خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید آرام پز و زودپز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید آرام پز و زودپز باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با پیشرفت تکنولوژی وسایل گوناگون که به بازار عرضه شده، هر کدام از این وسایل بخشی از کارهای روزمره را سرعت بخشیده یا به آسان تر کردن آن ها کمک می‌کنند. آرام پز ها و زودپز ها جزو وسایلی هستند که امروزه در زندگی روزمره بسیار پرکاربرد بوده و در صرفه جویی زمان بسیار کمک کننده هستند. در ادامه مقاله راهنمای خرید آرام پز و زودپز به توضیح این وسایل کاربردی می پردازیم.

عروس خانم ها هنگام خرید جهیزیه، حتما به سراغ خرید آرام پز و زودپز می روند. خصوصا اگر کارمند باشند و فرصت کافی برای پخت برنج نداشته باشند. اما به طور کلی نقش زودپز و آرام پز را نمی توان در آشپزخانه کتمان کرد. اما قبل از خرید این کالای اساسی، نیاز به دانستن نکاتی دارید.

آرام پز چیست؟

آرام پز وسیله ای برقی در انواع، اشکال و جنس‌های مختلف که غذا را آهسته و در دمای پایین با کمترین میزان مصرف انرژی و حفظ خواص طبیعی مواد غذایی آن ها را می‌پزد. این محصول برای تمامی بانوان علی الخصوص بانوان شاغل بسیار پر کاربرد می باشد.

زودپز چیست؟

هر مایه ای در یک دمای خاص شروع به جوشیدن می کند. این دما با نقطه جوش معرفی می شود. نقطه جوش آب با بالا رفتن فشار افزایش پیدا می‌کند. در اصل زودپز به همین دلیل باعث پخت سریع تر مواد غذایی می‌شود. زودپز ظرفی درب بسته بوده که مواد غذایی را تحت فشار در مدت زمان کوتاهی می پزد. این روش سرعت پخت مواد غذایی را بسیار بالا برده و باعث حفظ بهتر ویتامین های موجود در مواد اولیه می‌شود. این محصول بهترین وسیله برای پخت انواع گوشت و حبوبات است.

مزایا و معایب استفاده از آرام پز

مزایا آرام پز

  • کارایی آسان و ساده
  • عدم مراقبت بیش از حد غذا
  • درست کردن غذای خوش طع

معایب آرام پز

  • از بین رفتن ارزش مواد غذایی
  • عدم از بین رفتن برخی از باکتری ها
  • آشپزی برای مدت طولانی

مزایا و معایب استفاده از زودپز

مزایا زودپز

  • صرفه‌جویی در زمان و انرژی
  • پخت سریع غذا
  • خنک ماندن آشپزخانه
  • حفظ ارزش غذایی
  • عدم تغییر در طعم غذا

معایب زودپز

  • کاهش ویتامین هایی مانند ویتامین c
  • کم شدن چربی های اشباع نشده در مواد گوشتی

دستگاه های آرام پز و زودپز دارای مشخصه های فراوانی می باشند، که هنگام خرید باید مورد توجه و بررسی قرار گیرند. در ادامه به توضیح این ویژگی ها می پردازیم.

نکات مهم هنگام خرید آرام پز و زودپز

ظرفیت

این محصول مانند تمام وسایل برقی دیگر دارای حجم مشخصی هستند. مهمترین مسئله دقت به میزان ظرفیت آنها می باشد. ظرفیت در این دو محصول بر حسب لیتر تعیین می‌شود، که بیانگر حجم درونی ظرف آن ها است. میزان این ظرفیت بین 1 الی 8 لیتر متغیر است. برخی فروشندگان میزان حجم را گاهی بر اساس نفر بیان می کنند، به عنوان مثال 2 الی 10 نفره و بیش از آن. هنگام استفاده از این نوع وسایل باید حداقل یک سوم ظرفیت ظرف را پر کرده و دو سوم باقی مانده باید برای جابجایی بخار خالی بماند.

اگر در خانواده‌ای کم جمعیت می باشید، محصول با ظرفیت 3 یا 4 لیتر برای استفاده روزمره شما کفایت می کند. در غیر این صورت باید به سراغ محصول با حجم 5 الی 8 لیتر رفته و خریداری نمائید. هنگام خرید آرام پز و زود پز به خاطر داشته باشید که برای جا دادن این محصولات فضای معین در آشپزخانه نیاز دارید. پس متناسب با فضای موجود بهترین سایز را انتخاب کنید. آرام پز و زودپز نوع مستطیلی نسبت به مدل‌های دایره‌ای در مدیریت فضا، عملکرد بهتری داشته و فضای پرتی ایجاد نمی‌کنند.

توان

توان مصرفی در محصولات برقی یکی از مهم‌ترین ویژگی آنها محسوب می‌شود. توان در آرام پز و زودپز ها با واحد ولت مشخص می‌شود. این مشخصه رابطه مستقیم با قیمت نهایی محصول دارد. هر چه میزان توان بیشتر باشد، مصرف انرژی و در نهایت قیمت آن بالاتر خواهد بود.

تا این قسمت از مقاله راهنمای خرید آرام پز و زودپز به نکات مشترک بین آنها پرداخته ایم. در ادامه با ویژگی های منحصر به فرد این محصولات همراهمان باشید.

بهترین برند آرام پز و زودپز

شرکت های سازنده زیادی با برندهای مختلف اقدام به طراحی و تولید آرام پز و زودپز کرده اند، که هر کدام در کیفیت و عمر مفید دستگاه موثر می باشند. مانند بوش، فلر، هادستون و … .

قیمت آرام پز و زودپز

قیمت لوازم خانگی به عوامل مختلفی مانند نوع برند، ظرفیت، توان، جنس و …تعیین می شود، که آرام پزها و زودپز ها از این مقوله استثنا نمی باشند. هنگام خرید نسبت به توان هزینه پرداختی بهترین گزینه با بیشترین کارایی را انتخاب و خریداری نمائید.

ویژگی مهم در خرید آرام پز

جنس ظرف

دیگ داخلی در آرام پزها بخشی از این وسیله است که مواد غذایی درون آن قرار داده می شود. این قسمت از جنس های متفاوتی مانند تفلون، روی و یا سرامیک ساخته می‌شوند. هر کدام از این جنس ها دارای مزایا و معایبی می باشند. به عنوان مثال ظروف تفلونی خاصیت نچسب ی دارند.

جنس بدنه

شرکت های تولید کننده آرام پز معمولاً برای جنس بدنه این محصول از استیل و پلاستیک یا تلفیق این دو ماده استفاده می کنند. هرکدام از این ماده های به کار رفته در بدنه آرام پز دارای مزایا و معایبی می باشند. به عنوان مثال آرام پزهای استیل از نوع ضد زنگ بوده که علاوه بر استحکام بالا دارای زیبایی و جلای خاصی می باشند، اما هنگام استفاده جای انگشتان بر روی آنها به راحتی باقی می ماند. در مقابل بدنه های استیل نوع پلاستیکی قرار دارد، که وزن کم و سهولت در جابجایی از ویژگی‌های مهم به کار گیری این ماده در آرام پزها می باشد.

ایمنی آرام پز

آرام پز جزو دستگاههای ایمن به حساب می آیند، اما باید چند نکته را به یاد داشته باشیم. دمای بین 40 الی 140 درجه فارنهایت منطقه خطر نام دارد. زیرا در این دما باکتری‌ها توان رشد و آزاد شدن دارند، لذا برای حفظ سلامتی غذاهای طبخ شده توسط آرام پز، گوشت یخ زده را درون آن قرار ندهید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید آرام پز و زودپز

تنظیم دما

اساسی ترین گزینه در انتخاب آرام پز تنظیم حرارت و سیستم گرم نگهدارنده غذای آماده می باشد.

نوع و جنس درب

آرام پزی که درب شیشه‌ای دارد، نظارت بر کار غذای در حالت پخت را آسان کرده و برای دیدن روند پخت نیاز به برداشتن درب آن ندارید. بعضی آرام پز ها درب لولایی داشته و برخی دیگر درب از ظرف جدا می شود. اگر درب امکان قفل شدن داشته باشد، حین استفاده خیالتان راحت تر است.

سنسور یا پراب دما

سنسور دما یا همان پراب گزینه جالب در این وسیله می باشد. به این نحو که سنسور وسط گوشتی که می خواهید بپذید قرار داده و دمای مورد نظرتان را انتخاب می کنید. وقتی گوشت پخته و به دمای مورد نظر رسید دستگاه به طور خودکار به حالت گرم کن می رود.

چراغ نشانگر

خوبی داشتن چراغ نشانگر بر این است که خیالتان از بابت کار کردن وسیله آسوده می باشد.

سایر قابلیت ها

هر محصول دارای قابلیت های ویژه و منحصر به فرد خود بوده که از برند تا برند دیگر متغیر است. می توان از تایمر، خاموش شدن خودکار، صفحه نمایش، پخت ته دیگ و منوهای مختلف در آرام پزها نام برد. با ادامه مقاله راهنمای خرید آرام پز و زودپز همراهمان باشید.

ویژگی مهم در خرید زودپز

ایمنی زودپز

اصلی ترین نکته در خرید زودپز ایمنی در هنگام استفاده از آن می باشد. هنگام انتخاب این وسیله به دلیل بروز خطرات ناشی از انفجار زودپزی را خریداری کنید که تمام موارد و دستورالعمل های ایمنی از جمله سوپاپ ایمنی را در تولید رعایت کرده و دارای نشان استاندارد باشد.

جنس بدنه

زودپزی را برگزینید که جنس به کار رفته در آن از آلیاژ سنگین ترجیحا فولاد ضدزنگ باشد، که علاوه بر نچسبیدن مواد در طول فرآیند پخت، عطر و طعم مواد غذایی را کامل حفظ کند.

جنس لایه ته

اگر مدل انتخابی شما جنس استیل ضد زنگ می باشد به دنبال مدلی که لایه زیرین آن از جنس بی متال ( دو فلزی ) یا تری متال ( سه فلزی ) باشد. این لایه ها باعث پخت یکنواخت و عدم سوختگی شده و گرما را به طور یکنواخت بر سطح زیرین  دستگاه پخش می کند.

زودپز برقی یا غیر برقی

زودپزهای سنتی اغلب از گاز استفاده کرده و برقی نبودند. اما امروزه زودپزهای برقی که معمولا چندکاره هم هستند، روانه بازار شده و رواج پیدا کرده اند.

دسته زودپز

زودپز های موجود در بازار در دو نوع تک دسته و دو دسته می باشند. مدل تک دسته دارای یک دسته بلند و یک دسته کوتاه بوده که دسته بلند دیرتر داغ شده و جابجایی وسیله را راحت‌تر می‌کند. اما به دلیل همین دسته بلند فضای بیشتری نسبت به نوع دو دسته در کابینت اشغال می کند.

میزان فشار

واحد فشار زودپز PSI بوده که به معنی میزان فشار بر حسب پوند در واحد اینچ مربع می‌باشد. استاندارد PSI زودپزها 15 بوده که اکثر شرکت‌ها این میزان را اعمال کرده اند. برخی محصولات در این دسته دارای PSI کمتری مانند 10 و 12 می‌باشند، که عملکرد کندتری داشته و نمی‌توانند غذای پخته و جا افتاده ای تحویلتان بدهند.

لایه داخلی نچسب

وجود لایه داخلی نچسب در زودپز ها کارایی و مقاومتی نداشته و به دلیل جدا شدن لایه‌های نچسب از سطح داخلی عمر مفید زودپز کاهش می‌یابد.

سایر قابلیت ها

توصیه می‌شود از زودپزهای دارای شیر خروج اضطراری که موارد ایمنی در آن لحاظ شده و به همراه سبد بخارپز می‌باشد، خریداری نمائید.

گارانتی

همانطور که می‌دانید زودپز خود در دو نوع برقی و غیر برقی در بازار موجود هستند که زودپزهای برقی در رقابت با نوع غیر برقی به دلیل تفاوت زیاد بین گارانتی این دو محصول با زنده محسوب می شود. نمونه برقی 1 الی 2 و غیر برقی تا 10 سال توسط شرکت‌های سازنده گارانتی می شوند.

در ادامه مقاله بخوانید: راهنمای خرید آرام پز و زودپز

ساختار زودپز

در محل اتصال درپوش بدنه زودپز حلقه لاستیکی وجود دارد که از خارج شدن بخار جلوگیری می کند. روی درپوش یک دریچه اطمینان وجود دارد که وقتی فشار بخار آب بالا رود و ظرف توان تحمل آن را نداشته باشد، این دریچه باز شده و بخار اضافی را خارج می کند. در زودپز ها نشانه اولیه بالا رفتن بیش از حد فشار صدای سوت مانند است که فرد را از خطر احتمالی مطلع می‌کند. در صورت عدم توجه به ادامه روند فشار داخلی شیر خروج اضطراری فعال می شود. قبل از استفاده و بستن درب زودپز باید از سالم و باز بودن سوپاپ، اطمینان حاصل نمائید.

راهنمای استفاده از زودپز

در حال حاضر اگر چه دستور پخت هر نوع غذایی به راحتی در اینترنت یافت می شود، اما برخی از زودپزها خود دارای راهنمای آشپزی می باشند. در واقع آنها به خریداران آموزش می‌دهد که چگونه انواع غذاها را با زودپز تهیه نمایند.

ساختار آرام پز

آرام پز ها معمولاً شامل یک محفظه پخت درب دار گرد و یا مربعی شکل از جنس سرامیک یا تفلون که توسط محفظه معمولاً فلزی محصور شده که دارای المنت های گرمایش الکتریکی است. این محصول برای پخت انواع سوپ، گوشت و حبوبات بسیار کارآمد و مفید می باشد.

راهنمای استفاده از آرام پز

  • مواد غذایی را به قطعات کوچک برش دهید.
  • قبل از قراردادن درون دستگاه مواد غذایی را یخ زدایی کنید.
  • از مقدار مایع 1 الی 1.5 فنجان کمتر از دیگر روش های پخت استفاده کنید.
  • غذایی را که با آرام پز پخته اید، با آن گرم نکنید. زیرا زمان رسیدن به دمای ایمن طول می‌کشد.
  • درب آرام پز را حین پخت بیش از حد برندارید.
  • غذاهای خورشتی پخته شده با آرام پز طعم بی نظیرتری خواهند داشت.
  • برای استفاده بهتر از آرام پز سراغ کاتالوگ آن بروید.

با توجه به نکاتی که در راهنمای خرید آرام پز و زودپز گفته شد، می توانید زودپز و آرام پز مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه آرام پز و زودپز ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز پنکیک ساز لیوون مدل BC-411A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای تهیه سنتی پنکیک، شما باید نه تنها خمیر را تهیه کنید، بلکه آن را به درستی روی تابه پهن کنید، در صورت لزوم روغن اضافه کنید و مطمئن شوید که دود نکند و اگر چیزی بسوز، باید وقت زیادی برای شستن ظرف ها صرف کنید ولی با استفاده از پنکیک ساز شیائومی، همه چیز بسیار ساده تر و جالب تر است. بدون روغن، دود و انتظار طولانی، شما می توانید به سرعت خود و عزیزان خود را با یک چیز خوشمزه خوشحال کنید. تابه پنکیک Liven نیازی به مهارت و تجربه آشپزی خاصی ندارد، حتی یک سرآشپز تازه کار نیز از پس آن برمی آید. کافی است آن را در خمیر فرو کنید، آن را برگردانید، صبر کنید و می توانید آن را سرو کنید. با استفاه از این محصول آشپزی به یک سرگرمی تبدیل می شود علاوه بر تهیه پنکیک های معمولی، رول تخم مرغ و پنکیک های نازک، می توان از Liven Crepe Maker برای تهیه رول، رول گوشت، دسرهای میوه ای، وافل و حتی کیک های لایه ای استفاده کرد. نکته اصلی ایده است و در اجرای آن مشکلی پیش نخواهد آمد. عزیزان خود را با چیزی خوشمزه خوشحال کنید با کمک پنکیک ساز Liven می توانید حتی به کوچکترین اعضای خانواده استقلال آموختن را بیاموزید و همچنین فقط وقت بیشتری را با هم صرف یادگیری چیزهای جدید و آشپزی خوشمزه کنید. با مخلوط کردن محصولات مختلف، می توانید پنکیک از هر رنگ رنگین کمان ایجاد کنید تا روز خود را با روحیه ای خوب آغاز کنید. سطح نچسب سطح کار منحنی دستگاه کرپ Liven خمیر را در حین پخت کاملاً نگه می دارد، در حالی که از غلتیدن آن به داخل توده ها یا ریختن آن روی میز جلوگیری می کند. راحتی از هر طرف الگوی خاص و سطح کروی پنکیک ساز Liven حتی نازک ترین خمیر را روی سطح کاملاً نگه داشته و از ریختن آن جلوگیری می کند و به لطف این طرح، پنکیک ها نازک و سبک هستند. قدرت 600 وات به طور ایده آل سرعت پخت و پز بالا را با صرفه اقتصادی ترکیب می کند، زیرا سازنده کرپ نیازی به اتلاف انرژی برای گرم کردن اجاق گاز و قابلمه ها ندارد. پوشش مخصوص نچسب آن از مواد غذایی کاملاً ایمن ساخته شده است که مواد غذایی هنگام پختن نمی سوزد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین
برای داشتن بهترین نتیجه، توصیه می شود قبل از استفاده 3 دقیقه دستگاه را گرم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز فردار مبله تایسز مدل TGC4-111 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معرفی اجاق گاز مبله فردار تایسز مدل TGC4-111 اجاق گاز مبله فردار تایسز مدل TGC4-111 از سری محصولات شرکت TAYSEZ می باشد. این اجاق گاز مبله دارای فضای 60 لیتر فر می باشد. دارای 4 شعله قدرتمند بوده و صفحه آن از جنس شیشه ای می باشد. این اجاق گاز مبله دارای درب آلومینیومی کشویی دوجداره قابل شستشو می باشد. همچنین درب دارای لولای آسان باز شونده می باشد. کابین فر دارای پوشش لعاب آسان پاک شونده Easy to Clean می باشد. از دیگر ویژگی های اجاق گاز مبله فردار تایسز مدل TGC4-111 وجود سینی فوق کشش دو پوششه ، میکرو سوئیچ ایمنی فر و همچنین دارای پایه های استیل قابل تنظیم اشاره کرد.از دیگر قابلیت های موجود در اجاق گاز مبله تایسز مدل TGC4-111 می توان به ، سیستم جوجه گردان ، سیستم روشنایی با لامپ داخل محفظه فر ، برنر آلومینیاز ، ولوم مقاوم به حرارت از نوع zamak ، دستگیره زاویه دار مقاوم به حرارت از نوع zamak ، و همچنین شبکه چدنی چهارتکه اشاره کرد. اجاق گاز مبله فردار تایسز مدل TGC4-111 دارای سرشعله های قدرتمند بهینه سوز با فشار بالا می باشد که هر نوع پخت و پزی را امکان پذیر می کند. سلکتور موجود در این اجاق گاز چهار حالته بوده و دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد. سیستم ایمنی در اجاق گاز تایسز مدل TGC4-111 موجود است ، وجود ترموکوپل Top Time می باشد. همچنین دارای سرشلنگی 360 درجه جهت ایمنی بیشتر مسیر سوخت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باربیکیو مدل گازی کابینتی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توجه داشته باشید روی بدنه ورق با رنگ استاتیک و نمای سینی باربیکیو بهمراه لوله های گاز ودیواره های داخل استیل زد زنگ می باشد باربیکیو گازی داخل استیل 70سانتی متری دارای میز کار 30سانتی متری تاشو داخل بدنه و سینی استیل خالص بوده وکاملا مقاوم دربرابر اب و رطوبت هست .میزکار مقاوم دربرابر آب و رطوبت و دارای چدن 6ضلعی نشکن ضخیم قابلیت کباب و گریل کردن انواع گوشت مرغ و سبزیجات.قابلیت جابجایی آسان به لطف 2عدد چرخ کالسکه ای استاندارد.کابینت مجهز به ارام بند می باشید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باربیکیو مدل g50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باربیکیو گازی مدل G50 ، به عنوان یک شاهکار از آخرین دستاوردها در عرصه‌ی تجهیزات پخت و پز در فضای باز، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، توجه هر علاقه‌مند به طعم و لذت پخت در فضای باز را به خود جلب می‌کند. این باربیکیو دارای ابعاد استاندارد است: طول 50 سانتی‌متر، عرض 47 سانتی‌متر و ارتفاع با پایه 90 سانتی‌متر. این ابعاد مناسب آن را برای هر نوع فضای باز تبدیل به یک انتخاب استثنایی می‌کند. همچنین، این مدل دارای یک شعله پلوپز بزرگ نیز می‌باشد. از نظر استانداردها نیز به طور گسترده صادر می‌شود. درب گرد این باربیکیو نه تنها به زیبایی بیشتر آن افزوده است، بلکه توزیع یکنواخت حرارت را نیز تضمین می‌کند. استفاده از گاز به عنوان سوخت اصلی این باربیکیو، با گریل مجهز شده، تجربه‌ای منحصر به فرد از پخت و پز با طعم بی‌نظیر فراهم می‌کند. همچنین، کشوی خاکستر جهت تمیزی آسان و میز کار تاشو برای سهولت در آماده‌سازی اجزای غذا اضافه ارزشی به این باربیکیو می‌دهند. قابلیت نصب کابینت آهنی یا چوبی یا قرار دادن پایه‌های خالی روی آن، این مدل را به یک قطب تنوع تبدیل کرده است. همچنین، امکان استفاده از زغال‌چوب با قرار دادن سبد زغالی نیز گزینه‌ای هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به پخت و پز در فضای باز می‌شود. دو دودکش با نام دمپر، از جمله ویژگی‌های این مدل هستند که به کنترل بهتر دما و جلوگیری از پراکندگی دود کمک می‌کنند. جنس بدنه این باربیکیو از فولاد ورق 1 ST14 با کیفیت بالا ساخته شده است، که آن را به یک وسیله مستحکم و با دوام تبدیل کرده است. همچنین، امکان استفاده از چوب ترمو یا چوب عادی در کابینت و میز، این مدل را به یک تجربه پخت مطمئن و لذیذ ترقی داده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل 757 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوسونیک یکی از برندهای معتبر در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی و برقی است که چندین سال‌ است در این حوزه فعالیت می‌کند. یکی از محصولات بی‌نظیر این کمپانی، سرخ‌ کن های بدون روغن گوسونیک است که در مدل‌های مختلفی تولید شده است. سرخ‌ کن های بدون روغن با تزریق هوای داغ و گردش آن در داخل محفظه، سبب آماده شدن و مغز پخت شدن غذاها می‌گردد. این سرخ‌کن ها مصرف روغن را 80-90 درصد کاهش می‌دهند و سلامت بدن شما را برای عمری طولانی تضمین می‌کنند. سرخ کن بدون روغن دیجیتال گوسونیک GAF-757 یکی از محصولات کمپانی گوسونیک است که سبب کاهش 80 درصدی مصرف روغن شده و غذاها را با میزان مصرف بسیار پایین یا بدون روغن سالم آماده می‌کند. سرخ کن از گوسونیک دارای توان مصرفی 2000 وات است که باعث آماده شدن غذاهای دلخواه شما در زمانی کوتاه می‌شود. گنجایش مخزن این سرخ کن 6.5 لیتر است که به کمک آن می‌توانید دوستان یا خانواده را به صرف یک وعده غذای لذیذ دعوت نمایید. پنل کنترلی این دستگاه به صورت لمسی طراحی شده است و با یک لمس غذاهای مورد علاقه‌ی شما را آماده می‌کند. سرخ کن بدون روغن دیجیتال گوسونیک GAF-757 دارای سیستم تایمر و تنظیم دما است که با تغییر آن می‌توانید زمان و دمای غذای خود را تنظیم کنید. هواپز بدون روغن دیجیتال گوسونیک GAF-757 دارای طراحی بدنه‌ی منحصر به فردی بوده که از جنس پلاستیک محکم ساخته شده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. این دستگاه در 3 رنگ مشکی، سیلور و سفید موجود بوده که با توجه به دکوراسیون آشپزخانه‌ی خود می‌توانید مناسب ترین رنگ را تهیه کنید. در قسمت بالایی این سرخ کن یک صفحه نمایش لمسی قرار گرفته است که از طریق آن می‌توانید تایمر و دما را تنظیم نمایید و از برنامه‌های پخت از پیش تعیین شده نیز استفاده کن

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9270/90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توان مصرفی این سرخ کن 2000 وات است و در ساختار این دستگاه سرخ کن، از یک المنت با توان مصرفی 2000 وات استفاده شده است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به چند کاره بودن آن اشاره نمود. شما می توانید با استفاده از سرخ کن مدل HD9270 انواع سیب زمینی، اسنک، مرغ، جوجه، همبرگر، سوسیس، گوشت، ماهی، کیک، مافین، نان تست، سبزیجات و … را طبخ نمایید. تکنولوژی به کار رفته در این محصول، Rapid Air می باشد. مزیت این تکنولوژی بدین صورت است که گردش هوا را در داخل سرخ کن سرعت بخشیده و پخش بو را در زمان سرخ کردن ماده غذایی به حداقل می رساند. این دستگاه سرخ کن، این امکان را به شما می دهد تا غذای سرخ شده خود را گرم نگه دارید. در واقع قابلیت گرم نگهدارندگی را دارا می باشد.یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول، سیستم ایمنی تعبیه شده در ساختار آن است. به طوری که پایه های آن ضد لغزش و سر خوردن می باشند و برای امنیت بیش تر از پایه های لاستکی برای ثبات بیش تر دستگاه استفاده شده است. هم چنین شما می توانید به راحتی و با استفاده از یک دکمه، درب سرخ کن را باز نمایید. پس از استفاده از سرخ کن می توانید قطعات آن را در ماشین ظرف شویی گذاشته و به راحتی آن را شستشو دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 12 پارچه ام جی اس مدل دسته استیل کد 800307 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه چدن 12 پارچه تمامی مزیت‌هایی که یک سرویس قابلمه چدن باید دارا باشد را به طور کامل در خود جای داده است. از جمله ویژگی‌های این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: ضد خط و خش و کاملاً نچسب با طول عمر بسیار بالا به دلیل مرغوبیت جنس بدنه و پوشش داخلی گرانیت. تنوع در رنگ‌بندی و جذابیت ظاهری. بسته بندی شکیل و دارا بودن وزن مناسب جهت سهولت در جابه‌جایی. عدم ورود مواد سمی به غذا و تضمین شده از نظر بهداشتی. شامل : تابه تک دسته سایز 20 همراه درب, تابه تک دسته سایز 24 همراه درب , قابلمه سایز 20 همراه درب, قابلمه سایز 24 همراه درب, قابلمه سایز 28 همراه درب

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 18 پارچه پیلو مدل LIFE TITAN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظروف آشپزی یکی از ابزارهای ضروری در هر خانه و آشپزخانه هستند که برای پخت‌وپز و آماده‌سازی غذا استفاده می‌شوند. انتخاب بهترین وسایل آشپزی از جمله قابلمه، ماهیتابه و سرویس‌های پخت و پز می‌تواند تأثیر مستقیمی بر کیفیت غذاهای درست‌شده در خانه داشته باشد. علی‌رغم اینکه بسیاری از مراحل تولید هنوز هم به کمک دست صورت می‌پذیرد ولی وقتی برای توسعه، با فرآیندهای مدرن پیشرفته تکنولوژی ترکیب شود، محصولات مطابقی با شیوه های نوین زندگی ساخته می‌شود و به دنبال آن تنوع محصولات به طور مداوم گسترش یافته و سری جدید محصولات با فناوری های جدید ارائه می گردد. ظروف تیتانیومی پیلو جزو بروزترین محصولات بازار هستند که با بهره‌گیری از تکنولوژی 3 لایه و به کمک هسته آلومینیومی و تیتانیومی انتقال حرارت را به سرعت به تمام نقاط رویه ظرف می‌رسانند؛ همچنین کنترل ضخامت یکنواخت در خط تولید پیچیده و با تکنولوژی بالا، منجر به ضخامت کاملاً یکسان در تمام قسمت های کف و کناره ها می شود. با این ویژگی در آشپزی با محصولات ‏Pilau دیگر نیازی به شعله پخش کن نمی‌باشد؛ ضمن اینکه قابلمه و ماهیتابه به سرعت به دمای پخت رسیده و به کندی سرد می‌شوند این ویژگی ها به همراه طراحی بالاترین درجه تحمل حرارتی دسته‌ها جهت استفاده داخل فر که آنها را تا دمای 420 درجه سانتیگراد در برابر حرارت فر مقاوم می سازند باعث افزایش محبوبیت و مقبولیت شرکت پیلو در بین تمام تولیدکنندگان در جهان و در میان کلیه رقبا شده است. محصولات تیتانیومی همانند محصولات گرانیتی علاوه‌بر این‌که قابلیت تهیه غذاهای مختلف را دارا هستند، می‌توانند در برابر حرارت بالا مقاومت کنند و در برابر خط و خش نیز بسیار مقاوم باشند. علاوه‌بر‌این به‌دلیل ویژگی‌های خاص خود، برای پخت‌وپز انواع غذاها، سرخ کردن و حتی برای جوشاندن و پخت مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین این محصولات قابلیت استفاده در انواع اجاق‌های گازی، برقی و حتی هالوژن را دارا هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر برگامو مدل BG-TM4810DSB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر برگامو مدل BG-TM4810DSB با توان مصرفی 1450 وات، دارای دو درگاه قرارگیری نان بوده و با ابعاد جمع‌وجور فضای کمی را در آشپزخانه شما می گیرد. پیچ تنظیم میزان برشتگی از 1 تا 7 شماره‌گذاری شده است که با انتخاب عدد بزرگ‌تر، دمای داخل توستر بالاتر می‌رود. این توستر دارای دکمه توقف عملیات است که به شما اجازه می‌دهد در هر زمانی که بخواهید، عملیات تست را متوقف کنید. همچنین دارای قابلیت خاموشی خودکار است که باعث می‌شود در صورت بروز هرگونه خطر، دستگاه خودبخود خاموش شود. برای راحتی بیشتر، این توستر دارای سینی خرده نان جدا شونده است که باعث می‌شود شما بتوانید خرده نان‌های اضافی را به راحتی جمع آوری و دور بریزید. شستشوی این توستر هم بسیار آسان است و شما می‌توانید با یک پارچه مرطوب، سطح آن را تمیز کنید. بدنه این توستر از جنس استیل ضد زنگ است و مقاوم در برابر گرما است. این توستر همچنین دارای محفظه سیم است که به شما کمک می‌کند سیم را به صورت منظم و ایمن در آن قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساندویچ ساز کنوود مدل SMP94.A0 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساندویچ ساز کنوود مدل SMP94.A0 از تولیدات باکیفیت و کامل برند کنوود است که با استفاده از آن می توان انواع ساندویچ‌های خوشمزه‌ی تست شده و همچنین غذاهای کبابی برشته و گریل شده را آماده کنید. توان مصرفی این ساندویچ ساز دارای توان 1300 وات است و از ویژگی‌های آن می‌توان به برخورداری محصول از صفحه گریل اشاره کرد به این ترتیب می‌توانید از این دستگاه علاوه بر کمک گرفتن از آن برای درست کردن ساندویچ‌های گرم، مواد غذایی را گریل کنید. حسن ساندویچ‌سازها این است که در مدت زمانی اندک مواد غذایی خوش طعمی را برای شما آماده می‌کنند و به این صورت در زمان شما صرفه جویی می‌شود. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که می توانید برای کباب کردن غذاها نگران ریزش روغن از دستگاه نباشید و به وسیله‌ی سینی جمع‌آوری روغن، روغن‌های سرریز شده را جمع کنید و نگران کثیف شدن بدنه‌ی دستگاه و سطح آشپزخانه نباشید. پایه‌های ضدلغزش این ساندویچ‌ساز باعث می‌شوند که نگران سر خوردن آن نباشید و به ثبات دستگاه کمک می‌کند.

معرفی

با ابداع دستگاه‌های ساندویچ‌ساز تهیه‌ی اسنک‌های گرم خانگی از هر زمان دیگری آسان‌تر شده است. این دستگاه کوچک و پرکاربرد می‌تواند شما را در تهیه‌ی وعده‌های خوشمزه‌‌ی خانگی و سالم کمک کند. کار با ساندویچ‌سازها بسیار راحت است و در زمانی کوتاه می‌توان خیلی سریع غذای مورد علاقه خود و کودکان را تهیه کرد. ساندویچ‌ساز مدل «SMP94.A0» از محصولات شرکت «کنوود» است. در ساخت بدنه‌ این دستگاه غالبا از پلاستیک مرغوب استفاده شده است. دو چراغ نشانگری که روی بدنه قرار دارد وضعیت کار دستگاه را نشان می‌دهند. دستگاه را به‌صورت عمودی می‌توان در کابینت یا کمد نگه‌داری کرد تا جای کمتری اشغال کند. برای حمل آسان‌تر ساندویچ‌ساز دسته‌ی بزرگی برای آن در نظر گرفته شده است. روی دسته یک قفل قرار دارد که صفحات را به هم چفت می‌کند. پایه‌های ضدلغزش، دستگاه را از افتادن و تکان‌خوردن حتی از روی صفحات صاف و مسطح کابینت حفظ می‌کند. 

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید آون توستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

عملکرد

  دستگاه SMP94.A0 با قابلیت جداسازی صفحات تولید شده است. با جداکردن صفحه‌های ساندویچ‌ساز پس از استفاده، می‌توانید راحت‌تر آن‌ها را تمیز کنید و نگران آسیب‌دیدن قطعات برقی دستگاه نباشید. دستگاه SMP94.A0 با دو جفت صفحه‌ی مخصوص گریل و ساندویچ‌ساز ارائه شده است که هر کدام برای پخت نوع خاصی از مواد غذایی در نظر گرفته شده است. صفحات در دو طرف نصب می‌شوند و به راحتی می‌توان هریک از آن‌ها را خارج کرد. صفحات ساندویچ قابلیت قرارگیری چهار نان تست را در هر بار دارند. کافی است مواد دلخواه خود را داخل نان بریزید و در دستگاه قرار دهید. به این ترتیب می‌توانید هشت قطعه‌ی مثلثی را تنها در عرض چند دقیقه آماده‌ی سرو کنید. این مدل قابلیت باز شدن صفحات با زاویه ۹۰ درجه را دارد. به‌این‌ترتیب می‌توانید با بازکردن کامل دستگاه از دو صفحه‌ی گریل برای کبابی‌کردن مواد مختلف استفاده کنید. گفتنی است با وجود اینکه روکش نچسب روی صفحات مختلف دستگاه به کار گرفته شده، می‌توانید برای تجربه‌‌ی کاربری بهتر، قبل از استفاده آن‌ها را با میزان کمی روغن چرب کنید. گفتنی است شرکت کنوود این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده که می توانید برای کباب کردن غذاها نگران ریزش روغن از دستگاه نباشید و به وسیله‌ی سینی جمع‌آوری روغن، روغن‌های سرریز شده را جمع کنید و نگران کثیف شدن بدنه‌ی دستگاه و سطح آشپزخانه نباشید. این دستگاه کوچک و پرکاربرد می‌تواند شما را در تهیه‌ی وعده‌های خوشمزه‌‌ی خانگی و سالم  از قبیل اسنک و کلاب کمک کند. 

جمع‌بندی

کنوود ساندویچ‌ساز مدل SMP94.A0 خود را با کیفیت ساخت مطلوب و کارکرد آسان به بازار عرضه کرده است. این دستگاه با برخورداری از صفحات متنوع دست شما را در تهیه‌ی انواع ساندویچ ومیان‌وعده‌های سبک و خوشمزه باز گذاشته است. از مزایای این مدل قابلیت جداسازی صفحات و سینی روغن‌گیراست که به تمیزکردن آسان دستگاه کمک شایان توجهی کرده است. این ساندویچ‌ساز با صفحات بزرگ با قابلیت قرارگیری چهار نان تست گزینه‌ی مناسبی برای سبد خرید خانواده‌ها است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز ام جی اس 10 پارچه مدل فورج کد 800298 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 10 پارچه مدل فورج نیاز های پخت و پز آشپزخانه شما را پوشش می دهد.ساخت درپوش ها به گونه ای ست که کاملا با ظرف چفت می شود. ساختار بدنه این محصول از گرانیت نچسب مرغوب اروپایی است که طول عمر آن را بالا می برد.و همچنین سوپاپ های کوچکی که به منظور خارج شدن بخار روی درب های این ظروف طراحی شده مانع از سر ریز شدن مایعات هنگام پخت و پز می شود.این سرویس 10 پارچه شامل: 1 عدد قابلمه چدنی نچسب سایز 28 1 عدد قابلمه چدنی نچسب سایز 24 1 عدد قابلمه چدنی نچسب سایز 20 1 عدد تابه دو دسته درب دار سایز 28 1 عدد تابه دو دسته درب دار سایز 24

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن مدل PC66AF پروچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن بدون روغن (هواپز) پروچی یکی از محصولات پرکاربردی است که این روزها بسیار سروصدا کرده، اگر شما تمایل به استفاده از غذاهای رژیمی و سالم داشته باشید و یا تمایل به گریل کردن و کباب کردن و سرخ کردن انواع گوشت و سیب زمینی داشته باشید این محصول به شما پیشنهاد میشود ، از هواپز برای خشک کردن میوه و سبزیجات از جمله سیر و پیاز میتوانید بدون دردسر استفاده کنید . این روزها که قیمت بالای روغن سرسام آور شده و از جهتی مصرف روغن هم ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را بالا میبرد این محصول به شما پیشنهاد میشود . شما با مرینیت کردن انواع گوشت میتوانید یک غذای خوشمزه و سالم با طعمی بی نظیر را در این دستگاه تجربه کنید.این دستگاه دارای مخزن کشویی میباشد که به راحتی بیرون آورده میشود و شستشوی آن را آسان کرده است . منوی دستگاه لمسی است که شما میتوانید زمان پخت و دمای مورد نظر را انتخاب کرده و در میانه پخت دستگاه را خاموش کنید و یا برنامه پخت را تغییر دهید. با چندبار استفاده از این دستگاه متوجه کارآیی و زمان و دمای موردنظر برای پخت دلخواهتان خواهید شد. هواپزها که به اسم سرخ کن بدون روغن شناخته شده اند با استفاده از فناوری گردش هوای سریع و با استفاده از المنت سبب پخت غذا با سریعترین و سالم ترین حالت ممکن هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز 5 شعله مبله تایسز مدل TGC5-511 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معرفی اجاق گاز مبله فردار تایسز مدل TGC5-511 اجاق گاز مبله فردار تایسز مدل TGC5-511 از سری محصولات با کیفیت موجود در بازار در حوزه پخت و پز می باشد. طراحی محصول بسیار زیبا می باشد و جذابیت بالایی دارد. صفحه استیل با عمق های متفاوت جهت سوخت بهتر از ویژگی های مهم این محصول می باشد. قاب کلیدی تخت با ترکیب شیشه و فلز با طراحی بدنه Sport نشان دهنده کیفیت بالای ساخت این محصول می باشد. حجم فر موجود در اجاق گاز مبله فردار تایسز مدل TGC5-511 دارای اندازه 90 لیتر می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر مدل وولن WO1151 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر مدل WO1151، یکی از دستگاه های پر کاربردی است که با گنجایش 42 لیتر و قدرت 2000 وات به بازار ارائه شده و امکان آماده سازی غذاهای متنوع و سالمی را به دلیل استفاده از المنت فراهم می کند. در این مدل دو المنت در بالا و پایین آون قرار گرفته و با بهره گیری از قدرت بالا، به سرعت گرم شده و می توان به سهولت انواع غذاهای کبابی و قابل پخت را به لطف آن تهیه کرد. در قسمت راست، پنل کنترلی چرخشی تعبیه شده که به راحتی قابل دسترس بوده و برای تنظیم حرارت، تایمر و المنت ها کاربرد دارند. دمای داخل آون WO-1151 می‌تواند تا دمای حداکثر 250 درجه سانتی گراد افزایش یابد و همچنین توسط تایمر، زمان تا 90 دقیقه قابل تنظیم می باشد و بدین ترتیب وولن با اطمینان خاطر از کیفیت بالا، عملکرد عالی این محصول را تضمین می کند. فن کانوکشن و پخت با گردش هوای گرم، امکان طبخ یکنواخت و مطلوب غذاها را میسر می سازد و برخورداری از قابلیت جوجه گردان و تهیه مرغ بریان برای وعده های غذایی، بر محبوبیت این مدل افزوده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آون توستر سایا مدل ولرکان 20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون‌توستر «سایا» (Saya) مدل «Vulcan 20» یکی از محصولات کاربردی ساخت این شرکت است. این دستگاه دارای موتور 1500 وات است و از گنجایش داخلی 20 لیتر بهره‌ می‌برد و با توجه به ظرفیت نسبتا کم خود برای استفاده‌ی شخصی یا استفاده در مغازه و ادارات مناسب است. درِ آون‌توستر Vulcan 20 از جنس شیشه‌ی دوجداره و عایق حرارت ساخته شده است. پنل تنظیمات دستگاه در سمت راست قرار گرفته و شامل سه پیچ ولومی است. از طریق این پنل امکان تنظیم دمای کارکرد دستگاه تا حداکثر 230 درجه‌ی سانتی‌گراد وجود دارد. چهار المنت حرارتی میله‌ای برای این مدل در نظر گرفته شده که در بالا و پایین محفظه‌ی داخلی آون‌توستر قرار گرفته‌اند؛ همچنین وجود یک تایمر 60دقیقه‌ای کمک می‌کند که با خیال راحت غذا را درون آون‌توستر قرار دهید و به کارهای خود برسید. دستگاه Vulcan 20 دارای قابلیت جوجه‌گردان است و برای ایمنی، دو دستگیره‌ی مخصوص جهت جابه‌جا کردن سینی طبخ و سیخ جوجه‌گردان در نظر گرفته شده است. در انتهای زمان تعیین‌شده زنگ هشدار تایمر به صدا در خواهد آمد و شما را از اتمام پخت آگاه می‌کند. سایا تولید و عرضه کننده لوازم خانگی است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و زیبا مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«پلوپز گوسونیک مدل GRC-688» یک پلوپز کامل و با کیفیت است که متناسب با آشپزی ایرانی طراحی شده است. پخت غذا‌هایی از قبیل برنج، انواع خورشت، سوپ، غذاهای بخارپز و بسیاری از غذاهای ایرانی در این دستگاه به راحتی امکان‌پذیر است. بدنه این دستگاه ترکیبی از استیل و پلاستیک بوده و همچنین صفحه کلید این دستگاه لمسی و نمای آن شیک و جذاب است. این دستگاه شامل ظرف پلوپز، ظرف بخارپز، کفگیر، ملاقه و سبد سرخ‌کن است. توان مصرفی این دستگاه 860 وات و گنجایش ظرف آن 10 پیمانه است که می‌تواند برای افرادی بین 6 تا 8 نفر مناسب باشد. ظاهر این این دستگاه بسیار شیک و دارای صفحه LED مقاوم است. یا توجه به متفاوت بودن غذاهایی ایرانی با غذاهایی فرنگی و شرق آسیا به وسیله این پلوپز می‌توان انواع غذاهای ایرانی را طبخ کرد. این پلوپز علاوه بر ظاهر بسیار شکیل و زیبا بسیار مقاوم و با کیفیت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلوپز وان لوکس مدل 501 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پلوپز 20 کاره وان لوکس با توان 900 وات و طراحی شیک و منحصر بفرد یک پلوپز کاملا ایده آل می باشد که با توجه به طراحی آن قابل ست شدن با هر نوع آشپزخانه ای می باشد. پلوپز دیجیتال وان لوکس با عملکردی حرفه ای یکی از پلوپز های دیجیتال به حساب می آید. این محصول دارای 20 برنامه پخت می باشد و با طراحی ارگونومی که دارد به راحتی قابل حمل و جا به جایی است،پلوپز وان لوکس دارای یک دیگ آلومینیومی با روکش تفلون نچسب و ضدخش میباشد که به راحتی از محفظه پلوپز جدا می شود و شما به راحتی می توانید آن را شستشو دهید.همچنین این محصول به همراه یک عدد کفگیر، پیمانه مدرج،سبد بخارپز ارائه می گردد. این پلوپز یا همان Multi Cooker یک کالا 20 کاره است. این ویژگی با توجه به ابعادی که این پلوپز دارد استاندارد و مطلوب است. با استفاده از این مدل می‌توانید برنج، ته دیگ، فرنی ، کیک، ماست، بخارپز، سوپ، نان و ... تهیه کنید. ظرفیتی که برای این محصول در نظر گرفته‌ شده 5 لیتر است. با توجه به گنجایش بالایی که دارد این مدل برای خانواده بزرگ یا افرادی که مهمانی‌‌های خانوادگی می‌گیرند کافی است. یکی از کاربردی ترین وسیله در آشپزخانه‌، پلوپز است؛ وسیله‌ای که به کمک آن می‌توانید برنج را در زمان کمتری طبخ کنید. پلوپز در بین ایرانی‌ها بسیار جا افتاده و امروزه خرید پلوپز جزو اصلی لوازم خانگی است. در بازار انواع پلوپز برقی وجود دارند که با ویژگی‌های متفاوت در برندهای مختلف؛ از پلوپز خارجی تا پلوپز ایرانی را می‌توانید با قیمت‌های مختلف خریداری کنید. که پیشنهاد ما خرید پلوپز دیجیتالی 20 کاره وان لوکس می باشد. یکی از وسایلی که امروزه در بسیاری از خانه‌ها پیدا می‌شود، پلوپز سه کاره یا چند کاره است؛ این پلوپز ها به دلیل داشتن برنامه های متفاوت قابلیت انجام چند کار را دارند. پلوپز چند کاره شامل چیست؟ برای مثال می‌توانید علاوه بر پختن برنج، کیک بپزید، غذا آب پز یا بخارپز کنید و یا ماست درست کنید. به همین دلیل می‌توانید به‌جای خرید چند وسیله، میتوانید از پلوپز 20 کاره وان لوکس استفاده کنید که هم صرف اقتصادی دارد و هم فضای کمتری اشغال می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 10 پارچه لایف اسمایل مدل FLCM10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه چدنی لایف اسمایل مدل FLCM10دارای چهار عدد قابلمه چدنی در اندازه های 20 - 24 - 28 -32 و تابه در اندازه 28 با درب شیشه ای بسیار بادوام و دسته های نسوز (دسته های قابلمه از جنس خود بدنه یعنی چدنی ) می باشند این سرویس قابلمه کیفیت ساخت بسیار بسیار بالایی دارد . کفه بیرونی قابلمه طوری طراحی شده است که گرما را بسیار سریع جذب خود کرده و در نتیجه قابلمه سریعتر از سایر قابلمه ها داغ خواهد شد و مزیت دیگر آن این است که طراحی فوق العاده کف بیرونی آن باعث می شود قابلمه مدتی تمام داغ بماند و در نتیجه غذای شما بعد از خاموش کردن شعله گاز مدتی داغ بماند . درب شیشه ای و شفاف از جنس پیرکس باعث می شود در هنگام پخت غذا براحتی محتویات قابلمه را مشاهده و مراحل پخت غذا را مشاهده کرد. پیرکس در مقابل حرارت بسیار مقاوم است . شستشوی بسیار راحت و تنها با یک ابر از مزایای ظروف گرانیتی است که استفاده از آن را بیش از پیش راحت کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 9 پارچه ویوالدی مدل لیدیا کد 9090 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 9پارچه ویوالدی لیدیا علاوه بر کیفیت بالا از طراحی و زیبایی شگفت‌ انگیزی برخوردار است. سطح ظروف این سرویس به شکل لوزی های کنار هم و شبیه پولک ماهی طراحی شده. بدنه و سطح داخلی با رنگی خاص رنگ آمیزی شده است. در پس زمینه رنگ مشکی و نقطه های براق روی آن به آسمان شب شباهت دارد.سطح داخلی ظروف این سرویس از پوشش چند لایه گرانیتی تشکیل شده که کاملا نچسب است. لبه ی در ها و دستگیره ها از استیل به رنگ طلایی ساخته شده اند که ضخامت آن به خصوص در دستگیره ها بسیار بالا و محکم است. این سرویس شامل: یک قابلمه بزرگ به قطر 28 سانتی متر و گنجایش 6.8 لیتر و قابلمه متوسط به قطر 24 سانتی متر و گنجایش 4.5 لیتر و قابلمه کوچک به قطر 20 سانتی متر و گنجایش 2.8 لیتر و تابه دو دسته درب دار به قطر 26 سانتی متر و گنجایش 3.5 لیتر و تابه تک دسته به قطر 26 سانتی متر و گنجایش 2.4 لیتر

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مولتی کوکر دلمونتی مدل dl690 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مولتی کوکر دلمونتی برنامه های مختلف برای پخت و پز دارد که از مهترین آنها عملکرد پلوپزی و بخار پزی و کیک پزی و آرامپز و زود پز و سرخ کردن میباشد این زود پز 15 کاره بوده و برنامه های مختلف پخت و پز را دارا میباشد. استفاده از این دستگاه بسیار ساده بوده و عملکرد آسانی دارد این دستگاه قابلیت تنظیم دستی زمان را نیز دارد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چای ساز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن مدل BOMA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن وارداتی 8 لیتری بوما ساخت کشور آلمان یک سرخ کن فوق العاده باکیفیت که کارایی 3 محصول : میوه خشک کن، سرخ کن و پلوپز را دارد و ظرفیت 8 لیتری ان برای تعداد 8 الی 10 نفر کاملا مناسب می باشد . برای سرخ کردن مرغ درسته کامل، ماهی، سیب زمینی، کباب، جوجه، استیک، برای خشک کردن میوه و سبزیجات و حتی برای درست کردن برنج استفاده میشود. و یکی از مهم ترین ویژگی های این سرخ کن این است که بدون حتی یک قطره روغن میتوان تمام این کارها را انجام داد و یک غذای کاملا رژیمی و سالم برای خانواده آماده کرد و مصرف روغن را به حداقل رساند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن جی‌پاس مدل GAF37510 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کن جی‌پاس مدل GAF37510 با توان مصرفی 1700 وات یکی از جدیدیترین محصولات شرکت جی‌پاس می باشد. این محصول بدون روغن استفاده می شود بنابراین خطر سوختن روغن داغ وجود ندارد. سیستم با کارایی بالا در این محصول باعث می شود هوای گرم غذا را به صورت دایره ای گرم کند و بوی و بخار بسیار کمتری نسبت به سرخ کن سنتی دارد. با 60 دقیقه تایمر برای پخت دقیق به طور خودکار خاموش می شود و دمای کنترل ترموستات قابل تنظیم تا 200 درجه سانتیگراد می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه مدل دونا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهمترین ابزار سرو و پذیرایی ، در مجالس و مهمانی هایی که در آن غذا سرو می شود ، کفگیر و ملاقه استیل است.سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه مدل دونا ساخته شده از استیل 18/10 ، آهنربا نگیر ضد زنگ است.محصول فوق شامل یک عدد کفگیر + یک عدد ملاقه سایز بزرگ و یک عدد ملاقه سایز کوچک است.محصول فوق به دلیل طراحی مناسب ، استیل مرغوب آهنربا نگیر ،کارکرد و دوام طولانی،قابلیت استفاده در مراسم سرو و پذیرایی خانگی ، رستورانی و هتلی را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 5 پارچه مدل Akut خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست 5 تیکه آشپزخانه شامل کفگیر کیک، قاشق سالاد، چنگال سالاد، قاشق پخت‌و‌پز، انبر از جنس پلی آمید و نچسب یک ست کامل مناسب یک آشپزی لذت بخش در خانه و طبیعت بدون آسیب رساندن به ظروف تفلون است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 14 پارچه آلپن برگ مدل Premium Two خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشش داخلی نانو گرانیت گریبلون (Greblon) جدیدترین و بهترین تکنولوژی ساخت سرویس‎‌های پخت و پز در دنیا به شمار می‌رود که تکنولوژی ساخت آن انحصارا متعلق به شرکت آلپنبرگ در آلمان می‌باشد. این نوع پوشش داخلی دوام و کارایی چند برابری نسبت به ظروف گرانیتی، سرامیکی، تفلون و استیل دارد. به طوری که چسبندگی در این ظروف کاملا به صفر رسیده است و باید گفت به هیچ عنوان مواد غذایی به پوشش داخلی این ظروف نمی‌چسبد و پخت و پز بدون روغن را برای شما مهیا خواهد کرد. علاوه بر این، پوشش داخلی این ظروف کاملا ضدخش می‌باشد. دوام و طول عمر این محصول نسبت به سایر ظروف به طور محسوسی بیشتر است به طوری که این ظروف طول عمر بسیار بالایی دارند. پوشش خارجی این ظروف نان‌استیک بوده و کف تمام این ظروف اینداکشن می‌باشد به طوری که حرارت به صورت کاملا یکدست به تمام نقاط ظروف به صورت کاملا یکدست پخش می‌شود. این پوشش خارجی دوام و کیفیت بسیار بالاتری نسبت ظروف چدنی، آلمینیومی و دایکاست آلمینیوم دارد. رنگ خارجی این ظروف در برابر حرارت مستقیم و غیر مستقیم کاملا مقاوم می‌باشد به طوری که رنگ آن به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند. این محصول با این تکنولوژی به صورت انحصاری در کارخانه آلپنبرگ واقع در کشور چین تحت لیسانس آلپنبرگ آلمان به تولید رسیده است و مورد تایید و استفاده‌ی بسیاری از سر آشپزان بین المللی می‌باشد. سرویس قابلمه آلپن برگ را می‌توانید بر روی اجاق‌های گازی، الکتریکی، اینداکشن و القایی استفاده کنید. علاوه بر این شتستشو را می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در ماشین ظرفشویی انجام دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 6 پارچه ماناآوند مدل پرین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 6 پارچه ماناآوند مدل پرین شامل سه عدد قابلمه در سایزهای 20 (چهار نفره)، 24 (شش نفره)، 28 (هشت نفره) به علاوه سه عدد درب پیرکس می باشد. این محصول از آلیاژ ویژه آلومینیوم 98٫5٪ با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید می‌گردد، ضخامت بدنه محصول 4 میلیمتر است و پوشش نچسب چند لایه ی آلمانی به کار رفته در آن، از بهترین مواد اولیه صنعت ظروف فلزی پخت و پز است.جنس این محصول نسوز و مقاوم است که در برابر حرارت تغییر رنگ نمی‌دهد و حرارت را به‌ صورت یکنواخت و سریع در تمام سطوح تابه منتشر می‌کند و در نتیجه غذا به صورت یکنواخت می‌پزد و نمی‌سوزد و همچنین تمیز کردن آن‌ را پس از استفاده آسان می‌سازد. همه دسته‌ ها از جنس باکالیت هستند که در برابر حرارت مقاوم بوده و با طراحی خاص خود، جلوه‌ی زیبایی به ظروف می‌دهد و حمل آن‌ را آسان می‌سازد. می باشد. نکته ی دیگر اینکه چون در زمان استفاده از ظروف گرانیتی به مقدار روغن کمتری نیاز دارید، غذای پخته شده کالری کمتری داشته و سالم تر خواهد بود. ضمنا تمامی محصولات باکیفیت ماناآوند (به معنای ظرف ماندگار) در کارخانجات معتبر داخلی و به دست توانمند جوانان ایرانی تولید و عرضه می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 4 پارچه ماناآوند مدل پرین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 4 پارچه ماناآوند مدل پرین شامل دو عدد قابلمه در سایزهای 24 (شش نفره) و 28 (هشت نفره) به علاوه دو عدد درب پیرکس می باشد. این محصول از آلیاژ ویژه آلومینیوم 98٫5٪ با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید می‌گردد، ضخامت بدنه محصول 4 میلیمتر است و پوشش نچسب چند لایه ی آلمانی به کار رفته در آن، از بهترین مواد اولیه صنعت ظروف فلزی پخت و پز است.جنس این محصول نسوز و مقاوم است که در برابر حرارت تغییر رنگ نمی‌دهد و حرارت را به‌ صورت یکنواخت و سریع در تمام سطوح تابه منتشر می‌کند و در نتیجه غذا به صورت یکنواخت می‌پزد و نمی‌سوزد و همچنین تمیز کردن آن‌ را پس از استفاده آسان می‌سازد. همه دسته‌ ها از جنس باکالیت هستند که در برابر حرارت مقاوم بوده و با طراحی خاص خود، جلوه‌ی زیبایی به ظروف می‌دهد و حمل آن‌ را آسان می‌سازد. می باشد. نکته ی دیگر اینکه چون در زمان استفاده از ظروف گرانیتی به مقدار روغن کمتری نیاز دارید، غذای پخته شده کالری کمتری داشته و سالم تر خواهد بود. ضمنا تمامی محصولات باکیفیت ماناآوند (به معنای ظرف ماندگار) در کارخانجات معتبر داخلی و به دست توانمند جوانان ایرانی تولید و عرضه می شوند. این محصول از آلیاژ ویژه آلومینیوم 98٫5٪ با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید می‌گردد، ضخامت بدنه محصول 4 میلیمتر است و پوشش نچسب چند لایه ی آلمانی به کار رفته در آن، از بهترین مواد اولیه صنعت ظروف فلزی پخت و پز است.جنس این محصول نسوز و مقاوم است که در برابر حرارت تغییر رنگ نمی‌دهد و حرارت را به‌ صورت یکنواخت و سریع در تمام سطوح تابه منتشر می‌کند و در نتیجه غذا به صورت یکنواخت می‌پزد و نمی‌سوزد و همچنین تمیز کردن آن‌ را پس از استفاده آسان می‌سازد. همه دسته‌ ها از جنس باکالیت هستند که در برابر حرارت مقاوم بوده و با طراحی خاص خود، جلوه‌ی زیبایی به ظروف می‌دهد و حمل آن‌ را آسان می‌سازد. می باشد. نکته ی دیگر اینکه چون در زمان استفاده از ظروف گرانیتی به مقدار روغن کمتری نیاز دارید، غذای پخته شده کالری کمتری داشته و سالم تر خواهد بود. ضمنا تمامی محصولات باکیفیت ماناآوند (به معنای ظرف ماندگار) در کارخانجات معتبر داخلی و به دست توانمند جوانان ایرانی تولید و عرضه می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 7 پارچه وون مدل 2024TD28T20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به‌ دنبال آشپزی سالم هستید یا رژیم غذای خاصی را دنبال می‌کنید، باید از ظروفی استفاده کنید که این امر را برایتان فراهم سازند. ظروفی که میزان مصرف روغن را به حداقل رسانده و کیفیت مواد غذایی را حفظ کنند. ظروف پخت و پز وون با استفاده از گرانیت تولید شده و بسیار نچسب و باعث افزایش سختی و مقاومت در برابر خط و سایش می شود. سرخ کردن انواع مواد غذایی در این محصول نیازی به روغن فراوان ندارد و با کمترین میزان روغن هم می‌توان به غذایی ترد و مغز پخت دست یافت

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس تابه 3 پارچه مرسانا مدل F300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست سه پارچه ظرف فر ( تابه فر ) مستطیل شکل مُرسانا Morsana مدل F300 در سه اندازه بزرگ با ابعاد 36.5 سانتی متر در 26.5 سانتی متر (از داخل 34 در 24 سانتی متر) ، ارتفاع 7.5 سانتی متر و اندازه متوسط با ابعاد 31.5 سانتی متر در 23.5 سانتی متر (از داخل 29 در 21 سانتی متر)، ارتفاع 7 سانتی متر و اندازه کوچک به ابعاد 26.5 سانتی متر در 20.5 سانتی متر (از داخل 24 در 18 سانتی متر)، ارتفاع 6.5 سانتی متر، کاملا مناسب برای قرار دادن در فر و تهیه انواع کیک و شیرینی های دلخواه، لازانیا، پیتزا، ماهی و پخت انواع خوراک و غذاهای متنوع می باشد. بدنه این ظروف از روکش نچسب مقاوم و با دوام ساخته شده که عمری طولانی دارد و کفه این ظروف به نحوی طراحی شده که مواد غذایی به آن نچسبیده و به راحتی قابل جداسازی از ظرف هستند و پس از استفاده نیز می توان به آسانی آن را شستشو داد. قالب های فر مستطیل شکل مرسانا F300 تحمل حرارتی تا حدود 230 درجه سانتی گراد را دارند و طراحی بدنه آن ها بگونه ایست که حرارت را بطور یکنواخت در تمامی سطح ظرف پخش می کند تا پختی کامل و یکدست داشته باشید، همچنین به دلیل لبه دار بودن اطراف ظروف، در دست گرفتن و جابجایی آن ها برای شما آسان تر خواهد بود و توصیه می شود برای حفظ ایمنی و جلوگیری از سوختن یا صدمه دیدن حتما از دستکش آشپزی استفاده نمایید. در ضمن مواد اولیه ساخت روکش نچسب این ظروف بدون مواد مضر برای طبیعت و بدن انسان می باشد و می توانید با اطمینان کامل و خیالی آسوده از این ظروف برای پخت و پز استفاده نمایید. بهتر است برای اولین بار قبل از استفاده، قالب را به خوبی شسته و پس از خشک کردن کمی چرب نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه کودک 4 پارچه وایو مدل 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس بدنه‌ی این ظروف از تفلون بوده که با پوشش داخلی گرانیت پوشیده شده و هیچ نوع مواد غذایی به آن نمی چسبد. سرویس قابلمه vaio شامل ۱عدد قابلمه و دوتابه تک دسته و یک عدد در است. پوشش سه لایه کف ظروف باعث پخش یکنواخت حرارت و مقاومت بالای کف ظرف می‌شود که عمر و ماندگاری آن را افزایش می‌دهد. این سرویس در رنگ های : صورتی ، قرمز ، آبی ، سفید قابل عرضه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز  14 پارچه هلنا مدل زنبوری کد 5076 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 14پارچه تابه و قابلمه هلنا سرویس قابلمه 14 پارچه هلنا طرح زنبوری دارای: - شش عدد قابلمه ی 1، 2، 3، 4، 6 و 8 نفره و دو عدد تابه 3 و 8 نفره می باشد. - قابلمه ها دارای شش عدد درب پیرکس هستند و برای تابه ها می توانید مشترکا از درب قابلمه ها استفاده کنید. - پوشش داخلی گرانیت و رنگ بیرونی کوره ای می باشد. - هر محصول دارای رو عدد دستگیره عایق می باشد.سرویس طرح کندو(زنبوری)است. مهر استاندارد دارد. ضخامت لبه 5 میلیمتر است ضخامت بدنه 2 میلیمتر است دسته ها مقاوم در برابر گرما هستند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلوپز مه پویا مدل TM-800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

 شرکت مه پویایکی ازبرندهای قدیمی و باتجربه مفیددرتولیدلوازم خانگی وانواع پلوپزتایمرداربامجوزاستاندارددرایران می باشد. پلوپز8 نفره تایمردارمه پویا باتایمرالکترومکانیکی، این قابلیت راداردکه  درصورت قطع برق زمان قبلی راحفظ نماید، هنگام استفاده ازپلوپزمه پویا کافی است زمان آن راتنظیم نموده وبه کارهای دیگرتان برسید،چراکه پس ازاتمام پخت بطوراتوماتیک دستگاه خاموش وازمداربرق خارج می گردد. پلوپزتایمردارمه پویااین قابلیت راداردکه ته دیگ مورددلخواه شماراباتنظیم زمان ارایه نماید.تفلون بکاررفته درظرف داخلی ازنوع بسیارمرغوب ونچسب است.درب شیشه ای آن دارای سوپاپ بوده که بخاراضافی ازآن خارج می گردد.کابل آن قابلیت جداشوندگی داردکه جابجایی آن راآسان می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زودپز برقی ویداس مدل VIR 5408 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز ویداس مدل vIR-5408 زودپز،پلوپز برقی یکی از پر مصرف ترین لوازم خانگی برقی است. در سال های اخیر با تغییر کمی در سیستم کنترل درجه حرارت و استفاده از ترکیب کلید، ترموستات و تایمر توانسته اند دستگاه واحدی را طراحی کنند که علاوه بر پلوپز، حالت گرم نگهدار برنج برای چندین ساعت (۸ تا ۱۰ ساعت) باشد. این دستگاه می تواند پس از پختن برنج آن را به نحو مطلوب گرم و قابل استفاده نگه دارد. پلوپز برقی در اکثر منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که خودتان هم می دانید دیگر پلوپز تبدیل به یک یار کمکی مناسب برای کدبانو های مان شده مخصوصا برای زمان هایی که مهمان های سرزده ای داریم و یا می خواهیم در سریع ترین زمان برنجی خوش عطر و طعم را برای عزیزان مان تهیه کنیم. این دستگاه نیز بر حسب ظرفیت ، پخت برنج و کارخانه تولید کننده در مدلهای متفاوت به بازار عرضه می‌شود. مخارج پخت برنج با پلوپز از پخت برنج با نفت و گاز ارزانتر است. علاوه بر این ویتامین برنج در پلوپز باقی می‌ماند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا