خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید آون توستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید آون توستر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

آون توستر یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه است. بسیاری تصور می‌کنند که آون توستر همان مایکروویو است و این اشتباه به دلیل شباهت کاربرد این دو وسیله با هم است. اگر رفت و آمد مهمانی‌ به خانه شما زیاد باشد حتما به این مشکل برخورده‌اید که داشتن یک مایکروویو و یا حتی یک فر به تنهایی نمی‌تواند برای شما کافی باشد و جای خالی یک فر دیگر یا یک فر دوقلو را همیشه در آشپزخانه حس می‌کنید. شاید به این فکر کرده اید که یک فر دوقلو یا یک فر دیگر خریداری کنید ولی این کار اصلا به مقرون به صرفه نیست و آون توستر می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. در راهنمای خرید آون توستر شما را برای یک انتخاب صحیح و کاربردی راهنمایی خواهیم کرد. پس در ادامه با نکته خرید همراه شوید تا نکات مهمی را در اختیارتان قرار دهیم.

انواع آون توستر

آون توستر معمولی: این مدل از توسترها معمولا روی کابینت قرار می‌گیرند. وظیفه‌ی اصلی این وسیله، برشته کردن، گرم کردن و تست کردن نان می‌باشد. از این مدل نمی‌توانید به راحتی برای تهیه‌ی شیرینی. پیتزا و… استفاده نمایید. اگر هدفتان آماده سازی سایر خوراکی‌ها توسط این فر کوچک است، پیشنهاد می کنیم به سراغ خرید این مدل نروید.
آون توستر فن دار: خوبی که این مدل دارد، این است که علاوه بر گرم کردن و تست کردن نان، به راحتی می توانید سایر مواد غذایی را با آن آماده نمایید. قیمت این نوع کمی بالا می باشد، اما اگر می خواهید یک فر کوچک چندمنظوره در خانه داشته باشید، این مدل را پیشنهاد می‌کنیم. به دلیل وجود فن در آنها، گرمای داخل فر را به همه‌ی قسمت ها به صورت یکنواخت، پخش می‌کند، در نتیجه مواد غذایی کاملا پخته خواهند شد. عملکرد آون توستر فن دار خیلی سریع‌تر است. باتوجه به امکاناتی که این مدل دارد، به مراتب قیمت بالاتری هم خواهد داشت.
آون توستر جوجه‌گردان: در این مدل از توسترها به راحتی می‌توان گوشت را پخت. به وسیله‌ی جوجه گردان هایی که دارد، تمامی قسمت‌های گوشت مرغ خیلی خوب پخته می شود. این مدل بیشتر قابلیت پختن گوشت مرغ را دارد، پس نمی توان مواردی که در مورد قبلی گفته شد، را در توستر جوجه گردان، آماده کرد.
آون توستر مجهز به مادون قرمز: داشتن نور مادون قرمز به راحتی باعث پخت و پز و یخ زدایی مواد غذایی می شود. این نور، ضرری برای سلامتی ندارد، به دلیل سرعت عمل بالایی که دارد، خیلی از افراد به خرید آن تمایل دارند.

مزایای خرید اون توستر

انرژی کمتر: اون توستر با برق کار می‌کند. بنابراین همانند اجاق گاز و فر نیازی به مصرف گاز نیست. همچنین غذایی که درون اون توستر تهیه می‌شود، با سرعت خیلی کمتری آماده سرو خواهد شد.

سرعت بیشتر پخت غذا: یکی از مهم ترین ویژگی‌های استفاده از اون توستر به جای فر آن است که زمان پخت غذا در این دستگاه بسیار کمتر است. بنابراین در فرآیند آشپزی می‌تواند باعث افزایش سرعت شود. برخی از افراد نیز که ترجیح می‌دهند غذای خود را در حداقل زمان تهیه کنند، اون توستر انتخاب مناسبی برای آنها خواهد بود.

تمیز کردن آسان: یکی دیگر از ویژگی‌های اون توستر تمیز شدن آسان آن است. به این معنی که در صورتی که داخل آن به دلیل پخت و پز کثیف شد، می‌توانید به سادگی داخل آن را با یک دستمال تمیز کنید. در صورتی که تمیز کردن فر کاری دشوار و زمان بر است.

گرمایش هدفمند: به جای استفاده از انرژی برای گرم کردن کل ناحیه اطراف دستگاه، اون توسترها رویکرد گرمایش بسیار هدفمندتری را ارائه می‌دهند. این بدان معناست که با استفاده از این محصول کل فضای آشپزخانه گرم نمی‌شود.

اندازه کوچک تر: در حالی که اجاق گاز فضای قابل توجهی را در آشپزخانه اشغال می‌کند، اون توستر نیاز به فضای زیادی ندارد. بنابراین برای خانه‌ ای با آشپزخانه کوچک ایده آل است.

قابلیت جا به جایی: شما می‌توانید اون توستر خود را در هر جایی از خانه به راحتی جا به جا کنید. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد که در صورت محدود بودن فضا بتوانید آن را برای پخت و پز جا به جا کنید.

استفاده گسترده: با این محصول می‌توانید طیف وسیعی از کارهای پخت و پز دیگر را انجام دهید. بنابراین انتخاب‌های بسیار زیادی برای پخت و پز و تهیه غذا خواهید داشت.

نکات مهم هنگام خرید آون توستر

اندازه محصول: نخستین نکته ای که هنگام خرید آون توستر باید به آن توجه داشته باشید. اندازه و میزان گنجایش داخلی دستگاه مورد نظرتان است. برای این منظور بهتر است به توانایی و میزان علاقه خود به آشپزی و همچنین دفعات استفاده تان از این قبیل محصولات آشپزخانه ای دقت داشته باشید و سپس سایز ظروف غذایی تان را که می خواهید از آن ها در داخل آون توستر مورد نظرتان بهره گیری نمایید، مورد توجه خود قرار دهید.

بازه حرارتی: مورد بعدی در هنگام انتخاب و خرید آون توستر توجه به بازه حرارتی آن می باشد؛ زیرا برای طبخ برخی از غذاها با این نوع دستگاه ها نیاز به یک دمای مشخص است که اگر محصول مورد نظر شما نتواند این میزان دما را برایتان تامین نماید، قطعا با مشکل بزرگی مواجه خواهید شد و خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید از خریدتان پشیمان می شوید.

تایمر (Timer): همواره سعی کنید به سراغ خرید آون توستری بروید که از قابلیت تایمر زمانی برخوردار باشد تا تنها لازم شود شما غذا را در داخل محفظه آن قرار دهید و سپس با تنظیم کردن یک زمان مناسب، غذایی گرم را نوش جان نمایید. البته ناگفته نماند امروزه اغلب این نوع از دستگاه ها دارای تایمر زمانی به همراه یک زنگ هشداردهنده جهت اطلاع شما از اتمام مرحله زمانی می باشند.

برنامه های آشپزی: مورد بعدی که می تواند در خرید یک آون توستر باکیفیت بسیار به شما کمک کند، وجود برنامه های متعدد آشپزی بصورت پیش فرض بر روی خود محصول است که سبب می شود شما به راحتی هر چه تمام مثلا متریال درست کردن یک عدد پیتزا را در داخل سینی مخصوصش ریخته و در داخل دستگاه قرار دهید و سپس با زدن تنها یک دکمه، منتظر اجرای فرآیند پخت پیتزا از سوی دستگاه خود شوید. ناگفته نماند پخت یکنواخت، پخت آرام، آشپزی دو مرحله ای، گرم کردن، خشک کردن و همچنین بخارپز کردن با توجه به تعبیه کردن یک محفظه آب در داخل دستگاه از جمله برنامه های آشپزی در این مدل از دستگاه ها بحساب می آید.

سیستم خاموشی اتوماتیک: خیلی بهتر است اگر آون توستر مدنظرتان از قابلیت خاموش شدن بصورت خودکار برخوردار باشد. با این کار دیگر شما خیالتان راحت است که هیچ اتفاق غیر مترقبه ای لااقل در هنگام کار این دستگاه برای خانه و یا محل کارتان نمی افتد و حسگرهای دستگاه بصورت کاملا اتوماتیک به هنگام افزایش دمای داخلی و یا ایجاد دود به سبب سوختن مواد غذایی درونی آن فورا اقدام به خاموش کردن و قطع جریان برق به داخل محصول می کند.

چراغ داخلی: تقریبا تمامی آون توسترها از یک درب شیشه ای جهت مشاهده نمودن پروسه طبخ و پخته شدن مواد غذایی در داخل محفظه خود برخوردار هستند که البته این درب های شیشه ای با قرار گرفتن دستگاه در یک محیط تاریک و بدون نور عملا غیر قابل استفاده می شوند و به همین خاطر است که همواره توصیه می شود به سراغ خرید توستر، آون توستر و یا حتی مایکروویوی بروید که از یک چراغ در بخش داخلی خود برخوردار باشد.

تعداد قفسه های درونی: معمولا آون توسترها از طراحی های مختلف داخلی برخوردار نیستند و نهایتا یا در مدل ۲ قفسه ای طراحی و تولید می شوند و یا از یک قفسه برخوردار هستند که انتخاب یکی از این دو مدل نیز فقط و فقط بسته به انگیزه آشپزی و همچنین سلیقه شخصی شما عزیزان خواهد داشت.

سهولت در استفاده: برای اینکه از هنر آشپزی خود لذت بیشتری ببرید، همیشه سعی کنید به سراغ خرید وسایل و دستگاه هایی بروید که از قابلیت استفاده به مراتب آسان تری برای شما برخوردار باشند؛ مثلا بهتر ست در خرید یک آون توستر مناسب حتما به امکان تمیز کردن تمامی بخش های آن بطور کامل ساده و سریعی توجه داشته باشید. البته اگر محصول انتخابی شما از یک صفحه نمایشگر نیز برخوردار باشد، کار با آن بسیار راحت تر خواهد بود.

تنظیم نحوه حرارت دهی: حتما شما هم تاکنون متوجه این قضیه شده اید که برخی از آون توسترهای غیر دیجیتالی یا از سه دکمه بزرگ بر روی بدنه کناره خود برخوردار هستند و یا دارای دو دکمه تنظیماتی در این از خود می باشند؛ آن هایی که دو دکمه ای هستند فاقد قابلیت تنظیم نحوه حرارت دهی می باشند و تنها مدل های مدل های سه دکمه هستند که می توان طریقه انتقال حرارت از المنت های بالایی، پایینی و حتی وسطی را به غذای داخلی آن تنظیم نمود.

قیمت آون توستر: قیمت آون توستر در بازار فعلی کشورمان از چند صد هزار تومان آغاز و تا چندین میلیون تومان نیز ادامه پیدا کرده است که شما می توانید با توجه به کوچکی و یا بزرگی فضای داخل آشپزخانه تان اقدام به خرید یک آون توستر بزرگ و یا کوچک برای رفع نیازها خود نمایید. البته فراموش نکنید که این قبیل از محصولات دارای امکانات جانبی همچون: جوجه گردان، کانوکشن و غیره نیز هستند که قطعا بر روی قیمت نهایی آن ها تاثیر گذار است.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید آون توستر گفته شد، می توانید آون توستر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه آون توستر ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز آون توستر کن مدل DIYA Cream خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اون توستر، رومیزی، کن، مدل DIYA cream، سازنده کن تجارت آریا، ایران، دارای 8 برنامه پخت، ظرفیت 36 lit، گرید انرژی فاقد گرید، نوع کلید دیجیتالی، وضعیت کانوکشن دارد، توان مصرفی 1200 W می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر داتیس مدل DT-736 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حتماً نام برند داتیس را تا بحال شنیده اید ، در اولین برخورد با نام داتیس به ذهنتان می‌رسد حتما با کالای تولیدی خارجی روبرو هستید. با تلاش های متخصصان کشورمان داتیس توانسته جایگاه بسیار بالایی را در بازار لوازم خانگی پیدا کند. داتیس از تکنولوژی و ماشین آلات بروز برای تولیدات خود استفاده میکند تا کیفیت نهایی محصولات خود را بالا برده و دیگر حتی نگاه به برندهای خارجی را نندازیم. فرهای توکار داتیس علاوه بر زیبایی، امکانات قابل قبولی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، و در کنار صدای کم هودهای تولیدی توسط این برند طول عمر و کیفیت محصول رضایت شما را جلب خواهد کرد. با هودهای پرقدرت داتیس دیگر خیالتان بابت بوی پخت و پز و آشپزی های طولانی برایتان دلچسب تر خواهد شد. فر برقی روکار داتیس Datees مدل 736 مشکی جدید جزو دسته فرهای با منبع انررژی برق محسوب میشود. فر هواپز داتیس 736 از جنس شیشه مشکی با صفحه کنترل تمام لمسی ، با 16 برنامه پخت اتوماتیک شامل 13 برنامه پخت اتوماتیک یک برنامه گرمکن ، یک برنامه یخ زدایی و یک برنامه هواپز و 7 برنامه دستی امکانات ویژه ای را داراست . فر روکار برقی داتیس 736 یکی از جدیدترین تولیدات شرکت داتیس میباشد ، وجزو دسته بندی فرهای برقیست و منبع انرژی این فر برق است. فر روکار آشپزخانه از جمله تجهیزاتیست که وجود آن درهر آشپزخانه ای ضروریست . اگر طرفدار پخت غذاهای خاص و یا شیرینی و کیک هستید پیشنهاد میکنیم . با تهیه یک فر روکار تمام برقی با کیفیت نیاز خود را برای همیشه برطرف کنید . درفر برقی داتیس از 4 المنت برقی استفاده شده که دما را به همان میزان که دلخواه شماست تغییر میدهد . نه بیشتر و نه کمتر ! از بزرگترین مزیت فرهای برقی داتیس امنیت بسیار بالای آنهاست و دیگر دردسر شلنگهای ایمنی گاز و خطر نشت آنرا ندارید . شما میتوانید با خیالی آسوده فر داتیس 736 را به برق شهری متصل کنید و بلافاصله از آن استفاده کنید . و با تنظیم درجه فردامنه دمایی 50 ~ 250 درجه سانتی گراد را ایجاد کرده که برای پخت تمامیه غذاها مناسب است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر داتیس مدل DT-813 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اون توستر یکی از محصولات کاربردی در آشپزخانه‌هایی است که تمایل چندانی به خرید مایکروویو ندارد. در حقیقت اون توسترها تنها قابلیت برشته کردن نان را ندارند و این دسته از محصولات دارای قابلیت‌های بسیاری همچون گرم کردن غذا و پختن بعضی از غذاها را نیز دارند. آون توستر داتیس مدل DT-813 یکی از جدیدترین محصولات داتیس است که با توجه به نیازهای بازار طراحی و تولید شده است و با ویژگی‌هایی منحصر به فردی که دارد به زودی نظرها را به خود جلب خواهد کرد. از ویژگی منحصر به فرد این آون توستر می‌توان به پنج برنامه پخت (کلید شش حالته)، لامپ داخلی فر، شیشه داخلی لوئی (بازتاب حرارت به داخل آون)، دو عدد المنت حرارتی (بالا و پایین) اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های آون توستر DT-813 داتیس دارا بودن دستگیره آلومینیومی آنو دایز مات، موتور جوجه گردان و فن کانوکشن است. ویژگی جدید و منحصر بفرد این آون توستر ولوم تاشو و قابل مخفی شدن است.

گرم، گرم غذا بخورید

اون توسترها یک نعمت بزرگ در هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌شوند که می‌توان به وسیله آن تمام غذاها را گرم و تازه خورد. شاید بسیاری با خود فکر کنند که اون توسترها یک وسیله مازاد در هر آشپزخانه‌ای است چرا که مایکروویوها به نسبت اون توسترها قدرت و عملکرد بهتری دارند. در حقیقت اون توستر نمونه کوچک شده یک مایکروویو بوده و برای افرادی که تنها هدفشان گرم کردن غذا است و قصد استفاده از امکانات اضافی را ندارند؛ بسیار کاربردی است. همچنین قیمت یک اون توستر به نسبت مایکروویو بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر برای شما تمام می‌شود. اگر شما هم مجاب شده‌اید که یک اون توستر خریداری کنید، ما به شما آون توستر داتیس مدل DT-813 را معرفی می‌کنیم.

اون توسترها دستگاه‌های کوچک و جمع‌وجوری هستند که بسیاری باورهای غلطی درباره آن دارند. بسیاری معتقدند که این دستگاه‌ها تنها برای برشته کردن نان کاربرد دارد؛ اما این‌ها باورهای غلطی است که درباره اون توستر وجود دارد. اون توسترهای امروزی همانند آون توستر داتیس مدل DT-813 قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار مصرف‌کننده خود قرار می‌دهد تا آن را به چشم یک وسیله بسیار کاربردی در آشپزخانه ببینند. مدل DT-813 دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که باید گفت چندین قابلیت را در یک دستگاه کوچک و پرقدرت جمع کرده است.

دستگاهی کوچک با کارایی فراوان

آون توستر داتیس مدل DT-813 یک دستگاه کوچک اما با کارایی بسیار زیادی است که حتماً بعد از خواندن ویژگی‌های آن مجاب به خرید این مدل می‌شوید. این مدل دارای توان مصرفی 1500 وات است که این مقدار قدرت مناسبی برای ارائه توانمندی‌های دستگاه است. در حقیقت توان مصرفی هر دستگاه، نشانگر میزان عملکرد آن برای استفاده‌های گوناگون است که این دستگاه در این زمینه سربلند از میدان بیرون آمد. همچنین ظرفیت دستگاه 32 لیتر است که حجم خوبی برای گذاشتن ظروف گوناگون را در اختیار شما می‌گذارد. نکته بعدی درباره مدل  DT-813، تعداد قفسه‌های آن بود که شامل دو عدد است. دو طبقه بودن این مدل باعث می‌شود شما بتوانید به صورت همزمان دو نوع غذا را در دستگاه بگذارید. حداکثر درجه حرارت  این دستگاه 250 وات بوده که با قابلیت تنظیم دما، شما می‌توانید دمای مورد نظر را به دستگاه بدهید.

هم جوجه بپز؛ هم پیتزا

همان‌طور که اشاره کردیم آون توستر داتیس مدل DT-813 دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است که شما را حسابی سورپرایز می‌کند. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به قابلیت جوجه‌گردان اشاره کرد. همراه این دستگاه، سیخ‌های مخصوص جوجه وجود دارد که شما آن را در داخل اون توستر وصل می‌کنید و می‌توانید یک جوجه برشته را نوش جان کنید. با توجه به قابلیت کانوکشن یا پخت ترکیبی شما می‌توانید غذاهایی مخصوصی همانند پیتزا، لازانیا و ... را در این دستگاه بپزید. کافی است مواد مورد نظر را داخل آون گذاشته و حرارت را تنظیم کنید تا غذای شما بپزد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ویدیو پرژکتور به همراه قیمت و خرید آنلاین

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر متئو مدل EO099 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر «متئو» (Matheo) مدل «EO099»، با طراحی بسیار ساده، ظرفیت بالا و قیمت کاملا ‌به‌صرفه برای مصارف معمول خانگی ساخته ‌شده است. این آون توستر با امکان تنظیم حرارت تا 230 درجه‌ی سانتی‌گراد، می‌تواند دمای بسیار بالایی را تولید کند. همچنین تایمر 60دقیقه‌ای، کاربری این محصول را آسان‌تر کرده است. توان مصرفی این آون توستر در مقایسه با دیگر کالا‌های مشابه‌، در وضعیت خوبی قرار دارد. از دیگر مشخصات کلی EO099 می‌توان به چهار المنت قدرتمند از فولاد ضدزنگ و سینی غذا و قفسه‌ی سیمی اشاره کرد. این مدل در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود که از آن‌ها می‌توان به تمام‌سفید، تمام‌مشکی، نقره‌ای و قرمز اشاره کرد. در مدل قرمز، رویه و در به رنگ مشکی هستند. در نظر داشته باشید که متئو، برندی معتبر است که در زمینه‌های مختلف ازجمله لوازم‌خانگی برقی، لوازم پخت‌و‌پز مخصوص رستوران‌ها و... فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد؛ همچنین کیفیت ساخت بالای محصولات این شرکت، برای تمام کاربران بیش‌از‌پیش شناخته شده است.

آون توستر متئو مدل EO099

آون توستر «متئو» مدل  «EO099»، یکی از پرکاربرد‌ترین آون‌توستر‌هاست که حجم آن به 9 لیتر می‌رسد. آون توستر متئو مدل EO099، ساده، زیبا و کاربردی طراحی شده و قیمت کاملا مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارد که آن را برای مصارف خانگی بسیار مناسب می‌کند. چهار المنت حرارتی قدرتمند از فولاد ضدزنگ به صورت دو المنت در بالا و دو المنت در پایین این دستگاه قرار گرفته‌اند. این توستر چندمنظوره است؛ با این وسیله می‌توان هم عمل گرم‌کردن نان و هم عمل برشته‌کردن و پخت برخی موادغذایی را انجام داد. از توستر متئو EO099، عموما برای تست‌کردن نان، گرم‌کردن نان‌های فریزشده، تهیه‌ی پیتزا، چیپس و پنیر و گریل‌کردن مواد استفاده می‌شود.

طراحی و ساخت

توان مصرفی این آون توستر در مقایسه با دیگر کالا‌های مشابه‌، در وضعیت خوبی قرار دارد. آون توستر برقی متئو مدل  EO099، دارای توان 800 وات است که این دستگاه را کارآمدتر می کند. درِ این توستر شیشه‌ای است و تمام عملیات پخت از بیرون قابل تماشاکردن است. در این محصول یک تایمر 60 دقیقه‌ای با زنگ اتمام پخت قرار داده شده است. کنترل زمان در عملیات پخت و پز، قابلیت بسیار خوبی است که این دستگاه از آن بهره می‌برد. داخل محفظه‌ی این توستر، یک قفسه‌ی سیمی تعبیه شده که می‌توان موادغذایی را به منظور گریل‌کردن روی این قفسه‌ی گریل قرار داد. از دیگر مشخصات کلی EO099 می‌توان به سینی غذا اشاره کرد. در زیر قفسه‌ی سیمی این توستر، سینی غذا قرار گرفته است که روغن غذا و همچنین خرده‌های آن به آن سرازیر می‌شود؛ بنابراین تمیزکاری و نظافت دستگاه به آسان انجام می‌شود. یک چراغ نشانگر هم روی بدنه‌ی دستگاه تعبیه شده که وضعیت روشن یا خاموش بودن آن را به شما نمایش می‌دهد. دستگیره‌ی این دستگاه از جنس استیل مقاوم و طول سیم آن 90 سانتی‌متر است.

جمع بندی

توستر برقی متئو مدل EO099 با گنجایش 9 لیتر و قابلیت‌های زیاد، یک دستگاه پرکاربرد خانگی به شمار می‌آید. این دستگاه با ابعاد 34×20×21  سانتی‌متر، جای خیلی کمی در آشپزخانه می‌گیرد. قفسه‌ی مخصوص گریل و سینی جمع‌شدن چکه‌های روغن، استفاده از این وسیله را راحت‌تر کرده‌اند. خرید این محصول برای کاربر بسیار مقرون به‌صرفه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر مدل ویکنز مدل VIC-340 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر ویکنز مدل VIC-340 با برخورداری از ظرفیت 50 لیتر و موتور قوی، امکان تهیه غذاهای حجیم، سالم و متنوعی را به راحتی و ظرف مدت کوتاهی فراهم می کند. ویکنز برای زیباتر کردن این آون، درب آن را به صورت رفلکس طراحی کرده که علاوه بر کیفیت ساخت فوق العاده بالا، زینت بخش آشپزخانه ها می باشد. پنل لمسی و صفحه نمایش دیجیتال از دیگر نقاط قوت آون توستر Vicenz VIC 340 محسوب می شود که افزون بر نمای ظاهری زیبا، کار با دستگاه را آسانتر می نماید. برای این آون 50 لیتری، یک سینی و توری در نظر گرفته شده تا بتوان به سهولت غذاها را گریل و کباب کرد و یا نان و شیرینی های خوشمزه ای را در آنها آماده نمود و یا به کمک جوجه گردان، یک مرغ کامل را برای میهمانان و یا خانواده بریان کرد. آون توستر 340 به عملکرد کانوکشن نیز مجهز شده که با ایجاد جریان یکنواخت هوای داغ، امکان پخت بهتر و مطلوب تری را بوجود می آورد. همچنین دمای داخل آون را بسته به نوع مواد غذایی، می‌توان تا 250 درجه سانتی گراد تنظیم کرد و وجود تایمر قابل تنظیم باعث می شود تا در صورت فراموشی، غذاها نسوزند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر بیشل مدل BL-OV-N031 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر بیشل مدل BL-OV-031 وسیله ای بسیار کاربردی و کم جا هست که کار با آن بسیار آسان و راحت می باشد. این آون توستر مدل BL-OV-031 یکی از محصولات با کیفیت و پر فروش برند بیشل می باشد که با امکانات ویژه ای به بازار عرضه می شود. یکی از ویژگی های بارز آون توستر این است که فضای زیادی اشغال نمی کند و برای افرادی که فضای کافی در آشپزخانه ندارند می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد. نصب این محصول به صورت توکار است و نیازی به کابینت برای جهت جایگذاری داخل آن ندارد. با استفاده از این محصول کاربردی و کم جا می توانید انواع غذا ها را در کوتاه ترین حالت ممکن آماده کنید. این آون توستر دارای ظرفیت 42 لیتر می باشد که جهت پخت، تست، برشته کردن و کباب کردن انواع مواد غذایی به روشی کاملا سالم طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر دسینی مدل CZ38A-RML ظرفیت 45 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ایتالیایی دسینی (Dessini) یکی از تولید کنندگان بنام ومشهور ایتالیایی است. این شرکت در تولید انوع لوازم خانگی سابقه درخشانی دارد وبه دلیل کیفیت بسیار بالا ، طراحی های متنوع ،نوآوری ،استفاده از مواد با کیفیت،  قیمت مناسب و خدمات پس از فروش این شرکت از استقبال زیادی بین مردم برخوردار است. نان، وافل، شیرینی، مافین، باگت، برگر و پیتزا یا هر جور نان و شیرینی دیگری که شما فکرش را بکنید می ‌توان در آون توستر پخت یا گرم کرد. توست کردن چند برش نان در هر درجه‌ای که شما دوست دارید؛ با تنظیم درجه دما در حالت‌ های مختلف، توستر به شما نان توست طلایی روشن، تا نان توست طلایی مایل به قهوه‌ای که کاملا برشته شده تحویل می‌ دهد. ده‌ ها راهنمای خرید توستر دیجی ‌کالا شما را در خرید توستر مناسب با بودجه، سلیقه و نیازتان راهنمایی می ‌کند و به شما کمک می‌ کند تا بهترین را برای خود انتخاب کنید. آون توستر دسینی طراحی ساده و ظرفیت زیاد و همچنین قیمت به‌صرفه، انتخابی مناسب برای مصارف خانگی است. این دستگاه با ظرفیت 45 لیتری، امکان آماده‌سازی حجم زیادی از غذا را در یک نوبت فراهم می‌کند. این آون توستر دارای یک قفسه است. همچنین این دستگاه تنظیم دما به صورت دستی را برای کاربر امکان‌پذیر می‌کند. حداکثر دمای قابل‌تنظیم 250 درجه‌ی سانتی‌گراد است. زمان‌سنج تعبیه‌شده در دستگاه 60 دقیقه‌ای است و در پایان زمان مشخص، زنگ اطلاع‌رسانی به صدا درمی‌آید تا از سوختن غذا جلوگیری شود. این دستگاه قابلیت جوجه‌گردان نیز دارد و به این منظور میله‌ی جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. توان مصرفی این آون توستر 2500 وات است علاوه‌براین، عملکرد جریان هوای داغ به صورت یکدست به پخت یکنواخت و با‌ کیفیت این آون توستر منجر شده است. از ویژگی‌های کاربردی این مدل وجود چراغ داخلی است. وجود این چراغ نظارت بر روند کار دستگاه را آسان‌تر می‌کند. همچنین درب شیشه‌ای این مدل دوجداره است و گرمای محیط داخلی دستگاه را به خوبی حفظ می‌کند. راهنمای خرید آون توستر به طور کلی توسترها به دو دسته تقسیم می ‌شوند: • آون توستر: معمولا بزرگتر هستند و قابلیت‌ های بیشتری نسبت به توستر ساده دارند و به همین دلیل معمولا قیمت بیشتری نیز دارند. اون توستر خود دارای 2 مدل رومیزی و داخل کابینتی یا توکار است. هر دو نوع در مدل‌ های مختلف ویژگی ‌های مشابه‌ ای دارند و معمولا فقط از نظر ظاهری باهم تفاوت دارند. این قابلیت‌ ها شامل پخت پیتزا، گریل کردن گوشت و پخت انواع شیرینی و کلوچه می‌ شود. همچنین برخی از مدل‌ ها که دارای کانوکشن (Convection) هستند، قابلیت ‌های پخت و گرم کردن بیشتر غذاها را دارند. برخی دیگر از مدل ‌ها دارای جوجه گردان هستند و به شما جوجه برشته و گریل شده می‌ دهند. یکی از نکات مهم در خرید اون توستر توجه به حجم و گنجایش توستر است. اگر خانواده پر جمعیتی دارید یا اگر زیاد آشپزی می‌ کنید و از آون توستر در آشپزی استفاده می‌ کنید، گنجایش 30 لیتر و بیشتر برای شما بهتر است. اگر تعداد نفرات خانه کم است گنجایش کمتر از 30 لیتر هم کاملا برای شما کافی خواهد بود چرا که باید به فضایی که اون توستر روی کابینت اشغال می ‌کند نیز توجه کنید. در آشپزخانه ‌های کوچک فضای روی کابینت بسیار محدود است و خیلی زود پر می ‌شود و اکثر خانه ‌های جدید آشپزخانه کوچکی دارند؛ به همین دلیل پیشنهاد می ‌کنیم که اگر به ندرت از توستر استفاده می ‌کنید و آشپزخانه بزرگی ندارید، ابتدا به سراغ آون توسترهای کوچک ‌تر بروید. • توستر ساده: توستر ساده مناسب توست و برشته کردن نان صبحانه است و از هر مارک و با هر قیمت که در بازار وجود داشته باشد، فقط می ‌تواند یار صبحانه شما باشد. این مدل هم مانند مدل کامل‌ تر خود یعنی آون توستر ظرفیت‌ های متفاوت دارد و می‌ تواند از 2 تکه تا 6 تکه نان را توست و برشته کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر هاید وان پلاس سان مدل HS-TO42Lit خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات لوازم خانگی هاید وان پلاس سان یکی از بهترین لوازم خانگی ایرانی میباشد.از ویژگی های بارز این محصولات کیفیت،خدمات و قیمت مناسب می باشد.استفاده از مواد اولیه درجه یک و پشتیبانی و خدمات عالی باعث شده تا لوازم خانگی هاید وان پلاس سان جایگاه خوبی در بین کالاهای ایرانی پیدا کند.آون توستر مدل HS-TO42Lit با ظرفیت 42 لیتری دارای 9 برنامه کامل پخت انواع دسر و غذا ، یخ زدایی خودکار ، قطع کن خودکار و مصرف انرژی A میباشد.از امکانات دیگر مدل HS-TO42Lit صفحه نمایشگر تمام لمسی ، دارای جوجه گردان ، سینی دو طرف لعاب ، داخل تمام لعاب Easy Clean پاک کردن آسان ، درب شیشه ای دوجداره ، بدنه دارای عایق حرارتی با الیاف سرامیکی ، بدنه پشت دو جداره ، چهارالمنت حرارتی بالا و پایین ، لامپ داخلی فر ، دستگیره آلومینیومی آنادایزمات، شلف استیک و دستگیره سیخ جوجه گردان آبکاری شده ، رنگ الکترواستاتیک بدنه ، شیشه داخلی لوئی برای بازتاب حرارت به داخل آون ، شیشه سکوریت با تحمل دما تا 700 درجه و قابلیت تنظیم حرارت بین 70 تا 240 درجه میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر بایترون TO-830 WH خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وسایل برقی موجود در آشپزخانه بسیار زیادی استند و تقریباً تمامی این وسایل برای راحتی افراد طراحی و تولید شده‌اند. اون توستر از آن دسته محصولاتی است که شاید کمتر کسی به ویژگی‌ها بسیار زیاد آن واقف باشند. اون توستر برخلاف توسترهای معمولی که تنها قابلیت گرم کردن نان را دارند؛ قابلیت‌های دیگری با توجه به مدل خود به کاربران ارائه می‌دهد. آون توستر بایترون مدل TO-830 WH یک محصول بسیار پر کاربرد و کارآمد است که شاید وجود آن بیشتر از هر مکان دیگری در اداره‌ها یا مغازه‌های کوچک احساس شود. زیرا این محصول قیمتی به مراتب ارزان‌تر از ماکرویو دارد و در مقابل کارایی‌های یک ماکرویو را برای شما به اجرا در می‌آورد. آون توستر بایترون قابلیت گرم کردن غذا، پخت ساده غذا و جوجه‌گردان را دارا است. این مدل دارای یک صفحه دیجیتالی برای تنظیم حرارت مناسب مواد غذایی گوناگون است. همچنین این دستگاه دارای دو طبقه همراه با سینه و سیخ مخصوص جهت قابلیت جوجه‌گردان است.

یک دستگاه هزاران قابلیت

حتماً برای شما هم پیش‌آمده است که به علت مشغله، مجبور باشید انواع نان‌های مختلف را خریداری کرده و در فریزر نگه‌داری کنید. اما زمانی که به سراغ استفاده نان‌های فریزی می‌روید آنقدر یخ‌زده و سفت شده‌اند که دیگر هیچ مزه‌ای برای خوردن ندارند. حتی اگر یخ نان هم آب شود نان خیس شده و مجبور می شوید دوباره به نانوایی مراجعه کنید. این در حالی است که تنها با خرید آون توستر بایترون مدل  TO-830 WH می‌توانید خود را از تمامی این مراحل پیچیده راحت کنید. نان را از فریز در آورده و تنها برای دقایقی در داخل اون توستر گذاشته تا همانند روز اولش از تازه و خوشمزه شود. بله این است قدرت آون توستر بایترون مدل TO-830 WH!

عده‌ای زیادی معتقد هستند که توستر یک وسیله اضافی در خانه است و بودن و نبودن آن چندان حائز اهمیت نیست. اما باید گفت این محصول تنها یک توستر ساده برای گرم کردند انواع نان نیست؛ بلکه مدل TO-830 WH دارای قابلیت‌های بسیار کاربردی مانند گرم کردن هر نوع ماده غذایی، جوجه‌گردان و پخت ساده غذا نیز است.

توستر داریم تا توستر

توستر بایترون مدل TO-830 WH جایگاه نگهداری مخصوصی دارد که داخل آن یک سینه ویژه قرار می‌گیرد تا محوطه داخل دستگاه را دو طبقه کند. ظرفیت کلی داخلی دستگاه 26 تا 30 لیتر است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش دیجیتال در قسمت راست دستگاه است. در این قسمت دکمه‌های گوناگونی برای تنظیم درجه حرارت متناسب با توجه به نوع ماده غذایی  که داخل اون توستر قرار می‌دهید، وجود دارد. همچنین در این مدل امکان تایم دهی به میزان پخت وجود دارد.

همان‌طور که گفته شد دستگاه قادر به گرم کردن غذا، پخت ساده غذا و جوجه‌گردان است. به طور مثال شما می‌توانید یک پیتزا نیمه آماده را داخل اون توستر قرار داده تا دستگاه برای شما به خوبی آن را بپزد. همچنین در دستگاه قسمتی برای قرارگیری سیخ مخصوص جوجه قرار گرفته تا با تنظیم دستگاه آن را بپزید. از آنجایی که توان مصرفی این مدل 1500 وات است؛ بهتر است که تکه‌های انتخابی جوجه‌ شما نازک برش خورده شده باشد تا به راحتی مغز پخت شود.

با آون توستر بایترون یک تیر و دو نشان بزنید

توستر بایترون مدل TO-830 WH یک محصول بسیار کاربردی در خانه و حتی محیط‌های کاری است. آشپزخانه‌های دفاتر کاری اغلب کوچک بوده و به گاز و اجاق گاز مجهز نیستند. اما شما با خرید این محصول می‌توانید یک تیر دو نشان بزنید؛ هم آنکه یک وسیله ساده برای پخت غذا خریداری کرده‌اید و هم آنکه یک دستگاه برای گرم کردن غذای کارمندان دارید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر تکنو مدل 658 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفیت 65 لیتر دارای لامپ کابین و کانوکشن امکان حرارت دهی در 3 حالت بالا، پایین و هردو همزمان قابلیت تنظیم حرارت از 100 الی 250 درجه سانتیگراد تایمر 60 دقیقه‌ای قدرت 2200 وات دارای سیستم جوجه گردان سینی جهت طبخ مواد غذایی المنت حرارتی استیل ضدزنگ دارای شیشه دوجداره

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر گریمن مدل GR-EO102 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر 42 لیتری گریمن مدل GR-EO102 از محصولات با کیفیت شرکت آلمانی گریمن است. این محصول که یکی از بهترین آون توسترهای موجود در بازار است با طراحی بسیار زیبا و بدنه‌ی کاملا استیل ضد زنگ و دوجداره به بازار عرضه شده است. امروزه یکی از کاربردی‌ترین وسیله برای هر آشپزخانه آون توستری با قابلیت‌های ویژه است. طراحی منحصر به فرد و مستحکم محصول GR-E0102 با حداکثر توان 1800 وات سبب شده تا بهترین گزینه برای هر آشپزخانه به شمار بیاید. آون توستر گریمن دارای المنت‌های سینوسی است که بر خلاف المنت‌های خطی کل محفظه داخلی آون توستر را پوشش می‌دهد و گرما به طور یکنواخت به مواد غذایی تابیده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این آون توستر می‌توان به برنامه‌های پخت هوشمند اشاره کرد مثل برنامه یخ زدایی، پخت کیک، نان، مرغ و پیتزا اشاره کرد. همچنین می‌توانید به طور دستی نیز دما هر یک از المنت‌های بالا و پایین همچنین زمان پخت را تنظیم نمایید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر کوئین کد 9450 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توسترها وسایلی کاربردی و در دسترس برای گرم کردن غذا هستند که معمولا از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. آون توستر « کوئین هوم»یکی از محصولات کاربردی عرضه شده به بازار توسط این برند است که طراحی ظاهری ساده‌ای دارد. این دستگاه مجهز به موتور 2000 وات است و از ظرفیت 50 لیتر بهره می‌برد. دارای سینی و گریل لعابی مربع است. از ویژگی‌های کاربردی این مدل وجود چراغ داخلی است. وجود این چراغ نظارت بر روند کار دستگاه را آسان‌تر می‌کند. در سمت راست و در کنار درب آون توستر ولوم ها قرار گرفته است که تنظیمات دستگاه از طریق آن‌ها انجام می‌گیرد. تنظیم زمان‌سنج دستگاه، انتخاب دمای کار آن و انتخاب المنت حرارتی از این طریق ممکن است. دو المنت حرارتی این آون توستر در قسمت بالا و پایین آن قرار گرفته‌اند که هر کدام دارای توان 1000وات هستند. ترموستات داخلی دستگاه میزان حرارت این المنت‌ها را کنترل و مدیریت می‌کند تا از دمای تعیین شده خارج نشوند. همچنین درب شیشه‌ای این مدل دوجداره است و گرمای محیط داخلی دستگاه را به خوبی حفظ می‌کند. برند کوئین یکی از برندهای خوب بازار است که بیشتر در بازار لوازم خانگی کوچک فعالیت دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شمعدان به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر کاراجا مدل KARAJA-360 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر کاراجا مدل 360 این آون توستر یک محصول با امکانات و قابلیت های شگفت انگیز می باشد. این آون توستر 60 لیتری دارای 16 برنامه پخت از پیش تعریف شده است .همچنین دارای یخ زدایی، برنامه میوه خشک کن و برنامه های مختلف پخت برای غذاها و کیک و شیرین های مختلف می باشد. این محصول همانند مدل قبلی این برند مجهز به فن کانوکش و فن خنک کننده مدار است.ویژه گی شگفت انگیز و منحصر بفرد این مدل قابلیت تغییر و سفارشی سازی تمام این 16 برنامه به سلیقه مصرف کننده و ذخیره دوباره آن می باشد. که با قطع برق یا کشیدن از پریز برنامه پخت پاک نمی شود و برنامه های ذخیره شده دردسترس خواهند بود. کاربر می تواند برنامه های پخت را نیز ریست و به حالت پیش فرض کارخانه بازگرداند. این آون توستر با کیفیت از متریال و قطعات درجه یک وارداتی ساخته شده است . نرم افزار قوی استفاده از آنرا بسیار ساده و درعین کارامدی بسیار کاربرپسند کرده است. این محصول دارای نمایشگر دیجیتال ، پنل لمسی و ولوم استیل برای انتخاب سریع و آسان برنامه پخت است که زیبایی آنرا نیز دوچندان کرده است.درب این محصول مانند مدل قبلی دو جداره و پنل کنترل در درب محصول قرار داده شده است. تفاوت این مدل با مدل 460 تنها در حذف ولوم پایین است برای افرادی که پنل تمام لمسی و یک دست را ترجیح میدهند . تولید کننده کیفیت و دوام محصول را تضمین کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر مدل کاخلر KH-1110-B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ارای: فن کانوکشن، موتور جوجه گردان لامپ داخل فر، شیشه ضد شوک سینی روغن گیر، قابلیت یخ زدایی قابلیت برنامه ریزی قابلیت ها:صفحه تمام لمسی، عایق بندی مضاعف، راندمان حرارتی بالا طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. توان حرارتی این دستگاه 1500 وات هست وگنجایش آن 42 لیتر می باشد .دارای فن کانوکشن وموتور جوجه گردان و شیشه ضد شوک وصفحه تمام لمسی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر ویونا مدل Digital خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر 60 لیتری ویونا سری جدید جز با کیفیت ترین توسترهای لمسی دیجیتال محسوب می‌شود که قیمت مناسب و کیفیت بالای آن موجب رضایت و استقبال مشتریان شده است و کیفیت ساخت بالا و تنوع رنگ این محصول در کنار قیمت مناسب آنرا در این رده محصولات ویژه کرده است. این محصول مدرن با ظاهری مطلوب و امروزی به زیبایی آشپزخانه شما خواهد افزود.این توستر با حجم 60 لیتری فضای مطلوبی برای پخت دارد. امکانتی همچون جوجه گردان حجم 60 لیتری صفحه کلید لمسی نمایشگر دیجیتال چند رنگ قفل کودک پس از برنامه ریزی چراغ داخلی با دوام پر نور داخل آون و همچنین طراحی منحصر به فرد این محصول سبب شده که با نمونه های خارجی هم رده وارد رقابت شود. این توستر دارای 10 برنامه خت نیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر داتیس مدل DT812 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر داتیس مدل DT 812 این محصول دارای نمای مشکی با دسته و طرح کلاسیک. از ویژگی های این توستر میتوان به فن کانوکشن تنظیم حرارت اشاره نمود. بدنه بیرونی از جنس ورق آهن با رنگ الکترواستاتیک مشکی و دارای درب شیشه ای دو جداره با شیشه داخلی از نوع Low-E (دارای پوشش بازتاب دهنده حرارت به داخل آون) می باشد. بدنه پشت دو جداره و دارای عایق حرارتی از جنس الیاف سرامیک است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر کاراجا مدل k460 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر کاراجا مدل 460 این آون توستر یک محصول با امکانات و قابلیت های شگفت انگیز می باشد. این آون توستر 60 لیتری دارای 16 برنامه پخت از پیش تعریف شده است .همچنین دارای یخ زدایی، برنامه میوه خشک کن و برنامه های مختلف پخت برای غذاها و کیک و شیرین های مختلف می باشد. این محصول همانند مدل قبلی این برند مجهز به فن کانوکش و فن خنک کننده مدار است. این آون توستر با کیفیت از متریال و قطعات درجه یک وارداتی ساخته شده است . نرم افزار قوی استفاده از آنرا بسیار ساده و درعین کارامدی بسیار کاربرپسند کرده است. این محصول دارای نمایشگر دیجیتال ، پنل لمسی و ولوم استیل برای انتخاب سریع و آسان برنامه پخت است که زیبایی آنرا نیز دوچندان کرده است.درب این محصول مانند مدل قبلی دو جداره و پنل کنترل در درب محصول قرار داده شده است. این مدل کنترل لمسی دارد و از طرفی از یک ولوم باکالیت زیبا برای انتخاب آسان برنامه نیز بهره می برد که کاربر می تواد از کلید لمسی یا ولوم برای انتخاب برنامه استفاده کند. تولید کننده کیفیت و دوام محصول را تضمین کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر تکنو مدل TE-657 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر مدل 657 تکنو آون توستر با ظرفیت 65 لیتر آون توستر با پنل لمسی و عملکردهای مختلف مثل جوجه گردان، کانوکشن و لامپ داخلی و ... این آون تستر قابلیت تنظیم دما، تایمر داشته و برای گرم کردن، برشته کردن، تست کردن و پخت انواع مواد غذایی، گوشت، سبزیجات، کیک و شیرینی و ... است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر آسل مدل AF-33-24 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر بادوام و زیبای آسل دارای جوجه گردان مدل AF-33-24 ساخت ترکیه، آشنای بسیاری از خانه ها که از سالیان دور در خانه های ما ایرانیان برای خود جای داشته است و اکثرا با این محصول آشنا هستند. گنجایش 33 لیتر، دارای دو سینی مستطیل و گرد و گریل توری با روکش کروم است. از ویژگی های خوب این محصول، توزیع یکسان دما در تمام نقاط فر هست که منجر به بهتر پخته شدن غذا میشود. قابلیت تنظیم دما تا 320 درجه سانتی گراد را دارد و قابلیت تنظیم روشن شدن گریل بالا، پایین یا گریل بالا و پایین به صورت هم زمان را دارد. از دیگر ویژگی های این آون توستر می توان به موارد زیر اشاره نمود: توان 1300 وات، گنجایش 33 لیتر، دارای تایمر 90 دقیقه ای، سیستم جوجه گردان بصورت چرخشی هست که کاملا مغزپخت میشود، دارای سیستم محافظ برق نوع شیشه پرکسی دوجداره ،دارای بدنه آستر داخلی و سینی های لعابی نچسب، قابلیت تنظیم نوع پخت و حرارات (بالا ، پایین و هردو) بدنه بسیار مقاوم و محکم. پس از اتمام تایم پخت بصورت خودکار المنت ها خاموش می شوند . دستگاه دارای ترموستات و سیستم فیکس دمای هوشمند است و حین پخت با روشن و خاموش کردن المنت ها دمای داخل آون را در دمای تنظیم شده حفظ می کند ، این موضوع باعث پخت دقیق و مصرف بهینه برق می شود. این محصول آسل ترکیه با المنت های قوی و بدنه گالوانیزه با تابش حرارتی مناسب پخت یکنواخت و سه بعدی را نیز فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر تکنو لایو مدل مینی فر 55 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر تکنو لایو مدل مینی فر 55 کد AGRIAN با ظرفیت 55 لیتر واقعی بزرگترین توستر پنل بالای کشور می باشد.این توستر قابلیت استفاده بصورت توکار با حفظ فاصله از اطراف را نیز دارد.این توستر دارای یک پنل لمسی حرفه ای است.در این پنل گزینه های جدا گانه ای برای فن،المنت،جوجه گردان و لامپ وجود دارد که در اکثر توسترهای موجود در بازاراین قابلیت وجود ندارد همچنین پنل دارای 12 برنامه پخت از پیش تعیین شده و 16 حافظه دخیره برنامه است.همچنین در توستر بصورت 12 حالت می توانید فن،المنت و جوجه گردان را بصورت تکی و همزمان فعال کنید که این ویژگی منحصر بفرد این توستر می باشد علاوه برآن نیز می توان در حین فرآیند پخت دما زمان و نوع المنت را تغییر داد. در این توستر می توانیم فرآیند یخ زدایی و خشک کردن میوه نیز بخوبی انجام دهیم این توستر علاوه بر فن کانوکشن دارای فن خنک کننده زیر پنل می باشد.همچنین با توجه به اینکه پخت برخی از مواد غذایی به وجود آب نیاز دارند شما می توانید داخل سینی توستر 3 لیوان آب بریزیدتا رسپی مورد نظر بخوبی انجام شود.که این ویژگی نیز در این توستر منحصر بفرد می باشد.بدنه داخلی این توستر تمام لعاب می باشد و جنس طبقات آن ازمیله های استیل است همچنین فاصله طبقات با هم و با المنت بصورت حرفه ای طراحی شده است بگونه ای که هر 4 طبقه آن قابل استفاده می باشند.المنت کف این توستر مخفی است و بر خلاف سایر توسترها با المنت مخفی سوراخ هایی در امتداد المنت وجود دارد این امر باعث می شود که حرارت بیشتری از کف و بصورت کنترل شده به زیر مواد غذایی برسد.در این توستر یک فن کانوکشن قوی در سمت راست قرار دارد و یک عدد لامپ پر نور و سنسور کنترل حرارت نیز در سمت راست وجود دارد .درب این توستر بصورت دوجداره طراحی شده است و شیشه داخلی براحتی جدا و تمیز می شود.جنس دستگیره توستر از آلومینوم ساخته شده و بین درب و دستگیره از با کلیت استفاده شده. و به این ترتیب درب توستر داغ نمی شود.همچنین پنل دارای قفل کودک برای است.عایق بندی این توستر از جنس الیاف سرامیکی می باشد و کمترین پرت حرارتی را دارد.همچنین این توستر در اطراف درب دارای واشر سیلیکونی است و به این ترتیب تست آبندی درب توستر در این فر مورد تایید است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر داتیس مدل DT-725 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر یا فربرقی رومیزی داتیس مدل DT-725 جدیترین تولید این شرکت با دو فن و ظرفیت 46 لیتر واقعی می باشد که قابلیت استفاده روی کابینت و داخل کابینت با حفظ فاصله یک سانتیمتر از اطراف را دارد.از ورق خودرویی ضخیم جهت ساخت بدنه استفاده شده است و جهت عایق بندی به جای الیاف شیشه از الیاف سرامیکی با ضخامت بالا استفاده شده است بطوری که دارای کمترین اتلاف حرارتی است وزن خالص 26کیلویی این توستر این موضوع را تایید می کند.نحوه کنترل این توستر توسط یک پنل لمسی قدرتمند در قسمت بالا می باشد.در این پنل 4برنامه پخت پیش فرض از جمله یخ زدایی،کیک،میوه،پیتزا،مرغ و گوشت وجود دارد و علاوه بر برنامه پیش فرض بصورت 10حالت المنتها،فن و جوجه گردان قابل انتخاب هستند.علاوه براین پنل دارای 8 حافظه جهت ذخیره برنامه دلخواه شما می باشد.در این توستر شما می توانید المنتها را بصورت تکی و همزمان روشن نمایید و زمان و دما را به دلخواه تنظیم کنید.بدنه داخلی توستر تمام لعاب و المنتهای کف مخفی می باشد و به این صورت تمیز کردن درون توستر براحتی انجام می شود.درون توستر 4 طبقه استیل تعبیه شده و همراه با توستر دو عدد شلف یک عدد سینی،دو انبر،سیخ جوجه گردان و یک عدد سبد مخصوص سرخ کردن و خشک کردن میوه وجود دارد.از جمله مشخصات بارز این توستر وجود دو فن به جای یک فن است.یک فن در زیر پنل جهت خنک نگه داشتن پنل و فن دیگر داخل توستر جهت یکنواختی حرارات تعبیه شده است.درب توستر دوجداره است و شیشه داخلی براحتی باز و تمیز می شود.با استفاده از سبد سرخ کن شما براحتی می توانید انواع مواد غذایی را بدون روغن سرخ کنید.به دلیل استفاده از دو فن شما می توانید از آب جهت پخت برخی از نانها استفاده نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر برلین مدل BG-1091 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر یا فربرقی رومیزی برلین BERLINمدل BG-1091 جدیترین تولید این شرکت با دو فن و ظرفیت 38 لیتر واقعی می باشد که قابلیت استفاده روی کابینت و داخل کابینت با حفظ فاصله یک سانتیمتر از اطراف را دارد.از ورق خودرویی ضخیم جهت ساخت بدنه استفاده شده است و جهت عایق بندی به جای الیاف شیشه از الیاف سرامیکی با ضخامت بالا استفاده شده است بطوری که دارای کمترین اتلاف حرارتی است وزن خالص 10کیلویی این توستر این موضوع را تایید می کند.نحوه کنترل این توستر توسط یک پنل مکانیکی قدرتمند در قسمت بالا می باشد.در این پنل 4برنامه پخت پیش فرض از جمله یخ زدایی،کیک،میوه،پیتزا،مرغ و گوشت وجود دارد و علاوه بر برنامه پیش فرض بصورت 10حالت المنتها،فن و جوجه گردان قابل انتخاب هستند.در این توستر شما می توانید المنتها را بصورت تکی و همزمان روشن نمایید و زمان و دما را به دلخواه تنظیم کنید.بدنه داخلی توستر تمام لعاب و به این صورت تمیز کردن درون توستر براحتی انجام می شود.درون توستر 4 طبقه استیل تعبیه شده و همراه با توستر دو عدد شلف یک عدد سینی، انبر،سیخ جوجه گردان و یک عدد سبد مخصوص سرخ کردن و خشک کردن میوه وجود دارد.از جمله مشخصات بارز این توستر وجود دو فن به جای یک فن است.یک فن در زیر پنل جهت خنک نگه داشتن پنل و فن دیگر داخل توستر جهت یکنواختی حرارات تعبیه شده است.درب توستر دوجداره است و شیشه داخلی براحتی باز و تمیز می شود.با استفاده از سبد سرخ کن شما براحتی می توانید انواع مواد غذایی را بدون روغن سرخ کنید.به دلیل استفاده از دو فن شما می توانید از آب جهت پخت برخی از نانها استفاده نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر کورس مدل COT 1595 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر کورس مدل COT 1595 یکی از محصولات کاربردی ساخت این شرکت است. این دستگاه دارای المنت های 1800 وات است و از گنجایش داخلی 42 لیتر بهره‌ می‌برد و با توجه به ظرفیت متوسط خود برای استفاده‌ی شخصی و خانواده های متوسط مناسب است. در آون توستر COT 1595 از جنس شیشه‌ی دوجداره و عایق حرارت ساخته شده است. پنل تنظیمات دستگاه در سمت راست قرار گرفته است. از طریق این پنل قابلیت کنترل دما از 80 تا 230 درجه وجود دارد. وجود یک تایمر 120 دقیقه‌ای کمک می‌کند که با خیال راحت غذا را درون آون‌توستر قرار دهید و به کارهای خود برسید. این دستگاه دارای قابلیت جوجه‌گردان و فن کانوکشن است و برای ایمنی، دو دستگیره‌ی مخصوص جهت جابه‌جا کردن سینی طبخ و سیخ جوجه‌گردان در نظر گرفته شده است. در انتهای زمان تعیین‌شده زنگ هشدار تایمر به صدا در خواهد آمد و شما را از اتمام پخت آگاه می‌کند. این دستگاه دارای سینی پخت، توری و دستگیره نگهدارنده میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر تولیپس مدل OT-A3807CD خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول با قابلیت 12 نوع کاربرد مناسب برای آشپزخانه های سنتی و مدرن،آون توستر ۳۸ لیتری تولیپس پلاس مدل OT-A3807 با توان ۹۰۰ وات و گنجایش ۳۸ لیتر با طراحی زیبا، منحصر به فرد، قابلیت گریل(GRILL)، جوجه گردان، پخت استیک، پخت نان، کیک، شیرینی، پیتزا، سیب زمینی، گرم نگه داشتن غذا، تخمیر، یخ زدایی، خشک کردن را دارد. درون محفظه چهار المنت حرارتی به صورت دو المنت در بالا و دو المنت در پایین قرار گرفته اند. از طریق درب شیشه ای و نمایشگر دیجیتال و با کمک لامپ روشنایی داخل دستگاه را نیز می توان دید و بر مراحل پخت غذا نظارت کامل داشت. همچنین دستگیره درب از جنس استیل مقاوم ساخته شده و ظاهری زیبا به آن بخشیده است. آون توستر 3807 تولیپس پلاس مجهز به فن کانوکشن و توزیع هوای گرم بوده تا پخت سریع و یکنواختی داشته باشید. درجه حرارت پخت نیز قابل تنظیم است که توسط پنل لمسی دیجیتالی از 40 تا 230 درجه سانتی گراد قابل کنترل می باشد و با توجه به حجم و نوع مواد غذایی می توان دمای مورد نیاز را به آسانی تنظیم نمود.این دستگاه دارای قابلیت هایی ازقبیل فن، تایمر، صفحه نمایش دیجیتال، زنگ پایان، میوه خشک کن وجوجه گردان است . xمزیت‌های فر کانوکشن نسبت به انواع دیگر فرx پخت سریع‌تر مواد غذایی ویژگی فن کانوکشن، هوای داغ به‌ صورت مستقیم روی مواد غذایی اثر گذاشته و در نتیجه پخت و پز با فرهای کانوکشن 30% سریع‌تر از پخت با فرهای معمولی خواهد بود. حرارت در فرهای عادی، در قسمت‌های مختلف فر متفاوت می باشد، اما در فرهای مجهز به فن کانوکشن، چرخش هوای داغ در محفظه فر باعث می‌شود حرارت در تمام قسمت‌ها یکسان بوده در نتیجه پخت مواد غذایی نیز یکسان باشد. در فرهای کانوکشن، هوای خشک و داغ فن کانوکشن با حفظ کردن رطوبت مواد غذایی سطح مواد غذایی را بسیار سریع‌تر برشته خواهد کرد. صرفه جویی بیشتر در مصرف برق در فرهای داری فن کانوکشن مواد غذایی با سرعت بیشتر و با دمای کمتری آماده شده و در نتیجه نسبت به فرهای معمولی انرژی کمتری مصرف خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال یک آون توستر همه فن حریف می گردید قطعا آون توستر تولیپس پلاس مدل OT-A3807 CD گزینه بسیار مناسبی میباشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سشوار به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر بیترون 38لیتر مدل TO-850 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وجود آون توستر در هر آشپزخانه‌ای می‌تواند بسیار مفید و کمک کننده در آشزی باشد. با استفاده از این دستگاه‌ها میتوان از تنوع غذایی بهتری در طول هفته برخوردار بود. یکی از آون توسترهای خوب موجود در بازار آون توستر مدل TO-850 است که محصولی با کیفیت از برند بیترون است. این مدل با 38 لیتر گنجایش دست شما را برای طبخ آنواع غذاها باز خواهد گذاشت. این آون توستر بیترون با 1500 وات توان و حداکثر ظرفیت دمایی 230 درجه روانه بازار شده است. این مدل دارای تایمر است که امکان تنظیم زمان برای طبخ هر چه بهتر غذا را برای شما فراهم می‌کند. گفتنی است این مدل دارای سیخ جوجه گردان است که امکان پخت مرغ و جوجه کباب را برای شما فراهم می‌کند. همچنین وجود سینی ضد چکه کمک بسیاری در نظافت داخل دستگاه به شما خواهد کرد. در مجموع آون توستر بیترون 38لیتر مدل TO-850 با یک طبقه را می‌توان یک گزینه مقرون به صرفه و کاربردی در بازار دانست که ارزش خرید مطلوبی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر گاستروبک مدل 42814 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاستروبک یکی از برندهای مطرح آلمان در سرتاسر جهان است که محصولات این کمپانی جزو بهترینهای دنیا در گروه کالایی خودشان می باشند. یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی، آون توستر مدل 42814 می باشد که ساخت آلمان بوده و ظاهری بسیار شکیل و متریال استفاده شده در ساخت آن از بهترین مواد تشکیل شده که در اولین نگاه، نظر بیننده را به خود جلب می کند. آون توستر گاستروبک مدل 42814 دارای 9 برنامه پخت پیش فرض و یک برنامه قابل تنظیم توسط کاربر می باشد. 5 حالت پخت مختلف را دارا می باشد که عبارتند از حرارت از بالا، حرارت از کف،‌ حرارت از بالا و کف به طور همزمان، کانوکشن و حالت سرخ کن . این آون توستر صفحه نمایشگر لمسی و توان 1500 وات و ظرفیت 26 لیتری می باشد که قابلیت تنظیم دما از 30 درجه سانتیگراد تا 230 درجه را دارد. دارای چراغ داخلی برای نمایان شدن بیشتر فضای داخلی آون می باشد و سهولت استفاده از آون را برایتان به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر کلورانس مدل 8045 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اصالت ظاهری این محصول شاید اولین آیتمی باشه که چشم هر مخاطبی رو به خود جذب میکنه. اما فراتر از ظاهر باید کیفیت تولید و امکانات این محصول رو هم در نظر گرفت. استفاده از شیشه دو جداره و پشم سرامیک ضخیم برای کاهش اتلاف انرژی، استفاده از فن کانوکشن برای یکسان سازی دما در فضای داخل فر، استفاده از لعاب پودری "آسان تمیز شونده" برای سهولت در نظافت داخل دستگاه همچنین جلوگیری از پوسیدگی، استفاده از شلف طبقه برای سهولت در گذاشت و برداشت سینی غذا، استفاده از دو عدد سینی مدور و چهارگوش با پوشش دو رو لعاب پودری، استفاده از ترموستات سنسوردار با تلورانس دمای کمتر از 5 درجه برای بهبود شرایط پخت، نصب المنت کف زیر کابین و بدور از دسترس برای ایجاد شرایط یکسان پخت مشابه دستگاه های فر صنعتی از ویژگی های آون توستر کلورانس می باشد. همچنین استفاده از دو المنت هزار واتی در این محصول سبب می شود نسبت به سایر برند های خارجی قدرت بیشتر و تنوع بهتری در برنامه های پخت و پز داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر چندکاره مدل KZC-9L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه صبحانه ساز سه کاره تری ماکسی KZC-9L با کیفیت و کاربردی، از سه وسیله آون تستر، قهوه ساز و ماهیتابه برقی تشکیل شده که هر کدام به تنهایی از ملزومات زندگی روزمره می باشد. آون توستر یکی از کارآمدترین لوازم آشپزخانه به شمار می‌آید، که شما می توانید به وسیله آن نان برشته وتست کنید و در عین حال یک نسخه کوچک از اجاق گاز نیز در اختیاردارید. از ویژگی‌های آون توستر آن می‌توان به قابلیت تنظیم تایمر و قابلیت تنظیم حرارت اشاره کرد. قهوه ساز این دستگاه یک قهوه ساز ترک است که درب قسمت بالایی باز محفظه باز می شود و یک عدد فیلتر یا همان صافی قابل جدا سازی و شستشو نیز در داخل محفظه وجود دارد. کافی است مخزن را آب نموده و سپس با پیمانه، داخل فیلتر قهوه بریزید، به همین راحتی قهوه ای خوش طعم و معطر خواهید داشت. ماهیتابه برقی نیز آخرین عضو این مجموعه است که به راحتی و با استفاده از آن قادر هستید غذای مورد نیاز خود را تهیه کنید. خرید این محصول شما را از خرید جداگانه سه محصول ذکر شده بی نیاز می سازد و بسیار مقرون به صرفه است و با حجم کمی که دارد می تواند شما را از دردسر خرید و نگهداری بسیاری از ابزار آشپزخانه و شلوغی و اشغال جای زیاد راحت کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر دنپاسر مدل 2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر دنپاسر مدل 2022 محصولی جدید از دنپاسر هست که توسط متد بروز طراحی شده است . گنجایش 40 لیتری با حرارت بالا در کنار ایمنی برگرفته از ترموستات تعبیه شده بر روی این محصول کالایی را روانه بازار خرید کرده است که کمتر کسی میتواند کارایی بالای این آون توستر را نادیده بگیرد. این آون توستر دارای دو المنت بالا و پایینی با توان 1400 وات هست که در میانه بدنه آن سیخ جوجه گردان قرار گرفته است که با حجمی که دارد براحتی میتواند در بریان کردن یک مرغ بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین از طریق دکمه ترموستات میتوان امکان استفاده از گریل بالا یا پایین یا هر دو را بطور همزمان داشت که در پخت غذاهای متفاوت میتواند جداگانه مورد استفاده قرار بگیرد. اما از این آون توستر دارای سینی لعابی به همراه سیخ جوجه گردان و توری سیمی کروم شده است که در بخش های مختلف دستگاه قابل استفاده است . همچنین بر روی پکیج و بسته بندی این محصول پیشبند شرکت دنپاسر به عنوان هدیه و به رایگان قرار گرفته است تا کدبانوی ایرانی بتواند در آشپزخانه خود از آن استفاده نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر تولیپس مدل OT-A4507 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر برقی تولیپس Tulips مدل OT-A4507 BD با توان 1800 وات و گنجایش 45 لیتر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی و با صرف زمان کمی حجم زیادی از انواع مواد غذایی شامل غذاهای گوشتی، نان و... را پخته یا روی قفسه مخصوص،‌ گریل نمایید. این دستگاه مجهز به قطعه جوجه گردان بوده و درون محفظه چهار المنت حرارتی به صورت دو المنت در بالا و دو المنت در پایین قرار گرفته اند. از طریق درب شیشه ای دوجداره و به کمک لامپ روشنایی داخل فر و نمایشگر دیجیتال دستگاه نیز می توان بر مراحل پخت غذا نظارت کامل داشت. همچنین دستگیره درب از جنس استیل مقاوم ساخته شده و ظاهری زیبا به آن بخشیده است. آون توستر 4507 تولیپس مجهز به فن کانوکشن و توزیع هوای گرم بوده تا پخت سریع و یکنواختی داشته باشید. درجه حرارت پخت نیز قابل تنظیم است که توسط ولوم چرخشی از 40 تا 230 درجه سانتی گراد قابل کنترل می باشد و با توجه به حجم و نوع مواد غذایی می توان دمای مورد نیاز را به آسانی تنظیم نمود. با استفاده از ولوم های عملکرد می توان المنت ها را در 4 وضعیت مختلف شامل وضعیت خاموش، المنت بالا، المنت پایین و هر دو المنت قرار داد، ولوم کنترلی دیگر قابل تنظیم در 4 وضعیت خاموش، جوجه گردان، فن هوای گرم و جوجه گردان همراه با فن هوای گرم می باشد. به کمک ولوم تایمر نیز می توانید بر حسب نوع پخت و حجم مواد غذایی زمان مناسب پخت غذا را تا 60 دقیقه با قابلیت قطع خودکار تنظیم نمایید, این دستگاه مجهز به میوه خشک کن هم میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر تولیپس مدل OT-3806BD خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر برقی تولیپس Tulips مدل OT-3806 BD با توان 1600 وات و گنجایش 38 لیتر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی و با صرف زمان کمی حجم زیادی از انواع مواد غذایی شامل غذاهای گوشتی، نان و... را پخته یا روی قفسه مخصوص،‌ گریل نمایید. این دستگاه مجهز به قطعه جوجه گردان بوده و درون محفظه چهار المنت حرارتی به صورت دو المنت در بالا و دو المنت در پایین قرار گرفته اند. از طریق درب شیشه ای دوجداره و به کمک لامپ روشنایی داخل فر و نمایشگر دیجیتال دستگاه نیز می توان بر مراحل پخت غذا نظارت کامل داشت. همچنین دستگیره درب از جنس استیل مقاوم ساخته شده و ظاهری زیبا به آن بخشیده است. آون توستر 3806 تولیپس مجهز به فن کانوکشن و توزیع هوای گرم بوده تا پخت سریع و یکنواختی داشته باشید. درجه حرارت پخت نیز قابل تنظیم است که توسط ولوم چرخشی از 40 تا 230 درجه سانتی گراد قابل کنترل می باشد و با توجه به حجم و نوع مواد غذایی می توان دمای مورد نیاز را به آسانی تنظیم نمود. با استفاده از ولوم های عملکرد می توان المنت ها را در 4 وضعیت مختلف شامل وضعیت خاموش، المنت بالا، المنت پایین و هر دو المنت قرار داد، ولوم کنترلی دیگر قابل تنظیم در 4 وضعیت خاموش، جوجه گردان، فن هوای گرم و جوجه گردان همراه با فن هوای گرم می باشد. به کمک ولوم تایمر نیز می توانید بر حسب نوع پخت و حجم مواد غذایی زمان مناسب پخت غذا را تا 120 دقیقه با قابلیت قطع خودکار تنظیم نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر لوکستای مدل 3100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر Luxtai با گنجایش 40 لیتر، دارای جوجه گردان، سینی غذا و توری گریل است این آون توستر قابلیت تنظیم دما تا 240 درجه سانتی گراد را دارد و قابلیت تنظیم روشن شدن گریل بالا، پایین یا گریل بالا و پایین به صورت هم زمان را دارد. از دیگر ویژگی های این آون توستر می توان به موارد زیر اشاره نمود: توان 1400 وات گنجایش 40 لیتر قابلیت تنظیم دما تا 240 درجه سانتی گراد دارای تایمر 90 دقیقه ای قابلیت تنظیم گریل دارای جوجه گردان دارای سینی غذا دارای توری گریل فرکانس: 220-240 ولت دارای سیستم محافظ برق نوع شیشه پرکسی دوجداره دارای بدنه داخلی نچسب دارای پایه داخلی استیل قابلیت تنظیم درجه حرارت 80 تا 320 درجه سانتی گراد جنس بدنه ور ق آهن 0.5 بسیار مقاوم و محکم به همراه پنل های کنترلی بسیار مستحکم قابلیت تنظیم نوع پخت و حرارات (بالا ، پایین و هردو) مجهز به تایمر 90 دقیقه ای

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر رومانزو مدل SOL-W894 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در دنیای پرجنب‌وجوش امروز آون توسترها نقش پررنگی را بازی می‌کنند. در آشپزخانه‌های امروزی توسترها از اجاق‌گاز واجب‌تر به‌نظر می‌رسند. آون توستر رومانزو مد SQL.W894 یکی از آن‌هاست که می‌تواند پخت‌وپز را برای شما آسان کند. این آون 58 لیتر ظرفیت داشته و سه قفسه دارد. توان مصرفی این توستر 1500 وات است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در این آون می‌توان به کانوکشن اشاره کرد. در آون‌های دارای کانوکشن هوای گرم توسط فن موادغذایی را احاطه می‌کند و به شکل یکنواخت و سریع‌تر آشپزی انجام خواهد شد. این توستر برند رومانزو از شیشه‌های ضد حرارت بهره می‌برد. دو المنت در سقف و دو المنت در کف توستر وجود دارد. همچنین در قسمت رویی و در دو قسمت طرفین هواکش قرار داده‌شده‌است. به همراه این آون توستر یک سینی (که از آن به عنوان چکه‌گیر و سینی فِر می‌توان استفاده کرد)، یک سیخ جوجه‌گردان و دوعدد دستگیره‌فلزی ارائه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر پارس پیدن مدل PPT60L4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر 60 لیتری پارس پیدن با پنل دیجیتال لمسی دارای طراحی مدرن و امروزی است که به زیبایی آشپزخانه شما خواهد افزود . صفحه نمایش دیجیتال کلید های لمسی و گنجایش بالا و جوجه گردان نیاز های شما را بصورت کامل تامین میکند. بدنه دخلی و المنت های این آون توستر از جنس استیل با کیفیت و بادوام ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر داتیس مدل DT-862 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر داتیس مدل DT-862 یکی از جدیدترین مدل های آون توستر داتیس می باشد که با امکانات منحصر بفرد خود یک دستگاه کاربردی برای هر آشپزخانه ای به حساب می آید. این آون توستر با ظرفیت 32 لیتر و توان مصرفی 1500 وات، مجهز به صفحه نمایش لمسی و تایمر دیجیتال 120 دقیقه ای می باشد برای گرم کردن و درست کردن انواع غذاها می باشد. بدنه داخلی این محصول از جنس ورق گالوانیزه خودرویی و بدنه بیرونی آن از جنس ورق آهن با رنگ الکترواستاتیک (نقره ای) با عایق حرارتی الیاف سرامیکی می باشد. همچنین درب آن از جنس شیشه دوجداره است که در برابر حرارت مقاوم است و می توانید مراحل پخت غذا را ببینید. آون توستر داتیس مدل 862 دارای فن کانوکشن و موتور جوجه گردان است و از قابلیت های آن این است که می توان در حین کار، موتور کانوکشن و جوجه گردان را راه اندازی یا قطع کرد. از دیگر ویژگی های آن سیستم پیش گرمایش اتومات و شیشه داخلی لوئی است که موجب بازتاب حرارت به داخل آون می شود. همچنین این آون توستر مجهز به شلف استیک و دستگیره سیخ جوجه گردان آبکاری شده، سینی دو طرف لعاب (Easy to Clean) و دو عدد المنت حرارتی (بالا و پایین) می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر هافمن مدل VOLCANO-Digital-50L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر دیجیتال هافمن مدل « مدل VOLCANO-Digital-50L» یک محصول با کیفیت و مطمئن ساخت ایران میباشد ، قطعات با کیفیت وارداتی ، آون تمام استیل و ظرفیت 50 لیتر و مصرف کم و عایق بندی بهینه و کامل از ویژگی های این محصول فوق العاده زیبا است. این آون توستر مجهز به کانوکش و جوجه گردان قوی می باشد. قابلیت برنامه ریزی و تنظیم دما و نمایشگر دیجیتال بهمراه 9 برنامه پخت از پیش تعریف شده استفاد از این محصول را راحت و کاربر پسند کرده است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا