ورزش و سفر

نکات مهم خرید دوچرخه ثابت به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید دوچرخه ثابت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر می خواهید از سلامتی و تن درستی برخوردار باشید باید ورزش کنید. ورزش کردن با افزایش توان بدنی نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی دارد. با افزایش سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری ها مقاوم می شود. اگر شما هم به سلامت خود اهمیت می دهید بهتر است مقداری ورزش کنید. دوچرخه سواری یکی از ورزش های تفریحی است که شما می توانید علاوه بر ورزش کردن از تفریح لذت ببرید. اما ممکن است شرایط به گونه ای باشد که نتوانید برای دوچرخه سواری به بیرون بروید. من در این مطلب به شما خرید دوچرخه ثابت را پیشنهاد می کنم. شما به کمک این وسیله می توانید بدون اینکه از منزل خارج شوید به ورزش دوچرخه سواری بپردازید.

شاید برای خیلی از خانم ها که علاقه زیادی به این ورزش دارند به دلیل مسائل مختلفی امکان بیرون رفتن از خانه وجود نداشته باشد. اما شما می توانید به راحتی به وسیله یک دوچرخه ثابت خوب در منزل به انجام این ورزش دوست داشتنی بپردازید.

همچنین اگر قصد چربی سوزی دارید و می‌خواهید چربی دور شکم خود را کم کنید، می‌توانید با خرید دوچرخه ثابت و استفاده از آن به این هدف خود برسید. این وسیله به شما کمک می کند تا بدون نگرانی از آسیب به زانوها ورزش کنید. بنابراین اگر می خواهید یک دستگاه دوچرخه ثابت بخرید اما با توجه به قیمت ها و مدل های مختلف این دستگاه در انتخاب با مشکل برخورده اید نگران نباشید. با ما همراه باشید تا به شما نکات مهمی که هنگام خرید دوچرخه ثابت باید به آن ها توجه کنید را بیاموزیم.

مزایا و معایب استفاده از دوچرخه‌ ثابت

دوچرخه های ثابت با توجه به اینکه میزان کمتری از فضا را نسبت به وسیله های دیگر اشغال می کند. و به سبب ایجاد شادی و نشاط ایجاد می کند. همچنین شما با استفاده از این دستگاه می توانید در هر شرایط آب و هوایی به ورزش دوچرخه سواری بپردازید. مقاومت ماهیچه های شما را زیاد می کند و با دور کردن استرس سبب ترشح هورمون اندروفین می شود. اما متاسفانه این وسیله برای افرادی که دچار مشکل آرتروز هستند، همچنین خانم های باردار و افرادی که مشکل سیاتیکی دارند مناسب نیست.

انواع دوچرخه ثابت

به‌طورکلی، سه نوع دوچرخه ثابت وجود دارد:

دوچرخه ثابت اسپینینگ

این مدل از دوچرخه‌های ثابت بیشتر در باشگاه‌ها دیده می‌شوند. ساختار دوچرخه‌های اسپینینگ معمولا به شکلی است که زین و دسته‌ها در یک سطح قرار می‌گیرند. شکل قرارگرفتن فرد روی این دوچرخه‌ها بسیار شبیه موقعیتی است که روی دوچرخۀ واقعی دارد. تمرکز این نوع از دوچرخه‌ها روی پدال‌زدن است و نسبت به دو مدل دیگر بایستی برای استفاده از آنها با فشار بیشتری رکاب بزنید.

عملکرد دوچرخه‌های اسپینینگ شبیه سوارشدن بر دوچرخه‌های کوهستان است. اگر به‌دنبال آب‌کردن چربی‌ها و سوزاندن کالری بیشتر هستید، دوچرخه‌های اسپینینگ گزینه‌های مناسبی خواهند بود. به‌طورکلی، به افرادی که به ورزش در سطح حرفه‌ای‌تری نگاه می‌کنند و از تمرین‌های سخت و سنگین هراسی ندارند، استفاده از دوچرخه ثابت اسپینینگ توصیه می‌شود.

دوچرخه ثابت نشسته پشتی‌دار

دوچرخه‌های ثابتِ پشتی‌دار در نقطه مقابل دوچرخه‌های اسپینینگ قرار می‌گیرند؛ علت این است که برای پدال‌زدن، زحمت زیادی متوجه افراد نمی‌شود و برای ورزش‌کردن با فشار کمتر طراحی شده‌اند. این مدل‌ها یک تکیه‌گاه دارند که ورزش‌کردن را برای همه گزینه مناسبی کرده حتی کسانی که کمی کمردرد دارند ولی پزشک اجازه استفاده از دوچرخه ثابت را به آنها داده است.

پس اگر به‌دنبال سوزاندن مقدار زیادی کالری نیستید و می‌خواهید با استفاده از دوچرخه ثابت در منزل فعال بمانید و به بدنتان تکانی بدهید، به‌سراغ این دوچرخه‌ها بروید؛ چون موقعیتی که روی دوچرخه‌های پشتی‌دار قرار می‌گیرید، راحت است و امکان پدال‌زدن تند و بافشار با آن هم وجود ندارد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت عمودی

شکل و ظاهر دوچرخه‌های عمودی به مدل‌های اسپینینگ شبیه است اما نباید این‌دو را با هم اشتباه گرفت. شباهت این دو محصول در شبیه‌سازی حالت دوچرخه‌سواری واقعی برای راننده آن است؛ یعنی هر دو مدل می‌کوشند این احساس را در شما به وجود بیاورند که انگار روی یک دوچرخه واقعی هستید و همان کاربرد را برایتان شبیه‌سازی می‌کنند.

اما تفاوت دوچرخه‌های ثابت عمودی با مدل‌های اسپینینگ در این است که دسته‌های دوچرخه کمی بالاتر از زین قرار می‌گیرد و هدفش این است که کار پدال‌زدن و استفاده از دستگاه راحت‌تر شود. موقعیت قرارگیری دسته‌های دوچرخه به شکلی است که باید دست‌ها و بازوها را هم در فرایند دوچرخه‌سواری دخیل کنید؛ به همین‌ خاطر، تمرینی برای دست‌ها و بالاتنه هم خواهید داشت.

یکی از مزایای چشمگیر دوچرخه‌های ثابت عمودی این است که بیشتر مدل‌های آن قابل‌جمع‌کردن و فشرده‌سازی هستند. یعنی بعد از استفاده از دستگاه می‌توانید آن را جمع کنید و در یک گوشه از اتاق بگذارید. چنین امکانی، برای کسانی که با کمبود فضا در منزل رو‌به‌رو هستند، بسیار مفید خواهد بود.

انواع دوچرخه ثابت از نظر مقاومت

  • دوچرخه ثابت مگنتی: در این مدل دوچرخه شما می توانید به وسیله یک پیچ به صورت دستی و مکانیکی سفتی و نرمی پدال را تا ۸ درجه شل یا سفت کنید.
  • دوچرخه ثابت الکترومگنتی: مقاومت دستگاه یا همان شل و سفت شدن رکاب در این مدل به وسیله الکتریکی تغییر می کند. و شما می توانید با فشار دادن یک دکمه به صورت خیلی ساده رکاب را شل یا سفت کنید همچنین تغییرات را می توانید درون مانیتور مشاهده کنید.

نکات مهم هنگام خرید دوچرخه ثابت

تعیین هدف در استفاده

نخستین گامی که در برای خرید دوچرخه ثابت باید بردارید، شناخت هدف خود از خرید این وسیله ورزشیِ خانگی است. باید مشخص کنید که می خواهید تنها بصورت معمولی از آن استفاده کنید و یا اینکه قصد استفاده حرفه ای از آن را کرده اید؟! تنها شما هستید که می خواهید از این نوع دوچرخه استفاده کنید و یا سایر اعضای خانواده و دوستانتان نیز می توانند از دوچرخه شما استفاده نمایند؟

انعطاف در تنظیمات

حواستان باشد اگر قصد استفاده از این وسیله کاملا ساده ورزشی را برای تمام اعضای خانواده و یا دیگر دوستان و آشنایانتان دارید؛ بایستی حتما وسیله ورزشی شما ار قابلیت تنظیم صندلی، تنظیم فرمان و همچنین تنظیم ارتفاع برخوردار باشد تا هر کسی با توجه به ابعاد و سایز جسمانی خود، بتواند از دوچرخه خریداری شده نهایت استفاده و لذت را ببرد و خدایی ناکرده دچار آسیب های نادرست ورزشی نشود.

نوع سیستم مقاومت

دوچرخه های ثابت از ۲ سیستم مقاومت نمدی و آهنربایی (مگنتی) برخوردار هستند. که در سیستم نمدی حالت رکاب زنی شما کمی سخت و توام با صدای حرکت تسمه است و در سیستم آهنربایی هیچ یک از این خصوصیات بارز وجود ندارد و بهتر است همیشه به فکر خرید دوچرخه ای باشید که از سیستم مقاومت مگنتی برخوردار است.

صفحه نمایشگر

مثل سایر وسایل ورزشی دیگر، وجود یک نمایشگر بزرگ بر روی این وسیله ورزشی کاملا محبوب نیز از هر مدلی هم که باشد. قطعا سبب پیشرفته بودن محصول ورزشی مورد نظر شما خواهد بود. وجود یک پنل نمایشی بر روی وسیله ورزشی شما باعث می شود تا به درستی از میزان کالری سوزانده شده، مسافت رکاب زده، شدت ضربان قلب و همچنین سرعتی که در حال تجربه نمودن آن هستید، آگاه شوید. و حتی خود را بصورت یک کاراکتر انیمیشنی نیز بر روی نمایشگر دوچرخه تان مشاهده نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه ثابت

وزن و جا به جایی آن

همیشه یادتان باشد باید برای خرید یک دوچرخه ثابت و یا متحرک به وزن خودتان و یا آن شخصی که قصد استفاده از این وسیله تندرستی و سلامتی را دارد، توجه کنید. و از میزان تحمل وزن محصول مورد نظرتان نیز اطلاع حاصل نمایید. همچنین دقت داشته باشید با توجه به اینکه از نوع وسایل ورزشی معمولا در فضاهای خانگی استفاده می شود، بهتر است به سراغ خرید دوچرخه ای بروید که از امکانات جا به جایی آسان نظیر داشتن چرخ هایی متحرک برخوردار باشد.

گارانتی

حتما به برگه گارانتی نگاهی بیاندازید. مدت زمان گارانتی، شرکت ارایه کننده آن از مواردی است که در صورت ایجاد عیب در دستگاه شما می‌تواند راه گشای مشکل شما باشد.

قیمت دوچرخه ثابت

قیمت دوچرخه ثابت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. نظیر: گارانتی، کمپانی سازنده، امکانات مختلف، برخورداری از برنامه های ورزشی و … . و همانطور که در ابتدا نیز عنوان کردیم، خرید یک دوچرخه ثابت تنها منوط به نوع هدف و انتظار شما از این وسیله ورزشی دارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دوچرخه ثابت مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دوچرخه ثابت مقاوم، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت کراس فیتنس مدل Monster X2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت نشسته در دراز مدت به شما این فرصت را می دهد تا راه خود را در راستای تناسب اندام باز کنید. در این مدل تمام آن چیزی که کاربران باید انجام دهند، نشستن و به راحتی دوچرخه سواری کردن است تا در راستای کاهش وزن و چربی سوزی و شکل دادن به بدن قرار گیرند این یکی از دلایلی است که دوچرخه ثابت به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین لوازم ورزشی برای کسانی است که علاقمند به دیدن نتایج سریع هستند. اما این نتایج تنها زمانی می تواند حاصل شود که دوچرخه به طور موثر و به نحوی استفاده شود که به شما اجازه دهد که حداکثر تمرین های خود را انجام دهید،این نوع از دوچرخه ثابت بر عکس دو نوع دیگر (دوچرخه ثابت ایستاده، دوچرخه ثابت اسپینینگ) دارای پشتی برای تکیه دادن است، استفاده از پشتی تنها به منزله کاهش فشار به کمر و ستون فقرات و افزایش تمرکز در جهت کاهش وزن و لاغری و تقویت عضلات پاها در طی ورزش کردن است. در این نوع از دوچرخه ثابت پدال ها به نسبت دوچرخه ثابت ایستاده فاصله دور تری از صندلی دارند، در دوچرخه ثابت ایستاده و اسپینینگ صندلی در بالای پدال ها و در دوچرخه ثابت نشسته نسبتا در روبروی هم (پدال ها پایین تر از صندلی) هستند. صندلی آن نیز پهن تر و همچنین دارای صفحه نمایش برای نمایش اطاعاتی نظیر، سرعت، مسافت، زمان و نرخ ضربان قلب و غیره… است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل GX-9020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ایربایک وسیله ای خارق‌العاده برای تمرینات متناوب با شدت بالا است. مقاومت هوای ناشی از پنکه موجب شدت تمرین بی‌نظیری می‌شود. چرخاندن همزمان بالاتنه و پایین تنه کالری بیشتری نسبت به زمانی که از دوچرخه ثابت استفاده می‌کنید می‌سوزاند. وجود مقاومت هوا باعث سخت شدن رکاب زدن می‌شود. در ایربایک یک پنکه وجود دارد که هوا از آن جریان دارد و بر خلاف دوچرخه ثابت شما درجه سختی و مقاومت را قبل از تمرین انتخاب نمی‌کنید و رکاب زدن فقط نیمی از کاری است که شما انجام می‌دهید. دوچرخه ایر بایک GX-9020 یک دستگاه هوازی است که تمرین با این دستگاه ضربان قلب را بالا برده و باعث می شود اکسیژن بیشتری به بافت های سراسر بدن برسد؛ در نتیجه سوخت و ساز افزایش پیدا می کند و چربی سوزی رخ می دهد. نوع نشسته این دستگاه فشار بسیار کمی به کمر کاربر وارد می کند و برای افراد آسیب دیده مناسب است. فواید تمرین با ایربایک : عملکرد هماهنگ هل دادن و کشیدن بازوها و عملکرد هل دادن پاها که با جریان هوا درون پنکه ایجاد می‌شود قلب شما را به چالش می‌کشد تا خون را به مناطق بالا و پایین بدنتان پمپاژ کند. به لحاظ فیزیولوژیکی این امر برای سیستم قلبی عروقی شما ضروری است، مخصوصاً هنگامی که با نهایت توان رکاب می‌زنید. این ایربایک دارای کیفیت ساخته عالی بوده و عمر بالایی دارد، سیستم کار این دوچرخه به صورت بادی می باشد و هر شما تند تر پدال بزنید مقاومت دستگاه بیشتر خواهد شد. این دستگاه برای چربی سوزی و بالابردن ضربان قلب فوق العاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل K-L-S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت مگنتیک KLS FITNESS از جمله بهترین محصولات ورزشی خانگی و باشگاهی است که ساخت کشور چین که تحت لیسانس آلمان است. این محصول یک انتخاب مناسب برای افرادی با تحمل وزن 120کیلوگرمی است که دنبال یک دستگاه ورزشی لاغری حرفه ای در خانه هستند. افراد مختلف در خانواده می توانند از طریق ورزش با دوچرخه مگنتیک KLS FITNESS، پایین تنه خود را لاغر کنند. آن ها همچنین می توانند از طریق این محصول عضلات قلبی عروقی خود را نیز به بهترین نحو تقویت کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

هر کجا که هستید، از ورزش و تمرین جا نمانید

انجام مستمر تمرین‌ و ورزش برای حفظ سلامت بدن و قوی کردن سیستم قلب و عروق بسیار مفید و موثر هستند. یکی از ورزش‌های پرطرفدار دوچرخه‌سواری است که با درگیر کردن عضلات بدن، به‌خصوص عضلات پا، به قوی کردن ماهیچه‌ها و افزایش سوخت‌وساز بدن کمک می‌کند. تمرین با دوچرخه‌ی ثابت، اگرچه حس و حال دوچرخه‌سواری در فضای باز را ندارد؛ اما همیشه و در هر شرایط و زمانی در دسترس است و لذت خاص خودش را هم دارد. دوچرخه‌های ثابت امکان تمرین در خانه و هوای مطبوع نه گرم و نه سرد، به دور از شرایط مختلف جوی را فراهم کرده‌اند. از فواید بزرگ دوچرخه‌سواری، کاهش وزن و لاغری است که افراد زیادی به‌دنبال آن هستند. تمرین با دوچرخه ثابت، هم باعث سوزاندن کالری می‌شود و هم با تقویت عضلات و افزایش متابولیسم بدن می‌تواند باعث کاهش وزن شود. داشتن وزن ایده‌آل، علاوه بر زیبایی ظاهری و احساس رضایت از خود، نقش بسیار مهمی در سلامت بدن و حفظ توانایی بدن در دوران میانسالی و پیری نیز دارد که تمرینات ورزشی، تاثیر زیادی در رسیدن به این اهداف دارند.

دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105EMH6001 با وزن 30 کیلوگرم و ابعاد 30x95x۱20 سانتی‌متر، یک دوچرخه ثابت بسیار مناسب برای استفاده در منزل است. این دوچرخه با داشتن صفحه نمایشی با ابعاد 3×9×2 اینچ، قادر به نمایش ساعت، سرعت ضربان قلب کاربر و کالری مصرف شده است. این دوچرخه ثابت دارای فلایویل با قابلیت تنظیم است که مکانیزمی برای ایجاد مقاومت در پدال زدن ایجاد می‌کند تا رکاب زدن را بیشتر شبیه دوچرخه‌سواری واقعی کند. مقاومت رکاب زدن دارای 7 حالت تنظیم دستی است که می‌تواند با توان 12 اسب بخار، سرعت‌های متفاوت را برای رکاب زدن در اختیار کاربر قرار دهد. با اندازه‌گیری ضربان قلب، کاربر همواره می‌تواند ضربان قلب خود را مانیتور کرده و شدت فعالیت خود را بر اساس آن تنظیم کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل 83500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت از فعالیت های هوازی مفید برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی میباشد ، ساخت و مونتاژ و بسته بندی این کالا توسط تایتان فیتنس در کشور چین می باشد که با سیستم پیشرفته مگنت یکنواخت با قابلیت تنظیم شدت سختی پدال ها در 8 حالت ، ساختاری قوی و مدرن و کیفیت بالا در پدال زدن یکنواخت و قطعات با کیفیت می باشد که قابل استفاده برای آقایان و بانوان با قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمنگاه به صورت عمودی و افقی در چندین حالت و پایه های قابل تنظیم دستگاه جهت استقرار روی سطوح غیر همسطح و دارای مانیتور که نمایش دهنده چندین آیتم شامل : ضربان قلب، زمان استفاده، مسافت طی شده، کالری از دست رفته تقریبی و ... میباشد و همچنین دارای دستگیره در بغل مانیتور برای حفظ تعادل و حفظ ارگونومی استاندارد بدن و یا کمک به بلند شدن از روی نشیمنگاه و دارای سنسور های ضربان قلب میباشد. دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل 83500 محصول شرکت تایتان فیتنس که همواره بر کیفیت تاکید داشته و از متریال با کیفیت بالا و اتصالات قوی و با ظاهری مناسب و شکیل جهت استفاده و گذاشتن دوچرخه در منزل استفاده کرده است . این دستگاه جهت مصرف خانگی تولید شده همچنین میتوانید با استفاده از دفترچه راهنمای نصب موجود در داخل کارتن اقلام و یا تماس با پشتیبانی خدمات پس از فروش ، دستگاه را اسمبل و نصب کنید .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت یونیورسال مدل 5817 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپینینگ باشگاهی یونیورسال مدل 5817 یکی از انواع دوچرخه اسپینینگ است که حداکثر تحمل وزن آن به 150 کیلوگرم می‌رسد و وزن دیسک آن 25 کیلوگرم است. از این دوچرخه اسپینینگ می‌توان در باشگاه‌ها، منازل، و سالن‌های بدنسازی استفاده کرد. یکی از مزیت‌های مهم این مدل از اسپینینگ یونیورسال استفاده از پدال استاندارد SPD در طراحی این دستگاه است. امکان تنظیم صندلی به صورت عمودی و افقی در این اسپینینگ باشگاهی کمک می‌کند تا ورزشکار بتواند اندازه زین را متناسب با قد خود تنظیم کند. وجود چرخ در قسمت جلویی این اسپینینگ باشگاهی جابه‌جایی و حمل آن را آسان می‌کند. اسپینینگ باشگاهی یونیورسال مدل 5817 از قابلیت تنظیم دسته به صورت افقی بهره می‌برد. به این ترتیب ورزشکار قادر است راحت‌ترین حالت ممکن را برای ورزش تنظیم کند. وجود یک نمایشگر در طراحی این دوچرخه اسپینینگ کمک می‌کند تا اطلاعاتی مانند سرعت، کالری مصرف شده، زمان سپری شده، مسافت طی شده، ضربان قلب و اپلیکیشن دستگاه به راحتی قابل مشاهده باشد. امکان مشاهده ضربان قلب بر روی اسپینینگ یونیورسال به ورزشکار کمک می‌کند تا سطح درجه سختی ورزش خود را کم و زیاد کند. قیمت اسپینینگ باشگاهی یونیورسال با توجه به مزیت‌های آن متعادل در نظر گرفته شده است. خرید اسپینینگ باشگاهی یونیورسال به افرادی که می‌خواهند وزن خود را کاهش دهند توصیه می‌شود چرا که استفاده از آن به افزایش سوخت و ساز بدن و مصرف کالری بیشتر می‌انجامد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت ایمپالس مدل RR500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت پشتی دار ایمپالس مدل RR500 دستگاهی بسیار با کیفیت برای استفاده در باشگاه های بدنسازی و هوم جیم میباشد، این دوچرخه مبله باشگاهی دارای تحمل وزن 160 کیلو گرم بوده و سیستم مقاومت آن قابل تنظیم در 20 درحه به صورت الکترومگنتی میباشد، از نکات مهم این دستگاه صفحه نمایش با کیفیت 7 پنجره ای ال ای دی آن بوده که سیستم نمایش دات متریکس دارد، همچنین دستگاه دارای 11 برنامه تمرینی پیشرفته بوده که به شما برای اجرای تمرینات حرفه ای هوازی کمک میکند، این دستگاه دارای صندلی مبله و پدال های ارگونومیک و بسیار راحت بوده که حین تمرین شما را خسته نخواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

نگاه کلی

دوچرخه ثابت و مزایای استفاده از آن

  یکی از بهترین دستگاه‌های هوازی که برای رسیدن به تناسب اندام چه در باشگاه و چه در خانه به ما کمک زیادی می‌کند، دوچرخه ثابت است. اگر شما نیز جز افراد پرمشغله‌ای هستید که زمان زیادی برای رفتن به باشگاه و استفاده از امکانات آن ندارید، بهتر است برای خانه دستگاه هوازی انتخاب کنید تا سالم بمانید. دوچرخه ثابت یکی از دستگاه‌های هوازی بسیار مفید است که به راحتی می‌توانید آن را تهیه کرده و در منزل خود به ورزش بپردازید. دوچرخه ثابت انواع مختلفی دارد که باید با توجه به نیازی که دارید و شرایط بدنی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. دوچرخه ثابت نشسته، دوچرخه ثابت اسپینینگ و دوچرخه ثابت ایستاده از انواع دوچرخه ثابت هستند که فواید زیادی هم برای سلامتی و هم در زیبایی و خوش اندامی شما دارند. با استفاده از دوچرخه ثابت می‌توانید به ارتقای قدرت بدنی و کاهش وزن خود کمک کنید و از طریق آن، ورزش شاد و پر بازده‌ای را امتحان کنید تا به اهداف مورد نظرتان برسید. دوچرخه ثابت در کنار ایمنی بالا و سهولت در استفاده، می‌تواند قدرت بدنی شما را افزایش دهد، کاهش وزن را راحت‌تر کند، باعث تحرک مفاصل می‌شود و می‌تواند به کاهش هزینه‌های شما کمک کند.

دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105، دوستدار سلامتی شما

اگر از آن دسته افرادی هستید که با انجام فعالیت‌های فیزیکی سریعا خسته می‌شوید و قادر به ادامه ورزش نیستید، تمرین با انواع دوچرخه ثابت گزینه‌ای مناسب برای شماست؛ رکاب زدن روی انواع دوچرخه ثابت علاوه براین که بسیار هیجان انگیز بوده و ورزشی مفرح به شمار می‌آید، به خوبی موجب فعالیت بدن خواهد شد. اجرای تمرین روی انواع دوچرخه ثابت، موجب تقویت سیستم قلبی-عروقی می‌شود؛ تمرین روی انواع دوچرخه ثابت بدون ایجاد فشار مضاعف بر زانوها و مفاصل، باعث افزایش گردش خون در بدن شده و همین امر عملکرد ماهیچه قلب را بهبود بخشیده که در نتیجه قلبی سالم برای شما به ارمغان می‌آورد. دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105، یک انتخاب عالی برای شماست که با داشتن ابعاد مناسب و کیفیت عالی، یک گزینه ایده‌آل برای مصارف خانگی به حساب می‌آید. این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 130 کیلوگرم را داراست و شما به راحتی می‌توانید در منزل یا محل کار خود به انجام تمرین‌ هوازی با آن بپردازید. نمایشگر این دوچرخه ثابت این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند به آسانی سرعت، مسافت، کالری، زمان، ضربان قلب و تعداد دور در دقیقه خود را کنترل کند و با در نظر گرفتن آن‌ها برنامه تمرینی خوبی برای خود طراحی کرده و از آن لذت ببرد.

نکاتی برای لاغری و چربی سوزی شکم و پهلوها

دوچرخه سواری در 2 تا 3 بار در هفته به مدت 30 تا 45 دقیقه، باعث کاهش چربی شکم می‌شود. ورزش منظم نه تنها به شما کمک می‌کند کالری و چربی را بسوزانید، بلکه باعث کاهش استرس نیز می‌شود که عامل مهمی‌ در انباشت چربی شکم است. تنظیم رژیم غذایی برای کاهش وزن مهم است. چربی سوزی را با اجتناب از خوردن چیپس، سیب زمینی سرخ کرده، غذاهای سرخ شده سریع، شیرینی‌های صنعتی، کلوچه و ژامبون شروع کنید. سعی کنید قهوه یا چایی خود را بدون شکر بنوشید. معمولا برای خلاص شدن از این عادت، تنها چند روز تا 2 هفته زمان نیاز است. از نوشیدنی‌های شیرین و سودا که حاوی شکر اضافی هستند، دوری کنید. پرتقال یا سیب را جایگزین شکلات کنید؛ 1 شکلات (250 کیلوکالری) حاوی 12 گرم چربی است که 60 برابر بیشتر از سیب (90 کیلو کالری) یا نارنجی (60 کیلو کالری) است! میوه‌ها و سبزیجات بخورید. به عنوان مثال: 1 موز در صبحانه با یک فنجان چای سبز یا آویشن در آب جوش. حداقل 8 ساعت خواب شبانه داشته باشید. کم خوابی اثر منفی بر سلامت شما می‌گذارد و باعث افزایش اشتها و گرسنگی می‌شود. ماندگاری و پیگیری تمام موارد بالا شما را به لاغری و تناسب اندام خواهد رساند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت آیرون مستر مدل BX2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت دستگاهی ورزشی هوازی بوده که علاوه بر کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام با استفاده از انواع دوچرخه ثابت ، می توانید به تقویت عضلات اندام پایین تنه بپردازید. تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت در محیط منزل یا باشگاه مورد استفاده اکثر افراد قرار می گیرد ، بنابراین می توان با برخورداری از برنامه تمرینی دقیق و تعیین هدف ، با تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت به اندام دلخواه دست یافت. بیشترین کاربرد انواع دوچرخه ثابت بین عموم مردم در جهت کاهش وزن بوده که با مدتی تمرین ، البته همراه با رژیم غذایی صحیح ، موجب کالری سوزی خواهد شد. دوچرخه ثابت آیرون مسترBX2 از سری محصولات چینی تحت لیسانس آمریکا است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. اگر اندامی متناسب دارید می توانید با استفاده از تمرینات پی در پی بر روی انواع دوچرخه ثابت آیرون مستر BX2، ورزشی فیتنس را اجرا کرده و موجب فرم دهی مناسب به اندام شوید ؛ حتی کسانی که در باشگاه بدنسازی به اجرای تمرینات سنگین می پردازند ، با استفاده از انواع دوچرخه ثابت آیرون مسترBX2 قبل از شروع بدن را به خوبی گرم خواهند کرد. از این رو می توان گفت انواع دوچرخه ثابت آیرون مسترBX2 یکی از دستگاه های هوازی بوده که در باشگاه بدنسازی بسیار کاربرد داشته و می توان از مدل خانگی دوچرخه ثابت آیرون مستر BX2در منزل برای کلیه افراد خانواده جهت کاهش وزن یا تقویت عضلات استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل پروتئوس JC-500W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر می خواهید در خانه یا محل کار خود ورزش هوازی انجام دهید دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500 گزینه ی بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. این محصول دارای وزن 16 کیلوگرم می باشد و در کنار سبکی میتواند بدون اینکه مشکلی برای آن پیش بیاید تا وزن 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. سیستم این دوچرخه به صورت مگنتی در 8 حالت مختلف قابل تنظیم می باشد و کاربر میتواند با تنظیم آن دوچرخه را در سطح های متفاوت امتحان کند. این دوچرخه دارای چرخ برای حمل و نقل آسان تر می باشد و نمایشگر این دوچرخه ثابت پروتئوس این امکان را به کاربر خود می دهد تا بتواند به آسانی سرعت، مسافت، کالری، زمان و ضربان قلب خود را کنترل کند و با در نظر گرفتن آنها برنامه تمرینی خوبی را برای خود طراحی کرده و از آن لذت ببرد. ابعاد این دستگاه 82x54x120 سانتی متر و دارای وزن 16 کیلوگرم است. زین این دوچرخه ثابت طوری طراحی شده است که به راحتی قابل تنظیم می باشد و کاربر با در نظر گرفتن راحتی و آرامش خود میتواند آن را تنظیم و از این دستگاه استفاده کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت کراس فیتنس مدل ERUN 100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت یکی از محصولاتی است که چه برای افرادی که حرفه ای ورزش می کنند و چه افرادی که در منزل و به صورت غیر حرفه ای فعالیت دارند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. دوچرخه ثابت دستگاهی است که عملکردی مشابه دوچرخه دارد و در نتیجه علاوه بر مزایایی که دوچرخه سواری به همراه دارد و در دوچرخه ثابت شبیه سازی شده است، می تواند برای دوچرخه سواران حرفه ای که به طور مثال به دلیل شرایط آب و هوایی امکان دوچرخه سواری در فضای باز را ندارند، می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا عضلات آن ها آمادگی خود را از دست ندهند. دوچر خه ثابت بر خلاف باور غلطی که در بین مردم رایج شده است کمترین میزان آسیب به اندام های بدن را برخلاف دیگر دستگاه های باشگاهی و لاغری دارد. از این محصول می توانید در فضای خانه یا باشکاه استفاده کنید و محدودیت سنی برای استفاده از آن وجود ندارد. دوچرخه ثابت محصولی است که سلامتی شما را ارتقا می دهد و به داشتن اندامی متناسب به دلیل اینکه جز ورزش های هوازی بوده و به تقویت عضلات و چربی سوزی کمک بسیار می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل KLS fitness خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ورزش بروی دوچرخه های ثابت برای افرادی که ممکن است از لحاظ تنفس و یا قوای بدنی در فعالیت های هوازی دچار ضعف باشند بسیار مناسب است . در صورتی که به دنبال ورزش در محل کار یا منزل هستید یکی از مناسبترین وسیله ها دوچرخه ثابت KLS-FITNESS میباشد. این دستگاه با توجه به ابعاد آن توانایی تحمل وزن تا 110 کیلوگرم را دارا میباشد. ازنقاط قوت این دستگاه کیفیت ساخت و رنگ دستگاه است که در کشور چین تولید میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت آیرون مستر مدل SMART 360 B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت دستگاهی ورزشی هوازی بوده که علاوه بر کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام با استفاده از انواع دوچرخه ثابت ، می توانید به تقویت عضلات اندام پایین تنه بپردازید. تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت در محیط منزل یا باشگاه مورد استفاده اکثر افراد قرار می گیرد ، بنابراین می توان با برخورداری از برنامه تمرینی دقیق و تعیین هدف ، با تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت به اندام دلخواه دست یافت. بیشترین کاربرد انواع دوچرخه ثابت بین عموم مردم در جهت کاهش وزن بوده که با مدتی تمرین ، البته همراه با رژیم غذایی صحیح ، موجب کالری سوزی خواهد شد. دوچرخه ثابت آیرون مستر SMART 360 B از سری محصولات چینی تحت لیسانس آمریکا است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. اگر اندامی متناسب دارید می توانید با استفاده از تمرینات پی در پی بر روی انواع دوچرخه ثابت آیرون مستر SMART 360 B، ورزشی فیتنس را اجرا کرده و موجب فرم دهی مناسب به اندام شوید ؛ حتی کسانی که در باشگاه بدنسازی به اجرای تمرینات سنگین می پردازند ، با استفاده از انواع دوچرخه ثابت آیرون مسترSMART 360 Bقبل از شروع بدن را به خوبی گرم خواهند کرد. از این رو می توان گفت انواع دوچرخه ثابت آیرون مستر SMART 360 Bیکی از دستگاه های هوازی بوده که در باشگاه بدنسازی بسیار کاربرد داشته و می توان از مدل خانگی دوچرخه ثابت آیرون مستر SMART 360 Bدر منزل برای کلیه افراد خانواده جهت کاهش وزن یا تقویت عضلات استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز الپتیکال پروتئوس مدل VANTAGE F5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

الپتیکال پروتئوس مدل VANTAGE F5 یک دستگاه پر قدرت برای مصارف باشگاهی و خانگی می باشد. ابعاد این دستگاه 153 سانتی متر در 71 سانتی متر با وزن خالص 73 کیلوگرم می باشد. VANTAGE F5 دارای 16 درجه سختی و برنامه های متعدد برای کاهش وزن و استقامت میباشد. این دستگاه در کشور تایوان و با بالاترین میزان کیفیت ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پروتئوس مدل IA7 Air Bike خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

​​​​دوچرخه پروتئوس مدل AIR BIKE AI7 محصولی جدید از برند معتبر پروتئوس دارای صفحه نمایش حرفه ای برای نمایش سرعت ،مسافت،کالری،زمان،RPMو ضربان قلب . از جمله ویژگی های این محصول نوع عملکرد این دوچرخه است که از طریق مقاومت هوا کار میکند.امکان انتخاب نوع تمرین متناسب به هدف را دارا میباشد.ابن محصول دارای صندلی راحت و ارگونومیک بوده که هنگام ورزش کردن باعث خستگی ورزشکار نشود .بنا به ویژگی های خوب متناسب این دوچرخه میتواند یک انتخاب خوب یرای باشگاه یا هوم جیم ها باشد و برای ورزشکاران حرفه ای و اماتور یک انتخاب متناسب است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دمبل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت لیواسترانگ مدل LS5-0R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

LS5.0R به دلیل طراحی راحت و مهندسی شده باعث می شود تا یک تمرین خوب و گام به گام به راحتی در دسترس هر کاربر باشد.این طراحی فریم باعث شده تا LS5.0R در مقابل تمرینات با شدت و محکم مقاومت بالا داشته باشد تا کاربر به جای نگرانی برای به سر صدا در آمدن فریم و لرزش های ناخوشایند بر روی تمرین خود برای رسیدن به اهداف ورزشی خود متمرکز باشد.طراحی خاص صندلی و پشتی آن باعث تکیه و حمایت بیشتر در ناحیه کمر به هنگام تمرینات می شود که از آسیب رسانی به مهره های ستون فقرات جلوگیری می کند و باعث راحت تر و طولانی شدن تمرین خواهد شد.فناوری منحصر به فرد FreeSpin این دستگاه به سلامت و کیفیت تمرین و راحتی کاربر اضافه می کند این تکنولوژی فشار های ناشی از توقف های سریع و ناگهانی که باعث آسیب رسانی به مفاصل می شوند را برطرف می کند و هنگام قطع کردن رکاب زدن باعث می شود تا توقف آسان و به آرامی صورت گیرد.ا LS5.0R به لطف نمایشگر پنجره ای LED خود آمار های تمرینی مانند مسافت طی شده،ضربان قلب،کالری،زمان .... را نمایش می گذارد تا کاربر از اطلاعات تمرین خود با خبر باشد و با گریپ های متصل به کنسول ضربان قلب را اندازه گیری کند تا در چارچوب یک تمرین ایده آل قدم بردارد. برند لیواسترانگ از زیر مجموعه برند با کیفیت و جهانی جانسون می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز الپتیکال پروتئوس مدل E12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

الپتیکال باشگاهی پروتئوس E12 دارای نمایشگری LCD است که به راحتی می تواند مسافت، کالری، زمان، ضربان قلب را در اختیار کاربر قرار بدهد. اطلاع از شاخص قلب در حین انجام دادن ورزش بسیار مهم است و با اطلاع از آن کاربر می تواند به راحتی سطح تمرینات خود را مشخص کند که این دستگاه به راحتی شدت ضربان قلب شما را در اختیار شما قرار می دهد. این اسکی فضایی دارای سیستم الکترومگنتی است که توسط آن می توان مقاومت را تغییر داد و در سطوح مختلف به تمرین پرداخت. 19 برنامه پیش فرض متفاوت و برنامه HRC که کاربر به دلخواه و با توجه به آمادگی جسمانی خود می تواند از آنها استفاده کند و چرخ های تعبیه شده در زیر دستگاه که به شما کمک می کند تا به راحتی دستگاه را جا به جا کرده و در هر مکانی که دوست دارید از آن استفاده کنید امکانات این الپتیکال به شمار می آیند. این دستگاه دارای ابعاد 161*63*185 سانتی متر است، 108 کیلوگرم وزن دارد و قادر است تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل کند و کاربری با این وزن می تواند با این دستگاه ورزش و تمرینات خود را انجام بدهد.ورزش کردن با این الپتیکال ضربان قلب شما را افزایش خواهد داد و با این افزایش ضربان قلب خون با سرعت بیشتری در کل بدن به گردش در می آید؛ در نتیجه جذب اکسیژن در بدن بهتر خواهد شد. چربی های بد بدن و کلسترول خون با افزایش گردش خون از بین می روند و سوزانده می شوند. ورزش کردن با این دستگاه ورزشی سبب می شود عضلات پا، ران ها و حتی ساق پاها تقویت شوند و عضله سازی در این نواحی از بدن انجام بشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز الپتیکال تایتان فیتنس مدل A5100G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اولین چالش الپتیکال ها طول گام این دستگاه ها میباشد که هر قدر که طول گام های دستگاه بیشتر باشد ارگونومیک تر بوده بیشتر مورد تایید کارشناسان ورزشی میباشد. الپتیکال از فعالیت های هوازی مفید برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی میباشد که مزیت آن نسبت به تردمیل و دوچرخه ثابت، فعالیت موثر همزمان تمام بخش های بدن میباشد ، ساخت و مونتاژ و بسته بندی این کالا توسط تایتان فیتنس در کشور تایوان می باشد که با سیستم پیشرفته ژنراتوری و تولید برق توسط دستگاه جهت عملکرد دستگاه و تجربه لذت بخش گام هایی بلند یکنواخت با قابلیت تنظیم شدت سختی و فشار در 16 حالت ، ساختاری قوی و مدرن و قطعات با کیفیت بالا می باشد که قابل استفاده برای آقایان و بانوان در منزل و باشگاه های ورزشی با امکانات حرفه ای شامل برنامه های متنوع پایش تمرین همچنین دارای دو دسته متفاوت جهت فعالیت یا عدم فعالیت همزمان دست ها و دارای مانیتور که نمایش دهنده جزئیات تمرین و همچنین طراحی این دستگاه با توجه به حفظ تعادل و حفظ ارگونومی استاندارد بدن و دارای سنسور های ضربان قلب صورت گرفته است. الپتیکال تایتان فیتنس مدل A5100G محصول شرکت تایتان فیتنس که همواره بر کیفیت تاکید داشته و از متریال با کیفیت بالا و اتصالات قوی و طول گام های بلند و با ظاهری مناسب و شکیل جهت استفاده و گذاشتن دستگاه حتی در منزل استفاده کرده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از آن دسته افرادی هستید که با انجام فعالیت های فیزیکی سریعا خسته می شوید و قادر به ادامه ورزش نیستید ، تمرین با انواع دوچرخه ثابت گزینه ای مناسب برای شماست ؛ رکاب زدن بر روی انواع دوچرخه ثابت علاوه براین که بسیار هیجان انگیز بوده و ورزشی مفرح به شمار می آید ، به خوبی موجب فعالیت بدن خواهد شد. اجرای تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت موجب تقویت سیستم قلبی- عروقی خواهد شد ؛ تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت بدون ایجاد فشار مضاعف بر زانوها و مفاصل ، باعث افزایش گردش خون در بدن شده و همین امر عملکرد ماهیچه قلب را بهبود می بخشد که در نتیجه قلبی سالم را نصیب ورزشکار خواهد کرد. دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3 سری S دارای ابعاد مناسب برای مصارف خانگی به حساب می آید . این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دار می باشد و شما به راحتی میتوانید در منزل یا محل کار خود تمرین هوازی انجام دهید . از مزایای این دوچرخه نسبت به مدل های مشابه میتوان به رنگ پولیشی و براق با کیفیت این دستگاه اشاره نمود همچنین زین این دستگاه قابلیت حرکت و تنظیم به صورت عمودی و افقی را دارا میباشد . و مهمترین مزیت این دوچرخه قابلیت تنظیم دسته این دوچرخه میباشد که به راحتی و با پیچ قابل تنظیم جلوی دسته امکان تنظیم دسته نسبت به حالت بدن و قد افراد میباشد . ابعاد این دستگاه به صورتی است که شما میتوانید آن را به راحتی در هر جایی از خانه یا محل کار خود قرار دهید و کمترین فضا را از شما اشغال نماید . مانیتور کامل و بزرگ این دستگاه همرنگ با بدنه دستگاه طراحی شده که به زیبایی این دوچرخه کمک دو چندانی مینماید همچنین این نمایشگر دارای استند موبایل و آیپاد نیز می باشد که در کنار برند با اصالت پروتئوس یک انتخاب مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA R3 کد W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از آن دسته افرادی هستید که با انجام فعالیت های فیزیکی سریعا خسته می شوید و قادر به ادامه ورزش نیستید ، تمرین با انواع دوچرخه ثابت گزینه ای مناسب برای شماست ؛ رکاب زدن بر روی انواع دوچرخه ثابت علاوه براین که بسیار هیجان انگیز بوده و ورزشی مفرح به شمار می آید ، به خوبی موجب فعالیت بدن خواهد شد. اجرای تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت موجب تقویت سیستم قلبی- عروقی خواهد شد ؛ تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت بدون ایجاد فشار مضاعف بر زانوها و مفاصل ، باعث افزایش گردش خون در بدن شده و همین امر عملکرد ماهیچه قلب را بهبود می بخشد که در نتیجه قلبی سالم را نصیب ورزشکار خواهد کرد. دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA R3 سری W دارای ابعاد مناسب برای مصارف خانگی به حساب می آید . این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دار می باشد و شما به راحتی میتوانید در منزل یا محل کار خود تمرین هوازی انجام دهید .این دستگاه دارای پشتی صندلی می باشد که باعث می شود بدن شما در حالت استاندارد قرارگرفته و از ایجاد آسیب به ستون فقرات جلوگیری مینماید. از مزایای این دوچرخه نسبت به مدل های مشابه میتوان به رنگ پولیشی و براق با کیفیت این دستگاه اشاره نمود همچنین زین این دستگاه قابلیت حرکت و تنظیم به صورت عمودی و افقی را دارا میباشد . و مهمترین مزیت این دوچرخه قابلیت تنظیم دسته این دوچرخه میباشد که به راحتی و با پیچ قابل تنظیم جلوی دسته امکان تنظیم دسته نسبت به حالت بدن و قد افراد میباشد . ابعاد این دستگاه به صورتی است که شما میتوانید آن را به راحتی در هر جایی از خانه یا محل کار خود قرار دهید و کمترین فضا را از شما اشغال نماید . مانیتور کامل و بزرگ این دستگاه همرنگ با بدنه دستگاه طراحی شده که به زیبایی این دوچرخه کمک دو چندانی مینماید همچنین این نمایشگر دارای استند موبایل و آیپاد نیز می باشد که در کنار برند با اصالت پروتئوس یک انتخاب مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت ایمپکس مدل SPE90A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت SPE90A یک دوچرخه دو منظوره هم برای فعالیت های ورزشی دست و پا در خانه و هم مناسب فعالیت های توانبخشی برای افراد مختلف و سالمندان می باشد. افراد سالم می توانند از این دستگاه برای افزایش توان و قدرت در دست ها و پاها استفاده کرده و با افزایش گردش خون ، سلامتی خود را بازیابند ، و همچنین کسانی که از درد زانو و دردهای مفصلی رنج می برند استفاده از این دستگاه می تواند یک تمرین بسیار عالی برای حل مشکلات دردهای مفصلی آنها باشد. حتی افرادی که دارای ناتوانی های جسمی هستند می توانند از این دستگاه بصورت نشسته و یا خوابیده استفاده کنند . صفحه نمایشگر دستگاه انواع و اقسام اطلاعات مفید شامل مسافت طی شده ، زمان استفاده و کالری سوزانده شده و .... را اعلام می کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل VO2 bizoom90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت خانگی VO2 مدل ZOOM 90 یک دوچرخه ثابت ایستاده با تحمل وزن 110 کیلوگرم، با کیفیت بالا و برای کاربران مختلف از مبتدی تا حرفه ای قابل استفاده است. نوع عملکرد این دوچرخه ثابت خانگی مگنتی بوده. زین این محصول به صورت افقی و عمودی قابل تنظیم می باشد. vo2 مدل zoom90 مجهز به نمایشگر می باشد که کالری زمان ،مسافت و سرعت را نمایش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل TUNER-SMART6509 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت از فعالیت های هوازی مفید برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی میباشد.دوچرخه ثابت TUNERمدل SMART از سری دوچرخه ثابت نشسته با مگنت بسیار با کیفیت و روان DMC برای حرکت یکنواخت نسبت به مدل های مشابه در بازار و پدال تعادلی با کاربری خانگی است، و می تواند به شما برای کاهش چربی بدن ، کاهش وزن ، عضله سازی و همین طور بالا بردن سلامت قلبی ، عروقی ، و استخوان بندی کمک کند . این دوچرخه دارای هشت سطح سختی گام می باشد که باعث می شود چربی سوزی و عضله سازی انجام شود و تا وزن 120 کیلو گرم تحمل وزن دارد. 8 برنامه دستی MANUAL ، مانیتور پیشرفته و نمایش ضربان قلب ، کالری ، مسافت ، سرعت ، زمان از ویژگی های این دوچرخه است .همچنین از ویژگی های دیگر این دوچرخه می توان به دستگیره قابل تنظیم و صندلی متغیر حالت عمودی و افقی و چرخ برای سهولت در جابجایی اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل ZOOM 90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ورزش بروی دوچرخه های ثابت برای افرادی که ممکن است از لحاظ تنفس و یا قوای بدنی در فعالیت های هوازی دچار ضعف باشند بسیار مناسب است . در صورتی که به دنبال ورزش در محل کار یا منزل هستید یکی از مناسبترین وسیله ها دوچرخه ثابت ZOOM90 میباشد. این دستگاه با توجه به ابعاد آن توانایی تحمل وزن تا 130 کیلوگرم را دارا میباشد. ازنقاط قوت این دستگاه کیفیت ساخت و رنگ دستگاه است که در کشور چین تولید میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه اسپینینگ مدل S500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت مدل S500 دستگاهی است که عضلات بدن را در برابر تمرینات هوازی قــــرار می دهد، و باعث تقویت سیستم قلبی- تنفسی شما شده و فشار لازم را برای بالا بردن کارایی قلب و ریه ها ایجاد می کند. علاوه بر ایــــن راهی مناسب برای سوزاندن کالری ها و کم کردن وزن بدن می باشد تا بدن در وضعیت و آمادگی مطلوب قرار گیرد. دوچرخه ثابت یک وسیله ورزشی فیتنس است که استفاده از آن در سالهای اخیر به دلیل آگاهی مردم از مزایای بسیاری رایج شده است و علاوه بر باشگاه های ورزشی به بسیاری از منازل نیز راه یافته است. استفاده از آن سبب تحرک اندام های فوقانی و تحتانی بدن به طور همزمان می شود.از طریق تماس دست، سرعت، زمان، مسافت، کالری مصرفی، ضربان قلب، دور در دقیقه را داراست. قابلیت نمایش ضربان قلب مزیت قابل توجه ی است چون میتوان با مشاهده ضربان قلب از شدت تمرین آگاه شد و تمرین مناسبی را تنظیم کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت ایربایک مدل Fw5000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ایربایک باشگاهی مدلFw5000 یکی از تنوع های جدید در دستگاه های هوازی جدید و روز بازار میباشد. دارای پنجه رکاب برای ورزش پا و دستگیره متحرک متصل به رکاب برای ورزش دست ها بصورت ضربدری میباشد. سختی پدال آن یصورت اتوماتیک با جریان هوا و مقاومت آن با پره های ایربایک میباشد و با رکاب زدن و استفاده از دستگاه پره های آن جریان باد تشکیل داده و موجب اصطحکاک حرکتی دستگاه و همچنین خنک شدن کاربر در صورت معکوس رکاب زدن میشود، برای افرادی که میخاهند هوازی را به اتمام برسانند و دمای بدن خود را به دمای نرمال برسانند و بدنشان خنک شود این دستگاه مناسب است. دارای جای پا برای استراحت پاه ها در صورتی که کاربر بخواهد فقط با دستگیره های آن کار کند نیز میباشد.. دارای مانیتور 10 اینچی هوشمند و برنامه های متنوع ورزشی میباشد و زمان، کالری شمار، ضربان قلب، مسافت سنج ،سرعت شمار و تعداد دور رکاب زنی را نمایش میدهد. قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه زین نیز دارد و دارای جای قمقمه آب برای سهولت استفاده از مایعات حین تمرین کاربر را دارد و همچنین دارای چرخ آسان رو برای حمل و جابجایی راحت درون باشگاه میباشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کلاه ایمنی دوچرخه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل S501 new خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت مدل S501new دستگاهی است که عضلات بدن را در برابر تمرینات هوازی قــــرار می دهد، و باعث تقویت سیستم قلبی- تنفسی شما شده و فشار لازم را برای بالا بردن کارایی قلب و ریه ها ایجاد می کند. علاوه بر ایــــن راهی مناسب برای سوزاندن کالری ها و کم کردن وزن بدن می باشد تا بدن در وضعیت و آمادگی مطلوب قرار گیرد. دوچرخه ثابت یک وسیله ورزشی فیتنس است که استفاده از آن در سالهای اخیر به دلیل آگاهی مردم از مزایای بسیاری رایج شده است و علاوه بر باشگاه های ورزشی به بسیاری از منازل نیز راه یافته است. استفاده از آن سبب تحرک اندام های فوقانی و تحتانی بدن به طور همزمان می شود.از طریق تماس دست، سرعت، زمان، مسافت، کالری مصرفی، ضربان قلب، دور در دقیقه را داراست. قابلیت نمایش ضربان قلب مزیت قابل توجه ی است چون میتوان با مشاهده ضربان قلب از شدت تمرین آگاه شد و تمرین مناسبی را تنظیم کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه اسپینینگ مدل 701 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه اسپینینگ میتواند به بهتر شدن روند چربی سوزی و سوخت و ساز بدن کمک نماید.و با اندازه گیری سرعت و مسافت طی شده و کالری مصرفی و ضربان قلب ورزشکار او را در روند لاغری خود قرار دهد و با توجه به تعبیه شدن قمقمه اب بر روی بدنه خود ورزشکار را در حین ورزش از مواجه شدن با کمبود اب محافظت نماید.علاوه بر این ورزشکار در چند روز اولیه استفاده از اسپینینگ کاهش وزن و سایز خود را مشاهده مینماید .و دیسک 25 کیلویی آن باعث شده است که تحمل وزن 150کیلویی داشته باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل EMH FITNESS مدل 6001R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت ایستاده EMH FITNESS 6001R از سری دوچرخه ثابت نشسته (پشتی دار) با کاربری خانگی،باشگاهی است که ابعاد کوچکی دارد و می تواند به شما برای کاهش چربی بدن ، کاهش وزن ، عضله سازی و همین طور بالا بردن سلامت قلبی ، عروقی ، و استخوان بندی کمک کند این دوچرخه دارای هشت سطح سختی گام می باشد که باعث می شود چربی سوزی و عضله سازی انجام شود و استانداردهای CE/ROHS/EN957 دارا می باشد و تا وزن 140 کیلو گرم تحمل وزن دارد بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت تایوانی مگنت برقی و برنامه دار فیول مدل SU135-40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اغلب برند های موجود در بازار ایران به خاطر پائین آوردن قیمت از ساختاری خیلی ضعیف استفاده میشوند که این نکته باعث پائین آمدن 100% کیفیت خواهد شد ؛ ساختار مهندسی به روز شده و شاسی ( اسکلت ) مستحکم دستگاه ؛ نکته بسیار بسیار مهمی در دستگاه های فوق میباشد ؛ برند  فیول  ( FUEL )  با  قدمتی  خیلی  طولانی  در کشور تایوان در طراحی  و تولید  در عرصه  مدرنترین  تجهیزات  هوازی  خانگی  و  باشگاهی  با کسب  استاندارد های  جهانی  فعالیت  دارد  دوچرخه ثابت فیول مدل SU135-40 ؛ مگنت برقی و برنامه دار ؛ اورجینال میباشد دستگاه  فوق ؛  هوازی  مفیدی  برای  بالا بردن  گردش خون  و افزایش متابولیسم  بدن   و  چربی  سوزی  قوی  میباشد ساخت و مونتاژ و بسته بندی   تایوان  با  سیستم  برقی  الکترو مگنتیک  پیشرفته  و قابل  تنظیم  در  24  حالت  (سختی و نرمی) با  سیستم  پیشرفته  الکترو مگنت   قابل  تنظیم   و  ساختاری  مدرن  و  کیفیت  بالا  در پدال زدن  ( پدال زدن  یکنواخت )  و  ساخت  قطعات  دستگاه   و  قابل  استفاده  برای  آقایان  و بانوان  با  طول  قد های  متفاوت  (  قابلیت تنظیم  نشیمنگاه  در ریل  مربوطه  )  و   مانیتور  پیشرفته  با  نمایشگر   که  نمایش  دهنده  کلیه  آیتم ها و نمودار برنامه انتخاب شده  ( در حالت دستی یا  برنامه های از پیش  تعین شده کارخانه )   با  اسپیکر  و   همچنین  دستگیره های  قابل تنظیم  در بغل  مانیتور  برای سهولت  در استفاده  و  سنسور های  دستی  شمارش  ضربان  قلب با   گارانتی  معتبر  12 ماه  فروشگاه  ورزشی  صادقی  (  تاسیس  1336  )  و مصرف خانگی میباشد . ضمنا بسته بندی دستگاه فوق ( اسمبل نشده ) در کارتن میباشد که باید طبق دفترچه نصب موجود در داخل کارتن اقلام ؛ اسمبل و نصب شود ؛ در صورت نیاز ؛ نصاب ارسال خواهد شد که ملزم به پرداخت هزینه توسط خریدار محترم میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت بست استایل مدل 1800-2 کلاسیک مانیتوردار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه های برندBEST STYLE ضمن دارا بودن طراحی خاص و حفظ زیبایی،با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب جهت پوشش نیازهای طیف وسیعی از ورزش کاران در سطوح مختلف تولید و عرضه گردیده است.رنگ الکترو استاتیک، پوشش کروم،قابلیت تنظیم ارتفاع و طولی فرمان و صندلی،رکاب حرفه ای،تحمل وزن بالا(تا200کیلوگرم)،سیستم انتقال نیروی تسمه ای(بیصدا)، قابلیت تنظیم نیروی وارده از طرف دیسک،جابجایی آسان با استفاده از چرخهای مخصوص حمل و موارد دیگر همگی از مزایای بیشمار این محصول میباشند. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه اسپینینگ بست استایل مدل MA1M2-MA2M2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه های برندBEST STYLE ضمن دارا بودن طراحی خاص و حفظ زیبایی،با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب جهت پوشش نیازهای طیف وسیعی از ورزش کاران در سطوح مختلف تولید و عرضه گردیده است.رنگ الکترو استاتیک، پوشش کروم،قابلیت تنظیم ارتفاع و طولی فرمان و صندلی،رکاب حرفه ای،تحمل وزن بالا(تا200کیلوگرم)،سیستم انتقال نیروی تسمه ای(بیصدا)، قابلیت تنظیم نیروی وارده از طرف دیسک،جابجایی آسان با استفاده از چرخهای مخصوص حمل و موارد دیگر همگی از مزایای بیشمار این محصول میباشند.داشتن مانیتور نمایشگر دارای آیتمهای مختلفی نظر سنجش زمان-سرعت و... را نیز به قابلیتهای این دستگاه اضافه کنید. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت وی مکس مدل MAXX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همانطور که میدانید دوچرخه های ثابت انواع مختلفی هم از نظر نوع عملکرد و هم ارگونومی طراحی دارند. یکی از انواع عملکرد های آن نیز عملکرد مقاومت هوا یا همان فن بایک میباشد. این نام به این دلیل استفاده میشود که یک فن پنکه مانند در جلوی آن وجود دارد که با مقاومت در برابر جریان هوا باعث سختی تمرین میشود. این مدل از دوچرخه های ثابت که به تازگی مورد استقبال قرار گرفته اند میتوانند تمرینی حرفه ای و سخت را به همراه داشته باشند، نوع مقاومت آن نیز به این صورت تنظیم میشود که هرچه سریع تر رکاب بزنید سختی بیشتری را تحمل میکنید وبرای تمرینات سبک به آرامی مشغول پدال زدن میشوید که این موضوع در افزایش استقامت بسیار کاربردی است. توضیحات بیشتر درمورد نسل جدید دوچرخه ثابت ها را در قسمت دسته بندی محصول میتوانید مرور کنید، در ادامه قصد داریم به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم: ارگ بایک VMAX-MAXX BIKE بسیار شبیه به مدل دیگر همین برند یعنی ایربایک ارگ بایک VMAX-MAXX BIKE میباشد با تفاوت های جزئی در مشخصات، ظاهر کاملا متفاوت و اشغال فضای کمتر نسبت به مدل اشاره شده. اما مهم ترین تفاوت آن دسته های ثابت و عدم بهره گیری از دسته های متحرک میباشد. داشتن دسته های کمکی متحرک به درگیری نقاط بیشتری از بدن ورزشکار کمک میکند و برای کاهش وزن مناسب است. مدل بدون این آپشن را میتوان برای ورزش های حرفه ای تر و سرعتی مناسب دانست چراکه تمام فشار به عضلات پا وارد آمده و نمیتوان با دستها به عضلات پا کمک کرد. این محصول جهت استفاده باشگاهی ساخته شده و مناسب برای مراکز عمومی و کلاسهای کراسفیت و همچنین داخل منازل به صورت شخصی میباشد. . این محصول از معدود بایک ارگ های موجود است که ساخت کشور تایوان میباشد بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت وی مکس مدل C1000RG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت دوچرخه مبله - Vmax-C1000RG از نمونه های دوچرخه ثابت پشتی دار است که دارای عملکرد ژنراوری می باشد. از این مدل دوچرخه دوچرخه مبله - Vmax-C1000RG نیز می توان هم در خانه و هم به عنوان یک دوچرخه ثابت باشگاهی استفاده کرد. این دستگاه برای افراد تا وزن 180 کیلوگرم، به عنوان یک دوچرخه ثابت ایده آل و مناسب است که افراد می توانند از آن برای تناسب اندام و ورزش استفاده نمایند. استفاده از دوچرخه ثابت می تواند دارای هدف سلامتی نیز باشد. ارتفاع در این دستگاه به موجب تنظیم ارتفاع صندلی در حالت افقی و عمودی امکان پذیر است. از این رو یکی از ویژگی های برتر این مدل دوچرخه ثابت تایوانی، امکان تنظیم زین آن می باشد. این دوچرخه ثابت پشتی دار دارای مانیتور ال ای دی است که علاوه بر موارد سرعت، زمان، کالری، مسافت و ضربان قلب، دور در دقیقه را نیز نمایش می دهد. به منظور حمل آسان این دوچرخه ثابت در زیر این دستگاه ، چرخ تعبیه شده است. امکان تنظیم مگنت در این مدل دوچرخه ثابت تایوانی به صورت اتومات و برقی وجود دارد. برنامه های متعددی در این دستگاه اعمال شده است بطور مثال به 7 برنامه تمرینی پیش فرض، 1 برنامه چربی سوزی، 3 برنامه ضربان قلب، 4 برنامه شخصی، اشاره کرد. . در حال حاضر این محصول از معدود دوچرخه های تولید تایوان در دنیا میباشد. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز الپتیکال پروتئوس مدل NUVOLA E3 کد B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

الپتیکال پروتئوس مدل NUVOLA E3 سری B دارای ابعاد مناسب برای مصارف خانگی به حساب می آید . این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارا می باشد و شما به راحتی میتوانید در منزل یا محل کار خود تمرین هوازی انجام دهید . از مزایای این دستگاه نسبت به مدل های مشابه میتوان به رنگ پولیشی و براق با کیفیت این دستگاه اشاره نمود . ابعاد این دستگاه به صورتی است که شما میتوانید آن را به راحتی در هر جایی از خانه یا محل کار خود قرار دهید و کمترین فضا را از شما اشغال نماید . مانیتور کامل و بزرگ این دستگاه همرنگ با بدنه دستگاه طراحی شده که به زیبایی این دستگاه کمک دو چندانی مینماید همچنین این نمایشگر دارای استند موبایل و آیپاد نیز می باشد که در کنار برند با اصالت پروتئوس یک انتخاب مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد . بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت تن ورز پارس مدل T-42 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت تن ورز مناسب افرادی که زانو درد دارند و کسانی که میخواهند در منزل فعالیت بدنی سبک انجام دهند توجه نمایید که قدرت این دوچرخه قابل تنظیم نیست و ثابت است بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105b خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت پاورمکس5105B نمونه ای دوچرخه ثابت با کیفیت است که برای افرادی تا وزن 120 کیلوگرم طراحی شده است. افراد تا این وزن می توانند به صورت بهینه و کاربردی از این دوچرخه ثابت پاورمکس برای اهداف مختلف سلامتی و تناسب اندام استفاده کنند. عملکرد این دوچرخه ثابت به صورت مگنتی می باشد و ارتفاع آن به موجب قابلیت تنظیم صندلی در حالت عمودی قابل تنظیم می باشد و دسته های قابل تنظیمی نیز دارد. چرخ موجود در قسمت زیرین این دستگاه به منظور سهولت در حمل و جابه جایی دستگاه تعبیه شده است. نمایشگر این دوچرخه ثابت، به مانند سایر انواع دوچرخه ثابت به صورت ال سی دی طراحی شده است که در آن علاوه بر نمایش مواردی همچون سرعت، مسافت، کالری، زمان و ضربان قلب، ویژگی چربی سنج و ریکاوری نیز اعمال شده است. 8 حالت مقاومتی برای رکاب زدن در شرایط سخت و آسان از قابلیت تنظیم مقاومت سرعت در این مدل دوچرخه ثابت می باشد. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت توانبخشی ات مد مدل تاشو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پدال مکانیکی «ATMED» این قابلیت را داشته تا فرد بتواند به صورت نشسته یا خوابیده، پاهای خود را روی آن گذاشته و همزمان که رکاب می زند به کار دیگری مانند مطالعه، کار با لپتاب و … مشغول باشد. ATMED این امکان را به کاربر داده تا ضمن استفاده از آن به عنوان مینی بایک، با استفاده از وسیله ای که مجهز به سنسور است، از میزان دور بر دقیقه، میزان کالری مصرف شده و مدت زمان استفاده نیز باخبر گردد. بر روی این وسیله یک دکمه ی MOOD قرار دارد که با فشاردادن آن می توانید از کالری سنج، زمان سنج و میزان دور بر دقیقه نیز مطلع شوید. این وسیله با صفحه ی دیجیتالی خوانا، تنها با یک عدد باتری نیم قلم کار می کند. پایه های مینی بایک «ATMED» به گونه ای طراحی شده است که از سرخوردن، جلو و عقب رفتن آن در طول پدال زدن جلوگیری می کند. پیچی که بر روی این محصول قرار دارد، سرعت حرکت پدال را بنا به دلخواه شما تغییر داده می توانید با چرخاندن آن، سرعت پدال ها را کند یا تند کنید. ویژگی منحصر بفرد این پدال، قابلیت تاشو بودن آن است که فضای کمی را اشغال می کند. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از آن دسته افرادی هستید که با انجام فعالیت های فیزیکی سریعا خسته می شوید و قادر به ادامه ورزش نیستید ، تمرین با انواع دوچرخه ثابت گزینه ای مناسب برای شماست ؛ رکاب زدن بر روی انواع دوچرخه ثابت علاوه براین که بسیار هیجان انگیز بوده و ورزشی مفرح به شمار می آید ، به خوبی موجب فعالیت بدن خواهد شد. اجرای تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت موجب تقویت سیستم قلبی- عروقی خواهد شد ؛ تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت بدون ایجاد فشار مضاعف بر زانوها و مفاصل ، باعث افزایش گردش خون در بدن شده و همین امر عملکرد ماهیچه قلب را بهبود می بخشد که در نتیجه قلبی سالم را نصیب ورزشکار خواهد کرد. دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3 سری W دارای ابعاد مناسب برای مصارف خانگی به حساب می آید . این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دار می باشد و شما به راحتی میتوانید در منزل یا محل کار خود تمرین هوازی انجام دهید . از مزایای این دوچرخه نسبت به مدل های مشابه میتوان به رنگ پولیشی و براق با کیفیت این دستگاه اشاره نمود همچنین زین این دستگاه قابلیت حرکت و تنظیم به صورت عمودی و افقی را دارا میباشد . و مهمترین مزیت این دوچرخه قابلیت تنظیم دسته این دوچرخه میباشد که به راحتی و با پیچ قابل تنظیم جلوی دسته امکان تنظیم دسته نسبت به حالت بدن و قد افراد میباشد . ابعاد این دستگاه به صورتی است که شما میتوانید آن را به راحتی در هر جایی از خانه یا محل کار خود قرار دهید و کمترین فضا را از شما اشغال نماید . مانیتور کامل و بزرگ این دستگاه همرنگ با بدنه دستگاه طراحی شده که به زیبایی این دوچرخه کمک دو چندانی مینماید همچنین این نمایشگر دارای استند موبایل و آیپاد نیز می باشد که در کنار برند با اصالت پروتئوس یک انتخاب مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا