خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید چرخ خیاطی به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید چرخ خیاطی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب چرخ خیاطی مناسب می‌تواند کار دشواری باشد، چرا که تنوع مدل‌ها و برندها در بازار بسیار زیاد است و هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید چرخ خیاطی در نکته خرید همراهمان باشید.

نکات مهم هنگام خرید چرخ خیاطی

سطح مهارت خود را در نظر بگیرید

  • مبتدی: اگر برای اولین بار است که چرخ خیاطی می‌خرید و یا فقط نیاز به انجام دوخت‌های ساده دارید، به یک چرخ خیاطی با کاربری آسان و تعداد برنامه‌های دوخت محدود نیاز دارید.
  • متوسط: اگر تا حدی با خیاطی آشنا هستید و می‌خواهید دوخت‌های متنوع‌تری را انجام دهید، به دنبال چرخ خیاطی باشید که برنامه‌های دوخت بیشتر و قابلیت‌های جانبی مثل دکمه‌دوزی، جادکمه‌زنی و گلدوزی داشته باشد.
  • حرفه‌ای: اگر خیاطی حرفه‌ای هستید و به طور مداوم از چرخ خیاطی استفاده می‌کنید، به یک چرخ خیاطی قدرتمند و بادوام با قابلیت‌های پیشرفته مانند تنظیم دقیق سرعت و طول دوخت، دوخت زیپ مخفی و اتوکف نیاز دارید.

نوع پارچه‌هایی که می‌خواهید با آن‌ها کار کنید را در نظر بگیرید

  • پارچه‌های نازک: اگر بیشتر با پارچه‌های نازک مثل حریر و شیفون کار می‌کنید، به چرخ خیاطی با قابلیت تنظیم فشار پایه فشارنده نیاز دارید تا از چروک شدن و جمع شدن پارچه جلوگیری شود.
  • پارچه‌های ضخیم: اگر می‌خواهید با پارچه‌های ضخیم مثل جین و چرم کار کنید، به چرخ خیاطی با موتور قوی و سیستم تغذیه قدرتمند نیاز دارید.

به ویژگی‌ها و قابلیت‌های چرخ خیاطی توجه کنید

  • تعداد برنامه‌های دوخت: چرخ خیاطی‌های مختلف، تعداد برنامه‌های دوخت متفاوتی دارند. برای مبتدیان، 10 تا 20 برنامه دوخت کافی است، اما افراد حرفه‌ای ممکن است به چرخ خیاطی با 50 برنامه دوخت یا بیشتر نیاز داشته باشند.
  • قابلیت‌های جانبی: برخی از چرخ خیاطی‌ها دارای قابلیت‌های جانبی مثل دکمه‌دوزی، جادکمه‌زنی، گلدوزی، زیپ‌دوزی و اتوکف هستند. اگر به این قابلیت‌ها نیاز دارید، به دنبال چرخ خیاطی باشید که آن‌ها را ارائه دهد.
  • صفحه نمایش: برخی از چرخ خیاطی‌ها دارای صفحه نمایش لمسی هستند که کار با آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.
  • کنترل‌های سرعت و طول دوخت: این قابلیت‌ها به شما امکان می‌دهند تا سرعت و طول دوخت را به طور دقیق تنظیم کنید.
  • وزن و ابعاد: اگر فضای کافی دارید، می‌توانید یک چرخ خیاطی بزرگتر و سنگین‌تر با قابلیت‌های بیشتر خریداری کنید. اما اگر فضای کمی دارید، به دنبال چرخ خیاطی کوچک‌تر و سبک‌تر باشید.

برند و قیمت چرخ خیاطی

برندهای مختلفی در زمینه تولید چرخ خیاطی فعالیت می‌کنند. برخی از برندهای معروف عبارتند از ژانومه، جکی، برادر، مارشال و کاچیران. قیمت چرخ خیاطی به برند، مدل و ویژگی‌های آن بستگی دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

قبل از خرید، حتماً از گارانتی و خدمات پس از فروش چرخ خیاطی مطمئن شوید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید چرخ خیاطی گفته شد، می توانید چرخ خیاطی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چرخ خیاطی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی رز 230 بر اساس استقبال مصرف کنندگان از چرخ خیاطی های سری رز طراحی و تولید گردید. این چرخ خیاطی کاچیران دارای تعداد 32 مدل دوخت تزیینی می باشد. سبک بودن و در دسترس بودن قسمتهای مورد نیاز برای خیاطی، باعث شده تا کاربران بدون دغدغه و نیاز به آموزش های پیچیده بتوانند به راحتی با چرخ خیاطی رز 230 کار کنند. چرخ رز 230 با تعداد دوخت 30 عدد مناسب و مقرون به صرفه است و همچنین شامل دوختهایی از قبیل اجرای دوختهای زیگزاک، جا دکمه، دکمه دوزی، حاشیه دوزی می باشد..

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی مارشال مدل 740E خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل 740E از تولیدات حرفه ای و کامل شرکت نیکو دوخت ماشین ( نماینده انحصاری چرخ خیاطی مارشال ) در ایران می‌باشد. این دستگاه دارای 12 برنامه دوخت متنوع میباشد و تمامی امکانات خیاطی از قبیل دگمه دوزی و جادگمه ، لبه دوزی و زیپ دوزی ، پس دوزی و سردوزی ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی و... را دارد. مارشال 740E با گذراندن تمامی استانداردهای اروپایی و ایران توانسته یکی از پرفروشترین محکمترین و کارآمدترین چرخ خیاطی های موجود باشد. این دستگاه در کنار قدرت دارای طراحی زیبایی میباشد که ترکیب زیبایی و قدرت این دستگاه را هم برای خیاطی و هم برای جهیزیه مناسب کرده است. این دستگاه دارای اهرم خلاص کن کارپیش بر اتومات میباشد که با این سیستم میتوان هر نوع گلدوزی با کارگاه گلدوزی را انجام داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی مارشال مدل 935s max خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل 935s max از تولیدات حرفه ای و کامل شرکت نیکو دوخت ماشین ( نماینده انحصاری چرخ خیاطی مارشال ) در ایران می‌باشد. این دستگاه دارای ۳۶ برنامه دوخت متنوع میباشد و تمامی امکانات خیاطی از قبیل دگمه دوزی و جادگمه ، لبه دوزی و زیپ دوزی ، پس دوزی و سردوزی ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی و... را دارد. این دستگاه دارای اهرم خلاص کن کارپیش بر اتومات میباشد که با این سیستم میتوان هر نوع گلدوزی با کارگاه گلدوزی را انجام داد. مارشال 935s max دارای سوزن نخ کن اتومات و جعبه محافظ نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی مارشال مدل 860S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل 860S از تولیدات حرفه ای و کامل شرکت نیکو دوخت ماشین ( تولید کننده اصلی چرخ خیاطی مارشال ) در ایران می‌باشد. این دستگاه دارای 24 برنامه دوخت متنوع میباشد و تمامی امکانات خیاطی از قبیل دگمه دوزی و جادگمه ، لبه دوزی و زیپ دوزی ، پس دوزی و سردوزی ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی و... را دارد. مارشال 860S با گذراندن تمامی استانداردهای اروپایی و ایران توانسته یکی از پرفروشترین محکمترین و کارآمدترین چرخ خیاطی های موجود باشد. این دستگاه دارای انواع دوخت های تزیینی و ترکیبی چون دالبرزن ، دندان موشی ، دوخت زیگزاگ 3 مرحله ای ، دوخت جادگمه 4 مرحله ای و.. میباشد. این دستگاه در کنار قدرت دارای طراحی زیبایی میباشد که ترکیب زیبایی و قدرت این دستگاه را هم برای خیاطی و هم برای جهیزیه مناسب کرده است. این دستگاه دارای اهرم خلاص کن کارپیش بر اتومات میباشد که با این سیستم میتوان هر نوع گلدوزی با کارگاه گلدوزی را انجام داد. مارشال 860S دارای سوزن نخ کن اتومات میباشد.(مدل جدید 1401)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی جانتک مدل k310 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی و گلدوزی جانتک مدل k310 از سری چرخ خیاطی های تولید شده با بهترین کیفیت و کارایی بالاست. این دستگاه دارای32 مدل تنوع دوخت حاشیه دوزی، عرض دوخت 5 میلیمتر، دور موتور 860 دور در دقیقه، توانایی دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تکه دوزی، پارچه های ضخیم، پارچه های نازک، زیپ، دکمه و جا دکمه در 4 مرحله ای، پس دوزی،ژرسه دوزی،دکمه دوزی،زیپ دوزی ولبه دوزیک قابلیت دوختهای حلقوی(بازوآزاد)جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار و قابلیت نصب انواع سوزن از سایز 9 تا 18 برای انواع پارچه ها و دوخت ها می باشد . چرخ خیاطی جانتک مدل k310 یکی از بهترین چرخ خیاطی ها برای خیاطی و گلدوزی با طراحی ظاهری زیبا و مدرن است که مناسب استفاده افراد مبتدی و حرفه ای بوده که با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 393 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «393» یکی از تولیدات حرفه‌ای و از چرخ‌خیاطی‌های خانواده‌ی یاسمین شرکت «کاچیران» است. این چرخ‌خیاطی زیبا با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند دوخت‌های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل 393 تا 23 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی بوده و به کاربری آسان‌تر از دستگاه کمک می‌کند. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل 393 دسته مخصوص حمل تعبیه‌شده روی بدنه دارد. این چرخ‌خیاطی باکیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد و سیستم ساده و راحت ماسوره‌پیچ در آن در نظر گرفته‌شده است. قابلیت دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان و لب تو نیز در این مدل وجود دارد. کف تخت و صفحه افزاینده سطح برای خیاطی راحت‌تر در این مدل در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت 5074 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل الیزابت «5074» عرضه شده توسط شرکت «کاچیران» است و در سری چرخ خیاطی های صادراتی این شرکت قرار دارد. این دستگاه مجهز به لامپ LED است. محصولات کاچیران با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند تنوع گسترده ای از دوخت در اختیار داشته باشد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 6 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل الیزابت 5074 به‌ صورت ترکیبی تا 84 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی و دو وضعیته(تنظیم سرعت) بوده و به کاربری آسان‌تر دستگاه کمک می‌کند. این محصول دارای جعبه مخصوص قطعات و لوازم نیز هست. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل الیزابت 5074 قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد. قابلیت دوخت جادکمه ،زیپ ،قیطان ، لب تو ، لول ، امکان دوخت حلقوی با کمک بازوی آزاد این دستگاه را نسبت به رقبایش برتری می دهد. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.لازم به ذکر است این محصول برای خیاطی های حرفه ای بهترین عملکرد را دارد. قطعات یدکی اصل محصولات کاچیران در نمایندگی های معتبر کاچیران در سراسر ایران وجود دارد که شما را از قطعات غیر اصل چرخ خیاطی بی نیاز می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل کنمارک 6300 پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران کنمارک 6300 پلاس تکامل یافته چرخ کنمارک 6100 است که امکانات کاربردی زیادی نظیر دوخت استرچ، قابلیت عرض متغیر یا گردونه به آن نیز اضافه شده است. از مهمترین مزیت های انتخاب چرخ خیاطی کاچیران نسبت به باقی محصولات موجود بازار، سرآمد بودن کیفیت قطعات تولید این شرکت علی الخصوص پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش بسیار حرفه ای در بین شرکت های تولید لوازم خانگی مطرح کشور است. از این رو گارانتی 24 ماهه محصول و تمامی قطعات این چرخ تعجب آور نیست و کاملا ممکمن پذیر است . یکی از علل سهل بودن استفاده کاربران از چرخ خیاطی کاچیران کنمارک 6300 پلاس مجهز بودن به کمپلتی نیم دور میباشد که برای کاربران تازه کار مشکل آفرین نمی باشد و در صورت گیر کردن نخ داخل کمپلتی یا وجود پرز و… براحتی می توان نخ را با باز کردن گیره های مربوطه و جداکردن رینگ و قلاب از داخل کمپلتی خارج کرده و مجددا قطعات مذکور را در جای خود قرار داد . سیستم خلاص کن اتومات ماسوره پرکن این چرخ خیاطی یکی از مزیت هایی است که کاربران تازه کار از آن به نیکی یاد می کنند. سرعت‌ موتور این چرخ خیاطی نیز برابر با 750 دور در دقیقه است که میزان بسیار بالایی است و در نتیجه شما می توانید به سرعت به دوخت و دوز لباس های مختلف به وسیله ی این چرخ خیاطی بپردازید . بدنه ی چرخ خیاطی کاچیران کنمارک 6300 پلاس سفید است و همچنین این رنگ کاملا ثابت بوده و در اثر رطوبت و گذر زمان هرگز کدر و یا زرد نخواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل ژانینا 4020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانینا 4020 ضمن استحکامی که دارد دارای وزن کمی بوده و بسیار کم صدا میباشد. انواع مدل های دوخت چرخ خیاطی زیگزاگ بر روی بدنه و با حروف مشخص شده است. هر کدام از این مدلها با گردونه انتخاب مدل دوخت که در سمت راست چرخ (زیر هندویل) قرار دارد، انتخاب شده و در نمایشگر چشمی موجود مدل دوخت نشان داده می شود. کاچیران ژانینا از محصولات جدید شرکت کاچیران می باشد که در سه گروه 4010 با (10نوع دوخت) ، 4020 با (23نوع دوخت) و 4030 با (32نوع دوخت) در مدلهای معمولی و پلاس به بازار ایران و جهان عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل ژانینا 4010 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانینا 4010 ضمن استحکامی که دارد دارای وزن کمی بوده و بسیار کم صدا میباشد. انواع مدل های دوخت چرخ خیاطی زیگزاگ بر روی بدنه و با حروف مشخص شده است. هر کدام از این مدلها با گردونه انتخاب مدل دوخت که در سمت راست چرخ (زیر هندویل) قرار دارد، انتخاب شده و در نمایشگر چشمی موجود مدل دوخت نشان داده می شود. کاچیران ژانینا از محصولات جدید شرکت کاچیران می باشد که در سه گروه 4010 با (10نوع دوخت) ، 4020 با (23نوع دوخت) و 4030 با (32نوع دوخت) در مدلهای معمولی و پلاس به بازار ایران و جهان عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی ژانومه مدل 802 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانومه استوک اصل ژاپن 672-680-801-802 جزوء بهترین و بادوامترین چرخ خیاطی ها ُشناخته شده و بازرگانی قهرودی مفتخر است در کمترین زمان و نازلترین قیمت و کلیه لوازم محصول را به شما مصرف کننده عزیز ارائه دهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی جانتک مدل 1012 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چرخ خیاطی محصول جدید کارخانه شرکت نگین جان و مه نمایندگی رسمی شرکت ژانومه در ایران میباشد. این چرخ خیاطی برای اولین بار در سال 96 شروع به تولید گردیده که در کوتاه زمانی از شروع تولید به دلیل قابلیت بسیار بالای این چرخ و قیمت مناسب آن تبدیل به فروش اول چرخ خیاطی ایران گردیده شده است. این محصول با گارانتی نگین طلایی ژانومه عرضه میگردد. از ویژگی های اصلی این چرخ قیمت مناسب , قابلیت تغییر عرض گلدوزی و طول گلدوزی و سوزن نخ کن اتوماتیک اشاره کرد. در فرآیند ساخت چرخ خیاطی جانتک از پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده شده که حتی این شرکت موفق به صادرات تکنولوژی ساخت بدنه چرخ خیاطی به بزرگترین سازندگان چرخ خیاطی جهان گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی جانتک مدل k320 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی و گلدوزی جانتک مدل k320 از سری چرخ خیاطی های تولید شده با بهترین کیفیت و کارایی بالاست. این دستگاه دارای32 مدل تنوع دوخت حاشیه دوزی، عرض دوخت 5 میلیمتر، دور موتور 860 دور در دقیقه، توانایی دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تکه دوزی، پارچه های ضخیم، پارچه های نازک، زیپ، دکمه و جا دکمه در 4 مرحله ای، پس دوزی،ژرسه دوزی،دکمه دوزی،زیپ دوزی ولبه دوزیک قابلیت دوختهای حلقوی(بازوآزاد)جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار و قابلیت نصب انواع سوزن از سایز 9 تا 18 برای انواع پارچه ها و دوخت ها می باشد . چرخ خیاطی جانتک مدل k320 یکی از بهترین چرخ خیاطی ها برای خیاطی و گلدوزی با طراحی ظاهری زیبا و مدرن است که مناسب استفاده افراد مبتدی و حرفه ای بوده که با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی ژانومه مدل 808A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانومه مدل 808A با قابلیت دوخت 49 مدل گلدوزی، دستگاهی مناسب جهتِ کارِ داخل منزل تا حد کارِ حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای می‌باشد. هم‌چنین قابلیت نصب انواع پایه‌ها امکان دوخت انواع کارها نظیر پس‌دوزی، لبتو دوزی، دکمه و جادکمه، سردوزی، ابردوزی و موارد دیگر را برای این چرخ خیاطی فراهم می‌سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet210 از تولیدات شرکت کاچیران ، برای صادرات است و سبک‌ترین چرخ خیاطی این شرکت تا کنون به شمار می‌رود. این چرخ خیاطی با توجه به وزن سبک و فضای اشغالی کمتر، رنگ سفید و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین طراحی زیبای خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار است. چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet210 به گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید. این دستگاه دارای پایه‌‌های دوخت مختلف بوده که به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند. بازوی متحرک و بدنه آلمینیومی و مستحکم این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی زیبا و سبک می‌باشند. چرخ خیاطی الیزابت 210، از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف از جمله البسه بچگانه بپردازد. این دستگاه که دارای پدال الکترونیکی است، از سرعت و طول و عرض مناسبی برای دوخت انواع لباس بهره‌مند است. به منظور تضمین کیفیت و ایمنی چرخ خیاطی الیزابت 210، باید اشاره کرد که این دستگاه همچنین دارای تأییدیه ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و تمامی لوازم الکتریکی در آن ضمن رعایت استاندارد RoHs اتحادیه اروپا تعبیه شده‌اند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گل مصنوعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 693 پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «+693» یکی از تولیدات حرفه‌ای صادراتی و از چرخ‌خیاطی‌های خانواده‌ی یاسمین شرکت «کاچیران» است. این چرخ‌خیاطی زیبا با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند دوخت‌های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل +693 به‌صورت ترکیبی تا 23 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی بوده و به کاربری آسان‌تر از دستگاه کمک می‌کند. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی صادراتی کاچیران مدل +693 دسته مخصوص حمل تعبیه‌شده روی بدنه دارد. این چرخ‌خیاطی باکیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد و سیستم ساده و راحت ماسوره‌پیچ در آن در نظر گرفته‌شده است. قابلیت دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان و لب تو نیز در این مدل وجود دارد. کف تخت و صفحه افزاینده سطح برای خیاطی راحت‌تر در این مدل در نظر گرفته‌شده است. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet902 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «902» یکی از تولیدات حرفه‌ای و از چرخ‌خیاطی‌های صادراتی ، خانواده‌ی الیزابت شرکت «کاچیران» است. این چرخ‌خیاطی دارای سوزن نخ کن اتوماتیک ، زیبا با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند دوخت‌های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل الیزابت 902 به‌صورت ترکیبی تا 23 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی بوده و به کاربری آسان‌تر از دستگاه کمک می‌کند. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل الیزابت 902 دسته مخصوص حمل تعبیه‌شده روی بدنه دارد. این چرخ‌خیاطی باکیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد و سیستم ساده و راحت ماسوره‌پیچ در آن در نظر گرفته‌شده است. قابلیت دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان و لب تو نیز در این مدل وجود دارد. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 593 پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «593» یکی از تولیدات حرفه‌ای و از چرخ‌خیاطی‌های خانواده‌ی یاسمین شرکت «کاچیران» است. این چرخ‌خیاطی زیبا با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند دوخت‌های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل 593 به‌صورت ترکیبی تا 23 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی بوده و به کاربری آسان‌تر از دستگاه کمک می‌کند. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل 593 دسته مخصوص حمل تعبیه‌شده روی بدنه دارد. این چرخ‌خیاطی باکیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد و سیستم ساده و راحت ماسوره‌پیچ در آن در نظر گرفته‌شده است. قابلیت دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان و لب تو نیز در این مدل وجود دارد. کف تخت و صفحه افزاینده سطح برای خیاطی راحت‌تر در این مدل در نظر گرفته‌شده است. گفتنی است این دستگاه دارای سوزن نخ کن اتومات و تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی ژانومه مدل JUNO 740 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خیاطی ژانومه یک مدل اثبات شده است و سال های زیادی است که مردم از چرخ های خیاطی ژانومه استفاده می کنند. چرخ خیاطی ژانومه مدل 740 دارای طراحی بسیار زیبا و با کیفیت است که می توان با استفاده از آن دوخت های سنگین را انجام داد. این چرخ خیاطی با استفاده از امکانات بهینه شده خود یک گزینه ارتقا یافته از چرخ خیاطی های قدیمی به شمار می رود و شما امروزه می توانید از آن برای انواع دوخت های ساده و پیچیده استفاده کنید. قطعات داخلی این دستگاه نیز از جنس فلز محکم بوده و می تواند مدت زمان زیادی برای شما قابل استفاده باشد و همچنین دارای سوزن نخ کن است ؛ دارای وزن کمی است و هم سر و صدای بسیار کمی را تولید می کند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت در خانه، کارگاه های کوچک و یا مدارس از این چرخ خیاطی استفاده کنید. بدنه اصلی این دستگاه فلزیست و یک بدنه فایبرگلاس محکم برای زیبایی روی این بدنه فلزی نصب شده است . این دستگاه دارای 14 طرح حاشیه دوری اصلی میباشد و در کنار این طرحها قابلیت گلدوزی بی نهایت با کمک کارگاه گلدوزی نیز دارد. این دستگاه دارای جعبه محافظ سوزن نخ کن اتومات میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت 1139 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل الیزابت «1139» عرضه شده توسط شرکت «کاچیران» است و در سری چرخ خیاطی های صادراتی این شرکت قرار دارد. این دستگاه با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند تنوع گسترده ای از دوخت در اختیار داشته باشد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 6 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل الیزابت 1139 به‌صورت ترکیبی تا 84 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی و دو وضعیته بوده و به کاربری آسان‌تر دستگاه کمک می‌کند. این محصول دارای جعبه مخصوص قطعات و لوازم نیز هست. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل الیزابت 1139 قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد. قابلیت دوخت جادکمه ،زیپ ،قیطان ،لب تو ،لول، امکان دوخت حلقوی با کمک بازوی آزاد این دستگاه را نسبت به رقبایش برتری می دهد. سوزن نخ کن اتوماتیک ،پایه شکوفه زنی و قیچی هم در این محصول در نظر گرفته شده است تا آن را به یک چرخ خیاطی حرفه ای و ویژه تبدیل کند. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.لازم به ذکر است این محصول واسه خیاطی های حرفه ای بهترین عملکرد را دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل نیولایف 5000C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «5000C» عرضه شده توسط شرکت «کاچیران» است و در سری چرخ خیاطی های نیولایف قرار دارد. این دستگاه مجهز به سیستم DFT (شانه کارپیش بر بالا) است و با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند تنوع گسترده ای از دوخت در اختیار داشته باشد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 6 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل 5000C به‌صورت ترکیبی تا 139 طرح می‌رسد. این دستگاه دارای گردونه تنظیم عرض دوخت و گردونه تنظیم وضعیت سوزن است. پدال این مدل الکترونیکی و دو وضعیته بوده و به کاربری آسان‌تر دستگاه کمک می‌کند. این محصول از سری نیولایف دارای جعبه مخصوص قطعات و لوازم نیز هست. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. لامپ LED هم در این محصول اضافه شده است. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت +420 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت +420 محصولی خوش‌ساخت از شرکت کاچیران است که برای استفاده‌ی حرفه‌ای گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این چرخ خیاطی با توجه به وزن سبک و فضای اشغالی کمتر، رنگ سفید و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین طراحی زیبای خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار است. چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت +420 به گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید. این دستگاه دارای پایه‌‌های دوخت مختلف بوده که به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند. بازوی متحرک و بدنه مستحکم این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی زیبا و سبک به حساب می‌آید. چرخ خیاطی الیزابت +420 ، از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف از جمله البسه بچگانه بپردازد. این دستگاه که دارای پدال است، از سرعت و طول و عرض مناسبی برای دوخت انواع لباس بهره‌مند است. مدل الیزابت +420 دارای درب و سوزن نخ کن اتوماتیک می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet902 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «902» یکی از تولیدات حرفه‌ای و از چرخ‌خیاطی‌های صادراتی ، خانواده‌ی الیزابت شرکت «کاچیران» است. این چرخ‌خیاطی زیبا با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند دوخت‌های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل الیزابت 902 به‌صورت ترکیبی تا 23 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی بوده و به کاربری آسان‌تر از دستگاه کمک می‌کند. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل الیزابت 902 دسته مخصوص حمل تعبیه‌شده روی بدنه دارد. این چرخ‌خیاطی باکیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد و سیستم ساده و راحت ماسوره‌پیچ در آن در نظر گرفته‌شده است. قابلیت دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان و لب تو نیز در این مدل وجود دارد. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی سردوز ژانومه مدل JH 203 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی سردوز ژانومه دستگاهی با قابلیت برش لبه‌ی پارچه و دوخت آن به صورت سه نخ و چهارنخ می‌باشد. قابلیت تنظیم طول دوخت و عرض دوخت با استفاده از درجه‌های دستگاه،مجهز به سیستم لیور جهت دوخت انواع پارچه‌های معمولی و کشی و محهز بودن به سیستم ژوردوزی از ویژگی‌های دیگر این دستگاه است. هم چنین امکان استفاده از پایه‌های دوخت مختلف سبب افزایش کارایی دستگاه خواهد شد. لازم به ذکر است این دستگاه مناسب برای انجام دوخت‌های مبتدی، داخل منزل و نیمه‌حرفه‌ای می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet410 Plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet410+ Plus از تولیدات شرکت کاچیران ، برای صادرات است و سبک‌ترین چرخ خیاطی این شرکت تا کنون به شمار می‌رود. این چرخ خیاطی با توجه به وزن سبک و فضای اشغالی کمتر، رنگ سفید و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین طراحی زیبای خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار است. چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet410+ Plus به گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید. این دستگاه دارای پایه‌‌های دوخت مختلف بوده که به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند. بازوی متحرک و بدنه آلمینیومی و مستحکم این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی زیبا و سبک می‌باشند. چرخ خیاطی الیزابت 410 پلاس، از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف از جمله البسه بچگانه بپردازد. این دستگاه که دارای پدال الکترونیکی است، از سرعت و طول و عرض مناسبی برای دوخت انواع لباس بهره‌مند است. به منظور تضمین کیفیت و ایمنی چرخ خیاطی الیزابت 410 پلاس، باید اشاره کرد که این دستگاه همچنین دارای تأییدیه ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و تمامی لوازم الکتریکی در آن ضمن رعایت استاندارد RoHs اتحادیه اروپا تعبیه شده‌اند.

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet410+ Plus

یکی از وسایلی که بودنش در هر خانه‌ای می‌تواند کار راه انداز باشد چرخ خیاطی است. البته باید حداقل یک نفر را داشته باشید که به کار با آن مسلط باشد. نقش این وسیله در گذشته در خانه‌ها پررنگ‌تر بود و بسیاری از افراد لباس اعضای خانواده را در خانه می‌دوختند. این روزها چرخ‌های خیاطی مجهزتر شده‌اند و امکانات بیشتری را در اختیار خیاط قرار می‌دهند. این روزها می‌توانید برای داشتن لباس‌هایی با سلیقه خودتان که جزئیات بیشتری داشته باشند یک چرخ خیاطی در خانه داشته باشید و با آن کار کنید. به علاوه این وسیله برای کوتاه کردن پای شلوارها یا دوختن درزهای باز شده گزینه‌ی مناسبی است. چرخ خیاطی کاچیران elizabet410+plus یکی از گزینه‌های خوب موجود در بازار است که هرکسی می‌تواند انتخاب کند. چرخ‌های خیاطی امکانات مختلفی را در اختیار صاحبانشان قرار می‌دهند و برنامه‌های متعددی دارند. چرخ خیاطی کاچیران elizabet410+plus محصولی است که تنوع بالایی از این دستورات را دارد. برای مثال برنامه‌‌ی دوخت پارچه‌های نازک و کلفت در این محصول متفاوت است و انواع کارهایی مانند سردوز کردن، پس دوزی و زدن جادکمه را می‌توانید با آن انجام دهید. از طرف دیگر زیگزاگ و دوخت ساده هم با این وسیله قابل انجام‌اند. شاید جالب باشد بدانید این وسیله قابلیت گلدوزی کردن هم دارد. در مجموع ده برنامه دوخت روی این محصول قرار دارد.

چرخ خیاطی مدل elizabet410+plus طراحی زیبایی دارد و به رنگ سفید تولید شده است. خطوط قرمز به کاررفته در این محصول آن را به محصول زیباتری تبدیل کرده است. این چرخ خیاطی پدالی الکترونیکی بدنه‌ی مستحکمی هم دارد و برای سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. این وسیله سوزن نخ کن هم دارد و لازم نیست به کمک چشم‌هایتان و به صورت دستی این کار را انجام دهید.

دنیا پر از ابزارها و گجت‌هایی است که برای آسان‌تر شدن زندگی اختراع شده‌اند. چرخ خیاطی یکی از همین ابزارهاست. یک چرخ خیاطی خوب محصولی است که دوام بالایی داشته باشد، کار با آن ساده باشد و بتوانید با پارچه‌های مختلف را با آن به خوبی بدوزید. چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet410+plus یکی از محصولاتی است که این مشخصات را دارد و افراد زیادی رضایت خود را از آن اعلام کرده‌اند. برند کاچیران یک برند قدیمی ایرانی است که سال‌هاست بازار ایران را در اختیار خود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی مارشال مدل 935S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل 935S از تولیدات حرفه ای و کامل شرکت نیکو دوخت ماشین ( نماینده انحصاری چرخ خیاطی مارشال ) در ایران می‌باشد. این دستگاه دارای 36 برنامه دوخت متنوع میباشد و تمامی امکانات خیاطی از قبیل دگمه دوزی و جادگمه ، لبه دوزی و زیپ دوزی ، پس دوزی و سردوزی ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی و... را دارد. مارشال 935S با گذراندن تمامی استانداردهای اروپایی و ایران توانسته یکی از پرفروشترین محکمترین و کارآمدترین چرخ خیاطی های موجود باشد. این دستگاه در کنار قدرت دارای طراحی زیبایی میباشد که ترکیب زیبایی و قدرت این دستگاه را هم برای خیاطی و هم برای جهیزیه مناسب کرده است. این دستگاه دارای اهرم خلاص کن کارپیش بر اتومات میباشد که با این سیستم میتوان هر نوع گلدوزی با کارگاه گلدوزی را انجام داد. مارشال 935S دارای سوزن نخ کن اتومات میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet210 از تولیدات شرکت کاچیران ، برای صادرات است و سبک‌ترین چرخ خیاطی این شرکت تا کنون به شمار می‌رود. این چرخ خیاطی با توجه به وزن سبک و فضای اشغالی کمتر، رنگ سفید و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین طراحی زیبای خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار است. چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet210 به گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید. این دستگاه دارای پایه‌‌های دوخت مختلف بوده که به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند. بازوی متحرک و بدنه آلمینیومی و مستحکم این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی زیبا و سبک می‌باشند. چرخ خیاطی الیزابت 210، از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف از جمله البسه بچگانه بپردازد. این دستگاه که دارای پدال الکترونیکی است، از سرعت و طول و عرض مناسبی برای دوخت انواع لباس بهره‌مند است. به منظور تضمین کیفیت و ایمنی چرخ خیاطی الیزابت 210، باید اشاره کرد که این دستگاه همچنین دارای تأییدیه ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و تمامی لوازم الکتریکی در آن ضمن رعایت استاندارد RoHs اتحادیه اروپا تعبیه شده‌اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت 510 پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

الیزابت 510 یکی ازجدیدترین محصولات تولیدی شرکت کاچیران برای صادرات می باشد ، این چرخ علیرغم برخورداری از ظاهری زیبا و چشم نواز، به لحاظ اقتصادی نیز در مقایسه با قیمت سایر محصولات تولیدی این شرکت ، مقرون به صرفه تر بوده و از جهت کارآیی به گونه ای است که بتواند نیازهای اساسی یک کاربر را برآورده نماید طراحی گردیده ، وجه تمایز این چرخ نسبت به مدلهای دیگر ، دارا بودن درب اصلی و قلاب سوزن نخ کن و تنوع دوخت زیادی می باشد . الیزابت 510 صادراتی قابلیت تنوع دوخت در 32 مدل و امکان اتصال پایه ها ی دوخت مختلف به شکلی ساده می باشد .همچنین استفاده از بدنه آلومینیومی مستحکم و سبک از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی خانگی زیبا می باشد . نا گفته نماند که بازوی متحرک چرخ خیاطی الیزابت 510صادراتی ، به کاربر این امکان را می دهد تا نسبت به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط پارچه یا البسۀ ظریف از جمله البسۀ بچگانه اقدام نماید . با انتخاب چرخ خیاطی الیزابت مدل 510 صادراتی ، دوخت و دوزی با کیفیت را تجربه کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 610+ plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژگی های چرخ خیاطی الیزابت صادراتی 610 پلاس 1- سبک بودن چرخ خیاطی الیزابت 610 پلاس ، بدون لرزش و با صدای بسیار کم چرخ خیاطی الیزابت 610 پلاس،سبک و در عین حال با لرزش بسیار پایین و صدای کم می باشد.سبک بودن چرخ خیاطی به جابجایی آسان آن نیز کمک می کند 2- تنوع زیبا و کاربردی دوخت های تزیینی مدل چرخ الیزابت 610 پلاس مجهز به تعداد 10 طرح دوخت تزیئنی می باشد می باشد که شامل دوخت ساده وسط، دوخت ساده سوزن کنار، دوخت های زیگزاگ، پس دوزی، جادکمه و ... است. که به آسانی نیاز کاربر را برآورده می کند. در این چرخ خیاطی پایه های چرخ خیاطی مانند : پایه سردوزی، پایه پسدوزی، پایه لب لول، پایه شکوفه زنی، پایه رفو و ... قابل نصب و استفاده می باشد. 4- بازوی آزاد و جعبه لوازم یدکی از ویژگی های چرخ خیاطی الیزابت 610 پلاس می توان به دسترسی سریع به لوازم جانبی داخل بازویی اشاره کرد. برای استفاده از لوازم داخل بازویی (جعبه لوازم یدکی) نیازی به این ندارد که حتما بازویی از روی چرخ خارج شود. درب لوازم براحتی روی چرخ باز شده و می توان هر وسیله ای را در آن جا بجا کرد. با خارج کردن جعبه لوازم، چرخ به حالت بازو آزاد درآمده و میتوان دوخت های حلقوی مانند: لبه آستین، پایین شلوار یا دامن را به آسانی انجام داد 5- دارای سوزن نخ کن اتوماتیک در اغلب مواقع برای نخ کردن سوزن چرخ خیاطی با مشکل مواجه می شویم. زیرا سوزن بسیار ظریف بوده و دید خوبی نسبت به نخ وجود ندارد. چرخ خیاطی الیزابت 610 پلاس مجهز به سوزن نخ کن اتوماتیک است که با قلاب بسیارظریفی که دارد، نخ را گرفته و با یک حرکت به داخل سوراخ سوزن هدایت میکند 6- انتخاب دوخت سوزن وسط و سوزن کنار این قابلیت در تمام مدل های چرخ الیزابت امکان پذیر است و شرایط دوخت مناسب را برای مواردی مانند دوخت زیپ، دوخت لب لول، دوخت نوار اریب و .. فراهم می کند 7- عرض یا پهنای دوخت 5 میلیمتر در چرخ خیاطی های الیزابت عرض دوخت تا 5 میلیمتر قابلیت اجرا دارند که برای دوخت های تزیینی جلوه ی بهتری برای طرح دوخت ایجاد می کند 8- کاور سخت یا درب چرخ این چرخ خیاطی دارای درب می باشد. در زمانیکه از چرخ خیاطی استفاده نمی کنیم، درب چرخ محافظ آن بوده و از ورود گرد و غبار نیز جلوگیری می کند لازم به ذکر است فیلم های آموزشی به صورت اینترنتی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی مارشال مدل +8009A plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل EUROTEX 8009A از محصولات یوروتکس (UEROTEX) مارشال و از تولیدات صادراتی و با کیفیت شرکت نیکو دوخت ماشین و به سفارش اروپا UERO میباشد. چرخ خیاطی مارشال تحت لیسانس ژاپن و با قطعات اصلی ژاپنی و تایوانی در ایران تولید و مونتاژ میگردد. شرکت نیکو دوخت ماشین نماینده انحصاری چرخ خیاطی و اتو پرسهای مارشال در ایران توانسته است با تکیه بر مهندسین با تجربه و دستگاههای فوق پیشرفته خود ، وبا کسب استانداردهای جهانی چرخ خیاطی ای را با نام تجاری مارشال سری یوروتکس (EUROTEX) به سفارش اروپا تولید کند و به چندین کشور اروپایی صادر نماید . مدل 8009A از سری محصولات یوروتکس شرکت مارشال است که مدل با کیفیتی است که دارای 25 مدل طرح حاشیه دوزی و قابلیت دوخت ترکیبی تا 75 مدل و گلدوزی بی نهایت با کارگاه گلدوزی است. این دستگاه پیشرفته تمامی امکانات خیاطی از قبیل ساده دوزی و زیگزاگ ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی ، سردوزی و لبه دوزی وزیپ دوزی ، دگمه دوزی و جا دکمه دوزی و ... را دارد . چرخ خیاطی مارشال مدل UEROTEX 8009A دارای دسته روی بدنه است که حمل و نقل دستگاه را آسان تر میکند. این دستگاه دارای لامپ LED و سوزن نخ کن اتومات است. این دستگاه دارای پایه های اصلی خیاطی و لوازم جانبی میباشد مدل +8009A Plus دارای جعبه محافظ میابشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت 830 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژگی‌های چرخ خیاطی الیزابت صادراتی 830 1- سبک بودن چرخ خیاطی الیزابت 830 ، بدون لرزش و با صدای بسیار کم: چرخ خیاطی الیزابت 830 ، سبک و در عین حال با لرزش بسیار پایین و صدای کم است. سبک بودن چرخ خیاطی به جابه‌جایی آسان آن نیز کمک می‌کند 2- تنوع زیبا و کاربردی دوخت‌های تزیینی: مدل چرخ الیزابت 830 ، مجهز به تعداد 32 طرح دوخت تزیئنی است که شامل دوخت ساده وسط، دوخت ساده سوزن کنار، دوخت‌های زیگزاگ، پس‌دوزی، جادکمه و ... است که به آسانی نیاز کاربر را برآورده می‌کند. در این چرخ خیاطی، پایه‌های چرخ خیاطی مانند پایه سردوزی، پایه پس‌دوزی، پایه لب لول، پایه شکوفه‌زنی، پایه رفو و ... قابل نصب و استفاده هستند. 3- - بازوی آزاد و جعبه لوازم یدکی: از ویژگی‌های چرخ خیاطی الیزابت 830 می‌توان به دسترسی سریع به لوازم جانبی داخل بازویی اشاره کرد. برای استفاده از لوازم داخل بازویی (جعبه لوازم یدکی) نیازی به این ندارد که حتما بازویی از روی چرخ خارج شود. درب لوازم به راحتی روی چرخ باز شده و می‌توان هر وسیله‌ای را در آن جابه‌جا کرد. با خارج کردن جعبه لوازم، چرخ به حالت بازو آزاد درآمده و می‌توان دوخت‌های حلقوی مانند لبه آستین، پایین شلوار یا دامن را به آسانی انجام داد. 4- انتخاب دوخت سوزن وسط و سوزن کنار: این قابلیت در تمام مدل‌های چرخ الیزابت امکان‌پذیر است و شرایط دوخت مناسب را برای مواردی مانند دوخت زیپ، دوخت لب لول، دوخت نوار اریب و .. فراهم می‌کند 5- - عرض یا پهنای دوخت 5 میلی‌متر: در چرخ خیاطی‌های الیزابت، عرض دوخت تا 5 میلی‌متر قابلیت اجرا دارند که برای دوخت‌های تزیینی جلوه بهتری ایجاد می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی مارشال مدل EUROTEX 2012 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل EUROTEX 2012  از محصولات یوروتکس (UEROTEX)  مارشال و از تولیدات صادراتی و با کیفیت شرکت نیکو دوخت ماشین و به سفارش اروپا UERO میباشد. چرخ خیاطی مارشال تحت لیسانس ژاپن و با قطعات اصلی ژاپنی و تایوانی در ایران تولید و مونتاژ میگردد. شرکت نیکو دوخت ماشین نماینده انحصاری چرخ خیاطی و اتو پرسهای مارشال در ایران توانسته است با تکیه بر مهندسین با تجربه و دستگاههای فوق پیشرفته خود  ، وبا کسب استانداردهای جهانی چرخ خیاطی ای را با نام تجاری مارشال سری یوروتکس (EUROTEX)  به سفارش اروپا تولید کند و به چندین کشور اروپایی صادر نماید . مدل 2012 از سری محصولات یوروتکس  شرکت مارشال است که  مدل با کیفیتی است که  دارای 12 مدل طرح حاشیه دوزی و قابلیت دوخت ترکیبی تا 24 مدل و گلدوزی بی نهایت با کارگاه گلدوزی است. این دستگاه پیشرفته تمامی امکانات خیاطی از قبیل ساده دوزی و زیگزاگ ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی ، سردوزی و لبه دوزی وزیپ دوزی ، دگمه دوزی و جا دکمه دوزی و ... را دارد . این دستگاه جزو دستگاههای اقتصادی شرکت مارشال میباشد که مناسب جهیزیه و کارهای خانگی میباشد. چرخ خیاطی مارشال مدل EUROTEX 2012 دارای دسته روی بدنه است که حمل و نقل دستگاه  را آسان تر میکند. این دستگاه دارای سیستم بازو آزاد می‌باشد که دوخت پارچه های حلقوی همانند آستین ، دمپای شلوار ، یقه و... را اسانتر میکند این دستگاه دارای لامپ LED  است. این دستگاه دارای کاور مشمایی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی مارشال مدل 730E خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل 740E از تولیدات حرفه ای و کامل شرکت نیکو دوخت ماشین ( نماینده انحصاری چرخ خیاطی مارشال ) در ایران می‌باشد. این دستگاه دارای 12 برنامه دوخت متنوع میباشد و تمامی امکانات خیاطی از قبیل دگمه دوزی و جادگمه ، لبه دوزی و زیپ دوزی ، پس دوزی و سردوزی ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی و... را دارد. مارشال 740E با گذراندن تمامی استانداردهای اروپایی و ایران توانسته یکی از پرفروشترین محکمترین و کارآمدترین چرخ خیاطی های موجود باشد. این دستگاه در کنار قدرت دارای طراحی زیبایی میباشد که ترکیب زیبایی و قدرت این دستگاه را هم برای خیاطی و هم برای جهیزیه مناسب کرده است. این دستگاه دارای اهرم خلاص کن کارپیش بر اتومات میباشد که با این سیستم میتوان هر نوع گلدوزی با کارگاه گلدوزی را انجام داد . (چرخ 740E و 730E تفاوتش فقط در رنگ ان است!)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی مارشال مدل 740E خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل 740E از تولیدات حرفه ای و کامل شرکت نیکو دوخت ماشین ( نماینده انحصاری چرخ خیاطی مارشال ) در ایران می‌باشد. این دستگاه دارای 12 برنامه دوخت متنوع میباشد و تمامی امکانات خیاطی از قبیل دگمه دوزی و جادگمه ، لبه دوزی و زیپ دوزی ، پس دوزی و سردوزی ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی و... را دارد. مارشال 740E با گذراندن تمامی استانداردهای اروپایی و ایران توانسته یکی از پرفروشترین محکمترین و کارآمدترین چرخ خیاطی های موجود باشد. این دستگاه در کنار قدرت دارای طراحی زیبایی میباشد که ترکیب زیبایی و قدرت این دستگاه را هم برای خیاطی و هم برای جهیزیه مناسب کرده است. این دستگاه دارای اهرم خلاص کن کارپیش بر اتومات میباشد که با این سیستم میتوان هر نوع گلدوزی با کارگاه گلدوزی را انجام داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی مارشال مدل +EUROTEX 9009A Plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل EUROTEX 9009A از محصولات یوروتکس (UEROTEX) مارشال و از تولیدات صادراتی و با کیفیت شرکت نیکو دوخت ماشین و به سفارش اروپا UERO میباشد. چرخ خیاطی مارشال تحت لیسانس ژاپن و با قطعات اصلی ژاپنی و تایوانی در ایران تولید و مونتاژ میگردد. شرکت نیکو دوخت ماشین نماینده انحصاری چرخ خیاطی و اتو پرسهای مارشال در ایران توانسته است با تکیه بر مهندسین با تجربه و دستگاههای فوق پیشرفته خود ، وبا کسب استانداردهای جهانی چرخ خیاطی ای را با نام تجاری مارشال سری یوروتکس (EUROTEX) به سفارش اروپا تولید کند و به چندین کشور اروپایی صادر نماید . مدل 9009A از سری محصولات یوروتکس شرکت مارشال است که مدل با کیفیتی است که دارای 36 مدل طرح حاشیه دوزی و قابلیت دوخت ترکیبی تا 75 مدل و گلدوزی بی نهایت با کارگاه گلدوزی است. این دستگاه پیشرفته تمامی امکانات خیاطی از قبیل ساده دوزی و زیگزاگ ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی ، سردوزی و لبه دوزی وزیپ دوزی ، دگمه دوزی و جا دکمه دوزی و ... را دارد . چرخ خیاطی مارشال مدل UEROTEX 9009A دارای دسته روی بدنه است که حمل و نقل دستگاه را آسان تر میکند. این دستگاه دارای لامپ LED و سوزن نخ کن اتومات است. این دستگاه دارای پایه های اصلی خیاطی و لوازم جانبی میباشد. این دستگاه دارای سیستم بازو آزاد برای دوخت های حلقوی مانند دمپای شلوار و یقه و آستین میباشد. مدل +9009A Plus دارای جعبه محافظ میابشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 223 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 223 محصولی خوش‌ساخت از شرکت کاچیران است که برای استفاده‌ی حرفه‌ای گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این چرخ خیاطی با توجه به وزن سبک و فضای اشغالی کمتر، رنگ سفید و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین طراحی زیبای خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار است. چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 223 به گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید. این دستگاه دارای پایه‌‌های دوخت مختلف بوده که به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند. بازوی متحرک و بدنه مستحکم این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی زیبا و سبک به حساب می‌آید. چرخ خیاطی رز 223 ، از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف از جمله البسه بچگانه بپردازد. این دستگاه که دارای پدال است، از سرعت و طول و عرض مناسبی برای دوخت انواع لباس بهره‌مند است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 232 پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز +232 محصولی خوش‌ساخت از شرکت کاچیران است که برای استفاده‌ی حرفه‌ای گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این چرخ خیاطی با توجه به وزن سبک و فضای اشغالی کمتر، رنگ سفید و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین طراحی زیبای خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار است. چرخ خیاطی کاچیران مدل رز +232 به گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید. این دستگاه دارای پایه‌‌های دوخت مختلف بوده که به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند. بازوی متحرک و بدنه مستحکم این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی زیبا و سبک به حساب می‌آید. چرخ خیاطی رز +232 ، از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف از جمله البسه بچگانه بپردازد. این دستگاه که دارای پدال است، از سرعت و طول و عرض مناسبی برای دوخت انواع لباس بهره‌مند است. مدل رز +232 دارای درب و سوزن نخ کن اتوماتیک می باشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید گاز رومیزی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 501 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «501» یکی از تولیدات حرفه‌ای و از چرخ‌خیاطی‌های خانواده‌ی یاسمین شرکت «کاچیران» است. این چرخ‌خیاطی زیبا با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند دوخت‌های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل 501 به‌صورت ترکیبی تا 23 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی بوده و به کاربری آسان‌تر از دستگاه کمک می‌کند. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل 501 دسته مخصوص حمل تعبیه‌شده روی بدنه دارد. این چرخ‌خیاطی باکیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد و سیستم ساده و راحت ماسوره‌پیچ در آن در نظر گرفته‌شده است. قابلیت دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان و لب تو نیز در این مدل وجود دارد. کف تخت و صفحه افزاینده سطح برای خیاطی راحت‌تر در این مدل در نظر گرفته‌شده است. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل 2030 زیگزاگ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژگیهای چرخ خیاطی زیگزاگ 2030 Zigzag 1- سبک بودن چرخ خیاطی زیگزاگ، بدون لرزش و با صدای بسیار کم چرخ خیاطی زیگزاگ، سبک و در عین حال با لرزش بسیار پایین وصدای کم می باشد. سبک بودن چرخ خیاطی به جابجایی آسان آن نیز کمک می کند. 2- تنوع زیبا و کاربردی دوخت های تزیینی مدل چرخ زیگزاگ 2030 مجهز به تعداد 32 طرح دوخت می باشد می باشد که شامل دوخت ساده وسط، دوخت ساده سوزن کنار، دوخت های زیگزاگ، پس دوزی، جادکمه و ... است. که به آسانی نیاز کاربر را برآورده می کند. در این چرخ خیاطی پایه های چرخ خیاطی مانند : پایه سردوزی، پایه پسدوزی، پایه لب لول، پایه شکوفه زنی، پایه رفو و ... قابل نصب و استفاده می باشد. 3- اجرای دوخت جادکمه چهارمرحله ای در چرخ خیاطی زیگزاگ گردونه انتخاب طرح دوخت به جهت سهولت کاربری درسمت راست (زیرهندویل) چرخ قرار گرفته است. می توان مراحل دوخت جادکمه را انتخاب کرده و داخل نمایشگر چشمی طرح دوخت ملاحظه کرد و سپس مراحل دوخت را اجرا نمود. 4- انتخاب دوخت سوزن وسط و سوزن کنار این قابلیت در تمام مدل های چرخ زیگزاگ امکان پذیر است و شرایط دوخت مناسب را برای مواردی مانند دوخت زیپ، دوخت لب لول، دوخت نوار اریب و ... فراهم می کند. 5- عرض یا پهنای دوخت 5 میلیمتر در چرخ خیاطی های زیگزاگ عرض دوخت تا 5 میلیمتر قابلیت اجرا دارند که برای دوخت های تزیینی جلوه ی بهتری برای طرح دوخت ایجاد می کند. 6- انتخاب راحت و مناسب طرح دوخت تنوع مدل های دوخت چرخ خیاطی زیگزاگ بر روی بدنه و با حروف مشخص شده است. هر کدام از این مدلها با گردونه انتخاب مدل دوخت که در سمت راست چرخ (زیر هندویل) قرار دارد، انتخاب شده و در نمایشگر چشمی مدل دوخت نشان داده می شود. گردونه انتخاب طرح دوخت در بهترین مکان برای چرخ طراحی شده، به گونه ای است که خیاط با هر شرایطی براحتی می تواند گردونه را چرخانده و طرح دوخت مورد نظر خود را انتخاب کند. علاوه بر این در برخی از مدل های چرخ زیگزاگ، رنگ گردونه با رنگ تزیینی کشش نخ ، زیبایی خاصی را به ظاهر چرخ بخشیده. 7- طراحی زیبا و مدرن چرخ خیاطی در طراحی کاورینگ فضای کار مناسبی ایجاد شده و باعث می شود که کاربر تسلط بیشتری در حین دوخت را داشته باشد. آنتن نگهدارنده قرقره و دستگیره چرخ خیاطی طراحی مناسبی دارد ،

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی ژانومه مدل 658 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مدل 658 یکی از تولیدات حرفه ای و از چرخ خیاطی های شرکت ژانومه ژاپن است .این چرخ خیاطی با پشتیبانی از طرح حای دوخت مختلف این امکان را برای مصرف کننده فراهم میسازد تا بتواند دوخت های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد .بدنه دستگاه فلز سبک و محکم است .این دستگاه میتواند عرص دوخت 0 تا 6.5 میلی متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی متر را انجام دهد .مجموع انواع دوخت مدل 658 به صورت ترکیبی تا 44 طرح و طرح های جداگانه 30 طرح میرسد .پدال این مدل الکترونیکی بوده و دارای سرعت کم و زیاد میباشد و به کاربری اسان تر از دستگاه کمک می کند. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است .این دستگاه دارای اهدم فشار پایه برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم نیز می باشد .چرخ خیاطی ژانومه مدل 658 دسته مخصوص حمل تعبیه شده روس بدنه دارد .این چرخ خیاطی با کیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد و سیستم ساده و راحت ماسوره پیچ در ان در نظر گرفته شده. این دستگاه دارای سوزن نخ کن اتومات و قابلیت دوخت جا دکمه اتومات را دارد.قابلیت زیپ دوزی ،دوخت قیطان و لب تو،سردوزی و پس دوزی ،نواردوزی و ...نیز در این مدل وجود وارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 592 پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «592» یکی از تولیدات حرفه‌ای و از چرخ‌خیاطی‌های خانواده‌ی یاسمین شرکت «کاچیران» است. این چرخ‌خیاطی زیبا با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند دوخت‌های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل 592به‌صورت ترکیبی تا 23 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی بوده و به کاربری آسان‌تر از دستگاه کمک می‌کند. این محصول از سری یاسمین دارای جعبه مخصوص قطعات و لوازم نیز هست. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل 592 دسته مخصوص حمل تعبیه‌شده روی بدنه دارد. این چرخ‌خیاطی باکیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دار. امکان دوخت حلقوی با کمک بازوی آزاد، این دستگاه را نسبت به رقبایش برتری می دهد. گفتنی است این دستگاه دارای سوزن نخ کن اتوماتیک و تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی مارشال مدل EUROTEX 4012 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل EUROTEX 4012  از محصولات یوروتکس (UEROTEX)  مارشال و از تولیدات صادراتی و با کیفیت شرکت نیکو دوخت ماشین و به سفارش اروپا UERO میباشد. چرخ خیاطی مارشال تحت لیسانس ژاپن و با قطعات اصلی ژاپنی و تایوانی در ایران تولید و مونتاژ میگردد. شرکت نیکو دوخت ماشین نماینده انحصاری چرخ خیاطی و اتو پرسهای مارشال در ایران توانسته است با تکیه بر مهندسین با تجربه و دستگاههای فوق پیشرفته خود  ، وبا کسب استانداردهای جهانی چرخ خیاطی ای را با نام تجاری مارشال سری یوروتکس (EUROTEX)  به سفارش اروپا تولید کند و به چندین کشور اروپایی صادر نماید . مدل 4012 از سری محصولات یوروتکس  شرکت مارشال است که  مدل با کیفیتی است که  دارای 12 مدل طرح حاشیه دوزی و قابلیت دوخت ترکیبی تا 24 مدل و گلدوزی بی نهایت با کارگاه گلدوزی است. این دستگاه پیشرفته تمامی امکانات خیاطی از قبیل ساده دوزی و زیگزاگ ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی ، سردوزی و لبه دوزی وزیپ دوزی ، دگمه دوزی و جا دکمه دوزی و ... را دارد . این دستگاه جزو دستگاههای اقتصادی شرکت مارشال میباشد که مناسب جهیزیه و کارهای خانگی میباشد. چرخ خیاطی مارشال مدل EUROTEX 4012 دارای دسته روی بدنه است که حمل و نقل دستگاه  را آسان تر میکند. این دستگاه دارای سیستم بازو آزاد می‌باشد که دوخت پارچه های حلقوی همانند آستین ، دمپای شلوار ، یقه و... را اسانتر میکند این دستگاه دارای لامپ LED  است. این دستگاه دارای کاور مشمایی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی مارشال مدل EUROTEX 8009A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل EUROTEX 8009A از محصولات یوروتکس (UEROTEX) مارشال و از تولیدات صادراتی و با کیفیت شرکت نیکو دوخت ماشین و به سفارش اروپا UERO میباشد. چرخ خیاطی مارشال تحت لیسانس ژاپن و با قطعات اصلی ژاپنی و تایوانی در ایران تولید و مونتاژ میگردد. شرکت نیکو دوخت ماشین نماینده انحصاری چرخ خیاطی و اتو پرسهای مارشال در ایران توانسته است با تکیه بر مهندسین با تجربه و دستگاههای فوق پیشرفته خود ، وبا کسب استانداردهای جهانی چرخ خیاطی ای را با نام تجاری مارشال سری یوروتکس (EUROTEX) به سفارش اروپا تولید کند و به چندین کشور اروپایی صادر نماید . مدل 8009A از سری محصولات یوروتکس شرکت مارشال است که مدل با کیفیتی است که دارای 25 مدل طرح حاشیه دوزی و قابلیت دوخت ترکیبی تا 75 مدل و گلدوزی بی نهایت با کارگاه گلدوزی است. این دستگاه پیشرفته تمامی امکانات خیاطی از قبیل ساده دوزی و زیگزاگ ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی ، سردوزی و لبه دوزی وزیپ دوزی ، دگمه دوزی و جا دکمه دوزی و ... را دارد . چرخ خیاطی مارشال مدل UEROTEX 8009A دارای دسته روی بدنه است که حمل و نقل دستگاه را آسان تر میکند. این دستگاه دارای لامپ LED و سوزن نخ کن اتومات است. این دستگاه دارای پایه های اصلی خیاطی و لوازم جانبی میباشد مدل 8009A دارای کاور مشمایی میابشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000 یکی دیگر از مدلهای زیبای شرکت ژانومه می­‌باشد که مناسب برای مصرف خانگی و افرادی است که در خیاطی مبتدی میباشند و تازه شروع به کار نموده اند .از قابلیت های این مدل میتوان به 12 مدل دوخت حاشیه ای زیبا ، توانایی دوخت پارچه ای زخیم و نازک و انواع دوخت از جمله دوخت های ساده و زیگزاگ ، گلدوزی های بسیار متنوع و زیبا ، دوخت دکمه و جادکمه در 4 مرحله و پس دوزی و ژرسه دوزی ، زیپ دوزی و لبه دوزی را نام برد . و با وجود سیستم بازوی آزاد میتوان انواع دوخت های حلقوی و دوخت سرآستین و پاچه شلوار را به سادگی و بهترین نحو انجام داد . جنس بدنه بیرونی این چرخ خیاطی زیبا از فایبرگلاس و بدنه داخلی از آلومینیوم سبک و در عین حال مستحکم میباشد که عمر دستگاه را بالا برده و همچنین با داشتن وزنی سبک حمل و نقل آن نیز راحت میباشد . دور موتور دستگاه 860 دوخت در دقیقه میباشد که با این سرعت میتوانید الگوی یک لباس مجلسی را در سریع ترین زمان بدوزید و برای خود و خانواده زیباترین لباسها را خیاطی نمایید. در میان توابع و دکمه های این چرخ خیاطی یک تابع معکوس تعبیه شده است که این تابع برای محکم کاری در دوخت به کار گرفته میشود و با فشردن آن میتوانید لباس را در جهت معکوس دوخت بزنید . این حالت بیشتر برای لباس های ضخیم که نیاز به دوخت دوباره و محکم دارند استفاده میگردد. سیستم قاب ماکو در چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000 به صورت نیم دور تمام فلز میباشد و قابلیت نصب سوزن از سایز 9 الی 18 برای انواع پارچه ها را دارا میباشد . مجهز به سیستم فشار پایه برای ضخامت هر نوع پارچه ای از حریر تا جین میباشد که این ویژگی دوخت های بسیار با کیفیت و زیبا ایجاد مینماید . این مدل بسیار کم لرزش و کم صدا میباشد و شما میتوانید با آرامش از خیاطی کردن لذت ببرید . ژانومه 7000 از چمله مدل های شرکت ژانومه است که در بازار و در میان فروشندگان تحت عنوان مدل کاوری شناخته میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل ژانینا 4030 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانینا 4030 ضمن استحکامی که دارد دارای وزن کمی بوده و بسیار کم صدا میباشد. انواع مدل های دوخت چرخ خیاطی زیگزاگ بر روی بدنه و با حروف مشخص شده است. هر کدام از این مدلها با گردونه انتخاب مدل دوخت که در سمت راست چرخ (زیر هندویل) قرار دارد، انتخاب شده و در نمایشگر چشمی موجود مدل دوخت نشان داده می شود. کاچیران ژانینا از محصولات جدید شرکت کاچیران می باشد که در سه گروه 4010 با (10نوع دوخت) ، 4020 با (23نوع دوخت) و 4030 با (32نوع دوخت) در مدلهای معمولی و پلاس به بازار ایران و جهان عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل ژانینا 4030 پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانینا 4030 ضمن استحکامی که دارد دارای وزن کمی بوده و بسیار کم صدا میباشد. انواع مدل های دوخت چرخ خیاطی زیگزاگ بر روی بدنه و با حروف مشخص شده است. هر کدام از این مدلها با گردونه انتخاب مدل دوخت که در سمت راست چرخ (زیر هندویل) قرار دارد، انتخاب شده و در نمایشگر چشمی موجود مدل دوخت نشان داده می شود. کاچیران ژانینا از محصولات جدید شرکت کاچیران می باشد که در سه گروه 4010 با (10نوع دوخت) ، 4020 با (23نوع دوخت) و 4030 با (32نوع دوخت) در مدلهای معمولی و پلاس به بازار ایران و جهان عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 220 پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران رز 220 پلاس تکامل یافته چرخ رز 210 پلاس می باشد که امکانات کاربردی زیادی نظیر دوخت استرچ، قابلیت عرض متغیر یا کردونه به آن نیز اضافه شده است. از مهمترین مزیت های انتخاب چرخ خیاطی کاچیران نسبت به باقی محصولات موجود بازار، سرآمد بودن کیفیت قطعات تولید این شرکت علی الخصوص پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش بسیار حرفه ای در بین شرکت های تولید لوازم خانگی مطرح کشور است. از این رو گارانتی 24 ماهه محصول و تمامی قطعات این چرخ تعجب آور نیست و کاملا ممکمن پذیر است . یکی از علل سهل بودن استفاده کاربران از چرخ خیاطی کاچیران رز 220 پلاس مجهز بودن به کمپلتی نیم دور میباشد که برای کاربران تازه کار مشکل آفرین نمی باشد و در صورت گیر کردن نخ داخل کمپلتی یا وجود پرز و… براحتی می توان نخ را با باز کردن گیره های مربوطه و جداکردن رینگ و قلاب از داخل کمپلتی خارج کرده و مجددا قطعات مذکور را در جای خود قرار داد . سیستم خلاص کن اتومات ماسوره پرکن این چرخ خیاطی یکی از مزیت های خوبی است که کاربران تازه کار از آن به نیکی یاد می کنند. این چرخ خیاطی قابلیت تنظیم کشش نخ و نخ کشی آسان را دارد. چرخ خیاطی 220 پلاس قابلیت تغییر موقعیت سوزن برای دوخت های زیپ دوزی، لبه دوزی و قیطان دوزی را نیز دارد. رز 220 پلاس از بازوی آزاد برخوردار است که جهت دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف، لباسهای بچگانه و … به کار می رود. طول دوخت از 0 تا 4 میلی متر و عرض دوخت این چرخ خیاطی از 0 تا 5 میلی متر است و همچنین دارایقابلیت انجام دوخت جادکمه ای 4 مرحله ای میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی مارشال مدل کنمارک 12000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال 12000 دارای 36 طرح حاشیه دوزی می باشد و قابلیت دوخت ترکیبی تا 75 مدل و امکان گلدوزی بی نهایت را دارا می باشد .بدنه داخلی دستگاه فلز محکم و سبک و بدنه بیرونی دستگاه از جنس فایبر گلاس می باشد . این مدل امکان دوخت پارچه های نازک و استرچ را دارد این دستگاه اهرم فشار پایه برای پارچه های ضخیم را نیز داراست .این چرخ خیاطی با کیفیت قابلیت دوخت 2 سوزنه دارد . این دستگاه قابلیت ساده دوزی و زیگزاگ و دوخت جا دکمه، دکمه دوزی، زیپ دوزی، قیطان دوزی و لب تو، سردوزی،پس دوزی،نوار دوزی،رفو و تیکه دوزی و … را دارا می باشد . مارشال 12000 دسته مخصوص حمل روی بدنه دارد .این دستگاه دارای لامپ LED میباشد.این دستگاه دارای سوزن نخ کن اتومات و جعبه محافظ میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا