خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید ساندبار و سینمای خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ساندبار و سینمای خانگی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

انتخاب  یک سیستم صوتی به اندازه خرید تلویزیون اهمیت دارد. خرید یک نمایشگر یا تلویزیون فوق العاده بدون داشتن صدای جذا و پر قدرت بی فایده بوده و با یک تلویزیون ارزان قیمت تفاوت چندانی ندارد. امروزه سیستم های صوتی در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که در میان آن ها ساندبارها و سینمای خانگی طرفداران زیادی دارند. در ادامه مقاله راهنمای خرید ساندبار و سینمای خانگی این محصول را مورد بررسی قرار می دهیم.

در واقعیت اکثر تلویزیون های امروزی موجود در بازار، هنگام تست کیفیت صدا نمی توانند نمره خوبی را از آن خود کنند. اگر چه این میزان از کیفیت موجود در تلویزیون ها برای استفاده روزانه مناسب و کافی باشد، اما هنگام تماشای یک فیلم سینمایی یا تلویزیونی، صدایی فراگیر و با کیفیت تر می تواند تماشای تلویزیون را جذاب تر کرده و باعث بهبود تجربه بیننده شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد انتخاب و خرید ساندبار و سینمای خانگی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده ‌اید، اصلا نگران نباشید. در ادامه همراهمان باشید تا اطلاعات جامع و مفیدی در این زمینه بدست آورید.

ساندبار چیست؟

ساند بار یا میله صدا یک سیستم بلنگو با کیفیت صدای بالا بدون نیاز به فضای زیاد، پیچیدگی و هزینه زیاد ارائه می دهد. ساندبارها ساده و آسان ترین روش برای تقویت صدای خروجی تلویزیون می باشد. ای محصول کیفیت صدای خوبی را در ابعاد کوجک و جمع و جور پخش می کند.

این پخش کننده صدای خروجی تلویزیون، به صورن افقی در جلوی تلویزیون قرار گرفته و باعث بالا رفتن کیفیت و حجم صدای خروجی می شود. این محصولات به منظور کاهش سیم کشی، کاهش سایز، قابلیت های بیشتر و صرف هزینه کمتر طراحی شده اند.

انواع ساندبار

ساندبارها به دو دسته تقسیم می شوند؛

  • ساندبار همراه با ساب ووفر
  • ساندبار بدون ساب ووفر

در ساندبارهای بدون ساب ووفر، باندهای سوراند جایگاه خود را به بلندگوهای میدرنج، MDP و حتی توئیترهای مجزا می دهند. اما در واقیت وجود ساب ووفر مجزا کیفیت صدای خروجی را به صورت چشمگیرتری افزایش می دهد. در کنار تمام مزایای ساندبارها معایبی هم وجود دارد که در برخی از ساندبارها با آن مواجه می شوید.

شما در حال خواندن مقاله راهنمای خرید ساندبار و سینمای خانگی هستید. لطفا با ما همراه باشید.

ساندبار ممکن است ریموت کنترل را از کار بیندازد.

عموما خریداران ساندبار پس از خرید، آن را روی میز جلوی تلویزیون قرار می دهند که این عمل باعث مسدود شدن جلوی مادون قرمز تلویزیون می شود که در نهایت کنترل تلویزیون از کار می افتد.اگر می خواهید ساندبار را جلوی تلویزیون و روی میز قرار دهید، سایزی را انتخاب کنید که با مادون قرمز تلویزون تداخلی پیدا نکند.

اتصالات در ساندبارها مهم نیستند.

برخی ساندبارها فاقد HDMI می باشند که برای اتصال وسایل مختلف با مشکل مواجه می شوید.

نکات مهم در خرید ساندبار

  • ساندبار باید حدقال 3 کانال داشته باشد. ساندبارهای 3 کاناله یا بیشتر می توانند کیفیت سیستم صدای فراگی را شبیه سازی کند.
  • ساندبار اکتیو بخرید. ساندبارهای اکتیو بر خلاف نوع پیسو، آمپلی فایر داخلی دارند.این ساندبارها فضای کمتری اشغال کرده و انتخاب بهتری خواهند بود.
  • محصول را از فروشنده معتبر خریداری نمائید. خرید حضوری یا آنلاین فرقی ندارد، فقط سراغ فروشنده های معتبر بروید تا برای گارانتی و خدمات پس از فروش با مشکلی مواجه نشوید.

سینمای خانگی چیست؟

این محصول یک دستگاه دی وی دی پلیر که عموما دارای 6 بلندگو که شامل لفت فرونت، رایت فرونت، مفت پیر، رایت پیر، ساب وافر و سنتر می باشد. سینمای خانگی ها بر اساس آمپلی فایلر به کار رفته در داخل آن ها، قدرت های خروجی متفاوتی دارند.

امروزه سینمای خانگی ها در انواع و اقسام مدل ها با توانایی های صوتی و تصویری متفاوت تولید می شوند که باید نسبت به نوع نیاز و فضای موجود در منزل اقدام به خرید مناسب ترین مدل کنید.

نکات مهم در خرید سینمای خانگی

  • به سیستم پخش سینمای خانگی توجه کنید. سیستم های جدید از دیسک های بلو_ری و فرمت سه بعدی پشتیبانی می کنند.
  • به اسپیکرها به اندازه پخش‌کننده اهمیت دهید. زیرا مهم‌ترین قسمت یک سینمای خانگی اسپیکرهای آن است.
  • به قابلیت‌هایی که در محل زندگیتان کاربرد دارد توجه کنید. زیرا پخش‌کننده‌های بلو-ری را می‌توان از طریق کابل شبکه یا Wifi به اینترنت متصل کرد.
  • ورودی و خروجی‌های دستگاه را شناسایی کنید. در حال حاضر اکثر پخش‌کننده‌های بلو-ری یک ورودی و یک خروجی HDMI دارند. اما بعضی از این پخش‌کننده‌ها دارای دو ورودی و دو خروجی هستند.

در ادامه مقاله راهنمای خرید ساندبار و سینمای خانگی به مقایسه آن ها با هم می پردازیم.

مقایسه مزایا و معایب ساندبار و سینمای خانگی

مزایای استفاده از ساندبار

  • ابعاد کوچک و مناسب برای هر گونه فضایی در منزل
  • ظاهر شیک و مدرن
  • عدم نیاز به کابل کشی
  • کنترل آسان
  • ارتباط بی سیم
  • مصرف انرژی کمتر

معایب استفاده از ساندبار

  • ناتوان بودن در ایجاد صدای دالبی و چند کاناله
  • کیفیت متوسط در مدل های ارزان قیمت
  • عدم وجود Player برای دیسک ها
  • توان محدود در آمپلی فایر
  • قیمت بالا در برخی از مدل ها

مزایای استفاده از سینمای خانگی

  • پخش دقیق استانداردهای دالبی
  • کاملا ایده آل برای تماشای فیلم
  • مناسب برای فضاهای بزرگ
  • قابلیت جابجایی اسپیکرها
  • صدایی فراگیر و لذت بخش
  • آمپلی فایر قدرتمند
  • وجود Player برای پخش دیسک

معایب استفاده از سینمای خانگی

  • محدودیت در اضافه کردن سیم کشی به دلیل سوختن آمپلی فایر
  • کمبود راه های ارتباطی و پلتفرم محدود
  • سیم کشی زیاد
  • ابعاد بزرگ و اشغال فضای بیشتر
  • مصرف انرژی بیشتر

نکات مهم هنگام خرید سیستم صوتی خانگی

نیاز خود را بشناسید

بهترین راهنما برای رسیدن به یک سیستم صوتی مطلوب تعیین نوع استفاده از آن می باشد. در واقع قبل از اقدام به خرید، باید بدانید به چه گوش می دهید، بازی ویدیویی انجام می دهید، فیلم تماشا می کنید یا شیفته موسیقی هستید. انتخاب هر گزینه به شما کمک زیادی برای یافتن سیستم صوتی ایده آلتان می کند. با ادامه مقاله راهنمای خرید ساندبار و سینمای خانگی همراهمان باشید.

اندازه و ابعاد اتاق

میزان فضای موجود برای استفاده از سیستم صوتی از مهم تریم نکات هنگام خرید می باشد.یک سیستم حرفه ای و پر قدرت برای فضایی کوچک دردسری بزرگ می باشد و از طرفی هم یک سیستم صوتی با توانایی محدود در محیطی بزرگ توانی برای خودنمایی و جذب شنونده نخواهد داشت.

جلوه ظاهری

به طور عموم ساندبارها جلوی تلویزیون قرار می گیرند که در مرکز توجه می باشند. پس بهتر است به ویژگی های ظاهری و جذابیت آن ها دقت داشته باشید.همچنین تمام دکمه ها و کلیدهای موجود بر روی ساندبار باید دردسترس بباشد تا به راحتی مورد استفاده قرار گیرند.

دکوراسیون

دکوراسیون منزل تاثیر به سزایی در تجربه شنیداری سیستم صوتی می گذارد.برای خرید یک سیستم صوتی مناسب، اول مکان قرارگیری اصلی آن را مشخص کرده و در نهایت متناسب با آن سیستم صوتی را خریداری نمائید. اسپیکرهای لوکسن و زیبا گران قیمت می باشند.

بودجه برای خرید ساندبار و سینمای خانگی

میزان توان هزینه پرداختی جلیقه ی نجات شما در انتخاب محصول مورد نظرتان خواهد بود. بودجه برای شما تعیین می کند که فقط باید تلاش بیشتری برای پیدا کردن محصولی با کیفیت تر و مطلوب تر مطابق با نیازهای خود داشته باشید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ساندبار مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ساندبار ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز ساند بار جی پاس مدل GMS 11152 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساند باری که شما را شگفت زده خواهد کرد. ساند بار جی پاس مدل GMS 11152 با قدرت 300 وات صدا و دو عدد ووفر داریو 35 میلی متری دارای صدایی بسیار با وضوح بالا و بیس عمیق خواهد بود. این ساند بار با طراحی بسیار زیبا به خانه و میز تلویزیون شما زیبایی زیادی میبخشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار ال جی مدل SQC1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 10.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. طراحی جمع و جور با صدای بزرگ 160 وات با ظرافت ساده، نوار صوتی SQC1 می تواند کاملاً محیط اطراف خود را تکمیل کند. به طور خاص برای هماهنگی و ارتقاء تلویزیون شما طراحی شده است. ساب ووفر بی سیم به شما امکان می دهد اتاق نشیمن خود را از سیم آزاد کنید. ساب ووفر بی‌سیم فعال ال‌جی به شما امکان می‌دهد از کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای لذت ببرید، بدون اینکه به طراحی آسیبی وارد شود. از موسیقی خود با پخش جریانی بلوتوث لذت ببرید به طور بی‌سیم موسیقی را مستقیماً از تلفن هوشمند یا دستگاه سازگار دیگر پخش کنید تا یک تجربه گوش دادن یکپارچه داشته باشید. صدای موجود بر حسب تقاضا از لحظه ای که شما صدا را به نوار صدا منتقل می کنید شروع می شود. Soundbar در حالت خواب باقی می ماند اما وقتی صدا از طریق بلوتوث ارسال می شود روشن می شود و شروع به پخش می کند. کنترل با کنترل از راه دور تلویزیون LG Soundbar SQC1 دارای یک کنترل از راه دور است اما می‌توانید از کنترل تلویزیونx خود نیز استفاده کنید. (xریموت های برند ال جی، سونی، فیلیپس، شارپ، پاناسونیک، ویزیو، توشیبا و سامسونگ، برخی از مدل ها ممکن است با این کار نکنند). موجود در جعبه؛ نوار، ساب ووفر، کنترل از راه دور، باتری ها، سرب اصلی، لینک نوری با کیفیت بالا، مستندات.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار ال جی مدل SJ5B با توان خروجی 320 وات خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای تقویت سیستم‌صوتی تلویزیون منزل خود، می‌توانید ساندبار SJ5B را تهیه کنید. این سیستم‌صوتی، محصولی از برند «ال‌جی» (LG) است که از امکانات خوبی بهره‌مند شده است. اتصال ساندبار به ساب‌ووفر نیز به صورت بی‌سیم انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود محدودیتی بابت کابل برای اتصال ساب‌ووفر به ساندبار نداشته باشید. ابعاد و وزن نسبتا جمع‌وجوری دارد و برای فضاهای نسبتا کوچک بسیار مناسب است. استفاده از ساندبار باعث می‌شود قدرت‌خروجی صوتی تلویزیون به طرز چشم‌گیری تقویت شده و از وضوح بیشتری برخوردار شود. SJ5B دارای 320 وات قدرت خروجی است و از دو اسپیکر داخلی تشکیل شده است. درگاه‌های ارتباطی SJ5B بسیار از تنوع قابل‌قبولی برخوردار شده است. برای به‌روزرسانی نرم‌افزار این دستگاه نیز می‌توانید از درگاه USB استفاده کنید. این ساندبار دارای تکنولوژی بلوتوث است و می‌توانید از این طریق فایل‌های صوتی موجود در آرشیو خود را به صورت بی‌سیم به دستگاه منتقل کنید. نسخه‌ی بلوتوث آن 4.0 است. فرمت‌های صوتی رایج در SJ5B قابل‌اجرا است. درنتیجه می‌توانید به‌سادگی تمامی فایل‌های صوتی خود را از طریق این ساندبار پخش کنید. راه ارتباطی این ساندبار با تلویزیون درگاه اپتیکال است. با تهیه‌ی یک کابل اپتیکال می‌توانید ساندبار را به تلویزیون متصل کرده و از امکاناتش بهره‌مند شوید. این ساندبار به تلویزیون‌های فاقد این درگاه قابل‌اتصال نیست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار ال جی مدل SN7Y - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساندبار ال جی SN7Y ساندباری شیک و جمع و جور با توان 380 وات است که شرکت LG آن را در سال 2020 تولید کرده است. شرکت ال جی در تولید این محصول خود برای بهبود کیفیت صدا از فناوری Meridian استفاده کرده است. عملکرد اصلی این فناوری حفظ استاندارد های صوتی است. این ساندبار با استفاده از این فناوری می تواند بهترین صدا را با یک کیفیت عالی در اختیار شما قرار دهد. در تمام ساندبار ها برای واقعی کردن صدا از فناوری های خاصی استفاده شده است. ال جی در این مدل سیستم صوتی خود از فناوری High Resolution Audio کمک گرفته است تا بتواند وضوح صدا را تا جایی که امکان دارد افزایش دهد. کمک گرفتن از این ویژگی ها باعث می شود تا صدا به واقعیت نزدیک تر باشد. در این محصول سال 2020 خود از فناوری AI Sound Pro استفاده کرده است. این فناوری برای تنظیم خودکار سطح صدا مورد استفاده قرار میگیرد. این فناوری توانایی این را دارد تا محتوای پخش ده را با توجه به محیط اطراف تنظیم کند. برای مثال در جاهای شلوغ صدای دیالوگ ها را شفاف می کند. تنظیمات این نوع فناوری به صورت خودکار انجام می شود و دارای حالت های مختلف اخبار ، ورزشی و سینمایی است. ال جی با استفاده از این فناوری در این ساندبار خود باز هم گامی موفق در تولید محصولات خود برداشته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار جی بی ال مدل Bar 2.1 Deep Bass MK2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اتاق نشیمن خود را در صدا غوطه ور کنید. ساندبار JBL Bar 2.1 Deep Bass MK2 اتاق نشیمن شما را به سینما یا استادیوم تبدیل میکند. JBL Bar 2.1 Deep Bass MK2 ممکن است جمع و جور باشد، اما 300 وات صدای خارق العاده JBL را ارائه میدهد. فقط با یک کابل اپتیکال یا HDMI به تلویزیون خود متصل شوید یا با بلوتوث داخلی از تلفن خود موسیقی پخش کنید. Dolby Digital و JBL Surround Sound یک تجربه سینمایی واقعی را به خانه شما می آورند و هر چیزی را که تماشا میکنید یا گوش میدهید، حماسی تر، هیجان انگیزتر و قدرتمندتر میکند. تمام اتاق خود را با صدا پر کنید. 300 وات کل توان سیستم شما را کنترل میکند. فیلم ها و موسیقی های شما هرگز اینقدر خوب نبوده اند.با توان خروجی کل 300 وات، JBL Bar 2.1 Deep Bass MK2 از یک ساندبار 100 واتی و یک ساب ووفر بی سیم 200 واتی تشکیل شده است. شما بیس عمیق و غنی و صدایی متعادل را تجربه خواهید کرد تا هر لحظه از تصویری که تماشا میکنید را احساس کنید. JBL Surround Sound شما را در اکشن و احساسات غرق میکند تا تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشید. از دستگاه تلفن همراه خود، به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنید و از صدای Dolby Digital لذت ببرید.JBL Surround Sound فوراً به فیلم، ورزش و موسیقی جان میبخشد. بدون سیم یا اسپیکر اضافی، به تجربه صدای فراگیر برای تلویزیون خود اضافه کنید. چرا وقتی میتوانید آن را تجربه کنید، فقط به باس گوش دهید؟ ساب ووفر بی سیم 6.5 اینچی JBL Bar 2.1 Deep Bass MK2 صدای عمیق و هیجان انگیزی ارائه میدهد. پاپ کورن را آماده کنید چون قرار است دالبی دیجیتال داخلی یک تجربه سینمایی معتبر را در خانه به شما بدهد.حال و هوای فیلم را ندارید؟ مشکلی نیست. با JBL Bar 2.1 Deep Bass MK2، میتوانید از پخش موسیقی بی سیم از طریق بلوتوث از موبایل یا تبلت خود نیز لذت ببرید.اتصال JBL Surround Sound نمیتواند آسان تر باشد. راه اندازی و استفاده از اتصال کابل HDMI یا نوری بسیار ساده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید آسیاب قهوه به همراه قیمت و خرید آنلاین

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سینمای خانگی کنکورد پلاس مدل THM317 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کنکورد پلاس مدل THM317 با 3 کانال و بیشینه توان خروجی 2800 وات برای فضاهای بزرگ گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود. البته باتوجه به این که این مدل دارای دو اسپیکر ایستاده است، در فضاهای کوچک نیز قابل استفاده خواهد بود. این دستگاه از دو اسپیکر ایستاده، یک اسپیکر رو میزی و یک ساب ووفر تشکیل شده است. همچنین وجود ساب ووفر 8 اینچی باعث می‌شود صدا باس قوی‌تری داشته باشد. THM317 همچنین به درگاه‌های ارتباطی متنوعی مجهز است که امکان اتصال دستگاه‌های مختلف به روش‌های مختلف را فراهم می‌کند. این مدل دارای پورت USB است و از این رو کاربر می‌تواند فایل‌های صوتی با فرمت MP3 را از طریق فلش مموری پخش کند. البته این دستگاه به بلوتوث نیز مجهز است که روش ساده‌تری برای پخش کردن موسیقی از طریق دستگاه‌های هوشمند محسوب می‌شود. برای وصل شدن به تلویزیون و دستگاه پخش، یک ورودی اپتیکال و یک ورودی کواکسیال برای دستگاه‌ در نظر گرفته شده است. ورودی مموری کارت SD/MMC هم روش دیگری برای پخش کردن فایل‌های صوتی است. ورودی FM نیز امکان دسترسی به رادیو را فراهم کرده است. اما یکی از قابلیت‌های بسیار جالب این مدل امکان اتصال دو میکروفون و قابلیت کارائوکه است که در مهمانی‌ها می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار یاماها مدل YAS-207 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساندبار «یاماها» (Yamaha) مدل «YA-207» یکی از محصولات خوش‌ساخت این برند است که با توان‌خروجی 200واتی‌اش مناسب برای سالن‌های کوچک به حساب می‌آید. این ساندبار از دو یونیت ساندبار و ساب‌ووفر تشکیل شده است که در کنار یکدیگر به‌خوبی وظیفه‌ی تولید و پخش صدا را انجام می‌دهند. اتصال این دو قطعه از طریق بلوتوث انجام شده و مزاحمتی بابت کابل‌های اضافه ایجاد نمی‌کنند. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول باعث می‌شود اتصال آن به تلویزیون و سایر دستگاه‌های دیجیتالی به‌سادگی انجام شده و دست کاربر باز باشد. اتصال بی‌سیم بلوتوث علاوه بر اتصال ساندبار و ساب‌ووفر به یکدیگر باعث می‌شود بتوانید موبایل، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتالی را به‌صورت بی‌سیم به دستگاه متصل کنید. برای اتصال ساندبار به تلویزیون می‌توانید از سه طریق اقدام کنید. پورت HDMI، درگاه آنالوگ صدا و ورودی اپتیکال این امر باعث می‌شود ساندبار به طیف گسترده‌ای از تلویزیون‌ها قابل‌اتصال باشد. تکنولوژی‌های DTS و Dolby برای این ساندبار تعبیه شده است و باعث می‌شود صدایی سه‌بعدی و باکیفیت دریافت کنید. حالت‌های صوتی این ساندبار متفاوت بوده و می‌توانید بنا بر برنامه‌ی درحال‌پخش آن را تغییر دهید. طراحی مدرن و ظریف این ساندبار هم یکی دیگر از مزایای آن به حساب می‌آید که هماهنگی بی‌نظیری با تلویزیون‌های تخت و مشکی‌رنگ ایجاد می‌کند. با تهیه‌ی YAS-207 و اتصالش به تلویزیون خود کیفیت صوتی فیلم، سریال، برنامه‌های تلویزیونی یا موسیقی به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و رضایت کاربران را جلب می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار سونی مدل HT-G700 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر می خواهید تفاوتی واقعی در شنیدن صدا را به وجود آورید و یک تجربه باور نکردنی از پخش صوت را داشته باشید باید از سیستم صوتی بلوتوث دار HT-G700 سونی استفاده کنید. یک ساندبار فوق العاده که می تواند با 400 وات توان و 3.1 کانال، صدای Dolby Atmos خود را در تمام فضای اتاق پخش نماید. ساندبار HT-G700 سونی، می تواند صدا را از همه جهات با حداکثر صدای 7.1.2 کانال هم پخش نماید. این ارتقاء یافتن صدا، یکی از توانای های قابل انکار در سیستم صوتی G700 است. به همین جهت است که شما هرگز از شنیدن صدای این سیستم خسته نخواهید شد. ساندبار HT-G700 سونی، از فناوری های دیگری مانند DTS: X و Vertical Surround Engine نیز بهره مند است. همچنین وجود حالت های مانند Music mode، Cinema mode و Night mode، نیز توانسته اند نحوه پخش محتواهای نمایشی با سیستم صوتی G700 را متفاوت سازند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار سونی مدل HT-S700 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساندبار سونی مدل HT-S700 از توان خروجی 1000 وات و بلوتوث Bluetooth نسخه 5.0 پشتیبانی میکند. کیفیت صدای DOLBY DIGITAL دالبی دیجیتال این ساندبار خروجی شفاف و زنده ای را با تفکیک صدای بالا در بلندگو و ساب ووفر به شما ارائه میدهد. با استفاده از تکنولوژی S-Forced Pro می‌توانید بدون نیاز به اسپیکر‌های کناری (Satellite) صدای پرقدرت را به صورت یکپارچه در تمام فضای اطراف پخش کنید. این ساندبار نیز مانند سایر مدل ها از پشتیبانی خوب درگاه های HDMI ARC و درگاه اپتیکال برای رفاه بیشتر تعبیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار جی بی ال مدل Bar 800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به لطف اسپیکرهای جدا شونده JBL Bar 800 ، میتوانید به صدای فراگیر(Surround) واقعی گوش دهید. ساندبار در ترکیب با Dolby Atmos یک تجربه کامل از سینمای خانگی را ایجاد میکند. 5 اسپیکر در ساندبار کیفیت صدای شفاف و غنی را تضمین میکند. در JBL Bar 800 با 720 وات مجموع قدرت خروجی و بیس هیجان انگیز ساب ووفر 10 اینچی، موسیقی از همه لحاظ با بهترین کیفیت و حجم صدا تجربه کنید. JBL Bar 800 with Dolby Atmos® شامل دو درایور آماده به کار در اسپیکرهای فراگیر با باتری قابل جداشدن است. غرق در صدای سه بعدی با کیفیت تئاتر شوید. با دو درایور در اسپیکرهای جدا شونده JBL Bar 800 صدای فراگیر 3 بعدی Dolby Atmos® واقعی را ارائه میدهد. از صدای فراگیر واقعی بدون دردسر سیم اضافی و اتصالات برق لذت ببرید. فقط دو اسپیکر فراگیر قابل جداشدن با باتری را پشت سر خود قرار دهید و صدای شگفت انگیزی را در فضای خانه خود به ارمغان بیاورید. برای ایجاد یک تجربه سینمای سه بعدی همه جانبه بدون نیاز به کشیدن کابل های اضافی. با فناوری PureVoice هرگز کوچک‌ترین جزئیات در صدا را از دست نخواهید داد، که باعث میشود دیالوگ‌ها واضح باشند، حتی زمانی که صداهای دیگر در فیلم بلندترین هستند. موسیقی موردعلاقه خود را از AirPlay، Alexa Multi-Room Music (MRM) یا Chromecast داخلی پخش کنید. دورهمی های شما هرگز مثل قبل نخواهد بود. به لطف اتصال HDMI eARC از صدای فراگیر Dolby Atmos از طریق یک کابل HDMI لذت ببرید. اتصال ورودی HDMI همچنین کیفیت ویدیوی 4K را از پخش کننده ویدیو یا کنسول بازی سازگار ارائه میدهد. صدا در هر فضا متفاوت است. ویژگی کالیبراسیون تضمین میکند که JBL Bar 800 بهترین جلوه‌های فراگیر سه بعدی را برای هر چیدمان داخلی و اتاق ارائه میدهد. EQ را سفارشی کنید و همه بلندگوهای سازگار خود را با یک نرم افزار راحت کنترل کنید. نرم افزار JBL One به شما کمک میکند تا ساندبار را به راحتی تنظیم کنید، تنظیمات را شخصی‌سازی کنید و خدمات موسیقی یکپارچه را مرور کنید تا آهنگ موردعلاقه جدید خود را پیدا کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار پرودو مدل ساندتک کد PD-ST21SB150-BK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساند بار پرودو ساندتک مدل Soundtec By Porodo 2.1 Ch Soundbar With Wireless Subwoofer PD-ST21SB150-BK نوار صوتی Porodo افزودنی عالی برای تلویزیون شما است. این ساندبار دارای یک ساب ووفر بی سیم است که باس عمیق و قدرتمندی را ارائه می دهد. با نوار صوتی Porodo، اکنون می توانید از فیلم مورد علاقه خود در کنار عزیزان خود لذت ببرید تا خاطره ای پر جنب و جوش ایجاد کنید. نوار صوتی به دلیل صدای شفاف، کیفیت صدای بهینه و کنترل نویز پیشرفته که در هر خانه ای ضروری است، به خوبی تبحر دارد. این گجت توان 150 وات را ارائه می دهد که برای اجرای کارآمدترین سیستم صوتی شما کافی است. صفحه نمایش LED به نوار صوتی ظاهری بسیار شیک و مدرن می بخشد. کالای ساندبار ثبت شده دارای دانگل USB نمیباشد فقط دارای بلوتوث و USB PORT و AUX PORT و USB RIDER , و HDMI PORT میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار پانورامیک مدل PA-5B97 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساندبار پانورامیک PA-5B97 یکی از محصولات صوتی پانورامیک است که با ایجاد صدایی عمیق و شفاف، صدایی دلنواز را به گوش شما می‌رساند. این ساندبار با توان خروجی 120 وات و همچنین یک ساب ووفر مجزا، امکان غرق‌شدن در صدا و لذت‌بردن از شنیدن را فراهم می‌آورد. اگر از کنترل‌های مجزا خسته و کلافه شده‌اید، ساندبار PA-5B97 امکان کنترل دستگاه‌های متصل به تلویزیون را فراهم کرده است. پشتیبانی از فرمت‌های صوتی MP3/Dolby/FLAC/WMV ویژگی بزرگ دیگر این ساندبار است که آن را به گزینه‌ای غیرقابل انکار برای انتخاب تبدیل می‌کند. ساندبار پانورامیک با دارا بودن پورت HDMI-ARC قادر به ارسال صدا با وضوح‌بالاست که شامل فرمت‌هایی مانند Dolby TrueHD و DTS HD Master Audio نیز می‌شود. با استفاده از HDMI-ARC، می‌توانید میزان صدای دستگاه‌های متصل به HDMI-ARC را با استفاده از ریموت تلویزیون خود کنترل کنید. در این ساندبار، نه‌تنها تعداد سیم‌ها کاهش پیداکرده است، بلکه از تعدد کنترل‌ها نیز رها می‌شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار پانورامیک مدل PA-5B96 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساندبار پانورامیک مدل PA-5B96 یکی از محصولات صوتی برند پانورامیک است که با ایجاد صدایی شفاف و بی‌نظیر، شما را در دنیای تماشا غرق خواهد کرد. سیستم صوتی این ساندبار با توانایی تقویت صدا تا 100 وات خروجی، از فرمت‌های صوتی مختلف مانند MP3/Dolby/FLAC/WMV نیز پشتیبانی می‌کند و از یک ساب‌ووفر مجزا نیز برخوردار است. توانایی کنترل دستگاه‌های متصل به تلویزیون با ARC در کنار ورودی‌های مختلف مانند درگاه‌های USB، AUX، اپتیکال و کواکسیال، این ساندبار را به یک دستگاه قابل‌اعتماد و مفید برای خانه شما تبدیل می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته ساندبار Panoramic مدل PA-5B96 برخورداری از ساب ووفر باکیفیت است. ساب ووفر صدا را در پایین‌ترین سطح طیف صوتی تولید می‌کند که معمولاً در سیستم‌های خانگی حدود 20 تا 200 هرتز است. این سطح، صدایی است که به‌سختی می‌توانید بشنوید، اما آن را احساس می‌کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار هانیول مدل Suono P1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ساندبار مناسب کاربران حرفه‌ای که می‌خواهند موسیقی و سرگرمی خود را با بالاترین کیفیت بشنوند، ساخته شده است. اتصال با بلوتوث نسل 5، AUX، کابل اوپتیکال و HDMI ARD از قابلیت‌های این محصول هستند. این محصول توان خروجی 30 وات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین آمپلیفایر داخلی این دستگاه به افزایش کیفیت صدای دریافتی کمک می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار دوو مدل DSB-HA2180 Atmos خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساندبار دوو DAEWOO مدل DSB-HA2160 پخش کننده ای صوتی است که به صورت افقی در جلوی تلویزیون قرار می گیرد تا صدای تلویزیون را با کیفیت بیشتری پخش کند، همچنین قابل نصب بر روی دیوار نیز می باشد. این مدل دارای توان خروجی 160 وات می باشد و همچنین از فناوری DOLBY DIGITAL PLUS (سیستم صوتی دالبی) پشتیبانی می کند و دارای صدای سه بعدی و فراگیر می باشد که از طریق کانال های جداگانه صدای دیجیتال را پخش می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

JVC TH-FT3 بلندگوهای سینمای خانگی با طراحی تخت بلندگوهای جلویی / فراگیر قابل نصب بر روی دیوار JVC (TH-FT3) شرکت جی وی سی (JVC) ژاپن مدل‌های جدید سیستم بلندگوی «TH-FT3» را معرفی کرد. دارای طراحی ساده با ضخامت تقریبی 31 میلی متر و شکل مسطح با کمی بی نظمی است، بنابراین حتی زمانی که به دیوار آویزان می شود با فضای داخلی ترکیب می شود. وزن هر کدام کمتر از 1 کیلوگرم است و به راحتی قابل نصب است. از نظر کیفیت صدا، از یک واحد بلندگوی منحصر به فرد DD استفاده می کند که در عین نازک بودن، کیفیت صدای بالایی را به دست می آورد. با توجه به ویژگی های دستگاه که دارای جهت دهی نزدیک به دایره از فرکانس های پایین به بالا است، هنگام استفاده به صورت دیواری، جلوه بافل تقریباً به طور یکنواخت در کل محدوده به دست می آید و سطح فشار صدا را افزایش می دهد و در عین حال صدای طبیعی را حفظ می کند و ایجاد می کند. صدای غنی تر. از صدا لذت ببرید. علاوه بر این، در ترکیب با تقویت کننده های یکپارچه TH-FT3 که به طور همزمان اعلام شده اند، از یک فراگیر جلویی منحصر به فرد 4 کانالی پشتیبانی می کند که سیگنال های جداگانه را به دو واحد بلندگو در یک واحد وارد می کند. تنها با دو بلندگو از صدای فراگیر قدرتمند لذت ببرید. برخلاف آکوستیک سینمای JVC، در این مدل ها نه تنها گیرنده تخت است، بلکه بلندگوها نیز صاف هستند. با تشکر از این، قرار دادن آنها بر روی دیوار طبیعی تر به نظر می رسد. اما ساب ووفر (موجود در نسخه TH-FT3) همچنان حجیم است، اگرچه در نسخه بی سیم ساخته شده است. چنین بلندگوهای نازکی (31 میلی متر) مبتنی بر فناوری Direct Drive هستند. درایورها از آهنرباهای نئودیمیوم هوشمند و یک دیافراگم با شکل خاص استفاده می کنند که در نتیجه شبیه سازی کامپیوتری طراحی شده است. JVC TH-FT3 بلندگوهای سینمای خانگی طراحی مسطح، این بلندگو دارای یک تقویت کننده دیواری 186x300x31 میلی متری است که توان 180 وات (شامل ساب ووفر) را ارائه می دهد. توان خود اسپیکرها برای مدل TH-FT3 وات 20 است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار لنوو مدل TS33_B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جهت اتصال از طریق بلوتوث فقط پورت USB به منبع تغذیه وصل شود و کابل AUX متصل نگردد در غیر اینصورت به دستگاه به صورت پیش فرض از اتصال AUX استفاده میکند.برق این اسپیکر از طریق پورت usb تامین میشود،جهت تامین کامل انرژی و کیفیت بهتر اسپیکر بهتر است پورت usb به یک شارژر مستقل وصل شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار تسکو مدل TS 2020N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظاهر بروز و جمع و جور ساندبار و ساب ووفر TS 2020N برای کسانی که می‌خواهند در محیط خانه خود فضای زیادی برای سیستم صوتی اشغال نشود بسیار کاربردی‌ست. کیفیت بدنه این محصول بالا بوده و در بخش جلویی دارای ال ای دی قرمز است که ورودی و تنظیماتی مثل عدد حجم صدا را نمایش می‌دهد. در کنار ساندبار و ساب ووفر در جعبه یک کابل AUX، یک کابل اپتیکال، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و ریموت کنترل موجود است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سرویس جهیزیه عروس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
ابعاد ساندبار برابر 900x85x47 میلی‌متر و ساب ووفر 360x260x130 میلی‌متر بوده و برای انواع فضا مناسب است. اگر نگران کمبود جا هستید از ابعاد این سیستم صوتی خیالتان راحت باشد. از طرفی جای نگرانی برای سیستم ساندبار و ساب ووفر برای پاسخگو بودن در هر اینگونه فضاها نباشید. قدرت، وضوح و تفکیک صدای بالای این سیستم صوتی همه این نگرانی‌ها را برطرف می‌کند. روی ساندبار 4 دکمه قرار دارد که شامل دکمه پخش و استاپ موسیقی، Backward و Forward موزیک و حالات ورودی است. وزن این سیستم 1.7 کیلوگرم بوده و بسیار مناسب است. رنگ این ساندبار و ووفر مشکی بوده اما در برخی قسمت‌ها به رنگ نقره‌ای است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار سونی مدل HT-S400 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر هدف اصلی شما از خرید ساندبار، گوش کردن به موسیقی یا اتصال آن به تلویزیون در خانه و لذت بردن از صدایی بلند و باکیفیت است، در خرید Sony HT-S400 شک نکنید. این ساندبار همچنین یک ریموت کوچک و کاربردی دارد که کار کردن با ساندبار را آسان‌تر می‌کند. سوالات متداول توان خروجی کل ساندبار سونی S400 چقدر است؟ توان خروجی ساندبار سونی، 330 وات بوده و دستگاه می‌تواند صدایی بلند و باکیفیت را پخش کند. آیا ساندبار سونی مدل HT-S400 بلوتوث دارد؟ بله، کاربران به وسیله بلوتوث می‌توانند ساندبار را به گوشی یا تبلت خود متصل کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار هانیول مدل Moxie V2000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هانیول با اتصال بلوتوث نسل 5 به دستگاه‌های کاربر متصل می‌شود. این ساندبار از یک باتری داخلی 1200 میلی آمپرساعت استفاده می‌کند که تا 30 روز در حالت استندبای شارژ باقی می‌ماند. استفاده از فناوری TWS امکان اتصال همزمان این ساندبار با پخش‌های صوتی دیگر را فراهم کرده است. کاربر می‌تواند با 3 ساعت شارژ 15 ساعت بی وقفه به پخش موسیقی بپردازد. نمایشگر LED دستگاه اطلاعات پخش را به کاربر نمایش می‌دهد. کاربر می‌تواند پخش موسیقی را با کمک درگاه SD، ورودی جک 3.5 میلی متری و USB نیز داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار جی بی ال مدل Bar 1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

JBL Bar 1000، همراه با اسپیکر فراگیر بی‌سیم قابل جدا شدن و ساب ووفر بی‌سیم 10 اینچی، شما را به تجربه فیلم‌ها، بازی‌ها و موسیقی بی‌نظیر دعوت میکند. فقط دو اسپیکر فراگیر قابل جدا شدن با باتری را پشت سر خود قرار دهید و صدای شگفت انگیزی را بدون سیم یا اتصالات برق اضافی در خانه خود فراهم کنید. علاوه بر فناوری منحصربه‌فرد ™MultiBeam ، چهار درایور فعال JBL Bar 1000 جلوه‌های ارتفاع واقعی و دقیق را برای صدای فراگیر واقعی Dolby Atmos® و DTS:X 3D ایجاد میکنند. ریزترین جزئیات را در صدا با JBL Bar 1000 دریافت کنید، حتی زمانی که فیلم سینمایی شما در شلوغ‌ترین صحنه‌ها قرار دارد. هر چهار ساندبار جدید دارای فناوری PureVoice هستند و از الگوریتم منحصربه‌فرد JBL برای بهینه‌سازی وضوح صدا استفاده میکنند تا بتوانید حتی پیچیده‌ترین طرح‌ها را دنبال کنید. با JBL Bar 1000، اتاق نشیمن خود را در یک تجربه صدای فراگیر سه بعدی سینمایی قرار دهید. این گجت Dolby Atmos دارای یک اسپیکر فراگیر بی‌سیم قابل جدا شدن و ساب ووفر بی‌سیم 10 اینچی است. راه اندازی کامل یک تجربه بی‌نظیر از صدای سینما را به شما میدهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که 2 اسپیکر فراگیر قابل جدا شدن با باتری را داشته باشید و سپس از صدای شگفت انگیز لذت ببرید. علاوه بر این، فناوری HARMAN MultiBeam و 4 درایور بالابرنده افکت‌های ارتفاع واقعی و دقیق ایجاد میکنند. در نتیجه، صدای فراگیر واقعی Dolby Atmos و DTS:X 3D را تجربه خواهید کرد. این دستگاه همچنین دارای فناوری PureVoice است تا از وضوح صدا در بهترین حالت لذت ببرید. همراه با نرم افزار متصل، به شما این اطمینان را میدهد که به سادگی پخش موسیقی مورد علاقه خود و حضور در صدای زنده در اتاق نشیمن خود را ایجاد میکند. یکی از بهترین ساندبارها برای گیمرها به دلیل داشتن ویژگی هایی است که دارد. دو پورت عبور HDMI 2.1 با پشتیبانی کامل از تصاویر 4K و VRR و همچنین Dolby Vision این علاوه بر HDMI eARC است که به تلویزیون ,وصل میشود، بنابراین اگر تلویزیون شما تعداد محدودی پورت HDMI 2.1 دارد، این ساندبار در واقع به تعداد گزینه های HDMI 2.1 در دسترس شما می‌افزاید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار شیائومی مدل MDZ-34-DA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در کنار تلویزیون‌های پیشرفته که از امکانات زیادی برخوردار هستند، ساندبار و سینماهای خانگی هم نیاز است تا علاقه‌مندان به شنیدن صدای باکیفیت، چیزی کم نداشته باشند. ساندبارها که نسل جدیدی از سینمای خانگی هستند، این روزها نقش مکمل تلویزیون را ایفا می‌کنند تا صدا را بهتر بشنوید. همچنین امکانات زیادی به شما می‌دهند؛ بدون اینکه فضای زیادی اشغال کنند.کمپانی شیائومی پس از مدل قدیمی خود MDZ-27-DA از محصولی جدید و ارتقا یافته رو نمایی کرد. ساندبار شیائومی مدل MDZ-34-DA از ساندبارهای باکیفیت شیائومی است که ضمن طراحی زیبا، صدای مطلوبی را به گوش شما می‌رساند. تیون دستگاه توسط مهندس مشهور صدا وانگ فویو انجام گرفته که بالغ بر 29 سال سابقه تیون سیستم های صوتی کمپانی های بزرگ را دارد.سیستم صوتی این محصول از نوع 2کانال و توان مصرفی‌اش 30 وات است. این محصول به بلوتوث هم مجهز شده است تا برای اتصال به دستگاه محدودیتی نداشته باشید. ورودی های این دستگاه شامل ورودی صدای دیجیتال کواکسیال و ورودی AUX است.طبق ادعای کمپانی شیائومی صدایی مشابه با سینما را تجربه خواهید کرد.

نگاه کلی

لذت شنیدن یک موسیقی

اگر به دنبال یک دستگاه صوتی قدرتمند و کارآمد برای استفاده در محیط خانگی یا حتی فضای باز هستید، ساندبار یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است. این دستگاه با کیفیت صدای بسیار خوب، طراحی زیبا و کیفیت اجزای ساختاری بسیار خوب می تواند برای شما تجربه موسیقی بسیار لذت بخشی را فراهم کند. برندهای متفاوتی وجود دارد که ساندبارهای زیاد وبه روزی را به بازار روانه می‌کنند. یکی از این ساندبارها ساندبار شیائومی مدل MDZ-34-DA بوده که در ادامه متن به شرح بیشتر ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

ویژگی‌ها

منبع تغذیه ساندبار شیائومی مدل MDZ-34-DA، برق شهری با ولتاژ ۱۱۰ تا ۲۴۰ ولت است. ساندبار شیائومی مدل MDZ-34-DA، یکی از گزینه‌های برجسته در بازار ساندبارهاست. این ساندبار با وزنی حدود ۱.۹۲۵ گرم طراحی زیبا و بدنه‌ای از جنس فلز و پلاستیک ABS دارد که به‌راحتی با دکوراسیون منزل همخوانی خواهد داشت. ساندبار شیائومی MDZ-34-DA، قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف را دارد، به‌ویژه با قابلیت بلوتوث ورژن ۵، می‌توان به‌راحتی دستگاه‌های قابل حمل نظیر تلفن‌های همراه، تبلت و لپ تاپ را به آن متصل کرد. این ساندبار مجهز به فرمت‌های صوتی دالبی دیجیتال و پشتیبانی از صدای سینمایی ۵.۱ کاناله است که صدایی شفاف و فراگیر ارائه می‌دهد.

توان خروجی این ساندبار ۳۰ وات است که می‌تواند به‌راحتی محیطی با فضای کوچک را پوشش دهد. با شکل قرارگیری افقی، این ساندبار به‌خوبی با محیط منزل سازگار است و قابلیت دارد به‌راحتی به دیوار نصب شود. این ساندبار همچنین دارای نوع صفحه نمایش غیرلمسی خواهد بود. در اقلام همراه این ساندبار، دفترچه راهنما و اکسسوری های اتصال به دیوار به‌صورت بی‌سیم وجود دارد. با اینکه این ساندبار چندین قابلیت جذاب دارد، اما یکی از مهم‌ترین آنها، صدایی فراگیر و شفاف است که هرگونه کاربری در منزل را به یک تجربه‌ی سینمایی تبدیل می‌کند. ساندبار MDZ-34-DA دارای قابلیت بلوتوث با ورژن ۵ است. این گزینه در زمینه‌ی ارسال داده صدا، کاملاً مناسب به‌نظر می‌رسد.

جمع‌بندی

ساندبار شیائومی MDZ-34-DA یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه محیط سینمایی در خانه است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد، به‌راحتی در همه‌ی بودجه‌ها جا می‌گیرد. اگر برای شنیدن موسیقی یا دیدن فیلم علاقه مند باشید که تجربه بی‌نظیری را داشته باشید یک ساندبار احتیاج خواهید داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار کریتیو مدل Sound BlasterX Katana خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اولین ساندبار مخصوص PC که دارای امکانات زیادی است و تمام نیازهای شما را به عنوان گیمر حرفه ای تا مصرف کننده ای کیفیت صدا برایش مهم است را پاسخگو است. بدنه ساندبار از آلومینیوم ساخته شده و ارتفاع آن کمتر از 60 میلی متر است بنابراین کاملا سازگار با انواع مانیتورها و همین طور قابل استفاده برای انواع TV نیز می باشد. بعلاوه برای سیستم های دارای چند مانیتور و یا کنسول های بازی فوق العاده کاربردی می باشد. شاسی این ساندبار از آلومینیوم ظریف و محکم به همراه جزئیات خطوط ظریفی که هنرمندانه بیانگر طراحی شمشیر کاتانا می باشد. طراحی نور Aurora این محصول 16.8 میلیون رنگ را ایجاد می کند بوسیله 49 LED قابل برنامه ریزی تا تجربه ای متفاوت از بازی و تماشای فیلم داشته باشید. این نور پردازی واکنش پذیر بر اساس نوع و شدت صدای خروجی است. نور پردازی دلخواه خود را تنظیم کنید و لذت بازی بهمراه صداهای دقیق و قدرتمند با جزئیات و نورپردازی را با هم تجربه کنید. این محصول از 2 دایور اصلی 2.5 اینچی به همراه دو تیوتر 1.3 اینچی در بدنه ساندبار استفاده کرده است همین طور سابووفر قدرتمند آن نیز از دایور 5.25 اینچی در باکس CARB-compliant MDF قرار گرفته است تا بتواند بیس تاثیرگذاری را برای شنوده داشته باشد. سابووفر با پرتاب بیس بالا و حرفه ای این ساندبار می تواند بیس دقیق و تمیزی را بواسطه قفسه کابینت MDF سازگار با CARB و خروجی پرتاب هوای چند لایه ایجاد کند. این خروجی قدرت بیش را بسیار بالاتر می برد به نحوی که قدرت بیس را بر روی استخوان های خود احساس میکنید. ساندبار KATANA از یک طراحی با 3 آمپلی فایر برای تقویت جزئی ترین صداها استفاده می کند که قدرت خروجی را به 75RMS/150W می رساند که می تواند اتاق شما را کاملا در بر بگیرد. آمپلی فایر ها بواسطه پردازنده سیگنال دیجیتالی اختصاصی ما با نام DSP کنترل می شوند. دو آمپلی فایر برای درایورهای رنج متوسط و توییتر ها و یک آمپلی فایر مجزا برای سابووفر که قدرت سابووفر و کیفیت آنرا عمیقا تقویت و تاثیرگذار میکند. این محصول به واسطه تکنولوژی DSP که برای درایورها آمپلی فایر جداگانه ای را در نظر گرفته، کیفیت بالای صدای 24 bit را در خروجی به شما می دهد و به خاطر نوع طراحی و کیفیت صدای آن نیز توانسته گواهی Dolby Digital Decoder را نیز دریافت کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار دنون مدل DHT-S216 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ساندبار به راحتی بر روی دیوار و در زیر تلویزیون نصب می شود. و تنها به یک کابل HDMI برای نصب و راه اندازی نیاز دارد. تا شما بتوانید صدائی با کیفیت HiFi را در خانه و یا ویلایتان تجربه کنید. این سیستم قابلیت اجرا و پخش انواع فرمت های دالبی سوراند و Dts را دارد و به راحتی این فرمت ها را دِکُد می کند. ضمن اینکه می توان با موبایل و یا هر وسیله دیجیتال دیگری به صورت بلوتوث به آن وصل شد و به موزیک دلخواه خود گوش داد. راه اندازی بسیار ساده و آسان، فقط در یک چشم برهم زدن! این ساندبار دارای ورودی اپتیکال نیز هست، که می توان از خروجی اپتیکال برخی تلویزیون ها نیز استفاده کرد. ضمن اینکه کنترل از راه دور بسیاری از تلویزیون ها با این ساندبار کار می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار مکی مدل CR STEALTHBAR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بلندگوی بلوتوثی رومیزی Mackie CR StealthBar اگر نمی‌توانید بلندگوهای باکیفیت قدیمی خود را بر روی میز کامپیوتر یا میز کار خود جا دهید و همچنان به صدای باکیفیت نیاز دارید، یا دوست دارید بلندگوی کوچک و باکیفیتی بر روی میز خود داشته باشید می‌توانید روی بلندگوی بلوتوثی رومیزی Mackie CR StealthBar حساب ویژه‌ای بازکنید. با این بلندگو صدایی شفاف ، واضح و باکیفیت خواهید شنید و با فنّاوری بلوتوث این بلندگو می‌توانید از لپ‌تاپ ، تلفن همراه ، ایپد یا سایر لوازم صوتی مجهز به بلوتوث سیگنال صوتی دریافت و آن را پخش‌کنید. همچنین مانند سایر بلندگوهای سری CR ، بلندگوی بلوتوثی رومیزی Mackie CR StealthBar نیز دارای آکوستیک بسیار باکیفیت درون کابینت خود است .تیونینگ افسانه‌ای کمپانی مکی بر روی این بلندگو نیز وجود دارد. فرکانس‌های بالا ، میانی و پایین با تنظیم هنرمندانه و باکیفیت در کنار یکدیگر برای شما ایجاد خواهد شد تا شما صدایی استودیویی را از روی میز کار خود بشنوید.امکان اتصال هدفون به این محصول از طریق یک خروجی در پشت بلندگو فراهم‌شده است. همچنین می‌توانید علاوه بر اتصال بلوتوث با یک کابل و کانکتور mini TRS به این بلندگو سیگنال صوتی منتقل کنید. از بلندگوی بلوتوثی رومیزی Mackie CR StealthBarحتی می‌توانید به‌عنوان یک بلندگوی مکمل در کنار تلویزیون خانه خود استفاده کنید و صدای فیلم ، بازی‌های کامپیوتری و ... را باکیفیت‌تر بشنوید. این بلندگو دارای 3 حالت متفاوت برای پخش است . MUSIC – Voice – Game را می‌توانید با فشردن یک دکمه تعبیه‌شده انتخاب و با توجه به کاربری خود نوع تنظیم بلندگو را نیز مشخص کنید. همچنین یک ناب کنترلی بر روی بدنه جلویی این بلندگو موجود است که شدت خروجی سیگنال از طریق آن کنترل خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار کریتیو مدل Stage Air خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت کریتیو یک ساندبار قابل جمل جدید به نامStage Air را به تازگی معرفی کرده است که با ظاهر جمع جور خود صدای عمیق،بلند و پرنگی دارد.در شفافیت صدا در عین قدرت غوطه ور می شود ساند بار کریتیو مدلStage Air برای صدای واضح تر دو درایو قدرتمند در نظر گرفته است.همچنین با یک رادیاتور منفعل بزرگ دارد که باس چشمگیر را بدون ساب ووفر تولید می کند. این همان تکنولوژی صوتی کریتیو است که شما در بازی،فیلم و گوش کردن به موسیقی شما را غافلگیر خواهد کرد. توان خروجی کلی این محصول 20 وات می باشد.از امکانات و اتصالاتStage Air می شود به اتصال از طریق بلوتوث،ورودی پورت USB و کابل AUX اشاره کرد. با اتصال بی سیمStage Air از طریق بلوتوث نهایت لذت و استفاده را ببرید چرا که این محصول یک باتری داخلی دارد که تا حداکثر6ساعت بدون برق می تواند موسیقی برای شما پخش کند پس بدون توقف موسیقی گوش کنید و لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار جی بی ال مدل Bar 9.1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساندبار JBL Bar 9.1 جدید ترین محصول کمپانی جی بی ال در دسته سیستم های صوتی خانگی می باشد که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده است و دارای قابلیت های فراوانی می باشد. هر چند این ساندبار قدرتمند بصورت اختصاصی برای تماشای تلویزیون و جایگزینی مناسب برای سینمای خانگی طراحی شده است ، اما به دلیل قدرت صدای بالا ، شفافیت و وضوح عالی فرکانس ها و امکانات فراوانی که دارد ، یک سیستم صوتی قوی در منزل به حساب می آید و میتوان با استفاده از آن موسیقی گوش کرد و میهمانی های بزرگی برپا کرد. جی بی ال پس از موفقیت در تولید ساندبار های Bar 2.1 و Bar 3.1 و Bar 5.1 تصمیم به تولید غول ساندبار ها یعنی Bar 9.1 گرفت که تحولی عضیم در صنعت سیستم های صوتی و ساندبار ها به حساب می آید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کیک پز به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار جی بی ال مدل SB160 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساندبار بلوتوثی جی‌بی‌ال JBL Cincema SB 160 از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی JBL است که به عنوان یک ساندبار سینمای خانگی روانه بازار شده است. Cinema SB160 دارای قابلیت اتصال به صورت باسیم و بی‌سیم از طریق بلوتوث و ورودی‌های تعبیه شده بر روی این دستگاه امکان‌پذیر می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار سونی مدل HT-S40R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیستم صوتی ساندبار سونی S40R از قوی ترین و بهترین سیستم صوتی‌های موجود در بازار است که با ارائه و پخش صدای قوق العاده ی خود هر فرد را پس از شنیدن صدای ان شگفت زده می‌کند، این سیستم صوتی دارای صدایی فراتر از انتظار یک کاربر است که توان خروجی آن 600، وات از 5.1 کانال است. یکی از مهم ترین ویژگی‌های که همچین دستگاهی باید داشته باشد، طراحی زیبا و چشم گیر آن است که خوشبختانه ساندبار سونی دارای طراحی زیبا و هوشمندانه ای است که به خاص بودن تلویزیون‌های شما می‌افزاید و با رنگ مشکی خود با محیط شما ست می‌شود. این سیستم از 4 قسمت مجزا ساخته می‌شود که هر کدام از طراحی و وظیفه خاصی برخوردار است که شامل: یک ساندبار نواری شکل به سیستم خوابیده معروف است و زیر تلویزیون قرار می‌گیرد و بیشتر وظیفه‌ها را بر عهده دارد و از 3 بلندگو تشکیل شده است. تمامی درگاه‌ها و دکمه‌ها در پشت این سیستم قرار دارد. از دیگر قسمت‌های ساندبار سونی S40R، یک ساب ووفر مستطیلی شکل، دو بلندگوی با ارتفاع نسبتا کم با یک عدد amplifier با قابلیت اتصال به دیوار را دارا است. تمامی این قسمت‌ها دست در دست هم گذاشته اند تا صدایی رسا و همه جانبه را به وجود آورند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار جی بی ال مدل Bar 5.1 Surround خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساندبار JBL Bar 5.1 Surround دارای توان خروجی 550 وات است. قدرت خروجی بی‌نظیر این ساندبار صدایی قدرتمند و باکیفیت در کنار فیلم‌ها و موسیقی‌ها برای شما فراهم می‌کند. ساب‌ووفر 10 اینچی قدرتمند این سیستم صوتی باسی عمیق و قدرتمند به شما ارائه می‌دهد. کارکرد ساندبار و ساب‌ووفر جی‌بی‌ال 5.1 Surround بدون سیم است و شما می‌توانید باس عمیق و قدرتمند و همچنین کیفیت بالای موسیقی را به گونه‌ای کاملا متفاوت از این سیستم صوتی دریافت کنید. با استفاده از قابلیت 4K Pass Through می‌توانید فیلم‌های خود را در بهترین و بالاترین رزولوشن ممکن در تلویزیون‌های خود ببینید و از آن لذت ببرید. ChromeCast و Airplay، دو انتقال‌دهنده‌ی صوت و تصویر بی‌سیم همانند بلوتوث هستند که درون این دستگاه تعبیه شده‌اند. این تکنولوژی‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید موسیقی‌های خود را از تلفن‌همراه به تلویزیون خود انتقال دهید و تلویزیون‌های خود را، در دسته تلویزیون‌های هوشمند قرار دهید. این دو تکنولوژی در بستر Wi-Fi قرار دارند و برای استفاده از آن‌ها باید از Wi-Fi استفاده کرد. یکی از روش‌های اتصال به سیستم صوتی جی‌بی‌ال JBL Bar 5.1 Surround، روش اتصال بی‌سیم است. اتصال بی‌سیم به این دستگاه از طریق بلوتوث صورت می‌گیرد. تنها کافی است بلوتوث منبع صوتی خود را روشن کنید و با یک لمس ساده به آسانی به این دستگاه متصل شوید و به پخش موسیقی و یا فیلم‌های مورد علاقه خود بپردازید. بر روی ساندبار JBL Bar 5.1 Surround، ورودی‌هایی تعبیه شده است که یکی از آن‌ها ورودی USB است. با استفاده از ورودی USB می‌توانید به آسانی فلش مموریهای خود را به آن متصل کنید و به پخش موسیقی‌های مورد علاقه‌تان با فرمت MP3 بپردازید. در طراحی این سیستم صوتی از تکنولوژی مخصوصی استفاده شده است. این تکنولوژی به گونه‌ای است که شما نیاز به خاموش کردن دستگاه ندارید زیرا این دستگاه بعد از 10 دقیقه بدون فعالیت بودن، به صورت خودکار خاموش می‌شود.

بی پرده بشنوید

برند JBL را باید یکی از خوشنام‌ترین برندهای سازنده سیستم‌های صوتی در جهان دانست که محصولات بسیار خوب و حرفه‌ای آن سبب پیداش طرفداران وسیعی در جهان شده است. JBL اخیراً مجموعه ساندبارهای خود را گسترش داده است تا کاربران آن بتوانند به این دسته از محصولات نیز دست یابند. ساندبار جی بی ال مدل Bar 5.1 Surround دارای یک نوار صوتی و یک ساب ووفر بزرگ است که قابلیت‌های فراگیری را دارد. این دستگاه از فناوری «چند پرتو» که تلاشی برای پر کردن اتاق با صدای فراگیر و شبیه به تئاتر است؛ استفاده می‌کند. قابلیت باس‌های آن قوی است و قیمت آن نسبت به این حجم از کیفیت بسیار مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شده است.

ظاهری رسمی

ساندبار Bar 5.1 شامل دو قطعه می‌شود که یکی از آن‌ها بلندگو اصلی بوده و دیگری دستگاه تنظیم کننده است. ابعاد کلی دستگاه 101.8x5.0x11 است. صفحه جلویی بلندگو تمام فلزی بوده و یک نمایشگر LED در قسمت جلوی آن تعبیه شده که به شما می‌گوید شما به کدام منبع صوتی متصل شده‌اید. همچنین ساندبار Bar 5.1 جی بی ال دارای یک ریموت کنترل برای هدایت از راه دور است که منبع انرژی آن توسط دو باتری قلمی تامین می‌شود. روی کنترل دکمه‌هایی همچون دکمه پاور، تلویزیون (HDMI ARC)، بلوتوث، تنظیم سطح باس، HDMI ( برای ورودی ویدیوها با رزولوشن 4K، افزایش یا کاهش صدا، بی صدا کردن و.. است. محدوده صدا در ساندبار بین 1 تا 31 است و در حداکثر سطوح، سیستم بسیار بلند است.

امکانات اتصال سیستم

این ساندربار دارای درگاه HDMI (برای پخش ویدیو با رزولوشن 4K)، HDMI ARC (برای متصل شدن به تلویزیون)، اپتیکال، USB (برای سرویس و هم برای پخش صدا) و کابل برق است. ساب ووفر یک دکمه پاور/جفت شدن در قسمت پنل پشتی دارد که درست در قسمت محل اتصال کابل برق قرار دارد. تنها کابلی که در سیستم دیده نمی‌شود کابل نوری است. همچنین این دستگاه از Apple AirPlay2 و Google Cast پشتیبانی می‌کند. هیچ میکروفون داخلی یا کنترل هوشمند روی نوار یا کنترل راه دور وجود ندارد. این پشتیبانی مبتنی بر برنامه‌هایی است که شما روی گوشی موبایل خود نصب کرده و از طریق تلفن خود کنترل می‌کنید. این ساندبار جی بی ال از بلوتوث 4.2 و کدک های AAC همراه پورت USB برای پخش فایل‌های MP3 و WAV پشتیبانی می‌کند.

عملکرد ساندبار هنگام پخش موسیقی و فیلم

آهنگ‌هایی که باس زیاد یا میانه‌ای دارند؛ توسط دستگاه با پاسخ فرکانسی پایین ارائه می‌شود که برای دوستداران باس جذاب خواهد بود. در سطوح بالا مانند رعد و برق، صدا کاملاً قابل لمس است به خصوص در حجم‌های بالا با قدرت لرزش دیوار. هنگام پخش شدن صدای سازهایی مانند نواختن آکوستیک یا سازه‌هایی با بیس بالا، صدا بدون هیچ مشکلی و با باس قوی شنیده می‌شود. فیلم Blade Runner 2049 را با آن حجم از صدای شلیک، انفجار یا سرعت ماشین را تصور کنید؛ تمام این صداها در سطوح بیس خود و در بهترین حالت ممکن پخش می‌شود. به جرات می‌توان گفت صدای پخش شده فیلم‌ها بسیار واقعی است و شما هنگام تماشای فیلم یا سریال می‌توانید تمامی صحنه را لمس کنید.

نتیجه گیری

ساندبار Bar 5.1 جی بی ال را باید یک سیستم بسیار قدرتمند دانست که برای پخش اصوات فیلم و موسیقی بسیار خوب عمل می‌کند. تنها مشکلاین ساندبار، آن است  که گاهی اوقات صدای ایده آل برای یک فیلم یا آهنگ آنطور که باید و شاید شنیده نمی‌شود اما به طور کلی این دستگاه نمره بسیار خوبی را دریافت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار ال جی مدل SL4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساندبار SL4 یکی دیگر از مدلهای پرطرفدار شرکت ال جی می باشد.این ساندبار از یک نوار خوابیده و یک ساب ووفر تشکیل شده است یا به عبارتی دارای سیستم صوتی 2.1 کاناله می باشد.قدرت صدای خروجی این ساندبار 300 وات می باشد که 200 وات آن مربوط به ساب ووفر می باشد.این ساندبار صدا را با قدرت و توان بسیار بالایی در محیط پخش می کند و شما را به یک تجربه ی شنیداری لذت بخش و متفاوت دعوت می نماید.ووفر این محصول کربنی می باشد و در ایجاد صدایی واضح و پرتوان نقش بسزایی دارد.این ساب ووفر به صورت بی سیم طراحی شده است و از طریق بلوتوث و کابل نوری نیز قابلیت اتصال دارد.ال جی برای حل مشکل پروفایل های مختلف صدا و ناهنجاری های صوتی ساندبار SL4 را مجهز به قابلیت Adaptive Sound Control تولید کرده است که به طور خودکار حالت صدا را تنظیم می کند و آن را به بهترین روش ارائه می دهد.این ساندبار مانند دیگر ساندبار های ال جی از طراحی بسیار زیبا و شیکی برخوردار است و جلوه ای مدرن و زیبا را به دکوراسیون و اتاق نشینمن شما هدیه می دهد. ساندبار ال جی SL4 دارای ورودی های مختلف برای ایجاد صدای OPTICAL است که در وضوح صوت تأثیر فوق العاده ای دارد. علاوه بر پورت OPTICAL، این ساندبار ال جی از امکان همگام سازی به وسیله بلوتوث برخوردار است که با پیروی از آن کاربران می توانند برای لذت بردن از علاقه مندی های خود بر روی تلفن همراه و یا تلویزیون ساندبار را با این دستگاه ها مَچ کنند و از صوت هیجان انگیز و قدرتمندی که ایجاد می کند نهایت لذت را ببرند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار سونی مدل HT-RT40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خانه را از صدای دقیق و صحیح پر کنید. بلند گوهای بلند ساندبار HT-RT40 به وسیله صدای فراگیر واقعی، شما را در عمق فیلم مورد علاقه تان غرق خواهد کرد. همچنین قدرت خروجی کلی این ساندبار 600 وات است که صدایی پویا و سینمایی ارائه می دهد. شما به چند ریموت کنترل احتیاجی ندارید. برای خاموش و روشن کردن، تنظیم سطح صدا و حتی جلوه های صوتی و عملکرد ساندبار خود می توانید از طریق ریموت کنترل تلویزیون و رابط کاربری آن، اقدام نمایید. اتصال فوری به بلوتوث بوسیله گوشی های هوشمند سازگاری که NFC دارند . از گوش دادن به تمام آهنگ های خود به صورت بی سیم لذت ببرید. فقط کافیست از طریق موبایل خود و فقط با نزدیک کردن آن به ساندبارHT-RT40 اتصال بلوتوث را از طریق NFC برقرار کرده و آهنگ خود را پخش کنید. پنج بلندگو و یک ساب ووفر به کمک یکدیگرصدای فوق العاده ای تولید میکنند.صداهای تولید شده با توان خروجی600 وات را در اطراف خود احساس کنید صداها تاثیر گذاری بهتری خواهند داشت . با استفاده از اسپیکر های بلند 65 میلیمتری که به وسیله پایه هایشان روی کف زمین قرار می گیرند و صدای سینمایی با کیفیت بالا تولید می کنند، خود را غرق در صدای فراگیر کنید. بعد از اینکه ساندبار را از جعبه خارج کردید تقریبا همه چیز آماده است. فقط کافیست آن را به برق وصل کنید و اسپیکر های خود را به وسیله سیم های رنگی وصل کنید و از صدای فراگیر 5.1 کاناله لذت ببرید. در ساندبار RT40 تمام کابل های شما به ساب ووفر وصل می شوند، بنابراین همه چیز تمیز و مرتب خواهد بود. از طریق اتصال فلش به آهنگ ها و فیلم های بیشتری دسترسی داشته باشید .شما میتوانید پخش روی صفحه با کابل HDMI را از طریق موبایل سونی خود یا برنامه موزیک کنترل کنید . میتوانید از طریق درگاه ورودی اپتیکال به تلویزیون متصل شده و از کیفیت بالای صدا برای فیلم ها و ... لذت ببرید . مخصوص تلویزیون هایی که با HDMI ARC سازگار نیستند . اتصال HDMI ARC ( کانال صوتی بازگشتی ) به شما اجازه می دهد تا برای مدیریت آسان تر و استفاده از کابل های کمتر ، به وسیله یک کابل به تلویزیون های سازگار متصل شوید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار سامسونگ مدل HW-A650 با توان خروجی 430 وات خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساندبار سامسونگ A650 از سیستم صوتی 3.1 کاناله بهره می‌برد و قادر است با 7 اسپیکر توان صوتی 430 وات را تولید کند. مدل سال قبل یعنی T650 توان صوتی 340 وات داشت که سامسونگ در سال جدید (2021) توان صوتی مدل جدید خود را 430 وات در نظر گرفته است. ساندبار A650 سامسونگ از طراحی ساده‌ای بهره برده و طراحی و ساخت این مدل شامل یک ساندبار و یک ساب ووفر مکعبی شکل است که در ریموت کنترل نیز همراه خود دارد. ساب ووفر به صورت بی سیم طراحی شده؛ به این ترتیب می توانید آن را در هر زاویه و گوشه ای از اتاق خود قرار دهید. ورودی صدای اپتیکال که در این محصول تعبیه شده، در واقع نسل بعدی انتقال دهنده صداست که هنوز آن‌ چنان‌ که باید در میان کاربران فراگیر نشده است؛ اما طولی نخواهد کشید که ورودی اپتیکال جایگزین بسیاری از روش‌های انتقال صدای کابلی خواهد شد. دستگاه‌های منبع صدا مانند پخش‌کننده‌های‌ DVD‌ و‌ Blu-Ray‌ یا کنسول های بازی مانند‌ PlayStation های جدید به خروجی اپتیکال مجهز شده‌اند؛ اما به‌ دلیل تنوع کم سیستم‌های صوتی مجهز به ورودی اپتیکال، این فناوری هنوز فراگیر نشده است. از دیگر درگاه های ارتباطی می توان به پورت HDMl و USB اشاره نمود، که به راحتی اتصال این ساندبار را با سایر وسایل جانبی فراهم می‌ساز‌د. سیستم صوتی سامسونگ A650 از پورت‌های ارتباطی بی سیم نیز بهره ور است، بلوتوث جزو ارتباطات بی سیم است که یک اتصال بی سیم و تمیز را فراهم می‌سازد. فرمت‌های صوتی متنوعی در این محصول پشتیبانی می‌شوند که در میان آن‌ها می‌توان به فرمت‌های صوتی معروفی مانند flac و mp3 اشاره کرد. ساندبار A650 سامسونگ به لطف بلندگوهای 3.1 صدایی در حد 430 وات را استخراج می‌کند که با این وجود کاربران از شنیدن هر محتوایی نهایت لذت را دریافت می‌کنند. فناوری‌هایی که سامسونگ در ساخت و طراحی این ساندبار برای ارائه بهتر صدا از آن بهره گرفته می‌توان به فناوری Dolby 5.1 اشاره کرد، به لطف قابلیت شما صداها را به صورت فراگیرتری دریافت و نهایت لذت را از برنامه‌های در حال پخش کسب می‌کنید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندبار جی بی ال مدل Bar 2.1 Deep Bass خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها دستگاه‌های پخش صدا، بسیار متفاوت شده‌اند و دستگاه‌های خانگی قادر به پخش صدای بسیار عالی هستند. ساندبار یکی از محصولات بسیار محبوب خانگی است که قادر باورنکردنی از لحاظ پخش صدای شفاف دارد. ساندبار بلوتوثی جی بی ال JBL Bar 2.1 Deep Bass از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی JBL است که به عنوان یک ساندبار خانگی مخصوص باس روانه بازار شده است. این ساندبار می‌تواند اتاق نشیمن شما را به یک سینما یا یک استادیوم تبدیل کند. این ساندبار ممکن است فشرده شده باشد اما قابلیت پخش 300 وات صدای قدرتمند را برای شما فراهم می‌کند. این ساندبار دارای قابلیت ارائه‌ قدرت 300 واتی است که شما می‌توانید آن را کنترل کنید. با این قدرت تولید شده توسط ساندبار می‌توانید موسیقی‌ها و فیلم‌های خود را به گونه‌ای که تا به حال نشنیده‌اید؛ بشنوید. نوع صدای پخش شده از این محصول دالبی دیجیتال است که صدای شفاف و فراگیر را در محیط پخش می‌کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا