مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید مانتو زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید مانتو زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

خرید مانتو می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش یا چالش‌برانگیز باشد، همه چیز به انتخاب‌های شما بستگی دارد. برای اینکه این تجربه را برای خودتان آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید، در این نکات مهم و راهنمای خرید مانتو زنانه در نکته خرید، چند نکته مهم و راهنمای خرید مانتو زنانه ارائه می‌کنم.

موقعیت و کاربرد مانتو را مشخص کنید

اولین قدم برای انتخاب مانتو مناسب، تعیین موقعیت و کاربرد آن است. مانتویی که برای دانشگاه مناسب است با مانتویی که برای مهمانی یا محل کار می‌خواهید، فرق دارد. به طور کلی، مانتوهای زنانه را می‌توان به دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • مانتوهای مجلسی: این مانتوها معمولاً از جنس‌های نفیس‌تر و با طرح‌های کار شده‌تر هستند و برای مجالس و مهمانی‌ها مناسبند.
  • مانتوهای اسپرت: این مانتوها راحت‌تر و آزادتر هستند و برای استفاده روزمره و فعالیت‌های بیرون از منزل مناسبند.
  • مانتوهای اداری: این مانتوها باید رسمی‌تر و شیک‌تر باشند و با محیط کار و یا دانشگاه همخوانی داشته باشند.
  • مانتوهای فصلی: مانتوها در جنس‌ها و مدل‌های مختلف برای هر فصل از سال تولید می‌شوند. به عنوان مثال، مانتوهای تابستانی از جنس‌های نازک و خنک هستند و مانتوهای زمستانی ضخیم‌تر و گرم‌تر.

به اندام و فرم بدن خود توجه کنید

انتخاب مانتو مناسب با توجه به اندام و فرم بدن، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. مانتو باید به گونه‌ای باشد که نقص‌های اندام شما را بپوشاند و نقاط قوتتان را برجسته کند.

  • اگر اندام ظریفی دارید: می‌توانید از مانتوهایی با مدل‌های چین‌دار، پفی یا کار شده استفاده کنید تا اندامتان کمی پرتر به نظر برسد.
  • اگر اندام درشتی دارید: بهتر است از مانتوهای ساده و راسته استفاده کنید و از مدل‌های خیلی چین‌دار یا پفی خودداری کنید.
  • اگر قد بلندی دارید: می‌توانید از مانتوهای بلند یا کوتاه استفاده کنید.
  • اگر قد کوتاهی دارید: بهتر است از مانتوهای کوتاه یا تا روی زانو استفاده کنید و از مانتوهای بلند که شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند، خودداری کنید.

جنس مانتو را متناسب با فصل و سلیقه خود انتخاب کنید

مانتوها در جنس‌های مختلفی مانند کتان، حریر، چرم، جین و … تولید می‌شوند. انتخاب جنس مانتو به فصل و سلیقه شما بستگی دارد.

  • در فصل بهار و تابستان: از مانتوهای نخی و حریر که خنک و راحت هستند استفاده کنید.
  • در فصل پاییز و زمستان: از مانتوهای ضخیم‌تر مانند چرم، جین یا پشمی استفاده کنید.

به رنگ و طرح مانتو توجه کنید

رنگ و طرح مانتو باید با رنگ پوست، رنگ مو و سلیقه شما همخوانی داشته باشد.

  • اگر رنگ پوست روشنی دارید: می‌توانید از مانتوهایی با رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنید.
  • اگر رنگ پوست تیره‌ای دارید: می‌توانید از مانتوهایی با رنگ‌های گرم و تیره استفاده کنید.

به قیمت مانتو توجه کنید

قیمت مانتوها می‌تواند از چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد. قبل از خرید مانتو، بودجه خود را مشخص کنید و به دنبال مانتویی باشید که با قیمتی مناسب، کیفیت و دوخت خوبی داشته باشد.

از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید

برای خرید مانتو حتماً به فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید تا از کیفیت و اصالت مانتو مطمئن باشید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید مانتو زنانه گفته شد، می توانید مانتو زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه مانتو زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه هماتاش مدل پارمیس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو مجلسى هماتاش مدل پاریس انتخابى عالى براى درخشیدن و شیک پوشى در مجالس عروسى و رسمى است. پارچه بینظیر این مانتو تور گلدوزى و پولک دوزى مرغوب همراه با کار دست مى باشد کیفیت این تور کار شده عالى و درجه یک است در قسمت وسط جلو و مچ مخمل دوبل کار شده است درخشش پارچه این مانتو بینظیر مى باشد ، قد 130 سانت و مناسب سایز 38 تا 50 است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مدل نارون خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تولید شده از الیاف طبیعی (صد در صد پنبه) و مناسب چهارفصل است . فری سایز (مناسب سایزهای 36 تا 40)، با طراحی اختصاصی و تکنیک چاپ دیجیتال. مناسب گروههای مختلف سنی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مدل عبایی مجلسی کد 121 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو عبایی مجلسی نواردوزی شده می باشد. پارچه این محصول از جنس سوپر کرپ الیزه ریزش دار است و در برابر چروک شدن بسیار مقاوم است. این عبا دو تکه میباشد ویک زیرعبایی طلایی رنگ هم به همراه دارد. رنگ مانتوسبز ابی بسار زیبا ملیح و خاص می باشد. یک عدد کمربند قابل تنظیم با مانتو عرضه میگردد. قد این مانتوی عبایی 140cmو قد آستین از کنار گردن 72cm است. عبا فری سایز و مناسب سایز 38 تا 54 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو کتی زنانه سایو مدل صدف خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

: این مانتو ،مدل صدف است.مدل این کار کلوش عروسکی با یقه انگلیسی است که جنس پارچه بکار رفته ژاکارد ابریشم مرغوب وارداتی میباشد.داخل کار گانکشی شده است ولبه های کل کار مغزی دوزی ساتن دارد.این کار با طراحی خاص به تعداد محدود تولیدو ارائه میگردد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پالتو زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مدل سوزن دوزی و آیینه کاری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مانتو با زری دوزی ها و گل برگ های صورتی و سرخابی و برگ های سبز رنگش به همراه نگین های نباتی رنگ یادآور زیبایی های بهشت است. کمتر مانتو سوزن دوزی و آیینه کاری در بازار یافت می شود که زمینه مشکی داشته باشد و در کنار آن از رنگ های صورتی و سرخابی و سبز و نارنجی و طلایی در طرح های شاخ و برگش استفاده کند و از همه مهمتر بلند و قواره دار هم باشد. قسمت جلو مانتو از جنس ساتن است و خرج کار آیینه کاری و نگین کاری و مروارید دارد. آستین مانتو از آرنج به پایین حریر سوزن دوزی و آیینه کاری و مروارید کاری است. مانتو تا مچ پا بلندی دارد. پایین مانتوی مزونی اوزمان دارد که بهترین تن خور را به خصوص برای افراد سایز بزرگ می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مدل عبایی مجلسی کد133 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو عبایی جلو باز با آستین سوزندوزی شده بسیار فاخر و مجلسی میباشد. جنس مانتو کرپ مهاراجه کاملا مشکی لخت و ریزش دار است. لب آستین ها و جلوی کار از مغزی طلایی استفاده شده. قد آستین از کنار گردن 68 سانت و قد مانتو 140 سانتی متر است. مناسب سایز 38 تا 46 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مدل مجلسی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو مجلسی به همراه کاور و مناسب برای مناسبات، مجالس و استفاده روزمره است شیک و سبک است. پارچه مانتو  ( کریپ حریر ) تزیین شده با گل های نقره ای و نگین است. فری سایز (38/40/42/44) است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه جوتی جینز مدل کلاهدار کد 166185 رنگ سبز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو شومیزی یکی از لباس‌های مورد علاقه بانوان است که امروزه در مدل و طرح‌های متنوع برای کاربردهای مختلف کارایی دارد. از این رو مانتو شومیزی کلاه دار زنانه جوتی جینز JootiJeans ، یک گزینه فوق‌العاده برای خانم‌های شیک‌پوش ایرانی است که در فصل سرما نیز به فکر شیک پوشی و خوش استایل بودن خود هستند چرا که این مانتو کوتاه با ضخامت متوسط کاملا متناسب فصل سرد سال است. همچنین کات هلالی پایین لباس، سرآستین مچی و کلاه متصل به زیبایی این مانتو افزوده است. مانتو شومیزی کلاه دار زنانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% نخ پنبه است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت: متوسط است. جیب: یک جیب پاکتی در قسمت سینه دارد. جزئیات مدل: سرآستین مچی و تک دکمه، کات هلالی پایین لباس، کلاه متصل دارد. قد شومیز: مناسب سایز M، در حدود 76 سانتی متر است. قد مدل 165 سانتی متر، وزن 52 کیلوگرم و سایز M پوشیده است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. این مانتو شومبزی چهارخانه است و شامل رنگ‌های سرمه‌ای و سبز و قهوه‌ای است. اگر به‌دنبال یک مانتو شومیزی با جنس فوق‌العاده نرم و لطیف همچنین ساخته شده از پارچه نخ‌پنبه هستید، مانتو کلاه دار زنانه جوتی جینز JootiJeans را از دست ندهید. این مانتو به دلیل ساخته شدن از الیاف طبیعی نخ‌پنبه برای شما حساسیتی ایجاد نمی‌کند و ضد آلرژی است. همچنین به دلیل برخورداری از طرح چهارخانه چند رنگ شما می‌توانید به آسانی با آن ست جذابی برای خود داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مادام مدل زِرآی سنگدوزی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو زنانه مادام مدل زِرآی سنگدوزی از کالکشن برند خوش نام مادام است و طراحی منحصر به فردی دارد. این مانتو دارای الگو، برش و دوخت بسیار تمیزی است و برای مهمانی های و مجالس مناسب است. استفاده از پارچه کرپ و خرج کار مخمل با کیفیت از دیگر نقاط قوت این مانتو مجلسی زنانه است و به زیبایی آن افزوده است. یقه گرد و ساده، آستین های بلند، قد روی زانو و دکمه های مخفی آن از دیگر ویژگی های این مانتو مجلسی کلاسیک محسوب می شود. این لباس شیک به واسطه طراحی و رنگ همیشگی مشکی قابلیت استایل با آنواع رنگ ها و اکسسوری های مجلسی را دارد و زیبایی شما رادر مهمانی ها دوچندان می کند.

مانتو زنانه مادام مدل زرآی سنگدوزی

مانتو زنانه مادام مدل زرآی سنگدوزی از کالکشن مانتو های مجلسی این برند است. قد این مانتو تا روی زانو می رسد و آستین های بلند با برش کتی، آن روی مانتو خود نمایی می کند. برش و دوخت بی نظیر و تمیز این مانتو از نقاط قوت آن محسوب می شود و نظر هر خریداری را نسبت به خود جلب می کند. مانتو مدل افسانه دارای  طراحی بسیار خاص است و از چندین پارچه طرح دار و خرج کار و سنگ دوزی های با کیفیت برای تهیه آن استفاده شد است. این مانتو  با پارچه با کیفیت و طرح دار یکی از بهترین انتخاب های شما برای مجالس خود خواهد بود. نحوه بسته شدن توسط دکمه مخفی لست و به زیبایی و تمیزی این مانتو جلوه  بیشتر و بهتری داده است. این محصول یک لباس منحصر به فرد برای درخشیدن در تمامی مجالس و مهمانی ها طراحی و دوخته شده و تگ فلزی دوخته شده در روی آستین آن نشان از اصالت کالا است.  

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید شلوارک مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

ویژگی های محصول

•  قد روی زانو: این مانتو با داشتن قد روی زانو، به شما اعتماد به نفس بیشتری خواهد داد و قد آن مناسب برای پوشیدن با انواع کفش های پاشنه بلند یا فلت است و به بلندتر دیده شدن قد شما کمک می کند.  

•  برش و دوخت بی نظیر و تمیز: این مانتو با داشتن برش و دوخت بی نظیر و تمیز، به شما کیفیت بالای این محصول را نشان می دهد. همچنین با ترکیب پارچه های با کیفیت با  طراحی متفاوت، رنگ و الگوی منحصر به فرد خود را به نمایش گذاشته است.  

•  نحوه بسته شدن توسط دکمه مخفی: این مانتو توسط دکمه مخفی بسته می شود و به  تمیزی و نمایش بیشتر طراحی لباس افزوده است.

نحوه شست‌و‌شو و نگه‌داری

برای شست و شو مانتو زنانه مادام مدل زرآی سنگدوزی، توصیه می شود که فقط آن را خشک شوئی کنید. و به هیچ عنوان از آب گرم و مواد شوینده قوی مانند سفید کننده ها در شست و شوی آن استفاده نکنید. همچنین استفاده از خشک کن یا اتوی داغ برای این مانتو خودداری شود. پس از خشکشوئی، این مانتو را در حالت قائم آویزان کنید تا شکل خود را حفظ کرده و دفرمه نشود. توصیه می شود این لباس را در کمد لباس ها به صورت پشت و رو و داخل کاور مخصوص خودش آویزان کرده تا آسیبی به پارچه و خرج کار آن وارد نشود.

جمع بندی

به طور کلی، مانتو زنانه مادام مدل زرآی سنگدوزی از کالکشن مجلسی برند مادام  با طراحی خاص، الگو و برش بسیار تمیز و پارچه بی نظیرش یک محصول با ارزش خرید بالا است. این مانتو دارای آستین های بلند با برش کتی، قد روی زانو و دکمه های مخفی جهت باز و بسته کردن آسان تر است. خرید این مانتو درخشیدن در یک مجلس و مهمانی خاص را ضمانت می کند. اگر شما هم به دنبال یک مانتو مجلسی خوش ایست و با کیفیت و در عین حال زیبا هستید، فرصت خرید این محصول زیبا را از دست ندهید و همین حالا آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه نغمه مدل پاییزه چین دار 05 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مانتو از پارچه شانل (Chenille) بسیار زیبا و مرغوب ترک دوخته شده است. این پارچه با نام پارچه بافت شانل هم شناخته می شود که برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه بسیار مناسب می باشد. در این نوع پارچه، طرح ها با استفاده از رنگ ها و جنس های مختلف نخ که برای تار و پود پارچه استفاده می شوند، به وجود آمده اند. در تولید این پارچه از نخ چنیلی (نخ بافته) استفاده می شود که ترکیبی از الیاف طبیعی (پشم، ابریشم، پنبه) و الیاف مصنوعی (آکریلیک، پلی‌ استر، رایون، اِلفین) در خود دارد. این پارچه، پارچه ای گرم و در عین حال سبک می باشد که برای هر دو فصل پاییز و زمستان مناسب است. چروک پذیری بسیار کمی دارد و معمولا نیاز به اتوکشی نمی باشد. داخل مانتو لایی کار شده است که راحتی آن را در تن بیشتر می کند. پایین این مانتو در قسمت جلو و پشت چین کوچکی دارد که استایلی خاص و زیبا به آن بخشیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مدل SB-SS-316127 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو ها امروزه یکی از پرکاربردترین پوشش های خانم هاست. مهم است که هنگام خرید مانتو زنانه بدانیم چه فاکتور ها و ویژگی هایی دارد. این محصول، یک مانتوی تک رنگ شیری با طراحی مینیمال و ساده است. جنس پارچه ی مصرفی برای تولید این مانتو، لینن طرح دار می باشد که همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید پارچه، طرح دار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه نغمه مدل پاییزه 02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مانتو از پارچه شانل (Chenille) بسیار زیبا و مرغوب ترک دوخته شده است. این پارچه با نام پارچه بافت شانل هم شناخته می شود که برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه بسیار مناسب می باشد. در این نوع پارچه، طرح ها با استفاده از رنگ ها و جنس های مختلف نخ که برای تار و پود پارچه استفاده می شوند، به وجود آمده اند. در تولید این پارچه از نخ چنیلی (نخ بافته) استفاده می شود که ترکیبی از الیاف طبیعی (پشم، ابریشم، پنبه) و الیاف مصنوعی (آکریلیک، پلی‌ استر، رایون، اِلفین) در خود دارد. این پارچه، پارچه ای گرم و در عین حال سبک می باشد که برای هر دو فصل پاییز و زمستان مناسب است. چروک پذیری بسیار کمی دارد و معمولا نیاز به اتوکشی نمی باشد. داخل مانتو لایی کار شده است که راحتی آن را در تن بیشتر می کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تونیک زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه جوتی جینز مدل شومیزی کد 1666178 رنگ سفید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو شومیزی زنانه جوتی جینز JootiJeans مدل اورسایز از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 46% نخ پنبه، 49% پلی استر، 5% لایکرا است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت: متوسط است. جزئیات مدل: سرآستین مچی و تک دکمه دارد. قد شومیز: برای سایز M، در حدود 71 سانتی متر و قواره آن آزاد است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو کتی زنانه درس ایگو کد 1100057 رنگ نقره ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس پارچه این مانتو، از کرپ می باشد که آزمایشات بسیاری بر روی پارچه آن انجام شده تا از کیفیت آن اطمینان حاصل شود.(فاقد آبرفت، پرز پرز شدگی و ...) به علاوه، این مانتو مانند سار محصولات دِرِس ایگو، تک دوزی میشود. به همین خاطر دوختی بسیار تمیز دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رویه زنانه پروت مدل P059 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این رویه از جنس چرم مصنوعی ایتالیایی میباشد . دوخت آن که به صورت تک دوزی انجام شده و دوخت بسیار تمیزی دارد . طرح روی این مانتو با دست نقاشی شده است . که در صورت رعایت نکات شستشو ( خشکشویی )، رنگ آن ثابت می ماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو کتی زنانه جوتی جینز مدل جین کد 21125 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از گذشته تا به امروز کت جین در میان آقایان بسیار پرطرفدار و محبوب بوده است. امروزه خانم‌ها هم از این کت‌ها استقبال زیادی کرده‌اند و حتی به عنوان مانتو هم از آن استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید استایلی به‌روز و شیک داشته باشید، کت جین زنانه جوتی جینز JootiJeans; را به هیچ عنوان دست کم نگیرید. این کت با رنگ مشکی که دارد، برای شما استایلی خاص می‌سازد. جنس پارچه این کت از صددرصد نخ‌پنبه است. الیاف پارچه نخ‌پنبه از منافذ ریزی تشکیل شده‌اند که به خوبی هوا را در جریان قرار داده و مانع تعرق زیاد و حساسیت‌های پوستی می‌شوند. پارچه این کت کمی نرم و دارای ضخامتی متوسط است. سرآستین آن دکمه دار بوده و پشت لباس با تکه‌دوزی‌هایی تزئین شده است. این کت دارای دو جیب عمودی و دو جیب پاکتی در جلو بوده که برای حمل گوشی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. قواره این کت متناسب بوده و برای هر نوع فرم بدنی مناسب است. قد کت برای سایز M، حدود 75 سانتی‌متر است که شما می‌توانید از آن به عنوان مانتو هم استفاده کنید. و همچنین استایل این کت کمی آزاد است. کت جین زنانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% نخ پنبه است. نرمی و زبری: کمی نرم است. ضخامت پارچه: متوسط است. جیب: دو جیب عمودی و دو جیب پاکتی در جلو دارد. جزئیات مدل: سرآستین تک دکمه، دارای برش، تکه دوزی در پشت لباس دارد. قد کت: برای سایز M، حدود 75 سانتی متر است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه پروت مدل P31 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این مانتو از الیاف طبیعی ( لینن پاییزی ) میباشد . این محصول به صورت تک دوزی کار شده و دوخت بسیار تمیز و مرتبی دارد . روی این محصول ترکیب نقاشی و تکه دوزی با دست می باشد.که این مانتو را تبدیل به محصولی خاص کرده است . این مانتو دارای آستر می باشد و مناسب فصل بهار و پاییز است

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا