خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید ماشین لباسشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

ماشسن لباسشویی یکی از لوازم ضروری هر خانه ای است. این وسیله سنگین و البته گران قیمت در دنیای مدرن کارهای مارا بسیار آسان کرده است. نخستین ماشین لباسشویی در سال ۱۷۹۷ میلادی اختراع شد و پس از آن با تغییرات فراوان به یکی از وسایل ضروری منازل مبدل شد. از آن پس این وسیله کاربردی همچنان در حال تکامل است و دکمه هایی برای انواع پارچه های خاص و جدید به آن ها اضافه می گردد، این موضوع لزوم آگاهی کافی هنگام خرید را بالا می برد. ما در مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی سعی در معرفی انواع ماشین های لباسشویی برای سهولت در انتخاب شما همراهان گرامی داریم.

امروزه به دلیل تنوع در مدل های ماشین های لباسشویی در بازار یکی از سخت ترین و گیج کننده ترین خریدها می باشد. اما قبل از خرید اگر نیازهای خود را مشخص کنید و بدانید چه امکاناتی را نیاز دارید، خرید آسان تر و بی دردسرتری خواهید داشت.

انواع ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی در ۳ مدل طراحی و تولید می شوند؛

  • درب از بالا
  • دوقلو
  • درب از جلو اتوماتیک

ماشین های لباسشویی درب از بالا

در ماشین های لباسشویی درب از بالا که قدیمی ترین نوع ماشین لباسشویی ها می باشد، برای شستشوی لباس ها مداخله دست ها الزامی است. زیرا این ماشین ها فقط عمل شستشو را انجام می دهند که آبکشی و خشک کردن باید توسط دست ها انجام شود.لباس ها از طریق دربی که در بالای دستگاه تعبیه شده درون آن قرار می گیرند که توسط پنل کنترل یا کلیدهایی که در بالای ماشین لباسشویی قرار دارد شستشو آغاز می شود.
شستشو در این ماشین لباسشویی ها به این گونه است که مخزن آب را پر کرده و حرکت چرخشی باعث شستشوی لباس ها می شود.این مدل از ماشین ها قیمت کمتری نسبت به نوع اتوماتیک دارند. سهولت در جابجایی، وزن کم و عدم خم شدن برای ریختن لباس ها درون ماشین لباسشویی از مزایای آن می باشد‌.
ماشین های درب از بالا قابلیت چندکاره بودن را نداشته و فقط قابلیت شستشو را دارد که از این موضوع به عنوان یکی از معایب این دستگاه می توان نام برد. ظرفیتی بین ۳ تا ۷ کیلوگرم را جوابگو بوده و مصرف آب بالایی دارند.میزان سر و صدا در این مدل بالا بوده که تمامی این موارد از معایب آن می باشد. با ادامه محصولات در مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی همراهمان باشید.

ماشین لباسشویی دوقلو

این نوع از ماشین های لباسشویی دارای دو محفظه که یکی برای عمل شستشو و دیگری برای خشک کردن لباس ها می باشد. شستشو در این مدل از ماشین لباسشویی، لباس ها از طریق معلق بودن شسته می شوند و دارای ظرفیت بالایی می باشند. از مزایای این محصولات می توان به شستشوی بهتر، ظرفیت بالا، مصرف آب کمتر نسبت به مدل های درب از بالا بدون خشک کن، خشک کردن با سرعت بالا نام برد. از معایب این مدل عدم آبکشی، مداخله دست ها، به هم پیچیدن لباس ها و چروک شدن آن ها نام برد.

ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک

این مدل از ماشین لباسشویی در سال های اخیر به شدت رواج پیدا کرده که در مقایسه با مدل های درب از بالا میزان بیشتری از لباس ها با حداقل انرژی مصرفی شسته می شود. کلیدهای کنترل این محصول در جلوی دستگاه تعبیه شده و فضای بالایی خالی می باشد. محفظه افقی با چرخش آهسته لباس ها را با لطافت تمیز می کند.عمل شستشو به صورت تمام اتوماتیک بوده و نیازی به مداخله دست ها نمی باشد. آبگیری دستگاه خودکار در چندین مرحله متناسب با نیاز انجام می شود.
عملکرد خشک کن در این مدل از ماشین لباسشویی به تعداد چرخش در دقیقه بستگی دارد. هرچه میزان چرخش بیشتر باشد، لباس ها در مدت زمان کمتری خشک می شوند. این محصولات که از لحاظ هزینه در سطح بالاتری قرار دارند شامل انواع و اقسام تنظیمات می باشند.
در ماشین های اتوماتیک فقط کافی است یک بار آب و برق دستگاه را متصل نمائید و سپس مایع مخصوص شستشو را اضافه و تنظیمات مورد نیاز را مشخص کنید، در نهایت با فشردن کلید استارت، دستگاه شروع به شستن می کند. اما در ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک باید آب به صورت دستی اضافه شود. اگر ماشین لباسشویی دوقلو باشد برای استفاده از محفظه خشک کن لباس ها با دست از محفظه شستشو خارج و آبکشی شده و در نهایت به محفظه خشک کن انتقال داده شوند. مهم ترین تفاوت بین ماشین های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در تامین آب مصرفیشان می باشد.

بهترین نوع ماشین لباسشویی

ما در مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی به شما همراهان همیشگی پیشنهاد می کنیم در انتخاب نوع ماشین لباسشویی برای مناطقی که با مشکل آب رو به رو هستند بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که در صورت انتخاب نادرست دستگاه به درستی عمل نکرده و به زودی به یک دستگاه مناسب تر نیاز پیدا خواهید کرد.
بعد از انتخاب نوع ماشین لباسشویی معیار های دیگری هم در انتخاب نوع محصول مهم می باشد که در ادامه مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی به آن ها می پردازیم.

وجود برنامه ها و تنظیمات متنوع در انواع برندهای موجود در بازار به شما این امکان را می دهد تا مناسب ترین برنامه ها را مطابق با سبک زندگی و نوع لباس هایتان انتخاب نمائید که در نتیجه کارایی بهتری نسیبتان خواهد گردید.در برخی از ماشین ها علاوه بر تنظیمات از پیش تعیین شده، این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا نسبت به نیاز و سلیقه خود برنامه ای را برای شستشوی لباسهایشان تنظیم کنند.

انواع ماشین لباسشویی از لحاظ عملکرد موتور

ماشین های لباسشویی از لحاظ عملکرد به دو دسته تقسیم می شوند:

  • تسمه ای
  • گیربکسی ( بدون تسمه )

در مدل تسمه ای، موتور در پایین محفظه قرار دارد که باعث گردش محفظه می شود. این مدل از ماشین های لباسشویی قیمن کمتر اما لرزش و سروصدای بیشتری دارند.

در مدل گیربکسی، موتور مستقیم پشت محفظه قرار گرفته و آن را به گردش در می آورد. در این مدل قیمت بالاتر اما میزان لرزش و سروصدا کمتر می باشد. اگر محفظه را از میزان حجم تعیین شده بیشتر پر کرده باشید، دستگاه به طور خودکار تشخیص داده و شروع به شستن نمی کند. این مسئله برای طول عمر دستگاه بسیار مفید می باشد.

امکانات متنوع در ماشین های لباسشویی

نمایشگر دیجیتال یا Display

در حال حاظر مدل های جدید موجود در بازار به نمایشگر دیجیتال با تنظیمات متعدد مجهز می باشند که امکان اشتباه را به حداقل ممکن رسانده اند.زیرا دیتگاه به صورت هوشمند انتخاب ها را محدود می کند و شما وفتی گزینه ای را انتخاب نموده اید الباقی تنظیمات مورد نیاز هوشمندانه نسبت به گزینه انتخابی تغییر می کند. به عنوان مثال اگر شما شستشوی لطیف را انتخاب کرده باشید، برای آبکشی و خشک کردن ننی توانید گزینه ی گرمای شدید را برگزینید.

پیش شستشو یا Pre-wash

با انتخاب این گزینه شما می توانید لباس های کثیف را قبل از شروع چرخه اصلب شستشو با دمای پایین شستشو دهید.

شستشوی سریع یا Quick wash

این گزینه برای مواقعی که عجله دارید یا افراد شاغلی که مشغله کاری باعث شده وقت کمتری برای شستن لباس ها داشته باشند، این گزینه بسیار کارآمد است. زیرا علاوه بر شستشوی سریع در مصرف آب و برق هم صرفه جویی می شود. البته به یاد داشته باشید افزایش سرعت با مقدار لباس موجود در محفظه ارتباط مستقیم دارد. به عنوان مثال بسیاری از ماشین های لباسشویی دارای حسگر رطوبت هستند، این حسگر کمک می کند تا مصرف انرژی دستگاه تا حد قابل ملاحظه ای پایین بیاید. در دستگاه هایی که دارای حسگر رطولت هستند پایان کار خشک کن به خشک شدن لباس ها بستگی دارد نه پایان یافتن زمان تعیین شدهبرای خشک کردن.

آبگیری مجدد یا Extra Rinse

بعضی از افراد دارای پوست حساسی می باشند که این گزینه برایشان اطمینان خاطر حاصل می کند که مواد شوینده ای که برای شستشو استفاده شده به طور کامل در آبکشی مجدد از روی بافت لباس ها پاک گردیده است و موجب حساسیت پوستی نمی گردد.
در مواقعی هم که ناآگاه مواد شوینده زیادی اضافه کرده اید با استفاده از این گزینه می توانید مقدار شوینده باقی مانده در الیاف را به راحتی خارج نمائید. با ادامه مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی  همراهمان باشید.

کارکرد نیمه پر یا Half load

این گزینه به شما در حین عمل شستشو این امکان را می دهد که از آب و قدرت کمتری استفاده کنید. در حال حاظر اکثر لباسشویی های جدید این امکان را دارا می باشند که به صورت خودکار، ماشین لباسشویی بار داخل محفظه را وزن کند.

ظرفیت گنجایش یا Load capasity

ظرفیت گنجایش مقدار باری است که هر ماشین لباسشویی می تواند تحمل کند. این مقدار در ماشین لباسشویی های مخالف متغییر است.

قفل کودک یا child lock

وجود این قفل در هر محصولی به کودکان کنجکاو اجازه نمی دهد تنظیمات صفحه کنترل را دستکاری کنند. به این گونه که حتی به طور اتفاقی هم برنامه تنظیم شده دچار وقفه نمی شود.

برچسب انرژی یا Energy label

وحود این برچسب بر روی تمامی محصولات الزامی می باشد تا خریداران و استفاده کنندگان از میزان انرژی مصرفی در محصول مورد نظر اطلاع داشته باشند. در بعضی از برچسب های انرژی علامت ستاره دیده می شود که به این معنا می باشد میزان مصرف انرژی در آن محصول بهینه شده است.

سرعت چرخش آب یا Spin speed

نسبت به برنامه ای که برلی شستشو انتخاب کرده ایم، سرعت چرخش آب متغیر است که به دو صورت دستی و خودکار امکان پذیر می باشد. بالا بودن سرعت چرخش در هنگام خشک کردن باعث آسیب رسیدن به بافت البسه ی داخل محفظه می شود.

دور موتو متغیر یا Variable spin speed

این گزینه از تنظیمات دستگاه این امکان را فراهم می کند که بدون در نظر گرفتن برنامه، سرعت چرخش دور موتور را تعیین نمائید.

شستشوی لباس های پشمی یا Wool wash

ماشین لباسشویی های قدیمی و یا معمولی امکان شستن هرگونه البسه ای را ندارند. محدودیت این ماشین ها به گونه ای است که بعضی از البسه ها مانند پلیورها،روسری ها و … که نیاز به نحوه شستشوی خاصی دارد را باید با دست شستشو داد. این گزینه برای جلوگیری از چروک شدن و آسیب رسیدن به بافت این گونه لباس ها و در نهایت سهولت در شستشو طراحی شده اند.

منطق فازی یا Fazzy logic

این سیستم به طور کاملا خودکار میزلن دما، آب و مقدار مواد شوینده را بر اساس حجم لباس ها و میزان کثیفی آن ها تنظیم می کند.

اتوکشی آسان یا Easy lron

استفاده از آب بیشتر در آخرین مرحله از شستشوی لباس ها که منظور همان آبکشی نهایی بوده، از ایجاد چروک جلوگیری می کند. از گزینه اتوکشی آسان برای کاستن چین و چروک لباس های ظریف استفاده کنید.

بخار یا Steam

این ویژگی تنها در ماشین لباسشویی های پیشرفته و گران قیمت وجود دارد که با استفاده از این گزینه میتوانید لکه ها و بوهای احتمالی لباس را از بین ببرید.با توجه به کارایی و بررسی نیاز و وسع مالی خود انتخاب کنید که این گزینه برای شما ارزش خرید یک محصول گران قیمت را دارد یا خیر.

محفظه استیل ضدزنگ یا Stainless steel housing

جنس به کار رفته در محفظه ماشین لباسشویی باید استیل مرغوب باشد تا از بو گرفتن، رنگ پریدگی و چسبدگی لباس ها به داخل محفظه جلوگیری شود.

در ادامه بخوانید: خرید ماشین لباسشویی

گواهی NSF

این گواهی نشانگر این است که محصول مورد نظر تا 99 درصد از باکتری های موجود در لباس ها را حین شستشو از بین می برد.

شستشوی دستی یا Hand wash

همانطور که از نام این گزینه پیدا است، شستشوی لباس را با دست شبیه سازی می کند، که بیشتر برای لباس های لطیف و لباس زیر مناسب می باشد. بعد از شستشوی لباس با این گزینه بهتر است لباس های شسته شده را به روش سنتی و زیر نور آفتاب خشک نمائید.

چرخش مضاعف یا Extended spin

استفاده از این گزینه برای حوله ها و لباس هایی که حجم بیشتری از آب را درون بافت خود نگه می دارند بسیار مناسب می باشد. زیرا به دلیل چرخش بیشتر باعث خروج آب و خشکی مضاعف هنگام خشک کردن می شود.

حالت لکه بر یا Stain remaval

این گزینه مانند خیساندن لباس در حالت شستشو با دست را دارد. اگر چه برای از بین بردن لکه ها باید از لکه برهای مخصوص استفاده کرد، اما با این گزینه کمک به سزایی برای از بین بردن لکه ها می کنید.

باز کننده چروک یا Wrinkle opener

با استفاده از این گزینه چروک هایی که در حین شستشو ایجاد شده را تا حد زیادی از بین می برد، اما باید بدانید این گزینه هر چقدر کارآمد باشد، باز هم جایگزین اتوکشی نمی شود.

شستشو با تاخیر یا Delay wash

وقتی قرار است برای مدتی خارج از منزل باشید یا زمانی که از سر کار بر می گردید لباس هایتان شسته و خشک شده باشد می توانید از این گزینه استفاده نمائید. اما دقت داشته باشید زمان را طوری تنظیم نمائید که لباس های مرطوب مدت زمان طولانی داخل محفظه دستگاه باقی نماند. این موضوع باعث بو گرفتن لباس ها می شود. این گزینه در ماشین های لباسشویی برای جلوگیری از بو گرفتن لباس ها و سهولت در استفاده از ماشین های لباس شویی طراحی شده است. با ادامه امکانات متنوع ماشین های لباسشویی در مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی همراهمان باشید.

اضافه کردن لباس حین شستشو یا Add clothes while washing

در صورتی که پس از شروع به کار ماشین لباسشویی لباس دیگری را فراموش کرده اید، این ویژگی به شما امکان اضافه کردن لباس های فراموش شده در حین شستشوی ماشین لباس شویی را می دهد.

شستشوی اسلامی یا Islamic washing

این قابلیت برای آن دسته از افرادی که شستشوی اسلامی از نگرانی هایشان است، بسیار کارآمد می باشد.

اتصال هوشمند یا  Wifi

ماشین لباس شویی های هوشمند با این ویژگی این امکان را فراهم می آورند که مراحل شستشو را از طریق Wifi تنظیم نمائید.

گارانتی یا Warranty

برخی لوازم خانگی یا دارای گارانتی نمی باشند یا حداقل یک سال گارانتی را شامل می شوند که این مدت هر چه بیشتر باشد آسایش و اطمینان خاطر بیشتری برای استفاده از دستگاه خود را خواهید داشت.برخی برندها عموما لوازم خانگی خود را 3 الی 5 سال گارانتی می کنند و برخی دیگر علاوه بر گارانتی کلی محصول، گارانتی جداگانه ای برای بدنه و موتور دارند که این نوع گارانتی عموما زمان بیشتری نسبت به گارانتی خود دستگاه می باشد.

حجم ماشین لباسشویی

این سوال قبل از خرید برای هر خریداری پیش خواهد آمد که ماشین لباسشویی با چه حجمی را خریداری نماید. انتخاب حجم مناسب برای ماشین لباسشویی به تعداد افراد خانواده و سبک زندگیشان بستگی دارد. به این صورت که شاید یک خانواده 3 نفره از یک خانواده 5 نفره حجم بیشتر لباس داشته یا شستشوی بیشتری در طول هفته انجام می دهد. پس باید به تمامی این نکات توجه فراوان داشته باشید.

راهنمای خرید حجم مناسب در شرایط معقول برای خانواده 2 الی 3 نفره حجمی بین 6 تا 8 کیلوگرم، خانواده 3 الی 6 نفره حجمی بین 7 تا 10 کیلوگرم و خانواده های 5 الی 6 نفره بالای 8 کیلوگرم مناسب می باشد.

سایز ماشین لباسشویی

بیشتر ماشین های لباسشویی عرض 60و ارتفاع 85 سانتی متر دارند. قبل از خرید فضای مناسب برای نصب آن را فراهم آورید.

بهترین برند ماشین لباسشویی

گاهی اوقات حتی ارزان قیمت ترین برندها ی لوازم خانگی می توانند سال ها بدون ایجاد مشکل برای شما به خوبی کار کنند. اما برندهایی مانند بوش، سامسونگ و ال جی و ماشن های داخلی مانند اسنوا، پاکشوما و آبسال به طور کلی در مورد ویژگی ها، قابلیت اطمینان و کیفیت ساخت بیشتری دارند.

در این میان توصیه می شود ماشین های لباسشویی اصل را خریداری نمائید تا نمونه های تقلبی و بدون اصالت را.

ما در مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی  به شما عزیزان توصیه می کنیم دقت داشته باشید که کشور مونتاژکننده تاثیر به سزایی در کیفیت محصول خواهد داشت.

ماشین لباسشویی ایرانی یا خارجی

از آنجایی که ماشین لباسشویی از کالاهای سنگین و گران قیمت در هر خانه ای محسوب می شود. عموما ترجیح می دهند کالایی را خریداری نمایند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. از این رو تولیدکنندگان داخلی برای رقابت با برندهای خارجی که کیفیت بالایی دارند، ناچار به ارتقا کیفیت محصولات خود شده اند. می توان از برندهای ایرانی با خیال راحت برای چندین سال استفاده نمود و در صورت خرابی احتمالی خدمات پس از فروش این محصولات داخلی در دسترس می باشند و در حداقل زمان ممکن مشکل را رفع خواهند نمود.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید ماشین لباسشویی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند ماشین لباسشویی ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M8220W ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی مدل GWM-M8220W از محصولات «جی پلاس» (Gplus) است که با ظرفیت 8 کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. این لباسشویی از نوع درب از جلو است و پنل آن در قسمت جلو قرار گرفته است. این ماشین لباسشویی از 15 برنامه اصلی و 7 برنامه تکمیلی شستشو بهره می برد که از طریق پنل جلویی آن قابل انتخاب است؛ وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شستشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. از روی نمایشگری که در قسمت جلوی لباسشویی قرار دارد می‌توانید وضعیت شستشو را کنترل کنید. همچنین این محصول، از یک موتور قدرتمند با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بهره می‌برد که از کیفیت بالای شست‌و‌شو در آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید. این محصول از برند جی پلاس با داشتن برچسب انرژی +++A از کالاهای اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می‌‎شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-PD107BS ظرفیت 10.5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-PD107BS دارای ظرفیت 10.5 کیلوگرم است. این دستگاه دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و 6 برنامه تکمیلی خواهد بود. این مدل جی پلاس دارای موتور پیشرفته با تکنولوژی Direct Drive Inverter بوده و مصرف انرژی آن A+++ است. این لباسشویی دارای سیستم خشک کن 100% با ظرفیت 6 کیلوگرم است. از دیگر ویژگی‌ها و برنامه‌های این لباسشویی می‌توان به مجهز بودن آن به شستشو با بخار، برنامه ضد عفونی کامل لباس، امکان تنظیم دلخواه زمان شستشو، دارای برنامه جهت شستشوی سریع لباس، قابلیت از بین بردن چروک لباس ها، برنامه ضدعفونی لباس ها با مواد ضد باکتری، برنامه جهت شستشو و استریلیزه لباس‌ها، دارای برنامه شستشو لباس‌هایی از جنس پر، قابلیت افزودن لباس در حین کار، مجهز به انجام شستشو در زمان دلخواه و قابلیت شسشتو و ضد عفونی دیگ اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-P104T ظرفیت 10.5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-P104T ظرفیت 10.5 کیلوگرم می‌تواند جواب‌گوی تمامی نیاز‌های یک خانواده حتی پرجمعیت برای شست‌وشو لباس‌ها باشد. شما با این ماشین لباسشویی می‌تونید به‌راحتی پتوهای دونفره و مقدار بسیار زیادی لباس را بشویید. این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 10.5 کیلوگرمی است که در رنگ‌ سفید به شما عرضه می‌شود. این مدل دارای درب بزرگ تیره رنگ است که زیبایی چشم‌گیری را به آن بخشیده است. لباسشویی GWM-P104T دارای مصرف انرژِی +++A است که بسیار اقتصادی و در عین حال قدرتمند عمل می‌کند. سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه‌ای دارد. این مدل لیست متنوعی از برنامه‌ها را دارد که متناسب با جنس لباس‌ها قابل انتخاب هستند. تعداد برنامه‌های اصلی این مدل 16 برنامه اصلی به‌همراه 9 برنامه تکمیلی شست‌وشو است. ویژگی بسیار مهم ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-P104T ظرفیت 10.5 کیلوگرم اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو است. این دستگاه لباسشویی دارای قابلیت‌های بسیار مهم و کاربردی‌ای از جمله برنامه اختصاصی شست‌وشو لباس‌های زیر (Lingerie Care)، برنامه شست‌وشو سریع (Go Quick)، قابلیت ضدآلرژی، برنامه اختصاصی شست‌وشو لباس‌های زمستانی، Timer و مجهز به برنامه Ozone Wash برای ضدعفونی کامل لباس‌ها بدون نیاز به آب و مواد شوینده است که برای سلامتی شما می‌تواند بسیار مهم و کارا باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820C ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی دوو سری ویوا مدل DWK-CH820C دارای ظرفیت 8 کیلوگرم و سرعت 1200 دور در دقیقه می باشد. در سری ویوا دوو با استفاده از موتورهای دایرکت درایو و حذف تسمه و نیز طراحی فوق پیشرفته بدنه دستگاه، میزان ثبات افزایش یافته و دستگاه بدون لرزش و تولید صدا مراحل شستشو را انجام می دهد. دستگاه علاوه بر چرخش معمولی و شستشوی لباس ها می تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز در اختیار شما قرار دهد. این نوع موتور با لرزش کمتر و تولید سر و صدای بسیار کم بهترین گزینه برای استفاده دراین دستگاه های مدرن است. لباسشویی DWK-CH820C دارای پنل و صفحه نمایش لمسی می‌باشد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820C ظرفیت 8 کیلوگرم

برند دوو یکی از محبوب‌ترین و باسابقه‌ترین تولیدکنندگان ماشین‌های لباسشویی به شمار می‌آید. مدل‌های کنونی این برند با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین فناوری روز دنیا، می‌توانند پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران خود باشند. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820C ظرفیت 8 کیلوگرم یکی از جدیدترین و به‌روزترین مدل‌های ماشین لباسشویی شناخته می‌شود. این محصول از برند دوو، دارای مخزن 8 کیلویی بوده و از تکنولوژی نانو سیلور برخوردار است. این ماشین لباسشویی امکان شست‌وشو البسه را با 15 برنامه‌ متنوع دارد. این محصول محبوب را می‌توان در رنگ‌‌بندی‌های نقره‌ای و سفید تهیه و خریداری کرد. از دیگر ویژگی‌های ماشین لباسشویی دوو مدل کاریزما می‌توان به مواردی مانند سیستم خودکار تشخیص خطا، قفل ایمنی، مصرف پایین و برخی موارد دیگر اشاره داشت. تجهیز این ماشین لباسشویی به LED سهولت کار با آن را افزایش داده است. در هنگام فعال‌سازی این دستگاه می‌توانید تمامی 15 برنامه شست‌و‌شو ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820C  را مشاهده کرده و برنامه شست‌و‌شو موردنظر خود را انتخاب کنید. این ماشین لباسشویی از موتور یونیورسال بهره‌مند بوده و از نمودار مصرف انرژی +++A برخوردار است. به‌کارگیری یک موتور کم‌مصرف می‌تواند کارایی ماشین لباسشویی را افزایش داده و در هزینه‌های جانبی کاربر صرفه‌جویی ایجاد کند. همچنین مصرف پایین انرژی می‌تواند موجبات عملکرد طولانی و عمر بالا ماشین لباسشویی را فراهم آورد.

مشخصات فنی و قابلیت‌های ماشین لباسشویی دوو

 ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820C ظرفیت 8 کیلوگرم، کیفیت بالا، قیمت متعارف، استفاده از فناوری‌های ساخت به روز و آپشن‌های متفاوت دارد. این محصول به دلیل استفاده از موتورهای دایرکت درایو و طراحی منحصر‌به‌فرد یک دستگاه بدون لرزش و کم‌صدا است. این ماشین لباسشویی دوو از صفحه نمایش لمسی برخوردار بوده و توانسته است تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را رقم بزند. طراحی ماشین لباسشویی دوو مدل کاریزما به‌گونه‌ای انجام شده که کمترین میزان لرزش و صدا احساس می‌شود. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820C  به فناوری مدرن بخارشوی (Steam Care) مجهز شده است؛ این ویژگی باعث می‌شود که دمای بالای آب و بخار حاصل از آن در میان لایه‌های البسه نفوذ کرده و شست‌و‌شو با بالاترین میزان کیفیت انجام شود. نفوذ بخار به البسه در هنگام شست‌و‌شو سبب آن می‌گردد که باکتری‌ها و میکروب‌ها به طور کامل از بین رفته و میزان چروک لباس‌ها کاهش یابد. بدین ترتیب، در زمان کاربر و در هنگام اتوکشی صرفه‌جویی صورت می‌گیرد. از  مشخصات فنی ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820C می‌توان به نوع موتور Universal، سرعت چرخش: 1200 دور در دقیقه، ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم، نمودار مصرف انرژی +++A و محل قرارگیری درب مخزن در قسم جلو اشاره کرد.  همچنین جهت باز شدن درب به سمت چپ، زاویه باز شدن درب تا 150 درجه، لوله‌های ورودی آب سرد و گرم تک شیر، وزن 66 کیلوگرم، ارتفاع 825 و پهنا 595 میلی‌متر از دیگر مشخصات این ماشین لباسشویی هستند. چنانچه به خریداری ماشین لباسشویی علاقه‌مند هستید، باید از ویژگی‌ها و کاربردهای این محصولات آگاه باشید. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820C ، ارائه‌دهنده مزایا و آپشن‌های متعدد و فوق‌العاده‌ای است. این محصول از چندین جهت بر رقبای هم‌رده خود برتری دارد. از ویژگی‌ها و قابلیت‌های سری کاریما می‌توان به موتور قدرتمند و کم‌مصرف، دیگ درام زمردی، 15 برنامه شست‌و‌شو، صفحه نمایشگر LED  و مجهز به فناوری نانو سیلور اشاره کرد. همچنین می‌توان بهره‌مندی از سیستم کاهش مصرف انرژی، بهره‌مندی از سیستم تشخیص خطا خودکار، بهره‌مندی از فناوری پیشرفته شست‌وشو همراه با بخار و وجود قفل ایمنی و قفل کودک از دیگر این قابلیت‌ها است. بهره‌مندی از برنامه لکه بری، قابلیت شست‌و‌شو با تأخیر، قابلیت آبکشی اضافه، برنامه شست‌و‌شوی فوق‌سریع 19 دقیقه‌ای، قابلیت تنظیم دمای شست‌و‌شو به‌طور دلخواه و بدنه طرح ECO را هم می‌توان به عنوان دیگر قابلیت‌های این محصول نام برد.

سخن آخر

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH820C ظرفیت 8 کیلوگرم، محصل بسیار باکیفیتی از شرکت دوو است. این محصول با داشتن قابلیت‌ها و ویژگی‌های نیاز شما را برای انواع مختلف شستشو برطرف می‌کند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب از دیجی کالا سفارش دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L8645T ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی مدل GWM-L8645 از محصولات «جی پلاس» (Gplus) است که با ظرفیت 8 کیلوگرم طراحی شده است. این ماشین لباسشویی دارای 14 برنامه اصلی و 6 برنامه تکمیلی شستشو از جمله شستشوی سریع در 30 دقیقه (Quick 30) و قابلیت از بین بردن چروک لباس Crease Care است وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شستشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید .این لباسشویی در طرحی نوین و با شکلی متفاوت وشکیل و با موتور دایرکت درایو و برچسب انرژی +++A با قیمت مناسب عرضه شده است.

جشنواره پاییزی جی‌پلاس

جشنواره پاییزی جی‌پلاس: جشنواره پاییزی 1400 از تاریخ 22 مهر ماه 1400 به مدت محدود برای مصرف کننده‌ی نهایی در جریان خواهد بود. شرایط و مزایای جشنواره پاییزی 1400 به شرح زیر است: - تخفیفات نقدی روی محصولات منتخب و به‌شرط نصب محصول: در این جشنواره تخفیفات محصول بر اساس جداول جشنواره در نظر گرفته‌شده است و پس از نصب محصولات به شماره شبای دریافتی از مشتریان واریز می‌شود. - فرصت نصب جهت بهره‌مندی از مزایای این جشنواره تا 10 روز پس‌از تاریخ خرید است. - شرط نصب محصولات در بازه جشنواره جهت دریافت تخفیفات و هدایا، الزامی است. - مشتریان می‌توانند جهت نصب محصولات با شماره‌ 021-84733 تماس حاصل کنند. ‌‌- مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره به‌همراه گارانتی گلدیران، از طریق نمایندگی‌های مجاز و نصب توسط شرکت مشتریان گلدیران قابل استفاده است. - شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند، مشتریان می‌توانند برای اطلاع از آخرین تغییرات به وبسایت Goldiran.ir مراجعه کنند. - همچنین مشتریان گرامی می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهامی با شماره تلفن 021-84733 تماس حاصل کنند. مبلغ جشنواره برای این کالا 5,000,000 ریال معادل پانصد هزار تومان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 29413 ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 29413

زمانی شستن لباس‌ها تنها نمایانگر تمیزی و پاکیزگی بود، اما در دنیای کنونی علاوه‌بر تمیزی و پاکیزگی، شست‌وشوی لباس‌ها بیان‌گر شخصیت، سبک پوشش و زندگی نیز است، علاوه‌براین، امروزه کارایی تنها نکته مهم در خرید یک ماشین لباسشویی نیست؛ چراکه ظاهر ماشین لباسشویی هم مانند دیگر لوازم آشپزخانه نشانی از ذوق و سلیقه صاحب خانه است. همین موضوع در کنار سبک زندگی امروزی و انواع مختلف پارچه‌ها و بافت‌ها خرید یک ماشین لباسشویی را به کار مشکل تبدیل کرده است. ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 29413 دارای ظرفیت ۹ کیلوگرمی است. بنابراین، برای یک خانواده ۶ الی ۷ نفره مناسب است. علاوه‌براین، این محصول دارای قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار است که ارزش خرید آن را بالا می‌برد.

رتبه انرژی

مصرف انرژی فاکتور مهم و تعیین‌کننده‌ای در دستگاه‌های پرمصرف است. ماشین لباس‌شویی هم یکی از سردمداران لیست لوازم پرمصرف در خانه است. برند کرال هم یکی از شرکت‌هایی است که تلاش کرده است با به‌کارگیری فناوری‌های متنوع میزان بازدهی ماشین لباسشویی را تا حد زیادی بالا ببرد. ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 29413 میزان بهبود مطلوبی در مصرف انرژی را در میان دستگاه‌‍‌های دارای نشان مصرف انرژی دارد. با توجه به موتور قدرتمند این ماشین لباسشویی که با سرعت حداکثری 1400 دور در دقیقه می‌چرخد، این رتبه انرژی به معنی مصرف بهینه و مهندسی شده‌ای است که کرال برای این محصول در نظر گرفته است.

تاخیر در زمان شست‌و‌شو

با وجود قابلیت Delay  یا شست‌وشوی با تأخیر که با نام امکان تنظیم زمان شروع کار هم مشهور است، می‌توانید زمان آغاز شست‌وشو را به تعویق بیندازید. به‌این‌ترتیب انعطاف کار دستگاه بسیار بیشتر شده و می‌توانید با توجه به برنامه‌ی روزانه‌ی خود کارکرد دستگاه را هماهنگ کنید. با موکول کردن شروع شست‌وشو به زمان دلخواه می‌توانید پایان کار دستگاه را تشخیص داده و به‌طور مثال آن را با زمان بیدارشدن از خوابتان هماهنگ کنید و با خیال راحت پهن کردن لباس‌ها را به صبح موکول کنید. درواقع این موضوع باعث می‌شود تا بتوان در هر زمان از روز و شب زمان شروع کار دستگاه را مشخص کرد. باتوجه به سرعت زندگی امروزی، شاید این ویژگی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید به‌کارتان خواهد آمد.

بیشتر بودن برنامه شست‌وشو در یک ماشین لباسشویی به معنی باز بودن دست کاربر برای انتخاب یک برنامه برای لباس موردنظرش است. دستگاه TFW 29413 درواقع 21 حالت انتخابی دارد که از طریق ولوم بزرگ چرخشی آن می‌توانید برنامه‌ی دلخواهتان را انتخاب کنید. از میان برنامه‌های متنوع  شست‌وشو در این محصول به برخی اشاره می‌کنیم؛ همان‌طور که از نام برنامه Cotton برداشت می‌شود، این برنامه برای شست و شوی لباس‌های نخی و کتان طراحی شده است. برنامه دیگری که در این ماشین لباسشویی به کار گرفته شده است، امکان شست و شوی سریع است که برای سبک زندگی پرسرعت امروزی ایجاد شده است. برنامه شست‌وشوی لباس‌های رنگی و لباس‌های تیره هم دیگر انتخاب‌های مهمی هستند که کاربر به‌راحتی به آن‌ها دسترسی دارد. همانطور که اشاره شد، برنامه شست‌وشوی لباس‌های کودک هم در این محصول دیده می‌شود که برای خانواده‌هایی که نورسیده دارند بسیار کاربردی خواهد بود.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40808 ST ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی به یکی از لوازم ضروری و پرمصرف هر خانه تبدیل شده است. خریدن یک ماشین لباسشویی با کیفیت می‌تواند از دغدغه‌های هر شخصی باشد. شرکت پاکشوما یکی از برندهای مطرح تولیدکننده ماشین لباسشویی در بازار است. پاکشوما یکی از محصولات خود را تحت عنوان BWF 40808 ST تولید و روانه بازار کرده است. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم می‌تواند یک گزینه‌ ایده‌آل برای خانواده‌های با جمعیت متوسط باشد. BWF 40808 ST با یک موتور تسمه‌ای و توان چرخشی 1400 دور در هر دقیقه 16 برنامه را برای شستشوی البیه در اختیار شما قرار خواهد داد. پاکشوما در طراحی این مدل ظرافت بسیاری را به کار برده و مصرف انرژی این ماشین لباسشویی را تا رده A++ پایین آورده است. همچنین با توجه به داشتن ورودی مجزای آب سرد و گرم می‌توان کاهش مصرف انرژی مطلوبی را از این مدل انتظار داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-PR980C ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی مدل DWK-PR980C ظرفیت 8 کیلوگرم یکی از دستگاه‌های پرقدرت و با کیفیت ارائه شده شرکت دوو است. شرکت دوو با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی این محصول را به +++A برساند. این دستگاه با بهره‌گیری از توان موتور قدرتمند با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم می‌تواند به راحتی نیازهای شست‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند. شرکت دوو برای این مدل 14 برنامه شستشو تعبیه کرده که این گزینه می‌تواند دست شما را برای شستشوی انواع البسه باز بگذارد. ماشین لباسشویی مدل DWK-PR980C از یک موتور بدون تسمه بهره می‌برد که این موضوع می‌تواند در کاهش صدای لباسشویی موثر باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40701 ST ظرفیت 7 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاکشوما یکی از برندهای معروف در زمینه ساخت ماشین لباسشویی است. محصولات این برند با کیفیت بالا و عمل‌کرد عالی خود، مورد توجه و مورد استقبال قرار گرفته است. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40701 ST یکی از محصولات این برند است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به یک انتخاب عالی برای خانواده‌ها تبدیل‌ شده‌ است. ویژگی‌های منحصر به فرد ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40701 ST یکی از مهم‌ترین دلایل این میزان از استقبال شده است. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 7 کیلوگرم، امکان شستشوی حجم زیادی از لباس را در یک دوره شستشو فراهم می‌کند. این موضوع می‌تواند زمان شما را برای شستشوی لباس‌ها کاهش دهد و باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و برق شود. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40701 ST با داشتن طراحی مدرن و کاربرپسند، علاوه بر ارائه عمل‌کرد بالا، به زیبایی فضای خانه شما هم می‌افزاید. علاوه بر این، مجهز شدن به 16 برنامه اصلی و 3 برنامه کمکی، ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو (1 تا 24 ساعت (DELAY)) و قابلیت تنظیم دمای آب از دیگر ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌رود. در مجموع، با انتخاب ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40701 ST، می‌توانید لباس‌های خود را بدون نیاز به نگرانی از آسیب رسیدن به بافت آن‌ها، به آسانی و با کیفیت بالا بشویید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40106 WT ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل BWF40106WT از لباسشویی های برند پاکشوما است که از موتور اینورتر BLDC با قدرت چرخش شستشو و خشک کردن 1400 دور در دقیقه بهره می برد. برای این مدل لباسشویی پاکشوما ورودی مستقل آب سرد و گرم در نظر گرفته شده که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. ماشین لباسشویی پاکشوما 16 برنامه شستشو اصلی و 5 برنامه کمکی دارد برنامه های متنوع در لباسشویی به کاربر این امکان را می دهد تا کیفیت لباس‌ های خود را حفظ کند و به آن‌ ها صدمه‌ ای وارد نکند. زمانی که فرد برنامه شستشویی را انتخاب می‌ کند به صورت خودکار زمان شستشو، سرعت چرخش، سرعت خشک کن و مدت زمان آبکشی لباس هم تنظیم می‌شود. برنامه شستو با تاخیر DELAY در لباسشویی تعبیه شده که می تواند زمان شستن لباس ها را از 1 تا 24 ساعت به تاخیر بیندازد. ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما به آبکشی اضافه البسه EXTRA RINSE مجهز شده است این برنامه یک شستشوی اضافی را بر روی لباس انجام می دهد و باعث از بین رفتن مواد شوینده به طور کامل بر روی لباس می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-ZL860CC ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی مدل DWK-ZL860CC ظرفیت 8 کیلوگرم یکی از دستگاه‌های پرقدرت و با کیفیت ارائه شده شرکت دوو است. شرکت دوو با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی این محصول را به +++A برساند. این دستگاه با بهره‌گیری از توان موتور قدرتمند با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم می‌تواند به راحتی نیازهای شست‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند. شرکت دوو برای این مدل 14 برنامه شستشو تعبیه کرده که این گزینه می‌تواند دست شما را برای شستشوی انواع البسه باز بگذارد. ماشین لباسشویی مدل DWK-ZL860CC از یک موتور بدون تسمه بهره می‌برد که این موضوع می‌تواند در کاهش صدای لباسشویی موثر باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S51 ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شستشوی لباس با دست بسیار سخت و زمان بر است در نتیجه ماشین لباسشویی وسیله ای بسیار کاربردی و مهم برای شستشوی البسه می باشد. این ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94S51 دارای 14 برنامه شستشو است و مجهز به صفحه نمایشگری LED می باشد. عملکرد این نمایشگر به صورت لمسی می باشد. ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94S51 به اینترنت متصل می شود و امکان کنترل و استفاده محصول از طریق اینترنت برای مصرف کننده فراهم می شود.مدل SWM-94S51 دارای سیستم بالانس اتوماتیک البسه بوده که با توجه به وزن البسه دور موتور مناسب را به صورت اتومات انتخاب می کند. از ویژگی های دیگر در این محصول می توان به شستشوی سریع، امکان شستشوی با تاخیر، درام الماس نسل جدید، آبکشی شرعی و هیتر نسل جدید Nickel Diffusion اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی بوش مدل WGG256M90 ظرفیت 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسته به اینکه چه انتظاراتی را از یک ماشین لباسشویی داشته باشید، بوش ویژگی های منحصر به فردی را در این ماشین لباسشویی قرار داده است. یکی از وجه های مثبت بوش در طراحی و تولید ماشین لباسشویی بوش، توجه به نیاز کاربران است. بوش اخیرا ماشین لباسشویی 10 کیلو مدل WGG256M90 را به امکاناتی درخور و رضایت بخش در اختیار کاربران قرار داده است. ماشین لباسشویی بوش WGG256M90 دارای درام بزرگ، درب بزرگ و دور چرخش 1600 و بسیاری از قابلیت هایی است که می تواند شستشوی ایده آلی را برای کاربران فراهم کند. در ماشین لباسشویی 10 کیلو 1600 دور بوش مدل WGG256M90 از تعداد زیادی برنامه و آپشن استفاده شده است که برای هر نوع لباسی استفاده می شوند. شما می توانید با این ماشین لباسشویی همیشه لباس هایی تمیز و بدون آلرژی داشته باشید. لباسشویی بوش WGG256M90 از موتور EcoSilence Drive استفاده می کند. این ماشین لباسشویی بی صدا بوده و میزان صدا در آن برای شستشو برابر با 48 دسیبل و برای خشک کن برابر با 72 دسیبل می باشد. با این ماشین لباسشویی می توانید با صرف زمان 30 دقیقه لباس هایی تمیز را دراختیار داشته باشید و آن هم با انتخاب برنامه Short 30 محقق می شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل 12000 ظرفیت 12 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک لباسشویی دوقلو با برند معتبر و کیفیت بالا هستید، لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل 12000 یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما است. این لباسشویی ظرفیت شست‌وشو 12 کیلوگرم لباس خشک را داراست که شامل بلوز، شلوار، کفش و پتو یک نفره می‌شود. سیستم شست‌شو آبشاری و پرزگیر این دستگاه از جدیدترین تکنولوژی روز بهره برده و لباس شما را تا 20 درصد تمیزتر از لباسشویی‌های دیگر تمیز می‌کند. این لباسشویی دارای دو مخزن مجزا برای شست‌و‌شو و خشک کن بوده که همینطور قابلیت آبکشی اسلامی را نیز دارد. تایمر شست‌وشو و تایمر خشک کن به شما اجازه می‌دهد تا لباس را در حالت شست‌وشو و یا خشک کن گذاشته و به کارهای روزمره خود برسید. همینطور ورودی آب مخزن‌ها مجزا بوده که راحتی بیشتر شما را به دنبال دارد. این لباسشویی با گرفتن تمامی استاندارهای کشوری و بین المللی یکی از پر طرفدارترین لباسشویی‌های دوقلو محسوب می‌شود. این لباسشویی دارای لوله ورودی آب سرد و گرم بوده و قابلیت اضافه کردن لباس حین کار را دارد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اکسلنت اس دی ان مدل XPB90-188SC ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لباسشویی دوقلو 9 کیلوگرمی اکسلنت با استفاده از موتور پر قدرت و قابلیت‌هایی از جمله شست‌وشو آبشاری و پرزگیر از بهترین لباسشویی‌های بازار به شمار می‌رود. شست‌وشو آبشاری به لباسشویی این امکان را می‌دهد که لباس‌ها را بهتر از لباسشویی‌های دیگر تمیز کند و در زمان کوتاهتر لباس‌های تمیزتری داشته باشید. همینطور طراحی جدید درب لباسشویی به فضای خانه زیبایی بیشتری می‌دهد. ساختار این لباسشویی که به لباسشویی درب از بالا معروف است به مراتب تمیزی بیشتری نسبت به لباسشویی‌های اتوماتیک درب از بغل برای شما به ارمغان خواهد آورد.روند کلی شست‌وشو در لباسشویی دوقلو به این نحو است که یک طرف عمل شست‌وشو و طرف دیگر کار خشک کردن را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه دارای پرز گیر و همچنین سیستم هدایت اب است. از مزایای این دستگاه کارکرد و جابجایی راحتتر نسبت لباسشویی‌های اتوماتیک و از معایب این دستگاه این است که به دلیل حجم بزرگتر و درب از بالا بودن نمیتوان زیر کابینت‌های آشپزخانه از آن استفاده کرد.شما توسط این لباسشویی می‌توانید 9 کیلوگرم انواع لباس خشک، ملافه ، پتو یک نفره، زیرانداز، کفش و ... را بشویید. این محصول از دو موتور قدرتمند جهت شست‌وشو و خشک کردن برخوردار است و جنس بدنه این لباسشویی از جنس فایبرگلاس دولایه است که در مقابل پوسیدگی مقاوم است. بدین لحاظ ضمن سبک بودن ،مقاوم و مستحکم نیز هست. همچنین ماشین لباسشویی دو قلوی اکسلنت مجهز به یک پمپ تخلیه است که تخلیه اتوماتیک آب را در سه حالت مختلف در این محصول ممکن ساخته است. قابلیت تنظیم زمان باعث شده تا امکان زمان‌بندی فعالیت دستگاه توسط کاربر تعیین شود شست‌وشو در این محصول از 1 تا 15 دقیقه و مرحله خشک کردن از 1 تا 5 دقیقه قابل تنظیم است. در قسمت بالایی پنل چندین کلید و پیچ تنظیم تعبیه شده که این امکان را به فرد می‌دهد تا به راحتی برنامه مورد نظر خود را برای شست‌وشوی لباس انتخاب و تنظیم نماید. با این تفاسیر می‌توانید مطمئن باشید این محصول تمام نیازهای شما برای یک شست‌وشوی مقبول را به همراه خواهد داشت.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل WM8000 ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به‌دنبال یک لباسشویی دوقلو با برند معتبر و کیفیت بالا می‌گردید ما به شما لباسشویی‌های دوقلو اینترنشنال آنیل را معرفی می‌کنیم. این لباسشویی ظرفیت شست‌وشو 8 کیلوگرم لباس را داراست که شامل بلوز، شلوار، کفش، پتو یک نفره و ... می‌شود. سیستم شست‌و‌شو آبشاری و پرزگیر این دستگاه از جدیدترین تکنولوژی روز بهره برده و لباس شما را تا 20 درصد تمیزتر از لباسشویی‌های دیگر تمیز می‌کند. این لباسشویی دارای دو مخزن مجزا برای شست‌وشو و خشک‌کن بوده که همینطور قابلیت آبکشی اسلامی را نیز داراست. تایمر شست‌وشو و تایمر خشک‌کن به شما اجازه می‌دهد تا لباس را در حالت شست‌وشو و یا خشک‌کن گذاشته و به کارهای روزمره خود برسید. همینطور ورودی آب مخزن‌ها مجزا بوده که راحتی بیشتر شما را به‌دنبال دارد. این لباسشویی با گرفتن تمامی استاندارهای کشوری و بین المللی یکی از پر طرفدارترین لباسشویی‌های دوقلو محسوب می‌گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 یک محصول با کیفیت و پیشرفته است که برای خانواده‌های بزرگ گزینه مناسبی به شمار می‌آید. این ماشین دارای ظرفیت 9 کیلوگرم، موتور اینورتر دایرکت درایو، تکنولوژی 6 حرکت شستشو، سیستم عیب‌یاب هوشمند و قابلیت اتصال به وای-فای و موبایل است. این لباسشویی، لباس‌ها را با کمترین مصرف انرژی، صدا و لرزش تمیز کرده و از رنگ و بافت آن‌ها مراقبت می‌کند. این محصول همچنین دارای طراحی زیبا و مدرنی است که با هر سبک دکوراسیونی سازگاری دارد. ال جی یک برند معتبر و محبوب در زمینه لباسشویی‌ها است که کیفیت بالای محصولات آن این میزان از اعتبار را برای آن به ارمغان آورده است. در مجموع می‌توان گفت که ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 یک گزینه هوشمندانه برای خانواده‌ها است.

ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی یکی از وسایل ضروری خانه است که باید با دقت انتخاب شود. عوامل مختلفی مانند ظرفیت، کارایی، مصرف انرژی، قیمت و طراحی در انتخاب ماشین لباسشویی تأثیر دارند. در این بخش قصد داریم به شما ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 را معرفی کنیم که یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌های بزرگ است. این ماشین لباسشویی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

ظرفیت بالا و کارایی بی‌نظیر

ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 دارای ظرفیت 9 کیلوگرم است که برای خانواده‌های بزرگ کافی است. این ماشین لباسشویی می‌تواند در یک بار شستشو تعداد زیادی لباس را به طور کامل تمیز کند. این ماشین لباسشویی از تکنولوژی Direct Drive  استفاده می‌کند که باعث می‌شود موتور مستقیما به طبل متصل شود و بدون استفاده از تسمه یا چرخ دنده حرکت کند. با استفاده از این تکنولوژی ماشین لباسشویی کمتر صدا می‌دهد، کمتر می‌لرزد و عمر طولانی‌تری هم خواهد داشت.. همچنین این ماشین لباسشویی از تکنولوژی 6 Motion بهره می‌برد که باعث می‌شود طبل ماشین لباسشویی با شش حرکت مختلف بچرخد و لباس‌ها را به طور موثر تمیز کند. این حرکات عبارتند از: حرکت استاندارد، حرکت نوسانی، حرکت نواری، حرکت فشاری، حرکت دورانی و حرکت فیلتری. این حرکات با توجه به نوع لباس و برنامه شستشو انتخاب می‌شوند و باعث می‌شوند که لباس‌ها کمتر چروک شوند، رنگ‌ها حفظ شوند و لکه‌ها برطرف شوند.

مصرف انرژی پایین و طراحی زیبا

ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 دارای رده انرژی A+++ است که نشان‌دهنده مصرف انرژی پایین آن است. این ماشین لباسشویی با استفاده از تکنولوژی Smart Diagnosis می‌تواند مشکلات خود را تشخیص دهد و در صورت وجود هرگونه مشکل، راه‌حل آن را به شما اطلاع دهد. با وجود این تکنولوژی شما نیازی به تماس با خدمات پس از فروش نخواهید داشت و می‌توانید مشکل را خودتان حل کنید. همچنین این محصول از تکنولوژی Smart ThinQ  نیز بهره می‌برد که به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از اپلیکیشن مخصوص، ماشین لباسشویی را از راه دور کنترل کنید. شما می‌توانید برنامه شستشو را انتخاب کنید، زمان شروع و پایان شستشو را تنظیم کنید و وضعیت ماشین لباسشویی را بررسی کنید. ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 دارای طراحی زیبا و مدرنی است که با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ است. این ماشین لباسشویی دارای رنگ سفید است و درب آن از جنس شیشه است که به شما امکان می‌دهد تا لباس‌های داخل طبل را ببینید. صفحه نمایش لمسی این ماشین لباسشویی به شما امکان می‌دهد تا با آسانی برنامه شستشو را انتخاب کنید و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید. این ماشین لباسشویی دارای ابعاد 60 × 85 × ۶۰ سانتی‌متر است.

نتیجه‌گیری

ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌های بزرگ است که به دنبال یک ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا، کارایی بی‌نظیر، مصرف انرژی پایین و طراحی زیبا هستند. این ماشین لباسشویی از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که باعث می‌شوند شستشوی لباس‌ها به طور کامل و موثر انجام شود. این ماشین لباسشویی همچنین دارای قابلیت‌های هوشمندی است که به شما امکان می‌دهد تا ماشین لباسشویی را از راه دور کنترل کنید و مشکلات آن را حل کنید. اگر شما به دنبال یک ماشین لباسشویی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 را از دست ندهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی گرین مدل GWM120DD1400 ظرفیت 12 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی سری ONYX گرین با موتور دایرکت درایو و ظرفیت 12 کیلوگرم. درزگیر آنتی باکتریال: درزگیـر آنتـی باکتریـال میتوانـد تـا %99 لباسهـای شـما را در برابـر باکتری هـا محافظــت نماید. شستشوی درام: محیــط داخلــی و خارجــی درام بــا دمــای بــالا و جریــان ســریع آب پاکســازی می شــود و آن را در برابــر آلودگی هــای ثانویــه محافظــت مینمایــد. شستشوی بی صدا: عملکــرد بســیار کــم صــدا و بــدون ایجــاد مزاحمــت بــرای خــواب و محیــط اســتراحت شــما. آیا متوجه باکتریها شده اید؟ ایــن مــدل لباسهــای شــما را در برابــر باکتریهــا حفاظــت میکنــد، بــه گونــه ای کــه نــرخ استریلیزاســیون بــه باالتــر از 99/99 % میرســد. درام جادویی ضدزنگ: درام اســتفاده شــده ضــد زنــگ میباشــد و قابلیــت کارکــرد بــا وزن بــالای لباســها بــدون آســیب زدن بــه آنهــا را دارد. طراحی کنترل پنل LED: پنــل LED تعبیــه شــده در دســتگاه تمامــی امکانــات را بــه راحتــی و بــدون خــم شــدن در دســترس کاربــر قــرار میدهــد. روشنایی سه بعدی: نورپـردازی سـه بعـدی بـا طراحـی منحصـر بـه فـرد، عـلاوه بـر کاربـردی آسـان تـر جلـوه زیبایـی را به ماشـین لباسشـویی بخشـیده اسـت. Pre Wash: ایــن برنامــه بــرای شستشــوی لباسهــای خیلــی کثیــف در نظــر گرفتــه شــده اسـت. ایـن عملکـرد لباسهـا را بـا مایـع شـوینده قبـل از شستشـوی اصلـی میشــوید تــا لباسهــا بــه خوبــی تمیــز شــوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF - 1854 AJ ظرفیت 18 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی دوقلو 18 کیلویی پاکشوما مدل PWF-1854 AJ دارای جنس بدنه ی پلاستیک مقاوم است نوع مخزن ماشین لباسشویی پاکشوما دوقلو است دارای موتور تسمه ای میباشد از طراحی فوق العاده شیک و مدرنی بهره مند است که رنگ آن سفید میباشد از پمپ تخلیه نیز برخوردار است قابلیت تنظیم زمان را نیز دارا میباشد حجم مخزن شستشویی ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما 18 کیلوگرم است مصرف انرژی دستگاه A میباشد جنس بدنه آن از پلاستیک دو لایه ساخته شده است یک محصول بسیار کم صدا میباشد که باعث آزار و اذیت شما نمیشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH700S ظرفیت 7 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی دوو 7 کیلوگرم ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH700S با ظرفیت ۷ کیلوگرم یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات شرکت دوو است. این ماشین لباسشویی با درب بزرگ و طراحی مدرن، از آخرین تکنولوژی‌های شستشو استفاده می‌کند و با دیگ درام کلاستر (Cluster) اس، عمل‌کرد بیشتر و بهتری را ارائه می‌دهد. همچنین، با درب بزرگ این ماشین، برای بارگذاری و خروج لباس‌ها از داخل ماشین، راحتی بیشتری فراهم ‌شده ‌است. با توجه به ویژگی‌های پیشرفته و کارآمدی که ماشین لباسشویی دوو دارد، می‌توان این محصول را یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید در نظر گرفت. مشخصات ماشین لباسشویی دوو مدل dwk-ch700s ظرفیت 7 کیلوگرم ماشین لباسشویی دوو ۷ کیلوگرم دارای ویژگی بخارشوی است که امکان شستشوی عمیق‌تر و بهتری را برای لباس‌ها فراهم می‌کند. ویژگی بخارشوی به لباس‌ها کمک می‌کند تا کثیفی‌ها و لکه‌های متعدد را به راحتی حذف کنند و لباس‌ها با نرمی و شادابی شسته شوند. سرعت چرخش موتور این ماشین ۱۰۰ دور در دقیقه است که منجر به شستشوی سریع‌تر و بهتر لباس‌ها می‌شود. این سرعت بالا همراه با بخارشویی باعث می‌شود که لباس‌ها به خوبی تمیز شوند و باعث افزایش عمر مفید لباس‌ها شود. امکانات و قابلیت‌های ماشین لباسشویی دوو این ماشین با امکانات و ویژگی‌های متنوع، به خریداران امکان می‌دهد تا تجربه شستشویی مطمئن و بهینه را داشته باشند. همچنین، این ماشین لباسشویی به دلیل صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی هم توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده است. برخی از مشتریان انتقاداتی نسبت به صدا و نویز تولیدی در حین عمل‌کرد این ماشین داشته‌اند. بنابراین، در صورت تمایل به خرید، بهتر است توجه کنید که میزان صدا و نویز تولیدی برای شما مهم است یا خیر. از مزایای دیگر این ماشین لباسشویی می‌توان به قابلیت مرجوعی آن در صورت انصراف از خرید اشاره کرد، این امکان به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعویض یا بازگشت محصول، مشکلی پیش نمی‌آید و می‌توانند با اطمینان اقدام به خرید کنند. آیا ماشین لباسشویی دوو خوب است؟ ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما از لحاظ بالانس شدن هم از انعطاف عملکردی بالایی برخوردار است. این ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما دارای بدنه اکوبادی (Eco Body) است که باعث کاهش مصرف انرژی و آب‌ شده‌ و همچنین دارای پنل مکانیکی LED است که از نور LED برای نمایشگر وضعیت عمل‌کرد استفاده می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما علاوه بر امکانات بالانس شدن و انعطاف عملکردی بالا، به عنوان یک دستگاه صرفه‌جویی انرژی و آب هم شناخته شود. بدنه اختصاصی Eco Body در لباسشویی‌های دوو دارای سیستم ضد لرزش لباسشویی با طراحی ویژه دیواره‌های جانبی است. نتیجه گیری با توجه به مزایا و امکانات فراوان ماشین لباسشویی دوو ۷ کیلوگرم، می‌توان نتیجه گرفت که این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. امکانات بخارشویی، ظرفیت ۷ کیلوگرم، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، و گارانتی ۲۴ ماهه از جمله ویژگی‌هایی هستند که این ماشین لباسشویی را به یک انتخاب عالی برای خرید تبدیل کرده‌اند. همچنین، نقدها و بازخوردهای کاربران هم نشان می‌دهد که این محصول از عمل‌کرد قابل قبولی برخوردار است و مشتریان با استفاده از آن راضی بوده‌اند. به‌طور کلی، ماشین لباسشویی دوو ۷ کیلوگرم یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک ماشین لباسشویی با کیفیت و عمل‌کرد بالا هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71S10 ظرفیت 7 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که در اینجا توضیح می‌دهیم ماشین لباسشویی از برند اسنوا است که با کیفیت ساخت بسیار بالا و ویژگی‌های متنوع، به یکی از محصولات پرفروش در بازار تبدیل‌شده‌است. این ماشین لباسشویی با ظاهری زیبا و رنگ تیتانیوم، مناسب برای انواع خانه‌ها و دکوراسیون‌های مختلف است. ویژگی‌های مهم این مدل؛ ظرفیت 7 کیلوگرم: این مشخصه باعث می‌شود که بتوانید در هر دور 7 کیلوگرم لباس را بشویید. این ظرفیت برای خانواده‌های متوسط مناسب است. 100 دور در دقیقه: سرعت چرخش بسیار مناسبی دارد که باعث می‌شود لباس‌ها در کمترین زمان ممکن خشک شوند. رنگ تیتانیوم: رنگ بدنه ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71S10 تیتانیوم است که باعث می‌شود این محصول به زیبایی دکوراسیون منزل شما افزوده کند. درب از جلو: با درب از جلو، شما می‌توانید به راحتی لباس‌های خود را در ماشین قرار دهید و بعد از شستشو بیرون بیاورید. این محصول همچنین از تکنولوژی سیلور نانو برخوردار است که باعث می‌شود لباس‌های شما به‌طور کامل و بدون آسیبی به بافت لباس‌ها شسته شوند. این ماشین لباسشویی همچنین برای کاربرانی که به دنبال یک محصول اتوماتیک هستند، یک گزینه مناسب است. با خرید این محصول، دیگر نیازی به نگرانی از شستشوی لباس‌ها نیست. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71S10، با کیفیت، قابل اعتماد و عمل‌کرد فوق‌العاده خود، انتخابی مناسب برای خانه شما است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S30 ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی مدل SWM-84S30 ظرفیت 8 کیلوگرم محصولی از شرکت اسنوا است. این ماشین لباسشویی ظرفیت 8 کیلوگرم می‌تواند جوابگوی تمامی نیاز‌های یک خانواده حتی پر جمعیت برای شست‌وشو لباس‌ها باشد. شرکت اسنوا با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی این محصول را به +++A برساند که بسیار اقتصادی و در عین حال قدرتمند عمل می‌کند. این محصول از 14 عدد برنامه شست‌وشو بهره می‌برد. تنوع تعداد برنامه‌ها دست شما را باز می‌گذارد. وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شست‌وشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S30 به سیستم سیستم ضد چروک، اتوکشی آسان مجهز شده و سیستم سیستم اسپری آب و مواد شوینده جهت حل شدن بهتر مواد شوینده و در نتیجه تمیزی بیشتر لباس این ماشین لباسشویی را به یک گزینه ایده‌آل در بازار تبدیل کرده است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S30

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S30، یک ماشین لباسشویی با تکنولوژی بسیار بالا است. در واقع مهم‌ترین نکته درباره این مدل از ماشین‌ لباسشویی اسنوا، نخست همان ظرفیت بالای ماشین است. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم، قابلیت این را دارد که در یک دور می‌توان، تمام لباس‌های کثیف خود را با استفاده از آن بشویید؛ همچنین در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید. در واقع همین ظرفیت بالای لباسشویی در مواقعی که حجم بسیار زیادی از لباس و وسایل کثیف در خانه دارید؛ به شکل فوق‌العاده‌ای به کمک شما خواهد آمد. همچنین اگر قصد شستشوی ملحفه یا رو مبلی‌ها را دارید؛ با استفاده از این محصول دیگر جای نگرانی نیست. لباسشویی اسنوا قابلیت شستشوی انواع مختلف پارچه و لباس را دارد. همچنین این لباسشویی با وجود ظرفیت بالا، کارکرد بی صدا و آرامی دارد. این مدل از ماشین لباسشویی‌ اسنوا دارای سیستمی است که با استفاده از آن به سادگی می‌توانید؛ لباس‌های خود را با ملایمت بشویید و همچنین کم‌ترین سر و صدای ممکن را بشنوید.  از جمله آپشن‌های خاص این لباسشویی می‌توان به برنامه‌های شستشوی مختلف و همچنین امکان تنظیم دمای آب داخل لباسشویی اشاره کرد. این مدل دارای قابلیت‌هایی مانند شستشو با آب گرم، خنک و سرد است که به شما امکان می‌دهد با توجه به نوع لباس، دمای مناسب را برای شستشو انتخاب کنید. از هر چیزی که بتوان چشم پوشی کرد؛ قابلیت مصرف انرژی کم این لباسشویی قابل چشم پوشی نیست. این ماشین لباسشویی، دارای تکنولوژی مدیریت انرژی پیشرفته است که همین ویژگی به شما امکان می‌دهد به صورت جدی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید.  در واقع مصرف انرژی پایین، یک امتیاز بسیار مثبت است. چنین مسئله‌ای نشان‌‌دهنده کیفیت موتور لباسشویی و همچنین تنظیمات پیشرفته آن است.

برنامه های شستشوی متنوع

این لباسشویی با داشتن نمایشگر LED، گامی به سوی پیوستن به وسایل خانگی الکترونیکی عصر جدید برداشته است. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S30، دارای تکنولوژی پیشرفته‌‌ای بوده و همچنین به دلایلی، به جای یک نمایشگر ال سی دی بزرگ، بر روی این مدل فقط یک نشانگر LED کوچک نصب شده است. در واقع این ویژگی به شما امکان بررسی لحظه‌ای نحوه شستشو و تنظیمات کامپیوتر لباسشویی را می‌دهد. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S30 دارای برنامه‌های مختلف شستشو است. در حالت معمول، کاربران از ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S30 برای شستن لباس‌های خود استفاده می‌کنند. این لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم به شما امکان شستشوی همزمان حجم بسیار زیادی از لباس‌های کثیف را می‌دهد. اگر فکر می‌کنید برخی از لباس‌ها با شستشو در لباسشویی خراب می‌شوند؛ کاملا اشتباه می‌کنید. با استفاده از لباسشویی اسنوا می‌توانید هر لباس یا پارچه‌ای را به سادگی بشویید. همچنین توجه کنید که شستشوی لباس‌ها با این لباسشویی فقط در یک حالت انجام نمی‌شود و می‌توانید برنامه‌های شستشوی مختلفی را تنظیم کنید. شستشوی پتو و لحاف، شستشوی انواع حوله‌، دستمال‌ و رومیزی،‌ شستشوی لباس‌های ورزشی و شستشوی پارچه های حساس ازجمله برنامه‌های شستشوی این ماشین لباسشویی هستند. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S30 ظرفیت 8 کیلوگرم، محصولی زیبا و با کیفیت از شرکت اسنوا است. این محصول با قابلیت انواع برنامه‌های شستشو، مجهز به نمایشگر LED و مصرف انرژی بسیار پایین انتخاب بسیار خوبی برای خرید است. شما می‌توانید این محصول را با بهترین قیمت از دیجی کالا  با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید محصولات مسی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W30 ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی اسنوا ماشین لباسشویی اسنوا مدل 82301-SWM با ظرفیت 8 کیلوگرم یکی از دستگاه‌های مهم در خانه‌ها است که به شما امکان شستشوی لباس‌های خانگی را با کارایی بالا و در کمترین زمان ممکن می‌دهد. این ماشین لباسشویی با ویژگی‌ها و عملکردهای خاص خود به راحتی تمام نیازهای شستشوی لباس خانگی شما را برطرف می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز این مدل ماشین لباسشویی، ظرفیت بزرگ آن است. با ظرفیت 8 کیلوگرم، این ماشین قادر است سریعاً حجم بزرگی از لباس‌های شما را بشوید و همواره لباس‌های تمیز و پاکیزه را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را با ماشین لباسشویی اسنوا 82301_Swm بیشتر آشنا کنیم. ماشین لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی این مدل از ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا با تکنولوژی جدیدی که از نوع تسمه‌ای است، عملکرد بهتری را به شما ارائه می‌دهد. این تکنولوژی از آب و برق بهینه‌تری برای شستن لباس استفاده می‌کند که امروزه که استفاده از لباسشویی بسیار زیاد شده است، اهمیت بالایی دارد. علاوه بر این، این ماشین لباسشویی دارای سیستم بخارشویی پیشرفته‌ای است که با استفاده از برنامه Magic Steam، لباس‌های شما را با بخار شستشو می‌دهد و علاوه بر پاکیزگی، باکتری‌ها و مواد بیماری زا را از روی لباس‌ها پاک می‌کند. در این ماشین لباسشویی، دیگ الماسه استفاده شده است و در واقع دیگ الماسه، از حفره‌های بسیار کوچک‌تری نسبت به سایر دیگ‌ها برخوردار است که منجر به جلوگیری از گیر کردن لباس‌ها و خشک شدن بد لباس‌ها می‌شود. همچنین، درام الماسه تجربه لرزش کمتری را نسبت به درام‌های قدیمی‌تر ممکن می‌کند. بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا انتخاب بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا به انتخاب، سلیفه، ویژگی‌های مورد نظر و بودجه شما بستگی دارد. با این وجود یکی از بهترین مدل‌ها در این برند مدل 84w30 به حساب می‌آید که از فروش بالایی برخوردار است. این محصول از نمایشگر LED برخوردار بود و از نسل جدید موتور اینورتر بهره‌مند است. خشک کن این برند توانایی چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه دارد. ارتفاع این ماشین لباسشویی اسنوا ۸۵ سانتی‌متر، عمق آن ۶۳ سانتی‌متر و پهنای این محصول هم ۵۹ سانتی‌متر است. برند 84w30 با پشتیبانی از عملکرد شتشو در ۱۵ دقیقه که در واقع شتشو سریع به حساب می‌آید، به شما امکان ارائه شستشو در کمترین وقت و زمان را فراهم می‌کند. دارا بودن تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور s، Guard techهم از دیگر قابلیت‌های این ماشین لباسشویی اسنوا محسوب می‌شود. ماشین لباسشویی 84w30 اسنوا a+++ مشخصات لباسشویی اسنوا مدل 84w30 بسیار منحصر به فرد است و موجب شده تا بسیاری از علاقه‌مندان به برند اسنوا، این محصول را جزو برترین محصولات شرکت اسنوا به شمار بیاورند. علاوه بر ظرفیت بالا، اسنوا مدل 82301-SWM با فناوری‌های پیشرفته‌ای تجهیز شده است. به عنوان مثال، این ماشین با استفاده از سیستم خودکار تشخیص میزان کثیفی لباس‌ها، میزان آب مورد نیاز برای هر دوره شستشو را تنظیم می‌کند و به شما کمک خواهد کرد تا انرژی و آب بیشتری را در هر بار شستشو صرفه‌جویی کنید. این محصول از گرید انرژی a+++ بهره می‌برد و با مصرف بسیار کم و اقتصادی انرژی گزینه‌ای بسیار مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت است. همچنین با داشتن ۱۴ برنامه شتشو، دست شما را در هنگام شستن انوع لباس باز می‌گذارد تا بتوانید برنامه متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. خرید ماشین لباسشویی اسنوا در نهایت، ماشین لباسشویی اسنوا مدل 82301-SWM با طراحی زیبا و باریک خود، به سادگی جوابگوی نیازهای شستشوی خانگی شما خواهد بود. با استفاده از این ماشین لباسشویی مدرن و کارآمد، شما می‌توانید به راحتی لباس‌های خانگی خود را تمیز کنید و زمان بیشتری جهت انجام دیگر امور و کارهای دیگر خانه اختصاص دهید. با بهره‌گیری از اسنوا مدل 82301-SWM، شما قادر خواهید بود تا لباس‌ها را با برنامه‌های مختلفی شستشو دهید. این ماشین دارای برنامه‌های متنوعی برای شستشوی لباس‌های آلوده، لباس‌های حساس، پتوها و غیره است. معایب لباسشویی اسنوا تقریبا صفر است و با امکانات هوشمند موجود در این ماشین، نیازهای شستشوی هرچه بهتر لباس‌های شما را برآورده می‌کند. شما خریداران گرامی می‌توانید انواع ماشین لباسشویی اسنوا و دیگر انواع لباسشویی را از فروشگاه اینترنتی دیجی‌ کالا تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید. دیجیکالا با تاکید بر سلامت و کیفیت کالا، امکان مرجوعی کالا را در صورت هر گونه ایراد برای شما فراهم می‌کند، لذا بدون هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه خرید خود را همزن حالا به ثبت برسانید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8540T ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از تکنولوژی های فوق العاده لباسشویی K8540 موتور BLDC آن با سرعت 1400 دور در دقیقه است است. یکی از بزرگترین مزایای موتور BLDC، راندمان بالای آن است؛ زیرا این موتور می‌تواند به طور پیوسته در ماکزیمم گشتاور کار کند. یک موتور انرژی الکتریکی مصرفی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند. مزیت دیگر این موتورها توانایی آن‌ها در صرفه‌جویی در انرژی است. ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی‌پلاس مدل K8540 به کمک این موتور BLDC و همچنین تکنولوژی فوق العاده inverter علاوه بر کاهش مصرف انرژی با گرید A+++ توانسته لیست متنوعی از برنامه‌ها را در خود جای دهد، که متناسب با جنس لباس‌ها، نوع لکه ها و زمان مورد نظر شما قابل انتخاب هستند. تعداد برنامه‌های این مدل 16 برنامه اصلی به‌همراه 7 برنامه تکمیلی شست‌وشو است. برنامه های متنوع همچون شستشوی سریع ، شستشوی لباس‌های حساس، مجهز به برنامه اختصاصی جهت شستشوی قدرتمند اقلام بسیار کثیف Strong Wash، مجهز به برنامه شستشوی لباس کودکان Baby Wear، شستشوی کم‌صدا برای شب جهت کاهش هزینه برق و مدیریت زمان، شستشوی لباس‌های رنگی و جنس‌های مختلف تجربه استفاده راحت و لذت بخشی را برای شما فراهم خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-KD1059T ظرفیت 10.5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی مدل GWM-KD1059T ظرفیت 10.5 کیلوگرم یکی از تولیدات برند جی پلاس است که درب آن از قسمت جلویی دستگاه باز و بسته می‌شود. موتور این ماشین لباسشویی از نوع اینورتر و مجهز به BLDC با تکنولوژی ECO Power Inverter و صفحه نمایش آن هم لمسی است. از ویژگی‌های مهم این ماشین لباسشویی می‌توان به تعداد بالای برنامه‌های شستشو شامل 16 برنامه شستشوی اصلی و 9 برنامه‌ی تکمیلی اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این ماشین لباسشویی خشک‌کن 100% 6 کیلوگرمی آن است که در صرفه‌جویی در میزان مصرف آب و انرژی نقش مهمی را ایفا می‌کند. قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو، برنامه اختصاصی برای ضدعفونی کردن، برنامه اختصاصی شستشوی لباس زیر، شستشوی سریع و لباس‌های زمستانی از دیگر قابلیت‌های این محصول با کیفیت هستند. در نهایت لازم است بدانید که این ماشین لباسشویی دارای قابلیت ضد آلرژی است و به برنامه Ozone Wash برای ضدعفونی کامل لباس‌ها بدون نیاز به آب و مواد شوینده هم مجهز شده است.

جشنواره پاییزی جی‌پلاس

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life821TB ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت دوو لباسشویی هایی با موتور های تسمه ای و دایرکت درایو تولید می کند که ماشین لباسشویی دوو سری ذن لایف مدل DWK-LIFE821TB دارای موتور دایرکت درایو است. مزیت مهم این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت بالا و عمر بالا وصدای کم می باشد. این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد شست و شو برخوردار هستند. موتور های دایرکت درایو ماشین های لباس شویی دوو به قدری در کاهش مصرف انرژی موثر هستند که درجه انرژی این دستگاه ها را به +++A می رساند . و به علت داشتن موتور دایرکت درایو و همچنین طراحی پیشرفته ی موثر در میزان تعادل و ثبات دستگاه لرزش و صدا به هنگام شست و شو به مقدار چشم گیری کاهش یافته است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L8645W ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباس‌شویی ازجمله اقلامی است که در هر خانه‌ای نیاز می‌شود و ما ایرانی‌ها عادت به شست‌وشوی تمام لباس‌ها و ملحفه، پتو و زیرانداز را در ماشین لباس‌شویی داریم. از این رو ظرفیت دیگ 8 کیلویی به بالا در بین ما بیشترین مصرف را دارد. ماشین لباسشویی مدل GWM-L8645 از محصولات جی پلاس است که با ظرفیت 8 کیلوگرم طراحی شده است. این ماشین لباسشویی دارای 14 برنامه اصلی و 6 برنامه تکمیلی شستشو ازجمله شستشوی سریع در 30 دقیقه (Quick 30) و قابلیت از بین بردن چروک لباس Crease Care است وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شستشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. این لباسشویی در طرحی نوین و با شکلی متفاوت و شکیل و با موتور دایرکت درایو و برچسب انرژی +++A با قیمت مناسب عرضه شده است .همچنین این دستگاه دارای صفحه‌نمایش است که به شما اطلاعاتی درباره مدت‌زمان شست‌وشوی البسه را می‌دهد.

جشنواره پاییزی جی‌پلاس

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی بیشل مدل BL-WM-14102W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی10 کیلویی مدل 14102 بیشل در دو رنگ سفید و تیتانیوم، با بهره گیری از تکنولوژِی روز دنیا و تکیه بر توان تولید داخلی با بهترین کیفیت قطعات با 17 برنامه شست و شو ، به عنوان یکی از بهترین لباسشویی های موجود در بازار شناخته می شود.. موتور پر قدرت و بدون تسمه 1400 دور در دقیقه با کمترین میزان مصرف انرژی با رتبه A+++ ، و با قابلیت شست شوی به صرفه(ECO WASH) گام بلندی در راستای کاهش مصرف آب در دستگاه های خانگی براشته است .ضمنا سامانه تمیز کننده خودکار متعلقات درونی به استحکام و کارایی دستگاه کمک شایانی می کند که در این مدل گنجانده شده است.سیستم کنترل فازی ، برگرفته از علم برنامه نویسی کامپیوتری در آمیخته با مهندسی برق با بررسی میزان کثیف بودن لباس های ورودی و پردازش اطلاعات دریافتی،میزان قدرت شست و شو را تنظیم کرده و باعث می شود با کمترین هزینه ،بیشترین بازده به دست آید ... بیشل با در اختیار داشتن ابزار کافی در راستای تولید ماشین لباسشویی با حداقل تولید صدا و لرزش،برنامه شست و شوی 16 گانه و خاموش کننده خودکار به منظور تسهیل و بالا بردن بازده دستگاه ، با قابلیت تنظیم 3 حالت شست و شوی سریع،پیش شست و شو و شست و شو با تاخیر و همچنین شست و شوی البسه کودک از ویژگی های این محصول است. لباسشویی هوشمند بیشل مجهز به سیستم آنالیز دمای آب می باشد و از آسیب به البسه ی شما به دلیل تزریق دمای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.همچنین سیستم غوطه وری در آب به از بین بردن چربی و لکه های سمج روی لباس کمک می کند.برای صرفه جویی در مصرف انرژی و اهمیت حفظ محیط زیست،تلاش شده است بهترین امکانات با حداقل هزینه برای شما گرد آوری شود تا سالهای سال بتواند در اشپزخانه های شما ، حضور داشته باشد.سامانه اضافه کردن لباس حین فعالیت ،با فشار دادن توسط دکمه توقف فرآیند و تخلیه سریع آب و اضافه کردن البسه به ماشین لباسشویی انجام می شود که از دیگر ویژگی های جالب توجه این مدل می یاشد ، صداقت بهترین سیاست است و صادق بودن با شما برای بیشل افتخار

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-946S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباس‌شویی «ال‌جی» مدل «WM-946S» دستگاهی قدرتمند و هوشمند از این شرکت است. این محصول، همانند اکثر لباس‌شویی‌های جدید شرکت کره‌ای، توانسته است مصرف انرژی را به حداقل برساند. WM-946S از رتبه‌ی مصرف انرژی +++A بهره می‌برد و مصرف آن 40 درصد بهینه‌تر از حد نرمال است. ظرفیت مخزن این مدل به نه کیلوگرم می‌رساند و می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب باشد. همچنین این مدل دارای عملکرد 6Motion  است. این ویژگی با شبیه‌سازی شش حالت حرکتی، شست‌وشویی مشابه با شست‌وشوی دستی را بر روی لباس‌ها اعمال می‌کند. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مدل قابلیت اتصال Wi-Fi است که به کاربر اجازه می‌دهد برنامه‌های شست‌وشوی مختلف را دانلود کند یا از کنترل هوشمند لباس‌شویی استفاده کند. به‌علاوه قابلیت عیب‌یابی هوشمند در این مدل وجود دارد. WM-946S از 14 برنامه‌ی شست‌وشو بهره می‌برد و می‌توانید 12 برنامه‌ی انتخابی را برای آن دانلود کنید. پنل تنظیمات این دستگاه که در قسمت بالای آن تعبیه شده است به‌صورت تمام لمسی طراحی شده است و اعمال تنظیمات دستگاه را به راحتی فراهم می‌کند. این پنل همچنین مجهز به یک صفحه‌نمایش LED است. موتور بدون تسمه دایرکت درایو حرکات لرزشی این ماشین لباسشویی را در حین کار کاهش داده است. به‌علاوه عمر و ثبات این موتور بیشتر از مدل‌های دیگر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل F14 نیویورک ظرفیت 12 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لباسشویی دوقلو 12 کیلوگرمی ناسیونال جدیدترین لباسشویی دوقلو موجود در بازار میباشد که دارای قابلیت هایی از جمله شستشو آبشاری و پرزگیر میباشد. شستشو آبشاری به لباسشویی این امکان را میدهد که لباس ها را بهتر از لباسشویی های دیگر تمیز کند و در زمان کوتاهتر لباسهای تمیزتری داشته باشید. همینطور طراحی جدید درب لباسشویی به فضای خانه زیبایی بیشتری میدهد. شما توسط این لباسشویی میتوانید 12 کیلو لباس خشک، پتو یک نفره، زیرانداز، کفش و ... را بشویید. این ماشین‌لباسشویی دو قلو طراحی زیبا و منحصربه‌فردی دارد که همراه آن کابینت‌های دولایه بسیار مقاوم که دارای یک دیگه شست‌وشو و دیگری خشک‌کن است، وجود دارد. قابلیت تنظیم زمان باعث شده تا امکان زمان‌بندی فعالیت دستگاه توسط کاربر تعیین شود. در قسمت بالایی پنل چندین کلید و پیچ تنظیم تعبیه شده که این امکان را به فرد می‌دهد تا به راحتی برنامه مورد نظر خود را برای شست‌وشوی لباس انتخاب و تنظیم نماید. همچنین با دو ورودی مجزای آب جهت قسمت‌های شستشو و خشک کن راحتی بیشتر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF60A ظرفیت 6 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباس‌شویی «فریدولین» (Feridolin) مدل «SWF60A» دستگاهی کارآمد برای استفاده‌ی خانگی است. این دستگاه از دسته ماشین لباس‌شویی‌های در از بالاست و مخزنی با ظرفیت 6 کیلوگرم دارد. درِ دستگاه به صورت نیمه‌شفاف طراحی شده تا بتوانید روی روند شست‌وشو نظارت داشته باشید. لباس‌شویی مدل SWF60A مجهز به پروانه‌ی قدرتمندی است که کیفیت خوب شست‌وشو را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. پنل تنظیمات لباس‌شویی در قسمت بالایی قرار گرفته و دسترسی به آن در حالت ایستاده راحت است. به کمک این پنل می‌توانید برنامه‌ی شست‌وشو را از بین هشت برنامه‌ی پیش‌فرض انتخاب کنید. به‌علاوه امکان تنظیم ارتفاع آب وجود دارد. برای راحتی بیشتر، یک صفحه‌نمایش دیجیتال کوچک میزان زمان شست‌وشوی باقیمانده را نشان می‌دهد. دستگاه SWF60A از عملکرد بدون لرزش در حین خشک‌کردن لباس‌ها بهره می‌برد. این مدل دارای پمپ تخلیه، شیر برقی و فیلتر پرزگیر است که موجب بهبود عملکرد و بهره‌وری دستگاه می‌شود. گفتنی است برای ترازبودن دستگاه با سطح زمین، امکان تنظیم ارتفاع پایه‌ها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جنرال هاوس مدل GWM8034 ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی اتوماتیک مدل GWM8034به دلیل مصرف انرژی کم با دسته بندی انرژی A+++، دارای ویژگی های منحصر به فرد ، و ظاهر زیبا یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت جنرال هاوس محسوب می‌شود و مناسب برای خانواده هایی می باشد که میزان لکه بری و میزان کیفیت شست شو برای آنها حائز اهمیت است. از قابلیت‌های ماشین لباسشویی GWM8034 سیستم شستشوی چندحالته است که با وجود یک ولوم کنترلی و صفحه نمایشگر لمسی بزرگ که روی این دستگاه طراحی شده است، به مصرف کننده این امکان را میدهد به راحتی دستگاه را برای شستشوی البسه مورد نظر ، تنظیم و استفاده نماید.شست و شوی سریع : برای شست و شویی لباس هلی که خیلی کثیف نیستند،شستشوی روزانه لباس ها،مناسب است. شست شوی لباس کودک : برای شست و شوی لباس های ظریف و لباس کودکان مناسب است. شست شوی لباس های ضخیم : این گزینه برای شست و شوی لباس هایی ضخیم مانند :جین مناسب است که علاوه بر شست و شوی تمیز به بافت پارچه آسیبی نمی زند. شستشوی دستی : برای شست و شوی پارچه های ابریشمی نازک و لباس های توری و ظریف و لباسهایی با الیاف شل و ول این گزینه مناسب است. خشک کن : این برنامه شست و شویی انجام نمی دهد و فقط خشک می کند. خشک کن و آبکشی : این برنامه شست و شویی انجام نمی دهد و فقط آبکشی و خشک می کند. لباس های پنبه ای : برای شست و شوی لباس هایی که کاملا یا بخشی از آن ها پنبه ای است مانند :پارچه های کتانی ،رومیزی ،لباس های زیر ،حوله ای و تیشرت ها از این برنام استفاده کنید . لباس های پشم شیشه ای : مناسب لباس هایی که در آن ها پر یا پشم شیشه بکار رفته باشد (برای شست و شوی بالشت یا تشک هرگز از این برنامه استفاده نکنید. شست شوی ملحفه : برای شستن ملحفه ،روتختی ،روبالشتی و … مناسب است. شستشوی قوی : برای شستن پارچه های پنبه ای که خیلی کثیف هستند از این برنامه استفاده کنید. و در آخر برنامه شست شوی دیگ لباسشویی که موجب شده است تا بتوان دیگ لباسشویی را که طی فعالیت های دستگاه دچار جرم یا بوی نامطبوع شده است رابه سرعت تمیز نمود.قابلیت تاخیر در زمان شستشو از 3 الی 24 ساعت (از زمان انتخابی دستگاه شروع بکار میکند به عنوان مثال : با انتخاب ساعت 3 لباسشویی بعد از 3 ساعت شروع بکار میکند)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-84035W ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدل GWM-84035 یکی از مدل های ماشین لباسشویی های جی پلاس است که از ویژگی های فنی و امکانات خاصی برخوردار است. اگر دنبال یک ماشین لباسشویی قدرتمند با امکانات متنوع می گردید این مدل یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. این مدل دارای 16 برنامه شست وشوی اصلی و 11 برنامه تکمیلی است و از برنامه های کاربردی آن می توان به برنامه شست وشوی سریع برنامه شبیه ساز شست وشو با دست برای لباس های پشمی و برنامه شست وشوی اقلام از جنس پر وبرنامه ECO جهت شست وشوی کامل و به صرفه به منظور کاهش مصرف آب وبرق و برنامه اختصاصی جهت از بین بردن 24 نوع لکه مختلف اشاره کرد. همچنین این لباسشویی از موتور هوشمند BLDC مجهز به تکنولوژی Eco power inverter بهره می برد و مجهز به قابلیت ضد چروک نمودن لباس ها و افزودن لباس در حین شست وشو و قابلیت کاهش زمان شست وشو تا 50 درصد و با حفظ کیفیت شست وشو است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اسنوا مدل swm-84606 ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لباسشویی اسنوا دارای تمام برنامه های شستشو نظیر شساشو با بخار و شستشوی اقتصادی و ... می باشد که نه تنها چیزی از برندهای خارجی کم ندارد بلکه دارای برنامه شستشوی شرعی می باشد. این مدل لباسشوی یک درب اضافه دارد که شما می توانید حین شستن هم به دستگاه لباس اضافه کنید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا