خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید آیفون تصویری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید آیفون تصویری باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

چند سالی می شود که خرید آیفون تصویری در ایران به یک کالای لوکس تبدیل شده، به گونه ای که برای هر ساختمان جزو کالاهای ضروری محسوب می شود. با نگاه به گذشته متوجه می شویم که درب بازکن یا همان آیفون در ایران هم پیشینه کهن دارد و وسیله ای جدید محسوب نمی شود. به طوری که در سال ۱۳۶۲ شرکت تابا الکتریک فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت جزو اولین تولید کنندگان آیفون های صوتی و تصویری در ایران است. به دلیل سیم کشی ساده و نصب راحت، محصولات این شرکت از محبوبیت خاصی در کشور برخوردار شدند. محصولات این شرکت به همراه الکتروپیک از آن زمان تا به امروز در ایران ماندگار شده اند. به طوری که اگر نگاهی به اطراف خود کنیم، همچنان بعد از گذشت چندین سال نصب محصولات این شرکت را بر روی منازل زیادی می بینیم که همچنان به خوبی وظیفه خود را انجام می دهند.
امروزه با گسترش علم و فناوری نیاز های مردم بیشتر شده و اقدام به خریداری آیفون های تصویری می کنند. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که آیفون صوتی بخرد. اما همچنان در بازار موجود است و در خط تولید قرار دارد. اگر در بازار به گشت و گذار بپردازید، متوجه تنوع زیاد این محصول خواهید شد. به همین دلیل شاید انتخاب یک آیفون باکیفیت کمی سخت باشد. اما نگران نباشید، ما در این مطلب به شما آموزش می دهیم تا چگونه آیفون تصویری مورد نظر خود را با بیشترین امکانات و کمترین هزینه خریداری نمایید.

کاربرد آیفون تصویری

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی و افزایش آپارتمان نشینی باعث شده تا امنیت مساله بسیار مهمی باشد. به همین دلیل آیفون‌های تصویری با امکاناتی همچون باز کردن درب، قابلیت ضبط صدا و تصویر، استفاده از آن به عنوان منشی تلفنی و … باعث شد تا جایگزین آیفون‌های قدیمی بشوند و به این طریق امنیت نیز به راحتی تامین گردد.

از دیگر امکانات آیفون‌های تصویری باز کردن درب پارکینگ می باشد و این ویژگی خاص در برخی از درب باز کن‌های تصویری برند ایرانی دیده می شود. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تنها با فشردن یک دکمه ورودی پارکینگ را باز کنید. از دیگر امکانات آیفون تصویری امکان اتصال به دوربین مدار بسته دوم است. در واقع به این صورت است که علاوه بر دوربین پنل درب باز کن تصویری دوربین مدار بسته هم به مانیتور متصل است و تصاویر آن را می‌توانید دریافت کنید.

انواع آیفون تصویری

آیفون های تصویری با توجه به مشخصات مختلف دارای انواع گوناگونی هستند. آیفون های تصویری از نظر سیستم عملکرد به دو نوع کلی دیجیتال و آنالوگ دسته بندی می شوند.

آیفون‌ تصویری آنالوگ شباهت زیادی به آیفون های قدیمی تر دارد. در این نوع آیفون تصویری دکمه ای برای هر واحد از آپارتمان در نظر گرفته شده است. برای ارتباط با هر واحد لازم است تا زنگ مربوط به آن واحد را فشار دهید تا صدای زنگ و تصویر فرد به دستگاه نصب شده در قسمت داخلی آن واحد ارسال شود. این سیستم اگرچه در مورد آپارتمان هایی با تعداد واحدهای نسبتاً کم بسیار مناسب و کارآمد است اما در صورتی که تعداد واحدهای آپارتمان نسبتاً زیاد باشد، ممکن است آیفون های تصویری آنالوگ دچار اختلال شده و به خوبی کار نکنند. به همین منظور در این آپارتمان ها از آیفون های تصویری دیجیتال استفاده می شود.

آیفون‌ تصویری دیجیتال دارای صفحه ی شماره گیر یا پنل کدینگ است. برای برقراری ارتباط بین فرد مراجعه کننده با فرد داخل یکی از واحدهای آپارتمان، لازم است تا او کد مربوط به واحد مورد نظر خود را با استفاده از پنل کدینگ وارد کند. با فشردن دکمه ی تأیید، صدا و تصویر فرد مراجعه کننده به دستگاه نصب شده در داخل واحد مربوطه منتقل می شود. از جمله مزایای مهم سیستم‌ آیفون های دیجیتال امکان برنامه ریزی آن هاست.

پنل برخی از انواع آیفون دیجیتال را می توان در اختیار نگهبان یا سرایدار ساختمان قرار داد تا تنها پس از تماس نگهبان یا سرایدار با فرد داخل آپارتمان و کسب اجازه از او، امکان ورود کد و ارسال صدا و تصویر به واحد مورد نظر میسر شود.

نکات مهم هنگام خرید آیفون تصویری

  • کیفیت محصول یکی از نکات مهم در خرید آیفون ست. اما تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش هم از نکات ضروری بوده که باید در هنگام خرید آیفون تصویر ی به آن توجه داشته باشید. شرکت‌های زیادی در زمینه تولید آیفون‌های تصویری فعالیت دارند که خدمات پس از فروش نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند.
  • قبل از خرید آیفون تصویر ی حتما به امکانات مد نظر خود توجه داشته باشید. زیرا با دانستن امکانات، می توانید به سراغ مدل مورد علاقه تان بروید.
  • هنگام خرید هر برند از آیفون تصویری با یک تعمیرکار ماهر در زمینه خرید آیفون تصویر ی مد نظر مشورت کنید. چون تعمیر کار بیشتر از هر شخص دیگری از تعداد خرابی و نقص در آن مدل مطلع است و اگر مدل خاصی که انتخاب کرده اید دارای خرابی زیاد است از خرید آن خودداری نمایید.
راهنمای خرید آیفون تصویری
  • مهم ترین قسمت بعد از خرید آیفون تصویر ی سیم کشی ساختمان می باشد. حتما از سیم آیفون تصویری فویل دار نمره ۰.۶ استفاده کنید. بهتر است به وسیله ی لوله ای جداگانه از برق و تلفن به صورت یک تکه تا درب در منزل برود. نکته بعدی برق گوشی یا مانیتور داخلی می باشد که بایستی از جعبه فیوز مستقیم تا مانیتور داخلی کشیده شود.
  • نکته مهم بعدی این است که به وسیله تکنسین ماهر آیفون تصویری نصب شود. چون نصب مهم ترین قسمت برای طول عمر آیفون تصویری می باشد. پس کیفیت را فدای قیمت نکنید. در این مورد هزینه نمایید و چندین سال با خیال راحت از آیفون تصویری خود لذت ببرید.
  • تابا، سیماران و الکتروپیک جزو پرفروش ترین آیفون های ایرانی هستند که می توانید با توجه به نوع نیاز خود یکی از محصولات این برندها را انتخاب و خریداری نمایید.

باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید آیفون تصویری مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه آیفون تصویری ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز درب باز کن تصویری سیماران مدل HS-43FL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانیتور آیفون تصویری سیماران مدل HS-43FL، با نمایشگر 4.3 اینچ و امکان برقراری ارتباط داخل واحد به بازار عرضه می شود. تصویر شفاف با استفاده از LCD رنگی 4.3 اینچ ساخت کره، طراحی زیبا و فوق العاده باریک، قابلیت نصب گوشی صوتی با مانیتور موازی، بسته بندی شکیل و بدون حافظه، از دیگر ویژگی های این مانیتور درب باز کن به شمار می رود. به صورت روکار نصب می شود و سفید رنگ است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری سیماران مدل 43FL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت سیماران با ارائه محصولاتی با طراحی بسیار زیبا، تنوع زیاد و کیفیت بالا همواره تلاش خود را کرده نظر مشتریان خود را جلب نماید، مانیتور تصویری 43FL در زمره ی دربازکن های ساده و پرفروش در بین محصولات این شرکت، به گونه ای طراحی و تنظیم شده که می توان آن را در رده ی مانیتورهای اقتصادی سیماران قرار داد، مناسب بودن قیمت این محصول آن را جزء محبوب ترین مانیتورهای ساخت این شرکت قرار داده و امکان خرید آن را بالا برده است، این محصول جایگزین مدل HS-40FL شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری سیماران مدل HS-73BM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این آیفون تصویری 7 اینچی تمام لمسی است و قادر به ذخیره سازی تصویر و فیلم میباشد . از قابلیت های دیگر داشتن ارتباط داخلی صوتی با سایر واحد ها و نگهبانی میباشد . این مانیتور تمام رنگی بوده و امکان باز کردن جک پارکینگ را دارد. از ویژگی های دیگر این دربازکن تصویری سیماران باید به اتصال به تمامی پنل های تصویری عادی و کدینگ سیماران اشاره کرد و همچنین قابلیت اضافه کردن کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگ را دارا میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری تابا مدل 1090V1 مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیفون تصویری مدل 1090 تابا دارای مانیتور 4 اینچی رنگی می باشد. این آیفون با دارا بودن ارتفاع 200 میلیمتری، عرض 205 میلیمتری و ضخامت 60 میلیمتری ظاهری مربع شکل دارد که از ویژگی های خاص این مدل می باشد. گفتنی است ضخامت این محصول نسبت به تولیدات دیگر این شرکت بیشتر است. درب بازکن تصویری 1090 تابا دارای حافظه داخلی با ظرفیت ذخیره کردن 200 تصویر در خود می باشد اما امکان ویژه ای که در این مدل وجود دارد قابلیت نصب کارت حافظه خارجی است که شما می توانید با استفاده از میکرو SD و قرار دادن آن در آیفون تصویری علاوه بر اینکه ظرفیت ذخیره عکس را به 1024 عدد افزایش می دهید، قابلیت فیلمبرداری و ذخیره 256 ویدیوی 15 ثانیه ای را نیز به آیفون خود بیفزایید. جنس صفحه پنل تصویری سهند تابا از آلومینیوم و سرب خشک مقاوم در برابر سرما و گرما می باشد. همچنین صفحات کوچکی در کنار هر کدام از کلید های شاسی وجود دارد که محل قرار گیری لیبل یا برچسب اسامی واحد ها است. در زیر این صفحات روشنایی ملایمی برای تشخیص بهتر این اسامی دیده می شود. پنل تابا مدل سهند به گونه ای طراحی و ساخته شده است که در برابر نفوذ قطرات باران مقاوم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز درب باز کن تصویری الکتروپیک کد 797 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از قدیمی ترین برند های تولید دربازکن تصویری شرکت الکتروپیک میباشد و بعد از تولیدات موفق انواع آیفون تصویری این بار مدلی اقتصادی ، زیبا با نام تجاری 797 به بازار عرضه داشته است. آیفون تصویری 797 الکتروپیک دارای مانیتور 4.3 اینچی با کیفیت تصویر بسیار بالا و فناوری نور پس ضمینه میباشد. از مزایای اصلی این مدل داشتن قابلیت باز کردن دو درب ورودی همزمان میباشد که هر کدام به صورت جدا گانه از فرد پشت درب تصویر برداری میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری کوماکس مدل 4PNC/DRC-4UCM مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه دو عددی مانیتور و پنل کوماکس مانیتور مدل 4PNC با صفحه نمایش 4.3 اینچی بدون حافظه به همراه پنل کوماکس DRC-4UCM تک واحدی است ، این مجموعه بدون قفل و ترانس ارائه می شود و در صورت نیاز به قفل و ترانس می توانید آن را از داخل سایت دیجی کالا تهیه نمایید ، همچنین اگر از قبل واحد شما دارای قفل و ترانس سالم است نیازی به تهیه ان ندارید. پنل کوماکس با دوربین سونی و کیفیت بسیار بالا یکی از بهترین پنل های تصویری بازار است ، جنس بدنه از آلومنیوم فشرده با دوام است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شال مبل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز درب بازکن تصویری تک نما مدل C70-5V مجموعه 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پکیج شامل یک عدد پنل ۵ واحدی ، ۵ عدد گوشی ۷ اینچ مدل C70 حافظه دار دارای ارتباط داخلی و یک عدد ترانس و یک عدد پخش کننده می باشد. این پکیج اصطلاحا آماده نصب بوده و نیاز به هیچ وسیله ای دیگری ندارد. البته سیم کشی ها باید انجام شده و درب دارای قفل باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پنل دربازکن تصویری کوماکس مدل U1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پنل 1 واحدی کوماکس رنگی با دوربین بسیار با کیفیت و ال ای دی های دید در شب و با استفاده از بدنه تمام آلومینیومی یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در سیستم تصویری خانگی است ، این مدل پنل با انواع مانیتور های کوماکس ، سیماران ، سوزوکی ، آلدو قابل نصب و هماهنگ است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری الکتروپیک مدل FD/1086/1/897x1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه دربازکن الکتروپیک FD/1086/1/897x1-white.شامل : پنل دم دری 1086 با قابلیت دید در شب و مجهز به چراغ LED میباشد . جنس بدنه این پنل آلومینیوم میباشد و دارای سوییچ ضد سرقت است.گوشی تصویری مدل 897 الکتروپیک دارای نمایشگر 4/3 اینچ . دارای قابلیت های اتصال به دو صفحه .اتصال به دوربین امنیتی .فراخوان آسانسور .کلیدهای لمسی.ذخیره عکس و فیلم .ضبط فیلم با صدا.اتصال کارت حافظه . 10 ملودی زنگ مختلف .شرکت الکتروپیک یکی از شناخته شده ترین برند های تولیدکننده آیفون تصویری است که با طراحی و تولید انواع درب بازکن تصویری ساده، لوکس و کاربر پسند توانسته بین رقبای خارجی و یایرانی خود جایگاه خوب و مطمئنی را برای خود داشته، و از آن استفاده تمام کمالی را برده، و باعث این امر شده که این کمپانی ها سال ها به تولید آیفون تصویری رنگی با مدل ها و رنگ های مختلف بپردازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه دربازکن تصویری سیماران مدل 43HS-VFBC1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پکیج دو عددی آیفون تصویری سیماران شامل یک عدد مانیتور 4.3 اینچی بدون حافظه سیماران و یک عدد پنل آیفون تصویری فرداد است ، این مجموعه بدون قفل و ترانس و مناسب منازلی است که قفل و ترانس آیفون صوتی آنها سالم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قاب محافظ پنل دربازکن مدل 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این قاب بارانگیر محاظ پنل در برابر سرقت و باران و آفتاب می باشد و ظاهری شکیل به پنل درب بازکن می دهد . این محافظ با قابلیت تغییر سایز مناسب برای پنل های 1 تا 12 واحدی می باشد.طراحی شده برای پنل های تابا - الکتروپیک - آلدو - کوماکس - سوزوکی و . . .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن صوتی تابا مدل TL-680V3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پنل صوتی تابا الکترونیک در طرح جدید و به صورت 4 سیم برای نصب انواع محصولات دربازکن صوتی تابا طراحی و ساخته شده است و از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار است. این پنل صوتی تابا TL-680 کاملا ضد آب میباشد و قیمت اقتصادی دارد و برای تعداد واحدهای مختلف طراحی شده است . شکل ظاهری این پنل صوتی نقره رنگ بوده و در بالای آن محل قرار گیری اسپیکر طراحی شده و در پایین آن نیز کلید واحد ها قرار دارد و در طول شب با رنگ آبی کلید هر واحد مشخص شده است تا در طول شب راحتر بتوان شماره هر واحد را پیدا کرد.آیفون صوتی تابا از قدیم بر روی بیشتر منازل ، محیط های اداری و تجاری و حتی محیط های صنعتی نیز نصب بوده و اکثر مردم با این برند سر شناس ایرانی آشنایی دارند . دربازکن صوتی تابا مدل 633 شکل ظاهری بسار ساده ای دارد که از یک گوشی و یک کلید برای باز کردن درب در آن استفاده شده است . آیفون صوتی تابا دارای کیفیت صدای بسیار بالا و ماندگاری طولانی دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه دربازکن تصویری سوزوکی مدل 415M-4UCM به همراه محافظ ولتاژ مانیتور خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه کامل یک واحد آیفون تصویری سوزوکی با مانیتور 415M با حافظه به همراه پنل 1 واحدی سری U قفل زنجیری و ترانس متناسب به همراه محافظ ولتاژ مانیتور آیفون تصویری عرضه می شود و پکیج کامل است ، مانیتور این مجموعه رنگی است و قابلیت ذخیره تصاویر مراجعه کننده را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری سیماران مدل VFAC3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دربازکن تصویری سیماران فراز پنل تصویری سیماران مدل فراز یکی از پنل های پر فروش شرکت سیماران می باشد. پنل های فراز سیماران در سه مدل ساده، کارتخوان و کدینگ تولید شده اند. سیستم دربازکن تصویری فراز با دوربین رنگی، قابل استفاده با سوئیچر سرخود یا سوئیچر مجتمع در مدل های مختلفی روانه بازار شده اند البته در حال حاضر اکثر مدل های موجود در بازار با سوئیچر مجتمع عرضه می گردند. پنل دربازکن سیماران فراز بصورت تک، دو زنگ، سه، چهارتا شانزده زنگ دوبل تولید می گردند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری سیماران مدل 43FLm100V2 مجموعه 5 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پکیج کامل آیفون تصویری سیماران برای دو طبقه می باشد.این آیفون تصویری دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی است. از آنجا که در ساخت مانیتورهای سیماران از تکنولوژی LED-TFT بهره گرفته شده است، بنابراین تصاویر ارائه شده توسط آن با کیفیت و رزولوشن بالا ایجاد می گردد. همچنین این آیفون تصویری با دارا بودن ارتباط داخلی بین واحدها ،دکمه لمسی در دسته دربازکن های بسیار شیک و زیبای سیماران قرار می گیرد. این پکیج دارای پنل 2 واحدی فوژان سیماران و قفل و ترانس دربازکن می باشد.شرکت سیماران سال ها است در زمینه تولید آیفون تصویری وارد بازار رقابت شده است و به علاوه قادر است با شناخت نیاز مشتریان خود، محصولاتی زیبا و با قیمت مناسب روانه بازار نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پنل دربازکن تصویری سیماران مدل farazv1g خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پنل تصویری سیماران مدل یک واحدی فراز طلایی - VFAC1: پنل سیماران مدل فراز طلایی رنگ VFAC1 برای یک واحد طراحی شده است. پنل دربازکن سیماران مدل فراز مجهز به دوربین CCD رنگی با رزولوشن بالا، با قابلیت تنظیم دید بوده و مجهز به سیستم قوی دید در شببا استفاده از white LED می باشد. همچنین این پنل دربازکن جهت روشنایی LED خود در شب، مجهز به فتوسل می باشد. توان مصرفی پنل فراز مدل VFAC1 دو وات، و تغذیه مورد نیاز آن 12-14 ولت DC می باشد. دمای عملکرد پنل بیرونی سیماران مدل فراز 50+ تا 10- درجه سانتی گراد می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری سیماران مدل hs72V1G مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مجموعه شامل یک پنل اصلی یک واحدی طلایی یک مانیتور مدل HS72m100 (با حافظه 7 اینچ فیلم و عکس ) یک منبع تقذیه 220 ولت به 14 ولت یک قفل زنجیری سینا می باشد . آماده نصب است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری سیماران مدل HS43newV1 مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مجموعه شامل یک پنل اصلی یک واحدی یک مانیتور مدل HS43m100 (با حافظه 4.3 اینچ فیلم و عکس ) یک منبع تقذیه 220 ولت به 14 ولت یک قفل زنجیری می باشد . آماده نصب است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری آلدو مدل V414 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیفون تصویری آلدو مدل 414 همان طور که در تصویر مشخص است دارای ظاهری زیبا و شیک است که به خاطر همین ویژگی توانسته فروش بالایی داشته باشد. علاوه بر ظاهری زیبا و کیفیت بالا، مدل 414 دارای حافظه داخلی بوده و قابلیت ارتباط با نگهبانی را می شود یکی از ویژگی های جالب این محصول دانست. تمام واحد ها می تواند بصورت مجزا با نگهبانی در ارتباط باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری آلدو مدل V412M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیفون تصویری آلدو مدل 412 همان طور که در تصویر مشخص است دارای ظاهری زیبا و خوش فرم است که شباهت بسیاری زیادی با مدل 1040 شرکت ایرانی تابا را دارد. علاوه بر ظاهری زیبا و کیفیت بالا، مدل 412M دارای حافظه داخلی است و قابلیت ارتباط با نگهبانی را می شود یکی از ویژگی های جالب این محصول دانست. تمام واحد ها می تواند بصورت مجزا با نگهبانی در ارتباط باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری تابا مدل TVD-3070 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دربازکن تصویری تابا TVD-3070 از سری مانیتور های استفاده میکند که دقیقا همسو با کیفیت پنل های تصویری این برند میباشد. کیفیت بسیار بالای این مانیتور هادر زمان استفاده سبب میشود تصویری با رزولوشن بهتری را داشته باشد. دربازکن تصویری تابا TVD-3070دارای صفحه تمام لمسی است که از کیفیت LCD -TFT استفاده میکند تا در زمان مشاهده تصویر ، روشنایی بیشتری در مانیتور مشاهده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری سوزوکی مدل SZ-727 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-727 ، دارای یک صفحه نمایشگر بزرگ 7 اینچی است. این صفحه توسط دکمه های لمسی که بر روی دستگاه تعبیه شده است، کنترل و تنظیم می شود. زیبایی فوق العاده ، به دلیل طراحی خاص صفحه مانتیور آن است. ظاهر صفحه نمایشگر آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-727 نسبت به سایر انواع دربازکن های تصویری، حرفه ای تر و پیشرفته تر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز در باز کن تصویری سوزوکی مدل 728BV2 مجموعه 5 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پکیج 2 طبقه کامل سوزوکی شامل یک عدد پنل تک واحدی سوزوکی ،2 عدد گوشی 728Mi با حافظه 7 اینچ دکمه لمسی به رنگ مشکی و یک عدد ترانس 12 ولت و قفل زنجیری می باشد. این پکیج اصطلاحا آماده نصب بوده و نیاز به هیچ وسیله دیگری ندارد. البته سیم کشی ها باید انجام شده باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پنل دربازکن تصویری تابا مدل Sahand1860V2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس صفحه پنل تصویری سهند تابا از آلومینیوم و سرب خشک مقاوم در برابر سرما و گرما می باشد. همچنین صفحات کوچکی در کنار هر کدام از کلید های شاسی وجود دارد که محل قرار گیری لیبل یا برچسب اسامی واحد ها است. در زیر این صفحات روشنایی ملایمی برای تشخیص بهتر این اسامی دیده می شود. پنل تابا مدل سهند به گونه ای طراحی و ساخته شده است که در برابر نفوذ قطرات باران مقاوم است.نکته دیگر در رابطه با پنل درب بازکن تصویری ایرانی 2 واحدی تابا مدل سهند اینکه با فشردن شاسی کلید بر روی پنل، همزمان با پخش صدای زنگ در داخل واحد، صدا بر روی پنل نیز پخش می گردد. دوربین به کار رفته بر روی این پنل از سنسور سی سی دی به اندازه 1.3 اینچ بهره می برد. زاویه دید این دوربین به طور کلی 75 درجه است و به علاوه این امکان نیز وجود دارد که زاویه دید دوربین را تنظیم کنید. امکان حرکت به صورت افقی به چپ و راست تا 46 درجه و حرکت آن به صورت عمودی در بالا و پایین تا 16 درجه وجود دارد. قابلیت جداسازی تصویر (رزولوشن افقی) با کیفیت 380 تی وی لاین TVL خط تلویزیونی امکان پذیر است. حداقل روشنایی مورد نیاز برای ثبت تصاویر توسط پنل تصویری تابا مدل سهند 0.5 لوکس می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کیک پز به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری سیماران مدل hs73tkm200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیفون تصویری سیماران مدل HS-73/M200 که یکی از محصولات جدید آیفون تصویری سیماران با طراحی خاص خود این شرکت (و نه کپی برداری از مانیتور های کوماکس و سامسونگ) می باشد، دارای ظاهر و خصوصیاتی مشابه با مدل قبلی خود مانیتور HS-73 است. با استفاده از این مانیتور تصویری سیماران امکان استفاده از سه مانیتور همزمان در داخل واحد وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانیتور دربازکن نماوا مدل D72TMI خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت آیفون تصویری نماوا محصولات خود را در پنج سری تولید کرده است که در این بخش به معرفی تک محصول سری D می پردازیم. این آیفون هم شبیه به مدل C42TMI با خصوصیات متعددی طراحی شده است تا دست کاربر برای انتخاب در میان آیفون های تصویری باز باشد. این دربازکن با صفحه نمایش 7 اینچی و امکان ضبط تصاویر با سنسور حساس به حرکت، تا اندازه قابل توجهی نیاز های کاربران را رفع کرده است و عملکرد ساده تر و کامل تری را برای آن ها درنظر گرفته است.ین آیفون تصویری نماوا یکی از مهمترین دربازکن های نماوا است که تقریبا یک آیفون کامل به شمار می رود. خصوصیات فنی این آیفون آن را در رده آیفون های پرکاربرد قرار می دهد و عملکرد های گوناگونی که ارائه می دهد امکان استفاده از آن در موقعیت های گوناگون را ممکن می کند. لازم به ذکر است که نماوا آیفون های خود را با انعطاف بالا و امکان استفاده با برند های دیگر تولید می کند. بنابراین می توانید آن را در ساختمانی با سیم کشی مربوط به تابا، تکنما، سیماران، کالیوز یا... هم به کار برید.این آیفون قابلیت برقراری ارتباط با واحد نگهبانی و همینطور تمام واحد های داخل ساختمان را دارد. به این ترتیب ارتباط ساده تری در داخل ساختمان را تجربه خواهید کرد. دارا بودن دو خروجی در پشت مانیتور این امکان را فراهم می کند که آن را به پنل دوم در ساختمان خود و یا یک دوربین مداربسته متصل کنید. به این ترتیب اگر ساختمان دارای دو ورودی باشد، می توانید هر دو را به مانیتور متصل کرده و تصاویر هر دو ورودی را ببینید و یا اینکه آن را به دوربین مداربسته ای در لابی، پارکینگ یا انباری متصل کرده و تصاویر آن را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که فقط می توانید تصاویر دوربین را دریافت کنید اما امکان ضبط آن ها وجود ندارد. خصوصیتی که شرکت نماوا در اکثر آیفون های خود گنجانده است قابلیت باز کردن جک پارکینگ (یا کرکره برقی) می باشد. البته می توانید به جای آن، قابلیت فراخوانی آسانسور را فعال کنید که رساندن آسانسور به طبقه شما با فشردن یک کلید از داخل واحد است.این آیفون قابلیت به کار گیری حافظه ضبط تصویر را هم دارد. بنابراین می توانید با به کار گیری یک مموری کارت تصاویر را به صورت عکس و همینطور فیلم با صدا ذخیره کنید. از خصوصیات جالب توجه این آیفون اینکه دارای سنسور حساس به حرکت هم هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پنل کارتی دربازکن تصویری تابا مدل TVP-1860CR2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طراحی جدید پنل کارتی آیفون تصویری تابا مدل TVP-1860CR دوربین کره ای بسیار با کیفیت پنل تصویری در قسمت بالایی قرار گرفته است که موجب افزایش میدان دید شده است ، این محصول در مقابل رطوبت و نور خورشید کاملا محافظت شده است .در پنل های کارتی تمامی برند های ایرانی و خارجی از فناوری RFID استفاده میشود، اما تابا در پنل کارتی آیفون تصویری تابا مدل TVP-1860CR از فناوری (NFC) ان اف سی کرده است، این تکنولوژی در حقیقت نسخه جدید تری (RFID) آر اف آی دی میباشد، امواج RFID به دلیل یک طرفه بودن ارتباط و برد زیاد آن، از امنیت کمی برخودار می باشد، به این صورت که امکان هک کردن آی دی (ID) هر تگ برای سارقان وجود دارد.در حالی که برد ارتباطی NFC به 4 اینچ محدود شده و ارتباط آن دو طرفه می باشد. مطلب گفته شده استفاده از NFC برای کاربردهای حساس مانند کارت اعتباری و یا تردد در امکاکن امنیتی را در اولویت قرار داده و غیر قابل هک (Imoervious) می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پنل دربازکن تصویری سیماران مدل پین هول 138 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پنل آیفون تصویری پین هول سیماران یکی از تولیدات این شرکت است که در دسته پنل های روکار قرار می گیرد و از تجهیزات الکترونیکی این شرکت می باشد که برای نصب آن نیازی به ایجاد حفره یا برش روی محل مورد نظر نیست. از آنجا که بیشتر پنل های تصویری سیماران مناسب فضاهای خارجی هستند و به صورت توکار قابل استفاده می باشند از این رو سیماران محصولی را ارائه کرده است که به صورت روکار نصب می گردد و قابل استفاده پشت درب واحد می باشد.پنل یک واحدی سیماران مدل VFC-W137 دقیقا همان مدلی می باشد که مناسب فضای داخلی و بیرونی و پشت درب واحد است. این پنل تصویری دارای دوربین پین هول سونی است و نسبت به نسل قبلی خود ارتقا داشته و به سنسور دید در شب مجهز شده است تا در تاریکی محض بتواند تصویر برداری نماید.شکل ظاهری این پنل آیفون تصویری ایرانی به صورت یک بیضی کوچک مشکی رنگ است که روی بدنه آن یک شاسی بزرگ دایره ای برای زنگ زدن تعبیه شده است و در قسمت بالای این کلید ، بلندگو و میکروفن برای انتقال صدا قرار داده شده همچنین لنز این پنل نیز در بالاترین بخش این دستگاه قرار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانیتور دربازکن تصویری نماوا مدل A42 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در این بخش به معرفی آیفون تصویری نماوا از سری A با نام A42 می پردازیم. این محصول یکی از آیفون های بسیار کاربردی نماوا به شمار می رود که خصوصیات و ویژگی های آن می تواند کاربر را متقاعد به خرید کند. از نمایشگر LED گرفته تا امکان اتصال به دوربین یا پنل. این مانیتور با بدنه مربعی سفید رنگ خود قابلیت تطبیق با هر موقعیت و دکوراسیونی را پیدا می کند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با تمامی جزییات و خصوصیات این دربازکن تصویری ایرانی آشنا شوید.این مانیتور دارای بدنه سفید و مربعی است. این شکل ظاهری فرم جدیدی نیست و پیشتر آن را در آیفون هایی از برند های دیگر مانند مدل 413 سوزوکی هم دیده بودیم. در بالاترین بخش بدنه صفحه نمایش 4.3 اینچی آن را مشاهده می کنید که یکی از متداول ترین اندازه های صفحه نمایش است. شرکت نماوا بر روی این نمایشگر یک صفحه طلقی قرار داده شده است تا از ایجاد هر گونه خط و خش و آسیب به نمایشگر جلوگیری شود. در سمت چپ بدنه گوشی صوتی و در سمت راست کلید های شاسی برای باز کردن در و برقراری ارتباط دیده می شود. مشخصات فنی این آیفون تصویری نماوا آن را جزو بهترین ها قرار می دهد. در ادامه این مطلب به معرفی جز به جز خصوصیات فنی این آیفون می پردازیم.مایشگر این محصول از نوع LED است که آن را برای نشان دادن جزییات بیشتر مناسب می کند تا تصاویر را با رزولوشن بهتری دریافت کنید. اندازه این نمایشگر 4.3 اینچی است که امکان مشاهده تصاویر در ابعاد کافی را برای شما ممکن می کند. شما می توانید در بخش تنظیمات رنگ صفحه نمایش و روشنی و درخشندگی آن را کنترل کنید و متناسب با شرایط خود، اعداد آن را مشخص کنید.ین آیفون امکان اتصال به دو پنل در خارج از ساختمان را هم برای شما ممکن می کند. به این ترتیب که اگر ساختمان شما دارای دو در ورودی باشد می توانید برای هر کدام از ورودی ها یک پنل در نظر بگیرید، هر دوی این پنل ها به مانیتور داخل واحد متصل می شوند و با فشردن زنگ شاسی هر کدام از پنل ها، مانیتور داخل واحد به صدا در می آید. اتصال این دو پنل به واسطه وجود دو خروجی در پشت مانیتور ممکن شده است. شما می توانید خروجی دوم را برای اتصال به یک دوربین مداربسته دیگر به کار برید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پنل تصویری سیماران مدلVFC8D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با پیشرفت علم و فناوری در دنیای امروزی خبری از هیاهوهای قدیم و دویدن برای در باز کردن نیست. سیستم های ارتباطی یا همان آیفون ها با آمدنشان به زندگی روزمره ما باعث شده اند تا مانند سایر تکنولوژی های دیگر به راحت تر شدن جریان زندگی شما کمک زیادی بکنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز درب بازکن تصویری آلدو مدل 727mb1 مجموعه دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آلدوتولید کننده ی درب بازکن های تصویری پکیج یک واحدی آلدو شامل یک مانیتور 7 اینچی با حافظه مدل 727 مشکی رنگ به همراه پنل مدل AL-4UCM ، قفل زنجیری و ترانس 1 آمپر آلدو می باشد. این شرکت به عنوان تنها تولید کننده آیفون تصویری از مانیتور LED ساخت کشور کره در محصولات خود استفاده نموده است ، همچنین دوربین به کار رفته در پنل این محصول نیز ساخت کشور ژاپن می باشد و کیفیت تصاویر بسیار بالایی به همراه دید در شب قدرتمند دارد. شرکت آلدو جهت جذب مشتریان کیفیت محصولات خود را بالا برده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری سیماران مدل HS43V1 مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پکیج کامل آیفون تصویری سیماران شامل مانیتور 4.3 اینچ بدون حافظه سیماران با پنل یک واحدی فراز به همراه ترانس 14 ولت سینا و دربازکن زنجیری می باشد. کیفیت ساخت بسیار بالا و کارایی مناسب این محصول باعث شده لقب پر سفارش ترین آیفون تصویری را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری تابا مدل 4070V1 مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیفون تصویری مدل 4070 تابا به صورت بدون گوشی تولید می شود ایم مانیتور با قابلیت ذخیره سازی 200 تصویر در حافظه داخلی و همچنین قابلیت نصب حافظه خارجی که می تواند 1024 عکس و 256ویدئو 15 ثانیه ای را ذخیره کند به بازار عرضه شده است. کیفیت صفحه نمایش این محصول HD واقعی است خصوصیتی که این محصول را از نظر مشخصات فنی بسیار توانمند کرده است.همچنین این مدل از درب باز کن های تابا توانایی اتصال به دوربین دوم را دارند ، که این امرعلاوه برامکان استفاده از دوربین های مدار بسته ، شما را از شر هزینه های هنگفت برای تهیه مانیتورهای دوربین های حفاظتی خلاص می کند.دیگر ویژگی های این آیفون تصویری 7 اینچی تابا استفاده از تکنولوژی جدید اینترکام در این مدل است. قابلیتی که امکانی جدید را برای کاربران این درب باز کن فراهم کرده است. این ویژگی که به تازگی در درب بازکن ها مورد استفاده قرار می گیرد ، کاربران را قادر می سازد از این دستگاه به عنوان یک تلفن داخلی برای ارتباط با دیگر مشترکین و همچنین نگهبانی به صورت خصوصی استقاده کنند. جنس صفحه پنل تصویری تابا از آلومینیوم و سرب خشک مقاوم در برابر سرما و گرما می باشد. همچنین صفحات کوچکی در کنار هر کدام از کلید های شاسی وجود دارد که محل قرار گیری لیبل یا برچسب اسامی واحد ها است. در زیر این صفحات روشنایی ملایمی برای تشخیص بهتر این اسامی دیده می شود. پنل تابا به گونه ای طراحی و ساخته شده است که در برابر نفوذ قطرات باران مقاوم است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گل مصنوعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برد تغذیه آیفون تصویری تکنول مدل T101 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منبع تغذیه در ایفون های تصویری از قطعاتی هستن که به نوسان های برق حساس بوده در اغلب موارد میسوزند.اما تعویض این قطعه بسیار راحت و بی دردسر میباشد و افراد میتوانند با کمترین هزینه خود این قطعه را تعویض نمایند . فقط این می ماند که شما منبع تغذیه با کیفیتی پیدا کنید و با منبع تغذیه سوخته خود تعویض نمایید. منبع تغذیه تکنول ان انتخاب درست برای شما میباشد تا یک منبع تغذیه گرید A برای گوشی در باز کن خود خریداری کنید . این منبع تغذیه مناسب برای همه مارک گوشی های موجود در بازار میباشد . به علت تخت بودن ترانس بر روی برد ان برای گوشی های نازک و با صفحه lcd مناسب میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری تابا مدل tb2070SEV1 مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیفون تصویری 2070 تابا دارای مانیتور 7 اینچی رنگی و تمام لمسی می باشد. دارای حافظه داخلی است که می تواند 200 عکس را در خود ذخیره کند و با اضافه کردن یک کارت حافظه SD قابلیت فیلمبرداری و ذخیره عکس بیشتر را به دستگاه خود اضافه کنید و امکان ذخیره 1024 عکس و 256 ویدئوی 15 ثانیه ای همراه با صدای مراجعه کننده را در دستگاه خود ایجاد نمایید.پنل 1 واحدی سپهر این مجموعه مجهز به دوربین سونی است . به همراه این مجموعه قفل و ترانس تابا ارسال می شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز درب بازکن تصویری سیماران مدل HS73TK-M200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مشخصات فنی آیفون درباز کن سیماران مدل HS-73M: قابلیت ذخیره ی فیلم HS-73/M200: این دربازکن می تواند ۱۰۰ عکس رنگی را در خود ذخیره کند. البته آیفون تصویری سیماران مدل HS-73M200 می تواند از کارت SD هم پشتیبانی کند و علاوه بر ضبط ۲۵۶ ویدئوی ۱۵ ثانیه ای، میزان ذخیره ی خود را به ۱۰۲۴ عکس افزایش دهد. قابلیتی که در نوع خود قابل توجه است و امکان ذخیره سازی فیلم و عکس بالایی را برای کاربران به ارمغان می آورد. ارتباط داخلی و ارتباط با پنل دوم HS-73/M200: دربازکن تصویری سیمارن مدل HS73/M200 قابلیت های ارتباطی کاملی دارد و حتی می توان گفت در این زمینه خدمات درخشانی را ارائه می دهد. امکان اتصال به دوربین مدار بسته و همینطور پنل دوم از ویژگی های ارتباطی این آیفون به شمار می آید. همچنین آیفون سیماران HS-73/M200 را با قابلیت اینتر کام به تولید رسانده تا به این وسیله آیفونی هفت اینچی، با این قابلیت را به بازار ارائه کرده باشد. این ویژگی امکان ارتباط درون ساختمانی بین واحدها را فراهم می آورد و به مانند تلفنی داخلی عمل می کند. البته به وسیله ی این قابلیت می توان با واحد نگهبانی هم ارتباط برقرا نمود. صفحه ی نمایش آیفون اینترکام دار سیماران مدل HS-73/M200: سیماران که همواره وسواس زیادی در ارائه آیفون هایش با صفحه ی نمایش با کیفیت داشته است، اینبار هم ریسک نکرده و HS-73/M20 را با صفحه نمایش LCD TFT به بازار عرضه کرده است. این صفحه دارای کیفیت مناسبی است و اگر تصویر دریافتی پنل با کیفیت باشد، می تواند با وضوح بالایی آن ها را ارائه بدهد. طراحی ظاهری درباز کن اینترکام دار سیماران مدل HS-73M: آیفون رنگی تابا مدل HS-73M ظاهری ساده و دلپذیر دارد و با ترکیب دو رنگ سفید و مشکلی به بازار عرضه می شود. این آیفون تصویری دارای شمایل مستطیلی است و با قرار دادن صفحه نمایشش در سمت راست، و گوشی در سمت چپ، دارای ظاهری مطابق با آیفون های روز و مدرن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری سیماران مدل HS-43TK/M200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیفون HS-43TK M200 سیماران همان طور که در مدلش پیداست دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی است و تصاویر را با کیفیت بالا و کنتراست بالا نمایش می دهد> این صفحه نمایش رنگی می باشد و دارای قابلیت لمسی در کنار تکنولوژی LCD-TFT در زمره محصولات با صلابت بازار قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پنل تصویری سیماران مدل VFC6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با پیشرفت علم و فناوری در دنیای امروزی خبری از هیاهوهای قدیم و دویدن برای در باز کردن نیست. سیستم های ارتباطی یا همان آیفون ها با آمدنشان به زندگی روزمره ما باعث شده اند تا مانند سایر تکنولوژی های دیگر به راحت تر شدن جریان زندگی شما کمک زیادی بکنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری پاناسونیک مدل VL-SW251BX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساختار کلی آیفون های تصویری پاناسونیک بر یک طرح اصلی میباشد که در این آیفون تصویری بیسیم پاناسونیک نیز از همین طرح پیروی شده است. صفحه نمایشگر 5 اینچ رنگی با کیفیت برتر و شفافیت به مراتب بهتر از مدل های دیگر با تراکم پیکسلی بیشتر تصویر روشن و شفاف را برای کاربر خود فراهم میسازد.در زیر مانیتور 5 اینچ آیفون پاناسونیک VL-SW251 به ترتیب چهار و و سه کلید تنظیمات برای استفاده از قابلیت های مختلف ، دربازکن رنگی 5 اینچ پاناسونیک قرار دارد. در کنار این دکمه های تنظیمات اسپیکر های صوتی قرار دارد و در پایین ترین قسمت بدنه اصلی کلید های اصلی باز کردن و خاموش کردن قرار گرفته است.پاناسونیک دربازکن های تصویری خود را به صورت بدون گوشی (هندزفری) در بازار عرضه داشته است به صورت بدون گوشی تولید شده است و یک آیفون تصویری وایرلس می باشند. به طور کل اساس طراحی محصولات آیفون تصویری پاناسونیک بدون گوشی تولید میشود.اما جالب ترین قسمت آیفون تصویری پاناسونیک مدل VL-SW251 استفاده کردن از ریموت کنترل قابل حمل میباشد که دارای مانیتور 1.8 اینچی و تمامی قابلیت های این مانیتور دربازکن بیستم در این ریموت موجود میباشد تا به وسیله آن دیگر نیاز به استفاده از آیفون تصویری Panasonic نباشد و تنها با استفاده از این ریموت درب را مدیریت نمایند.یکی از قابلیت هایی که بسیار کاربردی میباشد استفاده حافظه برای ذخیره سازی تصویر مخاطب است که با ذکر تاریخ و ساعت در حافظه ذخیری سازی میشود. قابلیت ذخیره سازی 8 تصویر از مخاطب پشت درب در آیفون پاناسونیک مدل VL-SW251 قرار دارد تا در یک زمان 8 تصویر پشت سر هم از مخاطب تهیه شود.در بسیاری از منازل ، ویلا ها بزرگ و دولوکس نیاز است در طبقات مختلف آیفون تصویری نصب شود تا دسترسی برای باز کردن درب راحت تر شود. از قابلیت های خاص آیفون تصویری بیسیم پاناسونیک استفاده از ارتباط بین دربازکن های تصویری پاناسونیک در یک منزل میباشد تا با استفاده از ارتباط بین دربازکن های تصویری افراد ارتباط داخلی را داشته باشند.قابلیت تغییر صدا خود به صورت یک مرد یا یک زن نیز در آیفون تصویری Panasonic VL-SW251 طراحی شده است تا برای برقراری ارتباط با مخاطب امنیت بیشتری را داشته باشید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز درب بازکن تصویری سیماران مدل HS-43TK/M100W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیماران اولین تولید کننده دربازکن تصویری دارای WiFi در ایران میباشد و پس از تولید موفق مدل 7 اینچ HS-78 /M100 WiFi این بار محصولی جدید با پلت فورم قدیمی 4.3 اینچ با همین قابلیت تولید کرده است. این محصول جدید با نام تجاری HS-43TK/M100-WIFI تولید شده است تا علاوه بر صفحه بزرگ دربازکن تصویری ، قابلیت وای فای بر روی درباکن با مانیتور متوسط 4.3 نیز تولید شود . از قابلیت های فنی این مدل باید به داشتن حافظه عکس ، فیلم از قرد پشت درب اشاره داشت ، داشتن قابلیت مشاهده مخاطب بر روی تلفن همراه ، ارتباط با سایر واحد ها ، باز کردن جک پارکینگ اشاره داشت .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری تابا مدل TB5-43cardV2 مجموعه 5 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه کامل 2 واحدی آیفون تصویری تابا شامل مانیتور 4.3 اینچی بدون حافظه مدل 5-43 به همراه پنل 2 واحدی کارتی تابا و قفل زنجیری و منبع تغذیه است ، این مجموعه کامل و آماده نصب است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز محافظ و باران گیر آیفون تصویری مایسا مدل MRS112 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بارانگیر و محافظ آیفون تصویری جهت جلو گیری از تابش مستقیم نور خورشید به پنل دم دری و جلو گیری از ورود باران به داخل پنل در هنگام بارندگی است این محافظ با داشتن لامپ طراحی شده بر روی آن این امکان را می دهد که دید بهتری در شب ایجاد نماید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن صوتی تابا مدل 680 مجموعه 5 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پنل صوتی تابا الکترونیک در طرح جدید و به صورت 4 سیم برای نصب انواع محصولات دربازکن صوتی تابا طراحی و ساخته شده است و از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار است. این پنل صوتی تابا TL-680 کاملا ضد آب میباشد و قیمت اقتصادی دارد و برای تعداد واحدهای مختلف طراحی شده است . شکل ظاهری این پنل صوتی نقره رنگ بوده و در بالای آن محل قرار گیری اسپیکر طراحی شده و در پایین آن نیز کلید واحد ها قرار دارد و در طول شب با رنگ آبی کلید هر واحد مشخص شده است تا در طول شب راحتر بتوان شماره هر واحد را پیدا کرد.آیفون صوتی تابا از قدیم بر روی بیشتر منازل ، محیط های اداری و تجاری و حتی محیط های صنعتی نیز نصب بوده و اکثر مردم با این برند سر شناس ایرانی آشنایی دارند . دربازکن صوتی تابا مدل 633 شکل ظاهری بسار ساده ای دارد که از یک گوشی و یک کلید برای باز کردن درب در آن استفاده شده است . آیفون صوتی تابا دارای کیفیت صدای بسیار بالا و ماندگاری طولانی دارد .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا