خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید سرویس قاشق و چنگال به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرویس قاشق و چنگال باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه سرویس قاشق و چنگال است. از آنجا که سرویس قاشق و چنگال از آن دسته کالاهایی است که تا مدت‌ها از آن استفاده خواهید کرد و قیمت بالایی هم دارد، هنگام خرید سرویس قاشق و چنگال باید کاملا دقت کنید. به همین دلیل نکته خرید توسط مقاله راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال نکاتی را در اختیارتان قرار خواهد داد تا انتخابی رضایت بخش داشته باشید.

انواع قاشق و چنگال از لحاظ ظاهری

اینکه بخواهید قاشق و چنگال مات بخرید یا براق کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. هر کدام از این مدل قاشق و چنگال ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را بیان می‌کنیم آنگاه می‌توانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

ویژگی قاشق و چنگال مات

این نوع قاشق و چنگال‌ها در برابر خط و خش مقاوم‌تر هستند و چنانچه دچار خط و خش شوند آنچنان به چشم نمی‌آید. قاشق و چنگال‌ مات به گونه‌ای ساخته شده‌اند که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند بدون آنکه آسیبی ببینند. همچنین این نوع قاشق و چنگال‌ها لکه‌ها را کمتر نشان می‌دهند.

ویژگی قاشق و چنگال براق

قاشق و چنگال‌های براق به واسطه درخشش و انعکاس نوری که دارند بسیار زیبا و جلوه‌گر هستند و به دلیل همین براقیت آن‌ها بسیاری این نوع قاشق و چنگال را ترجیح می‌دهند. این نکات را در ارتباط با قاشق و چنگال براق در نظر داشته باشید که قاشق و چنگال‌های براق را پس از شستشو باید فوراً خشک نمود زیرا قطرات آب اگر به خودی خود بر روی آن‌ها خشک شوند باعث ایجاد لکه می‌شوند و جلوه زیبایی ندارند. همچنین این قاشق و چنگال‌ها به راحتی دچار خط و خش می‌شوند پس قاشق و چنگال براق نسبت به قاشق و چنگال‌های مات احتیاج به مراقبت بیشتری دارند.

اجزای اصلی سرویس قاشق و چنگال

هر سرویس قاشق و چنگال معمولا قطعات اصلی را دارد. بااین‌حال بعضی از مدل‌ها ممکن است همه موارد موردنیازتان را نداشته باشند. از طرفی همیشه در سرویس قطعاتی مانند چنگال مخصوص دسر، قاشق شکلات‌خوری و قطعات فانتزی دیگری هست که شاید هرگز استفاده نشوند؛ زیرا به راحتی با چنگال و قاشق‌های دیگر جایگزین می‌شوند. برای قطعات اضافی کاری نمی‌توانید بکنید؛ اما اگر قطعه‌ای هست که در سرویس انتخابی شما موجود نیست، آن را همان موقع تهیه کنید و جداگانه بخرید. زیرا ممکن است بعدها دیگر مدل آن را پیدا نکنید.

مشخصات قاشق چنگال خوب

در رابطه با مشخصات قاشق چنگال خوب باید گفت که:

  • قاشق و چنگال خوب به سرعت خش نمی افتد.
  • قاشق و چنگال خوب تمام اقلام مورد نیاز ما را دارا می باشد.
  • قاشق و چنگال خوب بسته بندی شیک و مناسبی دارد.
  • قاشق و چنگال خوب از طراحی زیبا و دلنشینی برخوردار است.
  • قاشق و چنگال خوب پس از چند بار استفاده رنگ اصلی خود را از دست نمی هد.
  • قاشق و چنگال خوب پس از چندین بار استفاده و شست و شو کدر و مات نمی شود و براقیت خود را حفظ می کند.
  • و …

نکات مهم هنگام خرید قاشق و چنگال

  • اول باید تعیین کنید که برای خرید سرویس قاشق و چنگال حاضرید چقدر هزینه کنید؟ بنابراین مقدار پولی که برای این منظور کنار گذاشته‌اید، رنج انتخاب شما را مشخص می‌کند.
  • برندهای مختلفی اعم از خارجی و ایرانی در بازار موجود است که شما می‌توانید با بررسی دقیق انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.
  • تعداد قاشق و چنگال‌های موردنیازتان را برآورد کنید، این کالا درست‌های ۶ نفره، ۱۲ نفره، ۱۸ و ۲۴ نفره در معرض فروش قرار می‌گیرد.
  • جنس محکم و مقاوم انتخاب کنید، این ویژگی را می‌توانید از اعداد و ارقام روی بسته‌بندی سرویس تشخیص دهید که نشان‌دهنده‌ی آلیاژ ترکیبی از کروم و نیکل در استیل است.
  • کروم از خوردگی و زنگ‌زدگی استیل جلوگیری می‌کند و نیکل موجب جلا و درخشندگی بیشتر استیل می‌شود. علاوه بر این‌ها، استحکام موجب می‌شود هنگام شست‌وشو و قرار دادن در ماشین ظرف‌شویی، سرویس دچار خش و آسیب نشود.
    یادمان باشد استیل ضدزنگ در صورت وجود نیکل در آن جذب آهن‌ربا نمی‌شود، اگر آهن‌ربا به آن چسبید، سرویس چندان مرغوب نیست.
  • عده‌ای طرفدار قاشق و چنگال با وزن سنگین هستند، عده‌ای هم سرویس سبک را ترجیح می‌دهند، به‌هرحال نازکی قاشق و چنگال نباید به‌گونه‌ای باشد که خم یا شکسته شود.
  • سرویس قاشق و چنگال را از محل‌های معتبر و با ضمانت‌نامه سرویس را تهیه نمایید.
  • هریک از قطعات سرویس در جای خود قالب‌بندی شده‌اند، هنگام خرید دقت کرده و بااحتیاط عمل کنید که سرویس کسری نداشته باشد، یک سرویس کامل شامل انواع قاشق و چنگال، کارد و ابزار سرو غذا می‌باشد.
  • سرویس قاشق و چنگال کودک با طرح‌های فانتزی و جذاب، برای جلب‌توجه و ترغیب کودک به خوردن غذا در بازار موجود است.
    طرح سلیقه ای میباشد و ما پیشنهاد خاصی در این مورد نداریم جز ذکر این موضوع که طرح‌های با جزئیات زیاد و خطوط منحنی یا گلدار یادآور طرح‌های سنتی هستند و طرح‌هایی یا خطوط صاف و مستقیم امروزی‌ترند.
  • سرویس قاشق و چنگال معمولاً به دو صورت چمدانی و سامسونتی با روکش جیر و چرم و هم‌چنین به شکل کنسولی که شبیه میز پایدار است، به بازار عرضه می‌شود.
  • از برندهای به نام وشناخته شده در این زمینه می توان به یونیک، کلاسی، ام جی اس، درسا، صنایع استیل ایران، پاشا و … اشاره کرد.

نکته: هنگام خرید سرویس قاشق چنگال آهن‌ربا با خودتان ببرید! استیل ضد زنگ در صورت وجود نیکل جذب آهن‌ربا نمی‌شود. اگر آهن‌ربا به آن چسبید، بدانید سرویسی که دارید خریداری می‌کنید، چندان مرغوب نیست.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید سرویس قاشق و چنگال گفته شد، می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس قاشق و چنگال ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 60 پارچه زولینگ مدل Newcastle خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست کارد و چنگال روزمره زولینگ 60 پارچه با کیفیت ممتاز، برای حداکثر 12 نفر مورد استفاده می باشد.این مجموعه 12 قاشق غذاخوری، چنگال، چاقو، قاشق قهوه و چنگال کیک، طراحی زیبا، کاتر ست بسیار صیقلی ارگونومیک شکل، وزن راحت، چاقوی تیز با لبه دندانه دار ظریف، آرم زیبا Zwilling، فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا 18/10، چاقوی ساخته شده از فولاد تیغه فورج، شکل دسته گرد، مقاوم در برابر خش، ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی و قابل شست و شو با ماشین ظرفشویی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 157 پارچه مون استار مدل A42 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قاشق و چنگال 157 پارچه مون استار مدل A42 با ویژگی های برجسته، ابزارهایی حرفه ای و کیفیت بالا برای مصرف روزمره در آشپزخانه است. این سرویس از جنس استیل ضد خش ساخته شده است که به دلیل روکشی محکم و شفاف خود، در برابر ضربه ها مقاومت می‌کند. این سرویس شامل یک قاشق، یک چنگال، یک کارد میوه خوری، یک قاشق مرباخوری و یک چنگال میوه خوری است. هر یک از این ابزارها با دقت و با کیفیت بالا ساخته شده و به شما امکان می‌دهد به راحتی غذا را همراه با هر نوع ظرف مصرف کنید. از ویژگی دیگر این سرویس می‌توان به وزن سبک و خوش دست بودن آن اشاره کرد. طراحی سبک این ابزارها به شما اجازه می‌دهد به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین، جنس استیل ضد خش آن‌ها باعث می‌شود که نگران خراش‌های خارجی نباشید و همیشه شکل و شمایل زیبایی داشته باشند. در کل، سرویس قاشق و چنگال 157 پارچه مون استار مدل A42 با جنس استیل ضد خش و وزن سبک و خوش دست خود، یک انتخاب عالی برای هر آشپزخانه و حتی میز غذا خواهد بود. با این سرویس، مصرف غذاها تبدیل به یک تجربه لذت بخش و پر از راحتی خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 30 پارچه کاراجا مدل Orion خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس شش نفره کاراجا مدل اریون از محصولات با کیفیت و پرطرفدار بازار است. این محصول زیبا و چشم نواز با طراحی مدرن و طیف رنگی گسترده خود پیشنهاد ما برای میز غذاخوری شما می باشد. جنس این سرویس از استیل ضد زنگ و مقاوم با روکش رنگ طلایی و زیبا است که زیبابی میز پذیرایی شما را چندین برابر می کند. شما می توانید قاشق چنگال کاراجا Orion طلایی را با رنگ سرویس غذاخوری خودتان ست کنید و همیشه یک سفره زیبا و شیک داشته باشید. همچنین داشتن کارد و چنگال در این ست با هر سبکی از ظروف غذاخوری، صبحانه خوری یا عصرانه خوری ست می شود و برای میزهای خاص و استفاده روزانه مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 30 پارچه ناب استیل مدل ونیز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 30 پارچه مدل ونیز دورطلایی محصولی از شرکت ناب استیل با استفاده از استیل ضد زنگ و با روکشی از طلای 24 عیار است که این محصول را بسیار پر طرفدار و زیبا کرده است. این سرویس که شامل اقلام پذیرایی برای 6 نفر است در بسته بندی کادویی عرضه می‌شود. سرویس 30 پارچه حاوی 6عدد قاشق و چنگال غذاخوری 6عدد قاشق چایخوری و 6عدد کارد و چنگال میوه خوری است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید آون توستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 125 پارچه سولایتر مدل GO-199 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند سولایتر (SOLITAIR) را بی شک می توان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در ایتالیا دانست که سابقه ای درخشان در این زمینه دارد. امروزه برند سولایتر در سراسر قاره های اروپا، آمریکا، استرالیا و برخی از کشورهای آسیایی از جمله ایران به فروش می رسد و قطعا طرفداران زیادی در کل دنیا دارد. محصولات سولایتر به دلیل کیفیت بسیار بالا، طراحی های متنوع، نوآوری، استفاده از مواد اولیه با کیفیت باعث شده است تا این برند در ایران نیز طرفداران بسیاری داشته باشد. سرویس قاشق، کارد و چنگال 125 پارچه 18 نفره سولایتر مدل GO-199 با طراحی متفاوت و رنگ خاص، یک مهمانی خاطره انگیر را برای عزیزان شما به ارمغان می آورد. دراین سرویس زیبا تمام اقلامی که برای سرو غذا، پیش غذا و حتی دسر نیاز دارید قرار داده شده است و به شما کمک می کند تا مهمانی را هر چه بهتر و باشکوه تر برگزار کنید. رنگ مشکی براق این سرویس باعث می شود که با تمام ظروف شما ست شود. این ست زیبا از بهترین نوع ورق استیل ضد زنگ ساخته شده است و رنگ آن نیز کاملا ثابت است و تغییر نمی کند. برخی از ظروف در صورت قرار گرفتن در ماشین ظرفشویی رنگ براق خود را از دست می دهند و ظاهری ناخوشایند به خود میگیرند اما ظروف شرکت سولایتر به دلیل کیفیت خوب ساخت حتی در صورت شستشو در ماشین ظرفشویی همچنان جلا و براق بودن خود را حفظ خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 146 پارچه جی فی نی مدل DA185 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس18 نفره لوکس شرکت جی فی نی از بهترین ست های با کیفیت از نوع بهترین استیل نگیر 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پر تعداد ترین ست ها می باشد .تفاوت حائز اهمیت این سرویس نسبت به بقیه برندها جدا از کیفیت و متریال استفاده شده در آن اینست که کارد استیک این ست بینظیر میباشد تعداد 18 عدد کارد استیک داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این تعداد را ندارد و تعداد نهایی ست 146 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل میباشد و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد که آسودگی خاطررا جهت شستشو در ماشین ظرفشویی برای شما خواهد داشت. ناگفته نماند کاردهای میوه خوری این ست که با طراحی جدید روز به شکل 3 بعدی در سرویس قرار دارد بسیار بسیار تیز میباشد و به براحتی پوست میوه ها را میگیرد و بسیار هم خوش دست میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد البته دونه به دونه اقلام این سرویس منحصر به فرد است و بی شک یکی از بهترین ها ست. لطفا در صورت رضایت کامل از خرید این سرویس ما رو به دوستان خود معرفی کنید و لذت خرید خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 57 پارچه ناب استیل سری امپریال کد 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قاشق و چنگال 57 پارچه ناب استیل سری امپریال کد 001 با طراحی ساده و مدرن خود برای عروس خانم‌هایی که به فکر تکمیل جهیزیه خود هستند، گزینه مناسبی است. چیدن یک میز زیبا با استفاده از قاشق و چنگال برای صرف غذا یا داشتن کارد و چنگال مناسب برای پذیرایی از مهمانان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مدل «امپریال» بسیار سبک است و به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دو رنگ زیبای نقره‌ای گلدار و نقره‌ای با حاشیه طلایی، به انتخاب بهترین رنگ مناسب با دیگر وسایل خانه به شما کمک می‌کند. دو عدد کفگیر بزرگ برای سرو برنج، یک ملاقه بزرگ ، شش قاشق شربت‌خوری، شش قاشق غذا‌خوری، شش چنگال غذا‌خوری، شش قاشق مربا‌خوری، شش قاشق چای‌خوری، شش کارد میوه‌خوری، شش چنگال میوه‌خوری در این بسته، ست تکمیلی را مناسب برای 12 نفر به وجود آورده است. تولید و پولیش این محصول با استفاده از تجهیزات پیشرفته‌ای صورت گرفته و تحت استانداردهای کشور آلمان است. برند ایرانی ناب استیل با عرضه محصولات باکیفیت، با برندهای خارجی در این زمینه رقابت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 116 پارچه ناب استیل مدل Palermo خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید در نگاه اول به محصولات ناب استیل تصور کنید که صرف این هزینه برای یک سرویس قاشق و چنگال خیلی عقلانی نیست. ولی اگر به کیفیت بالا و دوام آن، نظرتان تغییر کند. یک سرویس قاشق و چنگال باکیفیت، تا سال‌ها مهمان آشپزخانه شما است و شما را از رفتن به بازار و خرید دوباره بی‌نیاز می‌کند. سرویس قاشق و چنگال 116 پارچه «ناب استیل» مدل «Palermo» با رنگ‌بندی متنوع و طراحی زیبا برای پذیرایی از مهمانان عزیز شما و حتی جهیزیه عروس انتخابی ایدئال است. سرویس 116 پارچه در واقع برای 12 نفر طراحی شده، ولی داری 18 عدد قاشق و چنگال غذاخوری بوده که یک دست آن‌ها به عنوان رزرو هستند و در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را روی میز بیاورید. اقلام این سرویس شامل قاشق و چنگال غذاخوری، قاشق چای‌خوری، قاشق قهوه‌خوری، قاشق بستنی‌خوری، قاشق شربت‌خوری، کارد و چنگال میوه‌خوری، کفگیر، ملاقه، قاشق سرو خورش، قاشق و چنگال سرو سالاد است. با داشتن این ست دیگر نیازی به استفاده از ظروف اضافی روی میز ندارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 30 پارچه ناب استیل مدل Berlin خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قاشق چنگال 30 پارچه‌ی برلین در دو رنگ نقره‌ای یکدست و نقره‌ای با حاشیه طلایی عرضه شده است، این سرویس 30 پارچه شامل 6 قاشق غذاخوری، 6 قاشق چای‌خوری، 6 چنگال غذاخوری، 6 کارد میوه‌خوری و 6 عدد چنگال میوه‌خوری است که در نهایت سادگی، شیک و خاص است. این سرویس در بسته‌بندی مقوایی عرضه شده  که ابعادش 31×5 × 39 سانتی‌متر است. قاشق و چنگال‌های شرکت ناب استیل با بکارگیری ماشین‌آلات آلمانی و بر اساس تکنولوژی شرکت زولینگن که شرکتی آلمانی است با بکار بردن ورق‌های استیل از نوع AISI 304 که بهترین نوع گرید مصرفی در این حوزه است، ساخته شده‌اند. واحد نمونه صنعتی ملی، واحد نمونه سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و واحد نمونه جشنواره تولید ملی- افتخار ملی گوشه‌ای از افتخارات این شرکت باتجربه است. سرویس قاشق چنگال برلین برای استفاده در کنار یک سرویس چینی کلاسیک و رسمی زیباتر دیده خواهد شد. این شرکت ناب استیل با سابقه‌ی درخشان 35 ساله در زمینه‌ی تولید قاشق چنگال و تجهیزات آشپزخانه یکی از بهترین و مطمئن‎‌ترین برند‌ها در این زمینه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 46 پارچه ناب استیل مدل Florence خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قاشق و چنگال 46 پارچه (ناب استیل) «Nab Steel» مدل «Florence» با طراحی ساده و مدرن خود برای عروس خانم‌هایی که به فکر تکمیل جهیزیه خود هستند، گزینه مناسبی است. چیدن یک میز زیبا با استفاده از قاشق و چنگال برای صرف غذا یا داشتن کارد و چنگال مناسب برای پذیرایی از مهمانان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مدل «Florence» بسیار سبک است و به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دو رنگ زیبای نقره‌ای و نقره‌ای با حاشیه طلایی، به انتخاب بهترین رنگ مناسب با دیگر وسایل خانه به شما کمک می‌کند. این سرویس در بسته‌بندی مقوایی با ابعاد 9 × 31.5 × 40 سانتی‌متر قرار دارد که به راحتی در کابینت آشپزخانه جای گیرد. دو عدد کفگیر بزرگ برای سرو برنج، یک قاشق سرو خورش، یک ملاقه، شش قاشق شربت‌خوری، شش قاشق غذا‌خوری، شش چنگال غذا‌خوری، شش قاشق مربا‌خوری، شش قاشق چای‌خوری، شش قاشق میوه‌خوری، شش کارد میوه‌خوری در این بسته، ست تکمیلی را مناسب برای شش نفر به وجود آورده است. تولید و پولیش این محصول با استفاده از تجهیزات پیشرفته‌ای صورت گرفته و تحت استانداردهای کشور آلمان است. برند ایرانی ناب استیل با عرضه محصولات باکیفیت، با برندهای خارجی در این زمینه رقابت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 46 پارچه ناب استیل مدل Palermo مات خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر برای تکمیل سرویس آشپزخانه و جهیزیه خود به دنبال یک ست زیبا و با کیفیت هستید، سرویس قاشق و چنگال 46 پارچه (ناب استیل) «Nab Steel» مدل «Palermo» مات در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرد. این سرویس دارای شش قاشق غذا‌خوری، شش چنگال غذاخوری، شش کارد میوه‌خوری، شش چنگال میوه‌خوری، شش قاشق مربا‌خوری، شش قاشق چای‌خوری، دو کفگیر، یک ملاقه، یک قاشق سرو خورش و یک ملاقه است، بنابراین دیگر به هیچ وسیله اضافه دیگری نیاز نخواهید داشت. هر چقدر که سفره‌تان بزرگ‌تر و با مخلفات بیشتری باشد، برای شش نفر چیزی کم نخواهید داشت. جنس مدل «Palermo» از استیل ضدزنگ است و مقاومت بالایی دارد. رنگ این مدل نقره‌ای مات است که با انواع قاشق و چنگال براق ظاهر متفاوتی دارد. تیزی مقاوم کاردها به علت عملیات حرارتی است که در مرحله تولید روی آن‌ها انجام شده است. این سرویس را می‌توانید در ماشین ظرف‌شویی هم بشویید. این محصول در بسته‌بندی مقوایی عرضه می‌شود و در آشپزخانه یا کابینت‌ها به جای زیادی نیاز ندارد. ناب استیل یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان قاشق و چنگال و کارد در ایران است که محصولاتش تحت نظر استاندارد و با فناوری زولینگن کشور آلمان، تولید می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ساندبار و سینمای خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چوب غذاخوری کد 003 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

غذاهای آسیایی متعلق به کشورهایی نظیر چین، ژاپن و یا تایلند امروز تنوع و تطبیق پذیری خود را به اثبات رسانده اند و مانند طوفانی سراسر جهان را در نوردیده و به تسخیر خود درآورده اند! فرهنگ خوردن غذاهایی نظیر دیم سامِ چینی، سوشی ژاپنی و یا خورشهای کاری تایلندی، دربردارنده ی استفاده از چوب های غذاخوری شرقی است، این چوب های غذاخوری یا همان چاپ استیکها به خوبی در دست جای میگیرند و می توانند هر ظرف غذایی را به ضیافتی بصری برای چشمان و لذتی چشایی برای زبان و دهان تبدیل نمایند. خوردن غذا بخصوص نودل با استفاده از چاپستیک گرچه در نگاه اول سخت می نماید اما به سرعت قابل یاد گیری بوده و غذا خوردن را به تجربه ای مفرح بدل می سازد یکی از اصلی ترین اصول آن اینست که یکی از چوب ها ثابت بوده و بصورت تکیه گاه استفاده میشود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 12 پارچه ساوان کد 4013 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک ست قاشق و چنگال با کیفیت هستید که طراحی زیبایی داشته باشد، سرویس 12 پارچه قاشق و چنگال SAVAN «ساوان» می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌هایتان باشد. این سرویس شش نفره برای افرادی که به تعداد کم قاشق و چنگال نیاز دارند یا به دنبال تکمیل جهیزیه خود هستند، بسیار مناسب است. . جنس سرویس از استیل ضدزنگ بوده و بسیار مقاوم میباشد که جلوه آن را چندین برابر می‌کند این سرویس داخل یک بسته‌بندی مقوایی با ابعاد 3 × 23× 18 سانتی‌متر قرار دارد. از مهم‌ترین محصولات تولید شده این شرکت می‌توان به ست قاشق و چنگال و کارد اشاره کرد که تنوع مدل‌ها و ترکیب آن‌ها باهم، از ویژگی‌های برجسته این شرکت است. شرکت ساوان برای تولید محصولاتش از تکنولوژی زولینگن آلمان و بهترین مواد اولیه اروپایی بهره می‌گیرد. سرویس قاشق و چنگال از اهمیت بالایی برخوردار است، مدل برلین با طراحی گیرا و جذابش، بهترین انتخاب برای شماست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 66 پارچه دبلیو ام اف مدل Flame خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند دبلیو ام اف از جمله بهترین برندهای آلمانی معروف در زمینه ظروف با کیفیت و لوکس است . این محصول تولید شده از جنس استیل ضد زنگ هستند و وزن سبکی دارند که باعث سهولت استفاده از این سرویس می شود . کیفیت بالا و طراحی شیک و درخشندگی بالای این سرویس یکپارچه ، آن را از سایر محصولات مشابه موجود در بازار ، متمایز کرده است . این سرویس قاشق و چنگال و کارد بسیار مناسب برای استفاده روزمره در هر خانه‌ای است . همچنین با توجه به ظاهر منحصر به فرد و شیک و لوکس این محصول ، موردی مناسب برای استفاده در مجالس مختلف است . در کل این محصول یک گزینه‌ی مناسب برای سخت‌پسندان به شمار می‌رود با انتخاب این محصول بسیار لاکچری و منحصربفرد در انتخاب باشید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کارد میوه خوری 12 پارچه دالتون مدل XS015 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست کارد میوه خوری دالتون ساخت کشور چین با استفاده از بالاترین کیفیت استیل ضد زنگ ساخته شده. دسته پلاستیکی فشرده محصول بدلیل اتصال در دستگاه اتوماتیک فشار قوی به مرور زمان دچار لغزش نمی شود. پلاستیک استفاده شده در محصول دارای استاندارد سلامت برای مصرف انسانی و محیط زیستی می باشد. این ست شامل 12 عدد کارد میوه خوری می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 76 پارچه پالرمو مدل 1707G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 12 نفره 76 پارچه پالرمو مدل (1707G استیل براق نیمه طلایی) تولید شرکت معتبر ایتالیایی در واقع یک سرویس کامل و مشتمل بر اقلام کاملا کاربردی بوده که از استیل 304 ضد زنگ 18/10 ساخته شده و کاملا آهن ربا نگیر میباشد.خصوصیت ویژه ای که این سرویس دارد تمامی اقلام اصلی را شامل شده و هیچگونه آیتم بلا استفاده و غیر کاربردی نداشته و کاربر میتواند با تهیه 2 سرویس در واقع یک سرویس 24 نفره با تمام اقلام 24 تایی در دسترس داشته باشد.همچنین چاقوهای میوه بسیار تیز و کاربردی همراه با طراحی 3 بعدی دارد.اقلام این سرویس داخل یک هارد بکس بسیار لوکس شکیل و با کیفیت چیدمان شده که براحتی قابل دسترس کاربر قرار میگیرد.(تصویر جعبه و بسته بندی داخل گالری محصول قابل مشاهده میباشد) این سرویس قاشق چنگال به علت خصوصیت استنلس استیل (استیل ضد زنگ)که دارد با ماشین ظرفشویی و مواد شوینده استاندارد کاملا سازگار بوده . شایان ذکر است ضخامت و وزن اقلام سرویس 4 میلیمتر مطابق با استاندارد اروپا بوده و بسیار خوش دست و راحت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 76 پارچه پالرمو مدل 1888S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 12 نفره 76 پارچه پالرمو مدل (1888S استیل دسته مات) تولید شرکت معتبر ایتالیایی در واقع یک سرویس کامل و مشتمل بر اقلام کاملا کاربردی بوده که از استیل 304 ضد زنگ 18/10 ساخته شده و کاملا آهن ربا نگیر میباشد.خصوصیت ویژه ای که این سرویس دارد تمامی اقلام اصلی را شامل شده و هیچگونه آیتم بلا استفاده و غیر کاربردی نداشته و کاربر میتواند با تهیه 2 سرویس در واقع یک سرویس 24 نفره با تمام اقلام 24 تایی در دسترس داشته باشد.همچنین چاقوهای میوه بسیار تیز و کاربردی همراه با طراحی 3 بعدی دارد.اقلام این سرویس داخل یک هارد بکس بسیار لوکس شکیل و با کیفیت چیدمان شده که براحتی قابل دسترس کاربر قرار میگیرد.(تصویر جعبه و بسته بندی داخل گالری محصول قابل مشاهده میباشد) این سرویس قاشق چنگال به علت خصوصیت استنلس استیل (استیل ضد زنگ)که دارد با ماشین ظرفشویی و مواد شوینده استاندارد کاملا سازگار بوده . شایان ذکر است ضخامت و وزن اقلام سرویس 4 میلیمتر مطابق با استاندارد اروپا بوده و بسیار خوش دست و راحت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق، کاردو چنگال 72 پارچه زیلینگر مدل الکساندر کد Z 02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیلینگر سرویس های قاشق و چنگال خود را با طراحی زیبا و شیک و در تعداد مناسب برای استفاده ی همه سلیقه ها تولید کرده است .برند زیلینگر علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری و دوام برای سلامتی شما هم اهمیت قایل است به همین دلیل استیل انتخاب شده برای تولید قاشق چنگال زپتر استیل خالص می باشد و هیچگونه رسوب و ناخالصی سرب در هنگام استفاده ندارد و سلامت شما را در استفاده از محصولی که به سلامتی شما آسیب نمی رساند تضمین میکند.استفاده از استیل خالص و ضد زنگ کروم نیکل 10/18 با روکش طلایی در طرحهای زیبای قاشق چنگال ، با امکان شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. طراحی نقش و نگارهای زیبای این سرویس توسط زبده ترین طراحان اروپایی انجام شده که بر روی هر میزی نشانگر توجه صاحب خانه به میهمان ها می باشد و برق محصور کننده طلایی در کنار استیل با کیفیت توام با تکنولوژی کشور آلمان به شما نوید استفاده از سرویس قاشق چنگال 72 پارچه زیلینگر را برای چند نسل میدهد . این سرویس دارای بسته بندی بسیار زیبا و مستحکم در جعبه کنسولی با روکش زیبای چوبی همراه با کشو بزرگ برای نگهداری آسان پس از هر بار استفاده می باشد.این سرویس شامل قاشق چنگال 12 نفره همراه با چاقو غذا خوری و قاشق چایخوری چنگال کیک خوری قاشق شکر پاش گیره قند کفگیر سرو کیک ملاقه سوپ ملاقه سس قاشق و چنگال سالاد خوری و چنگال سرو گوشت می باشد.در تولید این سرویس از استیل یکپارچه استفاده گردیده و همین امر باعث دوام بیشتر در استفاده از سرویس ها در دراز مدت میگردد.وزن این سرویس یازده کیلوگرم میباشد و برای استفاده 12 نفر مناسب می باشد

سرویس قاشق و چنگال زیبا

برای اینکه مهمانی به بهترین شکل ممکن برگزار شود، نیاز‌ است که ظروفی استاندارد و باکیفیت در دسترس داشته باشید. برای مثال بشقاب‌های زیبا و سرویس‌های قاشق و چنگال باید از نوع مرغوبی انتخاب شوند. اگر قاشق و چنگال فاقد کیفیت باشند، ممکن است در هنگام خوردن غذا، به لب و دهان شما آسیب وارد کنند. سرویس قاشق، کاردو چنگال 72 پارچه زیلینگر مدل الکساندر کد Z 02 از استیل ساخته‌شده است و طراحی بسیار زیبایی دارد. حتی اگر برای استفاده‌ روزمره به‌دنبال یک ست قاشق و چنگال کاربردی هستید، این‌محصول انتخاب بسیار ایده‌‌آلی خواهد‌بود. این ست قابلیت شست‌وشو در ماشین‌ظرفشویی را داشته و بهتر است بعد از شست‌وشو با دستمال نرم خشک شود. با این‌کار زیبایی محصولات استیل برای مدت بیشتری حفظ خواهد شد.  12قاشق غذاخوری، 12چنگال غذاخوری، 12چاقو غذاخوری، 12 قاشق چایخوری، 12 چنگال کیک خوری، 1قاشق شکرپاش، 1 گیره قند، 1 قاشق سرو کیک، 1 ملاقه سوپ، 1 ملاقه سس، 5 قاشق و چنگال سالاد خوری و 2 چنگال سرو گوشت است. سرویس قاشق، کاردو چنگال 72 پارچه زیلینگر مدل الکساندر کد Z 02 یک سرویس کامل با طراحی بسیار شکیل و زیبا بوده و می‌تواند انتخاب مناسبی برای جهیزیه بانوان نیز باشد.

سرویس قاشق، کاردو چنگال زیلینگر مدل الکساندر کد Z 02

اقلام سرویس قاشق، کاردو چنگال 72 پارچه زیلینگر مدل الکساندر کد Z 02 ، برای نظم بیش‌تر درون یک جعبه چوبی قرار گرفته‌اند که بعد از خرید می‌توانید آن را روی یک میز کوچک در قسمتی از آشپزخانه قرار دهید رنگ‌بندی این سرویس باعث شده تا طرف‌داران زیادی داشته باشد. جنس محصول به گونه‌ای است که در هنگام شست‌وشو دچار خش و آسیب نشود ولی بهتر است این اسکاچ نرم استفاده شود تا عمر بیش‌تری داشته باشد. همیشه نفراتی به علاقمند به قاشق و چنگال با وزن سنگین هستند، عده‌ای هم سرویس سبک را ترجیح می‌دهند ولی این سرویس با داشتن وزن متوسط برای هر دو گروه ساخته شده است. محصولات زیلینگر  به دلیل کیفیت بسیار بالا، طراحی های متنوع، نوآوری، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، زیبایی فراوان در عین سادگی، باعث شده است تا یک برند موفق باشد نیز طرف‌داران بسیاری داشته باشد. استفاده از استیل خالص و ضد زنگ کروم نیکل 10/18 با روکش زیبا در طرح‌های زیبای قاشق چنگال، با  امکان شستشو در ماشین ظرفشویی است. طراحی نقش و نگارهای زیبای این  سرویس توسط زبده‌ترین طراحان انجام شده که بر روی هر میزی نشانگر  توجه صاحب خانه به میهمان ها است و برق محصور کننده طلایی در کنار  استیل با کیفیت به شما نوید یک محصول ناب در خانه و آشپزخانه‌تان را می‌دهد. استفاده از استیل خالص و ضد زنگ کروم نیکل 10/18 با روکش زیبا در طرح‌های زیبای قاشق چنگال، با  امکان شستشو در ماشین ظرفشویی است. طراحی نقش و نگارهای زیبای این  سرویس توسط زبده‌ترین طراحان انجام شده که بر روی هر میزی نشانگر  توجه صاحب خانه به میهمان ها است و برق محصور کننده طلایی در کنار  استیل با کیفیت به شما نوید یک محصول ناب در خانه و آشپزخانه‌تان را می‌دهد. 

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ویدیو پرژکتور به همراه قیمت و خرید آنلاین

مهمان آشپزخانه شما

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 39 پارچه پالرمو مدل 707G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 39 پارچه 6 نفره دم دستی پالرمو مدل (707G با طرحی شیک و خط طلایی ) تولید شرکت معتبر ایتالیایی در واقع یک سرویس کامل و مشتمل بر اقلام کاملا کاربردی بوده که از استیل 304 ضد زنگ 18/10 ساخته شده و کاملا آهن ربا نگیر میباشد.خصوصیت ویژه ای که این سرویس دارد تمامی اقلام اصلی و روزمره را شامل شده و هیچگونه آیتم بلا استفاده و غیر کاربردی نداشته و جهت استفاده دم دستی تولید گردیده .همچنین چاقوهای میوه بسیار تیز و کاربردی همراه با طراحی 3 بعدی دارد.اقلام این سرویس همراه با یک استند استیل رومیزی همراه بوده که تمام آیتمها روی آن بصورت آویز قرار میگیرند و براحتی قابل دسترس کاربر قرار میگیرد.(تصویر پایه استیل داخل گالری محصول قابل مشاهده میباشد) این سرویس قاشق چنگال به علت خصوصیت استنلس استیل (استیل ضد زنگ)که دارد با ماشین ظرفشویی و مواد شوینده استاندارد کاملا سازگار بوده . شایان ذکر است ضخامت و وزن اقلام سرویس 4 میلیمتر مطابق با استاندارد اروپا بوده و بسیار خوش دست و راحت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 33 پارچه جی فی نی مدل TW-S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قاشق و چنگال 33 پارچه مدل TW-S تقریبا تمام آنچه را که برای سرو انواع غذا به آن نیاز دارید را در اختیارتان می گذارد. این سرویس شامل : شش عدد قاشق مربا‌خوری , شش عدد چنگال غذا خوری , شش عدد قاشق غذاخوری , شش عدد کارد میوه , شش عدد چنگال میوه و کفگیر و ملاقه کوچک و یک استند می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 33 پارچه جی فی نی کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قاشق و چنگال 33 پارچه مدل B-R تقریبا تمام آنچه را که برای سرو انواع غذا به آن نیاز دارید را در اختیارتان می گذارد. این سرویس شامل : شش عدد قاشق مربا‌خوری , شش عدد چنگال غذا خوری , شش عدد قاشق غذاخوری , شش عدد کارد میوه , شش عدد چنگال میوه و کفگیر و ملاقه کوچک و یک استند می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق چنگال 154 پارچه مدل 1808G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 24 نفره 154 پارچه مدل 1808G(استیل براق دور طلایی )تولید شرکت معتبر ایتالیایی در واقع یک سرویس کامل و مشتمل بر اقلام کاملا کاربردی بوده که از استیل 316 ضد زنگ 18/10 ساخته شده و بهیچ عنوان جذب آهن ربا نمیشود.خصوصیت ویژه که این سرویس دارد تعداد کارد و چنگال میوه خوری آن 18 عددیست که غالبا سرویسهای 24 نفره داخل بازار این آیتم را 12 تایی دارند.همچنین چاقوهای میوه بسیار تیز و کاربردی همراه با طراحی 3 بعدی دارد.اقلام این سرویس داخل کنسول چوبی کشودار رومیزی بسیار شکیل و با کیفیت چیدمان شده که براحتی قابل دسترس کاربر قرار میگیرد.ابعاد کنسول به گونه ای طراحی شده که براحتی داخل کمد یا کابینت و یا روی اپن آشپزخانه گرفته و روی آن قاب شیشه ای نصب گردیده است.(تصویر کنسول داخل گالری محصول قابل مشاهده میباشد) همچنین کف کنسول مسطح طراحی شده تا براحتی بتوانید آن را روی یک میز عسلی قرار داده و بدون هیچ هزینه اضافی تبدیل به کنسول پایه دار گردد. این سرویس قاشق چنگال به علت خصوصیت استنلس استیل (استیل ضد زنگ)که دارد با ماشین ظرفشویی و مواد شوینده استاندارد کاملا سازگار میباشد. شایان ذکر است ضخامت و وزن اقلام سرویس 4 میلیمتر مطابق با استاندارد اروپا بوده و بسیار خوش دست و راحت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق چنگال 102 پارچه مدل 101G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 12 نفره 102 پارچه مدل 101 تولید شرکت معتبر ایتالیایی در واقع یک سرویس کامل و مشتمل بر اقلام کاملا کاربردی بوده که از استیل 304 ضد زنگ 18/10 ساخته شده و بهیچ عنوان جذب آهن ربا نمیشود.خصوصیت ویژه که این سرویس دارد تنوع اقلام آن است که همچون سرویس 24 و 30 نفره ها میباشد .همچنین چاقوهای میوه بسیار تیز و کاربردی همراه با طراحی 3 بعدی دارد.اقلام این سرویس داخل کنسول چوبی کشودار رومیزی بسیار شکیل و با کیفیت چیدمان شده که براحتی قابل دسترس کاربر قرار میگیرد.ابعاد کنسول به گونه ای طراحی شده که براحتی داخل کمد یا کابینت و یا روی اپن آشپزخانه گرفته و روی آن قاب شیشه ای نصب گردیده است.(تصویر کنسول داخل گالری محصول قابل مشاهده میباشد) همچنین کف کنسول مسطح طراحی شده تا براحتی بتوانید آن را روی یک میز عسلی قرار داده و بدون هیچ هزینه اضافی تبدیل به کنسول پایه دار گردد. این سرویس قاشق چنگال به علت خصوصیت استنلس استیل (استیل ضد زنگ)که دارد با ماشین ظرفشویی و مواد شوینده استاندارد کاملا سازگار میباشد. شایان ذکر است ضخامت و وزن اقلام سرویس 4 میلیمتر مطابق با استاندارد اروپا بوده و بسیار خوش دست و راحت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 30 پارچه ورسا مدل 509 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ورسا از معروف ترین برندهای کمپانی قاشق و چنگل می باشد. این سرویس قاشق چنگال هم در طراحی و هم در کیفیت فوق العاده عمل کرده و جای هیچگونه ایراد و نقص برای مصرف کننده باقی نگذاشته است. ورسا از طراحی خاص خودش بهره برده و به دنبال تقلید از باقی برندها یا دنباله روی طراحی دیگر مارکها نبوده و هنوز هم این خط مشی ساخت رو پیش نگرفته است. از مهم ترین المان های برتری و کیفیت در سرویس قاشق چنگال استیل، استفاده از استیل کاملا مقاوم در ساخت قطعات ست قاشق چنگال هست. که در ورسا این فاکتور کاملا رعایت شده و شاهد یک کیفیت مثال زدنی هستیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 113 پارچه کد 7200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس گلدار 7200 در واقع یک سرویس کامل با رنگ کاملا ثابت و مشتمل بر اقلام کاملا کاربردی بوده که از استیل 304 ضد زنگ 18/10 ساخته شده و بهیچ عنوان جذب آهن ربا نمیگردد.همچنین چاقوهای میوه بسیار تیز و کاربردی همراه با طراحی 3 بعدی دارد.اقلام این سرویس داخل کنسول چوبی رومیزی بسیار شکیل و با کیفیت چیدمان شده که براحتی قابل دسترس کاربر قرار میگیرد.ابعاد کنسول به گونه ای طراحی شده که براحتی داخل کمد یا کابینت و یا روی اپن آشپزخانه گرفته و روی آن طراحی مشبک شکیل شیشه و چوب زیبایی خاصی به کنسول بخشیده است.(تصویر کنسول داخل گالری محصول قابل مشاهده میباشد) همچنین کف کنسول مسطح طراحی شده تا براحتی بتوانید آن را روی یک میز عسلی قرار داده و بدون هیچ هزینه اضافی تبدیل به کنسول پایه دار گردد. شایان ذکر است ضخامت و وزن اقلام سرویس 4 میلیمتر مطابق با استاندارد اروپا بوده و بسیار خوش دست و راحت هستند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا