نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید اسکیت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

تجهیزات ورزشی مناسب، استاندارد و حرفه‌ای از ارکان اصولی تمام رشته‌هاست. رشته اسکیت نیز از این قائده مستثنی نیست و در هنگام خرید کفش اسکیت که اصلی‌ترین وسیله این رشته است باید با در نظر داشتن ملاک‌های یک اسکیت استاندارد و با کیفیت، انتخاب درستی داشته باشید. با این بخش از نکته خرید همراه باشید تا با استفاده از نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت بتوانید در انتخاب و خرید اسکیت مناسب و با کیفیت موفق عمل کنید.

اجزا مختلف کفش اسکیت

نکته: در اسکیت سرعت از چرخ ها با قطر های بالاتر که حداکثر آن MM110 می باشد و در رشته های دیگر ازچرخ های با قطرهای پایین تر استفاده می گردد. جنس چرخ ها نسبت به زمینی که استفاده می شود و رشته ورزشی مورد استفاده متفاوت است. برای سالن و زمین های صیقلی از چرخ های نرم تر و جهت آسفالت و جاده از چرخ های با A بالاتر استفاده می شود.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت 

نکات مهم هنگام خرید اسکیت

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت 

بهترین برند کفش اسکیت

برخی از مطرح‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای کفش اسکیت در بازار ایران:

کفش اسکیت رولربلید (Rollerblade)

درواقع رولربلید، یک کفش اسکیت درون خطی (inline skating)، و محصول ایتالیا است. انواع اسکیت در سبک‌های مختلف تفریحی، تناسب اندام، نمایشی و … برای کودکان و بزرگسالان توسط برند رولر بلید طراحی و ساخته شده است. شما می‌توانید انواع کفش اسکیت های برند رولربلید را از شروع قیمت 450 هزارتومان در بازار ایران خریداری کنید.

فلایینگ اییگل (Flying Eagle)

«فلایینگ ایگل»، یکی دیگر از برندهای مطرح در تولید کفش اسکیت است. این برند تحت لیسانس کشور اسپانیا و تولیدشده در کشور چین است. مرغوبیت و کیفیت محصولات فلایینگ ایگل باعث شده تا طرفداران بسیاری در سراسر جهان کسب کند. شما می‌توانید، مدل‌های مختلفی از کفش اسکیت فلایینگ ایگل را در بازار ایران با شروع قیمت یک میلیون تومان خریداری کنید.

کفش اسکیت سبا (Seba)

برند سبا، اختراع و تولید یکی از قهرمانان سابق ورزش اسکیت به نام « Sebastien Lafargue»، است. تولیدات این برند جهانی، از کیفیت و مرغوبیت قابل توجهی برخوردار است و اکثر ورزشکاران با استفاده از محصولات سبا، به شهرت و پیشرفت بیشتر آن دامن زده‌اند. تخصص سبا تولید کفش های اسکیت فری استایل است. در بازار ایران می‌توانید، محصولات مختلفی از برند سبا را تهیه کنید.

برندهای دیگری از کفش اسکیت در بازار ایران به فروش می‌رسد که به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا نظر مصرف‌کنندگان را جلب کرده است. از جمله این کفش های اسکیت می‌توان به «کفش اسکیت ساکریس»،کفش اسکیت جاکس (Jux)، کفش اسکیت این‌لاین (inline)، کفش اسکیت «Little Train Toy»، کفش اسکیت راکس (Roces)، کفش اسکیت فیلا (Fila)، کفش اسکیت «Bont»، کفش اسکیت «استریت رانر» و کفش اسکیت «کارامان»، اشاره کرد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمایی خرید اسکیت گفته شد، می توانید اسکیت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسکیت ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قابلیت پیمایش 40 کیلومتر با یکبار شارژ / ظرفیت وزن 150 کیلوگرم / وزن محصول 23.5 کیلوگرم / حداکثر سرعت 70 کیلومتر بر ساعت / دارای صندلی برای نشستن هنگام حرکت / دارای استند یا صفحه عقب اسکوتر جهت ایستادن نفر دوم / دارای سه حالت سرعت / دارای بلوتوث برای پخش موسیقی / دارای چراغ جلو و عقب / دارای چراغ راهنما / تایرهای 10 اینچی پنوماتیک جهت کاهش لرزش / پشتیبانی از سیستم شارژ سریع / دارای نورپردازی کابین و اطراف آن / ضدآب IPX5 /دارای صندلی پهن با قابلیت تاشو / قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان و زین / لاستیک آفرود جلو و عقب / دارای صفحه نمایش جدید دیجیتالی نمایش سرعت و مسافت طی شده و درصد باتری / دارای ریموت و دزدگیر / قابلیت تا‌شو‌ بودن اسکوتر که براحتی در صندوق عقب تمام خودرو‌ها جا میشود /

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت Flying eagle مدل F0 Gryphon از محبوبترین اسکیت های فری استایل هارد بوت می باشد. F0 Gryphon از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. اسکیت های گریفون Flying Eagle F0 یک اسکیت فری اسکیت نوآورانه و مقرون به صرفه است که به لطف قاب جدید می تواند به راحتی برای اسلالوم، اسلالوم سرعت و فری استایل استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر های برقی تعادلی یا به اصطلاح هاوربرد ها در حال حاظر جزو پرفروش ترین نوع اسکوتر ها در ایران هستند که در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند. اسکوتر ها در چهار سایز عرضه می شوند که شامل سایز 6.5 اینچ - 8 اینچ - 10 اینچ - آفرود می باشند. اسکوتر فوق از نوع 6/5 اینچ بوده و از بهترین و بالاترین مدل اسکوتر موجود در ایران می باشد. تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند.اسکوتر فوق از نوع 8 اینچ بوده تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کف این محصول 8 لایه چوب است که با فرآیند همزمان گرماو فشار به هم فشرده شده است و این مسله باعث استحکام و طول عمر کف اسکیت بورد می شود .جنس ترک این محصول از آلومینیوم تقویت شده است و با روکشی از کربن پوشیده شده که در عین سبک بودن تحمل وزن بالایی دارد .یکی از مزیت های این محصول نسبت به نمونه های مشابه داشتن کمک فنر(بوشینگ) است که هم انجام حرکات را اسان میکند و هم از ایجاد ضربه ناگهانی به ترک و آسیب به آن جلوگیری میکند ،جنس این کمک فنر ها از pu است . چرخها از جنس PU است . بلبرینگ ها ی این محصول ABEC11 است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کف این محصول 8 لایه چوب است که با فرآیند همزمان گرماو فشار به هم فشرده شده است و این مسله باعث استحکام و طول عمر کف اسکیت بورد می شود .جنس ترک این محصول از آلومینیوم تقویت شده است و با روکشی از کربن پوشیده شده که در عین سبک بودن تحمل وزن بالایی دارد .یکی از مزیت های این محصول نسبت به نمونه های مشابه داشتن کمک فنر(بوشینگ) است که هم انجام حرکات را اسان میکند و هم از ایجاد ضربه ناگهانی به ترک و آسیب به آن جلوگیری میکند ،جنس این کمک فنر ها از PVC است . چرخها از جنس PU است . بلبرینگ ها ی این محصول ABEC7 است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کف این محصول 6 لایه چوب است که با فرآیند همزمان گرماو فشار به هم فشرده شده است و این مسله باعث استحکام و طول عمر کف اسکیت بورد می شود .جنس ترک این محصول از آلومینیوم تقویت شده است که در عین سبک بودن تحمل وزن بالایی دارد .یکی از مزیت های این محصول نسبت به نمونه های مشابه داشتن کمک فنر است که هم انجام حرکات را اسان میکند و هم از ایجاد ضربه ناگهانی به ترک و آسیب به آن جلوگیری میکند ،جنس این کمک فنر ها از پی وی سی است . جنس چرخ ها از PU می باشد و ژله ای است و مجهز به ال ای دی است که در حرکت چرخها روشن میشود و این امر در شب بسیار زیبا خواهد بود . بلبرینگ ها ی این محصول ABEC7 است . اقلام همراه یه عدد دفتر چه راهنماو یه کیف حمل اسکیت برد است که برای حمل محصول بسیار کاربردی است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کف این محصول 6 لایه چوب است که با فرآیند همزمان گرماو فشار به هم فشرده شده است و این مسله باعث استحکام و طول عمر کف اسکیت بورد می شود .جنس ترک این محصول از آلومینیوم تقویت شده است که در عین سبک بودن تحمل وزن بالایی دارد .یکی از مزیت های این محصول نسبت به نمونه های مشابه داشتن کمک فنر است که هم انجام حرکات را اسان میکند و هم از ایجاد ضربه ناگهانی به ترک و آسیب به آن جلوگیری میکند ،جنس این کمک فنر ها از پی وی سی است . جنس چرخ ها از PU می باشد و ژله ای است و مجهز به ال ای دی است که در حرکت چرخها روشن میشود و این امر در شب بسیار زیبا خواهد بود . بلبرینگ ها ی این محصول ABEC7 است . اقلام همراه یه کیف حمل اسکیت برد است که برای حمل محصول بسیار کاربردی است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت هارد و استاندارد کینگ فلای محصول کشور چین دارای قابلیت تنظیم سایز از 38 تا 41 دارای ترمز، لوازم ایمنی و کلاه ایمنی یک گزینه بسیار مناسب برای کودکان علاقه مند به شروع و یادگیری اسکیت است بدنه هارد این اسکیت به همراه دو فیکس ریلی ضامن دار در پا سفت میشود و از کج شدن مچ پا در هنگام اسکیت سواری جلوگیری میکند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت برد SPORT PLUS دارای چرخ های 54 میلی متری و عرض دک 8 اینچ می باشد و تا وزن حدود 80 کیلوگرم را تحمل می نماید. همچنین چرخ های این اسکیت برد دارای جنس پلی اورتان با خاصیت جذب شوک است. جنس تخته اسکیت چوب افرا هفت لایه چینی میباشد. جنس ترک چرخ ها آلومینیوم نشکن است.کفی تخته حالت سمباده ای قوی دارد که باعث اتصال بهتر مابین راکب و اسکیت بورد میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی 8.5 اینچ یکی از زیباترین مدل ها بین اسکوتر ها با اندازه چرخ متوسط که روانه بازار شده است. این مدل با دو موتور 250 وات سرجمع 500 وات قدرت را بهره داره. باتری این دستگاه 42 ولت 4 آمپر می باشد. که با هر بار شارژ مدت زمان 45 تا 60 دقیقه قابل استفاده است. مدت زمان شارژ باتری دستگاه حدود 3 ساعت می باشد. دستگاه دارای اسپیکر و بلوتوث می باشد. که خیلی راحت میتوان به آن متصل شد و موزیک پخش کرد. رقص نور های دستگاه روی چرخ و داخل چرخ می‌باشد که زیبای بیشتر را به دستگاه میدهد. دستگاه دارای سیستم اتو بالانس می‌باشد که راحتی در استفاده را فراهم میسازد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند.اسکوتر فوق از نوع 8 اینچ بوده  تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. ا سکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت بچه گانه ICS-PRO سایز38-35 برند ELIEN کانادا یکی از بهترین واقتصادی ترین انتخابها برای کودکانی میباشد که قصد یادگیری اینلاین اسکیت در پیستهای اسکیت(زمین) و همچنین اسکیت روی یخ را دارند. با توجه به امکان تغییر سایز از سایز 35 تا 38 و همچنین تعویض تراک اسکیت با تیغه یخ امکان چند سال استفاده برای کودکان روی پیستهای اسکیت(زمین) و پیستهای یخ را فراهم مینماید.همچنین با داشتن بدنه HARD امنیت بالایی برای مچ پای کودکان دارد. این اسکیت دارای استاندارد CE اروپا میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اسکیت سایز 28تا 32 می باشد به صورت کشویی تغییر می کند این اسکیت دارای آنتی شوک پاشنه پا می باشد و سری k8s این شرکت قوی تر از سری k8 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت Flying eagle S9 جز محصولات بسیار با کیفیت بچگانه با سایز متغیر و کیفیت عالی می باشد. اسکیت فلاینگ ایگل S9 محصولی اورجینال و با کیفیت است. اسکیت فلاینگ ایگل دارای فریم آلومینیومی ثابت و در سه سایز بندی متغیر در بازار موجود می باشد. که هر کدام تا 5 سایز قابلیت بزرگ شدن دارند و تا چند سال برای کودکان قابل استفاده می باشد. رویه کفش اسکیت بچگانه Flying eagle هارد می باشد، تا از تغییر فرم پا کودکان جلوگیری کند. کفش های اسکیت هارد پای را محکم نگه می دارد. با توجه به استخوان بندی نرم کودکان در این سن از تغییر در فرم استخوان بندی کودکان جلوگیری می کند. S9 Flying eagle Skate بدلیل دارا بودن کیفیت خوب در چرخها، بوت و بلبرینگ یکی از پرفروش ترینهای این برند می باشد. جورابی با طراحی مش برای حداکثر راحتی و جلوگیری از تعریق پا تعبیه شده است. پنجه نئوپرن برای تناسب و کنترل کامل است. S9 دارای دو بست ضامن دار در ساق و پنجه پا می باشد. جنس تیغه این اسکیت CNC Aluminium و جنس چرخ های این اسکیت SHR می باشد که باعث حرکت روان اسکیت روی کلیه سطوح می شود. چرخ های Freeskate با کیفیت بالا می باشد. سبک اسکیت Flying eagle S9 در برابر اسکیت سواری های شهری ، آزاد و تناسب اندام می باشد. این اسکیت فاقد لوازم ایمنی و کلاه ایمنی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت هارد و استاندارد روسز اورلاندو محصول کشور ایتالیا دارای ترمز، لوازم ایمنی و کلاه ایمنی و سایز بندی های 25 تا 29 می باشد که گزینه بسیار مناسبی برای کودکان علاقه مند به شروع و یادگیری اسکیت است بدنه هارد این اسکیت به همراه دو فیکس ریلی ضامن دار در پا سفت میشود و از کج شدن مچ پا در هنگام اسکیت سواری جلوگیری میکند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر های برقی تعادلی یا به اصطلاح هاوربرد ها در حال حاظر جزو پرفروش ترین نوع اسکوتر ها در ایران هستند که در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند. اسکوتر ها در چهار سایز عرضه می شوند که شامل سایز 6.5 اینچ - 8 اینچ - 10 اینچ - آفرود می باشند. اسکوتر فوق از نوع 6/5 اینچ بوده و از بهترین و بالاترین مدل اسکوتر موجود در ایران می باشد. تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کف این محصول 6 لایه چوب است که با فرآیند همزمان گرماو فشار به هم فشرده شده است و این مسله باعث استحکام و طول عمر کف اسکیت بورد می شود .جنس ترک این محصول از آلومینیوم تقویت شده است که در عین سبک بودن تحمل وزن بالایی دارد .یکی از مزیت های این محصول نسبت به نمونه های مشابه داشتن کمک فنر است که هم انجام حرکات را اسان میکند و هم از ایجاد ضربه ناگهانی به ترک و آسیب به آن جلوگیری میکند ،جنس این کمک فنر ها از پی وی سی است . جنس چرخ ها از PU می باشد و ژله ای است و مجهز به ال ای دی است که در حرکت چرخها روشن میشود و این امر در شب بسیار زیبا خواهد بود . بلبرینگ ها ی این محصول ABEC7 است . اقلام همراه یه عدد دفتر چه راهنماو یه کیف حمل اسکیت برد است که برای حمل محصول بسیار کاربردی است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت Flying Eagle BKB جز اسکیت هایی محبوب و با کیفیت می باشد، افراد بزرگسالی که به تازگی علاقه مند به یادگیری این ورزش شده اند و همچنین برای افرادی که با این ورزش آشنا هستند می تواند گزینه مناسبی باشد. نیاز اصلی شروع و یا ادامه ورزش اسکیت، در قدم اول انتخاب اسکیت پر قدرت و با کیفیت با برندی معتبر می باشد که به جرات می توانیم اسکیت فلایینگ ایگل مدل BKB را به شما معرفی کنیم. اسکیت فلایینگ ایگل مدل BKB دارای بدنه هارد بوده که استحکام و طول عمر بالایی دارند. برای بالا رفتن حس راحتی هنگام ورزش، اسکیت Flying Eagle BKB دارای ضربه گیر در قسمت پاشنه کفش اسکیت می باشد که شوک های وارده در هنگام اسکیت کردن و یا هنگام انجام حرکات نمایشی را کم میکند. این مدل دارای بند در قسمت پنجه و همچنین دو بست ریلی ضامن دار در قسمت مچ و ساق می باشد.Flying Eagle BKB دارای تیغه آلومینیومی راکر می باشد.اسکیت فلایینگ ایگل مدل BKB به صورت راکر عرض میشود یعنی قطر چرخ ابتدایی و انتهایی از قطر دو چرخ میانی کمتر است. به افرادی که برای شروع این ورزش علافه مند به تهیه این اسکیت هستند توصیه میشود که بعد از خرید، چرخ های اول و آخر کفش اسکیت را با دو چرخ میانی تعویض کرده که کفش اسکیت شما به حالت فلت درآمده و شما بتوانید کنترل بیشتری روی کفش اسکیت داشته باشید. اسکیت فلایینگ ایگل مدل BKB همچون اکثر اسکیت های بزرگسال، فاقد ترمز و لوازم ایمنی می باشد که در صورت نیاز می بایست جداگانه تهیه فرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت فلاینگ ایگل برندی جهانی در صنعت تولید اسکیت می باشد این شرکت با تولید اسکیت هایی با بدنه هارد و داشتن تمام استاندارد ها و قیمت مناسب توانسته بین سایر رقبا پیشه بگیرد. این اسکیت با سختی چرخ 85A و هم ABEC7 به راحتی و به نرمی چرخ ها میچرخد و سرعت می گیرد، سختی 85 چرخ ها باعث می شود مدت زمان زیاد و مقاومت بالایی در برابر خردگی داشته باشد. بدنه هارد این اسکیت باعث می شود روی پا و ساق پا به راحتی ساپورت می شود و از پیچ خوردن و آسیب دیدگی جلوگیری می شود و این نیز به واسطه دو عدد قفل ریلی ضامن دار می باشد. بدنه فایبر گلاس با مقاومت بالا و وزن سبک می باشد. بستن

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش اسکیت کالاری از بدنه فایبر گلاس فشرده و رویه هارد ساخته شده که باعث ایجاد ایمنی بالا برای شخص استفاده کننده ایجاد میکند. جنس چرخهای کفش اسکیت کالاری از نوع ژله ای با درجه سختی 83A میباشد و طول عمر بالایی دارد جنس تیغه و فریم کفش اسکیت کالاری از نوع فایبر گلاس EVA میباشد. جوراب کفش اسکیت کالاری از نوع کتان استرج میباشد و قابل شستشو می باشد. سایز چرخهای اسکیت کالاری در سایز اسمال 64میلیمتر و در سایز مدیوم 70میلیمتر و در سایز لارج سایز چرخ 72میلیمتر میباشد. این اسکیت در سه سایز اسمال(28 تا 32)، مدیوم(32 تا 35)، لارج(36 تا 39) در دو رنگ صورتی و آبی رنگ. تغییر سایز اسکیت توسط ضامن پشت به راحتی انجام می شود و به صورت میلیمتری تغییر میکند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر مدل Tecnica P205انتخابی مناسب و هیجان‌انگیز برای لذت بردن از این ورزش مهیج است. این اسکوتر از بدنه‌ای آلومینیومی تشکیل‌شده که هم از ایجاد زنگ‌زدگی جلوگیری کرده هم دوام و مقاومت اسکوتر را در برابر ضربه و فشار نیز محافظت خواهد کرد. آلومینیوم به دلیل استحکامی که دارد عمری طولانی نیز به این اسکوتر بخشیده است. این اسکوتر دارای فناوری بوده که می‌توانید به‌راحتی فرمانش را به 3 حالت مختلف نیز تنظیم کرده و راحتی بیشتری را برای خود مهیا کنید.اسکوتر دارای مزیت هایی است که آن را نسبت به دیگر اسکوترهای موجود متمایز می‌کند.یکی از مزیت‌های این اسکوتر جنس آن است، مزیت دیگر آن چرخ 205 میلی‌متری آن است که با پهنای بیشتر خود باعث طول عمر بیشتر و همچنین نرمی و زیبایی بیشتر می‌شود.گفتنی است که اسکوتر را می‌توانید تا کرده و در اتومبیل یا جای مورد نظرتان قرار دهید. این را باید گفت که جنس دستگیره فرمان آن از پلاستیک بوده که از ایجاد تعریق جلوگیری کرده همچنین در استفاده طولانی‌ مدت پاره یا ساییده نخواهد شد. این اسکوتر انتخاب مناسبی برای ورزش کردن و تفریح بوده تا از اوقات فراغت لذت ببرید. همچنین این اسکوتر دارای تحمل وزن تا 150 کیلوگرم نیز است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- محافظت کامل از زانو، بالای زانو، ساق پا و بغل های ساق پا از داخل و بیرون - دارای دو لایه ضربه گیر از جنس EVA - لایه بیرونی ضربه گیر ضربات را دفع می کند و لایه داخلی که با زانو در ارتباط است طبی می باشد و باعث میشود کمترین احساس درد را در حین ضربه احساس کنید. - بسیار سبک و انعطاف پذیر می باشد و به هیچ عنوان محدودیت حرکتی ایجاد نمی کند. - دارای کش فیکساتور در بالای زانو - دارای کش استوپر در بالای کار از داخل که باعث میشود زانوبند روی زانو سر نخورد - دارای پارچه از جنس لمینت که باعث تنفس پذیری بسیار بالا میشود. - زانوبند کاملا به صورت باز بوده و با سه گوشواره به پا بسته میشود. - در چهار سایز مناسب کودکان تا بزرگسالان . - برای اطلاع دقیق از سایز مناسب خودتون به جدول سایز بندی عکس آخر مراجعه کنید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- محافظت کامل از زانو، قسمتی از پایین زانو، بغل های زانو از داخل و بیرون - دارای دو لایه ضربه گیر از جنس EVA - لایه بیرونی ضربه گیر ضربات را دفع می کند و لایه داخلی که با زانو در ارتباط است طبی می باشد و باعث میشود کمترین احساس درد را در حین ضربه احساس کنید. - بسیار سبک و انعطاف پذیر می باشد و به هیچ عنوان محدودیت حرکتی ایجاد نمی کند. - دارای کش فیکساتور در بالا و پایین زانو - دارای کش استوپر در بالای کار از داخل که باعث میشود زانوبند روی زانو سر نخورد - دارای پارچه از جنس لمینت که باعث تنفس پذیری بسیار بالا میشود. - برای پیدا کردن سایز مناسب خود به جدول سایز بندی مراجعه بفرمایید . - سایز این محصول XL جدول می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوارک محافظ لگن VIP آلویز ویگر : _ دارای استاندارد ترین گاردی که با خیال راحت میتونی زمین بخوری و کترین احساس درد رو داشته باشی _ هم میتونی زیر لباس بپوشی هم تنها _ از استخوان های لگن ، دنبالچه و ران از پشت و پهلو ها محفاظت میکنه _ پارچه بسیار لطیف و دو طرف کش که موقع فعالیت ، راحتی کامل رو احساس کنی _ یک کش کمر حرفه ای داره که هر چقدر هم خم باشی به شکمت فشار وارد نمیشه _ هر سایزی هستی اصلا نگران نباش ، چون سایزبندیمون کامل کامله ( از بچه دوساله تا بزرگ ترین سایزها ) _ برای هر سلیقه ای که داری رنگ مورد نظرت موجوده _ داخل یک بسته بندی حرفه ای که لایق شماست محصولتون رو تحویل بگیرید _ سایز بندی : S-ST-MS-M-MT-L-LT-XL-XXL حتما برای انتخاب سایز مناسب خودت به جدول سایزبندی عکس آخر مراجعه کن و روش گرفتن سایزت رو ببین _حرف XL درج شده در نام گالا بیانگر سایز می باشد که این سایز XL جدول می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر شیائومی مدل 4 پرو جدید ترین و قوی ترین محصول شرکت شیائومی میباشد که با همکاری با شرکت ناین بات طراحی و به بازار عرضه شده است ،مکمل مناسبی برای تحرک شهری شماست. صفحه نمایش LCD که دید واضحی را در وضعیت دستگاه ارائه می دهد برای اولین بار در تاریخ اسکوتر Mi Electric ما، نسل چهارم قدرتمندترین موتور را ارائه می‌دهد که حداکثر قدرت آن تا 700 وات می‌رسد، که به معنای شتاب بیشتر و بالا رفتن از شیب‌های تند بدون مشکل است. سرعت 25 کیلومتر در ساعت و حالت های مختلف رانندگی آن به شما این امکان را می دهد که با خیالی آسوده رانندگی کنید. ارتقای امنیت، استقامت شما را افزایش می دهد. My Electric Scooter 4 Pro به‌روزرسانی‌های امنیتی را ارائه می‌کند که از میان آنها تایرهای جدیدی که نشان‌دهنده تکامل و بهبود مقاومت عالی هستند، برجسته هستند. در این نسخه جدید، سیستم تیوبلس ادغام شده است که به معنای پشت سر گذاشتن لاستیک های کلاسیک با محفظه هوا است تا از دوام بسیار قابل توجهی برخوردار شود زیرا بدون تیوب به طور قابل توجهی احتمال بروز پنچری را کاهش می دهد. با باتری دور برد، مسافت های بیشتری را طی کنید. به طوری که کاربران می توانند با یک بار شارژ بیشتر پیش بروند، اسکوتر برقی Mi 4 Pro به ما یک باتری باورنکردنی 446 وات ساعتی می دهد که به معنی برد 55 کیلومتری است. علاوه بر این، سیستم مدیریت انرژی هوشمند چندین اقدامات حفاظتی را به شما ارائه می دهد تا بتوانید باتری خود را به حداکثر برسانید و فراموش نکنید که همیشه می توانید وضعیت آن را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. از ویژگی های امنیتی این محصول میتوان به چرخ جلو مجهز به سیستم ترمز ضد قفل E-ABS و اندازه ترمز دیسکی چرخ عقب که به 130 میلی متر ارتقا یافته و مشکل ساییدگی دیسک را برطرف کرده، اشاره کرد. هنگام ترمزگیری، سیستم ترمز جلو و عقب یکی پس از دیگری فعال می شوند. فاصله ترمز کردن کوتاه مب‌شود و از توقف ایمن اطمینان حاصل می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر K3 دارای دو موتور مجزا جلو و عقب می باشد که می توان با هم و جداگانه استفاده شود 3000 وات در جلو و 3000 وات در عقب که جمعا 6000 وات می باشد سرعت آن در حدود 70 کیلومتر و شارژ را تا حدود 40 یا 50 کیلومتر ذخیر می کند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

SEBA را می توان معروف ترین برند اسکیت های حرفه ای مخصوصا در رشته فری استایل در جهان دانست. محصولات این شرکت فرانسوی در شرایط واقعی توسط بهترین اسکیت بازان تست و بهینه سازی شده است. اسکیت کفشی «سبا» مدل «Junior» برای کودکان و نوجوانانی که به رشته اسکیت سواری علاقه دارند پیشنهاد می‌شود. در قسمت پاشنه، مچ و کنار پنجه این محصول از پلاستیک سخت استفاده‌شده که باعث می‌شود ضربه‌ای به پای شما وارد نشود همچنین دوام رویه را افزایش داده تا شما با خیالی آسوده بتوانید از این محصول استفاده کنید. اسکیت Junior همچنین دارای قابلیت تنظیم سایز است و شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌ای که در کنار آن وجود دارد اندازه دلخواه خود را انتخاب کنید. چرخ‌های این محصول نیز از دوام و مقاومت خوبی در برابر سایش برخوردار هستند تا امکان استفاده از این اسکیت روی انواع سطوح نیز فراهم شود. در این محصول از الیاف مصنوعی برای ساخت جوراب آن استفاده‌شده. استفاده از این پارچه قابلیت جذب رطوبت را به جوراب داده تا هنگام تعرق رطوبت ناشی از آن به پارچه این محصول جذب شود و از سطح آن خارج شود تا شما با راحتی بیشتری اسکیت سواری کنید. این محصول دارای دو بند ضامن‌دار ریلی در قسمت ساق و پنجه است تا پای شما به بهترین نحو داخل اسکیت جا گیرد و پای شما ثابت و محکم باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت فلاینگ ایگل برندی جهانی در صنعت تولید اسکیت می باشد این شرکت با تولید اسکیت هایی با بدنه هارد و داشتن تمام استاندارد ها و قیمت مناسب توانسته بین سایر رقبا پیشه بگیرد. این اسکیت با سختی چرخ 85A و هم ABEC7 به راحتی و به نرمی چرخ ها میچرخد و سرعت می گیرد، سختی 85 چرخ ها باعث می شود مدت زمان زیاد و مقاومت بالایی در برابر خردگی داشته باشد. بدنه هارد این اسکیت باعث می شود روی پا و ساق پا به راحتی ساپورت می شود و از پیچ خوردن و آسیب دیدگی جلوگیری می شود و این نیز به واسطه دو عدد قفل ریلی ضامن دار می باشد. بدنه فایبر گلاس با مقاومت بالا و وزن سبک می باشد. بستن

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت چرخ ژله ای.رویه کتان و ضد آب مناسب سنین 5+ سایز بندی از 30_38 و با قابلیت تنظیم سایز اسکیت همراه با لوازم ایمنی مچ بند زانوبند آرنج بند کلاه و کوله فوتبالی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت کفشی فلاینگ ایگل تکنولوژی کشور اسپانیا می باشد. مدل s6s جز محصولات بسیار با کیفیت بچگانه با سایز متغیر و کیفیت عالی می باشد. در قسمت کاف این کفش اسکیت فلاینگ ایگل از رنگ فلورسنت استفاده شده است تا در هنگام تاریکی و شب حالت شب تاب و تابش داشته باشد. این کفش اسکیت دارای فریم آلومینیومی ثابت و در سایز متغیر 33 تا 37 موجود می باشد، که هر کدام تا 5 سایز قابلیت بزرگ شدن دارند و تا چند سال فرزندان شما به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. رویه کفش اسکیت فلاین ایگل S6S هارد می باشد تا از تغییر فرم پا کودکان جلوگیری شود زیرا کفش های اسکیت رویه هارد پای را محکم نگه می دارد و با توجه به استخوان بندی نرم کودکان در این سن از تغییر در فرم استخوان بندی کودکان جلوگیری می کند.کفش اسکیت کفشی فلاینگ ایگل مدل s6s در سه رنگ آبی و صورتی و مشکی که هم دخترانه و هم پسرانه می باشد، ارائه می شود و به همراه ست کامل شامل کلاه، زانوبند،مچ بند و آرنج بند و کیف اسکیت می باشد.دارای چرخ های راک بدین معنی که سایز چرخ اول و آخر بزرگتر از دو چرخ وسط می باشد. این اسکیت دارای بلبرینگ های بسیار روان می باشد. کلاه این اسکیت به صورت ریگلاژی می باشد که به راحتی بر روی سر فیکس می شود. زانو بند و آرنج بند اسکیت به صورت جورابی می باشد و همچنین چسبی می باشد که از چرخش روی دست جلوگیری می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حالا زمان آن رسیده از تفریح و رالی با اسکوتر برقی لذت بیشتری ببرید ... درست از وقتی که اسکوتر برقی فول امکانات ۱۰ اینچ تاشو به دست شما رسید؛ دیگر هیجان متفاوتی از تفریح، خرید و حتی سفرهای درون شهری خود را تجربه می‌کنید! اینطور است که برای رفتن به مدرسه، دانشگاه، محل کار یا هر برنامه‌ دیگری که دارید، حتما نیازی به اتومبیل یا موتورسیکلت نمی‌باشد، بلکه حتی فکر پیاده روی تا مسیر تاکسی و مترو را از سر بیرون می‌کنید. کافی است اسکوتر برقی تاشو اتوماتیک رو باز کنید؛ به مردم شهر هر صبح لبخند بزنید و تا هر کجا خواستید نرم و راحت بدون خستگی برانید، در مقصد پیاده شوید و در یک چشم به هم زدن اسکوتر خود را مانند یک کیف دستی تا کنید و همراه خود به داخل متر، اتوبوس یا تاکسی ببرید. این دستگاه با امکانات و آپشن‌های کامل خود مجهز به سیستم هوشمند حفظ تعادل خودکار (اتوبالانس)، دستگیره حمل آسان، جک بغل برای ایستادن روی زمین، سیستم تاشو اتوماتیک، بلوتوث و اسپیکر قدرتمند برای اتصال به موبایل و رقص نورهای جذاب در سرتاسر اسکوتر برقی است. در ضمن تکنولوژی قطعات داخلی این گجت خیره کننده از تمام اسکوتر برقی‌های موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر است؛ مانند باتری بزرگ سری جدید، برد هوشمند سری جدید HighTech و موتورهای فوق‌العاده قدرتمند. حتما از خرید و رالی خود لذت خواهید برد؛ تا جای یکه به دوستان خود هم معرفی می‌کنید.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل