مد و پوشاک

نکات مهم خرید کفش روزمره مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کفش روزمره مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

در این مقاله قرار است در مورد کفش های روزمره مردانه صحبت کنیم: کفش هایی که برای اکثر فعالیت های ما در طول روز مناسب بوده و به خوبی می توانند از پاهای ما محافظت کنند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با مقاله راهنمای خرید کفش روزمره مردانه همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی بدست آورید.

کفش روزمره مردانه چیست؟

این کفش برای استفاده روزانه و مداوم طراحی شده است. برای بسیای از آقایان که در طول روز مسافت‌های زیادی را طی می‌کنند و یا به دنبال کفشی هستند که در موقعیت‌های معمول (محیط‌های شغلی یا دانشگاهی) استفاده کنند، کفش روزمره انتخاب مناسبی است. ناگفته نماند این نوع کفش مردانه باید دارای کیفیت و راحتی بالایی باشد.

قسمت های مختلف کفش روزمره مردانه

  • رویه ی کفش
  • قسمت بیرونی کفش
  • کفه ی قابل تعویض کفش
  • مغزی: منظور از مغزی همان پارچه ی چرمی می باشد که بین کفش و قسمت پاشنه آن دوخته می شود.
  • توکاری: معمولا از جنس کاغذ یا مقوا می باشد که زیره کفش را کلفت نشان می دهد.
  • پاشنه
  • قسمت زیر پاشنه ( زیره po و pvc)
  • ساق پوش

نکات مهم هنگام خرید کفش روزمره مردانه

خرید کفش مناسب نه تنها برای حفظ سلامتی پا  مهم است بلکه  از آنجایی که پا یک عضو حیاتی در بدن ماست، حفاظت از آن مقدمه ای بر مراقبت از سلامت تمامیت جسمانی خواهد بود.

خرید کفش مناسب گاهی بسیار دشوار به نظر میرسد چراکه با وجود تنوع بسیار زیاد کفش در بازار اما پیدا کردن کفشی که از جمیع جهات برای ما مناسب باشد کار چندان راحتی نیست. به علاوه گاهی با ندانستن اصول انتخاب کفش مناسب به هنگام خرید دچار اشتباه می شویم. از این رو در ادامه مهم ترین نکاتی که به هنگام خرید کفش باید به آن توجه کنید را با شما درمیان بگذاریم. آنها را با دقت مطالعه کرده و هنگام خرید مورد ارزیابی قرار دهید.

  • شکل کفش باید متناسب با شکل پاهای شما باشد.
  • سعی کنید عصرها و بعد از غروب آفتاب نسبت به خرید کفش اقدام کنید. چون در طول روز معمولا پاها ورم دارند و سایز واقعی شان نخواهند بود.
  • کفش را از روی سایز حک شده بر روی آن نخرید، این سایز ها استاندارد خاصی ندارند. حتما کفش را بپوشید تا مطمئن شوید اندازه پاهایتان است.
  • فکر نکنید که کفش بعد از گذشت مدتی جا باز می کند، اگر کفش تنگ بود از خرید آن اجتناب کنید‌.
  • کفش انتخابی شما باید کفی نرم و قابل انعطافی داشته باشد و در آن احساس راحتی کنید.
  • هنگام خرید کفش به سبک بودن آن حتما توجه کنید.

در ادامه بخوانید: نکات مهم هنگام خرید کفش روزمره مردانه

  • پاشنه ی کفش نباید به طور کلی از ۴ سانتی متر بیشتر باشد. چون در غیر این صورت بعد از گذشت مدتی به کمردرد، خارپاشنه و… دچار خواهید شد.
  • سایز پای شما تا آخر عمر ثابت نیست و در اثر عوامل مختلف تغییر می یابد. وقتی در فروشگاه هستید، حتما کفش را بپوشید.
  • آقایان محترم برای اینکه بدانید کفشی اندازه پای شماست، باید توجه کنید که انگشتان پا آزادانه در کفش حرکت کنند.
  • حتما کفی کفش باید متناسب با شکل پا دارای قوس باشد.
  • سعی کنید کفش پنجه باریک نخرید چون در این مدل ها انگشتان پا به شدت تحت فشار خواهد بود.
  • کفش را حتما با جوراب امتحان کنید.
  • قسمت داخلی کفش مردانه باید نرم و انعطاف پذیر باشد.
  • و …

نکته: سعی کنید قبل از رفتن به مغازه، بهترین برند کفش‌ها را بشناسید تا فروشنده جنس‌های تقلبی را به جای جنس‌های اصل به شما معرفی نکند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کفش روزمره مردانه گفته شد، می توانید کفش روزمره مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کفش روزمره مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره مردانه مدل چرم طبیعی کاترین کد A-12028 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ونس اسپرت کاترین مدل 0400new یکی از جدید ترین و زیباترین و البته خاص ترین کفش های این برند لوکس میباشد این محصول با استفاده از بهترین نوع چرم طبیعی گاوی یکی از بهترین انتخاب ها برای استایل های کژوال،اسپرت و استایل های لوکس وخاص میباشد.رویه این مدل تماما از چرم طبیعی گاوی با چاپ میلینگ ساخته شده است که این نوع چرم بسیار اصیل، بادوام و لوکس میباشد(خالص ترین نوع چرم). آستری داخلی محصول تماما تا انتها چرم طبیعی گاوی خالص که کاملا آنتی باکتریال و ضد تعرق پا میباشد کفی این محصول با استفاده از پلی اورتان سرد نهایت راحتی را به پای شما انتقال میدهد و داری روکش چرم طبیعی گاوی میباشد این کفی کاملا انتی باکتریال بوده و از بوی بد پا جلو گیری میکند.در زیره این مدل از مواد پلی اورتان ترک استفاده شده که زیبایی و راحتی این مدل را بیشتر میکند.زیره پلی اورتان(pu) برند زیلان ترک(در زیره کفش حک شده است(Z) ) میباشدکه بسیار نرم و راحت و تماما طبی و سبک میباشد.در نهایت متریال عالی این برند ،این کفش را به یکی از خاص ترین و با کیفیت ترین کفش های دنیا تبدیل کرده است و یکی از بهتری انتخاب های برای استایل های کژوال و اسپرت میباشد که زیبایی بسیار خاصی به استایل شما میبخشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید نیم ست زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره مردانه رساچرم مدل چرم اسپرت 519 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس رویه‌ی به کار رفته دراین کفش از چرم طبیعی گاوی می‌باشد. که بسیار مقاوم و با دوام است .آستر(قسمت داخل کفش) ازچرم طبیعی گاوی است که تولید شده توسط کشور ترکیه میباشد. از دیگر ویژگی که میتوان نام برد کیفیت کفی داخلی کفش است که از متریال بسیار مرغوب و به روز دنیا تهیه شده است که این کفش را منحصر به فرد کرده است کفی داخلی کفش احساس بسیار نرمی به پوشنده میدهد .نام مدل نمایش داده شده کفش اسپرت مردانه می باشد که مناسب استایل های شلوار لی و کتان می‌باشد و این کفش خاصیت استفاده به صورت روزمره را دارد. بدلیل استفاده چرم گاوی در قسمت داخلی کفش خواص ضد حساسیت وآنتی باکتریال را خواهیم داشت که همین عوامل مانع از ایجاد بوی بد پا در استفاده طولانی مدت می شود.وبه خاطراستفاده از کفی داخلی مموری در کفش، قسمت کف پا بسیار راحت و نرم می‌باشد. زیره کفش از جنس ترمو است که باعث شده کفش راحت باشد. و جزو زیره هایی است که خاصیت شکنندگی ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره مردانه مدل بوفال جرسین ماد-2010M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش اسپرت بوفال کد جرسین ماد یکی از جدید ترین و زیباترین و البته خاص ترین کفش های چرم تبریز برند فیت میباشد این محصول با استفاده از بهترین نوع چرم طبیعی گاوی تبریز یکی از بهترین انتخاب ها برای استایل های کژوال،اسپرت و استایل های لوکس وخاص میباشد.رویه این مدل تماما چرم طبیعی گاوی الگانت ضد آب و چاپی میباشد که جلویه خاصی را به این مدل میبخشد. آستری داخلی محصول تماماچرم طبیعی گاوی خام ناپا که کاملا آنتی باکتریال و ضد تعرق پا میباشد کفی این محصول داری روکش چرم طبیعی گاوی میباشد این کفی کاملا انتی باکتریال بوده و از بوی بد پا جلو گیری میکند.در زیره این مدل از بهترین متریال خارجی استفاده شده که زیبایی و راحتی این مدل را بیشتر میکند.زیره این مدل ترمو بوده که ضد شکست و سایش و تماما طبی میباشد.در نهایت متریال عالی این کفش را به یکی از خاص ترین و با کیفیت ترین کفش های اسپرت های ایران تبدیل کرده است و یکی از بهترین انتخاب های برای استایل های کژوال و اسپرت میباشد که زیبایی بسیار خاصی به استایل شما میبخشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره مردانه مدل چرم طبیعی کد 00187t.k رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش مدل 00187 کفش تمام چرم طبیعی با استایل اسپرت و نیمه رسمی و سبک می باشد. که جنس رویه آن تمام چرم گاوی میلینگ نرم درجه 1 و جنس آستر تمام چرم طبیعی بزی میشن ضد تعریق با زیره ترمو خارجی ترک برند زیلان آنتی شوک و ضد سایش می باشد .که به صورت پرس مستقیم به رویه متصل شده است .این کفش دارای کفی طبی تمام چرم بزی آنتی باکتریال می باشد .این کفش تمام چرم دستدوز تبریز بوده و از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است .رنگ این کفش مشکی می باشد. برند معتبر و پرفروش قالب این کفش ترک و بسیار راحت می باشد. قالب این کفش استاندارد بوده سایز استاندارد خود را انتخاب بفرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره مردانه مدل بالنزا کد C70van-m خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ونس اسپرت برند بالنزا مدل c70 یکی از جدید ترین و زیباترین و البته خاص ترین ونس های جدید بازار میباشد این محصول با استفاده از بهترین نوع چرم طبیعی گاوی یکی از بهترین انتخاب ها برای استایل های کژوال،اسپرت و استایل های لوکس وخاص میباشد.رویه این مدل تماما از چرم طبیعی گاوی تبریز با چاپ میلینگ ضد آب ساخته شده است که این نوع چرم بسیار اصیل، بادوام و لوکس میباشد(خالص ترین نوع چرم). آستری داخلی محصول تماما از چرم طبیعی گاوی خالص که کاملا آنتی باکتریال و ضد تعرق پا میباشد کفی این محصول با استفاده از پلی اورتان سرد نهایت راحتی را به پای شما انتقال میدهد و داری روکش چرم طبیعی گاوی میباشد این کفی کاملا انتی باکتریال بوده و از بوی بد پا جلو گیری میکند.در زیره این مدل از مواد پلی اورتان ترک برند زیلان استفاده شده که راحتی این مدل را بیشتر میکند..در نهایت متریال عالی این برند ،این کفش را به یکی از خاص ترین و با کیفیت ترین کفش های بازار تبدیل کرده است و یکی از بهتری انتخاب های برای استایل های کژوال و اسپرت میباشد که زیبایی بسیار خاصی به استایل شما میبخشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لباس زیر زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره مردانه کفش شیما مدل زایس کد 103 رنگ قهوه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس زیره این محصول از PU-TPU می باشد زیره به رویه کفش زایس 103 به وسیله تزریق مستقیم به هم مرتبط شده اند که این موضوع از شکاف در اتصال زیره به رویه جلوگیری کرده و مقاومت در برابر آب را برای این کفش به ارمغان آورده است.در قسمت داخلی این کفش ترکیب چرم و آستر به کار رفته است تا از بوی بد پا و تعریق پا جلوگیری به عمل آورده و باعث افزایش رضایت مشتری در استفاده طولانی مدت گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره مردانه مدل چرم طبیعی کد 0016 رنگ سفید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش مدل دیزاین کفش تمام چرم طبیعی با استایل اسپرت و نیمه رسمی و سبک ونس می باشد. که جنس رویه آن تمام چرم گاوی برنیش پلیشی درجه 1 واکس خور و جنس آستر تمام چرم طبیعی بزی میشن ضد تعریق با زیره ترمو خارجی ترک آنتی شوک و ضد سایش می باشد .که به صورت پرس مستقیم و دوردوخت به رویه متصل شده است این کفش دارای کفی طبی تمام چرم بزی آنتی باکتریال می باشد .این کفش تمام چرم دستدوز تبریز بوده و از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است .رنگ این کفش سفید با ترکیب طوسی و عسلی می باشد. برند معتبر و پرفروش قالب این کفش ترک و استاندارد است اگر پای پنجه پهن داریدسایز خودتان را انتخاب کنید واگر پای نرمال و لاغر دارید یک سایز کوچکتر از سایز خودتان انتخاب فرمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره مردانه چرم عطارد مدل چرم طبیعی کد SH72 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهم‌ترین تمایز کفش های ونس برند رسمی چرم عطارد با سایر ونس ها، استفاده از چرم طبیعی گاوی و بزی در تولید تمام رویه و داخل کفش است. تمام قسمت رویه کفش ترکیب «چرم طبیعی گاوی بورنیش و هرمس برند چرم عطارد» میباشد. حتی قسمت زبانه کفش (زیر بند کفش) تمام چرم طبیعی است. جنس آستر داخل کفش نیز تماما «چرم طبیعی بزی» است. کفی این کفش بسیار نرم بوده و مهم‌ترین ویژگی آن پرس کردن «چرم طبیعی بزی» به روی کفی آن است. زیره کفش جزو لوکس ترین زیره های کفش های روزمره محسوب میشود و از خستگی پا در طولانی مدت جلوگیری میکند. این کفش با توجه به متریال لوکس به کار رفته در آن وزن بسیار پایینی دارد که پای شما احساس راحتی زیادی در آن خواهد کرد. این محصول در بسته بندی چوبی مخصوص با حک لوگو و نوشته چرم عطارد به صورت وکیوم شده و پلمپ برای شما عزیزان ارسال می‌شود که بسیار مناسب برای هدیه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره مردانه چرم تهران مدل M42M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از چرم طبیعی گاوی درجه یک تولید گردیده است تا علاوه بر بهره مندی از استایل زیبا، کیفیت و ماندگاری بالای محصول را تجربه نمایید. زیره کفش از جنس TPU بوده که مقاوم دربرابر سایش و داری استحکام بالا می باشد. لژ 4 سانتی و قالب مناسب این محصول موجب آن شده تا احساس راحتی بسیار زیادی را هنگام قدم زدن با آن احساس بفرمایید. آستر داخل کفش چرم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره مردانه مدل چرم طبیعی نانو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفشی با استایل اسپورت که جنس رویه این کفش تمام چرم طبیعی گاوی فلوتر درجه 1 و جنس آستر این کفش از جنس میکروسوییت تنفسی و جنس زیره این کفش از جنس پیو نرم وضد ترک خارجی که به صورت تزریق مستقیم و کف دوخت به رویه متصل شده است و جنس کفی این کفش از طبی از جنس ای وی ای می باشد که رویه آن چرم طبیعی بزی ضد تعریق کار شده برای جلوگیری از تعریق پا . این کفش از کیفیت بالایی برخوردار است و از مرغوب ترین مواد و چرم استفاده شده است و تولید تبریز بوده و دستدوز صادراتی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره مردانه برشکا مدل monochrome خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برشکا (BERSHKA )شرکت پوشاک اسپانیایی است، این شرکت در سال 1998 راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای شبکه‌ای از 1000 شعبه توزیع و فروش لباس در 71 کشور جهان می‌باشد . محصول معرفی شده کفش روزمره مردانه مدل Men’s monochrome trainers با ترکیب رنگی کرم و بژ نظر خاص پسندان را جلب کرده است . کد محصول Ref 0543/352/428 که در سال 2020 تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا