مد و پوشاک

نکات مهم خرید تشک برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید تشک برقی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

انسان‌ها یک سوم عمر خود را در خواب و استراحت می‌گذرانند، بنابراین باید محل مناسب، شرایط مطلوب و لوازم راحتی را برای خود فراهم کنند. در این صورت می توانند با آرامش بیشتری خواب را سپری نمایند. زیرا بعد از یک خواب و استراحت عمیق و آرام، علاوه بر حفظ و تضمین سلامتی خود، انرژی لازم را برای فعالیت‌های روزانه به دست می آورند. علاوه بر این با توانی دو برابر وارد عرصه‌ی کار و تلاش شوند. قسمتی از این خواب آرام، عمیق و لذت‌بخش در گرو استفاده از وسایل و تجهیزات استاندارد و با کیفیت می باشد. مانند تختخواب، تُشک، محافظ تشک، ملحفه، بالش و … که در اینجا می خواهیم در مورد یکی از این تجهیزات یعنی تُشک آن هم از نوع برقی صحبت نمائیم. بنابراین با ادامه مقاله راهنمای خرید تشک برقی با نکته خرید همراهمان باشید، تا اطلاعات ارزشمندی در مورد این محصول بدست آورید.

تشک برقی چیست؟

تشک یا تشکچه برقی محصولی است که درون آن المنت های برقی برای تولید گرما قرارداده شده است. از این المنت ها برای گرم کردن مدوام و یکنواخت و یا نقطه ای بدن به کار گرفته می شود. تشک های برقی دارای خواص کیسه آب داغ هستند. اما مزایای تشک برقی بسیار بیشتر از کیسه آب گرم می باشد.

فواید استفاده از تشک برقی

تشک های برقی می توانند محصولات چند منظوره ای باشند، که تنظیم دما یکی از مهم ترین کاربردهایشان است. این تشک ها می توانند با فناوری حرارتی منجر به گرم و یا سرد شدن رختخواب شوند. به این نحو که در فصول سرد با فناوری گرمایشی و در فصول گرم با فناوری سرمایشی محیط خواب را برای مصرف کننده آرامش بخش تر می کنند. در این صورت با متعادل شدن دمای رختخواب کیفیت خواب بهبود می بخشد. علاوه بر این موارد استفاده از این تشک و تشکچه های برقی دارای خواص دیگری مانند موارد زیر می باشند.

  • کاهش و یا بهبود درد های عضلانی
  • انعطاف پذیری و راحتی در حرکت هنگام خواب
  • کاعش خستگی ناشی از فعالیت های روزانه
  • بهبود خواب شبانه
  • کاهش بیماری
  • افزایش گردش خون در بدن
  • بازیابی انرژی در بدن
  • افزایش خلق و خوی مثبت
  • مناسب برای کاهش درد همورئید
  • موثر در کاهش درد روماتیسمی، آرتروز و کوفتگی عضلات
  • کاهنده درد استخوان های شکسته و آسیب دیده
  • جلوگیری از زخم بستر
  • و …

نکته: تشک برقی امکان دارد برای افرادی که مشکل گردش خون یا دیابت دارند، مناسب نباشد. البته کودکان، نوزادان و سالمندان دارای معلولیت را هم باید به این فهرست اضافه کرد.

نکات مهم هنگام خرید تشک برقی

نوع نیاز

نوع نیاز فرد برای استفاده از تشک برقی از مهم ترین فاکتور ها می باشد. زیرا این تشک ها برای کاربردها و اهداف مختلفی طراحی و تولید می شوند. بنابراین بهتر است هدف خود را از خرید این محصول شناخته و متناسب با آن تشک مناسبی را خریداری نمائید. به عنوان مثال می خواهید تمام بدنتان از گرمای ایجاد شده توسط آن برخوردار شود یا تنها ناحیه لگنی و کمری برایتان کافی است. در ضمن حتما به هنگام خرید خود به تک نفره و یا دو نفره بودن تشک نیز دقت داشته باشید.

ابعاد تشک برقی

توجه به ابعاد تشک برقی یکی از نکات مهم دیگری است که هنگام خرید باید به آن دقت شود. این تشک باید به گونه ای انتخاب شود که ابعاد آن با سایز تخت همخوانی داشته باشد. به این نحو از جمع شدن تشک و یا گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری خواهید کرد.

جنس تشک برقی

یکی از نکات مهم دیگری که هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد، مواد به کار رفته در تولید محصول می باشد. جنس یک تشک برقی باید همواره نرم، ضد حساسیت و مناسب جهت انتقال سریع و یکنواخت گرما به بیرون باشد. تشک‌های پشمی هر دو خاصیت را دارند، اما تشکی که از الیاف پلاستیکی است، ممکن است برای برخی افراد حساسیت‌زا باشد.

تنظیم زمان

وجود این قابلیت به شما امکان می دهد تا برای روشن بودن دستگاه زمان تعیین نمائید. همچنین می توانید متوجه میزان زمان استفاده خود از تشک شوید.

فاکتورهای ایمن کننده

ایمن بودن یکی از ویژگی‌های مهم در تشک برقی می باشد. ایمنی این محصول مرتبط با خواب، باید با استاندارد UL ۹۶۴ که مربوط به مقررات ایمنی تشک‌ها و پتوهای برقی است، انطباق داشته باشد. همچنین دارای فیوز ایمنی و محافظ گرمای بیش از حد BBS باشد.

قابلیت تنظیم دما

 وجود این قابلیت باعث می شود گرمای مورد نیاز خود را مطابق با درجه بندی و یا بر حسب گزینه هایی همچون: Warm، Low، Medium و همچنین High تنظیم نمائید. تشکی که انتخاب می‌کنید به هر میزان تعداد تنظیمات گرمایی بشتری داشته باشد، می‌توانید به راحتی استانداردهای ایمن گرمایشی آن را با نیازتان تغییر دهید.

میزان برق مصرفی تشک برقی

به طور معمول باید مقدار مصرف انرژی در هر سیستم برقی و الکتریکی برای خریدار اهمیت ویژه ای داشته باشد. با توجه به هزینه‌ی بالای برقی مصرفی بهتر است تشکی را انتخاب نمائید که انرژی کمتری مصرف کرده و پایان هر دوره هزینه های زیادی را  به شما تحمیل نکند.

استانداردها و تایدیه های معتبر

انتخاب محصولات متفرقه و بدون استاندارد میتواند شما را متضرر کند. پس حتما محصولات معتبر و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش را انتخاب نماید.

قابلیت شستشو

 شست‌وشو و نظافت محصولات مرتبط با خواب، فوق‌العاده مهم است. زیرا همان‌گونه که تشک معمولی و پتو را می‌شویید، روکش تشک برقی هم بر اثر استفاده مکرر نیاز به شستن دارند. خیلی خوب است اگر تشک برقی شما دارای روکشی با قابلیت شستشوی آسان باشد. در این صورت نگرانی بابت استفاده های مکرر از این تشک را نخواهید داشت.

طول سیم برق

حتما هنگام خرید تشک برقی به طول سیم برق متصل به آن توجه کافی داشته باشید. در صورت داشتن محصولی با طول سیم مناسب می توانید در فواصل مکانی بیشتری از پریزهای برق نیز استفاده کنید.

سایر قابلیت ها

بعضی از تشک های برقی دارای قابلیت های ویژه ای می باشند، این چیزی است که آنها را منحصر به فرد می کند. آنها ممکن است شامل مواردی مانند: جمع شدن خودکار، ضدآب و گزینه های شخصی سازی باشند.

بهترین برند تشک برقی

از بهترین برندهای موجود در تشک های برقی می توان به زیکلاس مد، بیورر، ملسان، آلپکس و … اشاره کرد.

قیمت تشک برقی

قیمت تشک برقی در بازار با توجه به موارد مختلفی تعین می شود. بنابراین شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه و نیاز خود اقدام به خرید یک تشک برقی مناسب نمائید.

نکته: طی تحقیقی بیان شد که استفاده بانوان باردار از تشک برقی با دمای زیاد در هفت هفته اول بارداری ریسک سقط جنین را بیشتر می کند. هرچند شدت امواج الکترومغناطیسی موجود در اطراف این تشک ها ناچیز است، اما پزشکان جهت رعایت تمامی موارد احتمالی به بانوان باردار توصیه می کنند که در هفت هفته اول و در صورت امکان در سه ماه اول بارداری از این تشک ها استفاده نکنند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید تشک برقی گفته شد، می توانید تشک مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تشک برقی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم مدل Thermo TND خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک‌حرارتی ارتوپدی سوناجم دارای مکانیزم مهندسی است که با بهترین کیفیت ممکن توسط مهندسین داخلی طراحی و تولید شده است، تشک‌حرارتی دارای مزایایی فراتر از کیسه آب‌گرم است که توانسته جایگزین مناسبی برای کیسه آب گرم باشد. از مزایای بارز آن می‌توان به گرمای یکنواخت آن اشاره نمود که گرما سرتاسر تشک یکنواخت بوده و مانند کیسه آب گرم بعد از گذشت چند دقیقه گرما را از دست نمی دهد. تشک حرارتی بر پایه خواص درمانی گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب، رفع خستگی با ارائه گرمای کنترل شده، کاهش اسپاسم عضلانی، افزایش جریان خون،التیام دردکمر و عارضه های مفصلی، تسکین درد‌ دوران قاعدگی بانوان و تامین گرمای مورد نیاز سالمندان و افرادی که مقاومت کمتری در برابر سرما دارند می توان اشاره نمود. روش تولید تشک‌های حرارتی ترموتکس به صورت اتوماتیک می‌باشد. یعنی ساختار اصلی تشک توسط دستگاه به صورت اتوماتیک تولید می‌شود. در داخل تشک‌ها از یک باکس جهت ضدآب نمودن سر سیم‌ها استفاده شده است. المان گرمایشی تعبیه شده سیم حرارتی با روکش سیلیکونی است، گرما در سراسر تشک به صورت یکنواخت می‌باشد. لازم به ذکر است برای استفاده باید تشک را ابتدا 10 الی 15 دقیقه روی دمای آخر گذاشته و سپس تحت تماس یا فشار قرار دهید تا دما به حداکثر برسد و سپس از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی طبی گرماتن مدل BBS کد 70100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی یا تشکچه برقی نوعی پوشش و یا زیر انداز است که داخل آن فیلامان یا المنتهای ظریف حرارتی قرار دارند و گرمای کنترل شده ای را ایجاد می کنند. تشکچه های برقی با برق شهری کار می کنند و کاملا ایمن هستند. علت دمای کنترل شده آن است تا مانع از ایجاد هر گونه خطر سوختگی یا آسیب پوستی برای مصرف کننده شود. حرارت نسبتا اندک ایجاد شده - در تشکهای برقی کالای خواب - در طول مدت استفاده بسیار آرامش بخش بوده و دارای خواص درمانی نیز می باشد. حرارات ایجاد شده توسط تشک برقی باعث التیام و آرامش عضلات در نواحی مختلف بدن می شود. همچنین در فصول سرد سال نیز، استفاده از تشک برقی در میان وسایل خواب به کاهش چشمگیر مصرف انرژی حرارتی در محل مورد نیاز می شود. گرمای ایجاد شده توسط تشک برق بر روی تخت خواب و در فضای بسته بسیار لذت بخش، آرامش بخش و مفید می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گرمکن برقی پا مدل Cute Monkey خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از جنس بسیار لطیف میباشد. فری سایز است و حتی سایز پای 45 هم درون آن قرار میگیرد. این محصول دارای ریموت کنترل هوشمند است که قابلیت تنظیم 4 درجه گرما را دارد. همچنین قابلیت تنظیم زمان خاموشی خودکار 45 و 60 و 75 و 90 دقیقه را دارد. قسمت گرم کن آن یک پد گرد است که در محفظه زیرین عروسک قرار دارد و با زیب باز و بسته میشود. همچنین قسمتی که پا درون عروسک قرار میگیرد مجزا از قسمت گرم کن آن است. پد گرمکن قابلیت جدا شدن از عروسک را دارد. خود عروسک قابل شستشو میباشد و میتوانید با دمای پایین در ماشین لباسشویی بشورید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گرمکن برقی پا مدل Angry Otter خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از جنس بسیار لطیف میباشد. فری سایز است و حتی سایز پای 45 هم درون آن قرار میگیرد. این محصول دارای ریموت کنترل هوشمند است که قابلیت تنظیم 4 درجه گرما را دارد. همچنین قابلیت تنظیم زمان خاموشی خودکار 45 و 60 و 75 و 90 دقیقه را دارد. قسمت گرم کن آن یک پد گرد است که در محفظه زیرین عروسک قرار دارد و با زیب باز و بسته میشود. همچنین قسمتی که پا درون عروسک قرار میگیرد مجزا از قسمت گرم کن آن است. پد گرمکن قابلیت جدا شدن از عروسک را دارد. خود عروسک قابل شستشو میباشد و میتوانید با دمای پایین در ماشین لباسشویی بشورید

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید هودی مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی بیورر مدل HK125 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشکچه برقی Beurer HK125 Cosy دو نفره است و سایز آن 60 در 40 سانتی مترو از جنس کرک نرم و ریز می باشد.این تشک ضد عرق است و در صورت گرم شدن بیش از حد به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.همچنین پس از 90 دقیقه دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد که در صورت تمایل مجددا می توان آن را روشن کرد. سریعترین راه برای گرم کردن سریع گذاشتن روی درجه آخر است (درجه 6) برای تمیز کردن این تشکچه می توان از اسفنج مرطوب استفاده نمود. می توان آن را در ماشین لباسشویی شست ولی این کار باعث فرسودگی تشک می شود و بهتر است بیشتر با اسفنج مرطوب تمیز کرد. در عرض چند ثانیه دمای تشکچه برقی دقیقا به گرمای مطلوب شما می رسد.تکنولوژی جدید توربو این امکان را فراهم می سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتو برقی مدل ob09201 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ایمنی اولویت سیم‌های گرمایش ممتاز به طور یکنواخت پوشش می‌دهند تا گرمای ثابت را حفظ کنند و در برابر گرمای بیش از حد محافظت کنند و بهترین راه را برای آرامش و آرامش به شما ارائه می‌دهند. پتوی گرم شده ما دارای محافظ خاموش شدن خودکار و گرمای بیش از حد است. به لطف خودکار سه ساعته خودکار خاموش‌کننده، کارآمدتر و ایمن‌تر است تا بتوانید پس از به خواب رفتن بدون نگرانی از گرما لذت ببرید. و همچنین می توانید پتوی گرم شده را از قبل روشن کنید و زمان بندی را برای لذت بردن از گرما درست هنگام رفتن به رختخواب تنظیم کنید.【پارچه مخملی فوق العاده نرم و بسیار سبک】 پتوی برقی از یک طرف فلانل نرم و از طرف دیگر از Shu Velveteen ساخته شده است و مجهز به سیم های بسیار نازک است تا بدون احساس سنگینی یا حجیم شدن پتو، توزیع یکنواخت گرما را افزایش دهد.【تنظیم حرارت انعطاف پذیر】 پتوی برقی 9 سطح دارد. شما می توانید دمای مناسب را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. ایده آل برای روزهای سرد زمستان یا روزهای خنک بقیه سال. برای ایمنی شما، حفاظت از گرمای بیش از حد در پتوی برقی تعبیه شده است.【قابل شستشو با ماشین و مراقبت آسان】در دمای آب 30 درجه سانتیگراد، می توانید پتوی برقی را با دست یا ماشین شستشو بشویید. پس از شستن، محو و تغییر شکل نمی‌یابد و هیچ پیلینگی ایجاد نمی‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که هر بار از یک تجربه گرم شدن جدید لذت ببرید. لطفا قبل از تمیز کردن، کنترل کننده دست را بردارید! توجه داشته باشید که دمای آب ماشین لباسشویی باید 30 درجه سانتیگراد باشد و از خشکشویی خودداری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتو برقی یوربای مدل ss20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی دو رنگ دو طرفه: سایز بزرگ 180x130 سانتی متر، هر دو طرف از فلانل نرم و راحت ساخته شده است. یک طرف سورمه ای تیره ، طرف دیگر آبی خیلی روشن است. با عناصر گرمایشی یکپارچه در پتو، که به طور مساوی در کل سطح توزیع شده اند. پتو را می توان به عنوان پتوی برقی در زمستان و در بهار و پاییز به عنوان پتوی معمولی و یا به عنوان پتوی اوقات فراغت استفاده کرد.10 درجه حرارت قابل تنظیم: پتو گرمایش دارای یک کنترل کننده دما با صفحه نمایش LCD است که به شما امکان می دهد 10 تنظیم مختلف حرارت را تنظیم کنید. محدوده دما: 30 تا 48 درجه سانتی گراد ایمن، قابل اعتماد و صرفه جویی در انرژی: برای ایمنی شما، پتوی برقی مجهز به خاموش شدن خودکار است که پس از 1 تا 10 ساعت در 10 حالت به طور خودکار خاموش می شود که هم در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و هم از خطرات آتش سوزی جلوگیری می کند. علاوه بر این، محافظ داخلی از گرمای بیش از حد محافظت می کند. پس با این پتو کاملا در امنیت هستید.قابل شستشو در ماشین لباسشویی: به سادگی کنترل کننده دما را از کانکتور بیرون آورده و پتو را در ماشین لباسشویی قرار دهید تا آن را بشویید. لطفا توجه داشته باشید که دمای شستشو نباید بیش از 30 درجه سانتیگراد باشد.با کابل 240 سانتی متری، آزادی حرکت زیادی دارید و می توانید از پتو در هر جای اتاق استفاده کنید. شما می توانید در خانه کتاب بخوانید، تلویزیون تماشا کنید یا پشت میز کار خود کار کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی بریسک مدل HP50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی بریسک Brisk HP50 نسل جدیدی از تشک هایی است که از طریق المنت های موجود در تشک و جریان برق باعث ایجاد گرما در سراسر تشک می شود. این تشک ها معمولاً دارای کنترل سطح تنظیم دما هستند و قابلیت خاموشی خودکار نیز دارند. تشکچه های برقی با برق شهری کار می کنند و کاملا ایمن هستند. علت دمای کنترل شده آن است تا مانع از ایجاد هر گونه خطر سوختگی یا آسیب پوستی برای مصرف کننده شود. حرارت نسبتا اندک ایجاد شده در تشکهای برقی در طول مدت استفاده بسیار آرامش بخش بوده و دارای خواص درمانی نیز می باشد. تشکچه‌ تولید شده توسط شرکت بریسک با قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند برای گرم نگه داشتن کل مناطق بدن به‌کار رود. این تشک برقی بریسک از موادی نرم ساخته شده است که در تماس با پوست می‌تواند حس خوبی را به‌وجود بیاورد. منافذ کوچک قرار گرفته در سطح این تشکچه، موجب عبور هوا می‌شود و از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتو برقی ریدکی مدل ub42-sm-cs خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پتوی برقی حرفه ای redkey یک شرکت تخصصی در زمینه تولید و فروش پتوهای برقی است. تجارت توزیع ما در سراسر جهان است. ما خدمات بهتری را با تکنولوژی حرفه ای و محصولات با کیفیت بالا ارائه خواهیم کرد. جنس اصلی این پتوی برقی پارچه نبافته است که ضد رطوبت، تنفس، انعطاف پذیر، نازک و مقاوم در برابر شعله است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی جوی پلاس مدل HP310 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاهی اوقات داشتن یک اتاق خواب گرم کافی نیست، زیرا بسیاری از ما می‌خواهیم بر روی تشکی دراز کشیده و گرمای آن را احساس کنیم. در طول شب‌های سرد زمستان، من از رفتن به رختخواب سردم بیزارم. این باعث اختلال در خواب شبانه‌ام می‌شود، مهم نیست که اتاقم چقدر گرم باشد، راه حلی برای این مشکل هست؟ شما همه کاری که باید انجام دهید این است که از “تشک برقی” استفاده کنید. ما درباره تشکی حرف نمی‌زنیم که تنها شما را گرم می‌کند، بلکه چیزی فراتر از آن یعنی درد و خستگی را کاهش و از بین می‌برد. شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را بر روی کف اتاق و یا روی تخت‌تان قرار دهید. تشک‌های برقی از طریق جریان برق و المنت‌هایی (سیم های بسیار نازک) که در داخل خود دارند، باعث ایجاد و گسترش گرما در سراسر تشک می‌شوند. همچنین این وسایل دارای واحدهای کنترلی جهت تنظیم مقدار دما، خاموشی خودکار و دیگر ویژگی‌ها هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی مدل AirDoctor BSK99 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول با قابلیت تنظیم دما در 4 دمای Warm، Low، Medium، Hight و 4 درجه تنظیم زماندر 30، 60، 90و 240 دقیقه میباشد همچنین دارای روکش قابل شستشو است .در این تشک برقی المنت ها توسط سنگهای یشم و الون احاطه شده و روی تشک با پارچه نسوز پوشانده شده است . حرارت تولید شده از جریان برق را با بهره گیری از خواص سنگ یشم و سنگ الون یا کربن فعال توسط لایه پنبه ای آن به بدن منتقل می کند و ضمن انتقال گرما به پوست و اندام های مختلف بدن آسیب نمی رساند . دستگاه حدود 10دقیقه پس از روشن شدن گرم می شود و به علت بهره گیری از وجود سنگ یشم و الون یا کربن فعال گرمای آن مستقیم نیست و گرمای آن برای بدن مفید است، سنگ یشم استفاده در این محصول متابولیسم بدن را فعال نموده و ارگانهای داخلی را تقویت می کند. توان مصرفی محصول 120وات است. از این محصول فقط با جریان برق 220 ولت استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی پشمینه مصدری مدل 160x80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی برای گرم کردن بدن انسان طراحی شده است و گرمای مناسب را برای شما فراهم میکند. گرما گردش خون را تسهیل کرده و به ماهیچه ها ارامش میبخشد. این محصول برای درمان دردهای عضلانی، اسکلتی، کمری، مفاصل، آرتروز، رماتیسم، افزایش جریان خون و خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی مفید می باشد. گروه پشمینه مصدری در طول سی سال سابقه در زمینه تولید انواع تشک برقی توانسته محصولی مطابق با استانداردهای بین المللی تولید کند که بطور کامل مورد ازمایش و بررسی قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی کیوس مدل DOUBLE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی دو نفره کیوس KIOS ساخت ترکیه به ابعاد 120x150 سانتی متر می باشد. دارای استانداردهای ایمنی و سلامت انسان از اروپا، سیستم حفاظت ایمنی برتر در برابر گرمای بیش از حد، کنترل دو مرحله ای حرارت و سیستم کابلی باکیفیت برتر از ویژگی های این محصول میباشد. بصورت صاف و بدون تاشو روی تخت گذاشته و استفاده شود. می توانید روی این تشک از لحاف یا ملحفه نیز استفاده کنید. پتوی برقی را تا شده یا چروکیده استفاده نکنید... برای کودکان زیر 3 سال استفاده نشود. جایگزینی مناسب به جای مصرف داروهای شیمیایی برای کاهش درد مفصلی و عضلانی استفاده از تشک برقی به عنوان کاهش دهنده درد وسیله ای مناسب برای گرم نگه داشتن محل خواب کودکان، افراد بیمار، ضعیف و سالخورده راه حل مناسب برای کاهش درد همورئید کاهش دهنده درد روماتیسمی، آرتروز و کوفتگی عضلات کاهش دهنده درد استخوان های شکسته و آسیب دیده جلوگیری از زخم بستر و ...

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ساعت مچی دیجیتال به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی مدل YM2401 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی دو نفره به ابعاد 120x160 سانتی متر می باشد. دارای استانداردهای ایمنی و سلامت انسان از اروپا، سیستم حفاظت ایمنی برتر در برابر گرمای بیش از حد، کنترل دو مرحله ای حرارت و سیستم کابلی باکیفیت برتر از ویژگی های این محصول میباشد. بصورت صاف و بدون تاشو روی تخت گذاشته و استفاده شود. برای کودکان زیر 3 سال استفاده نشود. جایگزینی مناسب به جای مصرف داروهای شیمیایی برای کاهش درد مفصلی و عضلانی استفاده از تشک برقی به عنوان کاهش دهنده درد وسیله ای مناسب برای گرم نگه داشتن محل خواب کودکان، افراد بیمار، ضعیف و سالخورده راه حل مناسب برای کاهش درد همورئید کاهش دهنده درد روماتیسمی، آرتروز و کوفتگی عضلات کاهش دهنده درد استخوان های شکسته و آسیب دیده جلوگیری از زخم بستر و ... پتوی برقی را تا شده یا چروکیده استفاده نکنید...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی رویام مدل 02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی گرمایشی Ruyam تولید شده در کشور ترکیه با آخرین استانداردهای اروپا می باشد. این محصول تولید شده با پارچه ی نخ پنبه درجه یک است که ضد حساسیت می باشد و با ابعاد استاندارد 120 در 160 سانتی متر قابل استفاده بصورت تک یا دو نفره می باشد. کابل داخلی دارای روکش مستحکم در برابر شکستگی و الیاف مقاوم در برابر حرارت بالا می باشد که باعث تولید گرمایش یکنواخت در سرتاسر تشک می شود و گرمای مطلوبی را در دو حالت به مصرف کننده می دهد. تشک برقی گرمایشی دارای کلید تنظیم حرارت است که با دارا بودن لامپ نشانگر میتوان از روشن، خاموش بودن آن مطلع شد و با توجه به نیاز در حالت گرمای ولرم و گرمای مطلوب تنظیم کرد. با توجه به پایین بودن برق مصرفی تشک برقی گرمایشی Ruyam که 90 وات می باشد، مقرون به صرفه بوده و میتوان ساعات طولانی از این محصول بدون نگرانی از هزینه های بالای برق استفاده کرد. دوشاخه کلید تنظیم دما بدون نیاز به تبدیل می باشد. همچنین با وزن بسیار سبکی که این تشک برقی دارد می توان به راحتی آن را حمل کرد و در سفرها نیز از این محصول استفاده بهینه کرد. این تشک برقی گرمایشی قابلیت شستشوی کامل را ندارد فلذا در زمان استفاده یک روکش پارچه ای مجزا روی آن پهن شود. توجه داشته باشید در زمان روشن بودن تشک برقی از تا کردن یا خیس شدن آن خودداری نمایید. این محصول تنها به عنوان زیرانداز قابلیت استفاده را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتوی برقی بیورر HD100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

HD100 پتویی از جنس اکرلیک در ابعاد 150x200 سانتی متر است. این مدل بیورر جزو نمونه‌هایی با سایز بزرگ است که قابلیت تنظیم در 6 دمای متفاوت را دارد و توان مصرفی آن برای گرمایش 150 وات است. HD100 دارای سیستم ایمنی خاموش شدن خودکار بوده که پس از 3 ساعت به طور اتوماتیک گرما را قطع می‌کند. همچنین امکان کنترل میزان گرما یا همان BBS برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد پتو را نیز دارد. از نظر شکل ظاهری و جنس این مدل جزو نمونه‌هایی است که با بیشتر سلیقه‌ها مطابقت دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی تسکین مدل THPS4065-N/220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در عصر مدرن به علت عدم تحرک انسان ها، بدن به صورت طبیعی کارکرد فیزیکی متعادلی ندارد و این موجب تحلیل مفاصل،عضلات و استخوان ها می شود که این خود در بلند مدت به صورت مزمن درآمده و موجب دردهای شدید عضلانی در بدن می شود. نمک دریایی به علت آنکه جریان خون را در بافت مورد نظر تشدید کرده و خون رسانی را به آن بیشتر می کند، موجب تغذیه بهتر آن بافت و گرم شدن آن می شود و در نتیجه دردها را کاهش می دهد و موجب تسکین و بهبود آن می شود. از اینرو از نمک دریایی داخل تشکچه های حرارتی تسکین استفاده شده که مجهز به کنترلر هوشمند به منظور کنترل و یکپارچه سازی حرارت در محل مورد استفاده می باشد که باعث می شود نمک دریای داخل تشکچه گرم شده ویون های منفی موجود در آن آزاد شود که باعث می شود گردش خون در ناحیه مورد استفاده بالا رود که در نتیجه سبب کاهش درد در ناحیه مورد استفاده می شود. از این رو از تشکچه های حرارتی تسکین به منظور تسکین دردهای ناشی از رماتیسم ، آرتروز ، گرفتگی عضلات ، رفع کوفتگی و تورم ، ضربان منظم قلب و برطرف کردن خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی و فعالیت های سخت بدنی استفاده می شود. این محصول با رعایت تمام نکات ایمنی ساخته شده و دارای نشان استاندارد ملی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم کد ۰۴ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک حرارتی دارای مکانیزم مهندسی است که با بهترین کیفیت ممکن تولید و موفق به دریافت استانداردهای داخلی و خارجی شده است و امید به اینکه بتوانیم انتظارات شما را در ارایه این کالا برآورده کنیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم مدل HMJ N02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک‌حرارتی ارتوپدی سوناجم دارای مکانیزم مهندسی است که با بهترین کیفیت ممکن توسط مهندسین داخلی طراحی و تولید شده است، تشک‌حرارتی دارای مزایایی فراتر از کیسه آب‌گرم است که توانسته جایگزین مناسبی برای کیسه آب گرم باشد. از مزایای بارز آن می‌توان به گرمای یکنواخت آن اشاره نمود که گرما سرتاسر تشک یکنواخت بوده و مانند کیسه آب گرم بعد از گذشت چند دقیقه گرما را از دست نمی دهد. تشک حرارتی بر پایه خواص درمانی گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب، رفع خستگی با ارائه گرمای کنترل شده، کاهش اسپاسم عضلانی، افزایش جریان خون،التیام دردکمر و عارضه های مفصلی، تسکین درد‌ دوران قاعدگی بانوان و تامین گرمای مورد نیاز سالمندان و افرادی که مقاومت کمتری در برابر سرما دارند می توان اشاره نمود. در داخل تشک‌ها از یک باکس جهت ضدآب نمودن سر سیم‌ها استفاده شده است. المان گرمایشی تعبیه شده سیم حرارتی با روکش سیلیکونی است. ساختار داخل تشک‌ از ابر برش‌دار به ارتفاع 2 سانتی متر استفاده شده است، که این امر باعث جریان یکنواخت گرما در سطح تشک و مصرف کمتر انرژی می‌شود. لازم به ذکر است برای استفاده باید تشک را ابتدا 10 الی 15 دقیقه روی دمای آخر گذاشته و سپس تحت تماس یا فشار قرار دهید تا دما به حداکثر برسد و سپس از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم مدل HJ01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک‌حرارتی ارتوپدی سوناجم دارای مکانیزم مهندسی است که با بهترین کیفیت ممکن توسط مهندسین داخلی طراحی و تولید شده است، تشک‌حرارتی دارای مزایایی فراتر از کیسه آب‌گرم است که توانسته جایگزین مناسبی برای کیسه آب گرم باشد. از مزایای بارز آن می‌توان به گرمای یکنواخت آن اشاره نمود که گرما سرتاسر تشک یکنواخت بوده و مانند کیسه آب گرم بعد از گذشت چند دقیقه گرما را از دست نمی دهد. تشک حرارتی بر پایه خواص درمانی گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب، رفع خستگی با ارائه گرمای کنترل شده، کاهش اسپاسم عضلانی، افزایش جریان خون،التیام دردکمر و عارضه های مفصلی، تسکین درد‌ و تامین گرمای مورد نیاز سالمندان و افرادی که مقاومت کمتری در برابر سرما دارند می توان اشاره نمود. در داخل تشک‌ها از یک باکس جهت ضدآب نمودن سر سیم‌ها استفاده شده است. المان گرمایشی تعبیه شده سیم حرارتی با روکش سیلیکونی است. ساختار داخل تشک‌ از ابر برش‌دار به ارتفاع 2 سانتی متر استفاده شده است، که این امر باعث جریان یکنواخت گرما در سطح تشک و مصرف کمتر انرژی می‌شود. لازم به ذکر است برای استفاده باید تشک را ابتدا 10 الی 15 دقیقه روی دمای آخر گذاشته و سپس تحت تماس یا فشار قرار دهید تا دما به حداکثر برسد و سپس از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی مدل S733 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تشک برقی، تشک یا تشکچه‌ای است که از آن برای گرم‌نمودن مداوم و یکنواخت بدن و گرمادرمانی (ترموتراپی) استفاده می‌شود..حرارت قابل تنظیم از 35 تا 65 درجه و مجهز بودن به ترموستات خودکار از دیگر ویژگی های این محصول است.خاصیت گرمازایی برای تسکین ماهیچه ها و کاهش درد و تسهیل کننده گردش خون ،پایین بودن سطح گرما باعث افزایش جریان خون و در نتیجه موجب کاهش درد عضلانی ،استراحت عضلات،رفع گرفتگی و فشار ،افزایش آزادی حرکت و تمایل به ترمیم خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی مدل 80_60 کد 48277 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی با ابعاد استانداردی ساخته شده است. این وسیله تنها ناحیه دارای درد را پوشش می‌دهد. در نتیجه سایر نواحی بدن که درد ندارند درگیر گرما نمی‌شوند. و دمای بدن ثابت می‌ماند. تشک برقی گرمه برای آرتروز، دردهای عضلانی از جمله کمر درد، انعطاف پذیری و توسعه حرکت اندام پایین تنه، کاهش استرس و آلرژی، تعادل دمای بستر و محل استراحت اشتراکی، مشکلات سینوزیت و پدیده وینود نیز کاربرد دارد. این محصول دارای ترموستات حرارتی جهت پایداری حرارتی، کلید سه وضعیتی جهت تنظیم حرارت و نشانگر های LED است. دقت نمایید استفاده طولانی مدت از این وسیله و یا در دمای بالا ممکن است سوختگی عضو را به همراه داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی مدل 90_150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ابعاد استاندارد این محصول حرارت را فقط به ناحیه درد منتقل می‌کند و باعث ایجاد گرمای اضافی در سایر نقاط بدن نمی‌گردد. در نتیجه دمای بدن ثابت می‌ماند و بیمار اذیت نمی‌شود. تشک برقی گرمه برای بیماری آرتروز، دردهای عضلانی از جمله کمر درد، انعطاف پذیری و توسعه حرکت اندام پایین تنه، کاهش استرس و آلرژی، تعادل دمای بستر و محل استراحت اشتراکی، مشکلات سینوزیت و پدیده وینود به کار گرفته می‌شود. یک عدد ترموستات حرارتی جهت پایداری حرارتی و کلید سه وضعیتی جهت تنظیم حرارت و نشانگر های LED در این محصول به کار رفته است و دارای تایمر و دیمر لمسی می‌باشد. در صورت استفاده طولانی و یا دمای بالاتر از حد نیاز موجب سوختگی می‌گردد. این محصول در ابعاد 90 x 150 عرضه می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید نیم ست زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی جوی پلاس مدل HP312PLUS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سهولت در استفاده، چیزی است که باید به آن توجه کرد، به ویژه اگر آرتریت (التهاب مفاصل) دارید. همه تشک ها برقی دارای کنترل هایی برای تنظیم مقدار دما و دیگر ویژگی ها هستند.این کنترل های از صفحه نمایشگر LCD پشتیبانی می کنند. این نمایشگر اطلاعاتی نظیر: دما، تایمر و حالت های گوناگون گرمایی (برخی تشک ها دارای بیش از 9 حالت گرمایی هستند) را نمایش می دهند.نه تنها کنترل دما برای شما آسان است، بلکه بسیار لذت بخش هم خواهد بود. حتی اگر برای اولین بار از آن استفاده می کنید، هنوز هم می توانید نحوه کار با آن را به خوبی درک کنید. تنظیم دما باعث می شود شما به دلخواه مقدار گرمایی که دوست دارید را بر قرار کنید. همچنین اگر به غیر از شما اعضای خانواده نیز از تشک استفاده می کنند، تنظیم دما می تواند قابلیتی کاربردی برای آنها باشد. زیرا همه افراد با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام با یک مقدار درجه حرارت احساس گرما می کنند.همچنین برخی از مدل ها دارای کنترل های بی سیم نیز هستند که راحتی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی کد 48410 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول برای تسکین و درمان درد کمر، مفاصل، آرتروز، بهبود بیماری روماتیسمی و افزایش جریان خون موضعی، تسریع در بهبود اسپاسم و گرفتگی عضلانی کاربرد فراوانی دارد. همچنین ویژگی درجہ حرارت قابل تنظیم و نشانگرهای LED از قابلیتهای این محصول می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم مدل HLT01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک‌حرارتی ارتوپدی سوناجم دارای مکانیزم مهندسی است که با بهترین کیفیت ممکن توسط مهندسین داخلی طراحی و تولید شده است، تشک‌حرارتی دارای مزایایی فراتر از کیسه آب‌گرم است که توانسته جایگزین مناسبی برای کیسه آب گرم باشد. از مزایای بارز آن می‌توان به گرمای یکنواخت آن اشاره نمود که گرما سرتاسر تشک یکنواخت بوده و مانند کیسه آب گرم بعد از گذشت چند دقیقه گرما را از دست نمی دهد. تشک حرارتی بر پایه خواص درمانی گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب، رفع خستگی با ارائه گرمای کنترل شده، کاهش اسپاسم عضلانی، افزایش جریان خون،التیام دردکمر و عارضه های مفصلی، تسکین درد‌ و تامین گرمای مورد نیاز سالمندان و افرادی که مقاومت کمتری در برابر سرما دارند می توان اشاره نمود. در داخل تشک‌ها از یک باکس جهت ضدآب نمودن سر سیم‌ها استفاده شده است. المان گرمایشی تعبیه شده سیم حرارتی با روکش سیلیکونی است. ساختار داخل تشک‌ از ابر برش‌دار به ارتفاع 2 سانتی متر استفاده شده است، که این امر باعث جریان یکنواخت گرما در سطح تشک و مصرف کمتر انرژی می‌شود. لازم به ذکر است برای استفاده باید تشک را ابتدا 10 الی 15 دقیقه روی دمای آخر گذاشته و سپس تحت تماس یا فشار قرار دهید تا دما به حداکثر برسد و سپس از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم مدل A1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک حرارتی سوناجم دارای مکانیزم مهندسی است که با بهترین کیفیت ممکن جایگزین مناسبی برای کیسه آب گرم است. مزایایی فراتر از کیسه اب گرم دارد. تشک حرارتی بر پایه خواص درمانی گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب و کاهش درد های عضلانی به ویژه درد در ناحیه کمر کمک می کند.ساختار داخلی تشک حرارتی کاملا ایمن و سیم حرارتی دارای روکش سیلیکونی می باشد. داخل تشک‌ از ابر برش دار استفاده شده برای جریان یکنواخت در سطح تشک که این امر باعث مصرف کمتر انرژی و همچنین موقع استفاده از تشک ها باید تحت تماس یا فشار باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی پشمینه مصدری مدل a1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی برای گرم کردن بدن انسان طراحی شده است و گرمای مناسب را برای شما فراهم میکند. گرما گردش خون را تسهیل کرده و به ماهیچه ها ارامش میبخشد. این محصول برای درمان دردهای عضلانی، اسکلتی، کمری، مفاصل، آرتروز، رماتیسم، سرماخوردگی، افزایش جریان خون و خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی مفید می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی بهتاب مدل B6040 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرمای تشک برقی طبی بهتاب باعث گردش سریع خون در محل مورد استفاده شده و با تحریک پایانه های حسی، باعث جلوگیری از انتقال ایمپالس های موجب درد و سبب تسکین میگردد. موارد استفاده: تسکین و بهبود بیماری های مربوط به رماتیسم ، اسکلتی ، گرفتگی عضلات ، آرتروز ، دیسک کمر و ستون فقرات ، مفاصل ، تسکین درد های قاعدگی ، تسهیل گردش خون ، رفع کوفتگی و خستگی های ناشی از فعالیت های ورزشی و کارهای سخت بدنی و سایر مشکلات و بیماری ها با راهنمایی و تجویز پزشک معالج می باشد. محصولات تولیدی بهتاب، اتوماتیک ، کم مصرف ، مقاوم در برابر نفوذ مایعات ، با قابلیت تنظیم درجه حرارت الکترونیکی ، دارای روکش سازگار با هر نوع پوست و مجهز به سیستم محافظ گرمای بیش از حد BBs می باشد. تشک برقی بهتاب با المنت آلمانی تولید شده و دارای گواهی مدیریت کیفیت Iso 9001 و استاندارد ce اروپا از TUV کشور آلمان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی تسکین مدل THP4065/220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشکچه برقی تسکین با حرارت بسیار مطلوبی که ایجاد می کند موجب رفع خستگی و گرفتگی عضلات می شود. همچنین در فصول سرد سال استفاده از آن باعث گرم نمودن و آرامش عضلات شده و به بهبود خوابی آرام کمک می کند. یکی از ویزگی های این محصول قابلیت کنترل نمودن حرارت به میزان مورد نیاز می باشد که توسط دیمر ولومی می توان حرارت را به صورت یکنواخت کم و یا زیاد نمود که این امر امکان استفاده مستمر با طول عمر بالا را فراهم می سازد. همچنین تشکچه حرارتی تسکین مجهز به سنسور داخلی تشخیص دما می باشد که چنانچه حرارت از میزان مجاز افزایش یابد وسیله را به صورت خودکار قطع می کند و پس از کاهش دما و سپری شدن زمان تقریبی 15 دقیقه وسیله را به صورت خودکار وصل می نماید که این امر موجب می شود محصول کاملا ایمن باشد. این محصول با رعایت تمام نکات ایمنی ساخته شده و دارای نشان استاندارد ملی می باشد. همچنین الیاف به کار رفته در محصول بسیار مقاوم، نرم و قابل انعطاف می باشد تا مصرف کننده حس آرامش را در زمان استفاده تجربه نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی گرمه مدل Hp 34 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشکچه های برقی بر پایه خواص درمانی، گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب و کاهش عوارض دردهای عضلانی به ویژه درد ناحیه کمر کمک شایانی خواهد کرد. مزایای استفاده از تشک های حرارتی: آرتروز و فیبر میالژیا درد عضلانی از جمله کمر درد انعطاف پذیری و توسعه حرکت اندام پایین تنه تعادل دمای بستر و محل استراحت اشتراکی کاهش استرس و آلرژی مشکلات سینوزیت و پدیده وینود دارای ترموستات حرارتی جهت پایداری حرارتی دارای کلید سه وضعیتی جهت تنظیم حرارت و نشانگر های LED

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی پشمینه مصدری مدل a4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی برای گرم کردن بدن انسان طراحی شده است و گرمای مناسب را برای شما فراهم میکند. گرما گردش خون را تسهیل کرده و به ماهیچه ها ارامش میبخشد. این محصول برای درمان دردهای عضلانی، اسکلتی، کمری، مفاصل، آرتروز، رماتیسم، سرماخوردگی، افزایش جریان خون و خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی مفید می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی آسیا الکتریک مدل سولو مد کد 05 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خاصیت گرمازایی برای تسکین ماهیچه ها و کاهش درد و تسهیل کننده گردش خون ،پایین بودن سطح گرما باعث افزایش جریان خون و در نتیجه موجب کاهش درد عضلانی ،استراحت عضلات،رفع گرفتگی و فشار ،افزایش آزادی حرکت و تمایل به ترمیم خواهد شد. قابل استفاده در اکثر نقاط بدن ،پاها،بازوها،شانه ها،پشت شکم و کمر،آرنح،زانو و مچ پاها اسفنج های جاذب این تشک نفوذ حرارت به بدن را تسهیل می‌کند. عملکرد حرارت مشابه دوش آب گرم یا قرار دادن حوله گرم روی بدن می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم مدل AS1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک‌حرارتی سوناجم دارای مکانیزم مهندسی است که با بهترین کیفیت ممکن توسط مهندسین داخلی تولید شده است، تشک‌حرارتی دارای مزایایی فراتر از کیسه آب‌گرم است که تنوانسته جایگزین مناسبی برای کیسه آب گرم باشد. از مزایای بارز آن می‌توان به گرمای یکنواخت آن اشاره نمود که گرما سراسر تشک یکنواخت بوده و مانند کیسه آب گرم بعد از گذشت چند دقیقه گرما را از دست نمی دهد. تشک حرارتی بر پایه خواص درمانی گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب و کاهش دردهای عضلانی و مفصلی به ویژه درد در ناحیه کمر کمک می‌کند.ساختار داخلی تشک حرارتی کاملا ایمن و روکش اصلی تشک از پارچه ضدآب می باشد. در داخل تشک‌ها از یک باکس ضد‌آب جهت ضدآب نمودن سر سیم‌ها استفاده شده است. المان گرمایشی تعبیه شده سیم حرارتی با روکش سیلیکونی است. داخل تشک‌ از ابر برش‌دار استفاده شده برای جریان یکنواخت در سطح تشک که این امر باعث مصرف کمتر انرژی و همچنین موقع استفاده از تشک ها باید تحت تماس یا فشار باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی بهتاب مدل B640 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرمای تشک برقی طبی بهتاب باعث گردش سریع خون در محل مورد استفاده شده و با تحریک پایانه های حسی، باعث جلوگیری از انتقال ایمپالس های موجب درد و سبب تسکین میگردد. موارد استفاده: تسکین و بهبود بیماری های مربوط به رماتیسم ، اسکلتی ، گرفتگی عضلات ، آرتروز ، دیسک کمر و ستون فقرات ، مفاصل ، تسکین درد های قاعدگی ، تسهیل گردش خون ، رفع کوفتگی و خستگی های ناشی از فعالیت های ورزشی و کارهای سخت بدنی و سایر مشکلات و بیماری ها با راهنمایی و تجویز پزشک معالج می باشد. محصولات تولیدی بهتاب، اتوماتیک ، کم مصرف ، مقاوم در برابر نفوذ مایعات ، با قابلیت تنظیم درجه حرارت الکترونیکی ، دارای روکش سازگار با هر نوع پوست و مجهز به سیستم محافظ گرمای بیش از حد BBs می باشد. تشک برقی بهتاب با المنت آلمانی تولید شده و دارای گواهی مدیریت کیفیت Iso 9001 و استاندارد ce اروپا از TUV کشور آلمان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا