خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید دستگاه تصفیه هوا به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

تنوع زیاد محصولات موجود در بازار و تبلیغات گسترده در این زمینه که گاها با اطلاع رسانی های نادرست همراه است، ممکن است انتخاب یک دستگاه تصفیه هوا مناسب را برای خریداران کمی سخت کند، اما با در نظر گرفتن نکات زیر می توانید یک دستکاه با کیفیت را انتخاب کنید. پس در ادامه با این مقاله از نکته خرید از نکات مهم خرید دستگاه تصفیه هوا به خوبی آشنا شوید.

انواع دستگاه تصفیه هوا

بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی با روش های متفاوتی اقدام به پاکیزگی هوا می کند برخی از آن ها با تولید اوزن، یونیزاسیون، پلاسما، لامپ یو وی و … آلودگی ها را از بین می برند اما برخی دیگر با روش فیلتراسیون و با استفاده از فیلتر هپا یا کربن اکتیو به مبارزه با آلودگی ها می روند.آنچه در این مقاله مدنظر است معرفی بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی به شماست که بتواند هوای پاک تری به شما ارائه بدهد.

دستگاه فیلتراسیون

دستگاه هایی که از فیلتر هپا استفاده می کنند تا ۹۹٫۹۷ درصد از ذرات معلق در هوا را از بین می برند. البته ذکر این نکته ضروری است که این دستگاه قادر به از بین بردن ذراتی با قطر ۰٫۳ میکرون است. برای خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا با فیلتر هپا باید هزینه بیشتری بپردازید. همچنین فیلتر هپا هر شش الی دوازده ماه نیاز به تعویض دارد.

دستگاه کربن اکتیو

نوع دیگری از دستگاه های تصفیه هوا با آزاد کردن کربن فعال شده ذرات معلق در هوا را به دام می اندازند. این دستگاه توانایی زیادی در جذب انواع گازها و بوهای داخل فضا دارد. فیلتر این مدل هر سه ماه یک بار باید تعویض شود.

دستگاه UV

این دستگاه با تابش اشعه ماوراءبنفش ذرات و گردوغباری که در هوا وجود دارد را از بین می برد. کیفیت عملکرد این دستگاه به قدرت تابش و مدت زمان آن بستگی دارد. نور این دستگاه نامرئی است و برای چشم انسان ضرری ندارد.

دستگاه الکترونیکی

این دستگاه با ایجاد یک جاذبه مغناطیسی ذرات را به خود جذب کرده و باعث کاهش آن ها در فضای اتاق می شود.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا

اندازه ی محیط مورد استفاده

اول از همه، به اندازه ای محیطی که می خواهید با کمک دستگاه هوا تمیز کنید، توجه کنید. هر دستگاه تصفیه هوا می تواند منطقه خاصی را پوشش دهد و روند تصفیه هوا در آن را به خوبی انجام دهد. مقدار این منطقه در مشخصات دستگاه مشخص شده است، بنابراین حتما به آن توجه کنید.

قدرت دستگاه تصفیه

این که به شما می گوید که چه مقدار هوای تصفیه شده از دستگاه خارج می شود و سرعت دستگاه چقدر است. هرچه این مقدار بیشتر باشد، ظرفیت تصفیه دستگاه نیز بالاتر است. بسته به فضای اتاقی که قصد دارید دستگاه تصفیه را در آن قرار دهید، می توانید دستگاهی با سرعت تحویل بالاتر برای آن فضا انتخاب کنید.

نوع آلودگی محیط

بیشتر در معرض چه نوع آلودگی ای هستید؟ اگر به دنبال دستگاهی هستید که استریل ترین فضای تنفس ممکن را فراهم کند. دستگاه هایی را انتخاب کنید که از فناوری نور نور فرابنفش استفاده می کنند. زیرا در این فناوری از نور فرابنفش برای از بین بردن باکتری ها، ویروس ها و توده ها استفاده می شود. اما اگر می خواهید بو و آلاینده های ناشی از سیگار کشیدن، نگهداری از حیوانات خانگی و آشپزی را از بین ببرید، دستگاه های فیلتر کربن مفید خواهند بود. البته دستگاه هایی هستند که این دو قابلیت را با هم دارند و می توانید از آنها استفاده کنید.

در دسترس بودن فیلتر دستگاه

دیده می شود که حتی شرکت های بزرگ تولید کننده دستگاه های تصفیه هوا نیز در تهیه فیلترهای دستگاه عملکرد ضعیفی دارند و پس از مدتی به سختی می توان فیلترهای دستگاه های آنها را در بازار یافت. این امر خرید فیلتر جدید و تعویض آن را برای خریداران دشوار می کند. برخی از شرکت ها پس از تصمیم به طور کلی برای ارتقا یا ارتقا مدل، دیگر توجه کافی به تأمین فیلتر به مدل قبلی ندارند. بنابراین، اولاً اطمینان حاصل کنید که مدلی که انتخاب کرده اید برای تولید یک شرکت معتبر خدمات پس از فروش مناسب است و ثانیا، سعی کنید مدل های جدیدتری را انتخاب کنید که کمتر دارای مشکل فیلتر هستند.

فراموش نکنید که قیمت فیلترها را نیز در نظر بگیرید. زیرا فیلتر بارها تغییر خواهد کرد و خرید این فیلترها برای شما مقرون به صرفه است.

 محل قرارگیری دستگاه

بیشتر دستگاه های تصفیه هوای خانگی به گونه ای طراحی شده اند که در منطقه ای به اندازه یک اتاق یا سالن کوچک استفاده شوند. به همین دلیل مهم است که تصمیم بگیریم دستگاهی را که برای سلامتی شما بسیار موثر است قرار دهید.

پیشنهاد ما به شما این است که اولین اولویت شما اتاق خواب شما باشد. زیرا قسمت قابل توجهی از وقت شما در خانه به خواب شما اختصاص دارد و ذرات و آلودگی هنگام خواب بیدار هستند و سلامتی خود را به خطر می اندازند! به طور کلی، بخشی از خانه را انتخاب کنید که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید.

میزان صدای دستگاه تصفیه هوا

واحد اندازه گیری صدا، دسی بل است که هرچه میزان آن بالاتر رود، صدای تولید شده نیز افزایش خواهد یافت. برای افرادی که به صدا حساس هستند توجه به میزان تولید شده توسط فن یا فن ها قبل از انتخاب دستگاه تصفیه هوا مهم است.

گارانتی دستگاه تصفیه هوا

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه هوا یکی از مهمترین معیارهایی است که باید قبل از خرید دستگاه تصفیه هوا باید در نظر گرفته شود. از آنجا که فیلترها عمر مشخصی دارند و پس از مدت زمان مشخصی نیاز به تعویض دارند، همانطور که در بخش قبل گفتیم در دسترس بودن فیلتر دستگاه تصفیه هوا بسیار مهم است.

بنابراین شرکت تأمین کننده فیلترها باید از سابقه و شهرت قابل قبولی برای اطمینان از خدمات پس از فروش و تهیه فیلترهای با کیفیت برخوردار باشند.

فناوری فیلتراسیون دستگاه

فناوری فیلتر کردن یکی از مهمترین مواردی است که باید هنگام خرید در نظر بگیرید. این ویژگی به دو قسمت تقسیم می شود:

  • فعال: این فناوری با فیلتراسیون و ایجاد رسوب آلاینده ها، آلاینده های هوا را از بین می برد. اگرچه در نگاه اول ممکن است این نوع فیلتراسیون بهتر باشد، باید توجه داشت که این فناوری معمولاً با تولید اُزون همراه است. گاز اُزون برای سیستم تنفسی و ریه ها بسیار خطرناک است، بنابراین توصیه می شود از خرید دستگاه های تصفیه هوا با فناوری فیلتراسیون فعال خودداری کنید.
  • غیرفعال: این فناوری به گونه ای است که جریان هوای آلوده توسط فن‌ های قدرتمند دستگاه به داخل آن مکیده می شود و با عبور از فیلترهای مختلف و جذب آلاینده ها، هوای تمیز از طرف دیگر دستگاه خارج می شود. دستگاه ها برای مصارف خانگی توصیه می شوند.

قابلیت Wifi وکنترل از را دور

دستگاهی را انتخاب کنید که قابلیت کنترل از راه دور را داشته باشد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که در هر نقطه ای از خانه بر دستگاه نظارت داشته باشید. برخی مدل‌های دستگاه‌های تصفیه هوا این قابلیت را دارند که به Wifi متصل شوند و به وسیله اپلیکیشن‌های کاربردی،دستگاه را کنترل کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید دستگاه تصفیه هوا گفته شد، می توانید تصفیه هوا مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه تصفیه هوا ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا شارپ مدل FU-J30SA-B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل FU-J30SA-B از سری دستگاه‌های تصفیه هوا رومیزی است که مجهز به تکنولوژی پلاسما کلاستر بوده و با قابلیت تصفیه‌ی هوا تا شعاع 35 مترمربع، قادر به پاکسازی هوای اطراف شما می‌باشد. در این دستگاه تمامی فیلنرهای ضروری برای تصفیه‌ی هوا قرار دارند که با کمک فرآیند پلاسماکلاستر کیفیت هوای محیط را ارتقا می‌بخشند. فیلتر هپا و پیش فیلتر (پیش فیلتر آن قابل شستشو است) فیلترهای این دستگاه می‌باشند و عمر فیلترها 2 ساله است. فیلتر هپا قادر است 99.97% ذراتی که ابعادی به کوچکی 0.3 میکرون دارند را جذب کند و پیش فیلتر یا فیلتر اولیه نیز قادر است ذرات بزرگتر از 240 میکرون را جذب کند.‌

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا شارپ مدل KI-N50SA-H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه هوای Sharp KI-N50SA-H آلرژن هایی که از طریق هوا منتقل می شوند، مانند گرد و غبار، شوره حیوانات، گرده، دود تنباکو، الیاف پارچه و اسپورهای قارچ و … را از هوای محیط پاک می کند. این دستگاه با استفاده پیش فیلتر ذرات درشت گرد و غبار ، فیلتر کربن اکتیو ( بوزدا ) انواع بوها و آلاینده های شیمیایی را به دام انداخته و با استفاده از فیلتر هپا تمام ذرات تا 0.3 میکرون را از بین میبرد و با استفاده از فیلتر مرطوب کننده و پلاسما کلاستر تمامی آلودگی های محیط را از بین می برد. فن آوری پلاسماکلاستر (آنتی باکتریال) این محصول مانع رشد میکروارگانیسم ها در پیش فیلتر شده و بیش از 99٫99٪ از میکروب ها و باکتری ها را دفع می نماید. هر زمان فیلترها نیاز به تعویض داشته باشند، این دستگاه با علائم اخطار تعویض فیلتر این موضوع را به اطلاع می رساند. همچنین این دستگاه دارای فیلتر رطوبت و مخزن آب برای کنترل رطوبت هوا می باشد..

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل M8R-FLH خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدیدترین فیلتر برای تصفیه هوا شیائومی، فیلتر M8R-FLH خاکستری رنگ بوده که برای مدل‌های 2, 2S, 3, 3C, 3H و Pro تصفیه هوای شیائومی مناسب است. این فیلتر از نوع فیلتر True Hepa H13 بوده که فیلتری بسیار قدرتمند با استاندارد بالای پاک‌کنندگی مورد تایید اروپا بوده و کلیه ذرات و آلودگی های معلق در هوا را به طور کامل پاک کرده و کیفیت زندگی، طول عمر و سلامتی شما را بالا برده و از بروز آلرژی و ابتلا به انواع بیماری‌های ویروسی و باکتریایی جلوگیری می‌کند. بوی بد هوا را از بین برده و فضایی دلنشین و مطبوع با هوایی سبک برایتان ایجاد می‌کند. این مدل دارای فیلتری سه لایه بوده که لایه اول Primary Filter نامیده شده که آلودگی‌ها و ذرات درشت معلق در هوا مثل پرز و مو و گرد و غبار و ذرات درشت تر را فیلتر می‌کند. لایه دوم همان لایه True HEPA Filter بوده که همه ذرات تا 0.3PM را فیلتر می‌کند. لایه سوم کربن فعال است که فرمالدئید که از آلودگی های مهم و سرطان زا بوده را فیلتر کرده و بوی بد هوا را از بین می‌برد. این مدل را کامل ترین و بهترین فیلتر شیائومی می‌نامند و طبق گزارشات کاربران در عمل ماندگاری فیلتر هم نسبت به مدل‌های قبلی کمی بیشتر شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر دستگاه تصفیه کننده هوا بلوایر مدل SmokeStop بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همان طور که می دانید فیلتر، قلب یک تصفیه کننده هواست. بنابراین چنانچه از فیلتر مناسبی استفاده نکنید و یا اگر فیلتر را به موقع تعویض نکنید، عملکرد مطلوبی را نخواهید دید. حتی اگر بهترین دستگاه تصفیه هوا را نیز داشته باشید. فیلترهای جایگزین دستگاه تصفیه هوای Blueair با استفاده از تکنولوژی HEPASilent که در آن فیلتراسیون الکترواستاتیکی و مکانیکی به بهترین نحو با هم تلفیق شده اند، می توانند تا 99.97% از ذرات مضر کوچکتر از 0.1 میکرونی موجود در هوا را از بین ببرند. این فیلتر متشکل از فیلتر ذرات و ورق کربن فعال بوده و برای استفاده در اتاقهایی طراحی شده که مستلزم حذف آلاینده های سنگین گازی شکل نظیر دود سیگار یا ترکیبات آلی فرار (VOCs) هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر دستگاه تصفیه کننده هوا بلوایر مدل SmokeStop خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همان طور که می دانید فیلتر، قلب یک تصفیه کننده هواست. بنابراین چنانچه از فیلتر مناسبی استفاده نکنید و یا اگر فیلتر را به موقع تعویض نکنید، عملکرد مطلوبی را نخواهید دید. حتی اگر بهترین دستگاه تصفیه هوا را نیز داشته باشید. فیلترهای جایگزین دستگاه تصفیه هوای Blueair با استفاده از تکنولوژی HEPASilent که در آن فیلتراسیون الکترواستاتیکی و مکانیکی به بهترین نحو با هم تلفیق شده اند، می توانند تا 99.97% از ذرات مضر کوچکتر از 0.1 میکرونی موجود در هوا را از بین ببرند. این فیلتر متشکل از فیلتر ذرات و ورق کربن فعال بوده و برای استفاده در اتاقهایی طراحی شده که مستلزم حذف آلاینده های سنگین گازی شکل نظیر دود سیگار یا ترکیبات آلی فرار (VOCs) هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر دستگاه تصفیه کننده هوا بلوایر مدل Particle بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همان طور که می دانید فیلتر، قلب یک تصفیه کننده هواست. بنابراین چنانچه از فیلتر مناسبی استفاده نکنید و یا اگر فیلتر را به موقع تعویض نکنید، عملکرد مطلوبی را نخواهید دید. حتی اگر بهترین دستگاه تصفیه هوا را نیز داشته باشید. فیلترهای جایگزین دستگاه تصفیه هوای Blueair با استفاده از تکنولوژی HEPASilent که در آن فیلتراسیون الکترواستاتیکی و مکانیکی به بهترین نحو با هم تلفیق شده اند، می توانند تا 99.97% از ذرات مضر کوچکتر از 0.1 میکرونی موجود در هوا را از بین ببرند. این فیلترها بمنظور حداکثر کاهش ذرات موجود در هوا طراحی شده و بهترین انتخاب برای از بین بردن آلاینده هایی نظیر گرده گیاهان، گرد و غبار، شوره حیوانات خانگی و سایر ذراتی که تمایل به بودن آنها در اطرافتان ندارید، می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا زنیتمد مدل PROFESSIONAL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صفیه هوا محیطی 150متر مربع ،450متر مکعب است. دارای 4سرعت کم،متوسط،زیاد و توربو میباشد ال سی دی ،صفحه لمسی و کلیدهای لمسی را داراست. دارای تایمر، قفل کودک ، آلارم تعویض فیلتر میباشد. دارای حالت خواب، حالت خواب میباشد. همراه با فیلتر 3لایه برای جلوگیری از گرد و خاک ، فیلتر هپا برای تصفیه ورودیهای 0.3میکرون و فیلتر کربن فعال برای میکروب کشی و لامپ یو وی میباشد. همراه با ریموت کنترل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا های-تک مدل HI-AP900 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه کننده هوا های-تک مدل HI-AP900، محصولی کاربردی در ابعاد کوچک و در عین حال کم صداست که قادر به تصفیه هوای داخل خودروها، منازل یا فضاهای جمع و جور تا 64 متر‌مربع است. برند هایتک، یک برند کانادایی است که تحت لیسانس چین تولید می‌شود. دستگاه تصفیه هوای هایتک مدل HI-AP900، جدیدترین تولید این برند است. این دستگاه بسیار مدرن و ظریف ساخته شده است. این دستگاه با فیلتراسیون قدرتمندی که دارد، کلیه ذرات معلق، گرد و غبار، بوی سیگار، گازهای سمی، موی بدن حیوانات و موارد آلرژی‌زا را فیلتر کرده و از بین می‌برد و برای افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی و قلبی، آسم یا آلرژی، دستگاهی مفید خواهد بود. دستگاه تصفیه هوا HI-AP900 طی 3 مرحله هوا را تصفیه می‌کند. اولین مرحله، حذف ذرات بزرگ توسط پیش فیلتر است، فیلتر کربنی موجب از بین رفتن انواع بوها و گازهای مضر می‌شود و فیلتر هپا برای حذف ذرات معلق در هوا با کارایی بالا کاربرد دارد. هم‌چنین باکتری‌های سرسخت موجود در فضا نیز توسط اشعه یووی نابود شده و از این طریق محیط استریل خواهد شد. گفتنی است، تایمر 3 زمانه و قابلیت تنظیم فن در 4 سرعت، از دیگر مشخصات بارز این دستگاه محسوب می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا بویمن مدل Z400-A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصویه هوا بویمن از معتبرترین کارخانجات تولیدی کشور چین، سفارش داده شده است و شرکت رادین مهر افرند نماینده فروش این دستگاه در ایران میباشد. شرکت رادین مهر تلاش دارد با انتخاب بهترین کارخانه ها نسبت به واردات کالای با کیفیت از کشور چین، اقدام نماید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا مدل آکوا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه مجهز به کنترل هوشمند شدت وزش A , فیلتر هپا 12، یون ساز آنیون ،رطوبت ساز 12 ساعتی ، ضدعفونی کننده UVC , UVA است . این دستگاه نمایشگر میزان آلودگی هوا (PM2/5) و رنگ کیفیت هوا ، تایمر و کنترل تاچ دارد. برای سالن 40متر مربع و حالت استفاده مداوم مناسب است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Elite خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه هوای هوشمند شیائومی الیت دارای یک LED اشعه ی نور فرابنفش و تکنولوژی پلاسماست. اشعه‌ی LED فرابنفشِ داخلی، به دستگاه تصفیه هوا کمک میکنه تا باکتری‌ها رو به شیوه‌ای سازگار با محیط زیست، ایمن و هدفمند، از بین ببره و از آلودگی فیلتر داخلی به باکتریهای بیماری‌زا جلوگیری میکنه تا از سلامت شما اطمینان حاصل کنه. طول موج‌های خاصی از اشعه ی فرابنفش به راحتی توسط ارگانیسم‌ها جذب میشه و با شکستن زنجیره‌های DNA آن‌ها از ایجاد آلودگی ثانویه جلوگیری میکنن. این سیستم ویژه، همه ی ویروس‌ها و باکتری‌هایی که به داخل تصفیه هوا به دام افتادن رو از بین میبره، هوا رو یونیزه میکنه و با بالاترین کیفیت برای فضای داخلی منزل به ارمغان میاره.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوای لایفا ایر مدل LA352C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه کننده هوای هوشمند Lifa-airبا مانیتور هوشمند مجزا ( بعنوان عامل اختصاصی و متمایز کننده Lifa-air در بازار جهان): تصفیه کننده هوای هوشمند لایفا ایر محصول کشور فنلاند و شرکت Lifa-air است. تخصص انحصاری این کمپانی ساخت دستگاه تصفیه هوای هوشمند در محیط های داخل می باشد.استفاده از فناوری انحصاری اروپایی در زمینه طراحی و ساخت تصفیه هوای هوشمند بر اساس پیشران محرک هواپیمای ایرباس با موتور قدرتمند توربو و کمترین صدا با فیلترهای چند گانه از جمله پیش فیلتر، فیلتر هپا، فیلترهای کربن فعال با قدرت جذب ذرات معلق ، منوکسید کربن ، دی اکسید نیتروژن، ذرات سرب ، گوگرد ، ازن، فرمالدیید ، انواع بوها و آلاینده های شیمیایی نظیر دود و بوی سیگار ، بوی رنگ و اسپری و دفع انواع باکتری و ویروس تا 99/99 درصد از محیط موثر می باشند. تصفیه کننده هوای لایفا ایر بطور مجزا دارای مانیتور هوشمنداست که دارای دو کارکرد اصلی در دو مرحله می باشد مرحله اول از طریق حسگرهای چندگانه از جمله سنسور لیزری (برای شناسایی ریزگردهای کمتر از 2/5 میکرون) سنسور الکترووشیمیایی و سنسور دی اکسید کربن، به پایش و شناسایی آلاینده های خطرناک محیط می پردازد ، کاربران می توانند شدت و نوع آلاینده ها را در مانیتور هوشمند مشاهده کنند و در مرحله دوم مانیتور هوشمند به دستگاه مرکزی تصفیه هوا فرمان پالایش و تصفیه هوا بر اساس شدت ونوع آلاینده ها را صادر می کند که در کمتر از یک ساعت، محیطی برابر با 330 تا 450 متر مکعب یا 110 تا 170 متر مربع را (بسته به انتخاب نوع مدل) کاملا پاکیزه می کند دراین مرحله نیز کاربران میتوانند دوباره با مشاهده مانیتور هوشمند شاهد قدرت و کارایی تصفیه هوای هوشمند درمحو آلاینده های هوا و تولید هوای پاک باشند. به دلیل کارآمدی و اثربخشی بالا ، شرکت Lifa-air توانسته است در بیش از یکصد کشوردر پنج قاره جهان کاربرانی شاد و سلامت داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا لایفا ایر مدل 502c خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه کننده هوای هوشمند Lifa-airبا مانیتور هوشمند مجزا ( بعنوان عامل اختصاصی و متمایز کننده Lifa-air در بازار جهان) تصفیه کننده هوای هوشمند لایفا ایر محصول کشور فنلاند و شرکت Lifa-air است. تخصص انحصاری این کمپانی ساخت دستگاه تصفیه هوای هوشمند در محیط های داخل می باشد. استفاده از فناوری انحصاری اروپایی در زمینه طراحی و ساخت تصفیه هوای هوشمند بر اساس پیشران محرک هواپیمای ایرباس با موتور قدرتمند توربو و کمترین صدا با فیلترهای چند گانه از جمله پیش فیلتر، فیلتر هپا، فیلترهای کربن فعال با قدرت جذب ذرات معلق ، منوکسید کربن ، دی اکسید نیتروژن، ذرات سرب ، گوگرد ، ازن، فرمالدیید ، انواع بوها و آلاینده های شیمیایی نظیر دود و بوی سیگار ، بوی رنگ و اسپری و دفع انواع باکتری و ویروس تا 99/99 درصد از محیط موثر می باشند. تصفیه کننده هوای لایفا ایر بطور مجزا دارای مانیتور هوشمنداست که دارای دو کارکرد اصلی در دو مرحله می باشد مرحله اول از طریق حسگرهای چندگانه از جمله سنسور لیزری (برای شناسایی ریزگردهای کمتر از 2/5 میکرون) سنسور الکترووشیمیایی و سنسور دی اکسید کربن، به پایش و شناسایی آلاینده های خطرناک محیط می پردازد ، کاربران می توانند شدت و نوع آلاینده ها را در مانیتور هوشمند مشاهده کنند و در مرحله دوم مانیتور هوشمند به دستگاه مرکزی تصفیه هوا فرمان پالایش و تصفیه هوا بر اساس شدت ونوع آلاینده ها را صادر می کند که در کمتر از یک ساعت، محیطی برابر با 330 تا 450 متر مکعب یا 110 تا 170 متر مربع را (بسته به انتخاب نوع مدل) کاملا پاکیزه می کند دراین مرحله نیز کاربران میتوانند دوباره با مشاهده مانیتور هوشمند شاهد قدرت و کارایی تصفیه هوای هوشمند درمحو آلاینده های هوا و تولید هوای پاک باشند. به دلیل کارآمدی و اثربخشی بالا ، شرکت Lifa-air توانسته است در بیش از یکصد کشوردر پنج قاره جهان کاربرانی شاد و سلامت داشته باشد.تصفیه کننده هوای لایفا ایر : فناوری فنلاند، طراحی بر اساس پیشران هواپیمای ایرباس، موتور قدرتمند توربو با کمترین صدا ، فیلتراسیون پیشرفته با استفاده از فیلتر های هپا و کربن فعال که از طریق آن به جذب ذرات معلق، منو اکسید کربن، دی اکسید نیتروژن، ذرات سرب، گوگرد ،ازن، و دفع انواع آلاینده های شیمیایی ، بوی رنگ و سیگار و مواد سمی خطرناک در محیط می پردازد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا لایفا ایر مدل LA352 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه کننده هوای هوشمند Lifa-airبا مانیتور هوشمند مجزا ( بعنوان عامل اختصاصی و متمایز کننده Lifa-air در بازار جهان) تصفیه کننده هوای هوشمند لایفا ایر محصول کشور فنلاند و شرکت Lifa-air است. تخصص انحصاری این کمپانی ساخت دستگاه تصفیه هوای هوشمند در محیط های داخل می باشد. استفاده از فناوری انحصاری اروپایی در زمینه طراحی و ساخت تصفیه هوای هوشمند بر اساس پیشران محرک هواپیمای ایرباس با موتور قدرتمند توربو و کمترین صدا با فیلترهای چند گانه از جمله پیش فیلتر، فیلتر هپا، فیلترهای کربن فعال با قدرت جذب ذرات معلق ، منوکسید کربن ، دی اکسید نیتروژن، ذرات سرب ، گوگرد ، ازن، فرمالدیید ، انواع بوها و آلاینده های شیمیایی نظیر دود و بوی سیگار ، بوی رنگ و اسپری و دفع انواع باکتری و ویروس تا 99/99 درصد از محیط موثر می باشند. تصفیه کننده هوای لایفا ایر بطور مجزا دارای مانیتور هوشمنداست که دارای دو کارکرد اصلی در دو مرحله می باشد مرحله اول از طریق حسگرهای چندگانه از جمله سنسور لیزری (برای شناسایی ریزگردهای کمتر از 5/2 میکرون) سنسور الکترووشیمیایی و سنسور دی اکسید کربن، به پایش و شناسایی آلاینده های خطرناک محیط می پردازد ، کاربران می توانند شدت و نوع آلاینده ها را در مانیتور هوشمند مشاهده کنند و در مرحله دوم مانیتور هوشمند به دستگاه مرکزی تصفیه هوا فرمان پالایش و تصفیه هوا بر اساس شدت ونوع آلاینده ها را صادر می کند که در کمتر از یک ساعت، محیطی برابر با 330 تا 450 متر مکعب یا 110 تا 170 متر مربع را (بسته به انتخاب نوع مدل) کاملا پاکیزه می کند دراین مرحله نیز کاربران میتوانند دوباره با مشاهده مانیتور هوشمند شاهد قدرت و کارایی تصفیه هوای هوشمند درمحو آلاینده های هوا و تولید هوای پاک باشند. به دلیل کارآمدی و اثربخشی بالا ، شرکت Lifa-air توانسته است در بیش از یکصد کشوردر پنج قاره جهان کاربرانی شاد و سلامت داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوای سایا مدل 602 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه آلودگی هوا یکی از مشکلات جدی جوامع به‌شمار می‌رود. پاک نگه‌داشتن هوای بیرون از خانه به‌سختی امکان‌پذیر است؛ اما این هوای پاک را در خانه می‌توان با استفاده از دستگاه‌های تصفیه‌کننده ایجاد کرد. تصفیه‌کننده‌ی هوای «602» تولید شرکت «پارس خزر» حداکثر مساحت 25 مترمربع را پوشش می‌دهد. این دستگاه دارای هفت عدد فیلتر هوای قابل‌تعویض است که هر کدام بخشی از آلاینده‌ها را تصفیه می‌کنند. ذرات ریز و درشت نظیر پرز، ذرات معلق و ذرات آلرژی توسط پیش‌فیلتر جذب می‌شوند. فیلتر هپا قابلیت جذب ویروس، باکتری، میکروب و ذرات ریزتر از 0.1 میکرون را دارد. همچنین فیلتر فلزی شتاب‌دهنده و یونایزر موجب ازبین‌رفتن باکتری‌ها و ذرات معلق می‌شوند. تصفیه‌کننده‌ی هوای 602 حداکثر 14 وات برق مصرف می‌کند. اگر به دنبال یک دستگاه تصفیه‌کننده‌ی هوا با امکانات پیشرفته و مصرف برق پایین هستید، می‌توانید مدل 602 را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوای همراه ولارا مدل A1017A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در دنیای امروز و با افزایش آلودگی هوا، بیش از پیش به تنفس هوایی پاک و تمیز نیازمندیم. دستگاه‌های تصفیه کننده هوا می‌توانند هوای محیط را تصفیه کرده و ذرات غبار و آلودگی‌های صنعتی را از آن حذف کنند. یکی از این دستگاه‌ها، تصفیه کننده هوای همراه ولارا مدل A1017A است. یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه، قابل حمل بودن آن است و آن را به دستگاهی ارزشمند تبدیل کرده است. این دستگاه اندازه نسبتا کوچکی داشته و به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید. این دستگاه سیستم یون ساز دارد که در تصفیه هرچه بهتر هوا بسیار کمک خواهد کرد. بند دور گردنی این دستگاه به شما کمک می‌کند که آن را دور گردن خود انداخته و از آن استفاده نمایید. عملکرد این دستگاه بدون صدا بوده و می‌توانید با استفاده از گیره‌ای که همراه دستگاه قرار دارد، آن را به یقه خود وصل کنید. این دستگاه دارای شارژر USB بوده و نیازی به تعویض فیلتر ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوای خودرو نئوتک مدل Xj-801 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه ء هوای مدل ایکس جی 801 یکی از کارآمدترین دستگاه های تصفیه خودروهای شخصی است که با استفاده از تکنولوژی جدید (نسیم یونی) هوای داخل اتومبیل شما را کاملآ سالم می سازد و با تولید یون منفی واکسیژن فعال، کلیه ی آلاینده های سمی و مضر و همچنین بوهای مختلف را حذف نموده و میزان اکسیژن محیط را بالا میبرد. این دستگاه به جای استفاده از فن یا موتور از تکنولوژی جدید جذب یونی بدون ایجاد صدا هوای داخل اتومبیل را به جریان می اندازد.این دستگاه را می توان روی داشبورد قرار داد و به فندک ماشین وصل کرد یا با استفاده از چهار عدد باتری قلمی آن را به کار انداخت. فیلتر این دستگاه دائمی بوده و هر دو هفته یکبار تمیز می شود.  امکانات این دستگاه: مجهز به تکنولوژی جدید نسیم یونی، تولید یون منفی و اکسیژن فعال، آداپتور فندکی اتومبیل یا باتری قلمی، عملکرد کاملا بی صدامحتویات جعبه این دستگاه شامل:‌ دستگاه تصفیه هوا، گیره نگهدارنده مخصوص شیشه، چسب نگهدارنده دستگاه بر روی داشبورد، آداپتور فندکی اتومبیل و دفترچه راهنما به همراه مهر گارانتی یکساله شرکت چرمه شیز (نماینده رسمی نئوتک در ایران) 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه هوای نئوتک مدل XJ-205 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه تصفیه ء هوا با استفاده از تکنولوژی جدید  (نسیم یونی) هوای داخل اتاق شما را کاملآ سالم می سازد و با تولید یون منفی و اکسیژن فعال ، کلیه ء آلاینده های سمی و مضر و بوهای مختلف را حذف نموده و میزان اکسیژن محیط را بالا می برد. این دستگاه به جای استفاده از فن یا موتور از تکنولوژی جدید جذب یونی بدون ایجاد صدا هوای داخل فضاهای دوازده متر مربعی در ارتفاع سه متر را به جریان می اندازد.دستگاه 205 را می توان در اتاق خوابهای کوچک تا دوازده متر یا در آشپز خانه به کار برد و از آنجایی که مستقیمآ به پریز برق وصل می شود فضایی را اشغال نمی کند. دستگاه دارای لامپ شب خواب است که در صورت نیاز میتوان آن را خاموش کرد .این دستگاه توانایی کار دائم بدون توقف را دارد.فیلتر دستگاه دائمی بوده و هر دو هفته یکبار تمیز می شود. .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا نایس مدل CHA-G500A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه کننده هوا نایس مدل CH-G500A با 4 فیلتر مختلف برای یک محیط با مساحت حداکثر 36 متر مربع طراحی شده است. این دستگاه تصفیه هوا یک پیش فیلتر، یک فیلتر مدیوم، هپا و فیلتر بو دارد. با وجود این فیلترها گازهای شیمیایی موجود هوا، دود سیگار، موی حیوانات خانگی و باکتری ویروس از بین می‌روند. این دستگاه به نشانگر میزان آلودگی هوا نیز مجهز است. همچنین یک حالت مخصوص خواب و یک حالت خودکار دارد. در حالت مخصوص خواب صدای دستگاه به حداقل می‌رسد تا مزاحم خواب افراد نشود. صدای تولید دستگاه در حالت عادی 50 دسیبل است. در حالت خودکار هم دستگاه میزان آلودگی هوا را تشخیص می‌دهد و با توجه به آن سرعت فن ومیزان هوای خروجی از دستگاه را تنظیم می‌کند. مدل CH-G500A به تایمر نیز مجهز است و کاربر می‌تواند هنگام خواب، بیرون رفتن از خانه یا نظافت تایمر را تنظیم کند تا دستگاه سر وقت خاموش یا روشن شود. در پایان این که مدل CH-G500A مجهز به سیستم یون ساز است که در تصفیه کردن هوا نقش موثری دارد و این کار را برای دستگاه آسان‌تر می‌کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه هوای نئوتک مدل XJ-902 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه قابلیت کار با 6 عدد باطری بزرگ را داراست و برای سفر بهترین گزینه استبدون نیاز به تعویض فیلتر،تمیز کردن آسانفیلترهای ثابت جمع کننده آلاینده ها،از بین برنده بوهای نا مطبوعدستگاه تصفیه هوای XJ 902  ساخته شده با تکنولوژی ایجاد نسیم یونی وطراحی بدون صدا وبدون موتور.این دستگاه بدون صدا عمل کرده و به طور دائم با ایجاد یون منفی باعث تصفیه هوا واز بین رفتن بوهای نا مطبوع درون اتاق می شود.در قسمت زیر دستگاه دو فیلتر جذب آلاینده ها وجود دارد.عملکرد آن به صورت درجه کم و زیاد است.به A/C آداپتور مجهز است.مناسب برای اتاق های 15 متری ،دفتر کار ،اتاق کنفرانس و یا دستشویی طراحی شده.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کیک پز به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا و سطوح اکتیوتک مدل AP50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه AP50 از بین برنده آلودگی های هوا، محیط، سطوح و درزهاست که دارای گواهی های Clear و Green از طرف شرکت مادر در ایالات متحده و اتحادیه اروپا و همچنین گواهی Space میباشد.استانداردهای گواهی Space به گونه ایست که شرایط بسیار خاص از جمله شرایط آزمایشگاه های فوق پیشرفته، تکنولوژی های ایمونولوژیک،ژنتیک و ایستگاه های تخقیقاتی و علوم فضایی را پوشش میدهد علاوه بر این تنها محصول در ابران و خاورمیانه است که دارای استاندارد CE Medical class I است. این محصول از جمله کم هزینه ترین محصولات در امر نگه داری و در رده دستگاه های استریلیزاسیون محیط، سطوح و درزها میباشد.از بوهای نامطبوع و دودهای قابل رویت موجود در هوا به میزان قابل ملاحظه ای می کاهد.این محصول با استفاده از فرآیندهای یونیزاسیون سر سوزنی (needlepoint)، سازنده میدان یون مثبت/منفی ضربانی، مطبوع کننده هوای تخلیه کرونا و تکنولوژی RCI که دارای یک نور فرابنفش مخصوص و یک پوشش فوتوکاتالیستی می باشد، پلاسمای اکسیداسیون پیشرفته ای می سازد که دارای چندین نوع اکسید کننده سازگار با محیط زیست است. استفاده از این محصول برای هر محیط بسته ای که انسانها در آن زندگی کرده و آلودگی هوا یک چالش محسوب می شود و همچنین در مکان هایی که قابل حمل بودن دستگاه و استفاده از ریموت کنترل یک مزیت به شمار می آید، ایده آل است. دستگاه AP50 دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دارای گواهی های کشت و تایید کیفیت از بیمارستان ها و آزمایشگاه های مرکزی کشور میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه هوای گردنی ولارا مدل Fresh Air Personal خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه هوای گردنی Vollara مدل Fresh Air Personal مجهز به تکنولوژی RCI کمپانی ActivTek می باشد. این دستگاه در شعاع 1 متری فرد استفاده کننده ، از طریق فرآیند یونیزاسیون کلیه آلودگی ها و بو ها ی نامطبوع را از بین میبرد و باعث ایجاد فضایی خالی از ذرات معلق جامد (گرد و غبار و ...) در محیط تنفسی می گردد. همچنین تولید اکسید کننده به میزان بسیار اندک، سبب مقابله با آلاینده های میکروبی می شود. استفاده از این محصول برای تمام اشخاصی که در شهرهای آلوده زندگی می کنند و همچنین تمامی کسانی که مشکلات ریوی و آلرژی دارند، توصیه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل AP431 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه هوای آلماپرایم مدل AP-431، دارای ۶ فیلتر می باشند. فیلتر اولیه که اولین خط تصفیه هوا را شکل می دهد، قابل شستشو بوده و به طور موثری بوها، میکروب ها و باکتری ها را از بین می برد و در کل ذرات بزرگتر را فیلتر کرده و با این کار عمر فیلتر HEPA را هم بیشتر می نماید. فیلتر هپای موجود در این مدل با قدرت و دقت بالایی که در جذب آلاینده های معلق در هوا دارد، ذرات آزبست، باکتری ها و ذرات گرد و غبار را فیلتر می کند. فیلتر الکترواستاتیک با استفاده از تکنولوژی نانو قابلیت جذب الکتریکی ذرات آلرژی زا و دوده ی هوا را به عهده داشته و فیلتر کربن فعال با داشتن خاصیت‌های ضد قارچ و جلوگیری از رشد کپک و باکتری و عامل ممانعت‌کننده از تشکیل کولونی‌های باکتریایی، قابلیت حذف گازهای آلاینده محیطی از جمله آمونیاک و (وی‌اوسی) را دارد. فیلتر تیتانیوم در کنار لامپ UV، ترکیبات آلی فرار، فرمالدهید، مونو اکسید کربن، دی اکسید نیتروژن و … را جذب می کند. این فیلتر با دستمال مرطوب قابل تمیز کردن می باشند و تا ۹۰٪ گازهای سمی را بی‌اثر می‌کنند. تصفیه هوای آلماپرایم مدل AP-431، با داشتن فیلتر اوزون، این گاز را نیز فیلتر می نماید. صدایی کم داشته و با داشتن سنسوری قوی بو را تشخیص داده و بصورت اتومات سرعت فن را برای حذف این بخارات و بوها تنظیم می کند و با داشتن دو فن قوی هوای تصفیه شده را به فضای زندگیتان وارد می کند. دارا بودن نمایشگری که کیفیت هوا را با سه رنگ (سبز، نارنجی و قرمز) روی مانیتورش به شما نشان می دهد. این مدل نشانگری برای زمان شستشوی فیلترهایش داشته و با تولید یون منفی حس شادابی و نشاط را به شما می بخشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل AP-331 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه هوای آلماپرایم مدل AP-331، دارای ۶ فیلتر می باشند. فیلتر اولیه که اولین خط تصفیه هوا را شکل می دهد، قابل شستشو بوده و به طور موثری بوها، میکروب ها و باکتری ها را از بین می برد و در کل ذرات بزرگتر را فیلتر کرده و با این کار عمر فیلتر HEPA را هم بیشتر می نماید. فیلتر الکترواستاتیک با استفاده از تکنولوژی نانو قابلیت جذب الکتریکی ذرات آلرژی زا و دوده ی هوا را به عهده داشته و فیلتر کربن فعال با داشتن خاصیت‌های ضد قارچ و جلوگیری از رشد کپک و باکتری و عامل ممانعت‌کننده از تشکیل کولونی‌های باکتریایی، قابلیت حذف گازهای آلاینده محیطی از جمله آمونیاک و (وی‌اوسی) را دارد. فیلتر تیتانیوم در کنار لامپ UV، ترکیبات آلی فرار، فرمالدهید، مونو اکسید کربن، دی اکسید نیتروژن و … را جذب می کند. این فیلتر با دستمال مرطوب قابل تمیز کردن می باشند و تا ۹۰٪ گازهای سمی را بی‌اثر می‌کنند. تصفیه هوای آلماپرایم مدل AP-331، با داشتن فیلتر اوزون، این گاز را نیز فیلتر می نماید. صدایی کم داشته و با داشتن سنسوری قوی بو را تشخیص داده و بصورت اتومات سرعت فن را برای حذف این بخارات و بوها تنظیم می کند و با داشتن دو فن قوی هوای تصفیه شده را به فضای زندگیتان وارد می کند. دارا بودن نمایشگری که کیفیت هوا را با سه رنگ (سبز، نارنجی و قرمز) روی مانیتورش به شما نشان می دهد. این مدل نشانگری برای زمان شستشوی فیلترهایش داشته و با تولید یون منفی حس شادابی و نشاط را به شما می بخشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل AP-152 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چنانچه سرفه های وقت و بی وقت شما را کلافه کرده و احساس سنگینی و کسالت می کنید، بایستی به فکر راه درمانی باشیم، و البته پیشگیری ... علت سرفه ها و کسالت روزمره، اغلب آلودگی هواست. حال این آلودگی ناشی از دود و سرب خودروها باشد، یا بوی اسپریی که برای براق کردن و تمیز کردن بکار برده اید، بویی ناشی از مواد غذایی بجا مانده در زیر صندلی که دور از چشم شما کپک زده، دود سیگار خود یا فردی سیگاری، شوره، پوست یا موی حیوان خانگی و صدها عامل دیگر. تمامی این موارد باعث بروز سرفه و حساسیت شده و درصورت توجه نکردن، این سرفه ها ممکن است منجر به بیماری های دستگاه تنفسی شوند. تصفیه هوای آلماپرایم مدل AP-152، تمامی ذراتی که باعث سرفه و خستگی و تنگی نفس شما می شوند را با 4 فیلتر: اولیه، هپا، کربن فعال و ضد باکتری، حذف می کند. ذراتی از قبیل: گرده گیاهان، سرب و دوده، بوی نامطبوع و ترکیبات مضر گازی و انواع باکتری و ویروس و کپک و قارچ و ... تصفیه هوای آلماپرایم مدل AP-152 دارای آداپتور فندکی است و البته شما حتی میتوانید به طور همزمان گوشیتان را هم با آن شارژ کنید. تصفیه هوای آلماپرایم قابل حمل بوده و می توانید آن را به مهمان سرا، هتل یا محل اقامتتان ببرید (دارای آداپتور ۲۲۰ ولت). تولید یون منفی و در نتیجه ایجاد هوای تازه در اتاق، صدایی کم و جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری ها و ویروس های بیماری زا و واگیردار از امتیازات دیگر این مدل می باشد.

معرفی

اگر یکی از دغدغه‌هایتان هوای آلوده است. این مساله برای شما و خانواده‌تان مشکلات تنفسی ایجاد کرده است، نیاز به تهیه دستگاه تصفیه کننده هوا دارید. دستگاه تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل AP-152 یکی از گزینه‌هاتان است. این دستگاه برای استفاده در خانه و محل کار، انتخاب مناسبی است. دستگاه تصفیه کننده هوا هانی برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند یا در خانه‌شان کودک یا سالمند زندگی می‌کند کارایی بسیاری دارد. با استفاده از این تصفیه کننده هوا، ریه‌تان در اثر هوای آلوده آسیب نمی‌بیند. در ادامه بیشتر با این محصول و امکانات منحصر به فرد آن آشنا می‌شویم.

طراحی و ساخت

تصفیه‌کننده‌ی هوای «آلماپرایم»  مدل AP241 دارای پنج فیلتر است.فیلتر اولیه، هپا، کربن اکتیو و فتوکاتالیست که هرکدام برای از بین بردن آلودگی و مواد خاصی در دستگاه تعبیه شده‌اند. هپا (HEPA) مخفف عبارت (high-efficiency particulate air) است. این فیلتر از نوع مکانیکی است و ذرات معلق در هوا را هنگام عبور از خود به دام می‌اندازد. این نوع فیلتر ذراتی مثل آلاینده‌ها، موی حیوانات خانگی و دود سیگار را فیلتر می‌کند. فیلتر هپا می‌تواند برای کسانی که حساسیت‌های تنفسی دارند، بسیار مفید باشد. البته باید گفت فیلتر هپا راه‌حل نهایی مشکل حساسیت نیست و ذرات حساسیت‌زا تنها در هوا وجود ندارند. فیلتر دومی که در مدل AP241 فیلتر کربن اکتیو نام دارد، در واقع مکمل فیلتر هپا است. فیلتر کربن اکتیو بیشتر برای فیلترکردن گازهای شیمیایی و بخارهای سمی کاربرد دارد و وقتی در کنار فیلتر هپا استفاده شود، می‌توان مطمئن بود که تقریبا تمام ذرات و گازهای مضر در هوا توسط دستگاه تصفیه می‌شوند. اما فیلتر سوم ضدباکتری نام دارد که بیشتر برای از بین بردن ویروس و باکتری طراحی شده است و در بیمارستان‌ها هم کاربرد دارد. این فیلتر یون‌های منفی تولید می‌کند که به ذرات معلق در هوا می‌چسبند و باعث می‌شوند جذب فیلتر شوند. فیلتر بیشتر برای کسانی که به آلرژی یا تب یونجه مبتلا هستند، افراد مسن و کودکان مناسب است و معمولا در سیستم تهویه‌ی بیمارستان‌ها استفاده می‌شود. فرایند تولید یون به تولید ازون هم منجر می‌شود. فیلتر فتوکاتالیست یک اکسید فلزی است که به شکل پودر سفید رنگ است. هنگامی که اشعه ماورای بنفش با یک فوتوکاتالیست نیمه هادی مانند دی اکسید تیتانیوم برخورد می کند ، رادیکالها و یون هیدروکسیل OH تشکیل می شود که قادر به تخریب باکتری ها و ویروسها و از بین بردن ترکیبات آلی فرار و مضر نظیر فرمالدهید، آمونیاک و ترکیبات مضر دیگری که توسط مصالح ساختمانی ، پاک کننده های خانگی وارد هوا می شوند ، می‌گردد.

اما از قابلیت‌ها و مزیت‌های مدل AP-152 می‌توان ابعاد مناسب آن را ذکر کرد. این دستگاه در ابعاد 190x167x54 میلی‌متر طراحی شده و به اندازه‌ی یک کیف دستی است. دستگاه با این ابعاد را تقریبا هرجایی از خانه یا دفتر کار و حتی داخل خودرو می‌توان قرار داد و کاربر از این لحاظ مشکلی نخواهد داشت. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه نشانگر تعویض فیلتر است. فیلتر‌های دستگاه‌های تصفیه‌ی هوا مثل هر فیلتر دیگری پس از مدتی آلوده می‌شوند و نیاز به پاکسازی یا تعویض دارند. ازآنجایی‌که فیلترهای آلوده کارایی خود را از دست می‌دهند، تعویض‌کردن آن‌ها اهمیت زیادی دارد. زمان تعویض فیلتر بسته به میزان آلودگی هوای محیط و استفاده از دستگاه می‌تواند متغیر باشد؛ اما مدل AP-152 با نشانگر پاکسازی یا تعویض فیلتر خود این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که به‌موقع فیلترها را تعویض کرده و کارایی دستگاه را حفظ کند.

نتیجه‌گیری

در پایان می‌توان نتیجه گرفت تصفیه‌کننده‌ی هوای آلماپرایم مدل AP-152 با مشخصات و مزیت‌هایی که دارد، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خانه، دفتر کار و حتی داخل خودرو باشد. با وجود فیلتر چند‌مرحله‌ای این دستگاه می‌توان مطمئن بود که هوای محیط تا حد امکان پاک شده و عاری از باکتری و میکروب است. استفاده از دستگاه تصفیه‌کننده‌ی هوا می‌تواند تا حد زیادی میزان گازها و بخارهای سمی و مضر موجود در هوای شهر‌های بزرگ را کاهش دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل AP-151 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتوجه‌به رشد شهرنشینی و افزایش آلاینده‌های ناشی از دود کارخانه‌ها و وسایل نقلیه، ساکنان شهرهای بزرگ با مشکلی به نام آلودگی هوا دست‌وپنجه نرم می‌کنند. این مشکل در فصول سرد سال به‌دلیل بروز پدیده‌ای به نام وارونگی حادتر می‌شود و تنفس را برای افراد سخت‌تر می‌کند؛ به‌طوری‌که باعث بروز مشکلات تنفسی می‌شود. در چنین شرایطی، توجه به سلامت هوایی که تنفس می‌کنیم بیش‌ازپیش اهمیت می‌یابد. تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل AP-151 با حجم هوای خروجی 15 متر مکعب بر ساعت برای فضایی با مساحت حداکثر 12 متر مربع طراحی شده است. نشانگر اتمام آب، تعویض فیلتر و کیفیت هوا نگهداری از دستگاه را ساده‌تر کرده‌اند. در پایان این که سیستم فیلتراسیون مدل AP-151 از یک فیلتر هپا و یک فیلتر کربن فعال تشکیل شده است. همچنین این دستگاه با قابلیت تولید کننده ی یون منفی و اکسیژن فعال یک گزینه ایده‌ال در بازار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل HEPA AP-363 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر تصفیه هوای HEPA آلماپرایم (High Efficiency Particulate Air فیلتر هوا با عملکرد بالا) موثرترین نوع فیلتر موجود برای حذف ذرات جامد از هوا می باشد. فیلترهای HEPA دارای استاندارد طلایی در میان فیلترهای هوا می باشند. آنها قادر به جذب ذراتی هستند که ۰٫۳ میکرون کوچکی دارند و میزان کارایی آنها در حذف ذرات ۹۹٫۹۷٪ می باشد. این اساسا بدان معنی است که به ازای هر ۱۰،۰۰۰ ذره که به فیلتر وارد می شود، تنها ۳ ذره قادر به عبور از آن است. فیلترهای هپا با قدرت و دقت بالایی که در جذب آلاینده های معلق هوا دارد، هوای اطراف را تصفیه کرده و هوایی پاک و مطبوع برای تنفس مهیا می کند. ذرات آزبست، باکتری ها و ذرات گرد و غبار توسط فیلترهای هپا تصفیه شده و از هوای اطراف حذف می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل Active carbon AP-361 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فیلتر نیاز به تعویض ندارد و با قرارگرفتن درمعرض نور خورشید ( به مدت نیم ساعت، هر 6 ماه یکبار) مجدد فعال می شود. نیاز به تعویض فیلتر تنها درصورت شکستگی این فیلتر توانایی جذب بوهای نامطبوع و بیش از ۳۰۰۰ نوع از ترکیبات مضّر گازی را داشته و نقش مهمی در جذب عوامل شیمیایی دارا می باشد. بسیاری از مواد مایع و گازها دارای مقادیری مواد ناخواسته و ناخالصی هستند.در برخی موارد این ناخالصی ها شامل میکروب، باکتری، مواد سمی و آلوده کننده های دیگر می باشند که با وجود درصد بسیار کم، عملا شرایط نامطلوبی را ایجاد می کنند، بطوریکه طعم، بو، رنگ و خواص دیگر را تغییر می دهند.  با استفاده از ذرات کربن فعال فرآیند تهویه و تصفیه هوا را انجام می‌دهند. این فیلترها با داشتن خاصیت‌های ضد قارچ و جلوگیری از رشد کپک و ضد باکتری و عامل ممانعت‌کننده از تشکیل کولونی‌های باکتریایی، قابلیت حذف گازهای آلاینده محیطی ازجمله آمونیاک و (وی‌اوسی) را دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل Active carbon AP-362 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید گاز رومیزی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

این فیلتر نیاز به تعویض ندارد و با قرارگرفتن درمعرض نور خورشید ( به مدت نیم ساعت، هر 6 ماه یکبار) مجدد فعال می شود. نیاز به تعویض فیلتر تنها درصورت شکستگی این فیلتر توانایی جذب بوهای نامطبوع و بیش از ۳۰۰۰ نوع از ترکیبات مضّر گازی را داشته و نقش مهمی در جذب عوامل شیمیایی دارا می باشد. بسیاری از مواد مایع و گازها دارای مقادیری مواد ناخواسته و ناخالصی هستند.در برخی موارد این ناخالصی ها شامل میکروب، باکتری، مواد سمی و آلوده کننده های دیگر می باشند که با وجود درصد بسیار کم، عملا شرایط نامطلوبی را ایجاد می کنند، بطوریکه طعم، بو، رنگ و خواص دیگر را تغییر می دهند. فیلتر کربنی دستگاه های تصفیه هوای آلماپرایم با استفاده از ذرات کربن فعال فرآیند تهویه و تصفیه هوا را انجام می‌دهند. این فیلترها با داشتن خاصیت‌های ضد قارچ و جلوگیری از رشد کپک و ضد باکتری و عامل ممانعت‌کننده از تشکیل کولونی‌های باکتریایی، قابلیت حذف گازهای آلاینده محیطی ازجمله آمونیاک و (وی‌اوسی) را دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل AP-341 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر کربن توانایی جذب بوهای نامطبوع و بیش از ۳۰۰۰ نوع از ترکیبات مضّر گازی را دارد. فیلتر HEPA ذراتی به کوچکی ۰٫۳ میکرون را تا ۹۹٫۹۷٪ فیلتر و حذف می نماید. آلرژن هایی که از طریق هوا منتقل میشوند را از قبیل گرد و غبار، شوره ی حیوانات، گرده، دود تنباکو، الیاف پارچه و اسپورهای قارچ و … از هوای تنفسی شما پاک می کند. پیش فیلتر با ساختار نانو نقره ای، ذرات نقرۀ مورد استفاده در این فیلتر بین ۵ تا ۵۰ نانومترند. فیلتر نانونقره خاصیت خود را در محیط­های سرد و گرم حفظ می­ کند. این فیلتر مانع بروز بیماری هایی می شود که منشأ باکتریایی دارند. می توان به کمک آن خاصیت آنتی باکتریالی نانو ذرات نقره را در جهت تصفیه هوا و استریل سازی اماکن عمومی و رفع آلاینده ها و بیماری هایی که منشا باکتریایی دارند بکار برد. این محصول با بهره­ گیری از خواص معروف ضد باکتریایی نقره که در مقیاس نانو بسیار قوی­تر است متابولیسم باکتری­ها را مختل کرده و باعث نابودی آنها می ­گردد. لامپ UV با تابش اشعه ماوراء بنفش با خاصیت ضد عفونی کنندگی بالا از بین برنده میکروارگانیسمهای موجود در هوا نظیر باکتریها، ویروسها و قارچها می باشد. لامپ UV، ویروسها را تا ۹۷٫۶% جذب می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا فلوز مدل Aeramax DX55 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه هوای فلوز محصول پرقدرت و با کیفیت برند فلوز میباشد و هوای محیط را از آلودگی ها و ذرات معلق، گردوغبار و میکروب ها پاکسازی میکند. صدای کم دستگاه باعث شده بتوان هنگام خواب نیز از آن استفاده کرد. هچنین دارای قابلیت تشخیص آلودگی هوا و تنظیم خودکار فن میباشد و از وجود صفحه نمایش دیجیتالی بهره مند است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا ایزی کر مدل E-L2 به همراه فیلتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه هوا ایزی کر مدل E-L2 دستگاهی است قابل حمل و قدرتمند که با کمک آخرین فناوری موجود از قبیل فیلتر ترکیبی ( هیپا و بارل ) ، سیستم مولد یون منفی و تونل UV خود ، قادر است کلیه آلاینده ها از قبیل غبار شناور تا 2/5 میکرون ( سرب ، آزبست ، مواد سوخت فسیلی ، ریزگردها و ...) ، ویروس ها ، باکتری ها ، قارچ ها ، ذرات آلرژی زا، بوهای بد ، گازهای سرطانزای محیط از قبیل فرمالدیید ، بنزن ، گازهای دخانیات راحذف ، یا اکسیده ، یا خنثی و بی اثر و یا تجمیع کرده (رسوب می دهد ) و از ورود به مجاری تنفسی و سیستم گردش خون افراد حساس و خانم های باردار و سالمند و کودکان و مصدومان شیمیایی و مبتلایان آسم جلوگیری نماید. بدین ترتیب قادر است تا 99/99% آلودگی هوا را پاک‌سازی کند و هوای پاک و مطبوع را برای ساکنان خانه یا سرنشینان اتومیبل به ارمغان بیاورد. دستگاه با برق 5 ولت کارکرده به راحتی در اتومبیل قرار می گیرد و قادر است به دیگر لوازم برقی شما که با برق 5 ولت کار می کنند ( تلفن همراه ، هندزفری و ... ) برق رسانی نماید . این دستگاه از برند معتبر easycare و استانداردهای FCC , CE و Rohs برخوردار بوده و می تواند سلامتی مادران ، نوزادان متولد نشده ، رانندگان ، افراد حساس و مسن را تامین نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا فیلیپس مدل 2889 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه کننده هوا فیلیپس مدل AC2889 با استفاده از فناوری پیشرفته سنجش و تصفیه، در کاهش آلرژن ها، بوها و حتی باکتری های خاص خود را ثابت کرده است در واقع این مدل دستگاه هوشمندی است که بطور خودکار هوا را کنترل و تصفیه می کند و سپس از طریق نمایشگر و اپلیکیش موبایل اعلام می کند . بازخورد کیفیت هوا را در زمان واقعی ارائه می دهد. تکنولوژی Philips AeraSense در حس کردن حتی کوچکترین تغییر در شرایط هوای داخلی بسیار کارآمد است. عملکرد دستگاه بدین صورت است که به طور مداوم هوا را کنترل کرده و کوچکترین تغییر ذرات را تشخیص می دهد، در نتیجه به طور خودکار سرعت فن را تنظیم می کند. AeraSense به کمک یک صفحه نمایش عددی و یک حلقه رنگی روی داشبورد دستگاه، داده های کیفیت هوا را در شرایط فعلی نمایش می دهد. نمایشگر عددی از ۱۲–۱ نمایه ای از کیفیت هوای داخلی می باشد، عدد ۱، یعنی هوا خوب است و ۱۲ نشانگر هوای آلوده می باشد و حلقه رنگی یک نشانه بصری اضافی برای نمایش بازخورد کیفیت هوا می باشد. ( از آبی (میزان آلرژن و ذرات خوب) تا قرمز (سطح آلرژن و ذرات بد) ).این دستگاه تا ۷۹ متر مربع را پوشش می دهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا نئوتک مدل XJ-2000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه هوا مدل XJ-2000 با استفاده از سیستم یونیزاسیون و فیلتر الکترو استاتیک قابل شستشو می تواند هوای یک اتاق 25 متر مربعی را تصفیه نماید، بیشترین استفاده از این دستگاه در اتومبیل است که با فندکی ماشین کار می کند و سیم آن بسیار بلند بوده و به راحتی بین دو صندلی عقب قرار می گیرد در اتومبیل این دستگاه روی درجه کم قرار می گیرد و در اتاق روی درجه بالا، مصرف برق این دستگاه فقط 6 وات بوده و توانایی کار 24 ساعته را دارد. فیلتر این دستگاه را باید هر دو تا سه هفته یکبار تمیز کرد ( با آب و مواد شوینده یا دستمال آغشته به الکل) و کاملاً خشک کرده و در جای خود قرار گیرد. دستگاه وقتی که روی درجه کم قرار می گیرد به صورت خودکار سه دقیقه کار کرده و دو دقیقه از کار می ایستد و وقتی روی درجه بالا قرار می گیرد به صورت مداوم کار می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا ایرجوی مدل AJ3500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در مرحله اول این دستگاه فیلتر های پیش تصفیه و کربن اکتیو وجود دارند که باعث حذف ذرات معلق در هوا مانند : ذرات گردو غبار ، موی حیوانات و حذف انواع بو ها میگردند . فیلتر های فرمالدهید و گرانول کربن نیز در مراحل بعد باعث حذف فرمالدهید(گاز سمی که از چوب متصاعدمی شود) موجود در هوا و از بین بردن رنگ و بوی هوا میگردند. دستگاه تصفیه کننده هوا ایرجوی مدل AJ3500 دارای فیلتر های هپا و فوتوکاتالیست می باشد که باعث حذف باکتری ها و ویروس ها میگردند ، فیلتر فوتوکاتالیست باعث حذف آلاینده هایی همچون ، بنزن و دیگر گاز های سمی موجود در هوا میگردد . این دستگاه مجهز به سیستمی به نام یونایزر می باشد که با استفاده از یک فناوری مدرن موسوم به Corona discharge انجام می گیرد که الکترون های با بار منفی را با اتم های هوای اطراف ترکیب کرده و وارد فضا می کند. این یون های منفی با پراکنده شدن در هوا باعث از بین رفتن آلاینده های بسیار ریز و میکرو ارگانیزم های موجود در هوا می شوند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا سایار مدل الکترو موج مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه هوای پلاسما، مدل الکترو موج، ساخت شرکت آذر الکترو موج سایار، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با تولید یون‌های مثبت و منفی و هوای پاک و باردار کردن ذرات معلق در هوا، باعث ضدعفونی و تصفیه هوای محیط شده و اکسیژن خالص وارد ریه‌ها می‌گردد. این دستگاه دارای توان مصرفی پایین و در عین حال کارایی بسیار بالایی دارد و محیط را عاری از هرگونه ویروس‌، میکروب‌، گرد و غبار و آلاینده‌ها می‌کند. این دستگاه برای استفاده در محیط‌های بسته از جمله خانه، ادارات، هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر محیط‌های بسته بسیار مناسب می‌باشد. این دستگاه علاوه بر تصفیه و ضدعفونی هوا، از چراغ شب در رنگ‌های زیبا و ملایم بهره می‌برد که باعث ایجاد آرامش و افزایش بهره‌وری خواب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا سایار مدل الکترو موج مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه هوای پلاسما، مدل الکترو موج، ساخت شرکت آذر الکترو موج سایار، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با تولید یون‌های مثبت و منفی و هوای پاک و باردار کردن ذرات معلق در هوا، باعث ضدعفونی و تصفیه هوای محیط شده و اکسیژن خالص وارد ریه‌ها می‌گردد. این دستگاه دارای توان مصرفی پایین و در عین حال کارایی بسیار بالایی دارد و محیط را عاری از هرگونه ویروس‌، میکروب‌، گرد و غبار و آلاینده‌ها می‌کند. این دستگاه برای استفاده در محیط‌های بسته از جمله خانه، ادارات، هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر محیط‌های بسته بسیار مناسب می‌باشد. این دستگاه علاوه بر تصفیه و ضدعفونی هوا، از چراغ شب در رنگ‌های زیبا و ملایم بهره می‌برد که باعث ایجاد آرامش و افزایش بهره‌وری خواب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا هانیول مدل Air Touch X خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه هوای هانیول مدل Air Touch X یک تصفیه کننده هوای کامل برای پاکسازی هوای خانه است و می تواند تا 99/99 درصد آلاینده ها و ذرات معلق در هوا را از بین ببرد. این دستگاه با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری فیلتراسیون قادر است تا انواع آلاینده ها، ذرات گرد و غبار و حتی ویروس ها و باکتری های موجود در هوای خانه را از بین ببرد. استفاده از فیلترهای هپا و کربن اکتیو اختصاصی هانیول با نام HiSiv که از فناوری فیلترهای شاتل های ناسا بهره می برد، در کنار لامپ UV که داخل دستگاه تعبیه شده است باعث شده تا تمام آلاینده ها، بوهای نامطبوع، فرمالدئید و عوامل بیماری زا مانند ویروس های کرونا و H1N1 توسط این دستگاه از بین بروند. طراحی مدرن و چشم نواز این دستگاه، سهولت استفاده و کیفیت ساخت بالا در کنار امکانات کم نظیری مانند سنسور و پنل نمایش میزان آلودگی محیط، حالت شب و اتوماتیک و صدای بسیار کم آن را به یک دستگاه تصفیه هوای ایده آل برای هر خانه ای تبدیل کرده است. این دستگاه تصفیه هوا قادر است تا هوای خانه ای با مساحت 51 تا 90 متر مربع را بطور کامل تصفیه کند. همچنین میزان CADR یا نرخ تحویل هوای پاک آن برای ذرات جامد 560 و برای ذرات گاز 350 متر مکعب بر ساعت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه ضد عفونی و تصفیه کننده هوا مای ایر مدل FU-2000-H14/CA/UV خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با گسترش بیماری کرونا و مشکلات و خطرات ناشی از آن وآسیب دیدن کسب و کارها، ضرورت وجود تجهیزاتی که ویروس ها و و خطراتی که جان افراد را تهدید می کند، بیش از پیش احساس شد. باتوجه به این که اغلب اوقات انسان امروزی در فضاهای بسته سپری می شود دور از انتظاز نیست که مشکلات و بیماری های جدیدی مجددا گسترش یابد لذا نیاز است تا از طریق روش ها و امکانات موجود، تمهیدی اندیشیده شود تا زنجیره انتقال منقطع گردد. دستگاه تصفیه هوای FU با سه لایه فیلتر قدرتمند دارای استاندارد ISO9001 و همچنین تاییدیه های معتبر بین المللی می باشد و به منظور تصفیه ی هوای مراکز عمومی مانند کلینیک ها، بیمارستان ها، فضاهای اداری و صنعتی، سالن های اجتماعات، اماکن مذهبی، فضاهای آموزشی، بانک ها، دفاتر پیشخوان، رستوران ها و سایر اماکن سرپوشیده بسیار مناسب و کاربردی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا آکوا لاین مدل NATIONAL 3900 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تصفیه هوا آکوا لاین تحت لیسانس و با قطعات شرکت NATIONAL ناسیونال میباشد.این دستگاه جزو کاملترین مجموعه جهت تصفیه هوا و حذف آلایندگی ها ، دارای مجموعه یو وی UV جهت استرلیزاسیون و مجموعه بخور سرد جهت افزایش رطوبت برای محیط های خشک است.مراحل فیلتراسیون این سیستم عبارتند از:1-فیلتر کاتالیست سرد برای گرفتن ذرات معلق هوا 2-فیلتر کربن اکتیو جهت حذف بو و آلایندگی 3- فیلتر آنتی باکتریال جهت حذف باکتری میکروب و ویروس ها موجود در هوا 4-فیلتر هپا با راندمان بسیار بالا برای تصفیه هوا تا 99/9 درصد و ضد آلرژی 5-فیلتر استریل ماورابنفش (مجموعه UV) 6-فیلتر تصفیه آنیون آزادسازی یون های منفی ذرات معلق موجود در هوا میباشد . پنل کنترل دارای برنامه های AUTO اتوماتیک، MIST تصفیه گرد و غبار، SLEEP تنطیم نور برای شب، STERLIZE مجموعه ماورا بنفش برای نابودی باکتری ، میکروب و ویروس ها، ANION برای آزادسازی یون های منفی ذرات معلق-SPEED کنترل سه حالته فن - TIMER تایمر خاموش شدن میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تصفیه کننده هوا جی پلاس مدل GAP-670IK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه کننده هوا «جی پلاس» (G Plus) مدل GAP-J670I با حجم هوای خروجی 400 متر مکعب بر ساعت برای فضایی با مساحت حداکثر 52 متر مربع طراحی شده است. این دستگاه به تایمر مجهز است که کاربر می‌تواند قبل از خواب، هنگام نظافت یا قبل از بیرون رفتن از خانه از آن استفاده کند. به این صورت دستگاه فقط وقتی که به آن نیاز داریم کار خواهد کرد. قابلیت‌ بخور این مدل می‌تواند فواید زیادی از جمله کنترل رطوبت محط داشته باشد. همچنین مرطوب کردن محیط در فصل‌های سرد می‌تواند از سرماخوردگی جلوگیری کند. این دستگاه دارای حالت های عملکرد هوشمند و خواب است. در حالت هوشمند دستگاه به صورت خودکار میزان آلودگی هوای محیط را تشخیص داده و میزان هوای خروجی را تنظیم می‌کند. همان‌طور که از نام Sleep Mode پیداست، هنگام خواب کاربرد دارد و این حالت دستگاه صدای کمتری تولید می‌کند. البته حداکثر میزان صدای تولیدی این دستگاه برابر با 65 دسی بل است. نشانگر اتمام آب، تعویض فیلتر و کیفیت هوا نگهداری از دستگاه را ساده‌تر کرده‌اند. در پایان این که سیستم فیلتراسیون مدل GAP-J670I از یک فیلتر هپا و یک فیلتر کربن فعال تشکیل شده است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا