ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید دمبل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید دمبل باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر می‌ خواهید بهترین اندام را داشته باشید و ماهیچه‌ هایتان قوی‌ تر شود، یا حتی اگر می‌ خواهید بدنساز شوید، استفاده از دمبل نقطه‌ شروع خوبی است. پس در ادامه نکات مهم و راهنمای خرید دمبل را بخوانید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

انواع دمبل

  • دمبل های ثابت: این مدل از دمبل ها همانطور که از نامشان مشخص است از وزنه های ثابتی در دو طرف خود برخوردار هستند و نمی توان به آن ها وزنه ای را اضافه و یا کم نمود. اصولا این نوع از تجهیزات ورزشی ثابت دارای وزنی میان 1 تا 100 کیلوگرم وزن هستند و بصورت جفت نیز در بازار بفروش می رسند.
  • دمبل های قابل تنظیم: مدل های قابل تنظیم بیشتر مناسب ورزشکارانی است که قصد انجام حرکات ورزشی را در محیط های خانه و یا محل کار خود بصورت انفرادی دارند و می توانند با خرید یک جفت دمبل با قابلیت تنظیم وزن آن و همچنین خرید دیگر وزنه های جورواجور و نصب آن ها بر روی دسته مربوطه، با دمبلی مواجه شوند که از وزن مورد نظرشان برخوردار است.
  • دمبل های ایروبیک: این نوع از دمبل ها نیز همانطور که از نامشان پیدا است، مخصوص انجام حرکات ایروبیک چه در محیط های خانگی و چه در باشگاه ها می باشند. از وزنی بین 500 گرم تا 10 کیلوگرم برخوردار هستند و به دلیل سبکی و داشتن روکشی منعطف بر روی خود، می توان از آنها برای انجام حرکات مختلف ورزشی بهره گرفت. ناگفته نماند این نوع از تجهیزات ورزشی مخصوصِ ایروبیک دارای وزن های مختلف با رنگ های مشخصی هستند که حرفه ای ها با دیدن رنگ آنان، خود متوجه سبک و یا سنگین بودن وزن آن ها می شوند.

نکات مهم هنگام خرید دمبل

قیمت دمبل: اولین و مهمترین نکته‌ای که برای خرید دمبل‌ورزشی باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قبل از هر کاری باید میزان و مقدار بودجه را برای خرید این محصول مشخص کنید، با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.

وزن دمبل: اگر می‌خواهید این ورزش را به تازگی شروع کنید، بهتر است با یک مربی ورزشی در مورد وزن دمبل مشورت کنید. اگر با توجه به توان عضلانی و قدرت بدنی خود وزن این محصول را انتخاب نمائید، از ورزش لذت بیشتری می‌برید، اما اگر دمبل دارای وزن بیشتر را انتخاب کنید، نه تنها از ورزش لذت نخواهید برد، بلکه به بدن شما هم آسیب جدی وارد می‌کند.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید دمبل

جنس دمبل: برای تولید دمبل‌های ورزشی امروزه جنس‌ها و متریال‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهمترین موادی که دمبل از آن ساخته می‌شود، می‌توان به یورتان، پلاستیک، کروم و … اشاره کرد. جنس این وسیله ورزشی ارتباط مستقیمی با میزان آسیب دیدگی بدن و محیطی که در آن ورزش می‌کنید، دارد. هر چه جنس دمبل نرم‌تر باشد به بدن شما آسیب کمتری وارد می‌شود.

قطر دسته: یکی از نکات مهمی که هنگام خرید دمبل باید به آن توجه داشته باشید، توجه به قطر دسته است که ارتباط مستقیمی با اندازه پنجه دست شما دارد. اگر پنجه‌های بزرگی دارید باید دمبلی با قطر دسته بیشتر را انتخاب کنید و اگر پنجه دست کوچکی دارید باید به سراغ دمبل‌هایی با قطر کمتر بروید تا بتوانید به راحتی آن‌ها را در دست بگیرید.

نوع دسته: به طور کلی دسته دمبل‌ها از دو حالت خارج نیست، یا دسته آن‌ها دارای روکش است یا فاقد روکش دسته می‌باشد. با اینکه انتخاب نوع دسته یک موضوع شخصی و دلخواه است، اما بهترین کار انتخاب دسته روکش‌دار می‌باشد، زیرا از آسیب دیدن کف دست جلوگیری می‌کند. همچنین مانع از برخورد عرق کف دست با دسته دمبل شده و از زنگ زدن آن جلوگیری می‌کند.

قابلیت افزایش وزنه: همان طور که در ابتدای مطلب به صورت کامل در مورد آن بحث شد، برخی از دمبل‌ها دارای قابلیت افزایش وزنه هستند. یعنی شما با توجه به توان بدنی خود می‌توانید به وزنه‌ها کم یا اضافه کنید. فراموش نکنید، اگر باشگاه ورزشی دارید دمبل‌های با وزن ثابت مناسب شما هستند، اما اگر برای استفاده در منزل می‌خواهید جهت بهبود فضا این نمونه بهترین گزینه است.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید دمبل گفته شد، می توانید دمبل مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دمبل با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل D20 وزن 20 کیلوگرم مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دمبل متغیر 20 کیلویی دور لاستیکی دارای وزن هر دسته 10 کیلوگرم است. این دمبل در هر دسته دارای وزنه های متنوع از 0٫5 تا 2 کیلوگرم است . مشخصات دمبل 20 کیلویی فلزی دور تا دور این دمبل روکش لاستیکی قوی کشیده شده که از کثیفی، زنگ زدگی و آسیب رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. این دمبل دارای دسته پلاستیکی بوده و به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب رساندن و جا انداختن بر روی دست جلوگیری می‌کند و هر وزنه آن برابر 500 ، 1000 ، 1500 و 2000 گرم بوده (هر وزنه 4 عدد)است. چرا دمبل متغییر 20 کیلویی فلزی که شما می توانید به راحتی با پیچاندن مهره مخصوص ستاره ، وزن آن را کم یا زیاد کنید. این دمبل متغیر گرد دور لاستیکی یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران است، چرا که از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای منزل و باشگاه مناسب است و محصول ایران می باشد..

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل A2 وزن 15 کیلوگرمی بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دمبل متغیر گرد دور لاستیکی دارای وزن 15 کیلوگرم است. دور تا دور این دمبل روکش لاستیکی قوی کشیده شده که از کثیفی، زنگ زدگی و آسیب رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. این دمبل دارای دسته پلاستیکی بوده و به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب رساندن و جا انداختن بر روی دست جلوگیری می‌کند و هر وزنه آن برابر 2500 و 5000 گرم بوده که شما می توانید به راحتی با پیچاندن مهره مخصوص، وزن آن را کم یا زیاد کنید. این دمبل متغیر گرد دور لاستیکی یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران است، چرا که از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای منزل و باشگاه مناسب است و محصول ایران می باشد..

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل بدنسازی مدل شش ضلعی 10کیلوگرمی بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل ورزشی 10 کیلوگرمی وسیله‌ای مناسب برای انجام حرکات ورزشی بدنسازی و پرورش اندام است. با وزن 10 کیلو گرم که به صورت دوتایی ارائه می‌شود و مناسب برای انجام حرکات ورزشی برای آقایان در منزل و باشگاه است.از ابتدای ایجاد تمدن‌های بشری تا به امروز انسان به دنبال داشتن بدنی سالم و اندام قوی بوده است. به‌طوریکه همیشه انسان‌هایی بوده‌اند که به دنبال داشتن اندامی ماهیچه‌ای و ورزیده بوده‌اند. «پرورش اندام» رشته‌ای است که به‌طور تخصصی به این امر کمک می‌کند. این ورزش نیز مانند دیگر ورزش‌ها نیاز به تجهیزاتی مناسب برای انجام حرکات ورزشی دارد که از جمله این تجهیزات می‌توان به دمبل اشاره کرد. این دمبل مخصوص انجام حرکات ورزشی برای آقایان است. ساختاری از جنس فلز دارد که روی آن با لاستیک نرم و مقاومی پوشیده شده است. شکل شش ضلعی ان از سر خوردن روی زمین جلوگیری می‌کند و برای تمرین داخل باشگاه و یا خانه وسیله‌ای کار آمد به‌شمار می‌رود. قطر میله‌ی وسط دمبل که باید از این محل در دست گرفته شود 30 میلی‌متر است و به‌صورت دوتایی عرضه ‌می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل طرح شش ضلعی کد 147 وزن 12.5 کیلوگرم بسته ۲ عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل شش ضلعی ۱۲٫۵ کیلوگرم دارای قطر میله‌ی وسط دمبل که باید از این محل در دست گرفته شود ۳۰ میلی‌متر است و به‌ صورت دوتایی عرضه ‌می‌شود که قابلیت اضافه کردن وزن را ندارد. این محصول دارای شیارهای متعدد در قسمت میله برای جلوگیری از سرخوردن دست و در قسمت وزنه هایش دارای روکش لاستیکی می باشد که باعث می شود در اثر برخورد به دست و پای ورزشکاران کمترین آسیب ممکن را ایجاد کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل سولید استیل وزن 10 کیلوگرمی بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دمبل متغیر گرد لاستیکی دارای وزن 10 کیلوگرم است. دور تا دور این دمبل روکش لاستیکی قوی کشیده شده که از کثیفی، زنگ زدگی و آسیب رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. این دمبل دارای دسته پلاستیکی بوده و به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب رساندن و جا انداختن بر روی دست جلوگیری می‌کند و هر وزنه آن برابر 500 ، 1000 ، 1500 و 2000 گرم بوده که شما می توانید به راحتی با پیچاندن مهره پلاستیکی مخصوص،که با دست بسیار راحت و روان وزن آن را کم یا زیاد کنید. این دمبل متغیر یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران است، چرا که از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای منزل و باشگاه مناسب است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل A.S.1 وزن 15 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دمبل متغیر گرد تمام روکشدار هر دست دارای وزن 15 کیلوگرم است. جنس این دمبل از چدن هست وتمام این دمبل روکش لاستیکی قوی کشیده شده که از کثیفی، زنگ زدگی و آسیب رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. این دمبل دارای دسته پلاستیکی بوده و به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب رساندن و جا انداختن بر روی دست جلوگیری می‌کند و هر وزنه آن برابر 2500 و 5000 گرم بوده که شما می توانید به راحتی با پیچاندن مهره مخصوص، وزن آن را کم یا زیاد کنید. این دمبل متغیر گرد دور لاستیکی یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران است، چرا که از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای منزل و باشگاه مناسب است و محصول ایران می باشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل A2 وزن 30 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دمبل متغیر گرد دور لاستیکی دارای وزن 30 کیلوگرم است. دور تا دور این دمبل روکش لاستیکی قوی کشیده شده که از کثیفی، زنگ زدگی و آسیب رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. این دمبل دارای دسته پلاستیکی بوده و به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب رساندن و جا انداختن بر روی دست جلوگیری می‌کند و هر وزنه آن برابر 5 کیلوگرم بوده که شما می توانید به راحتی با پیچاندن مهره مخصوص، وزن آن را از 10 کیلو گرم تا 30 کیلوگرم کم یا زیاد کنید. این دمبل متغیر گرد دور لاستیکی یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران است، چرا که از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای منزل و باشگاه مناسب است و محصول ایران می باشد..

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل A1 وزن 15 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دمبل دارای 20 وزنه متغیر است شامل وزنه های 500گرمی ، 1000گرمی ، 1500گرمی ، 2000 گرمی و 2500 گرمی شما میتوانید با درآوردن مهره مخصوص ، وزن آن را کم و زیاد کنید این نوع دمبل به هیچ عنوان زنگ نمیزند و به راحتی میتوان در منزل ، باشگاه و فضای باز استفاده کنید و از همه مهمتر این نوع دمبل تولید داخله و از کیفیت خوبی برخوردار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل VG 2103 وزن 1.5 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه یکی از ورزش‌های پرطرفدار ورزش در خانه یا بدن‌سازی با دمبل است. دمبل را می‌توان در اغلب منازل دید. اکثر عضلات‌ بالاتنه‌ی بدن با استفاده از دمبل تقویت می‌شوند. البته هرکسی که با دمبل تمرین کرده باشد، غلتیدن ناخواسته و آزاردهنده‌ی آن‌ را هم تجربه کرده است. یکی از راه‌حل‌های این مشکل شش‌ضلعی‌ساختن دمبل‌هاست. «دمبل ایروبیک روکش‌دار 1/5کیلوگرمی – دوعددی» با شکل شش‌ضلعی خود باعث می‌شود که آن را بدون نگرانی از غلتیدن، بعد از تمرین روی زمین گذاشته و به استراحت بپردازید. وزن دمبل‌ها متفاوت است و انواع مختلفی دارند. این دمبل قابلیت اضافه‌کردن وزنه ندارد. دورتادور این دمبل، روکش پلاستیکی قرمزرنگ بسیار قوی کشیده شده است که از کثیفی، زنگ‌زدگی و آسیب‌رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. روکش این دمبل را به صورتی طراحی‌ کرده‌اند که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب‌رساندن و جاانداختن روی دست جلوگیری می‌کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل وزنه پویا مدل روکش دار وزن 1.5 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل روکش دار پویا وزنه بسته دو عددی: دمبل های روکش دار پویا وزنه با کیفیت ترین و عالی ترین نوع این مدل از دمبل ها می باشد که کاربردهای مختلفی از جمله استفاده در حرکات ایروبیک، فیتنس، کراس فیت و انجام حرکات ورزشی در منزل می باشد. دمبل های روکش دار پویا وزنه با دارا بودن رنج وزن از سبک ترین تا سنگین ترین قابل استفاده برای کلیه ورزشکاران از مبتدی تا حرفه ای، آقایان و بانوان و نوجوانان می باشد. وزن های سبک تر این دمبل ها برای شروع ورزش بخصوص ورزش هایی مثل ایروبیک و بدنسازی برای چربی سوزی و لاغری مناسب می باشد و وزن های سنگین تر جهت عضله سازی و تمرینات حرفه ای مناسب تر است. دمبل ها بصورت جفتی هستند و قیمت درج شده برای یک جفت دمبل می باشد. دمبل های 1.5 کیلوگرمی مناسب برای افراد مبتدی و انجام حرکات سریع است. برای گرم کردن بدن بسیار مناسب بوده و می توانید برای شروع ورزش از این وزن دمبل استفاده کنید. این وزن دمبل بسیار محبوب بانوان می باشد زیرا به هیچ عنوان باعث ایجاد حجم اضافی در بدن نخواهد شد. بصورت خاص برای انجام تمرینات چربی سوزی و چالاکی بهترین انتخاب می باشد. دمبل ها در ایجاد توازن در دو طرف بدن و شکل دهی مناسب عضلات نسبت به سایر تجهیزات ورزشی در اولویت انتخاب قرار دارند. مزیت های دمبل های پویا وزنه : - کیفیت بسیار بالای روکش و دوام و طول عمر بسیار بالا نسبت به سایر برندها - استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب در ساخت - بدون ایجاد حساسیت و یا بوی نامطبوع روکش - رنگ های شفاف و بسیار زیبا بدون هیچگونه حباب یا تیره گی - طراحی استاندارد و ارگونومیک بخش دسته که باعث راحتی دست هنگام استفاده و عدم آسیب به مچ ورزشکار می شود - روکش پی وی س نرم با خاصیت ضد تعریق که از لیزخوردن وزنه هنگام حرکات سرعتی جلوگیری میکند - خرید مستقیم از فروشگاه فیتنس استور نمایندگی رسمی و انحصاری فروش محصولات پویا وزنه - تضمین و اطمینان از کیفیت و سلامت کالا

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل وزنه پویا مدل روکش دار وزن 10 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل روکش دار پویا وزنه بسته دو عددی: دمبل های روکش دار پویا وزنه با کیفیت ترین و عالی ترین نوع این مدل از دمبل ها می باشد که کاربردهای مختلفی از جمله استفاده در حرکات ایروبیک، فیتنس، کراس فیت و انجام حرکات ورزشی در منزل می باشد. دمبل های روکش دار پویا وزنه با دارا بودن رنج وزن از سبک ترین تا سنگین ترین قابل استفاده برای کلیه ورزشکاران از مبتدی تا حرفه ای، آقایان و بانوان و نوجوانان می باشد. وزن های سبک تر این دمبل ها برای شروع ورزش بخصوص ورزش هایی مثل ایروبیک و بدنسازی برای چربی سوزی و لاغری مناسب می باشد و وزن های سنگین تر جهت عضله سازی و تمرینات حرفه ای مناسب تر است. دمبل ها بصورت جفتی هستند و قیمت درج شده برای یک جفت دمبل می باشد. دمبل های 10 کیلوگرمی مناسب برای همه ورزشکاران از مبتدی تا حرفه ای است. برای گرم کردن بدن و عضله سازی بسیار مناسب بوده و می توانید برای تقویت تمام ماهیچه های بدن این وزن دمبل استفاده کنید. این وزن دمبل بسیار محبوب آقایان ورزشکار می باشد زیرا فشار مناسبی جهت پرورش عضلات ایجاد میکند. بصورت خاص برای انجام تمرینات پرورش اندام و افزایش حجم عضلات بهترین انتخاب می باشد. دمبل ها در ایجاد توازن در دو طرف بدن و شکل دهی مناسب عضلات نسبت به سایر تجهیزات ورزشی در اولویت انتخاب قرار دارند. مزیت های دمبل های پویا وزنه کیفیت بسیار بالای روکش و دوام و طول عمر بسیار بالا نسبت به سایر برندها، استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب در ساخت، بدون ایجاد حساسیت و یا بوی نامطبوع روکش است.رنگ های شفاف و بسیار زیبا بدون هیچگونه حباب یا تیره گی و طراحی استاندارد و ارگونومیک بخش دسته که باعث راحتی دست هنگام استفاده و عدم آسیب به مچ ورزشکار می شودروکش پی وی س نرم با خاصیت ضد تعریق که از لیزخوردن وزنه هنگام حرکات سرعتی جلوگیری میکند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل رکورد مدل روکش دار وزن 1.5 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل از جمله وسایل ورزشی است که به شدت مورد توجه ورزشکاران بوده و هست . دمبل های بدنسازی به صورت ویژه ای به عضله سازی و تناسب اندام کمک میکنند . یکی از مزایای استفاده از دمبل که مربی های بدنسازی هم روی آن تاکید ویژه ای دارند ، استایل دهی به بدت و خوش فرم شدن آن است . کاربرد عمومی دمبل ، تقویت ماهیچه ها ، عضله ها و بازو ها است . دمبل ها محدودیت استفاده جنسیتی ندارند و هم بانوان و هم آقایان از آن استفاده می کنند . طبیعتا بانوان به دلیل شرایط فیزیکی متفاوتی که دارند ، باید از دمبل های متفاوت تری استفاده کنند . یکی از ویژگی های منحصر به فرد دمبل ها ، آن است که خرید دمبل و استفاده از ست دمبل در تمرینات ، به دلیل وارد کردن فشار یکسان بر هر دو طرف بدن ، نسبت تقارن و خوش استایل شدن هر دو سمت بدن می شود . دمبل بانوان ، به لحاظ سبک و سنگین بود با دمبل مردانه متفاوت است . در دمبل های بانوان ، عموما از روکش های پلاستیکی در ترکیب رنگ های متفاوت استفاده می شود . دلیل استفاده از این روکش پلاستیکی آن است که افراد در حین تمرین ، کمتر دچار آسیب دیدگی شود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل VG 2101 وزن 0.5 کیلوگرم بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه یکی از ورزش‌های پرطرفدار ورزش در خانه یا بدن‌سازی با دمبل است. دمبل را می‌توان در اغلب منازل دید. اکثر عضلات‌ بالاتنه‌ی بدن با استفاده از دمبل تقویت می‌شوند. البته هرکسی که با دمبل تمرین کرده باشد، غلتیدنا ناخواسته و آزاردهنده‌ی آن‌ را هم تجربه کرده است. یکی از راه‌حل‌های این مشکل شش‌ضلعی‌ساختن دمبل‌هاست. «دمبل ایروبیک روکش‌دار 2 کیلوگرمی – دوعددی» با شکل شش‌ضلعی خود باعث می‌شود که آن را بدون نگرانی از غلتیدن، بعد از تمرین روی زمین گذاشته و به استراحت بپردازید. وزن دمبل‌ها متفاوت است و انواع مختلفی دارند. این دمبل قابلیت اضافه‌کردن وزنه ندارد. دورتادور این دمبل، روکش پلاستیکی قرمزرنگ بسیار قوی کشیده شده است که از کثیفی، زنگ‌زدگی و آسیب‌رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. روکش این دمبل را به صورتی طراحی‌ کرده‌اند که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب‌رساندن و جاانداختن روی دست جلوگیری می‌کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل ایروبیک وزن 4 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل از جمله وسایل ورزشی است که به شدت مورد توجه ورزشکاران بوده و هست . دمبل های بدنسازی به صورت ویژه ای به عضله سازی و تناسب اندام کمک میکنند . یکی از مزایای استفاده از دمبل که مربی های بدنسازی هم روی آن تاکید ویژه ای دارند ، استایل دهی به بدت و خوش فرم شدن آن است . کاربرد عمومی دمبل ، تقویت ماهیچه ها ، عضله ها و بازو ها است . دمبل ها محدودیت استفاده جنسیتی ندارند و هم بانوان و هم آقایان از آن استفاده می کنند . طبیعتا بانوان به دلیل شرایط فیزیکی متفاوتی که دارند ، باید از دمبل های متفاوت تری استفاده کنند . یکی از ویژگی های منحصر به فرد دمبل ها ، آن است که خرید دمبل و استفاده از ست دمبل در تمرینات ، به دلیل وارد کردن فشار یکسان بر هر دو طرف بدن ، نسبت تقارن و خوش استایل شدن هر دو سمت بدن می شود . دمبل بانوان ، به لحاظ سبک و سنگین بود با دمبل مردانه متفاوت است . در دمبل های بانوان ، عموما از روکش های پلاستیکی در ترکیب رنگ های متفاوت استفاده می شود . دلیل استفاده از این روکش پلاستیکی آن است که افراد در حین تمرین ، کمتر دچار آسیب دیدگی شود .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کیسه خواب به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل رکورد مدل new وزن 10 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل ورزشی 10 کیلوگرمی جدید رکورد وسیله‌ای مناسب برای انجام حرکات ورزشی بدنسازی و پرورش اندام است. با وزن 5 کیلو گرم که به صورت دوتایی ارائه می‌شود و مناسب برای انجام حرکات ورزشی در منزل و باشگاه است.از ابتدای ایجاد تمدن‌های بشری تا به امروز انسان به دنبال داشتن بدنی سالم و اندام قوی بوده است. به‌طوریکه همیشه انسان‌هایی بوده‌اند که به دنبال داشتن اندامی ماهیچه‌ای و ورزیده بوده‌اند. «پرورش اندام» رشته‌ای است که به‌طور تخصصی به این امر کمک می‌کند. این ورزش نیز مانند دیگر ورزش‌ها نیاز به تجهیزاتی مناسب برای انجام حرکات ورزشی دارد که از جمله این تجهیزات می‌توان به دمبل اشاره کرد. این دمبل مخصوص انجام حرکات ورزشی برای آقایان است. ساختاری از جنس فلز دارد که روی آن با لاستیک نرم و مقاومی پوشیده شده است. شکل شش ضلعی ان از سر خوردن روی زمین جلوگیری می‌کند و برای تمرین داخل باشگاه و یا خانه وسیله‌ای کار آمد به‌شمار می‌رود. طراحی این دمبل به صورت استوپ دار میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل رکورد مدل D10 وزن 1.5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل بصورت تکی می باشد و درصورت نیاز به جفت باید 2 عدد خریداری گردد. از مزایای تمرین با دمبل ها می توان به عضله سازی، افزایش استقامت، افزایش تعادل، کالری سوزی و افزایش سطح انرژی و موارد بسیار دیگری اشاره کرد. دمبل 1.5 کیلوگرمی رکورد، دارای هسته ای از جنس چدن می باشد. این دمبل با روکشی از pvc نرم برای جلوگیری از آسیب به دست ها پوشانده شده است. استفاده از این روکش پلاستیکی رنگی و با کیفیت باعث جلوگیری از کثیفی و زنگ زدگی می شود و دوام دمبل را افزایش می دهد. طراحی شش ضلعی این دمبل ها استفاده از آنها را راحت تر می کند و همچنین از سُر خوردن آنها بر روی زمین جلوگیری می کند. به منظور تشخیص آسان و متمایز بودن، این دمبل ها در رنگ های روشن و زیبا طراحی شده و موجود می باشند. دمبل روکش دار رکورد، کوچک و قابل حمل می باشد و به راحتی در هر مکانی می توانید به همراه داشته باشید و تمرینات خود را انجام دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل گرد وزن 22.5 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل گرد مدل Fitness دارای وزن های مختلف می باشد که ساختار دسته فلزی با آبکاری کروم است و وزنه آن چدنی با روکش لاستیکی و مقاوم پوشیده شده است.این محصول به گونه ای طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند.به دلیل زاویه های صافی که دارد از غلدیدن روی سطوح جلوگیری میکند و استپ دار خواهد بود . تلق مناسب برای رویه لاستیکی طراحی شده و برند و لوگوی کالا به صورت رنگی حک شده است.کیفیت و آبکاری این محصول به گونه ای بوده که از متریال درجه 1 استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل D323 وزن 3 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه یکی از ورزش‌های پرطرفدار ورزش در خانه یا بدن‌سازی با دمبل است. دمبل را می‌توان در اغلب منازل دید. اکثر عضلات‌ بالاتنه‌ی بدن با استفاده از دمبل تقویت می‌شوند. البته هرکسی که با دمبل تمرین کرده باشد، غلتیدن ناخواسته و آزاردهنده‌ی آن‌ را هم تجربه کرده است. یکی از راه‌حل‌های این مشکل شش‌ضلعی‌ساختن دمبل‌هاست. «دمبل ایروبیک روکش‌دار 3کیلوگرمی – دوعددی» با شکل شش‌ضلعی خود باعث می‌شود که آن را بدون نگرانی از غلتیدن، بعد از تمرین روی زمین گذاشته و به استراحت بپردازید. وزن دمبل‌ها متفاوت است و انواع مختلفی دارند. این دمبل قابلیت اضافه‌کردن وزنه ندارد. دورتادور این دمبل، روکش پلاستیکی قرمزرنگ بسیار قوی کشیده شده است که از کثیفی، زنگ‌زدگی و آسیب‌رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. روکش این دمبل را به صورتی طراحی‌ کرده‌اند که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب‌رساندن و جاانداختن روی دست جلوگیری می‌کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل SD وزن 16.5 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل مدل SD وزن 33 کیلوگرم بسته دو عددی که هر دسته شامل 16 کیلوگرم وزنه و نیم کیلوگرم دسته دمبل می باشد هر دسته دارای 8 وزنه 2 کیلورگمی میباشد که به راحتی دمبل ها قابل تنظیم و تغییر وزن می باشند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل OM وزن 10 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل مدل OM این دمبل ها دارای 20 کیلوگرم وزن می باشند که هر دسته 10 کیلوگرم می باشد و مناسب برای تمرین در منزل و فضای باز و باشگاه برای آقایان و خانم ها می باشد تمامی صفحات دمبل ها قابلیت تغییر وزن و تنظیم دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبلمدل new1 وزن 2 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل ها واقعا بهترین دوست دختران هستند! ارزان، جمع و جور، آسان برای استفاده، عالی برای تناسب اندام و زیباتر کردن بدن. اگر وقت ندارید به باشگاه بروید، مجموعه ای از دمبل های ایروبیک مخصوص بانوان بهترین تجهیزات برای تمرین در خانه هستند، زیرا بی شک آنها محبوب ترین و پر کاربرد ترین لوازم ورزشی هستند. شما می توانید از آنها برای پرورش دادن و شکل دادن به عضلات خود استفاده کنید، حتی می توانید برای کاهش وزن نیز از آنها بهره ببرید. به علاوه، دمبل ها فقط نیاز به یک فضای کوچک دارند ( فضای کمی را اشغال می کنند). بررسی اجمالی دمبل های ایرویک برای تمرین های هوازی بسیار عالی هستند، زیرا بانوان بیش از آنکه دغدغه افزایش حجم داشته باشند، تناسب اندام برایشان مهم است. در این راستا، دمبل ها را می توان با حرکت های گوناگون ترکیب کرد، برای مثال: در دست داشتن دمبل و بالا رفتن از پله ها. هنگام انتخاب دمبل برای فعالیت های خود، به یاد داشته باشید که وزن بیشتر لزوما بهتر نیست. وزن ACE (شورای ورزش آمریکا) توصیه می کند با استفاده از دمبل هایی که بین 1 تا 2.5 کیلوگرم وزن دارند تمرین های خود را شروع کنید. حتی این وزن های کوچک می تواند به شما در پرورش عضلات کمک کند. با توجه به ACE دمبل در این محدوده وزن موجب افزایش ضربان قلب تا 10 ضربه در دقیقه و مصرف بیش از 15 درصد اکسیژن بدون افزایش در وزنه ها می شود. اگر شما در شروع ورزش هستید، با وزن 1 کیلوگرمی شروع کنید. چرا خرید دمبل ایروبیک بانوان مهم است؟ دمبل های ایروبیک که مخصوص زنان است دارای ماهیتی قدرتی و هوازی است. آنها برای پرورش و تن کردن (شکل دادن به عضلات جهت زیبایی) عضلات در کنار لاغری و تناسب اندام عالی هستند. فضای کمی را اشغال می کنند و قابل دسترس در هر زمان هستند. با این لوازم بدنسازی ضروری می توانید بازه گسترده ای از تمرین ها را انجام دهید.، تمرین هایی برای پرورش عضلات بازو، شانه، پاها، شکم و و حتی تمرین هایی برای بزرگ کردن باسن!.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل اسپورت وزن 3 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل ها واقعا بهترین دوست دختران هستند! ارزان، جمع و جور، آسان برای استفاده، عالی برای تناسب اندام و زیباتر کردن بدن. اگر وقت ندارید به باشگاه بروید، مجموعه ای از دمبل های ایروبیک مخصوص بانوان بهترین تجهیزات برای تمرین در خانه هستند، زیرا بی شک آنها محبوب ترین و پر کاربرد ترین لوازم ورزشی هستند. شما می توانید از آنها برای پرورش دادن و شکل دادن به عضلات خود استفاده کنید، حتی می توانید برای کاهش وزن نیز از آنها بهره ببرید. به علاوه، دمبل ها فقط نیاز به یک فضای کوچک دارند ( فضای کمی را اشغال می کنند). بررسی اجمالی دمبل های ایرویک برای تمرین های هوازی بسیار عالی هستند، زیرا بانوان بیش از آنکه دغدغه افزایش حجم داشته باشند، تناسب اندام برایشان مهم است. در این راستا، دمبل ها را می توان با حرکت های گوناگون ترکیب کرد، برای مثال: در دست داشتن دمبل و بالا رفتن از پله ها. هنگام انتخاب دمبل برای فعالیت های خود، به یاد داشته باشید که وزن بیشتر لزوما بهتر نیست. وزن ACE (شورای ورزش آمریکا) توصیه می کند با استفاده از دمبل هایی که بین 1 تا 2.5 کیلوگرم وزن دارند تمرین های خود را شروع کنید. حتی این وزن های کوچک می تواند به شما در پرورش عضلات کمک کند. با توجه به ACE دمبل در این محدوده وزن موجب افزایش ضربان قلب تا 10 ضربه در دقیقه و مصرف بیش از 15 درصد اکسیژن بدون افزایش در وزنه ها می شود. اگر شما در شروع ورزش هستید، با وزن 1 کیلوگرمی شروع کنید. چرا خرید دمبل ایروبیک بانوان مهم است؟ دمبل های ایروبیک که مخصوص زنان است دارای ماهیتی قدرتی و هوازی است. آنها برای پرورش و تن کردن (شکل دادن به عضلات جهت زیبایی) عضلات در کنار لاغری و تناسب اندام عالی هستند. فضای کمی را اشغال می کنند و قابل دسترس در هر زمان هستند. با این لوازم بدنسازی ضروری می توانید بازه گسترده ای از تمرین ها را انجام دهید.، تمرین هایی برای پرورش عضلات بازو، شانه، پاها، شکم و و حتی تمرین هایی برای بزرگ کردن باسن!.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل رکورد مربعی وزن 5 کیلوگرم بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه یکی از ورزش‌های پرطرفدار ورزش در خانه یا بدن‌سازی با دمبل است. دمبل را می‌توان در اغلب منازل دید. اکثر عضلات‌ بالاتنه‌ی بدن با استفاده از دمبل تقویت می‌شوند. البته هرکسی که با دمبل تمرین کرده باشد، غلتیدن ناخواسته و آزاردهنده‌ی آن‌ را هم تجربه کرده است. یکی از راه‌حل‌های این مشکل مربعی ساختن دمبل‌هاست. «دمبل ایروبیک روکش‌دار 5 کیلوگرمی – دوعددی» با شکل مربعی خود باعث می‌شود که آن را بدون نگرانی از غلتیدن، بعد از تمرین روی زمین گذاشته و به استراحت بپردازید. وزن دمبل‌ها متفاوت است و انواع مختلفی دارند. این دمبل قابلیت اضافه‌کردن وزنه ندارد. دورتادور این دمبل، روکش پلاستیکی بسیار قوی کشیده شده است که از کثیفی، زنگ‌زدگی و آسیب‌رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. روکش این دمبل را به صورتی طراحی‌ کرده‌اند که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب‌رساندن و جاانداختن روی دست جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل وزنه پویا مدل مکسول چرم وزن 5 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل شش ضلعی یکی از کاربردی ترین و متداول ترین نوع دمبل برای استفاده ورزشکاران در منزل و یا باشگاه های ورزشی می باشد. جنس این دمبل از آلیاژ چدن ساخته شده و در تنوع بالایی از وزن برخوردار است و در سایزهای و وزن های مختلف عرضه میشود. ((دمبل مکسول)) جدید ترین محصول تولیدی قدیمی و خوشنام وزنه پویا می باشد این شرکت تولیدی دارای سابقه ی بیش از 30 سال در عرصه تولید محصولات بدنسازی، فیتنس و ایروبیک است که از محصولات رایج آن انواع دمبل های ایروبیک و بدنسازی و کش های ورزشی و کشتی می باشد. اکنون با تکیه بر تجربیات گذشته اقدام به تولید محصول جدید با ظاهری متفاوت و بسیار زیبا نموده است که از با کیفیت ترین و استاندارد ترین محصولات این کمپانی است که غالبا جهت صادرات به کشورهای همسایه تولید میگردد. حال جهت خدمت رسانی به ورزشکاران عزیز و ارائه نهایت کیفیت به مصرف کنندگان فروش این کالا در داخل کشور نیز انجام می پذیرد. تضمین کیفیت و رعایت استاندارد های پزشکی ورزشی از ویژگی های این تولیدی با سابقه می باشد. دمبل های مکسول با روکش چرمی علاوه بر زیبایی منحصر بفرد و مقاومت بسیار بالا برای تمرین یک عمر کارایی دارد و میتوان جهت افزایش حجم عضلانی، بالابردن استقامت و چربی سوزی هم زمان، از آن استفاده کرد. با استفاده از این مدل وزنه در ورزش های هوازی ضربان قلب به شدت بالا رفته و انقباض ماهیچه های فعالیت صورت میگیرد. از جمله فوایدی که میتوان برای این نوع ورزش ها مطرح کرد سلامت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از افسردگی، طول عمر و نشاط می باشد. جنس بدنه دمبل از آلیاژ چدن می باشد که با روکش پی وی سی طرح چرم روکش شده است و جنس دسته از فلز ضد زنگ با برجستگی جهت جلوگیری از تعریق یا سر خوردن از دست می باشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل وزنه پویا مدل مکسول چرم وزن 10 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل شش ضلعی یکی از کاربردی ترین و متداول ترین نوع دمبل برای استفاده ورزشکاران در منزل و یا باشگاه های ورزشی می باشد. جنس این دمبل از آلیاژ چدن ساخته شده و در تنوع بالایی از وزن برخوردار است و در سایزهای و وزن های مختلف عرضه میشود. ((دمبل مکسول)) جدید ترین محصول تولیدی قدیمی و خوشنام وزنه پویا می باشد این شرکت تولیدی دارای سابقه ی بیش از 30 سال در عرصه تولید محصولات بدنسازی، فیتنس و ایروبیک است که از محصولات رایج آن انواع دمبل های ایروبیک و بدنسازی و کش های ورزشی و کشتی می باشد. اکنون با تکیه بر تجربیات گذشته اقدام به تولید محصول جدید با ظاهری متفاوت و بسیار زیبا نموده است که از با کیفیت ترین و استاندارد ترین محصولات این کمپانی است که غالبا جهت صادرات به کشورهای همسایه تولید میگردد. حال جهت خدمت رسانی به ورزشکاران عزیز و ارائه نهایت کیفیت به مصرف کنندگان فروش این کالا در داخل کشور نیز انجام می پذیرد. تضمین کیفیت و رعایت استاندارد های پزشکی ورزشی از ویژگی های این تولیدی با سابقه می باشد. دمبل های مکسول با روکش چرمی علاوه بر زیبایی منحصر بفرد و مقاومت بسیار بالا برای تمرین یک عمر کارایی دارد و میتوان جهت افزایش حجم عضلانی، بالابردن استقامت و چربی سوزی هم زمان، از آن استفاده کرد. با استفاده از این مدل وزنه در ورزش های هوازی ضربان قلب به شدت بالا رفته و انقباض ماهیچه های فعالیت صورت میگیرد. از جمله فوایدی که میتوان برای این نوع ورزش ها مطرح کرد سلامت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از افسردگی، طول عمر و نشاط می باشد. ;جنس بدنه دمبل از آلیاژ چدن می باشد که با روکش پی وی سی طرح چرم روکش شده است و جنس دسته از فلز ضد زنگ با برجستگی جهت جلوگیری از تعریق یا سر خوردن از دست می باشد;

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل وزنه پویل مدل مکسول چرم وزن 12.5 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل شش ضلعی یکی از کاربردی ترین و متداول ترین نوع دمبل برای استفاده ورزشکاران در منزل و یا باشگاه های ورزشی می باشد. جنس این دمبل از آلیاژ چدن ساخته شده و در تنوع بالایی از وزن برخوردار است و در سایزهای و وزن های مختلف عرضه میشود. ((دمبل مکسول)) جدید ترین محصول تولیدی قدیمی و خوشنام وزنه پویا می باشد این شرکت تولیدی دارای سابقه ی بیش از 30 سال در عرصه تولید محصولات بدنسازی، فیتنس و ایروبیک است که از محصولات رایج آن انواع دمبل های ایروبیک و بدنسازی و کش های ورزشی و کشتی می باشد. اکنون با تکیه بر تجربیات گذشته اقدام به تولید محصول جدید با ظاهری متفاوت و بسیار زیبا نموده است که از با کیفیت ترین و استاندارد ترین محصولات این کمپانی است که غالبا جهت صادرات به کشورهای همسایه تولید میگردد. حال جهت خدمت رسانی به ورزشکاران عزیز و ارائه نهایت کیفیت به مصرف کنندگان فروش این کالا در داخل کشور نیز انجام می پذیرد. تضمین کیفیت و رعایت استاندارد های پزشکی ورزشی از ویژگی های این تولیدی با سابقه می باشد. دمبل های مکسول با روکش چرمی علاوه بر زیبایی منحصر بفرد و مقاومت بسیار بالا برای تمرین یک عمر کارایی دارد و میتوان جهت افزایش حجم عضلانی، بالابردن استقامت و چربی سوزی هم زمان، از آن استفاده کرد. با استفاده از این مدل وزنه در ورزش های هوازی ضربان قلب به شدت بالا رفته و انقباض ماهیچه های فعالیت صورت میگیرد. از جمله فوایدی که میتوان برای این نوع ورزش ها مطرح کرد سلامت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از افسردگی، طول عمر و نشاط می باشد. ;جنس بدنه دمبل از آلیاژ چدن می باشد که با روکش پی وی سی طرح چرم روکش شده است و جنس دسته از فلز ضد زنگ با برجستگی جهت جلوگیری از تعریق یا سر خوردن از دست می باشد;

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل وزنه پویا مدل مکسول چرم وزن 15 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل شش ضلعی یکی از کاربردی ترین و متداول ترین نوع دمبل برای استفاده ورزشکاران در منزل و یا باشگاه های ورزشی می باشد. جنس این دمبل از آلیاژ چدن ساخته شده و در تنوع بالایی از وزن برخوردار است و در سایزهای و وزن های مختلف عرضه میشود. ((دمبل مکسول)) جدید ترین محصول تولیدی قدیمی و خوشنام وزنه پویا می باشد این شرکت تولیدی دارای سابقه ی بیش از 30 سال در عرصه تولید محصولات بدنسازی، فیتنس و ایروبیک است که از محصولات رایج آن انواع دمبل های ایروبیک و بدنسازی و کش های ورزشی و کشتی می باشد. اکنون با تکیه بر تجربیات گذشته اقدام به تولید محصول جدید با ظاهری متفاوت و بسیار زیبا نموده است که از با کیفیت ترین و استاندارد ترین محصولات این کمپانی است که غالبا جهت صادرات به کشورهای همسایه تولید میگردد. حال جهت خدمت رسانی به ورزشکاران عزیز و ارائه نهایت کیفیت به مصرف کنندگان فروش این کالا در داخل کشور نیز انجام می پذیرد. تضمین کیفیت و رعایت استاندارد های پزشکی ورزشی از ویژگی های این تولیدی با سابقه می باشد. دمبل های مکسول با روکش چرمی علاوه بر زیبایی منحصر بفرد و مقاومت بسیار بالا برای تمرین یک عمر کارایی دارد و میتوان جهت افزایش حجم عضلانی، بالابردن استقامت و چربی سوزی هم زمان، از آن استفاده کرد. با استفاده از این مدل وزنه در ورزش های هوازی ضربان قلب به شدت بالا رفته و انقباض ماهیچه های فعالیت صورت میگیرد. از جمله فوایدی که میتوان برای این نوع ورزش ها مطرح کرد سلامت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از افسردگی، طول عمر و نشاط می باشد. ;جنس بدنه دمبل از آلیاژ چدن می باشد که با روکش پی وی سی طرح چرم روکش شده است و جنس دسته از فلز ضد زنگ با برجستگی جهت جلوگیری از تعریق یا سر خوردن از دست می باشد;

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل وزنه پویا مدل PVP05 وزن 5 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از دمبل در تمرینات روزانه ورزشی چه در منزل و چه در باشگاه موثرترین و سریع ترین راهی است که می‌توان چربی‌های جمع شده در اطراف ماهیچه های بدن را سوزانده و آنها را به عضلات زیبا ، قدرتمند و متناسب تبدیل کرد. انتخاب یک دمبل مناسب یکی از اولین مراحل آغاز مهمانی خداحافظی با چربی های اضافه است . دمبل ها هرچند ساده به نظر می رسند اما در صورت نداشتن طراحی استاندارد و شکل نامتناسب دسته یا بدنه در طولانی مدت ممکن است آسیب های شدیدی به مفاصل دست ورزشکار وارد نماید همچنین از آنجا که دمبل یکی از وسایل بسیار پرکاربرد برای هر ورزشکار است و حضور پر رنگی در محیط زندگی اش شامل خانه ، اتاق خواب ، باشگاه ورزشی و برای برخی حتی در سفر دارند باید ظاهری برازنده ی ورزشکار خود داشته باشند. تولیدی وزنه پویا با رعایت اصول مهندسی و در نظر گرفتن ارگونومیک بدن ورزشکار در طراحی محصولات خود ترکیبی از کیفیت ، زیبایی و ارگونومی را اجرا نموده است. با رعایت این اصول در طراحی و ساخت محصول ، تولیدی وزنه پویا محصولی استاندارد ، با کیفیت بالا و زیبایی چشم نواز به مشتریان ارائه نموده است. انتخاب دمبل های متغیر جهت استفاده بخصوص در منزل انتخابی هوشمندانه است زیرا با هزینه کمتر ورزشکار صاحب یک ست کامل از دمبل با وزن های متفاوت خواهد شد. این دمبل ها به راحتی و به سرعت قابلیت تغیر وزن دارند که این کار تنها با فشردن گیره فلزی نگهدارنده انجام میگیرد. جنس میله این دمبل ها و گیره نگهداره از نوع استیل ضد زنگ می باشد. . . . . یک ست کامل این محصول شامل دوازده عدد دیسک پلاستیکی مجموعا به وزن 10 کیلوگرم و 2عدد دسته دمبل استیل چهار عدد گیره استیل نگهدارنده و یک دفترچه راهنمای آموزش حرکات ورزشی در منزل می باشد. رنج وزن دیسک های این دمبل از یک تا 2 کیلوگرم می باشد که قابلیت تنظیم هر دسته دمبل را تا 5 کیلوگرم دارد با جابجایی دیسک ها به سادگی قابلیت تنظیم وزن های مختلف را برای تمرینات ورزشی خود در اختیار خواهید داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل بدنسازی شش ضلعی 5 کیلوگرمی بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل ورزشی 5 کیلوگرمی وسیله‌ای مناسب برای انجام حرکات ورزشی بدنسازی و پرورش اندام است. با وزن 5 کیلو گرم که به صورت دوتایی ارائه می‌شود و مناسب برای انجام حرکات ورزشی در منزل و باشگاه است.از ابتدای ایجاد تمدن‌های بشری تا به امروز انسان به دنبال داشتن بدنی سالم و اندام قوی بوده است. به‌طوریکه همیشه انسان‌هایی بوده‌اند که به دنبال داشتن اندامی ماهیچه‌ای و ورزیده بوده‌اند. «پرورش اندام» رشته‌ای است که به‌طور تخصصی به این امر کمک می‌کند. این ورزش نیز مانند دیگر ورزش‌ها نیاز به تجهیزاتی مناسب برای انجام حرکات ورزشی دارد که از جمله این تجهیزات می‌توان به دمبل اشاره کرد. این دمبل مخصوص انجام حرکات ورزشی برای آقایان است. ساختاری از جنس فلز دارد که روی آن با لاستیک نرم و مقاومی پوشیده شده است. شکل شش ضلعی ان از سر خوردن روی زمین جلوگیری می‌کند و برای تمرین داخل باشگاه و یا خانه وسیله‌ای کار آمد به‌شمار می‌رود. قطر میله‌ی وسط دمبل که باید از این محل در دست گرفته شود 30 میلی‌متر است و به‌صورت دوتایی عرضه ‌می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا