خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید سرویس پخت و پز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرویس پخت و پز باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

قابلمه یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه است و خرید بهترین سرویس قابلمه یکی از دغدغه‌های بزرگ خانم‌های خانه‌دار و نوعروسان در تهیه وسایل آشپزخانه و جهیزیه است. شما می توانید به راحتی با شناخت انواع قابلمه و تفاوت آن‌ها در نوع مواد سازنده، میزان ضخامت، اندازه، مقاومت در برابر حرارت و میزان توانایی پخش دما به خرید یک سرویس قابلمه مناسب اقدام کنید. از این رو در ادامه با مقاله راهنمای خرید سرویس پخت و پز در این مطلب از نکته خرید همراهمان باشید تا اطلاعات جامعی را بدست آورید.

انواع سرویس قابلمه از لحاظ جنس

انواع موجود قابلمه در بازار عبارتند از قابلمه‌های پیرکس، تفلون، چدن، استیل، سرامیکی، گرانیتی، آلومینیومی، لعابی و … که سعی می کنیم در مورد هر کدام از آنها  توضیح دهیم. همچنین مزایا و معایب آنها را بررسی کنیم تا با استفاده از این نکات در هنگام خرید قابلمه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

قابلمه‌های چدنی: جنس فلز چدن مدت زیادی گرم می‌ماند. آلیاژی از آهن است، عمر طولانی و وزن بالایی دارد. در برابر حرارت بالا مقاوم است و قیمت گرانی دارد.

قابلمه‌های استیل: این نوع قابلمه‌ها بهداشتی هستند، عمرشان طولانی و زنگ نمی‌زنند. حرارت را به‌صورت مستقیم انتقال می‌دهند، لذا احتمال دارد غذای شما زودتر بسوزد. البته می‌توانید با مقداری سرکه و یا استیل شو غذای چسبیده به کف قابلمه را پاک‌ کنید.

قابلمه‌های تفلون: این نوع قابلمه طرفداران زیادی دارد. بااین‌حال انتخاب مطمئنی به شمار نمی‌رود. زیرا دارای فلز سنگین کادیون است که براثر استفاده مستمر، وارد غذا شده و احتمال بروز برخی بیماری‌ها دور از ذهن نیست. اگر قصد خرید تفلون دارید، حتماً از برندهای معتبر خریداری کنید.

قابلمه‌های سرامیکی: این نوع قابلمه‌ها از سرویس‌های جدید آشپزخانه به‌حساب می‌آیند. آنها دارای روکش نچسب هستند، ترکیبات مضری ندارند و در برابر خراش و خوردگی مقاوم‌اند. حرارت را به‌خوبی پخش و منتقل می‌کنند، اما قیمت نسبتاً بالایی دارند.

قابلمه‌های گرانیتی: این نوع قابلمه‌ها دوام و سختی بیشتری دارند. فلز گرانیت گرما را در خود نگه می‌دارد و غذا را دیرتر از سایر ظروف می‌سوزانند. به‌راحتی شسته می‌شوند و چون نچسب هستند میزان روغن مصرفی را کاهش داده و طعم غذا را تغییر نمی‌دهند.

قابلمه‌های روحی (رویی) و آلومینیومی: این‌گونه قابلمه‌ها به قابلمه‌های سنتی نیز شهرت دارند. روی فلزی مناسب برای قابلمه است ولی کمتر یافت می‌شود. ناگفته نماند که آلومینیوم برای سلامتی ضرر دارد زیرا هنگام طبخ غذاهای اسیدی مثل آب‌لیمو و سرکه در این قابلمه‌ها، آلومینیوم وارد غذا می‌شود. این جنس حرارت را یکنواخت توزیع می‌کند ولی بااین‌حال در برابر ضربه حساس بوده و فرم خود را از دست می‌دهد.

قابلمه‌های مسی: این نوع قابلمه‌ها حرارت را یکسان پخش می‌کنند. داخل قابلمه‌های مسی را با لایه‌ای فلزی می‌پوشانند تا مس وارد غذا نشود، چون مس نسبت به مواد اسیدی و شور واکنش نشان می‌دهد و طعم غذا را تغییر می‌دهد. جالب است که بدانید بخشی از قابلمه‌های مسی، کار دست هنرمندان ایرانی است که در بازار به‌صورت کیلویی عرضه می‌شود.

قابلمه‌های شیشه‌ای: این نوع قابلمه‌های بی‌رنگ که به پیرکس شهرت دارند، انتخاب خوبی برای آشپزی هستند و تا زمانی که ضربه‌ای محکم به آن‌ها وارد نشود و یا شوک دمایی دریافت نکنند، مقاوم هستند.

قابلمه‌های لعابی: این نوع قابلمه‌ها از کشیدن روکشی روی ظروف چدنی یا آهنی تولید می‌شوند. طول عمر این روکش‌ها محدود است و براثر ضربه و حرارت آسیب می‌بینند. این قابلمه‌ها برای گرم نگه‌داشتن کنسروها و پختن غذاهای آبدار مناسب‌اند.

قابلمه‌های سلیکونی: جنس این قابلمه‌ها شبیه کائوچوست که ترکیبی از سیلیسیوم و اکسیژن است. برای شیرینی‌پزی مناسب هستند، زمان پخت در آن‌ها سریع است و بدون روغن ماده غذایی از آن‌ها جدا می‌شود، اما نباید روی حرارت مستقیم قرار گیرند. سیلیکون‌های پلاتینی از نوع مرغوب و باکیفیت آن است.

قابلمه سنگی: قابلمه سنگی سالم ترین ظروف برای پخت و پز هستند. ظروف سنگی غنی از آهن و منیزیم هستند و برای سلامتی بسیار مفید هستند. ظروف سنگی دما را به خوبی انتقال می‌دهند و در برابر حرارت مقاومت دارند. دیگ و دیگچه سنگی گرما را در خود نگه می‌دارند. غذا با کمترین حرارت به بهترین نحو در آن‌ها پخته می‌شود و طعم و خواص غذا حفظ می‌شود. تمیز کردن قابلمه های سنگی راحت است و درون خط و خشی نمی‌افتد و نچسب نیز هستند. هرگز زیاد داغ نمی‌شوند و غذا را در هیچ شرایطی نمی‌سوزانند.

نکات مهم هنگام خرید سرویس پخت و پز

  • قیمت هر محصول یکی از مهمترین و ضروری ترین مواردی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. سرویس قابلمه نیز از جمله محصولاتی است که قیمت نسبتاً بالایی دارد ، البته شما عزیز می توانید با توجه به بودجه خود، سرویس مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • حتماً مواد قابلمه را به دقت بررسی کنید، سعی کنید ماده ای بادوام و با کیفیت بخرید تا چندین سال برای شما مفید باشد و خیلی زود خراب نشود.
  • به ضخامت قابلمه توجه کنید، هر چقدر جنس قابلمه ضخیم تر باشد. کیفیت بسیار بهتری خواهد داشت و غذا در آن نمی سوزد.
  • اطمینان حاصل کنید که بدنه قابلمه محکم است، ممکن است بدنه برخی از آنها فرو رفته باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که دسته ها سفت هستند چون اگر شل باشند در حین پخت و پز از جدا میشوند و خطرات جبران ناپذیری دارند.
  • برای خرید سرویس قابلمه باید بهترین مارک ها را بشناسید. از بهترین مارک های سرویس قابلمه می توان به کرکماز، جی فی نی، تفال، دسینی، دبلیو ام اف و … اشاره کرد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید سرویس پخت و پز گفته شد، می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس پخت و پز ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت پز 7 پارچه کاراجا مدل Vanilla Gold خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه شیک و با کلاس مخصوص خاص پسندها می باشد گرانیت این سرویس درجه یک و در مقابل خط و خش مقاوم و با دوام می باشد برای سلامتی مضر نیست. دسته استیل با روکش آب طلا می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 8 پارچه وول مدل Concept خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قابلمه استیل وول از سری Woll’s Concept که از یک پایه فولادی با دوام با ترکیب صفحه آلومینیومی 6.2 میلی متری تشکیل شده است ، این به این معنی است که بهترین توزیع حرارت ممکن را در این قابلمه دارد . درب قابلمه وول چند منظوره است که می توانید حین آشپزی درب را به روی دسته قفل کنید و از شلوغی های حین پخت غذا جلوگیری کنید و یا برای خالی کردن آب اضافی داخل قابلمه به راحتی انگشتان خود را در انتهای دسته نگه دارید و فقط آب محتویات قابلمه را خالی کنید . نوربرت وول سفر خود را با فروش ظروف آشپزی در سال 1974 آغاز کرد و Norbert Woll GmbH را در سال 1979 تاسیس کرد تا به رویای خود برسد . WOLL اولین ظروف آشپزی خود را که با استفاده از تکنیک ریخته گری دائمی قالب آلومینیومی اصلی آن در سال 1983 تولید شده بود را ارائه کرد . این تکنیک است که با گذشت بیش از 35 سال هنوز تابه ها ، قابلمه ها و تابه های WOLL ade ساخت آلمان را از نظر کیفیت و نتایج پخت منحصر به فرد می کند . محصولات حرفه ای WOLL در حال حاضر دارای کیفیت درجه یک ، با پوشش های نچسب و طول عمر بالا ، طراحی خوش طعم و بهترین نتایج پخت و پز است . تعداد زیادی از اختراعات در زمینه ویژگی ها ، مانند دسته های قابل جدا شدن WOLL ، روش های تولید با تکنولوژی روز و صنایع دستی تخصصی ، محصولات WOLL را از نظر کیفیت ، قابلیت اطمینان ، طراحی و عملکرد منحصر به فرد می کند . این سرویس قابلمه وول مدل concept دارای 8 پارچه شامل : 1 عدد قابلمه 20 سانتی متر، ظرفیت 3.4 لیتر با درب 1 عدد قابلمه 24 سانتی متر، ظرفیت 5.8 لیتر با درب 1 عدد شیر جوش 18 سانتی متر، ظرفیت 2.5 لیتر با درب 1 عدد ماهیتابه 28 سانتی متر، ظرفیت 4.8 لیتر با درب

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 9 پارچه زولینگ مدل Flow خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند آلمانی زولینگ در زمره قدیمی ترین نام های تجاری جهان بوده و در سال 1731 یعنی بیش از 300 سال پیش و در شهر زولینگن که در آن زمان مهد ساخت ابزار و تجهیزات جنگی بود به ثبت رسیده است. این برند و نشان دو بچه یا دوقلو به مرور زمان به یکی از معتبرترین نام های تجاری در صنعت ابزار و ظروف آشپزی تبدیل شده است که کیفیت،زیبایی و کارایی را یکجا در محصولات خود گرد هم آورده است. سرویس قابلمه 9 پارچه زولینگ مدل Flow از جمله محصولات محبوب و با کیفیت این برند آلمانی است که به دلیل تنوع سایز و عملکرد بی نقصی که دارد از محبوبیت بسیار بالایی نزد مصرف کنندگان مشکل پسند برخوردار می باشد. این مجموعه حاوی 1 قابلمه ( 16 سانتی متر / 1.8 لیتر )، 1 قابلمه ( 20 سانتی متر / 4 لیتر )، 1 قابلمه ( 24 سانتی متر / 6 لیتر )، 1 شیرجوش ( 20 سانتی متر / 3 لیتر )، 1 قابلمه ( 16 سانتی متر / 1.5 لیتر ) می باشد. بدنه این ظرف از استیل ضد زنگ آلیاژ 18/10 که مناسبترین ماده برای استفاده در ظرف پخت و پز می باشد ساخته شده است. کف این ظروف با استفاده از تکنولوژی SIGMA Classic زولینگ طراحی و ساخته شده و داری 3 لایه می باشد. لایه داخلی که در تماس با مواد غذایی است از استیل 18/10، لایه میانی از آلومینیوم و لایه خارجی که در تماس با حرارت است از آلیاژ استیل و کروم مغناطیسی ساخته شده است.این تکنولوژی در نهایت منجر به تقسیم یکنواخت حرارت در کف و پخت ایده آل و با کیفیتی خواهد شد.از دیگر ویژگی های این ظروف می توان به طراحی خمیده لبه های بالایی آنها اشاره کرد که باعث می شود به هنگام تخلیه بتوانید جریان مایع را با دقت به نقطه دلخواه هدایت کرده و جلوی چکیدن و آلوده شدن سطح کار را بگیرید. سطح بیرونی این ظروف ضد خش می باشد و جداره داخل آنها نیز مدرج شده تا به شما کمک کند از میزان مایع داخل ظروف آگاه شوید. طراحی درب و قسمت فوقانی این ظروف طوری است که به خوبی کیپ شده و جلوی هدر روی حرارت را گرفته و در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند. این ظروف قابل استفاده روی انواع اجاق های شعله ای، القایی، شیشه ای،سرامیکی و هالوژنی می باشد. برای شستشوی این ظروف می توانید از ماشین ظرفشویی استفاده نمایید اما برای دوام حداکثری و حفظ ظاهر و زیبایی روش شستشوی دستی بیشتر توصیه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس تابه 2 پارچه بی اس اف مدل 05-15 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بی اس اف برندی آلمانی و زیر مجموعۀ برند زولینگ جی ای هنکلز است که قاشق و کارد و چنگال تولید می کند. نو و به روز، خالص و بدون زمان یا کلاسیک و شیک، همانطور که همه می‌دانند، هر سلیقه‌ای با دیگری متفاوت است. همین طور که ساخته‌های BSF برای هر سلیقه‌ای در نظرگرفته شده‌اند. محصولات این برند به کیفیت ممتاز و طراحی مدرن شهرت دارند؛ برندی که دامنه محصولات آن از قاشق و چنگال کودک تا انواع هدیه‌ها شگفت‌زده‌تان خواهد کرد. تازگی طرح‌های بی‌اس‌اف در خلق قاشق، کارد و چنگال غذاخوری می‌تواند هر سلیقه‌ای را برآورده کند و البته سرویس‌های غذاخوری بی‌اس‌اف با بهترین کیفیتی که از این برند انتظار می‌رود در اختیار شما قرار می‌گیرد. قاشق و چنگال های BSF از استیل ضد زنگ بسیار با کیفیت 18,10 تولید می شوند که نه تنها با دوام هستند، بلکه ظاهری فوق العاده زیبا دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 7 پارچه مدل اینسای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 7 پارچه اینسای جدید ترین محصول این برند ترکیه ای می‌باشد که از جنس آلومینیوم دایکاست با ضخامت 3.5 میل تولید شده تا دارای مقاومت و تحمل حرارت بالا داشته باشد و همچنین از گرانیت نچسب باکیفیت استفاده شده است. ظرفیت پخت و پز این سرویس مناسب 3 الی 8 نفره می‌باشد که شامل 3 قابلمه درب دار با سایز های 28 ، 24 ، 20 و یک تابه با سایز 28 می‌باشد و دارای بسته بندی محکم و شکیل میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 9 پارچه دبلیو ام اف مدل Provence Plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پخت و پز در ظروف استیل می تواند برای بدن مفید باشید و از مضراتی که ظروف تفلون برای بدن به همراه دارد مبرا باشد. سرویس قابلمه فوق از جنس استیل ضد زنگ 18.10 تولید شده که بسیار با کیفیت می باشد. سرویس قابلمه وی ام اف WMF مدل Provence Plus دارای یک قابلمه سایز16 با ظرفیت 1.9 لیتر یک تابه در سایز 16 با ظرفیت 1.4 لیتر و یک عدد قابلمه در سایز 20 با گنجایش 2.5 لیت یک عدد قابلمه در سایز 20 با گنجایش 3.3 لیتر و یک قابلمه در سایز 24 با گنجایش 5.7 لیتر می باشد. تابه این سرویس لبه بلند بوده و دسته بلندی نیز برای آن در نظر گرفته شده است که در هنگام آشپزی می تواند کمک مناسبی به شمار آید. این قابلمه ها برای پخت انواع خوراک ها، سوپ ها و خورشت ها مناسب هستند. همچنین از تابه لبه بلند این سرویس می توان برای پخت انواع گوشت و …که کمی آبدار هم باشد استفاده کرد. درب شیشه ای سرویس قابلمه وی ام اف WMF آلمان از جنس پیرکس بوده و دسته هایی استیل برای آن در نظر گرفته شده که شکل منحنی آن عملکرد آسانی را برای کاربر ایجاد کرده است. قابلمه های استیل برای بخارپز کردن مواد غذایی و سبزیجات بسیار کارآمد خواهد بود. شما می توانید میزان زیادی از سبزیجات مانند کلم، گل کلم، هویج و .. را در یک سبد استیل درون قابلمه قرار دهید پس از آن مقداری آب در قابلمه بریزید و اجازه دهید سبزیجات به کمک بخار آب پخته شوند، با این روش ویتامین های درون سبزیجات از بین نرفته و تغییر شکل نیز نخواهند داد. برای سرویس قابلمه 9 پارچه WMF مدل Provence Plus لبه ای در نظر گرفته شده که شما می توانید سوپ ها و خوراک هایی که دارای آب زیاد هستند را بدون اینکه به اطراف بپاشد به آسانی خالی نمایید. کف این سرویس قابلمه از ویژگی TransTherm استفاده شده است، این ویژگی کمک می کند تا گرما به طور یکنواخت در تمامی قسمت ها پخش شده و مواد غذایی درون قابلمه به صورت یکدست پخته شود. شما می توانید ظروف استیل تان را به راحتی با آب گرم و مایع ظرفشویی تمیز نمایید، همچنین می توانید آن ها را در ماشین های ظرفشویی نیز شستشو دهید، فقط باید توجه کنید که درجه گرمای آب ظرفشویی بیشتر از 50 درجه سانتی گراد نباشد. از سرویس قابلمه های برند وی ام اف WMF آلمان می توانید بر روی انواع اجاق های غذا پزی از جمله گازی و برقی و .. استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سرویس قاشق و چنگال به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 17 پارچه جی فی نی مدل G-02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت وپز (قابلمه) گرانیت، محصولی است جدید از کمپانی جی فی نی ،با جدیدترین خطوط تولیدی مجهز به تکنولوژی روز (نانو) با قابلیت ذخیره انرژی تا 30% عرضه شده است. جنس بدنه کلیه سرویس ها از 5 لایه گرانیت ساخته شده و تکنولوژی بکاررفته در قسمت تحتانی این محصولات را از شعله پخش کن بی نیاز میکند. محصولات جی فی نی در بروزترین خطوط تولیدی در کوره های خاص رنگ شده وتا 350 درجه در برابر حرارت مستقیم مقاومت میکنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 18 پارچه شفر مدل compact bronz خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شفر به عنوان یکی از برندهای برتر در بازار لوازم آشپزخانه ترکیه شناخته می‌شود و محصولات این شرکت در بازار داخلی و خارجی با استقبال بسیاری مواجه شده‌اند. همچنین شفر به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران برجسته در صنعت لوازم آشپزخانه ترکیه شناخته می‌شود و همیشه سعی می‌کند تا با ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 14پارچه راشنباخ مدل 2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 14 پارچه راشن باخ شامل 4 عدد قابلمه 32 سانت 28 سانت 24 سانت 20 سانت و ماهیتابه تک دسته دیواره بلند 24 سانت ، ماهیتابه دو دسته 28 سانت و ماهیتابه وگ 30 سانت و دستگیره ها و درب قابلمه از جنس سیلیکون نسوز می باشد،قابلمه و ماهیتابه ها و درب ها وزن مناسبی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 10 پارچه لایف اسمایل مدل FLCM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه چدنی لایف اسمایل مدل FLCM10دارای چهار عدد قابلمه چدنی در اندازه های 20 - 24 - 28 -32 و تابه در اندازه 28 با درب شیشه ای بسیار بادوام و دسته های نسوز (دسته های قابلمه از جنس خود بدنه یعنی چدنی ) می باشند این سرویس قابلمه کیفیت ساخت بسیار بسیار بالایی دارد . کفه بیرونی قابلمه طوری طراحی شده است که گرما را بسیار سریع جذب خود کرده و در نتیجه قابلمه سریعتر از سایر قابلمه ها داغ خواهد شد و مزیت دیگر آن این است که طراحی فوق العاده کف بیرونی آن باعث می شود قابلمه مدتی تمام داغ بماند و در نتیجه غذای شما بعد از خاموش کردن شعله گاز مدتی داغ بماند . درب شیشه ای و شفاف از جنس پیرکس باعث می شود در هنگام پخت غذا براحتی محتویات قابلمه را مشاهده و مراحل پخت غذا را مشاهده کرد. پیرکس در مقابل حرارت بسیار مقاوم است . شستشوی بسیار راحت و تنها با یک ابر از مزایای ظروف گرانیتی است که استفاده از آن را بیش از پیش راحت کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 24 پارچه گیگیلی کد 300921 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 24 پارچه گیگیلی علاوه بر رنگ های زیبا دارای طراحی و ظاهر بسیار زیبایی هم هست و می تواند مزین کننده آشپزخانه های شما باشد. این سرویس 24 پارچه شامل:4سایز قابلمه همراه درب1عدد تابه مستطیل مناسب ته چین و لازانیا ومرغ و.....1عدد تابه پنکیک1عدد تابه گریل 1عدد تابه سرخ کردنی1عدد شیرجوش همراه درب1عدد کتری 3عدد قهوه جوش ترک1عدد قالب کیک2عدد قالب پیتزا1عدد تابه ووک این سرویس با طراحی زیبا برای جهیزیه مناسب است...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 10 پارچه تکنو مدل Butterfly خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت 10 پارچه‌ی تکنو مدل Butterfly شامل سه قابلمه در سایز های 20 و 24 و 28 و یک تابه دو دسته در سایز 28 با درب بوده که جنسی از آلومینیوم دارد و دارای پوشش گرانیت نچسب است. این ست بدنه‌ای یک‌تکه دارد و دسته‌ها به‌شکل پروانه، کاملا وصل به بدنه هستند. این ست دارای بدنه‌ی داخلی خاکستری‌رنگ است و تفکیک رنگی آن براساس بدنه‌ی خارجی صورت می‌گیرد. کفی تمام ظروف ضخیم است و انتقال حرارت به‌صورت کاملا یکنواخت انجام می‌شود؛ درنتیجه مواد غذایی یکدست پخته می‌شوند. درپوش‌های این ست از شیشه هستند و با رینگ استیل پوشیده شده‌اند و برای خروج بخار از ظروف یک سوپاپ ریز روی آن‌ها تعبیه شده است. یک جفت دستگیره‌ی سیلیکونی نیز در این سرویس دارید که برای جابه‌جایی ظروف قابل‌ استفاده است. برای اینکه سطح داخلی ظروف شما برای مدت‌های طولانی سالم و بدون خش بماند، تلاش کنید که همیشه از ابزارهای آشپزی مناسب برای این ظروف استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 12 پارچه سیلیکونی لیدوما + مدل ویلیا کد vilia020601 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدون شک منحصر به فردترین سرویس حال حاضر در بازار سرویس ویلیاست این سرویس با مشخصات خاص خود میتواند بهترین گزینه برای مصارف روزانه باشد اگر برای آشپزی و زیبایی آشپزخانه خود مثل ما نگرانی زیادی دارید این سرویس میتواند بهترین انتخاب باشد ویژگی های بارز این سرویس درب های آن است که علاوه بر پوشش سیلیکونی دور درب ، شیشه درب جنسی مانند شیشه های اتومبیل ها است که این شیشه تمپرد شده است و کریستال های شیشه به صورت یک نواخت در کنار هم قرار گرفته که به مقاوت بیشتر این درب انجامیده است و علاوه براین سیلیکون این درب ها باعث وکیوم شدن کامل قابلمه میشود که به پخت سریع تر و بهتر غذا کمک میکند. خطوط تراشیده شده بر روی این سرویس به گونه ای طراحی شده است که انتقال گرما به بالا را به صورت یکنواخت انجام میدهد که در نتیجه درما در کف و بدنه قابلمه یکسان میباشد و باعث پخت بهتر و سریع تر غذا میشود. علاوه بر آن ارتفاع و به اصطلاح قد قابلمه ها از حد معمول بیشتر است. وجود دو کته پز که هر کته پز مناسب برای دو نفر میباشد باعث میشود در هنگامی که غذا در حجم کم نیاز باشد دیگر از قابلمه های بزرگتر استفاده نکنیم و برای صرفه جویی در مصرف انرژی و مواد غذایی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد این کته پز ها با روکش دو رو گرانیت خود علاوه بر استفاده معمول بر روی اجاق ، مناسب استفاده در فر و بر روی زغال است که اگر به طبیعت گردی نیز علاقه مند هستید در سفرهای کمپی بسیار کارایی خواهند داشت زیرا درب و خود قابلمه از جنس آلومینیوم دو رو گرانیت میباشد و درب آن نیز به عنوان ماهیتابه میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. این سرویس 3 قابلمه در سایز های 18 ،22 و 26 سانتی متری دارد و دو تابه با سایز های 22 و 26 و 3 درب سیلیکونی که درب بین قابلمه های 22 و 26 با تابه ها مشترک میباشد . دو کته پز با سایز 14 و درب 16 به همراه دو دستکش به عنوان هدیه در سرویس قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 13 پارچه مدل 13best خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه برند پارتینگ 13 پارچه تولید شده با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه میباشد . طول عمر بالا و زیبایی منحصر به فرد این محصول دلیلی برای انتخاب افراد با سلیقه میباشد. سرویس شامل 4 قابلمه درب دار با سایزهای 32 ، 28 ، 24 و 20 همچنین یک تابه درب دار سایز 32 و 3 تابه بدون درب با سایز های 28 ، 24 و 20 میباشد این سرویس مناسب برای 2 الی 18 نفره است. دارای طراحی ارگونومیک برای پخت یکنواخت و دارای 4 لایه استاندارد جهانی است. جنس بدنه نانو چدن و روکش داخلی نانو گرانیت نچسب است.

سرویس قابلمه ۱۳ پارچه best

سرویس قابلمه ۱۳ پارچه از سری سرویس قابلمه هایی است که با داشتن تعداد مناسبی از این محصول، نیاز خانم‌های خانه‌دار را به طور کلی برطرف می‌کند. سرویس قابلمه‌ها یکی از اجزای اساسی هر آشپزخانه است و در این میان برند best با مجموعه‌ای متشکل از سرویس قابلمه‌ ۱۳ پارچه، یکی از بهترین محصولات در بازار را مورد عرضه قرار می‌دهد. سرویس قابلمه‌های برند best به عنوان نمادی از کیفیت، عملکرد ایده‌آل و طراحی زیبا شناخته شده و نیازهای مشتریان را به خوبی برطرف می‌کنند. اولین چیزی که درباره سرویس قابلمه برند best مطرح می‌شود کیفیت بالای محصولات است که مطابق استانداردهای بین‌المللی ساخته می‌شود و برای سلامتی انسان هیچ‌گونه ضرری ندارد. ساختار بدنه در این سرویس قابلمه‌ از جنس چدن ساخته شده‌اند که مانع از رسوب، زنگ زدگی و خراشیده شدن می‌شوند. بنابراین، می‌توانید برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده کنید و از کیفیت ساخت بالایی که دارند متحیر شوید. علاوه بر موضوع کیفیت، سرویس قابلمه‌ best عملکرد فوق‌العاده خوبی هم دارد و طراحی منحصربه‌فرد آن موجب توزیع یکنواخت حرارت در تمامی بخش‌های قابلمه می‌شود. همچنین، جنس دسته‌های این سرویس با بدنه یکی بوده و از جنس چدن که باعث امنیت در هنگام استفاده شده و طول عمر و ماندگاری ظرف را بیشتر می‌کند.

ویژگی ‌های سرویس قابلمه ۱۳ پارچه best

سرویس قابلمه مدل best، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا تولید می‌شود. این سرویس قابلمه با طول عمر بالا و زیبایی منحصر به فرد، یک انتخاب برتر برای افراد با سلیقه در نظر گرفته می‌شود. سرویس قابلمه ۱۳ پارچه بست از ظروفی با 4 لایه استاندارد تشکیل شده‌اند که شامل روکش بیرونی رنگ استاتیک پایدار در مقابل حرارت و گرما و تغییر رنگ، نانو چدن بسیار ماندگار و مقاوم، نانو گرانیت ضد خط و خش و نانو گرانیت نچسب است. جنس داخلی این محصول از مواد تفلون و گرانیت ساخته می‌شود که مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا است و سلامتی افراد را تضمین می‌کند‌. درب این سرویس قابلمه ۱۳ پارچه هم از جنس پیرکس بوده و با برخوداری از سوپاپ تخلیه بخار، مانع از سرریز شدن محتویات درون ظرف می‌شود. این ظروف برای استفاده ۲ نفره تا ۱۸ نفره مناسب است و  قابلیت گریل کردن و پخت پنکیک را هم برای شما عزیزان فراهم می‌کند.

انواع قابلمه سرویس best در سایزهای مختلف

سرویس قابلمه best به عنوان بهترین انتخاب برای جهیزیه، هدیه و همچنین استفاده روزمره شناخته می‌شود. طراحی و ساختار این ظروف به گونه‌ای است که علاوه بر کارایی فوق‌العاده، ظاهری زیبا و جذاب به سرویس قابلمه می‌بخشند. از لحاظ ظاهری هم باید گفت که سرویس قابلمه‌ best با طراحی متفاوت و ظریف خود می‌تواند به سادگی با آشپزخانه شما هماهنگ شده و زیبایی آن را دوچندان کند. این سرویس قابلمه شامل 4 قابلمه با سایزهای 32، 28، 24 و 20 سانتی‌متر و چهار تابه با سایزهای 32، 28، 24 و 20 سانتی‌متر است. در حقیقت این میزان از تنوع اندازه‌ها امکان استفاده متناسب با نیازهای مختلف را فراهم می‌کند و به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا قابلمه را در هر سایزی را که نیاز دارند برای استفاده روزمره انتخاب کنند.

خرید سرویس قابلمه ۱۳ پارچه best از فروشگاه اینترنتی دیجی‌ کالا

سرویس قابلمه مدل best با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، طول عمر بالا و زیبایی منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد. این سرویس قابلمه بهترین انتخاب برای جهیزیه، هدیه و استفاده روزمره شما است و با تنوع اندازه‌ها، نیازهای شما را در آشپزی مختلف برآورده می‌کند. شما می‌توانید این محصول را هم با دست و هم با ماشین ظرفشویی بشویید. به علاوه این امکان را به شما می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه محدودیت آن را درون مایکروویو هم قرار دهید. فروشگاه اینترنتی دیجی‌ کالا این سرویس قابلمه را با قیمت مناسب مورد عرضه قرار داده است و شما هموطنان می‌توانید با خیال راحت این محصول را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 18 پارچه شفر مدل Complett خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای هنر آشپزی هم مانند دیگر هنرها، لوازم خاص خودش مورد نیاز است. آشپزخانه‌ی بدون قابلمه و تابه را نمی‌توان تجسم کرد. اگر بخواهیم این لوازم با هم ترکیب خوبی داشته باشند، بهتر است سرویسی کامل تهیه کنیم. سرویسی که هم کیفیتش بالا باشد هم تعدادش مناسب یک آشپزی تمام عیار. «شفر» 25 سال است که در زمینه‌ی لوازم آشپزی فعالیت دارد و کمتر ایرانی نام این برند را نشنیده است. این برند ترکیه‌ای سرویس 18 پارچه‌ی قابل توجهی را ارائه کرده که نمی توان از آن به راحتی چشم پوشید. سرویس آشپزخانه‌ی 18 پارچه شفر «Schefer» مدل Complett شامل 2 قابلمه سایز 20 و 24 به همراه 2 در شیشه ای، یک نیم قابلمه سایز 24 به همراه در شیشه‌ای، یک عدد شیر جوش دسته دار 16 سانتی متری، یک ست کتری و قوری با گنجایش 2 و 1/1 لیتری، یک ست 2 عددی قهوه جوش به همراه پایه نگهدارنده استیل، یک زودپز 7 لیتری به همراه در شیشه‌ای با ضخامت بدنه‌ی 1 میلی‌ل تر و ضخامت کف 3/5 میلی‌لیتر است. آلیاژ پایه آن از آلومینیوم است که سرعت انتقال حرارت را افزایش می‌دهد و بسته به عناصر موجود در آن مقاومت متفاوتی دارد. جنس روکش این سرویس کامل، از بهترین نوع فلز، استیل10/18 است. درصد کروم و نیکل این استیل به ترتیب 18 و 10 است، همانطور که می‌دانید درصد بالاتر از 10کروم باعث می‌شود تا این نوع استیل ضدزنگ یا به بیان دیگر در مقابل خوردگی و اسیدی شدن مقاومت بیشتری نشان دهد. کف سرویس 18 پارچه شفر به شکل کپسول تعبیه شده که در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند و حرارت را در خود نگاه می‌دارد. دستگیره‌های ارگونومیک این سرویس از جنس باکالیت مقاوم در برابر حرارت است. وقتی صحبت از این مقاومت بالا در برابر حرارت می‌شود، می‌توان گفت این سرویس بر روی هرگونه وسیله گرمایی، الکترونیکی، هالوژنی، سرامیکی و حتی فر اجاق گاز هم قابل استفاده است. سرویس 18 پارچه‌ی شفر مدل (Mega Gurme) از 3قابلمه، 1 نیم قابلمه، 1 تابه، یک ست کتری و قوری، یک ست 3عددی قهوه جوش به همراه پایه استیل، یک زودپز تشکیل شده است. این ست کامل می‌تواند آشپزی را برای شما لذت‌بخش و کیفیت مواد غذایی را به‌خوبی حفظ کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سرویس جهیزیه عروس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 9 پارچه کرکماز کد 1150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه کرکماز مدل Proline A1150 یک سرویس زیبای 9 پارچه از برند کرکماز می باشد که دارای 3 قابلمه درب‌دار به گنجایش‌های 2 ،4، 6.3 لیتر و سایزهای 16، 20، 24، یک ماهیتابه دسته دار به گنجایش 1.8 لیتر و سایز 24 و یک ماهیتابه درب دار با گنجایش 3.1 لیتر و سایز 24 سانتی متر است که دست شما را برای پخت و پز انواع غذاها باز نگه می‌دارد. سرویس قابلمه Korkmaz Proline A 1150 از جنس استیل ضد زنگ 18/10 (کروم-نیکل) بوده که این نوع استیل به دلیل وجود 18 درصد کروم و 10 درصد نیکل، بسیار با کیفیت و محکم خواهد بود. سطوح بیرونی قابلمه‌ها با دقت زیادی صیقلی داده شده‌اند که موجب براق بودن آن‌ها شده است. کف قابلمه‌ها و تابه درب‌دار به صورت سوپر کپسولی و با ضخامت 8 میلی‌متر ساخته شده است. سطوح آلومینیومی مخصوص برش خورده روی پایه کپسولی هدایت گرما را بهتر کرده و در نتیجه در زمان و انرژی شما صرفه جویی خواهد شد. سرویس قابلمه کرکماز مدل پرولاین A1150 دارای دستگیره‌هایی از جنس استیل ضد زنگ و طراحی ارگونومیک می باشد که در هنگام جابه‌جایی بسیار راحت است. درب‌های این ست نیز از جنس استیل ضد زنگ بوده که به خوبی گرما در داخل قابلمه‌ها نگه می‌دارد. سرویس کرکماز به دلیل پایه القایی که دارد، قابلیت استفاده بر روی گاز القایی را دارند. این محصول را به راحتی می‌توان در ماشین ظرفشویی قرار داده و شستشو داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 11 پارچه مدل bella کد 8810 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت‌وپز نانو گرانیت، محصولی است با جدیدترین خطوط تولیدی مجهز به تکنولوژی روز (نانو) با قابلیت ذخیره انرژی تا 30 الی 40 درصد عرضه شده است. جنس بدنه کلیه سرویس‌ها از 5 لایه گرانیت ساخته شده و تکنولوژی بکاررفته در قسمت تحتانی این محصولات را از شعله پخش‌کن بی‌نیاز می‌کند. محصولات این کمپانی در بروزترین خطوط تولیدی در کوره‌های خاص رنگ شده و تا 350 الی 400 درجه در برابر حرارت مستقیم مقاومت می‌کنند. جنس دستگیره این سرویس با جنس بکار رفته در بدنه (آلومینیوم) همسان بوده و درنتیجه هرگز دستگیره‌ها آسیب نمی‌بینند. ادغام جنس دستگیره با بدنه علاوه بر محافظت آن دربرابر حرارت مستقیم موجب ظهور طرحی زیبا و منحصر بفرد شده است. دسته ماهی تابه ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده . مواد تشکیل دهنده لایه درونی با تکنولوژی نانو گرانیت و ترکیبات آن غیر قابل ترکیب با مواد غذایی بوده و این محصول را جهت پخت‌و‌پز سالم‌تر ارائه می‌کند. درب بکار رفته در محصولات فوق با استاندارد‌ترین شکل ممکن ساخته شده تا بهترین کارایی را ارائه نماید و جنس بکار رفته درآن شامل سیلیکون اصل و شیشه محدب آبدیده با قابلیت تحمل حرارت بالا ساخته شده است. سرویس پخت و پز 11 پارچه یک انتخاب بسیار خوب برای داشتن سرویسی کامل برای آشپزخانه و پخت‌و‌پز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 14 پارچه کاخلر مدل FLY کد PJ-109626 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه کاخلر با طراحی جدید و مدرن از خاص‌ترین سرویس قابلمه‌های موجود در بازار می‌باشد. شرکت کاخلر با تولید سرویس قابلمه 14 پارچه Fly با سه لاین رنگ آبی، نقره‌ای و طلایی توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. جنس بدنه این محصول از آلومینیوم ضخیم و باکیفیت بالا بوده که بعد از تولید بدنه، بیرون و داخل قابلمه‌ها با گرانیت سه لایه با ضخامت بالا پوشش می‌شود. شرکت کاخلر از عایق خوراکی و کاملا نچسب و ضدخش در ساخت این محصول استفاده می‌کند که همین امر باعث طول عمر بالای این محصول و شستشوی بسیار راحت آن شده است. ضمن اینکه استفاده از گرانیت باعث نیاز کمتر به مصرف روغن می‌شود که غذای سالمتری برای شما فراهم می‌کند. با چهار قابلمه با سایزهای 20/24/28/32 دو ماهیتابه با سایزهای 28 و 32 با درب پیرکس و مرغ خوری سایز40 با درب آلومینیومی بیشتر نیازهای آشپزی شما تامین می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 10 پارچه بوش مدل YH-8602 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند بوش بی تردید یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین برندها در سراسر دنیا به خصوص در اروپا میباشد. دوام و طراحی مدرن یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این برند میباشد. سرویس 10 پارچه مدل YH-8602 بوش یکی از مدرن ترین تولیدات این برند میباشد.که طرفداران این مدل با حمایت بی سابقه خود باعث افزایش چند برابری تولید این محصول شده اند.همچنین این محصول برای کدبانوی ایرانی یکی از جذاب ترین ابزار آشپزخانه است. همیشه انتخاب محصولی با بالاترین استاندارد ها نشان دهنده ارزشی است که ما برای خود قائل می‌شویم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 4 پارچه ماناآوند مدل پرین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 4 پارچه ماناآوند مدل پرین شامل دو عدد تابه تک دسته در سایزهای 24 (شش نفره) و 28 (هشت نفره) و یک عدد قابلمه سایز 28 به علاوه یک عدد درب پیرکس می باشد. این محصول از آلیاژ ویژه آلومینیوم 98٫5٪ با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید می‌گردد، ضخامت بدنه محصول 4 میلیمتر است و پوشش نچسب چند لایه ی آلمانی به کار رفته در آن، از بهترین مواد اولیه صنعت ظروف فلزی پخت و پز است.جنس این محصول نسوز و مقاوم است که در برابر حرارت تغییر رنگ نمی‌دهد و حرارت را به‌ صورت یکنواخت و سریع در تمام سطوح تابه منتشر می‌کند و در نتیجه غذا به صورت یکنواخت می‌پزد و نمی‌سوزد و همچنین تمیز کردن آن‌ را پس از استفاده آسان می‌سازد. همه دسته‌ ها از جنس باکالیت هستند که در برابر حرارت مقاوم بوده و با طراحی خاص خود، جلوه‌ی زیبایی به ظروف می‌دهد و حمل آن‌ را آسان می‌سازد. می باشد. نکته ی دیگر اینکه چون در زمان استفاده از ظروف گرانیتی به مقدار روغن کمتری نیاز دارید، غذای پخته شده کالری کمتری داشته و سالم تر خواهد بود. ضمنا تمامی محصولات باکیفیت ماناآوند (به معنای ظرف ماندگار) در کارخانجات معتبر داخلی و به دست توانمند جوانان ایرانی تولید و عرضه می شوند. این محصول از آلیاژ ویژه آلومینیوم 98٫5٪ با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید می‌گردد، ضخامت بدنه محصول 4 میلیمتر است و پوشش نچسب چند لایه ی آلمانی به کار رفته در آن، از بهترین مواد اولیه صنعت ظروف فلزی پخت و پز است.جنس این محصول نسوز و مقاوم است که در برابر حرارت تغییر رنگ نمی‌دهد و حرارت را به‌ صورت یکنواخت و سریع در تمام سطوح تابه منتشر می‌کند و در نتیجه غذا به صورت یکنواخت می‌پزد و نمی‌سوزد و همچنین تمیز کردن آن‌ را پس از استفاده آسان می‌سازد. همه دسته‌ ها از جنس باکالیت هستند که در برابر حرارت مقاوم بوده و با طراحی خاص خود، جلوه‌ی زیبایی به ظروف می‌دهد و حمل آن‌ را آسان می‌سازد. می باشد. نکته ی دیگر اینکه چون در زمان استفاده از ظروف گرانیتی به مقدار روغن کمتری نیاز دارید، غذای پخته شده کالری کمتری داشته و سالم تر خواهد بود. ضمنا تمامی محصولات باکیفیت ماناآوند (به معنای ظرف ماندگار) در کارخانجات معتبر داخلی و به دست توانمند جوانان ایرانی تولید و عرضه می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس تابه 4 پارچه ام جی اس مدل IB-TD28TD32 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به‌ دنبال آشپزی سالم هستید یا رژیم غذای خاصی را دنبال می‌کنید، باید از ظروفی استفاده کنید که این امر را برایتان فراهم سازند. ظروفی که میزان مصرف روغن را به حداقل رسانده و کیفیت مواد غذایی را حفظ کنند. ظروف پخت و پز ام جی اس با استفاده از گرانیت تولید شده و بسیار نچسب و باعث افزایش سختی و مقاومت در برابر خط و سایش می شود. سرخ کردن انواع مواد غذایی در این محصول نیازی به روغن فراوان ندارد و با کمترین میزان روغن هم می‌توان به غذایی ترد و مغز پخت دست یافت. این محصول به روش ریخته گری تحت فشار (دایکاست) تولید شده است و بسیار مناسب برای پخت و پز و با مقاومت بسیار زیاد و طول عمر بالا می باشد. انتقال گرما را به صورت یکنواخت به کل قابلمه، قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی از ویژگی های این محصول می باشد.در پوشش خارجی این ظروف از رنگ با کیفیت و مقاوم در برابر حرارت (HEAT RESISTANT) استفاده شده است به نحوی که به مرور زمان یا با استفاده طولانی مدت، رنگ خارجی آنها تغییر نکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 6 پارچه اویز مدل 2226TD26 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت و پز اِویز از نظر کیفیت در سطح مطلوبی قرار دارد و انتخاب مناسبی برای طبخ غذاهای مختلف به‌حساب می‌آید. دسته‌هایی از جنس باکالیت و درپوش‌هایی از جنس شیشه‌ای پیرکس دارد. نکته مهم که این سرویس را نسبت به سایر ظروف متمایز میکند عدم وجود زوار استیل یا فلزی در دور درب ظرف می باشد که به جهت حفظ بهداشت و عدم تجمع میکروب در سطح بسیار مهم و حایز اهمیت می باشد. ظروف آشپزی اِویز به روش فورج و از آلیاژ ویژه با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید می‌گردند، پوشش نچسب گرانیتی آلمانی به کار رفته در این سرویس ها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. بهداشتی بودن لبه درب تمام شیشه، سوپاپ اطمینان و تعبیه سه برجستگی در لبه‌های پیرکس جهت خروج بخار، دارا بودن نشان استاندارد Bio آلمان به عنوان تضمین حفاظت از محیط‌زیست، استحکام و سختی بسیار بالای محصول و عدم شکنندگی از سایر ویژگی های این محصول می باشد. همان‌طور که در بالا اشاره شد جنس دسته و همچنین قپه درپوش باکالیت بوده که از مقاومت بالایی دربرابر حرارت برخوردارند. کفه‌ی بیرونی ظروف هم ضدخش طراحی شده است و در صورت استفاده روی انواع اجاق‌گاز، آسیبی متوجه آن‌ها نخواهد بود. برای طول عمر بالای ظروف گرانیتی بهتر است از ماشین ظرف‌شویی به هیچ عنوان استفاده نکنید و فقط با یک تکه اسفنج نرم و مایع شوینده‌ی ملایم آن را بشویید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 4 پارچه اویز مدل 30T26G28 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت و پز اِویز از نظر کیفیت در سطح مطلوبی قرار دارد و انتخاب مناسبی برای طبخ غذاهای مختلف به‌حساب می‌آید. دسته‌هایی از جنس باکالیت و درپوش‌هایی از جنس شیشه‌ای پیرکس دارد. نکته مهم که این سرویس را نسبت به سایر ظروف متمایز میکند عدم وجود زوار استیل یا فلزی در دور درب ظرف می باشد که به جهت حفظ بهداشت و عدم تجمع میکروب در سطح بسیار مهم و حایز اهمیت می باشد. ظروف آشپزی اِویز به روش فورج و از آلیاژ ویژه با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید می‌گردند، پوشش نچسب گرانیتی آلمانی به کار رفته در این سرویس ها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. بهداشتی بودن لبه درب تمام شیشه، سوپاپ اطمینان و تعبیه سه برجستگی در لبه‌های پیرکس جهت خروج بخار، دارا بودن نشان استاندارد Bio آلمان به عنوان تضمین حفاظت از محیط‌زیست، استحکام و سختی بسیار بالای محصول و عدم شکنندگی از سایر ویژگی های این محصول می باشد. همان‌طور که در بالا اشاره شد جنس دسته و همچنین قپه درپوش باکالیت بوده که از مقاومت بالایی دربرابر حرارت برخوردارند. کفه‌ی بیرونی ظروف هم ضدخش طراحی شده است و در صورت استفاده روی انواع اجاق‌گاز، آسیبی متوجه آن‌ها نخواهد بود. برای طول عمر بالای ظروف گرانیتی بهتر است از ماشین ظرف‌شویی به هیچ عنوان استفاده نکنید و فقط با یک تکه اسفنج نرم و مایع شوینده‌ی ملایم آن را بشویید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 10 پارچه دالغا کد 002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 10 پارچه دالقا مدل AB با استفاده از دستگاه های تخصصی و متریال با کیفیت ساخته می شود اگر آشپزی جزء وظایف یا علایق شما باشد حتما تجربه ی آشپزی در تفلون را داشته اید. ظروفی که به دلیل نچسب بودن و مصرف کم روغن محبوب شده اند. اما احتیاطی که هنگام هم زدن غذا یا الزام به استفاده از قاشق و کفگیر غیر فلزی و شستن با احتیاط ظروف تفلون لازم است، برای خیلی ها خوشایند نیست قابلمه های گرانیتی یا همان پوششی که روی ظروف هست ترکیب سرامیک و تفلون هست که بیسترین مقاومت رو در برابر سایش و ضربه فراهم کرده است بر خلاف مطلبی که برخی برای معرفی قابلمه یا تابه و دیگر ظروف گرانیتی مطرح می کنند، قابلمه گرانیتی هیچ ارتباطی با سنگ گرانیت ندارد. لازم است توضیح دهیم که گرانیت، نوعی سنگ در طبیعت است و تنها به دلیل ظاهر مشابهی که این پوشش با این سنگ دارد نام گرانیت برایش انتخاب شده و اظهارات برخی مغازه داران و تولیدکنندگان تنها جنبه‌ی تجاری دارد و اطلاعات کاملا غلطی را در اختیار مشتری می گذارند گرانیت فقط ترکیب تفلون و سرامیک هست که در دمای بالا پخته می شود برای همین از کیفیت مطلوب برخوردار است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ساندبار و سینمای خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 10پارچه لایف اسمایل کد p_10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس تابه و قابلمه چدن-گرانیت لایف اسمایل مدل P5-10-2 دارای سه عدد قابلمه چدنی در اندازه های 32 - 28 - 24 - 20 و تابه در اندازه 28 با درب شیشه ای بسیار بادوام و دسته های نسوز (دسته های قابلمه های از جنس چوبی) میباشد . این سرویس قابلمه و تابه کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد . کفه بیرونی قابلمه طوری طراحی شده است که گرما را بسیار سریع جذب خود کرده و در نتیجه قابلمه سریعتر از سایر قابلمه ها داغ خواهد شد و مزیت دیگر آن این است که طراحی فوق العاده کف بیرونی آن باعث می شود قابلمه مدتی تمام داغ بماند و در نتیجه غذای شما بعد از خاموش کردن شعله گاز مدتی داغ بماند . درب شیشه ای و شفاف از جنس پیرکس باعث می شود در هنگام پخت غذا براحتی محتویات قابلمه را مشاهده و مراحل پخت غذا را مشاهده کرد. پیرکس در مقابل حرارت بسیار مقاوم است . شستشوی بسیار راحت و تنها با یک ابر از مزایای ظروف گرانیتی است که استفاده از آن را بیش از پیش راحت کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت پز 8 پارچه تک ظرف کد 444 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت تک ظرف تولید کننده ظروف نچسب میباشد که فعالیت خود را از سال 1361 شروع کرده است.این شرکت در سال های اخیر با بهره مندی از توان تولیدی خود ، خط تولید ظروف دایکاست آلومینیوم(چدن) را به بهره برداری رسانده است. سرویس پخت و پز 8 پارچه تک ظرف مدل 444 شامل 3 قابلمه به سایز های 20 ، 24 ، 28 و 1 تابه سایز 28 می باشد. روکش این مدل از جنس گرانیت میباشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین برای سلامتی بدن مضرر نمیباشد. این مدل به دلیل ظاهر زیبا و منحصر بفرد و رنگبندی متنوع مناسب برای جهزیه و استفاده روزمره میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 4 پارچه مدل آریا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه و تابه آریا تمام گرانیت است. سرویس شامل یک عدد قابلمه سایز 20 +1 عدد تابه سایز20 (4 الی 5 نفره) + دو عدد درب پیرکس میباشد. طرح داخلی مدل کندو (زنبوری )است. ضخامت لبه 5 میلیمتر و بدنه 2 میلیمتر است. رنگ بیرونی کوره ای است. دسته ها مقاوم در برابر گرما هستند. مهر استاندارد دارد. لطفا حتما دستورالعمل طریقه مصرف را مطالعه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 9 پارچه کاندید مدل Orbit کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از ضروری‌ترین لوازمی که در آشپزخانه استفاده می‌شود، یک سرویس پخت استاندارد و سالم است. استفاده از قابلمه و تابه‌هایی که مطابق با استانداردهای لازم تولید شده‌اند، کمک می‌کند غذایی سالم برای خانواده آماده کنید. سرویس پخت‌وپز9 پارچه‌ی «کاندید» مدل « Orbit» یکی از باکیفیت‌ترین محصولاتی است که در بازار به ‌چشم می‌خورد. این ست زیبا با رنگ‌بندی‌های متنوعی که دارد، فضای آشپزخانه را جذاب و متفاوت می‌سازد. سرویس پخت کاندید شامل سه قابلمه با سایزهای 28، 20 و 16، یک تابه با سایز 24 و دو عدد ابزار آشپزی است. بدنه‌ی این سرویس از آلومینیوم انتخاب شده و روکش داخلی آن سرامیکی است. کفی ظروف ضدخش طراحی شده است که در صورت استفاده روی انواع اجاق گاز، آسیبی متوجه آن‌ها نخواهد بود. درپوش‌های این ظروف از شیشه بوده و دارای یک رینگ استیل هستند که مانع از ایجاد خش روی لبه‌های ظروف می‌شود.

انتظار شما از یک سرویس پخت استاندارد چیست؟

      انتظار شما از یک سرویس پخت استاندارد چیست؟ روکش نچسب یا بدنه‌ی مقاوم؟ شاید برای شما انتقال سریع و یکنواخت گرما به تمام نقاط ظرف مهم باشد یا جنس درپوش و دسته اهمیت داشته باشد. تمام این موارد از ویژگی‌های مهم یک سرویس پخت کاربردی و استاندارد هستند؛ سرویسی که تا سال‌ها در آشپزخانه قابل‌استفاده خواهد بود. سرویس که در این‌جا به نقد و بررسی آن می‌پردازیم برای یک خانواده 2 تا 4 نفره مناسب که در درمورد کیفیت آن توضیح خواهیم داد.

بدنه آلومینیوم با روکش گرانیت

این روزها با تنوع بالایی از روکش‌های ظروف پخت روبرو هستید که هر کدام با توجه به نیاز و حتی بودجه‌ای که صرف می‌کنید دستتان برای انتخاب باز است. روکش‌های نچسب تا حدودی آشپزی و طبخ غذا را آسان کرده است. دیگر ته‌دیگ‌ها نمی‌سوزد و به ته ظرف نمی‌چسبد. انواع کوکو و کتلت بدون این‌که وارفته و خمیر شوند و به تابه بچسبند، برشته و لذیذ شدند. همچنین مصرف روغن نیز به حداقل رسید. این روزها بدنه‌ی ظروف را از آلومینیوم انتخاب می‌کنند و در نهایت از هر نوع روکشی که تمایل دارند، برای پوشش‌دادن آن‌ها استفاده می‌کنند. ظروف گرانیت که در حال حاضر مرغوب‌ترین نوع پوشش نچسب هستند، خاصیت نچسبی تفلون و مقاومت و دوام سرامیک را با خود دارند و به بهترین شکل ممکن غذا را برایتان آماده می‌کنند.

دسته از جنس بدنه

خیلی از افراد تمایل دارند ظروف پخت‌ خود را در فر قرار دهند؛ اما مشخص است که همه‌ی ظروف این قابلیت را ندارند و باید از ظروفی استفاده کنید که دسته‌هایی از جنس بدنه داشته باشند. دسته‌های این سرویس از جنس بدنه هستند و با گذشت زمان فرسوده نمی‌شوند. تا مدت‌های طولانی این اطمینان را دارید که دسته‌های قابلمه نخواهند شکست. همچنین به دلیل یکسانی جنس دسته و بدنه شما قادر هستید با خیالی آسوده قابلمه‌ها را داخل اجاق فر قرار دهید و نگران سوختن آن‌ها نباشید. لازم به ذکر است کهجنس دسته تابه‌ای که در کنار این ست قرار دارد باکالیت بوده که همین امر باعث شده که نتوانید آن را داخل فر قرار دهید ولی این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون دستگیره آن را جابه‌جا کنید.

درپوش شیشه‌ای

شیشه برخلاف ظاهر گول‌زننده‌ای که دارد، دربرابر حرارت و ضربه مقاوم است. این امکان را به شما می‌دهد که در هر زمان به غذای خود سر بزنید؛ حتی دیگر نیاز نیست درپوش ظرف را بردارید. دورتادور ظروف را یک رینگ استیل پوشانده است که به عمر بیشتر آن‌ها کمک می‌کند. قپه‌هایی که روی درپوش‌ها تعبیه شده است، ساخته شده از باکالیت بوده که به شما این امکان را می‌دهد بدون دستگیره درپوش را بردارید. همچنین یک سوپاپ خروج بخار نیز روی درپوش تعبیه کرده‌اند که کمک می‌کند بخار حاصل از پخت مواد غذایی از ظرف خارج شود.

ظروفی با کفی ضخیم و ضدخش

    در این سرویس پخت‌وپز توزیع حرارت در ظروف کاملا یکنواخت بوده و از ضخامت مطلوبی برخوردار است تا مانع از سوختن غذا شود. کفی ظروف کاندید به‌صورت شیاردار است که کمک می‌کند تا اگر هم آن‌ها را روی شبکه‌های چدنی قرار دهید، آسیب نبینند؛ حتی دیگر نیازی به استفاده از شعله‌پخش‌کن نداشته باشید. همچنین به‌دلیل تنوع بالای اجاق‌گاز، باید به گونه‌ای طراحی شود که در صورت قراردادن روی هر نوع شعله‌ای آسیب‌پذیر نباشد.

ابزار آشپزی

      همان‌طور که در بالا به روکش این سرویس اشاره کردیم که اگر می‌خواهید سال‌های طولانی از آن استفاده کنید از ابزار آشپزی پلاستیکی و یا چوبی برای هم‌زدن آن استفاده کنید. شرکت کاندید در بسته‌بندی این سرویس یک عدد کفگیر و ملاقه قرار داده که در زمان آشپزی می‌توانید از آن استفاده کنید. این ابزار از پلاستیک ساخته شده است.

سخن آخر

برای نگهداری ظروف پخت‌وپز مواردی قابل‌ذکر است که به حفظ کیفیت آن‌ها کمک می‌کند. با رعایت این موارد ظروف شما مدت طولانی‌تری سالم خواهند ماند. اولین مورد استفاده‌نکردن از ظروف پخت برای نگهداری باقیمانده‌ی غذاست؛ زیرا هر فلزی در صورت تماس طولانی‌مدت با مواد غذایی دچار فرسایش و خوردگی خواهد شد. بهتر است از ابزار آشپزی فلزی برای هم‌زدن غذا استفاده نشود تا خط‌‌وخش روی سطح قابلمه‌ها نیفتد. بعد از طبخ غذا ظروف را بشویید تا سطح آن‌ها آسیب نبیند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت ‌و پز 4 پارچه عروس مدل موج کد 012 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قابلمه یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقلامی است که باید در آشپزخانه وجود داشته باشد، چرا که بدون آن عملاً آشپزی به معنا است. سرویس پخت ‌و پز 4 پارچه عروس مدل موج کد 012 با داشتن ظروفی جمع‌وجور و اقلامی بسیار مختصر ولی کاربردی برای خانواده‌های دو تا چهارنفره مناسب خواهد بود. حتی اگر برای نوعروسان به‌دنبال یک سرویس پخت هستید که به‌طور روزمره مورد استفاده واقع شود، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سرویس پخت عروس از بدنه‌ آلومینیوم با روکش گرانیت ساخته شده است که امکان پخت غذایی سالم و بی‌ضرر را برای خانواده فراهم می‌کند. فقط در رابطه با این ظروف باید نکته‌هایی را مدنظر داشته باشید که در نگهداری هرچه‌بهتر آن‌ها به شما کمک می‌کنند. اولین نکته استفاده‌نکردن از قابلمه‌ها روی حرارت بسیار زیاد، بدون وجود موادغذایی یا روغن است؛ زیرا باعث سوختن ظروف می‌شود. درپوش‌های این سرویس از شیشه هستند و می‌توانید در حین پخت غذا محتویات ظرف را هم ببینید.

سرویس پخت ‌و پز 4 پارچه عروس مدل موج کد 012

فعالیت چشمگیر شرکت‌ها در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی موجب شده کالاهای زیادی در دسترس قرار گیرند که هر کدام دارای قابلیت‌های خاص خود هستند. از آن جایی که مدیریت منزل با خانم‌ها بوده و اکثر بانوان حساسیت بسیار زیادی در استفاده از لوازم آشپزخانه مناسب و با کیفیت دارند، قطعا شرکت‌هایی که بتوانند محصولات با کیفیت طراحی و تولید کنند، موفقیت‌های زیادی هم در زمینه فروش به دست خواهند آورد. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت خوبی دارد را می‌توان عروس معرفی کرد.

با روی‌کارآمدن ظروف نچسب، تا حدودی آشپزی و طبخ غذا آسان شد. دیگر ته‌دیگ‌ها نسوخت و به ته ظرف نچسبید. همچنین مصرف روغن نیز به حداقل رسید. گاهی حتی برای سرخ‌کردن غذا هیچ نیازی به روغن ندارید. این روزها بدنه‌ی ظروف را از آلومینیوم انتخاب می‌کنند و در نهایت از هر نوع روکشی که تمایل دارند، برای پوشش‌دادن آن‌ها استفاده می‌کنند. ظروف گرانیت که در حال حاضر مرغوب‌ترین نوع پوشش نچسب هستند، خاصیت نچسبی تفلون و مقاومت و دوام سرامیک را با خود دارند و به بهترین شکل ممکن غذا را برایتان آماده می‌کنند.

برخی از ظروف پخت دارای دسته‌هایی از جنس بدنه هستند که این امکان را می‌دهد تا آن‌ها را روی حرارت مستقیم و داخل اجاق فر قرار دهید و نگران سوختن دسته‌ها نباشید. دسته‌های سرویس پخت عروس از جنس بدنه و باکالیت است. شاید به شما این امکان را ندهد که آن را داخل فر قرار دهید ولی می‌توانید بدون دستگیره آ« را جابه‌جا کنید. همچنین برای ظروف پخت، درپوش‌هایی با جنس‌های گوناگون موجود است. برخی دارای درپوش‌های فلزی هستند و برخی دیگر درپوش شیشه‌ای دارند. نوع شیشه برخلاف ظاهر گول‌زننده‌ای که دارد، دربرابر حرارت و ضربه مقاوم است. این درپوش‌ها اغلب با یک رینگ فلزی یا سیلیکون کاور می‌شوند تا از آسیب به لبه‌ی ظروف جلوگیری کنند. حتی برای اینکه به غذا سر بزنید و از وضعیت آن باخبر شوید، نیاز نیست درپوش را بردارید. کافی است یک نگاه از بالای ظرف به آن بیندازید. شاید یکی از دلایل انتخاب این جنس در کنار زیبایی همین باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 13 پارچه ام جی اس مدل KoreaC-13 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت و پز 13 پارچه ام جی اس مدل KoreaC-13 از جنس رویه گرانیت همراه با ماربل ساخته شده است که این موضوع باعث می‌شود که چسبندگی در این ظورف به صفر برسد به طوری که طبخ غذا با کمترین میزان روغن و حتی در بعضی مواقع بدون روغن صورت پذیرد. علاوه بر این گرانیت استفاده شده در این سرویس، کاملا ضد خش بوده و حتی در مقابل قاشق‌های آهنی نیز مقاوم می‌باشد اما برای ماندگاری بیشتر توصیه میشود با قاشق و چنگال استفاده نگردد. لایه میانی این سرویس از جنس دایکاست آلمینیوم (چدن) ساخته شده است که باعث می‌شود پخش حرارت به صورت کاملا یکدست در بین تمام نقاط این ظروف پخش شود. رنگ خارجی این سرویس در برابر حرارات کاملا مقاوم می‌باشد به طوری که حتی رنگ‌های روشن این سرویس بعد از استفاده چند ساله نیز تغییر رنگ نمی‌دهند و حتی کدر هم نمی‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز مدل Astra خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ورق استیل ضد زنگ INOX که در محصولات کرکماز به کار می‌رود، مرغوب‌ترین نوع استیل است که ترکیبی از فولاد و کروم و نیکل بوده و در طول زمان ظاهر براق و شکل خود را حفظ می‌کند. این نوع استیل، استیل کروم-نیکل 10/18 نامیده می‌شود و به صورت مادام‌العمر ضد زنگ و خوردگی است و فرسایش نمی‌یابد. به دلیل عدم وجود پوشش خاص درون ظروف کرکماز، این ظروف کاملا بهداشتی و سالم هستند و بهترین انتخاب برای پخت و پز به شمار می‌آیند. به علاوه، کفه‌ی سه لایه‌ی چدنی سرویس‌های قابلمه کرکماز دارای کپسول‌های حرارتی است که موجب پخش یکنواخت و موثرتر حرارت می‌شود و در انرژی و زمان پخت و پز صرفه جویی به عمل می‌آورد. دسته‌ها و برآمدگی در قابلمه‌ی کرکماز حرارت را جذب نمی‌کند و همیشه خنک است و بنابراین باعث سوختن دست نمی‌شود. ظروف کرکماز نچسب و نسوز هستند و بنابراین برای پخت غذاهای بدون آب و روغن و نیز مناسب هستند. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 8 پارچه مدل دانشجویی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سرویس شامل 4 عدد قابلمه آلومینیومی با ابعاد 20-18-16-14 می باشد که بر روی آن رنگ های استاتیک شاد و متنوعی پوشانده شده است و همچنین قابلمه ها دارای دو عدد دسته میباشند که به شما در حمل و نقل آن کمک فراوانی می کند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا