خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید ویدیو پرژکتور به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید ویدیو پرژکتور باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب می‌تواند با توجه به تنوع مدل‌ها و برندهای موجود در بازار، چالش‌برانگیز باشد. این نکات مهم و راهنمای خرید ویدیو پرژکتور در نکته خرید به شما کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن نیازها و بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویدئو پرژکتور چیست؟

ویدئو پروژکتور دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات را از منابع مختلف مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی موبایل، تبلت و … دریافت کرده و با بزرگنمایی، آنها را بر روی پرده نمایش به نمایش می‌گذارد.

انواع ویدئو پروژکتور

بر اساس نوع فناوری

  • DLP: تصاویر روشن و واضح، مناسب برای محیط‌های روشن
  • LCD: رنگ‌های دقیق و طبیعی، مناسب برای محیط‌های تاریک
  • LCOS: ترکیبی از DLP و LCD، کیفیت تصویر بالا، قیمت بالا

بر اساس نوع کاربرد

  • ویدئو پروژکتورهای خانگی: قیمت مناسب، روشنایی بالا
  • ویدئو پروژکتورهای اداری: روشنایی و کنتراست بالا، قابلیت اتصال به شبکه
  • ویدئو پروژکتورهای آموزشی: وضوح تصویر بالا، عمر لامپ طولانی

نکاتی در هنگام خرید ویدئو پروژکتور

  • کاربرد: نوع ویدئو پروژکتور را با توجه به کاربرد مورد نظر خود انتخاب کنید.
  • روشنایی: ویدئو پروژکتور با روشنایی مناسب برای محیط مورد نظر خود انتخاب کنید.
  • وضوح تصویر: ویدئو پروژکتور با وضوح تصویر مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنید.
  • کنتراست: ویدئو پروژکتور با کنتراست بالا برای تصاویر با جزئیات دقیق انتخاب کنید.
  • پورت‌ها و اتصالات: ویدئو پروژکتور با پورت‌های مورد نیاز خود انتخاب کنید.
  • ویژگی‌های اضافی: ویدئو پروژکتور با ویژگی‌های اضافی مورد نظر خود مانند بلندگوی داخلی، قابلیت اتصال بی‌سیم و … انتخاب کنید.
  • بودجه: ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب برای بودجه خود انتخاب کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ویدیو پروژکتور گفته شد، می توانید ویدئو پروژکتور مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ویدئو پروژکتور ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital به همراه پرده نمایش خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده نمایش ضد نور،یکی از جدیدترین ویدئو پروژکتورهای این مجموعه بوده که اکنون به معرفی آن می پردازیم. مجموعه نی زا محصولات رقابتی را با خدمات عالی به شما ارائه میدهد.هدف اصلی ما ارائه خدمت به مشتریان با پیگیری بی وقفه کیفیت ویدئو پروژکتورها با بالاترین استاندارد رفتاری از سوی این مجموعه می باشد. با ایجاد ارزش برای مشتریان دستگاهی با امکانات بروز همراه با کیفیت بالا با نام X9 Digital را به شما معرفی میکنیم.ویدئو پروژکتور X9 Digital ،مجموعه ای از گزینه های اتصال مانند :Wifi/Android/HDMI/بلوتوث و....را دارد همچنین میتواند محتوا را مستقیم از USB یا کارت Micro SD پخش کند.همراه با فناوری هوشمند هنگامی که پروژکتور مستقیماً در مقابل سطح پروژکتور قرار نگرفته باشد، ویژگی کیستون خودکار به طور خودکار با لمس یک دکمه، تصویر مخدوش شده را شناسایی و تصحیح می کند این موضوع در مورد فوکوس دستگاه نیز به صورت داخلی دیجیتال با کنترل از راه دور بوده.که این خود یک نوآوری در ویدئوپروژکتورها عصر جدید بوده که این قابلیت در میان کاربران خود با استقبال بالا قرار گرفته و دیگر ویدئوپروژکتورهایی که تاکنون در بازار وجود داشتند هیچ یک این ویژگی را ندارند. راه اندازی ویدئو پروژکتور X9 Digital با وای فای داخلی برای اتصال آسان به شبکه ساده است. کاربران اندروید می توانند به خدمات رسانه ای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و کلیپ های ویدیویی را پخش کنند. برنامه های محبوب مانند Netflix و YouTube بر روی دستگاه نصب بوده و دیگر برنامه را می توان با استفاده از رابط کاربری هوشمند سیستم عامل اندروید دانلود کرد. کاربران می توانند از سیستم عامل اندروید داخلی بهره مند شوند و فایل های MS Office و Adobe PDF را مستقیما مشاهده کنند "با طول عمر منبع نور تا 50000 ساعت، فناوری LED با کیفیت بالا فیلم ها، عکس ها و موارد دیگر را با رنگ های درخشان پخش می کند." لنز دستگاه با قابلیت عبور بالا،با عبور نور می‌توانید جزئیات هیجان‌انگیزتری را ببینید و به وضوح تصویر عالی خیره‌کننده برسید.روشنایی برای محیط هایی با روشنایی طراحی شده و مقدار آن 5000Lumens با کنتراست 1:8000 و وضوح تصویر Full HD 1920x1080 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی ویدئو پروژکتور مدل T1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی پرژکتور led قابل حمل لومنس سری t1 یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در رده خود است و دارای سورس نوری led است که طول عمر بالایی را برای دستگاه به ارمغان آوورده است. قابلیت پرتابل و ارائه تمامی امکانات اتصال به موبایل از جمله wirecast - airplay-miracast یک رقیب بی چون و چرا برای هم رده های خودش تبدیل شده است. این محصول دارای دیکدر تصویر فول اچ دی هست و خروجی آن با رزولوشن 360p بوده و می تواند صفحه موبایل شما را تا اندازه 24 الی 60 اینچ بر اساس تنظیم فوکاس و فاصله تا دیوار، روی پرده نمایش نشان دهد. طراحی ساده و شیکی برای آن در نظر گرفته شده و وزن پایین و قابلیت حمل و نقل آسان این محصول را به یک تجهیز مناسب جهت ارائه انواع پرزنت و جلسات مشترک شرکت ها تبدیل کرده است. همچنین اسپیکر داخلی تعبیه شده در آن کمک میکند تا فیلم های دورن گوشی خود را با کیفیت خوب و در ابعاد تا60 اینچ مشاهده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور مدل آپارات قدیمی کد sound 8100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این آپارات قدیمی ساخت برند اومیگ اتریش، 8 میلیمتریو ناطق مغناطیسی و سنگین است. لامپ آن 100 وات و 12 ولت است، سرعت پروژکشن 18, 24 fpsاست. گنجایش ریل آن 600 است. این آپارات در سال 1972 و 1973 وارد بازار شده است این آپارات قابلیت فیلم به جلو و یا عقب را دارد. در زمان روشن شدن اولیه صدا برقرار می شود که قابل تنظیم هم هست بعد ازآن یا چرخاندن اهرم به جلو لامپ به صورت کاملا خودکار روشن می شود. این آپارات پیچ تنظیم در جلوی لامپ برای تغییر ابعاد و شفافیت فیلم دارد و دکمه فوکوس و قابلیت ظبط هم وجود دارد. اتصال برق این آپارات از طریق سیم سه شعبه همان کامپیوتر pc است. وزن 7 کیلوگرم است، در انتها می توان گفت نسبت به آپارات های هم دوره خود کامل تر است. این آپارت به محض زدن به برق شروع بکار می کند، تمامی سرویس های آن انجام شده. همراه این آپارات فقط یک سیم است، و جعبه مقوایی عمری 50 ساله دارد و بسیار مستهلک و قابل ارسال نیست و در مشمای حباب دار ارسال می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور هیتاچی مدل CP-X2530WN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور هیتاچی مدل ‏CP-X2530WN‎پروژکتورها را می‌توان یکی از مهم‌ترین وسایل آموزشی دانست، وسایلی که برای درک بهتر چه از جنبه‌ی بصری و ‏چه از ‏جنبه‌ی سمعی نقش مهمی را در آموزش کنونی ایفا می‌نمایند. حال آنکه وجود این دستگاه های کوچک ولی پرکاربرد ‏برای ‏تماشای مسابقات فوتبال و یا فیلم‌های سینمایی مزه‌ی دیگری دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی ویدئو پروژکتور کالوس مدل Z8X PRO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروژکتور قابل‌حمل Z8X PRO دارای تنظیم فوکوس دستی است و برای این کار پیچ اسکرولی در بالای دستگاه تعبیه شده است. هم‌چنین برای تنظیم زاویه تصویر می‌توان از پیچ تنظیم تصحیح نمای اصلی عمودی در زوایای بین مثبت و منفی 40 درجه استفاده کرد. معمولاً پروژکتورها به مرور زمان و بر اثر کارکرد فن و گرمایش تحت تأثیر گردوغبار قرار می‌گیرند و این ذرات بر روی لنز نشسته و باعث ایجاد نقاط سیاه در صفحه می‌شوند. هم‌چنین گردوغبار موجود باعث ازدیاد گرما در ناحیه لنز شده و تأثیر نامطلوبی بر قسمت نوری و تصویر ایجاد شده دارد. پروژکتور قابل‌حمل Z8X PRO از فناوری دفع و پراکندگی جریان گرمای داخلی محصور شده در دستگاه استفاده می‌کند. این فناوری می‌تواند تأثیر گردوغبار در مسیر نوری را از بین برده و درنتیجه طول عمر پروژکتور را به صورت قابل‌توجهی افزایش دهد. باید در نظر داشت که این پروژکتور از فناوری بازتاب گسترده نور نیز استفاده می‌کند که در مقایسه با تصاویر دارای روشنایی و تصویر بازتابی بهتری است و برای مدت طولانی فشار کمتری روی چشم‌ها ایجاد می‌کند. پروژکتور قابل‌حمل Z8X PRO برای پخش صدای خود به دو بلندگوی 3 وات مجهز شده است .هم‌چنین فن توربویی در داخل این پروژکتور است که گرمای درون دستگاه را گردش داده و گرمای لنز نوری را از داخل دستگاه دفع می‌کند. با کارکرد این دو فن موجود در دستگاه که باعث جریان هوا از عقب آن و خنک شدن پردازنده دستگاه می‌شود که موجب طولانی شدن عمر لامپ LED پروژکتور می‌شود. با این سیستم دقیق تهویه هوا و خارج کردن گرمای دستگاه عمر لامپ LED آن به 30،000 ساعت افزایش می‌یابد. این دستگاه دارای RAM 14G بوده و قابلیت پخش آنلاین فیلم و تلویزیون را نیز دارد.این دستگاه یک درگاه میکروفون یک درگاه Hdmi دو درگاه usb دارد و دارای تکنولوژی AI است. با اپلیکیشن Eshare میتوان به گوشی به دستگاه متصل شد این دستگاه با اتصال به برق 220 ولت شهری کار می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پروژکتور قابل حمل مدل YG-300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه YG-300 به دلیل سبک،کوچک بودن یک پرژکتور قابل‌حمل به شمار می‌آید که از فناوری LED استفاده کرده و روشنایی برابر با 600 لومن و وضوح 1080× 1920 فول اچ دی تولید می‌کند. طراحی سبک این محصول و عمر لامپ 30.000 ساعته‌ این دستگاه را تبدیل به انتخابی ایده‌آل برای کسانی کرده که پیوسته در حال حرکت بوده و در طول فرآیند کاری خود افراد زیادی را پرزنت می‌کنند. درگاه HDMI این محصول که از فناوری MHL استفاده می‌کند این اجازه را به کاربران می‌دهد تا تلفن‌های همراه هوشمند خود را که دارای این فناوری هستند به‌راحتی به پروژکتور متصل کرده و محتوای خود را از این طریق پخش نمایند. این دستگاه همچنین دارای کارت‌خوان SD و USB است تا کاربر بتواند بدون نیاز به رایانه محتوای مدنظر خود را به نمایش بگذارد. 2 اسپیکر 2 واتی هم در این مدل تعبیه شده که صدایی مناسب تولید می‌کنند و برای جلسات کوچک 2 تا 4 نفره مناسب هستند. ضمنا از این محصول علاوه بر روی دیوار و پرده میتوان بر روی سقف نیز استفاده کرد مثلا هنگام استراحت و در تختخواب از سینمای شخصی بر روی سقف بهره برد در کل دستگاه «ASSPECIAL» پروژکتوری قابل‌حمل از نوع «LED» بوده که توسط باتری 6.000 mAh تغذیه می‌شود که تا 3 ساعت پخش را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با برق مستقیم و پاور بانک «Power Bank» نیز شارژ شود.این پروژکتور بسیار کوچک و سبک بوده و به‌راحتی قابل‌حمل است. بدنه فایبرگلس این محصول استحکام آن را دوچندان کرده است. می‌توانید با این پروژکتور تصاویری در حداکثر اندازه‌ی 41 اینچ در فاصله‌ی 1 متری از پرده‌ی نمایش با روشنایی 600 لومن تولید نمایید. اتصالات HDMI ، micro usb،usb،micro ram در این دستگاه تعبیه‌شده‌اند که اتصال برای استفاده با تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت بسیار ایده‌آل است. درواقع می‌توان گفت این پروژکتور برای جابه‌جا شدن طراحی‌شده است و گزینه مناسبی جهت استفاده در خارج از منزل و مسافرت و پیک نیک مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور آیریور مدل TS1 PRO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروژکتور هوشمند TS1 PRO محصول جدید برند آی ریور میباشد که تنها ویدیو پروژکتور با شدت روشنایی 230 آنسی لومز (ANSI ) در این محدوده قیمت در دنیا میباشد که با ویژگی‌های منحصر به فرد و کارایی بالا، توجه کاربران را به خود جلب کرده است . ویژگی منحصر به فرد این ویدئو پروژکتور داشتن سه پایه داخلی تاشو به ارتفاع 70 سانتیمتر و دو عدد اسپیکر داخلی با قدرت عالی 5 وات میباشد که این دستگاه را از سایر رقبا متمایز کرده است .بدین ترتیب میتوان از این دستگاه بدون نیاز به میز و پایه اضافی در هر مکانی استفاده نمود .ترکیب لنزهای جدید ، تکنولوژی پروژکتور LED و شدت روشنایی 230 آنسی لومز (ANSI ) این دستگاه را هم رده مدلهای مطرح بازار ولی با قیمت بسیار مناسب تر قرار میدهد. تصاویر پخش شده توسط دستگاه کاملا واضح بوده و رنگ‌ ها به صورت طبیعی و درخشان دیده می ‌شوند.این پروژکتور دارای سیستم عامل Android است و بدون نیاز به سیستم لپ ‌تاپ و یا کامپیوتر می‌تواند مستقیما به اینترنت وصل شود و از سرویسهای استریمینگ مانند Netflix , YouTube و Amazon prime پشتیبانی میکند. پروژکتور TS1 PRO دارای امکانات متنوعی است که امکان اتصال به طیف وسیعی از دستگاه‌ها را فراهم می‌کند. ورودی HDMI، USB برای اتصال دستگاههای خارجی مانند کنسول گیم ، تبلت یا لپتاپ همچنین امکان اتصال اشتراکی WIFI (با استفاده از فناوری (Screen Mirroring) به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی به دستگاه‌های مختلفی مانند گوشی موبایل ،لپتاپ، تبلت، کامپیوتر و ... متصل شوند.از قابلیت های مهم این دستگاه اتصال بیسیم آن هست که میتوانید گوشی های اندرویدی و آیفون خود را به طور مستقیم و بدون سیم به آن متصل کنید و تصویر دیوایس خود را روی پرده یا دیوار نمایش دهید (این قابلیت برای ویندوز نیز موجود هست) .این پروژکتور دارای دو عدداسپیکر داخلی قوی است. با این اسپیکر، می‌توانید تجربه‌ی یکپارچه‌ای از تصویر و صدا را دریافت کنید والبته برای دریافت کیفیت صدای بالاتر و بهتر دارای بلوتوث داخلی میباشد که امکان اتصال به اسپیکر یا هدفون بلوتوث نیز وجود دارد.TS1 PRO با استفاده از فناوری LED، دارای عمر طولانی برابر با 50،000 ساعت است که سالها برای شما کار میکند تنظیم وضوح تصویر این دستگاه کاملا برقی بوده و از طریق ریموت کنترل دستگاه امکان پذیر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی ویدئو پروژکتور مدل VP115 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی پروژکتور بی سیم WIFI Travel Camping 1080P Projectors 4K 2.4G TV Home سینما خانگی با پشتیبانی ویدیویی تلفن سازگار با HDMI صفحه گوشی خود را به اشتراک بگذارید (برای XIAOMI برای HUAWEI برای سامسونگ برای اپل) A10C این امکان را می دهد تا به راحتی از طریق شبکه WiFi به Vour برای دستگاه های IOS یا Android متصل شوید. (این محصول فاقد پایه می باشد) برای اتصال بی سیم IOS 1. کانال را در پروژکتور انتخاب کنید 2. تلفن همراه و پروژکتور را به هم وصل کنید وای فای. 2.4G همه در دسترس هستند 3. کانال را در پروژکتور انتخاب کنید برای اتصال بی سیم اندروید 1. کانال Miracast را در پروژکتور انتخاب کنید 2 • تلفن همراه و پروژکتور را به هم وصل کنید وای فای 2.4G همه در دسترس باشد 3 • پیدا کردن Wireless Proiection و اتصال بی سیم اندروید بهره گیری از فن بی صدا، کمک می‌کند تا نویز در حد ممکن کاهش می یابد. سازگاری فوق العاده، به طوری که می تواند کاملاً با هر یک از دستگاه های خروجی صوتی و تصویری سازگار باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور تله‌اکس مدل TP-DLP-700 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور تله‌اکس مدل TP-DLP-700 از سری ویدیو پروژکتورهای کوچک و قابل حمل است. این دستگاه تنها 2 کیلوگرم وزن دارد و از طراحی زیبایی هم برخوردار است. این ویدیو پروژکتور ابعاد 19x19x13 سانتی متری دارد. انرژی مورد نیاز این دستگاه از طریق برق فراهم شده و نسبت تصویر (Aspect Ratio) این دستگاه معادل 16:9 است. شدت روشنایی این دستگاه معادل 700ANSI بوده و کنتراست آن معادل 500:1 است. ناگفته نماند که مقدار رم این دستگاه 2 گیگابایت و حافظه فلش آن 32 گیگابایت است. رزولوشن نیتیو این دستگاه 1080×1920 پیکسل است و رزولوشن ویدیو آن هم معادل 4K است. سیستم عامل این ویدئو پرژکتور اندورید 11.0 بوده و کار با آن دوستانه یا اصطلاحا User Friendly میباشد. این مدل دارای Wifi 2.4Hz , 5Hz بوده و مجهز به Bluetooth ورژن 5 میباشد. ناگفته نماند دارای یک پورت HDMI، دو پورت USB، یک پورت RJ45 و جک 3.5 میلی متری است.این دستگاه دارای دو اسپیکر داخلی 5 وات با کیفیت عالی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور کاسیو مدل XJ-H1600-DJ-ID خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور XJ-H1600 کاسیو نسخه دیگری از مدل XJ-H1650، از فناوری DLP بهره‌مند است. منبع نور این پروژکتور لیزر و ال ای دی است و 3500 لومن شدت روشنایی دارد که نشان از توانایی بالای آن در به تصویر کشیدن فیلم‌ها و تصاویر حتی در محیط هایی با روشنایی نسبتا بالا است. بیشترین حد کیفیت قابل ارائه در این پروژکتور 1600x1200 پیکسل و کنتراست 1400:1 است. این پروژکتور ابعادی بزرگ‌تر نسبت به رقیبان خود دارد و وزن آن 7.1 کیلوگرم است؛ البته به یاد داشته باشید که در مقابل به خنک‌کننده ای قوی مجهز شده است. این پروژکتور به‌مانند نسل قبلی خود دارای بدنه‌ای پلاستیکی، با طرح سفید و خاکستری تیره است و می‌توان آن را به سقف، زمین و یا دیوار وصل کرد. تشکیل‌دهنده مجموعه اتصالات این پروژکتور، خروجی S-Video، HDMI، دو عدد ورودی رایانه، VGA، کامپوزیت و میکروفن است.خرید ویدئو پروژکتور XJ-H1 600 کاسیو با قیمت مناسب در اداری کالا.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور مدل HY-300 Android خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور مدل HY300 یک ویدئو پروژکتور کوچک با کیفیت بالا، وزن سبک و قابل حمل آسان برای استفاده در مکان مختلف مناسب است. این ویدئو پروژکتور می‌تواند تصاویر را با 4K HD و 120 انسی لومن نمایش دهد. به این ترتیب تصاویر پخش شده توسط دستگاه کاملا واضح بوده و رنگ‌ ها به صورت طبیعی و درخشان دیده می ‌شوند. این پروژکتور دارای سیستم عامل Android 11.0 است و بدون نیاز به سیستم لپ ‌تاپ و یا کامپیوتر می‌تواند مستقیما به اینترنت وصل شود تا بتوانید به راحتی بیش از 4000 برنامه یا محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید.با وضوح تصویر بالا به شما تصاویر واضح ارائه می‌کند. با طراحی زیبا و مدرن خود به شما تجربه سینمایی فوق العاده در خانه می دهد، فیلم تماشا کنید و از مهمانی ها لذت ببرید. از قابلیت های مهم این دستگاه اتصال بیسیم آن هست که میتوانید گوشی های اندرویدی و آیفون خود را به طور مستقیم و بدون سیم به آن متصل کنید و تصویر دیوایس خود را روی پرده یا دیوار نمایش دهید (این قابلیت برای ویندوز نیز موجود هست

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه نی زا یکی دیگر از ویدئو پروژکتورهای حرفه ای خود را معرفی میکند،مینی ویدئو پروژکتور نی زا مدل T28،با ظاهری زیبا و بدنه مقاوم همراه با کیفیت تصویر عالی در کنار قابلیت های وای فای و سیستم عامل اندروید بوده و همچنین دارای منوی فارسی نیز می باشد. ویدئو پروژکتورT28،با استفاده از قابلیت وای فای میتوان گوشی موبایل خود را به دستگاه وصل کرده و هرآنچه که برروی صفحه موبایل خود دارید به نمایش بگذارید و پس از اتصال دستگاه به اینترنت از طریق Wi-Fi می توانید با استفاده از سیستم عامل اندروید دستگاه با نصب اپلیکیشن های اندرویدی برنامه های مختلفی را دانلود کنید و نکته قابل توجه اینکه برروی خود دستگاه اپلیکیشن هایNetflix و You tube نصب می باشد.توانایی استفاده از برنامه ها از طریق پروژکتور به این معنی است که برای پخش محتوا نیازی به اتصال آن به رایانه شخصی یا دستگاه دیگر ندارید. این همچنین به شما اجازه می دهد تا با پروژکتور خود آزادی کامل داشته باشید و به همین دلیل است که سیستم عامل اندروید در بسیاری از پروژکتورهای نی زا وجود دارد.ویدئو پروژکتور T28 دارایی یک مشخصه قابل توجه با قابلیت زوم دیجیتال و تنظیم کیستون بصورت دیجیتال می باشد که این دستگاه رو منحصربفرد میکند.رزولوشن دستگاه 720x1080 بوده و بالاترین کیفیت استانداردبا وضوح 1080 x 1920 و روشنایی لومن 2500 ANSIبا کنتراست 1:2500، تصاویری با وضوح بالا ارائه می‌کند که واضح و شفاف هستند.دارای پورتهای:HDMI/USB...می باشد. این دستگاه بوسیله درگاه و کابل HDMI،قابلیت اتصال به انواع کنسول بازی های بازی از قبیل (PS4,PS5....) و لپ تاپ،گیرنده دیجیتال و اکثر رسیورهای موجود در بازار می باشد. اما این فقط جلوه های بصری نیست که پروژکتور T28 را متمایز می کند. بلندگوهای داخلی قدرتمند تجربه شنوایی بهتری را ارائه می دهند،با قابلیت بلوتوث به راحتی پروژکتور را به هدفون، بلندگو و سایر تجهیزات صوتی متصل می کند. آن را به انتخابی عالی برای فیلم، بازی و گردهمایی ها تبدیل می کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کولر گازی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور ای اوپن مدل QH10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با پروژکتور LED جمع و جور و قابل حمل QH10 می‌توانید در خانه یا هر کجا که هستید به تماشای فیلم، فوتبال و … بنشینید! با ویدئو پروژکتور ایسر ای اوپن مدل AOPEN QH10 ، تصاویری واضح با رزولوشن HD و روشنایی و رنگ بهبود یافته LED دریافت کنید. همچنین با امکاناتی مانند بلندگوهای داخلی، پخش چندرسانه‌ای و پورت USB ، از پخش بدون کابل لذت ببرید. شرکت ای اوپن (انگلیسی: AOPEN) شرکت فناوری اطلاعات تایوانی است که در سال 1996 میلادی تأسیس شد و هم‌ اکنون زیر مجموعه‌ ای از شرکت معتبر ایسر است. با این پروژکتور جمع و جور و قابل حمل، هر کجا که می‌روید، می‌توانید ایده های خود را به اشتراک بگذارید. در حالی که در جاده هستید، درباره ی محتوای ویدیوهایتان بحث کنید، ویدیو پخش کنید و به دیگران انگیزه دهید! این ویدئو پروژکتور، کیفیت تصویری عالی با وضوح 720p HD ارائه می‌دهد. یک تصویر 100 اینچی منحصر به فرد و زنده که می‌تواند نظرها را به خود جلب کند!

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی ویدئو پروژکتور مدل YT500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی پروژکتورYT500 دارای ال ای دی، بلندگو داخلی و ظاهر ساده، اندازه کم جا، نصب فضای بسیار کوچک، صرفه جویی در فضا، حمل آسان و مجهز به ریموت کنترل مادون قرمز می باشد. دارای فناوری TFT LCD، طول عمر LED 20000 ساعت، روشنایی 400 لومن، کنتراست 800:1، وضوح 320′ 240، پشتیبانی از ویدیوهای 720p / 1080p، برای ارائه فیلم های با کیفیت بالا می باشد.فایل های صوتی ساپورت شده عبارتند از MP3 / WMA / OGG / AAG / FLAC / APE / WAV. فایل های تصویری ساپورت شده عبارتند ار JPEG / BMP / PNG. قدرت ورودی محصول 18 وات می باشد.وضوح پشتیبانی شده توسط این پروژکتور 720P، 1080P می باشد.ساپرت تا 100 اینچ صفحه نماش

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدیو پروژکتور ریکو مدل PJ WX4152N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی منحصر به فرد ویدئو پروژکتور ریکو PJ WX4152N  به گونه ایی است که بدون نیاز به استفاده از هر گونه پایه ایی به راحتی تصویر بزرگی از فاصله ای بسیار کوتاه را به نمایش در می آورد. این ویدئو پروژکتور از فاصله 11 سانتیمتر تصویری 48 اینچی را به نمایش در می آورد.ویدئو پروژکتور ریکو PJ WX4152N  یکی از پیشرفته ترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار است. این ویدئو پروژکتور دارای کارت شبکه بدون سیم داخلی میباشد که به کاربر اجازه میده بدون نیاز به هیچ وسیله دیگری به صورت بدون سیم به کامپیوتر یا وابزارهای هوشمند متصل شود و تصاویر را از این طریق دریافت و نمایش دهد.همیچنین وزن بسیار سبک ویدئو پروژکتور ریکو PJ WX4152n نسبت به سایر ویدئو پروژکتورهای فاصله کوتاه امکان جابجایی آسان را به کاربر میدهد. به همین منظور کیف مخصوص حمل ویدئو پروژکتور به همراه آن ارائه میگردد.شما به آسانی امکان اتصال فلش USB به ویدئو پروژکتور ریکو PJ WX4152n و شروع نمایش فیلم و تصویر را بدون نیاز به کامپیوتر در اختیار دارید. این ویدئو پروژکتور از USB وژن 2 با فورمتهای FAT16 , FAT32 پشتیبانی می نماید. فلیهای عکس با فورمت JPG,JPEG, IPG,IPEG با ظرفیت کمتر از 10 مگابایت و فایهای تصویری با فرمتهای ,MPG,MPEG,MPG,MPEG,M2TS,M2T,M2TS,M2T     M2TS,M2T,M2P,MP4,MOV با ظرفیت کمتر از 4 گیگابایت قابل نمایش از روی USB میباشند.اتصال ویدئو پروژکتور ریکو PJ WX4152n به شبکه،ویدئو پروژکتور ریکو PJ WX4152n میتواند از روشهای مختلفی به شبکه متصل شود; در روش اول میتوان با استفاده از کابل شبکه ویدئو پروژکتور را به شبکه داخلی متصل نمود، برای این کار باید یک IP رنج IPهای شبکه خود را برای ویدئو پروژکتور تعریف نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدیو پروژکتور ریکو مدل PJ HD5451 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور ریکو PJ HD5451 برای پخش تصاویر با کیفیت Full HD در محیط های پر نور طراحی شده است. معمولا” ویدئو پروژکتورهای Full HD برای پخش فیلم در منزل به عنوان سینمای خانگی و با شدت روشنایی هایی پایین تر از 2.000 انسی لومن طراحی و ساخته میشدند. ولی با استفاده از ویدئو پروژکتور  ریکو PJ HD5451 علاوه بر پخش فیلم در محیطهای با نور کنترل شده مانند منزل ، امکان نمایش تصاویر با کیفیت Full HD در محیطهای با نور زیاد برای کاربردهای تجاری مانند نمایش تصویر در نمایشگاهها یا فروشگاها به راحتی امکان پذیر شده است.امکان نصب آسان ویدئو پروژکتور ریکو PJ HD5451  با استفاده از قابلیت جابجایی (عمودی ) لنز و حالت اصلاح عمودی و افقی تصویر (Keystone)  بهرگیری از لنز قدرتمند با قابلیت زوم 1.36 به همراه مجموعه کاملی از ورودی ها شامل دو ورودی HDMI که یکی از آنها از MHL پشتیپانی میکند از دیگر مزایای این مدل میباشد. همچنین پشتیبانی کامل از دستگاه هایCrestron به مدیریت  یکپارچه و هوشمند کلیه وسایل موجود در منزل و محل کار شما کمک میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VX610 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروژکتور PT-VX610 ساخت شرکت پاناسونیک یکی از مدل‌های اداری، تجاری و آموزشی این شرکت است که به‌تازگی روانه‌ی بازار شده است. این پروژکتور وضوح پخشی برابر با 768 × 1024 دارد و ازاین‌رو برای پخش اسناد متن و اسلایدهای پاور پوینت مناسب است که می‌تواند در کلاس‌های درسی یا جلسات تجاری مورداستفاده قرار گیرد. البته هر پروژکتوری امکان این را دارد که برای پخش فایل‌های تصویری مانند فیلم و بازی‌های کامپیوتری مورداستفاده قرار گیرد و این پروژکتور هم از این قضیه منتها نیست منتها کیفیت نهایی تصویر درنتیجه‌ی وضوح دستگاه ممکن است کمتر از حد توان واقعی فیلم یا بازی باشد. اکثر بازی‌ها و فیلم‌ها با وضوحی بالاتر از وضوح دستگاه ارائه می‌شوند. نکته‌ی بسیار قابل‌توجه در این پروژکتور شدت روشنایی 5500 لومنی است که این دستگاه را به یکی از مدل‌های بسیار پرنور تبدیل کرده است که می‌تواند در محیط‌های روشن هم مورداستفاده قرار گیرد. از ویژگی‌های دیگر این پروژکتور می‌توان به قابلیت اصلاح زاویه‌ی تصویر به صورت افقی و عمودی تا 35 درجه اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور وانکیو مدل Leisure 470 Pro خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور Leisure 470 Pro نسخه کامل تر، مدل محبوب و پرفروش Leisure 470 است. وانکیو در این مدل دو پیشرفت بزرگ به وجود آورده است. اول اینکه کیفیت تصویر به FullHD ارتقا پیدا نموده و دیگر اینکه اندازه دستگاه بسیار کوچکتر شده است. به این ترتیب می‌توان آن را به راحتی به همراه خود حمل کرد. برای دیدن فیلم و انجام بازی‌های کامپیوتری این مدل همه چیز را دارد از جمله اینکه از وایفای 5G پشتیبانی می‌کند که برای اتصال نمودن دستگاه به اینترنت پرسرعت بسیار مناسب می‌باشد و همچنین مجهز به انواع درگاه‌های ورودی هست. تکمیل کننده ویژگی‌های فنی، داشتن کیف مخصوص برای حمل مطمئن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل PX748-4K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

PX748-4K یک پروژکتور خانگی 4000 ANSI Lumens 4K است که از نظر ارزش و روشنایی می‌درخشد و تصاویری بی‌نقص پیکسلی را با وضوح واقعی 4K با پشتیبانی از HDR/HLG ارائه می‌کند. سطح کاملاً جدیدی از بازی را با ورودی فوق سریع 4.2 میلی‌ثانیه، نرخ تازه‌سازی 240 هرتز و اتصال USB Type-C برای پخش مستقیم از سوییچ Nintendo تجربه کنید. با تاب برداشتن قدرتمند، کیستون خودکار V، کیستون H/V، و زوم اپتیکال 1.3 برابر، که قادر به ایجاد صفحه نمایشی تا 300 اینچ بر روی هر سطحی، سریع‌تر و آسان‌تر از همیشه راه‌اندازی کنید. علاوه بر این، قابلیت کنترل LAN سازگار با سیستم‌های اتوماسیون خانگی و خروجی ماشه 12 ولت، PX748-4K را به یک مکمل عالی برای خانه هوشمند شما تبدیل می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور وانکیو مدل Leisure 495W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چه عاشق فیلم و سریال باشید، یا بخواهید بازی‌های ویدیویی انجام دهید و یا به تماشای مسابقات ورزشی و فوتبال بنشینید، برایتان چی می‌تواند لذت‌بخش‌تر از یک ویدئو پروژکتور Full HD و مجهز به صدای دالبی باشد؟ ویدئو پروژکتور Leisure 495W با طراحی مینیمال خودش تجربه فوق‌العاده‌ای را برای داشتن یک سینمای خانگی به وجود می آورد. با لامپی که تا 30000 ساعت طول عمر دارد، اینترنت وایفای 5G و پشتیبانی از درگاه‌های مختلف و روش‌های گوناگون اتصال یک همه فن حریف کامل خواهد بود که هر خانه‌ای را می‌تواند پر از هیجان کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور النز مدل SD150 Android خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور مدل Owlenz SD150 Android،این ویدئو پروژکتور محصول شرکت النز بوده که بسیار محبوب و پرفروش در اروپا و آمریکا می باشد.ویدئو پروژکتور SD150 مناسب سینمای خانگی با کیفیت بالا،جهت ارائه های تجاری،جلسات،آموزش چند رسانه ای،سرگرمی های ویدیویی،مهمانی و غیره می باشد. با قابلیت وای فای و سیستم عامل اندروید براحتی میتوان به انواع گوشی وصل شد همچنین با استفاده از سیستم عامل اندروید میتوان برنامه های مورد نیاز را از گوگل پلی دانلود کرد.قابلیت اتصال به کامپیوتر،لپ تاپ،پلی استیشن و هر نوع دستگاه هوشمند دیگر می باشد.روشنایی این ویدئو پروژکتور 2400 لومن با وضوح تصویر 720P با پشتیبانی تا رزولوشن 1080Pو کنتراست 1:1000یک کیفیت تصویر استثنایی را ارائه می دهد .دارای ورودی:VGA/AV/SD/PC RGB/USBو خروجی هدفوندارای اسپیکر داخلی با کیفیت و قدرتمند می باشد.ویدئو پروژکتور SD150 دارای وزن 1.4کیلوگرم با ابعاد 60x160x220 میلی متر بوده و اقلام همراه دستگاه شامل:1 عدد ریموت کنترل-کابل AV-دفترچه راهنما و یک عدد کابل شارژ می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور بلولری مدل T2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور بلولری مدل T2 به صورت مینی و قابل حمل طراحی شده که به راحتی می‌توانید آن را درون کیف خود قرار دهید و با خود به هرجایی حمل کنید . تصور کنید در هر زمان و هر مکانی سینمای شخصی خودتان را داشته باشید و از تماشای فیلم های مورد علاقه‌ی خود نهایت لذت را ببرید . همچنین می‌توانید در سخنرانی های خود از این پروژکتور استفاده کنید و آن را با هر سایز و ابعادی بین 20 تا 80 اینچ بر روی دیوار یا هر سطح صافی تطبیق دهید . از این پروژکتور می‌توانید برای سرگرم کردن کودکان در منزل و همچنین در مکان‌هایی همچون مهدکودک ، مدرسه ، خانه‌های بازی و … نیز استفاده کنید . می‌توانید دستگاه‌هایی از قبیل موبایل (نیازمند تبدیل) ، لپ تاپ ، کنسول ( Xbox و PS4 ) ، DVD و … را نیز به آن متصل کنید . از چند روش می‌توانید فیلم‌های خود را بر روی آن پخش کنید ( اتصال با کابل AV ، ورودی HDMI ، ورودی USB برای فلش ) همچنین دارای درگاه صدا برای اتصال هدفون یا هندزفری می‌باشد . کیفیت تصویر 1080p است و اندازه‌ی آن بین 22 تا 170 اینچ قابل تغییر است . مجهز به اسپیکر دوگانه‌ی 2 واتی است که صدایی به اندازه و با کیفیت پخش می‌کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دیتا ویدیو پروژکتور سینمکس مدل CINEMAX T20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی ویدئوپروژکتور Cimemax T20 برای کاربردهای خانگی و آموزشی طراحی شده است. این دستگاه با ابعاد کوچک و وزن کم قابلیت حمل آسان را برای شما فراهم می‌سازد. شدت روشنایی تصویر این ویدئو پروژکتور 1500 لومنس بوده و برای استفاده در محیط‌های تاریک و نیمه‌تاریک مناسب است. این دستگاه توانایی دارد فایل‌های صوتی و تصویری را به صورت مستقیم از روی فلش پخش کند. همچنین امکان اتصال به طیف گسترده‌ای از انواع وسایل صوتی تصویری را دارا می‌باشد. بهره‌گیری از لامپ با تکنولوژی LED موجب گردیده تا عمر این دستگاه به بالای 40 هزار ساعت افزایش یابد. این دستگاه دارای رزولوشن خروجی 480×800 پیکسل بوده و جهت پخش فیلم، عکس و بازی با حداکثر رزولوشن ورودی 1080P بسیار مناسب است. اندازه تصویر خروجی این ویدئو پروژکتور معادل حداقل 32 تا حداکثر 176 اینچ می‌باشد. دارای بلندگوی داخلی دوبل، مناسب برای یک اطاق که البته میتوان از خروجی صدای آن برای وصل کردن به آمپلی فایر نیز بهره برد. دارای درگاه USB و SD جهت پخش مستقیم فایلهای تصویری و صوتی از روی فلش و کارت حافظه. دارای پورت‌های ورودی‌ متنوع تصویر HDMI-VGA-AV که کار را برای شما آسان می‌کند. دستگاه سینمکس T20 دارای کنترل از راه دور بوده و امکان تنظیم فوکوس و زاویه نمایش به صورت دستی است.

چرا ویدیو پروژکتور بخریم؟

ویدیو پروژکتور دستگاهی‌ست که می‌توان با استفاده از آن تصاویر را با بزرگ‌نمایی چندبرابری به نمایش گذاشت و این قابلیت در موارد مختلفی از نمایش فیلم و بازی‌های کامپیوتری گرفته تا نشان‌دادن داده‌های صوتی، تصویری و متنی در جلسات کاری، تحصیلی و آموزشی کارآمد است. با پرداختن مبلغی کم برای خرید یک ویدیو پروژکتور می‌توان به امکانات دستگاه‌هایی مثل سینمای خانگی یا تلویزیونی با صفحه‌نمایش بزرگ برای بازی‌های کامپیوتری یا نمایش فایل‌‌های چندرسانه‌ای دسترسی داشت و با توجه به حجم کم ویدیو پروژکتورهای امروزی آن‌ها را در هر کجا همراه خود داشت. دیتا ویدیو پروژکتور «سینمکس» (CINEMAX) مدل «T20» نمونه‌ای از ویدیو پروژکتورهای کم‌حجم و سبک است که می‌تواند بیش‌تر انتظاراتی که یک کاربر معمولی از یک ویدیو پروژکتور دارد را برآورده کند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات، ویژگی‌ها و محدودیت‌های این دستگاه.   

مزایای ویدئو پروژکتور T20 سینمکس

دیتا ویدیو پروژکتور T20 با ورودی‌های متنوع و امکان خواندن فرمت‌های مختلف صوتی، تصویری و ویدیویی این امکان را برای کاربر فراهم ساخته تا بتواند به‌سادگی انواع تلفن همراه، لپ‌تاپ، آمپلی‌فایر، کنسول بازی، انواع حافظه‌ی جانبی، دوربین و سایر تجهیزات پرکاربرد امروزی را به دستگاه متصل کرده و از داده‌های آن‌ها برای تماشای فیلم، خواندن کتاب، بازی‌های کامپیوتری، پخش موسیقی و بسیاری موارد دیگر استفاده کند و شاید بتوان گفت تنوع پورت‌های ورودی و خروجی یکی از مهم‌ترین مزایای این دستگاه است. وزن کم و ابعاد کوچک این ویدیو پروژکتور حمل آن را آسان کرده و امکان نصب دستگاه را روی دیوار و سقف، علاوه بر استفاده روی سطوح صاف، فراهم ساخته است.وضوح تصویر و کنتراست دستگاه در حدی‌ست که بتواند به‌خوبی نیازهای کاربرانی را که می‌خواهند از پروژکتور برای مصارف خانگی و یا جلساتی مثل کلاس‌های درس در فضاهای تاریک تا نیمه‌تاریک استفاده کنند برآورده سازد. قدرت زوم و گستره‌ی فاصله تا پرده‌ی نمایش دو فاکتور دیگری هستند که کمک می‌کنند دستگاه به‌خوبی کاربردهایی مثل تماشای فیلم و انجام بازی‌های کامپیوتری را در اتاق‌های کوچک تا متوسط پوشش دهد. این ویدیو پروژکتور دارای قابلیت تصحیح زاویه‌ی تصویر هم هست و این کمک می‌کند تا تصاویر خروجی به‌صورت اتوماتیک تا 15 درجه اصلاح شوند و از حالت ذوزنقه‌ای به حالت یک مستطیل کامل درآیند.

محدودیت‌های دیتا پروژکتور T20 سینمکس

شدت روشنایی این ویدیو پروژکتور به اندازه‌ای‌ست که تنها در فضاهای تاریک تا نیمه‌تاریک تصاویری با وضوح مناسب ارائه دهد و درصورت استفاده از دستگاه در فضاهای روشن نمی‌توان از آن انتظار تصاویر باکیفیت داشت. رزولوشن دستگاه اگرچه برای کاربردهای معمولی، مثل تماشای فیلم و بازی‌های کامپیوتری مناسب است، ممکن است درصورت نیاز به مشاهده‌ی جزئیات دقیق و کامل کارایی لازم را نداشته باشد. گذشته از این دستگاه امکان پخش تصاویر سه‌بعدی را ندارد و فایل‌های PDF را هم پشتیبانی نمی‌کند. بلندگوهای داخلی دستگاه برای پخش فایل‌های صوتی‌ای که کیفیت در آن‌ها فاکتوری مهم نیست جواب‌گو هستند اما بلندگوی این ویدیو پروژکتور، مثل بلندگوهای بیش‌تر ویدیو پروژکتورها، آن‌قدر قوی نیستند که بتوان با آن‌ها موسیقی‌های باکیفیت شنید. دستگاه امکان اتصال Wi-Fi را ندارد و این یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های آن است که البته تلاش شده با قراردادن پورت‌های ورودی و خروجی متعدد تا حدی جبران شود. علاوه بر این دستگاه دارای پورت‌های کامپوزیت، S-Video و میکروفون هم نیست. 

جمع‌بندی

باتوجه به مزایا و محدودیت‌های ویدیو پروژکتور سینمکس و البته با درنظرداشتن قیمت دستگاه می‎‌توان آن را برای کاربرانی که می‌خواهند ویدیو پروژکتوری با تصاویری با کیفیت خوب برای تماشای فیلم و بازی‌های کامپیوتری در اتاقی کوچک تا متوسط با نور کم و یا استفاده در کلاس‌های درس و فضاهای مشابه داشته باشند مناسب دانست.  این دستگاه برای کاربرانی که انتظاراتی مانند نمایش فیلم‌های سه‌بعدی، امکان اتصال Wi-Fi، اتصال شبکه، تماشای تصویر یا فیلم با جزئیات دقیق، نمایش تصاویر در فضاهای بزرگ با نور زیاد و مانند این‌ها را از دستگاه دارند مناسب نیست و این دسته کاربران بهتر است به‌دنبال ویدیو پروژکتورهای حرفه‌ای‌تر و به‌تبع با قیمت بیش‌تری باشند.  

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور مدل Formovie R1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور مدل Formovie R1 یکی از حرفه‌ای‌ترین و قوی‌ترین پروژکتور‌های پخش فیلم موجود در بازار است که می‌تواند برای علاقمندان به سینما جذاب و هیجان انگیز باشد. ویدئو پروژکتور مدل Formovie R1 یک پروژکتور با پرتاب تصویر بسیار کوتاه (UST) است که از فناوری ALDP (نمایشگر فسفر لیزری پیشرفته) استفاده می‌کند؛ یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های لیزر فلورسنت فعلی که وضوح 1080p را نوید می‌دهد. این پروژکتور طراحی جمع و جور و سبکی دارد(1.44 کیلوگرم) که از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه است. ویدئو پروژکتور مدل Formovie R1 از یک سیستم تصحیح خودکار کیستون و همچنین تشخیص خودکار انسان و کاهش نور برای جلوگیری از آسیب چشم بهره می‎برد. این ویدیو پروژکتور دارای صفحه نمایشی در بازه 40 اینچ تا 100 اینچی است و با شدت درخشندگی 1200 آنسی لومن کیفیت بالای تصویر را تضمین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری ویدئو پروژکتور مدل Formovie R1 می‌توان به یک سیستم بلندگوی Hi-Fi 2x5W، که بسیار چشمگیر است، یک پورت ورودی HDMI و یک پورت USB Type-A اشاره کرد که اتصال دستگاه‌های مختلف را ممکن می‌سازد. این پروژکتور دارای یک چیپست Amlogic T972 است که قادر به اجرای ویدیو تا 8K با پشتیبانی از HDR است. همچنین می‌تواند اجرای DTS HD و Dolby Audio را نیز انجام دهد. ویدئو پروژکتور مدل Formovie R1 دارای یک پارچه توری ضخیم است که روی کناره آن قرار دارد؛ شبیه به چیزی که در یک بلندگو مشاهده می‌کنید. این رویه از دو نوع پلاستیک ساخته شده و لبه بیرونی آن نیز مات است که در برابر گرد و غبار و خراش مقاوم باشد. دو توری بزرگ در دو طرف دستگاه برای تهویه هوا وجود دارد. یک فن هم در داخل پروژکتور وجود دارد که به طرز شگفت انگیزی بی صداست. از سوی دیگر، دو بلندگوی 5 واتی با توجه به اندازه خود صدایی کاملاً باکیفیت و بلند دارند. یکی دیگر از مزایای قرار گرفتن پروژکتور بین شما و صفحه نمایش این است که صدا می‌تواند بسیار طبیعی به گوش برسد. دو بلندگوی 5 واتی در دستگاه صدایی غنی و بدون اعوجاج را حتی در بلندی 100٪ ارائه می‌دهند، به گونه‌ای که دیگر نیازی به دستگاه صوتی جدا ندارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پروژکتور جیبی ایپتک مدل Mobile Cinema i70 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه «MobileCinema i70» ساخت شرکت «ایپتک» (AIPTEK)، پروژکتوری جیبی و قابل‌حمل است که وزن بسیار کمی دارد و همچنین قابلیت اتصال WiFi را در خود گنجانده است و می‌تواند محتوای لپ‌تاپ، تبلت و یا تلفن‌های همراه هوشمند را بدون سیم‌ و کابل‌های دست‌وپا گیر پخش کند. تنها کافی است از طریق AirPlay و یا MiraCast از طریق تلفن‌های همراه هوشمند و یا تبلت‌های مبتنی بر اندروید و یا iOS به این پروژکتور متصل شوید. دستگاه‌های دیگر را هم می‌توان با استفاده از درگاه HDMI تعبیه شده متصل نمود. فناوری DLP استفاده شده در این مدل که در سینماها به کار می‌رود تصاویری با رنگ‌های زنده و کنتراست بالا تولید می‌کند. باتری داخلی این محصول همچنین، MobileCinema i70 را تبدیل به دستگاهی کرده است که به منبع برق نیازی ندارد و می‌تواند در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد. با این پروژکتور سینمای شخصی خود را در هرلحظه به همراه داشته باشید. تصاویری به بزرگی 80 اینچ خلق کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چرخ گوشت به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

طراحی و ساخت

دستگاه MOBILECINEMA I70 حتی به‌عنوان پروژکتوری جیبی بازهم کوچک است و ابعاد و وزن کم خود به‌راحتی درون جیب شلوار جا می‌گیرد حتی بدون اینکه مجبور باشید جیب خود را باز کنید و یا برای قرار دادن آن تقلا کنید و به‌قدری سبک است که ممکن است فراموش کنید آن را در جیب خود دارید. این پروژکتور کوچک موفق شده است تا علی‌رغم حجم کوچک خود ظاهری بسیار زیبا دارد که در آن پوشش صاف و نقره‌ی رنگش نگاه هر بیننده‌ای را جذب خود می‌کند و تا حد ممکن خبری از دریچه‌های تهویه در آن نیست. حتی دریچه‌ی لنز مربعی شکل این دستگاه بسیار جالب است. کیفیت ساخت این محصول متوسط است و تقریباً تماماً از پلاستیک ساخته شده است. بااین‌وجود تصور این‌که این دستگاه از آلومینیوم و یا آلیاژی دیگر از فلزات ساخته شده است بسیار خوشایند است. البته چنین جنسی برای ساخت محصول با قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است غیرممکن است. وزن بسیار سبک این دستگاه بدین معنی است که دستگاه بسیار بی‌ثبات است و حتی وزن کابل HDMI می‌تواند آن را تکان داده و از روی میز به زمین بیندازد. تنها راه‌حلی که برای این موضوع پیدا کردیم قرار دادن وسیله‌ای نه‌چندان سنگین بر روی قسمت فوقانی پروژکتور است و قاعدتاً این موضوع آزاردهنده است زیرا برای هر بر استفاده از این محصول بایستی شی‌ء را بر روی آن قرار دهید.

حال بایستی در نقد و بررسی به کنترل از راه دور پروژکتور اشاره کنیم اما MOBILECINEMA I70 این قابلیت را ندارد. تنها کنترلی که در اختیار کاربر است دکمه‌ی خاموش روشن است که بر روی بدنه قرار گرفته است که برای روشن کردن دستگاه بایستی آن را در حدود 8 ثانیه پایین نگاه دارید. دستگاه به‌صورت خودکار منبع تصویر را بین HDMI و یا اتصال Wifi تشخیص می‌دهد و دستگاه آماده‌ی استفاده است.

نصب و راه‌اندازی

با توجه به موارد فوق و کنترل‌های بسیار محدود دستگاه درواقع می‌توان گفت که نصب دستگاه بسیار آسان است و نکته‌ی چندانی ندارد. لنزی که در این دستگاه قرار گرفته است دارای زوم نیست و درنتیجه اندازه‌ی تصویر صرفاً به فاصله‌ی دستگاه از پرده‌ی نمایش بستگی دارد و هرچه دستگاه دورتر باشد تصویر بزرگ‌تر و صدالبته کم‌نورتر خواهد بود و بالعکس. با این دستگاه می‌توانید از فاصله‌ی 43 سانتی‌متری تصویری در اندازه‌ی 47 اینچ بر روی پرده‌ی نمایش ایجاد کنید و برای دستیابی به حداکثر اندازه‌ی تصویر ممکن در این دستگاه در اندازه‌ی 80 اینچ بایستی دستگاه را در فاصله‌ی 250 سانتی‌متری از پرده‌ی نمایش قرار دهید. در قسمت کناری بدنه کنترل فوکوس دستگاه قرار گرفته است اما درنتیجه‌ی فقدان تنظیم‌های تصویر به حالت عمودی و یا keystone Correction بایستی برای تنظیم تصویر بر روی پرده‌ی نمایش خود دستگاه را به‌صورت فیزیکی جابه‌جا کنید. در صورت استفاده از پرده‌ی نمایش که در ارتفاعی بابا قرار گرفته است این موضوع مشکل‌ساز خواهد بود مگر اینکه بخواهید سرپا ایستاده و دستگاه را با دست نگاه دارید. که البته این کار امری سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود. تنها تنظیماتی که برای i70 در منوهای آن موجود است برای نصب دستگاه تلفن هوشمند اندرویدی و iOS است و نصب رایانه به‌صورت بسیار جزئی در دفترچه‌ی راهنما آمده است.

ویژگی‌ها

پروژکتور i70 در 3 زمینه بسیار جذاب است. در ابتدا حجم کوچک این محصول، سپس باتری داخلی و عمر باتری 80 دقیقه‌ای آن و در پایان اتصال بی‌سیم به رایانه و تلفن‌های همراه. اتصال بی‌سیم و باتری داخلی این محصول را به دستگاهی بسیار نادر تبدیل کرده است: پروژکتوری بدون نیاز به هرگونه کابل. بااین‌حال i70 چند نکته‌ی مثبت دیگری را هم به همراه دارد. همانند دیگر پروژکتورهای جیبی سیستم نوری RGB این محصول بدین معناست که بایستی نسبت به پدیده‌ی رنگین‌کمان که در پروژکتورهای DLP دیده می‌شوند مصون است. همچنین LED های به‌کاررفته در این محصول عمری برابر با 20.000 ساعت دارند. اسپیکری داخلی با قدرت 2 وات، سازگاری با ویندوز 8.1 و یا بالاتر، (سازگار با Virtual WiFi، WiFi Direct) Mac 10.10 و یا بالاتر، اندروید 4.4 و بالاتر (از طریق miracast) و iOS 7.1 و بالاتر از دیگر امکانات این محصول هستند. درگاه USB که در ان پروژکتور تعبیه شده می‌تواند برای شارژ تلفن‌های همراه هم مورداستفاده قرار گیرد. لنز این محصول روشنایی برابر با 70 لومن و وضوحی برابر با 480 × 854 دارد.

عملکرد

علی‌رغم اندازه‌ی کوچک، در برخی موارد i70 عملکرد بهتری نسبت به بقیه‌ی پروژکتورهای جیبی دارد. تولید رنگ‌های مشکی در این دستگاه بسیار عالی است و در مقایسه با رقبای خود برای پخش فیلم‌های دارای صحنه‌های تاریک بسیار عالی است. همچنین تاریکی تولید شده در این پروژکتور برخلاف مدل‌های DLP دارای نویز آزاردهنده نیست. تصاویر متحرک هم در این دستگاه با کمترین تاری و شکستگی تصویر تولید می‌شوند و sharpness کلی تصویر و شفافیت از حد انتظار ما در این وضوح دستگاه بیشتر است.. رنگ‌های تولید شده در این پروژکتور فوق‌العاده کوچک از حد نرمال بهتر هستند. صرف‌نظر از هاله‌ی سبزرنگی نامحسوسی که بر روی پوست‌های سفید دیده می‌شود، رنگ‌ها بسیار طبیعی به نظر آمده و خوشایند هستند. علی‌رغم فقدان تنظیمات برای کنترل تن رنگ، رنگ‌های تولید شده در این پروژکتور برای استفاده در پخش اسناد و اسلاید هم مناسب هستند. بااین‌حال، نقاط قوت i70 تحت تأثیر چندین ایراد قرار گرفته‌اند. اولین و آخرین ایراد دستگاه میزان روشنایی دستگاه است که برای استفاده در محیط‌های کمی روشن هم کافی نیست. به‌محض افزایش اندازه تصویر تا 45 اینچ روشنایی تصویر به‌شدت کاهش می‌یابد و حتماً بایستی محیط کاملاً تاریک باشد.

نتیجه‌گیری

اگر به دستگاهی کوچک که با باتری کار می‌کند و به‌صورت بی‌سیم متصل می‌شود نیاز دارید i70 دستگاهی ایدئال برای شماست. کیفیت تصویر در کمال تعجب بسیار عالی است و قابل‌حمل بودن دستگاه بر ارزش آن می‌افزاید. بااین‌حال فراموش نکنید که برای استفاده از دستگاه بایستی محیط کاملاً تاریک باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پروژکتور ان ای سی مدل PA703WG با لنز 30ZL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل PA703WG در بازار ماشین های اداری با قابلیت هایی چون فوکوس و زوم دستی/خودکار عرضه شده و دارای نسبت کنتراست 8000:1 است. لامپ موجود روی این محصول دارای 370 وات توان در حالت نرمال و 280 وات در حالت اقتصادی بوده و 7000 انسی لومن روشنایی را ارائه می دهد. این لامپی همچنین 4000 ساعت در حالت نرمال و 5000 ساعت در حالت اقتصادی عمر می نماید. رزولوشن تصویر این محصول که از تکنولوژی نمایش تصویر 3LCD بهره برده و برای استفاده در سالن های همایش مناسب است، 1280*800 پیکسل (WXGA) می باشد. این ویدئو پروژکتور با وزن 10.2 کیلوگرم تولید و از پورت های Mini D-sub 15pin، DisplayPort ، HDBaseT ، HDMI ، 3.5mm Audio ، 3.5mm Microphone ، D-Sub 9pin ، RJ45 ، USB2 Type A ، Mini DIN 3pin بهره برده است. توان مصرفی این محصول 482 وات در حالت نرمال، 376 وات در حالت اقتصادی، 1 وات در حالت استند بای شبکه و 0.26 وات در حالت استند بای بوده و باید آن را در فاصله ای بین 0.7 تا 50.9 متر از صفحه نمایش نصب نمود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور ونبو مدل T6 MAX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور ونبو مدل Wanbo T6 Max ویدئو پروژکتور ونبو مدل Wanbo T6 Max یکی دیگر از مدل‌های پروژکتور قابل حمل شرکت ونبو است. این سری از سیستم‌های الکتریکی مطابق جدیدترین فناوری‌های نوین روز دنیا و همسو با تکنولوژی‌های موجود تولید و طراحی شده اند. استفاده از متریال عالی و درجه یک در ساخت این سیستم موجب شده که دستگاه از سطح کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. همچنین ابعاد کوچک و وزن مناسب پروژکتور ونبو موجب شده که به راحتی دستگاه قابل حمل و جابه جایی باشد. بنابراین می‌توان از آن به منظور نمایش تصویر در مدارس، شرکت‌های تجاری، سینماهای خانگی، کلاس‌های آموزشی مورد استفاده قرار داد. بهره مندی از تکنولوژی LED در ساخت ویدئو پروژکتور ونبو مدل Wanbo T6 Max موجب شده که دستگاه تصویری با کیفیت و وضوح بالا به نمایش بگذارد. همچنین دستگاه دارای رزولوشن1920x1080 است بنابراین تصویر ارائه شده توسط این سیستم بسیار با کیفیت است. شرکت ونبو به منظور افزایش کارایی دستگاه آن را به حافظه داخلی 16 گیگابایت همچنین رم 2 گیگابایت تجهیز نموده است. همین امر امکان ضبط و ذخیره اطلاعات را به کاربر می‌دهد. ویژگی‌های ویدئو پروژکتور ونبو مدل Wanbo T6 Max ویدئو پروژکتور ونبو مدل Wanbo T6 Max دارای درگاه‌های اتصالات است. این ویژگی موجب شده که کاربر براحتی بتواند پروژکتور را با دیگر سیستم‌های الکترونیکی متصل نماید. این درگاه‌ها از نوع USB و HDMI است. تنوع در پورت اتصالی موجب شده که محدودیتی برای اتصال دستگاه به سایر سیستم‌ها وجود نداشته باشد. فن بکار رفته در پروژکتور ونبو از بهترین برندهای موجود در بازار استفاده شده که با کمترین میزان صدا عمل خنک سازی قطعات داخلی دستگاه را انجام می‌دهد. همچنین این مدل پروژکتور دارای دکمه ی پاور است که در صورت عدم نیاز براحتی می‌توانید دستگاه را خاموش کرده و از آسیب دیدن به آن مانع بعمل آورید. همچنین به منظور تنظیم فوکوس دارای یک دکمه ی چرخان است. به کمک این دکمه می‌توانید تنظیمات دلخواه را با توجه به شرایط محیط و میزان نور موجود در فضا تنظیم نمایید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پروژکتور جیبی ایپتک مدل MobileCinema A50P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروژکتور جیبی A50P از سری MobileCinema پروژکتورهای DLP شرکت Aiptek دستگاهی با قابلیت دوگانه است. در کنار قابلیت Projection می‌توانید از این دستگاه به‌عنوان پاوربانک هم استفاده کنید. پروژکتورهای پیکو (جیبی) در چند سال اخیر بسیار فراگیر شده و محبوبیت آن‌ها در بازار و در میان کاربران رو به افزایش است. با استفاده از این گجت‌های کوچک و دوست‌ داشتنی می‌توان محتوای موردنظر را که بر روی تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها ذخیره شده است را به‌صورت جمعی به نمایش گذاشت. کاربردهای ممکن برای این قابلیت بسیار وسیع و متنوع است. از تفریحات انفرادی گرفته تا ارائه‌های آموزشی و تجاری می‌توانید از این دستگاه کوچک استفاده نمایید. کوچک بودن این دستگاه سبب شده تا بتوانید آن را با خود حمل کنید و همواره با خود داشته باشید و در هر زمان که لازم دارید از آن استفاده کنید. ابعاد و وزن دستگاه در حدی است که شاید حتی حضور آن را در جیب خود احساس نکنید. برای استفاده از این دستگاه کافی است تنها قابلیت MHL را در تلفن همراه خود داشته باشید. درواقع این پروژکتور جیبی برای تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌های اندرویدی ساخته شده است. برای دیگر دستگاه‌ها ورودی miniHDMI قابل‌استفاده است. این دستگاه با شدت نور 50 لومنی خود قادر است تصویری تا 60 اینچ را تولید کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور ونبو مدل T6R MAX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Wanbo T6R Max جزو مدل‌های جدید ویدیو پروژکتور سری Wanbo است که همواره جزو محبوب‌ترین برندهای عرضه‌کننده ویدیوپروژکتورهای با قیمت اقتصادی شناخته می‌شود. مدل جدید ونبو نیز مانند سایر مدل‌ها یک ویدیو پروژکتور مناسب و باکیفیت است که قیمت خوبی هم دارد. Wanbo T6R Max طراحی ساده و بسیار شیکی دارد و برخلاف بیشتر مدل‌های رایج در بازار، رنگ مشکی دارد. ظاهر زیبای این ویدیو پروژکتور باعث می‌شود در دکوراسیون خانه بتواند به عنوان یک المان زیبا قرار گیرد. روشنایی تصویر ویدیو پروژکتور Wanbo T6R Max معادل 650 انسی لومن است. این بدین معناست که سطح وضوح تصویر بسیار بالاست. Wanbo T6R Max همچنین رزولوشن 1080p را ارائه می‌دهد و همچنین از 4K نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید از تماشای فیلم‌های جدید با بالاترین کیفیت نهایت لذت را ببرید. سیستم عامل Wanbo T6R Max جدیدترین نسخه اندروید تلویزیون است که فروشگاه Google Play را پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر شما می‌توانید انواع اپلیکیشن‌های جالب نظیر یوتیوب یا اسپاتیفای را نیز نصب کنید. Wanbo T6R Max از WIFI 2.4 5G پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود بتوانید تجربه‌ای عالی از اتصال ویدیوپروژکتور به اینترنت را تجربه کنید. همچنین تراشه بلوتوث داخلی 5.0 اجازه می‌دهد این پروژکتور را به بلندگوی بلوتوث ایده‌آل خود متصل کنید و در هنگام مشاهده فیلم یا فوتبال و برنامه ورزشی از کیفیت صدای بالاتری بهره ببرید. همچنین این ویدیو پروژکتور دارای بلندگوهای استریوی دوگانه 2x5W داخلی است که کیفیت جلوه‌های صوتی بالایی را ارائه می‌دهند. گفتنی است که فن‌های خنک‌کننده پیشرفته گرما را به سرعت دفع کرده و در عین حال از صدای مزاحم جلوگیری می‌کنند. پروژکتور Wanbo T6R Max دارای دو پورت USB و پورت HDMI و همچنین ورودی هدفون 3.5 میلی‌متری است که به کمک آن‌ها می‌توانید دستگاه‌های HDMI و USB 2.0 مورد علاقه شما از جمله لپ تاپ، پلی استیشن، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، نوار صوتی و غیره را وصل و پخش کنید. یکی از ویژگی‌های قابل توجه Wanbo T6R Max، فناوری انطباق هوشمند صفحه‌نمایش است که تصحیح خودکار کیستون ±40 درجه در حالت عمودی را ارائه می‌دهد و باعث می‌شود تصویر ارائه‌شده بسیار دقیق باشد. Wanbo T6R Max اندازه تصویر 60 تا 150 اینچ را ارائه می‌دهد که برای هر فضایی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پروژکتور شیائومی مدل mi laser projector 150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وقتی صحبت از سینمای خانگی می‌شود، پروژکتور‌هایی با کیفیت بالا راهی گران‌قیمت برای لذت بردن از فیلم‌ها محسوب می‌شوند. اکنون شرکت نامدار شیائومی امیدوار است با پروژکتور لیزری می (Mi) کیفیت سینمای خانگی را تغییر دهد. این پروژکتور قیمت مناسبی دارد و گفته می‌شود این کمپانی چینی آن را به قیمت 9999 یوان چین (حدود 1470 دلار) عرضه خواهد کرد. پروژکتور لیزری می از تکنولوژی منبع نور لیزر ALPD 3.0 استفاده می‌کند که توسط شرکت مطرح Appotronics توسعه یافته است. گفته می‌شود این کمپانی 90 درصد سینماهای چین را به تکنولوژی لیزر مجهز کرده است. شیائومی هنوز همکاری خود با سایر کمپانی‌های فعال در این حوزه را تمام نکرده و همچنین از تکنولوژی پردازش نور دیجیتال (DLP) ساخته‌شده توسط تگزاس اینسترومنت نیز بهره می‌ برد. در تلاشی برای تبدیل پروژکتور لیزری می به سینمای خانگی یکپارچه، شیائومی همچنین در آن یک سیستم صوتی تعبیه کرده و رابط کاربری آن از باکس استریم تلویزیون شیائومی (می تی‌وی) به عاریت گرفته شده است. پروژکتورهای لیزری آن‌چنان جدید نیستند؛ اما از اینکه پروژکتور شیائومی تکنولوژی مورد استفاده در سینما‌‌ها را با قیمت مناسب به خانه‌ها می‌آورد، نمی‌توان به‌سادگی گذشت. مزایای استفاده از لیزر در پروژکتورها شامل افزایش بهره‌وری انرژی، طول عمر بیشتر سیستم، روشنایی بیشتر و محدوده رنگ بیشتر هستند. این پروژکتور اگر بتواند به همان خوبی که روی کاغذ به نظر می‌رسد، در عمل به نحو احسن کار خود را انجام دهد، بسیاری از مدل‌های مشابه را با توجه قیمت جذاب خود در این رقابت از میدان به در خواهد کرد.

آینده‌ای نه چندان دور

  ویدیو پروژکتورها در سال‌های آتی تبدیل به تکنولوژی می‌شوند که مورد نیاز همه‌ی افراد قرار می‌گیرند. حتی امروزه هم می‌بینیم که این وسیله بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تمامی سمینارها و پرزینتیشن‌ها به ویدیویو پروژکتور نیاز است و پرده‌ی سینما ایده‌ای بود که باعث شد این محصولات رشد کنند. به دلیل رشد بیشتر طرفداران این محصولات و از طرفی نیاز بیشتر جامعه برای استفاده از این محصول، کیفیت ساخت و نوع تکنولوژی آن‌ها هر روز در حال پیشرفت است. این محصولات کم کم کوچکتر و کوچکتر شدند و محصولاتی که در حال حاضر هنوز از اندازه‌ی بزرگی برخوردارند، دارای مزایای دیگری هستند که در آن‌ها قرار گرفته است. این مزایا می‌تواند قابلیت‌هایی باشد که در مدل‌های کوچکتری مانند: ویدیو پروژکتورهای مینی و پروژکتورهای جیبی قرار نگرفته است. در این صورت این محصول را می‌توان در شرکت‌های بزرگ استفاده کرد که برای پرزنتیشن‌های خود ارزش قائل بوده و در حوزه‌ی حفظ کیفیت آن تلاش می‌کنند.

فایل‌ها در کنار ارائه با قابلیت بالا

محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، پروژکتور شیائومی مدل mi laser projector 150 است. این محصول ظاهری بسیار متفاوت با مدل‌های دیگر پروژکتورها داشته و بسیار حرفه‌ای‌تر طراحی شده است. این محصول قابلیت اتصال روی سقف و زمین را دارد و شما می‌توانید بر اساس نیاز در یک فضای بزرگ به نمایش مطالب مورد نظر خود بپردازید. این مطالب می‌تواند در غالب اسناد، فایل صوتی و فیلم باشد. تمامی فرمت‌هایی که امروزه مورد استفاده‌ی عموم است در این محصول قابل اجرا بوده و هیچگونه افت کیفیتی در زمان اجرای آن حس نخواهید کرد. البته در نظر داشته باشید این محصول می‌تواند تا کیفیت 1080 را به شما نمایش دهد. با این عدد می‌توانید حدس بزنید که رزولوشنی که می‌تواند به شما ارائه دهد در نهایت عدد 19201080 x خواهد بود. فایل‌هایی که می‌خواهید با این دستگاه نمایش داده شود را می‌توانید از طریق متصل کردن دستگاه به وای فای بدست بیاورید زیرا این محصول به راحتی به وای فای متصل می‌شود.

تکنولوژی فردا

تا به حال به بازی‌های قدیمی دو‌بعدی به خوبی دقت کرده‌اید؟ دقیقا بعد از اینکه دنیا تغییر کرد و بازی‌ها تغییر بزرگی را تجربه کردند. می‌خواهم به شما بگویم این فقط بازی‌ها نبودند که تغییر کردند. امروزه دنیا به سمتی پس می‌رود که همه چیز به صورت سه‌بعدی نمایش داده شود. پیرینترهای سه‌بعدی، عینک‌های سه‌بعدی، صفحه‌نمایش‌های سه‌بعدی و حالا هم ویدیو پروژکتورهای سه‌بعدی، درست شنیدید این محصول قابلیت نمایش سه‌بعدی را دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا در جلسه‌ی مهم شرکت خود نمای شماتیک را به صورت سه‌بعدی به مدیران ارشد نمایش دهید. این تنها تصویری نیست که می‌توانم برای شما ترسیم کنم. این تنها یکی از هزاران تصویری است که می‌توانید حرفه‌ای بودن خود را با آن به نمایش بگزارید. تصور کنید شما مسئول پرزنت کردن محصولات جدید به مشتری‌های سازمان خود هستید و امروز قرار است که به تعدادی از مشتری‌های طلایی خود  محصول جدید را معرفی کنید. این محصول با استفاده از تکنولوژی 3D به شما این امکان را می‌دهد تا محصول را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه کرده و سود بسیار خوبی از فروش آن محصول برای شرکت خود کسب کنید.

در آخر، دستگاهی برای آینده

این محصول در نهایت به شما تمامی امکانات مورد نیاز شما را از یک ویدیو پروژکتور خواهد داد پس در صورتی که به دنبال بهترین گزینه برای شرکت خود هستید این محصول می‌تواند همان گزینه باشد. فقط در نظر داشته باشید که خرید این محصول برای زمانی مناسب است که نیاز به حمل آن نداشته باشید. اگر قرار است هر روز جای آن را عوض کرده و آن را حمل کنید، این محصول گزینه‌ی مورد نظر شما نخواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور شیائومی مدل Mi 4k Laser Projector 150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروژکتور 4K Xiaomi Mijia دارای وضوح 4K و نسبت کنتراست 3000: 1 است ، این شاخص ها انتقال تصویر عالی را تضمین می کنند. فناوری نمایش ALPD 3.0 خانه شما را به یک سینمای واقعی تبدیل می کند. این پروژکتور با یک فناوری منحصر به فرد پردازش نور دیجیتال DLP ساخته شده است ، که با آن کیفیت تصویر واضح تر و روشن تر می شود ، جزئیات غنی تر و واقع گرایانه ترند. نسبت کنتراست بومی 3000: 1 برای پروژکتور ، برای دستگاه جمع و جور بسیار عالی است. همچنین ، از مزایای پروژکتور لیزر Xiaomi Mijia 4K پشتیبانی از رمزگشایی HDR 10 ، بهبود عملکرد در دامنه دینامیکی گسترده است. می توانید اندازه تصویر پیش بینی شده را از 80 تا 150 اینچ تنظیم کنید. تصویر واقعاً بزرگ Xiaomi Mijia Laser Projector 4K ، مشاهده فیلم خانگی شما را به یک سینمای واقعی تبدیل می کند. لنز پرتاب فوق العاده کوتاه پروژکتور لیزری Xiaomi Mijia Laser Projector 4K به شما امکان می دهد با انتخاب اندازه نمایشگر مورد نظر ، آن را در فواصل مختلف از دیوار قرار دهید. قرار دادن پروژکتور در فاصله 24 سانتی متری از دیوار ، یک عکس با کیفیت 4K در 100 اینچ را به شما ارائه می دهد. عمق میدان پروژکتور 0.233: 1 به شما امکان می دهد کیفیت تصویر را در موقعیت های مختلف حفظ کنید. پروژکتور لیزر Xiaomi Mijia 4K از یک سیستم Hi-Fi انحصاری و سفارشی بهره می برد. ترکیب دوتایی فرکانس های صدا ، صدای استریو بهتری تولید می کند. صدای بلند با طراحی منحصر به فرد لوله اینورتر بلندگو ایجاد می شود. این پروژکتور مانند تلویزیون های شیائومی دارای سیستم تلویزیون MIUI داخلی است. این شامل تعداد زیادی از منابع ویدئویی و همچنین پلت فرم هوشمند Patchwall Wall است. سیستم Patchwall Wall می تواند محتوای سفارشی را براساس ویدیوهایی که تماشا می کنید به شما پیشنهاد دهد. پروژکتور لیزر Xiaomi Mijia 4K دارای یک سنسور هوشمند داخلی است که اگر کسی نزدیک پروژکتور باشد ، برای جلوگیری از قرار گرفتن مستقیم چشم در معرض منبع لیزر ، روشنایی آن را کم می کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سرویس پخت و پز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی ویدئو پروژکتور مدل T23 PLUS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتوجه به استقبال بی نظیر مشتریان از مدل T23 طی چهار سال گذشته ، برند نی زار بدلیل محبوبیت این مدل جهت کسب رضایت بیشتر کاربران خود مدل T23 را ارتقا داده و قابلیت سیستم عامل اندروید را به این دستگاه اضافه کرده و با نام T23 PLUS عرضه میکند.سیستم عامل اندروید ویدئو پروژکتور را به دستگاهی نظیر اندروید باکس تبدیل می کند که می توان تمام کارهایی که با موبایل و کامپیوتر نظیر،وبگردی و نصب اپلیکیشن های اندرویدی و... انجام می دهیم را روی این دستگاه انجام داد.همچنین با داشتن قابلیت WIFI که میتوان گوشی موبایل خود را با دستگاه کانکت کرد و هر آنچه بر روی صفحه موبایل خود دارید به صورت سینمایی پخش کنید،دارای کیفیت تصویر HD میباشد تا با کیفیت بینظیر به تماشا بنشینید.دارای پورتهای متنوع از جمله HDMI/USB/AUD/VGA....میباشد.لامپ این ویدئوپروژکتور دارای شدت روشنایی LUMENS 2500 بوده ، وضوح تصویر آن800x1280 میباشد و حداکثر رزولوشن آن1080x1280 است.همچنین دارای کنتراست 1:2500 بوده که میتوان تصاویر با وضوح قابل توجه به نمایش گذاشت.طول عمر لامپ آن 30 هزار ساعت است که دیگر نیاز به تعویض لامپ آن در آینده نیست.از زیر دستگاه جهت نصب آسان پیچ دارد تا براحتی بتوان بر روی سقف ، زمین یا دیوار از آن استفاده کرد،ویدئوپروژکتور T23 PLUSدستگاهی خاص و مناسب برای مصارف اداری،آموزشی و خانگی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی ویدئو پروژکتور مدل T24 Android خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور T24 Android، یک پروژکتور قابل حمل،با کیفیت تصویر HD و با ساختاری زیبا و منحصربفرد و قابلیت های کاربردی و سازگار باگوشی های آیفون، اندروید، ویندوز، لپ تاپ، تبلت، ارائه HDMI، USB، هدفون، پورت AV و کنترل از راه دور می باشد. محبوب ترین مینی پروژکتور اندرویدی T24 با کیفیت تصویر HD و روشنایی 1900 لومن می باشد که دارای فناوری Wi-Fi و سیستم عامل اندروید 9 بوده تا سینمای خصوصی بی سیم بهتری را برای ما فراهم کند. 【اتصال Wi-Fi و سیستم عامل اندروید9】 دستگاه تلفن همراه خود را مانند تلفن همراه یا تبلت را با Wi-Fi وصل کنید،برای شروع اتصال به پروژکتور خود نگاه کنید و به دنبال تنظیماتی تحت عنوان Screen/Device Mirroring بگردید. سپس این گزینه را روشن کرده تا اتصال برقرار شود.با قابلیت سیستم عامل اندروید می‌توانید برنامه‌های مختلفی مانند YouTube، Netflix و Hulu و دیگر برنامه های مورد نیاز را استفاده کنید و بدون نیاز به منبع جداگانه مانند موبایل یا کامپیوتر، فیلم تماشا کنید.این دستگاه Miracast، Airplay و Bluetooth در آن پشتیبانی می شود. 【رابط سخت افزاری】 مجهز به پورت های متعدد مانند HDMI/ USB/ AV / Audio. بوده و همچنین می‌توان از بلوتوث برای جفت کردن پروژکتور اندرویدی T24با بلندگوی بلوتوثی برای تجربه بهتر برای تماشای فیلم با صدای بلندتر لذت برد. 【بلندگوی داخلی】بلندگوهای داخلی برای ارائه کیفیت صدای بهتر ساخته شده است، از صدای عالی مانند سینما بدون بلندگوی اضافی لذت ببرید. سیستم خنک کننده پیشرفته تداخل نویز را کاهش می دهد که صدای مورد نیاز ما را شفاف و خالص تر می کند 【مینی و قابل حمل】 ابعاد پروژکتور(4,5x8,5x13)سانتی متر وزن آن تنها 420 گرم است که این خود یک مزیت محسوب می شود.شدت روشنایی این دستگاه 1900 لومن و کنتراست 1:1800 است که برای یک مینی ویدئو پروژکتور ایده آل است و در نهایت کمک میکند تا در محیط نیمه تاریک تصویری واضح و راضی کننده داشته باشید.لامپ تصویرهای LED شدت نور تولیدی آن ها با مصرف انرژی یکسان عدد بزرگتری است و سایز صفحه نمایش:200-30 اینچ بوده و همچنین دستگاه پشتیبانی از زیر نویس فارسی نیز میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور النز مدل SD500 Smart Android به همراه پرده نمایش خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور النز اگر به دنبال یک دستگاه برای نمایش تصاویر با کیفیت بالا و صدای عالی در خانه خود هستید، ویدئو پروژکتور النز گزینه‌ای مناسب برای شما است. این ویدئو پروژکتور از برند معتبر النز ساخته شده است و دارای ویژگی‌هایی است که شما را شگفت‌زده می‌کند. در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم که ویدئو پروژکتور النز چیست، چه کاربردهایی دارد، چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانید آن را از دیجی‌کالا خریداری کنید. معرفی برند النز النز یکی از برندهای معروف و محبوب در زمینه‌ی تولید ویدئو پروژکتورها است. این برند در سال ۱۹۸۵ در کشور آلمان تاسیس شد و از آن زمان تا کنون با ارائه‌ی محصولات با کیفیت و پیشرفته، جایگاه خود را در بازار جهانی تثبیت کرده است. النز از تکنولوژی‌های نوین و پیشرفته در طراحی و ساخت ویدئو پروژکتورهای خود استفاده می‌کند و همیشه سعی می‌کند تجربه‌ی کاربری را بهبود ببخشد. ویدئو پروژکتورهای النز دارای طراحی زیبا و کاربردی هستند و می‌توانند در محیط‌های مختلف نصب و استفاده شوند. کاربردهای ویدئو پروژکتور النز ویدئو پروژکتور النز دستگاهی است که می‌تواند تصاویر را از منابع مختلف مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تلفن همراه، دی‌وی‌دی پلیر، فلش مموری و غیره دریافت کرده و با استفاده از یک لنز، آن‌ها را بر روی یک سطح مانند دیوار یا پرده نمایش دهد. این دستگاه می‌تواند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. برخی از کاربردهای ویدئو پروژکتور النز عبارتند از: • تماشای فیلم و سریال: اگر شما علاقه‌مند به تماشای فیلم و سریال با کیفیت بالا و صدای فراگیر هستید، ویدئو پروژکتور النز می‌تواند تجربه‌ی سینمایی را برای شما به ارمغان آورد. شما می‌توانید فیلم و سریال مورد علاقه‌تان را از منبع دلخواه خود پخش کرده و آن را بر روی یک سطح بزرگ و صاف مشاهده کنید. ویدئو پروژکتور النز دارای رزولوشن بالا و رنگ‌های زنده و واقعی است و می‌تواند تصاویر را با جزئیات بالا نمایش دهد. همچنین این دستگاه دارای بلندگوهای قدرتمند و با کیفیت است که می‌توانند صدای فیلم و سریال را با وضوح و شفافیت بالا پخش کنند. شما می‌توانید با استفاده از ویدئو پروژکتور النز، از تماشای فیلم و سریال با خانواده و دوستان خود لذت ببرید. • ارائه‌ی مطالب آموزشی و اداری: اگر شما معلم، دانشجو، کارمند یا مدیر هستید، ویدئو پروژکتور النز می‌تواند به شما در ارائه‌ی مطالب آموزشی و اداری کمک کند. شما می‌توانید مطالب خود را با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف مانند پاورپوینت، ورد، اکسل و غیره طراحی کرده و آن‌ها را با ویدئو پروژکتور النز بر روی یک سطح مناسب نمایش دهید. ویدئو پروژکتور النز دارای روشنایی بالا و تنظیمات مختلف است که می‌تواند مطالب شما را به صورت واضح و خوانا نشان دهد. همچنین این دستگاه دارای قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف نیز هست. • اتصال به دستگاه‌های مختلف: ویدئو پروژکتور النز دارای قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلفی مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تلفن همراه، دی‌وی‌دی پلیر، فلش مموری، کنسول بازی و غیره است. شما می‌توانید با استفاده از کابل‌های مختلف مانند HDMI، VGA، USB و غیره، دستگاه خود را به ویدئو پروژکتور النز متصل کنید و محتوای مورد نظر خود را پخش کنید. همچنین این دستگاه دارای قابلیت اتصال بی‌سیم از طریق Wi-Fi و بلوتوث است که شما را از دردسر کابل‌ها راحت می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن النز، محتوای خود را از طریق گوشی هوشمند خود به ویدئو پروژکتور النز ارسال کنید و آن را کنترل کنید. ویژگی‌های ویدئو پروژکتور النز ویدئو پروژکتور النز دارای ویژگی‌های بسیاری است که آن را از سایر ویدئو پروژکتورها متمایز می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از: • رزولوشن بالا: ویدئو پروژکتور النز دارای رزولوشن بالای ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل یا Full HD است که می‌تواند تصاویر را با جزئیات بالا و وضوح عالی نمایش دهد. این رزولوشن مناسب برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های با کیفیت بالا و ارائه‌ی مطالب آموزشی و اداری است. • روشنایی بالا: ویدئو پروژکتور النز دارای روشنایی بالای ۳۰۰۰ لومن است که می‌تواند تصاویر را با رنگ‌های زنده و واقعی نمایش دهد. این روشنایی باعث می‌شود که تصاویر در محیط‌های روشن و تاریک به خوبی دیده شوند و کیفیت تصاویر از دست نروند. • کنتراست بالا: ویدئو پروژکتور النز دارای کنتراست بالای ۱۵۰۰۰:۱ است که می‌تواند تفاوت رنگ‌های تیره و روشن را به خوبی نشان دهد. این کنتراست باعث می‌شود که تصاویر دارای عمق و سه‌بعدی بوده و جلوه‌ی بیشتری داشته باشند. • حالت‌های مختلف: ویدئو پروژکتور النز دارای حالت‌های مختلفی است که شما می‌توانید بر اساس نوع محتوا و محیط خود انتخاب کنید. برخی از این حالت‌ها عبارتند از: حالت سینما، حالت بازی، حالت اسپرت، حالت موسیقی و حالت استاندارد. هر یک از این حالت‌ها تنظیمات رنگ، روشنایی، کنتراست و صدا را بهینه می‌کنند و تجربه‌ی کاربری را بهبود می‌بخشند. • زوم و فوکوس خودکار: ویدئو پروژکتور النز دارای قابلیت زوم و فوکوس خودکار است که شما را از نیاز به تنظیم دستی آن‌ها راحت می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌های روی دستگاه یا ریموت کنترل، بزرگنمایی و تمرکز تصاویر را تغییر دهید و بهترین تصویر را بدست آورید. خرید از دیجی‌کالا اگر شما قصد خرید ویدئو پروژکتور النز را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا استفاده کنید. دیجی‌کالا یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که محصولات مختلفی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می‌دهد. برخی از مزایای خرید از دیجی‌کالا عبارتند از: • ارسال سریع: دیجی‌کالا محصولات خود را با سرعت بالا به سراسر کشور ارسال می‌کند. شما می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی ارسال سریع، محصول خود را در کمتر از ۲۴ ساعت دریافت کنید. • خدمات پس از فروش: شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا عیب فنی، محصول خود را به دیجی‌کالا برگردانده و از خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوید. سخن نهایی ویدئو پروژکتور النز یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار است که می‌تواند تجربه‌ی نمایش تصاویر با کیفیت بالا و صدای عالی را برای شما فراهم کند. این دستگاه دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر ویدئو پروژکتورها متمایز می‌کند. شما می‌توانید از این دستگاه برای اهداف مختلفی مانند تماشای فیلم و سریال، ارائه‌ی مطالب آموزشی و اداری، اتصال به دستگاه‌های مختلف و غیره استفاده کنید. اگر شما قصد خرید ویدئو پروژکتور النز را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا استفاده کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. دیجی‌کالا محصولات خود را با قیمت مناسب، کیفیت بالا، ارسال سریع، بازگشت و تعویض آسان و تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه ارائه می‌دهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور ونبو مدل T2 Max خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروژکتور قابل‌حمل Wanbo T2 Max دارای تنظیم فوکوس دستی است و برای این کار پیچ اسکرولی در پشت دستگاه تعبیه شده است. هم‌چنین برای تنظیم زاویه تصویر می‌توان از پیچ تنظیم تصحیح نمای اصلی عمودی در زوایای بین مثبت و منفی 40 درجه استفاده کرد. معمولاً پروژکتورها به مرور زمان و بر اثر کارکرد فن و گرمایش تحت تأثیر گردوغبار قرار می‌گیرند و این ذرات بر روی لنز نشسته و باعث ایجاد نقاط سیاه در صفحه می‌شوند. هم‌چنین گردوغبار موجود باعث ازدیاد گرما در ناحیه لنز شده و تأثیر نامطلوبی بر قسمت نوری و تصویر ایجاد شده دارد. پروژکتور قابل‌حمل Wanbo T2 Max از فناوری دفع و پراکندگی جریان گرمای داخلی محصور شده در دستگاه استفاده می‌کند. این فناوری می‌تواند تأثیر گردوغبار در مسیر نوری را از بین برده و درنتیجه طول عمر پروژکتور را به صورت قابل‌توجهی افزایش دهد. باید در نظر داشت که این پروژکتور از فناوری بازتاب گسترده نور نیز استفاده می‌کند که در مقایسه با تصاویر دارای روشنایی و تصویر بازتابی بهتری است و برای مدت طولانی فشار کمتری روی چشم‌ها ایجاد می‌کند. پروژکتور قابل‌حمل Wanbo T2 Max برای پخش صدای خود به دو بلندگوی 3 وات مجهز شده است که در سمت چپ و راست دستگاه قرار گرفته‌اند. هم‌چنین فن توربویی در داخل این پروژکتور است که گرمای درون دستگاه را گردش داده و گرمای لنز نوری را از داخل دستگاه دفع می‌کند. با کارکرد این دو فن موجود در دستگاه که باعث جریان هوا از عقب آن و خنک شدن پردازنده دستگاه می‌شود که موجب طولانی شدن عمر لامپ LED پروژکتور می‌شود. با این سیستم دقیق تهویه هوا و خارج کردن گرمای دستگاه عمر لامپ LED آن به 20،000 ساعت افزایش می‌یابد. این دستگاه دارای RAM 14G بوده و قابلیت پخش آنلاین فیلم و تلویزیون را نیز دارد.

نگاه کلی

ویدیوپروژکتورها

    برای برگزاری یک کلاس و یا یک کنفرانس حتما نیاز به یک ویدیو پروزکتور حس خواهد شد. یک ویدیو پروکتور خوب می‌تواند به شما برای به اشتراک گذاشتن عکس فیلم و محتواهایی که قرار است ارائه بدهید واجب بوده و می‌تواند کیفیت کار شما را بالا ببرد. ویدئو پروژکتور ونبو مدل  T2 Maxاز سری دستگاه‌هایی است که با طراحی خاص و متفاوت می‌تواند به شما کمک کند که ارائه بهتری داشته باشید. یا فیلم با کیفیت‌تری به همراه دوستانتان تماشا کنید. در ادامه به توضیح بیشتر این ویدیو پروژکتور خواهیم پرداخت.     برای برگزاری یک کلاس و یا یک کنفرانس حتما نیاز به یک ویدیو پروزکتور حس خواهد شد. یک ویدیو پروکتور خوب می‌تواند به شما برای به اشتراک گذاشتن عکس فیلم و محتواهایی که قرار است ارائه بدهید واجب بوده و می‌تواند کیفیت کار شما را بالا ببرد. ویدئو پروژکتور ونبو مدل  T2 Maxاز سری دستگاه‌هایی است که با طراحی خاص و متفاوت می‌تواند به شما کمک کند که ارائه بهتری داشته باشید. یا فیلم با کیفیت‌تری به همراه دوستانتان تماشا کنید. در ادامه به توضیح بیشتر این ویدیو پروژکتور خواهیم پرداخت.

ویژگی‌ها

وزن آن ۹۰۰ گرم است. این پروژکتور دارای دو بلندگوی 3 واتی است. دارای ویژگی تصحیح زاویه‌ی تصویر است. فاصله تا پرده نمایش ۱/۵ تا ۳ متر بوده و کنتراستی که ایجاد می‌کند ۱:۲۰۰۰۰ است. این دستگاه دارای تنظیم فوکوس دستی است و برای این کار پیچ اسکرولی در پشت دستگاه تعبیه شده است.  برای تنظیم زاویه تصویر می‌توان از پیچ تنظیم تصحیح نمای اصلی عمودی در زوایای بین مثبت و منفی 40 درجه استفاده کرد. این پروژکتور قابلیت پخش مستقیم اسناد، فایل صدا و فیلم را دارد. نوع لامپی که در این دستگاه مورد استفاده قرا می‌گیرد LED است.  نسبت تصویر (Aspect Ratio)در آن  ۱۶:۹ بوده و شدت روشنایی(ANSI lumens) ۱۵۰ نیت خواهدبود. طول عمر لامپ ۲۰۰۰۰ بوده و در حالت  ECO ۲۵۰۰۰ خواهد بود. از ویژگی‌های این پروژکتور می‌توان به فناوری بازتاب گسترده نور اشاره کرد این ویژگی سبب می‌شود در مقایسه با تصاویر، دارای روشنایی و تصویر بازتابی بهتری باشد؛ در نتیجه چشم کمتر اذیت خواهد شد. کیفیت استاندارد نمایشگر در این پروژکتور  ۱۰۸۰ بوده و زوم آن ۱x است. با توجه به محیط و شرایطی که دارید می‌توانید روی دیوار، زمین و سقف این ویدیو پروژکتور را متصل کنید.از قابلیت‌های این دستگاه اتصال ورودی میکروفن و قابلیت نمایش سه بعدی تصاویر را می‌توان نام برد. نوع لنز این دستگاه رگولار است و منبع تغذیه  آن ۱۹V ۳A است. به وسیله این دستگاه می‌توانید به پخش آنلاین فیلم و تلویزیون بپردازید. از نظر سازگاری  این با اندروید و iosسازگار خواهد بود. ویدیو پروژکتور ونبو به Wi-Fi مجهز است و وضوح تصویر آن 1080*1920 پیکسل است. این دستگاه دارای  14گیگابایت رم بوده و قابلیت پخش آنلاین فیلم و تلویزیون را نیز دارد. پروژکتور قابل‌حمل Wanbo T2 Max از فناوری دفع و پراکندگی جریان گرمای داخلی محصور شده در دستگاه استفاده می‌کند. این فناوری می‌تواند تأثیر گردوغبار در مسیر نوری را از بین برده و درنتیجه طول عمر پروژکتور را به صورت قابل‌توجهی افزایش دهد

جمع‌بندی

ویدئو پروژکتور ونبو مدل  T2 Maxطراحی ممتفاوت، زیبا و ساده‌ای دارد. کیفیت عمومی پخش تصویر در آن مناسب بوده و می‌تواند مشتریان را راضی نگه دارد. امکانات و قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند هم در  کنارکیفیت ساخت مناسب این ویدیو پروژکتور تجربه کاربری خوبی به کاربر می‌دهد. کار کردن با این دستگاه پیچیدگی خاصی ندارد بنابراین هر کسی به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. با توجه به قابلیت‌های ارائه شده این ویدیو پروژکتور و قیمتی که برای آن ارائه می‌شود ارزش خرید دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی ویدئو پروژکتور اپسون مدل EF-11 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EF-11 با شدت روشنایی 1000 انسی لومن دارای تولید رنگ دقیق، طراحی مدرن و وزنی بسیار سبک است. خروجی نور تا 1000 لومن رنگی و روشنایی سفید برای غلبه بر نور محیط در اتاق های کوچک و متوسط ایده آل است. وضوح تصویر فول اچ دی 1920x1080 آن کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که متن و ویدیو در بیشترین فواصل باز هم واضح هستند. مینی ویدئو پروژکتور EF11 دارای ورودی HDMI برای اتصال صوتی/تصویری دیجیتال به گیرنده دیجیتال /ماهواره یا دستگاه پخش رسانه ای شماست. همچنین دارای یک پورت USB برای پخش چند رسانه ای بدون کامپیوتر است. یک ریموت کنترل برای راحتی بیشتر در آن گنجانده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور اپسون مدل EH-TW6150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW6150 ویدئو پروژکتور سینمای خانگی 4K PRO-UHD با کیفیت بالا و جمع و جور، از تماشای فیلم، ورزش و بازی روی صفحه بزرگ لذت ببرید. با این ویدئو پروژکتور 4K PRO-UHD و ویژگی های بازی، خانه خود را در مرکز صحنه برای همه فعالیت ها قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور اپسون مدل CO-FH02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور هوشمند فول اچ دی اپسون CO-FH02 یک تجربه صفحه نمایش بزرگ را در خانه یا محل کار ارائه می دهد. این راه حل مقرون به صرفه با استفاده آسان، Full HD و همچنین دارای Android TV است. هنگامی که این پروژکتور Full HD را دارید، ایجاد تجربه صفحه نمایش بزرگ در خانه بسیار آسان است، این ویدئو پروژکتور برای دفتر یا کلاس درس نیز ایده آل است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویدئو پروژکتور اپسون مدل EBX41 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور eb-x41 اپسون قابلیت ارائه کیفیت تصویر XGA را داشته و در واقع این دستگاه مناسب جهت استفاده در فضاهای اداری و کلاس آموزشی می‌باشد. با این پروژکتور می‌توانید تصاویر تا قطر 300 اینچ را ایجاد کنید، تصویری بزرگ و شفاف با نمایش جزئی‌ترین بخش‌های آن در کنار قیمت بسیار مقرون به‌صرفه نسبت به سایر برندهای موجود، یک از معیارهای انتخاب این دستگاه برای شما می‌تواند باشد. این دیتا پروژکتور دارای بلندگوی داخلی می‌باشد و بدون نیاز به اتصال به آمپلی‌فایر می‌تواند صدایی رسا و شفاف ایجاد کند. بزرگ‌نمایی تصویر توسط لنز دستگاه تا 1/6 برابر قابل تغییر بوده و عملکرد دکمه‌های آن روان و سریع است. ویدئو پروژکتور X41 را می‌توان به عنوان نمایشگر خانگی استفاده کرد و تجربه بازی‌ و رویداد‌های ورزشی مورد علاقه خود را به‌صورت Full HD با اتصال کابل به پورت HDMI داشته باشید. این دستگاه قابلیت نمایش همزمان دو تصویر را دارد و می‌توان از هر دو پورت VGA و HDMI به‌طور همزمان انتقال تصویر را انجام داد.قدرت روشنایی ویدئو پروژکتور اپسون مدل eb-x41 برابر با 3600 انسی‌لومن و عمر لامپ دستگاه بیش از 10000 ساعت می‌باشد (می‌توانید تا 15 سال روزانه یک فیلم ببینید). همچنین می‌توان به صورت بیسیم به دستگاه‌های هوشمند سازگار با Miracast متصل شوید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا