ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید ساک و چمدان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ساک و چمدان باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

سفر یکی از اتفاقات دلپذیر زندگیست که همانقدر که جذاب و جالب است می تواند استرس های خود را داشته باشد . یکی از مواردی که باعث کاهش استرس و دل نگرانی می شود داشتن چمدان و ساک مسافرتی مناسب و بادوام می باشد چرا که تمام لوازم مورد نیاز سفر را در آن جای داده و هر آن باید نگران چرخها ، زیپ ، دسته وبدنه آن بود که از هم جدا نشود و سفر را تلخ نکند . پس انتخاب یک چمدان یا ساک مسافرتی خوب خیلی در سفر موثر است. بنابراین در این مطلب از نکته خرید، سعی بر آن داریم تا نحوه انتخاب و خرید ساک و چمدان مسافرتی را به شما همراهان گرامی بیاموزیم. لطفا تا انتها همراهمان باشید.

انواع چمدان

جنس بدنه مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده دوام یک چمدان است. چمدان‌ها از لحاظ جنس بدنه به دو نوع سخت و نرم دسته بندی می شوند:

انواع چمدان با جنس سخت

ABS: این جنس نوعی پلیمر ترموپلاستیکِ مورداستفاده در صنعت چمدان‌سازی است که به‌دلیل وزن سبک و قیمت ارزان جنس پرمصرفی در این صنعت می باشد. اما به یاد داشته باید که ABS جنس انعطاف‌پذیری نیست و ممکن است براثر فشار یا ضربه شدید آسیب ببیند. بنابراین می توان اینگونه بیان کرد که دوام نچندان طولانی دارد.

پلی‌کربنات: پلی‌کربنات هم نوعی پلیمر ترموپلاستیکیِ پرمصرف در صنعت چمدان‌سازی است. چمدان‌های این جنسی به‌دلیل تنوع رنگی بی‌نظیرشان محبوبیت زیادی دارند. از ویژگی های این جنس می توان به دوام بالا، وزن سبک و البته قیمت بالای آنها اشاره کرد.

پلی‌پروپیلن: پلی‌پروپیلن هم مانند ABS و پلی‌کربنات نوعی پلیمر ترموپلاستیکی است. با این تفاوت که در صنعت چمدان سازی استفاده کمتری از آن می شود. پلی‌پروپیلن جنس نسبتا انعطاف‌پذیری است اما در حد پلی‌کربنات نیست ولی می توان گفت که از ABS منعطف‌ترند. درکل چمدان‌های پلی‌پروپیلنی از لحاظ کیفیت بین ABS و پلی‌کربنات قرار می‌گیرند. قیمت‌شان هم به چمدان‌های ABS نزدیک‌تر است.

آلومینیوم: ازآنجاکه ساخت چمدان با آلیاژ آلومینیوم هزینه‌های تولید را بالا می‌برد، این جنسِ به‌خصوص تا حد زیادی با روی کار آمدن مواد سخت اما ارزان‌تر جایگزین شده است. در عین حال هنوز هم چمدان‌های با قاب آلومینیوم جزو محصولات لوکس محسوب شده و طرفداران خاص خودشان را دارند. ازجمله شناخته‌شده‌ترین برندهای سازنده چمدان‌های این جنسی می‌توان به ریمووا اشاره کرد.

در ادامه بخوانید: خرید ساک و چمدان 

انواع چمدان با جنس نرم

پلی‌استر: پلی‌استر از خانواده پلی‌کربنات‌ها و ساخته‌شده از الیاف مصنوعی بوده و قیمت ارزان در کنار کیفیت و دوام مطلوب از ویژگی های این گونه چمدان ها می باشد.

نایلون بالیستیک: نایلون بالیستیک از جنس الیاف نایلون بوده که با پارچه‌های نایلونی معمولی فرق دارد. چمدان‌های این جنسی علاوه ‌بر اینکه بسیار بادوام‌و مقاوم اند، تمیزکردن‌شان هم سخت نیست اما تنوع رنگی محدودی دارند.

نایلون کوردورا: کوردورا نوع دیگری از نایلون است که تا حدی به نایلون بالیستیک شباهت داشته و تفاوتشان در این است که چمدان‌های جنس کوردورا در برابر سایش مقاوم‌ترند. اما از لحاظ مقاومت در برابر پارگی به پای بالیستیک نمی‌رسند.

سایر جنس‌ها

برزنت: این چمدان ها امروزه معمولی ترین نوع چمدان با وزن کم می باشند که چندان ضدآب نبوده و اگر در جای مرطوب نگهداری شود، با بوی بد آن نمی توانید کنار بیایید. هرچند لوازم و لباس های شما داخل آن چمدان ها خیس نمی شود اما رطوبت نفوذ کرده داخل آن باعث بوی نامطبوعی در لباس ها و وسایل شما خواهد شد.

چرم: چمدان های چرمی همراهان قدیمی و گرانقیمت مسافران سراسر جهان هستند و همواره جایگاه مشخص و محکمی میان مسافران دارند. اگر از تمام محاسن و البته پرستیژ این نوع از چمدان ها بگذریم که برای مسافران لوکس و شیک پوش بسیار مهم است، می توانیم به وزن و البته هزینه بالای خرید این گروه از چمدان ها به عنوان عیوب آن نام ببریم. به همین دلیل باعث شده تا بسیاری از مسافران عادی از خرید این گونه از چمدان ها چشمپوشی کنند.

در ادامه بخوانید: خرید ساک و چمدان 

انواع ساک و یا کیف ورزشی

کیسه‌های ورزشی: کیسه‌های ورزشی سبک و برای افرادی کاربردی اند که از وسایل کمتری برای تمرین استفاده می‌کنند. این کیسه ها عموما از جنس چرم و کتان تولید می‌شوند و مورد علاقه ورزشکاران هستند. از نظر جا، فضا و جیب‌های مناسبی داشته و در رنگ‌بندی متنوع اند. هنگام باز و بسته کردن با کشیدن بند قسمت دهانه‌، کیسه کاملا بسته می‌شود.

کیف‌های دوفل: این نوع کیف ها در گروه کیف‌های سنتی جای می گیرند. با جنسی از کرباس، ظاهری شبیه استوانه و دو دسته دارند و گزینه‌ی قابل قبولی برای حمل وسایل ورزشی‌ زیاد محسوب می شوند.

ساک‌ ورزشی رودوشی: این گروه از ساک‌های ورزشی با جنسی از چرم و کتان ورزشکاران زیادی را به خود علاقه مند کرده اند. این ساک ها فضای خوبی برای جاسازی وسایل در اختیارتان قرار می دهند. همچنین برای حمل روی شانه یک بند و دو دسته نیز دارند.

کوله‌ی ورزشی: معمولا این دسته از کیف‌ها دارای جنس کتان و نایلون می باشند. با ایجاد فضای کافی برای ورزشکارانی کاربردی اند که دوست دارند در عوض حمل ساک با دست یا یک شانه، آن را بر پشت خود قرار داده تا راحت‌تر در سفر، کوهنوردی، طبیعت گردی و … حرکت کنند.

نکات مهم هنگام خرید ساک و چمدان

  • ابتدا از وزن چمدان در هنگام خالی بودن اطمینان حاصل نمایید. چمدان های سبک به تازگی در فروشگاه ها رایج شده اند، اما به ظاهرشان اطمینان نکنید و حتما وزن واقعیشان را اندازه بگیرید. خیلی از کیف های سبک به علت ساختار نرم و انعطاف پذیرشان قابلیت جا گرفتن در قفسه ای که بالای سر شما جهت وسایلتان تعبیه شده است را دارد. اما اگر قصد حمل اشیاء آسیب پذیر را دارید، کیف هایی که پوشش سفت و سخت دارند را انتخاب نمایید.
  • مسلماً چمدان و کیف هایی با تعداد جیب های بیشتر بهتر و مناسب تر است چرا که در این صورت دیگر شما روی راه پله های فرودگاه نگران پیدا کردن کارت پرواز و مدارک خود نخواهید شد.
  • این نکته که چمدان، ساک مسافرتی یا حتی ساک ورزشی شما از قفل های امنیتی برخوردار باشد بسیار مهم است و هرگز محصولی که این ویژگی را ندارد خریداری نکنید.
  • یکی از بزرگترین نکات برای انتخاب این چنین محصولاتی ، ضد آب بودن جنس آن است که این ویژگی در هنگام بارش باران بسیار ارزشمند است. همچنین لازم است بدانید که استفاده از محافظ به تمیز ماندن و ماندگاری بیشتر چمدان یا ساک بسیار کمک می ‎کند.
  • قبل از خرید ساک و چمدان مثل خرید ماشین، باید اجزای آن را به طور دقیق بررسی نمایید. به ویژه موارد پر استفاده که احتمال آسیب پذیری بیشتری را دارند؛ چرخ ها ،دستگیره و زیپ، بررسی درزها، دوخت و قسمت های سخت.
  • میزان بودجه ای که برای خرید صرف میکنید بسار در انتخاب شما بسیار مهم است با توجه به قیمت های پراکنده بازار می توانید با مراجعه به یک فروشگاه متعبراز قیمت ها مطلع شوید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید ساک و چمدان گفته شد، می توانید ساک و چمدان مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ساک و چمدان ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکته خرید - قیمت روز چمدان دلسی مدل MONTMARTRE AIR 2 کد 2352809 سایز کوچک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیا به دنبال چمدانی محکم و سبک هستید که دوست دار محیط زیست هم باشد؟ چمدان های دلسی فرانسه همانی هستند که شما می خواهید. چمدان دلسی مونت ایر محصولی فوق العاده فرانسوی است که دارای آسترهای متحرک و قابل شستشو می باشد که می تواند اقلام و وسایل شما را همیشه تمیز نگه دارد. بعضی از مدل های آن از 100 درصد مواد بازیافتی تولید شده اند. همچنین این چمدان دارای قفل امنیتی TSA است و چرخ های آن دوبل 360 درجه می باشند. زیپ افزایش حجم دارد و به شما این امکان را می دهد وسایل زیادی در آن جای دهید. از طرفی برای افرادی که در سفر هستند چمدان های سنگین آزاردهنده اند. محصولات برند دلسی از به روزترین مواد ساخته شده اند و وزن آن ها بسیار سبک است که می توان آن را راحت جا به جا کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه چهار عددی چمدان پارتنر مدل PA01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چمدان مارک پارتنر میباشد و جنس بدنه این کالا از پلی پروبلین تولید شده و همین موجب شده تا در مقایسه با سایر جنس‌ها، استحکام و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.پلی پروپیلن به نسبت دیگر شبه پلاستیک‌هایی که در ساخت چمدان مورد استفاده قرار می‌گیرد محکم‌ترین بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوان با خیالی راحت از این محصول برای سفرهای خود استفاده کرد.از مزایا این چمدان داشتن 8 عدد چرخ است که باعث شده علاوه بر حمل آسان به راحتی روی زمین بچرخد. این چمدان دارای 2 عدد دستگیره در قسمت بالا و طرفین و 1 عدد دستگیره تلسکوپی است. در داخل چمدان یک محفظه برای قرار دادن و تفکیک لباس زیر از سایر البسه وجود دارد. این چمدان پارتنر در زیر خود دارای چهار چرخ دوبل بوده که قابلیت چرخشی 360 درجه‌ای دارند و به همین دلیل می‌توان به راحتی چمدان را در صورت سنگین بودن هم به سادگی بر روی سطوح هموار جابه‌جا کرد. این چرخ‌ها همچنین به صورتی تولید شده‌اند که در زمان چرخش از خود صدایی ایجاد نمی‌کنند و باعث می‌شود تا حرکت چمدان بی‌صدا باشد.قابلیت جدا شدن را نیز دارا میباشند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان شیائومی مدل کلاسیک سایز متوسط خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چمدان چرخ دار 20 اینچی شیائومی XIAOMI LUGGAGE CLASSIC 20 INCH همه ما وقتی به مسافرت می‌رویم کلی وسیله با خودمان می‌بریم، به طوری که گاهی حتی به سختی می‌شود در چمدان‌مان را بست. این بار برای اینکه دیگر نگران خراب شدن دسته چمدان یا شکستن چرخ‌هایش نباشید چمدان فلزی چمدان فلزی شیائومی Xiaomi Mi Luggage Classic 20 با ظرفیت 38 لیتر را انتخاب کنید.یعنی شما می‌توانید 4 عدد تی‌شرت، 1 کت، 1 جفت کفش، 1 سشوار، 4 عدد شلوار، 1 کیف شستشو و یک لپ تاپ را داخل چمدان به راحتی جا دهید. این چمدان بسیار محکم و ایمن طراحی شده و دارای قفل TSA هم می‌باشد. چمدان مسافرتی شیائومی Mi Luggage Classic 20 از سه لایه کامپوزیتی متریال PC ساخته شده است. پلی کربنات که در کاربرد زیادی در صنعت دارد معمولا برای ساخت لوازمی استفاده می‌شود که نیاز است محکم باشند. شیار های اطراف چمدان به عنوان ساختار استحکامی برای جذب ضربه روی چمدان طراحی شده‌اند و از وسایل شما محافظت می‌کنند. پوشش بیرونی چمدان دارای ساختاری شبیه به شانه عسل است که از لحاظ هندسی خاصیت ضدخش بودن به کیس می‌دهد. در نتیجه سطح رویی کیس که بیش از همه در معرض خراش قرار دارد کاملا مقاوم است و به این سادگی‌ها از ریخت و قیافه نمی‌افتد.دستگیره این چمدان از TPU است و برای گرفتن بسیار نرم و راحت خواهد بود. به علاوه زیپ‌های آن نیز از دو طرف محافظت شده‌اند تا عمر بیشتری داشته باشند و راحت باز و بسته شوند. برای ایستادن چمدان نیز دو پایه کمکی جانبی روی آن تعبیه شده تا روی زمین لق نزند. اگر وسایلی که داخل چمدان Mi Luggage 20 حمل می‌کنید دارای ارزش زیادی باشند قطعا دلتان می‌خواهد درش را قفل کنید تا با خیال تخت سوار هواپیما شوید. برای همین شیایومی از قفل TSA برای افزایش ایمنی چمدانش استفاده کرده است. اگر قفلی که برای بستن چمدان استفاده شده TSA نباشد مامورین مجبور می‌شوند تا قفل را بشکنند و در نتیجه به چمدان شما آسیب وارد خواهد شد. 6 تست شیائومی از چمدان: تست ضربه تلکسوپی (1200 بار) تست استحکام دسته در برابر ضربه (1200 بار) تست مقاومت چرخ‌ها (تا 36 کیلومتر) تست حرکت تلسکوپی (12000 بار) تست افتادن جسم روی چمدان (مقاوم در برابر اجسام تا 5 کیلوگرم و فاصله 90 سانت) تست انعطاف کیس (12 ساعت تست - مقاوم در برابر وزنه 40 کیلوگرمی) میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک سفری چرم بارثاوا مدل 1110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرم بارثاوا، برندی است که پس از یک دهه فعالیت ، طی سال های اخیر جایگاه خود را بین مخاطبین علاقه مند به چرم طبیعی باز کرده است. نوآوری و تنوع در طراحی و تمام چرم بودن از ویژگی های بارز محصولات چرم بارثاوا است. شیک پوشانی که از طراحی‌های کلیشه‌ای و تکراری ماشین‌دوز خسته‌ شده‌اند و به‌دنبال کیف تمام چرم و متفاوت هستند که ضمن حفظ زیبایی و اصالت از طراحی منحصربه‌فرد هم بهره‌ برده باشد، «محصولات چرم طبیعی بارثاوا » را می‌توانند مدنظر خود قرار دهند. ساک مسافرتی ( Duffel Bag ) یا ساک ورزشی ( Gym Bag )، کد 1110 بارثاوا از چرم طبیعی شتری طرح کروکودیل و گاوی ساده و آستر بزی تهیه شده. یک بند کوتاه و یک بند بلند که اندازه آن قابل تنظیم است، یک زیپ و جیب داخلی ، یک جاموبایلی و فضای داخلی نسبتا بزرگ این امکان را به شما می دهد تا براحتی وسایل خود را درون آن جای دهید و آن را در دست یا روی دوش حمل کنید. طراحی این کیف به شکلی است که هم برای خانمها و هم برای آقایان قابل استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک دستی مدل سنتی بزرگ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طرح این ساک سنتی زیبا،برگرفته از فرشها و گلیم های کهن تاریخ ایران زمین میباشد. داخل کار تمام آستر میباشد همچنین دور تا دور ساک مغزی دوزی شده تا ساک خوش حالت و استوار باشد. یک جیب جلوی ساک نیز طراحی شده است .زیپ کار بسیار روان و نمره 8 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک ورزشی ماسیمودوتی مدل KS-97 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک ورزشی مدل KS-97 برای رفتن به باشگاه و انجام ورزش یکی از ملزومات این کار ساک ورزشی می باشد.از این رو ساک ورزشی مدل KS-97 مناسب برای قرار دادن لوازم و وسایل شخصی شما برای انجام ورزش در باشگاه می باشد. ساک ورزشی مدل KS-97 دارای حجم مناسب ۲۰ لیتر هست که هم لوازم و وسایل شما در آن به خوبی جای می گیرد.و هم اندازه ای مناسب برای حمل آسان دارد.جنس این محصول چرمی می باشد و داخل آن از آستر پوشیده شده و مقاوم در برابر ضربه می باشد و همچنین قابل شستشو نیز هست. این ساک ورزشی دارای دو بند دستی برای حمل دستی و یک بند دوشی برای حمل ساک به صورت آویز بر روی دوش می باشد.ساک ورزشی مدل KS-97 دو جیب از جنس محصول در کناره ها و یک جیب در جلو دارد.با وجود این جیب ها می توانید وسایل خود را بر اساس نیاز خود جداسازی کنید. این محصول در داخل خود جیب جداگانه ندارد.طول محصول ۵۰ سانتی متر و عرض ۳۰ سانتی متر با ارتفاع ۴۰ سانتی متر هست.ساک ورزشی مدل KS-97 دارای طراحی فوق العاده زیبایی می باشد که در رنگ بندی های مختلف قابل خریداری می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان رونکاتو کد 500711 سایز بزرگ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

RONCATO نام برندی از محصولات کیف وچمدان است که شهرت جهانی آن در"Made in Italy" خلاصه میشود.طراحی ایتالیایی، نوآوری در فرایندهای تولید ،تنوع وکیفیت محصولات RONCATO این برند را به عنوان برترین آغازگر تولید کیف،کوله ، چمدان و اکسسوری درایتالیا معرفی نمود.سابقه این برند به سال 1940 برمیگردد که فعالیت تولید چمدان به شکل صنعتی ازسال 1970شروع نمود. RONCATO طی دهه های گذشته با تحول درساخت و طراحی درانواع رنگ ها و اجناس ازجمله پلی استر،پلی پرو پیلن،پلی کربنات خودرادرزمره برترین عرضه کنندگان کالا قرارداده است. ازجمله نوآوری های این برند میتوان به مواردی مانند تولیدوبه کارگیری دسته ارگونومیک،استفاده از ترکیب پلی پروپیلن و لوکس پلی کربنات وافزودن چرم درتولیدات این برند اشاره کرد. RONCATO باداشتن سبک ترین چمدان های پلی کربنات در جهان "ساخته شده در ایتالیا" نام خودرادراین صنعت متمایزنموده است. با گذشت سالها ، RONCATO به نمادی از چمدان های "Made in Italy" در سراسر جهان تبدیل شده است و چمدان های ایتالیایی آن سبک ترین و قوی ترین در جهان به حساب می آیند. امروزه کالاهای RONCATO در فروشگاه های منحصرا RONCATO،مولتی برندها و دپارتمان استورها در بیش از 100 کشور جهان و ایران و در هر پنج قاره درحال عرضه و فروش میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک ورزشی کد Pin01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک مدل ویکتوریا سکرت مناسب برای همه رشته های ورزشی و نیز مسافرت می باشد. استایل این ساک ورزشی اسپرت و رسمی به گونه ای است که هم برای محیط های ورزشی و هم برای مسافرت قابل استفاده می باشد .جنس این محصول از ساتن ضخیم و مقاوم می باشد؛ بنابراین کاملا ضد آب بوده و باعث مرطوب شدن لوازم ورزشی‌تان نمی‌شود.این محصول دارای بند بلندی است که به کناره‌های آن متصل می‌شود. این بند قابلیت تغییر طول دارد و حمل دوشی ساک را برایتان امکان‌پذیر می‌سازد. یکی از خصوصیات جالب این کیف فضای مخصوص برای قرار دادن کفش است که این فرصت را به شما میدهد که لباس های مرطوب یا کفش خود را در فضای جدا گانه قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک سفری مدل Flexible11 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل ساک بسیار سبک وزن میباشد،بهترین انتخاب برای خریدهای روزمره و مسافرتهای کوتاه مدت است و بعلت اینکه جمع میشود به ساک تاشو در بین مردم معروف شده است رنگ بندی متنوعی دارد و از کیفیت مطلوبی برخوردار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان رونکاتو مدل 413470 مجموعه چهار عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر برای سفرهای کاری یا شخصی یا خانوادگی به دنبال یک ست چمدان هستید ما به شما چمدان 4 عددى رونکاتو مدل 413470 را پیشنهاد میکنیم . ازویژگی های بارز این چمدان ابعاد مناسب ، استحکام ، وجود چرخ و دسته ترولی قوی ، دارای جنس پروپیلن ضد ضربه که هنگام تحویل بار در فرودگاه ، جابجایی و ... موجب آسیب یا شکستن بدنه نخواهد شد . از دیگر مزایای این چمدان زیپ دوبل (ضد سرقت ) ، دسته استیل دارای مقاومت بالا abs ، چرخ دوبل محکم ، قفل TSA بین المللی میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک دستی اسپورت مدل SH 1593 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
نکته خرید - قیمت روز ساک مسافرتی مدل S500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای تولید این محصول از جنس ریبس استفاده شده که علاوه بر وزن کم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که تحمل وزن حدودا ۳۰ کیلوگرم را دارد پشت آن یک بند نواری وجود دارد که میتوان برای نصب آن روی چمدان استفاده کرد ضد آب بودن یکی دیگر از ویژگی های آن است و در آخر قابلیت شست و شوی محصول به دفعات متعدد بدون کوچکترین تغییر یکی از مهم ترین اصول در تولید این محصول بوده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک سفری مدل Z 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بزن به دل جاده! زمانی که یک سفر ماشینی یا جاده‌ای پیش رو داشته باشید باید به فکر همراه بردن تمام تجهیزات سفر باشید. مسلماً برای یک سفر چند روز، وسایل و خورده‌ریزه‌ای زیادی ریس دنبال شما می‌شوند که سروسامان دادن به آن‌ها کاری کمی دشوار است. چرا که باید از کمترین جا بیشترین استفاده را بکنید. در اینجا است که کیف‌های نظم‌دهنده مخصوص سفر راه‌حل نجات شما می‌شوند تا سفری دل‌نشین را تجربه کنید. این دقیقاً همان کاری است که باید با ساکهای کمپینگ سری Z100 انجام داد. فرقی ندارد که برنامه سفر چند هفته‌ای دارید یا یک ماجراجویی دور دنیا، این ساکهای نظم دهنده کمپینگ بهترین همسفر برای شما خواهد بود. در حالی که داخل قطار از شهری به شهر دیگر حرکت می‌کنید، در صف موزه‌ها ایستاده‌ای یا از پله‌های برج‌ها بالا می‌روید یا وقتی مسیرتان را در جاده‌های غبارآلود کویری ادامه می‌دهید؛ ساکهای نظم دهنده کمپینگ شما را همراهی خواهد کر

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف خلبانی جپسن مدل zm786 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف خلبانی جپسن ، تمام چرم ، دارای چرخ های متحرک ، دارای یک دسته برای حمل به صورت دستی و یک دسته تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع ، بازشو به صورت قفل رمزدار ، ساخت آلمان است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان شیائومی مدل LXX07RM سایز متوسط خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه شرکت های تولید کننده چمدان علاوه بر جنس چمدان به ظاهر و طراحی آن هم اهمیت بسیاری میدهند. شرکت شیائومی نیز از این مورد مستثنی نبوده و چمدانی فوق العاده زیبا سبک و مقاوم به بازار عرضه کرده است.چمدانی فوق العاده سبک ، جادار و زیبا که در ساخت آن از موادی استفاده شده است که حافظ محیط زیست بوده وبه طبیعت در دراز مدت آسیب نمی رساند. این محصول با این طرح در دو سایز 20 و 24 اینچی به بازار عرضه شده است که این مدل در واقع سایز 24 اینچی است. طراحی و رنگ بندی جذاب این چمدان باعث شده در موقع حمل به شما آرامش و روحیه بالایی اهدا کند. جنس بدنه این چمدان از سه لایه کامپوزیت تشکیل شده که باعث می شود از چمدانی مقاوم در برابر سایش و ضربه داشته باشید. دسته این چمدان دارای تنظیم سه حالته برای سهولت در حمل و نقل میباشد. تمامی لوازم شما ایمن خواهند بود زیرا این چمدان مجهز به قفل TSA می باشد. قفل TSA به قفلی گفته میشود که ورژن جهانی و عمومی قفل ها برای مسافرانی هست که از هواپیما زیاد استفاده میکنند. شاید برای شما پیش آمده باشد که مسئولان گمرک و امنیت فرودگاه در نبود شما به محتویات چمدان شما مشکوک شده باشند و برای بررسی قفل شما را شکسته باشند ، با این قفل دیگر نیازی به شکستن قفل و آسیب زدن به چمدان شما نیست زیرا از سال 2003 که این قفل ها طرحی شده کلید آن ها به ماموران امنیتی فرودگاه نیز داده شده است. وزن چمدان در ورژن 24 اینچ 3.7 کیلوگرم و حمل آن به لطف چرخ هایی فوق العاده بی صدا و قوی بسیار آسان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک سفری گوگانا مدل 0027 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در سفر یا مسافرت یک روزه نیاز به کیف برای حمل ابزار، لوازم و پوشاک دارید. از این رو استفاده از یک ساک سفری می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را رفع کند. یکی از مزیت‌های استفاده از ساک سفری گوگانا مدل 0027 دسته‌ی آن بوده که حمل آن با توجه به نوع بسته شدن دو دسته در کنار یکدیگر، بسیار ساده و کاربردی خواهد بود. از طرف دیگر برای اینکه اگر وزن کیف سبک باشد، بند دوشی برای آن قرار گرفته تا بتوان حمل آسانی داشته باشیم. جنس بدنه ساک سفری گوگانا مدل 0027 از نوع برزنت بوده و پارچه با ضخامت بالایی دارد که در مقابل پارگی یا خراشیدگی مقاومت خواهد داشت. استفاده از ساک سفری گوگانا مدل 0027 برای سفرهای یک روزه یا یک و نیم روزه بسیار مناسب بوده و می‌توان اطمینان داشت که بسیاری از لوازم و پوشاک را با خودمان حمل خواهیم کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک ورزشی مردانه مدل Alpha Adapt CrossBod خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک ورزشی سایز بزرگ و مردانه «نایکی» مدل «Alpha Adapt CrossBody» پیشنهادی خاص برای شماست. این محصول از موادی مستحکم (برزنت) ساخته شده است؛ بنابراین به‌راحتی خیس نشده و باعث مرطوب شدن لوازم ورزشی‌تان نمی‌شود. یکی از خصوصیات جالب این محصول، بند بلندی است که به کناره‌های آن متصل می‌شود. این بند قابلیت تغییر طول دارد و حمل دوشی ساک را برایتان امکان‌پذیر می‌سازد. با کمک این بند می‌توانید ساک را همانند یک کوله‌پشتی جابه‌جا کنید. وجود محفظه‌های کوچک و بزرگ داخلی و خارجی در این محصول به شما اجازه می‌دهد تا تمام وسایلتان را به‌صورت تفکیک‌شده و مرتب نگهداری و حمل کنید. تفکیک وسایل داخل جیب‌های ساک، دسترسی به آن‌ها را سریع‌تر و ساده‌تر خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا