ورزش و سفر

نکات مهم خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

حتی اگر اهل گشت‌گذار در طبیعت هم نباشید، میل به گذر از هیاهوی شهر و چادر زدن در دل طبیعت می‌تواند در هر زمان، هر کسی را اغوا کند. اگر اولین‌بار است که قصد کمپینگ دارید، ممکن است خرید تجهیزات و آماده‌سازی ملزومات کمی برای شما گیج‌کننده باشد، اما نگران نبوده و با این راهنمای خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی بدست آورید.

چک لیست لوازم کمپینگ و خرید ملزومات آن

کمپ زدن در دل طبیعت، مانند زندگی در کابینی با امکانات بدوی است. بنابراین در هنگام کمپینگ، علاوه بر چادر، کوله‌ی خود را به گونه‌ای ببندید که انگار قرار است به جایی بروید که از برق، آب، یخچال، اجاق، مبلمان و غیره خالی است. در عین حال از بردن لوازم غیر ضروری و سنگین کردن بی‌جهت کوله باید خودداری شود. بنابراین در این بخش نکاتی را مطرح خواهیم کرد که دقیقاً چه چیزهایی بخرید.

  • چادر کمپینگ (The tent)
  • کیسه خواب (The sleeping bag)
  • زیرانداز سفری مناسب (The sleeping pad)
  • منبع نورانی (Lighting)
  • اجاق سفری (Stove)
  • یخچال کمپینگ (Cooler)
  • ظروف سبک و مناسب برای کمپینگ (Pots, plates, cups and sporks)
  • صندلی‌های کمپینگ (Camp Chairs)
  • لوازم بهداشتی مورد نیاز

  • کوله مناسب 
  • کفش مناسب طبیعت گردی
  • چشم بند
  • فندک و آتش زن
  • صندلی سفری
  • ابزار نجات
  • باربیکیو
  • ابزار نظافت
  • شعله افکن
  • قطب‌نما
  • پشه بند
  • چاقوی چندکاره
  • و …

نکات مهم هنگام خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ

مهم ترین نکات هنگام خرید تجهیزات جانبی مناسب برای رفتن به سفر یا کمپینگ چند روزه مهم است که بدانید به کجا می روید و چه نوع سفری در پیش رو دارید. این موارد می توانند کمک شایانی برای خرید لوازم کاربردی و مناسب به شما کنند. به عنوان مثال اگر کمپینگ یا طبیعت گردی در شرایط خاص مانند صخره نوردی یا کوهنوردی باید حتما ابزاری مانند کلاه ایمنی، جلد یا محفظه ای برای چکش، کارابین، طناب، قلاب و بست طناب، کمربند نجات، چکش صخره و پیتون یا میخ کوهنوردی و …. را در چک لیست قرار دهیم.

این نکته مهم را به یاد داشته باشید که تنها مسئله پر اهمیت در زمان سفر و گردش در طبیعت، رسیدن به آرامش و آسایش می باشد. در این سفر کوتاه مدت در دسترس بودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز، سبک بودن وسایل و تجهیزات در هنگام حرکت و فعالیت و … از جمله مواردی هستند که رسیدن به این آسایش و رفاه نسبی را امکان پذیر می کنند. انتخاب وسایل ضروری و مورد نیاز یکی از اصلی ترین و اساسی ترین اقدامات قبل از شروع کمپینگ می باشد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ گفته شد، می توانید تجهیزات مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دوش سفری کچوا مدل SOLAR POWER خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحان فرانسوی کچوا این محصول را با ظرفیت 10 لیتر برای دوش گرفتن و شستشوی وسایل در فضای باز و کمپینگ طراحی کرده اند. به لطف سیستم پمپ بدون آویزان کردن از آن استفاده کنید و احساس خواهید کرد که زیر یک دوش واقعی با آب تحت فشار هستید. با استفاده از دکمه روی سردوش هیچ آبی به هدر نمی رود. دهانه این دوش به اندازه کافی بزرگ است و به راحتی می توان آن را پر کرد. اگر آب در دسترس شما سرد باشد شما می‌توانید با قراردادن آن در معرض آفتاب از آبی گرم برای دوش گرفتن استفاده کنید. این دوش سفری در ابعادی مناسب عرضه شده است تا شما بتوانید آن را داخل کیف، کوله‌پشتی، ساک یا چمدان خود قرار داده و در مواقع مورد نیاز به راحتی از آن استفاده کنید. ظرفیت زیادی محفظه داخلی این دوش سفری به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از آن برای شستن خود به طور کامل استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپورک سفری پریموس مدل TrailSpork Titanium خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هنگامی که هدف صرفه جویی در وزن است، Trailspork Ti انتخاب کوله گردهای فوق سبک است که سبک ترین و بادوام ترین گزینه موجود برای غذا خوردن را می خواهند. این اسپورک غذاخوری قاشقی شکل با بند های کوتاه در نوک آن از تیتانیوم سبک ساخته شده است. هنگامی که از زبری آن به خانه رسیدید، به سادگی آن را در ماشین ظرفشویی تمیز کنید و برای ماجراجویی بعدی ذخیره کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بطری حمل سوخت ترانگیا مدل Fuel کد S2024 گنجایش 0.3 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بطری بنزین 0.3 لیتری با درپوش ایمنی. ساخته شده از پلی اتیلن (HD PE). برای پر کردن ایمن مشعل الکلی کاربرد دارد. طراحی ایمنی درپوش ایمنی به شما این امکان را می دهد که مایع را بدون برداشتن درپوش بریزید. چوب پنبه دارای یک لوله هواکش و یک لوله ریختن است که به مایع اجازه می دهد بدون جرعه جرعه جرعه جاری شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت سفری تاشو مدل BH90 به همراه تشک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت مسافرتی مدل BH90 به همراه تشک، محصولی کاربردی و همراه شما در سفرها. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از استراحت و خوابیدن در طبیعت لذت می‌برید، بی‌شک تخت مسافرتی مدل BH90 یک انتخاب بی‌نظیر برای شماست. ار قابلیت های بسیار جذاب تخت مسافرتی حمل آسان و بی‌درد سر آن می‌باشد. این محصول دارای قابلیت تاشوندگی بوده، به راحتی جمع می‌شود و در خودرو قابل حمل می‌باشد. در کنار این مدل تشک تاشو نیز در نظر گرفته شده است و ارائه می‌شود تا بتوانید به راحتی و آسودگی از این محصول استفاده نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ظرفشویی سی تو سامیت مدل Camp Kitchen Clean-Up Kit مجموعه 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همه چیزهایی که برای شستشوی راحت و سازگار با هیچ اثری در خارج از منزل نیاز دارید در یک کیت فشرده توسط شرکت سی تو سامیت استرالیا برای راحتی شما در سفر و کمپینگ ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نگهدارنده آب دیوتر مدل STREAMER THERMO 3L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف کمل بک دیوتر STREAMER THERMO 3L محصول کمپانی مطرح و بزگ Deuter بوده و یک کیف ایده آل جهت حمل و نگهداری کیسه آب یا کمل بک کوهنوردی میباشد ، این کیف مناسب جهت کیسه های آب 3 لیتری بوده و از متریال با کیفیت و مقاوم پلی آمید 210D PA Ripstop ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی اینتکس مدل 64103NP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک دو نفره بادی اینتکس مدل 64103 دارای عرض 152 و طول 203 سانتی‌متری بوده و ارتفاع آن به 25 سانتی‌متر می‌رسد. این تشک بادی با ظرفیت دو بزرگسال، تا 270 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. جنس بدنه تشک بادی دو نفره از ماده‌ای به نام پی وی سی است. پی وی سی به دلیل مقاومت بالا،انعطاف‌پذیری، ضد حساسیت و ضد آب بودن، در ساخت محصولات بادی از جمله تشک بادی کاربرد فراوانی دارد. رویه این محصول از جنس جیر است و بر سطح آن شیارهایی تعبیه شده است. این شیارها سبب جریان یافتن هوا و جلوگیری از تعریق می‌شود. تشک بادی دو نفره اینتکس 64103 قابل شستشو، قابل حمل، سبک و کم حجم است و به عنوان تشک راحتی و تشک بادی طبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابل ذکر است این محصول فاقد پمپ باد است،لذا در هنگام خرید این محصول پمپ باد متناسب با آن را تهیه بفرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوله آب کاروان کولاپس مدل ‎286 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قابل تنظیم - متناسب با خروجی‌های لوله ضایعات دوگانه استاندارد که در اکثر کاروان‌های مدرن نصب شده‌اند، اما در صورت غیر استاندارد بودن اندازه مورد نیاز، برش مواد لاستیکی به ابعاد مورد نیاز بسیار آسان است. دارای تنظیم 6 سانتی متری است، بنابراین برای اکثر خروجی های زباله دوتایی با فاصله 7 تا 13 سانتی متر بین مراکز مناسب است. بدون شستشوی معکوس - طراحی شده با منحنی های داخلی برای جریان آزاد آب و جلوگیری از هرگونه شستشوی معکوس احتمالی به دوش یا حوضچه. طراحی لاستیکی به این معنی است که به راحتی بر روی کاروان شما قرار می گیرد و یک مهر و موم ضد آب ایجاد می کند. Flexi Waste - با سیستم Colapz Flexi Waste Pipe یکپارچه کار می کند تا یک سیستم زباله خاکستری کامل برای کاروان شما ایجاد کند. کیت شامل - این کیت آداپتور دوتایی شامل آداپتور دوتایی، لوله 15 سانتی متری و کیسه ذخیره سازی است تا سیستم شما را تمیز و در کنار هم نگه دارد. Colapz - Colapz یک برند بریتانیایی است که تجهیزات و لوازم جانبی کمپینگ، کاروان و ون کمپر را با کیفیت بالا و صرفه جویی در فضا طراحی می کند. طیف کامل محصولات جمع شونده سازگار با محیط زیست را از جمله سطل های درخشان و قوطی های آبیاری رنگارنگ ما جستجو کنید. (ساخت کشور چین می باشد)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری آرامیس مدل ZGC_T205ST_L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی تخت شو و جمع شو مدل ZGC-T25ST_L , یک صندلی با طراحی خاص و مکانیزم عملکرد مکانیکی میباشد که در کسری از ثانیه میتوان آن به حالتهای مختلف تبدیل نمود و در وضعیت های دلخواه قفل نمود که به صورت جمع شده ابعاد 68x15x98 سانت را اشغال میکند و وضعیت های صندلی و تخت با حفظ فرم ارگونومی بدن را ایحاد نمود . یکی از ویژه گی های این محصول که از محصولات دیگر متمایز کرده نوع پارچه خاص رویه آن میباشد که یک پارچه مش یا توری بافته شده با نخ پلی استر میباشد که مقاوت فوقالعده بالایی در برابر فشار داردو همچنین به علت توری بودن جربان هوا به راحتی رد و بدل شده و تعریق روی آن غیر ممکن میباشد که این پارچه با طنابهای کشی به سازه تمام استیل 304 ضد زنگ بافته شده که یک حالت ارتجاعی بر روی رویه آن ایجاد میشود که همین عامل باعث راحتی فوق العاده در حالت نشسته و خوابیده میشود که برترین حسن آن قابل شستشو بودن و نگهداری در محیط های مرطوب می باشد. از این محصول با توجه به عملکرد ها و ویژه گی های خاصی که دارد میتوان در تمامی شرایط اعم از منزل. سفر. کمپینگ. بیمارستان.دفتر کار و .. که نیاز به نشستن بلند مدت و یا استراحت در همان حالت میباشد را استفاده کرد و به راحتی حمل نمود

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری مدل ZGC_T25ST_XL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی تخت شو و جمع شو مدل ZGC-T25ST_L , یک صندلی با طراحی خاص و مکانیزم عملکرد مکانیکی میباشد که در کسری از ثانیه میتوان آن به حالتهای مختلف تبدیل نمود و در وضعیت های دلخواه قفل نمود که به صورت جمع شده ابعاد 68x15x98 سانت را اشغال میکند و وضعیت های صندلی و تخت با حفظ فرم ارگونومی بدن را ایحاد نمود . یکی از ویژه گی های این محصول که از محصولات دیگر متمایز کرده نوع پارچه خاص رویه آن میباشد که یک پارچه مش یا توری بافته شده با نخ پلی استر میباشد که مقاوت فوقالعده بالایی در برابر فشار داردو همچنین به علت توری بودن جربان هوا به راحتی رد و بدل شده و تعریق روی آن غیر ممکن میباشد که این پارچه با طنابهای کشی به سازه تمام استیل 304 ضد زنگ بافته شده که یک حالت ارتجاعی بر روی رویه آن ایجاد میشود که همین عامل باعث راحتی فوق العاده در حالت نشسته و خوابیده میشود که برترین حسن آن قابل شستشو بودن و نگهداری در محیط های مرطوب می باشد. از این محصول با توجه به عملکرد ها و ویژه گی های خاصی که دارد میتوان در تمامی شرایط اعم از منزل. سفر. کمپینگ. بیمارستان.دفتر کار و .. که نیاز به نشستن بلند مدت و یا استراحت در همان حالت میباشد را استفاده کرد و به راحتی حمل نمود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری آرامیس مدل FC_3020_AL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول منحصر به فرد است . تشک یا رویه این محصول .پارچه مش پلی استر با مقاوت فوق العاده بالا میباشد که در 5 درجه مختلف (100 تا 145) قابل قفل می باشد و با توجه به اینکه پارچه مش هست کاملا ضد تعریق و قابل شستشو میباشد. تحمل وزن محصول 100 کیلوگرم و در حالت جمع شده فضای خیلی کمی را اشغال میکند که این قابلیت باعث حمل راحت و استفاده در تمام مکانهای عمومی و خصوصی را فراهم میکند وزن محصول 3.7 کیلو گرم که فوق العاده سبک و کاربردی کرده. تمام قطعات تولید داخل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش سفری فورکلاز مدل 111 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بالش برای شما طراحی شده است تا هنگام یک راهپیمایی، کوهنوردی و بیواک چند روزه راحت بخوابید. بالش سبک ، جمع و جور و بسیار راحت که به آسانی درون کوله شما جا میگیرد. دارای کیف حمل که با استفاده از آن و پر کردن لباس درون آن میتواینید از یک بالش دیگر هم برخوردار شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوش سفری کچوا مدل 10L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند فرانسوی کچوا این محصول با ظرفیت 10 لیتر برای دوش گرفتن و شستشوی راحت وسایل در فضای باز طراحی کرده اند. انگیزه اصلی طراحی این محصول این است که بدون آویزان کردن دوش بتوانید استفاده کنید! به لطف سیستم پمپ، احساس خواهید کرد که زیر یک دوش واقعی با آب تحت فشار هستید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال سفری باسئوس مدل CRBX01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگهداری از مواد غذایی فاسد شدنی در محل کار یا در در طول سفر همواره یک مشکل اساسی بوده است. واقعیت این است که همیشه به یخچال بزرگ خانگی یا اجاق گاز و ماکروفر دسترسی نداریم. مینی یخچال و گرم کن بیسوس CRBX01 راهکار این مشکلات است. از این محصول در تابستان به عنوان یخچال می توانید استفاده کنید. اگر دمای بیرون یخچال نهایتا 25 درجه سانتی گراد باشد، دمای یخچال می تواند تا 0 درجه برسد و برای رسیدن به شرایط پایدار دمایی حدود 1.5 ساعت زمان لازم است. همینطور شما می توانید مثلا در محل کار یا خودروی خود در فصل زمستان، غذای تان را با آن گرم کنید. گرم کن این محصول می تواند دما را تا 65 درجه سانتی گراد افزایش دهد که برای رسیدن به دمای پایدار، 1 ساعت باید صبر کنید. با استفاده از فندکی خودرو می توانید از این دستگاه در ماشین هم استفاده کنید تا در سفرهای خود مواد غذایی که نیاز به یخچال دارند را حمل کنید. همچنین در محل کار، برای گرم کردن غذا، می توانید از این دستگاه به عنوان گرم کن استفاده کنید تا همیشه غذایی گرم نوش جان کنید. در گرمای تابستان، رژ لب، عطریات، ماسک صورت، کرم و ... ممکن است خراب شوند. این مساله باعث می شود علاوه بر نگهداری مواد غذایی، لوازم آرایشی و عطریاتی که ممکن است در گرما آسیب ببینید را نیز در یخچال قرار دهیم. یخچال رومیزی و گرم کن CRBX01-02 به اندازه 8 لیتر ظرفیت دارد. وزن این محصول 3.5 کیلوگرم است و ابعادش 36 در 27.5 در 29 سانتی متر می باشد. بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم ABS بوده و طراحی آن به سبک ژاپنی است. پایه های یخچال چوبی و شیشه درب یخچال مات است اما محتویات داخل یخچال قابل رویت می باشد. منبع تغذیه آن برق شهری است و توان یخچال 60 وات می باشد و مصرف انرژی آن 1 کیلو وات بر ساعت برای 24 ساعت کارکرد است. داخل پک محصول، یک کابل 1.5 متری برق معمولی، یک کابل 1.5 متری فندکی ماشین و دفترچه راهنما قرار داده شده است. بر خلاف برخی یخچال های مشابه، این دستگاه، سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند. یک پردازنده نیمه رسانا در ساخت این یخچال به کار گرفته شده است که می تواند تفاوت دمایی با محیط بیرون، برای خنک کردن یا گرم کردن را ایجاد کند و در نهایت طعم غذاهای داخل یخچال را تازه نگه دارد. داخل بدنه لایه ای ضخیم مانند دور آن را فراگرفته، که آن را ایزوله می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری سفری مدل اوت دی کد T18 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بخاری گازسوز با کپسول های گاز مایع قابل استفاده است که در واقع یک هیتر مناسب و قابل حمل برای مسافرت می باشد و به راحتی می توانید به یک مخزن گاز متصل کرده و از گرمای قدرتمند و مطبوع آن در هوای سرد لذت ببرید.این محصول از جنس فولاد ضد زنگ و آلیاژ آلومینیوم و مس ساخته شده است و از وزن و ابعاد مناسبی برای حمل و نقل راحت برخوردار است که تنها 300 گرم وزن دارد که این وزن اندک واقعا جای شگفتی دارد. برای حمل و نقل و نگه داری این بخاری سفری دارای یک کیف حملِ است که هم حمل راحتی را به ارمغان می آورد و هم از هیتر محافظت می کند. از طرفی به دلیل اینکه این بخاری مجهز به فندک پیزو می باشد به سرعت روشن می شود و با وجود شیر اطمینان ،قابلیت تنظیم جریان گاز و کنترل قدرت گرمایش را دارد. همچنین قابل ذکر است که تنها 60 گرم در ساعت مصرف سوخت دارد و بسیار مقرون به صرفه می باشد. همراه بردن لوازم گرمایشی در سفرهای کوهستانی می تواند بسیار مهم وضروری باشد. از طرفی سبک و قابل حمل بودن لوازم سفر بسیار مهم است. اجاق گرمایشی با طراحی تجهیزات مسافرتی با کیفیت و قابل حمل ،سفرهای ماجراجویانه کوهنوردان را لذت بخش تر کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش سفری های تک مدل Hi-TP90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش سفری «های تک» مدل «Hi-TP90» یک بالش دورگردنی با طراحی جالب است که می‌تواند استراحت در زمان سفر را لذت‌بخش کند. این محصول رویه‌ای با بافت الیاف مصنوعی و کشسان دارد. این بافت رویه باعث می‌شود تا در زمان استفاده از بالش بتوان حس راحتی مناسبی را تجربه کرد و از استراحت لذت بیشتری برد. قسمت داخلی این بالش نیز از جنس فوم نرم به همراه پد ژل تولید شده است که ساختاری بسیار راحت دارد. قسمت داخلی این بالش به دلیل ساختار نرمی که دارد، به‌خوبی باعث راحتی در زمان استفاده خواهد شد. روی بالش یک قسمت مشبک هم وجود دارد که در کنار تکنولوژی «ThermaFlip» باعث می‌شود تا رویه‌ی بالش در بیشتر مواقع خنک و پشت آن گرم بماند و به خوابی راحت‌تر منجر شود. ساختار دورگردنی این بالش نیز باعث می‌شود تا به‌خوبی بتوان در حالت نشسته نیز از آن استفاده کرد و فشاری به گردن وارد نمی‌شود. یک بند نیز در قسمت پایینی بالش کار شده است تا بتوان با بستن آن بالش را سر جای خود و دور گردن در زمان استراحت ثابت کرد.

مشخصات کلی بالش سفری های تک مدل Hi-TP90

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ و ریسه کمپینگ نکس تول مدل NE20233 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لامپ و ریسه شارژی Xiaomi NexTool برای روشنایی و ایجاد نور در زمینه کمپینگ و سفر در فضای باز استفاده می‌شود. این لامپ‌ها از منبع انرژی مستقلی مانند باطری استفاده می‌کنند و برای افزایش امنیت و راحتی در محیط‌ های بیرونی طراحی شده‌اند. لامپ و ریسه کمپینگ شارژی Xiaomi NexTool در حالت ریسه تا 7.5 ساعت و در حالت لامپ و ریسه به صورت همزمان تا 3 ساعت کارایی دارد. این لامپ و ریسه کمپینگ، به عنوان یک منبع نور قابل حمل، در عین مصرف بسیار پایین نور و زیبایی بسیار زیادی برای شما به ارمغان می آورند. معمولاً دارای یک پایه و قلاب است که می‌توان آن را آویزان کرد. این مدل ریسه های Xiaomi NexTool به دلیل استفاده از سیم نازک مفتولی در ساخت و وجود زاویه دید 360 درجه در موارد تزئینی کاربرد بسیاری دارد. بدنه انعطاف پذیر این مدل باعث میشود تا ریسه را به هر حالتی که تمایل دارید در بیاورید، اگر به دنبال ریسه بی خطر، کم مصرف و تزئینی می گردید، بدون شک این کالا نیاز شما را بر طرف خواهد کرد و نکته مهم اینکه راه اندازی و نصب این ال ای دی ها احتیاج به دانش فنی خاصی ندارد و بهترین گزینه برای کوهنوردی و کمپینگ و سفر است . لامپ‌های کمپینگ NexTool دارای 5 حالت نوری هستند که می‌توانید شدت نور را تنظیم کنید و همچنین قابلیت استفاده از لامپ و ریسه همزمان را دارند. بنابراین، می‌توانید در شب از آنها برای روشنایی دقیقتر و همچنین تبدیل کمپ و چادر خود به حالت رمانتیک استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال سفری مدل coolbaby خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفیت : 8 لیتر - همراه کابل برق و کابل شارژر فندکی ماشین - خنک کننده و گرم کننده (هم سرما داره هم گرما) - قابل استفاده در منزل و خودرو (به برق شهری وصل میشن هم به جا فندکی خودرو) - مناسب: مواد خوراکی، آرایشی، و دارو - طراحی منحصر به فرد آینه و لامپ ال ای دی - از گرمایشش برای گرم نگهداشتن غذا میشه استفاده کرد - سرمایش می تواند حدود 22 درجه سانتیگراد پایین بیاید و دمای گرمایش می تواند به حدود 65 درجه سانتیگراد برسد. - شما میتونید این مینی یخچالارو هم تو اتاق خوابتون بذارید برای مواد خوراکی هم برای لوازم پوستی هم میتونید در محل کار یا کارگاه ازش استفاده کنید - معمولا لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست در حمام، روی میز آرایش و در یخچال نگهداری می شوند. اما این که بخواهید هر روز چندین بار از اتاق تان سر یخچال بروید می تواند خسته کننده باشد. در این شرایط است که به اهمیت وجود مینی یخچال های لوازم آرایشی در اتاق تان پی می برید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت تاشو سفری سافاری مدل Army Cot 101 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طول سفرهای طبیعت گردی یک خواب راحت، حال خوش روز بعد سفر را تضمین می کند، خوابیدن بر روی زمین علاوه بر ناهمواری های زمین، مرطوب بودن و دمای زمین، خطرات ناشی از حیوانات را در بر دارد، استفاده از تخت تاشو سفری سافاری مدل Army Cot 101 علاوه بر جای کمی که در قسمت بار خودرو شما اشغال می نماید، یک خواب راحت و آسوده را نیز برای شما به ارمغان می آورد. این محصول از پروفیل های آهنی صنعتی که علاوه بر وزن کم، مقاومت بالایی نیز دارند ساخته شده است، همچنین جنس رویه این تخت از برزنت مقاوم می باشد. به همراه این محصول یک کیف حمل محکم هم ارائه گردیده تا به راحتی آن را جابجا نمائید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ابزار کوهنوردی مدل YT210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست ابزار چندکاره یکی از اصلی ترین و مفیدترین ابزارهایی که هر طبیعتگرد و یا طرفدار گمپینگ و آفرود باید به همراه داشته باشد. این ست شامل ابزارهای مختلف برای تورهای خارج از شهر و کمپینگ در طبیعت و کوهنوردی می باشد.کلیه تجهیزات درون یه کیف زیبا و مقاوم جمع آوری شده که حمل آنرا بسیار آسان می کند این ابزار شامل:بیل، کلنگ، اره، تبر، یخ شکن، آتش زن، قطب نما، چاقو و چنگال چند منظوره و سوت بقاس.لازم به ذکر است میله های مارپیچی این ابزار امکان تعیین طول و بلندی ابزار را به شما میدهد.شما می توانید سر بیل و بقیه ابزار را در زوایای مختلف تنظیم و از آن به عنوان اره و آچار استفاه کنید.جنس تیغه ها از فولاد ضد زنگ و بسیار مقاوم در برابر ضربه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چشم بند خواب مدل comfheat خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چشم بند با کمپرس گرم با 3 رنج دمایی کار میکند که شما بازدن هر بار دکمه میتوانید یک رنج دمایی را انتخاب کنید . سطح 1 : 1 تا 40 درجه سانتیگراد سطح 2 : 2 تا 50 درجه سانتیگراد سطح 3 : 3 تا 60 درجه سانتیگراد فواعدچشم بند گرمایشی مدل comfheat باعث برطرف شدن کبودی دور چشم میشود موجب رفع خستگی چشم میشود باعث افزایش گردش حون اطراف چشم و رفع چروک دور چشم میشود از خشکی چشم جلوگیری میکند به خواب راحت و آرام کمک میکند موجب شادابی چشم میشود کمک به رفع سردردهای میگرنی و دردهای چشمی و سینوسی میکند این چشم بند حرارتی با کابل usb و ولتاژ 5 ولت کار میکند دارای کیف و کابل شارژ میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی پاویلو مدل تویین کد 67001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تویین کد 67001 یک محصول کاربردی ارائه شده توسط شرکت «بست وی» (Bestway) است. بست وی محصولات کمپینگ خود را با برند «پاویلو» (Pavillo) به بازار عرضه می کند. تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تویین (Twin) دارای وزن 2.6 کیلوگرم است که آن را به تشکی نسبتاً سبک برای حمل و گزینه ای عالی برای سفر و کمپینگ و ماجراجویی در طبیعت تبدیل کرده است. البته از تشک بادی پاویلو علاوه بر فضای باز و خارج از منزل، در داخل خانه نیز در زمان هایی که برای مهمانان بخواهیم جای خوابی فراهم کنیم، استفاده می شود. حسن این تشک یک نفره این است که پس از استفاده، به راحتی می توان دوباره آن را جمع نمود و در کمد گذاشت و اینگونه از نگهداری تشک های پنبه ای و فومی معمولی و اشغال بیش از حد فضای کمد بی نیاز شد. قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 150 کیلوگرم و با عرض 99 سانتی متر برای استفاده ی یک نفر کاملا مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی پاویلو مدل تری تک کد 67603 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تری تک کد 67603 یک محصول کاربردی ارائه شده توسط شرکت «بست وی» (Bestway) است. بست وی محصولات کمپینگ خود را با برند «پاویلو» (Pavillo) به بازار عرضه می کند. تشک بادی یک نفره پاویلو مدل «تری تک» (Tritech) دارای وزن 2.9 کیلوگرم است و گزینه ای عالی برای سفر و کمپینگ و ماجراجویی در طبیعت محسوب می شود. البته از تشک بادی پاویلو علاوه بر فضای باز و خارج از منزل، در داخل خانه نیز در زمان هایی که برای مهمانان بخواهیم جای خوابی فراهم کنیم، استفاده می شود. حسن این تشک یک نفره این است که پس از استفاده، به راحتی می توان دوباره آن را جمع نمود و در کمد گذاشت و اینگونه از نگهداری تشک های پنبه ای و فومی معمولی و اشغال بیش از حد فضای کمد بی نیاز شد. قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 227 کیلوگرم و با عرض 99 سانتی متر برای استفاده ی یک نفر کاملا مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز استند و ساج گریل سفری کد 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول پیش رو مجموعه 3 عددی از سه پایه تاشو به طول 70 سانتی متر در حالت بسته و 120 سانتی متر در حالت باز به همراه صفحه گریل چدنی با قطر 40‌ سانتی‌متر و 1 عدد ساج بزرگ به قطر 45 سانتی متر روکش گیاهی نچسب فوق‌العاده باکیفیت سیزن که برخلاف مدل‌های مشابه از جنس استیل نیست و به خاطر سیزن استفاده شده، فاقد هرگونه ضرر برای سلامتی می‌باشد و حتی مقداری آهن نیز وارد بدن می‌کند. با 3 عدد زنجیر قابل تنظیمی که داخل این استند وجود دارد، به سه قسمت سوراخ های صفحه گریل متصل و با یک قلاب به قسمت بالای استند وصل میشود. ضمنا برای سهولت حمل برای این محصول کاور طراحی شده است.

استند و ساج سفری کد 001

همان‌طور که می‌دانید، امروزه وسایلی طراحی و تولید می‌شوند که هرکدام به نوعی می‌توانند مفید واقع شوند. در رابطه با سفر و یا کمپینگ، استندها می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند. محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، استند و ساج سفری کد 001 است. این محصول همان‌طور که از نامش پیداست مناسب برای سفر بوده و با استفاده از آن می‌توانید سفر لذت بخشی را تجربه کنید. این محصول دارای ابعاد 104 × 64 × 69 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 4100 گرم دارد. در ساخت این محصول از فلز مقاوم و چدن با روکش تفلون گیاهی سیزن استفاده شده تا بتواند مقاومت و فواید بسیاری را داشته باشد. این محصول متشکل از استند سه پایه، زنجیر، ساج و توری گیریل بوده که با توجه به طراحی که دارد می‌توانید از توری گریل برای کباب کردن و از ساج برای درست کردن غذای مورد نظر خود استفاده کنید. دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی و ساخت:   از مهم‌ترین ویژگی این محصول می‌توان جنس ساج و توری گریل آن که از چدن است را نام برد. همان‌طور که می‌دانید، ظروف چدنی می‌توانند مشکل کمبود آهن را حل کنند. همچنین از روکش تفلون گیاهی سیزن در ساج و توری گریل این محصول استفاده شده است. قسمت وسط این ظروف دارای دمای بیشتری است. مواد غذایی ابتدا در وسط قرار گرفته سپس، به قسمت شیب‌دار وارد می‌شوند؛ همین امر سبب شده تا مغز پخت شوند. ناگفته نماند که ذات ظروف تفلون گیاهی چرب بوده و وشما نیز پس از شستشو باید آن را با دستمال کاغذی، پشت و روی ان را چرب کنید تا طول عمر ساج و توری گریل شما افزایش یابد.همان‌طور که می‌‍دانید جنس هر محصول با طول عمر آن رابطه‌ی مستقیمی دارد. لذا در انتخاب یک محصول باید به جنس آن دقت فراوانی داشته باشید. این محصول به گونه‌ای طراحی شد است که ارتفاعی حدود 104 سانتی‌متر داشته و پایه‌های آن به گونه‌ای قرار می‌گیرند که فضای کافی برای ایجاد آتش وجود داشته باشد. با استفاده از این محصول، در واقع با یک تیر می‌توانید چندین نشان بزنید؛ چرا که با استفاده از توری گریل آن قادر به کباب کردن گوشت و... هستید. هم‌چنین ساجی برای آن طراحی کرده‌اند که به نوعی از آن می‌توانید به عنوان ظرف برای پختن غذاهای خود بر روی آتش استفاده کرده و غذای آتشی تهیه کنید. هم‌چنین می‌توانید کتری را به یکی از زنجیرها متصل کرده و چای آتیشی درست کنید. این محصول در قسمت ساج خود، دارای دو عدد دستگیره چوبی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید. زنجیرهای آن به گونه‌ای است که می‌توانید ارتفاع آن را به دلخواه خود تنظیم کرده و ساج و یا گریل را به آن وصل کنید. دستگیره‌های ساج به صورت پیچ مونتاژ شده و می‌توانید آن را از ساج جدا کنید. همچنین این محصول دارای کیف و انبر بوده و با استفاده از کیف به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نتیجه‌گیری:   محصول فوق با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، عواملی هم‌چون جنس مناسب و استفاده شده از چدن با روکش تفلون گیاهی، مناسب سفر و کمپینگ و ... قابلیت پختن و کباب کردن غذا و امکان آویزان کردن کتری، دارای کیف قابل حمل، انبر برای گریل و ... همه و همه سبب شده تا به نوعی بتواند انتخاب مناسبی برای سفرهای شما باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از این محصول در سفرهای خود استفاده کرده و سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کتری سفری اسکیمو مدل BL200_L1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دم کردن و نوشیدن چای در طبیعت لذتی بسیار بیشتر از حالت عادی و میل کردن آن در منزل دارد علی الخصوص برای ما ایرانی ها که چای جزو موردعلاقه ترین نوشیدنی های ما است و همین موضوع دلیل کافی برای داشتن یک کتری کوچک برای دم کردن یک چای ذغالی و لذت بخش در طبیعت می باشد . کتری بولین برای فعالیت های کوهنوردی و کمپینگ طراحی شده و یک کتری با ابعاد کوچک و سبک و بسیار بادوام می باشد که 1.1 لیتر ظرفیت دارد . جنس کتری از آلومینیوم آنادایز شده است و دارای روکش تفلون می باشد و در قسمت درب و دسته آن از سیلیکون نسوز استفاده شده است. منظور از توربو در ظروف چیست. مقصود از تکنولوژی توربو در ظروف , شکل و حالت خاص قسمت کفی این ظروف می باشد . در این روش ساخت یک سری پره ها را با نوع ویژه ای از جوشکاری به ظرف متصل می کنند , سپس توسط یک محافظ که از جنس خود ظرف می باشد این پره ها پوشانده می شود . این تکنولوژی باعث می شود تا گرمای حاصل از منبع حرارتی در داخل این پره ها حبس شود و از اتلاف آن جلوگیری گردد در نتیجه بازده حرارتی این ظروف تا 30 درصد بهبود می یابد و سبب صرفه جویی در مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان پخت و پز و یا جوش آب می شود .منظور از تکنولوژی آنادایزینگ آلومینیوم چیست؟ آلومینیوم در شرایط معمولی نیز اکسیدی می شود به طوری که در مجاورت هوا و به طور معمول لایه ای از اکسید به صورت غیر متخلخل بر روی سطوح قطعات آلومینیومی تشکیل می گردد که وظیفه حفاظت از سطح فلز را در محیط برعهده دارد. اما برتری و مزیت اکسید ایجاد شده در روش آنادایزینگ نسبت به شرایط طبیعی , مقاومت بیشتر آن در مقابل خوردگی است. در این روش از مقاومت زیاد لایه پوششی آلومینیوم اکسید AL2O3 در مقابل خوردگی که بلافاصله بر روی سطح آلومینیوم تازه بریده شده تشکیل می گردد استفاده می شود. این لایه عامل مقاومت در برابر خوردگی طبیعی این فلز است. این لایه که به طور طبیعی تشکیل می شود بسیار نازک , چسبنده و محافظ است. آنادایز کردن در واقع یک نوع ضخیم کردن لایه اکسیدی به ضخامت چندین هزار برابر ضخامت لایه اکسید طبیعی است. نتیجه عمل لایه ای است سخت با ضخامت حدود 5.25 میکرون بر تمام سطح آلومینیوم که علاوه بر مقاومت به خوردگی در مقابل سایش نیز استحکام کافی دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخدان مسافرتی مدمان مدل کولاک اسپیکردار 25 لیتری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگهداری مواد غذایی در زمان سفر، کمپینگ و یا پیک‌نیک، به ‌ویژه در فصل گرم همیشه باعث مشکلاتی می‌شود، یخدان‌ اسپیکردار مُدمان مدل کولاک با داشتن دیوار دو لایه از جنس پلاستیک مرغوب برای نگهداری یخ، مواد غذایی و نوشیدنی‌های سرد مناسب است و نگهداری این مواد را آسانتر می‌کند و همچنین قابلیت شست و شو نیز دارد. این یخدان مجهز به اسپیکر قابل شارژ است که علاوه بر امکان پخش موسیقی از طریق نصب فلش مموری، می‌تواند به بلوتوث تلفن همراه شما وصل شده و با پخش موسیقی فضایی خوش و خاطره‌انگیزی برای شما فراهم کند. در ساخت بدنه داخلی یخدان‌های مُدمان از مواد ABS (این تکنولوژی در تولید بدنه یخچال فریزر استفاده می‌شود) استفاده شده که باعث نگهداری دمای مواد تا سه برابر نسبت به یونولیت می‌شود. این محصول دارای ابعاد 384 × 289 × 477 میلیمتر است و وزن آن نیز به بیش از 5 کیلوگرم نمی‌رسد. در جدار داخلی آن مواد پلی‌اورتان تزریق شده و طراحی و ساخت آن در ایران انجام می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت آویز مدل 4547 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت آویز پشه بند دار از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در نتیجه انتخابی بسیار خوبی برای کسانی است که علاقه دارند در طبیعت خوابی راحت و آسوده داشته باشند. این تخت آویز پشه بند دار از استحکام بالایی در پارچه و طناب ها برخوردار بوده تا هنگام استفاده، آسوده خاطر باشید. قسمت انتهایی طناب‌ها، مجهز به حلقه ‌هایی ست که کار اتصال را بسیار راحت تر خواهد ساخت. وجود یک پارچه بادوام و با کیفیت برای ساخت ننو یا تخت آویز لازم است تا با خیال راحت بتوان مدت های طولانی از آن استفاده کرد بدون آنکه پارچه یا طناب ها، دچار پوسیدگی شوند. این ننو با رعایت تمامی نکات استاندارد به شما در یک خواب راحت در هوای آزاد کم خواهد کرد. شما نیز باید با رعایت کردن زاویه 30 تا 40 درجه بین طناب ننو و درخت ، آنرا اصولی وصل کرده و استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل MC444 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیسیم واکی تاکی MOTOCOM مدل MC444 وسیله ارتباطی مناسب جهت هتلها، بیمارستانها، پارکینگهای طبقاتی، رستورانها، تالارها، مجتمع های تفریحی و توریستی، هایپر مارکتها، کارخانجات، کارگاه های تولیدی، پروژه های عمرانی، ساختمانی و راه سازی، ارتباط پرسنل تاور کرین و ریگرها، ارتباط در مسافرت و رفتن به کوه، جنگل، اسکی، تورهای تفریحی، طبیعت گردی و Off road و همچنین مصارف شخصی می باشد. این بیسیم ها دارای تأییدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شماره 100/76630 بوده و جهت استفاده نیاز به اخذ مجوز نمی باشد.انجام مکالمه آسان و صد در صد رایگان بدون هیچگونه هزینه جانبی ونداشتن هزینه مکالمه و بدون دردسرهای تلفنهای همراه از قبیل عدم آنتن دهی، پرداخت هزینه و... با استفاده از بیسیم های واکی تاکی موتوکام مدل MC444 امکان پذیر است.این محصول به صورت تک عرضه می شود و برای استفاده از آن باید حداقل دو دستگاه سفارش داده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش بادی سفری نیچر هایک مدل NH15A001-L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وزن بالش بادی نیچرهایک تنها 150 گرم است و یک بالش عالی برای حمل راحت در کوله پشتی، مسافرت، کمپینگ و کوهنوردی است. جنس سطح جیر باعث نرمی لمس آن می شود. طراحی ضد لغزش در قسمت زیرین بالش باعث می شود استرس خواب شما را از بین ببرد. جنس آن نایلون پلی استر ضد لغزش است. ابعاد آن 42 × 28 × 12 سانتی متر میباشد. ابعادآن در حالت بسته بندی 12٫4x 8٫2 x 4٫4 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستبند پاراکورد مدل SPC2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستبند ، بافته شده با طناب پاراکورد است. این مدل دستبند با داشتن قفل کشویی به سایز های مختلف اندازه می شود. (مناسب تر برای دور مچ های 15 تا 19 سانتی متر ) دستبند پاراکورد ، علاوه بر زیبایی و استفاده روزمره در طبیعت گردی کاربرد دارد. طناب پاراکورد علاوه بر مقاومت و تحمل وزن بالای دارای 7 رشته نخ داخلی می باشد که در مواقع اضطراری در طبیعت گردی و کوهنوردی قابل استفاده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باربیکیو کووآ مدل BBQ310 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میشود به طبیعت رفت و کباب نخورد؟ میشود به بیابانهای بکر ایران سر زد و جوجه کباب نخورد؟ با مردان ایرانی به طبیعت، جنگل و بیابان، بروی و غذاهایِ گوشتیِ لذیذشان را نخوری؟ جواب شما مشخص است؛ و باید در اولین قدم، یک باربیکیو ذغالی و یا گازیِ با کیفیت تهیه کرد. این باربیکیو باید محصولی پر قدرت باشد؛ تا جوابگویِ استفاده های مکررِ ما کباب دوستان و عاشقان سرخ کردنی را بدهد. باربیکیو ذغالیِ کووآ یک انتخاب گردن کلفت و عمری است. شکلِ کرویِ باربیکیو کووآ Kovea BBQ مدل 310، عمق زیاد و قطر بالای این نیمکره، برای تعداد زیاد و حجم بالای غذا است. بنابراین اگر به یک سفر دسته جمعی و طولانی مدت می روید؛ انتخاب درستی دارید. 3 عدد پایه قطور، محکم و ثابت، شرایط استیبل خوبی را برای این باربیکیویِ سنگین، فراهم نموده است. در بسته بندی کالا، درب باربیکیو، صفحه گریل، دسته جداشونده مخصوص گریل، ظرف استیل استوانه ای برای خروج خاکستر، گریل و ظرف اصلیِ باربیکیو به ابعاد ۱۵.۵ در ۳۱ سانتیمتر قرار داده شده است. یکی از نکات قابل بحث و مهم در این محصول کیفیت بالایِ آن است. قطر زیاد بدنه و استفاده از بهترین متریال برای ساخت باربیکیو، نوید بخش یک باربیکیو عمری است که تا چندین سال شما را از خرید مجدد یک باربیکیو جدید، معاف خواهد کرد. باربیکیو ذغالی کووآ مدل BBQ310، برای کمپینگ، آفرود، جنگل نوردی و طبیعت گردی های طولانی مدت و با تعداد بالایِ افراد، کاملاً مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا