ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید زیرانداز سفری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید زیرانداز سفری باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر عاشق طبیعت گردی و برپایی کمپینگ و همچنین پیک نیک های به یاد ماندنی در کنار اعضای خانواده و دوستان خود هستید، پیش از هر اقدامی باید به فکر تهیه کردن یک زیرانداز مسافرتی باکیفیت برای خودتان باشید. خرید زیرانداز سفری با توجه به انواع و اقسام مدل هایی که امروزه در بازار موجود می باشد، کمی سخت و پیچیده شده است، به همین دلیل هنگام خرید نیازمند اطلاعاتی کافی می باشید. پس در این مطلب از نکته خرید همراهمان باشید تا نکات ارزشمندی را برای خرید زیرانداز سفری در اختیارتان قرار دهیم.

زیرانداز سفری چیست؟

در واقع می توان گفت زیرانداز نوعی پوشش از جنس های متفاوت است که همانند فرش برای نشستن بر روی زمین در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش از کثیف شدن لباس های شما جلوگیری کرده و می توانید به عنوان زیر سفره و یا زیلو برای داخل چادر مسافرتی از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از زیرانداز سفری

  • نوعی پوشش محافظتی است که از شما در مقابل نفوذ سرما و گرما از زمین جلوگیری می کند.
  • نسبت به فرش وزن کمتری داشته و به راحتی می توان آن ها را جابه‌جا کرد.
  • شستشو آسانی داشته و حتی با یک تکان ساده می توان گرد و غبار را از روی آن‌ها زدود.
  • سطح نسبتا نرم و راحتی را برای نشستن فراهم کرده و مانع از کثیف شدن لباس های شما می شوند.
  • به دلیل ضد آب بودن برخی مدل ها می توان آن ها را در هر شرایط آب و هوایی حتی مناطق خیس و بارانی استفاده کرد.

انواع زیرانداز سفری

زیرانداز سفری حصیری

این نوع زیر انداز از چوب تولید شده و دقیقا همان حصیر سنتی می باشد. از مزایای کاربردی این زیر انداز می توان به وزن کم و عدم گرفتن خار و خاشاک، گرد و خاک به خود اشاره کرد.

زیر انداز سفری حصیر‌‌‌ پلاستیک

این نوع زیر انداز دقیقا از نظر بافت و ظاهر شبیه زیر انداز حصیری بوده و فقط حصیر آن ها به جای چوب از پلاستیک بافته شده است. از مهم ترین ویژگی این نوع زیراندازها می توان به طول عمر بیشتر آن ها در مقایسه با زیراندازهای حصیری چوبی اشاره کرد.

زیرانداز سفری پارچه ای

این نوع زیرانداز از جنس پارچه مقاوم بوده و نسبت به مدل های قبلی فضای کمتری را اشغال می کنند. تنها ایرادی که دارند این است که نشستن روی آن ها چندان راحت نبوده و ناهمواری های روی زمین را به راحتی احساس خواهید کرد.

زیرانداز سفری ضدآب

این نوع از زیر انداز مشابه زیرانداز پارچه‌ای بوده با این تفاوت که مقداری ضخیم تر می باشد. آب را به خود جذب نکرده و مناسب برای استفاده در سطوح خیس و مرطوب می باشد. شما از این زیرانداز می توانید در کنار رودخانه و ساحل دریا استفاده کنید.

زیرانداز بادی

در واقع می توان گفت کم حجم ترین زیرانداز سفری نوع بادی آن می باشد. برای استفاده از این زیراندازها نیاز به یک تلمبه برای باد کردن خواهید داشت. نسبت به نمونه های قبلی نرمی و راحتی فوق العاده ای دارند. ناگفته نماند که این زیرانداز ها را نمی توان در جاهایی که امکان سوراخ شدن آن ها وجود دارد، استفاده کرد.

زیرانداز فوق فشرده

این زیراندازها از فوم فشرده و فوق العاده نرمی ساخته شده و باعث می شود میزان هوای بیشتری را در خود حبس کنند. زیراندازهای فوق فشرده برای مکان های سطح خشک که ناهمواری داشته و پر از سنگریزه هستند، استفاده می شود.

نکات مهم هنگام خرید زیرانداز سفری

اندازه مناسب

هنگام خرید زیرانداز سفری توجه به اندازه آن از نکات بسیار مهم می باشد. برای این منظور حتما به تعداد نفراتی که در هر پیک نیک همراهتان هستند، توجه نمائید.

وزن محصول

زبرانداز سفری به دلیل جا به جایی مداوم باید دارای وزنی مناسب باشد. یادتان باشد گاهی اوقات شما مجبور هستید زیر انداز خود را زیر بغل زده و یا آن را به کوله مسافرتی خود متصل نمایید؛ پس بهتر است تا جایی که امکان دارد، زیرانداز شما از وزنی کم برخوردار باشد تا جا به جایی آن نیز برایتان راحت تر صورت گیرد.

میزان ضخامت

از پارامتر ضخیم و یا نازک بودن زیرانداز مورد نظر خود نیز غافل نشوید. هرچه محصول انتخابی شما ضخیم تر باشد، یقینا از نرمی و قابلیت انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می باشد. همچنین ناگفته نماند ضخیم تر بودن زیراندازها جهت انتقال کُندتر سرمای زمین تاثیرگذار خواهد بود.

جنس زیرانداز

همانطور که در بالا اشاره کردیم زیراندازها از جنس های مختلفی نظیر پارچه، پلاستیک، چوب و فوم فشرده تولید می شوند. هر یک از این جنس ها معایب و مزایای خاص خود را دارند که باید با توجه به نوع ناز بهترین نمونه را انتخاب و خریداری نمائید.

ضد آب بودن محصول

به طور حتم هیچ کس دوست ندارد وقتی در محیطی نشسته است، بطور کاملا ناگهانی احساس خیسی و تر شدگی کند. به همین دلیل توصیه می شود زیراندازیی استفاده کنید که از خاصیت ضد آب بودن برخوردار می باشد. این نمونه از محصولات معمولا هم از لایه رویین و هم از لایه زیرین خود دارای مقاومت مطلوب در برابر مایعات و رطوبت هستند.

انتخاب رنگ و طرح

اینکه زیرانداز سفری شما به چه رنگ و طرحی باشد، موضوعی است که فقط و فقط بسته به سلیقه و نظرتان خواهد داشت. با این حال توصیه می کنیم با توجه به شرایط خاکی و گِلی اغلب مکان های قابل استفاده از زیراندازها، حتی المقدور به سراغ خرید محصولاتی با رنگ های تیره نروید. زیرا اینگونه رنگ ها خیلی زود کثیفی موجود بر روی خود را نشان می دهند.

در خصوص طرح نقش بسته شده بر روی محصول انتخابی تان نیز خودتان می توانید تصمیم بگیرید.

حمل و نقل آسان

هنگام خرید بهتر است به سراغ زیراندازهایی بروید که از قابلیت حمل و نقل آسان برخوردار می باشند. این مدل از محصولات عموما دارای کیف و یا کاور مخصوصی جهت ایجاد راحتی هرچه بیشتر در جا به جایی های طولانی و کوتاه مدت خود هستند. چنانچه زیرانداز شما از دو طرف خود دارای دسته هایی باشید که بتوان به هنگام جمع کردن محصول از آن دسته ها برای حمل و نقل آسانتر استفاده کرد، خیلی بهتر است.

شستشوی راحت

زیراندازها به دلیل استفاده در محیط های اصولا غیر بهداشتی نیاز به شستشوی مرتب و منظم دارند. به همین دلیل سعی کنید به سراغ خرید محصولاتی بروید که شستن آنها خیلی نیاز به رعایت نکات ویژه ای نداشته باشد.

بهترین برند زیر انداز سفری و قیمت زیرانداز سفری

با توجه به نکات ذکر شده سعی در خرید بهترین زیراندازسفری که دارای برندی معتبر و شناخته شده مانند تامکس، سومریا، تتیس و … در کنار قیمت مناسب دارد، بروید. زیرا در این صورت زیرانداز سال های سال برایتان ماندگاری داشته و می توانید در شرایط مختلف از آن به خوبی استفاده نمائید.

روش نگهداری از زیرانداز سفری

  • بهتر است زیرانداز را در قسمت هایی که دارای سنگ ریزه و کلوخ هستند، استفاده نکنید. زیرا باعث آسیب دیدن آن می شود.
  • جنس های حصیری که از چوب ساخته شده اند را هرگز شستشو ندهید. زیرا آب به بافت چوب که ماده اصلی سازنده زیرانداز است، آسیب جدی وارد می کند.
  • همیشه بعد از مسافرت بهتر است زیراندازهایی را که قابلیت شستشو دارند به خوبی شستشو داده و به صورت کامل خشک نمائید.
  • از نگهداری طولانی مدت زیرانداز زیر نور مستقیم خورشید خودداری کرده زیرا باعث پوسیدگی و تغییر رنگ آن می شود.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید زیرانداز سفری گفته شد، می توانید زیرانداز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه زیرانداز مسافرتی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز زیرانداز کیسه خواب نیچرهایک مدل NH20Dz002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز بادی نیچرهایک مدل Two Person Self-inflating Cushion از سه لایه متفاوت تشکیل شده است و لایه اصلی آن اسفنج مخصوص جمع شونده می باشد که پس از خروج از کیف مخصوص و باز کردن زیرانداز، به طور خودکار به شکل اولیه خود باز می گردد و منافذ آن از هوا پر خواهد شد.برای افزایش ضخامت زیرانداز خود باد شونده می توان با دمیدن درون شیر هوا به کار باد شدن زیرانداز سرعت بخشید.هوای جذب شده در لابلای خلل و فرج فوم باعث حجیم شدن زیرانداز و ایجاد عایقی در برابر برودت می‌شود وجود نازل پیچی مقاوم و با کیفیت در کنار رویه انعطاف پذیر موجب شده تا این تشک بادی به راحتی در ابعاد کوچک و قابل حمل جمع شود. این زیر انداز دو نفره برای هر برنامه ای اعم از کمپینگ، کوهنوردی، بک پکینگ، ساحل دریا، ماهیگیری، سفر با موتور و دوچرخه و غیره مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز کیسه خواب ترمارست مدل Z-LITE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز کوهنوردی ترمارست THERMAREST مدل Z-Lite یکی از زیرانداز های کاربردی و پر استفاده در برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی بوده که توسط کمپانی محبوب ترمارست Thermarest به بازار جهانی عرضه شده است، ساختار زیرانداز Z-Lite برند ترماست از فوم فشرده شده Crosslinked Polyethylene با تکنولوژی DUAL DENSITY FOAM تشکیل شده و از مقاومت بالایی در برابر پارگی و شرایط جوی مختلف برخوردار میباشد. زیرانداز ترمارست THERMAREST مدل Z-Lite به صورت آکاردئونی و دو طرفه طراحی گردیده و سطح زیر انداز نیز از کانال های U شکل متوالی تشکیل گردیده است این نوع طراحی علاوه بر حفظ دما، جهت استفاده در سطوح ناهموار زمین بسیار کاربردی میباشد و سبب نرمی و راحتی هرچه بهتر برای کاربر میشود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کیسه خواب به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز یوگا اِیرکس مدل Corona 200 ضخامت 15 میلیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

AIREX® از سال 1952 میلادی کار خود را با تولید فوم آغاز نمود.به جرات این برند را میتوان بهترین و با کیفیت ترین برند دنیا در زمینه ی تولید مَت های ورزشی معرفی نمود.airexهمواره در زمینه استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد برای استفاده در زیرانداز های ورزشی و پد های تعادل خود پیشتاز بوده است.سالها تولید در کشور سوئیس برای این برند خط مشی خاص و منحصر به فرد ایجاد کرده.این راه و روش موجب شده که محصولات این برند جز بهترین، بادوام ترین، قابل اعتمادترین ها در دنیا باشند.به دلیل استفاده از تکنولوژی فوم سلول بسته(Closed Cell Foam)درصد زیادی از حجم محصول را هوا تشکیل داده است.این نوع فوم هوا را در خود به دام می اندازد.خمیر این محصولات دارای فرمول محرمانه ای می باشد که طی مراحلی آماده سازی، قالب ریزی و در نهایت پخته می شوند. این محصول جاذب ضربه بوده وبه همین دلیل از سازمان ستون فقرات آلمان نیز تاییده دارد.زیر انداز ها به هیچ عنوان سر نمیخوردند و لبه های آنها به راحتی شکل نمیگیرند.به همین دلیل شرایط پایداری را برای شما هنگام ورزش فراهم میکنند.همچنین به داشتن لایه آنتی باکتریال بر روی خود این محصول بدون بو بوده و همچنین بو های نا مطبوع محیط را به خود جذب نمیکند.همچنین این محصول دارای خاصیت آبگریزی نیز میبااشد.corona 200 به دلیل ویژگی های برجسته ای که ارائه میدهد سالها جز محبوب ترین زیر انداز های ورزشی این برند بوده است.این زیر انداز همانطور که در تمرینات ورزشی قابلیت های بیشماری از خود نشان میدهد در پروسه های فیزیو تراپی نیز کاربرد و استاندارد لازم برای استفاده را دارا میباشد.این زیر انداز به دلیل استحکام بالا قابلیت استفاده درشرایط گسترده ای را دارد مانند استفاده باشگاهی,خانگی,درمانی و توانبخشی,ورزش های هوازی,استفاده در محیط آزاد و باز و همچنین استفاده در آب. این زیر انداز در ورزش هایی مانند یوگا,فیتنس,پیلاتس نیز کاربرد دارد.ابعاد بزرگ این زیر انداز باعث استفاده راحت تر از آن میشود.برای استفاده ازاین محصول از پوشیدن کفش باید خودداری کنید.برای نظافت آن میتوان از دستمال مرطوب یا آب و صابون رقیق شده استفاده کرد.این محصول تماما طراحی و ساخته شده در کشور سوئیس میباشند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز یوگا اِیرکس مدل Fitline 200 Slate ضخامت 10 میلیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

AIREX® از سال 1952 میلادی کار خود را با تولید فوم آغاز نمود.به جرات این برند را میتوان بهترین و با کیفیت ترین برند دنیا در زمینه ی تولید مَت های ورزشی معرفی نمود.airexهمواره در زمینه استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد برای استفاده در زیرانداز های ورزشی و پد های تعادل خود پیشتاز بوده است.سالها تولید در کشور سوئیس برای این برند خط مشی خاص و منحصر به فرد ایجاد کرده.این راه و روش موجب شده که محصولات این برند جز بهترین، بادوام ترین، قابل اعتمادترین ها در دنیا باشند.به دلیل استفاده از تکنولوژی فوم سلول بسته(Closed Cell Foam)درصد زیادی از حجم محصول را هوا تشکیل داده است.این نوع فوم هوا را در خود به دام می اندازد.خمیر این محصولات دارای فرمول محرمانه ای می باشد که طی مراحلی آماده سازی، قالب ریزی و در نهایت پخته می شوند. این محصول جاذب ضربه بوده وبه همین دلیل از سازمان ستون فقرات آلمان نیز تاییده دارد.زیر انداز ها به هیچ عنوان سر نمیخوردند و لبه های آنها به راحتی شکل نمیگیرند.به همین دلیل شرایط پایداری را برای شما هنگام ورزش فراهم میکنند.همچنین به داشتن لایه آنتی باکتریال بر روی خود این محصول بدون بو بوده و همچنین بو های نا مطبوع محیط را به خود جذب نمیکند.همچنین این محصول دارای خاصیت آبگریزی نیز میبااشد.مدل Fitline 200 برای ورزش های فیتنس،پیلاتس،یوگا،ورزش های گروهی،حرکات تعادلی مناسب میباشد.این مدل زیر انداز جز سری های جدید و توسعه یافته این برند میباشد.طول و عرض بزرگتر این محصول باعث شده برای طیف گسترده ای از فعالیت ها مناسب باشد زیرا دایره حرکت گسترده تری به شما میدهد.همچنین این زیر انداز برای ورزشهای تناسب اندام گروهی منایب میباشد.تمامی محصولات این برند ساخت سوئیس بوده و دارای عمر مفید طولانی میباشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز کیسه خواب مدل شکاری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیر انداز فوق از جنس برزنت و قابل شستشو است. ضد آب است و به صورت دو طرفه قابل استفاده است. مناسب برای زیر کیسه خواب, شکار و تیراندازی است و دو سگک برای بسته شدن و حمل به صورت کیف دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز 2 نفره خاطره طرح جاجیم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک زیراندازو یا روفرشی مشابه با جاجیم های سنتی و صنایع دستی که کم جا و در عین حال سبک و مقاوم باشه هستید که بتوانید از آن بر روی هر سطحی استفاده کنید ؛ به شما  زیرانداز مسافرتی کاوردار (کیف بسته بندی و حمل)  را پیشنهاد می کنیم ، این محصول دارای یک عدد کیف بسته بندی و حمل است که علاوه بر اینکه آن را به راحتی قابل حمل می کند ، آن را پاکیزه نیز نگه می دارد. این زیرانداز را می توانید همین الان خرید کنید و در مسافرت ها و پیک نیک ها یا در منزل بر روی فرش خود استفاده کنید که در هنگام بازی بچه ها فرش یا منزل کثیف نگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز 6 نفره کد CH-33 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک زیراندازو یا روفرشی مشابه با جاجیم های سنتی و صنایع دستی که کم جا و در عین حال سبک و مقاوم باشه هستید که بتوانید از آن بر روی هر سطحی استفاده کنید، به شما زیرانداز مسافرتی کاوردار (کیف بسته بندی و قابل حمل) را پیشنهاد می کنیم ، این محصول دارای یک عدد کیف بسته بندی و حمل است که علاوه بر اینکه آن را به راحتی قابل حمل می کند ، آن را پاکیزه نیز نگه می دارد. این زیرانداز را می توانید همین الان خرید کنید و در مسافرت ها و پیک نیک ها یا در منزل بر روی فرش خود استفاده کنید که در هنگام بازی بچه ها فرش یا منزل کثیف نگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز 6 نفره مدل Panda41 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز 6 نفره مدل Panda41 وسیله ای کاملا مناسب برای سفر و کوهنوردی ست.پارچه ی این زیرانداز از جنس فوم و پارچه مرغوب ضد آب است که به کارایی آن افزوده است این زیرانداز دارای ابعاد 140x176 سانتی متر است. متریال های به کاربرده شده در این زیرانداز به کیفیت و کارایی هر چه بیشتر آن افزوده است. یک بست کلیپسی بستن و جمع کردن این زیرانداز را آسان تر کرده است . زیرانداز 6 نفره مدل Panda41 دارای کاوری بوده که به راحتی می توان سر آن را باز و یا بسته کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز یوگا مدل TPE ضخامت 10 میلی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فوم های TPE قابلیت بازیافت و استفاده مجدد دارند و کاملا گیاهی و بهداشتی هستند و امروزه به خاطر این ویژگی و دوام بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های این مت یوگا TPE: قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن، قابل شستشو، وزن بسیار سبک و چسبندگی مناسب آن است. زیرانداز یوگا TPE ضخامت 10 میلی متر ابعاد و ضخامتی مناسب دارد و گزینه‌ی خوبی برای استفاده در زمان تمرینات یوگاست. اگر حرکات کششی یوگا روی زمین سفت انجام گیرد، فشار زیادی به بدن مخصوصا زانو وارد می‌شود. این فشار باعث خواهد شد تا نتوانید به شکل مناسبی حرکات را انجام دهید؛ اما استفاده از این زیرانداز یوگا باعث می‌شود چنین فشاری به بدن وارد نشود و بتوانید به شکلی بهتر به انجام حرکات یوگا بپردازید. همچنین این زیرانداز با داشتن برآمدگی‌های خطی از لیزخوردن شما به همراه پد جلوگیری می‌کند و شما در زمان استفاده روی آن ثابت می‌مانید؛ درنتیجه حرکات را با کنترل بیشتری انجام می‌دهید. این زیرانداز برای راحتی بیشتر در زمان حمل کاوری دارد تا به‌آسانی آن را جابه‌جا کنید. «زیرانداز یوگا TPE ضخامت 10 میلی متر» ساختار مناسبی دارد و می‌تواند برای شما راحتی و عملکرد بهتری را در زمان انجام حرکات یوگا ایجاد کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز 12 نفره مدل 2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک زیراندازو یا روفرشی مشابه با جاجیم های سنتی و صنایع دستی که کم جا و در عین حال سبک و مقاوم باشه هستید که بتوانید از آن بر روی هر سطحی استفاده کنید ؛ به شما زیرانداز مسافرتی کاوردار (کیف بسته بندی و حمل) را پیشنهاد می کنیم ، این محصول دارای یک عدد کیف بسته بندی و حمل است که علاوه بر اینکه آن را به راحتی قابل حمل می کند ، آن را پاکیزه نیز نگه می دارد. این زیرانداز را می توانید همین الان خرید کنید و در مسافرت ها و پیک نیک ها یا در منزل بر روی فرش خود استفاده کنید که در هنگام بازی بچه ها فرش یا منزل کثیف نگردد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز 8 نفره مدل  001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز 8نفره یا شش متری ایلیا با قابلیت ضد آب بودن داری طرح زیبا می باشد،محصول فوق علاوه بر محکمی و ویژگی ضد ساییدگی قابل شستشو بوده وحمل آن بسیار راحت میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری 12 نفره الماس مدل 240 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این زیرانداز از با کیفیت ترین زیر انداز های موجود در بازارهای جهانی هست و در اندازه استاندارد 2 در 3 متر تولید شده است و مناسب برای 12 نفر هست و به راحتی قابل جمع شدن و باز شدن هست

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز یوگا مدل اکوفرندلی ضخامت 8 میلی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در سال های اخیر، تولید فوم TPE بیشتر و بیشتر شده است، در بسیاری از زمینه های حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در انرژی، TPE به تدریج جایگزین PVC می شود. TPE می تواند بازیافت و استفاده مجدد شود.فوم TPE با وجود ویژگی قابل بازیافت بودن و دوام بیشتر امروزه مورد توجه مشتریان قرار گرفته .اسپرت مایکت استفاده این نوع مت را برای افراد مبتدی و نیمه حرفه و حرفه ای پیشنهاد می کند.مت یوگا TPE دو رو 8 میلیمتری برای جلوگیری از تماس بدن با سطح سخت و آلوده در زمان انجام حرکات ورزش‌هایی مانند یوگا، بدنسازی، ایروبیک، پیلاتس و… بسیار مناسب و البته لازم است.مت یوگا TPE 8 میلیمتری وزنی سبک داشته ومی توانید به راحتی آن را با خود حمل کرده و در هر مکانی که مایل بودید از این وسیله استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز یوگا پاورجیم مدل رنگین کمان ضخامت 6 میلی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیر انداز وسیله‌ای مناسب برای انجام حرکات ورزشی یوگا ، پیلاتس و ایروبیک که بر روی زمین است و احساس راحتی و شادابی را به شما در حین ورزش می‌دهد و از آنجایی که باید این حرکات ورزشی روی زمین انجام شود و ممکن است نوع حرکت طوری باشد که ورزش‌کار مجبور شود تا روی زمین بنشیند یا اینکه دراز بکشد. تشک یوگا ( مت یوگا ) 6 میل چوب پنبه ای پاورجیم معرفی شده در این بخش سبک، نرم، غیرسمی، ضدلغزش و بادوام است که شرایطی را فراهم کرده تا در زمان ورزش، احساس رضایت بیشتری را تجربه کنید. جنس این زیرانداز یوگا از فوم TPE یا با رویه ای از چوب پنبه بوده و قابلیت انعطاف بالایی دارد که برای این کار بسیار مناسب است. طول این زیرانداز 183 سانتی‌متر است و 61 سانتی‌متر عرض دارد. به‌طوریکه روی آن یک انسان به راحتی می‌تواند دراز بکشد و به انجام حرکات ورزشی بپردازد. ضخامت این زیرانداز 6 میلی‌متر است و بعد از استفاده از آن و کثیف شدن می‌توان آن را شستشو داد. برای حمل این زیر انداز یک کاور در نظر گرفته شده که همراه محصول عرضه می‌شود. تشک یوگا ( مت یوگا ) 6 میل چوب پنبه ای پاورجیم به دلیل مشبک بودن و داشتن حفره های کوچک مانع از لغزش و سرخوردگی در حین تمرینات یوگا می شود همچنین به دلیل این که تمام بدن به طور کامل به زمین اصابت نکرده ، مسائل بهداشتی به راحتی رعایت می شود. شرایط نگهداری مت های چوب پنبه ای: x هرگز مت خود را تا نکنید فقط آن را به صورت شل، رول کنید. برای بهترین حالت، سالمترین و بدون لغزش ترین سطح تمرین را با چوب پنبه درست کردیم. شکستگی های ریزی در طول زمان می تواند روی سطح بیافتد ولی احساس راحتی مت را از بین نمی برد. x اگر مت را به برای تمرین معمولی استفاده می کند هفته ای یکبار مت را تمیز کنید ولی اگر حرفه ای ورزش می کنید حتما روزی یکبار تمرین کنید. این کار باعث می شود تمیز به نظر برسد و بو نگیرد. مت را با تمیز کننده های طبیعی مت یوگا تمیز کنید و مت را روی زمین پهن کنید تا با جریان هوا خشک شود. x روش پیشنهادی برای تمیز کردن مت های چوب پنبه ای پاورجیم، استفاده از دستمال مرطوب شده با آب و کف صابون های گیاهی میباشد. x هرگز از شوینده های قوی مانند: انواع سفید کننده ها و جرم گیر ها و... برای شستشو استفاده نکنید. x از ماشین لباس شویی برای شستشو استفاده نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز کیسه خواب مدل آکاردئونی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز آکاردئونی با کیفیت ساخته شده و به دلیل قطر بالایی که دارد از نفوذ سرما از سطح زمین به کیسه خواب جلوگیری می نماید. یکی از ویژگی های مثبت این نوع از زیر اندازها، آکاردئونی بودن آن است که به دلیل جمع شدن حجم و فضای کمتری را اشغال می نماید بنابراین حمل را آسان تر می سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری چادر پکینیو مدل D1005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیر انداز چادر کله گاوی مدل D-1005 اروجینال یکی دیگر از محصولات شرکت پکینیو یا همان کله گاوی می باشد . از زیرانداز چادر می‌توان به تنهایی برای نشستن و استراحت کردن در طبیعت استفاده کرد. از این زیر انداز چادر نیز می توان به عنوان سایه بان در نقاطی که پوشش گیاهی یا درخت و جود نداشته باشد و همچنین برای جلوگیری از تابش نور خورشید و حتی باران استفاده کرد. زیر انداز چادر در کنار اقلام اصلی کوهنوردی ، یکی از لوازمی است که شما را در شرایط سخت یاری میکند و کاربرد چند گانه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز کیسه خواب مدل atro خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیر انداز کیسه خواب وسیله ای برای راحتی کوهنورد در هنگام خواب است.بخصوص در سطوح سنگی و ناصاف .یکی از مهترین وظیفه زیر انداز کیسه خواب بخصوص برای کوهنوردان حرفه ای یا علاقمندان به کمپینگ در زمستان عایق سازی حرارت بدن در هنگام خواب است.اگر بهترین کیسه خواب را همراه خود داشته باشید.فرقی نمیکند پر باشد یا الیاف،اگر زیرانداز نداشته باشید حتما سرما را به راحتی در داخل کیسه خواب لمس میکنید.زیر انداز خوب کوهنوردی اگر به اندازه کیسه خواب اهمیت نداشته باشد کمتر از آن هم نیست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز بادی فورکلاز مدل Trek 500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک خودبادشو فورکلاز محصول کمپانی دکتلون صاحب برندهای فورکلاز، کچوا و Itiwit است. این محصول یکی از زیراندازهای کوهنوردی حرفه‌ای دکتلون است که برای مصارف طبیعت گردی و کمپینگ طراحی شده. این زیرانداز کیسه خواب فورکلاز دارای دو نازل جداگانه برای سهولت در پر و خالی کردن محصول است. این زیرانداز به دلیل استفاده از مموری فوم داخلی، دارای خاصیت خود باد شو بوده که در عرض کمتر از 30 دقیقه امکان پر شدن تا 80% ظرفیت خود را دارا است. فورکلاز در طراحی زیرانداز خود همانند سایر محصولات این کمپانی، به کارایی و کاربرد پذیری دقت فراوانی داشته. روی زیرانداز فورکلاز مدل 500 برامدگی‌های برای حداکثر اصطکاک با سطوح مختلف ایجاد شده که از لغزش زیرانداز روی کف چادر کوهنوردی جلوگیری می‌کند.همچنین دو سری پد مخصوص برای نگهداری کیسه خواب کوهنوردی روی این زیرانداز تعبیه شده است که پارچه‌های پلی‌استری و نایلونی را به خوبی نگهداری می‌کند. بنابراین در طول شب و خصوصا در سطوح شیب‌دار، فرد دچار لغزش از روی زیرانداز نخواهد شد. وزن زیرانداز فورکلاز در حدود 820 گرم بوده و ابعاد بسته شده آن 33 سانتی‌متر ارتفاع با قطر 17 سانتی‌متر است که از یک کیسه خواب معمولی کمپینگ کوچکتر است. بنابراین حمل آن داخل کوله پشتی و انجام پیمایش‌های بلند براحتی ممکن خواهد بود. FORCLAZ برای راحتی حداکثری سطح پارچه این محصول را با پوشش خاص آکوستیک پوشانده که این امر موجب به حداقل رساندن صدای حاصل از تماس سطوح چادر، کیسه خواب و زیرانداز می‌شود. بنابراین حداکثر آسایش با زیرانداز فورکلاز ممکن خواهد بود. این محصول برای استفاده داخل چادر کوهنوردی یا کیسه خواب طراحی شده است. طول آن 180 سانتی‌متر و عرض آن 52 سانتی‌متر در پهنای شانه است. این ابعاد براحتی داخل یک کیسه خواب با قطع مومیایی قرار می‌گیرد و بهترین کارایی را برای فرد به همراه خواهد داشت. بنابه استاندارد بین المللی استفاده از این زیرانداز در هواهای سرد تا 5 درجه سانتی‌گراد بدون مشکل و به راحتی ممکن خواهد بود. ضخامت 2.5 سانتی‌متری و فوم داخلی زیرانداز موجب می‌شود تا استفاده از آن در برنامه‌های پاییزه و بهاره ممکن باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری 10 نفره الماس مدل حصیری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از ملزومات سفر زیرانداز میباشد زیرانداز حصیری مدل الماس به گونه ای تولید شده است که نم را از خود عبور نمیدهد و شما میتوانید به راحتی بر روی چمن و جاهای که دارای رطوبت است بی اندازید واستفاده نمایید این زیر انداز با ابعاد مناسبی که دارد میتواند برای ده نفر مناسب باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دوچرخه ثابت به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری 4 نفره مدل PJ-108465 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز های مسافرتی در واقع یکی از مهم ترین محصولات و لوازم سفر بوده که هم برای افراد و هم برای قرار دادن چادر های سفری و کوهنوردی روی آن مورد استفاده قرار می گیرند. این زیر اندار، دارای کیف دسته دار است، که حمل آن‌، برای شما راحتر باشد. زیرانداز 4 نفره، دارای ابعاد 200x147 سانتی متر است و به راحتی، حداقل 4 نفر را در خود جای می‌دهد. این زیرانداز، ضد آب است و برای کنار ساحل گزینه مناسبی هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری مدل S150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از زیرانداز در زمان سفر، کمپینگ و یا طبیعت گردی و کوهنوردی زیاد دور از ذهن نیست. چه خوب است که این زیرانداز علاوه بر بزرگ بودن کارایی زیادی داشته باشد و حتی بتوان از آن بای کاربردهای دیگر نیز بهره ببریم. اگر حجم کمی هم اشغال کند که دیگر عالی می شود. زیراندازی بهتر است استفاده شود تا بتواند ضمن مقاوم بودن در برابر سایش و رطوبت، به راحتی شستشو شود. زیرانداز مدل S150 این ویژگی ها را دارد. از این زیر انداز به عنوان زیر انداز معمولی، زیر انداز چادر و حتی سایه بان هم می توان استفاده کرد. چهار طرف زیر انداز دارای جلقه های فلزی است تا به راحتی بتوانید زیرانداز را به زمین و یا (با قلاب کردن یا بستن با طناب) آن را به محل مورد نظرتان اتصال داده و محکم کنید. چنس که از جنس پلی استر ساخته شده است. در برابر سایش و آب و زطوبت مقاومت دارد. برای حمل آن به راحتی می توانید آن را در کیسه کوچک مخصوص قرار داده و با خود حمل کنید. شانگ یانگ S150 برای سفر، کوهنوردی و کمپینگ و استفاده در چادر بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری الماس سفید مدل حصیری کد G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیر انداز حصیری از جنس پلاستیک نرم و ضد آب می باشد . از محاسن این زیر انداز کیفیت بالای پلاستیک استفاده شده در این محصول می باشد . سبک بودن این محصول باعث شده در مسافرت و پیک نیک ها قابل استفاده باشد . براحتی شسته میشود و سریع خشک میشود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری الماس سفید مدل حصیری کد F خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیر انداز حصیری از جنس پلاستیک نرم و ضد آب می باشد . از محاسن این زیر انداز کیفیت بالای پلاستیک استفاده شده در این محصول می باشد . سبک بودن این محصول باعث شده در مسافرت و پیک نیک ها قابل استفاده باشد . براحتی شسته میشود و سریع خشک میشود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز یوگا مدل O5196 ضخامت 0.3 میلی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز یوگا معرفی شده دارای طراحی مناسب و به شکل حوله است درعین حال که از وزن سبکی نیز برخوردار است. به دلیل اینکه ورزش یوگا به طور مستقیم با زمین در ارتباط است و ازنظر بهداشتی نیز مشکلاتی را به همراه دارد استفاده از زیرانداز یوگا گلدن استار ضروری به نظر می رسد. این زیر انداز در ابعاد و بسته بندی مناسب به شما عرضه می گردد به طوری که به همراه خود یک کیسه برای حمل آسان نیز به همراه دارد.این زیرانداز از فشارهای اضافی که ممکن است به عضلات وارد شود جلوگیری می کند. زیرانداز یوگا معرفی شده از آسیب دیدگی ورزشکاران جلوگیری می کند.از مزیت آن پایداری و جلوگیری از سرخوردن روی سطوح نیز است. به علاوه دارای ضخامت مناسبی بوده و قابل شستشو نیز است. انتخاب این زیرانداز انتخاب سنجیده ای برای استفاده روزمره و ورزش در هر شرایطی خواهد بود. برای انجام ورزش یوگا با این زیرانداز سطحی نرم و راحت را فراهم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز یوگا مدل P1516 ضخامت 0.3 میلی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز یوگا معرفی شده دارای طراحی مناسب و به شکل حوله است درعین حال که از وزن سبکی نیز برخوردار است. به دلیل اینکه ورزش یوگا به طور مستقیم با زمین در ارتباط است و ازنظر بهداشتی نیز مشکلاتی را به همراه دارد استفاده از زیرانداز یوگا گلدن استار ضروری به نظر می رسد. این زیر انداز در ابعاد و بسته بندی مناسب به شما عرضه می گردد به طوری که به همراه خود یک کیسه برای حمل آسان نیز به همراه دارد.این زیرانداز از فشارهای اضافی که ممکن است به عضلات وارد شود جلوگیری می کند. زیرانداز یوگا معرفی شده از آسیب دیدگی ورزشکاران جلوگیری می کند.از مزیت آن پایداری و جلوگیری از سرخوردن روی سطوح نیز است. به علاوه دارای ضخامت مناسبی بوده و قابل شستشو نیز است. انتخاب این زیرانداز انتخاب سنجیده ای برای استفاده روزمره و ورزش در هر شرایطی خواهد بود. برای انجام ورزش یوگا با این زیرانداز سطحی نرم و راحت را فراهم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری 12 نفره مدل PJ-109565 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز های مسافرتی در واقع یکی از مهم ترین محصولات و لوازم سفر بوده که هم برای افراد و هم برای قرار دادن چادر های سفری و کوهنوردی روی آن مورد استفاده قرار می گیرند. این زیر اندار، دارای کیف دسته دار است، که حمل آن‌، برای شما راحتر باشد. این زیرانداز، ضد آب است و برای کنار ساحل گزینه مناسبی هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری مدل PJ-109570 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز های مسافرتی در واقع یکی از مهم ترین محصولات و لوازم سفر بوده که هم برای افراد و هم برای قرار دادن چادر های سفری و کوهنوردی روی آن مورد استفاده قرار می گیرند. این زیر اندار، دارای کیف دسته دار است، که حمل آن‌، برای شما راحتر باشد. زیرانداز 2 نفره، دارای ابعاد 99x42 سانتی متر است و به راحتی، حداقل 2 نفر را در خود جای می‌دهد. این زیرانداز، ضد آب است و برای کنار ساحل گزینه مناسبی هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری مدل شطرنجی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیراندار سفری شطرنجی زیر اندازی زیبا و سبک و مناسب برای پیکنیک, کمپینگ, طبیعت گردی و سفر است که خاصیت ضد رطوبت دارد. زیرانداز سفری شطرنجی دارای ابعاد مناسبی است و یک خانواده چند نفره به‌خوبی می‌توانند بر روی آن جا شوند. وزن این محصول نیز بسیار مناسب بوده و باعث می‌شود تا در زمان حمل آن با مشکلی مواجه نشوید. ابعاد بسته نیز به حدی بوده که می‌توان به‌سادگی آن را در کیف یا کوله‌پشتی قرارداد. این محصول همچنین به شکلی طراحی‌شده تا در زمان جمع‌کردن بتوان آن را با چسب پارچه‌ای تعبیه‌شده به‌خوبی بست و حمل کرد. از این زیرانداز علاوه بر استفاده برای پیک‌نیک برای قرار دادن در زیر چادر نیز می‌توان بهره برد. زیرانداز سفری شطرنجی یک زیرانداز ساده برای لذت بردن از پیک‌نیک‌های شما در کنار عزیزانتان خواهد بود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری شانگ ینگ مدل S300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از زیرانداز در زمان سفر، کمپینگ و یا طبیعت گردی و کوهنوردی زیاد دور از ذهن نیست. چه خوب است که این زیرانداز علاوه بر بزرگ بودن کارایی زیادی داشته باشد و حتی بتوان از آن بای کاربردهای دیگر نیز بهره ببریم. اگر حجم کمی هم اشغال کند که دیگر عالی می شود. زیراندازی بهتر است استفاده شود تا بتواند ضمن مقاوم بودن در برابر سایش و رطوبت، به راحتی شستشو شود. زیرانداز مدل S300 این ویژگی ها را دارد. از این زیر انداز به عنوان زیر انداز معمولی، زیر انداز چادر و حتی سایه بان هم می توان استفاده کرد. چهار طرف زیر انداز دارای جلقه های فلزی است تا به راحتی بتوانید زیرانداز را به زمین و یا (با قلاب کردن یا بستن با طناب) آن را به محل مورد نظرتان اتصال داده و محکم کنید. چنس که از جنس پلی استر ساخته شده است. در برابر سایش و آب و زطوبت مقاومت دارد. برای حمل آن به راحتی می توانید آن را در کیسه کوچک مخصوص قرار داده و با خود حمل کنید. شانگ یانگ S300 برای سفر، کوهنوردی و کمپینگ و استفاده در چادر بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری 12 نفره مدل ضد آب خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سایز : 195×335 سانتی متر وزن : 2/7 کیلو گرم قابل استفاده در سفر و کمپینگ قابلیت شستشو سبک ، دارای لایه ضد آب، منعطف و زیبا دارای دسته یکپارچه جهت سهولت در حمل میباشد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا