مد و پوشاک

نکات مهم خرید تیشرت مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید تیشرت مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

تی شرت یکی از پوشش های مورد علاقه‌ی افراد اعم از زن و مرد است. هنگام فرارسیدن فصل گرما همیشه آقایان و بانوان بخشی از سبد خرید خود را به تی شرت اختصاص می دهند. به دلیل راحتی که افراد در پوشیدن این لباس دارند، معمولا آن را به سایر پوشش ها ترجیح می دهند. البته باید بگوییم استفاده از تی شرت مردانه بیشتر خواهان دارد، چون آن‌ را می توانند برای مکان‌های مختلفی استفاده کنند و از آن بهره ببرند. به دلیل تنوع بالا در جنس، رنگ، کیفیت و… تی شرت، انتخاب تا حدودی سخت خواهد شد. اما اگر قبل از خرید به یکسری نکات توجه کنید، می توانید انتخاب خوب و مقرون به صرفه ای داشته باشید. پس در این نکته خرید با نکات مهم هنگام خرید تیشرت مردانه نیز همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی بدست آورید.

نکات مهم هنگام خرید تیشرت مردانه

اندازه مناسب: اولین نکته ای که مثل همیشه در خرید هر نوع لباسی باید به آن توجه داشته باشید، اندازه لباس است. برای این منظور اگر بصورت حضوری اقدام به خرید تی شرت مردانه می کنید، قطعا می توانید مناسب ترین سایز را برای خود انتخاب کنید و اگر هم صورت خرید اینترنتی جهت تهیه این نوع از لباس ها اقدام خواهید کرد، بهتر است با دقت به سایزهای گفته شده در توضیح محصول نگاه کنید.

جنس و دوخت لباس: نکته بعدی در خصوص خرید تیشرت مردانه توجه به جنس آن است. امروزه تی شرت های مردانه از جنس های مختلفی همچون: نخی، پنبه ای، پلی استری، پشمی و غیره طراحی و تولید می شوند و این شما هستید که باید به فکر انتخاب و خرید لباسی با جنس مورد نظرتان باشید. در ضمن از توجه داشتن به نوع دوخت و کیفیت آن نیز غافل نشوید!

فرم یقه: اصولا تولید کنندگان برای لباس های خود از سه نوع فرم یقه گرد، هفت و برگردان استفاده می کنند که باز هم انتخاب یک تی شرت مردانه با هر یک از این نوع یقه ها فقط و فقط بسته به سلیقه و نظر شما خواهد داشت.

جیب: معمولا بر روی تی شرت ها از جیب استفاده نمی شود؛ اما با این حال خرید تیشرت مردانه با جیبی بر روی آن هم غیر ممکن نیست و به راحتی می توانید در بازار با چنین لباس های راحت و جیب داری مواجه شوید.

نحوه بسته شدن: مورد بعدی توجه به نوع بسته شدن و یا بهتر است بگوییم پوشیدن تی شرت مردانه است. برخی از تی شرت ها بصورت سراسری هستند و برخی دیگر دارای دکمه و یا زیپ جهت درآوردن و پوشیدن لباس می باشند که باید به این موضوع نیز در انتخاب و خرید خود توجه داشته باشید.

رنگ لباس: با اینکه انتخاب رنگ لباس هر کسی بسته به سلیقه او دارد و یک امر کاملا دلبخواهی است، اما شاید بد نباشد به هنگام انتخاب رنک تی شرت مردانه خود نیم نگاهی هم به رنگ پوست بدنتان داشته باشید؛ مثلا اگر رنگ پوستتان روشن است، از لباس های تیره و اگر تیره است از لباس هایی با رنگ روشن استفاده نمایید.

قیمت تی شرت مردانه: قیمت تی شرت مردانه همچون سایر لباس های مردانه، زنانه و بچگانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها بایستی به: نام و برند تولید کننده، جنس لباس و همچنین کیفیت دوخت به کار رفته در آن اشاره داشت.

نحوه‌ی شست‌و‌‌شوی تیشرت مردانه

برای شست و شوی تی شرت سعی کنید به سراغ ماشین لباسشویی نروید، چون طول عمر لباس را کم می کند. یا اگر هم مجبورید که با ماشین، لباستان را بشویید، آب سرد، دور کند و شستن آن به تنهایی بهترین گزینه خواهد بود. وقتی که می خواهید، تی شرت را پهن کنید، هیچ گاه آب لباس را نگیرید، چون این کار باعث چروک شدن و از بین رفتن پرزهای لباس خواهد شد. سعی کنید به همان شکل آن را روی رخت آویز بیندازید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید تیشرت مردانه گفته شد، می توانید تیشرت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تیشرت مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پولوشرت آستین کوتاه مردانه مدل 0113 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
نکته خرید - قیمت روز تیشرت آستین کوتاه مردانه فانتازیو طرح Money Heist کد SL23 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تی شرت لباس مدرنی است که به دلیل سبکی و راحتی استفاده، محبوبیت بالایی مخصوصا در بین قشر جوان دارد. تی شرت به جزئی جدانشدنی از کمد افراد تبدیل شده است. تی شرت به شما ظاهری خودمانی و راحت می‌ دهد و برای اغلب فضاها کاربردی و مناسب است . می توانید در رنگ های مختلف برای مناسبت های مختلف استفاده کنید. به همین دلیل برای خریدی مطمئن تر باید در انتخاب جنس و مشخصات آن دقت نمایید. پارچه استفاده شده درتمام تی شرت های فانتازیو نخ پنبه است که نرم و سبک است. رطوبت را به خودش جذب می کندو بدن شما را خنک نگه می دارد. همچنین این تی شرت پوست شما را زیر لباس محبوس نمی کند و مانع تنفس آن نمی شود. ایجاد حساسیت نمی کند و بسیار نرم و بادوام است. ما در فانتازیو همواره سعی می کنیم بالاترین کیفیت محصول را ارائه دهیم. پارچه های ما پس از بافت، رنگ آمیزی و شسته می شوند که این امر باعث می شود سایز و رنگ لباس ثابت بماند و با شستشو تغییر نکند. البته برای نگهداری بهتر راهنمای شستشو در بسته بندی لباس ها قرار می گیرد. با توجه به عدم تولید پنبه ی با کیفیت در ایران، اکثر مواد مصرفی برای تولید نخ پنبه از کشورهای مجاور خریداری و وارد ایران می شود. بنابرین تابعی از قیمت ارز محسوب می شود و در سالهای اخیر دستخوش نوسانات زیادی گشته است. تولیدکنندگان برای کاهش هزینه تولید، ناخالصی هایی مانند پلی استر در بافت آن استفاده می کنند. این لباس ها ارزان تر از لباسهای پنبه ای هستند و البته معایبی هم دارند. معایبی مانند بوی ناخوشایند، حساسیت های پوستی، عدم تنفس پوست و ... بهترین روش برای انتخاب سایز درست انتخاب بر اساس ابعاد تی شرت های قبلی شماست. یک تی شرت که با آن راحت هستید را بردارید و اندازه هایی که در جدول سایز در آلبوم عکسهای محصول آمده با آن مقایسه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تیشرت آستین کوتاه مردانه فانتازیو طرح هاگوارتز کد SL14 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تی شرت لباس مدرنی است که به دلیل سبکی و راحتی استفاده، محبوبیت بالایی مخصوصا در بین قشر جوان دارد. تی شرت به شما ظاهری خودمانی و راحت می‌ دهد و برای اغلب فضاها کاربردی و مناسب است . می توانید در رنگ های مختلف برای مناسبت های مختلف استفاده کنید. به همین دلیل برای خریدی مطمئن تر باید در انتخاب جنس و مشخصات آن دقت نمایید. جنس تی شرت های فانتازیو چیست؟ پارچه استفاده شده درتمام تی شرت های ما نخ پنبه است که نرم و سبک است. رطوبت را به خودش جذب می کندو بدن شما را خنک نگه می دارد. همچنین این تی شرت پوست شما را زیر لباس محبوس نمی کند و مانع تنفس آن نمی شود. ایجاد حساسیت نمی کند و بسیار نرم و بادوام است. دوام و ماندگاری تی شرت های فانتازیو چقدر است؟ ما در فانتازیو همواره سعی می کنیم بالاترین کیفیت محصول را ارائه دهیم. پارچه های ما پس از بافت، رنگ آمیزی و شسته می شوند که این امر باعث می شود سایز و رنگ لباس ثابت بماند و با شستشو تغییر نکند. البته برای نگهداری بهتر راهنمای شستشو در بسته بندی لباس ها قرار می گیرد. کیفیت چاپ روی تیشرت چگونه است و چقدر ماندگاری دارد؟ طرح این تیشرت قبل از دوخت در کارگاه با بهترین جنس جوهر به وسیله شابلون روی پارچه چاپ شده است و ماندگاری بالایی دارد. چرا برخی تی شرت ها قیمت کمتری نسبت به تی شرتهای فانتازیو دارند؟ با توجه به عدم تولید پنبه با کیفیت در ایران، اکثر مواد مصرفی برای تولید نخ پنبه از کشورهای مجاور وارد ایران می شود. بنابرین تابعی از قیمت ارز محسوب می شود و در سالهای اخیر دستخوش نوسانات زیادی گشته است. تولیدکنندگان برای کاهش هزینه تولید، ناخالصی هایی مانند پلی استر در بافت آن استفاده می کنند. این لباس ها ارزان تر از لباسهای پنبه ای هستند و البته معایبی هم دارند. معایبی مانند بوی ناخوشایند، حساسیت های پوستی، عدم تنفس پوست و ... چگونه تی شرت سایز مناسب خود را پیدا کنیم ؟ بهترین روش برای انتخاب سایز درست انتخاب بر اساس ابعاد تی شرت های قبلی شماست. یک تی شرت که با آن راحت هستید را بردارید و اندازه هایی که در جدول سایز در آلبوم عکسهای محصول آمده با آن مقایسه کنید. تی شرت های فانتازیو ساخت ایران هستند؟ بله، مفتخریم به این که تمامی مراحل نخ ریسی، بافت پارچه، رنگرزی، تکمیل، برش و دوخت لباسها در ایران انجام می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تیشرت آستین کوتاه مردانه مدل چریکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پارچه‌های خنک وسبک قابل استفاده در چهار‌فصل سال هستند به خصوص زمانی که از الیاف طبیعی همانند پنبه تشکیل شده باشند.الیاف طبیعی به دلیل جذب آب و ایجاد نکردن حساسیت برای پوست همیشه پرطرفدار بوده‌اند. تی شرت مدل چریکی میتواند باعث لطافت و سازگاری با پوست و حس خوب لمس واقعی کیفیت شود .برای اینکه این محصول، مناسب بیشتر فصول باشد ، آن را از نوع مرغوب پنبه دو رو انتخاب کرده ایم که لطافت و ضخامت را با هم به ارمغان می آورد و با طراحی خاص، کوشیده ایم از بعد زیبایی محصول غافل نباشم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پولوشرت آستین کوتاه مردانه جی تی هوگرو مدل 1018316 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس پارچه این کالا 80 درصد کتان و 20 درصد پلی استر می باشد دارای 3 دکمه در قسمت یقه و آستین کوتاه می باشد در ماشین لباس شویی با دمای 30 درجه شستشو شود برای تشخیص سایز خود می توانید راهنمای اندازه (عکس آخر) مراجعه نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین کوتاه مردانه رانژ مدل گیمینگ طرح بتلفیلد کد 16 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامل تیشرت مشکی، دارای یقه گرد و آستین کوتاه می باشد و پارچه ساده دارد. دارای طرح پرس حرارتی در قسمت جلو هست مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100درصد الیاف نخی دورو پنبه ضخیم باکیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استانداردهای جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین کوتاه مردانه رانژ مدل گیمینگ طرح بتلفیلد کد 24 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامل تیشرت مشکی، دارای یقه گرد و آستین کوتاه می باشد و پارچه ساده دارد. دارای طرح پرس حرارتی در قسمت جلو هست مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100درصد الیاف نخی دورو پنبه ضخیم باکیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استانداردهای جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین کوتاه مردانه رانژ مدل گیمینگ طرح بتلفیلد کد 26 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامل تیشرت مشکی، دارای یقه گرد و آستین کوتاه می باشد و پارچه ساده دارد. دارای طرح پرس حرارتی در قسمت جلو هست مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100درصد الیاف نخی دورو پنبه ضخیم باکیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استانداردهای جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین کوتاه مردانه رانژ مدل گیمینگ طرح بتلفیلد کد 32 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامل تیشرت آبی، دارای یقه گرد و آستین کوتاه می باشد و پارچه ساده دارد. دارای طرح پرس حرارتی در قسمت جلو هست. مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100درصد الیاف نخی دورو پنبه ضخیم باکیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استانداردهای جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین کوتاه مردانه رانژ مدل گیمینگ طرح بتلفیلد کد 38 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامل تیشرت آبی، دارای یقه گرد و آستین کوتاه می باشد و پارچه ساده دارد. دارای طرح پرس حرارتی در قسمت جلو هست. مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100درصد الیاف نخی دورو پنبه ضخیم باکیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استانداردهای جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین کوتاه مردانه رانژ مدل گیمینگ طرح بتلفیلد کد 42 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تشک برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

شامل تیشرت آبی، دارای یقه گرد و آستین کوتاه می باشد و پارچه ساده دارد. دارای طرح پرس حرارتی در قسمت جلو هست. مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100درصد الیاف نخی دورو پنبه ضخیم باکیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استانداردهای جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین بلند مردانه رانژ مدل جیب دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تیشرت مشکی جیب دار، دارای یقه گرد و آستین بلند و پارچه ساده (ضخیم با کیفیت) می باشد. دارای طرح پرسی حرارتی و سابلیمیشن در قسمت جلوهست. مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100 درصد الیاف نخی دو رو پنبه ضخیم با کیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استاندارد جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین بلند مردانه رانژ مدل جیب دار 22RA02D07M-2509-01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تیشرت سرمه ای جیب دار، دارای یقه گرد و آستین بلند و پارچه ساده (ضخیم با کیفیت) می باشد. دارای طرح پرسی حرارتی و سابلیمیشن در قسمت جلوهست. مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100 درصد الیاف نخی دو رو پنبه ضخیم با کیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استاندارد جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین بلند مردانه رانژ مدل جیب دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تیشرت طوسی جیب دار، دارای یقه گرد و آستین بلند و پارچه ساده (ضخیم با کیفیت) می باشد. دارای طرح پرسی حرارتی و سابلیمیشن در قسمت جلوهست. مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100 درصد الیاف نخی دو رو پنبه ضخیم با کیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استاندارد جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین بلند مردانه رانژ مدل جیب دار 22RA02D07M-2516-01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تیشرت سفید جیب دار، دارای یقه گرد و آستین بلند و پارچه ساده (ضخیم با کیفیت) می باشد. دارای طرح پرسی حرارتی و سابلیمیشن در قسمت جلوهست. مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100 درصد الیاف نخی دو رو پنبه ضخیم با کیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استاندارد جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین بلند مردانه رانژ مدل جیب دار 22RA02D07M-2521-01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تیشرت سرمه ای جیب دار، دارای یقه گرد و آستین بلند و پارچه ساده (ضخیم با کیفیت) می باشد. دارای طرح پرسی حرارتی و سابلیمیشن در قسمت جلوهست. مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100 درصد الیاف نخی دو رو پنبه ضخیم با کیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استاندارد جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین بلند مردانه رانژ مدل جیب دار 22RA02D07M-2523-01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تیشرت طوسی جیب دار، دارای یقه گرد و آستین بلند و پارچه ساده (ضخیم با کیفیت) می باشد. دارای طرح پرسی حرارتی و سابلیمیشن در قسمت جلوهست. مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100 درصد الیاف نخی دو رو پنبه ضخیم با کیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استاندارد جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین کوتاه مردانه رانژ مدل گیمینگ بتلفیلد کد 04 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامل تیشرت مشکی، دارای یقه گرد و آستین کوتاه می باشد و پارچه ساده دارد. دارای طرح پرس حرارتی در قسمت جلو هست مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100درصد الیاف نخی دورو پنبه ضخیم باکیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استانداردهای جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین کوتاه مردانه رانژ مدل گیمینگ بتلفیلد کد 09 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامل تیشرت طوسی، دارای یقه گرد و آستین کوتاه می باشد و پارچه ساده دارد. دارای طرح پرس حرارتی در قسمت جلو هست. مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100درصد الیاف نخی دورو پنبه ضخیم باکیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استانداردهای جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین کوتاه مردانه رانژ مدل گیمینگ بتلفیلد کد 13 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامل تیشرت طوسی، دارای یقه گرد و آستین کوتاه می باشد و پارچه ساده دارد. دارای طرح پرس حرارتی در قسمت جلو هست. مناسب استفاده روزمره است. تهیه شده از 100درصد الیاف نخی دورو پنبه ضخیم باکیفیت است. دارای کیفیت دوخت با استانداردهای جهانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تی شرت آستین کوتاه مردانه جوتی جینز مدل یقه گرد کد 155174 رنگ سرمه‌ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تیشرت یقه گرد مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% نخ پنبه نرمی و زبری: نرم ضخامت پارچه: کم جزئیات مدل: لگوی برند روی سینه لباس/ یقه کشبافت دارد. قد تیشرت: برای سایز XL، در حدود 76 سانتی متر است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا