خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید تلفن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید تلفن باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با وجود اینکه این روزها بیشتر مردم برای تماس‌های ضروری‌شان به تلفن‌های همراه خود وابسته‌اند، هنوز هم تلفن‌های ثابت، چه از نوع بی‌سیم و چه نوع رومیزی، کاربرد فراوانی دارند. تلفن‌های ثابت چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها، همچنان به عنوان یک ابزار ارتباطی مهم به شمار می‌روند. اما از آنجایی که گوشی‌های تلفن متنوعی در بازار موجود می باشد، پس در قدم اول باید تصمیم بگیرید کدام نوع مناسب منزل یا محل کار شما است و سپس اقدام به خرید نمائید. در ای نکته خرید با مقاله راهنمای خرید تلفن نیز همراهمان باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع تلفن ها و نکات مهم خرید تلفن های بی‌سیم داشته باشید.

تلفن چیست؟

تلفن (به فرانسوی: Téléphone) از یونانی tele دور و phone آوا، از دستگاه‌های مخابراتی است که برای انتقال صدا بکار رفته و یکی از مهم‌ترین وسایل ارتباطی در جامعه‌های امروزی به شمار می‌رود ( حتی می‌توان گفت مهم‌ترین وسیله ارتباطی بشر در طول تاریخ بوده است ).

برخلاف باور عوام، نخستین تلفن را یوهان فیلیپ رایس اختراع کرد. تلفن، فرستادن و دریافت پیام را بدون آن که نیاز به جدولی مانند الفبای مورس باشد. ممکن ساخت.

انواع گوشی تلفن

تلفن های موجود در بازار در دو نوع بی سیم و تلفن های رومیزی موجود هستند.

گوشی‌های تلفن رومیزی

گوشی های رومیزی ساده ترین و مرسوم ترین نوع گوشی تلفن در ادارات و منازل هستند که مستقیما به خط تلفن وصل شده و به طور دائم روی یک میز قرار می‌گیرند. در واقع طول سیم یکی از محدودیت‌های این نوع گوشی‌ها است؛ هر چند امکان جابجایی پایه به همراه دهنی به هر نقطه وجود دارد.

از امکانات گوشی‌های رومیزی می‌توان به سیستم‌های پیغام‌گیر یا در اصطلاح عامیانه منشی، شماره‌انداز یا CALLER ID و نیز امکان ذخیره نمودن شماره‌های خاص جهت ارتباط سریع در حافظه گوشی اشاره کرد.

از مزایای این گوشی ها می توان به عدم نیاز به برق مستقیم اشاره کرد، هر چند آن دسته از گوشی های رومیزی که دارای منشی هستند، حتما باید به جریان برق اتصال داشته باشند و در صورت قطع بودن برق، این گوشی‌ها نیز قابل استفاده نیستند و همچنین برخی از گوشی‌های رومیزی جهت نمایش شماره تماس گیرنده نیاز به باطری دارند که این امر نیز گاهاً برای کاربران مشکل‌ساز می‌شود. از دیگر امکانات مهم گوشی‌های تلفن رومیزی وجود آیفون یا بلندگو است. البته باید توجه داشت که بلندگو یا آیفون تنها با جریان برق یا باتری قابل استفاده است.

گوشی‌های تلفن بی سیم

نسل جدید تلفن های ثابت که بدون تماس مستقیم با سیم تلفن کار می کنند. در واقع پایه آنها به خط تلفن متصل می شود و خود گوشی که با آن تماس می گیرید بدون سیم است. این گوشی ها دارای امکاناتی نظیر دفترچه تلفن، منشی تلفنی و ای دی کالر می باشند. شما با داشتن یک تلفن بی سیم به راحتی می توانید بدون نگرانی از قطع ارتباط سیمی آن به هر طرفی که تمایل دارید حرکت کنید و با مخاطب خود صحبت کنید؛ این یک تعریف بکر برای توصیف تلفن های بی سیم و مزیت استفاده از آنها می باشد.

در این مقاله روی سخن ما با آن دسته از افرادی است که قصد خرید یک تلفن بی سیم را دارند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید تلفن بی سیم

نکات مهم هنگام خرید تلفن بی سیم

توجه به بیس تلفن: بیس تلفن در حقیقت همان پایه و جاشارژی است که گوشی بی سیم بر روی آن قرار داده می شود تا مجددا باتری های آن شارژ شوند. معمولا بر روی بسیاری از بیس ها دکمه های وصل و یا قطع ارتباطی در نظر گرفته می شود تا اگر روزی شما موفق به پیدا کردن گوشی تلفن خود در منزل و یا محیط اداری خود نبودید، بتوانید با زدن تنها یک دکمه پاسخگوی فردی باشید که با شما تماس گرفته است. ناگفته نماند با توجه به ناکارآمدی تلفن های بی سیم به هنگام قطع برق، بهتر است تلفنی را خریداری کنید که از گوشی ثابت بر روی بیس خود نیز برخوردار است تا با اینکار در حقیقت با یک تیر دو نشان زده باشید و 2 نوع تلفن را تهیه کرده باشید.

برد آنتن دهی: برد آنتن دهی در دستگاه‌های مختلف متفاوت می باشد. در برخی مدل‌ها برد داخلی دستگا در داخل ۳۰ متر و در بیرون منزل ۳۰۰ متر می باشد. این قدرت آنتن دهی معمولا در دفترچه راهنمای دستگاه یا قسمت مشخصات محصول نوشته می شود.

دفترچه تلفن: یکی از مزیت‌های مهم هر تلفن بی‌سیم داشتن دفترچه تلفن برای ثبت مخاطبان است. حافظه تلفن مشخص می کند که چه تعداد مخاطب درون حافظه آن ذخیره شود.

منشی تلفنی: همان طور که برای یک تلفن همراه داشتن یک منشی تلفنی لازم و ضروری است. برای تلفن ثابت هم در مواقعی که امکان پاسخ دادن به تماس‌ها برای شما وجود ندارد می توانید از منشی تلفن آن بهره ببرید.

تنظیمات شبانه: اینکه تلفن بدون سیم شما از قابلیت تنظیمات شبانه برخودار باشد، این امکان را برای شما ایجاد می کند تا با تنظیم نمودن زنگ تلفنتان در ساعاتی از شب آن را بی صدا کنید و بدون هیچگونه نگرانی و تشویشی خواب شبانگاهی خود را تجربه کنید. لازم به ذکر است این قابلیت برای خانواده هایی که از افراد سالمند و یا نوزاد برخوردارند، بسیار مهم و با اهمیت است.

تعداد خط: اگر دارای چند خط تلفن جداگانه هستید و می خواهید همه خطوط را به صورت فعال روی یک دستگاه داشته باشید، بهترین کار خرید تلفن بی‌سیمی است که قابلیت اتصال به چند خط تلفن ثابت را داشته باشد.

سیمکارت ساپورت: یعنی تلفن ثابت شما علاوه بر قابلیت اتصال به خط تلفن ثابت امکان این را داشته باشد، که سیم کارت را به آن متصل نمایید و علاوه بر دریافت تماس های تلفن ثابت تماس های تلفن همراه را نیز دریافت کنید.

تعداد گوشی: اگر تلفن ثابت شما قرار است به بیش از یک خط تلفن متصل شود، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای بیش از یک گوشی باشند تا موقع پاسخ گویی به یک تماس خاص سایر تماس ها را از دست ندهید.

پیجر: از دیگر موارد مهمی که توصیه می کنیم حتما به هنگام خرید این نوع از تلفن ها در خصوص آن یا از فروشنده سوال کنید و یا فورا وارد دفترچه راهنمایی آن شوید تا از وجودش اطلاع حاصل نمایید، پیجر تلفن می باشد. واقعیتش را بخواهید اصولا تلفن های بی سیم در منزل و یا محیط های اداری گم می شوند و وجود سیستم پیجر در پیدا کردن گوشی تلفن می تواند کاملا کارآمد برایتان جلوه کند.

شماره انداز (کالر آیدی): از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید یک تلفن بی سیم باید به آن توجه داشته باشید، کالر آیدی یا همان شماره انداز دستگاه مورد نظرتان است. برخی از مدل های تلفن های بدون سیم قادرند تنها شماره شخص تماس گیرنده را بصورت صوتی و برخی دیگر تنها بصورت دیداری بر روی صفحه نمایشگر تلفن بیندازند که البته شما می توانید با کمی هزینه بیشتر به تلفن هایی دست پیدا نمایید که از هر دوی این قابلیت ها برخوردار هستند.

باتری محصول: توجه به نوع باتری و میزان شارژدهی آن نیز از دیگر موارد مهمی است که باید به هنگام خرید یک تلفن بی سیم خانگی به آن توجه نمایید. بد نیست بدانید تقریبا تمام مدل های این نوع از تلفن ها با باتری های نیم قلمی کار می کنند و باتری های آنان نیز لزوما از قابلیت شارژ شدن مجدد برخوردار هستند.

وجود قابلیت های خاص: حتی اگر بهترین تلفن رومیزی بی سیم را نیز خریداری کنید، اما ویژگی‌های آن برای نیازهای خاص شما طراحی نشده باشد، بدون شک از خرید خود پشیمان خواهید شد. اگر شما یا عزیزانتان مبتلا به اختلالات شنوایی یا بینایی هستید، باید در خرید تلفن بی سیم به دنبال مدل‌هایی باشید که برای این شرایط خاص ویژگی‌هایی کاربردی را ارائه می‌کنند. برخی از این ویژگی‌ها شامل سازگاری با سمعک، هشداردهنده دیداری تماس، زنگ های بلند و کنترل صدا، پخش آهسته، دکمه های بزرگ، شماره گیر صدا دار و … می باشد.

قیمت و برند تلفن: همیشه قبل از اینکه برای خرید تلفن اقدام کنید، میزان بودجه برای خرید خود را مشخص کنید. با این کار خیلی از مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می شوند و انتخاب برای شما ساده‌تر می شود. از برندهای به نام و معتبر در زمینه تولید تلفن می توان به پاناسونیک Panasonic، آلکاتل Alcatel، مارشال Marshal، گیگاست Gigaset، تامسون Thomson، آ ا گ AEG، درو Doro و … اشاره کرد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید تلفن بی سیم

روش نگهداری از تلفن بی سیم

  • همیشه تا زمانی که باتری گوشی شما نزدیک به صفر نشده آن را روی پایه قرار ندهید، این کار سبب می شود که باتری شما طول عمر بیشتری داشته باشد.
  • اگر در منزل خود کودک زیر سه سال دارید، تلفن را در نقطه ای قرار دهید که کودک شما به آن دسترسی نداشته باشد. زیرا ممکن است آن را روی زمین یا داخل لیوان آب بیاندازد.
  • اگر روی خط تلفن ثابت خود Adsl دارید و از اینترنت در بستر سیم استفاده می کنید، معمولا روی خط خود مقداری نویز دارید، تاثیر نویز روی تلفن بی سیم چند برابر تلفن باسیم است که باید برای حذف نویز از اسپلیتر استفاده کنید.
  • برای اتصال تلفن به خط حتما از پریزهای سوکت دار استفاده کنید، اگر پریزهای شما قدیمی هستند حتما به سیم آن سه شاخه وصل کنید. سه شاخه باعث می شود که تلفن خود را اشتباها به پریز برق متصل نکنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید تلفن گفته شد، می توانید تلفن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تلفن ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6711 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن 6711 یکی از مدل های پر فروش و با کیفیت در ایران میباشد. این مدل، ساخت کشور مالزی بوده و استفاده از آن راحت میباشد. تلفن 6711 ابعاد مناسبی دارد و فضای زیادی را روی میز کار یا منزل شما، نمی گیرد. فاصله کلیدهای شماره‌گیر، به درستی رعایت شده است؛ این عامل سبب می‌شود تا مشکلی برای برقراری تماس وشماره گیری، نداشته باشید. از طرفی، این تلفن از یک نمایش‌گر 1.8 اینچی برخوردار است که تمام ارقام، به صورت خوانا و واضح، روی آن دیده می‌شوند. قابلیت استفاده در نبود برق، یکی دیگر از ویژگی‌های طلایی تلفن بیسیم پاناسونیک 6711 محسوب می‌شود. در صورت قطع شدن برق، می‌توانید گوشی بیسیم را روی دستگاه بیس یا پایه قرار دهید و سپس، کلید SPEAKER را فشار دهید. در این شرایط، می‌توانید به‌ راحتی و از طریق بلندگوی تلفن، به مکالمه بپردازید. شماره‌های مزاحم، همیشه آزار دهنده هستند؛ اما تلفن بیسیم KX-TG6711 این مشکل را به‌راحتی حل کرده است. با استفاده از قابلیت مسدود کردن شماره‌های ورودی، می‌توانید تا 30 شماره مزاحم را وارد لیست سیاه 6711 کرده و برای همیشه، از دست آن‌ها خلاص شوید. البته هر زمان که مایل باشید، می‌توانید این شماره‌ها را از CALL BLOCK خارج نمایید. حالت سکوت در تلفن بیسیم پاناسونیک 6711 که این حالت را بیشتر با نام "Night Mode" می‌شناسیم. هیچ‌چیز مانند یک تماس بی‌موقع در هنگام خواب یا استراحت، ناراحت کننده نیست. برای راحت شدن از دست این مشکل، تلفن KX-TG6711 را در حالت سکوت قرار دهید؛ از این به بعد و در زمانی که تلفن زنگ می‌خورد، تنها نمایشگر دستگاه روشن می‌شود. در صورتی که صدای زنگ فعلی تلفن 6711 را دوست نداشتید، می‌توانید از میان آهنگ های پیش‌فرض که در این مدل قرار داده شده‌اند، صدای زنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه سیسکو مدل CP-9971-C-CAM-K9-RF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Ip Phone 9971 از پروتکل SIP پشتیبانی میکند و همچنین “چند خطی” پشتیبانی می کند،این دستگاه 2 پورت اترنت دارد که شما با وصل کردن کابل RJ 45 به این پورت ها می توانید با سرعتی تا 1000 مگابیت بر ثانیه داده ارسال و دریافت کنید و به این ترتیب وارد شبکه شوید،لازم به ذکر است که این تلفن را می توانید از طریق کابلهای اترنت به لطف وجود تکنولوژی POE نیز تغذیه کنید که با این وجود دیگر نیازی به کابل برق نخواهید داشت. این تلفن حرفه ای یعنی آی پی فون سیسکو 9971 دارای نمایشگر رنگی است که و این امکان را به شما میدهد که بتوانید تصویر زمینه نمایشگر را باتوجه به سلیقه خود تغییر دهید،همچنین این تلفن از اکثر زبان های زنده دنیا پشتیبانی میکند و شما نیز میتوانید با توجه به نیازتان از بین آنها یکی را انجام کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن پاناسونیک مدل C252 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دو گوشی بیسیم فرکانس دکت پنجاه عدد حافظه داری بلک لیست قابلیت اضافه کردن تا دو گوشی بیسیم صفحه بزرگ دستگاه ظاهری شکیل دارد 16 ساعت شارژ برای مکالمه دائم نگه میدارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC410 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن «پاناسونیک» مدل « KX-TGC410» محصولی حرفه‌ای برای استفاده در خانه یا اماکن اداری است. این تلفن از نوع بی‌سیم بوده و از دو قسمت شامل یک گوشی و یک پایه است. این پایه وظیفه‌ی نگهداری از گوشی و  نقش فرستنده امواج را دارد. حروف چاپ شده روی کلیدهای تلفن بی‌سیم KX-TGC410 با قلم درشت چاپ شده تا برای سالمندان هم قابل استفاده باشد. شرکت پاناسونیک تلفن بی‌سیم KX-TGC410 را به یک نمایشگر برای نمایش شماره تجهیز کرده است. این نمایشگر می‌تواند میزان شارژ موجود در تلفن، میزان آنتن‌دهی و شماره‌های دریافت شده را نمایش می‌دهد. تلفن KX-TGC410 از قابلیت دفترچه‌ی تلفن هم بهره می‌برد که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. تلفن پاناسونیک مدل KX-TGC410 انرژی موردنیاز خود را از طریق دو باتری قلمی با سایز AAA تامین می‌کند. به کمک این باتری‌ها می‌توان تا 18 ساعت به مکالمه‌ی صوتی پرداخت. مدت زمان شارژدهی در حالت Stand By برابر با 200 ساعت است. تلفن بی‌سیم KX-TGC410 از طریق پایه‌ی ارایه شده شارژ می‌شود و می‌توان بدون آسیب دیدن به باتری آن همیشه تلفن‌ را روی پایه قرار داد.

طراحی و ساخت

گوشی تلفن بی‌سیم KX-TGC410 یکی از مدل‌های خوش‌ساخت شرکت پاناسونیک است که از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد. استفاده از انحنای ظریف، به زیبایی این دستگاه افزوده است. قسمت نمایشگر تلفن KX-TGC410، مشکی براق و قسمت صفحه‌کلید طراحی مات دارد چون همیشه در معرض لک و اثرانگشت است. گوشی بی‌سیم این تلفن ابعاد 32 × 48 × 165 میلی‌متری دارد و به‌خوبی در دست قرار می‌گیرد. این گوشی بی‌سیم وزن 130 گرمی دارد و از مدل‌های سبک و باریک محسوب می‌شود و بسیار کاربرپسند است. .جدا از طراحی جمع‌وجور، تلفن بی‌سیم KX-TGC410 بسیار شیک و زیبا است.

این محصول برخلاف بعضی مدل‌ها، به‌خوبی روی پایه قرار می‌گیرد. پایه‌ی این مدل ابعاد 87 × 106 × 63 میلی‌متری دارد و فضای زیادی را روی میز اشغال نمی‌کند. ابعاد نمایشگر تلفن بی‌سیم KX-TGC410 در حدود 1.6 اینچ است و با رزولوشن 65 × 103 میلی‌متری، از نور پس‌زمینه بهره می‌برد. تنها نقطه‌ضعف نمایشگر را می‌توان در ابعاد کوچک آن دانست. تلفن بی‌سیم KX-TGC410 می‌تواند بدون پایه نیز بایستد؛ این قابلیت در هنگام استفاده از اسپیکر بسیار کاربردی خواهد بود.

قابلیت‌ها

 تلفن بی‌سیم KX-TGC410 دارای یک خط تلفن است و گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در خانه یا اماکن اداری محسوب می‌شود. فرکانس کاری این تلفن 1.9 گیگاهرتز است و از سیستم DECT پشتیبانی می‌کند؛ به یاری این سیستم و فرکانس، تلفن KX-TGC410 تداخلی با دیگر دستگاه‌های مجهز به اتصال بی‌سیم نخواهد داشت. این مدل به دفترچه تلفن مجهز شده و کاربر می‌تواند تا 50 مخاطب را ذخیره کند.

این تلفن پاناسونیک قابلیت مسدود کردن 30 شماره را دارد.  تلفن بی‌سیم KX-TGC410 با قطعی برق از کار نمی‌افتد و تنها کافی است، گوشی را روی پایه قرار دهید تا انرژی مصرفی پایه را تامین کند. این محصول برخلاف مدل KX-TGC420 به منشی تلفنی مجهز نشده است. این تلفن بی‌سیم به حالت Eco مجهز شده است که انرژی مصرفی را کاهش می‌دهد. مدل KX-TGC410 با دو عدد باتری نیم قلمی، شارژ دهی مکالمه 18 ساعته دارد و در حالت آماده‌به‌کار می‌تواند تا 200 ساعت شارژ‌دهی داشته باشد.

نتیجه‌گیری

تلفن بی‌سیم KX-TGC410 از مدل‌های زیبای شرکت پاناسونیک است. این تلفن برای مصارف خانگی و اداری  گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. این محصول قابلیت مسدود کردن شماره را دارد اما برخلاف مدل KX-TGC420 فاقد منشی تلفنی است. این تلفن با قطعی برق از کار نمی‌افتد و گوشی بی‌سیم با قرار گرفت روی پایه، وظیفه‌ی تامین انرژی را بر عهده می‌گیرد تا تماسی را از دست ندهید. تلفن بی‌سیم KX-TGC410 کیفیت ساخت بالایی دارد و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تلسترا مدل 12750 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلسترا (به انگلیسی: Telstra) شرکت مخابراتی استرالیایی است، که طراح، سازنده و اپراتور شبکه گسترده تلفن همراه، اینترنت و تلویزیون پولی در کشور استرالیا می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه یالینک مدل SIP-VP59 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوشی یالینک مدلVP59 در حال حاضر از بهترین پرچم داران کمپانی یالینک میباشد که به عبارتی میتوان گفت نسخه ارتقا یافته مدل یالینک T49G است. این گوشی هوشمند و قدرتمند دارای سیستم عامل اندروید نسخه 7.1، صفحه نمایش رنگی و لمسی بسیار با کیفیت 8″ با رزولوشن 800x1280 پیکسل از نوع IPS، مجهز به یک دوربین با کیفیت 2MP، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.0 جهت ارتباط با موبایل و هدست، POE، پشتیبانی از WI-Fi، پورت USB 2.0 به عنوان یک ذخیره ساز و فایل های صوتی و تصویری، پشتیبانی از EXP50، پشتیبانی از کدک اپوس، پورت HDMI جهت ارتباط با مانیتور، پشتیبانی از 16 اکانت سیپ و همچنین کنفرانس تصویری سه طرفه و کنفرانس صوتی پنج طرفه میباشد. گوشی یالینک مدلVP59 با صفحه نمایش لمسی بزرگ، نور پس زمینه و با وضوح بالا کاربردی راحت داشته و همچنین قابلیت شفاف سازی صدا و نویزگیری برای بهبود هر چه بیشتر صدا در محیط های شلوغ را نیز دارا میباشد. این مدل با استفاده از تماس تصویری هوشمند عملکرد بالایی داشته و مناسب برای اتاق های کنفرانس می باشد. ز دیگر قابلیت های بینظیر این گوشی میتوان به استفاده پیشفرض از تکنولوژی ارتباطی بلوتوث نسخه 4.0 و همینطور پشتیبانی از WI-Fi اشاره نمود. ویژگی بلوتوث در گوشی یالینک مدلVP59 امکان ارتباط با هدست های بلوتوث ساپورت و موبایل جهت انتقال فایل را می دهد. همچنین با توجه به اینکه گوشی VP59 از WI-Fi پشتیبانی می کند، می توان در سازمان هایی که امکان ارتباط کابلی وجود ندارد از طریق وایرلس با سرور SIP ارتباط برقرار کرد.لازم به ذکر میباشد گوشی یالینک مدلVP59 دارای دوربین 2MP میباشد که این دوربین به شما این امکان را نیز می دهد تا بتوانید با سایر گوشی ها یا سافت فون ها کنفرانس تصویری سه طرفه برقرار کرده و به صورت همزمان کنفرانس سه طرفه تصویری و دو طرفه صوتی برقرار نمایید.در نظر داشته باشید این دستگاه چون POE ساپورت میباشد فاقد اداپتور است و در صورت نیاز باید جداگانه تهیه شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دستگاه تصفیه هوا به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه پلیکام مدل SoundPoint IP450 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوشی تلفن Polycom SoundPoint IP 450 پلیکام Polycom SoundPoint IP 450 مدل متوسط گوشی های تلفن پلیکام (Polycom) با صدای HD است که کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. این گوشی تلفن سه خط SIP (سیپ) دارد و بسیاری از ویژگیهای تلفنی را پشتیبانی میکند. این گوشی تلفن دارای دو پورت اترنت است. این گوشی تلفن برای کاربردهایی که به کیفیت صدای بسیار خوب لازم است پیشنهاد میشود. این گوشی تلفن برای کاربران سازمانی، مراکز تماس، سانترال ها تجاری مناسب است. Polycom SoundPoint IP 450 هم به صورت PoE و هم با اداپتور کار میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه اسنوم مدل 870 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

snom870 آخرین دستاورد برای افراد است که خواستار امکانات زیادی بوده و سهولت استفاده نیز برای آن ها اهمیت زیادی دارد. صفحه نمایش رنگی بزرگ و با کیفیت این گوشی، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها ساخته شده است. این صفحه نمایش لمسی بوده و دارای رابط کاربری منحصر بفردی می باشد. snom 870 کاربران را قادر می سازد تا برنامه های پیچیده را مثل مبادله تماس ها، برقراری کنفرانس ها تا 5نفر و بسیاری از امکانات دیگر کنترل کنند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGE110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت «پاناسونیک» محصولی را با نام « KX-TGE110» روانه بازار کرده که درواقع یک تلفن‌ بی‌سیم با امکانات مناسب برای استفاده در خانه یا اداره است. این تلفن از دو قسمت شامل گوشی و پایه تشکیل شده است. حروف چاپ شده روی کلیدهای تلفن بی‌سیم KX-TGE110 با قلم درشت چاپ شده تا برای سالمندان هم قابل استفاده باشد. شرکت پاناسونیک تلفن بی‌سیم KX-TGE110 را به یک نمایشگر برای نمایش شماره تجهیز کرده است. این نمایشگر می‌تواند میزان شارژ موجود در تلفن، میزان آنتن‌دهی و شماره‌های دریافت شده را نمایش می‌دهد. تلفن KX-TGE110 از قابلیت دفترچه‌ی تلفن هم بهره می‌برد که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. تلفن پاناسونیک مدل KX-TGE110 انرژی موردنیاز خود را از طریق دو باتری قلمی با سایز AAA تامین می‌کند. به کمک این باتری‌ها می‌توان تا 10 ساعت به مکالمه‌ی صوتی پرداخت. مدت زمان شارژدهی در حالت Stand By برابر با 200 ساعت است. تلفن بی‌سیم KX-TGE110 از طریق پایه‌ی ارایه شده شارژ می‌شود و می‌توان بدون آسیب دیدن به باتری آن همیشه تلفن‌ را روی پایه قرار داد. اگر قصد تهیه‌ی یک تلفن بی‌سیم با کیفیت ساخت مناسب را دارید، KX-TGE110 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

طراحی و ساخت

برخلاف بیشتر تلفن‌های پاناسونیک، مدل KX-TGE110 هیچ ظرافتی را به خود نمی‌بیند؛ البته دلیل آن را می‌توان در کاربری این دستگاه دید. گوشی این تلفن بی‌سیم ابعاد 28 × 54 × 180 میلی‌متری دارد و بخشی از دو سمت دیواره‌ی آن شیاردار طراحی‌شده تا به‌آسانی از دست کاربر لیز نخورد.

  کلیدها بزرگ طراحی‌شده‌اند تا سالمندان و در حالت کلی کاربرانی که مشکل بینایی دارند به‌آسانی شماره‌گیری کنند. نوشته‌ی روی کیدها نیز بزرگ هستند و کیفیت همیشگی پاناسونیک را به دوش می‌کشند تا به‌آسانی و با استفاده‌ی چندین ساله، کم‌رنگ یا پاک نشوند. صفحه‌کلید تلفن بی‌سیم KX-TGE110 داری نور پس‌زمینه است تا در محیط‌های تاریک یا در شب، نیاز به روشن کردن چراغ برای شماره‌گیری نباشد. این دستگاه به صفحه‌نمایش 1.8 اینچی مجهز شده است که از نور پس‌زمینه بهره می‌برد؛ این صفحه‌نمایش نام مخاطب و شماره‌ها را بزرگ نمایش می‌دهد.

قابلیت‌ها

    مدل KX-TGE110 از تلفن‌های بی‌سیم شرکت پاناسونیک است که از یک خط تلفن پشتیبانی می‌کند. این محصول برای استفاده در خانه و امکان اداری گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود؛ البته باید خاطرنشان شد که این دستگاه برای استفاده‌ی سالمندان و اشخاصی که مشکل بینایی دارند، گزینه‌ی ایدئالی است، چراکه علاوه بر ابعاد بزرگ کلیدها و صفحه‌نمایش، با سمعک سازگار است. این دستگاه روی فرکانس 1.9 گیگاهرتز و با سیستم DECT کار می‌کند؛ نقطه قوت این سیستم، تداخل نداشتن با دیگر دستگاه‌های مجهز به اتصال بی‌سیم است. تلفن بی‌سیم KX-TGE110 دفترچه تلفن با حافظه‌ی جانبی برای ذخیره‌ی 50 شماره دارد. این دستگاه تلفن بی‌سیم به اسپیکر مجهز شده است که همانند بلندگوی گوشی بی‌سیم، وضوح بالایی دارد. تلفن بی‌سیم KX-TGE110 دارای کالر آی دی است، البته این ویژگی بایستی ابتدا توسط مخابرات برای خط تلفنتان فعال باشد.

 در قسمت کناری این محصول سه کلید تنظیم صدا قرار دارند، اگر نمی‌توانید صدای شخص مقابل را بشنوید می‌توانید با کلید + صدا را زیاد، یا در صورت زیاد بودن، با – کم‌تر کنید. کلید بعدی Amplify است، با فشار دادن این کلید صدای مخاطب دو برابر حد متوسط خواهد شد؛ این ویژگی یکی دیر از عواملی به شمار می‌رود که باعث شده تا KX-TGE110 برای سالمندان مناسب باشد. شرکت پاناسونیک تلفن بی‌سیم KX-TGE110 را به قابلیت مسدود کردن شماره مجهز کرده است تا دیگر نگرانی بابت مزاحمان نداشته باشید.

  این تلفن از حالت Zero Emit بهره می‌برد که با فعال شدن آن، دستگاه هیچ امواج مضری نخواهد داشت. در گوشه‌ی بالایی تلفن بی‌سیم KX-TGE110 یک کلید قرارگرفته که با فشار آن، تلفن قفل می‌شود تا در صورت فشردن تصادفی کلیدها، به‌طور تصادفی با شخصی شماره‌گیری نشود. انرژی مصرفی گوشی بی‌سیم، از دو باتری قابل شارژ نیم قلمی Ni-MH تامین می‌شود. شارژ دهی مکالمه‌ی KX-TGE110 در حدود 10 ساعت و در حالت آماده‌به‌کار 200 ساعت است و در 7 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود.

نتیجه‌گیری

تلفن بی‌سیم KX-TGE110 با مجهز شدن به کلیدها و صفحه‌نمایش بزرگ، سازگاری با سمعک، و کلید Amplify برای افزایش دو برابری صدای مخاطب و ... دستگاهی ایدئال برای سالمندان محسوب می‌شود. این مدل از سیستم DECT با فرکانس 1.9 گیگاهرتز بهره می‌برد تا با دیگر دستگاه‌های مجهز به اتصال بی‌سیم تداخلی نداشته باشد. با این تلفن می‌توانید مزاحمان را Block کنید تا قادر به تماس گرفتن با شما نباشند. از دیگر نقاط قوت این دستگاه، کلید Locator برای یافتن گوشی بی‌سیم، در صورت گم‌شدن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن اتاق تمیز مدل PH02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تجهیزات به کارگرفته شده در کلین روم ها یا اتاق های تمیز باید استانداردهای این اماکن را رعایت کنند. سطح این تلفن از پلی کربنات ساخته شده است و قابل شست و شو می باشد. این تلفن فاقد گوشی است و کاربر می تواند با رعایت فاصله مناسب و بدون درگیری دست مکالمه خود را انجام دهد. همچنین امکان تنظیم صدا و نگهداری مکالمه بر روی این تلفن وجود دارد. تلفن از نوع آنالوگ است و برای راه اندازی فقط به سوکت تلفن نیاز دارد. جنس بدنه فلزی می باشد و استحکام بسیار مناسبی نسبت به انواع پلاستیکی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GXP2170 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXP2170 یکی از بهترین مدل های مدیریتی ، منشی گرنداستریم است که با 6 اکانت SIP و صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی برای کاربران با حجم تماس بسیار بالا گزینه بسیار مناسبی می باشد. IP Phone مدل GXP2170 یک IP Phone شش خطه کارشناسی پیشرفته با کیفیت صدای HD است. این تلفن، دارای دوازده خط و شش عدد SIP Account، تعداد 5 عدد کلید XML قابل برنامه ریزی و قابلیت برقراری کنفرانس پنج طرفه می باشد Grandstream GXP2170 دارای پورت پورت شبکه گیگابیت اترنت مجهز به PoE می باشد . گرنداستریم GXP2170 برای اتصال به هدست های بلوتوث و ارتباط با موبایل دارای بلوتوث است . کیفیت صدای این گوشی HD است و کیفیت بسیار مناسبی را برای منشی با تماس های بالا فراهم می کند . برای افزایش تعداد کلید های BLF این گوشی می توانید تا 4 ماژول توسعه GXP2200 به آن متصل نمایید و کلید های آن را برای مانیتور کردن داخلی به 160 کلید افزایش دهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم تحت شبکه گیگاست مدل A540 IP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن بی‌سیم A540 IP از شرکت Gigaset است. این تلفن که از تکنولوژی DECT سود می‌برد برد خوبی داشته و تا 50 متر فاصله‌ی داخلی و تا 300 متر فاصله‌ی خارجی را پوشش می‌دهد. باتری‌های تعبیه شده در گوشی تا 200 ساعت حالت آماده به کار و 18 ساعت مکالمه را پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از دفترچه تلفن گوشی می‌توانید تا 150 اسم و شماره را ذخیره کنید. در صفحه‌ی نمایش گوشی با نور پس زمینه‌ی کاراکترهای درشت استفاده شده که خواندن کلمات را در گوشی بسیار آسان می‌کند. تاریخ، ساعت، سطح باتری، زمان مکالمه و موارد دیگر در صفحه نمایش نشان داده می‌شوند. 25 شماره آخر تماس گرفته در گوشی ذخیره شده و نشان داده می‌شوند. می‌توانید از میان 20 زنگ متنوع زنگ مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید و 5 سطح بلندی صدا را انتخاب کنید. این گوشی مجهز به زنگ هشدار است و تا 4 گوشی را می‌توانید بر روی گوشی ثبت کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGB210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طرح‌های شرکت «پاناسونیک» و محصولات خاص و خوش‌ساختش در همه جای دنیا، دارای شهرت و محبوبیت ویژه است. تلفن بی‌سیم مدل «KX-TGB210» مثالی مناسب برای این‌گونه محصولات از شرکت مطرح پاناسونیک است. این تلفن به لطف طراحی جذاب و ارگونومی و امکانات مناسب به گونه‌ای عمل می‌کند که کاربر پس از خرید آن مطمئنا از خرید خود راضی خواهد بود. همچنین تلاش بر آن بوده که قیمت این محصول با آنکه کیفیت ساخت مطلوبی دارد، پایین نگه داشته شود و کاربر را بیش از پیش برای خریدش وسوسه کند. به هر حال اگر برای خود یا نزدیکانتان به دنبال تلفنی خوش‌قیمت و خوش‌ساخت هستید که صدالبته منشی تلفنی نداشته باشد، می‌توانید روی KX-TGB210 حساب کنید. این تلفن بی سیم به یک دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره‌سازی 50 مخاطب مجهز است. برد تلفن بی‌سیم KX-TGB210 در محیط‌های داخلی 50 متر و در  محیط‌های خارجی به 300 متر می‌رسد.  شارژدهی این تلفن در حالت مکالمه 16 ساعت و در حالت آماده به کار 280 ساعت است.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGB210

تلفن پاناسونیک مدل KX-TGB210 از مدل‌های ارزان‌قیمت و رده‌‌متوسط تلفن‌های بی‌سیم محسوب می‌شود. این تلفن طراحی مدرنی دارد و با دردست‌گرفتن آن حس مطلوب و خوشایندی به کاربر القا می‌شود. این محصول تا مسافت ۳۰۰ متر در فضای خارجی و 50 متر در فضای داخلی برد دارد. دفترچه تلفن این دستگاه از قابلیت ذخیره‌سازی 50 شماره مخاطب برخوردار است. به جهت اینکه این تلفن بی‌سیم است، میزان شارژدهی آن اهمیت فراوانی دارد. این مدل در حالت مکالمه تا 16 ساعت و در حالت آماده به کار تا 280 ساعت قابل‌استفاده است.

طراحی

    این تلفن بی‌سیم علی‌رغم برخورداری از ظاهری ساده، طراحی بسیار ظریف و زیبایی دارد. کلیدها، محل قرارگیری نمایشگر و دیگر عناصر ظاهری این تلفن با دقت و کیفیت بالایی طراحی شده‌اند. اندازه‌ی جمع‌وجور KX-TGB210 موجب شده تا امکان قراردادن آن در هر مکانی از خانه، حتی روی یک میز عسلی کوچک وجود داشته باشد.

نمایشگر

    این تلفن بی‌سیم پاناسونیک از صفحه‌نمایش نسبتا بزرگ 1.4 اینچی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش از نظر ابعاد در مقایسه با مقدار فضایی که برای دکمه‌ها در نظر گرفته شده، بزرگ است و از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. نور پس‌زمینه باعث شده در هنگام استفاده از این تلفن در محیط‌های تاریک مشکلی به وجود نیاید. نکته‌ی حائزاهمیت در خصوص این صفحه‌نمایش، اندازه‌ی فونت، اعداد و متن‌های روی نمایشگر است که به‌خوبی دیده می‌شوند و این مدل را به گزینه‌ای مناسب برای هر کاربر از هر رده‌ی سنی تبدیل کرده‌اند.

نتیجه‌گیری

در یک نتیجه‌گیری کلی می‌توان گفت، تلفن بی‌سیم KX-TGB210 از نظر ویژگی‌ها چیزی برای رقابت ندارد؛ اما در عین سادگی می‌تواند رقیبی سرسخت برای تلفن‌های بی‌سیم هم‌رده‌ی خود باشد. از نظر زیبایی و نوع طراحی، این دستگاه تلفن جمع‌وجور است و کیفیت ساخت قابل‌قبولی دارد. دوام بالا در دستور کار ساخت این دستگاه تلفن قرار دارد؛ به‌طوری‌که می‌توانید هنگام لمس دکمه‌ها از کیفیت آن‌ها آگاه شوید. تلفن بی‌سیم KX-TGB210 از برد ۳۰۰متری در فضای خارجی و 50 متر در فضای داخلی بهره می‌برد که البته کیفیت نیز در آن لحاظ شده است و کاربر با وضوح بالایی مکالمات خود را برقرار می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تیپ تل مدل TIP-6228 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت «تیپ تل» با تجربه 45 ساله در زمینه وسایل ارتباطی آنالوک در کشور های مختلف فعالیت دارد . در ایران کلیه محصولات تیپ تل با خدمات یکساله پس از فروش ارائه می شود . تلفن تیپ تل مدل 6210 با طراحی بسیار زیبا و نمایشگری نسبتا خمیده است و کارکرد عالی و کارایی ماشبه با سایر تلفن ها دارد که سایر ویژگی ها در قسمت پایین خدمتتان ارائه میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2613 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2613 این محصول حرفه ای دارای ۲ پورت گیگابیت میباشد که ارتباط را در بستر شبکه بدون اشکال و قطعی ارایه می نماید، همچنین در GRP2613 امکان ریجیستر کردن ۳ اکانت سیپ ، از ۳ سرور مختلف وجود دارد که امکان تعویض هر کدام جهت تغییر ساعات پشتیبانی را به سادگی و بدون داشتن دانش خاص را به کاربر میدهد. صفحه نمایش رنگی این تلفن تحت شبکه، قابلیت تغییر پس ضمینه را دارد.همچنین امکان صحبت با سه تماس ورودی و ۶ تماس داخلی و ورودی همزمان در این محصول وجود دارد که نیاز هر گروه از مشتریان را به خوبی رفع مینماید. تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2613 که برای نیازهای کارمندان دسکتاپ ساخته شده و برای استقرار آسان توسط شرکت ها ، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای با حجم بالا طراحی شده است ، یک نقطه پایانی صوتی با کاربرد و استفاده آسان را ارائه می دهد. GRP2613 دارای یک طراحی زیبا و مجموعه ای از ویژگی های نسل بعدی از جمله 24 کلید چند منظوره مجازی (VPK) ، پورت های دو گیگابیتی ، یک LCD رنگی با صفحه های چهره قابل تعویض برای سفارشی سازی آسان آرم و موارد دیگر. GRP2613 توسط سیستم مدیریت دستگاه( Grandstream GDMS) نیز پشتیبانی می شود ، که یک رابط متمرکز برای پیکربندی ، تهیه ، مدیریت و نظارت بر استقرار نقاط انتهایی Grandstream فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم یونیدن مدل AT4503 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدل Uniden AT4503 که ساخت شرکت اصالتاً ژاپنی یونیدن است دارای یک گوشی سیار و یک تلفن رومیزی می باشد که امکان کنفرانس سه نفره و نیز برقراری ارتباط داخلی را برای کاربران فراهم می آورد. طراحی دکمه های شماره گیر بزرگ با فونت درشت و صفحه نمایشگر با نور کهربایی، استفاده از این کالا را بیش از پیش برای کاربران با هر سنی راحت می سازد. در گذشته نه چندان دور برای فهمیدن آنکه چه کسی با ما تماس گرفته است مجبور بودیم گوشی را برداشته و با شخص شروع به مکالمه کنیم. امروزه خوشبختانه با قابلیت Caller ID شماره و اطلاعات مخاطب در حین زنگ خوردن، روی صفحه نمایش گوشی نمایان می گردد. از دیگر امکانات این گوشی می توان به شماره گیری مجدد یا Redial با ۵ مخاطب آخر تماس گرفته شده، نمایش شماره پشت خطی (Call Waiting Caller ID)، کارکرد در حین قطع برق در تلفن رومیزی و قابلیت ذخیره 50 شماره به همراه نام در دفترچه تلفن آن اشاره کرد. امکان افزایش و کاهش صدا در حین مکالمه با گوشی و یا حالت اسپیکر با کمک دو دکمه ی تعبیه شده روی بی سیم و رومیزی با طرح مثلث رو به بالا و پایین فراهم است، همچنین در زمان هایی که از دستگاه استفاده نمی کنید با فشردن هر یک از این دکمه قادر خواهید بود میزان ولوم ملودی تماس را کم یا زیاد کنید. با فشردن و نگه داشتن چند ثانیه ای کلید مربع تمامی صداهای مربوط به تماس دریافتی را قطع کرده تا در حین استراحت، مزاحمتی برایتان ایجاد نگردد. برای جلوگیری از شماره گیری های اشتباهی توسط کودکان خود می توانید در زمان هایی که در حین مکالمه نیستید صفحه کلید دستگاه را تنها با زدن دکمه ی مربع قفل کرده و یا مجددآ آن را باز(فعال) کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخاری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن کلاسیک لوتوس مدل TG-811 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کره بار و تلفن سالنی لوتوس با پایه های چوبی قهوه ای و نقشه وینتیج زمین، یک دکوری شیک و اصیل برای منزل یا محل کار شماست. تلفن داخل کره ، تلفن وارداتی است و از جنس چوب و فلز آبکاری که بسیار با کیفیت است و باعث شده علاوه بر دکور این مدل برای شما بسیار کارایی هم داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF352 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تلفن «KX-TGF352» ساخت شرکت پاناسونیک درواقع نسخه‌ی 2 گوشی مدل «» است. این تلفن با قابلیت‌های فراوان و کاربری دوگانه‌ی خود به‌صورت بی‌سیم و باسیم در خدمت شماست. باسیم بودن آن قابلیت استفاده رومیزی را فراهم می‌کند و درعین‌حال گوشی بی‌سیم آن آزادی حرکتی را در پی دارد و کاربر می‌توانید بنا بر ترجیح خود از آن‌ها استفاده نماید. منشی تلفنی اولین چیزی است که نظر بیننده را به خود جلب می‌کند که در قسمت سمت راست پایه قرارگرفته است. 3 دکمه‌ی اختصاصی برای 3 مخاطب موردعلاقه بر روی بدنه تعبیه‌شده‌اند که می‌توان با اختصاص شماره به آن‌ها تنها با فشار یک دکمه با آن‌ها تماس گرفت. صفحه‌نمایش بسیار بزرگ پایه‌ی اصلی فونت درشتی دارد و به‌راحتی بر روی میز خوانده می‌شود که می‌توانید آن را بنا به میل خود زاویه‌ی صفحه‌نمایش پایه را تغییر دهید. گوشی به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که با وسایل کمک شنوایی مانند سمعک سازگار باشد. ویژگی دیگر این مدل قابلیت Block کردن مزاحمان است که حتی پس از جواب دادن می‌توانید با فشار یک دکمه مزاحم را در لیست سیاه قرار دهید تا در صورت تماس مجدد وی به‌صورت خودکار شماره‌ی او رد تماس شود. در صورت قطعی برق هم می‌توانید گوشی بی‌سیم را بر روی پایه قرار دهید تا تلفن از باتری‌های گوشی ‌بی‌سیم تغذیه کرده و بتوانید به‌صورت موقتی از تلفن استفاده نمایید.

طراحی و ساخت

تلفن KX-TGF352 یکی دیگر از مدل‌های خوش‌ساخت شرکت پاناسونیک است که کیفیت همیشگی این شرکت را به دوش می‌کشد. این تلفن از پنج قسمت تشکیل‌شده است که شامل یک تلفن رومیزی، دو تلفن بی‌سیم و دوپایه می‌شود. تلفن KX-TGF352 کیفیت ساخت بالایی دارد که می‌توان از لمس کلیدها نیز به این مسئله پی برد. تلفن رومیزی این مدل به کلیدهایی مجهز شده که ابعاد بزرگی دارند و همین امر باعث شده تا افراد مسن هنگام شماره‌گیری دچار مشکل نشوند.

    صفحه‌نمایش این تلفن رومیزی بزرگ است و با قابلیت تغییر زاویه، ارقام را خوانا نمایش می‌دهد و از زاویه دید خوبی برخوردار است. تلفن‌های بی‌سیم KX-TGF352، طراحی تلفن رومیزی را به ارث برده‌اند. کلیدها به نسبت ابعاد کلی دستگاه، بزرگ هستند و شماره‌گیری به‌راحتی انجام می‌شود صفحه‌نمایش نیز از نوع LCD تک‌رنگ است و ارقام بزرگ و خوانا نشان داده می‌شوند.

قابلیت‌ها

تلفن بی‌سیم KX-TGF352 علاوه بر زیبایی، عملکرد تحسین‌برانگیزی دارد و از مدل‌های محبوب پاناسونیک شناخته می‌شود.این تلفن بی‌سیم دارای یک خط تلفن است و با مجهز شدن به دوگوشی برای کاربرانی مناسب است که می‌خواهند گوشی‌ها را بین کارکنان یا افراد خانواده در اتاق‌ها تقسیم کنند. تلفن بی‌سیم KX-TGF352 دارای دفترچه تلفن باقابلیت ذخیره‌سازی 100 شماره است. در این تلفن امکان مسدود کردن شماره وجود دارد. 

این محصول از قابلیت کنفرانس پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند به‌راحتی با چند کاربر به‌طور هم‌زمان مکالمه داشته باشند. تلفن KX-TGF352  دارای منشی تلفنی است و ازاین‌رو دیگر تماسی را از دست نخواهید داد.این تلفن دارای کلید اسپیکر است و این امکان را فراهم می‌کند تا هنگام رسیدگی به امورات، تلفن را در حالت اسپیکر گذاشته و به مکالمه بپردازید.

نتیجه‌گیری

تلفن KX-TGF352 برای محیط‌های اداری و خانگی مناسب است که می‌خواهید یک تلفن با یک خط تلفن را بین کاربران به اشتراک بگذارید. این محصول شرکت پاناسونیک از قابلیت مسدود کردن شماره بهره می‌برد و دارای دفترچه تلفن با امکان ذخیره‌سازی 100 شماره است. تلفن KX-TGF352 به منشی تلفنی مجهز شده تا تماس مهمی را از دست ندهید. این تلفن بی‌سیم  شارژ دهی مکالمه 13 ساعته دارد. از دیگر نقاط قوت این مدل می‌توان به داشتن تلفن رومیزی اشاره کرد چراکه در هنگام قطعی برق تماسی را از دست نخواهید داد. این محصول با دریافت گواهی سازگاری با سمعک، صدایی با وضوح بالا برای کاربرانی که مشکل شنوایی دارند ارائه می‌کند. در یک جمع‌بندی می‌توان گفت تلفن بی‌سیم KX-TGF352 در برابر قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند باقیمت معقولی عرضه می‌شود اما مشتریان خاص خود را دارد و بدون شک برای استفاده‌های تک کاربرِ مناسب نیست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF350 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تلفن «KX-TGF350» ساخت شرکت «پاناسونیک» تلفنی کامل است. تلفنی بی‌سیم و باسیم مجهز به منشی تلفنی که با امکانات خود، به‌راحتی نیازهای تلفنی کاربر را برآورده می‌کند. نکته‌ی مهم در طراحی این محصول، صفحه‌نمایشی است که روی پایه تعبیه ‌شده و قابلیت تغییر زاویه دارد؛ ازاین‌رو کاربر می‌تواند بنا به میل خود آن را تنظیم کند. سه دکمه‌ی اختصاصی برای شماره‌گیری سریع روی پایه طراحی ‌شده‌اند که می‌توانید به سه مخاطب مهم خود اختصاص دهید و با فشار یک دکمه آن‌ها را شماره‌گیری کنید. بلندگوی گوشی‌ها به نحوه‌ای طراحی‌ شده که با وسایل کمک‌شنوایی مانند سمعک سازگاری داشته باشد. قابلیت مهم و کاربردی دیگر Call Block نام دارد که می‌تواند مزاحمان را حتی حین صحبت، تنها با فشار یک دکمه در لیست سیاه قرار دهد. همچنین در صورت قطعی برق اگر گوشی بی‌سیم را روی پایه قرار دهید، تلفن از باتری‌های گوشی بی‌سیم تغذیه می‌کند و می‌توانید به‌صورت موقتی از آن بهره ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه گیگاست مدل C530 IP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن زیمنس Gigaset C530 IP یک تلفن بی سیم DECT VoIP است که برقراری تماس را در بستر ویب برقرار میسازد .نصب گوشی بسیار آسان بوده و جهت کسب اطلاعات می توانید از دفترچه راهنمای محصول کمک بگیرید و زبان را می توان به جای هلندی ، بر روی انگلیسی تنظیم نمایید.برای استفاده از این محصول فقط به یک روتر(مودم) و یک ارائه دهنده IP نیاز دارید و هیچ کامپیوتر خارجی مورد نیاز نیست. در این صورت پس از راه اندازی این سیستم ارتباطی ، میتوانید از مکالمات نامحدود و با کیفیت صدای عالی لذت ببرید. اگر یک مودم از ارائه دهنده خود با درگاه تلفن آنالوگ دارید، IP Gigaset C530 می تواند به عنوان تلفن آنالوگ نیز استفاده شود. علاوه بر این، این سیستم تلفن تا 6 گوشی DECT قابل ارتقا است و به شما امکان می دهد تا حداکثر 3 خط (2 VoIP و 1 آنالوگ)، 6 حساب SIP مختلف و 3 تماس همزمان داشته باشید و تنها با فشار یک دکمه می توانید تماس آنالوگ یا IP را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید با یک ارائه دهنده (از طریق خط IP) تماس بگیرید در حالی که شریک شما با پایانه دیگر به درخواست مشتری از طریق خط آنالوگ پاسخ می دهد. با نسخه سه گانه می توانید از 3 خط مستقل استفاده کنیدبدین معنی که حداکثر 2 خط VoIP/SIP + 1 خط آنالوگ می توانند به طور همزمان تماس برقرار کنند.گوشی بی سیم دارای صفحه نمایش رنگی روشن TFT 1.8 اینچی بوده که اطلاعات را در اندازه ای قابل توجه ارائه می دهد. دفترچه تلفن داخلی برای 200 مخاطب در نظر گرفته شده که جهت جلوگیری از حفظ کردن شماره ها، مخاطب را در نگهداری اطلاعات مخاطبین یاری می کند. این محصول از سیستم GAP پشتیبانی نموده و در صورت نیاز به تعداد بی سیم بیشتر جهت استفاده بهینه از این دستگاه می توانید با خرید Gigaset C530H و رجیستر کردن با دستگاه پایه، تعداد بی سیم ها را تا 6 عدد افزایش دهید. همچنین امکان دریافت SMS ، e-mail و Facebook, Twitterو غیره را از جمله امکانات این دستگاه می توان برشمرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن کلاسیک تکنیکال مدل TEC-5837S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن های ثابت جزء لاینفک وسایل ضروری خانه ها می باشد. البته خیلی از عزیزان ایرانی دوست دارند که حس سبک کلاسیک و نوستالژی گونه ای به وسایل خانه خود بدهند و مخصوصاً برای جهاز تازه عروس ها، مدل کلاسیک تلفن ها عملاً انتخاب پرفروش زوج های جوان می باشد. تلفن کلاسیک و بسیار شیک تکنیکال مدل TEC-5837 یکی از بهترین انتخاب های شما عزیزان می تواند باشد. این تلفن بسیار شیک، سبک کلاسیک دارد و دارای حس نوستالژی و جذابی هست که می تواند خانه های شما را زیبا کند. این تلفن دارای رنگ های جذاب و خوش سلیقه ای همانند رنگ های زیتونی، مسی و نقره ای می باشد. رنگ مسی آن جذاب ترین نوع آن بوده و شکل ظروف مسی می ماند و جذابیت فوق العاده دارد. طراحی تلفن TEC-5837 شرکت تکنیکال بسیار زیبا و جذاب است و روی بدنه طراحی از نوع گل با برآمدگی به کار رفته است. از قابلیت های خوب این تلفن، صفحه کلید بسیار مناسب و بزرگ می باشد. در قسمت بالایی آن یک صفحه نمایش با نور پس زمینه آبی رنگ قرار گرفته است. این تلفن دارای امکان Caller ID بوده و می تواند شماره ها را به شما نمایش دهد. البته از دفترچه تلفن و همچنین منشی تلفن پشتیبانی نمی کند. از دیگر امکانات این تلفن ثابت کلاسیک تکنیکال می توان به پشتیبانی از یک خط تلفن و همچنین خروجی دیگری برای اتصال دستگاه فکس و یا مودم ADSL و یا تلفن دیگری از آن استفاده کرد. این خروجی به شما کمک می کند تا در صورتی که یک خروجی خط تلفن دارید و دستگاه دیگری نیز می خواهد از این خروجی تلفن استفاده کند. دچار مشکل نشوید و به راحتی دستگاه دیگری را نیز به آن متصل نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن پاناسونیک مدل KX-TSC60SX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاناسونیک ازجمله شرکت‌های بزرگ و قدیمی در زمینه‌ی تولید کالاها و تجهیزات الکترونیکی است که با تولید ‏محصولات جدید خود نقش موثری در بازار لوازم الکترونیک ایفا می‌کند. محصولی که در این قسمت قصد معرفی داریم، KX-TSC60 نام دارد و از مدل‌های پایه‌ی این شرکت است. این تلفن رومیزی به کالر آی دی مجهز شده و می‌تواند شماره‌ی تماس دریافتی را نمایش دهد. این کالر آی دی از قابلیت نمایش 30 شماره‌ی آخر برخوردار است. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم گیگاست مدل C620 A Duo خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه کاربران از وسایل ارتباطی بسیاری استفاده می کنند که هر یک از آنها دارای فناوری متفاوتی است از جمله  می توان به تلفن اشاره داشت. تلفن ها امروزه در زندگی روزمره انسان ها نقش به‌سزایی دارند که در این زمینه کمپانی و شرکت های بزرگی با یکدیگر در حال رقابت هستند. یکی از این کمپانی‌های غول آسا «گیگاست» است که تلفن « C620A Duo» را به بازار عرضه کرده است. ابعاد این تلفن52.5 ×126×132 میلی‌متر است و قابلیت نصب شدن روی دیوار را ندارد. این محصول نمایشگری شش‌خطی و دفترچه تلفن دارد که می‌تواند شماره‌ی 250 مخاطب را در خود جای دهد. C620A Duo دارای Caller ID، اسپیکر و منشی تلفنی  است. منشی تلفنی تا 55 دقیقه حافظه دارد. دو عدد گوشی بی‌سیم با فرکانس 1,9 گیگاهرتز با برد 50 متر داخلی و 300 متر خارجی دارد و منبع تغذیه ‌آن‌ها دو باتری نیم‌قلمی است که قادرند تا 26 ساعت مکالمه  و 530 ساعت در حالت آماده به‌کار شارژ این گوشی‌ بی‌سیم را تامین کنند. با این محصول گیگاست می‌توانید 20 تماس گرفته شده و 20 تماس از دست رفته خود را مشاهده کنید؛ هم‌چنین C620A Duo دارای منوی 32 زبان مختلف است و 20 نوع زنگ مختلف دارد. این تلفن گیگاست می‌تواند زنگ هشدار را نیز  تنظیم کند.

مشخصات فنی و کیفیت ساخت

  تمامی شرکت‌های سازنده در تلاش هستند که تلفن‌های امروزی با ابعاد و وزن بسیار متناسبی ساخته شوند که در C620A Duo به وضوح می‌توان آن را مشاهده کرد. این محصول دارای ابعاد 132x126x52.5 میلی متر بوده و وزن بسیار کمی دارد. از برترین امکانات و مزیت‌های این محصول می‌توان به دو گوشی بدون آن با امکانات یکسان اشاره داشت. تعداد خطوط متصل به این دستگاه یک خط بوده که در تلفن‌ها متفاوت است. C620A Duo همانند دیگر تلفن‌ها دارای یک سری مزایا و معایب مختلف است که از معایب این دستگاه می‌توان به نداشتن قابلیت کنفرانس و انتقال تماس در آن اشاره داشت.

اما این معایب باعث نمی‌شود که امکانات این دستگاه نادیده گرفته شود که در بین مزایای این محصول می‌توان به وجود بلندگوی دیجیتالی در آن اشاره کرد که در کیفیت صدای تلفن‌ها امروزه حرف اول را می‌زند. همچنین از دیگر مزایای آن ارسال و دریافت پیامک و نمایشگر بزرگ و مناسب آن می‌باشد.

از برترین امکانات C620A Duo وجود منشی در این دستگاه است که برای کاربران بسیار مهم می‌باشد چون قابلیت ضبط تماس‌های از دست رفته را تا 55 دقیقه داراست که در نوع خودش بسیار مناسب است. شاید بتوان به دیگر معایب این دستگاه نداشتن نور پس زمینه را هم اضافه کرد ولی قابلیت‌های C620A Duo بسیار بیشتر از معایب است. این دستگاه هم مثل مابقی دستگاه‌ها دارای یک حافظه جانبی بوده که قابلیت ذخیره 250 شماره مخاطب را داراست. دسترسی سریع به شماره‌ها و نمایش شماره های تماس گیرنده از دیگر قابلیت‌های این دستگاه مدرن است که در بازار رقابت طرفداران زیادی دارد. شارژ دهی C620 بسیار مناسب بوده به طوری که در حالت کار 26 و در حالت آماده به کار 530 ساعت قابلیت نگهداری شارژ را داراست.

جمع‌بندی

تلفن بی سیم گیگاست مدل C620A Duo از سری دستگاه بسیار مناسب و پر طرفدار در عرصه تلفن بوده که دارای امکانات بسیار بالایی است که کاربران رضایت خود را از این محصول اعلام داشته‌اند که استفاده از این کالا برای مصارف خانگی و اداری بسیار توصیه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن کلاسیک مدل HF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در دنیای مدرن امروزی تقریبا تمامی وسایل خانگی و ادارات به انواع تکنولوژی‎ها مجهز شده‎اند و هر روز مدل‎های جدیدی از محصولات با امکانات و قابلیت‎های مختلف به بازار ارائه می‎شوند. با وجود این تغییرات در بازار، بسیاری از افراد ، کالاها با مدل‌های جدید و با امکانات رنگارنگ را برای خود انتخاب می‎کنند. از طرفی دیگر برخی از افراد هم هستند که به دنبال همان رنگ و روی قدیمی هستند و همچنان دکوراسیون سنتی مورد علاقه آنها است. تلفن های رومیزی حالا برای خیلی از افراد، به یک نوستالژی تبدیل شده است. اما هنوز تولیدکنندگانی هستند که با توجه به سلایق این دست از افراد کالاهایی با طرح‎های  قدیمی را روانه بازار می‎کنند. تلفن مدل HF از تلفن‎های طرح کلاسیک است که به شکلی زیبا طراحی شده است. شماره‎گیری در این تلفن با استفاده از دکمه‎هایی انجام می‎شود که روی یک صفحه گرد و در قسمت جلوی آن قرار گرفته است. در این مدل، یک دکمه برای برقراری مجدد تماس در نظر گرفته شده است. همچنین در قسمت جلوی تلفن یک نمایشگر LCD هم قرار گرفته است. چیدمان المان‌های تلفن و رنگ طلایی آن یادآور زمان‌های گذشته و طرح‎های سنتی تلفن است و می‎تواند انتخاب آن دسته از افرادی باشد که به دنبال کالاهای منحصر به فرد هستند.  

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGH220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاناسونیک در تولید تلفن‌های خانگی و بی‌سیم همواره یکی از بهترین‌ها بوده است و در هر خانه‌ای مدلی قدیمی از آن پیدا می‌شود. راز موفقیت تلفن‌های پاناسونیک دوام بالا در کنار ظاهری زیبا بوده است. حتی برای تلفن‌های مشابه مدل‌های مختلفی با ظاهرهای مختلف تولید می‌شوند تا حتی مشکل‌پسندترین کاربران هم راضی باشند. محصولی که در پیش رو دارید یکی از همین تلفن‌هاست که علی‌رغم قابلیت‌های عادی خود ظاهری متفاوت دارد. شاید اولین چیزی که در مورد این مدل به چشم برسد قابلیت منشی تلفنی آن است که با دکمه‌ها و چراغ‌های قرمز خود بر روی بدنه‌ی پایه‌‌ی این تلفن خودنمایی می‌کند. منشی تلفنی شاید برای خیلی‌ها دیگر ضرورتی نداشته باشد. شاید با ظهور تلفن‌های همراه اگر کسی با شما کار داشته باشد می‌تواند برای شما پیامکی ارسال کند؛ اما نسل قدیم کاربران همچنان از این قابلیت استفاده می‌کنند و همچنین شرکت‌ها و صنایع مختلف همچنان به این قابلیت نیاز دارند. قابلیت مهم دیگری که در این مدل تعبیه‌شده است بلندگوی دیجیتال است که علاوه بر اینکه به کاربر اجازه می‌دهد همزمان با تماس تلفنی به کارهای دیگر خود برسد، همچنین امکان شرکت بیش از 1 نفر را در مکالمه‌ی تلفنی را به وجود می‌آورد. قابلیت‌های دیگری که در این مدل ارائه‌شده‌اند، حالت DND و ECO هستند. حالت ECO شدت فرکانس رادیویی را کاهش داده و در مصرف برق باتری گوشی ‌بی‌سیم صرفه‌جویی می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم گیگاست مدل A450 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن بی‌سیم A450 از شرکت Gigaset تلفنی ایده‌آل با امکاناتی محدود برای کسانی است که به دنبال تلفنی بی‌سیم با قیمتی مناسب هستند. این گوشی به بلندگویی با فن‌آوری HSP مجهز شده است که کیفیت مکالمه را در حالت Speaker تا حد بسیار زیادی بهبود می‌بخشد. این تلفن برد خوبی داشته و تا 50 متر فاصله‌ی داخلی و تا 300 متر فاصله‌ی خارجی را پوشش می‌دهد. باتری‌های تعبیه شده در گوشی تا 180 ساعت حالت آماده به کار و 8 ساعت مکالمه را پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از دفترچه تلفن گوشی می‌توانید تا 50 اسم و شماره را ذخیره کنید. در صفحه‌ی نمایش گوشی با نور پس زمینه‌ از کاراکترهای درشت استفاده شده که خواندن کلمات را در گوشی بسیار آسان می‌کند. تاریخ، ساعت، سطح باتری، زمان مکالمه و موارد دیگر در صفحه نمایش نشان داده می‌شوند. 20 شماره آخر تماس گرفته در گوشی ذخیره شده و نشان داده می‌شوند. می‌توانید از میان 10 زنگ متنوع زنگ مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید و 5 سطح بلندی صدا را تجربه کنید. این گوشی مجهز به زنگ هشدار است. تا 4 گوشی را می‌توانید بر روی گوشی ثبت کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخارشو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

کیفیت تماس

کیفیت صدای گوشی را می‌توانید در 5 سطح بلندی مختلف تنظیم کنید. همچنین 10 زنگ مختلف برای گوشی در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در صورت تمایل می‌توانید تماس را به بلندگوی با کیفیت گوشی منتقل کرده و به صورت Hands-free تماس خود را ادامه دهید. مطمئن باشید که کیفیت صدای این گوشی شما را ناامید نخواهد کرد. تکنولوژی HSP صدایی شفاف حتی به هنگام استفاده از بلندگوی گوشی را فراهم می‌کند.

Caller ID

نمایشگر شماره تعبیه شده در این تلفن تماس گرفته شده را به همراه تماس‌های ورودی و تماس‌های از دست رفته نشان می‌دهد. این قابلیت از اسامی ذخیره شده در دفترچه تلفن برای نشان دادن اسامی افراد در لیست تماس استفاده می‌کند. در صورت عدم وجود نام برای شماره تلفن، شماره تلفن خالی نشان داده می‌شود.

برد رادیویی

آنتن داخلی تعبیه شده در گوشی این اجازه را به شما می‌دهد تا 50 متر در فضای داخلی با گوشی بی‌سیم حرکت کنید. همچنین تا 300 متر برد فضای خارجی در این گوشی پشتیبانی می‌شود. در نتیجه می‌توانید به هنگام تماس‌های تلفنی آزادانه در محیط خانه و یا اداره خود حرکت کرده و به دیگر فعالیت‌های خود برسید. آنتن داخلی طراحی شده در گوشی کیفیت تماس شما را تا 50 متر تضمین می‌کند.

باتری

با یک بار شارژ گوشی که حدودا 12 ساعت طول می‌کشد می‌توانید تا 180 ساعت به صورت آماده به کار و 8 ساعت مکالمه تلفنی داشته باشید. 2 باتری AAA با تکنولوژی Ni-MH با ظرفیت 650 mAh  برای گوشی بی‌سیم در نظر گرفته شده‌اند.

دفترچه تلفن و لیست تماس

می‌توانید تا 50 نام و شماره را در دفترچه تلفن گوشی ذخیره کنید. اسامی و شماره‌های ذخیره شده در هنگام تماس ورودی، خروجی و یا تماس‌های از دست رفته بر روی صفحه‌ی گوشی نمایش داده می‌شوند.

صفحه کلید

صفحه کلید این گوشی از مواد با کیفیت ساخته شده  و طراحی ارگونومیک آن دکمه‌هایی بزرگ و راحت را به ارمغان آورده است. قابلیت قفل کردن صفحه کلید از عمل کردن تصادفی کلیدها جلوگیری می‌کند. دکمه‌هایی نرم استفاده از گوشی را تجربه‌ای دل‌نشین برای کاربر خلق کرده و کیفیت برتر آلمانی را به رخ می‌کشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن کلاسیک لوتوس مدل TG-817-HERMIA-CR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چه چیزی جذابتر از کره های وینتیج ایتالیایی با نقشه های قدیمی قرن هفدهم میلادی که حس نوستالژی دارد و می تواند شما را غرق در دنیای گذشته کند. جدیدترین مدل کره تلفن کمپانی لوتوس تلفن HERMIA،با پنج پایه چوبی خراطی شده،مدل متفاوت اصیل و زیبایی محسوب می شود.کره رنگ کرم HERMIA با نقشه وینتیج زمین که درب کره باز می شود و داخلش یک تلفن با ترکیب چوب و فلز آبکاری با کیفیت قرار داده شده است. طرح زیبای دور لبه کره ،چاپ مستقیم روی چوب بوده و به همین دلیل خوشرنگ و با کیفیت است.این همان دکوری پر کاربرد و بسیار زیبا برای منزل یا محل کار شماست.فراموش نکنید که شرکت لوتوس فقط این کره های زیبا را هم به شکل کره چرخشی و هم بار پذیرایی و هم تلفن موجود دارد. لازم به ذکر است تمامی تلفن های لوتوس دارای گارانتی یکساله هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن دیواری پاشافون مدل 1041 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن دیواری گوشی تلفنی است که قابلیت پیچ شدن و نصب برروی دیوار و کابین آسانسور را دارد.تلفن پاشافون مدل 1041 یکی از محصولات باکیفیت و در عین حال اقتصادی موجود در بازار است.این گوشی دارای کالرآیدی است و امکان ذخیره شماره تلفن های ضروری را نیز دارد.در کل تلفن پاشافون هم‌رده تلفن دیواری لیبوس است و از لحاظ کیفیت و امکانات تفاوتی باهم ندارند،این دو تلفن فقط از لحاظ ظاهری با هم متفاوت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم لمسی گیگاست SL910A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیا از تلفن‌های قدیمی خسته شده‌اید؟ آیا به دنبال تلفنی خاص و مدرن هستید؟ شرکت آلمانی گیگاست برای این نیاز شما محصولی ویژه ارائه کرده‌ است. تلفنی دیجیتال با صفحه‌ی نمایش لمسی 3.2 اینچی که در نگاه اول، نسلِ کمی قبل‌تر از تلفن‌های همراه را در ذهنتان تداعی می‌کند. ارتباط از بستر بلوتوث، قابلیت همگام‌سازی با Outlook، پیام کوتاه (SMS) و منشی تلفنی دیجیتال از ویژگی‌های چشمگیر این تلفن مدرن است. بیس اصلی تلفن در ابعاد 45 × 117 × 45 و با وزن 125 گرم و گوشی بی‌سیم در ابعاد 16 × 58 × 134 و وزن 160 گرم ارائه می‌شود. بدنه‌ی فلزی جلوه‌ی خاصی به دستگاه می‌دهد. صفحه لمسی گوشی در ابعاد 45 × 68 میلی‌متر و با وضوح 320 × 480 ارائه شده است و تراکم پیکسلی نسبتا خوبی را نشان می‌دهد. 20 زنگ به صورت پیش‌فرض در این تلفن درنظر گرفته شده است اما در صورت تمایل می‌توانید زنگ مورد علاقه‌ی خود را وارد تلفن کنید. دفترچه تلفن این مدل می‌تواند تا 500 شماره را در خود ذخیره کند. برای هر نام وارد شده می‌توانید تا 3 شماره تلفن به همراه عکس وارد کنید. همچنین می‌توانید از طریق بلوتوث شماره تلفن‌های خود را بین تلفن همراه و دستگاه تلفن منتقل نمایید. در صورت تمایل می‌توانید برای مخاطبین خاص زنگ تلفن مخصوص تعریف کنید. باتری تعبیه شده در این تلفن تا 200 ساعت به صورت آماده به کار و 14 ساعت مکالمه را پشتیبانی می‌کند. منشی تلفنی تا 55 دقیقه از پیام‌های ورودی را ضبط می‌کند و می‌توانید از راه دور نیز به پیام‌های خود را چک کنید.شز فقط کافی است شماره تلفن خود را از دور شماره‌گیری کرده و پس از وارد نمودن رمز خود پیام‌های خود را چک کنید. تماس‌های تلفنی قابل انتقال بین گوشی بیسیم و بیس اصلی هستند. همچنین بیس اصلی را می‌توانید تا حداکثر 6 گوشی بیسیم وصل کنید.

طراحی و ساخت

دستگاه تلفن بی سیم گیگاست مدل SL910A از لحاظ ابعاد و وزن بسیار چشم گیر بوده؛ به‌طوری‌که این محصول بی رقیب دارای 105x132x46 میلی متر ابعاد و وزنی بالغ بر 100 گرم داراست یعنی با در دست داشتن این گوشی بی سیم شما هیچ وزنی را احساس نمی‌کنید همچنین از قابلیت‌های بسیار مناسب این محصول می‌توان به نصب آن بر روی دیوار هم اشاره داشت. فریم  فلز به کار رفته در این دستگاه بسیار خاص بوده که همین امر باعث شده این محصول دارای وزن بسیار کمی باشد. همچنین پایه بسیار زیبا و براق این محصول جلوه و شکوه بسیار خاصی به این محصول داده است؛ به‌طوری‌که در کمتر تلفنی می‌توان چنین طراحی دید.

قابلیت‌ها

عملکرد بسیار قوی میکروفن و بلندگو در مدل SL910A از مزیت‌های برتر این محصول است؛ با فناوری HD Voice کیفیت صدا به حداکثر رسیده تا کاربر با وضوح بالایی به مکالمه بپردازد. این دستگاه قابلیت ارسال و دریافت پیام کوتاه را دارد که در کمتر تلفنی این امکان را می‌توان دید.از دیگر قابلیت‌های بسیار مفید این محصول که اکثر کاربران به آن احتیاج دارند وجود منشی تلفنی است. در تلفن‌های معمولی قابلیت ضبط صدا معمولا تا 15 دقیقه امکان پذیر است اما در تلفن SL910A می توانید تا 55 دقیقه مکالمه را ضبط کنید. نمایش شماره مخاطب و دسترسی سریع به شماره‌ها از دیگر امکانات این محصول به‌شمار می‌روند.

      تلفن بی سیم SL910A قابلیت ذخیره 500 شماره مخاطب را دارد که البته هر مخاطب نیز می تواند سه شماره داشته باشد. شارژدهی‌ این محصول بسیار مناسب است؛ به‌طوری‌که 14 ساعت در حالت کارکرد و در حالت آماده 200 ساعت قابلیت شارژدهی دارد. بلوتوث و درگاه  microUSB، دو رابط اتصال تلفن SL910A هستند؛ به‌وسیله این دو اتصال کاربر می‌تواند گوشی تلفن را با دیگر دستگاه‌ها همگام‌سازی کند. گفتنی است، امکان افزایش تعداد گوشی تا 6 عدد وجود دارد که باعث افزایش انعطاف پذیری این مدل شده است.

جمع‌بندی

تلفن بی سیم گیگاست مدل SL910A از سری محصولات بسیار قوی و پر طرفدار این شرکت است که با مجهز شدن به صفحه نمایش لمسی رنگی جایگاه بسیار خاص و پر قدرتی در بازار تلفن‌ها به خود اختصاص داده است. این تلفن که برای مصارف خانگی و اداری گزینه ی مناسب و ایدئالی محسوب می شود، به منشی تلفنی مجهز شده و قابلیت ذخیره 55 دقیقه مکالمه دارد. کیفیت صدای تلفن SL910A با فناوری HD Voice تضمین شده است تا کاربر حداکثر وضوح صدا را داشته باشد. دفترچه تلفن این دستگاه قابلیت ذخیره 500 مخاطب به همراه عکس و آهنگ زنگ دلخواه را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن پاناسونیک مدل KX-T7730 Digital Hybrid phone خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهم گوشی پاناسونیک سانترال مدل KX_AT7730SX ارتباط بین داخلی ها ، این گوشی به تنهایی کار نمیکند و نیاز به دستگاه مرکزی سانترال پاناسونیک ( PBX ) دارد . مورد مصرف : شرکت های کوچک و بزرگ ، کارخانجات ، بیمارستان ها ، هتل ها و... با خط تلفن مستقیم بدون داشتن دستگاه سانترال کار نمیکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3711BX5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوشی تلفن بی‌سیم «پاناسونیک» مدل « KX-TG3711BX5 » تلفنی ساده و کارآمد و کم‌جا است. پایه این گوشی قابلیت نصب روی دیوار را دارد که برای محیط‌های کوچک و ادارات یا کارگاه‌ها هم مناسب است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 1.8 اینچی بوده که می تواند اطلاعات و شماره کاربر را که در دفترچه تلفن ثبت می‌شود به نمایش درآورد. فرکانس دستگاه 2.4 گیگاهرتز بوده و برای محیط داخل خانه بسیار مناسب است. از دیگر امکانات دستگاه می‌توان به نمایش شماره یا همان Caller ID اشاره کرد. این قابلیت امکان نمایش 50 تماس آخر ر ا داراست. برای تلفن پاناسونیک KX-TG3711BX5 یک خط ورودی قرار داده شده و باتری‌های دستگاه توسط پایه آن که با آداپتور تغذیه می‌شود، شارژ می شوند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فناوری بهبود کیفیت صدای دیجیتال، حالت شب، تنظیم صدای سیستم و چراغ نمایش برای تماس ورودی اشاره کرد. تلفن بی‌سیم KX-TG3711BX5 ابعادی برابر با 128×98×205 میلی‌متر دارد؛ این تلفن در مقایسه باهم رده‌های خود، ابعاد متوسطی دارد و فضای زیادی را روی میز اشغال نمی‌کند. گفتنی است درصورتی‌که با کمبود فضا مواجه هستید، می‌توانید آن را به دیوار نیز وصل کنید. گوشی این تلفن از طراحی خاصی بهره نمی‌برد؛ اما در عین سادگی، بسیار کارآمد است. کلیدهای این گوشی در ابعاد مناسبی طراحی شده‌اند؛ به‌طوری‌که یک انگشت به‌راحتی روی آن‌ها قرار می‌گیرد؛ بنابراین می‌توان گفت، افراد کهن‌سال مشکلی با آن نخواهند داشت. صفحه‌نمایشی که شرکت پاناسونیک برای این تلفن در نظر گرفته، ابعاد 1.8اینچی دارد. از نقاط قوت این گوشی تلفن می‌توان به سیستم Power Back-up Operation اشاره کرد؛ با این ویژگی استفاده از تلفن هنگام قطعی برق امکان‌پذیر است. گوشی تلفن بی‌سیم «پاناسونیک» مدل « KX-TG3711BX5 » که با اختصار BX سفارش آسیا دارای تنظیمات زبان فارسی نیز میباشد که آن را با مدل اختصاری SX سفارش اروپایی متمایز می کند. همواره در خرید هر نوع کالا آنچه برای یک خریدار یا مصرف کننده مهم است، کیفیت و اصل بودن کالا می باشد. بدین ترتیب این گوشی تلفن بی سیم دارای نشان هولوگرام استاندارد بر روی محصول با علامت اختصاصی Authentic quality می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF310 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه «KX-TGF310» ساخت شرکت «پاناسونیک» تلفنی رومیزی و بی‌سیم است و کاربری دوگانه دارد. با نگاهی به این تلفن دوست‌داشتنی، اول‌ازهمه مجذوب ظاهر زیبای آن خواهید شد که رنگ‌های مشکی و انحنا‌های موجود در بدنه‌ و صفحه‌نمایش بزرگ آن هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند. شاید بزرگ‌ترین مولفه‌ی طراحی ظاهری این دستگاه، صفحه‌نمایش موجود روی بدنه‌ی آن باشد که از فاصله‌ی 2 متری هم به‌سادگی قابل‌رویت است. این صفحه‌نمایش بزرگ با حروف درشت، در 3 خط اطلاعات تماس و تلفن را به اطلاع کاربر می‌رساند و می‌توان آن را بنا به ترجیح خود زاویه‌اش را تغییر داد تا محتویات آن به بهترین شکل قابل‌رویت باشند. همان‌گونه که گفتیم این دستگاه دارای گوشی باسیم بوده و برای کاربرانی مناسب است که قصد دارند در پشت میز خود از این تلفن استفاده کنند. قابلیت گوشی باسیم تماس‌های تلفنی بدون نگرانی از اتمام باتری یا قطعی ارتباط بی‌سیم را به همراه دارد. از سوی دیگر گوشی بی‌سیمی هم همراه این دستگاه عرضه می‌شود تا کاربرانی که حین مکالمات تلفنی ترجیح می‌دهند حرکت کنند، به‌راحتی از این تلفن بهره‌مند شوند. دکمه‌ی اختصاصی برای Call Block روی بیس اصلی تلفن تعبیه ‌شده است که با فشار آن حین مکالمه می‌توان مخاطب آن‌سوی خط را به لیست سیاه منتقل کرد تا در تماس‌های بعدی به‌صورت اتوماتیک رد تماس شود. ویژگی دیگر این دستگاه قابلیت استفاده طی قطعی برق است. هنگام قطعی برق تا مدت محدودی می‌توانید از تلفن استفاده کنید. حالت دیگر DND یا همان Do Not Disturb نام دارد که در آن کاربر می‌تواند مطابق میل خود در زمان‌هایی مانند شب و هنگام استراحت، تلفن را در حالت DND قرار دهد تا زنگ تلفن به صدا درنیاید. بااین‌حال می‌توان شمار‌ه‌های خاصی را به‌عنوان استثنا در این لیست قرار داد تا حتی در این حالت هم تلفن در هنگام تماس آن‌ها زنگ بخورد. همچنین می‌توانید با فشار یک دکمه، حالت Eco را فعال ‌سازید تا تلفن با کاهش قدرت ارتباط رادیویی در مصرف برق صرفه‌جویی کند. روی گوشی بی‌سیم قابلیت کاهش صدای مزاحم محیط تعبیه ‌شده است که اگر کاربر در محیط پرسروصدایی باشد، دستگاه به‌صورت اتوماتیک صدای مزاحم اطراف را حذف می‌کند تا مخاطب تماس در شنیدن صدای کاربر به مشکل برنخورد. در همین زمینه قابلیت Equalizer برای صدای مخاطب طراحی ‌شده است که صدای مخاطب تماس را تنظیم می‌کند تا کاربر بتواند صدای وی را به‌راحتی و با وضوح کامل بشوند. قابلیت تماس سریع هم روی بیس اصلی و گوشی بی‌سیم تعبیه ‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3712 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن «KX-TG3712» ساخت شرکت پاناسونیک تلفنی با 2 گوشی ‌بی‌سیم است. بسیاری از کاربران به دنبال تلفنی هستند که برای مصارف 2 نفر یا بیشتر طراحی‌شده باشد ازاین‌رو تلفن‌های تک گوشی برای آن‌ها مناسب نیست. این مدل جزو دستگاه‌های پایه محسوب می‌شود که سوای 2 گوشی بی‌سیم قابلیت چندان دیگری ندارد. شرکت پاناسونیک تمامی کاربران را در نظر گرفته و برای انواع نیازها محصولاتی را ارائه کرده است. بلندگوی دیجیتال و دکمه‌ی «Locator» برای پیدا کردن گوشی از معدود امکانات تعبیه‌شده در این محصول هستند. متأسفانه این تلفن از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای برقراری ارتباط رادیویی استفاده می‌کند که علاوه بر تلفن‌های بی‌سیم در دیگر دستگاه‌ها مانند ماکروویو و مودم‌های WiFi مورداستفاده قرار می‌گیرد و ممکن است سبب اختلالاتی در مکالمات تلفنی و یا قطعی آن‌ها شود؛ البته اگر از مودم‌های بی‌سیم در خانه استفاده نمی‌کنید جای نگرانی نیست. کمپانی پاناسونیک که پیش از این با نام شرکت الکتریکی و صنعتی ماتسوشیتا شناخته می شد؛ یک شرکت چند ملیتی است که توسط کونو سوکه ماتسوشیتا در سال 1918 در کادوما ، اوساکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدای کار به ساخت تجهیزات الکتریکی می پرداخت. نام شرکت از اول اکتبر ۲۰۰۸ از ماتسوشیتا به پاناسونیک تغییر یافت. امروزه گروه شرکت‌های پاناسونیک از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن از اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را در برمی‌گیرد. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۸۶ با ارائه سیستم hybrid port و در سال ۱۹۹۳ با تولید اولین سیستم‌های تلفن دیجیتال super hybrid موجب دگرگونی درصنعت سیستم مراکز تلفن در جهان گردید.

طراحی و ساخت

تلفن بی‌سیم KX-TG3712 از دوگوشی بی‌سیم و دوپایه تشکیل‌شده است. این مدل در رنگ مشکی عرضه‌شده و گوشی‌های بی‌سیم آن بدنه‌ای براق دارند که زیبایی دستگاه را دوچندان کرده است؛ اما از سوی دیگر به‌راحتی لک و اثرانگشت را جذب می‌کنند. دور قاب پایه‌ی اصلی و گوشی‌های بی‌سیم یک نوار نقره‌ای رنگ کشیده شده است؛ این طراحی باعث شده تا بدنه‌ی مشکی نمایان‌تر شود؛ البته از سوی دیگر دستگاه را از صدمات احتمالی از قبیل سقوط از ارتفاع محافظت می‌کند.   تلفن بی‌سیم KX-TG3712 به صفحه کلیدی مجهز شده که کلیدها بافاصله‌ی مناسبی از هم چیده شده‌اند تا کلیدی به‌طور تصادفی به‌اشتباه فشرده نشود.

به لطف کیفیت ساخت بالای محصولات پاناسونیک، حتی پس از استفاده‌ی چندین ساله از این تلفن، کلیدها کارایی‌شان را از دست نمی‌دهند و نوشته‌ی روی کلیدها پاک نمی‌شوند. این صفحه‌کلید از نور پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید بهره می‌برد تا به‌راحتی در تاریکی شماره‌گیری کنید. تلفن بی‌سیم KX-TG3712 نمایشگری با پس‌زمینه‌ی نارنجی دارد. این نمایشگر شماره‌ها و نام مخاطبان را در ابعاد متوسطی نشان می‌دهد؛ البته این نمایشگر با ابعاد بزرگی که دارد، می‌توانست شماره و نام‌ها را بزرگ‌تر از این نیز نمایش دهد.

قابلیت‌ها

شرکت پاناسونیک، تلفن بی‌سیم KX-TG3712 را به دوگوشی بی‌سیم مجهز کرده است. این محصول برای استفاده در اماکن اداری و خانه، با کاربری بیش از دو نفر گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. این مدل روی فرکانس 2.5 گیگاهرتز فعالیت می‌کند و به همین دلیل ایجاد نویز با دیگر دستگاه‌های دارای اتصال بی‌سیم امکان‌پذیر است. این دستگاه تلفن بی‌سیم که از یک خط تلفن پشتیبانی می‌کند،. دفترچه تلفنی باقابلیت ذخیره‌سازی 100 مخاطب دارد. مدل KX-TG3712 به اسپیکر مجهز شده است تا کاربر بتواند علاوه بر مکالمه به کارهایش رسیدگی کند. این محصول دارای کالر آی دی است و شماره‌ی تماس دریافتی را نمایش می‌دهد؛ البته این قابلیت بایستی ابتدا توسط مخابرات برایتان فعال شود.

تلفن بی‌سیم KX-TG3712 از سیستم Power Failure بهره‌مند است؛ با این سیستم هنگامی قطعی برق، تلفن از کار نمی‌افتد و تنها کافی است، گوشی بی‌سیم را روی پایه قرار دهید. تلفن بی‌سیم KX-TG3712 از مدل‌های پایه محسوب می‌شود و ازاین‌رو فاقد قابلیت‌های متعدد از قبیل منشی تلفنی است. تلفن بی‌سیم KX-TG3712 در حدود 40 ملودی زنگ دارد که با ورود به بخش تنظیمات گوشی بی‌سیم، قابل انتخاب است. این مدل از دو باتری نیم قلمی AAA با فناوری Ni-MH برای تامین انرژی مصرفی استفاده می‌کند.

نتیجه‌گیری

اگر به دنبال تلفن دوگوشی باقابلیت‌های پایه هستید که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد، مدل KX-TG3712 یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این محصول یک خط تلفن دارد و فرکانس کاری آن 2.5 گیگاهرتز است. این تلفن شرکت پاناسونیک با قطعی برق از کار نمی‌افتد و تنها کافی است گوشی بی‌سیم را روی پایه‌ی اصلی قرار دهید تا انرژی موردنیاز پایه را تامین کند. تلفن بی‌سیم KX-TG3712، در برابر قیمتی که دارد از کیفیت ساخت و طراحی زیبایی بهره می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا