مد و پوشاک

نکات مهم خرید کیف پول مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کیف پول مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کیف پول یکی از اصلی ترین اکسسوری‌های مردانه است. کیف پول مردانه مناسب همراهی همیسشگی شما است که اسکناس‌ها و کارت‌های بانکی و کارت‌های شناسایی را در خود جای می‌دهد. همین دلیل کافیست که در هنگام خرید کیف پول مناسب بیشتر دقت کنیم. از این رو در ادامه با راهنمای خرید کیف پول مردانه نیز همراهمان باشید تا نکات و اطلاعات مفیدی در مورد این نوع اکسسوری بدست آورید.

انواع کیف پول مردانه از نظر شکل و خصوصیات

کیف پول مردانه‌ی کتی: این کیف در مقایسه با کیف‌های دیگر بلندتر است، برای کسانی که نیازمند فضای بیشتری هستند، کیس مناسبی است. آقایانی که کت و بارانی می‌پوشند با این نوع کیف شیک‌تر به نظر می‌رسند.
کیف پول دو لت: کیف دو لت به خاطر ابعاد مناسب ، مورد توجه استفاده کنندگان است.
کیف سه لت: کیف پول سه لت برای مردانی مناسب است که به دنبال فضای بیشتر برای قرار دادن عکس، کارت و پول هستند، این کیف جای زیادی هم نمی‌گیرد.
کیف پول اسپرت: اگر می‌خواهید یک کیف پول مردانه به جوانان هدیه بدهید، پیشنهاد ما کیف اسپرت است که با کیف و کفش ورزشی به راحتی ست می‌شود.

انواع کیف پول‌ مردانه از نظر جنس

چرم طبیعی

کیف پول چرم طبیعی تهیه شده از پوست طبیعی است. ماندگاری و دوام بسیار بالا، شیک و خاص بودن، قیمت نسبتا بالا از ویژگی‌های کیف پول ساخته شده از چرم طبیعی است.

چرم مصنوعی

چرم مصنوعی یا صنعتی که بر پایه نفت تولید می‌شود، می‌تواند جایزگزین خوبی با شعار آسیب نرساندن به حیوانات باشد. چرم مصنوعی نیز دوام و مقاومت خوبی دارد اما قطعا این دوام کمتر از چرم طبیعی است. این چرم را در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع و زیبایی تولید می‌کنند.

نکات مهم هنگام خرید کیف پول مردانه

انتخاب مدل: اولین نکته ای که هنگام خرید کیف پول‌مردانه باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب مدلی مناسب با سلیقه و تیپ و استایل شما است. کیف های پول مردانه خوشبختانه امروزه دارای تنوع مدلی فراوانی هستند و این شما هستید که باید انتخاب کنید یک کیف پول کوچکِ جیبی برایتان کافی است و یا یک کیف پول بلند برای قرار گرفتن اسکناس های شما بصورت کاملا صاف و تاخورده می تواند مناسب باشد!

جنس لایه بیرونی محصول: نکته بعدی توجه به جنس محصول مورد نظرتان است. امروزه کیف های پول مردانه از چرم های طبیعی و مصنوعی، پارچه ای، سیلیکونی و غیره تولید می شوند و این شما هستید که باید به انتخاب یک جنس مناسب برای کیف پول خود باشید. توصیه می کنیم ترجیحا از خرید کیف های پول پلاستیکی خودداری کنید و همواره به دنبال کیف هایی باشید که دارای زوایایی منحنی جهت قرار گیری راحت در جیب هایتان باشد.

جنس بخش های داخلی کیف: بعد از توجه به جنس ظاهری کیف پول مردانه، باید به سراغ بررسی بخش های داخلی آن نیز بروید و تنها به یک مشاهده ظاهری بسنده نکنید. یادتان باشد تنها زمانی می توانید ادعای داشتن یک کیف پول مردانه باکیفیت را بکنید که بخش های داخلی آن از دوختی تمیز و جنسی بادوام برخوردار باشد تا سبب دلزدگی شما در خصوص استفاده از آن نشود.

نحوه بسته شدن: توجه به اینکه کیف پول شما چگونه بسته می شود نیز از دیگر نکات مهم در خصوص خرید یک کیف پول مردانه مناسب تلقی می شود. بد نیست بدانید کیف های پول ممکن است بصورت زیپی، دکمه ای، قفلی، چسبی، آهنربایی، بندی و غیره بسته شوند و این شما هستید که باید به فکر انجام یک انتخاب درست باشید.

جاکارتی و فضاهای مختلف: اگر کیف پول شما همواره مرتب و منظم باشد، شک نکنید که هر کسی با دیدن آن متوجه شخصیت خوب و جنتلمنانه شما خواهد شد؛ خصوصا که این موضوعات همواره از سوی چشمان تیزبین خانم ها پوشیده باقی نمی ماند. پس بهتر است به سراغ خرید کیف پول هایی بروید که دارای جاکارتی های مناسب، فضای کافی برای قراردادن مدارک شناسایی، عکس، اسکناس، سکه و حتی خودکار و هندزفری و در صورت لزوم جایی هم برای قرار دادن تلفن همراهتان داشته باشد تا همه چیز مرتب و منظم در کیف پولتان جلوه کند.

کیفیت دوخت: مورد بعدی مربوط به کیفیت دوخت به کار رفته در کیف پول مردانه مورد نظرتان می شود. یادتان باشد دوخت های ایجاد شده در کنار دوام و کیفیتشان می توانند تضمین یک عمر کارایی محصول را برای شما تضمین کنند؛ پس خواهشا از کنار آن به سادگی عبور نکنید.

قابلیت شستشو: اگر کیف پول شما از قابلیت شستشو برخوردار باشد، شما می توانید هر از چند گاهی محل نگهداری کارت ها و پول های نقدتان را تمیز کنید و آن را مورد شستشو قرار دهید تا همیشه کیف پولتان پاکیزه باشد و از ظاهری مناسب نیز برخوردار باشد.

انتخاب رنگ: همانطور که شما می دانید انتخاب رنگ در هر زمینه و موضوعی یک امر کاملا نسبی است و تنها بسته به نظر و سلیقه شخص خریدار دارد، منتها بد نیست بدانید کیف پول مردانه در حقیقت جزئی از اکسسوری های غیر قابل انکار مورد استفاده از سوی تمامی آقایان بحساب می آید و بهتر است در انتخاب رنگ آن کمی بیشتر دقت کنید. تا کنون پرفروش ترین کیف های پول مردانه به رنگ مشکی و قهوه ای تیره و روشن بوده اند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کمربند مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

قیمت کیف پول مردانه: قیمت کیف پول مردانه با توجه به عوامل مختلف و گوناگونی مشخص می شود و این شما هستید که بایستی نهایتا به دنبال خرید یک کیف پول مناسب و زیبا برای خود باشد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کیف پول مردانه گفته شد، می توانید کیف پول مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف پول مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کیف پول مردانه مدل آنتونیو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول آنتونیو، هدیه‌ای عالی برای دوست‌داران کیف پول‌های کتی بوده و دارای هفده جای کارت و چهار محفظه برای پول نقد و اوراق می باشد، این کیف کتی به‌همراه لوگوی”EG” جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول مردانه هایبورگ مدل 04001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند هایبورگ در قلب اروپا کشور آلمان شهر هامبورگ تاسیس شده است کیفیت حرف اول این برند میباشد طراحی خاص و زیبا چرم 100 درصد طبیعی دوخت با کیفیت بالا باز و قابلیت بسته شدن با زیپ را دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول مردانه مدل Wm 20-2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول چرم مدل Wm 20-1 , در باکس هدیه عرضه می گردد. این کیف پول چرمی از یکی از با کیفیت‌ترین چرم‌های گاوی (چرم سورت A) و با طراحی کلاسیک ساخته شده است. ابعاد این کیف پول پالتویی می‌باشد و دارای 10 عدد جای کارت و سه جای اسکناس می‌باشد. همچنین گوشی موبایل نیز در این کیف جای می گیرد. این کیف پول چرمی در رنگ‌بندی و تنوع جنس متفاوت عرضه شده است تا جواب‌گوی سلایق متفاوت باشد. کیف پول چرم گَیال مدل Wm 20-1 به دلیل طراحی کلاسیک و جنس چرم پر طرفدارتر، گزینه مناسبی است برای کسانی که به دنبال یک اکسسوری چرم بادوام و اصیل می‌گردند تا با استایل کلاسیک یا روزمره خود آن را تطبیق دهند. آیا تا بحال برای خرید هدیه برای کسانی که دوستشان دارید و اهمیت زیادی برایتان دارند دچار مشکل و سردرگمی شده اید؟ انواع کیف پول های چرم با بسته بندی شیک می تواند هدیه مناسبی برای دوستان و عزیزانتان باشد. کیف پول چرم می تواند انتخاب بسیار زیبایی برای دوستان و عزیزانتان باشد. کیف پول جادار و کاربردی و در عین حال شیک این ست برای هرکسی مورد نیاز خواهد بود. از دیگر اقلام موجود در این ست میتوان به لوسیون چرم اشاره کرد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید شال و روسری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول مردانه چرم سون مدل Hj110-m-F خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از پرکاربردترین اکسسوری‌های مردانه، کیف پول هستند. این نوع محصولات در طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی تولید و در بازار عرضه می‌شوند. کیف پول از جمله اکسسوری‌هایی هستند که با هر نوع لباسی هماهنگ و ست می‍شوند و برای ایجاد یک استایل خاص در افرادی که به مد اهمیت می دهد به شمار می رود. این محصولات به خصوص برای اقایان واجب و ضروری بوده و نقش زیادی در ارائه شخصیت آنان دارد. خانم هایی که به شیک پوشی خود اهمیت می‌دهند برای انتخاب و خرید کیف پول باید دقت بسیاری به خرج دهند تا یک انتخاب صحیح داشته باشند. اگر کیف پول از چرم قهوه‌ای است، باید با کفش قهوه‌ای ترجیحا چرمی آن را ست کنید. اگر هم کیف پول مشکی است، کفش را مشکی انتخاب کنید. حتما باید جنس چرم‌ها هم یکی باشد؛ یعنی یا هر دو مات یا هر دو براق. انتخاب کفش چرم براق و کیف پول چرم مات و بالعکس فاجعه است. محصولی که مشاهده می‌کنید کیف پول مردانه چرم سون مدلHj110-M-F است. این محصول دارای رنگ جذابی بوده و بسیار کاربردی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف مدارک مردانه چرمینه اسپرت طرح نیسان کد 43024-B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از مهم ترین ویژگی های کیف مدارک خودرو چرمینه اسپرت، چرم استفاده شده در این محصول است. چرم به کار رفته در این محصول چرم صدرصد طبیعی گاوی میباشد که با تکنیکی خاص و انحصاری توسط چرمینه اسپرت دباغی شده که علاوه بر کیفیت نهایی چرم و زیبایی خاص در رنگ، قابلیت حک لوگو یا نوشته را با بالاترین کیفیت فراهم می کند و این محصول را مقاوم در برابر آب ، باران و برف نیز کرده است و باعث تمایز دو چندان این محصول با سایر محصولات مشابه از لحاظ جنس شده است .از دیگر خصوصیات ویژه این محصول در رابطه با طراحی میتوان به فضای مناسب در نظر گرفته شده که شامل 6 قسمت برای کارت و 2 قسمت برای قرار دادن بیمه نامه، کارت ماشین قدیمی، شناسنامه، پاسپورت و یا پول به صورت تاشده تعبیه شده می باشد اشاره کرد. لازم به ذکر است تمام لایه های این محصول، حتی لایه های زیرین کار که دیده نمیشوند(قسمت های قراردادن کارت های بانکی) تماما چرم طبیعی گاوی بوده و در این کار به هیچ عنوان از آستری های پارچه ای استفاده نشده است، این مهم یکی از فاکتور های اساسی برای افزایش کیفیت و دوام چند برابری این کیف چرم طبیعی گاوی می باشد. در ضمن حک لوگوی نیسان بر روی کار و کلمه NISSAN در پشت محصول، زیبایی دو چندانی را به این کیف مدارک داده است. کیف مدارک خودرو چرمینه اسپرت در جعبه هایی با لوگوی چرمینه اسپرت که در عکس ها کاملا مشخص است به صورت پلمپ برای شما ارسال خواهد شد که برای هدیه دادن نیز بسیار مناسب میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف دسته چک مردانه مدل KC1471 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف دسته چک چرم تابا مدل kc1471 تشکیل شده از چرم طبیعی گاو که به صورت کاملا دست دوز ساخته و تولید شده است. یراق به کار رفته در این کیف از جنس استیل رنگ ثابت هست و تغییر رنگ نخواهد داد. جنس چرم این این بسیار نرم و مرغوب است. داخل این کیف شما می توانید 19 عدد کارت قرار دهید و یک قسمت می توانید دسته چک خود را قرار دهید. داخل این کیف شما می توانید همه وسایل همراه خود مانند پول، کاغذ و ... قرار دهید. لبه های کیف به صورت کالا حرفه ای و تمیز رنگ لبه خورده و پرداخت شده است که زیبایی منحصربه فردی به این کیف بخشیده است. لازم به ذکر است داخل این کیف شما می توانید حتی گوشی موبایل خود را نیز قرار دهید که این کیف نیاز شما به قاب موبایل و جاکارتی را برطرف می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول مردانه مایکل کورس مدل 36f2Lcof1L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکل کورس یکی از معروف ترین تولید کنندگان البسه و ملزومات مجلل و شیک می باشد . این کیف پول جیبی مردانه اریجینال و از جنس چرم مشکی دارای 8 جای کارت و دو ردیف بزرگ پول است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شلوار مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول مردانه چرم بارثاوا مدل 1501 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول چرم طبیعی بارثاوا کد 1501 ظاهری ساده و زیبا دارد که از چرم طبیعی گاوی هورس تهیه شده است.چرم هورس یکی از انواع چرمهای طبیعی گاوی است باتوجه به پرداختی که روی آن صورت می گیرد دارای سطحی مخملی می باشد لذا با توجه به مخملی بودن و لطافت بالای آن افتادن خط و خش سطحی بر روی آن امری طبیعی است که برزیبایی آن نیز می افزاید و در صورت تمایل می توان این خطوط را با کشیدن ابر یا تکه ای چرم تا حدی برطرف کرد. آستر استفاده شده در این کیف از جنس چرم طبیعی بزی است که ظاهری با اصالت برای کیف چرم شما به ارمغان می آورد. نحوه بسته شدن کیف به صورت تاشو است . این کیف با ابعاد 19x10 سانتی متر شامل 2 جیب برای قرار دادن اسکناس، 1 جیب زیپ‌دار برای سکه یا اشیا کوچک، 6 عدد جیب برای قرار دادن کارت اعتباری و دو جیب دیگر برای قرار دادن کارت شناسایی یا عکس می باشد و به صورتی طراحی شده است که در عین جادار بودن ، سبک است و براحتی در جیب کت، کیف دستی یا اداری جای می گیرد. ظاهر ساده، اصالت چرم طبیعی، طراحی منحصربفرد و ابعاد مناسب باعث می شود این محصول انتخابی مناسب برای هدیه دادن باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول مردانه چرم بارز کد DM78 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات چرمی از گذشته تا کنون کاربرد‌های بسیاری داشته‌اند. چرم به مرور از محبوب‌ترین مواد اولیه در صنعت پوشاک تبدیل شده است. یکی از اکسسوری‌های بسیار کاربردی و مهم، کیف‌ و کمربند‌ها هستند که در انواع و مدل‌های گوناگون در بازار تولید و عرضه می‌شوند. از این محصولات به صورت مداوم و روزمره استفاده می‌شود، به همین منظور جنس چرم آن‌ها به دوام و کارایی آن‌ها افزوده و موجب افزایش طول عمر محصول نیز می‌شود. کیف پول مردانه چرم بارز کد DM78 نیز از چرم طبیعی تولید شده است. این محصول قابل استفاده برای آقایان بوده است. این کیف پول ظاهر خاصی به استایل افراد می‌بخشد و دارای جلوه ای بسیار زیبایی است. نگرش افراد در انتخاب کیف‌ها متفاوت بوده، بعضی از افراد برای خرید کیف به کیفیت و دوام آن بسیار اهمیت می‌دهند و به دنبال خرید محصولی هستند که همیشه به روز باشد. اگر قصد تهیه یک محصول با مشخصات مطرح شده فوق هستید، کیف پول مردانه چرم بارز کد DM78 گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول مردانه چرم بارز مدل DM14.1.nw خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات چرمی از گذشته تا کنون کاربرد‌های بسیاری داشته‌اند. چرم به مرور از محبوب‌ترین مواد اولیه در صنعت پوشاک تبدیل شده است. یکی از اکسسوری‌های بسیار کاربردی و مهم، کیف‌ و کمربند‌ها هستند که در انواع و مدل‌های گوناگون در بازار تولید و عرضه می‌شوند. از این محصولات به صورت مداوم و روزمره استفاده می‌شود، به همین منظور جنس چرم آن‌ها به دوام و کارایی آن‌ها افزوده و موجب افزایش طول عمر محصول نیز می‌شود. کیف پول مردانه چرم بارز مدل DM14.1.nw نیز از چرم طبیعی تولید شده است. این محصول قابل استفاده برای آقایان بوده است. این کیف پول ظاهر خاصی به استایل افراد می‌بخشد و دارای جلوه ای بسیار زیبایی است. نگرش افراد در انتخاب کیف‌ها متفاوت بوده، بعضی از افراد برای خرید کیف به کیفیت و دوام آن بسیار اهمیت می‌دهند و به دنبال خرید محصولی هستند که همیشه به روز باشد. اگر قصد تهیه یک محصول با مشخصات مطرح شده فوق هستید، کیف پول مردانه چرم بارز مدل DM14.1.nw گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول مردانه چرم بارثاوا مدل 1501d خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول چرم طبیعی بارثاوا کد 1501 ظاهری ساده و زیبا دارد که از چرم طبیعی گاوی طرح کروکودیلی تهیه شده است.آستر استفاده شده در این کیف از جنس چرم طبیعی بزی است که ظاهری با اصالت برای کیف چرم شما به ارمغان می آورد. نحوه بسته شدن کیف به صورت تاشو است . این کیف با ابعاد 19x10 سانتی متر شامل 2 جیب برای قرار دادن اسکناس و گوشی، 1 جیب زیپ‌دار برای سکه یا اشیا کوچک، 6 عدد جیب برای قرار دادن کارت اعتباری و دو جیب دیگر برای قرار دادن کارت شناسایی یا عکس می باشد و به صورتی طراحی شده است که در عین جادار بودن ، سبک است و براحتی در جیب کت، کیف دستی یا اداری جای می گیرد. ظاهر ساده، اصالت چرم طبیعی، طراحی منحصربفرد و ابعاد مناسب باعث می شود این محصول انتخابی مناسب برای هدیه دادن باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا