خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید جاروبرقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید جاروبرقی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

در حال حاضر جاروبرقی عضو جدانشدنی و ثابت هر خانه محسوب می شود. به گونه‌ای که خانم‌ها برای خرید جهیزیه خود هیچ گاه آن را فراموش نمی کنند. پیشرفت علم و تکنولوژی، باعث شده است زندگی انسان‌ها به سمت و سوی آسایش و آرامش بیشتر پیش برود. شاید بتوان گفت، بی شک یکی از اصلی ترین اختراعات بشر، جاروبرقی است. چون خرید جاروبرقی و استفاده از آن در عین راحتی، بسیار پرکاربرد هم خواهد بود.

گذشتگان ما برای نظافت منزل از جارو دستی استفاده می کردند. وسیله ای که کار کردن با آن بسیار طاقت فرسا بود، به گونه اب که فرد در آینده به مشکلاتی از قبیل: کمردرد، گردن درد و… دچار می شد. اما بهره بردن از جاروبرقی باعث می شود که در مدت زمان کم، منزلی پاکیزه و زیبا داشته باشید.

به دلیل تنوع بالای جنس و کیفیت این وسیله در بازار، انتخاب جاروبرقی باکیفیت و مقرون به صرفه تا حدودی سخت است. به همین دلیل ما در این مطلب، قصد دارد که برای انتخاب درست جاروبرقی به شما کمک نماید. پس با ما همراه باشید.

ساختار جاروبرقی

اجزای این محصول به دو قسمت کلی تقسیم می شود:

  • الکتریکی: اجزای الکتریکی به کار رفته در ساختار جاروبرقی شامل استاتور، کلکتور و جاروبک ها می باشد.
  • مکانیکی: اجزای مکانیکی به کار رفته در جاروبرقی شامل سیم جمع کن، مخزن زباله و فیلتر می باشد.

انواع جاروبرقی

  • هتلی
  • نیمه صنعتی
  • صنعتی
  • خانگی

جاروبرقی هتلی

جارو برقی هتلی در دو نوع موجود می باشد، سیستم مرکزی و مخزن دار متحرک. نمونه سیستم مرکزی که با نام جاروی مرکزی شناخته می شود، امکان استفاده چند کاربر وجود دارد. به این نحو که جاروبرقی قوی در ساختمان‌های بزرگ به کار رفته و در یک محل ثابت قرار می‌گیرد. این جاروی مرکزی توسط دریچه های تعیین شده از طریق لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع جاروبرقی بسیار بادوام تر و مقاوم تر نسبت به سایر مدل های این محصول می باشند.

در نمونه مخزن دار متحرک جاروبرقی های هتلی مانند سایر جاروبرقی ها البته با توان بالاتر می باشند.

جاروبرقی نیمه صنعتی

جاروبرقی های نیمه صنعتی دارای ظاهری ساده و مخزن سطحی می باشند. به دلیل وجود موتور پر قدرت توانایی جاروکشی بدون هیچ مسئله‌ای با مدت زمان طولانی را دارند. با ادامه مقاله راهنمای خرید جاروبرقی خانگی همراهمان باشید.

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی قوی ترین نوع این محصول می باشد. زیرا با در نظرگرفتن ویژگی های کارخانه های صنعتی، زباله ها و میزان آلودگی می‌خواهد کشیده شود، طراحی و تولید می‌شوند.

جاروبرقی خانگی

این جاروبرقی ها در واقع همان دستگاه‌های هستند که در این مقاله می خواهیم مورد بررسی قرار دهیم.

انواع جارو برقی خانگی

جاروبرقی های خانگی دارای انواع مختلف با ظاهر متفاوت و البته کارایی منحصر به فرد می باشند، که شامل موارد زیر هستند؛

  • ایستاده ( عصایی )
  • شارژی
  • خوابیده
  • رباتی ( هوشمند )

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید جاروبرقی

جاروبرقی ایستاده

جاروهای ایستاده که به نوع عصایی هم شناخته می‌شوند، مدلی است که کیسه زباله، موتور، سری و دستگیره همگی در یک بدنه قرار گرفته و مهمترین ویژگی در آنها نداشتن خرطوم می باشد. با پیشرفت تکنولوژی در این مدل جاروبرقی تغییرات زیادی در موتور و مخزن به وجود آمده است. جاروهای عصایی به دلیل ظرفیت محدود مخزن زباله برای مکان هایی که مساحت بزرگی دارند، مناسب نیستند. عموماً فاقد سیم جمع کن بوده و به صورت دستی باید سیم را جمع کرد. در مدل پیشرفته‌تر، موتور امکان جدا شدن از بدنه را داشته تا بتوانید از بدنه به عنوان جاروی دستی استفاده کنید.

جاروبرقی شارژی

استفاده از جاروبرقی شارژی برای کارهای کوچک بسیار مناسب است. اکثراً بی سیم بوده و در تمیز کردن سریع و آسان کاربردی راحت دارند. جاروهای شارژی به عنوان یک مکمل عالی درکنار نمونه‌های دیگر جاروها می باشند.

جاروبرقی خوابیده

جاروهای برقی در این دسته به دو نوع کیسه‌ای و مخزنی تقسیم می‌شوند. دستگاه‌هایی که در این گروه دسته بندی می شوند، برای راحتی و آسایش استفاده کننده اهمیت ویژه ای قائل شده و امکانات زیاد و جمع و جوری که از آنها در منازل کوچک هم توانایی استفاده داشته و فضای زیادی را اشغال نکند را مهیا کرده اند. در جارو‌های کیسه‌ای برای نگهداری گرد و خاک و زباله‌های جمع شده از کیسه ای که جنس آن پارچه، پلیمر و کاغذ است،استفاده می‌شود. از ویژگی‌های دیگر جاروبرقی های دارای کیسه به لوله تلسکوپی و سری های متنوع می توان اشاره کرد.

وجود کابل برق بلند، خرطومی و لوله اصلی محدود عملکرد دستگاه را بسیار بالا برده است. در جاروبرقی های مخزنی مکانی برای نگهداری گرد و خاک و زباله‌های جمع شده، از مخزن پلاستیکی شفاف استفاده شده است، که گرد و خاک به صورت فشرده جمع می شود.

جاروبرقی هوشمند

این نمونه جاروبرقی عملکردی هوشمندانه داشته و نیازی به کمک شما برای کارایی بهتر ندارد. البته این را هم بهتر است بگوییم که اگر سطح ناصافی در مقابل آنها باشد، امکان گیر کردنشان وجود دارد.

جاروبرقی ها در هر دسته ای که باشند، می‌توانند امکانات جانبی متفاوتی داشته باشند. این لوازم جانبی هر مدلی را نسبت به مدل دیگر برتری می دهد. وجود هر یک از لوازم جانبی بر روی عملکرد و راندمان دستگاه تاثیر می گذارد.

اگر عزمتان را برای خرید جزم کرده اید، باید بدانید که این دستگاه وسیله ای تزئینی نیست که بعد از مدتی آن را تعویض کنید. به دلیل اینکه جاروها ارتباط مستقیم با تمیزی منزل و محل زندگی‌تان دارد، باید توجه بسیاری در خرید آن داشته باشید. برای اینکه بتوانید خرید خوب و رضایت بخشی داشته باشید، در درجه اول نیازهای خود را شناسایی کرده و سپس نکات مهم در خرید آن را رعایت نمائید.

نکات مهم هنگام خرید جاروبرقی

قدرت

از شکل ظاهری و  امکانات متفاوت در جاروبرقی که بگذریم، مهمترین ویژگی در تهیه این محصول میزان قدرت و مکش آن می‌باشد. هر چه میزان قدرت در جاروبرقی بیشتر باشد، مکندگی دستگاه بیشتر شده و عمل جارو کردن را آسان‌تر می‌کند. به طور کلی جاروبرقی های کیسه دار دارای قدرت مکش بالایی بوده که مناسب برای فرش های ضخیم و پرزدار می باشد. اگر مکش جاروبرقی کیسه دارتان کم شده، لازم است که تخلیه شود. جاروبرقی های معمولی میزان توان متفاوتی دارند که از 1300 تا 2200 متغیر است. میزان ریخت و پاش، تعداد اعضای خانواده و حتی سن  آنها بر روی تعیین میزان توان تاثیر گذار می باشد.

میزان صدا

از قدیم جاروبرقی ها دستگاه هایی پرسروصدا شناخته شده‌اند. این میزان صدا به دلیل صدای بلند موتور و مکیدن هوا از طریق لوله ها صورت می گیرد. با اینکه استفاده از جاروبرقی ها در طول روز مداوم و پیوسته نیست، اما باز هم بلند بودن صدا باعث آزار می شود. شرکت های تولیدی این محصول با پیشرفت تکنولوژی در سایر قسمت‌ها تلاش زیادی در برطرف کردن میزان صدای موتور تمرکز کرده اند.

در حقیقت تفاوت چندانی بین جاروهای کیسه دار با مخزنی وجود ندارد. بلکه هرکدام میتواند از نمونه دیگر صدای بلندتری تولید کند. در واقع میزان صدا در جاروبرقی به عایق بودن و نبودن بدنه بستگی دارد. برخی شرکت‌های معتبر با تولید جاروبرقی های گران قیمت سعی در کاهش و یا حذف صدا داشته اند. در این نمونه دستگاه ها با استفاده از مایعات در اطراف موتور باعث حذف حداکثری صدای موتور می شوند. برای برخی از افراد حذف صدا در برابر قیمت بیشتر ارزش ندارد. این افراد صبر و تحمل  را در برابر صدای تولید شده ترجیح می دهند.

وزن جاروبرقی

هنگام خرید جاروبرقی مسئله مهمی که باید مورد بررسی قرار گیرد، میزان وزن این دستگاه می باشد. زیرا به دلیل نحوه کارایی جاروبرقی ها در هر بار استفاده ناچار به جابجایی های مکرر در آن می‌شوید. اگر این وسیله وزن سنگینی داشته باشد، کار نظافت را دشوار و خسته کننده کرده و با مرور زمان باعث آسیب رسیدن و فرسوده شدن اعضای بدن می‌شود. پس توجه ویژه هنگام خرید به این مسئله داشته باشید.

زیبایی

لازم به توضیح و گفتن نیست که جاروبرقی چقدر در ظاهر دکوراسیون منزل تاثیر گذار می باشد. در سال‌های اخیر برندهای معتبر دست به تولید جاروبرقی های شیک با کارآیی بالا تولید و روانه بازار کردند، که دیگر نیازی نباشد این وسیله ارزشمند را در هر جایی از منزل پنهان کرد.

فیلتر هپا HEPA

به‌طور حتم نام فیلتر هپا ( HEPA ) به گوشتان خورده است. وجود این فیلتر در برندهای معتبر جاروبرقی مانع از انتشار گرد و خاک در هوا می‌شود.

طول سیم

طول سیم در این نمونه از وسایل خانگی 6 الی 9 متر استاندارد می باشد. در غیر این صورت اگر دستگاه طول نامناسبی داشته باشد، در هر بار استفاده برای جاروکردن هر نقطه ناچار به تعویض جا و پریز دستگاه می شوید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید جاروبرقی

حرکت

به دلیل اینکه عملکرد خوب در جاروبرقی با حرکت های مداوم در هم آمیخته شده، باید به روان بودن چرخ های تعبیه شده در زیر دستگاه دقت کنید، تا جاروبرقی هنگام استفاده امکان مانور بیشتری داشته باشد.

نوع کیسه

نوع کیسه و جمع آوری زباله‌ها و گرد و خاک در جاروبرقی ها متفاوت می باشد. برخی دارای کیسه از جنس های مختلف بوده و برخی دیگر مخزن سر خود برای جمع آوری آشغال ها دارند. کیسه در جاروبرقی های کیسه ای می تواند قابل شستشو و یا یک بار مصرف باشند. برای حفظ سلامتی و بهداشت بهتر است که جاروبرقی امکان تعویض و یا استفاده از کیسه یکبار مصرف داشته باشد. منظور از یکبار مصرف نوع محصول بوده که امکان شستشو ندارد. کیسه های یکبار مصرف با پر شدن باید دور انداخته شوند.

نکته: توسط شانگر وضعیت کیسه می توانید به راحتی از وضعیت آن در دستگاه مطلع شوید.

تکنولوژی نانو سیلور

فیلتر بعضی مدلهای جاروبرقی از فناوری پودر نقره ( Nano Silver ) به کار گرفته شده است، که باعث جلوگیری از بوی نامطبوع، رشد باکتری و مانع بروز آلرژی هنگام استفاده می شود. در تکنولوژی های متعدد به کار رفته در جاروبرقی ها می توان به تمام اتوماتیک بودن ( این دستگاه قابلیت شارژ، اسکن کردن محیط و جاروکشی خودکار اشاره کرد. )

تعقیب کننده ( این محصولات هنگام استفاده کاربر را تعقیب کرده و نیاز به جابجایی توسط استفاده کننده ندارند. )، هوای امگا ( وجود این فناوری صدای دستگاه را 10 برابر کمتر می‌کند. )،  تکنولوژی Multi chamber ( این سیستم با ایجاد گردبادهای کوچک در مخزن، چندین بار گرد و خاک ها را تصفیه کرده و مانع مسدود شدن فیلترها می‌شوند. ) قابلیت Air safe ( این فرآیند تضمین می‌کند حتی ریزترین ذرات به بیرون نشت نکرده و غبار فقط داخل کیسه جارو بماند. )، فناوری کمپرسور ( با وجود کمپرسور که قدرت بالایی داشته و بسیار کم مصرف است می توان جاروکشی را به نحو احسن انجام داد. ) و در برخی جاروها علاوه بر مکندگی قابلیت درمندگی هم دارند. امکان دمندگی در جاروبرقی انجام برخی کارها مانند باد کردن بادکنک و سایر کارهای این چنینی را راحت می کند.

لوله

لوله های به کار رفته در جاروبرقی در دو نوع تلسکوپی و خرطومی می باشد، که هر کدام برای انجام کاری تعبیه شده اند. جنس لوله های تلسکوپی از فلز بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. شما نسبت به قد و نحوه استفاده به راحتی می توانید ارتفاع لوله تلسکوپی را تغییر دهید. اما لوله های خرطومی ساختمان انعطاف‌پذیر و پلاستیکی داشته که به راحتی در جابجایی دسته کمک شایانی می‌کند. طول لوله خرطومی باید استاندارد باشد، تا هنگام استفاده با مشکل روبرو نشوید.

دستگیره

دستگیره در جاروبرقی جزو قسمت های با اهمیت می باشد. زیرا این بخش ارتباط مستقیم با شخص دارد. طراحی دستگیره باید به نحوی باشد که نیروی کمتری را به دست مصرف‌کننده وارد کند.

کنترل روی دسته

وجود کنترل قدرت موتور و کلید خاموش/روشن بر روی دسته از قابلیت های بسیار مفید در جاروبرقی ها می باشد.

لوازم جانبی جاروبرقی

سری های مختلف در یک جاروکشی خوب بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اغلب جاروبرقی ها دارای سری های متعددی هستند. که شامل سری سنگ و پارکت، کنار دیوار، زیر مبل، تابلو و … بوده و کارایی را بسیلر راحت و آسان می کند.

گارانتی

ما در این مقاله راهنمای خرید جاروبرقی توصیه می کنیم، هنگام خرید به مدت زمان گارانتی و وجود نمایندگی‌های معتبر در محصول اطمینان حاصل نمائید، تا در صورت مشکل با ضمانت نامه دستگاه بتوانید از امکانات نمایندگی بهره ببرید.

قیمت خرید جاروبرقی

با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا، با اینکه انواع جاروبرقی ها در واقع یک عمل را انجام می‌دهند، اما وجود امکانات متعدد در بازدهی دستگاه تاثیر گذاشته و عملکرد آن را متفاوت می‌کند. پس با توجه به میزان توان پرداخت، جاروبرقی که بیشترین قابلیت ها را دارد، انتخاب و خریداری نمائید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید جاروبرقی گفته شد، می توانید جاروبرقی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه جاروبرقی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی رباتیک دریم مدل L10s Pro Ultra خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با جارو برقی Dreame L10s Pro Ultra پس از اتمام پاکسازی، صرف زمان و تلاش اضافی برای جاروبرقی را فراموش کنید. همچنین راحتی تمیز کردن لبه به لبه خودکار و بدون دردسر را تجربه کنید. از مزایای این جارو می توان به مخزن آب بزرگ برای تمیز کردن طولانی تر اشاره کرد. یکی دیگر از مشخصه های این جارو، خاصیت Heat این جارو است که تا دمای 58 درجه سانتیگراد می رسد که برای یک جارو با خاصیت خودتمیزشوندگی یکی ویژگی منحصر به فرد است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی دریم مدل L20 Ultra خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame L20 Ultra پرچم دار جدید شرکت دریم، یکی از نوآورانه‌ترین جارو رباتیک‌هایی‌ست که بعد از روبوراک S7 MaxV Ultra در اواخر سال 2023 معرفی شد. این جاروی هوشمند نسبت به جارو هوشمند Dreame L10s Ultra دارای قدرت مکش بالاتر، طراحی زیباتر، عمر باتری بیشتر، ترکیب جارو و تی‌کشی کارآمدتر و اپلیکیشنی با امکانات بسیار وسیع‌تره.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی تکنوهاوس مدل vc24-top-P883 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی تکنوهاوس مدل VC24-Top-P883 یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی شرکت تکنوهاوس است. این دستگاه از نوع جاروبرقی های کیسه دار است. قدرت مکش این مدل جاروبرقی تکنوهاوس 2400وات می باشد. گنجایش این مدل جاروبرقی 4 لیتر است و به همین دلیل حجم زیادی را در خود قرار می‌دهد. لوله تلسکوپی دستگاه امکان کوتاه و بلند شدن دارد. فیلتر این جاروبرقی HEPA می باشد که با ویژگی بالا برای عملکرد بهتر، تمام گرد و غبار را به خوبی به خود جذب می کند و مانع از پخش شدن در محیط می شود.جاروبرقی تکنوهاوس دارای حدود 7 متر کابل برق است و شعاع عملکرد آن نیز 11 متر می باشد. همچنین این جاروبرقی دارای ویژگی مانند نشانگر پر بودن مخزن، فیلتر قابل شستشو، نمایشگر LED می باشد. دسته این مدل جاروبرقی ارگونومیک می‌باشد که باعث سهولت در استفاده از آن می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی آ ا گ مدل VX82-1-2CR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی آاگ مدل VX82-1-2CR نسل جدیدی از جاروبرقی های آاگ است که در اواخر سال 2022 وارد بازار شده است سری VX82 از امکانات بسیار بالایی برخوردار است که جای هیچ سوالی را برای مصرف کننده نگذاشته است. کیفیت بی نظیر در کنار آپشن های بسیار بالا تبدیل به یکی از جذابترین و پرفروشترین محصول برند آ ا گ در سراسر اروپا و آمریکا شده است. این سری از جاروبرقی های آ ا گ در رنگهای جذاب تولید شده است.در ادامه مطلب به امکانات ویژه ی این غول آلمانی میپردازیم. فناوری SMARTMODE هوشمند به طوری که دیگر نیازی به تغییر قدرت مکش به صورت دستی نباشد، VX82 به طور هوشمند سطح های مختلف را در حالت هوشمند تشخیص می دهد و به طور اتومات قدرت مکش را به صورت بهینه تنظیم می کند. فرش ها و کف های سخت را می توان یکدست و بدون وقفه به راحتی و بدون دردسر جارو کرد جاروبرقی های سری VX82 آ ا گ سازگار با محیط زیست هستند و 92% در محیط زیست قابل بازیافت هستند که این امر باعث خواهان زیاد این سری شده است و همچنین این سری جزو کم مصرفترین جاروبرقی های دنیا هستند.لازم به ذکر است که این دستگاه دارای فیلتر بهداشتی HEPA13 میباشد که هم قابل شستشو و هم ضد حساسیت برای افرادی که آلرژی دارند میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی امرسان مدل EV6030 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی مدل « EV6030 » محصولی پرقدرت و کاربردی از برند « امرسان » است. این جاروبرقی با توان موتور 3000 وات و قدرت مکش بالا انواع زباله و غبار را از سطوح مختلف جمع‌آوری می‌کند. میزان توان دستگاه را می‌توان با استفاده از ولومی که روی آن قرار گرفته است تنظیم کرد.این جاروبرقی دارای لوله‌ی تلسکوپی با اندازه‌ی تنظیم‌پذیر است بر روی بدنه دستگاه، دو دکمه برای قطع و وصل جریان برق و جمع‌کردن سیم برق تعبیه شده است. علاوه بر این می‌توانید میزان مکش دستگاه را از قسمت بالایی آن تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی میله مدل C3 SGDF3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهندسی پیشرفته جارو برقی میله به شما کمک میکند تا پاکیزگی مدرنی را تجربه کنید. یک مجموعه از ویژگی های عالی با طراحی مدرن و ارگونومیک در کنار استفاده راحت از جارو کشیدن شما را وبسته به جارو برقی میله میکند. موتور قدرتمند پاورلاین با توان 890 وات مکش عمیق و بدون بو را ایجاد کرده و باعث حداکثر تمیزی سطوح شما میشود. تصفیه استثنایی این جاروبرقی از طریق کیسه های گرد و غبار Miele HyClean تا 99.9 درصد گرد و غبار را جذب کرده و باعث حفظ قدرت موتور شده و هوای خروجی را نیز تمیز نگه میدارد و بنابراین می توانید با سهولت نفس بکشید. دور تا دور جارو برقی میله با سپر نرمی حفاظت شده تا از برخورد با اثاث و مبلمان شما در امان باشد و آسیبی به آنها نرسد. سه عدد سری جانبی نیز درون دستگاه گنجانده شده تا همواره در دسترس و کنار شما باشد. لوله تلکسکوپی جهت کوتاه و بلند کردن و سیم بلند جارو برقی میله باعث کارکرد جارو برقی تا شعاع 12 متر شده و شما را بی نیاز از تعویض سوکت برق در خانه میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی آ ای سی اچ مدل AECH 3000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جاروبرقی دارای ابعاد 280×530×225 میلی‌متر و وزن 6.8 کیلوگرم است. این جاروبرقی از نوع کیسه‌ای است و به شما امکان می‌دهد تا بتوانید چندین بار تمام منزل را نظافت کنید. شما می‌توانید با کمک نشان‌گر جاروبرقی از پر شدن کیسه مطلع شوید و آن را تخلیه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از کیسه یک‌بارمصرف، در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای این جاروبرقی قدرت موتور آن است. این موتور از توان مصرفی 2400 وات بهره می‌برد و یک جاروبرقی عالی برای مصارف خانگی به شمار می‌رود. امکان تنظیم قدرت مکش برای این جاروبرقی فراهم شده است تا شما با توجه به نیاز خود و سطح مورد نظر قدرت مکش را تغییر دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی سانی مدل TURBO FERRARI خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با انتخاب یک جارو برقی مناسب می‌توانید تمیز کردن خانه یا حتی محیط کار را به فعالیتی راحت‌تر و حتی لذت بخش تبدیل کنید. در انتخاب جارو برقی هم باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. جارو برقی‌ای که انتخاب می‌کنید، باید قدرت تمیزکنندگی بالایی داشته باشد و از مخزن بزرگی بهره ببرد تا بتوان فضای بیشتری را تمیز کرد. یکی از جارو برقی‌های خوب و با کیفیتی که می‌توانید آن را خریداری کنید، جارو برقی سانی مدل TURBO FERRARI است. این محصول با دارا بودن فیلتر هپای قابل شستشو و لوله کنفی طرح بوش و رنگ بندی متنوع و زیبا می تواند دستیاری فوق العاده برای شما عزیزان باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی فانتوم مدل Pratic SP 1200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول با قدرت مکش بالا، تمیز کردن آسان و سریع را تضمین می کند. به لطف بدنه جداشدنی آن، در مناطقی که تمیز کردن آن دشوار است بسیار مفید است. وجود بدنه موتور در بالا مزیتی را در نظافت مکان هایی مانند سقف و زیر صندلی ها ایجاد می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی سطلی اِمل مدل mvc 4700 AEG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مخزن جاروبرقی emel 4700 دارای ظرفیت 21لیتری بوده و امکان استفاده از دو نوع کیسه داِئم و یکبار مصرف را فراهم می کند که ظرفیت بالای کیسه موجب کاهش دفعات تخلیه کیسه می‌شود. نصب موتور در درب این جارو برقی سهولت در شستشوی مخزن و کیسه را فراهم کرده است. موتور این جاروبرقی AEG المان می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی سایا مدل Lotus-LVC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی «سایا» مدل «Lotus» یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی خانگی این شرکت است. این دستگاه از نوع جاروهای کیسه‌دار است و با برخورداری از موتور قدرتمند 2000 وات به آسانی آشغال‌ها را از سطوح مختلف جمع‌آوری می‌کند. جاروبرقی Lotus امکان استفاده به همراه پاکت‌های کاغذی یکبار مصرف و همچنین کیسه‌های پارچه‌ای را دارد. سیم جاروبرقی شش متر طول دارد و به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به عوض‌کردن پریز برق، فضایی به شعاع 9 متر را جاروکشی کند. جاروبرقی مدل Lotus قابلیت تنظیم میزان قدرت مکش را از طریق دکمه‌ی ولومی روی بدنه دارد و همچنین مانند اکثر جاروبرقی‌های امروزی دارای ویژگی سیم‌جمع‌کن خودکار است. چراغ نشانگر روی بدنه شما را از پرشدن مخزن مطلع می‌کند. برخورداری از سری‌های مختلف کوچک و بزرگ مانند برس گردگیر، گوشه پاک کن و گردگیر مبل، از دیگر ویژگی‌های کاربردی این مدل است که باعث‌شده انواع سطوح با این جارو قابل تمیزشدن باشند. لازم به ذکر است سایا در این مدل از فیلتر میکروکربن استفاده کرده است تا هوای خروجی از دستگاه عاری از گرد و خاک باشد. لوله تلسکوپی جاروبرقی Lotus از جنس فلزی با آبکاری کروم بوده که ضمن استحکام مناسب از زیبایی چشم نوازی نیز برخوردار است. سیستم چرخ های روان این جاروبرقی برای حرکت بر روی تمامی سطوح مناسب می باشد. جاروبرقی Lotus یک جاروبرقی با طراحی زیبا و موتور قدرتمند و برچسب مصرف انرژی رده A بوده که استفاده از آن را برای کاربری روزمره در منزل به یک انتخاب ایده آل تبدیل نموده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی ایکس ویژن مدل ولومی 5030 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی ایکس ویژن مدل 5030 یک جاروبرقی فوق قدرتمند ساخت شرکت مادیران است که به تازگی وارد بازار شده است.جاروبرقی ایکس ویژن مدل 5030 در دو مدل ولومی (آنالوگ) و دیجیتال وارد بازار شده که مدل ولومی آن، از یک ولوم چرخشی برای تنظیم قدرت مکش استفاده میکند.این جاروبرقی توان مکش خالصی برابر با 650 وات دارد که جز قدرتمند ترین های بازار جاروبرقی های ایرانی به شمار میرود. جاروبرقی ولومی ایکس ویژن در حالی که 2500 وات توان مصرفی دارد، با صدایی بسیار کم، معادل 78 دسی بل ، کار خود را انجام میدهد که امکان استفاده در ساعات پایانی شب را امکان پذیر میکند.یکی از قابلیت های جذاب و منحصر به فرد این محصول سنسور محافظ هوشمند موتور می باشد، زمانی که به هر دلیل دهانه ورودی مسدود شده باشد این سنسور فعال شده و با باز کردن یک کانال هوای مجزا از فشار بیش از حد به موتو و سوختن آن جلوگیری می نماید.همینطور در صورت داغ شدن بیش از حد موتور، موتور به طور اتوماتیک به مدت 30 دقیقه خاموش میشود تا از آسیب آن جلوگیری کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی سطلی تیوا کد 3400 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی سطلی تیوا مدل 3400 Tiwa با حداکثر توان 1400 وات ساخت کشور ایران این جاروبرقی یکی از بهترین جارو برقی ایرانی با قیمت ارزان و کیفیت عالی مناسب برای جهیزیه عروس بوده که علاوه بر دارا بودن فیلتر موتور دارای میکروفیلتر سازگار با محیط زیست نیز می باشد.فیلترهای موجود در جاروبرقی سطلی تیوا مدل 3400 شامل فیلتر هپا جهت جلوگیری از انتشار گرد و غبار در هوای خروجی از دستگاه و جلوگیری از بروز آلرژی در افراد حساس و فیلتر محافظ موتور جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل موتور بوده که بر بازده و عمر دستگاه می‌افزاید.جارو برقی سطلی تیوا 3400 دارای سیم جمع کن نیمه اتومات است که در هنگام عدم استفاده از آن می توان سیم را جمع کرد.این جارو برقی دارای کابل 6 متری می باشد و در رنگهای متنوع و استاتیک تولید می گردد. این دستگاه با مکش بسیار بالایی که دارد خیلی سریع محیط را تمیز و هرگونه گرد وغبار را از بین می برد.یک جاروبرقی سطلی خوب، باکیفیت، نام آشنا و باسابقه و مجبوب مصرف کنندگان; ساخت ایران می باشد که در صورت رضایت بسیاری از متشتریان خود را یدک می کشد و همواره مورد توصیه آنها با سایر دوستان و آشنایان نیز هست. از مزایای این جاروبرقی امکان استفاده همزمان از پاکت و کیسه های یکبار مصرف را نیز دارا می باشد که این امر سهولت نظافت و تخلیه جاروبرقی را سبب می گردد. همچنین شما براحتی می توانید مخزن و بدنه این جارو را شستشو کنید.توجه داشته باشید که دستگاه برای کاربرد تر و خشک ساخته نشده است و فقط برای جارو کردن سطوح خشک طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی فانتوم مدل PRATIC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروکردن از امور مهم در تمیز نگه‌ داشتن محل زندگی و کار است. یکی از مهم‌ترین وسایل در جهیزیه‌ی خانم‌ها و یکی از اولین ملزومات ادارات و شرکت‌ها و حتی مغازه‌ها جاروبرقی است. استفاده از جاروبرقی کوچک و اصلاحا دم دستی برای منزل بسیار کمک کننده است .جاروهای برقی برای جمع‌آوری خاک و آشغال از روی زمین و میز و صندلی و حتی برای پاک‌کردن گردوخاک از پرده‌ها و رومبلی‌ها استفاده می‌شوند. جاروبرقی فانتوم مدل پراتیک-اس ساخت ترکیه جزو جاروهای سطلی و بدون کیسه هست که این جاروها به تعویض نیاز ندارند و کافی است سطل پر از آشغال خالی شود. از مزایای جاروبرقی فانتوم می‌توان به زیبایی، عملکرد بالای موتور، سبکی و راحتی استفاده اشاره کرد. به راحتی بتوان آن را در کمد قرار داد و در حین استفاده پارویی و دسته ها را به راحتی وصل نمود. این محصول به لطف ساختار جدا شونده ای که برای آن طراحی شده است در نقاطی که به سختی تمیز میشوند بسیار مفید است.جاروبرقی فانتوم با قدرت مکش بالا، تمیز کردن آسان و سریع را فراهم می کند. قرار گرفتن بدنه موتور در قسمت بالایی، مزیتی را در نظافت مکان هایی مانند سقف، گوشه ها و زیر مبل و کابینت ها را ایجاد می کند.با کیسه گرد و غبار ، که حتی به راحتی می تواند کوچکترین گرد و غبار را نیز تمیز کند.این جارو برقی به دلیل توانایی جمع آوری راحت موهای گربه و سگ برای خانه هایی که حیوانات خانگی در آن زندگی می کنند ایده آل است. همچنین این محصول ساختاری کوچک و ارگونومیکی دارد ، به راحتی می تواند در باریک ترین فضاها نیز جای بگیرد.قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. به این ترتیب می توان آن را به راحتی در بسیاری از مکان ها از جمله پشت در قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی روبوراک مدل S8 Plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جارو با پشتیبانی از داک خود خالی کن پس از تمیز کردن رفا بیشتری را برای شما فراهم می کند. به عبارتی این جاروبرقی به طور خودکار خود را در کیسه گرد و غبار 2.5 لیتری خالی می کند و تا 7 هفته خاک و گرد و غبار را برای راحتی شما ذخیره می کند و شما را برای مدت طولانی تری از کارهای کثیف دور نگه می دارد. همچنین این جارو دارای برس DuoRoller است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی زنیت مدل VCZ800M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی مدل VCZ800M کد Diamond یکی دیگر از محصولات شرکت دوست‌ داشتنی Zenith بوده که از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این جارو به موتوری پرقدرت با توان مصرفی 2400 وات مجهز شده است که در عین حال صدای این مدل بسیار کم است. این مدل از نوع جارو‌های کیسه ‌دار بوده و گنجایش مخزن آن چیزی در حدود 3.5 لیتر است. این مدل دارای سه عدد سری است، لوله تلسکوپی و چرخش 360 درجه خرطومی آن از دیگر ویژگی‌های این محصول است. مهمترین ویژگی که می‌توان به آن اشاره کرد جنس کنفی لوله خرطومی آن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی سطلی دریم مدل Z10 Pro خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی‌های هوشمند نعمت بزرگی در زندگی امروزی ما هستند. افراد بسیاری به علت مشغله کاری یا دغدغه‌های روزمره فرصت جارو کشیدن منزل و جمع‌آوری آشغال‌های خانه را ندارند. در این حال است که جاروبرقی‌های هوشمند وارد میدان می‌شوند و تمام آشغال‌های منزل را بدون هیچ نگرانی پاک می‌کنند. جاروبرقی سطلی دریم مدل Z10 Pro یک محصول پر قدرت است. شرکت دریم یکی از زیرمجموعه‌های برند شیائومی است که شما می‌توانید این محصول را با ضمانت این برند خوش‌نام خریداری کنید. این جاروبرقی رباتیک دارای توان مصرفی 1000 وات بوده که خیال شما را از بابت توان و کارایی بالای خود راحت می‌کند. همچنین مخزن این دستگاه 4 لیتر است که می‌تواند حتی موهای موجود روی زمین را نیز پاک کند و درنهایت شما قادر به شست‌و‌شوی فیلتر آن با آب هستید. وجود داک شارژ ایستاده مدل Z10 Pro باعث شده تا دستگاه زمانی که احساس کمبود باتری کند به سمت داک برای شارژ شدن برود.

با هوشمندی منزل خود را تمیز کنید

شرکت دریم زیرمجموعه شرکت شیائومی است که در زمینه تولید جارو فعالیت دارد. جاروبرقی رباتیک Dreame Bot Z10 Pro یکی از مدل‌های بالا رده کمپانی دریم محسوب می‌شود که از قدرت مکش بالا، مخزن ثانویه 4 لیتری، عملکرد هوشمند و سیستم ناوبری سه‌بعدی بهره می‌برد. در ادامه بیشتری به معرفی آن می‌پردازیم.

ویژگی‌های این ربات کوچک

جاروبرقی رباتیک Dreame Bot Z10 Pro قدرت مکش فوق‌العاده عالی 4000 پاسکالی را ارائه می‌دهد که تقریباً دو برابر بیشتر از جاروبرقی رباتیک‌های معمولی است. این جارو دارای مخزن ثانویه 4 لیتری بر روی داک شارژ است که قادر به جمع‌آوری گردوغبار منزل شما تا 65 روز است. وقتی مخزن زباله ربات پر شد، به سمت داک شارژ رفته و در عرض 10 ثانیه، محتوای مخزن خود را به مخزن 4 لیتری ثانویه انتقال می‌دهد. هنگامی که باتری کم باشد ربات به داک شارژ برمی‌گردد، شارژ می‌شود و سپس به‌طور هدفمند به آخرین مکانی که تمیز کرده است بازمی‌گردد تا ادامه تمیز کردن را انجام دهد. همچنین باتری 5200 میلی‌آمپری به‌کاررفته در این جارو رباتیک تا 150 دقیقه شارژ دهی دارد. این زمان برای نظافت کامل مساحتی معادل 250 مترمربع کافی خواهد بود. موتور بدون جاروبک به‌ کار رفته در این جاروبرقی رباتیک توسط شرکت ژاپنی Nidec ساخته شده است و عمر بالایی دارد. همچنین این جاروبرقی رباتیک از سیستم ناوبری پیشرفته Lidar بهره می‌برد. این سیستم با استفاده از اسکن یکپارچه لیزری و سپس ترسیم نقشه‌های سه‌بعدی از فضای اتاق، امکان شناسایی بهترین مسیرها برای نظافت را در اختیار جاروبرقی رباتیک قرار می‌دهد. علاوه بر این، این محصول مجهز به سیستم کاهش نویز 5 لایه است، بنابراین صداهای ناخوشایند جذب می‌شود.

اپلیکیشن Mi Home فرمان دست شما

شیائومی برای پشتیبانی از وسایل هوشمند خود از اپلیکیشن  Mi Homeاستفاده می‌کند تا کاربران با استفاده از آن بتوانند وسایل هوشمند خود را به‌خوبی مدیریت کنند. به لطف پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Home، کاربر می‌تواند از طریق گوشی خود نظارت دقیقی روی عملکرد جارو رباتیک داشته باشد و تنظیماتی از قبیل برنامه تمیز کردن، انتخاب مناطق برای تمیز کردن، قدرت تمیز کردن، پاک کردن حجم آب و دیوارها و مرزهای مجازی را تنظیم کند.

تی کشی تمیز منزل

 جاروبرقی رباتیک Dreame Bot Z10 Pro از قابلیت تی کشی نیز پشتیبانی می‌کند. مخزن آب 150 میلی‌لیتری در این محصول امکان تی کشی تا مساحت 170 متر را در اختیار جارو رباتیک قرار می‌دهد. مخزن جمع‌آوری گردوغبار نیز از ظرفیت 400 میلی‌لیتری بهره می‌برد. این محصول دارای فیلتر با کارایی بالا (HEPA 11) است که ذرات گردوغبار 3 میکرومتری را جذب می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جارو برقی رباتیک میجیا مدل 1C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی MIJIA Robot 1C به یک مخزن کنترل الکترونیکی هوشمند داخلی مجهز شده است و از قدرت مکش فوق العاده‌ای 2500Pa برخوردار است. از پیشرفت‌های موجود در این ربات جاروبرقی جدید می‌توان به سیستم ناوبری آن اشاره کرد که مسیریابی را در این مدل امکان پذیر خواهد کرد. این مدل مجهز به یک سیستم پیمایش بصری با سرعت بالا است که جمع‌آوری ذرات ریز را با سرعت 30،000 در ثانیه تسهیل خواهد کرد. این محصول همچنین کمک می‌کند تا به سرعت، اطلاعات مختصات یک ذره شناسایی شود و به سرعت از زمین برداشته و جمع‌آوری خواهد شد. استخراج ویژگی‌های پیچیده فضا و ایجاد نقشه‌های مختصاتی، کار جمع آوری و تمیز کردن سطح زمین را سریعتر و دقیق‌تر کرده است. این ربات جاروبرقی با عملکرد و کارایی دقیقی ارائه شده است و همچنین از یک سنسور دوربین حرفه‌ای Omnivision برای شبیه‌سازی الگوریتم شبکه عصبی استفاده می‌کند. این مدل با سرعت محاسبه مسیر 50 بار در ثانیه ارائه شده است و این موضوع دقت و کارایی بالایی را به ارمغان می آورد. درمورد سخت افزار این محصول باید بگوییم که، جاروبرقی ربات Mijia از یک تراشه پردازش داده چهار هسته‌ای CortexTM-A7 و همچنین واحد پردازش تصویر دو هسته‌ای Mali-400 بهره برده است. همچنین الگوریتم VSLAM دارای قدرت محاسبات بیشتری در این جاروبرقی خودکار خواهد بود. این قابلیت می‌تواند موقعیت دقیق ربات را در زمان واقعی پیدا کند و به صورت هوشمندانه مسیر کار را ترسیم خواهد کرد.برای مکش نیز در این جاروبرقی، از یک موتور قدرتمند و با برس ژاپنی NIDEC با مکش قوی 2500Pa استفاده شده است. علاوه بر این، جاروبرقی MIJIA Robot مجهز به مخزن هوشمند کنترل 200 میلی لیتری الکترونیکی است. در نتیجه هنگام کار وضعیت مخزن به طور خودکار بررسی و کنترل خواهد شد. این محصول برای جمع‌آوری آب از سطح زمین نیز کاربردی خواهد بود. در این ربات جاروبرقی، 15 سنسور مختلف با دقت بالا قرار گرفته است که این سنسورها اجازه می‌دهند تا ربات بهتر با محیط سازگار شود در نتیجه از سقوط و برخورد با موانع جلوگیری خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پتو ژله ای به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ913 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در حال حاضر یکی از بهترین جاروبرقی‌های کیسه دار قابل تهیه در بازار، سری «CJ910» شرکت «پاناسونیک» است. محصولات این سری، در مواردی چون ارگونومی، آسایش کاربر و کارایی بالا محصولاتی ویژه و قابل اطمینان هستند. از مواردی که مهندسان پاناسونیک در طراحی این سری لحاظ کرده اند می‌توان به مواردی نظیر اضافه کردن عایق موتور، قابلیت قرارگیری لوازم جانبی روی دسته و کلیدهای بزرگ اشاره داشت. مدل CJ913 موتوری 2000 واتی دارد که مطمئنا با عایقی که برای آن در نظر گرفته شده، در حین کار صدای کمی از آن به گوش می‌رسد. در مجموع اگر خواستار محصولات باکیفیت هستید و دنبال یک جاروبرقی کیسه دار مطمئن و بادوام می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم سری CJ910 پاناسونیک را جدی بگیرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی «پارس خزر» مدل «VC-2500W» از محصولات شرکت پارس‌خزر است که از طراحی زیبا و قدرت بالایی بهره می‌برد. این جاروبرقی علاوه بر طراحی ظاهری شیک و زیبا، از کنترلر یا پنل کنترل ویژه‌ای نیز بر روی دسته بهره می‌برد. این پنل کنترل دیجیتال قابلیت تنظیم میزان مکش و حتی خاموش و روشن نمودن دستگاه را دارد که به سهولت استفاده از دستگاه می‌افزاید. مصرف‌کننده می‌تواند از کیسه‌ها یا پاکت‌های مختلف دائمی، کاغذی و ضد باکتری برای این مدل استفاده کند. علاوه بر این نشانگر میزان پر شدن مخزن نیز بر روی دستگاه تعبیه‌شده که به کمک آن ملاحظه خواهید کرد که چه زمان نیاز به تعویض پاکت کاغذی یا تخلیه کیسه دائمی دارید. فیلتر بهداشتی یا خروجی HEPA هم از دیگر مشخصات قابل‌توجه این مدل است که می‌تواند هوای خروجی را تا بیشترین حد تصفیه می‌کند. قابلیت چرخش 360 درجه لوله خرطومی، سیستم سیم‌جمع‌کن خودکار، قابلیت پارک لوله تلسکوپی در زیر و پشت دستگاه، و قدرت بالای مکش از دیگر مشخصات این محصول است که آن را به گزینه‌ای قابل‌تأمل برای مصرف‌کنندگان مختلف تبدیل می‌سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی مایدیا مدل VC-F570 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جارو برقی 570 مایدیا یکی از بهترین و با امکاناتترین و با کیفیت ترین جارو برقی های موجود در بازار میباشد . این جارو برقی داری یک فیلتر معمولی و یک فیلتر هپا است که باعث جلوگیری از پخش گرد و خاک در خانه میشود . قدرت این جارو برقی 2200 وات بوده که علاوه بر قدرت بالا دارای صدای پایینی نیز میباشد . کیسه این جارو برقی به دو صورت دائم و یکبار مصرف قابل استفاده است این جاروبرقی دارای سری های متفاوت برای گوشه ها و روی مبلمان رانیز دارا میباشد . همچنین این جارو برقی دارای طراحی بسیار زیبایی نیز است . شرکت مایدیا از دیرباز تولید کننده لوازم برقی آشپزخانه بوده که یک از بهترین و خوشنام ترین شرکت ها در این زمینه میباشد که تنوع کاری بسیار بالایی دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی رست ورلد مدل Queen خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی «رست ورلد» (REST WORLD) مدل «Queen» از قدرتی زیاد و کیفیتی مطلوب بهره می‌برد. این دستگاه که در ردیف جاروهای سطلی قرار می‌گیرد، گنجایش قابل‌ توجهی دارد و می‌تواند با توجه به کیفیت عملکرد و ویژگی‌هایش برای انواع منازل ویلایی، سالن‌های بزرگ همچون فروشگاه‌ها، مساجد و به‌ویژه رستوران و هتل‌ها مورد استفاده قرار گیرد. جاروبرقی رست ورلد مدل Queen از قطعات با کیفیتی ساخته شده که تضمین‌کننده‌ی عملکرد و طول عمر زیاد آن است. این مدل دارای سیم‌ جمع‌کن نیز هست که از مزایای این دستگاه محسوب می‌شود؛ برای استفاده از این قابلیت، پس از بیرون کشیدن کابل، بایستی به‌وسیله‌ی دستگیره‌ای که در بالای جاروبرقی قرار دارد، سیم را جمع کنید. گفتنی است، چرخ‌های پایه بسیار روان هستند و قابلیت چرخش 360 درجه‌ای دارند تا هنگامی ‌که آن را به ‌دنبال خود می‌کشید، واژگون نشود. این جاروبرقی دارای سری‌ های مختلفی هستند و هر کدام برای نظافت بخش خاصی طراحی شده‌اند. کابل 6 متری دارد که به انعطاف ‌پذیری دستگاه افزوده است؛ چرا که در نظافت محیط‌های بزرگ، می‌توانید به ‌راحتی و بدون نیاز به اتصال جاروبرقی به پریز نزدیک، نظافت را انجام دهید. مدل Queen به موتور دو پروانه تکنولوژی AEG آلمان مجهز شده است و قدرت موتور 1400 واتی واقعی دارد که نقطه‌ی قوت آن محسوب می‌شود؛ قدرت مکندگی این دستگاه در سطح ایدآلی قرار دارد و نظافت سریع و بی‌ دردسر را فراهم می‌کند. این محصول دارای یک لوله‌ی تلسکوپی است که به کاربر امکان تغییر ابعاد و تنظیم آن نسبت به محیط نظافت و قد خود را می‌دهد. مخزن جاروبرقی 18 لیتری است؛ جاروبرقی‌های سطلی مخزن بزرگی دارند که نقطه‌ی قوت آن‌ها به‌ شمار می‌رود و دیگر نیازی نیست که به دفعات محفظه را خالی کنید.همچنین امکان نصب کیسه یکبار مصرف فراهم شده است. جاروبرقی Queen آنتی استاتیک است؛ به عبارتی الکتریسیته ساکن جمع شده در پوسته دستگاه تخلیه می‌شود. این محصول دارای لوله کنفی باکیفیت است؛ این لوله کنفی از مواد درجه‌ی یک ساخته شده تا بسیار بادوام باشد و با استفاده‌ی چندین ساله و خمش‌های متداول آسیبی نبیند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی دوو مدل DVC-S22P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی ابزاری شگفت انگیز برای تمیز کردن فرش، مبلمان، اثاثیه یا لوازم داخلی خانه شما است. با کمک مکانیسم تمیز کردن خودکار، یک مزیت فوق العاده از صرفه جویی در زمان ارائه می دهد. جاروبرقی دوو مدل DVC-S22P محصولی متفاوت و کارآمد از برند دوو است که با توان مصرفی 2100 وات و قدرت مکش 650 وات به بازار عرضه گریده. فیلتر HEPA13 از مزیت های جاروبرقی دوو محسوب می شود این فیلتر در چند مرحله فیلتراسیون را انجام داده تا محیطی به دور از گرد و غبار و سالم را فراهم سازد و همچنین نقش مهمی در عملکرد دستگاه و قدرت مکش جاروبرقی دارد. میزان صدای تولید شده در این محصول 73 الی 75 دسی بل می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جارو برقی جنرال فیت مدل Parastoo 5300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی «جنرال فیت» (General Fit) مدل «Parastoo 5300» از قدرتی زیاد و کیفیتی مطلوب بهره می‌برد. این دستگاه که در ردیف جاروهای سطلی قرار می‌گیرد، گنجایش قابل‌توجهی دارد و می‌تواند با توجه به کیفیت عملکرد و ویژگی‌هایش برای انواع منازل ویلایی،سالن‌های بزرگ همچون فروشگاه‌ها، مساجد و به‌ویژه رستوران و هتل‌ها مورد استفاده قرار گیرد. جاروبرقی جنرال فیت مدل Parastoo 5300 از قطعات باکیفیتی ساخته شده تضمین‌کننده‌ی عملکرد و طول عمر زیاد آن است. این مدل دارای سیم‌جمع‌کن نیز هست که از مزایای این دستگاه محسوب می‌شود؛ برای استفاده از این قابلیت، پس از بیرون کشیدن کابل، بایستی به‌وسیله‌ی دستگیره‌ای که در بالای جاروبرقی قرار دارد، سیم را جمع کنید. گفتنی است، چرخ‌های پایه بسیار روان هستند و قابلیت چرخش 360 درجه‌ای دارند تا هنگامی‌که آن را به‌دنبال خود می‌کشید، واژگون نشود. این جاروبرقی دارای سری‌های مختلفی هستند و هر کدام برای نظافت بخش خاصی طراحی شده‌اند. کابل 6 متری دارد که به انعطاف‌پذیری دستگاه افزوده است؛ چراکه در نظافت محیط‌های بزرگ، می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به اتصال جاروبرقی به پریز نزدیک، نظافت را انجام دهید. مدل Parastoo 5300 به موتور دو پروانه تکنولوژی AEG آلمان مجهز شده است و قدرت موتور 1300 واتی دارد که نقطه‌ی قوت آن محسوب می‌شود؛ قدرت مکندگی این دستگاه در سطح ایدئالی قرار دارد و نظافت سریع و بی‌دردسر را فراهم می‌کند. دبی هوای این جاروبرقی 58dm3/sec است. این محصول دارای یک لوله‌ی تلسکوپی است که به کاربر امکان تغییر ابعاد و تنظیم آن نسبت به محیط نظافت و قد خود را می‌دهد. مخزن جاروبرقی 21 لیتری است؛ جاروبرقی‌های سطلی مخزن بزرگی دارند که نقطه‌ی قوت آن‌ها به‌شمار می‌رود و دیگر نیازی نیست که به دفعات محفظه را خالی کنید.همچنین امکان نصب کیسه یکبار مصرف هپا فراهم شده است. جاروبرقی Parastoo 5300 آنتی استاتیک است؛ به عبارتی الکتریسیته ساکن جمع شده در پوسته دستگاه تخلیه می‌شود. این محصول دارای لوله خرطومی باکیفیت است؛ این لوله خرطومی از مواد درجه‌ی یک ساخته شده تا بسیار بادوام باشد و با استفاده‌ی چندین ساله و خمش‌های متداول آسیبی نبیند.

طراحی و ساخت

جاروبرقی Parastoo 5300 از مدل‌های سطلی است و به‌دلیل ماهیتش، ابعاد نسبتاً بزرگی دارد. ابعاد این دستگاه 500 × 370 × 415 میلی‌متر است و فضای چندان زیادی را اشغال نمی‌کند. وزن آن 6.2 کیلوگرم است و نمی‌توان به‌آسانی آن را حمل کرد؛ البته در قسمت بالایی جاروبرقی، دسته‌ای بکار رفته و کاربر می‌تواند به‌وسیله‌ی آن 5300 را جابجا کند. بدنه‌ی این دستگاه از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است و در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود. این محصول با اینکه بدنه‌ای از پلاستیک باکیفیت دارد اما در حین بادوام است و به‌آسانی صدمه نمی‌بیند؛ البته اگر قصد استفاده از آن در محیط خشن دارید، احتمال خط و خش افتادن روی آن وجود دارد.

هرکدام از این توری‌ها نقش متفاوتی دارند؛ توری محافظه کیسه که در زیر کیسه دائمی قرار دارد، جهت تمیز ماندن کیسه از کرک و پرز جهت تنفس بهتر آن کاربرد  دارد؛ از سوی دیگر کیسه دائمی، محافظ ورود گردوغبار به داخل موتور است ناگفنه نماند که این کیسه قابل شستشو است. به خاطر داشته باشید این دو کیسه که همانند فیلتر عمل می‌کنند تأثیر بسزایی در طول عمر دستگاه دارند. مدل Parastoo 5300، مانند دیگر جاروبرقی‌ها به پایه‌های چرخی مجهز شده است تا کاربر مجبور نباشد همیشه آن را با خود حمل کند و در حین نظافت تنها جاروبرقی را به دنبال خود بکشد. این چرخ‌ها روان هستند و به‌راحتی حرکت می‌کنند، نقطه‌ی قوت این چرخ‌‌ها در طراحی 360 درجه‌ای آن‌ها است. با این چرخ‌ها هنگامی‌که جاروبرقی را به دنبال خود می‌کشید، با تغییر جهت واژگون نمی‌شود.

قابلیت‌ها

شرکت جنرال فیت جاروبرقی Parastoo 5300 را به موتور 1300 واتی مجهز کرده است. این موتور قدرت مکش بالایی دارد و برای نظافت نیازی نیست که بیش از یک بار سطح مورد نظر را جاروبرقی بکشید.   این محصول با موتور دو پروانه، دارای دبی هوای 58 dm3/sec است. جاروبرقی Parastoo 5300 از مخزن 21 لیتری بهره می‌برد و همین امر باعث شده تا برای محیط‌های بزرگ ایدئال باشد و دیگر نیازی نیست که در مدت زمان کوتاهی مخزن را خالی کنید. این محصول دارای کابل 6 متری است، با این کابل، هنگام نظافت محیط‌های بزرگ، مجبور نیستید، دوشاخه‌ی جاروبرقی را به نزدیک‌ترین پریز وصل کنید؛ این ویژگی انعطاف‌پذیری دستگاه را دوچندان کرده است.

جمع‌آوری کابل 6 متری پس از اتمام نظافت کار کسل کننده و وقت گیری خواهد بود؛ ازاین‌رو شرکت جنرال فیت، جاروبرقی 5300 را به سیم‌جمع‌کن مجهز کرده است؛ برای جمع کردن سیم کافی است، دستگیره‌ای که روی محفظه‌ی جاروبرقی قرار دارد را به‌صورت ساعت‌گرد بر چرخانید تا کابل جمع شود. این دستگاه از نظر کیفیت ساخت نقطه ضعفی را به خود نمی‌بیند؛ البته این کیفیت در عملکرد آن نیز تأثیر مستقیم داشته و طول عمر آن تضمین شده است. صدای تولید شده توسط Parastoo 5300 بلند نیست و در حدواندازه‌‌های متوسط است. در مدل‌های مشابه صدای تولید شده بسیار زیاد است؛ به‌طوری‌که از فاصله‌ی دور نیز شنیده می‌شود؛ اما از سوی دیگر شرکت جنرال فیت با طراحی دقیقی که در این محصول بکار برده توانسته تا میزان زیادی این نویز را کاهش دهد.

نتیجه‌گیری

اگر به دنبال جاروبرقی برای مصارف سنگین هستید تا محیط‌های بزرگی از قبیل رستوران و اماکن تجاری و ... را تمیز کنید، پیشنهاد ما Parastoo 5300 است؛ این محصول در کنار عملکرد بی‌نقص، کیفیت ساخت بالایی دارد. این دستگاه با قدرت موتور 1300 واتی که دو پروانه است و دبی هوای 58 dm3/sec دارد، می‌تواند با دقت بالایی نظافت را انجام دهد تا نیازی به جاروکشی دوباره نباشد. مجهز شدن این محصول به سری‌های متفاوت باعث شده تا کاربر بتواند به راحتی هر قسمتی را نظافت کند. گنجایش 21 لیتری این محصول از دیگر نقاط قوت آن محسوب می‌شود. در یک جمع‌بندی می‌توان گفت، اگر به دنبال جاروبرقی هستید که محیطی با مساحت زیاد را نظافت کنید، نوع سطلی برای شما ایدئال خواهد بود؛ در بین جاروبرقی‌های سطلی مدل Parastoo 5300 در برابر قابلیت‌ها و توانایی‌هایی که برای ارائه دارد با قیمت معقولی عرضه می‌شود. از نظر قیمت و توانایی، این محصول شرکت جنرال فیت نسبت به رقیبانش یک سروگردن بالاتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی کندی مدل KCV256 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از لوازم‌خانگی برقی که وجود آن در هر خانه‌ای اهمیت زیادی دارد، بدون شک جارو برقی است. این وسیله را می‌توان یکی از پرکاربردترین محصولات برای نظافت منزل معرفی کرد، بنابراین باید از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشد. جاروبرقی‌های کیسه‌دار و بدون کیسه، هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. مدل‌های کیسه‌دار تخلیه‌ی بهداشتی‌تری دارند و مدل‌های بدون کیسه زحمت و هزینه‌ی خرید کیسه و پاکت را ندارند. جاروبرقی «KCV256» محصولی از شرکت «کندی» (Candy) است. این جاروبرقی با موتور ۲۵۰۰ واتی و قدرت مکش بالا می‌تواند تا سالیان سال، وظیفه‌ی نظافت خانه یا هر محیطی را بر دوش بکشد. روی بدنه‌ی جاروبرقی KCV256 کلید‌ی قرار دارد که تنظیم قدرت مکش را امکان‌پذیر کرده‌ است؛ به‌یاری این تنظیمات می‌توانید به‌راحتی قدرت مکش را نسبت به شرایط تغییر دهید.گفتنی است جاروبرقی KCV256 نشانگر پر شدن مخزن دارد و دیگر نیازی نیست که هر از چندگاهی مخزن را برای خالی کردن بررسی کنید. این محصول دارای فیلتر خروجی بهداشتی است. شرکت کندی این جاروبرقی را به کابل ۷.۵ متری مجهز کرده است تا نیازی به تعویض پریز به‌دلیل کوتاهی کابل نباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی روبوراک مدل S7 plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی رباتیک مدل + Roborock S7 Plus یکی از فناوری های بکار رفته و جالب در ساخت جاروبرقی رباتیک مدل + Roborock S7 Plus استفاده از سیستم Sonic Mopping است که با ایجاد لرزشی با فرکانس 50 هرتز و 3000 بار در دقیقه باعث می شود تا حتی ریزترین و سخت ترین ذرات از کف زمین با وجود چسبیده بودنشان را تمیز کنند. جاروبرقی رباتیک مدل + Roborock S7 Plus با قدرت مکش 2500 پاسکال دارای مخزن گرد و خاک 470 میلی لیتر و مخزن آب 300 میلی لیتر ظرفیت است. باتری این جارو رباتیک یکی از بهترین نمونه ها است و 5200 میلی آمپر در ساعت ظرفیت دارد و تقریباً تا 3 ساعت شارژدهی دارد. یکی دیگر از امکانات این جاروها این است که می توان آنها را با کمک اپلیکیشن اختصاصی Roborock یا Mi Home کنترل کرد. جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل + Roborock S7 Plus یکی از منحصربه ‌فردترین سیستم‌ های تمیزکننده جهان است. زیرا می تواند در مدتی کوتاه حتی کثیفی ‌ها و جرم ‌های خشک‌ شده را نیز تمیز کند. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که بتواند به شکلی هوشمند قسمت های مختلف کف منزل شما را تمیز کند. به عنوان مثال این جارو زبانه های خود را تا 5 میلی متر بلند می کند تا بر روی سطوح تمیز یا سطوحی که از قبل تمیز شده اند، لک و اثری باقی نگذارند. این دستگاه همچنین مجهز به سیستم تشخیص فرش اولتراسونیک با کمک حسگر اختصاصی بوده و فرش را به صورت خودکار تشخیص می دهد. امکان تشخیص فرش که به لطف تجهیز جارو برقی های هوشمند شیائومی به فناوری جدید VibraRise امکانپذیر شده است، باعث می شود کاربران این جارو رباتی ها راحت تر از این دستگاه استفاده کنند. به عبارت دیگر با کمک این فناوری شما دیگر مجبور نیستید قسمت‌های ویژه ای از خانه را تعیین کنید تا جاروبرقی هوشمند دیگر به آنجا نرود، به این ترتیب دستگاه به راحتی و به‌ سرعت از حالت جاروبرقی و جاروی عادی تغییر کرده و عمل تمیز کاری منزل به صورت یکپارچه صورت می پذیرد. این جارو رباتی عملکرد فوق العاده قوی دارد و چون با لرزش همراه است، علاوه بر غبارروبی می تواند عمل لکه بری را هم انجام دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی وست پوینت مدل WVAPS-2021B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وست پوینت وست پوینت یکی از قدیمی ترین برند های فرانسوى لوازم خانگى است که از قرن 18 هم میلادی به تولید لوازم خانگی می پردازد . وست پوینت اینترنشنال در شهر بوردو فرانسه زمانی که این شهر یکی از اصلی ترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا بود تاسیس شد و صادرات محصولات خود را آغاز کرد . این برند در سال 1960 شروع به صادرات محصولات خود به منطقه منا ( شمال آفریقا و خاورمیانه ) کرد. امروزه این برند فرانسوی محصولات خود را در 86 کشور دنیا به فروش می رساند و با بیش از 20 کشور دنیا برای تولید محصولات خود برای تامین قطعات و .. همکاری می کند . این برند در زمینه تولید لوازمی چون یخچال ، کولر گازی های صنعتی، نمیه صنعتی و خانگی ، ماشین لباسشویی ،ظرفشویی ، جارو برقى و ... فعال است. برند فرانسوی وست پوینت با بیش از پنجاه سال سابقه تولید با سیاست آسایش و راحتی مصرف کننده و شعار تولید محصولات بدون نقص، به صادرات محصولات مختلف، از جمله کولر گازی و انواع لوازم خانگی می پردازد. تمامى کالاهاى وست پوینت داراى استاندارد CE اروپا می باشد و همواره کیفیت بالا ی محصولات از اهداف اصلى و پایه ای این شرکت بوده است. بیش از نیم قرن است که لوازم خانگی و کولر گازی به هشتاد و پنج کشور گرمسیر و مرطوب، نظیر کشورهای خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین صادر میشود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخاری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی دوو مدل DVC-S22W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهم‌ترین وسیله برای نظافت جاروبرقی است. این وسیله باید دارای ویژگی‌هایی از قبیل جابجایی آسان و کم‌صدا بودن باشد. جاروبرقی دوو از نوع کیسه‌دار است. قدرت موتور این مدل 2100 وات است و توان مکشی برابر با 650 وات را دارا است. البته قدرت مکش قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند برای سطوح مختلف قدرت آن را کم‌وزیاد کند. برای این‌که هوای خروجی از پشت جاروبرقی آلوده نباشد، برای آن‌یک فیلتر HEPA13 در نظر گرفته‌شده که تا حد زیادی گردوغبار و آلودگی را فیلتر می‌کند. یکی دیگر از نکات مثبت DVC-S22G کابل 8 متری آن است. بااین‌وجود حتی در خانه‌های بزرگ نیز کاربر می‌تواند مساحت زیادی از خانه را بدون نیاز به‌عوض کردن پریز برق جارو کند. برای راحت‌تر شدن کار با دستگاه برای آن‌یک یک نازل کوچک و باریک در نظر گرفته‌شده است. گفتنی است این محصول دارای سیم‌جمع‌کن خودکار است. این جارو دارای 8 مرحله فیلتراسیون است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیائومی از برندهای مطرح این روزها که به تولید محصولات با کیفیت اما مقرون به صرفه شهرت دارد، در زمینه تولید لوازم منزل نیز میدان را خالی نکرده است. این برند خوش نام در تولید جارو شارژی هم دستی بر آتش دارد که ما در ادامه ی این مطلب به بررسی جارو شارژی هوشمند Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop P از این برند خواهیم پرداخت. قدرت مکش موتوراین دستگاه 2100 پاسکال میباشد که به واسطه ی این قدرت موتور قادر خواهد بود تا آلودگی ها را حتی از ظریف ترین شکاف ها و نقاطی که دسترسی به آن ها سخت می‌باشد خارج می‌کند.دارای فیلتر پنج لایه HEPA ، جهت از بین بردن کامل آلودگی ها و ذرات گرد و غبار است. این دستگاه دارای طراحی بدون سیم ، وزنی سبک و دیسک مانند میباشد. روی دستگاه دکمه بازگشت به داک شارژ و دکمه روشن و خاموش و در زیر درپوش دستگاه ، محفظه آشغال و مخزن آب جا تعبیه شده اند. در زیر دستگاه دو چرخ پلاستیکی قرار دارد که به موجب آنها، ربات به راحتی از موانع 2 سانتی متری عبور خواهد کرد. همچنین پد تی ‌کشی نیز در زیر محصول نصب شده است و در جهت خلاف آن یک برس جانبی برای هدایت کردن آشغال ها به برس اصلی و مسیر مکش جارو، کار گذاشته شده اند. ناگفته نماند که به غیر از سنسور حرکت یابی LDS این جارو، بقیه بدنه عاری از هر گونه برآمدگی میباشد. 12 سنسور مختلف مادون قرمز همچون سنسورهای دیوار کشی مجازی و یا تشخیص اشیاء و لبه‌ها و پرتگاه‌ها، در اطراف دستگاه تعبیه شده اند تا بر اساس مسیرهای طی شده، یک نقشه مجازی دقیق و کامل از خانه را تهیه کنند و به جارو اجازه دهند تا تنها تا فاصله‌ ی 10 میلی متری موانع پیش برود. قابل ذکر است که محفظه آشغال این جارو دارای ظرفیت بالای 550 میلی لیتر میباشد که بنابراین نیازی به خالی کردن هر روزه آن پیدا نمیکنید. جارو شارژی هوشمند Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop P دارای یک باتری لیتیومی 3200 میلی آمپر ساعتی میباشد که پس از شارژ کامل، قابلیت استفاده 45 تا 150 دقیقه ای را در اختیار شما خواهد گذاشت و شما در این مدت خواهید توانست فضایی با متراژ بالا را کاملا تمیز کنید. این دستگاه به لطف تکنولوژی کامپوزیت دارای لایه های بی صدا میباشد. در نتیجه در هر زمانی از شبانه روز، با خیال راحت و با صدایی خیلی کم( کمتر از 70 دسی بل) میتوانید از آن استفاده کنید.

زندگی با یک ربات

باتوجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی، ربات‌ها به زندگی‌های ما راه پیدا کردند و در کارها ما را همراهی کرده و کمک می‌کنند. جاروبرقی شیائومی مدل Mop P یکی از همان ربات‌‎ها است. این ربات جذاب، مسئولیت تمیز کردن و جارو کشیدن خانه را روی دوش می‌کشد. با داشتن جارو برقی رباتیک شیائومی دیگر نیازی نیست که هر روز دست به جارو باشید و خانه را تمیز کنید؛ این دستگاه خود مراقب همیشگی کف خانه شماست.

گرد و زرنگ

طراحی ظاهری جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop Pبه شکل یک دایره با قطر 35 سانتی‌متر بوده تا بتواند هر جایی را تمیز کند. این دستگاه دایره‌ای با سرعت، تمام سطح خانه شما را جارو می‌کشد و به دلیل داشتن ارتفاع کمتر از 10 سانتی‌متر به راحتی زیر مبل‌ها، کابینت و هر جای کوچک دیگری خود را جای کرده و در حال تمیز کردن آنجا است. شیائومی بار دیگر دستگاهی با طراحی مینیمال تولید کرده؛ این دستگاه به غیر از سنسور جهت‌یابی هیچ برآمدگی دیگری ندارد و این خود به زیبایی آن افزوده است. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پلاستیک مقاوم بدنه آن اشاره کرد؛ این پلاستیک در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و از صدمه دیدن دستگاه جلوگیری می‌کند.

جارو خودش می‌دونه!

سیستم ناوبری لیزری LDS با سرعت و دقت بالا محدوده خود را اسکن کرده موانع را تشخیص داده و با شناسایی مسیر به سراغ تمیزکاری می‌رود. داشتن پردازنده Cortex-A7 و بهره گیری از 4 هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Mali 400 به همراه سنسورهای LDS باعث می‌شود تا جاروبرقی رباتیک شیائومی، در یک ثانیه 6 بار شعاع 8 متری خود را بصورت 360 درجه اسکن کرده و بسیار هوشمندانه از خانه شما نقشه‌برداری کند؛ همچنین با توجه به الگوریتم SLAM می‌تواند نقشه‌ها را در لحظه ایجاد کرده و مسیر مناسب‌تری را برای تمیز کاری پیدا کند و در مجموع 12 سنسور مختلف مادون قرمز در اطراف این جاروبرقی تعبیه شده تا بتواند براساس مسیرهای طی شده نقشه مجازی از خانه شما طراحی کند. این دستگاه به وسیله این سنسورها، دیوارکشی و لبه‌های اشیا و حتی پرتگاه‌ها را شناسایی کرده و تا فاصله 10 میلی‌متری به آن‌ها نزدیک می‌شود؛ همچنین این دستگاه به دلیل داشتن دو چرخ پلاستیکی، به راحتی می‌تواند موانع تا 2 سانتی‌متری را رد کند.

چند ساعت کار می‌کنه؟

باتری نهفته در این دستگاه 3200 میلی‌آمپر ساعت بوده که برابر با 60 تا 130 دقیقه نظافت در حالت‌های مختلف را انجام می‌دهد؛ همچنین در زمانی که هنوز کار تمام نشده اما باتری دستگاه رو به پایان است، دستگاه به داکت خود برگشته و بسته به میزانی که کار باقی مانده شارژ می‌شود و کار را به پایان می‌رساند؛ این عملکرد دستگاه باعث می‌شود تا در مصرف انرژی و زمان صرفه‌جویی شود.

قلب تپنده

موتور جاروبرقی، قلب تپنده اوست. موتور جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل  Mop Pژاپنی بوده و قدرتی معادل 2100 پاسکال دارد. این قدرت به جاروبرقی این امکان را می‌دهد که چه روی فرش، موکت و یا سرامیک و ... بتواند به راحتی به کار خود ادامه دهد و ذره‌ای کثیفی برجای نگذارد. بیان این نکته خالی از لطف نیست که تی‌کشی این دستگاه به لطف کنترل مخزن آب 200 میلی‌لیتری به خوبی انجام شده و هیچ لکه‌ای را به جا نمی‌گذارد. نیازی نیست که هر روز یا بعد از هربار جاروکشیدن، این دستگاه را خالی کنید؛ چراکه شیائومی با تعبیه محفظه 550 میلی‌لیتری این امکان را در اختیار شما گذاشته تا بعد از چند بار تمیزکاری این محفظه را خالی کنید. فیلتر HEPA دراین دستگاه از پخش شدن ذرات حساسیت‌زا جلوگیری می‌کند.

حرف پایانی

جاروبرقی شیائومی مدل  Mop Pیک دستگاه گرد هوشمند است که خانه شما را همیشه تمیز و پاکیزه نگه می‌دارد. این دستگاه به صورت هوشمند می‌تواند از تمام نقاط خانه شما نقشه برداری کرده و مانع از آلودگی آن شود؛ همچنین با توجه به داشتن دو سیستم تمیزکاری: جاروکشی و تی‌کشی، خانه شما را از هرنوع آلودگی تمیز می‌کند. پس می‌توانید کار نظافت را برعهده جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل  Mop Pانداخته و دیگر نگران تمیزکاری خانه خود نباشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی کالوات مدل HA3201 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای نظافت خانه‌ها و ادارات تهیه جاروبرقی اهمیت بسیاری دارد.اگر قصد تهیه جاروبرقی با کیفیت دارید، جاروبرقی کالوات مدل HA3201 یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل بدون کیسه و با مخزنی گرد بادی با توان 600 وات به بازار عرضه شده است. طراحی ابعاد و وزن این محصول به صورتی بوده تا فضای زیادی را اشغال نکند. این ویژگی برای افرادی که قصد دارند جاروبرقی را در کمد قرار دهند مناسب است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مدل طول کابل آن است. طول سیم جاروبرقی کالوات مدل HA3201 برابر با 5 متر است. این میزان برای زمانی که قصد دارید از اتاقی به اتاق دیگر بروید و نمی‌خواهید با کوچکترین جابه‌جایی پریز عوض کنید کارایی بالایی دارد. این مدل به فیلتر هپا مجهز شده است.جاروبرقی کالوات مدل HA3201 یک سری پارویی و دسته‌ای بسیار راحت با طراحی ارگونومیک است. این دسته راحت باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت دسته شما خسته نشده و از جارو کردن لذت ببرید. اگر قصد تهیه جارو با کیفیت دارید این مدل یکی از گزینه‌هایتان است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی دریم مدل L10 Pro خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت دریم زیر مجموعه شرکت شیائومی است که در زمینه تولید جارو فعالیت دارد. جارو برقی رباتیک Dreame Bot L10 Pro یکی از مدل‌های بالارده کمپانی دریم محسوب می‌شود که از قدرت مکش بالا، عملکرد هوشمند و سیستم ناوبری سه‌بعدی بهره می‌برد. این جارو پر قدرت مکش فوق‌العاده عالی 4000 پاسکالی را ارائه می‌دهد که تقریبا دو برابر بیشتر از جارو برقی رباتیک‌های معمولی است. موتور بدون جاروبک به‌ کار رفته در این جارو برقی رباتیک توسط شرکت ژاپنی Nidec ساخته شده است و عمر بالایی دارد. این جارو برقی رباتیک از سیستم ناوبری پیشرفته Lidar بهره می‌برد. این سیستم با استفاده از اسکن یکپارچه لیزری و سپس ترسیم نقشه‌های سه‌بعدی از فضای اتاق، امکان شناسایی بهترین مسیرها برای نظافت را در اختیار جارو برقی رباتیک قرار می‌دهد. به لطف پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Home، کاربر می‌تواند از طریق گوشی خود نظارت دقیقی روی عملکرد جارو رباتیک داشته باشد و تنظیماتی از قبیل برنامه تمیز کردن، انتخاب مناطق برای تمیز کردن، قدرت تمیز کردن، پاک کردن حجم آب و دیوارها و مرزهای مجازی را تنظیم کند. هنگامی که باتری کم باشد ربات به داکت شارژ بر‌می‌گردد، شارژ می‌شود و سپس به طور هدفمند به آخرین مکانی که تمیز کرده است باز می گردد تا ادامه تمیز کردن را انجام دهد.

رویای منزلی تمیز و آراسته با L10 Pro

جاروبرقی هوشمند دریم L10 Pro ثابت کرده که یک دستگاه همه منظوره خوب است که از آن می‌توان برای تمیز نگه‌داشتن منزل بدون هیچ زحمتی استفاده کرد. این ربات قادر است تمامی زباله‌های منزل شما را در خود بکشد و منزل شما را آراسته و مرتب کند. این دستگاه، جاروبرقی می‌کشد، زمین را تمیز می‌کند و با سایر دستگاه‌های هوشمند نیز همکاری می‌کند؛ در حقیقت این کوتاه‌ترین توصیفی است که می‌توان از L10 Pro داشت.

گردآلوی براق و فرز

جاروبرقی هوشمند دریم مدل L10 Pro دارای ظاهری شبیه به دیگر جاروبرقی‌های رباتیک است. این دستگاه دارای بدنه پلاستیکی مشکی است که سطح براق آن حسابی می‌درخشد اما مابقی قسمت‌های آن مات است. در قسمت بالای دستگاه فاصله‌یاب لیزری تعبیه شده و بخشی از همین سطح به شکل یک درب لولا است که قسمت دسترسی به سطل زباله را ایجاد می‌کند. در طرف دیگر آن یک کنترل پنل با سه دکمه برای شروع دستی تمیز کردن عمومی، محلی و همچنین بازگشت به پایه وجود دارد. اگر دستگاه را برگردانید، یک غلتک پلاستیکی با موهای مشکی هویدا می‌شود که توسط یک قاب محافظ پلاستیکی دیگر نگه داشته می‌شود و در صورت لزوم می‌توان آن را برای تمیز کردن یا تعویض سریع و آسان جدا کرد. برس توسط چرخ‌های محرک قدرتمند با اج‌های تراکتوری احاطه شده است. چرخ دیگری نزدیک به لبه محفظه وجود دارد که می‌تواند 360 درجه بچرخد. در کناره‌های این چرخ، شارژ بزرگی دیده می‌شود که برای اتصال جاروبرقی به ایستگاه برق است. همچنین یک برس زاویه دار سه تیغه در قسمت کنار جاروبرقی قرار دارد. در طرف و مقابل قسمت پایین، کیس، کل بخش دایره برای نصب ماژول تمیز کردن مرطوب نیز مشخص شده است. این جاروبرقی مجهز به سه سنسور ناوبری است و در قسمت‌های جانبی آن سوراخ‌هایی برای انتشار هوا تعبیه شده است. قسمت اتصال این مدل ساده و بدون هیچ‌گونه کنترلی است و سطح پایینی آن با یک پد لاستیکی برجسته پوشانده شده که به خوبی از لغزش دستگاه روی یک کف صاف یا محکم جلوگیری کند. نکته‌ای که در مورد سطل زباله آن وجود دارد آن است که کوچک طراحی شده و از پلاستیک نیمه شاف با فیلتر قابل تعویض HEPA ساخته شده است. این قسمت به راحتی جدا می‌شود اما محفظه کاملاً محکم است تا زمانی که شما قصد جدا کردن آن را نداشته باشید در جای خود محکم می‌ماند. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، ماژول تمیز کردن مرطوب است. این قسمت دارای یک چرخ کوچک و یک پلت فرم Velcro برای چسباندن موپ است. این قسمت همچنین به عنوان یک ظرف برای آب عمل می‌کند و درپوش آن توسط یک پلاستیک بسیار محکم بسته می‌شود. مخزن این قسمت 270 میلی‌لیتر است. البته این قسمت تنها همانند کشیدن دستمال مرطوب روی زمین است.

قدم‌های مستحکم به واسطه لیزرهای سه بعدی

شرکت دریم معتقد است که در مدل L10 Pro از حسگر سه بعدی با دقت بالا استفاده کرده است. این حسگرهای لیزری مجزا در جلوی ربات قرار گرفته که اشیا را شناسایی کرده و از آن‌ها دور می‌زند. استفاده از لیزر باعث بهبود دقت و ایجاد میدان دید وسیع می‌شود. در حقیقت این نوع بهتر از سنسور دوربین‌دار است زیرا به نور متکی نیستند. این حسگرهای سیگنال را با سرعتی بسیار سریع انتقال می‌دهند تا محیط اطراف خود را از وجود مانع شناسایی کنند. با این اوصاف دیگر نیازی نیست شما نگران خرابی مبل یا وسایل گران‌قیمت خانه خود باشید؛ زیرا این دستگاه به انداز کافی حواس جمع است.

مکان‌یابی دقیق

یکی از ویژگی‌های بسیار قابل توجه جاروبرقی هوشمند دریم مدل L10 Pro مکان‌یابی دقیق این ربات است که داده‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد. این دستگاه تمام نقش‌های کشیده شده برای آن را با سرعت بالایی شناسایی می‌کند. کاربران می‌توانند دو سطح نقشه را ذخیره کنند؛ بنابراین این ربات در خانه‌های چند سطحی قابل استفاده است. در هر نقشه می‌توان مناطق را تقسیم کرد، اتاق‌ها را نام‌گذاری و مناطق ممنوع را مشخص کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

با خیال راحت به نظافت خانه بپردازید

با انتخاب یک جارو برقی مناسب می‌توانید تمیز کردن خانه یا حتی محیط کار را به فعالیتی راحت‌تر و حتی لذت بخش تبدیل کنید. در انتخاب جارو برقی هم باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. جارو برقی‌ای که انتخاب می‌کنید، باید قدرت تمیزکنندگی بالایی داشته باشد و از مخزن بزرگی بهره ببرد تا بتوان فضای بیشتری را تمیز کرد. یکی از جارو برقی‌های خوب با کیفیتی که می‌توانید آن را خریداری کنید، جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR است.

جارو برقی بوش

جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR  طراحی ساده و زیبایی دارد. همان طراحی‌ای که برای اکثر جارو برقی‌ها در نظر گرفته می‌شود را روی این محصول هم مشاهده می‌کنید. بدنه‌ای پلاستیکی دارد، اما پلاستیک باکیفیتی برای ساخت این محصول استفاده شده است که دیر خراب می‌شود و سخت آسیب می‌بیند. همچنین این جارو برقی در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری راهی بازار می‌شود و با توجه به علاقه خودتان می‌توانید یکی از این رنگ‌ها را خریداری کنید. چرخ‌های خوب و باکیفیتی برای این جارو برقی در نظر گرفته شده که باعث می‌شوند حرکت جارو برقی روی سطح‌های مختلف راحت باشد. روی این جارو برقی دکمه‌‌های مختلفی را هم مشاهده می‌کنید. دکمه‌هایی مانند سیم جمع کن و دکمه خاموش و روشن کردن را خواهید دید. دکمه‌ها خیلی بزرگ طراحی شده‌اند تا بتوانید به راحتی آنها را فشار دهید. در قسمت بالای جارو برقی هم یک دستگیره در نظر گرفته تا بتوانید راحت‌تر آن را حمل کنید و به مکان‌های مختلف ببرید. این جارو برقی در ابعاد ۲۸۰ در ۳۲۰ در ۴۸۰ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن به ۷٫۸ کیلوگرم می‌رسد. با جارو برقی‌ای سر و کار دارید که از نظر ابعاد و وزن مانند اکثر محصولات بازار است و از این نظر تفاوت چندانی با محصولات هم رده خود ندارد.

ویژگی‌ها

از ویژگی‌های این جارو برقی می‌توانیم به کسیه دار بودن آن اشاره کنیم. کیسه‌ای که گنجایش آن به ۵ لیتر می‌رسد و به همین دلیل حجم زیادی را در خود قرار می‌دهد. این حجم زیاد باعث شده که محیط‌های بزرگ‌تری را بتوانید در تمیز کنید. داشتن سری‌های مختلف هم یکی دیگر از ویژگی‌های این جارو برقی است. این جارو برقی از برس مخصوص مبلمان هم بهره می‌برد که باعث شده بتوانید راحت‌تر به تمیز کردن مبلمان بپردازید. از دیگر برس‌های این محصول می‌توان به برس مخصوص اثاثیه و برس مخصوص درزها اشاره کرد. این جارو برقی دارای مکانی مخصوص برای قرار دادن سری‌ها و کسیه‌ها است. این موضوع باعث می‌شود که سری‌ها آسیب نبینند و خیلی راحت هم بشود آنها را پیدا کرد. این جارو برقی از پاکت نوع G استفاده می‌کند. طول کابل آن ۱۳ متر است و شعاعی که می‌تواند جارو کند هم به ۱۵ متر می‌رسد. شعاع خوبی را با این جارو برقی می‌توانید تمیز کنید که این موضوع خودش یکی از نقاط قوت این محصول به حساب می‌آید. لوله تلسکپی آن هم خیلی راحت و نرم حرکت می‌کند و مشکلی با آن نخواهید داشت.

نتیجه گیری

این جارو برقی  از پس نظافت خانه و محیط‌های ارادی به راحتی بر می‌آید. کیفیت ساخت این جار برقی هم می‌تواند نظر شما را به سمت خود جلب کند. با این جارو برقی می‌توانید شعاع خوبی را تمیز کنید. داشتن سری های مختلف هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید که به وسیله آن‌ها می‌توانید وسایل خانه و گوشه‌ها را به راحتی تمیز کنید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا