خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید جارو هوشمند به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید جارو هوشمند باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

جاروهای هوشمند، که به جاروبرقی‌های رباتیک نیز معروف هستند، به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند. آنها می‌توانند به طور خودکار خانه شما را تمیز کنند و در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی کنند. اما خرید آنها در میان این همه برند و مدل کمی دشوار است. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب از نکته خرید نکات مهم و راهنمای خرید جارو هوشمند را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

نکات مهم هنگام خرید جارو هوشمند

نوع کف‌پوش خود را در نظر بگیرید

جاروهای هوشمند برای انواع مختلف کف‌پوش، از جمله فرش، سرامیک و چوب سخت، طراحی شده‌اند. اگر فرش دارید، جارویی با قدرت مکش قوی انتخاب کنید. اما در صورتی که کف‌پوش‌های سخت دارید، جارویی با برس‌های نرم انتخاب کنید تا از خراشیدن کف جلوگیری شود.

به متراژ خانه خود توجه کنید

جاروهای هوشمند با اندازه‌های مختلف وجود دارند. اگر خانه بزرگی دارید، جارویی با عمر باتری طولانی و مخزن جاروبرقی بزرگ انتخاب کنید.

ویژگی‌های اضافی را در نظر بگیرید

برخی از جاروهای هوشمند دارای ویژگی‌های اضافی مانند قابلیت تی کشیدن، برنامه‌ریزی، یا کنترل از راه دور هستند. قبل از خرید، در نظر بگیرید که چه ویژگی‌هایی برای شما مهم هستند.

نظرات را بخوانید

قبل از خرید جارو هوشمند، نظرات را به صورت آنلاین بخوانید. این به شما کمک می‌کند تا در مورد عملکرد و قابلیت اطمینان مدل‌های مختلف اطلاعات کسب کنید.

بودجه خود را تعیین کنید

جاروهای هوشمند می‌توانند از نظر قیمت بسیار متفاوت باشند. قبل از شروع خرید، بودجه خود را تعیین کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای جارو هوشمند گفته شد، می توانید جارو هوشمند مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه جارو هوشمند ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی فانتوم مدل MAGIC P3000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارائه لوازم خانگی به روزتر و با کیفیت بالا ،نیاز جامعه رو به جاروبرقی های پرتابل آشکار ساخت.کمپانی FANTOM غول طراحی جاروبرقی های پرتابل (جاروهای سبک با قابلیت اتصالا و جابه جایی سریع) که یک شرکت ترکیه ای با ارائه ی نسخه های به روزتر جاروبرقی از بازار عقب نمانده و تقریبا مدل MAGIC P3000 را با یک طراحی بسیار زیبا با 5 کاربرد ویژه که در استفاده روزمره جاروبرقی ها بسیار لازم می باشد در این مدل فراهم آورده مکش بسیار بالا ، کیفیت بالای بدنه ، طراحی بسیار بالا ،تخلیه ی سریع گرد و خاک، استند نگهداری جاروبرقی و مهم ترین مزیت این مدل سری قابل چرخش که این مدل جارو را از مدل های اولیه جارو برقی های برند فانتوم متمایز ساخته است مخصوصا برای کسانی که مسن بوده و جارو کشیدن برای آنها سخت بوده در طراحی این جارو موتور بالا و پایین در نظر گرفته شده بدین معنی که موتور جارو هم میتواند در قسنا پایینی و هم در قسمت بالایی قرار بگیرد که این جارو رو برترین جارو از لحاظ طراحی ساخته

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی ابکازو مدل VC-2211 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جارو برقی ابکازو مدل VC-2211 با توان 2000 وات یکی از بهترین و پر قدرت‌ترین جارو برقی‌های موجود در بازار است که با ویژگی‌های منحصر به فرد و کارایی بالا خود توانسته است توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند. جارو برقی ابکازو مدل VC-2211 به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین جارو برقی‌های ساخت ایران یک سری ویژگی دارد که آن را نسبت به سایر جارو برقی‌‌ها متمایز می‌کند. در این باره باید بگوییم که ویژگی‌های جالب این جاروبرقی شامل لوله کیسه قابل شستشو با ظرفیت 4 لیتری، صدای کمتر از 70 دسی‌بل، سیم جمع‌کن اتوماتیک، نشانگر پر بودن کیسه و برس پارویی با زیره فلزی است.. این مشخصات باعث می‌شود که تمیزکاری با استفاده از جارو برقی ابکازو VC-2211 نه‌ تنها آسان و موثر باشد بلکه تجربه‌ای لذتبخش را نیز فراهم کند. لازم به ذکر است که سیستم تنظیم سرعت دیجیتال، لوله تلسکوپی با طول سیم 5 متر، شعاع حرکتی 8 متر و چرخش 360 درجه‌ای از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این دستگاه فوق‌العاده محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Robot Vacuum X20 Plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Xiaomi robot vacuum x20 plus ، یک پرچمدار کاملاً جدید که فراتر از انتظارات است. جاروی رباتیک روبوراک از مجموعه زیر برندهای شیائومی مدل Xiaomi robot vacuum x20 plus با ایستگاه پایه قدرتمند، عملکرد قوی جاروبرقی و تمیز کردن، اجتناب از موانع و تعامل هوشمند، می‌تواند بدون زحمت تمام نیازهای تمیز کردن سطوح شما را برطرف کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی ایربات مدل L108S Pro Ultra خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جارو روباتیک مدل L108S Pro Ultra یک جاروبات هوشمند و خودکار است که با استفاده از سنسورها و فناوری‌های پیشرفته، می‌تواند به طور خودکار فضای محیط را تمیز کند. این مدل از جاروبات دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند نقشه‌برداری دقیق، مسیریابی هوشمند و قابلیت برنامه‌ریزی زمانبندی برای تمیز کردن در زمان‌های مختلف است. همچنین این جاروبات دارای قدرت مکش بالا و سیستم فیلتراسیون قوی برای جذب گرد و خاک و ذرات ریز است. Airbot Robotic Vacuum L108S Pro Ultra، با قدرت مکش قدرتمند 8000 Pa، متعهد است که تجربه تمیزکاری عالی را برای شما فراهم کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی دریم مدل L20 Ultra خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame L20 Ultra پرچم دار جدید شرکت دریم، یکی از نوآورانه‌ترین جارو رباتیک‌هایی‌ست که بعد از روبوراک S7 MaxV Ultra در اواخر سال 2023 معرفی شد. این جاروی هوشمند نسبت به جارو هوشمند Dreame L10s Ultra دارای قدرت مکش بالاتر، طراحی زیباتر، عمر باتری بیشتر، ترکیب جارو و تی‌کشی کارآمدتر و اپلیکیشنی با امکانات بسیار وسیع‌تره.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی سطلی گابریلا مدل M9000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی GABRIELA مدل M9000 محصول صادراتی است که توسط مهندسین آلمانی درسال 2022 تولید وروانه بازار هاشده است وباتوجه به قدرت مکش بالا طرفداران بسیاری پیداکرده است.این جاروبرقی صنعتی توان مکش بالای1400وات رادارد حجم سطل آن 12 لیتر می باشد وتوانایی کارکرد در محیط مرطوب وخشک را دارد همچنین دارای دوکلید پاور برای کنترل قدرت جاروبرقی است.ازپلاستیکABSساخته شده وبدنه ی مقاومی دارد و باتوجه به پایه ی متحرک آن جابه جایی آن خیلی آسان است.بعد از بازکردن دستگاه به این نکات توجه فرمایید:1-ابتداکابل جاروبرقی را به صورت کامل بازکنید. 2-دستگیره های جاروبرقی رابازنموده و قسمت بالای آن را ازروی سطل جدانمایید.3-کیسه راداخل سطل نموده وکویل پلاستیکی کیسه را90درجه به سمت راست چرخانده وبه طورکامل تا انتها درجای خود قراردهید وازمحکم بودن کیسه درمحل اطمینان کامل حاصل نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی روبوراک مدل Q Revo خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock Q Revo با سرعت چرخش 200 دور در دقیقه و فشار ثابت رو به پایین، لکه‌های نوشابه گرفته تا نشت‌های خشک شده و موارد دیگر را بدون زحمت پاک می‌کند و هر بار کفی بدون لک را برای شما به ارمغان می‌آورد. Q Revo دارای 30 سطح جریان آب است، بنابراین می توانید تمیز کردن را برای مطابقت با انواع کف و ترجیحات خود تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل S1 YM-S1-W03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Lydsto S1 Robot Vacuum Cleaner YM-S1-W03 جاروبرقی رباتی Xiaomi Lydsto S1 White (YM-S1-W03) برای استفاده فشرده در یک آپارتمان یا خانه خصوصی طراحی شده است. این مدل مجهز به سنسورهای با حساسیت بالا است. با توجه به این، دستگاه با مبلمان، موانع برخورد نمی کند، از پله ها سقوط نمی کند. با کمک محدود کننده های مجازی، می توانید پردازش یک منطقه یا اتاق خاص را ممنوع کنید. این مدل مجهز به برس هایی با اشکال مختلف است و قدرت مکش بالایی دارد. این امر جمع آوری و نگهداری با کیفیت بالا حتی ذرات ریز گرد و غبار، ماسه و موی حیوانات را تضمین می کند. این دستگاه مجهز به یک ظرف برای آب است که به همین دلیل پردازش مرطوب پوشش های کف را انجام می دهد. دستمال های مصنوعی بدون ایجاد گودال به طور موثر آلودگی را از بین می برد. باتری بزرگ از عملکرد مستقل طولانی مدت پشتیبانی می کند. در ایستگاه داک، ظرف گرد و غبار تمیز می شود. این به استفاده راحت کمک می کند. جاروبرقی ربات شیائومی Lydsto S1 White (YM-S1-W03) برای شارژ مجدد باتری به پایه بازمی گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی شیائومی مدل Mop 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر جزء علاقه مندان به داشتن خانه هوشمند هستید، باید حتما یکی از مدل‌های جاروهای رباتیک را خریداری کنید.بدنه جارو رباتیک شیائومی مدل Xiaomi Robot Vacuum Mop 2 از پلاستیک فشرده و با کیفیت ABS ساخته شده است. این محصول بر خلاف سایر مد‌ های جارو رباتیک شیائومی از سنسور LDS استفاده نمی‌کند. بلکه در قسمت بالای Mop 2 سنسور دیگری به نام 3D VSLAM قرار گرفته است. در واقع سنسور VSLAM با شبیه سازی الگوریتم شبکه عصبی به بهبود اندازه گیری، مسیریابی و مدیریت نقشه کمک می‌کند. بنابراین جارو رباتیک شیائومی مدل Mop 2 به واسطه این سیستم نقشه برداری دقیق قادر است که فاصله خود از موانع را شناسایی کرده و به آن‌ها برخورد نکند. جارو رباتیک شیائومی Mop 2 دارای یک باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت است. این باتری در صورت شارژ کامل قادر است که بیش از 110 دقیقه انرژی مورد نیاز ربو جارو را  تامین کند ،در این صورت هر بار که این دستگاه را شارژ کنید، فضایی بزرگ در حدود 240 متر مربع را جارو یا تی می‌کشد. این محصول نیز مشابه سایر جاروهای رباتیک پس از اتمام شارژ به صورت خودکار به داک شارژ وصل می‌شود. بعد از اینکه باتری به صورت کامل شارژ شد، کار خود را از همان مکان قبلی شروع می‌کند. جارو رباتیک شیائومی Mop 2 به یک موتور ژاپنی NIDEC قدرتمند با میزان مکش 2700 پاسکال مجهز است. این موتور قوی با 4 حالت سرعت مکش باعث می‌شود که محصول مذکور محیط را از هر نوع آلودگی یا گرد و خاکی تمیز کند. همچنین این وسیله به یک پردازنده 4 هسته ای Cortex-A53 مجهز است. این پردازنده به کمک سنسور VSLAM علاوه بر موقعیت یابی مکان ماتریکس مکشی را ایجاد می‌کند. بدین ترتیب جاروبرقی رباتیک موپ 2 قادر است که  هر سانت از خانه را جارو بکشد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی تولیپس مدل VC-620 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی تولیپس مدل VC-620 از محصولات شرکت تولیپس (Tulips) است که از طراحی زیبا، و کیفیت و قدرتی مطلوب بهره می‌برد. جاروکشی اگرچه یکی از امور نظافتی روزمره به شمار می‌رود، اما در دنیای پرمشغله امروز آنچه بیش‌ازپیش اهمیت می‌یابد لزوم استفاده از ابزاری است که به این کار سهولت و سرعت بخشد. این جاروبرقی که در ردیف جاروبرقی‌های کیسه‌ای قرار می‌گیرد، از قدرت مکشی قابل‌توجهی برخوردار بوده و هیچ‌گونه آلودگی در فضای اتاق ایجاد نمی‌کند. فیلتر بهداشتی یا خروجی HEPA از مشخصات قابل‌توجه این مدل است که می‌تواند هوای خروجی را تا بیشترین حد تصفیه می‌کند.به‌منظور سهولت هرچه‌بیشتر مصرف‌کننده، بر روی دستگاه نشانگر پر بودن مخزن یا پاکت هم تعبیه شده که نگرانی‌های حاصل را از بین برده و به کمک آن ملاحظه خواهید کرد که چه زمان نیاز به خالی کردن کیسه دارید. جاروبرقی تولیپس مدل VC-620 بر روی بدنه زیبا و قرمزرنگ خود از دو کلید اصلی خاموش و روشن و در کنار آن کلیدی برای تنظیم قدرت موتور برخوردار است که این امکان را میسر می‌سازد تا در صورت کاربر قدرت را بر اساس نیاز تغییر دهد. بر روی سری پارویی یک کلید فشاری هم برای تنظیم برس تعبیه شده که بین حالت فرش یا موکت و سرامیک یا پارکت قابل‌تغییر است. درمجموع این جاروبرقی با طراحی زیبا و قدرت بالای خود می‌تواند یکی از گزینه‌های مطلوب برای اغلب مصرف‌کنندگان به شمار آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی هاردستون مدل VCP1822 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه مدل VCP1822 یکی از جاروبرقی‌های کیسه‌دار هاردستون است. ظرفیت مخزن به شش لیتر می‌رسد و بعد از پرشدن به شیوه‌ی کاملا بهداشتی تخلیه می‌شود. روی بدنه‌ی جارو به دکمه‌های خاموش‌ و روشن بر می‌خورید. نگران فقدان دکمه‌ی سیم جمع‌کن نباشید. برای جمع‌شدن سیم کافی است یک بار آن را تا ته بیرون بکشید تا به سرعت داخل بدنه برگردد. دکمه‌ی کشویی دیگری که در قسمت میانی تعبیه شده است، برای تنظیم قدرت مکش جاروبرقی استفاده می‌شود. لوله‌ی جارو از نوع تلسکوپی است. مزیت این لوله قابلیت تنظیم ارتفاع آن است و کاربر می‌تواند آن را به تناسب قد خود کوتاه یا بلند کند. این ویژگی، کار با دستگاه را راحت‌تر خواهد کرد و از آسیب‌دیدن و درد کمر جلوگیری می‌کند. این جاروبرقی علاوه‌بر سری معمولی خود، از سه سری جانبی هم بهره می‌برد. دارای سری مخصوصی برای جاروکشی و تمیزکردن درزها و مناطقی است که دسترسی سخت‌تری دارند. برس مبلمان و برس مخصوص پرده هم در کنار دستگاه قرار دارند. جاروبرقی VCP1822 از فیلتر HEPA در قسمت خروجی هوا بهره می‌برد. کلمه‌ی HEPA درواقع مخفف عبارت High Efficiency Particulate Air است و کاربرد این فیلتر تصفیه‌ی هوای خروجی از جاروبرقی است. فیلتر هپا می‌تواند ذرات معلق بزرگ‌تر از 0.3 میکرون را که برای سلامتی ما مضر هستند، از هوای خروجی جاروبرقی حذف کند و هوای سالم و تصفیه‌شده را خارج کند. گفتنی است فیلتر هپای دستگاه قابل شست‌وشوست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی هاردستون مدل VCP-2420 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نظافت منزل خود را با جاروبرقی هاردستون مدل VCP2420w سهیم شوید. این جاروبرقی با توان مکش 2400 واتی و قدرت موتور 2400 وات تمام آشغال‌ها و خورده‌ریزهای منزل شما را می‌بلعد. از مزایای جاروبرقی هادسون مدل VCP2420wباید به جمع آوری سریع مو از سطوح اشاره کرد که دیگر نگرانی را از این بابت باقی نمی‌گذارد. طول کابل این جاروبرقی 1.5 متر بوده که بتوان آن را به راحتی در اتاق‌ها جابه‌جا کرد تا نیازی به خاموش و روشن کردن جاروبرقی نباشد. همچنین زیره آن دارای 4 چرخ بوده که به راحتی روی زمین کشیده شود. مدل VCP2420w هادسون دارای لوله تلسکوپی، فیلتر بهداشتی و دو سری است تا به راحتی مکان‌های گوناگون را تمیز کند. تمام زباله‌ها در مخزن کیسه‌ای قابل تعویض جمع آوری می‌شود. این جاروبرقی در ابعاد 500x300x210 میلی‌متر است که تنها 6 کیلو وزن دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید توستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی تولیپس مدل VC-A630R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی تولیپس مدل VC-630 از محصولات شرکت تولیپس (Tulips) است که در ردیف جاروهای کیسه‌دار قرار می‌گیرد و از طراحی زیبا و کیفیتی مطلوب بهره می‌برد. جاروکشی اگرچه یکی از امور نظافتی روزمره به شمار می‌رود، اما در دنیای پرمشغله امروز آنچه بیش‌ازپیش اهمیت می‌یابد لزوم استفاده از ابزاری است که به این کار سهولت و سرعت بخشد. جاروبرقی تولیپس مدل VC-630 نه‌تنها مصرف انرژی پایینی دارد، بلکه از قدرت مطلوبی بهره برده و افزایش سهولت و سرعت جاروکشی را برای مصرف‌کننده به همراه دارد. بر روی این جاروبرقی زیبا یک صفحه با نشانگرهایی زیبا برای اعلان وضعیت جارو و مکش تعبیه شده به جذابیت آن می‌افزاید. فیلتر بهداشتی یا خروجی HEPA از مشخصات قابل‌توجه جاروبرقی تولیپس مدل VC-630 است که می‌تواند هوای خروجی را تا بیشترین حد تصفیه می‌کند. به‌منظور سهولت هرچه‌بیشتر مصرف‌کننده، بر روی دستگاه نشانگر پر بودن مخزن یا پاکت هم تعبیه شده که نگرانی‌های حاصل را از بین برده و به کمک آن ملاحظه خواهید کرد که چه زمان نیاز به تخلیه مخزن دارید. لوله تلسکوپی که به کاربر اجازه تنظیم ارتفاع لوله را می‌دهد، گنجایش بالا و شعاع کارکرد بالا از دیگر مشخصات جاروبرقی تولیپس مدل VC-630 است که آن را درمجموع به گزینه‌ای قابل‌تأمل برای مصرف‌کنندگان مختلف تبدیل می‌سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی سازه البرز مدل هوگر خاک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی هوگر از برند پر آوازه ی البرز با موتور توربو، به عنوان یک جاروبرقی خانگی تلقی می گردد که به یمن وجود یک موتور بسیار قوی و قدرتمند توربو با قدرت 2800 وات حتی برای کارگاه های نیمه صنعتی و فضاهای اداری نیز مناسب است. این جاروبرقی 20 لیتر خاک در مخزن خود میتواند جمع آوری کند. مخزن این جاروی بی نظیر از جنس استیل ضد زنگ و بسیار مقاوم است که توسط دو بسط فلزی به موتور متصل شده. بنابراین شما هیچ نگرانی از بابت شکستن یا آسیب دیدن فیزیکی این بخش نخواهید داشت. بر خلاف جاروبرقی های دیگر این جارو مجهز به 5 چرخ است که سه تای آنها گردش 360 درجه دارند که موجب میشود این جارو به هیچ وجه هنگام کشیدن تعادل خود را از دست ندهد و روانترین حرکت ممکن را برای شما به ارمغان بیاورد. از طرف دیگر خرطومی این دستگاه با قفل مخصوص روی بدنه محکم میشود تا کشیدن آن حتی آسانتر نیز باشد. با اینهمه جذاب ترین قسمت این دستگاه موتور بسیار پر قدرت این جارو است. موتور این جارو 2800 وات توان واقعی را به کار می بندد تا به راحتی گرد و خاک را از عمیق ترین قسمت های فرش شما خارج کند. هر چند این وسیله فاقد سیم جمع کن است اما سیم 5 متری آن شعاع عملکردی بالغ بر 10 متر برای شما فراهم می کند. به همه این موارد باید وجود سری ها و پارویی های متعدد، لوله تلسکوپی استیل و خرطومی با کیفیت را نیز اضافه کرد.این دستگاه علاوه بر اینکه برای استفاده در منازل بسیار مناسب است میتواند در محیط هایی همچون: باغ ، ویلا، منازل حیاط دار، نظافت مشاعات مجتمع های مسکونی ، کافی شاپ و رستورانها، کارگاه های کوچک، مدارس هتل ها، ادارات و ... مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی پاکتین مدل MVC6000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی پاکتین مدل بیصدا MVC 6000 جدیدترین محصول پاکتین از نوع موشکی یا خوابیده بوده و با افتخار مجهز به موتور پر قدرت “DOMEL” می‌باشد.  این موتور پر بازده با کلاس مصرف برق A، و فقط با 1400 وات مصرف انرژی توانایی مکش بسیار مناسبی ایجاد می کند به طوریکه تولید کننده توصیه می‌کند برای محافظت از فرش ها و جلوگیری از کنده شدن پرز قالی از حداکثر توان آن فقط روی سطوح سخت یا موکت استفاده کنید. همچنین جاروبرقی پاکتین مدل بیصدا MVC 6000 مجهز به تکنولوژی راه اندازی نرم موتور یا به اصطلاح انگلیسی سافت استارت (Soft Start) است. این سیستم علاوه بر ایجاد صدای کم لحظه روشن شدن و خاموش شدن موتور باعث طولانی تر شدن عمر موتورهای جاروبرقی می شود. ( سافت استارتر برای افزایش طول عمر و روشن شدن آرام موتور یا راه‌انداز نرم وسیله‌ای است که قدرت را در هنگام شروع به کار کاهش می‌دهد و به تدریج آن را با روشی ایمن زیاد می‌کند).

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی فانتوم مدل Pratic SP 1200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول با قدرت مکش بالا، تمیز کردن آسان و سریع را تضمین می کند. به لطف بدنه جداشدنی آن، در مناطقی که تمیز کردن آن دشوار است بسیار مفید است. وجود بدنه موتور در بالا مزیتی را در نظافت مکان هایی مانند سقف و زیر صندلی ها ایجاد می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی شیائومی مدل Mop 2 Ultra خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول به همراه مخزن زباله خودکار عرضه می‌شود ، جارو برقی رباتیک جدید شیائومی به لطف قدرت مکش قوی 4000Pa، سیستم ناوبری لیزری با فناوری 3D ToF برای جلوگیری از هرگونه برخورد با موانع و مخزن گرد و غبار با ظرفیت بالا، تمیزی منزل شما را به راحتی انجام می‌دهد. تکنولوژی 3D TOF چیست تجزیه تحلیل دقیق، نقشه برداری چند سطحی، عدم برخورد با هرنوع مانع (دیوار، پایه میز و ...) امکانات بینظیری است که فقط جارو ربات موپ 2 اولترا برای شما فراهم می‌کند و همگی به مدد تکنولوژی 3D TOF امکان پذیر است.این امر عمدتاً از طریق سیستم ناوبری لیزری LDS و فناوری TOF سه بعدی به دست می‌آید. اجازه دهید جاروبرقی ربات شما در صورت لزوم خودش را تمیز کند تا خانه هوشمندتر و تمیزتری داشته باشید و در عین حال کمتر به آن فکر کنید.

تکنولوژی 3D TOF چیست و چرا باید این تکنولوژی را بشناسید!

تجزیه تحلیل دقیق، نقشه برداری چند سطحی، عدم برخورد با هرنوع مانع (دیوار، پایه میز و ...) امکانات بینظیریست که فقط جارو رباتی موپ 2 اولترا برای شما فراهم می‌کند و همگی به مدد تکنولوژی 3D TOF امکان پذیر است. این امر عمدتا از طریق سیستم ناوبری لیزری LDS و فناوری TOF سه بعدی به دست می‌آید. اینها به همراه 16 سنسور هوشمند، موفق به اندازه‌گیری دقیق فواصل می‌شوند و جارو زدن را بدون برخورد با اجسام تکمیل می‌کنند و هر بار قبل از این که به مانعی برخورد کند سرعت خود را کاهش می‌دهند تا از هرگونه برخورد جلوگیری شود. همچنین می‌تواند ارتفاع مبلمان را اندازه‌گیری و بررسی کند آیا می‌تواند از زیر آن عبور کند یا نه و از هرگونه تله‌ی پیش بینی نشده دور می‌ماند. از سوی دیگر، این ناوبری هوشمند 3D TOF منجر به عملکرد بهتر نقشه‌برداری می‌شود، تا آنجا که قابلیت اندازه‌گیری زمان واقعی طی مسیر و مدیریت نقشه را افزایش می‌دهد.

مدیریت نقشه و کنترل کامل ربات شما از طریق اپلیکیشن Mi Home:

زندگی هوشمند با محصولات جدید شیائومی امکان پذیر شده بعنوان مثال: این جارو رباتی شیائومی با نقشه برداری خودکار خانه شما تمام جزئیات را تشخیص می‌دهد و اتاق‌های مختلف را مشخص می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا نقشه‌ها را ببینید و آنها را از طریق تلفن خود و برنامه Mi Home مدیریت کنید. به راحتی می‌توانید یک سفارش تمیز کردن تنظیم کنید، مناطق کلیدی را انتخاب کنید، دیوارهای مجازی ایجاد کنید و غیره.

4000 پاسکال مکش! چه امتیاز مهمی است؟

البته یکی از ویژگی‌هایی که ما را وادار می‌کند تا Mi Robot Vacuum Mop 2 Ultra جدید را انتخاب کنیم، قدرت مکش شگفت انگیز آن است که به 4000 Pa می‌رسد. این مکش و برس مرکزی به همراه برس کناری جارو به این معنی است که جاروبرقی جدید شیائومی قادر است برای مکیدن همه چیز از ذرات میکروسکوپی گرفته تا اجسام بزرگتر، مانند گرد و غبار و خاک، موی گربه یا بقیه حیوانات خانگی را به راحتی پاکسازی می‌کند. سازگاری این جارو رباتی با سطوح مختلف نظیر فرش،موکت، پارکت یا سنگ از ویژگی های فوق العاده این ربات همه چیز تمام است.

موپ 2 اولترا تا چه متراژی به کمک ما می‌آید؟

ربات جاروبرقی Mop 2 Pro Ultra دارای باتری 5200 میلی آمپر ساعتی است، ظرفیتی بزرگ که با یک بار شارژ، عمر باتری حدود 180 دقیقه* را به ما می‌دهد. این باعث می‌شود Robot Vacuum Ultra برای خانه‌هایی با مساحت حدود 240 متر مربع مناسب باشد. *زمان عمر باتری به پارامترهای خاصی بستگی دارد، مانند میزان کثیفی، نوع سطح یا قدرت مکش مورد نیاز.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی شیائومی مدل X10 plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدیدترین مدل خط ربات جاروبرقی شیائومی یعنی X10 Plus، برای تمیزکردن منزل یک انتخاب ایده‌آل است. در حالی که دستگاه همراه با ایستگاه پایه هوشمند خود استفاده می‌شود، می‌تواند لنت‌های پاک‌کن را تمیز کند، مخزن آب را دوباره پر کند، پارچه پاک‌کن خود را مرطوب نگه دارد و به‌طور خودکار خشک شود تا از تجمع رطوبت و بو در زمانی که دستگاه استفاده نمی‌شود، جلوگیری کند. این جارورباتیک همچنین می‌تواند زباله‌ها را در سطل زباله خود بریزد و سطل زباله خود را نیز تمیز کند. تمام فرآیند به صورت اتوماسیون کامل پیش می‌رود که نظافت را برای همگی ساده می‌کند. این جاروبرقی دارای قدرت مکش 4000 پاسکال است و از دو پد میکروفیبر چرخان برای از بین‌بردن لکه‌های عمیق‌تر بهره می‌برد. سیستم نوین S-Cross AITM در Xiaomi Robot Vacuum X10+ به آن اجازه می‌دهد تا از هر جسمی در مسیر تمیزکردن خود اجتناب کند و در عین حال وظیفه اصلی خود را انجام دهد. برای تشخیص هدف، دستگاه علاوه بر این دارای یک لیزر دو خطی و یک دوربین RGB هم هست. X10 Plus در ارتباط با ناوبری LDS، بدون در نظرگرفتن اندازه و پیکربندی محل سکونت، یک مسیر تمیزکردن کارآمد را برنامه‌ریزی می‌کند و از آن جا که دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی است، خیالتان از بابت حریم شخصی راحت خواهد بود. X10 Plus دارای یک ایستگاه اتصال خودکار است که می‌تواند سطل زباله 350 میلی‌لیتری را در کمتر از 10 ثانیه در سطل 2.5 لیتری بزرگ‌تر خالی کند. ایستگاه پایه هوشمند این جارورباتیک همچنین می‌تواند مخزن 80 میلی‌لیتری آب داخل جارو را خالی و دوباره پر کند و پد تمیزکردن را تمیز و خشک کند. این ربات به یک باتری لیتیوم یونی 5200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که به آن اجازه می‌دهد با یک بار شارژ تا دو ساعت نظافت کند. شما می‌توانید X10 Plus را از طریق برنامه خانگی شیائومی کنترل کنید، تنظیمات آن را شخصی‌سازی کرده و برای نظافت در آینده برنامه‌ریزی داشته باشید. X10 Plus همچنین با سیستم‌های خانه هوشمند Google Home و Amazon Alexa از طریق به‌روزرسانی OTA سازگار خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل W2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل Lydsto W2 دارای مکش قوی 5000 پاسکال می باشد این موتور قوی بی صدا است. این ربات دارای موتور بی صدا 5000PA جدید Nidec است که نه تنها بی صدا می باشد بلکه دارای مکش قوی نیز هست. شما می توانید با جارو رباتیک Lydsto W2 حدود 60 روز یک بار جمع آوری گرد و غبار داشته باشید. این دستگاه دارای کیسه جمع آوری گرد و غبار با ظرفیت 3 لیتر می باشد که شما را از تعویض کیسه گرد و غبار خود برای حدود دو ماه آینده بی نیاز می کند. این جارو رباتیک پس از تمیز کردن موپ ها با آب داغ، ایستگاه پایه برای جلوگیری از بوهای ناشی از موپ های مرطوب، موپ ها را با هوای گرم خشک می کند، این خشک کردن باعث می شود که تمام میکروب ها و ویروس ها از بین بروند و دیگر ایجاد بوی نامطلوب نکنند. این جاروی هوشمند قادر است نظافت کل خانه شما را برعهده بگیرد، این ربات توسط رادار LDS 2.0 کنترل می شود و می تواند کل اتاق ها، موانع، فرش ها را مشخص نماید و مسافتی را که به طور کامل باید طی نماید را تشخیص دهد. این دستگاه می تواند استراتژی تمیز کردن خود را سفارشی کند و طبق برنامه شما هر گوشه ی از خانه را که مایل باشید این ربات تمیز نماید. شما می توانید برای این ربات دیوار مجازی تعریف نمایید و مناطق ممنوعه را مشخص کنید که جارو رباتیک به آن مناطق وارد نشود. جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل Lydsto W2 دارای پاک کن با فشار بالا، تمیز کردن خودکار موپ و خشک کردن با باد داغ است. جارو رباتیک Lydsto W2 دارای چرخش دوگانه و طراحی موپ فشار 12N است که می تواند 3 بار در ثانیه بچرخد و دارای نیروی پاک کنندگی کافی نیز است. جارو رباتیک Lydsto W2 دارای دستگاه خشک کن خودکار بدون بو است که برای خشک شدن نیازی به برداشتن موپ ها نیست. جارو رباتیک Lydsto W2 دارای ماپ تمیز کننده آب گرم است که پس از پاک کردن هر ناحیه، ترکیب جاروبرقی به ایستگاه پایه باز می‌گردد و از آب داغ 122 درجه سانتی‌گراد برای تمیز کردن موپ استفاده می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حضورش کافی است تا تمیزی همیشه مهمان خانه‌ی شما باشد. جاروبرقی پاکشوما همراهی مطمئن برای شما بوده و کثیفی را به خانه‌ی شما راه نمی‌دهد. جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 N از نوع جاروبرقی‌های کیسه‌دار است و قدرت موتوری برابر با ۲۵۰۰ وات دارد. این جاروبرقی دارای سیم جمع‌کن خودکار بوده و به راحتی سیم ۱۲ متری آن جمع‌ می‌شود. این سیم ۱۲ متری شعاع کارکرد ۱۵ متر داشته و طیف وسیعی از فضای خانه را تشکیل می‌دهد. برای جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 N پاکت جاروبرقی تعبیه شده که از نوع پاکت یکبار مصرف است. قابلیت تنظیم توان یکی دیگر از ویژگی‌های این جاروبرقی است که باتوجه به نیازتان می‌توانید توان مورد نظر خود را انتخاب کنید. گرید انرژی ++A یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که به راحتی نمی‌توان از آن عبور کرد. برای جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 N تعداد سه سری در نظر گرفته شده که بسته به نوع استفاده خود می‌توانید سری مورد نیازتان را انتخاب کنید. جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 N محصولی کاربردی و زیباست که می‌تواند تمیزی را به خانه‌ی شما هدیه دهد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید اسپرسو ساز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی سطلی تیوا کد 4200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی سطلی تیوا مدل4200 Tiwa با حداکثر توان 1400 وات ساخت کشور ایران با موتور AEG آلمان این جاروبرقی یکی از بهترین جارو برقی ایرانی با کیفیت عالی مناسب برای جهیزیه عروس بوده که علاوه بر دارا بودن فیلتر موتور دارای میکروفیلتر سازگار با محیط زیست نیز می باشد.دکمه های تاچ این محصول از تولیدات جدید شرکت تیوا می باشد.فیلترهای موجود در جاروبرقی سطلی تیوا مدل 4200 شامل فیلتر هپا جهت جلوگیری از انتشار گرد و غبار در هوای خروجی از دستگاه و جلوگیری از بروز آلرژی در افراد حساس و فیلتر محافظ موتور جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل موتور بوده که بر بازده و عمر دستگاه می‌افزاید.جارو برقی سطلی تیوا 4200 دارای سیم جمع کن نیمه اتومات است که در هنگام عدم استفاده از آن می توان سیم را جمع کرد.این جارو برقی دارای کابل 6 متری می باشد و در رنگهای متنوع و استاتیک تولید می گردد. این دستگاه با مکش بسیار بالایی که دارد خیلی سریع محیط را تمیز و هرگونه گرد وغبار را از بین می برد.یک جاروبرقی سطلی خوب، باکیفیت، نام آشنا و باسابقه و مجبوب مصرف کنندگان; ساخت ایران می باشد که در صورت رضایت بسیاری از متشتریان خود را یدک می کشد و همواره مورد توصیه آنها با سایر دوستان و آشنایان نیز هست. از مزایای این جاروبرقی امکان استفاده همزمان از پاکت و کیسه های یکبار مصرف را نیز دارا می باشد که این امر سهولت نظافت و تخلیه جاروبرقی را سبب می گردد. همچنین شما براحتی می توانید مخزن و بدنه این جارو را شستشو کنید.توجه داشته باشید که دستگاه برای کاربرد تر و خشک ساخته نشده است و فقط برای جارو کردن سطوح خشک طراحی شده است.دکمه های روی جاروبرقی تاچ می باشد.قدرت موتور را میتوانید دستی انتخاب کنید.این مدل جاروبرقی جدید تیوا موتور توربو 1400 وات می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی ایکس ویژن مدل 5030-K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جارو برقی ایکس ویژن یک محصول خوش ساخت و زیبا از خانواده لوازم خانگی مادیران است. دارای قدرت موتور 2500 وات می باشد. ظرفیت کیسه این جارو برقی 5 لیتر و برای خانواده های پر جمعیت گزینه ای بسیار مناسب است. محصول دارای قدرت مکش فوق العاده زیاد 650 وات با صدای بسیار کم 78 دسی بل می باشد که این ویژگی بی صدا بودن امکان استفاده در ساعات پایانی شب را امکان پذیر می کند همچنین با شعاع پوشش 20 متری و طول سیم 8 متری نظافت و دسترسی به تمام فضای محیط را آسان می نماید. رده مصرف انرژی این محصول A++ است و در دسته محصولات کم مصرف قرار می گیرد. ویژگی ها: - مجهز به فیلتر HEPA : دوستدار محیط زیست - برای افرادی که به تمیز بودن هوای محیط در هنگام استفاده از جارو برقی اهمیت ویژه ای قائل هستند و از افراد سالمند و کودکان که بیشترین آسیب پذیری را دارند نگه داری میکنند جاروبرقی ایکس ویژن در جهت حفظ هوای سالم محیط از فیلتر هپا استفاده کرده است که از بازگشت مجدد گرد و غبار به محیط جلو گیری می کند - سنسور محافظ هوشمند موتور: مجهز به سنسور محافظ هوشمند موتور که باعث جلوگیری از فشار و سوختگی موتور میگردد. زمانی که به هر دلیل دهانه ورودی مسدود شده باشد این سنسور فعال شده و با باز کردن یک کانال هوای مجزا از سوختن موتور جلوگیری می نماید. - پارویی ارتجایی: جارو برقی ایکس ویژن دارای پارویی منحصر به فرد با قابلیت ارتجاعی می باشد که کمک به رفع گرفتگی در قسمت ورودی پارویی درهنگام استفاده از جارو برقی را برای کاربر فراهم می کند. - دسته و لوله تلسکوپی دارای دسته ارگونومی برای جلوگیری از خستگی مچ دست و شانه ی کاربر که بتواند براحتی از جارو برقی ایکس ویژن استفاده نماید و همچنین لوله تلسکوپی منحصر به فرد که قابلیت تنظیم تا 104 سانتی متر را برای جلوگیر از فشارکمر و خم شدن کاربر در هنگام استفاده از جارو برقی ایکس ویژن ایجاد می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی زنیت مدل VCZ800M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی مدل VCZ800M کد Diamond یکی دیگر از محصولات شرکت دوست‌ داشتنی Zenith بوده که از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این جارو به موتوری پرقدرت با توان مصرفی 2400 وات مجهز شده است که در عین حال صدای این مدل بسیار کم است. این مدل از نوع جارو‌های کیسه ‌دار بوده و گنجایش مخزن آن چیزی در حدود 3.5 لیتر است. این مدل دارای سه عدد سری است، لوله تلسکوپی و چرخش 360 درجه خرطومی آن از دیگر ویژگی‌های این محصول است. مهمترین ویژگی که می‌توان به آن اشاره کرد جنس کنفی لوله خرطومی آن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی زنیت مدل تاچ اسکرین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی مدل تاچ اسکرین کد Strong یکی دیگر از محصولات شرکت دوست‌ داشتنی Zenith بوده که از صفحه تمام لمسی برخوردار است. این جارو به موتوری پرقدرت با توان مصرفی 2400 وات مجهز شده است که در عین حال صدای این مدل بسیار کم است. این مدل از نوع جارو‌های کیسه ‌دار بوده و گنجایش مخزن آن چیزی در حدود 3.5 لیتر است. این مدل دارای سه عدد سری است، لوله تلسکوپی و چرخش 360 درجه خرطومی آن از دیگر ویژگی‌های این محصول است. مهمترین ویژگی که می‌توان به آن اشاره کرد جنس کنفی لوله خرطومی آن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل R1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Lydsto یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است که در زمینه تولید انواع جارو فعالیت می‌کند. این جارو به‌صورت همزمان قابلیت جاروکشی و تی‌ کشی را ارائه می‌کند موتور الکتریکی بدون جاروبک (Brushless) به‌کار رفته در این جارو رباتی با سرعت بسیار بالای 17000 دور در هر دقیقه می‌چرخد و قادر است قدرت مکشی تا 3000 پاسکال را تامین ‌کند. عملکرد بالای موتور به همراه قدرت مکش مناسب باعث می‌شود تا سطوح مختلف به راحتی و در کمترین زمان تمیز شوند. علاوه بر این، به لطف سه بازوی جاروکشی چرخنده، هر گونه اثر مواد غذای، اشیاء و مو از روی سطح زمین پاک خواهد شد.همان‌طور که گفتیم جاروبرقی رباتی Lydsto R1 علاوه بر قابلیت جاروکشی، دارای ویژگی تی کشی است. به لطف مخزن آب250 میلی‌لیتری و سیستم الکترونیکی و هوشمند توزیع آب، نازل‌های مخصوص آب را بر روی سطح زمین اسپری می‌کنند. فشار آب خروجی و همچنین اعلام هشدار در خصوص تمام شدن آب درون مخزن، توسط این سیستم هوشمند کنترل می‌شود.عملکرد جاروبرقی رباتی جدید شیائومی کاملا هوشمند است. این محصول از قابلیت برنامه‌ریزی مسیر، سیستم ناوبری دقیق، جلوگیری از برخورد و سقوط بهره می‌برد و نیاز به هرگونه نظارت از سوی کاربر را به حداقل رسانده است.سیستم رادار لیزری LDS 2.0 به‌کار رفته در این محصول قابلیت تشخیص مسیر و موقعیت مکانی را برای Lydsto R1 میسر کرده است تا به‌خوبی موانع و سطوح مرتفع را تشخیص دهد و دقیقا در مسیرهای مشخص شده حرکت کند. این سیستم در هر دقیقه 6 بار اسکن کرده و محیط را به‌صورت 360 درجه‌ای اسکن می‌کند.کاربر می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی، مسیرها و مکان‌هایی که باید نظافت شوند را برای جاروبرقی مشخص کند. قابلیت ایجاد مرزبندی‌های مجازی برای عدم ورود یا عدم نظافت قسمت‌هایی از خانه وجود دارد. کاربر می‌تواند برای جاروبرقی تعیین کند هر روز راس یک ساعت مشخص نظافت خود را شروع کند و یا قسمت از خانه را روزانه 2 بار نظافت کند. این جاروبرقی همچنین قابلیت به‌خاطر سپردن چند نقشه را به‌صورت همزمان دارد. بدین ترتیب افرادی که در خانه‌های دوبلکس یا چندطبقه زندگی می‌کنند کافیست برای هر طبقه، متناسب با مسیرها و محدودیت‌های تعیین شده فعالیت خود را آغاز کند.استند دارای یک کیسه مخصوص با ظرفیت 3 لیتری است که با توجه به حجم نظافتی که دارید، ماهیانه نیاز به تعویض دارد

لایدستو مدل R1 در خدمت پاکیزگی منزل شماست

اگر شما هم به دنیای هوشمند و ربات‌های بی‌سروصدا علاقه‌مند باشید؛ حتماً یک جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل R1 نیاز پیدا می‌کنید. لایدستو یکی از زیرمجموعه‌های برند معروف شیائومی است که در زمینه تولید انواع جاروبرقی فعالیت می‌کند و حال با تولید مدل R1 شما را در پاکیزگی منزلتان یاری می‌کند تا در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ‌گونه فعالیت بدنی، منزل شما همچون دسته‌گل آراسته و تمیز شود. این مدل یک جاروبرقی رباتیک چندمنظوره است که با قدرت مکش خارق‌العاده 2700 پاسکال هیچ زباله یا خورده ریزی را برجای نمی‌گذارد.

رباتی خوش قد و بالا با کیفیت ساختی عالی

  جاروبرقی لایدستو مدل R1 یک جاروبرقی میان رده خوب است که بدنه آن از یک قاب پلاستیک رنگی که دارای قسمتی براق نیز است ساخته شده است. علاوه بر سنسورهای Lidar، یک دکمه نسبتاً بزرگ با صفحه LED در قسمت بالای جاروبرقی وجود دارد که شروع به کار این ربات کارکن است. برای خاموش یا روشن کردن بایستی دکمه را 3 ثانیه فشار دهید. همچنین دوربین‌های IR در قسمت جلویی جاروبرقی برای شناسایی موقعیت‌های وسایل و محل‌هایی که باید نظافت کند، دیده می‌شود. در حقیقت سنسورهای IR برای تشخیص بهتر جاروبرقی‌ها در موقعیت‌های بسیار نزدیک استفاده می‌شود تا با استفاده از این دوربین به دیوارها برخورد نکند، مسیر پله‌ها را شناسایی کند و از همه مهم‌تر از سقوط دستگاه در ارتفاع جلوگیری کند.

  اگر دستگاه را زیرورو کنید متوجه دنیای عجیبی از قطعات در زیر آن می‌شوید که اولین قطعه‌ای که نظر شما را به خود جلب می‌کند دو چرخ با فنر است که به خوبی روی سطح ناهموار کار می‌کند و دندانه‌های لاستیکی است که از هر نوع سطحی به راحتی عبور کند. همچنین در این ناحیه یک برس جدا شونده، سنسورهای دیگر و برس چرخشی دیده می‌شود. یکی از برس‌های موجود در دستگاه از نوارهای سیلیکونی با موهای نرم ساخته شده که این برس متناسب با سطوح حرکت می‌کند که برای تمیز کردن فرش بسیار ایده‌آل است.

نبرد مکش ربات‌ها و زباله‌های ریز

جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل R1 دارای 2700 پاسکال قدرت مکش است که این قدرت مکش برای یک دستگاه بسیار قوی محسوب می‌شود. با این سرعت دیگر هیچ چیزی روی زمین باقی نمی‌ماند و شر تمامی زباله‌های مزاحم از زمین کنده می‌شود. در قسمت بالایی جاروبرقی یک صفحه‌نمایش LED  وجود دارد که هنگام کار، سفید است، هنگام شارژ شدن چشمک می‌زند و اما زمانی که کیسه گردوغبار آن پر شود، LED به رنگ نارنجی درمی‌آید.

به سادگی آن را نصب کنید

    برای نصب کردن این دستگاه و دستور دادن آن از طریق گوشی‌های هوشمند کار دشواری پیش روی شما نیست. تنها کافی ست جاروبرقی را به برق وصل کنید، دکمه خاموش/روشن آن را سه ثانیه فشار دهید. سپس برنامه اختصاصی لایدستو را روی گوشی اندروید یا ای او اس خود نصب کنید و حساب کاربری در آن بسازید. در این حساب لازم است شما کشور، آدرس خود را وارد کرده و به برنامه GUI دسترسی پیدا کنید.

نتیجه‌گیری

جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل R1 یک نظافتچی با صبر و حوصله است که بعد از اتمام کار خود به گوشه‌ای خزید و خفته می‌شود. شما می‌توانید از این جاروبرقی برای تی کشیدن و تمیز کردن گردوغبار استفاده کنید. همچنین این جاروبرقی رباتیک دارای قابلیت اتصال به پریز برق است که طول کابل آن حدود 5 متر است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حضورش کافی است تا تمیزی همیشه مهمان خانه‌ی شما باشد. جاروبرقی پاکشوما همراهی مطمئن برای شما بوده و کثیفی را به خانه‌ی شما راه نمی‌دهد. جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 از نوع جاروبرقی‌های کیسه‌دار است و قدرت موتوری برابر با ۲۵۰۰ وات دارد. این جاروبرقی دارای سیم جمع‌کن خودکار بوده و به راحتی سیم ۱۲ متری آن جمع‌ می‌شود. این سیم ۱۲ متری شعاع کارکرد ۱۵ متر داشته و طیف وسیعی از فضای خانه را تشکیل می‌دهد. برای جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 پاکت جاروبرقی تعبیه شده که از نوع پاکت یکبار مصرف است. قابلیت تنظیم توان یکی دیگر از ویژگی‌های این جاروبرقی است که باتوجه به نیازتان می‌توانید توان مورد نظر خود را انتخاب کنید. گرید انرژی ++A یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که به راحتی نمی‌توان از آن عبور کرد. برای جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 تعداد سه سری در نظر گرفته شده که بسته به نوع استفاده خود می‌توانید سری مورد نیازتان را انتخاب کنید. جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 محصولی کاربردی و زیباست که می‌تواند تمیزی را به خانه‌ی شما هدیه دهد.

پاکشوما، همیشه با شما

داشتن یک روبات خدمتکار که کارهای نظافت خانه را انجام دهد، تقریبا مثل یک رویاست، اما باید بپذیریم که فعلا این روبات‌ها چندان همه‌‌گیر نشده و هزینه‌ی زیادی هم دارد، پس باید باز هم به سراغ همان جاروبرقی‌های کلاسیک برگردیم. هر چند این جاروبرقی‌ها هم دیگر چندان کلاسیک نیستند. محصولات مدرنی وارد بازار شده که از تکنولوژی بالایی برخوردار هستند و کارایی فوق‌العاده‌ای دارند.

بی‌صدایی تو خونشه!

تا همین چند وقت پیش جاروبرقی مثل خدمتکاری کهنه‌کار بود که پس از پایان کار نظافت باید به پستوی اتاق برمی‌گشت تا جلوی چشم کسی نباشد. اما امروز جاروبرقی‌ها در کنار تکنولوژی‌های پیشرفته، چنان ظاهر زیبا و مدرنی دارند که می‌توانند بخشی از دکوراسیون داخلی یک خانه باشند. در خرید جاروبرقی می‌توانید ابتدا میزان بودجه و سرمایه‌ای که برای این خرید کنار گذاشته‌اید را مشخص کنید، بعد به جزییات و امکانات آن توجه کنید. جاروبرقی‌های ایستاده، خوابیده، سطلی یا روباتیک، تنوع زیادی در بازار لوازم خانگی امروز دارند. شناسایی جزییات و امکانات این محصولات کار چندان دشواری نیست. فشرده‌سازی زباله، فیلترهای بهداشتی، جذب مایعات، نوع کیسه، تنها بخشی از قابلیت‌‌های جاروبرقی‌هاست. اما مهم‌تر از همه‌ی این‌ها قدرت موتور است که در بهترین حالت به 2500 وات می‌رسد. تنوع بالایی که این روزها در طراحی  و تولید جاروبرقی‌ها با آن مواجه شده‌ایم باعث شده طیف وسیعی از انتخاب‌های مختلف پیش روی ما باشد. از طرفی هم این تنوع زیاد، می‌تواند گیج‌کننده باشد. جاروبرقی‌ها در انواع مختلفی طراحی شده‌اند و برای مصارف مختلف مناسب هستند. البته بیشتر ما با نوع معمولی آن‌ها آشنا هستیم که به جاروبرقی خوابیده معروف هستند. اما انواع عصایی جاروبرقی هم طرفداران خاص خود را دارند. اما با در نظر گرفتن نیازهایی که داریم و کمی آشنایی با خصوصیات مهم این دستگاه می‌توانیم انتخاب خود را به چند مدل محدود کنیم. جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 از نوع کیسه‌دار است. جاروبرقی‌ها به دو دسته کیسه‌دار و بدون کیسه تقسیم می‌شوند. جاروهای کیسه‌ای برای نگهداری گردوخاک و زباله‌ی جمع‌شده از کیسه‌های پارچه‌ای، پلیمری یا کاغذی استفاده می‌کنند. برخی از این دستگاه‌ها امکان استفاده از چند مدل کیسه را دارند و می‌توان در آن‌ها از کیسه‌ی دائم یا پاکت‌های یک‌بارمصرف استفاده کرد. تهیه‌ی کیسه‌های دائم یا پاکت‌های یک‌بارمصرف کار سختی نیست و تقریبا از هر فروشگاه و سوپرمارکتی می‌توان آن‌ها را تهیه کرد؛ به شرطی که این پاکت‌ها ویژگی خاصی نداشته باشند و به‌عبارتی معمول باشند. هرکدام از انواع پاکت‌ها در دسته‌بندی خاصی قرار می‌گیرند و هر دسته‌بندی مختص به یک یا چند مدل جارو خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید آب سردکن به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

لوله‌ی تلسکوپی، راحت به هر سمت که بخوای میره!

    لوله‌های فلزی جاروبرقی برای استفاده در شرایط خاص یا برای تطبیق با قد کاربر قابل تنظیم هستند و برای این کار از مکانیسمی بهره می‌برند که به آن «تلسکوپی» اطلاق می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا لوله‌های فلزی روی ‌هم بلغزند و در اندازه‌های از پیش تعریف‌شده ثابت شوند. برای آزاد‌کردن گیره‌ی تلسکوپی و تغییر اندازه از دکمه‌ی ساده یا دکمه‌های استوانه‌ای پیشرفته استفاده می‌شود. در دکمه‌های استوانه‌ای اندازه‌کردن لوله کاری راحت‌تر است و با کشیدن این دکمه به هر سمت اندازه‌ی لوله تغییر به‌دلخواه کاربر تغییر می‌کند. لوله خرطومی در جاروهای مختلف ساختاری منعطف دارند تا به‌راحتی به چپ و راست، عقب و جلو حرکت کنند و در همین حین قطع نشده و تا نشوند. این لوله‌ها معمولا پلاستیکی هستند. در مدل‌های گران‌قیمت‌تر چین‌های لوله دیده نشده و روکشی از الیاف پلیمری دیده می‌شود. طول عمر این لوله‌ها بیشتر بوده ولی تهیه‌ی مجدد آن‌ها کاری سخت است و نیاز به پرداخت هزینه‌ای زیاد دارد.

صدا، حتما به روشن بودن آن شک می‌‌کنید

  از قدیم جاروبرقی مساوی بوده با صدای بلند موتور و مکیدن هوا از طریق لوله‌های جارو. گرچه استفاده از جاروبرقی مداوم نیست و شاید در طولانی‌ترین زمان در یک دور جاروکشی یک یا دو ساعت آن‌هم به‌صورت منقطع از جارو استفاده می‌شود ولی همین زمان کوتاه هم می‌تواند آزاردهنده باشد. تولیدکنندگان جاروبرقی‌های جدید بر حذف یا کاهش صدای موتور تمرکز زیادی داشته‌اند. ممکن است از افراد مختلف نظرات متفاوتی در مورد صدای جاروها بشنوید. در حقیقت تفاوت چندانی بین جاروهای باکیسه یا بدون کیسه ازنظر میزان صدا نیست و جاروبرقی کیسه‌ای می‌تواند صدایی بیش از یک جارو مخزنی باقدرت موتور برابر داشته باشد و برعکس. درواقع صدای بلند جاروبرقی به‌خاطر عایق نبودن بدنه و اطراف موتور است. دستگاه‌هایی که ازنظر قیمتی بالاتر از بقیه قرار می‌گیرند و برخی شرکت‌های خاص با عایق‌بندی خاص و استفاده از مایعات در اطراف موتور باعث حذف حداکثری صدای موتور می‌شوند؛ البته ازنظر بسیاری حذف صدا به قیمت این جاروها نمی‌ارزد و افزودن بر صبر و تحمل را پیش می‌گیرند. جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 حضورش کافی است تا در سکوت مطلق تمیزی مهمان خانه‌ی شما باشد. گفتنی است فیلتر هپا در جاروبرقی پاکشوما منافذ بسیار ریزی دارد که هوا به آسانی از آن عبور می‌کند، اما ذرات غبار بزرگ‌تر از 0.03 میکرون در آن گیر می‌کنند و از آن خارج نمی‌شوند.

مصرف انرژی، هیچ چیز از چشمان پاکشوما مخفی نمانده

میزان مصرف انرژی یکی المان حیاتی در انتخاب هر محصولی است. جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 در زمینه‌ی مصرف انرژی امتیاز بالایی می‌گیرد. این محصول با رتبه‌ی مصرف انرژی ++A تولید شده است. 

در یک چشم به هم زدن فقط تمیزی می‌ماند و بس

فاکتور مهم دیگر توان یا قدرت موتور جارو است که با عددی نشان داده می‌شود و واحد آن وات است. جاروهای خانگی به‌صورت عمومی توانی در بازه‌ی ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ وات دارند. ولی این تمام ماجرا نیست و توان مکش هم باید در نظر گرفته شود. توان مکش یا AirWatt  همیشه عددی کمتر از توان موتور خواهد بود. این توان همان چیزی است برای کاربر اهمیت پیدا می‌کند. مسلم است که موتوری با توان بالاتر قدرت مکش بیشتری هم دارد ولی قدرت مکش بین دو جارو با توان موتور یکسان می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این اختلاف ناشی از شکل پارویی، طول و اتصالات لوله‌ها و عایق‌بندی بدنه است. جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501  دارای توان مصرفی 2500 وات است.

هیچ‌جای خونه کثیف نمیمونه

یکی از مشکلاتی که همه ما موقع جارو زدن تجربه کردیم، مشکل سیم جاروبرقیه! گاهی به خاطر جارو زدن یه فضای نسبتا کوچک باید چندین بار سیم جارو رو به پریزهای مختلف وصل کنیم. اما جاروبرقی پاکشوما این مشکل رو حل کرده و با داشتن سیم 12 متری این امکان رو در اختیار شما می‌ذاره که فضایی به جارو زدن خونه با جاروبرقی به نظر کار ساده‌ای میاد، ولی با توجه به اینکه دائم باید جارو را جابجا کنید تا تمام گوشه و کنار خونه تمیز بشه، سبک بودن جاروبرقی یه اولویت خیلی مهمه است.

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501، وقتی روشنه جادو میکنه

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 محصولی قدرتمند و کاربردی است که وقتی روشنش می‌کنید انگار جادو می‌کند. همه کثیفی‌ها از بین می‌رود و شما می‌مانید و خانه‌ای که مثل خورشید می‌درخشد. پاکشوما سعی کرده محصولی تولید کند که نیازهای شما را شناخته و به درستی به آن پاسخ دهد. جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501  دارای لوله‌ی تلسکوپی بوده و قابلیت تنظیم توان دارد تا باتوجه به نیازتان توان مورد نظر خود را انتخاب کنید. این محصول با گرید انرژی ++A و کیسه قابل تعویض می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد. 

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی پلار مدل 3600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی سطلی پلار 3600 Polar با توان 1800 وات بهترین جارو برقی سطلی با قیمت مناسب جهت استفاده در منزل، هتل ها و اماکن رفاهی می باشد.ویژگی منحصر بفرد جاروبرقی پلار 3600 صدای کم، قدرت مکندگی بالا و مجهز بودن به 4 مرحله ای فیلتر با الیاف میکروفایبر است. بر روی بدنه نشان گر پر شدن مخزن تعبیه شده است.فیلترهای موجود در این جاروبرقی شامل فیلتر هپا جهت جلوگیری از انتشار گرد و غبار در هوای خروجی از دستگاه و جلوگیری از بروز آلرژی در افراد حساس و فیلتر محافظ موتور جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل موتور بوده که بر بازده و عمر دستگاه می‌افزاید.توجه داشته باشید که جاروبرقی پلار سطلی 3600 فقط برای جارو کردن سطوح خشک طراحی شده است.این جاروبرقی سطلی پلار 3600 هتلی ، ساخت کشور ایران می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی دومنا مدل 4021 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای انتخاب جاروبرقی بهتر است مدلی را تهیه کنید که علاوه بر قدرت بالای تمیزکنندگی، مخزن بزرگی داشته باشد تا مدام مجبور به تعویض یا خالی کردن کیسه‌ی آن نباشید. جاروبرقی دومنا یکی از انواع جاروبرقی‌های کیسه دار است که قدرت موتور آن 2200 وات است و همین توان بالای موتور در این دستگاه آن را تبدیل به یکی از جاروبرقی‌های مناسب و پرتوان برای استفاده در منزل کرده است. چرا که قدرت بالای موتور قابلیت جمع کردن کوچک‌ترین اجرام از زمین را دارد و موجب بهینه کردن عملکرد دستگاه می‌شود. لوله‌ی این دستگاه از نوع تلسکوپی است و از آن می‌توان برای جاروکردن انواع سطوح از جمله پارکت، سنگ، موکت، فرش و ... استفاده کرد. فیلتر هپا در این جاروبرقی جلوی خروج گرد و خاک از بدنه‌ی دستگاه را می‌گیرد. این جاروبرقی طراحی ساده و مناسبی دارد و گنجایش مخزن آن 4 لیتر است. زیر بدنه‌ی جارو چرخ‌هایی در نظر گرفته شده تا بتوانید با خیالی آسوده آن را روی سطوح جابجا کنید. از طریق دکمه‌ی ولوم تعبیه شده روی بدنه هم می‌توانید قدرت مکش را تحت کنترل داشته باشید.جاروبرقی دومنا با قدرت موتور واقعی 2200 وات و وزن 5.5 کیلو گرم و صدای کم انتخاب مناسبی برای سخت پسندان است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی کوپکس مدل VCC-3900 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه جاروبرقی به یکی از پرکاربردترین وسایل هر خانواده تبدیل شده. جاروبرقی برای تمیز نمودن منزل، محل کار، باغ و ویلا بسیار پر کاربرد است و قدرت مکش جاروبرقی و طول عمر بالای آن بسیار حائز اهمیت است. جاروبرقی کوپکس مدل 3900 دارای بدنه بسیار محکم و مقاوم بوده و بهترین کیفیت رنگ کوره ای برای ساخت آن استفاده شده است. این جاروبرقی قدرت مکش فوق العاده ای دارد بطوری که طبق آزمایشات انجام شده میتواند یک گوی 10 کیلویی را با مکش خود از زمین بلند کند. پس میتوان مطمئن بود که انواع گرد و خاک را از داخل سطوح به داخل کشیده و محیط تمیزی را برای شما مهیا میسازد. این جاروبرقی دارای ولوم تنظیم قدرت موتور است. قدرت کم برای جارو کشیدن سطوح صاف مانند سرامیک ، قدرت متوسط برای جارو کشیدن فرش و سطوح غیر صاف و قدرت بالا برای جارو نمودن سطوح نا هموار و درزهای صندلی ها قابل تغییر است. همینطور سیم جمع کن اتوماتیک آن به شما امکان میدهد پس از کار، سیم را سریعا جمع نموده و در محیط کوچکی قرار دهید تا فضای زیادی را اشغال نکند. این جاروبرقی دارای وزن مناسب و سبک میباشد و به راحتی میتوانید آنرا به هر نقطه از منزل انتقال دهید همینطور چرخ های آن به شما امکان میدهید برای انتقال آن لوله خرطومی دستگاه را بکشید تا جاروبرقی به هر نقطه بیایدو در ساخت این جاروبرقی به نکات ریزی از جمله راحت بسته شدن درب مخزن، راحت جا زدن و برداشتن کیسه جاروبرقی و هواگیری بسیار عالی آن توجه شده که باعث میشود از تمام قدرت موتور برای مکش گرد و خاک استفاده شود. کیسه نانو این جاروبرقی دائمی بوده و قابل تعویض میباشد. شما میتوانید هر بار با تخلیه کیسه مجدد از آن استفاده نمایید و یا در طولانی مدت میتوانید کیسه آنرا به راحتی از بازار تهیه نموده و تعویض نمایید. این دستگاه یک جاروبرقی کاربردی و تمام عیار است و امیدواریم از کار با این دستگاه لذت ببرید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جارو برقی جنرال فیت مدل Nasim 4300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی «جنرال فیت» (General Fit) مدل «Nasim 4300» از قدرتی زیاد و کیفیتی مطلوب بهره می‌برد. این دستگاه که در ردیف جاروهای سطلی قرار می‌گیرد، گنجایش قابل‌توجهی دارد و می‌تواند با توجه به کیفیت عملکرد و ویژگی‌هایش برای انواع منازل آپارتمانی،ویلایی،سالن‌های بزرگ همچون فروشگاه‌ها، مساجد و به‌ویژه رستوران و هتل‌ها مورد استفاده قرار گیرد. جاروبرقی جنرال فیت مدل Nasim 4300 از قطعات باکیفیتی ساخته شده تضمین‌کننده‌ی عملکرد و طول عمر زیاد آن است. این جاروبرقی دارای سری‌های مختلفی هستند و هر کدام برای نظافت بخش خاصی طراحی شده‌اند. کابل 6 متری دارد که به انعطاف‌پذیری دستگاه افزوده است؛ چراکه در نظافت محیط‌های بزرگ، می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به اتصال جاروبرقی به پریز نزدیک، نظافت را انجام دهید. مدل Nasim 4300 به موتور دو پروانه تکنولوژی AEG آلمان مجهز شده است و قدرت موتور 1300 واتی دارد که نقطه‌ی قوت آن محسوب می‌شود؛ قدرت مکندگی این دستگاه در سطح ایدئالی قرار دارد و نظافت سریع و بی‌دردسر را فراهم می‌کند. دبی هوای این جاروبرقی 58dm3/sec است. این محصول دارای یک لوله‌ی تلسکوپی است که به کاربر امکان تغییر ابعاد و تنظیم آن نسبت به محیط نظافت و قد خود را می‌دهد. مخزن جاروبرقی 11 لیتری است؛ جاروبرقی‌های سطلی مخزن بزرگی دارند که نقطه‌ی قوت آن‌ها به‌شمار می‌رود و دیگر نیازی نیست که به دفعات محفظه را خالی کنید.همچنین امکان نصب کیسه یکبار مصرف هپا فراهم شده است. جاروبرقی Nasim 4300 آنتی استاتیک است؛ به عبارتی الکتریسیته ساکن جمع شده در پوسته دستگاه تخلیه می‌شود. این محصول دارای لوله خرطومی باکیفیت است؛ این لوله خرطومی از مواد درجه‌ی یک ساخته شده تا بسیار بادوام باشد و با استفاده‌ی چندین ساله و خمش‌های متداول آسیبی نبیند. شرکت جنرال فیت برای این جاروبرقی خود یک فیلتر دوار تدارک دیده است که به تمیز ماندن کیسه مخزن جارو و افزایش راندمان و طول عمر موتور کمک می‌کند. جاروبرقی Nasim 4300 با بهره‌مندی از چرخ‌های روان استفاده آن‌ها بسیار آسان شده است. این محصول از شرکت جنرال فیت و کیفیت ساخت و عملکرد آن، می‌توان Nasim 4300 را یکی از محصولات مطلوب برای منازل آپارتمانی،ویلایی،فضاهای بزرگ، به‌ویژه سالن‌های اداری و تجاری به شمار آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی لوازم خانگی هیوندای مدل HVC-2648 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاروبرقی هیوندای مدل 2648 از نوع کیسه دار و دارای لوله‌ی تلسکوپی است. قدرت موتور این مدل 2400 وات است و قدرت مکش بالایی دارد. البته قدرت مکش قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند برای سطوح مختلف قدرت آن را کم و زیاد کند. همچنین وجود لوله تلسکوپی کار کردن با آن را ساده‌تر کرده است. برای این که هوای خروجی از پشت جاروبرقی آلوده نباشد، برای آن یک فیلتر هپا در نظر گرفته شده که تا حد زیادی گرد و غبار و آلودگی را فیلتر می‌کند. این جاروبرقی دارای پاکت و نشانگر پر بودن مخزن نیز است. به این صورت کاربر به موقع مخزن را تخلیه کرده و این نکته می‌تواند به افزایش عمر دستگاه کمک کند. یکی دیگر از نکات مثبت این مدل کابل 9 متری آن استبنابراین حتی در خانه‌های بزرگ نیز کاربر می‌تواند مساحت زیادی از خانه را بدون نیاز به عوض کردن پریز برق جارو کند. برای راحت‌تر شدن کار با دستگاه برای آن یک دستگیره‌ی ارگونومیک نیز در نظر گرفته شده است. گفتنی است همراه با جارو برقی برس مبلمان، پرده و درز و گوشه نیز وجود دارد. در پایان این که کلاس مصرف انرژی این مدل A است و مصرف برق بسیار کمی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاروبرقی کالوات مدل HA3201 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای نظافت خانه‌ها و ادارات تهیه جاروبرقی اهمیت بسیاری دارد.اگر قصد تهیه جاروبرقی با کیفیت دارید، جاروبرقی کالوات مدل HA3201 یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل بدون کیسه و با مخزنی گرد بادی با توان 600 وات به بازار عرضه شده است. طراحی ابعاد و وزن این محصول به صورتی بوده تا فضای زیادی را اشغال نکند. این ویژگی برای افرادی که قصد دارند جاروبرقی را در کمد قرار دهند مناسب است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مدل طول کابل آن است. طول سیم جاروبرقی کالوات مدل HA3201 برابر با 5 متر است. این میزان برای زمانی که قصد دارید از اتاقی به اتاق دیگر بروید و نمی‌خواهید با کوچکترین جابه‌جایی پریز عوض کنید کارایی بالایی دارد. این مدل به فیلتر هپا مجهز شده است.جاروبرقی کالوات مدل HA3201 یک سری پارویی و دسته‌ای بسیار راحت با طراحی ارگونومیک است. این دسته راحت باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت دسته شما خسته نشده و از جارو کردن لذت ببرید. اگر قصد تهیه جارو با کیفیت دارید این مدل یکی از گزینه‌هایتان است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا