مد و پوشاک

نکات مهم خرید ساعت مچی دیجیتال به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ساعت مچی دیجیتال باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

امروز خرید ساعت می تواند تجربه گیج کننده ای باشد. نه تنها ساعت های زیادی برای انتخاب وجود دارد، بلکه انواع مختلفی از ساعت ها با قیمت های مختلف وجود دارد. بنابراین کدام مدل ساعت مچی را بخریم؟ هر کاتالوگ را باز کنید، به هر وب سایت خریدی بروید، وارد هر جواهر فروشی شوید و ساعت های متنوع حیرت انگیزی به شما ارائه می شود. ساعت های بزرگ، کوچک، مشکی مات، استیل براق، نارنجی روشن و … همیشه ساعت های زیادی برای انتخاب وجود دارند. به همین دلیل انتخاب ساعت بسیار مشکل است. ما در این مقاله از نکته خرید سعی بر آن داریم تا نکات مهم هنگام خرید ساعت مچی دیجیتال را برای شما عزیزان شرح دهیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها نیز همراهمان باشید.

تفاوت ساعت مچی دیجیتال با آنالوگ

علاوه برآنکه ساعت مچی دیجیتال و آنالوگ در نوع نمایش زمان با هم متفاوت هستند اما این تفاوت تنها به این مورد محدود نمی‌شود. درواقع ساعت مچی دیجیتال و آنالوگ در نوع سنجش فشارو نحوه استفاده از قطب نمای به‌کار رفته در ساعت نیز با یکدیگر فرق دارند. با این حال نمایش بهتر در شب و روز، قابلیت تغذیه مستقیم از برق شهر یا باتری، دقت بیشتر نسبت به ساعت‌های مکانیکی و داشتن امکانات جانبی متنوع از قبیل آلارم چندگانه و تاریخ همگی از مواردی هستند که یک ساعت دیجیتالی خوب می‌تواند داشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید ساعت مچی دیجیتال

مهم است بدانید از ساعت دیجیتال خود چه انتظاری دارید. این راهنما تمام موارد ضروری مورد نیازرا برای خرید ساعت دیجیتال پوشش می دهد.

سبک و استایل ساعت دیجیتال: امروزه ساعت های دیجیتال با تنوع زیاد، توانسته اند سلایق مختلف را پوشش دهند. برخی برای استایل های رسمی، برخی برای ورزش کردن، برخی برای تیپ های اسپرت و برخی دیگر صرفا برای کودکان طراحی شده اند. برای انتخاب از بین این همه ساعت جذاب و متفاوت حتما به محل تردد و نوع پوشش خود توجه کنید.

کیفیت: برای درک بهتر کیفیت ساعت دیجیتال به جنس بدنه، جنس بند، جنس شیشه و وضوح صفحه دیجیتال دقت کنید.

ماندگاری: مطمئنا دوست ندارید ساعت مچی تان خیلی زود از کار بیفتد و برای همیشه داخل کشو بماند. پس هنگام خرید ساعت مچی دیجیتال به ماندگاری آن دقت کنید. تکنولوژی به کار رفته در ساعت، برند تولید کننده، جنس بدنه و ضدآب بودن از موارد مهم در تعیین ماندگاری ساعت شماست.

کاربرد: ساعت های مچی کاربردهای متنوعی دارند. برخی با علائم خود و اطلاع رسانی های دقیق برای ورزش کردن مناسب هستند. برخی به بلوتوث مجهز بوده و جهت رانندگی طراحی شده اند و برخی برای انجام امور روزمره. قبل از انتخاب ساعت دلیل خرید ساعت دیجیتال را مشخص کنید. مطمئنا جواب این پرسش انتخاب را برایتان راحت تر می کند.

سایز: بمانند یک ساعت عقربه ای کلاسیک لازم است به سایز ساعت مچی دیجیتال دقت کنید. اگر مچ ظریفی دارید ساعت های دیجیتال با صفحه کوچک تر و اگر مچ شما بزرگ است از ساعت هایی با صفحه قطورتر استفاده کنید.

گارانتی: همیشه از برندهایی خرید کنید که محصولات خود را ضمانت می کنند. این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هیچ گاه شرکتی جنس بی کیفیت خود را گارانتی نمی‌کند، زیرا این کار فقط برای شرکت هزینه اضافی و ضرر به دنبال خواهد داشت.

قیمت: تنوع قیمت ساعت های مچی باعث شده تا تمامی اقشار جامعه امکان خرید این اکسسوار کارآمد را داشته باشند. نام برند، تکنولوژی به کار رفته، سبکی و راحتی، ماندگاری، ضد آب بودن و هزاران ویژگی دیگر در قیمت ساعت مچی مردانه تاثیرگذار است.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید ساعت مچی دیجیتال گفته شد، می توانید ساعت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ساعت مچی دیجیتال ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال بین بوند مدل Fashion Sportscar mirror shape خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساعت مچی هندسی سه بعدی ویژه مردانه زنانه شیک پوش با قابلیت هایی چون ضد آب ، فولاد ضد زنگ با موتور کوارتز با شکل بسیار خلاقانه ، ساعت دیجیتالی خاص و منحصربفردی میباشد. قاب آبکاری ساعت ، آینه برش منشوری با سختی بالا (مقاوم در برابر خش کلید) از ویژگیهای آن میباشد. دیگر ویژگیهای آن : بادوام و راحت Movement ، موتور کوارتز ژاپن ، زمان دقیق و خواندن آسان زمان ، قاب فولادی ضد زنگ ، بند ساعت فولادی ضد زنگ ، دو دست و پنجه پروانه ای مخفی ، زیبایی ، تهویه و جلوگیری از تعریق ، تناسب مچ دست ، تضمین کیفیت قاب ساعت ضد گرد و غبار ، مقاوم در برابر آب تا 30 متر (100 فوت) ، می تواند آب را پاشیده یا برای مدت کوتاهی در آب غوطه ور شود ( اما برای شنا یا حمام مناسب نیست) میباشد. جعبه هدیه زیبا و خوبی دارد و می تواند هدیه ای مناسب برای پدر ، همسر ، دوست ، شریک تجاری شما برای عروسی ، سالگرد ، تولد ، روز ولنتاین ، فارغ التحصیلی ، روز پدر ، روز شکرگزاری ، کریسمس ، و دیگر روزهای خاص باشد. همچنین می توانید آن را در جلسات کاری ، مهمانی ها ، خریدها و زندگی روزمره استفاده کنید.مد آینه ماشین اسپرت نشانگر مخصوص ساعت و صفحه چرخان رنگین کمان ، همه چشم ها را به خود جلب می کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال کالنجی مدل W700M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

‏W700m مناسب برای تمام ورزش های آبی است مقاومت در برابر کلر استخر ، دریا (نمک) و آب است شیشه معدنی ان سبب شده که به خراش مقاوم باشد . از ویژگی های بارز W700M ضد ضربه بودن این محصول وکرونومتر با دقت 1/100 ثانیه وهمچنین تقویم دیجیتال است. با استفاده از این مدل ساعت می توانید زمان تمرین خود را در 4 زمان مختلف و مجزا تنظیم کنید. به عنوان مثال تایم اول برای گرم کردن، تایم دوم برای فعالیت، تایم سوم برای استراحت، و تایم چهارم برای بازگشت به حالت آرامش. این ساعت به دلیل ضد آب بودن آن (ATM /10) 100متر، برای ورزش های آبی استفاده می شود. دکمه ها طراحی شده اند تا بتوانند زیر آب را تحت تاثیر قرار دهند بدون اینکه از ضد آب ساعت استفاده کنند، توصیه های نگهداری به طور منظم در داخل ساعت خود را تمیز کنید تا مجموعه ای از اقلام (صابون، کرم، و غیره) را دریافت کنید که ممکن است باقی مانده باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید نیم ست زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل 1367 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساعت مچی برند اسکمی توانسته زیبایی و کیفیت را در کنار قیمت بسیار مناسب و رقابتی برای مصرف کننده فراهم کند. باطری این ساعت ساخت ژاپن است. همچنین این ساعت فروش بسیار موفق در بازارهای جهانی اروپا و آمریکا و هم اکنون در ایران داشته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A168WG-9WDF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مدل A168WG-9WDF از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر آن با رنگ طلایی منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد. تفاوتی نمی‌کند که این ساعت را یک خانم استفاده کند و یا یک آقا آن را به دست خودش ببندد، زیرا ساعت‌های دیجیتالی معمولا برای استفاده‌ی هر دو جنسیت خانم و آقا ساخته می‌شوند. یکی از دلایلی که برخی ترجیح می‌دهند از ساعت‌های دیجیتالی استفاده کنند این است که معمولا امکاناتی را که یک ساعت دیجیتالی در اختیار کاربرش قرار می‌دهد بیشتر از ساعت‌های عقربه‌ای است. اگر هم قرار باشد یک ساعت عقربه‌ای تمام این امکانات را در اختیارتان قرار دهد با یک صفحه‌ی شلوغ مواجه می‌شوید که حتی ممکن است گیج‌تان کند. قطر صفحه‌ی ساعت 36 میلی‌متر است و اندازه‌ای مناسب برای همه‌ی مچ‌ها به شمار می‌رود. داشتن تقویم با قابلیت نمایش روز ماه و روز هفته هم برای ساعت‌های دیجیتالی یک قابلیت بدیهی تلقی می‌شود. با قابلیت آلارمی که این ساعت در دل خودش جای داده است به راحتی می‌توانید برای قرار‌ها یا کارهای روزمره‌ی خود زنگ هشدار تعریف کنید. وجود یک دکمه برای نور پس زمینه، همان کار عقربه‌های شب‌تاب را در ساعت‌های مچی عقربه‌ای انجام می‌دهد و می‌توانید در محیط‌های کاملا تاریک هم به راحتی صفحه‌ی ساعت را مشاهده کند. این ساعت با قطر صفحه‌ی 36 میلی‌متری و 51 گرم وزن ، ساعتی سبک محسوب می شود و با داشتن قابلیت‌هایی نظیر تقویم که تاریخ روز ماه و روز هفته را نمایش می‌دهد، داشتن تایمر، آلارم، نور پس‌زمینه و بند استیل و ضد زنگ، با قیمتی مناسب از طرف شرکت کاسیو عرضه شده است تا کسانی که می‌خواهند ساعتی داشته باشند که علاوه بر قابلیت‌های زیادی که دارد قیمت مناسب و پایینی داشته باشد بتوانند آن را انتخاب کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال کالنجی مدل W500 Mswip خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

‎ساعت مچی دیجیتال KALENJI مدل W500M دارای ویژگی های منحصر به فردی است که این ساعت را برای ورزشکاران و دوندگان حرفه ای بسیار کاربردی می کند. ساعت مچی دیجیتال دکتلون مدل W500 دارای تاریخ، زنگ هشدار و تایمر است. تایمر ساعت مدل w500 دارای دقت صدم ثانیه می باشد. ‎این ساعت مچی دیجیتال دارای حالت Training mode بوده و با استفاده از آن می توانید زمان تمرین خود را در 4 زمان مختلف و مجزا تنظیم کنید. به عنوان مثال تایم اول برای گرم کردن، تایم دوم برای فعالیت، تایم سوم برای استراحت، و تایم چهارم برای بازگشت به حالت آرامش. این ساعت توانایی تحمل فشار تا 50 متری زیر آب (5 اتمسفر) را دارد و بدون هیچ نگرانی میتوانید از آن هنگام شنا یا غواصی استفاده کنید. بند W500 به راحتی و بدون نیاز به هیچ ابزاری قابل تعویض می باشد و تنها با حرکت بند در جهت کشویی میتوانید آن را از بدنه ساعت جدا کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شلوار لی به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتالی اسکمی مدل 1303 کد K31 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساعت های دیجیتال اسکمی بدلیل کیفیت و کارآیی بسیار بالا و قیمت مناسب در اغلب کشورها مورد توجه ویژه قرار گرفته اند .دراین میان ساعت اسکمی مدل 1303نیز یکی از مدل های زیبا و با کارآمدی بسیار بالا برای اغلب رده های سنی مناسب می باشد .با قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث با نصب نرم افزار ویژه مربوطه ،می توان از تماس تلفنی و یا پیامک و دیگر رویدادهای تلفن همراه با صدای بوق مطلع شد همچنین مشاهده اطلاعات گام شمار و آمار گام های طی شده در طول روز و یا هفته و ماه یکی دیگر از امکانات آن می باشد.تغذیه ساعت یک عدد باتری 3 ولت با کد 2430 می باشد که از 6 تا 9 ماه دوام دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل AE-1200WHD-1AVDF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معرفی مختصر CASIOتاریخچه ساعت مچی کاسیو به سال های درازی بر می گیرد ساعت مچی کاسیو رو شرکتی به نام کاسیو در سال 1946 تولید کرد که نمونه های دیجیتال ضد آب آن را حتما تا به حال دیده اید. کاسیو شرکت کامپیوتری که سال ۱۹۴۶ بنیان‌گذاری شد و بخش اصلی آن در توکیو است. آوازه این شرکت بیشتر در زمینه ساخت ماشین‌حساب‌ها، وسایل صوتی، رایانه‌های دستی، دوربین‌ها و ابزارهای موسیقی و ساعت مچی است. ساعت های کاسیو امروزه تفاوت بسیار زیادی از نظر نوع و شکل با ساعت مچی های 90 سال پیش این شرکت دارد که می توانید جدید ترین این ساعت ها را در همین سایت خریداری نمایید.کاسیو از  برند های پر طرفدار در ایران میباشد.قیمت مناسب و امکانات فراوان این برند خرید را برای مشتریان شیرین کرده است. این برند که نزدیک به 60 سال در ایران فعالیت کرده است. برند کاسیو با گستره سریع و تنوع بالای خود توانست خانواده های جی شاک ، شین ، بی بی جی ، پروترک ، ادیفایس ، بیساید و… را بسیار توسعه دهد به حدی که هر کدام از این خانواده ها به صورت یک برند خود نمایی میکنند.محصول AE-1200WHD-1AVDF و دیگر محصولات دیجیتال و عقربه دیجیتال  کاسیو با توجه به متریال مناسب ( بند های رزین و استیل ضد زنگ ) و ضد آب بودن کامل (100 متر و 200 متر )متناسب با نوع مدل از قیمت های مناسبی برخوردار می باشد.اکثر محصولات این لاین اسپرت بود و امکانات خاص از جمله ساعت جهانی ، تایمر معکوس ، کرنومتر ، زنگ هشدار ، قطب نما ، دماسنج و… را نیز دارا هستند .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا