نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لوازم ورزش و سفر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

فعالیت های تفریحی و ورزشی در گذراندن اوقات فراغت کمک زیادی به آرامش روحی و جسمی ما می کند و تأثیر زیادی بر انگیزه شخصی و عزت نفس دارد. از این رو بهتر است با خواندن نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر در مجله اینترنتی نکته خرید، سعی در خرید بهترین وسایل مورد نیاز خود داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید لوازم ورزش و سفر

هنگام سفر و یا ورزش لوازم و پوشاک راحت به شما کمک می‌کند از سفر یا ورزش خود لحظاتی به یاد ماندنی خلق کنید. زیرا اگر بخواهید شرایطی را فراهم کنید تا  از سفر لذت بیشتری ببرند باید از تجهیزات و لوازم مناسب استفاده کنید. بنابراین حتما نکات ذکر شده در ادامه را برای خرید در نظر داشته باشید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر گفته شد؛ می توانید لوازم مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لوازم ورزش و سفر با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نظافت شخصی هنگام سفر بیرون شهری امری واجب و بدون اجتناب است جایی که به عنوان یک مکان امن و کاملا محرم باشد نیاز چنین موقعیتی است .چادر mountain قابل حمل چند منظوره یک انتخاب عالی برای کمپینگ های خانوادگی و بیرون شهری است. از این چادر می توانید در ساحل، برای دوش گرفتن و دستشویی رفتن هم استفاده کنید. این چادر برای سفرهای با کوله پشتی و یا ماجراجویی های کمپینگی عالی است. طراحی از الیاف مات باعث شده تا یک اتاقک خصوصی برای لباس عوض کردن هم داشته باشید و داشتن در زیپ دار بزرگ نیز، ورود و خروج را راحت می سازد.وجود دو پنجره کناری باعث تهویه هوا و دریچه دیگر برای مشاهده اطراف کار شما را آسان میکند. با وزنی در حدود 1.4 کیلوگرم و ابعاد جمع شده 65 سانتی متر با قطر 10 سانتی متر، این چادر به آسانی قابل حمل در هنگام سفر و کمپینگ است.همچنین از دیگر موارد استفاده از چادر mountain میتوان از اتاق پرو برای پروژه های عکاسی بیرون شهری و حتی درون استودیو هم اشاره کرد که بسیار کاربردی است.ابعاد چادر پرو 120x120x210 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ کمپینگ تلسکوپی 5 متری با کنترل از راه دور ، به شما این امکان را میدهد تا در مواقع ضروری و یا در کمپ ها و همچنین پیک نیک های خود منبع نوری فوق العاده ای داشته باشید و با قابلیت افزایش ارتفاع آن می توانید نور را از بالا و در ارتفاع 5 متری قرار دهید تا بیشترین فضای ممکن را روشن نمایید . با داشتن کنترل از راه دور ، برای کم کردن و یا خاموش و روشن نمودن دستگاه نیازی به نزدیک شدن به اتصالات و یا دستگاه نداشته و به راحتی و از راه دور آن را انجام خواهید داد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوربین دوچشمی بایگیش مدل 12X40 یک دوربین شکاری حرفه ای روسی می باشد که یکی از پر فروش ترین دوربین های جهان است. و با کیفیت و عالی و وزن نسبتا پایین و کیفیت فوقالعاده بدنه جایگاه ویژه ای در بین طبیعت گردها,کوهنوردها و شکارچی ها دارد. با دوربین دوچشمی بایگیش مدل 12X40 در هر نقطه‌ی از زمین که باشید به راحتی هر تصویری را که شکل آن از منشور عبور کند، می‌توانید دید بزنید. وزن دوربین کوهنوردی 708 گرم , عرض آن 13 سانتی متر و طول آن 17 سانتی متر می باشد. دوربین خوش ساخت و سبک وزن می باشد که حمل آن را در طول سفر آسان تر می کند. رویه دوربین از پلاستیک سخت و با کیفیت می باشد. دوربین روسی یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده در طبیعت گردی، کوهنوردی ، کمپینگ و تماشای پرندگان می باشد. دوربین دوچشمی بایگیش مدل 12X40 دارای چند قلم وسیله جانبی پرکاربرد از جمله: 1 عدد کیف برزنتی / 1 عدد بند دوربین / 1 عدد دستمال مخصوص تمیز کزدن لنز می باشد. که شما می توانید دوربین دوچشمی بایگیش را داخل کیف برزنتی قرار داده و آن را از ضربه های احتمالی در امان بدارید. همچنین می توانید به وسیله بند دوربین روسی را به کوله پشتی آویزان کنید. و هنگام کثیف شدن لنز دوربین از دستمال مخصوص استفاده کرده و آنرا تمیز کنید. قدرت بزرگنمایی دوربین شکاری بایگیش 12 می باشد. در واقع می تواند تصاویر را تا 12 برابر بزرگ نماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب الیاف نیچرهایک مدل M Series Envelope Style M300 از سری کیسه خواب های پاکتی جدید برند نیچرهایک می باشد که برای هر برنامه ای اعم از کمپینگ، هایکینگ، ترکینگ و غیره مناسب می باشد. کیسه خواب های پاکتی به آن دلیل که فضای بازتری دارند و امکان حرکت دادن اعضای بدن را سلب نمی کنند، طرفداران زیادی دارند. رویه کیسه خواب از پارچه پلی استری بسیار نرم و ریزباف تهیه شده و داخل آن با الیاف طبیعی کتان پر شده است. متریال به کار رفته در کیسه خواب سری M هم به حفظ دما کمک می کند و هم سازگار با پوست و ضد حساسیت می باشد. این کیسه خواب به طور کامل باز می شود و می توان از آن به عنوان زیرانداز یا پتوی سفری استفاده کرد. زیپ سراسری و دوروی کیسه خواب الیاف نیچرهایک مدل M Series Envelope Style M300 این امکان را فراهم می کند که دو کیسه خواب یک نفره را به هم بچسبانید تا یک کیسه خواب دو نفره حاصل شود. یکی از مزیت های سری M، امکان شست و شوی آن به وسیله ماشین لباسشویی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر های برقی تعادلی یا به اصطلاح هاوربرد ها در حال حاظر جزو پرفروش ترین نوع اسکوتر ها در ایران هستند که در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند. اسکوتر ها در چهار سایز عرضه می شوند که شامل سایز 6.5 اینچ - 8 اینچ - 10 اینچ - آفرود می باشند. اسکوتر فوق از نوع 6/5 اینچ بوده و از بهترین و بالاترین مدل اسکوتر موجود در ایران می باشد. تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب مدل DENA-600 با داشتن 1200 گرم وزن به راحتی در هر کوله ای قرار می گیرد و یک گزینه ایده آل برای یک برنامه کوهنوردی معمولی سفر و کمپینگ محسوب می شود . این کیسه خواب نیز مانند مدل 900 از عایق پر بهره می گیرد و همین عامل سبب وزن و حجم کم و در مقابل شرایط دمایی مطلوب آن می گردد . این کیسه خواب با داشتن دمای کامفورت 5+ درجه سانتی گراد یک کیسه خواب سه فصل محسوب می شود و برای طبیعت گردی و سفر یک گزینه ایده آل به حساب می آید . خوش ساخت بودن و کیفیت بالا پارچه و دوخت از ویژگی های بارز این کیسه خواب محسوب می شود . زیپ این کیسه خواب از نوع SBS می باشد که جزو با کیفیت ترین زیپ های موجود در بازار است . با پوشیدن کلاه این کیسه خواب و چفت کردن بند آن تقریبا قسمت زیادی از صورت پوشیده می شود و تنها قسمت بینی و اطراف چشم ها بیرون باقی می ماند . در داخل کیسه خواب یک جیب چسبدار برای قراردادن اشیائی چون موبایل و... نیز تعبیه شده است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وزنه باربل نوعی دمبل دسته بلند مشابه بادی پامپ است که در گروه وزنه‌ های آزاد قرار می گیرد . اکثر عضلات‌ بالاتنه‌ی با استفاده از باربل درگیر و تقویت می‌شوند و در تقویت و افزایش حجم عضلانی بخش‌ های مختلف بدن کاربرد دارد. باربل ‌ها بسته به جنس و سن فرد استفاده ‌کننده قابل تغییر هستند و در وزن های 5تا 40 کیلوگرمی توسط شرکت های ایرانی تولید می گردد. افزایش وزن باربل ها به صورت 5 و 2.5 کیلویی میباشد .جنس این محصول از فلز است و روی آن با لاستیک نرم و مقاومی پوشیده شده است. همچنین قطر میله‌ی وسط باربل که باید از این محل در دست گرفته شود 30 میلی‌متر می باشد و به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

AIREX® از سال 1952 میلادی کار خود را با تولید فوم آغاز نمود.به جرات این برند را میتوان بهترین و با کیفیت ترین برند دنیا در زمینه ی تولید مَت های ورزشی معرفی نمود.airexهمواره در زمینه استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد برای استفاده در زیرانداز های ورزشی و پد های تعادل خود پیشتاز بوده است.سالها تولید در کشور سوئیس برای این برند خط مشی خاص و منحصر به فرد ایجاد کرده.این راه و روش موجب شده که محصولات این برند جز بهترین، بادوام ترین، قابل اعتمادترین ها در دنیا باشند.به دلیل استفاده از تکنولوژی فوم سلول بسته(Closed Cell Foam)درصد زیادی از حجم محصول را هوا تشکیل داده است.این نوع فوم هوا را در خود به دام می اندازد.خمیر این محصولات دارای فرمول محرمانه ای می باشد که طی مراحلی آماده سازی، قالب ریزی و در نهایت پخته می شوند. این محصول جاذب ضربه بوده وبه همین دلیل از سازمان ستون فقرات آلمان نیز تاییده دارد.زیر انداز ها به هیچ عنوان سر نمیخوردند و لبه های آنها به راحتی شکل نمیگیرند.به همین دلیل شرایط پایداری را برای شما هنگام ورزش فراهم میکنند.همچنین به داشتن لایه آنتی باکتریال بر روی خود این محصول بدون بو بوده و همچنین بو های نا مطبوع محیط را به خود جذب نمیکند.همچنین این محصول دارای خاصیت آبگریزی نیز میبااشد.Xtrema Anthracite جز جدید ترین محصولات برند اِیرکس میباشد.این سری محصولات به دلیل داشتن چگالی بالاتر نسبت به بقیه محصولت این برند متراکم تر بوده در نتیجه به درد استفاده در فضای باز و ورزش در طبیعت نیز میخورد.ضخامت کم (6 میلیمتری) باعث میشود این محصول برای طیف گسترده ای از ورزش ها از جمله یوگا,پیلاتس,ورزش های باشگاهی گروهی,حرکات کششی و تعادلی مناسب باشد.برای استفاده از این محصول بهتر است بدون جوراب از آن استفاده کنید و برای نظافت آن از دستمال خیس ویااز آب استفاده شود. همانند بقیه محصولات Airex، این محصول نیز مطابق با استاندارد Medical Device Directive 93/42/EEC می باشد. این محصول در سوئیس طراحی و ساخته شده و کلیه مواد اولیه آن نیز ساخت شرکت Airex می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت جی پاس GEEPAS با عرضه بیش از 1500 کالا در زمینه لوازم برقی و خانگی و ... بیش از 37 سال است که در آسیا و اروپا و قاره آمریکا فعالیت مستمر دارد.اجاق گاز مادون قرمز ( Infrared) یا بعبارتی اجاق برقی القایی مدل GIC6920N با دارا بودن صفحه شیشه ای مشکی یک دست بسیار مقاوم به حرارت بطور یکدست در بالای اجاق ، تنها حرارت را در محدوده دایروی که با خط چین نیز مشخص شده است ایجاد می کند و در بقیه مناطق صفحه دما کاملا با دمای محیط یکسان است .می توان هر گونه ظرفی را برروی دستگاه قرار داده و دمای حرارت ساطع شده را از 60 درجه تا 2000 درجه سانتیگراد تنظیم کرد . اجاق دارای صفحه نمایش سون سگمنت با 4 رقم می باشد که می توان دما و زمان تنظیم شده تایمر و ولتاژ برق را نیز مشاهده کرد. گرمای ساطع شده را می توان در دو حالت حلقوی و یا مرکزی و نیز ترکیب این دو با هم ایجاد کرد.دستگاه دارای قفل می باشد که با نگه داشتن بمدت 5 ثانیه فعال و نیز به همین صورت غیر فعال می شود . کل عملیات کنترل بطور کامل لمسی است . توان حرارتی دستگاه 2000 وات می باشد دستگاه از تایمر 3 ساعته برخوردار می باشد .با روشن شدن دستگاه فن آن به کار می افتد و بعد از خاموش کردن دستگاه نیز تا هنگام خنک شدن کامل دستگاه جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه و یا کاربر ، فن کار می کند و بطور خودکار خاموش می شود پس دستگاه را تا هنگام خاموش نشدن فن از برق نباید خارج کرد .دستگاه دارای 3 شاخه خارجی مجهز به فیوز داخلی جهت حفاظت از شبکه برق خانگی و خود دستگاه برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه کودک قناری مدل MM-LOLLIPOP یک دوچرخه‌ی فوق‌العاده با سایز 16و مناسب برای کودکان است. این دوچرخه دارای چند ویژگی کلیدی است که آن را تبدیل به یک انتخاب مناسب برای کودکان کرده است. دوچرخه کودک Lollipop دارای چرخ کمکی است که به کودکان کمک می‌کند تا به راحتی و با اعتماد به نفس، تجربه‌ی خود را در مسیر یادگیری دوچرخه سواری بهبود بخشند. به علاوه این دوچرخه دارای بدنه و فرمانی محکم و مستحکم از جنس فولاد است که از در برابر ضربه به خوبی مقاومت می‌کند. همچنین، طوقه‌ی دوچرخه از جنس استیل ساخته شده است و به راحتی فرسوده نشده و زنگ نخواهد زد. ترمز این دوچرخه از نوع لنتی است که باعث توقف سریع و ایمن دوچرخه می‌شود. همچنین، وجود لوازم جانبی مانند گلگیر عقب و جلو، زنگ، سبد و کاور زنجیر چرخ نیز در این دوچرخه این امکان را به کودکان می‌دهد تا همراه با دوچرخه‌ی خود لحظات خوشی را تجربه کنند. همچنین این تجهیزات الحاقی کمک می‌کنند تا کودکان به نحو ایمن‌تر و با اطمینان بیشتری دوچرخه‌سواری کنند.

دوچرخه کودک قناری مدل MM-LOLLIPOP سایز 16

دوچرخه قناری مدل MM-LOLLIPOP یکی از محصولات مورد علاقه و با کیفیت برای کودکان است. این دوچرخه دارای ویژگی‌های زیر است که آن را به یک انتخاب مناسب برای کودکان می‌کند: بدنه: بدنه این دوچرخه از جنس فولادی ساخته شده است و دارای مقاومت و استحکام بالایی است. بدنه دوچرخه به رنگ‌های متنوعی از جمله سفید، قرمز، صورتی و بنفش عرضه می‌شود تا هر کودک بتواند بر اساس سلیقه خود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کند. همچنین، بدنه دوچرخه دارای گلگیر جلو و عقب، کاور زنجیر، جک و سبد است که علاوه بر زیبایی، امنیت و راحتی کودک را نیز بهبود می‌بخشد.

ویژگی های دوچرخه کودک قناری مدل MM-LOLLIPOP سایز 16

•  دوشاخ این دوچرخه نیز از جنس فولادی ساخته شده است و مقاومت در برابر ضربات و لرزش‌ها را فراهم می‌کند. دوشاخ دوچرخه به صورت گیربکس دار است که امکان تغییر سرعت را برای کودکان فراهم می‌کن

•  ترمز این دوچرخه شامل لقمه در چرخ جلو و لنتی در چرخ عقب است که توقف سریع و ایمن دوچرخه را ممکن می‌سازد. ترمز‌ها قابل تنظیم هستند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند.

•  فرمان این دوچرخه از جنس فولادی ساخته شده است و استحکام و پایداری آن را تضمین می‌کند.

•  طوقه این دوچرخه از جنس استیل است که آن را سبک و مقاوم در برابر خوردگی می‌کند. طوقه دوچرخه قطر 16 اینچ دارد که مناسب برای سنین 4 تا 8 سال است.

• لاستیک این دوچرخه به قطر 3 اینچ و قطر 2.125 اینچ برای طوقه 16 اینچ می‌باشد. این لاستیک‌ها الگوها و رنگ‌های جذابی دارند که به زیبایی دوچرخه افزوده می‌شوند و رانندگی را بر اساس سطوح مختلف راحت و پایدار می‌سازند.

•  این دوچرخه دارای چرخ کمکی است که از جنس پلاستیک ساخته شده است و به کودکان در حفظ تعادل و ایمنی در زمان سواری کمک می‌کند. نصب و جدا کردن چرخ کمکی نیز بسیار آسان است و برای کودکانی که تازه شروع به یادگیری دوچرخه‌سواری کرده‌اند، بسیار مناسب است.

جمع بندی

دوچرخه کودک قناری مدل MM-LOLLIPOP سایز 16 یک انتخاب عالی برای کودکان است. این دوچرخه دارای بدنه استیلی با مقاومت و استحکام بالاست و در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود. بنابراین، کودک می‌تواند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کند. بدنه دوچرخه دارای گلگیر جلو و عقب، کاور زنجیر، جک و سبد است که به زیبایی و امنیت آن اضافه می‌کند.دوشاخ فولادی این دوچرخه مقاوم در برابر ضربات و لرزش‌هاست و با گیربکس دار بودن، تغییر سرعت را برای کودک فراهم می‌کند. ترمز‌های لقمه در چرخ جلو و لنتی در چرخ عقب دوچرخه امکان توقف سریع و ایمن را فراهم می‌کنند و قابل تنظیم بوده و نیاز کمی به تعمیر و نگهداری دارند. فرمان فولادی این دوچرخه قابل تنظیم است و امکان تغییر ارتفاع آن برای سایزهای مختلف کودکان را فراهم می‌کند. همچنین، فرمان دارای زنگی است که در محیط‌های شلوغ توجه را به خود جلب می‌کند. طوقه فولادی این دوچرخه سبک و مقاوم در برابر خوردگی است و اندازه آن مناسب برای سنین 4 تا 8 سال است. لاستیک‌های این دوچرخه با قطر 3 اینچ و قطر 2.125 اینچ برای طوقه 16 اینچ طراحی شده است و رانندگی را بر اساس سطوح مختلف راحت و پایدار می‌کند. وجود چرخ کمکی از جنس پلاستیک در دوچرخه، به کودکان در حفظ تعادل و ایمنی کمک می‌کند. نصب و جدا کردن چرخ کمکی نیز بسیار آسان است و برای کودکانی که تازه شروع به یادگیری دوچرخه‌سواری کرده‌اند، بسیار مناسب است. استفاده از دوچرخه قناری مدل لولی پاپ می‌تواند به تقویت بدن کودک، افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت آنها کمک کند. این دوچرخه با کیفیت، زیبا و ایمن شناخته می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست پریمیوم تنیس روی میز Legends 800 با ارزش ترین ست کامل Donic-Schildkröt است. این مجموعه شامل همه چیز برای شروعی فوری و بسیار بلندپروازانه برای یک بازیکن است - همه چیز برای هماهنگی کامل در بازی طراحی شده است و هدیه ایده آلی است. این مجموعه شامل یک راکت تهاجمی Legends 800 با اسفنج 2.0 میلی متری، یک کاور مستطیلی شکل با کیفیت بالا (بدون محفظه توپ) و 3 توپ از بهترین توپهای Schildkröt با نام 3x Champion (قطر +40 میلی متر، با جنس پلی جدید) است. . این مجموعه برای بازیکنانی با تکنیک پیشرفته که به دنبال بازی با چرخش زیاد و سرعت بالا هستند مناسب است. فن‌آوری‌های بزرگی در راکت تعبیه شده است: PLS) Power Light System) دسته توخالی ویژه است که راکت را سبک و آسان می‌کند، در حالی که مرکز ثقل را به سمت سر راکت می‌برد تا راکتی بسیار سنگین و تهاجمی‌تر داشته باشد. سیستم ضد ارتعاش AVS به طور قابل توجهی لرزش راکت را کاهش می دهد و بازی بدون خستگی را امکان پذیر می کند. لبه های گرد دستگیره ERGO در دست گرفتن بسیار راحت تر است و هیچ نقطه فشاری به دست ایجاد نمی کند. یک هدیه با کیفیت بالا برای دوستداران تنیس روی میز و کسانی که با جدیت دنبال ورزش مفرح پینگ پنگ هستند.ضمنا راکت از چوب دارای گواهی FSC ساخته شده اند که این چوب از مدیریت پایدار جنگل به دست می آید و نه از بهره برداری بیش از حد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

راکت پینگ پنگ Donic Legends Platinum | به دلیل استفاده از پوشش های فوم ضربه گیر، ضد ضربه گریپ یک سیستم دستگیره مرطوب شده است. لرزش ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد که منجر به احساس راحتی بازی با کنترل بهتر می شود. بنابراین دسته به خوبی در دست قرار می گیرد، بدون هیچ احساس فشار. علاوه بر این، گیره های فوم جاذب عرق هستند و اجازه نگه داشتن محکم و ایمن را می دهند. ABP اجازه می دهد تا نقطه تعادل راکت را به صورت فردی تنظیم کنید تا متناسب با سبک های مختلف بازی باشد. تعادل سر: توزیع وزن به سمت سر راکت که قدرت ضربه بیشتری را برای سبک تهاجمی بازی ارائه می دهد. دسته متوازن: وزن به دسته راکت نزدیک‌تر توزیع می‌شود که امکان ضربه‌های دقیق‌تر و برش توپ را برای یک سبک بازی کنترل‌شده فراهم می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل دارای تحمل 60 کیلو وزن را دارد اسکوتر به صورت تاشو قابل حمل میباشد چرخها چراغدار و ژله ای میباشد فرمان بصورت تعادلی است و باعث یادگیری سریع کودک میشود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از تجهیزات مهم در تمرینات ورزش های رزمی ، کیسه بوکس ها می باشند که اهمیت آن از دید هیچ ورزشکاری پوشیده نیست . کیسه بوکس ها از نظر مدل ، طرز قرار گیری ، شیوه استفاده و جنس انواع گوناگون دارند که یکی از مدل هایی که در چند سال اخیر مورد استفاده فراوان ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی فارغ از رشته تخصصی ، سن ، جنسیت و . . . قرار گرفته است ، کیسه بوکس ایستاده می باشد . چرا که هم از نظر سهولت نصب و استفاده در مکان های مختلف مانند آپارتمان ها و باشگاه های خصوصی و عمومی بسیار مناسب می باشند و هم به جهت تقویت ضربات دست و پا قابل استفاده افراد مختلف از کوچک و بزرگ تا زن و مرد قرار می گیرد و از آنجا که نسبت به کیسه بوکس های آویز دارای مزایای زیادی از جمله مونتاژ راحت و قابلیت حمل و نقل آسان می باشد ، بسیار مورد استقبال و علاقه کاربران خانگی قرار گرفته است . جنس کیسه بوکس ایستاده کد 0037 از فوم کانتینری بسیار مرغوب و قسمت اتصال به منبع از چهارفنر شماره 5 و سه کمک فنر فولادی و منبع از جنس اهن با روکش فوم می باشدکه در صورت قرار گرفتن منبع روی سطوحی مانند سنگ ، سرامیک اصطکاک را کاهش داده و ایستایی کیسه را دو چندان می کند . قسمت منبع با آب یا ماسه پر و سنگین می شود و ارتفاع کل دستگاه از زمین تا بالای کیسه185 سانتیمتر و ارتفاع قسمت کیسه بوکس 120 سانتیمتر می باشد که ثابت بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند روسز برندی قدیمی در صنعت تولید اسکیت های کفشی و اسکیت روی یخ می باشد. این شرکت با در نظر گرفتن تمام استاندارد های روز در تولید اسکیت در نظر دارد همچنین با مناسب ترین قیمت عرضه کند. این اسکیت از نوع اورلاندو 4 بالاتر از اورلاندو 3 میباشد سایز اسکیت 36 تا 40 می باشد که به صورت کشویی تغییر می کند. دارای بوت هارد و مقاوم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوارک محافظ لگن VIP آلویز ویگر : _ دارای استاندارد ترین گاردی که با خیال راحت میتونی زمین بخوری و کترین احساس درد رو داشته باشی _ هم میتونی زیر لباس بپوشی هم تنها _ از استخوان های لگن ، دنبالچه و ران از پشت و پهلو ها محفاظت میکنه _ پارچه بسیار لطیف و دو طرف کش که موقع فعالیت ، راحتی کامل رو احساس کنی _ یک کش کمر حرفه ای داره که هر چقدر هم خم باشی به شکمت فشار وارد نمیشه _ هر سایزی هستی اصلا نگران نباش ، چون سایزبندیمون کامل کامله ( از بچه دوساله تا بزرگ ترین سایزها ) _ برای هر سلیقه ای که داری رنگ مورد نظرت موجوده _ داخل یک بسته بندی حرفه ای که لایق شماست محصولتون رو تحویل بگیرید _ سایز بندی : S-ST-MS-M-MT-L-LT-XL-XXL حتما برای انتخاب سایز مناسب خودت به جدول سایزبندی عکس آخر مراجعه کن و روش گرفتن سایزت رو ببین _حرف XL درج شده در نام گالا بیانگر سایز می باشد که این سایز XL جدول می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماهیتابه کوهنوردی اسنوهاک وسیله ای است که برای تهیه یک صبحانه ی خوشمزه در طبیعت به آن نیاز دارید. این ماهیتابه از آلومینیوم آنادایز شده ساخته شده که درمقابل ضربه و سایش بسیار مقاوم است. همچنین دارای روکش تفلون نچسب است که علاوه بر پخت و پز آسان، به راحتی شسته و تمیز می شود. قطر ماهیتابه اسنوهاک مدل SN-F 10 در حدود 21 سانتی‌متر و ارتفاع آن حدود 5 سانتی‌متر است. حجم 1.8 لیتری و اندازه ی مناسب این ماهیتابه برای پخت انواع غذاها و تهیه ی وعده‌های غذایی برای 2 تا 4 نفر مناسب خواهد بود. دستگیره ی ماهیتابه از جنس استیل سبک با طول مناسب است که برای استفاده روی آتش مناسب خواهد بود. دستگیره به صورت تاشو طراحی شده و دارای حالت قفل شونده است. به راحتی در زیر ماهیتابه قرار می گیرد تا فضای کمی را در بین وسایل شما اشغال کند. یک عدد کاور حمل توری به همراه این ماهیتابه ارائه شده است و به راحتی داخل انواع کوله پشتی کوهنوردی قابل حمل است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی یک نفره کمپینگ اینتکس یکی از جدیدترین و بهترین تشک های بادی مخصوص مسافرت که علاوه بر PVC از الیاف ابریشمی نیز برای ساخت آن در قسمت داخلی به کار رفته است. این محصول که وزنی سبک داشته برای استفاده در هر نوع مسافرتی بسیار تاثیر گذار می باشد. تشک یکنفره با پل ابریشمی دارای قدرت تحمل وزن بالا سبک و راحت در دسترس . این تشک بهترین تجربه کمپینگ را برای شما فراهم میکند . ساخته شده از الیاف ابریشم فشرده در ناحیه داخلی محصول .با رنگبندی روشن و شاد . تهیه شده از پی وی سی و پلی استر فوق العاده سخت .ایجاد یک سطح صاف در عین حال قوی به هنگام استراحت . ساخت و ساز الیاف این محصول با تکنولوژی فیبر خواب با مقاومت بالا تشکیل شده و با یک سطح چند لایه مقاومت بالایی را در برابر سوراخ شدن فراهم می سازدسبک و قابل حمل برای استفاده در سفر، چادر، کوهپیمایی و طبیعتگردی، تشکی نرم و راحت برای زیر کیسه خواب، دارای سطحی مشبک و موجدار برای جلوگیری از لغزش در هنگام خواب، کاملا طبی، ساخته شده از PVC مستحکم و آزمایش شده، دریچه با ویژگی دمیدن و تخلیه باد سریع. ابعاد 191x99x20 می باشد که در مشخصات فنی به اشتباه نوشته شده است سبک و قابل حمل برای استفاده در سفر، چادر، کوهپیمایی و طبیعت گردی تشکی نرم و راحت برای زیر کیسه خواب تشک بادی مسافرتیINTEX سطح مواج 100% طبی برای خوابی آسوده امکان استفاده در چادر، سفر، ویلا و منزل کیفیت تست شده و مقاومت بالا ضد آب و کف برزنتی برای استفاده در جاهای نا هموار طول عمر بالا و بسیار سبک وزن روکش پی وی سی قوی پمپ باطری خور متصل به تشک انتخاب ایده آل برای مسافرت،کمپینگ،خانه و ویلا ... الیاف پلی استر با مقاومت بالا ساختار راه راه برای خوابی راحت ساختار داخلی فیبر با فن آوری جدید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از لوازم ضروری و پر مصرف برای یک سفر خاطره انگیز چادر مسافرتی می باشد. این چادر مسافرتی که دارای پنجره و هواکش می باشد ، می تواند در هنگام کمپینگ برای لذت بردن از طبیعت بسیار کارآمد باشد. این چادر دارای یک کیف میباشد که برای حمل آن در نظر گرفته شده است .این چادر فنری بوده و احتیاج به سرهم بندی ندارد و با خروج از کیسه خودبخود برپا می گردد. نکته مهم اینکه حمل این چادر با بند حمایل آن صورت میگیرد این چلادر از نوع بلند هست که تا 10 نفر گنجایش دارد ولی اسمی 8 نفره میباشد منتهی از چادر های 8 نفره بزرگ تر است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمبل رستاک مدل Shake Weight با وزن 1.13 گرم مناسب برای تقویت عضلات خانم‌ها است. این دمبل با ابعاد 30×8 سانتی‌متر دارای دسته‌ی روکش‌دار است تا از آزردگی پوست دست در هنگام انجام حرکات ورزشی جلوگیری کند. علاوه‌بر سلامتی، داشتن بدنی ایده‌آل و تناسب اندام برای همه‌ی افراد مهم است. تا جایی‌ که خیلی از افراد زمان زیادی از اوقات روزانه خود را به انجام ورزش‌های سخت و متدوال در باشگاه‌های بدنسازی می‌پردازند. اما امکان و زمان انجام این ورزش‌ها برای همه‌ی افراد به خصوص کسانی که شاغل هستند وجود ندارد. در این صورت می‌توان برخی از این ورزش‌ها را در منزل انجام داد. یکی از لوازم مورد نیاز برای تقویت ماهیچه‌ها استفاده از دمبل است. دمبل نوعی وزنه است که از آن برای انجام حرکات مختلف ورزشی استفاده می‌شود. تاریخچه کار با وزنه به ایران باستان بازمی‌گردد. استفاده از نوعی وزنه که میل نام دارد بین کشتی‌گیران ایرانی مرسوم بوده است و بعد‌ها به نقاط دیگر جهان از جمله هند و مصر راه یافته است و با نام گرز هندی مشهور شده است. دمبل رستاک مدل Shake Weight یک تفاوت عمده با سایر دمبل‌ها دارد. این دمبل تنها یک وزنه نیست. در ابتدا و انتهای میله‌ی این دمبال فنرهایی وجود دارد که حالت رفت و برگشتی و موجی به دمبل می دهد. این حالت فشار و نیرویی تا دو برار بیشتر روی عضلات وارد می کند. میزان اثر بخشی این نوع دمبل نسبت به وزنه های عادی تا 300 درصد بیشتر است. در این وزنه بر خلاف سایر وزنه‌های معمول که در هر حرکت تنها یک یا 2 گروه ماهیچه ای را درگیر می‌کند، در کلیه حرکات طراحی شده جهت اجرا با این نوع دنبل‌ها، بین 6 تا 8 گروه ماهیچه¬ای درگیر می‌گردند. همچنین این دنبل موجب افزایش چسبندگی استخوان و ماهیچه می‌شود. این امر در ورزش‌هایی مانند تنیس، والیبال و سایر ورزش‌هایی که دارای حرکت ناگهانی و قدرتی و خطر آسیب‌دیدگی هستند بسیار با اهمیت است. این دمبل دارای یک سی دی آموزشی برای انجام اصولی حرکات ورزشی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تشک خواب بادی با ضخامت 10 سانتی متری ، راحتی شما را از زمین سرد جدا کرده و خواب با کیفیتی را ارائه می دهد. ابعاد 198 × 65،3 × 10 سانتی متر حتی افراد قد بلند را راضی می کند. Finger 10 برای کمپینگ طولانی مدت مناسب است. استفاده برای خواب راحت در هر زمینی. R-value: 4،5

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند فرانسوی کچوا ( Quechua ) در سال 1997 برای نخستین بار آغاز به کار کرد و در مدت کوتاهی پس از فعالیت به یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم کوهنوردی و ورزشی در دنیا تبدیل شد. علت محبوبیت کچوا این است که همواره سیاست این برند پایین نگه داشتن قیمت‌ها در مقابل بالا نگه داشتن کیفیت محصولات این برند بوده است. این پتو پشمی برای تکمیل کیسه خواب شما در هنگام کمپینگ در هوای سرد طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستمال فشرده یکی از لوازم مورد نیاز در کوهنوردی و طبیعت گردی و سفر می باشد. این محصول از جنس پنبه و پارچه غیر بافته شده می باشد. پارچه غیر بافته شده دارای ویژگی های خاصی از قبیل جذب، دفع مایع، انعطاف پذیری، نرمی، کشش، قابل شستشو، عدم جذب باکتری و استریل می باشد که در این محصول مورد استفاده شده است. این دستمال ها دارای بافتی نرم و بدون بو می باشند و علاوه بر آن کاملا بهداشتی و بدون حساسیت هستند و دربیمارستانها، هتل ها، رستورانها، خانه و مسافرت می توان مورد استفاده قرار گرفت. این قرص ها حجم کم و وزن کمی دارند و به راحتی میتوانید با خود حمل نمایید. این دستمال در حالت معمولی به شکل قرص میباشد که با خیس کردن این قرص به حالت دستمال در آمده و قابل استفاده می باشد و دیگر هیچ وقت به حالت اولیه باز نمیگردد. ابعاد این قرص در حالت بازشده 24x20 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پر کایلاس مدل KAILAS Trek 800 Down Sleeping Bag KB110017 کیسه خواب TREK 800 کایلاس با توجه به دمای کامفورت منفی 5 درجه برای صعود‌های با ارتفاع متوسط و بالا و یا شب مانی‌ در طبیعت و کمپینگ های زمستانه مناسب است. این کیسه خواب با پر غاز 90% پر شده و دارای روکش Primaloft در قسمت شانه، باسن و ساق پا می‌باشد تا باعث گرمایش بیشتری شود. پارچه این کیسه خواب از جنس نایلون (NYLON) ساخته شده است که دارای دوام بالایی است همچنین اتلاف گرما را به حداقل می‌رساند و از ورود رطوبت به داخل جلو‌گیری می‌کند. استفاده از دکمه‌های آهنربایی در قسمت یقه باعث راحتی بیشتر در باز و بسته کردن و دوام بیشتر شده است. همچنین این محصول دارای کیسه استراحت برای زمانی که از کیسه خواب استفاده نمی‌شود می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دلایل خرید کیسه خواب نورث فیس Aleutian 50/10 اگر فصل خارج از منزل شما در تمام طول سال باشد ، کیسه خواب الیاف مصنوعی ALEUTIAN برای شماست. شما را در دمای پایین تا انجماد گرم نگه می دارد ، خواب خوب در زمستان را تضمین می کند و دارای یک طراحی خلاقانه و جذاب است. ویژگی های نورث فیس Aleutian 50/10 با استفاده از این کیسه خواب شما تجهیزات مناسبی از بهار تا پاییز دارید. این کیسه خواب شما را در شب ها تا 2 درجه گرم نگه می دارد. کیسه خواب یک زیپ نوآورانه دارد که با یک حرکت صاف قابل باز شدن است. مواد استفاده شده در آن از Heatseeker™ Eco بوده که باعث گرم شدن شما در کیسه خواب می شود. و به خصوص در اطراف بدن فوقانی و در پاها بسیار گرم می باشد. قسمت داخلی دارای پشم گوسفند نرم است. کیسه خواب تاشو جمع و جور است و سبک وزن است. ایده آل برای ماجراهای چادر سه فصل.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افرادی که اهل سفرهای کویری و کمپینگ هستند حتما با کیسه خواب آشنایی دارند. شاید استراحت در بیابان و کوه سخت به نظر برسد اما انتخاب یک کیسه خواب مناسب لذت استراحت در این شرایط سخت را به شما هدیه می‌کند. لزوم وجود کیسه خواب مناسب برای کوهنوردان حرفه‌ای پوشیده نیست. کیسه خوابی که در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و محافظ خوبی برای فرد در برابر سرما و شرایط بد آب و هوایی باشد. از ویژگی‌های جالب توجه کیسه خواب REDCAMP مدل G300 باید به قابلیت استفاده از آن در چهار فصل سال و همینطور مقاومت خوبش در برابر نفوذ آب است. رویه‌ی استفاده شده برای این کیسه خواب از الیافی است که در برابر رطوبت موجود در محیط مقاوم هستند. این کیسه خواب برای استفاده افراد تا بلندی قد 205 سانتی‌متر مناسب است. در کل کیسه خواب REDCAMP مدل G300 طراحی بسیار ساده‌ای دارد و یکی از کوچکترین کیسه خواب های موجود در بازار است و گزینه مناسبی برای کوهنوردانی است که در شرایط سخت و دمای پایین آب و هوایی قصد خوابی راحت در دل طبیعت را دارند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت ایستاده EMH FITNESS 6001R از سری دوچرخه ثابت نشسته (پشتی دار) با کاربری خانگی،باشگاهی است که ابعاد کوچکی دارد و می تواند به شما برای کاهش چربی بدن ، کاهش وزن ، عضله سازی و همین طور بالا بردن سلامت قلبی ، عروقی ، و استخوان بندی کمک کند این دوچرخه دارای هشت سطح سختی گام می باشد که باعث می شود چربی سوزی و عضله سازی انجام شود و استانداردهای CE/ROHS/EN957 دارا می باشد و تا وزن 140 کیلو گرم تحمل وزن دارد بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کمپینگی دو نفره مدل C2009 کله گاوی چادر کله گاوی مدل C2009 ارتقا یافته مدل چادر C2001 می باشد که در مدل 2009 حدود 20 سانتی متر از عرض آن کاسته شده و از طرفی دیگر ضخامت لایه بیرونی آن را بیشتر کرده اند تا در مقاب وزش های باد و عوامل طبیعی مقاومت بیشتری داشته باشد و این چادر در ایران تا به حال یکی از پرفروش ترین چادرهای کمپینگی بشمار می آید . جنس رویه این چادر ، پلی استر است که دارای ستون های المینیومی میباشد . این چادر از ویژگیهایی همچون دو درب ورودی و خروجی ، دو عدد هواکش ، دو عدد پنجره دارای پشه بند ، و 10 عدد گیره اتصال به زمین بر خوردار است که این چادر را جزء با کیفیت ترین محصولات بازار قرار می دهند . قابل ذکر است که در تمامی فروشگاها ، این چادر را دونفره اعلام می کنند در حالی که تا ظرفیت 3 نفر را در خود جای می دهد . آشنایی با برند pekynew یا کله گاوی : کمپانی پکینیو (کله گاوی) که در ایران اغلب آن را با نام بوفالو خطاب می کنند؛ یکی از باکیفیت ترین سازندگان کالاهای مسافرتی از جمله چادرهای مسافرتی و کیسه خواب های مختلف و متنوع می باشد که در آسیا مشغول به فعالیت است. این کمپانی چینی تا کنون توانسته است به نسبت قیمت کاملا مقرون به صرفه و ایده آلی که بر روی کلیه محصولات خود در نظر بگیرد، از لحاظ کیفی آنان را نیز در وضعیت مطلوبی قرار دهد و تبدیل شود به یکی از برندهای نامدار آسیایی که از توانایی رقابت با سایر کمپانی های مطرح جهانی ، برخوردار می باشد . ویژگی های چادر کمپینگی دو نفره مدل C2009 کله گاوی ساخته شده از جنس پلی استر دو لایه دارای ستون های آلمینیومی برخورداری از ظرفیت 2 – 3 نفره مقاومت در برابر باد و ضد آب برخورداری از 2 عدد هواکش دارای دو عدد پنجره و درب همراه با پشه بند (Mesh) دارای زیپ SBS دارای جیب داخلی قلاب برای آویزان کردن چراغ دارای دو رنگ آبی و قرمز مناسب برای کمپینگ و مسافرت دارای کاور مخصوص حمل است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل