نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماگ و قمقمه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از انواع لوازم مورد نیاز دختران و پسران، ماگ‌ها و قمقمه‌ها هستند. این ابزار به فرزندان شما کمک می‌کنند تا برای حمل و نقل مایعات مختلف و نوشیدن آن‌ها با مشکلی مواجه نشوند. اما خرید این لوازم نیز مانند سایر انواع خریدها از جمله خرید کتاب، کیف، خرید مداد رنگی و … نیازمند به کار گیری اندکی دقت و توجه است. بنابراین در ادامه با راهنمای خرید ماگ و قمقمه همراه شوید تا نکات مهمی در مورد خرید اینگونه محصولات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نکات مهم هنگام خرید ماگ

جنس محصول

اولین نکته به هنگام خرید ماگ سفری توجه به جنس آن می باشد. اگر شما قصد استفاده از ماگ را در محیط های اداری و یا خانگی خود دارید، بهتر است از نوع سرامیکی و یا شیشه ای استفاده کرده و اگر هم به دنبال خرید یک محصول مناسب برای سفر هستید، جنس استیل آن را خریداری نمائید.

اندازه و میزان گنجایش

اندازه و میزان گنجایش یک لیوان بسته به میزان مصرف شما دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که پیوسته عاشق چای و قهوه و دیگر نوشیدنی های گرمید به دنبال لیوان های بزرگ و اگر نه خیلی طرفدار نوشیدن مایعات گرم نیستید، به سراغ اندازه های کوچک این قبیل محصولات بروید.

دسته دار بودن

هنگام خرید ماگ دقت کنید که محصول مورد نظرتان دسته دار باشد، تا بتوانید با راحتی بیشتر آن را در دسته گرفته و یا جابجا نمائید.

دَردار بودن

با اینکه اصولا در ساخت ماگ ها توجه به گرم نگه داشتن دمای مایعات درونی آنان لااقل برای یک مدت زمان کوتان نیز لحاظ می شود، اما بهتر است شما به دنبال خرید لیوان هایی باشید که دَردار هستند تا هم برای مدت زمان بیشتری گرمای نوشیدنی شما را حفظ کنند و هم در صورت افتادن لیوان، سبب پخش نشدن نوشیدنی در محیط مورد نظرتان شوند.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری ماگ یکی دیگر از نکات هنگام خرید است. اصولا ماگ های سرامیکی در این زمینه از طرح ها و شکل های فراوانی برخوردارند و ماگ های شیشه ای و استیل دارای تنوع ظاهری و رنگی کمتری می باشند.

شستشوی آسان

اینکه محصول انتخابی شما از قابلیت شستشوی آسانی برخوردار باشد، یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است. زیرا میزان تمیزی و بهداشتی بودن یک لیوان در ارتباط کاملاً مستقیمی با سطح سلامت بدن شما می باشد.

قیمت ماگ

قیمت ماگ در بازار می تواند از چند ده هزار تومان شروع و تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر نیز ادامه پیدا کند. از جمله مواردی که باعث ارزان و یا گران قیمت بودن این نوع از محصولات می شود، باید به: جنس محصول، اندازه آن، برند تولید کننده، شکل ظاهری، مسائل ایمنی لیوان و غیره اشاره داشت. بنابراین هنگام خرید ماگ سعی کنید با توجه به نوع نیاز خود بهترین نمونه موجود را انتخاب و خریداری نمائید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ماگ و قمقمه

نکات مهم هنگام خرید قمقمه

توجه به سرپوش قمقمه

برای این دسته از محصولات انواع مختلفی از سرپوش‌ها وجود دارند. بعضی از انواع قمقمه‌های دخترانه و پسرانه دارای یک در هستند که بر روی یک حلقه پلاستیکی پیچ می‌شوند و برخی دیگر به نحوی ساخته شده‌اند که به بطری متصل هستند و می‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. از طریق این سرپوش‌ها این امکان به وجود می‌آید که فرزند شما بتواند از کلاهک قمقمه، آب و مایعات مورد نظرش را بنوشد.

توجه به مواد سازنده قمقمه

بسیاری از قمقمه‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند از پلاستیک ساخته شده‌اند. این نوع از وسائل، مناسب نگهداری مایعات گرم نیستند و از طرف دیگر می‌توانند طعم آب را نیز تغییر دهد. اما سبک و قابل حمل هستند.

برخی دیگر از انواع قمقمه‌های دخترانه و پسرانه از فلز به وجود آمده‌اند که در هوای گرم، گرم می‌شوند و عایق خوبی را ایجاد نمی‌کنند.

بعضی دیگر از انواع این محصولات، شیشه‌ای هستند. این محصولات، کیفیت مناسبی دارند و برای سلامتی فرزند شما نیز مشکلی را ایجاد نمی‌کنند. اما شکستنی هستند و برای دختران و پسران کوچک‌تر مناسب نیستند.

توجه به سایز قمقمه

بهتر است برای فرزندان خود به ویژه فرزندانی که در سنین پایین واقع شده‌اند قمقمه‌ای را انتخاب و خریداری کنید که سایز و ابعاد کوچکی داشته باشد تا آن‌ها بتوانند به راحتی آن را حمل و نقل کنند و به سادگی در کیف خود جای دهند. بنابراین در هنگام خرید این محصول شرایط سنی کودک خود و هم‌چنین جنس او را نیز در نظر بگیرید.

توجه به ضد چکه بودن قمقمه

این عامل باعث می‌شود تا کودکان کوچکی، که مهارت کافی در استفاده از این ابزار را پیدا نکرده‌اند مایعات درون آن را به اطراف نریزند.

توجه به نحوه ساخت قمقمه

قمقمه مناسب برای دختران و پسران باید به نحوی ساخته شده باشد که کودک بتواند به راحتی آن را در دستان خود بگیرد و سر نخورد. نکته‌ای که لازم است در نظر بگیرید این است که برای فرزندانی که در سنین پایین‌تر قرار گرفته‌اند قمقمه دسته‌دار، انتخاب مناسب‌تری است.

لوازم جانبی قمقمه

بعضی از انواع این محصولات، دارای لوازم جانبی از قبیل لیوان و بند هستند. داشتن این لوازم می‌تواند استفاده از قمقمه را راحت‌تر کند. بنابراین در هنگام خرید این محصول به نوع نیاز کودک خود توجه کنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید ماگ و قمقمه گفته شد، می توانید ماگ و یا قمقمه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماگ و قمقمه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فناوری عایق خلاء پیشرفته فلاسک میجیا ورژن 2 مدل MJTGBO1PL تضمین می کند که نوشیدنی های شما برای مدت طولانی تری در دمای مطلوب، تا10 ساعت گرم و تا 24 ساعت سرد باقی می مانند. این باعث می شود فنجان قمقمه برای استفاده در تابستان و زمستان ایده آل باشد. در فنری فلاسک میجیا ورژن 2 مدل MJTGBO1PL به راحتی و با یک فشار کوچک باز شده که امکان کارکرد آسان حتی با یک دست را فراهم می‌کند، این خصوصیت مفید برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند حائز اهمیت است. دهانه آبخوری قمقمه به صورت ارگونومیک طراحی شده که جریان مایع صاف و بدون ریختن را تضمین می‌کند. فنجان قمقمه نیز علاوه بر کاربر پسند بودن، به راحتی تمیز می‌شود. طراحی دهانه بزرگ آن باعث می‌شود که بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید یا تکه‌های یخ یا میوه را به نوشیدنی دلخواه خود اضافه کنید. این وسیله با وزن حدود 300 گرم و با ظرفیت نگهداری 480 میلی لیتر، به راحتی و در هرکجا قابل حمل است. طراحی باریک آن تضمین می‌کند که در اکثر جا لیوانی‌ها، جیب‌های کوله پشتی و حتی کیف‌های دستی با اندازه استاندارد جا شود. همچنین با وجود اندازه جمع و جور آن، نوشیدنی کافی برای نیازهای روزانه شما را در خود جای می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک‌های مسافرتی و مخصوص سفرهای ماجراجویانه معمولا باید از قابلیت حفظ دمای بالایی برخوردار باشند و حداقل بتوان تا چند ساعت به حفظ دمای آن‌ها اطمینان‌خاطر داشت. فلاسک «The Legendary Classic» با ظرفیت داخلی یک لیتر وسیله‌ای مناسب برای افرادی است که قصد دارند به سفرهای چندروزه بروند و نیاز دارند برای مدت طولانی آب داغ همراه خود داشته باشند. این فلاسک دارای قابلیت حفظ دمای مایعات گرم به مدت 24 ساعت بوده و در مورد مایعات سرد هم از همین میزان قابلیت حفظ دما برخوردار است و به کمک آن می‌توان به مدت 120 ساعت یخ با خود حمل کرد. این محصول بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ با ساختاری دولایه دارد و برای حمل، یک دسته‌ی پلاستیک تاشو در کنار آن تعبیه شده است. ارتفاع این فلاسک 36 سانتی‌متر است و در حالت خالی، 816 گرم وزن دارد؛ همچنین برای حفظ دما از یک در پلاستیکی داخلی بهره می‌برد که با واشر ضدنشت در برابر برقراری جریان هوا بین محیط بیرونی و داخل فلاسک مقاوم شده است. روی این فلاسک یک در بزرگ‌تر قرار دارد که می‌توان از آن به‌عنوان لیوان جهت نوشیدن چای و مایعات استفاده کرد. این محصول ساخت شرکت «استنلی» است. استنلی شرکت آمریکایی تولیدکننده‌ی فلاسک، قمقمه و ظروف سفری است که از سال 1913 میلادی فعالیت خود را در این زمینه‌ آغاز کرد. تولیدات این شرکت از نظر کیفیت در سراسر جهان شناخته‌شده‌اند. فلاسک The Legendary Classic با طراحی کلاسیک و گنجایش یک لیتر، وسیله‌ای مناسب برای حمل مایعات سرد و گرم در سفرهاست؛ زیرا به مدت 24 ساعت توان حفظ دما دارد و از در آن می‌توان به‌عنوان لیوان استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبخوری 18.9 لیتری کلمن مدل 5Gallon Beverage، محصولی کاربردی جهت خنک نگه‌داشتن آب و انواع نوشیدنی در روز‌های گرم تابستان، سفر‌های آفرودی، کمپینگ، طبیعت‌گردی و ... بوده که به همراه داشتن آن در حین فعالیت‌های خارج از منزل، باعث شده تا علاوه‌بر به همراه داشتن نوشیدنی خنک، سطح انرژی شما نیز افزایش یابد و لذت سفر را برای شما دو چندان نماید. آبخوری 5Gallon Beverage با گنجایش 18.9 لیتر دارای بدنه‌ای مستحکم از جنس پلاستیک بوده که در برابر ایجاد خط و خش مقاوم است. همچنین برای بدنه داخلی این محصول از فوم عایق استفاده شده که قابلیت نگهداری مایعات سرد را تا مدت زیادی دارد. استفاده از مواد با کیفیت در تولید این آبخوری باعث شده تا هنگام ریختن یخ، آب و ... هیچ تغییری در طعم نوشیدنی شما ایجاد نشود و همچنان طعم نوشیدنی‌ ثابت بماند. طراحی محصول به صورتی بوده که درقسمت پایین یک خروجی تعبیه شده است تا با قرار دادن آن بر روی سطوح بتوانید بدون نیاز به بلند کردن آبخوری، آب و نوشیدنی خود را داخل لیوان بریزید و بنوشید. این آبخوری از درب پیچی بهره‌مند است تا از نشت مایعات به بیرون جلوگیری شود. همچنین دهانه محصول نیز به اندازه‌ای بوده که می‌توانید حتی قطعات بزرگ یخ را در داخل آن قرار دهید و نوشیدنی خود را خنک نگه‌دارید. درضمن بر روی بدنه یخدان دو دستگیره درنظر گرفته شده تا به کمک آن‌ها بتوانید محصول را به راحتی حمل و جا‌به‌جا نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به همراه داشتن قمقمه و فلاسک برای نگه‌داشتن آب موردنیاز سفر ضروری است. فلاسک‌‎های پلاستیکی قادر به نگهداری آب در دماهای مختلف نیستند؛ ازاین‌رو به همراه داشتن یک فلاسک خوب و باکیفیت در سفر ضرورت دارد. فلاسک «استنلی» مدل «Classic» با ظرفیت 1.4 لیتر، دارای ابعاد و وزن مناسب برای سفرهای خانوادگی است. نوع سری و بدنه‌ی استیل این فلاسک امکان قراردادن مایعات را بدون نگرانی برای شما فراهم می‌آورد؛ زیرا جنس آن ضدزنگ است. به‌علاوه با قابلیت حفظ دما تا 40 ساعت داغ و 35 ساعت سرد، امکانی را فراهم می‌کند تا هر زمان که خواستید از نوشیدنی گرم و یا سرد خود استفاده کنید. همچنین دهانه و سری آن در هنگام بسته‌شدن، مایعات را به بیرون نمی‌ریزد و می‌توانید بدون نگرانی از ریختن محتویات، فلاسک استنلی را در هر شرایطی نگه‌دارید. فلاسک استنلی مدل Classic ظرفیت 1.4 لیتر با کیفیت و جنس خوب، گزینه‌ای مناسب برای سفرهای طولانی‌مدت خواهد بود و با داشتن آن از نوشیدنی گرم و استراحت در حین سفر لذت خواهید برد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک غذا از Naturehike برای نگهداری غذا و نوشیدنی و حفظ دمای داخل آن (گرم یا سرد) بسیار با کیفیت عالی ساخته شده. این فلاسک مجهز به 1 فنجان و 1 قاشق تاشو فولادی ضد زنگ می باشد. فلاسک غذا برای استفاده در گردشگری و فعالیت های فضای بازبا ظرفیت 500 میلی لیتر به شما این امکان را می دهد محتویات داخل فلاسک (نوشیدنی یا غذای) را در دمای مشخصی برای مدت طولانی با حفظ طعم آن نگه دارید. وقتی سفرو طبیعت گردی می روید با این فلاسک غذا می توان به راحتی غذا و نوشدنی خود را به همرا داشت. درساخت این فلاسک ازدو لایه با استفاده از فولاد با کیفیت بالا به کار رفته که باعث مقاومت و محافظت از زنگ زدگی آن می شود. این فلاسک نوشیدنی را به مدت هشت ساعت گرم نگه می دارد. اگر داخل آن آب جوش بریزید (حدود 95 درجه)، پس از 6 ساعت دما در سطح 70 درجه سانتیگراد خواهد بود و پس از 8 ساعت به 65 درجه کاهش می یابد. برای نگهداری فلاسک غذا کیفی از جنس پنبه تهیه شده است. ضخامت دیواره کیس 8 میلی متر است. همچنین یک بند مخصوص برای حمل آسان وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساخته شده برای روزهای کاری، روزهای تعطیل و هر روز - بطری Adventure To-Go از نظر طراحی مدرن و عملکرد پایدار است. سبک کارآمد امکان بسته بندی و حمل راحت را فراهم می کند و برای هر ماجراجویی در داخل یا خارج از خانه عالی است. نوشیدنی های مورد علاقه خود را با عایق خلاء دو جداره Stanley ساعت ها گرم یا سرد نگه دارید. این بطری شیک دارای یک درپوش ریزش است برای کنترل بیشتر برای جلوگیری از پاشش آب - چه در حال دم کردن گرم یا سرد باشید. درب عایق آن به عنوان یک فنجان عمل می کند تا به راحتی هر کجا که می روید میل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مخلوط کن قابل حمل گرین لاین یک لیتری مدل MegaBlender مخلوط کن قابل حمل گرین لاین یک لیتری مدل MegaBlender با باتری 3000 میلی آمپر و 18000 دور در دقیقه و توان 70 وات است. این مخلوط کن با داشتن باتری قوی و بزرگ، قابلیت استفاده بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد. با این ویژگی، کاربران می‌توانند بدون نیاز به برق، در هر مکانی همچون باشگاه بدن سازی و سفر از آن استفاده کنند. سرعت 18000 دور در دقیقه نیز موجب می‌شود تا مخلوط کردن مواد در دستگاه به سرعت و با کیفیت صورت گیرد. همچنین توان 70 وات نشان می‌دهد که این مخلوط کن قدرت زیادی برای خرد کردن و مخلوط کردن مواد دارد. با این ویژگی ها، مخلوط کن گرین لاین مدل MegaBlender یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال یک مخلوط کن قابل حمل، با کارایی بالا و سبک در حمل و نقل هستند. علاوه بر این، مخلوط کن گرین لاین مدل MegaBlender دارای ظرفیت یک لیتری است که به کاربران امکان می‌دهد مقدار بیشتری از مواد را در یک بار مخلوط کنند. این ویژگی مناسب برای آشپزان حرفه‌ای یا افرادی است که در تهیه غذاهای بزرگ و مخلوط کردن مواد مختلف نیاز دارند. همچنین، مخلوط کن قابل حمل گرین لاین مدل MegaBlender با داشتن طراحی سبک. بسیار مناسب برای استفاده در سفر و فضاهای محدود همچون باشگاه بدن سازی می‌باشد. در حقیقت، این مخلوط کن به آسانی در کیف یا کوله‌پشتی جا می‌شود و شما را از نیاز به حمل یک مخلوط کن بزرگ و سنگین رها می‌کند. با وجود تمامی این ویژگی‌ها، مخلوط کن گرین لاین مدل MegaBlender با قیمتی مناسب برای همه قابل دسترسی است. این مخلوط کن از جنس مواد با کیفیت ساخته شده است و دارای عمر طولانی است که به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. بنابراین، اگر به دنبال یک مخلوط کن قابل حمل، با قدرت و کارایی بالا هستید، مخلوط کن گرین لاین مدل MegaBlender گزینه‌ی مناسبی برای شماست. با این محصول، شما می‌توانید در هر زمان و هر مکانی از آن استفاده کنید و به راحتی مواد خوراکی خود را مخلوط کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با مجموعه Stanley X Peter Perch، با ساختار هموار بطری افسانه ای Stanley و طراحی منحصر به فرد با الهام از فضای باز، ماجراجویی های وحشی را جشن بگیرید. پیتر پرچ یک تصویرگر ماهی، ماهیگیری و حیات وحش از هلند است که در اسپانیا مستقر است و در سراسر جهان خلق می کند. او پس از گذراندن دوران جوانی خود به عنوان یک اسکیت‌برد، هنر خیابانی و تکنیک‌های سنتی را در آثار خود، از جمله مجموعه منحصر به فرد Stanley X Peter Perch، وارد می‌کند. این مجموعه با نسخه محدود دارای بطری Stanley Classic 1L با عایق خلاء دوجداره با طرح پرینت پرینت پیتر پرچ با طراحی برنزه است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شیکر از طراحی خاص بدنه برای جلوگیری از سر خوردن شیکر از دست ورزشکار برخوردار است. با قطر دهانه بزرگ 4 سانتی متری می توانید به راحتی آن را پر کنید و از قطر دهانه لوله ای 1 سانتی متری آن به راحتی مایعات مختلف ورزشی را بنوشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بطری و قمقمه ابزاری کاملاً کاربردی در مسافرت های طولانی و کوتاه مدت برای نگهداری و جابه جایی نوشیدنی های مختلف هستند . این نوع از کارایی با توجه به به نیاز افراد مختلف باعث شده تا بطری ها بسیار مورد استفاده قرار گیرند ، همین امر کافی بود تا شاهد ارائه متنوع ترین طرح ها از اینگونه محصولات از نظر شکل ظاهری ، ابعاد و ظرفیت باشیم . نسل جدید بطری ها با طرح های فانتزی در کنار نمونه های کلاسیک گذشته شکل گرفتند و روانه بازار شدند، که قابلیت استفاده برای افراد مختلف را دارند. بطری شیشه ای فانتزی ، همانطور که از نامش مشخص است ، تولید شده از جنس شیشه مقاوم و با کیفیت می باشد . ظرفیت بطری 400 میلی لیتر بوده که با قابلیت استفاده جهت نگهداری انواع نوشیدنی های گرم و سرد طراحی شده است . لایه بیرونی شیشه را پوشش سیلیکونی مقاومی با طرح اصطلاحاً کبریتی در بر گرفته که علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری ، مقاومت محصول را بسیار بیشتر نموده. درب قمقمه آب فانتزی نیز از جنس پلاستیک تولید شده که دارای واشر داخلی برای جلوگیری از بیرون ریختن مایع محفظه داخلی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسلما هیچ کدام از ما تمایل به نوشیدن قهوه سرد شده و یا نوشیدنی خنکی که گرم شده است را نداریم. به خصوص هنگام سفر ، استفاده از لیوان های معمولی جهت نوشیدن در فضای باز بسیار نامناسب است و قبل از آن که نوشیدنی خود را تمام کنید ، دمای آن تغییر خواهد کرد.تراول ماگ یا لیوان های مسافرتی نوعی از لیوان هستند که با بدنه عایق بندی شده مانع از تغییر دمای نوشیدنی می شوند. به عبارت دیگر نوعی فنجان است که معمولاً برای نوشیدن نوشیدنی های گرم مانند قهوه ، شکلات داغ ، سوپ یا چای استفاده می شود. این لیوان ها معمولا گنجایش بیشتری نسبت به سایر انواع لیوان ها دارند. تراول ماگ ها کاربرد بسیار زیادی دارند از جمله : – هنگام رفتن به کوه در تابستان و زمستان و حمل آب خنک و یا نوشیدنی گرم – در هنگام سفر که وقت کافی برای تهیه نوشیدنی موردعلاقه خود نداریم. – در محل کار و روزهای پرمشغله که سرگرم کار می شویم و نمی خواهیم نوشیدنی مان بیش از حد دمای خود را از دست بدهد. – هنگام رانندگی طولانی و نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم و سرد – و… باید دقت داشته باشید که لیوان های مسافرتی دارای درب با عایق بندی خلاء نمی باشند. به همین دلیل بسیار مهم است که از یک تراول ماگ با درب پوش قفل دار استفاده کنید تا روند انتقال حرارت تا حد امکان کند شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سری از قمقمه های Fuye دارای طراحی و رنگ بسیار خاص و جذاب هستند و کاربردی. این محصول دسته دار میباشد و گنجایش آن 800 میلی لیتر میباشد ، نوع سری محصول پیچی متصل و داری درب بسیار محکم و آب بند است. جنس بدنه آن پلاستیک فشرده مقاوم و دمای مایعات داخل قمقمه نباید کمتر از -20 درجه و بیشتر از 100 درجه باشد. قابل استفاده در ماشین ظرف شویی میباشد. طراحی ساده و زیبا و رنگ بندی منحصر به فرد، دارای درب پیچی و محکم قمقمه ،دارای قلاب. با این قمقمه به هیچ عنوان نگران ریزش آب در ساک یا کوله خود نباشید. قمقمه 28 دارای ظرفیت ایده آل 800 میلی لیتر است. به این دلیل می توان به عنوان یک شیکر نیز از آن استفاده کرد. دارای بدنه شفاف و رنگ بندی زیباست. بدنه قمقمه بسیار طراحی خوب و کارایی دارد. قمقمه درب پیچی محکم و قابل اطمینان دارد. با توجه به نحوه طراحی قابل اطمینان درب قمقمه 28، شما می توانید این قمقمه را در منزل با هر نوشیدنی که دوست دارید پر کرده و در ساک یا کوله خود به همراه داشته باشید. جنس قمقمه از مواد پلاستیکی شفاف قابل بازیافت و بی ضرر ساخته شده است. قمقمه بی بو و رنگ قمقمه ثابت است. مقاومت بالا در برابر ضربه و قابل استفاده برای کلیه سنین و خانم ها و آقایان میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک قمقمه با ظرفیت مناسب و بدون نشتی هستید ما به شما جاگ واتر x شفاف با ظرفیت یک لیتر را پیشنهاد می‌کنیم. جاگ واتر ها در چند سال اخیر مورد توجه ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی مانند بدنسازی و فیتنس قرار گرفته اند. از جاگ واتر بدنسازی می‌توانیدر برای مصرف آب در طول روز و یا مصرف مکمل های ورزشی در حین تمرین مانند BCAA استفاده نمایید. جاگ واتر شفاف یک لیتری مدل ایکس دارای یک دسته ارگونومیک بوده که حمل آن را آسان تر می‌سازد. درب پیچی این جاگ واتر به وسیله یک واشر آب بندی شده که به شما اطمینان می‌دهد در حین تکان دادن قمقمه جهت مخلوط سازی مکمل و یا حمل آن در ساک ورزشی هیچگونه نشتی نخواهد داشت. شما می‌توانید از این قمقمه جهت مصرف آب در محل کار یا دانشگاه نیز استفاده نمایید. در نهایت ذکر این نکته در مورد جاگ واتر ضروری است که بدنه آن از جنس پلاستیک فشرده بوده و عاری از هرگونه مواد سمی است. از این جاگ واتر خوش دست به عنوان شیکر هم استفاده نمایید و مکمل های ورزشی خود مانند پروتئین وی و گینر را مخلوط و مصرف نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جک واتر چیست؟ آیا تا به حال نام قمقمه جک واتر را شنیده‌اید؟! حتما در مورد تاثیر مصرف آب در هنگام ورزش کردن و در طول انجام فعالیت های بدنی شنیده‌اید… مصرف آب میتواند به شما کمک کند تا تاثیر چندین برابری در هنگام ورزش را تجربه کنید و به عضلات خود در ساخته شدن کمک شایانی نمایید. خب مصرف آب و سایر مایعات از قبیل مکمل‌های حلال در باشگاه‌ها و در حین تمرین کردن می‌تواند یک دغدغه محسوب شود!!! حتما از محصولات مشابه زیادی استفاده کرده‌اید که یا آب از آن ها چکه می‌کرده یا ظرفیت و گنجایش مد نظر را نداشته و یا اینکه از جنس مرغوبی بهره مند نبوده است و یا هر علت دیگر اما این بار قصد داریم تا یک محصول متفاوت را به شما معرفی کنیم. درست است جک واتر… جک واتر به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و در حین تمرین آب و مایعات و مکمل‌های خود را مصرف نمایید بدون اینکه قطره‌ای آب از آن چکه کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر عاشق نوشیدنی‌های تازه و طبیعی هستید، بدون شک، شیکر یکی از کاربردی‌ترین وسایل برای شماست. شیکر ابزاری برای مخلوط و سرد کردن (آیس کردن) نوشیدنی‌های مختلف است که از سه قسمت مخزن (بدنه)، صافی (فیلتر) و سری (کلاه) تشکیل شده است. طرز کار با این وسیله بسیار ساده است و می‌توانیم با آن انواع نوشیدنی‌های سرد را به‌ راحتی در منزل تهیه کنیم. بطری شیکر، شیکر پروتئین، بطری میکسر یا مخلوط کننده و هر نامی که آن را می شناسید، ظرفی است که برای مخلوط کردن و شیک پروتئین و انواع نوشیدنی استفاده می شود. ویژگی برجسته بطری شیکر، مکانیزم مخلوط کردن و ترکیب مواد درون آن است. مورد مهم دیگری که شیکر استیل مدل مدرج دوجداره Unique Life را از دیگر شیکرها متمایز می کند، جنس استیل به کار رفته در تولید آنهاست. عملکرد اصلی یک شیکر ضد نشت بودن و محکم بودن درب آن است، که این امتیاز ویژه، گزینه مورد بررسی جهت خرید ایمن و مطمئن شما خواهد بود. مکانیزم میکس کردن مواد از شیکر برای سرد کردن یا اصطلاحا آیس کردن نوشیدنی‌های مختلف با یخ استفاده می‌کنیم. بدین صورت که ترکیبات نوشیدنی مورد نظر را به همراه تکه‌های یخ داخل شیکر ریخته و شیکر را 10 الی 15 ثانیه تکان می‌دهیم در نتیجه ترکیبات نوشیدنی در مجاورت یخ کاملا خنک می‌شود. کارآمد بودن شیکرها بر اساس نوع طراحی آنهاست. سبک هر بطری اگر هر روز از آن استفاده می کنید، بسیار اهمیت دارد. بسیاری از افراد طرفدار شیکرها بوده و به عنوان لوازم جانبی مد از آنها استفاده می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تراول ماگ دور سیلیکونی جهت گرم یا سرد نگه داشتن مایعات که با استفاده از سیلیکون باعث شده راحت تر در دستقرار بگیرد و با بهره گیری از مواد درجه بتوان به راحتی مایعات را در سفر بدون نگرانی از سرد یا گرم شدن و حتی بیرون ریختن آن حمل کرد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه که به شما معرفی خواهد شد، گزینه ی مناسبی برای استفاده و نوشیدن آب در محیط بیرون و خارج از خانه است. این قمقمه دارای بدنه ای مقاوم و بسیار سبک و با استفاده از سیلیکون تولید می شود. امکان تا کردن و جمع شدن و اشغال فضای کم از مزایای این قمقمه به شمار می آید. رنگ های مختلف این قمقمه انتخاب شما را برای تهیه رنگ مورد نظرتان باز گذاشته است. نوشیدن آب سرما و گرما فرقی نمی کند. در هر لحظه و هر جا، ممکن است مایل باشیم یا نیاز به نوشیدن آب ذاشته یاشیم. اما ممکن است دسترسی به آب آشامیدنی و یا تهیه آب وجود نداشته باشد. پس باید ظرف یا بطری همراه داشته باشیم تا ضمن امکان نوشیدن آب در هرجا و هر زمان، بهداشت فردی و هزینه ها را کاهش دهیمو استفاده از لیوان شخصی فکر بدی نیست اما گنحایش لیوان کم و محدود است و شاید با دو بار استفاده و نوشیدن آب دیگر آبی برای دفعات بعد نماند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقه ورزشی مدل READY GO یک قمقمه بسیار زیبا، خوش دست و حرفه است. این محصول وارداتی بوده و دارای رنگبندی بسیار جذابی می باشد. نی دار بودن این قمقمه از مزیت های بسیار خوب این کار به حساب می آید(یک نی جرفه ای و مرغوب) همچنین وجود بند مچی یکی دیگر از مزیت های این کار است درب این قمقمه دارای قفل است و سری درب اصلی پیچی می باشد. بر روی بدنه این محصول درجه بندی به میلی لیتر هک شده است و همچنین نوشته های یادآور هک شده بر روی بدنه به شما یادآوری میکند که به چه میزان آب نوشیده اید. حجم این قمقمه زیبا 1 لیتر است و شما میتوانید از این قمقمه در محل کار، باشگاه، هنگام ورزش، محیط آموزشی، پارک و ...... استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل