ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لوازم ورزش و سفر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

فعالیت های تفریحی و ورزشی در گذراندن اوقات فراغت کمک زیادی به آرامش روحی و جسمی ما می کند و تأثیر زیادی بر انگیزه شخصی و عزت نفس دارد. از این رو بهتر است با خواندن نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر در مجله اینترنتی نکته خرید، سعی در خرید بهترین وسایل مورد نیاز خود داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید لوازم ورزش و سفر

هنگام سفر و یا ورزش لوازم و پوشاک راحت به شما کمک می‌کند از سفر یا ورزش خود لحظاتی به یاد ماندنی خلق کنید. زیرا اگر بخواهید شرایطی را فراهم کنید تا  از سفر لذت بیشتری ببرند باید از تجهیزات و لوازم مناسب استفاده کنید. بنابراین حتما نکات ذکر شده در ادامه را برای خرید در نظر داشته باشید.

  • با توجه به نوع ورزش و یا سفر خود اقدام به خرید بهترین و مناسب ترین وسایل برای سفر و یا ورزش نمایید.
  • از کیفیت محصولاتی که می خرید اطمینان حاصل کنید. زیرا شاید هنگام سفر یا ورزش شرایط خرید مجدد نداشته باشید.
  • کیفیت را به هیچ عنوان فدای قیمت نکنید. با توجه به میزان بودجه ای که برای خرید وسایل در نظر گرفته اید، سعی در انتخاب و خرید بهترین لوازم داشته باشید.
  • از خرید وسایل غیر ضروری اجتناب کنید.
  • به وزن و حجم وسایلی که قصد خرید آنها را دارید، توجه کنید.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر گفته شد؛ می توانید لوازم مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لوازم ورزش و سفر با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل پرو 8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند.اسکوتر فوق از نوع 8/5 اینچ بوده تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. ا سکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز راکت تنیس ویلسون مدل Clash 100 Silver خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

راکت تنیس ویلسون مدل Clash 100 Silver محصول شرکت ویلسون است که با ظاهری ویژه و جذاب روانه بازار شده است. مشخصات فنی این محصول با مدل قبلی کلش 100 تفاوتی ندارد. راکت‌های سری Clash به تکنولوژی جدید و انقلابی این شرکت به نام FreeFlex مجهز هستند که موجب می‌‌شود فریم راکت هنگام ضربه زدن متناسب با سبک و نوع ضربه بازیکن منعطف گردد. این ویژگی سبب کاهش فشار وارده به دست و بازو می‌شود. با وزن 295 گرم (بدون احتساب وزن زه) و وزن سویینگ 312، این محصول برای تنیس‌بازان رده نیمه‌حرفه‌ای که می‌خواهند سرعت سر راکت زیادی داشته باشند، انتخابی ایده‌آل به حساب می‌آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه چهار عددی چمدان مدل RICARDO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چمدان ریکاردو پرو بهترین مدل های شرکت ریکاردو میباشد که از نوع جنس پلی پیرو پیلن (pp) می باشد که به دلیل انعطاف بالا صد درصد نشکن در برابر ضربه و پرتاب می باشد جنس دسته ترولی این چمدان تیتان است و دارای چهار چرخ گردان دوبل 360 درجه می باشد زیپ اصلی این چمدان از نوع دبل زیپ (ضد سرقت) و دارای قفل سری TSA می باشد و دارای زیپ افزایش حجم میباشد.برند ریکاردو با تولید محصولاتی با کیفیت و دوام بالا، به عنوان یکی از برندهای معتبر و محبوب در زمینه تولیدی چمدان شناخته می‌شود. این چمدان دارای زیپ افزایش حجم است که با باز کردن آن، حجم چمدان تا 25 درصد افزایش می‌یابد و بنابراین فضای بیشتری را برای قرار دادن اقلام مختلف در داخل آن فراهم می‌کند. زیپ‌های دوبل ضد سرقت نیز امنیت بالایی را در حین سفر برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از ویژگی‌های مهم این چمدان، وجود قفل استاندارد TSA است که اجازه باز کردن چمدان را تنها به کارکنان امنیت فرودگاه می‌دهد و در عین حال از دسترسی دیگران به داخل چمدان جلوگیری می‌کند. این چمدان تهیه‌شده‌از ماده ای با نام پلی پروپلین است که دارای وزن بسیار سبکی است و در عین حال مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی این چمدان را حمل کنید و از مقاومت و دوام آن در سفرهای متعدد بهره‌برداری کنید. دسته تلسکوپی این چمدان به شما امکان حمل آسان و راحت آن را می‌دهد و شما می‌توانید آن را به راحتی در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های مختلف حمل کنید. همچنین دو دسته برای حمل افقی و عمودی در نظر گرفته‌شده‌است که باعث می‌شود شما بتوانید چمدان را به صورت افقی یا عمودی بر حسب نیاز و شرایط مختلف حمل کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل آفرود SMART PRO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی آفرود مدل اسکوتر مارت یک دستگاه قدرتمند مناسب سنین 10 سال به بالا برای استفاده در تمامی سطوح ناهموار با شارژ دهی 60 دقیقه بار هر بار شارژ دارای بلوتوث واسپیکر که به راحتی می تواندی با تلفن همراه به آن متصل شده و موزیک خورا پخش کنید. دارای رقص نور که نمای زیبا تری را به دستگاه میدهد. قدرت موتور های این دستگاه 350 وات می باشد که جمع توان این اسکوتر برقی 700 وات می باشد. مین برد این دستگاه از برنده KCQ می باشد که یه شرکت بی نظیر در ساخت قطعات اسکوتر و موتور های برقی می باشد. سیستم اتو بالانس دستگاه راحتی استفاده را به شما میدهد که با روشن شدن دستگاه اسکوتر به حالت 90 درجه بارسطح زمین در می آید. مدت زمان شارژ دستگاه حدود 3 تا 4 ساعت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه شهری پورت لاین مدل چیچک سایز 12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- به راحتی مونتاژ کنید! 80% دوچرخه مونتاژ شده است پس نیازی به معطلی و دردسر برای مونتاژ کردن نیست. راهنمای نصب و فیلم آموزشی هم کمکتان میکند. - ایمن تر دوچرخه سواری کنید! دسته ها و دسته ترمزهای ایمن، ترمزهای عقب و جلو با ایمنی دو برابر در مقایسه با دیگر دوچرخه ها، تایرهای عریض که تعادل را بالاتر می برند، پدال های ضدلغزش و محافظ زنجیر همگی ضامن ایمنی بالای کودک شما هستند. - راحت تر دوچرخه سواری کنید! پورت لاین با استفاده از بهترین بلبرینگ ها، سواری نرم تری را برای کودکان فراهم می کند. همچنین دسته ترمزهای این مدل استفاده موثرتر از ترمز را حتی برای کودکان خردسال میسر می سازد. - طراحی و رنگ آمیزی بینظیر! رنگ های روشن و شاد جذابیت های دوچرخه را افزایش می دهند. زین نرم لذت سواری را دوچندان می کند و پشتی علاوه بر راحتی کودک، برای محافظت، کمک به سوار شدن کودک و آموزش توسط والدین هم کارآمد هست. - سایزها و رنگ های متنوع! با هر سلیقه می توان دوچرخه مورد علاقه خود را در میان محصولات ما یافت. فقط در هنگام انتخاب سایز، قد کودک دلبندتان را مدنظر قرار دهید. - بسته بندی مقاوم : به دلیل حفظ سلامت کالا تا لحظه ای که به دست شما میرسد از بسته بندی با مقاومت بالا استفاده کرده ایم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری آرامیس مدل FC_3020_AL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول منحصر به فرد است . تشک یا رویه این محصول .پارچه مش پلی استر با مقاوت فوق العاده بالا میباشد که در 5 درجه مختلف (100 تا 145) قابل قفل می باشد و با توجه به اینکه پارچه مش هست کاملا ضد تعریق و قابل شستشو میباشد. تحمل وزن محصول 100 کیلوگرم و در حالت جمع شده فضای خیلی کمی را اشغال میکند که این قابلیت باعث حمل راحت و استفاده در تمام مکانهای عمومی و خصوصی را فراهم میکند وزن محصول 3.7 کیلو گرم که فوق العاده سبک و کاربردی کرده. تمام قطعات تولید داخل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چوب ماهیگیری ریوبی مدل -360 G-XINQID خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چوب ماهیگیریRYOBI-G-XINQID-360 یک چوب تلسکوپی ژاپنی پر قدرت از جنس فول کربن واقعی میباشد که وزن بسیار سبکی دارد و دارای حلقه های فول از جنس استیل نگیر است که سرامیک حلقه نیز از جنس های کربن استیل است که از این حیث در بین دیگر چوبهای ماهیگیری بی نظیر است. این چوب منحصر بفرد جهت استفاده در صید به روش انتظاری طراحی شده است.دسته چوب از جنس cork است که بسیار سبک و ارگونومیک است و مطابق بالاترین استاندارد دسته ساخته شده که حس بسیار خوبی به صیاد میدهد و از در دست گرفتن چوب لذت خواهید برد.جای چرخ فلزی است .این چوب ضریب ارگونومیک بسیار بالایی دارد .اکشن این چوب 80-120 gr است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ترامپولین مدل SMT01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

جامپینگ فیتنس یکی از جذاب ترین ورزش های هوازی جهت لاغری و فرم دهی به بدن است. این ورزش مفرح و هیجان انگیز توسط وسیله ای به نام ترامپولین صورت می پذیرد. ترامپولین علاوه بر کالری سوزی بالا، باعث افزایش قدرت انعطاف پذیری و حفظ تعادل در سنین مختلف می گردد. ترامپولین را می توان بهترین جایگزین تردمیل برای کاهش وزن و چربی سوزی به شمار آورد. ترامپولین به صورت کلی آسیب های ناشی از ورزش بر روی سطوح سخت را از بین برده و انجام حرکات انفجاری و دشوار را برای تمامی ورزش دوستان فراهم می نماید. ورزش بر روی ترامپولین، حسی شبیه به بی وزنی را تداعی می کند که با حذف 80 درصد ضربات و شوک های وارد بر مفاصل، خستگی کمتر و کالری سوزی بالاتری را نسبت به ورزش هایی چون طناب زدن یا دویدن به همراه دارد. ترامپولین برای افرادی که به تناسب اندام علاقه دارند ولی فرصت یا امکان رفتن به باشگاه ندارند؛ بسیار ایده آل است چراکه با ورزش منظم و اصولی با کمک ترامپولین می توانند در کوتاهترین زمان ممکن در منزل به وزن ایده آل خود برسند. ترامپولین مدل SMT01 تمامی خصوصیات منحصر به فرد برای ورزش ایمن و راحت در خانه را فراهم می نماید. در ساخت این ترامپولین از بهترین مواد اولیه و آخرین تکنولوژی استفاده شده است. کفشک های تعبیه شده بر روی پایه های این ترامپولین هرگونه صدا و لرزش را جذب نموده و مانع از انتقال کوچکترین صدایی به طبقات پایین آپارتمان ها می گردد. پایه های این ترامپولین به صورت پیچی قابل جداسازی هستند. دسته ترامپولین نیز قابل جداسازی است و ارتفاع آن به کمک پیچ مغزی تعبیه شده بر روی آن قابل تنظیم است. کفی این ترامپولین نیز از جنس پلی پروپیلن می باشد که یک فراورده پلاستیکی ضد خش منحصر به فرد است که به علت طبیعت منعطف بودن آن کمترین فشار ممکن را به مفاصل وارد می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل TUNER-SOFA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت TUNERمدل SOFA از سری دوچرخه ثابت نشسته (پشتی دار) با صندلی متحرک و نشیمن بسیار راحت ، مگنت DMC برای حرکت یکنواخت با کاربری خانگی است و می تواند به شما برای کاهش چربی بدن ، کاهش وزن ، عضله سازی و همین طور بالا بردن سلامت قلبی ، عروقی ، و استخوان بندی کمک کند این دوچرخه دارای هشت سطح سختی گام می باشد که باعث می شود چربی سوزی و عضله سازی انجام شود و تا وزن 100 کیلو گرم تحمل وزن دارد. همچنین دارای 8 برنامه دستی MANUAL مانیتور پیشرفته و نمایش ضربان قلب ، کالری ، مسافت ، سرعت ، زمان می باشد. همچنین از ویژگی های دیگر این دوچرخه می توان به دستگیره قابل تنظیم و چرخ برای سهولت در جابجایی اشاره کرد.برای نصب میتوانید با استفاده از دفترچه راهنمای نصب موجود در داخل کارتن اقدام و دستگاه را اسمبل و نصب کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوربین تفنگ مدل 50×9-3 IR WR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوربین روی اسلحه گامو با رتیکول حک شده و چراغدار با زوم متغیر بین 3 الی 9 مناسب برای نصب بر روی تفنگ های با قدرت متوسط و قوی نظیر شادو 1000 و ویسپرایکس و دیانا 35 و 36 و مگنوم 350 و دیانا 52 و ....با ارائه تصویری با شفافیت بالا مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل Classic Peter Perch Legendary کد F2023 گنجایش 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با مجموعه Stanley X Peter Perch، با ساختار هموار بطری افسانه ای Stanley و طراحی منحصر به فرد با الهام از فضای باز، ماجراجویی های وحشی را جشن بگیرید. پیتر پرچ یک تصویرگر ماهی، ماهیگیری و حیات وحش از هلند است که در اسپانیا مستقر است و در سراسر جهان خلق می کند. او پس از گذراندن دوران جوانی خود به عنوان یک اسکیت‌برد، هنر خیابانی و تکنیک‌های سنتی را در آثار خود، از جمله مجموعه منحصر به فرد Stanley X Peter Perch، وارد می‌کند. این مجموعه با نسخه محدود دارای بطری Stanley Classic 1L با عایق خلاء دوجداره با طرح پرینت پرینت پیتر پرچ با طراحی برنزه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پایه نگهدارنده دوچرخه تاپیک مدل FLASHSTAND FAT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول آلمینیوم و پلیمر با کیفیت بالا می باشد که در بدترین شرایط آب وهوایی و رطوبت بالا افت کیفیت نخواهد داد. این محصول مناسب دوچرخه سواران حرفه ای که ظاهر دوچرخه براشون مهم هست و از جک استفاده نمی کنند مناسب است و همچنین برای دوچرخه هایی که جک کمیاب دارند با توجه به جای پیچ ها قابل استفاده است. نحوه نصب برروی طبق به سادگی قابل انجام است طبق را در پایین ترین حالت خود قرار داده و استند دوچرخه را مطابق با سایز طبق که 2 حالت 45 میلی متر و 36 میلی متر دارد میزان کرده و جایگزاری کنید سپس دکمه ای که برند تاپیک روی آن حک شده را فشار دهید و ارتفاع استند را به صورت متغیر مطابق سایز دوچرخه تنظیم کنید و شاخک های استند را به پایین بیاورید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آدمک حریف تمرینی جوجیتسو مدل کشتی BJJ MMA -Sitting-B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همان طور که در ورزش های رزمی از کیسه بوکس ها به عنوان حریف تمرینی برای تمرین ضربات مختلف دست و پا و بالا بردن تکنیک انفرادی ورزشکار استفاده می شود، در ورزش جوجیتسو هم از انواع آدمک های تمرینی به عنوان حریف فرضی برای اجرای تکنیک های مختلف استفاده می شود. در هنگام خرید آدمک تمرینی حتما به پر یا خالی بودن آن توجه داشته باشید، آدمکی که ما قصد معرفی آن را داریم به صورت خالی است و شما می‌توانید با توجه به نیاز با الیاف سبک و یا سنگین پر کنید. استفاده از آدمک حریف تمرینی جوجیتسو مدل BJJ MMA -Sitting-B باعث شده فضای تمرین شما حالت جدی تر به خود بگیرد و شرایط شما به واقعیت نزدیکتر شود خصوصاً در رشته جوجیتسو که از حساسیت و تکنیک های ریزی برخوردار است و نیاز به تمرکز و قدرت بدنی بسیاری دارد. آدمک جوجیتسو به شما اجازه می دهد بصورت متنوع در تمرین خود تغییرات دهید و در تمامی سبک های جوجیتسو از آن استفاده کنید. آدمک BJJ MMA -Sitting-B از اجزا مختلفی ساخته می شوند که شامل بدن و دست و پا می باشد آدمک جوجیتسو پا دار معرفی شده در این قسمت از جنس پلی استر مقاوم همراه با روکش فوم و کاور قابل تعویض با طراحی سابمیشن می باشد. قد و وزن این آدمک ها به گونه ای بوده که افراد در سنین و با قدهای مختلف قادر به استفاده از آنها می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه بوکس مدل ایستاده خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از تجهیزات مهم در تمرینات ورزش های رزمی ، کیسه بوکس ها می باشند که اهمیت آن از دید هیچ ورزشکاری پوشیده نیست . کیسه بوکس ها از نظر مدل ، طرز قرار گیری ، شیوه استفاده و جنس انواع گوناگون دارند که یکی از مدل هایی که در چند سال اخیر مورد استفاده فراوان ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی فارغ از رشته تخصصی ، سن ، جنسیت و . . . قرار گرفته است ، کیسه بوکس ایستاده می باشد . چرا که هم از نظر سهولت نصب و استفاده در مکان های مختلف مانند آپارتمان ها و باشگاه های خصوصی و عمومی بسیار مناسب می باشند و هم به جهت تقویت ضربات دست و پا قابل استفاده افراد مختلف از کوچک و بزرگ تا زن و مرد قرار می گیرد و از آنجا که نسبت به کیسه بوکس های آویز دارای مزایای زیادی از جمله مونتاژ راحت و قابلیت حمل و نقل آسان می باشد ، بسیار مورد استقبال و علاقه کاربران خانگی قرار گرفته است . جنس کیسه بوکس ایستاده کد 222 از فوم کانتینری بسیار مرغوب و قسمت اتصال به منبع از چهارفنر شماره 5 و سه کمک فنر فولادی و منبع از جنس اهن با روکش فوم می باشدکه در صورت قرار گرفتن منبع روی سطوحی مانند سنگ ، سرامیک اصطکاک را کاهش داده و ایستایی کیسه را دو چندان می کند . قسمت منبع با آب یا ماسه پر و سنگین می شود و ارتفاع کل دستگاه از زمین تا بالای کیسه185 سانتیمتر و ارتفاع قسمت کیسه بوکس 100 سانتیمتر می باشد که ثابت بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ باد اتوجو مدل ATJ-CA100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هنگامی که باد کم است آن را پمپ کنید و با JOE® بروید از سفر به پمپ بنزین صرفنظر کنید و به بادکننده شارژی قدرتمند و قابل حملی که در کف دست شما قرار می گیرد با باد دیجیتال ATJ-CA100 140 PSI برسید. از Auto Joe. جمع و جور و راحت برای کمپینگ یا رفت و آمد، این پمپ شارژی پرقدرت است که در هر مکانی که قدرت بالا باشد مانند پارکینگ فروشگاه، خارج از جاده یا در رانندگی روزانه، عالی است. لاستیک های موتور سیکلت، ATV و دوچرخه را در فشار کامل نگه دارید با کنترل دیجیتال به علاوه خاموش شدن خودکار برای فشار دقیق، چراغ قوه LED روشن با عملکرد چشمک زن اضطراری به شما کمک می کند در شرایط اضطراری در شب ببینید و دیده شوید، و توان 2000 میلی آمپر ساعتی بانک برای شارژ نگه داشتن وسایل الکترونیکی شما در جاده یا زمانی که برق قطع می شود. و هنگامی که کار تمام شد، AUTO JOE® به طور منظم در محفظه دستکش، کنسول یا صندوق عقب قرار می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نیچرهایک مدل NH19YD001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پر نیچرهایک مدل NH19YD001 , ساخته شده از پارچه نایلون 20D می باشد . ظرفیت دمایی این کیسه خواب از منفی 4 الی منفی 14 می باشد . همچنین این پارچه سازگار با پوست بوده و نرم است و به طور موثر در برابر آب مقاومت می کند. این کیسه خواب پر شده از پر غاز سفید با کیفیت بالا، گرم و راحت می باشد. کیسه خواب پر نیچرهایک مدلNH19YD001 دارای طول 210 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر می باشد. این کیسه خواب برای افرادی که حداکثر دارای قد 190 سانتی متر یا کمتر می باشند مناسب می باشد. همچنین کیسه خواب پر نیچرهایک مدل NH19YD001 قابلیت شستشو را ندارد. زیپ های این کیسه خواب از جنس YKK بوده و قدرت باد شوندگی این کیسه خواب 800FP می باشد. لازم به ذکر است که این کیسه خواب دارای یک عدد بگ استراحت می باشد که لازم است در زمان هایی که به آن احتیاج ندارید در این کیسه استراحت نگهداری کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دوچرخه ثابت به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی مدل کینگ فلای 32-35 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت king fly با رویه فایبرگلاس فشرده و هارد می باشد. رویه هارد اسکیت بچگانه King fly باعث ایمنی پا و از تغییر فرم پا کودکان جلوگیری میکند. اسکیت کینگ فلای یک اسکیت بچگانه متغییر می باشد. کفش های اسکیت هارد پای را محکم نگه می دارد. با توجه به استخوان بندی نرم کودکان در این سن از تغییر در فرم استخوان بندی کودکان جلوگیری می کند. اسکیت بچگانه king fly دارای دو بست ریلی ضامن دار در قسمت مچ و ساق و یک بست چسبی در قسمت پنجه میباشد. تا بتوان به بهترین حالت ممکنه اسکیت را در پا تنظیم کرد. جورابی اسکیت بچگانه king fly از فوم ضخیم و نرم می باشد که قالب پای کودک را می گیرد و از تغییر فرم پا کودک جلوگیری می کند. اسکیت کینگ فلای دارای تیغه پلاستیکی 4 چرخ از جنس PU میباشد. بر روی بخش انتهایی تیغه دکمه ای برای تغییر سایز اسکیت king تعبیه شده است . بعد از آزاد کردن دکمه و فشار دادن آن با کشیدن ساق اسکیت به سمت عقب سایز کفش به راحتی تغییر میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل ایروبیک وزن 2 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل از جمله وسایل ورزشی است که به شدت مورد توجه ورزشکاران بوده و هست . دمبل های بدنسازی به صورت ویژه ای به عضله سازی و تناسب اندام کمک میکنند . یکی از مزایای استفاده از دمبل که مربی های بدنسازی هم روی آن تاکید ویژه ای دارند ، استایل دهی به بدت و خوش فرم شدن آن است . کاربرد عمومی دمبل ، تقویت ماهیچه ها ، عضله ها و بازو ها است . دمبل ها محدودیت استفاده جنسیتی ندارند و هم بانوان و هم آقایان از آن استفاده می کنند . طبیعتا بانوان به دلیل شرایط فیزیکی متفاوتی که دارند ، باید از دمبل های متفاوت تری استفاده کنند . یکی از ویژگی های منحصر به فرد دمبل ها ، آن است که خرید دمبل و استفاده از ست دمبل در تمرینات ، به دلیل وارد کردن فشار یکسان بر هر دو طرف بدن ، نسبت تقارن و خوش استایل شدن هر دو سمت بدن می شود . دمبل بانوان ، به لحاظ سبک و سنگین بود با دمبل مردانه متفاوت است . در دمبل های بانوان ، عموما از روکش های پلاستیکی در ترکیب رنگ های متفاوت استفاده می شود . دلیل استفاده از این روکش پلاستیکی آن است که افراد در حین تمرین ، کمتر دچار آسیب دیدگی شود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دمبل مدل ایروبیک رکورد وزن 1.5 کیلوگرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل ایروبیک 1.5 کیلو گرمی رکود بسیار مناسب و آماده خدمت رسانی به شما ورزشکاران عزیز برای ورزش های هوازی و ایروبیک و تناسب اندام می باشد این دمبل دارای روکش میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیکر کیوکوکر مدل Mi steel گنجایش 300 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در هر آب و هوایی می توانید از طریق این دستگاه آبمیوه و یا نوشیدنی مد نظر خود را داشته باشید و از زندگی لذت ببرید . در هوای گرم تابستان ، می توانید نوشیدنی خنک و تابستانی برای خود تهیه کنید و بخورید . همچنین در هوای سرد زمستان ، می توانید برای خودتان و یا حتی خانواده خود ، نوشیدنی گرم تهیه کنید و درون آن ریخته و سپس بخورید . قسمت درونی ظرف این دستگاه ، از فولاد ضد زنگ 2 لایه ساخته شده است . این جنس باعث می شود که طعم نوشیدنی تغییر نکند همچنین به سلامت نوشیدنی و در نتیجه سلامت شما هم آسیب نخواهد زد . این ظرف ، می تواند به طرز شگفت انگیزی ، دمای مایع درون خود را نگه می دارد و مانع از کاهش یا افزایش دمای نوشیدنی شما خواهد شد . اگر نوشیدنی گرم درون آن ریخته باشید ، گرم خواهد ماند و همچنین نوشیدنی سرد هم تغییر دما نخواهد داد . هر زمان که بخواهید ، می توانید آزادانه هر مقدار که آبمیوه خواستید برای خود تهیه کنید . باتری این دستگاه ظرفیت 700 میلی آمپر ساعتی دارد که باعث می شود شما به اندازه کافی زمان داشته باشید تا هر مقدار که نیاز دارید برای خود آبمیوه تهیه کنید . با یک بار شارژ کردن کامل این دستگاه ، شما می تواند به اندازه 8 الی 10 لیوان ، آبمیوه و یا هر نوشیدنی خنک دیگری تهیه کنید هر کسی می تواند از این وسیله استفاده کند . یکی از کارایی هایی که این محصول می تواند داشته باشد ، برای افرادی است که به ورزش علاقه دارند . شما می توانید پس از درست کردن هر نوشیدنی ای که علاقه داشتید ، آن را درون ظرف نگه داری کنید و به ورزش بروید . هر زمان که خسته شدید و نیاز به استراحت داشتید ، با باز کردن در ظرف ، می توانید نوشیدنی ای که از قبل درست کرده اید را بخورید و سپس به ورزش خود ادامه دهید . تیغه ای که درون این دستگاه طراحی شده تا عمل خورد کردن را انجام دهد ، از جنس فولاد ضد زنگ است که باعث می شود کارایی دستگاه بالا برود و امکان آسیب دیدن آن هم بسیار کم است . به همراه این دستگاه ، شارژر مخصوص آن که بصورت مغناطیسی است هم برای شما ارسال خواهد شد . طراحی این شارژر به گونه ای می باشد که در برابر آب مقاوم است و آب به آن آسیب نخواهد رساند . شما به راحتی می توانید این دستگاه را شستشو دهید و آن را تمیز نگه دارید . زیر این دستگاه ، یک پد لاستیکی برای جلوگیری از لغزش آن دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه آب هیدراپک مدل Hydro Flask گنجایش 2.8 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن یک کمل بک آنتی باکتریال در برنامه‌های پیمایشی میتواند کمک شایانی به ما بکند. کیسه‌آب در داخل کوله پشتی قرار میگرد و شلنگ آن از محفظه ای که در روی کوله پشتی‌ها قرار داده شده بیرون می آید و در مسیر پیمایش تشنگی‌مان را میتوانیم با نوشیدن آب در حین حرکت برطرف کرده و از گروه عقب نمانیم. کمل‌بک به عنوان نسل جدید جانشین قمقمه‌های قدیمی و یکی از اجزای مهم تجهیزات کوهنوردی به شمار می رود. کمل بک به منظور سیستم آب رسانی یا هیدراسیون (hydration) استفاده می‌شود‌. کیسه آب فوق با ظرفیت 2.8 لیتر ساخته و طراحی شده است. وسیله‌ای بسیار مفید و کارآمد می‌باشد که شما می توانید با قرار دادن آن داخل کوله پشتی خود و عبور شلنگ مخصوص آن از دهانه کوله و یا منفذی که در کوله به همین منظور تعبیه شده، به راحتی حتی در هنگام راه رفتن آب بنوشید. این مشک آب بسیار سبک است و به راحتی پر می شود. دارای یک شلنگ و شیر مخصوص برای نوشیدن آب در هنگام پیاده روی می‌باشد. دهانه آن به شکل کشویی بوده و کاملا مانع از نشت آب به داخل کوله پشتی شما می شود. از توضیحات عمومی کمل بک ها که بگذریم میرسیم به بررسی تخصصی این محصول خاص یعنی کیسه اب HYDRA PAK مدل HYDRA FLASK.این محصول فرق های زیادی با کمل بک های معمولی دارد و ویژگی های منحصر به فردش باعث شده تا هیچ برند دیگه ای نتواند رقیبش باشد. در واقع این محصول یک کمل بک خالی نمیباشد و به دلیل 2 لایه بودن و استفاده از یک لایه ی عایق حرارتی به نحوی فلاسک میباشد! بله درست متوجه شدید! تلفیقی از کمل بک و فلاسک! یکی دیگر از مزایای این کمل بک قابلیت استفاده از یخ در ان میباشد. ینی شما میتوانید به مقدار مشخصی که روی محصول مشخص شده است یخ در ان بریزید بدون اینکه نگران خراب شدن محصول باشید!این در حالی هست که هیچ یک از محصولات مشابه موجود همچین امکانی را ندارند. همچنین تا دمای 60+ میتوان در ان اب ریخت که اینهم در مدل های مشابه غیر ممکن میباشد.در این محصول به هیچ عنوان از مواد BPA و PVC استفاده نشده است و اب به هیچ عنوان بوی پلاستیک نمیگیرد. برای توضیحات و شناخت بهتر میتوانید در سایت های خارجی نام محصول را سرچ کنید تا متوجه سطح بالای کیفیت ساخت شوید چون در بازار داخلی به غیر از کسانی که حرفه ای هستند معدود کسانی هستند که تجربه ی استفاده از این برند رو داشته باشند!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر عبایی شهر حجاب مدل اصیل کرپ ناز ایرانی VIP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر عربی جده عبایی شهر حجاب اصیل ترین چادر سبک عربی می باشد و به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است. در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده شهر حجاب به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. این چادر از پارچه کرپناز ایرانی تولید و تقدیم می‌گردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه می‌شود: پارچه کرپناز استفاده شده در مجموعه‌ی شهر حجاب از شرکت حجاب شهرکرد است. تار و پود این پارچه با تراکم 550 است و پارچه‌ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست ‏.‏ لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 6 سایز بصورت 150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کیسه خواب به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر جده عبایی کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8014 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جده عبایی شهر حجاب اصیل ترین چادر سبک عربی می باشد و به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است. در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده شهر حجاب به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. این چادر از پارچه کرپ کن کن ژرژت تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کرپ کن کن ژرژت استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 600 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد که پشت پارچه کرپ و روی آن کن کن می باشد. پارچه کن کن اصولا مقداری بسیار کمی براق و مجلسی و بسیار شیک می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک ورزشی کد Pin01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک مدل ویکتوریا سکرت مناسب برای همه رشته های ورزشی و نیز مسافرت می باشد. استایل این ساک ورزشی اسپرت و رسمی به گونه ای است که هم برای محیط های ورزشی و هم برای مسافرت قابل استفاده می باشد .جنس این محصول از ساتن ضخیم و مقاوم می باشد؛ بنابراین کاملا ضد آب بوده و باعث مرطوب شدن لوازم ورزشی‌تان نمی‌شود.این محصول دارای بند بلندی است که به کناره‌های آن متصل می‌شود. این بند قابلیت تغییر طول دارد و حمل دوشی ساک را برایتان امکان‌پذیر می‌سازد. یکی از خصوصیات جالب این کیف فضای مخصوص برای قرار دادن کفش است که این فرصت را به شما میدهد که لباس های مرطوب یا کفش خود را در فضای جدا گانه قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان دلسی مدل Oural سایز کوچک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خریداری یک چمدان با‌کیفیت و جادار می‌تواند سفر کردن به مکان‌های دیدنی را برایتان لذت‌بخش‌تر کند. «دلسی» با تولید و عرضه انواع چمدان با سایزها و طرح‌های گوناگون، خرید کردن را برایتان ساده‌تر می‌کند. مدل «Oural» نیز یکی از محصولات این برند است که سایزی نسبتا کوچک دارد و برای سفرهای کوتاه‌مدت و کاری می‌تواند انتخابی مناسب باشد. برای جابه‌جا کردن راحت چمدان، دو دسته در کنار و بالا به‌منظور حمل دستی و یک دسته‌ی تلسکوپی در قسمت بالا تعبیه شده است. دسته‌ی تلسکوپی این محصول قابلیت تنظیم اندازه دارد و موجب جابه‌جایی آسان چمدان، می‌شود. برای حرکت دادن چمدان، چهار چرخ پلاستیکی در قسمت کف آن تعبیه شده است. این چرخ‌ها قابلیت چرخش 360 درجه دارند و بسیار روان هستند. برای حفظ امنیت وسایلی که داخل محفظه‌ی اصلی چمدان قرار می‌دهید، برای این مدل یک قفل رمزدار از نوع TSA طراحی شده است. بعد از بستن محفظه‌ی اصلی و قرار دادن زیپ‌ها داخل این قفل رمزدار، سایر افراد به وسایلتان دسترسی نخواهند داشت. بدنه‌ی چمدان مدل «Oural» از جنس پلی‌استر است که علاوه بر استحکام بالا در برابر ساییدگی، وزن بسیار کمی دارد. وزن کم، طول عمر بالا، محفظه جادار و... چمدان «دلسی» را به انتخابی عالی برای سفر تبدیل کرده است.

چمدان دلسی مدل Oural سایز کوچک

بدنه چمدان دلسی

      این چمدان رویه‌ای از جنس پلی‌استر دارد که استفاده از آن باعث شده وزن سبکی داشته باشد.  پلی‌استر به‌کاررفته در ساخت این مدل از استحکام زیادی برخوردار است؛ به نحوی که در اثر استفاده‌ی زیاد، دچار سایش یا پوسیدگی نمی‌شود. علاوه بر این از مشکلاتی که ممکن است در زمان سفرهای هوایی برای مسافران پیش آید، بالاتربودن وزن چمدانشان نسبت به مقدار مجاز است که باعث خواهد شد برای استفاده از وسایل خود، مجبور به پرداخت اضافه بار شوند. یکی از راه‌حل‌های بسیار مناسب جهت اجتناب از این مسئله‌، استفاده از چمدان‌هایی است که وزنی سبک دارند و امکان قراردادن وسایل بیشتری را میسر می‌کنند. چمدان دلسی مدل Oural سایز کوچک با وزن 2.8 کیلوگرم سفر را برای شما لذت‌بخش می‌کند.

طراحی و ساخت

    این چمدان دارای سه دسته است. از این بین دو دسته برای حمل دستی در بالا و کنار چمدان قرار دارند که به وسیله‌ی آن می‌توانید چمدان را به صورت افقی یا عمودی در دست بگیرید. یک دسته تلسکوپی هم در پشت چمدان قرار گرفته که برای کشیدن آن روی زمین تعبیه شده است. این دسته تلسکوپی قابلیت تنظیم اندازه را داراست تا بتوانید ارتفاع آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

      چمدان دلسی مدل Oural سایز کوچک دارای چهار چرخ با قابلیت چرخش 360 درجه است که کار شما را در حمل و انتقال آن راحت‌تر می کند. چرخ ها جنس پلاستیک اخته شده‌اند که بسیار مقاومند.

      این چمدان کوچک یک جیب خارجی برای وسایل دم دستی ضروری شما دارد که به راحتی بدون باز کردن زیپ اصلی چمدان به آن دسترسی دارید. علاوه بر این قسمت داخلی محفظه‌ی این چمدان یک  جیب زیپ‌دار برای نگهداری از وسایل شخصی دارد که به شما امکان می‌دهد وسایل بهداشتی و مدارک خود را در قسمتی جداگانه دسته‌بندی کرده و برای استفاده در مواقع ضروری، در دسترس قرار دهید. این چمدان، دارای دو کمربند داخلی برای لباس‌ها و وسایل است که از به هم ریختگی وسایل شما جلوگیری می‌کند.  

      روی زیپ محفظه‌ی اصلی این چمدان، قفل رمزدار سه‌عددی از نوع TSA  قرار گرفته است که از سری TSA007 است و به شما کمک می کند با استفاده از آن به شکلی مناسب از وسایل خود نگهداری کنید. همچنین از دسترسی دیگران به وسایل شخصی خود جلوگیری کرده و بدون نگرانی آن را در محل بار یا کابین خلبان جای دهید.

نتیجه‌گیری

  چمدان دلسی مدل Oural سایز کوچک یک انتخاب سنجیده برای مسافرت‌های هوایی و زمینی شماست. این چمدان ساده و زیبا طراحی شده است و با داشتن امکانات لازم برای حمل وسایل شما می‌توانند همراه همیشگی باشد. جنس بدنه، جیب‌ها، قفل ایمن و مطابق با استاندارد نمونه‌هایی از  قابلیت‌های این چمدان است. ابعاد و گنجایش چمدان دلسی مطابق با سفرهای تک‌نفره و کوتاه‌مدت شماست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک دستی مدل مسافرتی Poro8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای تولید این محصول poro8 از جنس ریبس استفاده شده که علاوه بر وزن کم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که تحمل وزن حدودا 30 کیلوگرم را دارد. پشت آن یک بند نواری وجود دارد که میتوان برای نصب آن روی چمدان استفاده کرد. ضد آب بودن یکی دیگر از ویژگی های آن است و در آخر قابلیت شست و شوی محصول به دفعات متعدد بدون کوچکترین تغییر یکی از مهم ترین اصول در تولید این محصول بوده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز یوگا یوگا مت مدل TPE ضخامت 0.6 میلی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هنگامی‌که برای اولین بار می‌خواهید ورزش یوگا را شروع کنید، شاید دانستن اینکه چه تجهیزاتی برای این ورزش نیاز است دشوار به نظر برسد. صنعت یوگا لباس و تجهیزات مختلفی را توسعه داده است که شاید احساس کنید قبل از ورود به این دنیای ورزشی باید هزینه‌های زیادی صرف کنید. اما خبر خوب این است که شما برای انجام حرکات تمرینی یوگا خصوصاً تمرینات خانگی یوگا نیازی به هزینه زیاد نخواهید داشت. یکی از مهم‌ترین تجهیزات این رشته ورزشی، زیرانداز یوگا می‌باشد که در بیشتر رشته‌های ورزشی نیز از آن استفاده می‌شود. این محصول می‌تواند انواع باکتری‌ها، عفونت‌های پوستی و قارچ‌ها را در هنگام تمرینات جذب نماید. این مت یوگا وارداتی است که بدون بو و حساسیت پوستی و نرمی و قابل انعطاف می باشد. بدلیل کیفیت بالای این مت تعداد کمی در انبار موجود است . دو لایه و با سه رنگ موجود است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کایلاس مدل Trek 800 KB110017 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پر کایلاس مدل KAILAS Trek 800 Down Sleeping Bag KB110017 کیسه خواب TREK 800 کایلاس با توجه به دمای کامفورت منفی 5 درجه برای صعود‌های با ارتفاع متوسط و بالا و یا شب مانی‌ در طبیعت و کمپینگ های زمستانه مناسب است. این کیسه خواب با پر غاز 90% پر شده و دارای روکش Primaloft در قسمت شانه، باسن و ساق پا می‌باشد تا باعث گرمایش بیشتری شود. پارچه این کیسه خواب از جنس نایلون (NYLON) ساخته شده است که دارای دوام بالایی است همچنین اتلاف گرما را به حداقل می‌رساند و از ورود رطوبت به داخل جلو‌گیری می‌کند. استفاده از دکمه‌های آهنربایی در قسمت یقه باعث راحتی بیشتر در باز و بسته کردن و دوام بیشتر شده است. همچنین این محصول دارای کیسه استراحت برای زمانی که از کیسه خواب استفاده نمی‌شود می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 20-18 نفره مدل ALFA ch29 شش دیواره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر شش دیواره مناسب برای طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . گنجایش چادر 18 - 20 نفر است . جنس چادر برنو ضد آب می باشد . دارای دو در ، دو پنجره بزرگ و دو هواکش می باشد . دارای دو جیب داخل چادر و بند آویز سقف می باشد. در قسمت پنجره و در ها توری حریر درجه یک کار شده است . کف چادر ضخیم و ضد آب می باشد . دارای یک سایه بان و کیف ست همرنگ می باشد . ابعاد کف چادر 350x350 و ارتفاع 2.10 می باشد. بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا