نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید توپ والیبال باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

والیبال از ورزش هایی است که در کشور ما علاقه و توجه زیادی به سمت خود جلب کرده است. اما اولین قدم برای شروع این ورزش انتخاب یک توپ مناسب است. در ادامه با نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال همراهمان باشید تا اطلاعات مفدی در این مورد بدست آورید.

انواع توپ والیبال

توپ والیبال سالنی

مطابق استانداردهای تعیین شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال طراحی و تولید می شوند. از چرم طبیعی، مصنوعی و همچنین لاستیک می توان برای ساخت آنان استفاده کرد. به جهت استفاده در محیط های بسته و سالنی از رویه ای نرم برای راحتی بازیکنان در امر ضربه زنی برخوردار می باشند. از وزن به مراتب کمتری در مقایسه با توپ های والیبال غیر سالنی و ساحلی برخوردارند.

توپ والیبال ساحلی

برای ساخت این توپ ها نیز می توان از متریال های مختلف استفاده نمود. سایز این توپ ها در مقایسه با توپ های سالنی کمی بزرگتر است و فشار باد داخل آن ها به نسبت مدل های سالنی کمتر است. از رویه ای به مراتب ضخیم تر برخوردار هستند؛ زیرا از آن ها در شرایط غیر قابل کنترل سالن های ورزشی استفاده می شود. دارای خاصیت ضد آب هستند و از وزن بیشتری نیز نسبت به توپ های والیبال سالنی برخوردارند.

نکات مهم هنگام خرید توپ والیبال

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال

مراقبت و نگه‌داری از توپ والیبال

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال گفته شد، می توانید توپ مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه توپ والیبال ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فوتسال یکی از مفرح ترین ورزش هایی است که همواره علاقمندان خاص خود را داشته است. یکی از مهمترین نکاتی که این ورزش را در چارچوب استاندارد قرار میدهد توپ فوتسال بوده و کیفیت این توپ ارتباط مستقیمی با کیفیت مسابقه فوتبال دارد. در صورتی که توپ مورد استفاده در ورزش فوتسال استاندارد باشد، سرعت مناسبی در هنگام شوت، پاس، و استاپ کردن توپ خواهد داشت. همچنین توپ فوتسال میبایست دوام بالایی داشته باشد تا در مسابقات مختلف قابل استفاده باشد. توپ فوتسال ستاره استار Star مدل Low Bound یکی از بهترین انتخاب ها برای تمام طرفداران فوتبال و فوتسال از مبتدی و نیمه حرفه ای تا حرفه ای است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیفا توپ جدیدی را برای استفاده در مراحل پایانی جام جهانی معرفی کرد. توپ پیشرفته الرحله که در 58 مسابقۀ نخست جام از آن استفاده می‌شد جای خود را به توپ الحلم داد که علاوه بر دارا بودن امتیازات توپ قبلی، طراحی و ویژگی‌های جدیدی دارد. «حلم» در زبان عربی به معنی رویاست و توپ موسوم به رویا در مرحله نیمه‌ نهایی، رده‌بندی و فینال در جریان بازی قرار گرفت. لیونل مسی در پرده‌برداری از این توپ شرکت کرد در مراحل پایانی جام جهانی معرفی کرد. توپی که در بازی‌های پایانی جام‌جهانی مورد استفاده قرار بگیرد، خطوط زرشکی، سرخ و مشکلی رنگی نیز روی آن دیده می‌شود. کیفیت این توپ در حد ترینینگ می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ فوتبال مولتن ونتاژیو مدل 5000 دارای رویه ای شامل 32 تکه از جنس چرم مصنوعی PU می باشد. جنس و ساختار این توپ به گونه ای است که دوام، مقاومت و انعطاف پذیری بالایی در برابر ضربات وارد شده را دارد و به سادگی ساییده و یا پاره نمی شود. در تولید این توپ از تکنولوژی پرسی استفاده شده است که پوششی یکنواخت و بدون درز ایجاد می کند که هیچ گونه رطوبت و آبی را جذب نمی کند. همچنین عملکردی استثنایی را تضمین می نماید به طوری که کنترل توپ را افزایش می دهد و در نتیجه پاس ها و شوت های دقیق تری به دست می آید. سایز این توپ 5 است که مطابق استانداردهای جهانی است و وزن آن بین 410 تا 420 گرم می باشد. این توپ حرفه ای مناسب برای بازی در زمین چمن و سالن می باشد و قابلیت استفاده برای تمامی سنین را دارد. طرح و رنگ بندی زیبا و منحصر به فرد این توپ باعث راحت دیده شدن آن در زمین فوتبال می شود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ بسکتبال رنگی فاکس سایز 7 با بهره گیری از مواد اولیه مطلوب و طراحی منحصر به فرد این برند میتواد گزینه ی مناسبی برای ورزشکارانی باشد که قصد خرید محصول با کیفیت دارند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ بیلیارد هوانگ از جمله ارزان‌ قیمت‌ترین توپ‌های ساخته شده از رزین است که همین موضوع در کنار کیفیت و دقت قابل‌ اعتمادش، آن‌ها را به بهترین انتخاب برای تمرین‌های طولانی مدت، یادگیری بیلیارد، اجاره دادن و... تبدیل می‌کند. کیفیت توپ‌های بیلیارد رابطه‌ی مستقیمی با هزینه‌های نگهداری دارد. جدا از این که یک مجموعه توپ باکیفیت، شما را برای مدتی طولانی از خریدن توپ دیگری معاف می‌کند، می‌تواند در به تعویق انداختن فرسایش پارچه‌ی میز هم موثر باشد. توپ بیلیارد هوانگ با اصطکاک ناچیزی روی پارچه‌ی میز حرکت می‌کند و با همین کار به مراقبت از این قطعه‌ی حساس اقدام می‌نماید. این مجموعه از 16 توپ تشکیل شده است که 15 عدد از آن‌ها را توپ‌های هدف (دو رنگ، تک رنگ، توپ مشکی) و یکی از آن‌ها را توپ سفید (کیوبال) تشکیل می‌دهد. این مجموعه توپ بی‌نظیر آماده است تا بیشترین لذت از بازی بیلیارد را به شما ارائه کند. پس مهم نیست در چه سطحی از بازی بیلیارد قرار دارید، برای به نمایش گذاشتن مهارت‌ها و دقت ضربات خود به این مجموعه نیاز دارید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«توپ بدمینتون یونکس مدل Mavis 200 بسته 3 عددی» در بسته‌بندی مناسب سه عددی به شما عرضه می‌شود. این توپ بدمینتون به دلیل ساختار خود دارای برد و سرعت مناسبی بوده و برای بازیکنانی مناسب است که به طور حرفه‌ای می‌خواهند تمرین کنند. توپ بدمینتون یونیکس در سه رنگ طراحی شده و رنگ آبی مناسب بازی حرفه‌ای و با سرعت متوسط خواهد بود. اگر می‌خواهید توپ با کیفیتی داشته باشید که مدت ها از آن در سطح حرفه ای استفاده کنید و در هنگام تمرین و مسابقه نیز با تعداد بیشتری توپ تمرین کنید این توپ‌های بسته‌بندی شده به شما کمک خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ فوتبال مولتن Vantaggio F5V5000 یک توپ حرفه ای و با کیفیت می باشد که از 32 تکه و با رویه ای از جنس پلی اورتان و پلی اتیلن کربنات ساخته شده است و دارای طرح های گرافیکی بسیار زیبا و جذاب به رنگ های سفید و آبی می باشد. نحوه ی اتصال این تکه ها به یکدیگر به صورت دوخت ماشینی است که تضمین کننده ی دوام و کیفیت این توپ می باشد. همپوشانی دقیق این تکه ها نسبت به یکدیگر باعث به وجود آمدن یک توپ ضد آب و ضد رطوبت شده است. این توپ همچنین نسبت به ضربات وارد شده بسیار مقاوم است و به راحتی تغییر شکل نمی دهد و فرسوده نمی شود. جنس لایه ی داخلی Bladder و تیوب از لاتکس می باشد. سایز این توپ طبق استانداردهای فیفا 5 و دارای 425 گرم وزن می باشد و شما می توانید از آن در زمین چمن و چمن مصنوعی استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال ساحلی VLS 300 توسط کمپانی میکاسا برای محیط ساحلی بر روی شن و ماسه با مقاومت بالایی طراحی شده است. ویژگی استحکام زیاد این توپ هم کیفیت حرکت توپ در جهت پرتاب شده را به طور مناسب افزایش می دهد و هم طول عمر بالایی دارد. کنترل های پیشرفته در هنگام پرواز توپ توسط والیبالیست ها بر روی این توپ ها به خوبی انجام می شود و تشخیص نشاندن توپ در زمین حریف هنگام ضربه زدن برای بازیکن امکان پذیر می باشد. توپ والیبال ساحلی میکاسا مدل VLS 300 دارای 10 تکه پانل منحنی شکل به رنگ های زرد، آبی و سفید بوده و ضد آب نیز می باشد. پوشش اصلی این توپ از جنس کامپوزیت نرم است و پارچه دوزی آن با دوخت منحصر به فردی به هم متصل شده است برخلاف مدل های دیگر که تکه ها پرس شده اند. توپ مدل VLS 300 تاییدیه FIVB را داشته و در اندازه استاندارد 5 می باشد. فشار باد داخل این توپ کمتر از مدل های باشگاهی است و سبکتر می باشد. لایه های زیرین توپ پوششی دولایه داشته تا کیفیت عملکرد توپ در بازی های قدرتی در سطح خوبی باقی بماند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مولتن به عنوان یکی از برترین برندهای بسکتبال در سر تا سر جهان، همچنان به ساخت توپ های با کیفیت با استفاده از آخرین فناوری نوآورانه ادامه می دهد. توپ مولتن BG3200 از 12 پنل از جنس چرم کامپوزیت تولید شده است که نقاط اتصال بین این پنل ها از جنس نایلون می باشد. سطح رویه ی این محصول از برجستگی های موازی پوشیده شده است که امکان چسبندگی و کنترل بهتری را فراهم می کنند و مانع لیز خوردن توپ می شوند. در تولید این توپ با استفاده از فناوری جدید تلاش شده است که برجستگی ها از نظر شکل و مکان قرارگیری اصلاح شوند تا سطحی هندسی و یکنواخت بر روی سطح توپ ایجاد شود و عملکرد توپ را بهبود ببخشد. در این مدل توپ با کاهش اختلاف ارتفاع بین پنل ها، توپ مسطح تر، چرخش توپ یکنواخت تر و در نتیجه شوت و پاس دادن دقیق تر می شود. در زیر لایه ی بیرونی یک پوشش لاستیکی همراه با حباب های هوا وجود دارد که احساس نرمی بیشتری را نسبت به توپ های دیگر به وجود آورده است. تیوب داخلی این توپ از جنس بوتیل بادوام و مرغوب است که هوای داخل را به خوبی حفظ می کند و هیچگونه نشتی ندارد. کنتراست رنگی در این توپ علاوه بر ظاهری جذاب، باعث دید بهتر توپ در زمین شده است. توپ مولتن BG3200 مورد تأیید فیبا می باشد و در مسابقات حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. سایز این توپ، 7 می باشد و آن را هم می توان در تمرین و هم در مسابقه استفاده کرد. این توپ مناسب بازی در هم داخل سالن و هم محیط بیرون می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ بسکتبال طرح مولتن GL7X ، با الگوبرداری از توپ‌های اصلی مولتن، برای هر سطحی از بازی تولید شده است. جنس رویه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ی این توپ بسکتبال، از چرم مصنوعی با 12 پنل فوق‌العاده با کیفیت و نرم می باشد. پوشش مصنوعی بادوام و به روز شده، امکان در دست گرفتن استثنایی توپ را فراهم می کند که کنترل توپ را بهبود می بخشد. سطح آن دارای ناهمواری‌های یکنواخت و منظم است، این موارد به همراه تکنولوژی برش دقیق و نحوه‌ی اتصال پنل‌های آن باعث می‌شود کمترین میزان لغزندگی در مقابل رطوبت و تعریق دست‌های بازیکنان هنگام ضربه به توپ به وجود آید. تیوب این توپ (بلیدرBLADDER) از جنس لاستیک بیوتیل (BUTYL) می باشد که به دلیل ساختار فیزیکی و شیمیایی خاص خود مانع از خروج هوا شده و استحکام بی‌نظیری دارد. توپ بسکتبال GL7X هم برای تمرین و هم استفاده در مدارس و باشگاه ها عالی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ پینگ پنگ 1 ستاره سانوی +40 به عنوان توپ آموزشی سل فری با کیفیتی مشابه توپ های پینگ پنگی با کیفیت و گزینه‌ی مناسبی برای پینگ‌پنگ‌بازان است. کاملا حرفه ای مناسب تمرینات برای همه بازیکنان در تمامی سطوح مختلف از مبتدیان تا حرفه ای ها می باشد. از ویژگی های این توپ میتوان به چرخش بیشتر ، جهش های نرم و بیشتر و نهایتا یک بازی شگفت انگیز اشاره کرد. اگر دوست دارید از تجریه بازی با توپ پینگ پنگی خوب محروم نباشید ، توپ پینگ پنگ 1 ستاره سانوی +40 یک انتخاب جذاب برای شما خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ فوتبال فریستایل و فوتبال خیابانی Touch Ball محصولی از برند پرشین بال است. این توپ با کیفیت بالا برای فریستایل فوتبال طراحی شده است که دارای لمسی نرم، جهش عالی و خاصیت ضد لغزش است. این توپ با الهام از فرهنگ غنی ایران و با بالاترین کیفیت چرم ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال ساحلی VLS 300 توسط کمپانی میکاسا برای محیط ساحلی بر روی شن و ماسه با مقاومت بالایی طراحی شده است. ویژگی استحکام زیاد این توپ هم کیفیت حرکت توپ در جهت پرتاب شده را به طور مناسب افزایش می دهد و هم طول عمر بالایی دارد. کنترل های پیشرفته در هنگام پرواز توپ توسط والیبالیست ها بر روی این توپ ها به خوبی انجام می شود و تشخیص نشاندن توپ در زمین حریف هنگام ضربه زدن برای بازیکن امکان پذیر می باشد. توپ والیبال ساحلی میکاسا مدل VLS 300 دارای 10 تکه پانل منحنی شکل به رنگ های زرد، آبی و سفید بوده و ضد آب نیز می باشد. پوشش اصلی این توپ از جنس کامپوزیت نرم است و پارچه دوزی آن با دوخت منحصر به فردی به هم متصل شده است برخلاف مدل های دیگر که تکه ها پرس شده اند. توپ مدل VLS 300 تاییدیه FIVB را داشته و در اندازه استاندارد 5 می باشد. فشار باد داخل این توپ کمتر از مدل های باشگاهی است و سبکتر می باشد. لایه های زیرین توپ پوششی دولایه داشته تا کیفیت عملکرد توپ در بازی های قدرتی در سطح خوبی باقی بماند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ مولتن مخصوص سالن این توپ از جنس پی یو (پلی یورتان) ساخته شده است که مقاومت بالای در برابر سایش دارد، همچنین به دلیل استفاده از این مواد درساخت توپ قابلیت پرش (ارتجاعی بودن) خنثی شده است. شماره سریال توپ F9A4800 می باشد. قطر توپ 62.5 سانتیمتر و وزن آن 417 گرم است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژگی های محصول: سطح شیاردار عمیق توپ با لاستیک مخصوص پوشانده شده است که سهولت در دست گرفتن و دوام را فراهم می کند. چسبندگی بسیار بهتری نسبت به همتایان خود دارد. سایز: سایز 7. (اندازه و وزن توپ کبریت رسمی) مناسب برای سنین بالای 12 سال. با 8 پنل تولید می شود. برای استفاده در فضای داخلی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ بدمینتون یونکس مدل Mavis 600 بسته 6 عددی در بسته بندی مناسب شش عددی به شما عرضه می شود. این توپ بدمینتون به دلیل ساختار خود دارای برد و سرعت مناسبی بوده و برای بازیکنانی مناسب است که به طور حرفه ای می خواهند تمرین کنند.این توپ مقاومت بسیار بالایی نسبت به توپهای مشابه دارد توپ بدمینتون یونکس ماویس 600 سفید در 3 رنگ دور سبز ، دور آبی ، دور قرمز موجود است که هر رنگ از آن معرف بازی کردن در شرایط آب و هوایی مخصوص به خودش می باشد . به عنوان مثال توپ دور سبز برای بازی کردن در دمای بین 22 الی 33 درجه سانتی گراد مناسب است ویا توپ دور آبی برای بازی کردن در دمای بین 12 الی 23 درجه سانتی گراد مناسب است ویا توپ دور قرمز برای بازی کردن در دمای بین 0الی 13درجه سانتی گراد مناسب است. توپ بدمینتون یونکس مدل Mavis 600 بسته 6 عددی انتخابی مناسب برای شما است تا به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال کرده و از تمرین با آن لذت بیشتری ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این توپ با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌های پیشرفته ساخته شده است تا عملکرد و کارایی بالایی را برای بازیکنان به ارمغان آورد. ویژگی‌های مهم توپ بسکتبال مولتن عبارتند از: 1. جنس ساخت: توپ بسکتبال مولتن از چرم مصنوعی با کیفیت بالا تهیه می‌شود. این جنس به توپ اندازه، وزن و صلابت لازم را می‌دهد و قابلیت انعطاف مناسب را به آن می‌بخشد. 2. طراحی و نمودار بالشتک‌ها: توپ بسکتبال مولتن با نمودار و طراحی منحصر به فردی بر روی بالشتک‌های خود برخوردار است. این طراحی باعث افزایش دقت و قدرت پرتاب توپ می‌شود و همچنین از لحاظ چسبندگی در دست بازیکنان بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد.

3. فناوری هواگیری: توپ بسکتبال مولتن با استفاده از فناوری هواگیری پیشرفته، قابلیت حفظ فشار داخلی مناسب را دارد. این ویژگی از تغییر شکل و نرمی توپ در طول زمان جلوگیری می‌کند و بازیکنان را از نیاز به تنظیم مکرر فشار هوا درون توپ بی‌نیاز می‌سازد. 4. طراحی و قدرت پرتاب: توپ بسکتبال مولتن با طراحی منحصر به فردی از جمله الگوها و نمودارهای ویژه بر روی سطح خود برخوردار است. این طراحی‌ها علاوه بر جلب توجه، به بازیکنان کمک می‌کنند تا دقت و قدرت پرتاب بهبود یابد. 1. راحتی در دستگیری: توپ بسکتبال مولتن دارای عاجهای محکم و راحتی است که به بازیکنان امکان نگهداشتن و کنترل آسان آن را می‌دهد. این ویژگی اهمیت بسیاری در حالت‌های بازی فشرده و سریع دارد. 1. مقاومت در برابر فشار و سایش: توپ بسکتبال مولتن با مقاومت بالا در برابر فشار و سایش ساخته شده است. این ویژگی باعث می‌شود توپ در طولانی‌مدت کاربردی باقی بماند و کیفیت بازی را حفظ کند. 1. مناسب برای بازی در داخل و خارج: توپ بسکتبال مولتن برای بازی در محیط‌های داخلی و خارجی مناسب است. با توجه به جنس ساخت و ویژگی‌های خاص آن، قابلیت بازی در سطوح مختلف از جمله زمین‌های سخت و نرم را دارا است. بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ فوتبال لمیتد یورو 2020 توپی است که طراحی منحصر به فردی دارد و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و توپی است که تمام استاندارد های یک توپ فوتبال را داراست سایز این توپ 5 است. این توپ زرنگ و پرسی میباشد، نوع پوشش PU و ضرافت بکار رفته روی توپ کاملا تفاوت کیفیت این مدل را مشخص کرده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ فوتسال «استار» مدل(Futsal Match2022) رویه‌ای از جنس پلی‌اورتان دارد که سبب افزایش استحکام آن می‌شود. استفاده از این ماده‌ی شیمیایی در توپ باعث می‌شود تا ضربات واردشده به توپ یا سایش زیاد با سطح زمین و سطوح محکم تاثیری بسیار کم در کیفیت آن بگذارد. این توپ با توجه به وزنی که دارد، برای استفاده در ورزش فوتسال و فضای داخل سالن مناسب است. درواقع وزن بیشتر این توپ نسبت به سایر توپ‌های معمول، باعث خواهد شد تا جهش بسیار کمتری داشته باشد و به شما کمک کند تا حرکات تکنیکی را به شکلی بهتر انجام دهید. رویه‌ای که در ساخت این توپ به کار رفته باعث شده است تا بتوانید از آن در هر شرایط آب‌وهوایی استفاده کنید و کنترل بیشتری بر آن داشته باشید. همراه این توپ توری عرضه شده است که باعث تسهیل در امر جابه‌جایی آن خواهد شد. توپ فوتسال استار مدل Futsal Match 2022دارای طراحی مناسب به سایز استاندارد برای استفاده در سالن‌های ورزشی است و باعث خواهد شد تا با استفاده از آن لحظاتی خوش را در زمان ورزش تجربه کنید. فوتبال ورزشی تکنیکی و گروهی است؛ ازاین‌رو استفاده از توپی مناسب در هنگام بازی فوتبال، روی عملکرد شما تاثیر بسزایی می‌گذارد. امروزه توپ‌های فوتبال از نظر طراحی و جنس پیشرفت زیادی کرده‌اند، به نحوی که متناسب با هر نوع زمین و شرایط آب و هوایی توپ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که به شما در عملکرد بهتر حین ورزش کمک زیادی خواهند کرد توپ‌ها انواع متفاوتی دارند و براساس جنس رویه برای زمین چمن، سالن، ساحل، خیابان یا چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. توپ‌هایی که برای چمن استفاده می‌شوند، لایه‌ای مقاوم دارند و برای هر نوع تمرینی مناسب هستند؛ اما توپ‌های سالن دارای اندازه‌ی کوچک‌تر معمولا 4 هستند که با وزن توپ سایز 5 برابری می‌‎کنند. جنس لایه‌ی بیرونی توپ کمی نرم‌تر و درعین‌حال مقاوم‌تر است که موقع برخورد به دیواره‌ی سالن مانع ازدست‌رفتن شکل کروی آن می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توپ بسکتبال مولتن مدل T5000 سطح رقابت های خود را به مراحل بالاتر و حرفه ای تر برسانید. این توپ با تاییدیه رسمی از FIBA برای تحمل بازی در هر محیط و زمینی دارای عملکردی فوق العاده است. برای تحقق یک بازی حرفه ای توپ بسکتبال 3x3 که در اندازه رسمی 6 و وزن 7 می باشد امتحان کنید. ادغام سایز کوچکتر با وزن توپ بالاتر امکان یک بازی پویا و کاهش تداخل باد در بازی فضای باز را فراهم می کند. حداکثر کنترل توپ برای بسکتبالیست و دوام بالای مواد به کار رفته در تولید این توپ از ویژگی های قابل توجه آن محسوب می شود. توپ بسکتبال Libertria 5000 3x3 با جنس چرم کامپوزیت منحصر به فرد در برابر سایش و پارگی حتی در زمین های سخت فضای باز و بازی های سرعتی و حرفه ای مانور قدرتی می دهد. 12 پنل زرد و آبی با درزهای نارنجی افزایش قدرت دید بازیکن را به همراه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساخته شده از چرم با کیفیت لوگوی رسمی “FIFA APPROVED” – تایید شده توسط فیفا فناوری تولید: ACENTEC استاندارد: FIFA و NFHS از سری توپ های حرفه ای برند مولتن میباشد که طبق استانداردهای فیفا میتوان گفت که این توپ ویژگی های یک توپ فوتبال استاندارد را دارد و با بکارگیری فناوری ACENTEC کنترل و شتاب توپ بطور چشمگیری افزایش میابد. فناوری ACENTEC توپ مولتن 5000 توسعه فناوری ACENTEC بر اساس تکنیک های، تولید مکانیکی برجسته است و سطح عالی و یکنواختی را فراهم می کند، در نتیجه کیفیت ثابت و احساس توپ به طور مداوم خوب است. جایگزینی تکنیک پیوند حرارتی به جای دوخت دستی، تا سطحی صاف و بدون درز، شتاب بهتر و تماس نرم‌تر با توپ داشته باشید. در نتیجه با حداقل جذب آب و حداکثر مقاومت در برابر سایش، دقیقاً همان جایی که می‌خواهید می‌رود. این فناوری لایه بیرونی یکپارچه جدید باعث افزایش یکنواختی سطح توپ می شود. در نتیجه، مهم نیست که در کجا و چه زمانی ضربه می زنید، توپ دارای اصطکاک ثابت خواهد بود و سایش کاهش می یابد. توپ با سرعت ثابتی می چرخد و امکان بازی دقیق تری را برای پرتاب و پاس کردن فراهم می کند. در توسعه VANTAGGIO،فرآیند لمینیت پیشرفته با آخرین تکنیک های تولید مکانیکی ترکیب شده است که ساختار چند لایه بطور چشمگیری گردی توپ،ثبات ابعادی و دوام را افزایش می‌دهد. فوم بسیار الاستیک VANTAGGIO در یک پوسته پلی اورتان با کارایی بالا برای کنترل بهتر توپ و شتاب توپ قرار گرفته است. نگهداری و مراقبت از توپ فوتبال بسیار مهم است که توپ خود را خشک و تمیز نگه دارید. شاید این کار برایتان خسته کننده باشد اما مطمئن باشید که طول عمر توپ خود را بالا می برید و شکل آن را به همان حالت اولیه حفظ می کنید. آلودگی و کثیفی به سرعت به داخل توپ نفوذ می کند و پوشش آن را پاره می کند. نباید توپ خود را در ماشین گرم نگه دارید که گرمای شدید توپ را از بین می برد. اگر توپ کم باد باشد و یا اگر باد بیشتر ازحالت استاندارد داشته باشد عمر توپ پایین میاید و 100% آسیب خواهد دید. هنگام باد کردن سوزن را با گلیسیرین(نوعی الکل) آغشته کرده و داخل توپ قرار دهید. وارد کردن سوزن خشک میتواند به سوپاپ توپ آسیب زند و باعث نشت هوای داخل توپ شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا، در سال 1895 میلادی توسط «ویلیام مورگان» آمریکایی ابداع شد. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است. ‌والیبال که ابتدا در آمریکا و سپس شرق آسیا و روسیه رونق گرفت امروزه با بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر دنیا، ورزشی شناخته شده به‌شمار می‌رود. والیبال یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم که هرکدام‌شان از شش بازیکن تشکیل شده‌اند، در دو طرف تور بازی قرار می‌گیرند؛ در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برسانند و از این طریق امتیاز کسب کنند. این ورزش هم مانند ورزش‌های دیگر نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توپ است که باید طبق قوانین یکسری استاندارهای لازم را برای بازی داشته باشد. مولتن شرکت تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است که در سال 1958 میلادی کار خود را آغاز کرد. توپ‌های بسکتبال، فوتبال، و والیبال مولتن اغلب برای مسابقات و لیگ‌های رسمی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. توپ والیبال (V5M5000) یکی از تولیدات شرکت (Molten) است. اندازه این توپ 5 است و متناسب با استاندارد جهانی توپ‌های والیبال است. در قوانین والیبال توپ باید به‌شکل کروی و از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی باشد. جنس رویه‌ی این توپ از جنس الیاف میکرو فیبر است و درساختار پوسته از فناوری (FLISTATEC) که باعث بالا بردن کنترل توپ برای بازیکن و ثبات توپ روی هوا می‌شود. وزن استاندارد دیگر ویژگی توپ مولتن است. ساختار رویه‌ی توپ V5M5000به صورت پرسی است و بعد از لایه‌ی نخ پیچ داخلی از یک تیوپ با قابلیت حفط باد به مدت زمان طولانی برخوردار است. رویه‌ی سفید، سبز و قرمز این توپ رنگ‌بندی و شکل جذابی به توپ بخشیده است. این توپ مولتن به کسانی که به‌صورت تمزینی یا حرفه‌ای والیبال بازی می‌کنند توصیه می‌شود. چراکه مطابق با استاندارهای جهانی ساخته شده است و برای بازی داخل سالن مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در تولید توپ های والیبال جدید بتا از فناوری های روز دنیا بهره برده ایم .این توپ ها به طور کامل توسط فرآیند نوآورانه ای تولید شده که کاملا ضد آب است با ایجاد خطوط درز عمیق تر و علم ایرودینامیک، حرکت توپ و پرواز آن را در هوا بهبود بخشیدیم . توپ والیبال چرمی ۳۵۰۰ ایرانی بهترین گزینه ما برای ورزش والیبال است . با بهینه سازی پنل ها و استفاه از تکنولوژی های جدید در تولید، باعث انعطاف پذیری بالا، دقت بیشتر در هنگام ضربه و دریافت، چرخش یکنواخت در حداکثر سرعت شده ایم . این توپ هابا دقت بیشتری تولید می شود و دقیقا به مسیری که هدف با زیکن می باشد حرکت می کند، بدین معنی که توپ به طور فوق العاده ای کنترل می شود و پاسخ دقیقی به انچه که هدف بازیکن است می دهد ، دارای سطحی صاف و حداکثر مقاومت در برابر سایش می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این توپ والیبال فوم می باشد. سایز این توپ 5 است. سری این توپ حرفه ای می باشد. نوع استفاده این توپ در سالن است. این توپ با مشخصات ذکر شده کپی می باشد. مزایا خریدتوپ

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ارائه توپ والیبال V200W در سال 2019 توسط شرکت میکاسا به بازار والیبال نگاه همه ورزشکاران را به سمت خود کشاند توپی جدید با تکنولوژی جدید که با قدرت دریافت بالا چشمان زیادی را به دنبال خود می کشاند.ودر حال حاضر تمامی مسابقات حال حاضر جهان با این توپ انجام می شود. این توپ خارق العاده با طراحی مهندسی در قراردادن 18 پنل با سایزهای مشخص در کنار هم دارای ساختاری آیرودینامیکی است. سایز پنل ها استاندارد و جنس پوشش توپ سوراخ دار می باشد و در حالی که بازیکن کنترل کامل ضربات را در اختیار دارند دامنه دریافت ها بدون باقی ماندن رطوبت دست بازیکنان بر روی توپ نیز افزایش می یابد. این توپ با تایید رسمی FIVB بخشی از جدیدترین مجموعه توپ های والیبال داخل سالن میکاسا محسوب می شود که سر و صدای زیادی را در دنیا به پا کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا، در سال 1895 میلادی توسط «ویلیام مورگان» آمریکایی ابداع شد. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است. ‌والیبال که ابتدا در آمریکا و سپس شرق آسیا و روسیه رونق گرفت امروزه با بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر دنیا، ورزشی شناخته شده به‌شمار می‌رود. والیبال یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم که هرکدام‌شان از شش بازیکن تشکیل شده‌اند، در دو طرف تور بازی قرار می‌گیرند؛ در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برسانند و از این طریق امتیاز کسب کنند. این ورزش هم مانند ورزش‌های دیگر نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توپ است که باید طبق قوانین یکسری استاندارهای لازم را برای بازی داشته باشد. مولتن شرکت تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است که در سال 1958 میلادی کار خود را آغاز کرد. توپ‌های بسکتبال، فوتبال، و والیبال مولتن اغلب برای مسابقات و لیگ‌های رسمی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال میکاسا طرح V200W توپی است حرفه ای و این توپ مخصوص بازی روی چمن است جنس این توپ از فوم است و توپی سبک است که به راحتی می شود یک بازی عالی با این توپ انجام داد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا، در سال 1895 میلادی توسط «ویلیام مورگان» آمریکایی ابداع شد. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است. ‌والیبال که ابتدا در آمریکا و سپس شرق آسیا و روسیه رونق گرفت امروزه با بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر دنیا، ورزشی شناخته شده به‌شمار می‌رود. والیبال یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم که هرکدام‌شان از شش بازیکن تشکیل شده‌اند، در دو طرف تور بازی قرار می‌گیرند؛ در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برسانند و از این طریق امتیاز کسب کنند. این ورزش هم مانند ورزش‌های دیگر نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توپ است که باید طبق قوانین یکسری استاندارهای لازم را برای بازی داشته باشد. مولتن شرکت تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است که در سال 1958 میلادی کار خود را آغاز کرد. توپ‌های بسکتبال، فوتبال، و والیبال مولتن اغلب برای مسابقات و لیگ‌های رسمی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کالا به همراه یک تلمبه با کیفیت عرضه می گردد که در هر زمان بتوان باد توپ را تنظیم نمود و این تلمبه با چند سری مختلف ارائه می کردد تا مصارف مفید تری داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است. امروزه با بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر دنیا، ورزشی شناخته شده به‌شمار می‌رود. والیبال یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم که هرکدام‌شان از شش بازیکن تشکیل شده‌اند، در دو طرف تور بازی قرار می‌گیرند؛ در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برسانند و از این طریق امتیاز کسب کنند. این ورزش هم مانند ورزش‌های دیگر نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توپ است که باید طبق قوانین یکسری استاندارهای لازم را برای بازی داشته باشد. فاکس شرکت تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است که در دو دهه گذشته کار خود را آغاز کرد. توپ‌های بسکتبال، فوتبال، و والیبال فاکس اغلب برای مسابقات و لیگ‌های رسمی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. توپ والیبال (ایتالیا NEW رویه پی یو FEL-8500 SOFT TOUCH) یکی از تولیدات شرکت (FOX) است. اندازه این توپ 5 است و متناسب با استاندارد جهانی توپ‌های والیبال است. در قوانین والیبال توپ باید به‌شکل کروی و از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی باشد. جنس رویه‌ی این توپ از جنس الیاف پی یو ونانو است و درساختار پوسته از فناوری (ULTRA SOFT TOUCH) که باعث میشود در هنگام ضربه زدن دسته شما درد نگیرد و به اصطلاح نرم ضربه زدن به توپ. وزن استاندارد دیگر ویژگی توپ فاکس است. ساختار رویه‌ی توپ ایتالیا NEW رویه پی یو FEL-8500 SOFT TOUCHبه صورت پرسی است و بعد از لایه‌ی نخ پیچ داخلی از یک تیوپ با قابلیت حفط باد به مدت زمان طولانی برخوردار است. رویه‌ی سفید، آبی و طوسی این توپ رنگ‌بندی و شکل جذابی به توپ بخشیده است. این توپ فاکس به کسانی که به‌صورت تمرینی یا حرفه‌ای والیبال بازی می‌کنند توصیه می‌شود. چراکه مطابق با استاندارهای جهانی ساخته شده است و برای بازی داخل سالن مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال ورزشی بسیار پر هیجان است. اگر علاقه مند به این رشته هستید، نه تنها در باشگاه بلکه در سفر و پارک و کنار ساحل نیز آن را تجربه کنید. ضربات محکم در این رشته امکان آسیب رساندن به دست و انگشتان بازیکنان را بسیار زیاد میکند، از این رو برای جلوگیری از صدمات ناشی از آن، اولین و مهم ترین اصل انتخاب صحیح توپ والیبال می باشد. شما باید بر اساس شدت ضربات خود و آب وهوای محیط بازی این را بسنجید و توپ مناسب را تهیه نمایید. توپ والیبال مولتن مدل MC 6000 این توپ با رویه چرم مصنوعی خود یکی از سبک ترین و متاسب ترین توپ های موجود در بازار است. توپ دارای استاندارد FiVB می باشد. این توپ قابل استفاده در سالن های ورزشی است.جنس رویه توپ چرم مصنوعی PU بوده که علاوه بر نرمی ،در برابر نفوذ اب و پارگی دارای مقاومت بسیاری است.طرح لونه زنبوری سطح این توپ امکان کنترل دقیق ضربات محکم حریف را به بازیکن میدهدو موجب میشود بازیکن دریافت های بهتری داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است. امروزه با بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر دنیا، ورزشی شناخته شده به‌شمار می‌رود. والیبال یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم که هرکدام‌شان از شش بازیکن تشکیل شده‌اند، در دو طرف تور بازی قرار می‌گیرند؛ در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برسانند و از این طریق امتیاز کسب کنند. این ورزش هم مانند ورزش‌های دیگر نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توپ است که باید طبق قوانین یکسری استاندارهای لازم را برای بازی داشته باشد. فاکس شرکت تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است که در دو دهه گذشته کار خود را آغاز کرد. توپ‌های بسکتبال، فوتبال، و والیبال فاکس اغلب برای مسابقات و لیگ‌های رسمی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. توپ والیبال (ایتالیا NEW رویه پی یو FE5EL-8800SOFT TOUCH) یکی از تولیدات شرکت (FOX) است. اندازه این توپ 5 است و متناسب با استاندارد جهانی توپ‌های والیبال است. در قوانین والیبال توپ باید به‌شکل کروی و از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی باشد. جنس رویه‌ی این توپ از جنس الیاف پی یو ونانو است و درساختار پوسته از فناوری (ULTRA SOFT TOUCH) که باعث میشود در هنگام ضربه زدن دسته شما درد نگیرد و به اصطلاح نرم ضربه زدن به توپ. وزن استاندارد دیگر ویژگی توپ فاکس است. ساختار رویه‌ی توپ ایتالیا NEW رویه پی یو FE5EL-8800 SOFT TOUCHبه صورت پرسی است و بعد از لایه‌ی نخ پیچ داخلی از یک تیوپ با قابلیت حفط باد به مدت زمان طولانی برخوردار است. رویه‌ی سفید، آبی و طوسی این توپ رنگ‌بندی و شکل جذابی به توپ بخشیده است. این توپ فاکس به کسانی که به‌صورت تمرینی یا حرفه‌ای والیبال بازی می‌کنند توصیه می‌شود. چراکه مطابق با استاندارهای جهانی ساخته شده است و برای بازی داخل سالن مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل