نکات مهم خرید کاناپه بادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کاناپه بادی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کاناپه بادی یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات بادی در جهان به شمار میرود و یکی از کاربردی ترین مبل های بادی چند کاره مخصوص استفاده در منزل و محل کار است. کاناپه های بادی از جنس پی وی سی با ضخامت بالا ساخته شده اند و ساختار داخلی این محصول از پل های پی وی سی ضخیم تشکیل شده که به جای فنر به کار رفته و وظیفه تقسیم بندی هوا در داخل و تقسیم بندی وزن شخص بر روی کاناپه را به عهده دارد. برای آشنایی بیشتر با اینگونه محصولات می توانید در ادامه با مقاله راهنمای خرید کاناپه بادی همراهمان باشید.

کاناپه بادی چیست؟

کاناپه در واقع نوعی مبل راحت است. شاید این سوال هم در ذهن شما ایجاد شده باشد که چرا به این نوع مبل کاناپه می گویند و چه تفاوتی با مبل معمولی دارد. پاسخ خیلی ساده است این نوع مبل معمولا برای بیش از سه نفر طراحی شده است در واقع نوعی مبل که برای بیش از دو نفر استفاده می شود کاناپه می باشد. البته نوعی کاناپه دو نفره هم ساخته شده که به آن در اصلاح لاوست گفته می شود. نوعی از کاناپه که از جنس پلاستیک و لاستیک مقاوم ساخته می شود که آن را به وسیله هوا و سایر گازها پر می کنند، به همین دلیل به آن کاناپه بادی گفته می شود.

مزایای استفاده از کاناپه بادی

کاناپه بادی از سری محصولات بادی بسیار زیبا و با کیفیت است که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند جایگزین بسیار خوبی برای کاناپه های چوبی و ابری باشد. این محصولات در ابعاد و رنگ های بسیار متنوعی تولید شده اند که خریداران می توانند با توجه به طراحی های انبوه کاناپه بادی یکی از آن ها را انتخاب کنند. افراد می توانند از این محصولات در دیزاین داخلی خانه و یا محل کار استفاده کنند چرا که بسیار شیک بوده و با وجود رنگ های مختلف می تواند با رنگ مدنظرتان در دیزاین شما همخوانی داشته باشد و محیطی بسیار شیک و بی نظیری را فراهم کند.

معایب استفاده از کاناپه بادی

این کاناپه ها به دلیل اینکه بادی هستند و پی وی سی آسیب پذیر دیواره های محفظه بادی آن را تشکیل داده است می تواند در برابر وسایل و اشیاء نوک تیز آسیب پذیر باشند. با وارد شدن فشار زیاد از طریق اجسام نوک تیز ( اعم از سوزن ، چاقو ، قیچی ، سنگ ریزه و … ) سوراخ شوند.. با سوراخ شدن بدنه کاناپه بادی دیگر کل محصول به مشکل می خورد و دیگر نمی توان آن را راه اندازی کرد. از دیگر اتفاقاتی که ممکن است به بدنه این محصولات آسیبی وارد شود، وسایل گرمایشی و پر حرارت مانند آتش یا بخاری نیز می تواند به بدنه کاناپه های بادی آسیب برساند. چرا که این جنس خاصیتی مانند پلاستیک دارد و ممکن است با بالا رفتن بیش از حد دما، بدنه آب شده و آسیب ببیند که دیگر خسارت وارده به بدنه جبران ناپذیر خواهد بود. یکی دیگر از اتفاقاتی که ممکن است به بدنه آسیب برساند این است که وزن بسیار زیادی بر روی کاناپه قرار بگیرد، هر کاناپه بادی دارای تحمل وزن خاصی می باشد که در مشخصات آن ها زده شده که چه رنج سنی می تواند از آن استفاده کند. پس بایستی در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید و کاناپه ای را خریداری کنید که وزن مد نظرتان را تحمل کند. چرا که تحمل وزن این محصولات گوناگون است.

انواع کاناپه بادی

کاناپه بادی یک نفره: مناسب برای یک فرد بزرگسال یا یک کودک می باشد.
کاناپه بادی دو نفره: دو نفر همزمان و در کنار هم می توانند از آن استفاده کنند و اگر فقط خودتان باشید می توانید روی آن دراز کشیده و به کارهایی مانند مطالعه و تماشای تلویزیون مشغول شوید.
کاناپه بادی چند نفره: معمولا این مدل به صورت یک اِل انگلیسی (L) بوده و بیش از دو نفر روی نشیمنگاه آن جا می شوند.
کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو: تکه نشیمنگاه این مدل از روی هم قرار گرفتن دو یا سه تکه مجزا شکل می گردد و با باز کردن تای لایه های متصل کننده آن ها نشیمنگاه بصورت یک تشک بادی در خواهد آمد. این مدل برای افرادی که از کمبود جا در اتاقشان رنج می برند بسیار کاربردی بوده هم چنین در مسافرت می توانید از آن هم برای نشستن و هم خوابیدن استفاده کنید.
کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو: تخت خواب این مدل نیز مانند مدل قبلی شکل می گیرد و ممکن است تعداد تکه های آن تنها دو عدد باشد. اندازه این تکه ها طبیعتا به علت دو نفره بودن محصول بزرگ تر از مدل قبلی است.
کاناپه بادی چند کاره: نیمکت بادی، تشک بادی، کاناپه بادی، تشک بادی شیبدار و پشتی بادی حالت های مختلف این وسیله هستند در واقع یک محصول بسیار کاربردی و مفید و به ویژه اقتصادی می باشد هم چنین در سفرها و کمپ ها به چند حالت مختلف می تواند راحتی و آرامش شما را موقع استراحت فراهم کند.
کاناپه بادی کودک: مدل های کودکانه در ابعادی کوچک تر طراحی شده اند و طرح های شاد و بچه گانه نیز در بدنه آن ها بکار رفته است. می توانید با این وسیله از بوجود آمدن مشکلات ستون فقرات و بد فرمی بدن کودک خود در اثر استفاده از سطوح نامناسب برای نشستن جلوگیری کنید.

نکات مهم هنگام خرید کاناپه بادی

قیمت: برای خرید هر وسیله‌ای قیمت در اولویت اول شما قرار دارد. در واقع شما با توجه به میزان بودجه خود کاناپه خریداری می کنید. بهتر است میزان بودجه برای خرید کاناپه را مشخص کنید. زمانی که بودجه لازم برای خرید مشخص شود خود به خود خیلی از مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می شوند.
نوع: همان طور که قبلا هم اشاره شد، کاناپه بادی انواع مختلفی دارد. کاناپه معمولی، کاناپه تخت شو و کاناپه چند کاره که در قسمت قبل هر کدام به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار گرفت. شما می توانید با توجه به توضیحاتی که در قبل داده شد کاناپه مورد نظر خود را خریداری نمایید.
جنس: کاناپه‌ بادی ها با توجه به قیمتی که دارند از مواد مختلفی ساخته می شوند. اگر بخواهیم بهترین جنس کاناپه را به شما معرفی کنیم کاناپه ای با جنس پی وی سی مقاوم با روکش ضد تعریق و حساسیت است.
آپشن ها: برخی از این کاناپه ها دارای یک پمپ باد الکترونیکی هستند که به وسیله آن می توانید به راحتی آن را باد کنید. برخی از آن‌ها نیز سطحی مواج دارند که با پارچه سطح آن پوشیده شده است، این قسمت های مواج باعث عبور هوا از بین بدن شما و کاناپه می شود و از عرق کردن شما جلوگیری می کند.
ظرفیت: به ظرفیت کاناپه هم توجه کنید، همان طور که گفته شد کاناپه بادی انواع مختلفی دارد از تک نفره گرفته تا دو و چند نفره شما با توجه به نیاز خود می توانید ظرفیت دلخواه خود را انتخاب کنید.
تحمل وزن: کاناپه ها هر کدام یک آستانه تحمل وزن دارند یعنی تنها قادر به تحمل وزنی خاص هستند. همیشه با توجه به وزن خود کاناپه مورد نظر را خریداری کنید. این کار باعث افزایش طول عمر کاناپه می شود.
رنگ و طرح: به رنگ و طرح کاناپه هم توجه کنید. شاید از نگاه اول زیاد مهم نباشد، اما ممکن است رنگ مورد نظر شما را آن برند نداشته باشد. یا طرح مورد علاقه شما با رنگ مورد علاقه شما هم خوانی نداشته باشد. زیبایی محصول هم نقش مهمی در انتخاب شما دارد.
بهترین مارک کاناپه بادی: در واقع کاناپه‌هایی که از جنس پی وی سی مرغوب با روکش مخمل ضد عرق ساخته می شوند. جزو بهترین کاناپه بادی های موجود بازار هستند. شاید اگر نامی از یک برند خاص ببریم تبلیغات باشد، اما به دور از انصاف است که اسمی از کاناپه بادی اینتکس برده نشود. intex یک شرکت معتبر در زمینه تولید لوازم بادی در ایران است. به دلیل اینکه نمایندگی اینتکس در ایران در شهر اصفهان قرار دارد به آن کاناپه بادی اصفهان هم گفته می شود. برند دیگر بست وی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. پس می توان با خیال راحت برند بست وی را هم خریداری کرد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کاناپه بادی

نحوه نگهداری از کاناپه بادی

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کاناپه بادی گفته شد، می توانید کاناپه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاناپه بادی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منقل زغالی6تیکه (S.P.G)یک منقل با طراحی مدرن و به روز میباشد ورق به کار رفته در آن از نوع گالوانیزه و ضد زنگ می باشد.ضخامت ورق این منقل1.15میلیمتر میباشد و وزن آن حدود 4.5 کیلو میباشد .کیف این منقل از پارچه برزتی ضخیم و بسیار مقاوم می باشد.طراحی منحصر به فرد این منقل علاوه بر زیبایی کار گردش هوای داخل منقل را تظمین نموده است .این محصول به خاطر طراحی خاص آن بسیار کم جا و حمل ونقل آن بسیار راحت می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف اجاق گاز Trangia 27 کوچک ساخته شده از فوم EVA. یک کیس کاربردی و محکم که از اجاق گاز شما در برابر خط و خش محافظت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ باد سفری Flextail Gear مدل Tiny pump X ، یک پمپ باد کوچک با قابلیت دمندگی و مکش هوا به همراه یک چراغ کمپ پر نور است که در سفر های طبیعت گردی برای استفاده های مختلف مانند پر کردن تشک و بالش های بادی ، انواع تجهیزات بادی استخر و همچنین کیسه های وکیوم لباس است. در قسمت پایین این پمپ باد یک چراغ کمپ با سه حالت نوردهی مختلف تعبیه شده که برای استفاده در چادر بسیار مناسب است. درگاه شارژ این دستگاه از نوع USB تایپ C است. در بسته بندی این پمپ باد ، 6 نازل برای استفاده های مختلف به همراه یک کیف نگهدارنده و یک کابل USB برای شارژ قرار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش کوله‌پشتی بادی Eros نحوه خواب هزاران نفر را در کوله پشتی یا هنگام سفر تغییر داده است. لوکس، سبک و جمع و جور، دارای یک بافت بیرونی پلی استر 50 بعدی برس خورده فوق العاده نرم و یک مثانه هوای TPU بی صدا و منحنی برای پشتیبانی و راحتی است. تورم، تنظیم و کاهش تورم چند ثانیه طول می کشد، به لطف مینی شیر چند کاره ما که در حال ثبت اختراع است. به علاوه، با استفاده از سیستم منحصربفرد Pillow Lock، بالش را روی تشک خواب خود محکم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چه پیاده‌ روی در اعماق جنگل، چه موج ‌سواری یا استراحت در کنار استخر، همیشه با دوش فضای باز قابل حمل تمیز می‌مانیم. این دستگاه با حمل آسان و قابل شارژ، کوچک و سبک، آب را از سطل، سینک یا ظروف مشابه می‌گیرد و آن را پس از فیلتراسیون به جریانی ملایم، ثابت و شبیه دوش تبدیل می‌کند که برای همه چیز از حمام شخصی گرفته تا آبیاری گل‌ها یا شستشوی حیوانات خانگی مناسب است. هنگام شستن نوزادان یا کودکان نوپا، والدین می توانند براحتی از دستگاه استفاده کنند. در عین حال، کمپرهای ماجراجو به لطف ویژگی فیلتراسیون داخلی فعال دوش، مشکلات آب جهت شستشو را حل می‌کنند. حالا سردوشی همه کاره و استثنایی در اختیار دارید که با متریال گرید بالا ساخته شده و نیازی به اتصال همزمان به باتری یا منبع تغذیه ندارد زیرا قابل شارژ است و با هربار شارژ کامل، 60 دقیقه بی وقفه کار می‌کند!

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مشعل امداد و نجات pchl یک وسیله بسیار کاربردی جهت روشن نمودن فضا و یا اعلام هشدار و علامت در شرایط اضطراری میباشد ، این مشعل در فعالیت های کمپ و کوهنوردی و عملیات امداد و نجات مورد استفاده قرار گرفته و حتی یک وسیله کاربردی جهت نگهداری در خودرو نیز می باشد.مشعل امداد و نجات pchl به مدت ۲۵ دقیقه به صورت پیوسته با قدرت نوری بالا قابل استفاده بوده و در محیط های مسطح و هموار توانایی روشنایی تا ۳ کیلومتر را دارا میباشد. از این مشعل میتوان هم به صورت خوابیده (جهت سطوح سفت مانند آسفالت) و هم به صورت فرو رفته داخل زمین (در زمین های خاکی نرم) استفاده نمود. از ویژگی های حائظ اهمیت در مشعل امداد و نجات pchl مقاوم بودن در برابر رطوبت بوده و میتوان در شرایط بارانی و برفی و در مناطق کوهستانی به راحتی از این وسیله استفاده کرد. مشعل امداد و نجات pchl از وزن سبک در حدود ۲۰۷ گرم و ابعاد کوچک ( ۲۹×۲٫۴ سانتیمتر ) بهره برده است این ویژگی سبب راحتی در حمل و نقل شده و فضای بسیار کمی را داخل انواع کوله پشتی کوهنوردی و مسافرتی اشغال مینماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ باد یک وسیله کار آمد برای کسانی که اهل سفر هستند و همین طور افرادی که می خواهند وسایل باری خود را با کمترین زمان باد کنند بسیار مناسب است. در واقع اینطور می توان گفت که پمپ باد خانگی یکی از مهمترین و پرکاربردترین تجهیزاتی است که امروزه در منازل مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ویژگی های پمپ باد کیکا می توان به مواردی همچون کم صدا بودن قابلیت حمل آسان با وزن کم آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پانچو نیچرهایک مدل C036 Color Matching Fashion Raincoat، برای محافظت از کوهنوردان و طبیعتگردان و همچنین کوله هایشان در برابر بارش باران و برف کاربرد دارد. این پانچوی زیبای دو رنگ از پلی استر تهیه شده و دارای کلاه می باشد. جیب بزرگی که در جلوی پانچو دوخته شده این امکان را برای شما فراهم می کند که لوازم و اکسسوری های پر استفاده خود را درون آن قرار دهید و در حین بارش برف و باران مجبور نباشید کوله را باز کنید. میزان مقاومت پانچو به آب PU 2000mm می باشد و تمامی درزهای پانچو درزگیری شده اند. مزیت دیگر این پانچو، امکان استفاده از آن به عنوان زیرانداز می باشد. از آنجا که متریال به کار رفته در پانچو مقاومت خوبی به آب و رطوبت دارد، به عنوان زیرانداز می تواند از سرایت رطوبت زمین جلوگیری کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی کووآ مدل Handy Sun، با قدرت گرمایشی نسبتا خوب و مصرف کم، مناسب فصل های سرد بوده و برای محیط های باز، کمپینگ، سفرهای آفرودی و ... پر کاربرد می باشد. این بخاری به دلیل وزن کم و قابلیت حمل آسان جزء تجهیزات عالی در کوهنوردی نیز به حساب آمده تا یک روز لذت بخش را تجربه کنید. با اتصال کردن آن به یک کپسول 230 یا 450 گرمی، می توان از این کپسول به عنوان پایه استفاده کرد و آن را روی میز و یا هر مکان دیگری قرار داد. با داشتن یک حفاظ آهنی جلوی بخاری، پوست شما را در برابر سوختگی محافظت می کند. این محصول دارای سیستم جرقه زن با سنسور پیزوالکتریک بوده تا بدون نیاز به وسیله دیگری فقط با یک فشار به راحتی آن را روشن کنید. با اتصال این بخاری به کپسول گاز پیچی بوتان، به میزان 60 گرم در ساعت مصرف سوخت خواهد داشت. انتهای دسته بخاری، پیچی وجود دارد که برای تنظیم میزان مصرف گاز و گرمایش تعبیه شده است. بخاری Handy Sun دارای یک کیف مخصوص برای حمل و نقل راحت تر محصول بوده و همچنین از آسیب رسیدن به بخاری جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوش کمپینگ نیچرهایک از PVC ساخته شده و سر دوش آن از جنس ABS می باشد. این وسیله روی هم رفته 980 گرم وزن دارد و تا 11 لیتر گنجایش آب دارد. شلنگ این دوش 2 متر طول دارد. از این وسیله می توان برای دوش گرفتن در طبیعت و شستن اتومبیل استفاده کرد. با فشردن پا بر روی پمپ پایی، آب جریان پیدا می کند. کلاهک بزرگ آن سبب می شود بتوان به راحتی آن را پر از آب کرد. در پایین مخزن دریچه ای تعبیه شده تا باقی مانده آب از آنجا تخلیه شود. ابعاد مخزن در حالت بسته 24×10 سانتی متر و در حالت باز شده 20×46 سانتی متر می باشد. ویژگی های دوش کمپینگ نیچرهایک تهیه شده از PVC و ABS است. دارای شلنگ دو متری میباشد 11 لیتر گنجایش میباشد کم مصرف میباشد آبکشی راحت و ساده میباشد پمپ PVC میباشد بندهای امنیتی برای جلوگیری از باز شدن مخزن در حین استفاده میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاهی در یک سفر احساس میکنید یک نوشیدنی سرد ضمن بهبود شرایط رانندگی شما چقدر می تواند لذت بخش باشد. اما حفظ دمای خنک نوشیدنی یا گرمای غذایی که قرار است چند ساعت بعد میل نمایید در حین سفر کار سختی است. یخچال سرد و گرم خودرو جی پاس مدل GRF63043 می تواند این امکان را برای شما فراهم آورد تا 6 بطری 330 میلی لیتری یا 4 بطری 440 میلی لیتری یا معادل 4 لیتر را غذا یا نوشیدینی را تا دمای 15 درجه زیر دمای محیط خنک نگه دارید یا تا 60 درجه بالای دمای محیط گرم کنید. یخچال سرد و گرم خودرو جی پاس مدل GRF63043 بسیار بی صدا و قابل حمل آسان بوده و ضمن اینکه با فندکی کلیه خودرو ها ساز گار است با برق شهری نیز کار میکند و می توان آنرا در سفر به داخل اتاق و اقامتگاه نیز منتقل کرده و استفاده کرد. توان سرمایش این محصول 48 وات و گرمایش آن 40 وات توان دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بخاری گازسوز با کپسول های گاز مایع قابل استفاده است که در واقع یک هیتر مناسب و قابل حمل برای مسافرت می باشد و به راحتی می توانید به یک مخزن گاز متصل کرده و از گرمای قدرتمند و مطبوع آن در هوای سرد لذت ببرید.این محصول از جنس فولاد ضد زنگ و آلیاژ آلومینیوم و مس ساخته شده است و از وزن و ابعاد مناسبی برای حمل و نقل راحت برخوردار است که تنها 300 گرم وزن دارد که این وزن اندک واقعا جای شگفتی دارد. برای حمل و نقل و نگه داری این بخاری سفری دارای یک کیف حملِ است که هم حمل راحتی را به ارمغان می آورد و هم از هیتر محافظت می کند. از طرفی به دلیل اینکه این بخاری مجهز به فندک پیزو می باشد به سرعت روشن می شود و با وجود شیر اطمینان ،قابلیت تنظیم جریان گاز و کنترل قدرت گرمایش را دارد. همچنین قابل ذکر است که تنها 60 گرم در ساعت مصرف سوخت دارد و بسیار مقرون به صرفه می باشد. همراه بردن لوازم گرمایشی در سفرهای کوهستانی می تواند بسیار مهم وضروری باشد. از طرفی سبک و قابل حمل بودن لوازم سفر بسیار مهم است. اجاق گرمایشی با طراحی تجهیزات مسافرتی با کیفیت و قابل حمل ،سفرهای ماجراجویانه کوهنوردان را لذت بخش تر کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی یخچال رومیزی Baseus ACXBW Igloo Mini Fridge 6L 220V : کمپانی بیسوس این محصول را با دو نوع مختلف استاندارد دو شاخه تولید کرده است. بدین ترتیب که کد ACXBW-A02 (رنگ سفید) و ACXBW-A04 (رنگ صورتی) برای دو شاخه ایرانی و کدهای ACXBW-02 (رنگ سفید) و ACXBW-04 (رنگ صورتی) برای دوشاخه چینی به کار می‌روند. این محصول بیسوس یک یخچال بسیار کار آمد است که نقش گرمکن را هم بازی می‌کند. بهترین استفاده از مینی یخچال و گرم کن بیسوس Baseus Igloo Mini Fridge ACXBW در محیط یا اتاق کار است. وقتی که مشغول کارتان هستید رفتن به آشپزخانه و گرم کردن غذا خیلی می‌تواند وقت گیر باشد. یا مثلا به جای اینکه هر بار بروید و از یخچال آب بردارید می‌توانید از این سرد کن کوچک در اتاق کارتان استفاده کنید. به کمک این دستگاه شما هم می‌توانید نهارتان را گرم کنید و هم نوشیدنی‌تان را خنک نگه‌دارید. هم سرد کن و هم گرمکن : مینی یخچال و گرم کن Baseus ACXBW دو عملکرد کاملا متفاوت دارد. بخش گرمکن برای گرم نگه‌داشتن بعضی از مواد غذایی تا دمای 65 درجه سانتی گراد مناسب است. در واقع شما می‌توانید پاکت شیر، ظرف غذا و کاسه سوپ پیش‌غذایتان را داخل این گرمکن قرار دهید و برای نهار میل کنید. شما می‌توانید برای 1 ساعت از گرمکن این دستگاه استفاده کنید. سردکن این یخچال هم در دمای متعادل بیرونی (25 درجه سانتی گراد) می‌تواند مواد غذایی را بین 10 تا 15 درجه سانتی گراد خنک کند. پس با خیال راحت بستنی، میوه‌های تازه و خوراکی‌هایتان را داخل یخچال بگذارید تا در زمان مناسب بروید سر وقتش. در این یخچال از سیستم سرمایشی نیمه رسانا و فناوری میکروکنترلر دما استفاده شده تا از یخ زدن مواد غذایی جلوگیری شود. شما می‌توانید برای 1.5 ساعت از سرد کن این دستگاه استفاده کنید. همانطور که گفتیم قابلیت سرد و گرم کردن این یخچال تا حدودی وابسته به دمای بیرون است. بنابراین پیشنهاد می‌شود برای کارایی بهتر دمای بیرون همواره در بازه 0 تا 40 درجه و رطوبت هم بین 10 تا 80 درصد باشد. سایر مشخصات فنی : توان این دستگاه برای گرم کردن 38W و برای سرد کردن 45W است. این بدین معنیست که در هر 24 ساعت چیزی کمتر از 1kWh انرژی مصرف می‌شود که به صرفه است. منبع تغذیه این محصول برق شهری می باشد. در داخل بسته بندی یک کابل برق و یک پد سیلیکونی هم موجود است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری سفری مدل YC-808B در ابعاد و وزن بسیار مناسبی عرضه شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا با همراه داشتن آن همیشه لذت گرم بودن در فضای داخلی چادر را تجربه کنید و از خوردن غذای داغ حتی در هوای بسیار سرد لذت ببرید.عملکرد این محصول بخاری قابل حمل است که می توان از آن به عنوان اجاق کوهنوردی هم استفاده کرد و خرید بخاری مسافرتی می تواند دو مزیت برایتان داشته باشد. یک لیتر آب را در ده دقیقه با قدرت 1.3 وات به جوش می آورد.طراحی این محصول به گونه ای است که به صورت چرخشی گرما را به صورت جهت دار پخش می کند. به دلیل شیب طراحی شده در قسمت درپوش می توانید جهت و زاویه آن برای پخش گرما تنظیم کنید.برای داشتن غذا یا چای گرم هم می‌توانید از بخاری سفری استفاده کنید. با تهیه‌کردن یک کپسول قابل ‌حمل از گاز بوتان به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.کوهنوردان و علاقه‌مندان به طبیعتگردی به دلیل شرایط خاصی که هنگام فعالیت تجربه می‌کنند نیاز به استفاده از ابزاری در حجم و اندازه کوچک و سبک، اما بادوام و مستحکم دارند.قسمت گرمایش آن دارای صفحه سرامیکی هست که بر روی آن صفحه گرد (سبد) قلزی نصب می شود که می توانید بر روی آن ظرف غذا برای پختن ، داغ نمودن نان تست یا کتری آب سفری را برای بجوش آمدن آب بگذارید.نحوه استفاده از این بخاری سفری: ابتدا کپسول را داخل محفظه گذاشته سپس ضامن کشویی را به پائین می کشید و سپس با کشیدن یک اهرم در کنار شعله که باعث می شود گردش هوا سریعتر و احتراق را قوی تر کند و همزمان چرخش ولوم یا دستگیره تنظیم شعله ، فندک عمل می کند و می توانید پس از روشن شدن با همبن ولوم، میزان شعله یا حرارت را تنظیم کنید. با نصب یک کپسول 200 گرمی در داخل آن بستگی به تنظیم میزان حرارت امکان استفاده 2 الی 3 ساعت را دارد.xتوجه : این بخاری مثل سایر بخاری ها تولید گاز منوکسید می نماید اما به نسبت مصرف، کمتر این گاز را تولید می کند لذا به هیچ وجه در محیط کاملا بسته نباید از آن استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در هنگام مسافرتهای درون شهری یا برون شهری ، کمپینگ ، آفرود ، سفر به کویر و... یکی از دغدغه های مهم افراد استفاده از توالت یا توالت فرنگی پرتابل مسافرتی می باشد که در اکثر مواقع هم در دسترس نیست.نیاز به سرویس بهداشتی در خانواده هایی که همراه خود سالمند، کودک، معلول و یا خانم باردار دارند بیشتر احساس می شود و در دسترس بودن توالت فرنگی امری بدیهی است. افراد دیابتی، معلول و سالمندانی که دارای تکرر ادرار یا بی اختیاری ادرار هستند در هنگام مسافرت بیشتر از افراد دیگر به توالت تاشو احتیاج خواهند داشت. همچنین به همراه داشتن توالت پرتابل مسافرتی می تواند نیاز افرادی که به دلیل مشغله های مختلف مجبورند به مسافرتهای زیادی بروند مانند بسیاری از رانندگان اتوبوس، کامیون، تاکسی و ماشین های سواری را برطرف سازد. از دیگر مواردی که می شود از این توالت همراه کمپینگ استفاده شود افراد سالمند، معلول، کم توان و بیمارانی هستند که به دلیل بیماری یا شرایط فیزیکی خاصی که دارند توانایی رفتن به سرویس بهداشتی را ندارند، میتوانند از این توالت در کنار تخت خود استفاده کنند. توالت قابل حمل وسیله ای ایده آل برای سفرهای کمپینگ و آفرود است. بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم و آنتی باکتریال ساخته شده است.توالت تاشو بسیار کوچک و جمع و جور است و تنها 1 کیلوگرم وزن دارد که در حالت جمع شده می توانید در هر کجا آن را همراه خود داشته باشید.تحمل وزن توالت همراه تاشو کمپینگ 150 کیلوگرم است و با خیال راحت تمامی افراد با این وزن می توانند از آن استفاده کنند.به همراه توالت کمپینگ پلاستیک نیز ارائه می شود که پس از استفاده می بایست آن را دور بیندازید.شستشوی توالت سفری بسیار راحت است و سریع خشک می شود.توالت همراه تاشو دارای یک عدد کیف برای حمل است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تشک بادی که بسیار مورد توجه طبیعت گردان قرار گرفته است محصولی بسیار کاربردی با طراحی شش ضلعی مناسب جهت استفاده درکمپینگ، سفر, کوهپیمایی, طبیعت گردی, چادر, آفرود, ساحل دریا, کویر و ... می باشد که راحتی و آسایش فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد . این تشک دارای بالش و با ساختاری از جنس TPU ، دارای مقاومت بسیار زیاد در برابر نفوذ آب، سایش و فشار می باشد و همچنین تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می کند . از ویژگی های منحصر به فرد این تشک عدم نیاز به پمپ باد و تلمبه می باشد و به وسیله ی فشار پا باد میشود . در کناره های تشک دکمه هایی تعبیه شده است که به وسیله آنها میتوان تشک ها را به هم متصل نمود .طراحی شش ضلعی این تشک باعث میشود تا هوا به صورت یکسان در داخل تشک پخش شود و هنگام غلت زدن یا نشستن دچار فرورفتگی یا بیرون زدگی نشود . این محصول دارای یک کیف بوده که پس از تخلیه باد در حجم کوچکی جمع شده و در داخل آن قرار می گیرد که علاوه بر بسته بندی و حمل آسان آن سبب محافظت از تشک نیز می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صفحه گرد این میز تحریر به خانه، اتاق یا کافه شما جلوه زیبا و خاصی می دهد. و با توجه به تاشو بودن آن می توان به وقت عدم نیاز در کمتر از 10 ثانیه جمع و پهن شود. و بسیار نرم و راحت و پر کاربرد می باشد. قطر صفحه میز 80 سانتیمتر می باشد. این میز تحریر، تاشو و با قابلیت تنظیم ارتفاع از 73 تا 76 سانتیمتر در دو ارتفاع می باشد.این میز به همراه یک صندلی تاشو است و آن را می توان به عنوان میز تحریر و میز غذاخوری یک نفره یا دو نفره، میزخاطره و پذیرایی، مهمانی، میز مسافرتی و کمپینگ و مطالعه مورد استفاده قرار داد. پایه این میز و صندلی از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست و تا 100 کیلو گرم و کمی بالاتر وزن تحمل می کند. طراحی پایه ی این میز بسیار خاص و مخصوص برند میزیمو می باشد و سطح کاملا صافی را در 2 ارتفاع ارائه می دهد. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد. ویژگی این محصول کم جا بودن و تاشدن در هنگام عدم نیاز است. موارد استفاده این میز، میز خاطره، پذیرایی، مطالعه، کامپیوتر و لپ تاپ، کار، خیاطی، اتو، کار آشپزخانه، طراحی و نقاشی، میز مدرسه، غذاخوری یک نفره و دو نفره می باشد. صفحه این میز ملامینه و ضد خش می باشد. نوار لبه این میز از جنس پی وی سی و بسیار محکم و مقاوم است. صندلی در کفی و پشتی دارای ابر داخلی به ضخامت یک سانتیمتر می باشد که به آن نرمی و راحتی مطلوبی میدهد. و روکش صندلی ها از چرم مصنوعی ساخته شده است. این محصول با برند میزیمو و مستقیما توسط تولید کننده ارائه و به فروش می رسد. فروش کالاهای متفرقه و بدون نام تجاری میزیمو ممنوع می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از اصلی ترین و بیشترین کاربرد بیسیم‌ها برای کوهنوردان، گروه‌های طبیعت گردی، تور‌های مسافرتی و گروه‌های آفرود و به طور کلی برای مناطقی که تلفن همراه در آنجا سرویس ندارد، است. عدم پوشش تلفن همراه و میزان بالای نگهداری شارژ باتری همچنین برد مناسب مسافتی، مقاومت بالا در شرایط بد آب و هوایی و … باعث شده تا بیسیم به یکی از اصلی ترین وسایل طبیعت گردی تبدیل گردد. بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل MC555 یک نمونه از بیسیم‌های موجود در بازار است که برای کاربردهای اینچنین طراحی شده است. این کالا در ابعاد به ترتیب طول، عرض و ارتفاع 3 × 6 × 20 سانتی‌متر تولید و وزنی در حدود 150 گرم دارد. این ابعاد متناسب و وزن سبک این امکان را می‌دهد تا به راحتی و در هر زمانی آن را همراه خود داشته باشیم. از مزیت‌های این کالا داشتن باتری با قابلیت جدا شدن است. همچنین قابلیت شارژ باتری توسط کابل Mini USB یکی از مزایای ویژه این محصول می باشد. در بسته‌بندی این کالا کلیپس برای اتصال به کوله یا کمربند، استند شارژ و دفترچه راهنما وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه میز و صندلی مدل TAYSIZ 01 با طراحی ویژه و منحصر به فرد تولید شده است. اسکلت صندلی ها از لوله های فلزی باکیفیت ساخته شده و صندلی نرم و راحت و میز تاشو و کاملا کم جا از خصوصیات بارز این مجموعه می باشد .صندلی و میز به راحتی جمع می شود و در یک دست می توان همه آن ها را بصورت یک جا حمل کرد .رنگ صندلی ها در طرح های متنوع و موجود با عنوان چند رنگ عرضه شده و می تواند متفاوت از هم باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول پیش رو مجموعه 3 عددی از سه پایه تاشو به طول 70 سانتی متر در حالت بسته و 120 سانتی متر در حالت باز به همراه صفحه گریل چدنی با قطر 40‌ سانتی‌متر و 1 عدد ساج بزرگ به قطر 45 سانتی متر روکش گیاهی نچسب فوق‌العاده باکیفیت سیزن که برخلاف مدل‌های مشابه از جنس استیل نیست و به خاطر سیزن استفاده شده، فاقد هرگونه ضرر برای سلامتی می‌باشد و حتی مقداری آهن نیز وارد بدن می‌کند. با 3 عدد زنجیر قابل تنظیمی که داخل این استند وجود دارد، به سه قسمت سوراخ های صفحه گریل متصل و با یک قلاب به قسمت بالای استند وصل میشود. ضمنا برای سهولت حمل برای این محصول کاور طراحی شده است.

استند و ساج سفری کد 001

همان‌طور که می‌دانید، امروزه وسایلی طراحی و تولید می‌شوند که هرکدام به نوعی می‌توانند مفید واقع شوند. در رابطه با سفر و یا کمپینگ، استندها می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند. محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، استند و ساج سفری کد 001 است. این محصول همان‌طور که از نامش پیداست مناسب برای سفر بوده و با استفاده از آن می‌توانید سفر لذت بخشی را تجربه کنید. این محصول دارای ابعاد 104 × 64 × 69 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 4100 گرم دارد. در ساخت این محصول از فلز مقاوم و چدن با روکش تفلون گیاهی سیزن استفاده شده تا بتواند مقاومت و فواید بسیاری را داشته باشد. این محصول متشکل از استند سه پایه، زنجیر، ساج و توری گیریل بوده که با توجه به طراحی که دارد می‌توانید از توری گریل برای کباب کردن و از ساج برای درست کردن غذای مورد نظر خود استفاده کنید. دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی و ساخت:   از مهم‌ترین ویژگی این محصول می‌توان جنس ساج و توری گریل آن که از چدن است را نام برد. همان‌طور که می‌دانید، ظروف چدنی می‌توانند مشکل کمبود آهن را حل کنند. همچنین از روکش تفلون گیاهی سیزن در ساج و توری گریل این محصول استفاده شده است. قسمت وسط این ظروف دارای دمای بیشتری است. مواد غذایی ابتدا در وسط قرار گرفته سپس، به قسمت شیب‌دار وارد می‌شوند؛ همین امر سبب شده تا مغز پخت شوند. ناگفته نماند که ذات ظروف تفلون گیاهی چرب بوده و وشما نیز پس از شستشو باید آن را با دستمال کاغذی، پشت و روی ان را چرب کنید تا طول عمر ساج و توری گریل شما افزایش یابد.همان‌طور که می‌‍دانید جنس هر محصول با طول عمر آن رابطه‌ی مستقیمی دارد. لذا در انتخاب یک محصول باید به جنس آن دقت فراوانی داشته باشید. این محصول به گونه‌ای طراحی شد است که ارتفاعی حدود 104 سانتی‌متر داشته و پایه‌های آن به گونه‌ای قرار می‌گیرند که فضای کافی برای ایجاد آتش وجود داشته باشد. با استفاده از این محصول، در واقع با یک تیر می‌توانید چندین نشان بزنید؛ چرا که با استفاده از توری گریل آن قادر به کباب کردن گوشت و... هستید. هم‌چنین ساجی برای آن طراحی کرده‌اند که به نوعی از آن می‌توانید به عنوان ظرف برای پختن غذاهای خود بر روی آتش استفاده کرده و غذای آتشی تهیه کنید. هم‌چنین می‌توانید کتری را به یکی از زنجیرها متصل کرده و چای آتیشی درست کنید. این محصول در قسمت ساج خود، دارای دو عدد دستگیره چوبی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید. زنجیرهای آن به گونه‌ای است که می‌توانید ارتفاع آن را به دلخواه خود تنظیم کرده و ساج و یا گریل را به آن وصل کنید. دستگیره‌های ساج به صورت پیچ مونتاژ شده و می‌توانید آن را از ساج جدا کنید. همچنین این محصول دارای کیف و انبر بوده و با استفاده از کیف به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید.

نتیجه‌گیری:   محصول فوق با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، عواملی هم‌چون جنس مناسب و استفاده شده از چدن با روکش تفلون گیاهی، مناسب سفر و کمپینگ و ... قابلیت پختن و کباب کردن غذا و امکان آویزان کردن کتری، دارای کیف قابل حمل، انبر برای گریل و ... همه و همه سبب شده تا به نوعی بتواند انتخاب مناسبی برای سفرهای شما باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از این محصول در سفرهای خود استفاده کرده و سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن چند کاور مناسب برای نگهداری و حمل وسایل گوناگون در طول سفر می‌تواند به منظم نگه‌داشتن فضای داخل چمدان، کیف، ساک سفری و... کمک بسزایی کند. کیت سفری مدل «3940910» یکی از محصولات متنوع برند «دلسی» بوده و برای این منظور طراحی شده است. این کیت شامل دو عدد کاور نسبتا بزرگ، یک کاور کوچک، دو عدد گوش‌گیر اسفنجی و یک عدد چشم بند است. از کاورهایی که اندازه‌ی بزرگ‌تری دارند می‌توان برای نگهداری از کیف و کفش بهره برد. کاور کوچکتر که ابعادی معادل 9.5 × 11.5 سانتی‌متر دارد نیز برای وسایل الکترونیکی و اشیای کوچک مانند هندزفری، سیم شارژر و... قابل‌استفاده است. برای خوابیدن در هواپیما یا قطار و احساس آرامش بیشتر در طول سفر از گوش‌گیرهای اسفنجی این کیت بهره ببرید. علاوه بر گوش‌گیر، یک چشم‌بند نیز همراه با این کیت سفری عرضه می‌شود تا با قرار دادنش روی چشم‌ها، راحت‌تر بخوابید. ناگفته نماند که این چشم‌بند دارای لایه داخلی نرم است تا موجب ناراحتی چشم‌ها نشود.

کیت سفری دلسی مدل 3940910

      این محصول همان‌طور که از نامش هم مشخص است برای استفاده در زمان سفر تولید شده است. به دلیل همین مسئله سعی شده تا وسایل ضروری برای داشتن تمام وسایل مورد نیاز هر کسی در این مجموعه گنجانده شود که شامل کاور کیف، کاور کفش، کاور لوازم الکترونیکی و اشیا کوچک، گوشگیر و چشم بند است.

      تمامی وسایل این کیت سفری به خوبی در داخل یک کیف یا ساک جای می‌گیرد. این موضوع کمک می‌کند تا بتوان به سادگی و بدون دردسر کل مجموعه را با خود همراه کرده و در زمان سفر استفاده کرد. شما با همراه داشتن مجموعه کیت سفری دلسی مدل 3940910 در سفر به‌راحتی به تمام وسایل شخصی خود دسترسی دارید.

      کوچک‌ترین وسیله این کیت سفری چشم‌بند آن است. این چشم‌بند ساختاری مناسب دارد و به خوبی می‌تواند از رسیدن نور به چشم‌ها جلوگیری کند تا بتوان خواب بهتری را تجربه کرد. طراحی آستر این چشم بند به شکلی نرم است و با قرار گرفتن روی چشم احساسی راحت برای شما ایجاد می‌شود که این مسئله موجب می‌شود شما سریع‌تر بخوابید.

      لوازم الکترونیکی به‌دلیل داشتن سیم ممکن است برای شما همیشه دردسر ساز باشند. به‌این صورت که شما با قرار دادن شارژر یا هندز فری و... خود داخل کیف ممکن است با گره خوردن سیم یا گیر کردن به وسایل دیگر مواجه شوید حتی آن‌ها را به‌سختی پیدا می‌کنید یا ممکن است با کشیدن و بیرون آوردن سیم‌ها باعث قطعی و پارگی آن‌ها شوید. کیت سفری دلسی با داشتن یک کاور این مشکل را حل کرده است و خیال شما را از بابت لوازم الکترونیکی و اشیا کوچک همراهتان راحت می‌کند.

نتیجه‌گیری

      کیت سفری دلسی با توجه به نیاز افرادی تولید شده که به سفر علاقه‌دارند و در عین حال دوست دارند تا در زمان سفر با خیال راحت به‌تمام وسایل خود دسترسی داشته باشند. این کیت حتی این امکان را به شما می‌دهد تا از گم شدن وسایل شخصی خود نیز جلوگیری کنید. اگر همیشه تمام وسایل شما در محلی مناسب و مرتب باشند هم به‌آسانی پیدا می‌شوند هم فضای زیادی در کیف شما اشغال نکرده و تمام چیزهایی که نیاز دارید را در داخل کیف به‌همراه این کیت جای می‌دهید در عین حال که خوابی راحت و دل انگیز را تجربه می‌کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی بیسوس این محصول را در دو رنگ تولید کرده است. بدین ترتیب که کد رنگ سفید ACXBW-A02 و کد رنگ صورتی ACXBW-A04 می‌باشد. این محصول بیسوس یک یخچال بسیار کار آمد است که نقش گرمکن را هم بازی می‌کند. بهترین استفاده از مینی یخچال و گرم کن بیسوس Baseus Igloo Mini Fridge ACXBW-A04 در محیط یا اتاق کار است. وقتی که مشغول کارتان هستید رفتن به آشپزخانه و گرم کردن غذا خیلی می‌تواند وقت گیر باشد. یا مثلا به جای اینکه هر بار بروید و از یخچال آب بردارید می‌توانید از این سرد کن کوچک در اتاق کارتان استفاده کنید. به کمک این دستگاه شما هم می‌توانید نهارتان را گرم کنید و هم نوشیدنی‌تان را خنک نگه‌دارید. مینی یخچال و گرم کن Baseus دو عملکرد کاملا متفاوت دارد. بخش گرمکن برای گرم نگه‌داشتن بعضی از مواد غذایی تا دمای 65 درجه سانتی گراد مناسب است. در واقع شما می‌توانید پاکت شیر، ظرف غذا و کاسه سوپ پیش‌غذایتان را داخل این گرمکن قرار دهید و برای نهار میل کنید. شما می‌توانید برای 1 ساعت از گرمکن این دستگاه استفاده کنید. سردکن این یخچال هم در دمای متعادل بیرونی (25 درجه سانتی گراد) می‌تواند مواد غذایی را بین 10 تا 15 درجه سانتی گراد خنک کند. پس با خیال راحت بستنی، میوه‌های تازه و خوراکی‌هایتان را داخل یخچال بگذارید تا در زمان مناسب بروید سر وقتش. در این یخچال از سیستم سرمایشی نیمه رسانا و فناوری میکروکنترلر دما استفاده شده تا از یخ زدن مواد غذایی جلوگیری شود. شما می‌توانید برای 1.5 ساعت از سرد کن این دستگاه استفاده کنید. همانطور که گفتیم قابلیت سرد و گرم کردن این یخچال تا حدودی وابسته به دمای بیرون است. بنابراین پیشنهاد می‌شود برای کارایی بهتر دمای بیرون همواره در بازه 0 تا 40 درجه و رطوبت هم بین 10 تا 80 درصد باشد. نگهداری از لوازم آرایشی در محیط‌های گرم سبب خراب شدن آن‌ها می‌شود. مثلا در تابستان‌ها که گرمای هوا زیاد است معمولا لوازمی مانند رژ لب، ماسک پوست و عطریات شروع به نرم شدن و خراب شدن می‌کنند. همین موضوع هم سبب می‌شود که خیلی‌ها این لوازم را داخل یخچال نگهداری کنند. از همین رو مینی یخچال بیسوس هم به دلیل کوچک و کم جا بودن گزینه مناسبی برای تبدیل شدن به یک باکس نگهداری لوازم آرایشس بهداشتی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به کمک بالش بادی اسفنجی ضد آب نیچرهایک مدل NH17A001 با بالش های کمپینگ حجیم خداحافظی کنید. وزن این بالش اسفنجی فقط حدود 250 گرم است و در یک کیسه کوچکتر از کف دست بسته بندی می شود، بنابراین این بالش تاشو را می توان به راحتی در کوله پشتی یا جیب قرار داد و حمل کرد. این بالش اسفنجی پشتیبانی ایمن و قوی برای سر یا کمر شما ایجاد می کند و به شما این امکان را می دهد که هنگام بیرون رفتن، مانند استراحت در منزل، از گردن و کمر شما پشتیبانی عالی انجام شود بدون این که مهم باشد که به پشت یا پهلو دراز بکشید. محل باد کردن یک طرفه و دو لایه منحصر به فرد باعث می شود که با فشار دستی عمل باد کردن انجام شود. لایه اول فقط برای ورود هوا است و هنگام باد کردن هوا خارج نمی شود. دریچه لایه دیگر فقط برای خروج هوا است، می تواند در چند ثانیه به طور کامل تخلیه شود. شما می توانید سفتی بالش بادی را آزادانه با فشار دست تنظیم کنید. بالش بادی اسفنجی نیچرهایک مدل NH17A001 دارای پشتی بالش متراکم از یک ماده مقاوم در برابر لغزش است تا از حرکت سر در هنگام خواب جلوگیری کند. نگران لیز خوردن بالش های کمپینگ خود برای خواب نباشید! این محصول به شما اطمینان می دهد که استراحت شبانه خوبی داشته باشید. پک این محصول دارای یک بالش هوای مسافرتی،یک عدد کیسه قابل حمل مناسب برای استفاده در فضای باز برای پیاده روی، کمپینگ، پیک نیک و سایر فعالیت های مشابه در فضای باز است. ابعاد در حالت تاشده 12x31٫5 سانتی متر می باشد. ابعاد در حالت باد شده 46x27x9٫5 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش بادی نیچرهایک مدل NH18F018-Zکوچک و انعطاف پذیر، کارکرد آسان، فضا را اشغال نمی کند، حمل آسان دارد این بالش دارای پارچه انبوه، نرم و راحت، تجربه ی راحت و نرم می باشد. لبه باند قالب گیری با فشار دما با فرکانس بالا، درز ها طوری طراحی شده اند که از نشت هوا جلوگیری میکند. جنس آن PVC+مواد ماساژوری است. اندازه آن در حالت باز 44x27cm است. ابعاد آن در حالت بسته بندی17 در 11٫5 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دربازکن مانکیز (munkees)است. وزن آن5٫4 گرم است. سایز آن 5٫1 x5 x 0٫3 سانتی متر است. جنس آن فلز است. ساخت کشور آلمان است. قابل استفاده به عنوان جاسوئیچی و درباز کن است. دارای حلقه کلید است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قفل رمزدار نیچرهایک مدل Three Digit Wide Mini Password Lock، قفل کوچک و سبکی است که برای جلوگیری از سرقت لوازم و آیتم های ارزشمند در برنامه های کمپینگ، هایکینگ، پیک نیک و غیره طراحی شده است. بدنه قفل از آلیاژ روی و قلاب آن از فولاد ساخته شده و به همین دلیل استقامت و دوام بسیار بالایی دارد و ضربه و آسیب های محیطی نمی توانند صدمه ای به آن برسانند. قفل مینی نیچرهایک دارای سه گردونه با 10 رقم می باشد که به این ترتیب تعداد احتمالات رمز افزایش پیدا می کند و امنیت چمدان، کوله و هر چیز دیگری که شما بخواهید به بهترین شکل ممکن تامین می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستمال فشرده یکی از لوازم مورد نیاز در کوهنوردی و طبیعت گردی و سفر می باشد. این محصول از جنس پنبه و پارچه غیر بافته شده می باشد. پارچه غیر بافته شده دارای ویژگی های خاصی از قبیل جذب، دفع مایع، انعطاف پذیری، نرمی، کشش، قابل شستشو، عدم جذب باکتری و استریل می باشد که در این محصول مورد استفاده شده است. این دستمال ها دارای بافتی نرم و بدون بو می باشند و علاوه بر آن کاملا بهداشتی و بدون حساسیت هستند و دربیمارستانها، هتل ها، رستورانها، خانه و مسافرت می توان مورد استفاده قرار گرفت. این قرص ها حجم کم و وزن کمی دارند و به راحتی میتوانید با خود حمل نمایید. این دستمال در حالت معمولی به شکل قرص میباشد که با خیس کردن این قرص به حالت دستمال در آمده و قابل استفاده می باشد و دیگر هیچ وقت به حالت اولیه باز نمیگردد. ابعاد این قرص در حالت بازشده 24x20 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هیزم درجه یک تهیه شده از انواع چوب های جنگلی و میوه ای می باشد. دارای بافت متراکم و کاملا خشک و حرارت و شعله یکنواخت و طولانی مدت و همچنین بسته بندی قابل حمل و نگهداری طولانی مدت می باشد. مناسب برای شومینه و بخاری هیزمی و آتشدان و کمپینگ و پیک نیک و پخت و پز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آفتابه مسافرتی...! شاید عجیب به نظر برسد ولی آفتابه مسافرتی وسیله ای لازم برای کوهنوردان و طبیعت گردان و همچنین رانندگان وسائط نقلیه سنگین میباشد که به آب لوله کشی دسترسی ندارند.البته از این وسیله میتوان به عنوان ابپاش برای آبیاری گل و گیاهان نیز استفاده کرد.فقط کافی است آنرا به انواع بطری های پلاستیکی متصل کنید. لوله آلمینیومی بکار رفته در این محصول باعث ورود هوا و افزایش فشار آب خروجی این محصول میگردد. این محصول به همراه یک کیسه جهت حفظ بهداشت ارائه میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به طور کامل تمام نور مزاحم را مسدود میکند و به شما کمک می کند راحت تر بخوابید و یک چرت بعد از ظهر خوبی داشته باشید. کمپرس سرد برای رفع خستگی چشمها ،کاهش پف چشم، کاهش دمای بدن هنگام تب و کمپرس گرم برای خواب راحت تر ،کاهش سردرد و چشم درد بعد از کار طولانی مانند مطالعه. نحوه استفاده: از کمپرس را در آب گرم قرار دهید برای استفاده از کمپرس گرم و برای استفاده از کمپرس سرد آن را در یخچال قرار دهید هرگز کمپرس را در آب جوش و فریزر قرار ندهید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به طور کامل تمام نور مزاحم را مسدود میکند و به شما کمک می کند راحت تر بخوابید و یک چرت بعد از ظهر خوبی داشته باشید. کمپرس سرد برای رفع خستگی چشمها ،کاهش پف چشم، کاهش دمای بدن هنگام تب و کمپرس گرم برای خواب راحت تر ،کاهش سردرد و چشم درد بعد از کار طولانی مانند مطالعه. نحوه استفاده: از کمپرس را در آب گرم قرار دهید برای استفاده از کمپرس گرم و برای استفاده از کمپرس سرد آن را در یخچال قرار دهید هرگز کمپرس را در آب جوش و فریزر قرار ندهید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی اینتکس مدل 1 نفره با روکش جیر قابل شستشو و ضد تعریق محصولی بسیار مقاوم و با کیفیت از شرکت intex می باشد. این محصول بادی برای خوابیدن در منزل و یا باغ و ویلا و حتی روی آب مناسب است. تشک بادی فوق تحمل وزن تا 136 کیلوگرم را دارد. جهت باد کردن این محصول باید توسط یکی از پمپ باد های اینتکس آن را تا حدی که چروک های سطح تشک تا حدودی صاف شود باد نمایید. توجه داشته باشید که این تشک بادی تنها تشک 1 نفره بادی است که ابعاد آن نسبت به محصولات مشابه خود عریض تر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی صندلی عقب ماشین یکی از جدید ترین تشک های بادی مسافرتی برای استفاده در عقب انواع خودرو های شاسی بلند تولید شده. ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر ضد تعریق می باشد. این تشک رویه ای مواج داشته و با توجه به جیر بودن این سطح از تشک قابلیت ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. تشک بادی مخصوص خودرو و تشک بادی برای داخل خودرو یکی از بهترین محصولات مسافرتی هست که برای استفاده بچه ها و کودکان در هنگام سفر میتواند همراه شما باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول یکی از مناسب ترین وسیله های سفری بخصوص برای افرادی بوده که قصد اقامت در هتل و یا خانه را نداشته و یا اینکه استراحت های کوتاه در میان راه خواهد بود. محصولی که تنها توسط پمپ های باد فندکی همراه محصول قابل راه اندازی بوده و زمان جمع کردن حجم کوچکی را به خود می گیرد و به دلیل داشتن وزن بسیار کم شما می توانید این کالا را به سادگی با خود حمل و جا به جا کنید. این تخت بادی به گونه ای می باشد که به خوبی با طراحی صندلی عقب ماشین حالت گرفته و سطحی مسطح را برای شما فراهم می آورد و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن به شما دست ندهد . جنس رویه آن از پی وی سی جیربا یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد .علاوه بر این دارای دو کوسن مجزا بادی با رویه مخمل و پمپ باد همراه نیز است.همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 155 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد و به خوبی می تواند فشار وارده بر روی خود را مهار نماید . قابلیت فوق العاده ی این محصول علاوه بر تخت بودن، این است که میتوان با برعکس کردن محصول و قرار دادن آن در محیط و یا آب استخر و... از آن به عنوان مبل بادی استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل