابی ، یخی) و شدت روشنایی را تنظیم کنید، تایمر را (به مدت 45 دقیقه) یا حالت شب را روشن کنید. علاوه بر این، می توانید زاویه نور را طوری تنظیم کنید که بر روی ناحیه مورد نظر شما بیفتد.این لامپ برای خواندن کتاب، کارهای اداری یا کار در مقابل کامپیوتر ایده آل است. چشم شما را تحریک نمی کند و نور آبی مضر را از بین می برد. چراغ رومیزی ریمکس دارای قابلیت تنظیم نور با کنترل لمسی با 3حالت رنگ و 3 سطح روشنایی است که به شما این امکان را می‌دهد نور مورد نیاز برای کار، مطالعه یا استراحت را سفارشی کنید، مانند نور سفید روشن روز برای دفتر خانه و نور گرم ملایم برای کنار تخت. چراغ رومیزی LED با بازوی انعطاف پذیر 180 درجه و محور پایه 90 درجه دارای طراحی تاشو است که باعث صرفه جویی در فضا می شود و می توانید آن را در هر جایی از دفتر، اتاق نشیمن، اتاق خواب، خوابگاه و هر مکان دیگری حمل کنید. به راحتی در قفسه ها، کیف ها، چمدان ها و جعبه ها قرار می گیرد. این چراغ رومیزی لمسی به گونه ای طراحی شده اند که نرم، پایدار باشد و از طراحی منبع نور LED سطحی استفاده می کند که از تابش خیره کننده، خستگی چشمی و جلوه های بصری جلوگیری کند.دارای طراحی مدرن شیک و تاشو بوده و مجهز به چراغهای LED کم مصرف می باشد. دارای سیستم جداگانه پایه نورپردازی RGB برای محیط شبانه است.همچنین می توانید موقعیت آن را تنظیم کرده و تایمر یا حالت شب را فعال کنید. کارکرد لامپ توسط یک پنل لمسی تسهیل می شود و با اتصال آن به پاوربانک، لپ تاپ یا شارژر اصلی، انرژی آن را تجدید می کنید.تایمر را (به مدت 45 دقیقه) یا حالت شب را روشن کنید. علاوه بر این، می توانید زاویه نور را طوری تنظیم کنید که بر روی ناحیه مورد نظر شما بیفتد.جنس بدنه از ABS و آلومینیوم با کیفیت می باشد و دارای 72 چراغ ال ای دی می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لیبل زن به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه باسئوس مدل Double light source desk lamp خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاریکی عملکرد هر کس را تا حد بسیار زیادی کم می کند و می توان گفت کار کردن در فضای تاریک بسیار سخت و نا ممکن می باشد. یک چراغ خوب در این شرایط می تواند ابزاری بسیار کار آمد برای شما باشد. کمپانی Baseus با ساخت چراغ خواب DGSUNاین امکان را برای کاربر به وجود آورده تا بتواند در فضا های تاریک به راحتی مسیر خود را پیدا کند و عملکرد بسیار شگفت انگیزی دارد. بر روی بدنه این محصول یک سنسور قرار دارد که قادر است چندین کار را انجام بدهد تا کار آمد بودن خود را ثابت بکند. در قسمت پشتی این محصول یک کلید فیزیکی قرار دارد که سه حالت خاموش ، روشن و اتوماتیک دارد که وظیفه خاموش و روشن کردن آن مشخص می باشد اما حال به حالت اتوماتیک آن می پردازیم. در این حالت چراغ چندین رفتار متفاوت از خود نشان می دهد. اگر چراغ در فضایی روشن قرار داشته باشد و ناگهان محیط تاریک بشود به صورت خود به خود روشن می شود تا به راحتی بتوانید آن را پیدا بکنید و دنبال آن نگردید. اگر چراغ خواب Baseus DGSUN یک مدت در مکان تاریک قرار بگیرد خود به خود خاموش می شود تا از مصرف باتری آن جلوگیری شود و با کوچک ترین حرکت در مقابل آن دوباره روشن می شود تا راه را به شما نشان بدهد. این محصول همان طور که در محیط تاریک بعد یک مدت خاموش می شود ، در محیط های روشن هم همین رفتار رااز خود نشان می دهد و بعد از مدتی خاموش می شود. تاریکی که در توضیحات بالا ذکر شده ، تاریکی مطلق می باشد و در غیر این صورت عملکرد سنسور کمی ضعیف تر می شود. به همراه این محصول یک پایه مگنتی هم قرار دارد که می توانید آن را در هر مکانی نصب بکنید و بعد چراغ را به آن متصل بکنید و به دلیل مگنتی بودن به راحتی می توانید چراغ را در مواقع نیاز از آن جدا بکنید. این محصول دارای یک باتری داخلی 500 میلی آمپری بوده که قادر است مدت زمان بسیار زیادی را به همراه شما باشد و زمانی که شارژ آن به اتمام برسد می توانید از طریق پورت تایپ سی قرار گرفته در انتهای آن ، چراغ را شارژ بکنید. جنس بدنه این چراغ از پلاستیک + ABS بوده که وزن آن را بسیار کاهش داده است. چراغ Baseus DGSUNدارای زاویه ای می باشد که آن را از سادگی خارج کرده و باعث شده تا فضای بیشتری را روشن بکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل X-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از وسایل مورد نیاز برای اتاق خواب یا اتاق مطالعه یک چراغ مطالعه زیبا و در عین حال کارآمد است. چراغ مطالعه X-1 علاوه بر زیبایی منحصر به فرد آن دارای قابلیت های ویژه ای مخصوصا دارندگان تجهیزات Apple آیفون می باشد. این چراغ مطالعه دارای 3 قسمت مجزا برای شارژ وایرلس گوشی ، شارژ وایرلس ساعت هوشمند Apple watch و همچنین شارژ ایرپاد می باشد. علاوه بر این چراغ مطالعه دارای 3 وضعیت نو از کم به زیاد می باشد و همچنین قابلیت جایجایی سر چراغ به جلو و عقب نیز دارد. از شارژ وایرلس آن برای سایر گوشی های با قابلیت شارژ به صورت وایرلس مثل سامسونگ نیز استفاده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل wofi curved 02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ رومیزی wofi مدل curved یکی از محصولات آنتیک شرکت wofi میباشد که با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود توجه هرکسی را بعه خود جلب میکند . چراغ رومیزی wofi curved با بدنه تمام استیل با روکش برنز مقاوم دربرابر زنگ زدگی و تغییر رنگ حس لاکچری و شیک بودن را به طراحی دکوراسیون اداری و اتاق کار و مطالعه میدهد و همچنین با ارائه قابلیت تغییر ارتفاع و امکان چرخش سر چراغ این محصول را در کنار زیبایی، کارآمد و کاربردی نیز کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه بریلونر مدل Leos کد 7499-018 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از وسایل مدرن رومیزی مثل چراغ مطالعه‌ی «بریلونر» (BRILONER)به میز و دفتر کار شما ظاهری مدرن و شیک خواهد داد. با این چراغ مطالعه می‌توانید با تمرکز بیشتری بخوانید و هر از چندگاهی خستگی چشمتان را برطرف کنید. هانسل چراغی بادوام است که حتی اگر ساعت‌ها روشن باشد، تأثیری در هزینه‌ی برق شما نخواهد داشت؛ ضمن اینکه برای خاموش و روشن‌کردن لامپ آن لازم نیست هر بار دوشاخه را به پریز وصل کرده یا از آن جدایش کنید. تمامی قسمت‌های این محصول از فلز ساخته شده و به همین دلیل دوام زیادی دارد. گردنی چراغ مطالعه‌ی بریلونر به دلیل وجود یک پیچ، قابل‌تنظیم است. با بازکردن این پیچ که در قسمت میانی چراغ قرار گرفته، می‌توانید ارتفاع نور را تغییر دهید. از طرفی با چرخاندن سری، زاویه‌ی تابش نور هم تغییر می‌کند. به‌این‌ترتیب می‌توانید روی یک سطح خاص تمرکز بیشتری داشته باشید. از طرفی عوض‌کردن ارتفاع و زاویه‌ی تابش نور کمک می‌کند که خستگی چشمتان در اثر تابش یکنواخت نور برطرف شود. لامپ استفاده‌شده در این محصول دارای رنگ نوری برابر 3000 کلوین و لومن است. رده‌ی انرژی چراغ مطالعه‌ی پیش‌روA ++ A است؛ به این معنا که با مصرف کمترین میزان انرژی الکتریکی، بازده‌ بسیار بالایی دارد. این ویژگی با پایین‌آوردن مصرف برق، مانع پرداخت هزینه‌های گزاف برای برق خانگی خواهد شد. روشن و خاموش شدن این چراغ مطالعه بصورت تاچ بوده با هربار لمس کلاهک بالای چراغ نور لامپ ال ای دی آن تا سه طیف نوری ( کم ، متوسط و زیاد ) تغییر میکند . چراغ مطالعه‌ی بریلونر برای کسانی که در طول روز مدت زیادی با چراغ مطالعه سروکار دارند یا دوست دارند میز کارشان منحصربه‌فرد و مدرن به نظر برسد، انتخابی هوشمندانه است. این محصول کاربردی، بادوام و زیبا به هر میزی جلوه‌ای جذاب و لوکس خواهد داد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مینیسو مدل HSD9047A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چراغ مطالعه چند کاربرده یا به اصطلاح مولتی فانکشن محصول شرکت مینیسو miniso می باشد. رنگ چراغ آن سفید white است اندازه آن متوسط بوده ولی به سبب حالت انعطاف پذیری که دارد می توان اندازه آن را تغییر داد. این محصول از این لحاظ نسبت به مابقی منحصر بفرد است که دارای پنکه کوچکی در وسط خود است که با دکمه لمسی قابلیت روشن و خاموش شدن دارد که دکمه چراغ آن هم لمسی است و با نگه داشتن این دکمه می توان شدت نور را تغییر داد. قابلیت شارژ توسط یو اس بی را داراست دکمه روشن و خاموش کنار آن قرار گرفته هم چنین کم مصرف یا باصطلاح اکو فرندلی است. و بزرگترین مزیت آن آیینه ای است که پشت چراغ قرار دارد و توسط چراغ دایره ای احاطه شده و گزینه بسیار مناسب برای ارایش است و دکوری فوق العاده برای میز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه تائوترونیکس مدل dl22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه رومیزی با قابلیت تنظیمنور آلیاژ آلومینیوم TaoTronics با درگاه شارژ USB، چراغ رومیزی برای روشنایی دفتر، 3 حالت رنگ و 6 سطح روشنایی (دوشاخه AU، 240 ولت) دارد.ساخت آلیاژ آلومینیوم فوق العاده ممتاز به عنوان سینک حرارتی غیرفعال عمل می کند، محافظت می کند و طول عمر LED را افزایش می دهد.6 سطح روشنایی و 3 حالت نور برای انتخاب، نور غیر شبح و بدون سوسو ایده آل برای کار، مطالعه، مطالعه و استراحت است. پورت USB به راحتی دستگاه های شما را شارژ می کند، سازگار با اکثر گوشی های هوشمند و کتابخوان های الکترونیکی USB موجود در بازار به‌طور خودکار تنظیمات خود را به خاطر بسپارید: عملکرد حافظه به این معنی است که فقط یک بار باید حالت روشنایی/رنگ را تنظیم کنید و دفعه بعد که روشن شد به‌طور خودکار به تنظیمات باز می‌گردد.با TaoTronics به جلو حرکت کنید، امکان های خود را پیدا کنید، زندگی خود را تقویت کنید. ما به مردم کمک می‌کنیم محصولاتی را کشف کنند که نیازهای زندگی را برآورده می‌کنند و به شما انگیزه می‌دهند تا زندگی خود را بهبود ببخشید. از کالاهای خانگی گرفته تا لوازم ضروری باشگاه و لوازم صوتی، با محصولاتی که متناسب با قدرت و سرعت شما طراحی شده اند، زندگی را به جلو ببریدمشخصات فنی:قدرت (برای پنل LED): 10 وات لومن: 550 lm خروجی USB: 5V/1A ولتاژ برق: 220-240 ولت می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل DL-104 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترکیب فلز و لاستیک در چراغ مطالعه‌ی DL-104 منجر به ایجاد محصولی بادوام شده است. این چراغ مطالعه می‌تواند در محیط‌های گوناگون مورد استفاده‌ی افراد مختلف قرار بگیرد. استفاده کنندگان از این محصول کمتر با مشکل خسته شدن چشم مواجه خواهند شد. حباب و پایه‌‎ی DL-104 از فلز و گردنی آن از لاستیک ساخته شده است. بدنه‌ی فلزی همان چیزی است که موجب دوام طولانی DL-104 شده است. گردنی لاستیکی هم که به‌صورت فنری ساخته شده به‌راحتی به سمت بالا و پایین و چپ و راست می‌رود تا کاربر بتواند زاویه و ارتفاع تابش نور را تغییر دهد؛ به‌این‌ترتیب تابش یکنواخت نور لامپ چشم او را خسته نمی‌کند. اگرچه منبع تغذیه‌ی این چراغ برق شهری است و برای روشن کردنش لازم باید دوشاخه را به برق وصل کنید، اما لازم نیست دائماً این کار را تکرار کنید، چرا که دکمه‌ی روی پایه به‌راحتی لامپ را خاموش و روشن می‌کند. این لامپ می‌تواند SMD، کم‌مصرف یا رشته‌ای باشد. باید توجه داشته باشید که توان مصرفی لامپ این چراغ نباید بیشتر از 60 وات باشد. روشن بودن کامل اتاق در هنگام مطالعه، پس از مدتی حواس شمارا به وسایل دیگر داخل اتاق پرت خواهد کرد. خاموش کردن چراغ اصلی و استفاده از چراغ مطالعه، راه خوبی برای حفظ تمرکز است. چراغ مطالعه‌ی 419 محصولی است با ظاهر زیبا و کاربرد آسان که می‌تواند نیازهای روزمره‌ی بسیاری از دانش‌آموزان، دانشجویان و حتی کارمندان را برطرف کرده و تمرکز آن‌ها را در حین درس خواندن، مطالعه و کار افزایش دهد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف مدرسه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل x-7188 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه مدل x-7188 بدون نیاز به برق شهری با باتری کار کرده و با گردنی انعطاف‌پذیر و نور ملایم چراغ‌های LED خود می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه فیلیپس مدل 9290029013 هوشمند خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه هوشمند میجیا فیلیپس 3 دارای سه گواهی بین المللی CCC، EMC و ROHS بوده و شیائومی در ساخت آن بیش از هر چیز دیگر تولید نوری سالم و مناسب برای چشمان کاربران خود در هر رده سنی را در نظر گرفته است. این چراغ با میزان روشنایی 1900x تمام میز مطالعه کاربر را روشن کرده و به کودکان اجازه می دهد تا به هنگام مطالعه و درس خواندن تمرکز بیشتری داشته باشند. به هیچ عنوان نور مضر بلو لایت را از خود ساطع نمی کند و همین موضوع به تنهایی موجب شده تا مطالعه طولانی مدت زیر نور این چراغ مطالعه به هیچ عنوان باعث سوزش و خستگی چشم نگردد. چراغ مطالعه هوشمند میجیا فیلیپس 3 هوشمند سازی شده و به کمک گوشی موبایل و از راه دور نیز قابل کنترل می باشد. کافی است تا اپلیکیشن MiHome را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید تا بتوانید میزان شدت نور، خاموش یا روشن بودن چراغ و همینطور حالت ویژه مراقبت از چشم را تحت کنترل داشته و فعال کنید. نکته جالب دیگر آن است که در صورتی که خانه خود را به سنسور های درب شیائومی مجهز کرده باشید می توانید این چراغ مطالعه را با سنسور درب هماهنگ کنید تا به محض ورودتان به اتاق چراغ به طور خودکار روشن شود. این مدل چراغ مطالعه نسبت به چراغ مطالعه ورژن قبلی خود یعنی(چراغ مطالعه هوشمند فیلیپس مدل MIJIA Eyecare Smart Lamp 2s) کنتراست نوری ملایم تر با ظریت نوری بیشتر معادل 1900 لومن و چرخش آرنج بیشتری ست و شرکت فیلیپس توانسته تمام معایب ورژن قبلی خود را در نسل جدید تقویت نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه سیلورلایت کد 1168 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه سیلورلایت کد 1168 محصول در ابعاد 650×500×200 میلی‌متر ساخته شده و وزنی در حدود 3500 گرم دارد.این کالا برای کاربردی روی میز کار در محیط کار یا میز تحریر دانش‌اموزان بسیار مناسب است. جنس بدنه آن از پلاستیک است و گردنی فلزی این کالا الاگنگی است نوع لامپ بکار رفته آن از LED است و حباب‌های شفافی دارد. منبع تغذیه آن از طریق آداپتور است و سیمی به طول 1.5 متر دارد. از مزیت‌های این کالا داشتن زاویه قابل تابش است. از قابلیت‌های این کالا داشتن دیمر است که نوع دیمر این کالا به صورت غلطکی است با استفاده از این قابلیت می‌توانید شدت نور را کم و زیاد کنید و علاوه بر چراغ مطالعه از کالا به عنوان چراغ خواب استفاده کنید. اما داشتن پورت USB و شارژ وایرلس از مواردی است که باعث شده تا این کالا منحصر به فرد باشد. با استفاده از شارژر وایرلس دیگر نیاز نیست برای شارژ موبایل از سیم شارژ اضافه‌تری استفاده کنید.

چراغ مطالعه اداری و شارژر بی سیم سیلورلایت

یک چراغ مطالعه‌ی مدرن و شکیل مانند  برند «سیلورلایت» به میز کار و اداره‌ی شما، ظاهری کاملا شیک و مدرن خواهد داد. با این چراغ، دیگر نگران بالارفتن مصرف برقتان در اثر استفاده‌ی طولانی‎‌‎مدت از چراغ مطالعه نخواهید بود. با چراغ مطالعه‌ی سیلورلایت می‌توانید ارتفاع نور را هنگام کار، کم‌وزیاد کنید تا چشمتان آسیب کمتری ببیند. این محصول بدنه‌ای فلزی و پلاستیکی دارد؛ به‌این‌ترتیب که پایه و شید چراغ مطالعه از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و گردنی از فلز ساخته شده است. این درست همان خصوصیتی است که دوام طولانی‌مدت این چراغ را تضمین می‌کند. گردنی انعطاف‌پذیر ابن محصول به شما امکان می‌دهد تا ارتفاع نور را به‌دلخواه خود کم‌وزیاد کنید. با این ویژگی نه‌تنها چشمتان خسته نخواهد شد؛ بلکه در مواقع نیاز می‌توانید نور را روی یک سطح خاص، متمرکزتر کنید. ابعاد کلی این محصول برابر با 65 × 50 × 20 سانتی‌متر و وزن آن حدود 3.5 کیلوگرم است. همچنین طول گردنی آن 30 سانتی‌متر است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید قطر پایه به صورتی طراحی شده که پایداری خوبی به این محصول بخشیده است.

    فقط کافی است دکمه که روی پایه محصول طراحی شده را لمس کنید. همچنین روی پایه این محصول یک دکمه به نام Mode طراحی شده که شما توسط آن می‌توانید رنگ چراغ را تغییر دهید. لازم به ذکر است که رنگ‌های این محصول شامل آفتابی، مهتابی و یخی بوده که شما به راحتی می‌توانید نورخود را انتخاب کنید.  

این چراغ مطالعه دیمردار است. دیمردار به معنی کم و زیاد کردن نور لامپ است که در پایه این محصول غلطکی طراحی شده که با چرخش آن نور کم و زیاد می‌شود. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که از این چراغ مطالعه به عنوان چراغ خواب استفاد کنید.   این محصول دارای شارژ وایرلس  بوده که به شما این امکان را می‌دهد که به این ترتیب برای شارژ و چک کردن گوشی همراه خود در دفتر کاردیگر نیاز به اتصال آن به سیم نیست فقط کافی است با قرار دادن آن بر روی پایه‌ی چراغ مطالعه گوشی خود را شارژ کنید. شارژر بکار رفته در پایه‌ی چراغ مطالعه سیلورلایت، از نوع qi بوده، که به شما نوید سازگاری با بالا با تمامی دیوایس‌ها و شارژی ایمن را می‌دهد. همچنین این دستگاه به مدارهای شارژ ایمن دستگاه موبایل مجهز است که آن را در مقابل اتصال کوتاه، جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد و افزایش دما مقاوم می‌کند.

جنس گردنی این چراغ مطالعه از فلز ساخته شده است. فلز استفاده شده در این محصول از یک طرف دوام طولانی دستگاه را تضمین می‌کند و از طرف دیگر باعث زیبایی ظاهری آن شده است. گردنی چراغ مطالعه‌ی مدل سیلورلایت دو تکه طراحی شده که شما به راحتی بتوانید زاویه نور خود را تنظیم کنید.. از طرفی با چرخاندن گردنی زاویه‌ی تابش نور هم تغییر می‌کند. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید روی یک سطح خاص تمرکز بیشتری داشته باشید.گفتنی است که عوض کردن ارتفاع و زاویه‌ی تابش نور باعث می‌شود که شما گهگاه خستگی چشمتان را در اثر تابش یکنواخت نور بگیرید.

بیشتر افرادی که دستی در طراحی و نقشه‌کشی دارند، برای کار دقیق‌تر نیازمند متمرکزکردن نور روی جاهای مختلف کار خود هستند. روشن‌بودن کامل اتاق در هنگام مطالعه یا کار روی نقشه و طراحی ، پس از مدتی حواس شما را به وسایل دیگر داخل اتاق پرت خواهد کرد. خاموش‌کردن چراغ اصلی و استفاده از چراغ مطالعه، راه خوبی برای حفظ تمرکز است. این محصول دارای رنگ‌بندی متنوعی است که شما می‌توانید نسبت به وسایل اتاق خود یکی از آن را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل بنکر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه مدل بنکر (Banker Light)  سبکی است کلاسیک که طرفداران بسیاری دارد . حس نوستالژی و آنتیک بسیاری در این سبک نهته است . از این سبک نه تنها به عنوان چراغ مطالعه بلکه به عنوان آباژور رومیزی نیز می توان استفاده نمود . ترکیب بدنه از جنس  فلز آبکاری شده به رنگ طلایی و قاب شیشه ای به رنگ سفید زیبایی آن را دوچندان کرده . قاب شیشه ای قابلیت چرخش حول لامپ داخل را دارد. همچنین به کمک زنجیر طلایی رنگ آویزان شده از چراغ می توان آن را روشن و خاموش نمود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه سیلورلایت مدل BL1293 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با گشتی در بازار و دیجیکالا به نامی آشنا برمیخورید با طیف متنوعی از محصولات در بازار از جمله چراغ مطالعه های متنوع با کاربری های گوناگون و آپشن های متنوع و همچنین رده قیمتی متنوع با حفظ شعار خود یعنی کیفیت بالا و قیمت مناسب حضور دارد با بررسی بازار و سلیقه مشتری ها با عرضه مدل1293 گامی مهم در حفظ رقابت برداشته اییم ، چراغ مطالعه 1293 با ظاهری بسیار بسیار شکیل و لوکس و نور بسیار مناسب و استاندارد مخصوص برای چشم انتخابی بسیار عاقلانه و اقتصادی هست چرا که این چراغ مطالعه علاوه بر اینکه چراغ با سه دمای نوری + طلق مات که از خستگی چشم جلوگیری میکند و همچنین دیمر برای تنظیم شدت تابش نور و درگاه شارژ دیوایس های شما را داراست برخلاف سایر مدل ها از دکمه های مکانیکی استفاده شده که این امر باعث شده تا قیمتی رقابتی رو دارا باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه هوشمند فیلیپس مدل MIJIA Eyecare Smart Lamp 2s خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه وسیله ای بسیار کاربردی در اتاق مطالعه مراکز آموزشی، دانشگاه ها، کتابخانه ها و هم چنین در منزل محسوب می شود. به همین دلیل آن ها نیز دستخوش تغییرات قرار گرفته و توسط شرکت شیائومی هوشمندسازی شده اند. اما اینبار شیائومی طی اقدامی حرفه ای با همکاری شرکت خوش نام فیلیپس چراغ مطالعه ای هوشمند را طراحی و ساخته است که مانع از آسیب دیدن و خستگی چشم می شود. با چراغ مطالعه شیائومی می توانید ساعت ها بدون ایجاد احساس خستگی چشم، به مطالعه و کار کردن بپردازید. این چراغ مطالعه دارای دو منبع نوردهی است که نسبت روشنایی کنتراست آن با توجه به استاندارد IESNA بهینه سازی شده است.بنابراین شیائومی با اطمینان اظهار می کند که این چراغ، منبع نور بسیار مناسبی به شمار می آید.این محصول دارای سنسور تشخیص نور محیط است و با تاریک شدن هوا نور متناسب را تأمین می کند. قابلیت اتصال به اپلیکیشن محصولات شیائومی (Mi Home) را دارد و می توان از طریق تلفن همراه کنترل دستگاه را به دست گرفت. روشنایی یکنواخت با زاویه باز 90 سانتی متری طبق استاندارد GB 50034-2004، طراحی شده است تا نور در هنگام کار و یا خواندن، حداکثر راحتی چشم را برای کاربر فراهم کند.یک حسگر نور سیگنال ها را جمع آوری و پردازش کرده و با استفاده از یک الگوریتم کالیبراسیون و منحنی نور گاما، نوری با روشنایی لذت بخش تری را ایجاد می کند. علاوه بر این، با پرتاب بلند نور، به شما پوشش نور بیشتری می دهد و محیط بزرگتری را روشن می کند. زمانی که هوا تاریک می شود، این حسگر نور، لامپ را به طور خودکار وارد حالت هوشمند نور شب کرده و با لمس هر یک از کلیدهای آن، روشن می شود. روی پایه ی چراغ که به شکل دایره ای شکل است، دکمه  های لمسی وجود دارد که با لمس کردن آن می توان میزان نور را کم و زیاد کرد.لامپ می تواند تا 180 درجه  تغییر زاویه دهد. این حرکت و تغییر زاویه همراه با پرتاب نور زیاد، پوشش نور بیشتری را می دهد. با وجود قابلیت انعطاف پذیری این چراغ مطالعه و همچنین وجود دو منبع نوردهی می توانید زاویه مناسب را به راحتی تنظیم نمایید.  محصولی جدید و باکیفیت از شرکت خوش نام شیائومی با همکاری فیلیپس بهترین گزینه برای افرادی که میخواهند از مطالعه کردن با کمترین میزان خستگی چشم لذت ببرند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مدادشمعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه شیائومی مدل 1S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لامپ LED رومیزی هوشمند شیاومی 1S بسیار سبک و زیبا است. وزن کم 800 گرمی و رنگ سفید زیبای این محصول اولین چیزی است که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. این چراغ می‌تواند تا حداکثر 300 لومن نور تولید کند که نور مناسبی برای اکثر کار‌ها است. این چراغ به همراه یک آداپتور عرضه می‌شود که دارای ولتاژ خروجی 12 ولت است. می‌توانید آداپتور را به برق 220 ولت شهری وصل کنید و از چراغ استفاده کنید. برای روشن کردن چراغ می‌توانید  یک بار کلید پاور روی پایه را فشار دهید. این کلید توانایی انجام کار‌های مختلفی را دارد که باعث می‌شود شما بتوانید نور را با توجه به سلیقع خود،تنظیم کنید.برای تنظیم زیاد یا کم شدن نور، می‌توانید کلید را به سمت چپ و راست بگردانید. اگر 2 بار پشت سر هم کلید را فشار دهید نور به طور خودکار با محیط اطراف تنظیم می‌شود. با این کلید حتی حرکت نور  چراغ  عوض می‌شود و شما می‌توانید براساس نیاز و سلیقه خود تنظیمش کنید. شما می‌توانید اپلیکیشن مخصوص این محصول را روی گوشی موبایل اندرویدی یا iOS خود نصب کنید. برای دانلود اپلیکیشن لازم است نرم‌افزار مربوط به آن را از روی QR کد جعبه یا گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود و روی دستگاهتان نصب کنید. بعد از نصب برنامه  بلوتوث موبایل خود را روشن کرده و با استفاده از نرم‌افزار، چراغ را به‌راحتی کنترل کنید. این چراغ حجم بسیار کمی را اشغال می‌کند و برای خانه‌های کوچک مناسب است. طراحی زیبا و ساده دارد که با همه ی خانه‌ها ست می‌شود. دارای کلید Multi-Functional است. نور LED چراغ مطالعه تغییر کرده و شما می‌توانید براساس سلیقه‌ی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید قابلیت کنترل و اتصال از طریق بلوتوث دارد، قابلیت کنترل روشنایی و رنگ از طریق اپلیکیشن دارد ،قابلیت تنظیم زاویه ی چراغ دارد

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه باسئوس مدل COMFORT READING MINI CLIP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ های مطالعه همیشه یکی از اعضای جدانشدنی اتاق ها بودند. اما حالا با وجود سرعت زیاد زندگی و پیشرفت بالای تکنولوژی دیگر عصر چراغ های بزرگ که جابه جایی و حمل و نقل را مشکل می‌کردند تمام شده است. کمپانی Baseus با عرضه محصولی جدید و مینیمال این امر را به خوبی ثابت کرده است. چراغ مطالعه کوچک بیسوس Baseus DGRAD 0G گیره دار بوده و به دلیل اندازه کوچکی که دارد کار کردن با آن بسیار راحت است. چراغ مطالعه گیره ای بیسوس از پلیمر ABS و پلی کربنات ساخته شده و دارای مقاومت خوبی می‌باشد. وزن چراغ مطالعه بیسوس حدودا 62 گرم است و ابعادی برابر با 290×49×43 میلی‌متر دارد. بنابراین همانطور که می‌بینید این لامپ گیره ای بسیار کوچک بوده و قابلیت اتصال به میز یا کتاب و تبلت شما را خواد داشت. تنها کافیست گیره آن را به لبه کتاب یا تبلت بچسبانید و در تاریکی مشغول خواندن کتاب شوید. بازوی اصلی این چراغ مطالعه که لامپ رو ی آن قرار گرفته می‌تواند در همه جهات به صورت 360 درجه بچرخد. هم‌چنین روی بدنه آن نیز یک دکمه فیزیکی برای تنطیم میزان نور لامپ طراحی شده است. داخل چراغ مطالعه بیسوس یک باتری قابل شارژ وجود دارد که به کمک کابل USB شارژ می‌شود. ظرفیت باتری داخل این چراغ 350mAh بوده و در عرض 2 ساعت کاملا شارژ می‌شود و تا یک روز قابل استفاده خواهد بود. دمای مورد تاییدی که این دستگاه می‌تواند در آن بدون اینکه بسوزد کار کند بین -10 تا +40 درجه سانتی گراد می‌باشد. توان مصرفی این چراغ مطالعه رو میزی 3 وات و ولتاژ خروجی ان نیز 5 ,ولت است. درجه نور ایجاد شده توسط چراغ گیره دار بیسوس DGRAD 0G برابر با 4000K است و دارای سه مود متفاوت می‌باشد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند به کمک دکمه فیزیکی تعبیه شده بر روی گیره، با توجه به نوع استفاده‌ای که از چراغ دارند نور آن را کم یا زیاد کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مسینا مدل N29 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولN29 مسینا طراحی سری 2022 گروه تولیدی مسینا می باشد که با ساختاری از بدنه چوب راش بسیار مرغوب ساخته شده است و از طراحی مدرنی بهره می برد و این آباژور دارای یک شعله با پایه لامپ 5وات G4 می باشد.این چراغ دارای زاویه و نور مناسب برای مطالعه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ ناخن کاری سیلورلایت کد 6262 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژگی های بارز چراغ مطالعه ی سیلورلایت 1208: این محصول دارای ذره بین با بزرگ نمایی 3 برابر، و فاصله ی کانونی نزدیک برای کار بر روی ناخن است سر این محصول به نسبت محصولات دیگر کوچک است تا جلوی دست را نگیرد دکمه های تاچ این محصول برای قابلیت تنظیم سه سطح نوری را برای شما فراهم میکند. گردن این محصول به صورت کاملا منعطف است و به شما کمک میکند تا سر آن را در تمامی جهات برای دیزاین و کاشتن ناخن تنظیم کنید. توان 6 وات

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل گربه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه گربه به صورت حرفه ای طراحی و ساخته شده است. این چراغ مطالعه از بهترین چوب گردوی ایرانی ساخته شده است. بسیار حالت پذیر است و قابلیت حالت دهی مختلف با پیچهای تنظیم را دارد. بسیار مستحکم و با ثبات بوده و برای استفاده به عنوان دکور و حتی نور موضعی بسیار مناسب است. دارای ارتفاع 45 سانتیمتر و طول 55 و عرض 11 سانتیمتر و وزن 0.85 کیلوگرم. داری لامپ اس ام دی بسیار کم مصرف است و تعویض لامپ به راحتی انجام میذیرد. رنگ این چراغ مطالعه کاملا ارگانیک بوده و پایه روغن گیاهی بوده و ضد حساسیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه لمسی گیره ای قابل شارژ ویداسی مدل WD-6038 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول یکی از تولیدات کمپانی ویداسی (WEDASI) است. این چراغ مطالعه گیره دار بوده که می توان به هر جای ممکن مانند میز کار متصل کرد. بدنه ی آن قابل انعطاف بوده و می توان به راحتی آن را خم کرد و در مکان مورد نظر قرار داد. لامپ آن از نوع LED می باشد (16 عدد SMD) و دارای نوردهی مطلوب، مصرف پایین و عمر بالا می باشد. یک باطری قابل شاژ در داخل پایه چراغ قرار دارد که شما را از برق مستقیم شهر بی نیاز می کند. و در مواقعی که برق قطع است شما می توانید به راحتی به مطالعه و انجام کارهای خود ادامه دهید. این چراغ مطالعه دارای یک دکمه لمسی می باشد که توسط آن می توان نور لامپ را به میزان دلخواه تنظیم کرد به این صورت که با لمس این دکمه و نگه داشتن انگشت روی آن نور لامپ کاهش یافته و با لمس مجدد آن نور لامپ افزایش می یابد (دیمر لمسی). از مزیت این چراغ مطالعه علاوه بر کم مصرف بودن آن، طراحی زیبا و وزن کم آن می باشد. که به راحتی می توان آن را با خود حمل کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل مینی تاشو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه مینی تاشو بدون نیاز به برق شهری با باتری کار کرده و با گردنی انعطاف‌پذیر و نور ملایم چراغ‌های LED خود می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان باشد.ابعاد کوچک و تاشو بودن محصول آن را قابل حمل و کاربردی تر می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه ویداسی مدل WD خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه ویداسی مدل WD یک محصول سه کاره است که می‌توان در آن واحد از آن به عنوان چراغ مطالعه، جا موبایلی و جامدادی استفاده کرد. این چراغ مطالعه یکی از بهترین طراحی های برند ویداسی را دارد و با ظاهر شیک و ماهیت کاربردی آن می‌تواند به یکی از وسایل مهم میز کار و مطالعه شما تبدیل شود. لامپ آن از نوع SMD می‌باشد (20 عدد SMD) نوردهی مطلوب و مصرف پایینی دارد. دکمه روشن و خاموش این دستگاه به صورت لمسی عمل می‌کند و می‌توان وضعیت نوردهی آن را به صورت آفتابی، مهتابی، آفتابی و مهتابی با هم، شدت نور کم، شدت نور متوسط و شدت نور زیاد تغییر داد (دیمر لمسی دارد). همچنین یک دکمه روشن و خاموش دیگر در پشت دستگاه تعبیه شده تا از برخورد تصادفی دست با دکمه لمسی جلوگیری شود و دستگاه خاموش بماند. یک کابل USB همراه این چراغ مطالعه عرضه شده و با آداپتور، پاوربانک و یا لپ تاپ قابل شارژ است. چراغ مطالعه شارژی ویداسی تنه‌ی قابل انعطاف دارد و می‌توانید آن را با هر زاویه که می‌خواهید مورد استفاده قرار دهید. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به طول عمر بالا، قابل حمل بودن و ظاهر زیبا و مدرن آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل EN-101 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مشتاقان کتاب می‌دانند داشتن نور مناسب یکی از نیازهای اصلی برای مطالعه‌ی طولانی است. با توجه به نوسان‌های برق شرقی استفاده از لامپ‌های معمولی در درازمدت چشمان شمارا از مطالعه خسته خواهد کرد. « EN-101» یک ابزار مناسب برای این منظور بوده که باوجود دو بازوی محرک 80 سانتی‌متری‌اش می‌توان آن را در جهت‌های مختلف تنظیم کرد. این چراغ مطالعه، ابزار مناسبی است که می‌توان در اختیار مهندسین و دانش آموزان قرارداد. تعداد لامپ مصرفی آن‌یک عدد بوده و می‌توان از انواع لامپ‌های رشته‌ای، کم‌مصرف، SMD و  برای آن LED استفاده کرد. منبع تغذیه EN-101 برق شهری بوده و پایه‌ای از نوع پلاستیکی و گیره‌ای داشته که بر روی آن کلید خاموش و روشن قرارگرفته است که کار با آن را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. رنگ‌بندی متنوع آن از دیگر مزایای این محصول است که در حین خرید باید بدان توجه کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه ایکیا مدل RÅVAROR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک چراغ رومیزی معمولی در نگاه اول، اما چندین ویژگی پنهان و هوشمند دارد. می توانید ارتفاع را تنظیم کنید و چراغ رومیزی را به صورت افقی یا عمودی ببندید تا نور را در جایی که نیاز دارید هدایت کنید. چراغ مطالعه مدل RÅVAROR ایکیا ساخته شده از جنس فولاد استیل (ضد زنگ ) ساخته شده است. علاوه بر تامین نور دلخواه می توان منزل یا به محیط کار شما زیبایی دو چندان ببخشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل شارژی کد SST-815 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چراغ مطالعه دارای مزایای زیادی از قبیل طراحی شیک و زیبا ، وزن کم و قابل حمل ، قابلیت تنظیم آسان زاویه تابش نور ، باتری داخلی قابل شارژ ، ال ای دی های کم مصرف و پر نور است. این چراغ مطالعه را به راحتی میتوان حمل کرد و همچنین دارای دکمه لمسی و قابلیت تنظیم در 3 شدت نور است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل قطار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چراغ مطاله می تواند قابلیت های زیادی داشته باشد که از آن جمله می توان به : 1- قابلیت شارژی بودن، 2- امکان تبدیل شدن به نگهدارنده موبایل، 3- امکان تبدیل شده به چراغ خواب چند رنگ، 4-داشتن کابل شارژ و گردنی انعطلاف پذیر اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا