خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید تلویزیون باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید تلویزیون روزبه‌روز کار پیچیده‌تری می‌شود. این روزها مرتبا انواع تکنولوژی‌های جدید، فرمت‌های مختلف و مفاهیم تازه‌ای معرفی می‌شوند که خریداران تلویزیون باید از آن‌ها خبر داشته باشند. علاوه بر این، چندین شرکت برای رقابت با امثال ال‌جی و سامسونگ، تلویزیون‌های ارزان‌تر را با امکانات بسیار زیاد راهی بازار می‌کنند. در هر صورت اگر به فکر خرید یک تلویزیون هستید، در ادامه به طور خلاصه و مفید به مهم‌ترین نکاتی که باید به آن‌ها توجه کنید، می‌پردازیم.

انواع تلویزیون ها

در ابتدا باید بگوییم که پیشترها تلویزیون ها به سه دسته پلاسما، LCD و همچنین OLED تقسیم بندی می شدند که امروزه با کاهش تولید نمایشگرهای خانگی از نوع پلاسما تنها دو نوع دیگر در بازار یافت می شوند و می توان از میان آن ها یکی را متناسب با نوع نیاز و بودجه خود خریداری فرمایید. در این میان شاید برای عده ای از خریداران عزیز این سوال مطرح شود که پس تکلیف تلویزیون های LED چه می شود؟!

در پاسخ به این سوال دوستان باید بگوییم که تلویزیون های LED شاید با فریمی نازک تر از سوی تولید کنندگان طراحی و ساخته شوند اما در حقیقت همان تلویزیون های ال سی دی هستند که تنها از نور پس زمینه ال ای دی برای ایجاد تصویر بر روی صفحه خود استفاده می کنند و این نام ها صرفا کارایی تبلیغاتی و تجاری برای افزایش آمار فروش این نوع از دستگاه های صوتی و تصویری بحساب می آید.

همچنین بد نیست بدانید که در حال حاضر جدیدترین نوع TVها نمایشگرهای OLED هستند و پرفروش ترین نوع تلویزیون ها نیز همان نمایشگرهای LCD با لامپ تصویر LED محسوب می شوند. ناگفته نماند قیمت تلویزیون های OLED چندین برابر مدل های دیگر است و دلیل آن هم گستردگی فاصله میان رنگ های این نوع از نمایشگرها می باشد که بی اغراق شما را محو تماشای تصاویر خود خواهند کرد.

نکات مهم هنگام خرید تلویزیون

  • اولین اصلی که در خرید هر وسیله باید به آن توجه کنید، قیمت آن است. بودجه‌ی خود را در نظر بگیرید و اینکه چه مقدار می خواهید هزینه کنید. عواملی چون: برند، سایز صفحه، کیفیت تصویر، ضخامت صفحه و… از جمله مهم ترین موارد تاثیر گذار بر قیمت تلویزیون هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقه خود اقدام به خرید تلویزیون مدنظرتان کنید.
  • به سراغ خرید تلویزیونی با برندهای مطرح و باکیفیت بروید. هیچ گاه فقط به دلیل ارزانی کالا اقدام به خرید آن ننمایید. از قدیم گفته اند هیچ ارزانی بی علت نیست. برندی را خریداری کنید که چند سالی مهمان خانه تان باشد.
  • حتما به متراژ محیطی که قرار است تلویزیون در آن قرار گیرد، توجه کنید. قرار دادن تلویزیون ۶۵ اینچی در اتاق ۱۲ متری خیلی عاقلانه با نظر نمی رسد. چون اتاق کوچک است، مجبور می شوید که خیلی نزدیک به تلویزیون بنشینید و همین امر به چشمان شما آسیب می زند. پس حتما به متراژ اتاق مدنظرتان دقت کنید تا در انتخاب تلویزیون به شما کمک کند.
  • به دقت و کیفیت تصویر، رزولوشن می گویند. در واقع رزولوشن تعداد پیکسل های موجود در صفحه نمایش می باشد. همین پیکسل ها هستند که کیفیت صفحه را شفاف و واضح می کنند. اگر پیکسل ها زیاد باشند، طبیعی است که کیفبت صفحه هم بالا می رود و صفحه به اصطلاح شارپ تر است. پس شما عزیزان حتما هنگام خرید تلویزیون باید به دقت تصویر توجه کنید.
  • تلویزیون های رده پایین دقت تصویرشان ۷۲۰ پیکسل، رده‌ی متوسط ۱۰۸۰ پیکسل و رده بالا و پیشرفته ۴k می باشد. پس به سراغ خرید تلویزیونی با رزولوشن بالا بروید.
  • اگر می خواهید تلویزیونی با قیمت مناسب بخرید پیشنهاد ما به شما FULL HD ۱۰۸۰ است. اگر هم به کارایی و طول عمر اهمیت می دهید، به سراغ تلویزیون ۴k بروید.
  • قبل از خرید تلویزیون مشخص نمایید که آیا به تلویزیون های خمیده علاقه دارید یا خیر. این مدل ها زیبایی فوق العاده به خانه شما می بخشند. صفحه‌ی تلویزیون‌های خمیده به گونه ای است که اصلا چشم ها را اذیت نمی کند و خمیدگی آن در راستای انحنای چشم است. تنها ایراد این مدل ها، قیمت بالای آن است.
  • حتما به تعداد تجهیزاتی که قرار است به تلویزیون وصل نمایید توجه کنید. تلویزیون انتخابی شما باید تمامی ورودی های مدنظر شما از قبیل: سینمای خانگی یا ساندبار، کنسول بازی و… را دارا باشد تا بعدا به مشکل بر نخورید.
  • حتما به هوشمند بودن یا نبودن تلویزیون توجه کنید. اگر تلویزیون، بدون سیم به اینترنت وصل شود، هوشمند نامیده می شود، در غیر این صورت هوشمند نیست.
  • حتما به کیفیت صدا توجه داشته باشید. برخی از تلویزیون ها با وجود اینکه بسیار باریک هستند و کیفیت تصویر خوبی هم دارند. اما صدای واضح و باکیفیتی ندارند و لزوما باید از سینمای خانگی یا ساندبار استفاده کنید.
  • اگر اهل بازی کردن و یا تماشای زیاد فیلم هستید، پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیونی با نرخ به‌روز‌رسانی، حداقل ۱۲۰ هرتز می باشد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید تلویزیون گفته شد، می توانید تلویزیون مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تلویزیون با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند شیائومی مدل MAX L86M7-ESME سایز 86 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون می تی وی مکس 86 شیائومی بزرگترین تلویزیون گلوبال شیائومی است که به پنلی 120 هرتزی با عمق رنگ بالا 90% DCI-P3 مجهز شده است. مهمترین قابلیت های تلویزیون هوشمند شیائومی Xiaomi TV MAX 86 L86M7-ESME موارد زیر است: صفحه نمایش 86 اینچی با طراحی بدون حاشیه عملکرد قدرتمند Dolby Vision IQ، Dolby Atmos هوشمند مجهز به Android TV صفحه نمایش 4K Ultra HD با نرخ تازه سازی 120 هرتز

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH418N سایز 43 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جی پلاس در سال‌های اخیر در زمینه تولید لوازم الکترونیکی بسیار فعال عمل کرده است. این شرکت با تولید تلویزیون‌های متفاوت تنوع بالایی در بازار تلویزیون به وجود آورده است. تلویزیون ال ای دی مدل 43PH418N از مدل‌های این شرکت است. سایز این تلویزیون 43 اینچ خواهد بود. بنابراین در سالن‌های کوچک و اتاق‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. نوع پنل این تلویزیون IPS است. از ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به جی پلاس زاویه دید گسترده، کاهش دهنده نویز تصاویر اشاره کرد. این دستگاه گیرنده دیجیتالی دارد بنابراین می‌توانید شبکه‌های متفاوت را بدون دستگاه گیرنده مجزا تماشا کنید. این تلویزیون از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC) پشتیبانی می‌کند. کیفیت تصاویر در این تلویزیون Full HD بوده و رزولوشن 1920x1080 پیکسل خواهد بود. در این دستگاه دو درگاه USB و دو درگاه HDMI وجود دارد.

شرکت جی پلاس

شرکت جی پلاس، یکی از برندهای شرکت مطرح و بزرگ گلدیران و یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی ایرانی است که فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1397 آغاز کرد. این شرکت در سال‌های اخیر با تولید و عرضه‌ محصولات متنوع و با کیفیت، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت الکترونیک شناخته شده است و توانسته مشتریان زیادی را از زمان آغاز به کار خود جذب کند. جی پلاس با تمرکز بر نوآوری و فناوری، محصولاتی را در دسته‌های مختلف تولید می‌کند که از جمله آن‌ها به تلویزیون‌های هوشمند، تلفن‌های همراه، رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌های عکاسی، تجهیزات شبکه و محصولات خانگی می‌توان اشاره کرد. این محصولات با طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا و قابلیت‌های پیشرفته، استقبال گسترده‌ای را از سوی مصرف‌کنندگان جهانی به دست آورده‌اند.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH418N سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH418N با سایز 43 اینچ، یک تلویزیون پیشرفته و کارآمد است که برای تجربه تماشای بهتر و جذاب‌تر کاربران طراحی شده است. به لطف بهره‌مندی از کیفیت تصویر Full HD، تکنولوژی ال ای دی و و رزولوشن 1080 x1920، این تلویزیون تصاویر با وضوح بالا، جزئیات دقیق و رنگ‌های زنده و واقعی را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، این مدل دارای امکانات هوشمند متنوعی است که به کاربران امکان دسترسی به برنامه‌های آنلاین و استفاده از اپلیکیشن‌ها را می‌دهد. از جمله ویژگی‌های اصلی این تلویزرون هوشمند به دستگاه گیرنده دیجیتالی آن می‌توان اشاره کرد که باعث شده تا کاربران برای تماشای شبکه‌های متفاوتف نیاز به دستگاه گیرنده مجزا نداشته باشند. این تلویزیون از سیستم صوتی پیشرفته‌ای بهره می‌برد که صدای قدرتمند و با کیفیتی را تولید می‌کند و تجربه صوتی بهتری را برای تماشاگران فراهم می‌کند. تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH418N با طراحی بی‌نظیر خود، جذابیت و زیبایی خاصی را به هر محیطی می‌بخشد. با قابلیت های هوشمندی مانند اتصال به اینترنت و پشتیبانی از برنامه های محبوب مانند نتفلیکس و یوتیوب، این تلویزیون به شما امکان می‌دهد تا به آسانی از تمام محتویات آنلاین برخوردار شوید. ورودی های متعدد موجود در این مدل نیز کاربر را قادر می‌سازد تا دستگاه های مختلفی مانند کامپیوتر، کنسول بازی و دی وی دی پلیر را به آن متصل کند. با تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-43PH418N، می‌توانید تجربه تماشای تلویزیون را به یک سطح بالاتر برده و از تکنولوژی های نوین در دسترس خود لذت ببرید.

طراحی

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل  GTV-43PH418Nبا طراحی ساده، شیک و جذاب خود محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده است. این مدل از تلویزیون‌های جی پلاس یک پیشرفت بزرگ در طراحی تلویزیون های هوشمند محسوب می‌شود و با طراحی ظریف و زیبا، از قابلیت‌های بی‌نظیری برخوردار است که تجربه تماشای تلویزیون را به سطح جدیدی می‌برد. صفحه نمایش بزرگ و رزولوشن بالا باعث می‌شود تصاویر به طور واقعی به نمایش درآیند و جزئیات زیادی را به تماشاگر ارائه دهند. علاوه بر این، فناوری HDR به کار برده شده در تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل  GTV-43PH418Nدامنه رنگی گسترده‌تری را به تصاویر می‌دهد و باعث ایجاد تفاوت‌های بیشتری بین سایه و نور می‌شود. تلویزیون GTV-43PH418N دارای درگاه‌های متنوعی است که به کاربران امکان اتصال به دستگاه‌های خارجی را می‌دهد. کاربران با استفاده از این درگاه‌ها که شامل پورت‌های  HDMI، USB، ورودی صدا و تصویر و درگاه کامپوزیت می‌شود می‌توانند دستگاه‌های مختلفی مانند کنسول‌های بازی، دی وی دی پلیر، رایانه و دستگاه‌های صوتی را به تلویزیون متصل کنند و از تمامی امکانات آن بهره‌برداری کنند.

کیفیت تصویر

تلویزیون GTV-43PH418N با کیفیت تصویرFull HD  (1920×1080 پیکسل)، تصاویری با جزئیات بالا و رنگ‌های واقعی را به نمایش می‌گذارد. فناوری ال ای دی و تکنولوژی‌های پیشرفته تصویری مانند HDR (High Dynamic Range)، تفاوت دیتای سیاه و سفید را بهبود بخشیده و تصاویر با کنتراست بالا و جزئیات بیشتر را به تماشاگران ارائه می‌دهد. تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH418N، یک شاهکار تکنولوژی و پیشرفت در عرصه تلویزیون‌های ال ای دی است. با کیفیت تصویر خیره‌کننده و ویژگی‌های بی‌نظیر، این تلویزیون قطعاً شما را به تجربه‌ای جدید از سرگرمی و تفریح در خانه می‌برد. اولین چیزی که در این تلویزیون متوجه می‌شوید، کیفیت تصویر فوق‌العاده آن است. با رزولوشن فول اچ‌دی، تصاویر شما به زندگی می‌پیوندند و هر جزییات را با وضوح و روشنی بی‌نظیری نمایش می‌دهد. رنگ‌های پرشور و طبیعی، کنتراست بالا و نسبت تصویر این تلویزیون آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند. با توجه به ابعاد صفحه نمایش 43 اینچی این تلویزیون، شما به یک تجربه سینمایی در خانه دست خواهید یافت. سرعت بالای به‌روزرسانی تصویر و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز، عکس‌ها و فیلم‌ها را به شکلی بی‌نظیر و بدون هرگونه افت کیفیت به نمایش می‌گذارد. بنابراین، می‌توانید به راحتی درگیر دنیایی پر از رنگ و احساس شوید و لحظاتی متفاوت و جذاب را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

کیفیت صدا

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH418N با کیفیت صدای بسیار برجسته‌ای عرضه می‌شود. این تلویزیون با استفاده از فناوری‌های پیشرفته صدای دیجیتال و تکنولوژی‌های صوتی پیشرفته، تجربه گوش دادن به محتوای تلویزیونی را به سطحی جدید ارتقا می‌بخشد. با دارا بودن سیستم صوتی استریو با توان خروجی 20 وات، این تلویزیون توانایی پخش صدای با کیفیت و واضح را به کاربر ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-43PH418N با استفاده از تکنولوژی‌های صوتی مطرحی مانند Dolby Digital و DTS TruSurround، تجربه صدای سینمایی را به خانه شما می‌آورد. این تکنولوژی‌ها به تنظیم و بهبود کیفیت صدا و ایجاد صدای فضایی برای تجربه چندبعدی و واقعی‌تر در محتواهای صوتی کمک می‌کنند. بنابراین، با تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH418N، شما می‌توانید به صدای واضح و بی‌نقصی در حین تماشای تلویزیون لذت ببرید.

دیگر امکانات و ویژگی‌ها

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH418N با ویژگی‌ها و امکانات متنوع خود، یک گزینه عالی برای تجربه تماشای شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده در خانه است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی با اندازه 43 اینچ است که تصاویر با رزولوشن Full HD و کیفیت بسیار واقعی و زنده‌ای به نمایش می‌گذارد. فناوری LED Backlighting باعث تولید روشنایی یکنواخت در صفحه نمایش می‌شود و با نسبت تصویر 16:9، تمام جزئیات را با وضوح بالا نشان می‌دهد.  تلویزیون GTV-43PH418N همچنین از ورودی‌های متنوعی برای اتصال انواع دستگاه‌ها بهره می‌برد. این شامل پورت‌های HDMI، USB، VGA و RF است که امکان اتصال به دستگاه‌های خارجی مانند کامپیوتر، کنسول‌های بازی، دستگاه‌های پخش مالتی‌مدیا و آنتن را فراهم می‌کند. همچنین، تلویزیون GTV-43PH418N دارای بلندگوهای استریو با توان خروجی 20 وات است که کیفیت صدای قدرتمند و واضح را فراهم می‌کند. با استفاده از رابط کاربری ساده و استفاده آسان، تلویزیون GTV-43PH418N از امکانات هوشمندی مانند اتصال به اینترنت  Wi-Fi و دسترسی به برنامه‌ها و سرویس‌های استریمینگ پرطرفدار مانند Netflix و YouTube پشتیبانی می‌کند.

جمع‌بندی

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH418N، یک تلویزیون پیشرفته با ویژگی‌های منحصر به فرد است. این تلویزیون با صفحه نمایش ال ای دی 43 اینچی، تصویری واضح و رنگ‌های زنده ارائه می‌دهد. با وضوح تصویر Full HD و فناوری HDR، تماشای محتواهای سینمایی و ویدئوهای با کیفیت بالا لذت‌بخش خواهد بود. همچنین، این تلویزیون با ورودی‌های HDMI و USB قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌های جانبی را داراست. با طراحی شیک و باریک، تلویزیون GTV-43PH418N از زیبایی و عملکرد برتری برخوردار است و تجربه تماشای بی‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RU724N سایز 55 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RU724N، از محصولات پرطرفدار این برند است و با ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید باشد. این تلویزیون با داشتن وضوح تصویر 4K Ultra HD، تجربه‌ای فوق‌العاده از تماشای فیلم و سریال را ارائه می‌کند. این تلویزیون، به سیستم عامل اندروید 11 مجهز شده است و در نتیجه امکان نصب و اجرای طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در آن وجود دارد. علاوه بر این، قابلیت مرور وب و تماشای محتوای آنلاین هم از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون است. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به وجود پورت‌های HDMI، USB، قابلیت ارتباط بی‌سیم (وای فای) و بلوتوث برای اتصال به انواع دستگاه‌های جانبی اشاره کرد. در مجموع، تلویزیون جی پلاس مدل GTV-55RU724N با توجه به امکانات متنوعی که دارد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها در این بازه قیمتی تلقی شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند هاردستون مدل Q55UST9068 سایز 55 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند هاردستون مدل Q55UST9068 سایز 55 اینچ از محصولات باکیفیت و به روز برند هاردستون است که وضوح تصویر بسیار بالایی (ULTRA HD 4K (3840x2160 دارد.سیستم عامل این تلویزیون اندروید 9 است به همین دلیل می‌توانید از ویژگی‌های این سیستم عامل و هوشمند بودن آن بهره ببرید. لازم نیست نگران عدم وجود حافظه یا کم بودن آن در این محصول باشید. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی (PVR) و تجهیز محصول به ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد. این دو قابلیت باعث می‌شوند که شما هیچ یک از برنامه‌های دلخواه خود را از دست ندهید و بتوانید زمانی که بیرون از خانه هستید برنامه‌ها را در زمان پخششان ذخیره کرده و در فرصتی مناسب تماشا کنید. این تلویزیون جهت اتصال ساندبار و اسپیکر مناسب به بلوتوث مجهز شده است. توسط سه درگاه HDMI و دو درگاه USB می‌توانید کنسول بازی، فلش، هارد دیسک و دیگر اقلام را به تلویزیون متصل کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 65LX800 سایز 65 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در دنیای تلویزیون‌ها تلویزیون پاناسونیک 65LX800، به عنوان یکی از برجسته‌ترین مدل‌های اقتصادی شناخته می‌شود. این مدل مرزهای تازه‌ای را در دنیای سرگرمی‌های خانگی به مخاطب نشان می‌دهد. این تلویزیون پاناسونیک ترکیبی از یک صفحه‌نمایش LED و پنل VA است که یک طراحی ساده و تصاویری زیبا را به تماشاگران خود هدیه می‌دهد. با صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون‌ احساس لذت و غوطه‌ور شدن در یک تصویر 65 اینچی با کیفیت 4K را می‌توان تجربه کرد. تلویزیون پاناسونیک سیستم عامل اندروید دارد که دسترسی سریع به برنامه‌ها اصلی‌ترین مزیت آن است. قابلیت اتصال به وای فای، دستیارهای صوتی Google و 16 گیگابایت حافظه داخلی از مواردی هستند که هوشمندی تلویزیون LX800 را از هر لحاظ تکمیل می‌کند. بنابراین اگر تلویزیون اقتصادی و خوش قیمت در عین حال باکیفیت احتیاج داشته باشید می‌توانید روی برند پاناسونیک حساب باز کنید و تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 65LX800 را برگزینید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 65LX800

  تلویزیون 65 اینچ پاناسونیک LX800 مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در خود دارد که می‌توانید از یک تلویزیون باکیفیت انتظار داشته باشید. کیفیت تصویر 4K این مدل، تصاویر نمایش داده شده توسط این تلویزیون را جذاب می‌کند. علاوه بر آن این تلویزیون پنل VA دارد. از فناوری HDR بهره می‌برد. 16 گیگابایت حافظه داخلی برای این تلویزیون در نظر گرفته شده و سیستم عامل آن اندروید است. این ویژگی‌ها در کنار طراحی جذاب این تلویزیون که شامل یک نمایشگر با حاشیه‌های باریک و پایه‌های رومیزی است نوید یک تلویزیون جذاب را به شما می‌دهد.

صفحه نمایش – رنگ‌های شفاف و روشن

تلویزیون های LED 4K با صفحه نمایش HDR Bright Panel Plus برای اتاق‌هایی که می‌توانند نور طبیعی زیادی دریافت کنند ایده آل هستند. تولید تصاویر رنگارنگ روشن و واضح  است. کنتراست این دستگاه، مخصوصا در روشن ترین زمان‌ها به شما دید واضحی از نمایشگر می‌دهد. این تلویزیون به نور پس زمینه از نوع Edge LED هم تجهیز شده است. این تلویزیون کیفیت تصویر درخشانی را ارائه می‌دهد. این تلویزیون از فناوری HDR هم پشتیبانی می‌کند. با پشتیبانی از HDR، تصاویر با قسمت‌های تاریک‌تر و روشن‌تر به شکل واقع‌گرایانه‌تری نمایش داده می‌شوند و تجربه‌ی تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را برای شما به تجربه‌ای خوب تبدیل می‌کند. اگر اتاق بسیار روشنی دارید که تلویزیون‌تان را در آن قرار داده‌اید این فناوری می‌تواند به شما کمک کند تا تصاویر را با رنگ‌های بهتر ببینید.

فناوری‌های جذاب برای افزایش کیفیت صفحه نمایش

فناوری Hexa Chroma Drive  رنگ‌ها را همانطور که فیلمبرداری یا عکاسی شده‌اند، به‌ چشم شما می‌رساند.  بنابراین می‌توانید از فیلم یا عکس به همان اندازه که در نظر گرفته شده بود، با دید کارگردان یا عکاس لذت ببرید.در این تلویزیون به دلیل وجود کرومکست داخلی ( Chromecast) شما می‌توانید همه فیلم‌ها، نمایش‌ها، برنامه‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر را مستقیماً به تلویزیون خود ارسال کنید.    صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت 60 هرتز است. تکنولوژی MEMC در تلویزیون فوق با افزایش فریم صحنه‌ها به 6 فریم بر ثانیه تصاویر روان‌تری را به بیننده ارائه می‌دهد. بنابراین علی‌رغم اینکه این صفحه نمایش 60 هرتزی است افرادی که به بازی هم علاقه‌مند هستند می‌توانند از این تلویزیون لذت ببرند.  تلویزیون 75 اینچ پاناسونیک LX800 دارای امکانات هوشمندی است. این دستگاه سیستم عامل 11 دارد. بنابراین با خیال آسوده می‌توانید از برنامه‌ها و بازی‌های محبوب خود استفاده کنید و از امکانات این سیستم عامل بهره ببرید. از ویژگی‌های با اهمیت این تلویزیون این است که رابط کاربری تلویزیون بسیار ساده است. بنابراین شما به دانش خاصی برای استفاده از این تلویزیون احتیاج نخواهید داشت و به‌سادگی می‌توانید از تمام ویژگی‌های آن استفاده کنید.

صدای با کیفیت - استادیوم در خانه شما

دیدن یک بازی فوتبال در استادیوم بسیار متفاوت از دیدن آن در خانه و با تلویزیون است. یکی از فاکتورهایی که این تفاوت را رقم می‌زند صدای محیط است. تلویزیون پاناسونیک مدل LX800 به کمک سیستم صوتی Dolby Atmos می‌تواند محیط خانه شما را به محیطی شبیه به استادیوم تبدیل کند و تجربه دیدن یک مسابقه حساس و پرهیجان را برای همیشه در ذهن شما و اطرافیانتان ماندگار کند. همچنین تکنولوژی Surround Sound و Dolby Atmos در این مدل از تلویزیون پاناسونیک با ارائه صدای فراگیر مجازی و سینمایی لذت تماشای برنامه‌ها را افزایش می‌دهد. تلویزیون پاناسونیک  LX800 دو بلندگو دارد که هرکدام دارای 10 وات صدای خروجی هستند. این تلویزون در مجموع صداها را با قدرت خروجی 20 وات در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر تکنولوژی‌های صوتی که در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته است می‌توان به  Dolby Digital (AC3) ،Dolby Digital Plus  اشاره کرد.

اتصالات

در این تلویزیون علاوه بر اینکه دو پورت USBدارید؛ سه درگاه HDMI هم وجود دارد. درگاه‌های USB شامل یک درگاه USB20. و یک درگاه  USB3.0 است. علاوه بر این درگاه‌ها این تلویزیون دارای فناوری‌های اتصال بی‌سیم نیز می‌شود. به کمک بلوتوث می‌توانید به‌راحتی تلویزیون خود را به یک بلندگو یا هدفون بی‌سیم متصل کنید. و یا اینکه به شما اجازه می‌دهد؛ موسیقی را از تلفن خود و سایر دستگاه‌های هوشمند روی بلندگوهای تلویزیون پخش کنید.علاوه بر آن با استفاده از وای فای نیز می‌توانید به اینترنت وصل شوید. این محصول دارای قابلیت USB-HDD Recording بوده و شما می‌توانید با اتصال هارد اکسترنال یا حافظه فلش به تلویزیون، برنامه دلخواه خود را ضبط نمایید.

جمع‌بندی

تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 65LX800 با امکانات جالب خود، شما را به دنیایی از تجربه‌های تلویزیونی جذاب و متفاوت می‌برد. پایه رومیزی این محصول به صورت دو طرف و دو شاخه و از جنس فلز بوده که با پیچ به تلویزیون نصب می‌شود. در صورت نیاز شما می توانید با خرید پایه دیواری مناسب این محصول را روی دیوار نیز نصب نمایید. با پنل VA ، رفرش ریت 60 هرتز، درگاه‌های HDMI و  USB، سیستم عامل اندروید 11 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی، هر لحظه تماشای تلویزیون را به یادماندنی و هیجان‌انگیز خواهید کرد. این تلویزیون انتخابی ایده‌آل برای خانه‌ها و فضاهای تجاری است که به دنبال کیفیت بالا و امکانات هوشمند هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ

در حالیکه بازار تلویزیون‌های هوشمند پر از نمونه‌های بزرگ و با ابعاد بالای 40 اینچ است، پیدا کردن یک تلویزیون 32 اینچی باکیفیت و جدید که هم برای نصب در محیط‌های کوچک مناسب باشد و هم کیفیت صدا و تصویرش مناسب باشد، کار دشواری است. تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل  ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ دقیقا چنین شرایطی را دارد و می‌توانید از آن برای اتاق یا هال کوچک خانه‌تان بهره ببرید. حتی اگر آن را روی دیوار نصب کنید، عملا کمترین فضای ممکن را اشغال خواهد کرد و این ویژگی یک مزیت بسیار خوب برایش به‌حساب می‌آید. تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل  ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ تصاویر را با کیفیت   HD نمایش می‌دهد. اگرچه چنین کیفیتی در مقایسه با کیفیت تلویزیون‌های روز جهان خیلی جذاب نیست اما با درنظر گرفتن قیمت این مدل، می‌توان آن را قابل قبول دانست. در ضمن، چنین کیفیتی برای پخش شبکه‌های صدا و سیما که با کیفیت اچ دی پخش می‌شوند، کافی است. این مدل با داشتن قابلیت‌های مختلفی مانند سیستم کاهش نویز یا ماشین زمان، ارزش خرید مناسبی دارد و می‌توانید روی ویژگی‌های فنی‌اش حساب کنید.

طراحی تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل  ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ ظاهری بسیار ساده و شیک دارد. حالت پایه‌هایی که در طرفین آن نصب شده، لبه‌های هر چهار طرف که بدون حاشیه هستند، لوگوی آیوا که در قسمت پایین حک شده، همگی باعث شده‌اند ظاهر این تلویزیون هوشمند دوست داشتنی به‌نظر برسد.         در ضمن، این تلویزیون وزن بسیار سبکی هم دارد و بدون پایه 3.7 کیلوگرم و با پایه نیز حدود 3.9 کیلوگرم است. این مدل را می‌توانید هم روی میز قرار دهید و هم بر دیوار نصب کنید.

درگاه‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل  ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ دارای 2 پورت HDMI و یک پورت  USB است. بنابراین، از نظر اتصال دستگاه‌های صوتی تصویری مختلف و یا استفاده از هارد اکسترنال و فلش دیسک مشکلی نخواهید داشت.

کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل  ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ تصاویر را با کیفیت  HD نمایش می‌دهد. رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه 1366*768 و نسبت آن نیز 16:9 است. سیستم کاهش نویز این مدل باعث می‌شود در مواقعی که به‌دلایل گوناگون تصاویر با نویز پخش می‌شوند، دستگاه به‌صورت اتوماتیک این مشکل را حل کند. روشنایی صفحه نمایش 250 نیت است و در شرایطی که نور مزاحم زیادی در محیط نباشد، تصاویر با وضوح بسیار خوبی قابل مشاهده هستند. اما در شرایطی که نور مزاحم محیط زیاد باشد، ممکن است از این بابت اذیت شوید. بر اساس اظهارات تولید کننده، تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل  ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ توانایی نمایش حدودا 16.7 میلیون رنگ را دارد که برای یک اسمارت تی وی با چنین قیمت اقتصادی ویژگی مهمی‌است.

کیفیت صدا تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل  ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ دارای 2 عدد بلندگو است که مجموعا با توان خروجی 10 وات صداها را پخش می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فنی این تلویزیون، امکان پخش صدا با کیفیت دالبی (Dolby) است که باعث می‌شود هنگام تماشای فیلم یا پخش موسیقی، از کیفیت صدا حسابی لذت ببرید.

سایر مشخصات تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ

از جمله قابلیت‌هایی که می‌توان برای تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل  ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ نام برد، پشتیبانی از ماشین زمان،  EPG، قابلیت ضبط برنامه‌ها، قفل کودک، خاموش شدن خودکار، تلتکست، تیونر  DVB-T2 و... هستند. در نتیجه، این تلویزیون دارای پتانسیل فنی بالایی است که باعث می‌شود کاربری راحتی داشته باشد و بتوانید به سادگی با آن کار کنید.

نتیجه‌گیری

تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل  ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ یک تلویزیون باکیفیت است که قیمتی اقتصادی دارد و با ابعاد 32 اینچی‌اش، در هر جایی به راحتی نصب می‌شود. بنابراین، اگر قصد خرید یک تلویزیون هوشمند  HD را دارید که کیفیت ساختش بالا باشد و طراحی‌ شیک آن کمک کند دکوراسیون منزل‌تان زیباتر شود، این مدل می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 55LX700M سایز 55 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند مدل 55LX700M سایز 55 اینچ یکی از محصولات باکیفیت برند مطرح پاناسونیک است که امکانات و قابلیت‌های مناسبی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. این محصول با کیفیت Ultra HD و امکان Screen Mirroring و بلندگوهایی با توان 20 وات در مجموع (10 وات برای هر کدام) عرضه می‌شود. برخورداری از درگاه‌های متعدد نظیر HDMI، USB2.0، خروجی هدفون و LAN امکان اتصال انواع ابزارها نظیر هدفون، هارد اکسترنال، فلش و پلی استیشن را برای شما فراهم خواهد کرد. علاوه بر این به لطف وجود فناوری بلوتوث در این تلویزیون، می‌توانید تلفن همراه، اسپیکر و هر وسیله دیجیتالی دیگری را به تلویزیون متصل کنید. کیفیت تصویر 4K و HDR این تلویزیون در کنار زاویه دید ایده‌آل با نرخ به روزرسانی 60 هرتز تصویر کاملاً واضح و باکیفیتی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. همچنین تلویزیون ال ای دی مدل 55LX700M مجهز به رابط هوشمند از نوع Android است.

پاناسونیک LX700 میان رده درخشان

تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل LX700 با سایز 55 اینچ از سری تلویزیون‌های پیشرفته این برند است. ویژگی‌هایی که این تلویزیون ارائه می‌کند؛ می‌تواند تجربه منحصربه فردی به شما هدیه کند. در این تلویزیون از پنل VA ، رفرش ریت 60 هرتز، درگاه‌های HDMI و  USB استفاده شده است. سیستم عامل آن اندروید 11 بوده که امکانات جذابی را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر این حافظه داخلی 16 گیگابایتی این تلویزیون به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها، بازی‌ها و محتواهای دیگر را به راحتی ، بدون نیاز به دستگاه‌های خارجی دانلود و نصب کنید. طراحی این تلویزیون  زیبا و ظریف است. حاشیه باریکی دارد. بنابراین می‌توان گفت در هر فضایی جلوه‌ی شیک و جذابی دارد. این طراحی برای افرادی که به دکوراسیون خانه‌شان حساس هستند بسیار جذاب خواهد بود. در ادامه متن به شرح ویژگی‌های این تلویزیون می‌پردازیم:

صفحه نمایش

تلویزیون55 اینچی پاناسونیک مدل  LX700 پنلی  از نوع VA دارد. این پنل از جزئیات بیشتر، رنگ‌های زنده و کنتراست بالا برخوردار است که باعث می‌شود تصاویری با کیفیت بالا و واقع‌گرایانه‌تر را تجربه کنید. تصاویر در این دستگاه به دلیل داشتن رفرش ریت 60 هرتز لرزش محسوسی نخواهند داشت. این موضوع می‌تواند تماشای مسابقات ورزشی را جذاب‌تر کند. وجود ویژگی Hexa Chroma Drive در این تلویزیون رنگ‌ها را همانطور که فیلمبرداری شده‌اند؛ به‌طور واقعی بازسازی می‌کند. بنابراین می‌توانید از فیلم‌ها همانطور که انتظار می‌رود لذت ببرید. این تلویزیون دارای تکنولوژی Micro Dimming است؛ تا کنتراست تصاویر بهبود پیدا کند.در این تلویزیون به دلیل وجود کرومکست داخلی ( Chromecast) شما می‌توانید همه فیلم‌ها، نمایش‌ها، برنامه‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر را مستقیماً به تلویزیون خود ارسال کنید. علاوه براین‌ها این تلویزیون به نور پس زمینه از نوع Edge LED مجهز است.

پشتیبانی از HDR (High Dynamic Range)

فناوری HDR در تلویزیون LX700 به شما امکان مشاهده تصاویر با پویایی و کنتراست بالاتر را می‌دهد. با پشتیبانی از HDR، تصاویر با قسمت‌های تاریک‌تر و روشن‌تر به شکل واقع‌گرایانه‌تری نمایش داده می‌شوند و تجربه‌ی تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را برای شما به تجربه‌ای خوب تبدیل می‌کند. تلویزیون های LED 4K با صفحه نمایش پنل روشن HDR برای اتاق‌هایی که می‌توانند نور طبیعی زیادی دریافت کنند؛ ایده آل هستند. تولید تصاویر رنگارنگ واضح و کنتراست تماشایی، حتی در روشن ترین روزها به شما دید واضحی از تصاویر می‌دهد. HDR10 یک فناوری تصویری است که در تلویزیون‌ها، مانیتورها و... دیگر استفاده می‌شود. این فناوری به نمایش بازه‌های رنگی گسترده‌تر و واقع‌گرایی بیشتر در تصاویر کمک می‌کند. با استفاده از HDR10، تصاویر با رنگ‌های بیشتر، تاریکی‌های عمیق‌تر و نورهای روشن‌تر و براق‌تر نمایش داده می‌شوند.

سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک مدل LX700

از طریق سیستم عامل اندروید 11، تلویزیون LX700 به شما امکانات هوشمندانه و متنوعی را ارائه می‌دهد. درواقع می‌توانید از برنامه‌ها و بازی‌های محبوب خود به راحتی استفاده کنید و از امکانات این سیستم عامل بهره ببرید. این مدل تلویزیون پاناسونیک به پردازشگر 4K Studio Colour Engine  مجهز است. این پردازشگر وظیفه بهبود کیفیت تصاویر را بر عهده دارد. از ویژگی‌های با اهمیت این تلویزیون این است که رابط کاربری این تلویزیون بسیار ساده است. بنابراین شما به دانش خاصی برای استفاده از این تلویزیون احتیاج نخواهید داشت و به‌سادگی می‌توانید از تمام ویژگی‌های آن استفاده کنید.

صدای سه‌بعدی Dolby Atmos

تلویزیون LX700 با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos، صدای سه‌بعدی و محیطی را به شما ارائه می‌دهد. Dolby Atmos یک فناوری صوتی پیشرفته است که تجربه‌ی صوتی چند‌بعدی و فضایی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.  در سیستم  Dolby Atmos، صدا به‌طور اطمینان‌بخشی از همه‌ی جهت‌ها (بالا، پایین، جلو، عقب و جانب) پخش می‌شود، این باعث می‌شود تا کاربران به‌طور حقیقی در میانه‌ی صداها قرار گیرند. به‌عبارتی دیگر، صداها در فضا به اندازه‌ی اشیاء واقعی حضور دارند و این موضوع به تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای از تماشای فیلم‌ها و گوش دادن به موسیقی منجر می‌شود. Dolby Atmos نه تنها به‌عنوان یک تکنولوژی سینمایی، بلکه در خانه نیز به‌عنوان یک سیستم سینمای خانگی قدرتمند، اسپیکرهای هواپیمایی، هدفون‌ها و اسپیکرهای معمولی استفاده می‌شود تا تجربه‌ی گوش دادن و تماشای بی‌نظیری فراهم کند.  در هنگام دیدن فیلم  با این تلویزیون کافیست صدا را زیاد کنید تا موسیقی متن فیلم به اندازه‌ای که صفحه نمایش به شما احساس خوبی می‌دهد؛ از صدا هم لذت ببرید. صدا کمک می کند تا شما به چیزی که در حال تماشای آن هستید جذب شوید و میزان درگیری شما با برنامه‌های تلویزیون بیشتر ‌شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ساندبار و سینمای خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

اتصالات تلویزیون پاناسونیک مدل LX700

تلویزیون LX700 دارای سه درگاه HDMI است که امکان اتصال دستگاه‌های جانبی مانند پلیرهای دی وی دی، کنسول‌های بازی، لپ‌تاپ یا رسیور را به شما می‌دهد. این درگاه‌ها با کیفیت بالا تصاویر و صدا را با سرعت بالا منتقل می‌کنند. همچنین، دو درگاه USB نیز در این تلویزیون وجود دارد که به شما امکان اتصال دستگاه‌های USB و بازیابی فیلم‌ها، عکس‌ها و موسیقی‌ را می‌دهد. این تلویزیون از بلوتوث بهره می‌برد. شما می‌توانید به‌راحتی تلویزیون خود را به یک بلندگو یا هدفون بی‌سیم متصل کنید. این ویژگی قدرت انتخاب شما برای گوش دادن با ابزارهای متفاوت را بالا می‌برد.همچنین به شما امکان می‌دهد موسیقی را از تلفن خود و سایر دستگاه‌های هوشمند روی بلندگوهای تلویزیون پخش کنید.

جمع‌بندی

تلویزیون 55 اینچی ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل LX700 با امکانات برتر خود، شما را به دنیایی از تجربه‌های تلویزیونی جذاب و متفاوت دعوت می‌کند. این کمپانی از پلاستیک در ساخت حاشیه‌ها، قسمتی از پشت تلویزیون و بخش مربوط به پورت‌های آن استفاده کرده است. با پنل VA ، رفرش ریت 60 هرتز، درگاه‌های HDMI و  USB، سیستم عامل اندروید 11 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی، هر لحظه تماشای تلویزیون را به یادماندنی و هیجان‌انگیز خواهید کرد. این تلویزیون انتخابی ایده‌آل برای خانه‌ها و فضاهای تجاری است که به دنبال کیفیت بالا و امکانات هوشمند هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK400D سایز 43 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK400D با سایز 43 اینچ، یک تلویزیون با وضوح تصویر Full HD است و می‌تواند تصاویر را با جزئیات خوبی نمایش دهد. این تلویزیون هوشمند دارای سیستم عامل Android 9.0 است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی به اینترنت متصل شوند و از برنامه‌های متنوعی استفاده کنند. تلویزیون اسنوا SSD-43SK400D دارای 2 پورت HDMI و 2 پورت USB است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی دستگاه‌های دیگری مانند کامپیوتر، DVD، کنسول بازی و گوشی همراه خود را متصل کنند. همچنین، این تلویزیون با تکنولوژی Dolby Audio صدای با کیفیتی را با توان خروجی 20 وات ارائه می‌دهد. طراحی این تلویزیون اسنوا بسیار زیبا و شیک است که به دلیل اندازه مناسب آن، به راحتی در هر اتاقی جای می‌گیرد.. در کل این تلویزیون یک گزینه بسیار خوب برای هر خانواده است که به دنبال تلویزیون هوشمند با کیفیت و اندازه مناسب هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635 سایز 55 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635 سایز 55 اینچ یکی از محصولات باکیفیت برند تی سی ال است که امکانات و قابلیت‌های مناسبی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. این محصول با کیفیت Ultra HD و امکان Screen Mirroring و بلندگوهایی با توان 20 وات در مجموع (10 وات برای هر کدام) عرضه می‌شود. برخورداری از درگاه‌های متعدد نظیر HDMI، USB2.0، USB3.0 و خروجی هدفون امکان اتصال انواع ابزارها نظیر هدفون، هارد اکسترنال، فلش و پلی استیشن را برای شما فراهم خواهد کرد. علاوه بر این به لطف وجود فناوری بلوتوث در این تلویزیون، می‌توانید تلفن همراه، اسپیکر و هر وسیله دیجیتالی دیگری را به تلویزیون متصل کنید. کیفیت تصویر 4K و HDR این تلویزیون در کنار زاویه دید 178 درجه‌ای، روشنایی 330nits، کنتراست 6000:1 و زمان پاسخگویی 6.5 میلی‌ثانیه‌ای تصویر کاملاً واضح و باکیفیتی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد و قابلیت پخش تصاویر را با وضوح و دقت بسیار بالایی داراست. رابط هوشمند این تلویزیون هم از نوع Android است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618N-IND سایز 43 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618N-IND با سایز 43 اینچ یک گزینه متمایز در دسته تلویزیون‌های هوشمند با کیفیت است. این تلویزیون با ترکیب ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت تصویر Full HD، تجربه تماشایی عالی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. تلویزیون GTV-43PH618N-IND با فناوری LED به طور شگفت‌انگیزی تصاویر با وضوح بالا و رنگ‌های زنده را به تماشاگران ارائه می‌دهد. با رزولوشن 1080x1920 پیکسل، تصاویری تمیز و واقعی را به تماشاگران ارائه می‌دهد. این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند، که به شما امکان نصب اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و استفاده از خدمات آنلاین را می‌دهد. این ویژگی باعث تبدیل تلویزیون به یک مرکز سرگرمی چندمنظوره می‌شود. تلویزیون جی پلاس GTV-43PH618N-IND دارای ورودی‌های متنوعی از جمله HDMI و USB است که به شما امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف از جمله پلی استیشن، لپ‌تاپ و حافظه‌های جانبی را می‌دهد. همچنین، این تلویزیون از فناوری هوشمندی مانند قابلیت اتصال بلوتوث (Bluetooth) به دستگاه‌های مختلف، مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی (DVBT2) و تکنولوژی HDR برای نمایش تصاویر با دینامیک و واقعیت بیشتر بهره می‌برد. تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618N-IND با توجه به کیفیت تصویر Full HD، سیستم عامل اندروید، ویژگی‌های هوشمندانه و امکانات متنوع، یک انتخاب مناسب برای ارتقاء تجربه تماشا و سرگرمی در خانه محسوب می‌شود.

تلویزیون های 43 اینچی جی پلاس

تلویزیون جی‌پلاس 43PH618N-IND از مدل‌های ارزان و کارآمد این برند است که بیشتر می‌توان از آن در اتاق‌ها و سالن‌های کوچک خانه یا محیط کار یا اتاق کودک استفاده کرد. با توجه به اهمیت این کالا به‌عنوان یکی از اساس‌های مهم خانه، برندهای مختلفی اقدام به تولید این محصول با ویژگی‌های مختلف کرده‌اند؛ این تنوع ممکن است هنگام خرید تلویزیون، باعث سردرگمی شما شود. تلویزیون‌هایی که در حال حاضر ساخته می‌شوند، هم از نظر اندازه‌ و کیفیت تصویر و هم از نظر سیستم‌های صوتی تعبیه شده در آن‌ها، بهترین هستند. یکی از این نمونه تلویزیون‌های خوب و باکیفیت، تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618N-IND سایز 43 اینچ است که تمام نیازهای دیداری و شنیداری شما را برطرف می‌کند. برای مواردی که نیاز به یک دستگاه معمولی با سایز کوچک این مدل گزینه مناسبی است. طراحی ظاهری این تلویزیون مینیمال است و یک قاب ساده براق دارد. ضخامت تلویزیون کم و نوع پایه در این تلویزیون رومیزی و صفحه آن تخت خواهد بود. که برای تماشای فیلم و سرگرمی‌های مختلف در سالن‌های پذیرایی و با اشغال فضای کمتر، گزینه‌ی مناسب‌تری نسبت به مدل منحنی آن است.  

پردازنده

بهره‌مندی از سیستم عامل، موضوعی است که یک تلویزیون را به دستگاهی هوشمند تبدیل می‌کند. این موضوع سال‌های اخیر به یک استاندارد برای تلویزیون‌های مدرن تبدیل شده است و تلویزیون‌هایی بدون این مزیت اندک اندک جایی در سبد خرید خریداران نخواهند داشت و در کنار آن، شرکت‌های مختلف هم به دلیل استقبال از این دستگاه‌ها سعی خواهند کرد تا تمامی تمرکز خود را به بخش هوشمندی محصولات خود معطوف کند. با استفاده از رابط هوشمند و سیستم عامل تلویزیون‌ها می‌توان به وبگردی پرداخت، ویدیوهای آنلاین تماشا کرد و با نصب اپلیکیشن‌های کاربردی و حتی بازی‌ها، از نهایت امکانات موجود در یک دستگاه هوشمند بهره‌مند شد.ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618N-IND سایز 43 اینچ با دارا بودن پردازنده گرافیکی و پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای ، 1.5 گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی، همانند یک گوشی هوشمند می‌تواند امکانات فوق را از طریق سیستم عامل کاربردی و پرطرفدار اندروید مخصوص تلویزیون در اختیار دارندگانش قرار دهد. پردازنده در تلویزیون همانند همه دستگاه‌های دیجیتال نقش حیاتی داشته و کارکرد مهمی را بر عهده دارد. نمایش تصاویر و پخش صدا و علاوه بر آن قابلیت‌های هوشمند تلویزیون تنها با وجود آن قابل اجرا است. عملکرد پردازشگر در تلویزیون به این نحو است که اطلاعات را گرفته، شناسایی و پردازش کرده و سپس آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

کیفیت صفحه نمایش

تکنولوژی صفحه نمایش دستگاه LED و کیفیت تصویر آن FULL HD است. FULL HD نوعی از کیفیت تصویر است که فرمت آن دارای حداکثر 1920 پیکسل افقی و 1080 پیکسل عمودی است، در حقیقت FULL HD همان وضوح تصویر است که حداکثر پیکسل‌های تصویر در حالت عمودی و افقی را نشان می‌‎دهد. از مزایای تلویزیون‌های فول‌اچ‌دی نسبت به اچ‌دی این است که سایه‌ها و روشنایی‌های تصاویر را با لبه‌های تیزتر و کیفیتی بالاتر نشان می‌دهد و همچنین در نشان دادن جزئیات رنگ به ویژه رنگ خاکستری بسیار خوب عمل می‌کند. از دیگر مزایایی که برای این مدل می‌توان عنوان کرد، تنظیم خودکار نور صفحه است تا در زمان زیاد شدن نور، کیفیت تصاویر کاهش نیابد و ازطرفی در هنگام تاریکی نور تلویزیون زیاد و آزار‌دهنده نباشد. با توجه به سایز 43 اینچ تلویزیون هوشمند GTV-43PH618N-IND جی پلاس، وجود اسپیکرهای دوگانه و باریک و برخورداری از پنل IPS این تلویزیون برای کامل کردن یک دکوراسیون مدرن و زیبا، انتخابی مناسب محسوب می‌شود. ایجاد امکان وب‌گردی، خرید آنلاین و کار با اپلیکیشن‌های دلخواه شما، دریچه‌ای به سمت دنیایی مدرن است. وجود پورت‌ها و درگاه‌های گوناگون مانند HDMI،USB،Wi-Fi و … باعث اتصال راحت تلویزیون 43PH618N با دستگاه‌های دیگر می‌شود. علاوه بر آن، نوع دیگری از ارتباط و اتصال، این تلویزیون را در دسته تلویزیون‌های مدرن قرار می‌دهد. با اتصال بی‌سیم از طریقنمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring ، انعکاس صفحه کوچک تلفن هوشمند شما نمایشگر با کیفیت تلویزیون جی‌پلاس خواهد بود.

 تا قبل از این شاید این‌طور تصور می‌کردیم که تنها تلویزیون‌های با اندازه‌های بزرگ دارای قابلیت‌های به‌روز جهان هستند. اما جی‌پلاس با تلویزیون‌ هوشمند سایز 43 اینچ GTV-43PH618N-IND خلاف این موضوع را ثابت کرد. قابلیت‌های وجود در این تلویزیون این امکان را ایجاد می‌کند تا برای محیط‌های کوچک‌تر نیز یک انتخاب هم‌سطح با استانداردهای جهانی داشته باشیم. قابی با کیفیت و قدرتمند در صدا و تصویر در این سری از تلویزیون‌های جی‌پلاس منتظر شماست.  

جمع‌بندی

در مجموع تلویزیون جی پلاس مدل 43PH618N-IND با توجه به قیمت مناسب و متناسب و با در نظر گرفتن کیفیت و امکانات قابل قبولی که دارد، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خریدارانی که به دنبال محصولی متوسط برای فضاهای کوچک و محیط‌های معمولی اداری هستند، باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU745 سایز 50 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون‌های ایکس ویژن در کنار کیفیت ساخت فوق‌العاده، امکانات بی‌شماری را هم در خود می‌بینند. از تلویزیون‌های با کیفیت ایکس ویژن می‌توان به مدل 50XYU745 اشاره کرد. این تلویزیون 50 اینچی است. همچنین، بهره‌مندی این تلویزیون از رابط کاربری هوشمند این اجازه را به دارندگانش می‌دهد تا از مزایای فوق‌العاده زیادی اعم از قابلیت نصب اپلیکیشن، بازی، استفاده از مرورگر و مواردی از این قبیل بهره‌مند باشند. این تلویزیون رزولوشنی برابر 3840x2160 دارد و نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی آن باعث می‌شود که 50XYU745 به تلویزیونی ایده آل برای انجام بازی‌های ویدیویی هم تبدیل شود. در مجموع، تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU745 از محصولات فوق‌العاده با کیفیت این شرکت است که می‌توانند تمامی نیازهای دارندگانش از یک تلویزیون مدرن را برطرف کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند شیائومی مدل P1E سایز 65 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند شیائومی مدل P1E محصولی بسیار باکیفیت از برند شیائومی است. این تلویزیون با سایز 65 اینچی می‌تواند یک گزینه‌‌ی مناسب برای خانه‌ها و سالن‌های متوسط و بزرگ باشد. این تلوزیون هم مانند سایر تولیدات برند شیائومی علاوه بر کیفیت ساخت بالا، صرفه اقتصادی مطلوبی هم دارد. این برند چینی برای این تلویزیون یک پنل با کیفیت 4k در نظر گرفته است. پنل تصویر P1E با نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی و تکنولوژی‌های HDR10, HLG, Dolby Vision می‌تواند، تصاویری با جزئیات بسیار بالا را به نمایش بگذارد. تلویزیون هوشمند شیائومی به رابط کاربری اندروید و دستیار صوتی گوگل مجهز شده و امکانات و دسترسی‌های بسیاری را برای کاربران فراهم می‌کند.

تلوزیون شیائومی TV P1E

تلویزیون‌ها دوست همیشگی تمامی مردم هستند، حتی با پیشرفت تکنولوژی و وجود دستگاه‌های سرگرمی مختلف، از محبوبیت آن‌ها کاسته نشده است؛ بنابراین شرکت‌های سازنده خود را با نیاز مردم هماهنگ کرده و در تلاش برای به‌روز کردن فناوری‌های به‌کاررفته در آن هستند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید همه چیز را در حد فوق‌العاده خوب در اختیار داشته باشید؛ تلویزیون ال ای دی هوشمند شیائومی مدل P1E بسیار مناسب حال شما است. این تلویزیون حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و یقیناً شما را نه حتی راضی  بلکه خوشحال هم می‌کند. زیرا تمام فناوری‌های جدید را در دل خود جای داده و به شما بهترین‌ها را ارائه می‌دهد.  شرکت شیائومی در طراحی این تلویزیون سعی کرده است که حاشیه را در لبه‌های تلویزیون به حداقل برسانند تا بیننده از تماشای کامل تصویر لذت ببرد. برای این تلویزیون دوپایه رومیزی تعبیه‌شده است، که کیفیت ساخت مطلوبی دارد. قابلیت اتصال به دیوار را با استفاده از یک براکت دیواری برای این مدل نیز وجود دارد. در ادامه به بررسی جزئیات بیشتری می‌پردازیم.  

وضوح تصویر خارق‌العاده تلویزیون P1E

صفحه تصویر یک تلویزیون از مهم‌ترین پارامترهای آن است. یعنی تمام المان‌های یک تلویزیون خوب در یک طرف ترازو قرار می‌گیرد و صفحه‌نمایش آن در طرف دیگر ترازو. زیرا تا زمانی که صفحه‌نمایش وضوح تصویر خوبی نداشته باشد دیدن آن به طور کلی بی‌فایده است. تلویزیون هوشمند شیائومی دارای یک صفحه‌نمایش با کیفیت 4K UHD و رزولوشن 3840x2160 پیکسلی است. کنتراست تصاویر در تلویزیون‌های ال ای دی بهتر است و تا حدود زیادی تابش نور به صفحه که سبب تیرگی می‌شود را خنثی می‌کند. همچنین درجه دقت رنگ در صفحه‌نمایش‌های ال ای دی بالاتر است که همین موضوع باعث می‌شود تا تصاویری که رنگ‌بندی‌های زیادی را دارد به‌صورت دقیق و شفاف نشان دهد. از دیگر مزایای این نوع تکنولوژی می‌توان به ایجاد اندازه بزرگ‌تر برای مانیتور، طول عمر بیشتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. تلویزیون شیائومی مدل P1E به تکنولوژی Dolby Vision مجهز شده است. این تکنولوژی پشتیبانی فوق‌العاده‌‌ای در پخش نورهای تاریک و روشن دارد. به این ترتیب یه محدوده داینامیکی بالا با افزایش وضوح، کنتراست و رنگ تصاویر، روشنایی روشن‌تر و تاریکی‌های تیره‌تر را ارائه می‌کند، که تصاویر پخش شده به واقعیت بسیار نزدیک است.  

برای روان‌تر نشان دادن تصاویر برند شیائومی از تکنولوژی MEMC در تلویزیون P1E بهره برده است. تکنولوژی MEMC در واقع در روان‌تر پخش شدن تصاویر بسیار موثر است. در واقع فناوری تطبیق نرخ فریم (Frame Rate) محتوا، با نرخ تازه‌سازی (Refresh Rate) است. MEMC به‌طور خودکار فریم‌های مصنوعی را به محتوایی با نرخ فریم پایین در می‌آورد تا تجربه بصری روان‌تر و بدون لگ و لرزش تصاویر تقدیم شما کند. مهم نیست که در حال تماشای یک فیلم اکشن یا یک بازی مسابقه‌ای هستید، تلویزیون ال ای دی هوشمند شیائومی مدل P1E با سایز 65 اینچی یک تماشای بی‌عیب و نقص را به شما هدیه خواهد داد.

سایر قابلیت‌ها

شما می‌توانید با دستور صوتی به سادگی تلویزیون شیائومی مدل P1E را تحت کنترل خود قرار دهید. تلویزیون هوشمند شما دارای دستیار داخلی گوگل است. این بدان معناست که به سادگی می‌توانید از دستورات صوتی برای کنترل آسان دستگاه خود، مدیریت و مشاهده برنامه‌ها استفاده کنید. حتی می توانید سایر دستگاه های هوشمند خانه خود را ازطریق  تلویزیون هوشمند خود کنترل کنید. شیائومی برای این مدل یک ریموت کنترل بلوتوثی ۳۶۰ درجه در نظر گرفته است. با استفاده از این ریموت از هر گوشه خانه می‌توان بدون هیچ گونه مشکلی تلوزیون خود را کنترل کنید. ناگفته نماند، چیپست تعبیه شده برای این مدل تجربه عملکردی روان‌تر را برای شما ایجاد خواهد کرد. با 2GB RAM و ۱۶ گیگبایت حافظه امکان دانلود و ذخیره‌سازی برنامه‌ها و محتوای بسیاری فراهم آمده است. صدا دومین مولفه بزرگ برای یک تلویزیون، مخصوصا تلویزیونی است که نقش یک سینما خانگی را بازی می‌کند. مدل P1E دارای سیستم صوتی Dolby Audio و DTS با پشتیبانی از سیستم صوتی دو کاناله است که در نهایت صدای شفاف و عالی را به گوش شما می‌رساند. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ752S سایز 50 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیونیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ752S سایز 50 اینچ یکی از محصولات باکیفیت برند جی پلاس است. این محصول در اندازه 50 اینچی روانه بازار شده و متناسب با سالن‌های متوسط و نسبتا بزرگ است. می‌توانید این محصول را به‌وسیله‌ پایه آن، روی میز تلویزیون قرار دهید یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید. برای توضیح راجع ‌به مشخصات این مدل باید گفت که تکنولوژی به‌کاررفته در صفحه‌ی این محصول، همانند تلویزیون‌های مدرن QLED است. کیفیت تصویر این مدل 4K است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود. رزولوشن 2160 در 3840 پیکسلی این تلویزیون خروجی کلی رضایت‌بخشی دارد. گفتنی است که این تلویزیون به دو اسپیکر مجهز است که توان خروجی کلی صدایی برابر با 20 وات را تولید می‌کنند. این مدل برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند.

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ752S

تلوزیون‌ها جزو پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین لوازم خانگی موجود در هر خانه هستند. این محصولات علاوه بر اینکه یک وسیله اطلاع‌رسانی و سرگرمی محسوب می‌شوند، می‌توانند در درکوراسیون خانه‌ها نقش موثری داشته باشند. بنابراین شرکت‌ها مختلفی در زمینه تولید تلویزیون فعالیت می‌کنند و محصولات متنوعی را جهت کسب درصد بیشتری از بازار، تولید می‌کنند. یکی از برندهای مطرح که محصولات باکیفیت و مدرن روانه بازار کرده، برند جی‌پلاس است. یکی از جدیدترین تولیدات این برند مطرح، تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ752S سایز 50 اینچ است. بارزترین ویژگی این محصول، پنل QLED است. در این پنل‌ها از تکنولوژی Quantum Dot یا نقاط کوانتومی استفاده شده و کیفیت تصویر را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد و رنگ‌ها با درخشش بیشتری به نمایش در می‌آیند. همچنین وضوح تصویر در این سری از تلویزیون‌های تی سی ال ULTRA HD 4K  است و از HDR 10 پشتیبانی می‌کند. در اینصورت این تلویزیون در نمایش تصاویر، فراتر از انتظار عمل خواهد کرد. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید است که نصب و استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی را به راحتی امکان‌پذیر کرده است و علاوه بر دسترسی نامحدود به دنیایی از سرگرمی و اطلاعات ، امکان اتصال بی‌سیم گوشی و تبلت به تلویزیون فراهم است.

تصویری فراتر از انتظار

  صفحه‌نمایش در تلویزیون همیشه در کفه سنگین ترازو قرار دارد چراکه کاربرد اصلی یک تلویزیون به تصویر کشیدن برنامه‌های گوناگون با کیفیت بسیار خوب است. از این رو، سازندگان تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا با توجه به فناوری‌های روز دنیا بهترین صفحه‌نمایش را روی محصول خود سوار کنند. همانگونه که اشاره شذ این مدل مجهز به یک پنل از نوع VA با تکنولوژی QLED است. در ساخت پنل این تلویزیون از تکنولوژی کوانتوم دات یا نقاط کوانتومی استفاده شده که دقت رنگ و درخشندگی بیشتری ارائه می‌دهد. همچنین طول عمر بیشتر، از دیگر ویژگی‌های این پنل‌ها است. بنابراین در طی سال‌ها استفاده از تلویزیون شاهد افت کیفیت نخواهیم بود. علاوه بر این، بازدهی این نمایشگرها در مقایسه با LCD بسیار بالاست و توان مصرفی در بین 30 تا 50 درصد بیشتر از LCD ها دارند. وضوح تصویر در این تلویزیون‌ها ULTRA HD 4K  است و به این معناست که وضوحی 4 برابر تلویزیون‌های FULL HD را ارائه می‌دهد. این وضوح تصویر تماشای جزئیات بیشتر در تصاویر را امکان پذیر می‌کند. تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ752S سایز 50 اینچ علاوه بر وضوح تصویر بسیار بالا از تکنولوژی HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی HDR10 با تاثیر بر کنتراست عمق رنگ را بالا می برد، در این حالت نقاط روشن ، روشن تر و نقاط تیره، تاریک تر نمایش داده می شود در نتیجه شاهد رنگ هایی واقعی تر و واضح تر خواهیم بود. HDR با نمایش طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها، جزئیات بیشتری را در تصویر نمایان می‌کند و همین امر باعث می‌شود تصاویر به آنچه در واقعیت میبینیم نزدیک شوند.      

سایر مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون جی‌پلاس

جی پلاس تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند مدل GTV-50RQ752S را با یک طراحی زیبا و بدون قاب و حاشیه روانه بازار کرده است. زیبایی در طراحی این مدل، تاثیر بسیار مثبتی در دکوراسیون خانه خواهد داشت. ویژگی بسیار متفاوتی که تلویزیون‌های امروزی به نسبت تلویزیون‌های قدیمی دارند، سایز آن‌ها است. از این رو، به تلویزیون‌های امروزی سینمای خانگی گفته می‌شوند چرا که اندازه بزرگ آن‌ها حس و حال سینما را البته در مقیاسی کوچک‌تر برای شما فراهم می‌کند. سایز ۵۰ اینچی، این مدل را مناسب سالن‌های متوسط کرده است. ابعاد تلویزیون بدون پایه ۹x۱۱۱.۱x۶۴.۲ سانتی‌متر و ابعاد تلویزیون با پایه ۲۱.۱x۱۱۱.۱x۶۹.۹ سانتی‌متر خواهد بود. از ویژگی دیگر این تلویزیون باید به صفحه تخت آن اشاره کرد که قابلیت نصب دوگانه را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید تلویزیون را به وسیله پایه‌های همراه آن روی میز قرار دهید یا آن را روی دیوار نصب کنید. تلویزیون 50RQ752S جی پلاس دارای پردازنده ۴ هسته‌ای ۶۴ بیتی بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ۱۱ است؛ علاوه بر این‌ها قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم و اینترنت را دارد. این مدل تلویزیون دارای 2 درگاه USB است که می‌توانید از طریق آن، فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کنید. علاوه بر آن می‌توانید با وجود ۳ درگاه HDMI، به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری متصل شوید. این محصول، به گیرنده‌ دیجیتال قوی داخلی DVB-T2 مجهز است که می‌تواند تمامی شبکه‌های دیجیتالی HD را دریافت و پخش کند و این امر باعث می‌شود تا دیگر به دستگاه جداگانه نیازی نباشد. همچنین قابلیت Screen Mirror در این تلویزیون به مخاطبان کمک می‌کند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل در کنار خانواده بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 سایز 65 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 سایز 65 اینچ با ارائه یک تصویر شفاف و باکیفیت در کنار امکانات متعدد، لحظات خوشی را هنگام تماشای تلویزیون در کنار خانواده و دوستان برای شما رقم می‌زند. صفحه نمایش این محصول از نوع IPS است که زاویه دید وسیعی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این تلویزیون به لطف رزولوشن 3840x2160 و نسبت تصویر 16:9 انتخابی مناسب برای تماشای فیلم و سریال‌های روز دنیا با کیفیت بالا است. تلویزیون مذکور با نرخ تازه‌سازی 50 یا 60 هرتز و مدت پاسخ‌گویی هشت میلی‌ثانیه، تصاویر را به صورت نرم و روان اجرا می‌کند. این محصول با استفاده از تکنولوژی HDR رنگ‌ها را با وضوح بالا و باکیفیت به تصویر می‌کشد. این تلویزیون هوشمند از رم با ظرفیت 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی برابر با 16 گیگابایت بهره‌ می‌برد. تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 سایز 65 اینچ با ابعاد 1445x837x98 میلی‌متر در حالت بدون پایه، و ابعاد 1445X342X902 میلی‌متر با پایه، برای خانه‌های بزرگ و سالن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به لطف اندازه بزرگ خود، یک تجربه فراگیر و شگفت‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. این تلویزیون با بلندگوهای 12 وات خود، عملکرد مناسبی را هنگام پخش صدا از خود نشان می‌دهد. از طرفی پشتیبانی از استاندارد صوتی Dolby Atmos هم یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این محصول است.

بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 سایز 65 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 سایز 65 اینچ یکی از بهترین محصولات برند ایکس ویژن است که ویژگی‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول به پردازشگر A53x4 و پردازشگر گرافیکی G52MC1 مجهز است و فیلم و سریال‌ها را با کیفیت بالا به تصویر می‌کشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به اندازه 65 اینچ، بلندگوهای 12 ولت، رابط هوشمند اندروید و زاویه دید وسیع آن اشاره کرد. تلوزیونی که معمولا در خانه‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و با نمایش تصاویر باکیفیت، لحظات خوشی را برای اعضای خانواده رقم می‌زند. تلویزیون مذکور به اینترنت متصل می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا نرم‌افزارهای اندرویدی را نصب کرده و آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. این تلویزیون با طراحی تخت خود، در صورتی که بدون پایه از آن استفاده شود، فضایی برابر با 1445x837x98 میلی‌متر را اشغال می‌کند. این ابعاد هنگام استفاده از پایه، به 1445x342x902 میلی‌متر می‌رسد.

صفحه نمایش اولترا اچ دی و نمایش رنگ‌ها با کیفیت بالا

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 سایز 65 اینچ از صفحه نمایش LED با پنل IPS بهره‌مند است. به کمک این تلویزیون دیگر جای نگرانی در مورد چگونگی چیدمان وسایل منزل‌تان وجود ندارد چرا که به لطف زاویه دید 176 درجه، از هر زاویه‌ای تماشای تلویزیون امکان‌پذیر است. اگر به دنبال محصولی هستید که فیلم و سریال‌ها را با کیفیت 4K و دقت رنگ بالا به تصویر بکشد، این تلویزیون از برند ایکس ویژن، شما را ناامید نمی‌سازد. این تلویزیون با رزولوشن 3840x2160 هنگام نمایش تصاویر عملکرد بسیار خوبی دارد به طوری که حتی بسیاری از جزئیات ریز موجود در تصویر هم توسط چشم قابل مشاهده هستند. تلویزیون مذکور با شدت روشنایی 260 نیت، حتی در برابر نور آفتاب هم عملکرد مناسبی را هنگام نمایش تصاویر از خود به‌جای می‌گذارد. به‌طوری که می‌توانید تلویزیون را روبروی پنجره قرار دهید و نگران بازتاب‌های نور آفتاب و کاهش دید نباشید. این تلویزیون از برند ایکس ویژن با نرخ بازسازی 50 تا 60 هرتز، یک انتخاب عالی برای طرفداران فیلم و سریال است. معمولا تماشای فیلم وسریال‌ها در این محدوده از نرخ بازسازی، لذت بیشتری را به مخاطب القا می‌کنند چرا که تجربه‌ای سینمایی‌تر را برای مخاطب رقم می‌زند. همچنین مدت پاسخ‌دهی هشت میلی‌ثانیه در این تلویزیون، عملکرد خوبی را هنگام پخش ویدیو از خود به نمایش می‌گذارد. با این حال طرفداران بازی‌های ویدیویی شاید بهتر باشد برای عملکرد مناسب‌تر، به گزینه‌های دیگری در بازار مراجعه کنند. به لطف پشتیبانی از فناوری HDR در این تلویزیون، رنگ‌ها با دقت بسیار بالایی به نمایش درمی‌آیند. به طوری که رنگ‌های سفید با روشنایی بیشتر و رنگ‌های مشکی از تیرگی بیشتری برخوردار هستند. همین موضوع در نهایت باعث شده تا کیفیت کلی تصویر افزایش یابد و رنگ‌ها به سادگی از یک‌دیگر قابل تشخیص باشند.

امکانات و قابلیت‌های متعدد

یک تلویزیون هوشمند ارزشمند باید علاوه بر کیفیت بالا در تصویر، ویژگی‌ها و امکانات مختلفی را هم در اختیار کاربر قرار دهد. تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 سایز 65 اینچ هم در این زمینه کم کاری نمی‌کند و در بسیاری از بخش‌ها خوش می‌درخشد. این محصول با استفاده از رابط هوشمند اندروید به شما اجازه می‌دهد تا به وب‌گردی مشغول شوید و برخی از نرم‌افزارهای پرکاربرد اندرویدی را روی آن نصب کنید. به لطف استفاده از رم 1.5 گیگابایتی در این تلویزیون، هنگام اجرای نرم‌افزارهای پرکاربرد اندرویدی با مشکلی روبرو نمی‌شوید و عملکردی لذت‌بخش را تجربه می‌کنید. از طرفی این تلویزیون 16 گیگابایت حافظه داخلی را هم در اختیار شما قرار می‌‎دهد. همچنین با استفاده از قابلیت WIFI Screen Mirror می‌توانید تلفن همراه یا لپ تاپ خود را به صورت بی‌سیم به تلویزیون متصل کرده و تصاویر را به صورت بزرگ‌تر در آن مشاهده کنید. به لطف قابلیت ماشین زمان یا Time Shift در این تلویزیون، از ضبط برنامه‌های مورد علاقه‌تان روی حافظه داخلی یا فلش مموری لذت ببرید. به کمک این ویژگی،دیگر نگران از دست دادن برنامه‌های محبوب‌تان نیستید و هر زمان که دل‌تان بخواهد، می‌توانید به تماشای آن‌ها مشغول شوید. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به دسترسی به جدول برنامه‌ها یا EPG اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد تا از زمان‌بندی‌ هر شبکه تلویزیونی برای برنامه‌های بعدی خبردار شوید. این تلویزیون از برند ایکس ویژن به فناوری‌های ارتباطی بلوتوث، Wi-Fi، درگاه HDMI، درگاه USB و درگاه LAN دسترسی دارد. همچنین استاندارد صوتی Dolby Atmos در تلویزیون مذکور یک تجربه صدای فراگیر را برای شما رقم می‌زند که موجب می‌شود تا فضای دنیای فیلم و سریال را به طور واقع‌گرایانه‌تری احساس کنید.

آیا تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 سایز 65 اینچ ارزش خرید دارد؟

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 سایز 65 اینچ هنگام نمایش تصاویر، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و رنگ‌ها را با وضوح بالایی نمایش می‌دهد. یک محصول هوشمند که با استفاده از آن می‌توانید برنامه‌های محبوب خود را ضبط کنید و همچنین از جدول برنامه‌های هر شبکه مطلع شوید. درگاه‌های متعددی در این تلویزیون تعبیه شده که می‌توان از آن‌ها برای اتصال انواع دستگاه‌های پخش، فلش مموری و اینترنت استفاده کرد. اگر نسبت به کیفیت بالای تصویر در کنار صدای فراگیر و اندازه بزرگ صفحه نمایش اهمیت قائل هستید، تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15 سایز 65 اینچ را از دست ندهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG سایز 55 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG سایز 55 اینچ محصولی با طراحی تخت که به دیوار هم متصل می‌شود و تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی به نمایش می‌گذارد. کیفیت تصویر این محصول برابر با 4K و رزولوشن 3840X2160 است که به شما اجازه می‌دهد تا جدیدترین فیلم‌های روز دنیا را با کیفیت عالی تماشا کنید. این تلویزیون با استفاده از اندروید نسخه 9.0 امکان نصب نرم‌افزارها و بازی‌های اندرویدی را برای کاربران فراهم می‌سازد. با استفاده از این محصول به وب‌گردی بپردازید، اخبار جدید در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کرده و از تجربه بازی‌های اندرویدی روی آن لذت ببرید. این نکته را هم از یاد نبرید که برای کاربری آسان‌تر، می‌توانید از ماوس روی تلویزیون استفاده کنید. تلویوزیون مذکور دارای 1.5 گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت Screen Mirroring اشاره کرد که با استفاده از آن، تصویر تلفن همراه به صورت بی‌سیم روی تلویزیون به اجرا درمی‌آید. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG سایز 55 اینچ انواع درگاه‌ها از جمله درگاه HDMI، درگاه USB و درگاه LAN را در خود جای‌ می‌دهد. با استفاده از این درگاه‌ها، امکان اتصال دستگاه‌های پخش، فلش مموری و اینترنت به تلویزیون فراهم می‌شود. البته اتصال اینترنت به صورت بی‌سیم و از طریق Wi-Fi هم در این تلویزیون امکان‌پذیر است. تلویزیون مذکور از برند اسنوا با استفاده دو بلندگوی 15 وات در قسمت پایین قاب، صدا را به صورت رسا و فراگیر از خود پخش می‌کند و تجربه‌ای عالی را برای کاربران رقم می‌زند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UD

تلویزیون ال‌ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG با صفحه نمایش ۵۵ اینچی، ظرفیت حافظه داخلی ۸ گیگابایت و رم ۱.۵ گیگابایتی، یکی از برترین تلویزیون‌های موجود در بازار است. توانایی ارائه صدایی رسا و گیرا و با کیفیت بالا در این تلویزیون با تعبیه شدن دو بلندگو ۱۵ وات و توان کلی صوتی ۳۰ وات میسر شده است. این تلویزیون هوشمند با سیستم‌عامل اندروید و پردازنده چهار هسته‌ای، عملکرد خوبی در وبگردی و تماشای محتوای آنلاین دارد. سه درگاه HDMI و دو عدد USB ۲.۰ تعبیه شده در این تلویزیون به کاربرانش اجازه می‌دهد تا از امکانات و تجهیزات مختلف استفاده کند. همچنین، قابلیت موس این تلویزیون، کنترل و مدیریت آن را بیش از پیش آسان می‌کند.

رابط هوشمند

تلویزیون ال‌ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG با رابط هوشمند و سیستم عامل اندروید خود، به شما این امکان را می‌دهد که از تلویزیون به عنوان یک دستگاه مشابه به گوشی‌های هوشمند یا لپ تاپ استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت‌ها، شما می‌توانید به اینترنت متصل شوید، برنامه‌های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین ببینید و حتی برنامه‌های مورد نیاز خود را روی تلویزیون نصب کنید. همچنین، سیستم‌عامل اندروید مدت‌ها است که به عنوان بهترین سیستم عامل برای تلوزیون‌های هوشمند قلمداد می‌شود و تلویزیون مذکور هم همانطور که اشاره شد به این سیستم عامل مجهز شده است. از جمله امکاناتی که این سیستم‌عامل برای کاربرانش فراهم می‌کند، دسترسی به بازار برنامه‌های گوگل پلی است که امکان دانلود و نصب برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را فراهم می‌کند. تلویزیون هوشمند اسنوا دارای حافظه داخلی است که باعث می‌شود کاربران بتوانند برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود را روی تلویزیون نصب کنند و از آن‌ها لذت ببرند.

تجربه بصری فوق العاده با تلویزیون ۵۵ اینچی اسنوا

تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG با اندازه ۵۵ اینچی خود، تجربه‌ای فوق العاده از تماشای فیلم و سریال را برای شما به ارمغان می‌آورد. این تلویزیون با قابلیت‌های فراوانی که دارد، از جمله ارائه تصویری بسیار واضح، به شما این امکان را می‌دهد که لذت بیشتری از تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود ببرید. کیفیت تصویر عالی و وضوح Ultra HD - ۴K این تلویزیون یکی از ویژگی‌های برجسته آن است. با استفاده از تکنولوژی ال‌ای‌دی و همچنین بهره‌مندی از ویژگی‌های ذکر شده، این تلویزیون امکان تولید تصاویر با کیفیت بالا و وضوح قابل توجه را دارد. این موضوع باعث می‌شود تا حتی جزئیات کوچک تصاویر هم به‌طور بسیار واضح به نمایش درآید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید مایکروویو ،مایکروفر و سولاردام به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

امکانات ارتباطی

در این مدل از تلویزیون‌های هوشمند اسنوا، امکانات ارتباطی متعددی وجود دارد که باعث افزایش ارزش آن می‌شوند. برخی از این امکانات شامل رابط‌های HDMI و USB می‌شوند. این رابط‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا تلویزیون خود را به پخش کننده‌های دیگر وصل کنند. برای مثال، با استفاده از رابط HDMI، می‌توان از طریق یک کامپیوتر، کنسول بازی، دی وی دی پلیر یا هر دستگاه دیجیتال دیگری که از این نوع اتصال پشتیبانی می‌کند، محتوا را به تلویزیون انتقال داد. استفاده از رابط USB در تلویزیون هوشمند اسنوا هم امکانات متعددی را در اختیار دارندگانش قرار می‌دهد. به وسیله‌ی این رابط، می‌توانید فایل‌های مختلف را از طریق یک درایو فلش، یک هارد اکسترنال یا هر دستگاه USB دیگری به تلویزیون خود منتقل کنید. این امکان شامل پخش فیلم‌ها، موسیقی، تصاویر و حتی اسناد است.

توان صوتی در تلویزیون هوشمند اسنوا

یکی از ویژگی‌های برجسته تلویزیون‌های هوشمند اسنوا، به‌خصوص مدل SSD-55SK610UG، توان صوتی بالای آن‌ها است. توان صوتی به‌این معناست که بلندگوهای داخلی این تلویزیون چه قدرتی در ایجاد صدا دارند. با افزایش این توان، تجربه تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها گیراتر و غوطه‌ور کننده‌تر خواهند شد. بلندگوهای این مدل از تلویزیون اسنوا، برخلاف بسیاری از برندهای دیگر، عدد بالای 30 وات را نشان می‌دهد. با این میزان توان، بلندگوهای این تلویزیون قادر به ایجاد صدایی شفاف، با دقت بالا و بدون تغییر در کیفیت در سطح‌های صدای مختلف خواهند بود.

در پایان

تلویزیون ال‌ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG، با داشتن توان صوتی بالا، سیستم‌عامل اندروید، حافظه داخلی، امکانات فنی متعدد مانند HDMI و USB و البته تجربه بصری فوق‌العاده، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال تلویزیون هوشمند با کیفیت بالا و قیمت معقول هستند. با استفاده از این تلویزیون، نه تنها می‌توانید از تماشای برنامه‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تان با کیفیت بسیار بالا لذت ببرید، بلکه به لطف سیستم‌عامل اندروید و امکانات متنوع آن، قادر خواهید ‌بود برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را دانلود و روی آن نصب کنید. همچنین با استفاده از رابط‌های HDMI و USB، امکان اتصال دستگاه‌های دیجیتال مختلف به تلویزیون وجود دارد. تلویزیون ال‌ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG، یک گزینه جامع و کامل برای تمامی کسانی است که به دنبال تلویزیون با کیفیت بالا هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PU822S سایز 75 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون GTV-75PU822S سایز 75 اینچ از سری محصولات 4K بوده که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید شده است. این محصول در اندازه 75 اینچی روانه بازار شده است. کیفیت تصویر این مدل 4K است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود. رزولوشن 2160 در 3840 پیکسلی این تلویزیون خروجی کلی رضایت‌بخشی دارد. این مدل به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون سایز 75 اینچ می‌توان به امکان کنترل لوازم متصل به تلویزیون با ریموت‌کنترل و رابط تیونر داخلی اشاره کرد. گفتنی و قابل توجه است که این تلویزیون به‌دلیل سایزی که دارد بیشتر مناسب نصب روی دیوار است.جی‌پلاس برای این تلویزیون یک پایه در بسته‌بندی مجزا در نظر گرفته‌ است تا هر فردی که این تلویزیون را برای منازل و برای استفاده روی میز می‌خواهد هم بتواند به‌آسانی از آن استفاده کند.

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-75PU822S

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PU822S با صفحه نمایش بسیار بزرگ 75 اینچی خود می‌تواند تجربه‌ای شبیه به تماشای فیلم در سینما را در خانه تداعی کرده و حتی لذت وصف ناپذیری از تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی ارائه کند. این تلویزیون با وضوح تصویر 4K و امکانات پرشمار خود یکی از بهترین‌ها در بین محصولات مشابه در بازه قیمتی یکسان است و به راحتی می‌تواند نظر خریدارانش را در همان نگاه اول به واسطه کیفیت ساخت بالا و طراحی ظاهری جذاب جلب کند.

سینما را به خانه ببرید

همانطور که اشاره شد، این تلویزیون با صفحه نمایش 75 اینچی طبیعتاً ابعاد بسیار بزرگی خواهد داشت و در نقطه مقابل، تجربه‌ای فوق‌العاده از تماشای فیلم و سریال و انجام بازی‌های ویدویی را ارائه خواهد کرد. همانطور که اشاره شد، این تلویزیون از وضوح تصویر 4K بهره‌مند بوده و در نتیجه جزئیات را به خوبی می‌تواند نمایش دهد. علاوه بر این، برچسب انرژی A نشان‌دهنده بهینه بودن مصرف برق آن است. در ساخت تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PU822S از پنل VA استفاده شده است. این پنل بهتر از سایر پنل‌ها در به نمایش درآوردن طیف رنگ مشکی عمل می‌کند و معمولاً از آن به عنوان پنلی مناسب برای تماشای فیلم و سریال یاد می‌شود. همچنین، پشتیبانی از قابلیت HDR10 کمک بسیار زیادی در پوشش سایر طیف‌های رنگی در این تلویزیون می‌کند و در مجموع می‌توان ادعا کرد که در این زمینه با محصولی بالارده و بسیار با کیفیت روبرو هستیم.

رابط هوشمند، کاربردی و ارزشمند

امروزه بسیاری از افراد تلویزیون‌های بدون رابط هوشمند را به کلی از سبد خرید خود حذف کرده‌اند. در واقع، امروزه تلویزیون‌های هوشمند به قدری امکانات گسترده و وسیع در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند که نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد. برای مثال، وبگردی، تماشای محتوای آنلاین، قابلیت نصب اپلیکیشن‌ها و حتی بازی‌ها بسیار کاربردی هستند و طبعاً در آینده‌ای نزدیک سرویس‌های آنلاین سرگرمی به کل جای شبکه‌های تلویزیونی مرسوم سابق را خواهند گرفت. در نتیجه، برای استفاده از این امکانات باید تلویزیونی هوشمند با سیستم عامل مجزا تهیه کرد. تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PU822S با بهره‌گیری از پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای با 16 گیگابایت حافظه فلش، سیستم عامل اندروید مختص تلویزیون نسخه 11 را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. با استفاده از این سیستم عامل می‌توان به تمامی فعالیت‌های ذکر شده پرداخت و از طیف وسیعی از امکانات بهره‌مند شد. از طرفی دیگر، سیستم عامل اندروید یکی از محبوب‌ترین و بهترین سیستم عامل‌های مورد استفاده در تلویزیون‌ها بوده و بدون محدودیت خاصی می‌تواند ویژگی‌های بی‌شماری را در اختیار کاربرانش قرار دهد. در کنار موارد ذکر شده، قابلیت‌هایی نظیر Mirror Quick گوشی‌های هوشمند روی تلویزیون و به نمایش درآوردن صفحه گوشی‌ها روی تلویزیون به صورت آنی، پشتیبانی از فرمت‌های مختلف  و دارا بودن گیرنده‌ی دیجیتال داخلی از جمله ویژگی‌های دیگر تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PU822S به شمار می‌رود.

امکانات ارتباطی

مجهز شدن یک تلویزیون به پورت‌ها و به طور کلی امکانات ارتباطی موضوعی است که اهمیت آن را نمی‌توان کمتر از رابط هوشمند قلمداد کرد. در واقع، امروزه لوازم جانبی قابل اتصال به تلویزیون‌ها به قدری فراگیر شده‌ و تنوع بالایی پیدا کرده‌اند که حتماً باید در خرید یک تلویزیون به این نکته دقت کرد. تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PU822S با دارا بودن سه درگاه HDMI اجازه‌ی اتصال چند دستگاه پخش کننده را به صورت همزمان به خود می‌دهد. همچنین، دو درگاه USB برای این تلویزیون در نظر گرفته شده که می‌توان به وسیله‌ی آن فلش مموری‌ها و سایر دستگاه‌های جانبی با رابط USB را به آن متصل کرد. خروجی صدای دیجیتال از نوع اپتیکال و ARC HDMI هم از دیگر درگاه‌های تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PU822S به شمار می‌رود که می‌تواند برای کسانی که قصد استفاده از سیستم‌های صوتی از طریق تلویزیون را دارند، بسیار مفید و ضرروی باشد. اما فراتر از موارد ذکر شده، بهره‌مندی از بلوتوث داخلی و همچنین قابلیت اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) از مهم‌ترین ویژگی‌های این تلویزیون به شمار می‌روند. در واقع، امروزه طیف وسیعی از وسیله‌های جانبی و اکسسوری‌ها از دو طریق مذکور به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شوند و این موضوع می‌تواند ارزش خرید این تلویزیون را دو چندان کند.

جمع بندی

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PU822S با توجه به ابعاد و وضوح تصویر خود، یکی از مقرون به صرفه‌ترین تلویزیون‌هایی به شمار می‌رود که می‌توان در بازار یافت. این تلویزیون حس تماشای فیلم در یک سینما را به خوبی القا می‌کند و همچنین لذت وصف ناپذیری از انجام بازی‌های ویدیویی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. علاوه بر این، ویژگی‌های متعددی نظیر پنل VA، کیفیت تصویر بالا و پشتیبانی از قابلیت HDR10 و به دنبال آن از طیف‌های رنگی گسترده برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است که از مزایای مهم آن به شمار می‌رود. ناگفته نماند که بهره‌مندی از سیستم عامل اندروید 11 این تلویزیون را به محصولی کاملاً مدرن و با امکانات فراوان تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU755 سایز 50 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU755 سایز 50 اینچ محصولی بسیار خوش‌چهره و بادوام و خوش‌ساخت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون Ultra HD است و مشابه تلوزیون های 4K تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد. زاویه‌دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. سیستم‌صوتی تلویزیون 50 اینچ 50XYU755 دوکاناله است و به‌واسطه‌ی دو بلندگوی 10واتی، در مجموع 20 وات صدا تولید می‌کند. شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید از بین درگاه HDMI و مینی‌کامپوزیت یکی را انتخاب کنید. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD به صفحه‌نمایش منتقل کند. این مدل دارای قابلیت اتصال به وسیله پورت LAN، شبکه Wifi و بلوتوث است که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های بی‌سیم مانند اسپیکرها یا هدفون‌ها را به تلویزیون متصل کنید و صدا را به طور بی‌سیم پخش کنید.از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید. فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی این مدل بسیار متنوع است و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی، فایل‌های دلخواه خود را به‌وسیله‌ی درگاه ارتباطی موردنظر پخش ‌کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PQ738CS سایز 50 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«جشنواره مصرف کننده تابستان 1402 از تاریخ 19 مرداد به مدت محدود در جریان خواهد بود. در این جشنواره تخفیف‌های محصولات پس از نصب به شماره شبای دریافتی از مشتریان واریز میگردد. فرصت نصب جهت بهره‌مندی از مزایای این جشنواره تا 10 روز پس از خرید است. شرط نصب محصولات در بازه جشنواره جهت دریافت تخفیف‌ها، الزامی است. مبلغ جشنواره برای کالای فوق 5,000,000 ریال است.»

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PU748N سایز 43 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جی پلاس در سال‌های اخیر در زمینه تولید لوازم الکترونیکی بسیار فعال عمل کرده است. این شرکت با تولید تلویزیون‌های متفاوت تنوع بالایی در بازار تلویزیون به وجود آورده است. تلویزیون ال ای دی مدل GTV-43PU748N از مدل‌های این شرکت است. سایز این تلویزیون 43 اینچ خواهد بود. بنابراین در سالن‌های کوچک و اتاق‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. نوع پنل این تلویزیون VA است. از ویژگی‌های این تلویزیون جی پلاس می‌توان به زاویه دید گسترده و کاهش دهنده نویز تصاویر اشاره کرد. این دستگاه گیرنده دیجیتالی دارد بنابراین می‌توانید شبکه‌های متفاوت را بدون دستگاه گیرنده مجزا تماشا کنید. این تلویزیون از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC) پشتیبانی می‌کند. کیفیت تصاویر در این تلویزیون 4K بوده و رزولوشن 3840x2160 پیکسل است. در این دستگاه دو درگاه USB و سه درگاه HDMI وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند پانورامیک مدل PA-55SB365 سایز 55 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند پانورامیک مدل PA-55SB365 از محصولات خوش‌ساخت و پر امکانات این برند است که به راحتی و با قابلیت‌های مختلف و ویژه‌ای که دارد می‌تواند نظر مثبت خریدارانش را به خود جلب کند. این تلویزیون با دارا بودن صفحه نمایش 55 اینچی و همچنین تلفیق آن با وضوح تصویر 4K، تصاویر را با جزئیات فوق‌العاده‌ای نمایش می‌دهد. همچنین، بهره‌مندی از دو کنترلر معمولی و هوشمند از دیگر ویژگی‌های بارز این تلویزیون به شمار می‌رود. کنترل جادویی این تلویزیون در کنار ارائه‌ی قابلیت ماوس، دکمه‌های کیبورد را روی خود جای داده است تا فرآیند جست و جو در اینترنت با سهولت بسیار بالایی انجام شود. ناگفته نماند که پورت‌های متنوع، ویژگی HDR، پنل VA و طراحی زیبا هر کدام به نوبه‌ی خود به ارزش خرید این تلویزیون می‌افزایند.

تلویزیون 55 اینچ پانورامیک مدل PA-55SB365

تلویزیون 55 اینچی پانورامیک مدل PA-55SB365 از تلویزیون‌های سری کوانتوم پانورامیک است که با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از تماشا را برای شما رقم خواهد زد. صفحه‌نمایش 4k این تلویزیون در کنار پنل VA و استفاده از فناوری‌های QLED و HDR چشم‌های شما را به خود خیره خواهد کرد. زیبایی تصویر تلویزیون 55 اینچ پانورامیک با طراحی Slim Frame به اوج می‌رسد و آن را به گزینه‌ای بی‌مانند در پذیرایی خانه شما تبدیل می‌کند. صدای دالبی دیجیتال پلاس این تلویزیون که از اسپیکر باکس‌ها قدرت می‌گیرد، کامل‌کننده تماشا است که شما را در دنیای تصاویر غرق می‌کند. سیستم‌عامل اندروید 9 قابل ارتقا، کیبورد ایرموس فارسی، درگاه‌های اتصال متنوع و بهره‌گیری از سرویس HBB TV فعال از ویژگی‌های دیگر این تلویزیون است که از آنها نمی‌توان غافل شد.

وضوح تصویر 4K؛ چیزی که نمی‌توان از آن چشم برداشت

تلویزیون‌ها از نظر ابعاد و وضوح در سال‌های گذشته تغییرات بسیاری یافته‌اند و در دنیای امروز که تلویزیون‌ها روزبه‌روز در حال بزرگ‌تر شدن هستند، چشم‌ها نیز به دامنه‌های دیداری وسیع‌تر عادت کرده است. نمایشگر 55 اینچی تلویزیون پانورامیک مدل PA-55SB365 ، نه‌تنها ابعادی قابل‌توجه دارد، بلکه با استفاده از فناوری 4K، تصاویری چشمگیر را به نمایش می‌گذارد. فناوری 4K که با نام‌های دیگری مانند Ultra HD، UHD و 2160P هم شناخته می‌شود، وضوحی باکیفیت 2160*3840 پیکسل را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ این یعنی چهار برابر تعداد تلویزیون‌های فول‌اچ‌دی. رزولوشن تلویزیون 4K پانورامیک تجربه‌ای شگفت‌انگیز  وضوح و شفافیت را برای شما رقم خواهد زد؛ تجربه‌ای که از آن چشم برنمی‌دارید.

کیفیتی فوق‌العاده با فناوری QLED

QLED یکی از فناوری‌های روز دنیا برای افزایش کیفیت صفحه‌نمایش تلویزیون است که با  بهره‌گیری از فناوری نقاط کوانتومی، روشنایی تصویر بالایی را ایجاد می‌کنند. روشنایی تصویر ایجاد شده با این فناوری، در نهایت منجر به ایجاد تصویری باکیفیت خواهد شد که لذت تماشایی بی‌نقص را برای شما به ارمغان می‌آورد. تلویزیون‌ 55 اینچی QLED پانورامیک، با روشنایی بالای صفحه‌نمایش خود، سطح HDR را نیز بهبود داده و تصاویری واضح و غنی ارائه می‌دهد. فناوری QLED در مقایسه با سایر فناوری‌های صفحه‌نمایش، کیفیت تصویری کاملاً متفاوت و بی‌نقص را ایجاد کرده و تجربه تماشای واقعی‌تری را ارائه می‌کند.

پنل VA با درجه کیفی A+ در کنار تکنولوژی HDR

«نسبت کنتراست مناسب» و «عمق تصویر» دو فاکتور مهم در کیفیت تصویر هستند که هنگام خرید تلویزیون نمی‌توان از آنها غافل شد. پنل VA در مقایسه با سایر پنل‌های صفحه‌نمایش، دارای بهترین کنتراست و عمق تصویر است و تلویزیون 55 اینچ پانورامیک با بهره‌گیری از این پنل، تضمین‌کننده تصاویری عمیق و باکیفیت در خانه شماست. پنل‌های VA از RGB استاندارد فراتر می‌روند و دارای زاویه دید 178/178 هستند. نسبت کنتراست چشمگیر پنل‌های VA، آنها را به گزینه‌ای عالی برای نمایش محتوای HDR تبدیل می‌کنند. تلویزیون پانورامیک مدل PA-55SB365 ، با بهره‌گیری از این فناوری‌ها در کنار صفحه‌نمایش QLED ، حجم رنگ 100 درصدی را به تصویر کشیده و با دامنه دینامیکی بالا (HDR) جزئیاتِ قابل نمایش همه نواحیِ یک تصویر را نشان می‌دهد.  

غرق در صدای دالبی دیجیتال پلاس، با اسپیکر باکس قدرتمند

Dolby Digital Plus یا DD+ یک فناوری جدید کدگذاری صدا برای صداهای فراگیر است که بر اساس فناوری Dolby Digital طراحی شده است. این فناوری صدایی بدون نویز و واضح را ایجاد می‌کند که در کنار اسپیکر باکس، با کیفیتی دلنشین‌تر به گوش شما می‌رسد. تلویزیون‌های امروز باتوجه‌به ساختاری که دارند، به‌سختی می‌توانند صدا را باکیفیت یک سیستم حرفه‌ای ارائه دهند. اسپیکر باکس قسمتی در ساختار تلویزیون است که شرایط مناسب پخش صدای باکیفیت را فراهم کرده و مانند باندی جدا روی سیستم عمل می‌کند. تلویزیون پانورامیک، مدل Pa-55SB365 با استفاده از فناوری دالبی دیجیتال پلاس و اسپیکر باکس در ساختار خود، صدایی مطلوب و شنیدنی را به گوش شما می‌رساند.

به معنای واقعی کلمه هوشمندی را تجربه کنید

سیستم‌عامل اندروید که امروز روی بسیاری از دستگاه‌های هوشمند وجود دارد، تجربه کاربری ساده و هوشمندی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. تلویزیون 55 اینچی پانورامیک در تلویزیون QLED خود از این فناوری بهره برده است تا یک تجربه ایده‌آل را برای تماشاگران خود فراهم کند. پشتیبانی از کروم کست به‌صورت از پیش تعبیه‌شده، اجرای بازی‌های مختلف اندرویدی، سرچ ساده و در دسترس و جستجوی صوتی با استفاده از ریموت تنها بخشی از امکاناتی است که  سیستم‌عامل اندروید 9 قابل ارتقای تلویزیون پانورامیک در اختیار شما قرار خواهد داد. کیبورد ایرموس یکی از جذاب‌ترین امکاناتی است که یک تلویزیون می‌تواند در اختیار شما قرار دهد. تایپ‌کردن با کنترل‌های عادی در تلویزیون هوشمند، کاری سخت، زمان‌بر و طاقت‌فرسا است! اما یک کیبورد کوچک این داستان را تغییر می‌دهد. کیبورد Air Mouse تلویزیون 55 اینچ پانورامیک، این کار سخت را به کاری ساده، سریع و لذت‌بخش تبدیل می‌کند و حتی موس و نشانگر را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید این دستگاه کوچک را در هوا بچرخانید و هر چه دلتان می‌خواهد را در تلویزیون پیدا کنید. قابلیت اتصال تلفن همراه (Eshare) به تلویزیون، همان چیزی است که نسل‌های قبل همیشه آرزویش را داشتند. تلویزیون پانورامیک مدل PA-55SB365 این کار را فقط با چند ضربه کوچک ممکن می‌کند و پس از آن، یک گوشی به وسعت تلویزیون خواهید داشت. علاوه بر این، 3 درگاه  HDMI و 2 درگاه  USB هم در این مدل تعبیه شده است تا بتوانید به‌راحتی، هر دستگاهی را به این تلویزیون متصل کنید.

با HBBTV از اخبار جا نمی‌مانید

فناوری Hybrid broadcast broadband یا همان HBB TV یک تله‌تکست پیشرفته است که با استفاده از آن می‌توانید آخرین اخبار روز، نرخ ارز و قیمت‌ محصولات، لیست سریال‌های در حال پخش و پخش شده، وضعیت آب‌وهوا و اوقات شرعی و بسیاری دیگر از اطلاعات را به شکل لحظه‌ای دریافت کنید. ازآنجاکه برای استفاده از این سرویس به اینترنت نیاز دارید، تلویزیون هوشمند 55 اینچی پانورامیک، به‌راحتی تمام این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT745 سایز 43 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون هوشمند «ایکس‌ویژن» مدل « 43XT745 » محصولی بادوام و خوش‌ساخت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون Full HD است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد. زاویه‌ دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. سیستم‌صوتی تلویزیون 43XT745 دوکاناله است و به‌واسطه‌ی سیستم صوتی بسیار قدرتمند Pure sound می‌تواند کیفیت صدای مطلوبی را تولید نماید. شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید از بین درگاه HDMI و کامپوزیت یکی را انتخاب کنید. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD به صفحه‌نمایش منتقل کند. از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید. فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی این مدل بسیار متنوع است و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی، فایل‌های دلخواه خود را به‌وسیله‌ی درگاه ارتباطی موردنظر پخش ‌کنید. این تلویزیون به‌همراه یک عدد ریموت ‌کنترل ارائه می‌شود که کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

معرفی

تلویزیون‌ ایکس ویژن مدل 43XT745 یکی از تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن است که از قابلیت ها و ویژگیهای به روز برخوردار است. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید است و این ویژگی به کاربران کمک می‌کند به دنیای نامحدودی از سرگرمی و اطلاعات دسترسی داشته باشند .این تلویزیون دارای پنل LED IPS است و وضوح تصویر آن FULL HD (1920x1080)  است که کیفیت تصویری بالاتر از انتظار ارائه می‌دهد. همچنین با وجود  دو بلند گوی 10 واتی و برخورداری از سیستم صوتی قدرتمند PureSound  ، این تلویزیون صدایی رسا و واضح را به ارمغان می‌آورد.این تلویزیون مجهز به درگاههای USB و HDMI بوده و به راحتی امکان اتصال هر دستگاهی از جمله هارد اکسترنال، فلش و انواع کنسول‌های بازی را فراهم می‌آورد. تیونر دیجیتال داخلی در این تلویزیون شما را از خرید دستگاه گیرنده دیجیتال بی‌نیاز می‌کند.

کیفیت تصویر

وضوح تصویر در تلویزیون 43XT745،  FULL HD (1920x1080) است و در حال حاضر رایج ترین کیفیت برای محتواهای ویدئویی است که بدون افت کیفیت در این تلویزیون‌ها قابل مشاهده است. همچنین این تلویزیون از پنل LED IPS برخوردار است و به این واسطه ، تصویری با کیفیت فراتر از انتظار را به نمایش می‌گذارد.  تکنولوژی IPS یک روش جدید در ساخت صفحه نمایش است که دارای مزیت هایی در مقایسه با سایر صفحه نمایش ها است. استفاده از این تکنولوژی در پنل باعث افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید و همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر می‌شود. مهمترین ویژگی پنل‌های IPS افزایش زاویه دید است و این بدان معناست که در هر زاویه ای که به صفحه نمایش نگاه کنید تصاویر را واضح و با کیفیت می بینید. از دیگر ویژگی های این پنل ها کاهش حساسیت نسبت به ضربه می باشد و این مزیت مقاومت صفحه نمایش را در مقابل ضربه بالا می‌برد.

سیستم صوتی

    این تلویزیون مجهز به دو بلندگوی 10 واتی و سیستم صوتی قدرتمند Pure Sound  است. این قابلیت در کنار طراحی اسپیکرها در جلوی تلویزیون، کمک می‌کند صدایی رسا و واضح  به مخاطب منتقل شود.

سیستم عامل اندروید

    این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید و اپلیکشن های کاربردی است. که به کاربران این امکان را می‌دهد به صورت آنلاین به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازند، وبگردی کنند و بازیهای گوناگونی را نصب و اجرا کنند. در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن اپلیکیشن‌های پر کاربردی به صورت پیش فرض نصب شده است.

طراحی

تلویزیون مدل 43XT745  ایکس ویژن به دلیل ابعاد مناسب از تلویزیون های محبوب و پرطرفدار این برند است. از آنجائیکه امروزه اکثر خانه‌ها دارای اتاق های کم و متراژ پایین هستند، تلویزیون های 43 اینچی برای خانه های امروزی بسیار مناسب هستند.هنگام خرید تلویزیون این نکته بسیار حائز اهمیت است که ابعاد تلویزیون متناسب با فضای خانه باشد. قرارگیری تلویزیون بزرگ در فضای کوچک هم فضای خانه را دلگیر و کوچکتر نشان می‌دهد و هم باعث سر درد می‌شود.طراحی تلویزیون مدل 43XT745  بسیار ظریف و زیبا است. بدنه فلزی و قاب بسیار باریک این تلویزیون را بسیار شیک و مدرن نشان می‌دهد که زیبایی محیط اطراف خود را نیز دو چندان می‌کند. طراحی بلندگو در جلوی تلویزیون علاوه بر زیبایی باعث انتقال بهتر صدا شده و در نتیجه صدایی واضح تر و رساتر به گوش مخاطبان می‌رسد.این تلویزیون دارای دو درگاه USB2.0 و 2 درگاه HDMI است که امکان اتصال هر دستگاهی مانند هارد و فلش و کنسول های بازی را به راحتی فراهم می‌کند.

اتصال بی سیم

  قابلیت WIFI Screen Mirror در این تلویزیون به مخاطبان کمک می کند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی برای تماشای عکس های گرفته شده با موبایل در کنار خانواده بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

جمع‌بندی

این روزها که اغلب مردم به دنبال تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین هستند و خرید های آنلاین هم طرفداران زیادی دارد، وجود یک تلویزیون هوشمند از ملزومات یک خانه مدرن به حساب می‌آید. تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XT745 علاوه بر امکانات هوشمند، به دلیل ابعاد مناسب و طراحی مدرن، مناسب فضای خانه های امروزی است. با طراحی بدنه ظریف و فلزی بر زیبایی محیط اطراف نیز می افزاید. وضوح تصویر در این تلویزیون FULL HD (1920x1080) بوده و با برخورداری از پنل LED IPS کیفیت فوق‌العاده ای را به نمایش می‌گذارد. اتصال انواع کنسول بازی ، هارد اکسترنال و ... از طریق درگاههای USB و HDMI این تلویزیون را مورد توجه دوست داران بازی های ویدئویی قرار داده است .

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6510 سایز 43 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6510 سایز 43 اینچ از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. این مدل با ابعاد 43 اینچی، برای فضاهای کوچک و متوسط مناسب است. کیفیت تصویر این مدل FULL ‌HD‌ و باکیفیت است. وجود یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی با تیونر‌ DVB-T2، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. برای توضیح در رابطه با پورت‌های ورودی و خروجی این تلویزیون، باید گفت که روی بدنه‌ی آن، یک درگاه‌ USB 2.0‌ تعبیه شده است که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری و هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌‌ها استفاده کنید. دو درگاه‌ HDMI‌ این تلویزیون، امکان اتصالش را به سایر پخش‌کننده‌های صوتی‌و‌تصویری ممکن کرده است. فرمت‌های صوتی‌و‌تصویری بسیار متنوعی در این تلویزیون پشتیبانی شده و باعث می‌شود کاربران بتوانند از اکثر فایل‌های خود به‌راحتی استفاده کنند. درنتیجه، 43S6510 عملکردی مانند یک مدیاپلیر به کاربرانش ارائه می‌کند. پایه‌ی این تلویزیون از نوع رومیزی و از جنس بادوامی ساخته شده است. همچنین این مدل مصرف برق به‌صرفه‌ای دارد و تا حدودی شما را در صرفه‌جویی مصرف برق یاری می‌کند. از طرف دیگر امکاناتی نظیر PVR، EPG و ماشین زمان استفاده از این تلویزیون را ساده‌تر کرده و امکانات کاربردی در اختیار کاربر قرار داده‌اند. در پایان باید گفت این تلویزیون هوشمند با پردازنده 4 هسته‌ای خود عملکرد مطلوبی دارد. همچنین این محصول شامل کد 50 درصد تخفیف ویژه خرید اشتراک 3 ماهه فیلیمو است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-50K4310U سایز 50 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند دوو برند لوازم خانگی دوو برای اولین بار در سال 1963 در سئول کره‌ی جنوبی تأسیس شد. این برند یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای لوازم خانگی است که در میان مصرف‌کنندگان طرفداران زیادی دارد. تلویزیون‌ها هم مانند دیگر تولیدات کارخانه‌ها با پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند و در مدل‌های متنوع با قابلیت‌های متفاوت تولید می‌شوند. در این میان برند دوو یکی از تولیدکنندگان این کالای پرمصرف است که محصولاتش با استقبال بالایی مواجه شده‌اند. تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-50K4310U سایز 50 اینچ، از گیرنده‌ی دیجیتالی و تیونر DVBT2 بهره می‌برد. کیفیت تصویر آن 4k-Ultra HD است و قابلیت Mega Contrast دارد. این تلویزیون با سه درگاه HDMI و دو درگاه USB امکان اتصال ابزارهای دیجیتال نظیر فلش و هارد از طریق پورت USB و یا اتصال Play Station و لپ تاپ را از طریق پورت HDMI برای کاربر فراهم می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی بست مدل 40BN2070J سایز 40 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی بست مدل BN2070J سایز 40 اینچ یکی از محصولات برند بست است که به بازار عرضه شده و برای کاربرانی که استفاده‌ی حرفه‌ای از تلویزیون ندارند، گزینه‌ی خوبی به حساب می‌آید. این مدل با ابعاد 40 اینچی، برای سالن‌هایی با مساحت کم یا متوسط مناسب است. بلندگوهای این مدل در مجموع دارای 16 وات قدرت خروجی هستند که این میزان صدا در مقایسه با سایز این مدل، مناسب است. یعنی هر کدام از بلندگوها 8 وات توان خروجی صدا دارند .پخش صدا با فرمت‌‌ Dolby Digital و Surround در این تلویزیون پشتیبانی می‌شود. برای توضیح در رابطه با درگاه‌های ارتباطی این محصول، باید گفت که این تلویزیون به پورت‌ USB‌ مجهز است که با آن می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. علاوه ‌بر آن پورت‌‌ HDMI‌ برای اتصال به سایر دستگاه‌های صوتی‌و‌تصویری در‌نظر گرفته شده‌ است. از طریق پورت ‌HDMI، می‌توان تصاویر با کیفیت‌تری از دستگاه پخش به تلویزیون منتقل کرد. این تلوزیون، به جدیدترین نسل گیرنده‌ی دیجیتال داخلی DVBT2 مجهز است که می‌تواند تمامی شبکه‌های دیجیتالی HD و SD را دریافت و پخش کند. این امر باعث می‌شود تا به تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه نیازی نباشد. قابلیت ماشین زمان (Time Shift) ، ضبط برنامه های تلویزیونی PVR و داشتن راهنمای الکترونیکی برنامه‌های تلویزیونی EPG از دیگر امکانات این دستگاه هستند. کیفیت Full HD این تلویزیون برای مصرف روزمره مناسب است و تصویر با کیفیت و مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نگاه کلی

معرفی

تلویزیون جزو پرمخاطب‌ترین رسانه‌ها است و در بین ابزارها تأثیرگذارترین نوع است. بطوری که در همه‌ی خانه‌ها دیده می‌شود وزندگی کردن بدون آن برای عده‌ای از افراد محال است.  حال باوجود اهمیت آن به‌عنوان یکی از اساس‌های مهم خانه کمپانی‌های گوناگونی اقدام به تولید این محصول با برندها و مزایایی گوناگونی کرده‌اند که هنگام خرید تلویزیون ممکن است باوجود تنوع‌های زیادی که در بازار است سبب سردرگمی شوید. این روزها با توجه به افزایش قیمت در بازار لوازم‌خانگی به‌خصوص لوازم‌خانگی برقی و صوتی و تصویری روبرو هستیم که در کنار رقابت این محصولات، قیمت‌های سرسام‌آوری به چشم می‌خورد. بهترین راه برای حل این مشکل استفاده از محصولات باکیفیت ایرانی است که نه‌تنها به حمایت از تولیدات داخلی کمک می‌کند؛ بلکه هزینه‌های کمتری را نیز برای خانواده‌های ایرانی به همراه دارد. یکی از برندهای ایرانی که اخیراً درزمینهٔ محصولات صوتی و تصویری طرفداران زیادی پیداکرده است برند بست است که باقیمت‌های منصفانه خود توانسته کیفیت بسیار مطلوبی را در اختیار مشتریان قرار دهد. شرکت بست نسل جدیدی از تلویزیون 40 اینچ را وارد بازار کرده است که در این سری جدید برترین تکنولوژی‌های روز دنیا به چشم می‌خورد و اگر می‌خواهید یک تلویزیون  با سایز متوسط و قیمت مناسب و درعین‌حال کاربری ساده و راحت داشته باشید، تلویزیون ال ای دی بست مدل «40BN2070J » برای شما بهترین گزینه است.

هر آنچه شما می‌خواهید

در ساخت تلویزیون ال ای دی بست مدل «40BN2070J » از پنل «VA»  استفاده‌شده است که از جدیدترین پنل‌هایی است که امروزه در دنیا در صفحه‌نمایش تلویزیون‌ها به کار می‌رود. این فناوری این امکان را به کاربران می‌دهد تا دید بهتر و بازتری از تصاویر داشته باشند و نور تصاویر بر روی یک قسمت متمرکز نشده و به‌صورت پراکنده منتشر می‌شود در تلویزیون بست مدل «40BN2070J » رزولوشن 1080 × 1920و  نسبت تصویر 16:9 و همچنین صفحه تخت، صرفه‌جویی هوشمند مصرف برق یا همان حالت Save Energy وجود دارد که از هدر رفت بالای انرژی جلوگیری می‌کند و در هزینه‌های خانوار نیز صرفه‌جویی می‌کند. ال ای دی بست مدل «40BN2070J » پورت‌های «HDMI» و«USB HD » به ترتیب با دو ورودی و یک ورودی وجود دارد و شما به‌راحتی می‌توانید فلش مموری یا هر نوع حافظه‌ای مانند هارد اکسترنال را به پورت‌های تلویزیون متصل کنید و در هنگامی‌که نمی‌توانید برنامه‌ها را در زمان مشخص آن‌ها تماشا کنید، آن‌ها را بر روی حافظه خارجی ضبط کنید. این تلویزیون سیستم صوتی 2 کاناله و 2 بلندگو دارد که بر این اساس هم توان خروجی کلی صدا 20 وات بوده و توان هر بلندگو 10 وات است. برای صدای خروجی تلویزیون از فناوری   « Dolby Digital»  و  «Dolby» استفاده‌شده است و مجهز به راهنمای الکترونیکی برنامه‌های تلویزیونی است.شاید بارها برای شما اتفاق افتاده که به دلیل اینکه سرکار هستید یا به دلیل مشغله های زیادی که دارید نمی‌توانید در ساعت تعین شده فیلم یا برنامه‌ی موردعلاقه‌ی خود را تماشا کنید که پارها از این‌که نمی‌توانید آن را ببینید احساس نگرانی دارید. اما باوجود تلویزیون ال ای دی بست دیگر نگران این مشکل نباشید چون به کمک سیستم ماشین زمان قادر است که برنامه‌ی موردنظر شمارا ضبط کند و هر ساعتی از روز که وقت داشتید می‌توانید آن را مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سرخ کن به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

جمع بندی

تلویزیون ال ای دی بست مدل «40BN2070J » یک انتخاب عالی برای اشخاصی است که به دنبال یک تلویزیون زیبا و ظریف هستند. برند بست این بار با تولید محصولی بی‌نظیر سبب شده که طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. تلویزیون ال ای دی بست مدل «40BN2070J » برای آن دسته از افرادی که به‌صورت حرفه‌ای از تلویزیون استفاده نمی‌کنند بسیار گزینه‌ی مناسبی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55K5700U سایز 55 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55K5700U سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون‌های بسیار خوب دوو است که از کیفیت مناسبی برخورداراست. این تلویزیون از تکنولوژی LED برخوردار بوده و با نمایش تصویری با کیفیت 4K، نیاز مخاطبان را برطرف می‌کند. در این مدل، دو پورت USB تعبیه شده است و برای شما این امکان را فراهم می‌کند که فایل‌های خود را با آن به اشتراک بگذارید و از گزینه‌های بیشتری برخوردار باشید. همچنین ورودی‌های HDMI این تلویزیون باعث می‌شود تا بتوانید سایر لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون خود متصل کرده و تصاویر را با کیفیت بالاتری انتقال دهید. پشتیبانی این تلویزیون از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌های خود استفاده کنند. این تلویزیون به همراه یک ریموت کنترل طراحی شده‌است که کارایی بسیار ساده‌ای دارد. یکی از امکانات بسیار پر کاربرد این مدل، گیرنده‌ دیجیتال داخلی آن است. این دستگاه باعث می‌شود که بتوانید شبکه‌های دیجیتالی را روی تلویزیون خود دریافت کنید. همچنین این تلویزیون از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از فایل‌های خود به‌راحتی استفاده کنند. این تلوزیون دارای تکنولوژی محافظ چشم است که باعث می‌شود آسیبی به چشمان شما وارد نشود. به منظور سهولت در استفاده از این تلویزیون، یک عدد ریموت کنترل ارائه می‌شود.

حداقل فاصله از تلویزیون 4k

حداقل فاصله توصیه شده برای مشاهده تلویزیون 4K می‌تواند به 1.4 برابر اندازه صفحه عمودی تلویزیون برسد. با مشاهده این فاصله، پیکسل های جداگانه را نمی‌توان با چشم تشخیص داد. کاربر با قرار گرفتن در این فاصله می‌تواند از بهترین کیفیت تلویزیون لذت ببرد بدون اینکه بتواند پیکسلهای تلویزیون را مشاهده کند. برای مثال فاصله عمودی صفحه نمایش یک تلویزیون 65 اینچی برابر با “32 است که این عدد را در 1.5 ضرب می‌کنیم به عدد 49 اینچ می‌رسیم که اگر آنرا به متر تبدیل کنیم عدد 1.2 متر می‌شود که نمایانگر حداقل فاصله از یک تلویزیون 65 اینچی با رزولوشن 4k است، که طبق نمودار زیر می‌توانیم حداکثر فاصله از تلویزیون را نیز بدانیم (برای یک تلویزیون 65 اینچ 4k بین بازه 1.2 – 2.5 متر ) یک بازه مناسب برای تماشای تلویزیون است.

حداقل فاصله از تلویزیون FULL HD

برای مثال طبق آمار این نمودار، حداقل و حداکثر فاصله شخص از تلویزیون Full HD با سایز 60 اینچ به ترتیب 2.3 و 3.6 متر است. البته این ارقام بدین معنی نیست که اگر در فاصله 2 متری این تلویزیون قرار بگیرید، قادر به دیدن پیکسلهای آن خواهید بود. توجیه این ارقام به این صورت است که اگر شما در فاصله 2 متری این تلویزیون قرار بگیرید، ذهن شما قادر به تمرکز کامل بر روی ابعاد تلویزیون نخواهد داشت و در نتیجه تصویر در نظرتان واقعی جلوه نمی‌کند. ناگفته نماند بهترین فاصله ممکن با فرض اینکه به صورت مستقیم (بدون زاویه) به تلویزیون نگاه کنیم، همان حداقل فاصله نسبت ابعاد تلویزیون است. پر واضح است اگر از زوایای مختلف به تلویزیون نگاه کنید، این فاصله باید کمتر شود. بدین معنی که اگر با زاویه 45 درجه نسبت به حالت مستقیم به تلویزیون Full HD با سایز 60 اینچ نگاه کنیم، بهترین فاصله ممکن از 2.3 متر کمتر خواهد بود (مثلا 2 متر). در زیر جدولی از میزان فاصله شخص تا تلویزیون‌های HD  و Full HD ارائه شده است. گفتنی است این جدول برای تلویزیونهای UHD یا 4K نیز با توجه به نمودار بالا قابل اقتباس خواهد بود.

صفحه نمایش و پورت‌ها

صفحه نمایش تخت و بدون قاب آن با پنل IPS با کیفیت +A و زاویه 178 درجه همراه شده که امکان مشاهده با کیفیت تصاویر و فیلم‌ها را فراهم کرده است. همین نکتۀ مثبت موجب لذت بردن ساعاتی در جمع خانواده می‌شود. این مدل تلویزیون همچون بسیار از هم‌نسلان خود نسبت تصویر 16:9 را دارد. این در حالی است که قابلیت انطباق تصویر 400 هرتز داشته و رزولوشن آن 2160x3840 بوده و در ارتقا کیفیت تصویر نقش مهمی بازی می‌کند. علاوه بر موارد فوق می‌توانیم به عمق بیتی 10 بیتی، رزولوشن8.3 میلیون پیکسل و کیفیت Ultra HD یا همان 4K اشاره کنیم. این ویژگی‌ها فرصت مشاهده کردن تصاویر با کیفیت و وضوح بالا را برای شما فراهم می‌کنند. تلویزیون هوشمند دوو که در حال بررسی آن هستیم دو پورت USB و سه پورت HDMI دارد. بنابراین می‌توانید فلش مموری خود را به یکی از دو پورت USB و دستگاه‌هایی مانند PS4 و PS5 خود را به پورت HDMI وصل کرده و از تصاویر و صدای با کیفیت آن لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XKU575 سایز 55 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XKU575 سایز 55 اینچ از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. این مدل با ابعاد 55 اینچی با یک طراحی زیبا روانه بازار شده است. شرکت ایکس ویژن این مدل را به یک صفحه نمایش با کیفیت ULTRA HD مجهز کرده که می‌تواند تصاویر باکیفیتی ارائه دهد. از دیگر ویژگی بارز صفحه نمایش این محصول می‌توان به قابلیت HDR آن اشاره کرد که این قابلیت محدوده کنتراست و دقت رنگ‌ها را توسعه می‌دهد. وجود یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی با تیونر‌ DVB-T2، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. برای توضیح در رابطه با پورت‌های ورودی و خروجی این تلویزیون، باید گفت که روی بدنه‌ی آن، دو درگاه‌ USB 2.0‌ تعبیه شده است که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری و هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌‌ها استفاده کنید. دو درگاه‌ HDMI‌ این تلویزیون، امکان اتصالش را به سایر پخش‌کننده‌های صوتی‌و‌تصویری ممکن کرده است. فرمت‌های صوتی‌و‌تصویری بسیار متنوعی در این تلویزیون پشتیبانی شده و باعث می‌شود کاربران بتوانند از اکثر فایل‌های خود به‌راحتی استفاده کنند. درنتیجه، 55XKU575 عملکردی مانند یک مدیاپلیر به کاربرانش ارائه می‌کند. پایه‌ی این تلویزیون از نوع رومیزی و از جنس بادوامی ساخته شده است. همچنین این مدل مصرف برق به‌صرفه‌ای دارد و تا حدودی شما را در صرفه‌جویی مصرف برق یاری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-50K4410U سایز 50 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند دوو برند لوازم خانگی دوو برای اولین بار در سال 1963 در سئول کره‌ی جنوبی تأسیس شد. این برند یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای لوازم خانگی است که در میان مصرف‌کنندگان طرفداران زیادی دارد. تلویزیون‌ها هم مانند دیگر تولیدات کارخانه‌ها با پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند و در مدل‌های متنوع با قابلیت‌های متفاوت تولید می‌شوند. در این میان برند دوو یکی از تولیدکنندگان این کالای پرمصرف است که محصولاتش با استقبال بالایی مواجه شده‌اند. تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-50K4310U سایز 50 اینچ، از گیرنده‌ی دیجیتالی و تیونر DVBT2 بهره می‌برد. کیفیت تصویر آن 4k-Ultra HD است و قابلیت Mega Contrast دارد. این تلویزیون با سه درگاه HDMI و دو درگاه USB امکان اتصال ابزارهای دیجیتال نظیر فلش و هارد از طریق پورت USB و یا اتصال Play Station و لپ تاپ را از طریق پورت HDMI برای کاربر فراهم می‌کند.

تلویزیون مشترک از ایران و کره

اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که از تلویزیون منزل خود استفاده زیادی دارید؛ کیفیت تصویر باید برایتان در درجه اولویت بسیار بالایی قرار داشته باشد. کیفیت تصویر بسیار خوب در تلویزیون باعث می‌شود که چشمان شما  در طولانی مدت اذیت نشود. علاوه بر این، کیفیت بسیار خوب تلویزیون امکان بهتری از تماشای آن را می‌دهد تا با لذت بیشتری به تماشای برنامه‌های تلویزیونی یا انجام بازی بپردازید. تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-50K4410U سایز 50 اینچ از همان دسته تلویزیون‌های بسیار خوب موجود در بازار است که تصویری با وضوح بالا در اختیار شما قرار می‌دهد.

تلویزیون دوو مدل DLE-50K4410U یک انتخاب بسیار هوشمندانه و مناسب برای افرادی است که تنها و تنها به کیفیت تصویر اهمیت می‌دهند. این مدل در صفحه‌نمایش و کیفیت صدا حرف‌های بسیاری برای زدن دارد؛ اما باید گفت این تلویزیون هوشمند نیست و شما به اینترنت و بلوتوث نمی‌توانید متصل شوید.

کیفیت تصویری فوق‌العاده

همان‌طور که اشاره شد، این تلویزیون به علت کیفیت تصویر بسیار بالایی که دارد، برای خرید توصیه می‌شود. تلویزیون دوو مدل DLE-50K4410U دارای صفحه نمایش LED با کیفیت تصویر Ultra HD-4K است. کنتراست تصاویر در تلویزیون‌های ال ای دی بهتر است و تا حدود زیادی تابش نور به صفحه که سبب تیرگی می‌شود را خنثی می‌کند. همچنین درجه دقت رنگ در صفحه‌نمایش‌های ال ای دی بالاتر است که همین موضوع باعث می‌شود تا تصاویری که رنگ‌بندی‌های زیادی را دارد به‌صورت دقیق و شفاف نشان دهد. از دیگر مزایای این نوع تکنولوژی می‌توان به ایجاد اندازه بزرگ‌تر برای مانیتور، طول عمر بیشتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. صفحه‌نمایش این دستگاه تخت است که معمولاً این‌گونه صفحات نمایش به سبک شدن و نازک شدن دستگاه کمک می‌کند. صفحات تخت رزولوشن بالاتری دارند و تصاویر را بهتر نشان می‌دهند که این موضوع راحتی بیشتر کاربران را فراهم می‌کند. صفحه‌نمایش‌های 4K قابلیت تقریباً جدید است که این روزها در تلویزیون‌های بسیار بزرگ دیده می‌شود. رزولوشن و کیفیت تصویر آن به طرز باورنکردنی عالی است و تمام اجسام داخل آن به صورت کاملاً واقعی نمایش داده می‌شود. تلویزیون‌های 4K دارای تراکم پیکسلی 4096 در 2160 و وضوح تصویر چهار برابر بهتر از Full HD است. این قابلیت تماشای بهتر و واقعی‌تر تصاویر را ممکن‌تر می‌کند به ویژه زمانی که در حال تماشای مسابقات فوتبال هستید یا قصد دارید پلی استیشن بازی کنید.

سینمای خانگی در منزل شما

سایز تلویزیون المان بسیار مهمی است که بسیاری تنها بزرگ بودن آن را ملاک قرار می‌دهند، اما در حقیقت شما باید سایز تلویزیون را با توجه متراژ خانه خود انتخاب کنید. انتخاب نادرست سایز تلویزیون سبب آسیب رساندن به چشم در بلند مدت می‌شود. تلویزیون دوو مدل DLE-50K4410U دارای سایز 50 اینچ است که حکم سینما خانگی را دارد. توصیه می‌شود که اگر متراژ خانه شما بالای 120 تا 150 مترمکعب است این سایز را خریداری کنید.

صدایی فراگیر

در کنار کیفیت تصویر، صدا مکمل بی‌نظیری برای فوق‌العاده کردن یک تلویزیون است. تلویزیون دوو مدل DLE-50K4410U دالبی است. در قابلیت دالبی  پخش  صدا فراگیرتر، با کیفیت‌تر و شفاف‌تر خواهد بود. در این حالت شما دیگر نیازی به خرید دستگاه‌های پخش صدا نخواهید داشت.

پورت به اندازه کافی

وجود پورت در یک تلویزیون بسیار مهم و ضروری است. در حقیقت همین پورت‌ها هستند که امکان کاربری متفاوت‌تر از تلویزیون را برای شما مهیا می‌کند. به طور مثال شما با استفاده از پورت HDMI می‌توانید، دستگاه‌های بازی را به تلویزیون متصل کنید. مدل DLE-50K4410U دارای دو پورت HDMI، دو پورت USB و خروجی هدفون است.

سفر در زمان

اگر شما هم آرزوی سفر در زمان را دارید، این مدل از تلویزیون‌های بست این آرزوی دیرینه شما را محقق می‌کند. این دستگاه مجهز به قابلیت ماشین زمان است. ماشین زمان یک قابلیت خارق‌العاده در تلویزیون‌ها است که امکانات فراوانی را به شما می‌دهد. با استفاده از ماشین زمان شما می‌توانید به دستگاه این اطلاعات را وارد کنید که برنامه موردعلاقه شما را ضبط کند تا در زمان دلخواه آن را تماشا کنید. حتی شما می‌توانید با آن آگهی‌های خسته‌کننده برنامه‌ها را رد کنید و مجدد به تماشای برنامه موردعلاقه خود بنشینید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630U سایز 55 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون مدل SSD-55SA630U محصولی از برند «اسنوا» (Snowa) است که با سایز 55 اینچ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون هوشمند است و به‌صورت پیش‌فرض از اندروید نسخه 9 بهره می‌برد. تلویزیون SSD-43SA560 از یک نمایشگر با پنل IPS و با کیفیت تصویر 4K بهره می‌برد. این تلویزیون دارای دو درگاه USB است که می‎توان از طریق آن فایل‎های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد یا برنامه‎های تلویزیونی را روی آن‎ها ذخیره کرد. برای این تلویزیون سه درگاه HDMI هم در نظر گرفته شده که بسیار کاربردی است. سیستم صوتی تلویزیون دو کاناله است و توان خروجی کلی آن برابر با 30 وات است. گیرنده دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید. از دیگر امکانات این تلویزیون می‌توان به برخورداری از شبکه بی‌سیم wifi، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی (PVR)، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG)، اتصال به گوشی همراه (MHL) و ارتباط بدون سیم DLNA اشاره کرد. گفتنی است برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت‌ کنترل ارائه می‌شود.جشنواره تابستانه مصرف کنندگان شرکت ارکان فروش نگین نوین یاسیان (برند اسنوا) در گروه صنعتی انتخاب از تاریخ 05/05/1401 شروع شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است این جشنواره به مصرف کنندگانی تعلق می گیرد که محصولات برند اسنوا را از تاریخ 5 مرداد ماه تا پایان زمان جشنواره خریداری و نصب نمایند. میزان هدیه مصرف کننده از طریق سیستم بصورت تصادفی بین مبلغ 6.000.000 تا 100.000.000 ریال و بصورت نقدی پرداخت می‌شود.

حداقل فاصله از تلویزیون 4k

حداقل فاصله توصیه شده برای مشاهده تلویزیون 4K می‌تواند به 1.4 برابر اندازه صفحه عمودی تلویزیون برسد. با مشاهده این فاصله، پیکسل های جداگانه را نمی‌توان با چشم تشخیص داد. کاربر با قرار گرفتن در این فاصله می‌تواند از بهترین کیفیت تلویزیون لذت ببرد بدون اینکه بتواند پیکسلهای تلویزیون را مشاهده کند. برای مثال فاصله عمودی صفحه نمایش یک تلویزیون 65 اینچی برابر با “32 است که این عدد را در 1.5 ضرب می‌کنیم به عدد 49 اینچ می‌رسیم که اگر آنرا به متر تبدیل کنیم عدد 1.2 متر می‌شود که نمایانگر حداقل فاصله از یک تلویزیون 65 اینچی با رزولوشن 4k است، که طبق نمودار مثلا برای یک تلویزیون 65 اینچ 4k بین بازه 1.2 – 2.5 متر  یک بازه مناسب برای تماشای تلویزیون است.

حداقل فاصله از تلویزیون FULL HD

برای مثال طبق آمار این نمودار، حداقل و حداکثر فاصله شخص از تلویزیون Full HD با سایز 60 اینچ به ترتیب 2.3 و 3.6 متر است. البته این ارقام بدین معنی نیست که اگر در فاصله 2 متری این تلویزیون قرار بگیرید، قادر به دیدن پیکسلهای آن خواهید بود. توجیه این ارقام به این صورت است که اگر شما در فاصله 2 متری این تلویزیون قرار بگیرید، ذهن شما قادر به تمرکز کامل بر روی ابعاد تلویزیون نخواهد داشت و در نتیجه تصویر در نظرتان واقعی جلوه نمی‌کند. ناگفته نماند بهترین فاصله ممکن با فرض اینکه به صورت مستقیم (بدون زاویه) به تلویزیون نگاه کنیم، همان حداقل فاصله نسبت ابعاد تلویزیون است. پر واضح است اگر از زوایای مختلف به تلویزیون نگاه کنید، این فاصله باید کمتر شود. بدین معنی که اگر با زاویه 45 درجه نسبت به حالت مستقیم به تلویزیون Full HD با سایز 60 اینچ نگاه کنیم، بهترین فاصله ممکن از 2.3 متر کمتر خواهد بود (مثلا 2 متر). 

بررسی کلی

تلویزیون ال ای دی 55 اینچ اسنوا از تلویزیون‌های هوشمند 4k از برند اسنوا است. کیفیت تصویر 4k امروزه در اکثر نمایشگر‌ها با رزولوشن 3840*2160 تولید می‌‌شود که تاثیر به سزایی در واضح بودن تصاویر دارد. قابلیت ارتقاء کیفیت تصاویر از مزیت تلویزیون به شمار می‌‌آید که با استفاده از این قابلیت می‌‌توان کیفیت تصاویر را تا حدودی بالا برد. همان طور که در تلویزیون‌ها کیفیت تصاویر از اهمی‌ت بالایی برخوردار هستند، کیفیت و رسایی صدا نیز به همان اندازه مهم می‌‌باشد در تلویزیون اسنوا از بلند گو‌های حرفه ای که صدا را قدرتمند و شفاف پخش می‌‌کنند استفاده شده که توان خروجی صدا در آن 30 وات است. ساختار پنل تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SA630U از نوع IPS طراحی شده که باعث افزایش کیفیت رنگ تصویر و زاویه دید گسترده تر با سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر می‌‌شود. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ SSD-55SA630U مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 9 است. سیستم عامل اندروید این امکان را برای کاربران فراهم می‌‌کند تا برنامه‌ها و یا اپلیکیشن‌های ممکن را بر روی تلویزیون نصب و اجرا کنند. فناوری HDR10 تعبیه شده در تلویزیون این امکان را فراهم می‌‌کند تا صحنه‌ها را با رنگ اصلی شان تماشا کنید. این تلویزیون به ماشین زمان یا همان Time shift مجهز است که امکان ذخیره سازی برنامه‌های مورد نظر بر روی حافظه داخلی تلویزیون ، فلش و یا‌هارد دیسک را برای شما فراهم می‌‌کند. از دیگر قابلیت‌های تلویزیون 55 اینچ اسنوا می‌‌توان به ضبط تصاویر در حافظه خارجی یا همان PVR و راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها یا EPG اشاره کرد که به عنوان راهنما به کار می‌‌رود. با استفاده از این برنامه می‌‌توان از زمان پخش برنامه‌های مختلف اطلاع پیدا کرد. برای تلویزیون 55 اینچ اسنوا تله تکست در نظر گرفته شده که به نوعی یک سرویس پخش سیگنال دیجیتال به حساب می‌‌آید. تلویزیون اسنوا قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما و تلتکست را دارد. ویژگی‌هایی از جمله اتصال به شبکه بیسیم و اینترنت، صدای DOLBY و ارتباط بدون سیم Screen Mirroring برای محصول در نظر گرفته شده است که کارایی و عملکرد آن را بالا می‌‌برد.           

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی فوق هوشمند ام جی اس مدل G75UB7000W سایز 75 اینچ به همراه اشتراک 3 ماهه نماوا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

حداقل فاصله از تلویزیون 4k

حداقل فاصله توصیه شده برای مشاهده تلویزیون 4K می‌تواند به 1.4 برابر اندازه صفحه عمودی تلویزیون برسد. با مشاهده این فاصله، پیکسل های جداگانه را نمی‌توان با چشم تشخیص داد. کاربر با قرار گرفتن در این فاصله می‌تواند از بهترین کیفیت تلویزیون لذت ببرد بدون اینکه بتواند پیکسلهای تلویزیون را مشاهده کند. برای مثال فاصله عمودی صفحه نمایش یک تلویزیون 65 اینچی برابر با “32 است که این عدد را در 1.5 ضرب می‌کنیم به عدد 49 اینچ می‌رسیم که اگر آنرا به متر تبدیل کنیم عدد 1.2 متر می‌شود که نمایانگر حداقل فاصله از یک تلویزیون 65 اینچی با رزولوشن 4k است، که طبق نمودار مثلا برای یک تلویزیون 65 اینچ 4k بین بازه 1.2 – 2.5 متر  یک بازه مناسب برای تماشای تلویزیون است.

حداقل فاصله از تلویزیون FULL HD

برای مثال طبق آمار این نمودار، حداقل و حداکثر فاصله شخص از تلویزیون Full HD با سایز 60 اینچ به ترتیب 2.3 و 3.6 متر است. البته این ارقام بدین معنی نیست که اگر در فاصله 2 متری این تلویزیون قرار بگیرید، قادر به دیدن پیکسلهای آن خواهید بود. توجیه این ارقام به این صورت است که اگر شما در فاصله 2 متری این تلویزیون قرار بگیرید، ذهن شما قادر به تمرکز کامل بر روی ابعاد تلویزیون نخواهد داشت و در نتیجه تصویر در نظرتان واقعی جلوه نمی‌کند. ناگفته نماند بهترین فاصله ممکن با فرض اینکه به صورت مستقیم (بدون زاویه) به تلویزیون نگاه کنیم، همان حداقل فاصله نسبت ابعاد تلویزیون است. پر واضح است اگر از زوایای مختلف به تلویزیون نگاه کنید، این فاصله باید کمتر شود. بدین معنی که اگر با زاویه 45 درجه نسبت به حالت مستقیم به تلویزیون Full HD با سایز 60 اینچ نگاه کنیم، بهترین فاصله ممکن از 2.3 متر کمتر خواهد بود (مثلا 2 متر). 

پورت‌ها و تصویر

تلویزیون ال ای دی فوق هوشمند ام جی اس مدل S86UB9111W سایز 75 اینچ  از بزرگ‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار ایران است. این محصول قابلیت پشتیبانی از سیستم صوتی دو کاناله، پشتیبانی از شفاف کننده صدا، پشتیبانی از تکنولوژی +Clear Audio را دارد. تعداد درگاه‌های HDMI ۳ عدد است و قابلیت اتصال به دیوار را هم دارد. تصویر پخش شده از این محصول تولید شده با حداکثر روشنایی تکنولوژی Pure Color جهت تماشای محتوای مورد علاقه با رنگ‌های واقعی است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55K5900UL سایز 55 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55K5900UL سایز 55 اینچ یکی از محصولات این برند است که قابلیت‌های ویژه‌ای دارد. این محصول دارای درگاه USB و HDMI است که از آن‌ها می‌توانید برای اتصال فلش، هارد اکسترنال، کنسول بازی و دیگر دستگاه‌ها و لوازم جانبی دیجیتال استفاده کنید. توان خروجی کلی صدای این تلویزیون هم 30 وات است بنابراین برای محیط‌هایی با مساحت نسبتاً زیاد هم کافی خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلوزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA640UL سایز 55 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA640UL سایز 55 اینچ محصولی بادوام و خوش‌ساخت و باکیفیت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون Ultra HD است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. زاویه‌دید 178 درجه و وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌ نمایش را از محدوده‌ی‌ وسیعی فراهم می‌کند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی پخش می‌کند. سیستم‌صوتی تلویزیون SSD-55SA640UL دوکاناله است و با کمک دو بلندگوی 15 وات، در مجموع 30 وات صدا تولید می‌کند. شرکت اسنوا برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید از بین درگاه‌های HDMI، کامپوزیت و کامپوزیت یکی را انتخاب کنید. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت 4K به صفحه‌نمایش منتقل کند. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA640UL سایز 55 اینچ دارای سیستم‌عامل اندروید 9 بوده و وجود گیرنده‌ی دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌کند بنابراین می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید.جشنواره تابستانه مصرف کنندگان شرکت ارکان فروش نگین نوین یاسیان (برند اسنوا) در گروه صنعتی انتخاب از تاریخ 05/05/1401 شروع شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است این جشنواره به مصرف کنندگانی تعلق می گیرد که محصولات برند اسنوا را از تاریخ 5 مرداد ماه تا پایان زمان جشنواره خریداری و نصب نمایند. میزان هدیه مصرف کننده از طریق سیستم بصورت تصادفی بین مبلغ 6.000.000 تا 100.000.000 ریال و بصورت نقدی پرداخت می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT755 سایز 43 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون‌ ایکس ویژن مدل 43XT755 یکی از تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن است که از قابلیت ها و ویژگیهای به روز برخوردار است. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید است و این ویژگی به کاربران کمک می‌کند به دنیای نامحدودی از سرگرمی و اطلاعات دسترسی داشته باشند .این تلویزیون دارای پنل LED IPS است و وضوح تصویر آن FULL HD (1920x1080) است که کیفیت تصویری بالاتر از انتظار ارائه می‌دهد. همچنین با وجود دو بلند گوی 10 واتی و برخورداری از سیستم صوتی قدرتمند PureSound ، این تلویزیون صدایی رسا و واضح را به ارمغان می‌آورد.این تلویزیون مجهز به درگاههای USB و HDMI بوده و به راحتی امکان اتصال هر دستگاهی از جمله هارد اکسترنال، فلش و انواع کنسول‌های بازی را فراهم می‌آورد. تیونر دیجیتال داخلی در این تلویزیون شما را از خرید دستگاه گیرنده دیجیتال بی‌نیاز می‌کند.

حداقل فاصله از تلویزیون 4k

حداقل فاصله توصیه شده برای مشاهده تلویزیون 4K می‌تواند به 1.4 برابر اندازه صفحه عمودی تلویزیون برسد. با مشاهده این فاصله، پیکسل های جداگانه را نمی‌توان با چشم تشخیص داد. کاربر با قرار گرفتن در این فاصله می‌تواند از بهترین کیفیت تلویزیون لذت ببرد بدون اینکه بتواند پیکسلهای تلویزیون را مشاهده کند. برای مثال فاصله عمودی صفحه نمایش یک تلویزیون 65 اینچی برابر با “32 است که این عدد را در 1.5 ضرب می‌کنیم به عدد 49 اینچ می‌رسیم که اگر آنرا به متر تبدیل کنیم عدد 1.2 متر می‌شود که نمایانگر حداقل فاصله از یک تلویزیون 65 اینچی با رزولوشن 4k است، که طبق نمودار مثلا برای یک تلویزیون 65 اینچ 4k بین بازه 1.2 – 2.5 متر  یک بازه مناسب برای تماشای تلویزیون است.

حداقل فاصله از تلویزیون FULL HD

برای مثال طبق آمار این نمودار، حداقل و حداکثر فاصله شخص از تلویزیون Full HD با سایز 60 اینچ به ترتیب 2.3 و 3.6 متر است. البته این ارقام بدین معنی نیست که اگر در فاصله 2 متری این تلویزیون قرار بگیرید، قادر به دیدن پیکسلهای آن خواهید بود. توجیه این ارقام به این صورت است که اگر شما در فاصله 2 متری این تلویزیون قرار بگیرید، ذهن شما قادر به تمرکز کامل بر روی ابعاد تلویزیون نخواهد داشت و در نتیجه تصویر در نظرتان واقعی جلوه نمی‌کند. ناگفته نماند بهترین فاصله ممکن با فرض اینکه به صورت مستقیم (بدون زاویه) به تلویزیون نگاه کنیم، همان حداقل فاصله نسبت ابعاد تلویزیون است. پر واضح است اگر از زوایای مختلف به تلویزیون نگاه کنید، این فاصله باید کمتر شود. بدین معنی که اگر با زاویه 45 درجه نسبت به حالت مستقیم به تلویزیون Full HD با سایز 60 اینچ نگاه کنیم، بهترین فاصله ممکن از 2.3 متر کمتر خواهد بود (مثلا 2 متر). 

بررسی کلی

وجود پنل IPD در این تلویزیون کیفیت تصویر از هر زاویع ای را برای بیننده گان فراهم می‌کند. با پنل IPS دیگر مهم نیست کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب می‌کنید. نمایشگر شما از هر زاویه و نما کیفیت را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. این پنل قدرتمند و مقاوم در تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن 43 اینچ مدل 43XT755 این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زوایه ای به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد. با این قابلیت دیگر مهم در تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 43 اینچ مدل 43XT755 نیست در کدام زاویه نسبت به صفحه نمایشگر می‌نشینید، زیرا از هر نما و مکان همان تصویری را می‌بینید که از وربه رو دیده می‌شود. علاوه بر آن ، پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند و دیگر در چیدمان محیط خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای گر نور باشید.   تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 43 اینچ مدل 43XT755 از قابلیت هوشمند بهره می‌برد. یک قاب جادویی هوشمند ، با وجود سیستم عامل اندروید، شما را به دنیای بزرگ تکنولوژی دعوت می‌کند. ایجاد امکان وب گردی ، خرید آن لاین و کار با اپلیکیشن‌های دلخواه شما، دریچه ایبه سمت دنیای نامحدود و مدرن است. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن دارای سیستم عامل اندروید Android 9.0 بوده و باعث می‌شود این قاب تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد و به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد. کیفیت بالا و استاندارد بین المللی تنها به تصویر ختم نمی شود ، بلکه در صدا و سیستم صوتی نیز کاملا مطابق استانداردها و فن اوری‌های روز دنیا بهره می‌برد.وجود سیستم صوتی معتبر Pure Sound در تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن  مدل 43XT755 باعث ایجاد صدایی رسا و باکیفیت می‌شود تا لذت شنیدن صدا را به همراه تماشای تصاویری واضح تجربه کنید. علاوه بر آن ، پخش صدای دالبی در تلویزیون ایکس ویژن قدرت صدا را در کنار سایر قابلیت‌های آن تضمین می‌کند.صدای پرقدرت و همه جانبه این ال ای دی هوشمند باعث مضاعف شدن لذت تماشای فیلم‌ها می‌شود و حس بینظیری به بیننده القا می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-65X80J سایز 65 اینج خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-65X80J سایز 65 اینچ تلویزیونی ازجمله تلویزیون‌هایی است که به دلیل سایز نسبتا بزرگ در سالن‌های بزرگ و متوسط می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این تلویزیون دارای چهار درگاه HDMI و دو درگاه USB بوده که به شما امکان پخش تصاویر و ویدیو های داخل حافظه های جانبی شما را با کیفیت 4K می‌دهد. گیرنده دیجیتال داخلی این تلویزیون هم می‌تواند تمام شبکه‌های تلویزیونی را بدون افت کیفیت برای شما پخش نماید. صفحه این تلویزیون تخت بوده وداری پنل IPS است. این دستگاه از نوع رومیزی بوده و قابلیت اتصال به دیوار را دارد. بنابراین شما می‌توانید با توجه به محلی که تلویزیون را در آن نگه می‌دارید؛ آن را روی میز تلویزیون بگذارید و یا به دیوار متصل کنید. این تلویزیون دارای فناوری بلوتوث بوده و به شبکه بی‌سیم وای فای نیز مجهز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی الیو مدل 43FB4520 سایز 43 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون هوشمند مدل 43FB4520 از تلویزیون‌های شرکت الیو (Olive) بوده که این شرکت آن را با سایز 43 اینچ تولید و به بازار عرضه می‌کند. این تلویزیون از تکنولوژی LED برخوردار است. کیفیت تصویر این تلویزیون Full HD بوده و درواقع رزولوشن تصویر تلویزیون 43FB4520 برابر با 1080 در 1920 پیکسل است. سیستم صوتی تلویزیون دو کاناله است و توان خروجی کلی آن برابر با 16 وات است. این تلویزیون دارای یک درگاه USB است که می‌‎توان از طریق آن فایل‌‎های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد. از طرفی برنامه‌‎های تلویزیونی را روی آن‌‎ها می‌توانید ذخیره کنید. این تلویزیون همچنین از دو درگاه HDMI هم بهره می‌برد که می‌توان از طریق آن لپ‌تاپ و کنسول بازی را هم به آن متصل کرد. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی است؛ بنابراین شما نیازی به خرید دستگاه مجزا ندارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون هوشمند ال ای دی پارس مدل P50U600 سایز 50 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون 50 اینچ هوشمند جدید پارس سری متا با مدل P50U600 و استفاده از تکنولوژی صفحه DLED با کیفیت UHD 4K و وضوح تصویر بسیار بالا به عنوان محصولی فاخر در آستانه 60 سالگی این برند قدیمی و محبوب عرضه شده است. کیفیت بالای تصویر این تلویزیون با عمق رنگ 10 بیتی (تفکیک بیش از یک میلیارد رنگ)، کنتراست و شفافیت بالا و قابلیت کاهش نویز، پشتیبانی از محتوای HDR، همراه با ظاهر زیبا، پایه‌های محکم، افزودن ریموت کنترل جادویی (ویژه بخش هوشمند) با طراحی اختصاصی و بسیار کاربردی، پردازنده 4 هسته ای، 16 گیگابایت حافظه، رابط هوشمند Android 9.0، امکانات ارتباطی از طریق LAN، Wi-Fi ، بلوتوث و اتصالات متنوع مانند پورت‌های HDMI، AV و USB و نهایتاً صدای دالبی قدرتمند، تجربه ای لذتبخش از داشتن یک تلویزیون باکیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. ذخیره و پخش انواع فایل‌های چندرسانه ای از حافظه متصل به پورت USB دیگر ویژگی مهم این محصول است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون هوشمند ال ای دی پارس مدل P43F500 سایز 43 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون 43 اینچ هوشمند جدید پارس سری متا با مدل P43F500 و استفاده از تکنولوژی صفحه DLED با کیفیت Full HD و وضوح تصویر بسیار بالا به عنوان محصولی فاخر در آستانه 60 سالگی این برند قدیمی و محبوب عرضه شده است. کیفیت بالای تصویر این تلویزیون با کنتراست و شفافیت بالا و قابلیت کاهش نویز، همراه با ظاهر زیبای Frameless، پایه‌های محکم، افزودن ریموت کنترل جادویی با طراحی اختصاصی و بسیار کاربردی، پردازنده 4 هسته‌ای، رابط هوشمند Android 9.0، امکانات ارتباطی از طریق LAN ،Wi-Fi، بلوتوث و اتصالات متنوع مانند پورت‌های HDMI ،AV و USB و نهایتاً صدای دالبی، تجربه‌ای لذت بخش از داشتن یک تلویزیون هوشمند با سایز متوسط را برای شما به ارمغان می‌آورد. قابلیت ذخیره و پخش انواع فایل‌های چندرسانه‌ای از حافظه متصل به پورت USB دیگر ویژگی مهم این محصول است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH416N سایز 43 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جی پلاس در سال‌های اخیر در زمینه تولید لوازم الکترونیکی بسیار فعال عمل کرده است. این شرکت با تولید تلویزیون‌های متفاوت تنوع بالایی در بازار تلویزیون به وجود آورده است. تلویزیون ال ای دی مدل GTV-43PH416N از مدل‌های این شرکت است. سایز این تلویزیون 43 اینچ خواهد بود. بنابراین در سالن‌های کوچک و اتاق‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. نوع پنل این تلویزیون IPS است. از ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به جی پلاس زاویه دید گسترده، کاهش دهنده نویز تصاویر اشاره کرد. این دستگاه گیرنده دیجیتالی دارد بنابراین می‌توانید شبکه‌های متفاوت را بدون دستگاه گیرنده مجزا تماشا کنید. این تلویزیون از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC) پشتیبانی می‌کند. کیفیت تصاویر در این تلویزیون Full HD بوده و رزولوشن 1920x1080 پیکسل خواهد بود. در این دستگاه دو درگاه USB و دو درگاه HDMI وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا