خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید سرویس جهیزیه عروس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرویس جهیزیه عروس باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید جهیزیه عروس یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که برای فراهم کردن مقدمات ازدواج باید انجام دهید. به طور کلی دغدغه اصلی هر عروس خانمی خرید جهیزیه‌اش می‌باشد. در برخی از شهرهای کشور عزیزمان فراهم کردن جهیزیه وظیفه‌ی مشترک زن و مرد است، بعضی از شهرها هم رسم و رسوم بر این منوال است که خانواده‌ی عروس خانم باید جهیزیه را خریداری کنند. به هر صورت و با هر آداب و رسومی که در شهر شما برقرار می‌باشد، یکسری از وسایل جزو جدایی ناپذیز خرید جهیزیه محسوب می‌شوند. از قبیل خرید سرویس جهیزیه عروس ، وسایل مورد نیاز و اساسی آشپزخانه، تلویزیون، مبلمان و….

در بین مواردی که گفته شد سرویس آشپزخانه نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد، چون بخش زیادی از زمان عروس خانم‌ها بعد از ازدواج در آشپزخانه سپری می‌شود. پس فراهم کردن آسایش و راحتی او برای پدر و مادرها در اولویت قرار دارد. سرویس آشپزخانه به دلیل اینکه تمامی ظروف مخصوص حبوبات، برنج، ادویه جات و… را دارا می‌باشد، بسیار مورد پسند خانم‌های ایرانی خواهد بود. چون همه‌ی وسایلی که برای آماده سازی یک غذای لذیذ نیاز است، در دسترسش می باشد.

اگر شما هم فکر خرید یک ست کامل از وسایل آشپزخانه می‌باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را بخوانید تا با نکات مهمی که هنگام خرید سرویس آشپزخانه لازم است بدانید، آشنا شوید. پس با ما همراه شوید تا راهنمایی‌تان کنید.

سرویس جهیزیه عروس چیست؟

سرویس جهیزیه عروس شامل یکسری وسایل کاربردی و غیربرقی در آشپزخانه می‌شوند که به دلیل شکل ظاهری و جمع‌و‌جور بودن آنها یکی از اولین انتخاب‌های عروس خانم‌ها هنگام خرید جهیزیه می‌باشد. این ست‌ها زیبا، باکیفیت، مدرن، کاربردی، بادوام و… هستند و معمولا خانم‌های مشکل پسند هم به راحتی می‌توانند انتخاب درست و زیبایی داشته باشند. این سرویس‌ها شامل: سطل برنج( با پیمانه یا بدون پیمانه) سطل قند و شکر، جاحبوباتی، جای ادویه، جاقاشقی، ترازو آشپزخانه، سطل زباله و … می‌باشد.

با خرید سرویس جهیزیه عروس وسایل مورد نیازتان برای یک آشپزی فوق‌العاده همیشه در دسترستان خواهد بود و در یک قسمت از آشپزخانه‌ی شما متمرکز می‌شوند. به دلیل اینکه تمام ادویه و حبوبات شما در یک جا جمع شده‌اند، دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن هرکدام، همه‌ی کابینت‌ها را بگردید. پس عملا در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود و غذای شما خیلی سریع‌تر آماده خواهد شد. پس می‌توان گفت وظیفه‌ی اصلی این ست‌های آشپزخانه نظم دهی به محیط آشپزخانه و در دسترس بودن همه‌ی وسایل است.

اجزاء سرویس جهیزیه عروس

این موارد معمولا شامل همه‌ی سرویس‌های آشپزخانه موجود در بازار می‌شوند. برخی از ست‌های آشپزخانه یکسری اجزاء اضافه بر مواردی که گفته خواهد شد، را دارا می‌باشند‌.

سطل برنج

همانطور که می‌دانید برنج رطوبت محیط را به خود جذب می‌کند، پس باید از ظرف برای نگهداری آن استفاده شود که این اتفاق نیفتد. سطل مخصوص برنج در این سرویس‌ها دارای ویژگی رطوبت گیر می‌باشد و برنج در آن به هیچ عنوان خیس نخواهد شد. برخی از این سطل‌ها دارای پیمانه و برخی دیگر بدون پیمانه هستند.

سرویس ادویه

این سرویس هم برای نگهداری ادویه جات مختلف کاربرد دارد و به راحتی می‌توانید انواع ادویه، نمک، فلفل و .. را درون آن قرار دهید. برخی از آنها در قسمت جلویشان سوراخ‌هایی تعبیه شده است که کار ریختن انواع ادویه را در غدا راحت می‌کند. معمولا این سرویس بر روی پایه یا استندی نگهداری می‌شود.

ظرف‌هایی برای قراردادن قند، چای و شکر

نام دیگر این ظروف پاسماوری می‌باشد. چراکه همواره در کنار سماور قرار دارند. به کمک این ظروف مقدمات آماده‌سازی چای همیشه در دسترستان خواهد بود.

سطل نگهداری ماکارونی

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی قصد درست کردن ماکارونی را دارید، متوجه می‌شوید که بسته ماکارونی کامل برای دونفر خیلی زیاد می‌شود. بدیهی است که اگر بخواهید آن را در فضای باز قرار دهید دچار آلودگی می‌شود و برای سلامتی مضر خواهد بود. پس تنها راه قرار دادن ماکارونی در سطل مخصوص نگهداری آن است تا در معرض آلودگی قرار نگیرد و با خیال راحت درب ظرف بسته شود.

در ادامه بخوانید: خرید سرویس جهیزیه عروس

سرویس ملاقه و کفگیر

شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز در آشپزخانه، همین سرویس کفگیر و ملاقه است که در این سرویس‌های آشپزخانه بر روی یک استند آویز می‌شوند. جنس دسته‌ی آنها هم معمولا نسوز است.

ترازو

اگر اهل شیرینی پزی هستید، حتما به شما خرید سرویس مجهز به ترازو را پیشنهاد می‌کنیم. چون به راحتی می‌توانید انواع مواد غذایی را با آن وزن کنید و اندازه‌ی دقیق هر چیزی دستتان بیاید. این ترازو‌ها در دو مدل دیجیتالی و عقربه‌ای در بازار موجود هستند. طبیعی است که اگر ترازو دیجیتال باشد، قیمت سرویس هم بالاتر می‌رود‌.
ظرفی برای نگهداری نان: غالباً نان در اثر رطوبت کپک می‌زند و تازگی خود را از دست می‌دهد. این ظروف رطوبت را به خود گرفته و مانع از ورود هوای مرطوب به داخل نان ها می‌شود. درب این ظرف‌ها یا به صورت کشویی و یا به صورت کرکره‌ای بسته خواهد شد.

سطل زباله

می‌توان گفت اکثر سرویس‌های آشپزخانه مجهز به سطل زباله هستند و به صورت پدالی که در قسمت پایین آنها تعبیه شده، باز و بسته می‌شوند.

سطل دستشویی

برخی از سرویس‌های آشپزخانه در بازار موجود هستند که سطل دستشویی هم دارند. ظاهر این سطل‌ها در اندازه و شکل سطل زباله می‌باشد.

نکات مهم هنگام خرید سرویس جهیزیه عروس

  • ست سرویس جهیزیه عروس را به گونه ای انتخاب کنید که کاربردی‌‌ترین وسایل را داشته باشد.
  • سـرویس های با تعداد اجزای بیشتر شامل وسایلی هستند که شاید اصلا نیاز شما نباشد و به علاوه باعث جاگیری بیشتر در آشپزخانه های نقلی امروزی و تحمیل هزینه بیشتر برای شما شود.
  • در مورد رنگ سـرویس، هماهنگی با رنگ غالب آشپزخانه معمولا بهترین گزینه است. ولی رنگ های کرمی، سفید و استیل معمولا با هر رنگی ست می شوند.
  • کیفیت سرویس از اولیت های اصلی شما در خرید باشد.
  • حتما گارانتی داشته باشد.
  • اندازه و ابعاد اجزای سرویس را هم مد نظر داشته باشید. تجهیزات بزرگتر فقط باعث اشغال بیشتر فضا می شوند.
  • بهترین جنس موجود در بازار استیل ضدزنگ است که طبعاً نسبت به جنس های پلاستیکی گرانتر خواهد بود.
  • درب وسایل سرویس به آسانی و به راحتی باید باز و بسته شود.
  • قبل از پرداخت پول از قابلیت شستشوی آنها در ماشین ظرفشویی مطمئن شوید تا برای شستن آنها دردسری نداشته باشید.
  • قیمت این سرویس‌ها هنگام خرید سرویس آشپزخانه بر اساس اینکه چند پارچه هستن و چه جنسی دارند متغیر است. برخی از این سرویس‌ها ۲۵ پارچه، ۳۰ پارچه و یا ۴۰ پارچه هم هستند. این شما عزیزان هستید که باید با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید سرویس آشپزخانه مدنظرتان نمایید.

با توجه به نکاتی که برای خرید سرویس جهیزیه عروس گفته شد، می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس آشپزخانه زیبا، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز سبد سوپری کابینت مدل 3321 پلاتین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوپری کف کابینت همانطور که از نامش پیداست در کف کابینت، به آن متصل می شود . در واقع با استفاده از ان شما می توانید بسیاری از مواد غذایی مانند سیب زمینی و پیاز ، کنسروها، قوطی ها، بطری ها، بسته های ژله و … که نگهداری آنها ملزم به نگهداری درون یخچال نمی باشد را، در طبقه های شیک و مرتب در داخل سوپری بچینید و به راحتی تک تک با بیرون کشیدن طبقات به صورت ریلی از داخل کابینت از جهات مختلف دسترسی داشته باشید. دقت کنید که همه مواد غذایی در ردیف های پشت سرهم و مرتب چیده می شوند و با باز کردن درب کابینت دسترسی همه جانبه ای در اختیار ما قرار می دهد.در خرید این محصول به ارتفاع محل نصب و یونیت آن توجه داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست جای ادویه 8 پارچه نایس وود مدل NA111 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر که شما هم به دنبال خاص بودن هستید و از پاسماوری و جای ادویه های معمولی که از جنس استیل و پلاستیک هستند خسته شده اید ما به شما اجناس خاص و زیبای چوبی نایس وود رو پیشنهاد میکنیم. بنابراین اگر قصد دارید در آشپرخانه خود تنوعی ایجاد کنید سرویس 8 پارچه بانکه پاسماوری و جای ادویه نایس وود مدل NA111 گزینه ایده آلی است. استفاده از این جاادویه به دلیل سایز بانکه های بسیار ایده آل و محل قرارگیری مناسب بسیار راحت و لذت بخش است. درب بانکه ها بعد از قرار گرفتن و چفت شدن روی ظرف از محتویات داخل آن در برابر آلودگی‌های موجود در محیط مانند خاک، غبار، حشرات و... محافظت کرده و عطر ادویه‌ها را بهتر از همیشه حفظ می‌کند و لذا این محصول برای نگهداری انواع ادویه، شکر، قند، نبات و... بسیار مناسب است. طول استند 38.5 ، عرض 16.5 و ارتفاع 34 سانتی متر می باشد، طول و عرض بانکه پاسماوری 11.5 و ارتفاع 15.5 سانتی متر می باشد، طول و عرض بانکه ادویه 8.5 و ارتفاع 10.5 سانتی متر می باشد. طراحی استند این محصول به صورت دو طبقه در نظر گرفته شده تا با کمترین فضا در آشپزخانه شما قابل استفاده باشد. این محصول به عنوان کالایی خاص و بدون مشابه زینت بخش آشپزخانه شما خواهد بود و هیچگاه از داشتن آن خسته نخواهید شد و میتوانید آن را با سطل برنج نایس وود مدل NA105 و ظرف نان نایس وود مدل NA124 و دیگر محصولات هم خانواده نایس وود نظیر بانکه قند و شکر ، بانکه حبوبات ، بانکه پاستا و ... به دلیل استفاده از چوب و رنگ یکسان ست نمایید و به نظر این محصول گزینه ای مناسب برای تازه عروس های خاص پسند است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ترولی ایکیا مدل RISATORP کد 20281631 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ایده آل برای نگهداری میوه ها و سبزیجاتی که در خارج از یخچال شادتر هستند. توری فولادی تهویه می کند تا غذا برای مدت طولانی تری بماند. همچنین به عنوان ذخیره سازی اضافی در راهرو، اتاق خواب یا دفتر کار خانگی مفید است.شما به راحتی می توانید ترولی را به هر کجا که دوست دارید حرکت دهید، زیرا چرخ چرخ ها آزادانه در هر جهت حرکت می کنند.ایده آل به عنوان ذخیره سازی اضافی در آشپزخانه، سالن، اتاق خواب یا دفتر خانه شما.شکل مثلثی و سبدهای ترولی باعث می شود آنچه را که در آنها ذخیره می کنید، هم دیده و هم دسترسی داشته باشید.این ترولی در برابر سخت‌ترین استانداردهای ما برای پایداری، دوام و ایمنی آزمایش شده است تا سال‌ها در برابر استفاده روزمره در خانه شما مقاومت کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باکس نظم دهنده مدل کشویی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باکس پیش روی شما شامل 8عدد کشو سرامیکی ساخته ی دست بانوان هنرمند ایرانی که با دارا بودن استانداردهای پخت و نقاشی دست از ارزش هنری والایی برخوردار است.این محصول برای نگهداری انواع ادویه جات و دمنوش و یا نظم دهنده لوازم آرایشی بهداشتی و ... کاربرد دارد که دارای بسته بندی اختصاصی می باشد و سرامیک ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار و باکس چوبی از چوب طبیعی وارداتی درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبد سیب زمینی و پیاز مدل kLK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا دارای سه سبد حصیری و دو عدد باکس جهت نگهداری وسایل مورد نیاز می باشد بدنه این جنس از ملامینه ضد خش بکار گرفته و در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست آبکش 10 تکه کد 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبکش یکی از ملزومات آشپزی است که در هر آشپزخانه‌ای پیدا می‌شود. ست آبکش شامل چند صافی در سایزهای مختلف است که برای موارد متفاوت استفاده می‌شود. آبکش در شکل‌های مختلف پایه‌دار، دسته‌دار و ... در بازار موجود است. «ست آبکش 10 تکه کد 001» محصولی کاربردی و پرطرفدار است و شامل ده عدد صافی در سایزهای 38.5، 36، 33، 295، 27، 24، 21، 18، 14.5 و 12 می‌شود. جنس محصول فوق از استیل بوده، مقاومت بالایی دارد، و برای میوه، سبزی، برنج، ماکارونی و ... مناسب است. لازم‌به‌ذکر است به‌دلیل جنس استیل از نظر بهداشتی نیز در رده بالایی قرار دارد. آبکش‌های این ست دو دسته و سه پایه‌دارند، به راحتی می‌توانید در سینک قرار دهید و آب بدون دردسر تخلیه می‌شود. ابعاد بسته‌بندی این مدل 41 × 19 × 41 سانتی‌متر است. شست‌و‌شوی محصول ذکرشده بسیار آسان بوده و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد. این ست آبکش زیبا و شیک انتخاب مناسب و کاملی برای جهیزیه عروس‌خانم‌ها است.

آبکش استیل

بدون شک یکی از لوازم که خانم‌ها روزی چند بار با آنها سروکار دارند آبکش با سایزهای متفاوت است. آبکش‌ها جزو وسایل کاربردی و مورد استفاده‌ای هر آشپزخانه هستند.آبکش معمولا وسیله‌ای است کاسه‌ای شکل که به منظور آبکشی موادغذایی از قبیل برنج، ماکارانی و … در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و یا برای شستن میوه‌جات و سبزیجات از آن استفاده می‌کنند. داشتن ابزار مناسب در آشپزخانه بدون شک سرعت شما را در آشپزی بالا می‌برد و با استفاده از ابزار مناسب با لذت بیشتری آشپزی کنید. آبکش جزو آن دسته از وسایلی است که خانم‌ها با آن سروکار دارند. اکثر خانم‌ها آبکش‌های با سایز‌های متفاوتی را  در کابینت قرار می‌دهند که هنگام استفاده از آن‌ها به علت سایزهای مختلفی که دارند به صورت یک‌جا قرار نمی‌گیرند و هنگام باز کردن درب کابینت آبکش‌ها بر روی زمین یا داخل کابینت می ریزند.

ست آبکش 10 تکه کد «001» مشکل شما را حل کرده است و دیگر نگران آن نباشید که آبکش‌ها به صورت نامرتب در کابینت قرار می‌گیرند. این محصول طوری طراحی شده که 10 آبکش داخل هم قرار می‌گیرد و فضای کمی را اشغال می‌کنند. سایز داخلی آبکش‌ها از کوچک تا بزرگ به ترتیب 12، 14.5، 18، 21، 24، 27، 29.5، 33، 36 و 38.5 است. این محصول جنسی از استیل دارد که با داشتن دسته‌هایی از جنس بدنه تحت هیچ شرایطی کیفیت روز اول خود را از دست نخواهد داد.

لازم به ذکر است که آبکش‌ها دارای 3 عدد پایه در قسمت کف بوده که باعث ایجاد اختلاف سطح می‌شود و آب از آن به‌خوبی خارج شود. این آبکش در برابر زنگ‌زدگی و اکسید شدن مقاوم بوده و برای اینکه شفافیت آن حفظ شود باید بعد از شست‌وشو خشک شود. طراحی این آبکش‌ها به صورتی است که با داشتن حفره‌هایی درشت، کمک می‌کند تا تمام آب موجود در آن تخلیه شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست جای ادویه 12 پارچه آغاج کد 2019 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول کاملا بهداشتی وفاقدهرگونه مواد شیمیایی است که از بهترین وباکیفیت ترین نوع چوب ساخته شده واین ویژگی موجب افزایش ماندگاری واستفاده طولانی مدت محصول بدون کاهش کیفیت آن میگردد. این محصول به فرم چرخشی و باقابلیت چرخش 360درجه طراحی شده که دسترسی واستفاده از این محصول رابسیار آسان ولذت بخش کرده است. قابل توجه مشتریان عزیز که این محصول ازچوب گردو جنگلی ساخته شده است وممکن نقش ونگار (رگه های چوب )کمی باهم تفاوت داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبد سیب زمینی و پیاز آسمان مدل 626SE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاپیازی آسمان به دلیل حالت کشویی ، بسیار کم جا بوده و مناسب آشپزخانه با اندازه های مختلف می باشد . جنس جاپیازی ازآهن می باشد و وزن مناسبی دارد روش رنگکاری محصول الکترواستاتیک می باشد و رنگ محصول ثابت است جنس گل های روی محصول از استیل ضد زنگ است. هر طبقه جاپیازی قابلیت تحمل وزن تا پنج کیلوگرم را دارد رنگبندی متنوع جاپیازی مناسب هر آشپزخانه ای می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبچکان مدل P1006 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبچکان رومیزی محصولی بهینه و یک اکسسوری جذاب برای آشپزخانه های مدرن امروزی ساخته شده است این محصول یک آبچکان ترکیبی است که در شیار های متنوع آن امکان خشک کردن ظروف در قسمت بالا و در پایین آن برای لیوان و کاسه محیا میسازد در کنار اینها میشود از جا قاشقی تعبیه شده در این محصول لذت برد که دیگر نیازی به جا قاشقی مجزا در محیط آشپزخانه نیست و این برای دسترسی و سهولت نقشی کاربردی دارد. در تولید این محصول تماما از چوب جنگلی استفاده شده که دارای رنگ و طرح کاملا طبیعی است نکته مهم برخلاف تصور عموم چوب باد نمیکند و تغییر حالت نمی دهد ولی در ام دی اف که ساخته شده به دست بشر است اینطور نیست و رطوبت موجب تغییر حالت آن میگردد. این محصول دارای روکش ذخیم ضد آب است که موجب می شود سالیان زیاد مشکلی پیدا نکند اما اگر بعد از چند سال مشکلی در کیفیت رنگ آن به وجود آمد با استفاده از یک سمباده ظریف میشود دوباره آنرا به حالت اولیه برگرداند. دیگر نکته مهم که این محصول را با نمونه های مشابه متمایز میکند نداشتن هیچ گونه اتصالات فلزی در ساخت این محصول است که نشان از طراحی دقیق این محصول دارد که همه اتصالات به صورت داینامیکی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و بسیار استحکام بیشتری پیدا کرده اند . ابعاد بهینه شده و حالت تاشو بودن محصول موجب میشود فضای زیادی بر روی سینک ایجاد نکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پاسماوری 8 پارچه مدل سرامیکی کد 300680 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاسماوری 8 پارچه دارای ظاهری خاص و دوست‌داشتنی است و طرفداران بسیاری در بازار ایران به خود جذب کرده است. طراحی خاص و منحصربه‌فرد این ست پاسماوری باعث شده تا نظر هر خانم خانه‌داری را به خود جلب نماید.جنس پاسماوری 8 پارچه پایه و درب چوبی و بدنه از سرامیک بسیار باکیفیت و درجه یک بوده و طول عمر بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست جا ادویه 8 پارچه امبیکو مدل 6065 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالا دارای سه بانکه سایز بزرگ تر برای شکر- چای و قهوه و پنج جای ادویه ای در سایزهای کوچک تر میباشد. منظور از چند رنک ترکیب بانکه و جای ادویه با رنگ سفید و صورتی میباشد. به طور مثال یک بانکه صورتی-کالباسی و دوبانکه دیگر سفید و همینطور در جای ادویه ای 2 عدد جای ادویه صورتی و 3 عدد جای ادویه سفید). جنس استند ها و سری بانکه ها و جای ادویه ها از چوب طبیعی و جنس بدنه کالا از سرامیک میباشد که به محصول جلوه خاصی بخشیده است.محصول مربوط به کارخانه امبیکو میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نظم دهنده کابینت مدل سبد سوپری ریلی کف کابینت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوپری کف کابینت همانطور که از نامش پیداست در کف کابینت، به آن متصل می شود . در واقع با استفاده از ان شما می توانید بسیاری از مواد غذایی مانند سیب زمینی و پیاز ، کنسروها، قوطی ها، بطری ها، بسته های ژله و … که نگهداری آنها ملزم به نگهداری درون یخچال نمی باشد را، در طبقه های شیک و مرتب در داخل سوپری بچینید و به راحتی تک تک با بیرون کشیدن طبقات به صورت ریلی از داخل کابینت از جهات مختلف دسترسی داشته باشید. دقت کنید که همه مواد غذایی در ردیف های پشت سرهم و مرتب چیده می شوند و با باز کردن درب کابینت دسترسی همه جانبه ای در اختیار ما قرار می دهد.در خرید این محصول به ارتفاع محل نصب و یونیت آن توجه داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زودپز به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 18 پارچه مدل کمرباریک کد UN - 4597 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه 18 پارچه از جنس فلز ضد زنگ شامل قوطی های بسیار با کیفیتی است که در اندازه های مختلف تولید شده اند. میتوانید از این قوطی ها برای نگهداری حبوبات، برنج، قند و شکر، ادویه جات و … استفاده کنید. همچنین این سرویس دارای یک سطل زباله بزرگ می باشد که از یک بدنه فلزی و یک سطل داخلی قابل جدا شدن از جنس پلاستیک تشکیل شده تا شستشو ی آن آسان باشد. سطل داخلی دارای یک دسته استیل است و به راحتی بیرون می آید. برای باز کردن درب این سطل یک پدال در نظر گرفته شده و درب آن به صورت آرام بسته می شود. این سرویس شامل: سطل زباله ، سطل برنج ، 2عدد سطل بزرگ قند و شکر ، 4 عدد بانکه 1.5کیلویی حبوبات ، 3عدد بانکه 1کیلویی پاسماوری ، 6عدد بانکه کوچک جا ادویه و 1عدد بانکه استوانه ای برای نگهداری ماکارونی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبچکان مدل توکار برازا braza 50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وجود آبچکان در آشپزخانه، یک ضرورت است. اما در آشپزخانه هایی که سینک در کانتر جزیره یا جلوی پنجره تعبیه شده، امکان نصب هر آبچکانی وجود ندارد و اغلب از آبچکان های رومیزی یا رو سینکی استفاده می شود. این آبچکان ها، هر چند نیاز افراد به آبچکان را رفع می کنند، اما اغلب باعث نامرتب جلوه دادن فضای آشپزخانه می شوند. خبر خوب اینکه، نسل جدید آبچکان، با نام آبچکان توکار پشت سینک استیل طراحی شده که به صورت توکار پشت سینک یا کنار سینک نصب می شود و فضای آشپزخانه ی شما را یکدست و مرتب جلوه می دهد. آبچکان توکار پشت سینک استیل تنها مختص سینک های جلو پنجره و جزیره نیست، بلکه از این آبچکان توکار در همه ی آشپزخانه های مدرن و به روز و آشپزخانه هایی که اکثر وسایل به صورت توکار نصب شده استفاده می شود. آبچکان توکار پشت سینک استیل یک آبچکان مستطیل شکل است که داخل اپن آشپزخانه نصب می شود و کاملا همسطح با سطح رویی صفحه کابینت است. به همین دلیل از فاصله دور دیده نمی شود و در نظم ظاهری آشپزخانه خللی ایجاد نمی کند. این آبچکان توکار کیفیت بسیار بالایی دارد و از ورق استیل 304 خشدار با قطر 1 میل تولید شده است.به همین دلیل تحمل وزن بالایی دارد و به هیچ عنوان زنگ نمی زند. آبچکان توکار پشت سینک استیل در پنج سایز مختلف 50 سانت، 70 سانت، 80 سانت، 95 سانت و 114 سانت تولید می شود. شما می توانید با توجه به محل نصب آبچکان (پشت سینک یا کنار سینک) اندازه ی مناسب را انتخاب کنید. عرض همه ی سایز ها 18 سانتی متر و ارتفاع آنها 16 سانتی متر است. سبد های این آبچکان پشت سینک استیل، متحرک است و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه ی خود، آنها را جابجا کنید و برای نظافت آنها را خارج کنید. برای نصب این آبچکان رومیزی توکار لازم است در اطراف سینک حداقل به اندازه ی عرض آبچکان، فضا وجود داشته باشد. یکی از بزرگترین مزیت های آبچکان توکار پشت سینک استیل، قابلیت اتصال به سیفون جهت تخلیه ی آب ظروف است. بدنه ی اصلی آبچکان به راحتی به سیفون زیر سینک متصل می شود و آب حاصل از شستشو در محفظه به راحتی به لوله ی آب خروجی انتقال می یابد. برای نصب این آبچکان پشت سینکی لازم است صفحه ی کابینت شما به کمک یک فرد متخصص توسط ابزارآلات مخصص برش بخورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبد سیب زمینی و پیاز پیشواز صنعت مدل لاکچری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیب زمینی را باید در محلی خنک و دور از نور خورشید و ترجیحاً در داخل محفظه تاریک نگهداری کنید. پیازی که در آشپزخانه نگهداری می‌کنید گاز اتیلن تولید می‌کند؛ این کار باعث جوانه زدن سیب‌زمینی می‌شود. ما برای شما محصولی تولید کردیم با 4 محفظه مجزا نه تنها برای جداسازی پیاز و سیب زمینی از زبان دیگر می توانید برای جمع‌آوری وسایل اضافه آشپزخانه استفاده کنیم. برای راحتی خانم منزل این محصول به صورت ترولی دارای چهار چرخ نشکن است. با بهترین مواد اولیه پلاستیک abs و پلتفرم این وسیله از میله آهنی بسیار مقاوم تولید شده است و آبکاری کلیه سطوح دستگاه pvd ضد خش انجام شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باکس نظم دهنده مدل دوازده کشو چوبی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باکس چوبی پیش روی شما شامل 8عدد کشو سرامیکی ساخته ی دست بانوان هنرمند ایرانی که با دارا بودن استانداردهای پخت و نقاشی دست از ارزش هنری والایی برخوردار است.این محصول برای نگهداری انواع ادویه جات و دمنوش و یا نظم دهنده لوازم آرایشی بهداشتی و ... کاربرد دارد که دارای بسته بندی اختصاصی می باشد و سرامیک ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار و باکس چوبی از چوب طبیعی وارداتی درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبد سیب زمینی و پیاز آسمان مدل سه طبقه کد 626m خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاپیازی آسمان به دلیل حالت کشویی ، بسیار کم جا بوده و مناسب آشپزخانه با اندازه های مختلف می باشد . جنس جاپیازی ازآهن می باشد و وزن مناسبی دارد روش رنگکاری محصول الکترواستاتیک دمی باشد و رنگ محصول ثابت است جنس گل های روی محصول از استیل ضد زنگ است . هر طبقه جاپیازی قابلیت تحمل وزن تا پنج کیلوگرم را دارد رنگبندی متنوع جاپیازی مناسب هر آشپزخانه ای می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نظم دهنده کابینت مدل آرت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نظم دهنده قاشق و چنگال داخل کابینتی ، که بسیار کابردی طراحی شده و این محصول علاوه بر اینکه نظم دلچسبی به کشو کابینت میدهد جنس چوبی که ساخته شده حس خوب و زیبایی چند برابر به بیننده میدهد تمامی ابزار های آشپزخانه داخل آن جا میگیرد و علاوه بر آن قسمتی که در دارد (داشبور) شما میتوانید چای کیسه ای وقهوه فوری و ... یا لوازم خردتان را قرار دهید علاوه بر آن داخل آن یه جا قاشقی مجزا وجود دارد که میتوانید سر میز سرو آن را قرار بدهید. این محصول بسیار با ظرافت ساخته شده و از چوب روس درجه برای ساخت استفاده شده

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبد سیب زمینی و پیاز شایگان مدل سوپر مارکت 32 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول با کیفیت و زیبا از صفحه تمام MDF رنگ شده ساخته شده است . این محصول با کاربردهای مختلف و متفاوت  یه عنوان یک ابزار کاربردی در آشپزخانه قرار می گیرد و در نظم دهی به شما کمک شایانی خواهدکرد. این مدل از محصولات شایگان در کنار دو سبد برای نگه داری سیب زمینی و پیاز و .. که نیاز به جریان هوا دارند سه کشو برای نگهداری هر آنچه شما نیاز دارید دارد همچنین با قرار دادن محیط مناسبی با اندازهای متفاوت برای قاشق و چنگال و.. در بالای آن کارایی این محصول را برای شما چند برابر می نمایید. یکی دیگر از مشکلاتی که معمولا خانم های کدبانو با آن سرو کاردارند محلی برای نگه داری ظروف مختلف مایعات مانند آبلیمو،سرکه،نوشابه و... که این محصول این مشکل را هم حل کرده . استفاده از بهترین متریالها در ساختسبد سیب زمینی و پیاز شایگان استحکام خوبی برای این محصول در کنار زیبایی و ظرافت داده است .در ساخت بدنه این محصول به جای استفاده از نوپان.MDF رنگ شده به کار رفته است (متاسفانه عموم همکاران از نوپان روکش شده استفاده می نمایند،که با عث میشود بعد از مدتی روکش از نوپان جدا شود)قابل ذکر می باشد کنفی که در ساخت سبد این محصول نیز استفاده شده از نوع کنف پخت شده می باشد که این مسئله باعث عدم پوسته پوسته شدن کنف میگردد این محصول دارای قابلیت شستشو را داردکیفیت ساخت ، دقت در تولید را میتوانید در این محصول مشاهده کنیدگروه صنعتی شایگان رعایت اصول مشتری مداری و حفظ کیفیت را فدای رقابت محصولات مشابه داخلی و خارجی نمیکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس 23 پارچه آشپزخانه بهاز کالا کد 498-S-F خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهاز کالا منطبق با زندگی مدرن با استفاده از متریال عالی و استاندارد های ملی و بین المللی کالاهایی با کیفیت بالا تولید کرده است. این محصول ساخته شده از ورق های مخصوص تین پلیت (TIN PLATES) با پوشش پودرهای الکتروستاتیک و لاکهای بهداشتی است و در برابر رطوبت هوا مقاوم می باشد و محصولات استیل از ورق های استیل 304 نگیر (Stanless Steel) تولید شده است. امروزه بهاز کالا در تنوع، رنگ، زیبایی، طرح و کارآیی سرآمد است و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها محصولاتی بی نظیر خلق می کند. برای تمیز کردن کافی است از یک تکه ابر یا پارچه نرم و محلول مایع ظرفشویی استفاده نمایید. از کشیدن اجسام سخت مانند سیم ظرفشویی بر روی این محصول خودداری کنید تا باعث از بین رفتن رنگ آن نشود. محصولات بهاز کالا دارای CE است به این معناست که محصولات بهاز کالا مطابق با قوانین استاندارد کیفیت اروپا بوده و می تواند در بازارهای اروپا داد و ستد شود. یکی از ویژگی های مهم در محصولات بهازکالا داشتن نشان کیفت اتحادیه اروپا CE از TUV اتریش است. بهاز کالا توانسته تاییدیه های جهانی ایزو را اخد کند که به شرح برایتان آورده ایم: ISO 14002 مدیریت زیست محیطی ، ISO 9002 مدیریت کیفیت، OHSAS 18001 مدیریت ایمنی، ISO 10002 برای رضایت مشتری است را اخذ کرده است. شرکت بهازکالا از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بوسیله دستان توانمند صنعتگران ایرانی و بکارگیری مدیران کارآمد توانسته جایگاه ویژه ای در میان مردم پیداکرده است. 10 سال ضمانت استیل بدنه در صورت عدم استفاده از مواد اسیدی وضمانت ضد زنگ بودن محصولات به دلیل جنس مرغوب استیل نگیر با کیفیت 304. همچنین ضمانت اجزا مستقل و وابسته محصولات مانند جداره و پدال و درب و پیمانه و قیف و... ضمانت تعمیر و تعویض واقعی محصولات در صورت بروز مشکلات برای محصولات و خرابی آنها . محصولات استیل 10 سال گارانتی کامل میشوند و کلیه محصولات خدمات پس از فروش مادام العمر دارند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جارو هوشمند به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس اشپزخانه 18 پارچه ام جی اس مدل ماربل خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه از آن جهت اهمیت دارد که از لحاظ بصری به آشپزخانه‌تان هماهنگی می‌بخشد و نیاز شما را به برخی ظروف نگه‌دارنده‌ی پرکاربرد برطرف می‌کند. سرویس آشپزخانه 18 پارچه ام جی اس محصولی زیبا است که علاوه بر ظاهر چشم‌نوازش دارای مجموعه‌ای از ظروف کاربردی برای نگهداری انواع حبوبات، برنج ، قند‌ و شکر و انواع ادویه‌جات، مواد غذایی خشک و حتی سطل زباله است. سطل برنج این سرویس 18 پارچه پاسخ‌گوی 15کیلو برنج است. ست 6 عددی ادویه‌جات این سرویس 18 پارچه، بدون درز است که قابلیت استفاده برای مایعات مانند روغن زیتون را دارد.جنس این محصول از فلز است که بسیار در برابر ضربه و فشار مقاوم است. این سرویس زیبا‌ی آشپزخانه قابلیت شست‌و‌شو دارد.این محصول در رنگ‌های مختلف موجود است که قابل ست شدن با فضای هر آشپزخانه‌ای است. خصوصا این سرویس جهت جهزیه نوعروسان با رنگ‌های متفاوت کاملا مناسب به نظر می‌رسد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 21 پارچه سون اسکای مدل Fantasy خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه فانتزی دارای تنوع در رنگ میباشد و جنس بدنه این سرویس استیل بوده و با لعاب رنگ کوره ای پوشیده شده که در برابر زنگ زدگی و پوسته شدن مقاوم است. این نوع خاص دارای رنگ متالیک بوده و از جذابیت و براقیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 20 پارچه سام ست مدل لارن کد 41120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همیشه ست کردن لوزام آشپزخانه و هماهنگی بین آنها برای خانمها دردسر بزرگی است، (مخصوصا برای جهیزیه). گاها زمان زیادی در بازار و فروشگاهها صرف شده و در نهایت نتیجه مطلوب حاصل نشده است. این مشکل توسط سرویس 20 پارچه سام ست حل شده است. این سرویس با ویژگیهای خاص و منحصر به فرد خود شامل درب آرام بند سطل زباله (جلوگیری از سریع بسته شدن درب و صدای بلند آن) نشانگر روی بدنه حبوبات ( قابل رویت بودن محتویات داخل ظرف از بیرون ، زیبایی) کابری آنها را بیشتر کرده است. برند سام ست بیش از 20 سال است که در حوزه تولید، صادرات، واردات لوازم آشپزخانه فعالیت داشته و با بهره مندی از نیروهای متخصص و با بکارگیری مدرن ترین ماشین آلات توانسته به روز ترین محصولات را متناسب با ذائقه مشتریان طراحی و تولید نماید، افزایش کارایی، زیبایی و هماهنگی و نظم ارگونمی محصولات با آشپزخانه از اصول مهم شرکت سام ست است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپند دود کن کد 2002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شما با اسپند دودکن ما میتوانید به راحتی اسپنددود کنید جنس این اسپنددودکن مسی است و داشتن یک دسته چوبی به زیبایی این محصول افزوده است. اسپند که حاصل دانه‌‌های سیاه گیاهی به همین نام هست در تمامی خانه‌‌های ایرانی با دستگاه اسپند دود کن وجود دارد چرا که به عقیده‌‌ی ما ایرانیان چشم زخم را دور می‌‌کند، ضمن اینکه باعث ضد عفونی شدن محیط و دور شدن حشرات نیز می‌‌شود. در کشورهای چین و ژاپن از اسپند دود کن به عنوان کشنده‌‌ی عوامل بیماری زایی مانند انگل و آمیب استفاده می‌‌شود و در آفریقا نیز برای درمان کسانی که دچار تب شده‌‌اند استفاده می‌‌گردد و یا در یونان عقیده دارند که سوزاندن اسپند برای کسانی که قاعدگی آنها نامنظم است و یا نیاز به مسکن دارند بسیار مؤثر است. وایرانیان یکی از استفاده هایی که از اسپند میکنند آن را درمکانها وموقعیتهای مختلف دودمی کنند دود کردن اسپند برای ضد عفونی کردن محیط و سلامتی بسیار مفید است اما به دلیل لزوم روشن کردن زغال و درد سر های آن ، خیلی کم این کار را انجام می دهیم . اسپنددودکن فنری توت در طرح و مدل مختلف طراحی شده است که بخاطرفنری بودنش مزایایی بر دیگراسپنددودکنها دارد. چون اسپند کمتری را به خود گرفته درنتیجه دودکمتری داردو باعث اذیت کردن دستگاههای تنفسی نمی شودو دودی که ازآن بیرون می آیدبدلیل کم بودنش باعث سیاهی کمتر وسایل منزل میشود مخصوصا برای مکانها وفضاهای کوچک بسیار مناسب است و همچنین دراستفاده از اسپند بسیار صرفه جویی میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 23 پارچه سون اسکای مدل گوزن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همواره بانوان اهمیت زیادی برای آشپزخانه خود قائل اند و زیبایی آن برای آنها حائز اهمیت است. یکی از وسایلی که به جهت دارای بودن ابزار کاربردی مورد نیاز هر آشپزخانه ای است سرویس سطل و پاسماوری می باشد. ما در منجی استور خاص ترین سرویس ها را با تنوع بالا تقدیم شما عزیزان می کنیم که یکی از آنها سرویس سون اسکای است. در تولید این محصول هم از کار دست بهره برده شده تا ظرافت بی بدیلی به کار ببخشد و هم از با کیفیت ترین مواد استفاده شده تا ماندگاری بالایی داشته باشد. سه مرحله رنگ کوره ای و استفاده از بهترین رنگ و چوب و ضد اثر انگشت بودن از مشخصات فنی این محصول است. از خرید خود لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 23 پارچه بهازکالا مدل 022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 23 پارچه فلزی بهازکالا دارای 1عددجانانی 3عددپاسماوری 4عددجاحبوباتی 6عددجاادویه ای 1عددپایه برای جاادویه 1عددجاماکارونی 1عدد سطل برنج 1عددسطل زباله 1عددسطل زباله کوچک 1عدد خاک انداز 1عددسینی 1عدد سطل شکر 1عددسطل قند میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس 23 پارچه آشپزخانه بهاز کالا کد 549-A-B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهاز کالا منطبق با زندگی مدرن با استفاده از متریال عالی و استاندارد های ملی و بین المللی کالاهایی با کیفیت بالا تولید کرده است. این محصول ساخته شده از ورق های مخصوص تین پلیت (TIN PLATES) با پوشش پودرهای الکتروستاتیک و لاکهای بهداشتی است و در برابر رطوبت هوا مقاوم می باشد و محصولات استیل از ورق های استیل 304 نگیر (Stanless Steel) تولید شده است. امروزه بهاز کالا در تنوع، رنگ، زیبایی، طرح و کارآیی سرآمد است و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها محصولاتی بی نظیر خلق می کند. برای تمیز کردن کافی است از یک تکه ابر یا پارچه نرم و محلول مایع ظرفشویی استفاده نمایید. از کشیدن اجسام سخت مانند سیم ظرفشویی بر روی این محصول خودداری کنید تا باعث از بین رفتن رنگ آن نشود. محصولات بهاز کالا دارای CE است به این معناست که محصولات بهاز کالا مطابق با قوانین استاندارد کیفیت اروپا بوده و می تواند در بازارهای اروپا داد و ستد شود. یکی از ویژگی های مهم در محصولات بهازکالا داشتن نشان کیفت اتحادیه اروپا CE از TUV اتریش است. بهاز کالا توانسته تاییدیه های جهانی ایزو را اخد کند که به شرح برایتان آورده ایم: ISO 14002 مدیریت زیست محیطی ، ISO 9002 مدیریت کیفیت، OHSAS 18001 مدیریت ایمنی، ISO 10002 برای رضایت مشتری است را اخذ کرده است. شرکت بهازکالا از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بوسیله دستان توانمند صنعتگران ایرانی و بکارگیری مدیران کارآمد توانسته جایگاه ویژه ای در میان مردم پیداکرده است. 10 سال ضمانت استیل بدنه در صورت عدم استفاده از مواد اسیدی وضمانت ضد زنگ بودن محصولات به دلیل جنس مرغوب استیل نگیر با کیفیت 304. همچنین ضمانت اجزا مستقل و وابسته محصولات مانند جداره و پدال و درب و پیمانه و قیف و... ضمانت تعمیر و تعویض واقعی محصولات در صورت بروز مشکلات برای محصولات و خرابی آنها . محصولات استیل 10 سال گارانتی کامل میشوند و کلیه محصولات خدمات پس از فروش مادام العمر دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسفند دود کن توری جار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

.برای آشنایی با انواع ملزومات سفر و وسایل جدید خانه و آشپزخانه فقط کافی است کلمه (جار) را سرچ کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 70 پارچه هوم کت مدل دنیس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس جهیزیه 70 پارچه دنیس هوم کت از بهترین و کامل ترین سرویس های جهیزیه موجود در بازار می باشد که دارای بهترین متریال و انواع وسایلی است که در آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا