مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید مد و پوشاک باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با توجه کردن به این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک می توانید لوازم مد و پوشاک مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کرده و متناسب با بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید. بنابراین تا انتها نیز در این مطلب با مجله اینترنتی نکته خرید همراه شوید.

نکات مهم هنگام خرید مد و پوشاک

  • اندازه‌ها بسته به برند یا حتی دسته خاصی که محصولات در آن ساخته شده‌اند، متفاوت می‌باشد. بنابراین اندازه های دقیق خود را بدانید.
    قبل از اینکه خرید خود را نهایی کرده و به صفحه پرداخت بروید، اندازه‌های خود را با نمودار سایزبندی سایت چک کرده تا به شما کمک کند تا چیزی را که مطابق میل شما است سفارش دهید.
  • نظرات مشتریان اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهند، زیرا آن‌ها دیدگاه واقعی و تجربه خود را در مورد لباس مورد نظر به شما ارائه می‌دهند. نظرات مربوط به سایز، تن‌خور و کیفیت پارچه را بررسی کرده تا ایده بهتری در مورد تناسب یک مورد با اندازه واقعی آن داشته باشید.
  • جنسی که لباس از آن تهیه شده به اندازه سایز آن مهم است. هیچ چیز بدتر از این موضوع نیست که در آخر آن لباسی را که زمان زیادی به آن چشم دوخته‌اید دریافت نموده، و متوجه ‌شوید که پارچه‌اش بی کیفیت است. بنابراین به جنس دقت لازم را داشته باشید.
  • عکس‌ها می‌توانند بسیار فریبنده باشند، پس اگر فرصتی برای دیدن لباسی درحالی که کسی آن را به تن کرده دارید، از آن استفاده کنید.
  • به این نکته توجه داشته باشید که نحوه نمایش رنگ‌ها روی صفحه ممکن است با واقعیت کمی متفاوت باشد و در حالی که باید آماده باشید تا خریدهای خود را با رنگ کمی متفاوت دریافت کنید، اگر رنگ با انتظارات شما فاصله بسیاری داشت، حتما کالا را پس دهید.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک گفته شد؛ می توانید محصول مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه محصولات مد و پوشاک با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز شلوار جین مردانه هومنیتی مدل WYMJE0011 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار جین بگی آبی روشن از برند هومنیتی بهترین افزودنی برای کمد لباس شماست. این شلوار جین بگی با دم پای راسته ترکیبی از استایل ترندی و کلاسیک را همزمان دارد. پارچه این شلوار از جنس جین 100٪ پنبه بدون هیچ گونه کشسانی میباشد و دارای ضخامت و استحکام بسیار بالایی است علیرغم اینکه بسیار راحت و مناسب استفاده مستمر نیز میباشد. بسته شدن این شلوار به وسیله یه دکمه و زیپ به کار رفته در این شلوار جین از برند ژاپنی YKK که با کیفیت ترین برند تولید زیپ در جهان میباشد است. این شلوار جین به اندازه کافی همه کاره است تا مناسب هر موقعیتی باشد. آن را با یک تیشرت زیبای اورسایز و یک کتانی رترو یا کلاسیک استایل ست کنید تا ظاهری تک و منحصر به فرد داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستبند طلا 18 عیار مردانه لیردا مدل اسم امیر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها دستبند های چرم و طلا جز اکسسوری های محبوب بین آقایون شیک پوش می باشد. این دستبند توسط تیم لیرداگلد با متریال چرم طبیعی گاوی و طلای 18 عیار ساخته شده است. طول دستبند 20 سانتیمتر هست و برای مچ دست 14 تا 19.5 سانت (10 سال به بالا) قابل استفاده هست. جعبه بالش دار همراه با کار ارسال می‌گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش طبیعت گردی زنانه کمل مدل آبنوردی کد 6274BP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش حرفه ای زنانه CAMEL مدل 6274Blue/Pink به طور حرفه ای برای طبیعت گردی و آبنوردی طراحی شده است. رویه آن کاملا تنفس پذیر بوده و به راحتی هوا و آب در آن گردش می کند. زیره آن نیز دولایه بوده که لایه بالایی از EVA بسیار نرم و راحت تولید شده و لایه زیرین کاملا ضدلغزش و مستحکم می باشد. کفی این کفش نیز دارای سوراخ بوده که در راستای سوراخ های تعبیه شده در زیره آن است و به راحتی آب را از کفش خار می نماید. کش تنظیم رویه به همراه بند تنظیم در پشت کمک می کند تا شما به راحتی کفش را فیت پای خود تنظیم نمایید. محافظ پنجه در جلو از دیگر ویژگی های این کفش خاص می باشد. قالب این کفش استاندارد می باشد و لطفا هنگام انتخاب سایز به جدول راهنمای سایز موجود در تصاویر محصول دقت نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت مردانه مدل 300CHR001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس رویه کفش بهترین نوع چرم طبیعی گاوی تبریز می باشد . جنس زیره کفش از نوع سوپر لاستیک خارجی ضد لغزش است که مناسب برای پ کمپینگ و کوه نوردی و مخصوصا اسب سواری می باشد . این کفش قابلیت گتر خوری و استفاده در اسب سواری است . رنگ این کفش مشکی ذغالی می باشد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پلیور مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی زنانه فوور مدل 25-2828 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله پشتی فوور مدل 25-2828 دارای رنگ بندی متنوع می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست. از طراحی بسیار زیبای این محصول که بگذریم، در محفظه اصلی کوله یک جیب زیپ دار و دو جیب دیگر برای قرار دادن دفترچه و خودکار وجود دارد. در قسمت جلوی محصول جیب زیپ دار که فضای خوبی برای لوازم از قبیل موبایل و کیف پول دارد وجود دارد و پشت محصول هم یک فضای زیپ دار وجود دارد. این محصول از پارچه پلی استر با کیفیت بالا و مقاوم با روکش نایلونی با چگالی بالا ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است و همچنین ضد آب و قابل شستشو میباشد. تسمه های بند دوشی از نوار پهن با کیفیت استفاده شده است. آستر داخلی این محصول برند فوور بر روی آن قید شده است. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت این کیف از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد. وزن این محصول فوق العاده سبک 550 گرم می باشد. این مدل در دو سایز با ارتفاع های 35 و 42 سانتی متر عرضه میگردد. این محصول سایز بزرگتر و با ارتفاع 42 سانتی متر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستبند طلا 18 عیار بچگانه مدل حرف KDK A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستبند چرم و پلاک طلای 18 عیار طرح‌ پسربچه لیردا، یک هدیه خاص و متفاوت و اختصاصی شده برای فرزند کوچک شماست. این دستبند بچه گانه حرف A، با حکاکی طرح پسربچه، یک کادو شیک و اسپرت برای کودکان 1 تا 8 سال می باشد که با داشتن بند قابل سایز تا سالهای سال می تواند استفاده شود. اسم و طرح، روی پلاک طلا حکاکی شده و به هیچ عنوان پاک نمی شود. سطح پلاک طلا مات است تا در دست بچه ها که همیشه در حال فعالیتند، دچار خط و خش نشود. جنس چرم از جنس کاملا طبیعی و بدون هیچگونه حساسیت می باشد. دستبند همراه با جعبه خدمت شما ارسال می‌گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش کوهنوردی چرم عطارد مدل چرم طبیعی کد SHK05 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهمترین تمایز کفش کوهنوردی و طبیعت گردی سه فصل برند چرم عطارد با سایر برندها استفاده از چرم طبیعی گاوی با تکنولوژی ضد آب ایتالیایی در رویه کفش است که این کفش را نسبت به سایز کفشهای کوهنوری خاص میکند. دیگر ویژگی اختصاصی آن کفی طبی داخل کفش است که با فوم سرد تولید شده است که دوام بسیار بالایی دارد، همچنین زیره کفش TPU میباشد که از ویژگی های آن ضد لغزش بودن ، جذب شوکهای وارده از زمین و مقاوم در برابر سایش از بارزترین ویژگی های آن میباشد. با توجه به استفاده از چرم طبیعی گاوی برند عطارد در تولید این کفش ، پای شما در کفش تنفس طبیعی دارد. همچنین در تولید این کفش از تکنولوژی تزریق مستقیم استفاده شده است. وزن هر جفت کفش در کوچکترین سایز 38 حدود 1080 گرم و در بزرگترین سایز 47 معادل 1550 گرم است. برند چرم عطارد با استفاده از تجربه و دانش چندین ساله ی تولید کفش های (مجلسی ، روزمره ، اسپرت) تمام چرم طبیعی گاوی این کفش را تولید کرده تا تمایز کفش کوهنوردی چرم طبیعی گاوی را لمس کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اوماکس مدل OJSB003N012 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند ساعت اوماکس تمامی پارامترهای یک کالای مشتری پسند را داراست. برندی بین‌المللی دارای تاریخ و فلسفه، طراحی زیبا، قیمتی مقرون به صرفه، کیفیت فنی عالی به طوری که با برندهایی با چند برابر خود برابری می‌کند، شبکه خدمات پس از فروش بسیار حرفه‌ای، متعهد و مشتری مدار که مشتری را جزئی از خانواده خود می‌داند. به همین دلیل در این سال‌ها برند ساعت اوماکس موفق به جذب سهم قابل توجهی از بازار ساعت ایران و جهان نسبت به رقبای خود شده است. کلکسیون یونیورسال اوماکس بر مبنای سه شاخص کیفیت استاندارد، تنوع مدل بالا و قیمتهای اقتصادی، طراحی و تولید شده است و به همین دلیل توانسته است مورد استقبال طیف وسیعی از مصرف کنندگان از اقشار مختلف قراربگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه برشکا مدل Contrast trainers with denim details 2024 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سایز 37 و 38 این کفش به ترتیب اندازه پای ‌24 و 24.6 سانتی متری است کفی نرم و راحتی دارد لطفا جهت خرید راهنمای سایز را مطالعه فرمایید تا دچار مشکل و مرجوعی‌نشوید این کتونی طراحی فوق العاه زیبایی دارد و برای استایل های اسپرت و کلاسیک مناسب می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گردنبند طلا 18 عیار زنانه مدل زنجیر با پلاک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گردنبند طلا زرد مدل زنجیر با پلاک از طلای 18 عیار استاندارد ساخته شده است . این گردنبند ساده و اسپرت مناسب ساده پسندان طلا می باشد . این گردنبند شامل یک پلاک و زنجیر جدا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت مردانه اچ اند ام مدل 40951 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سویشرت مردانه اچ اند ام از سری خاص DEVIDED با رنگ طوسی روشن ملانژ گزینه مناسبی برای پاییز و زمستان خواهد بود. این سویشرت از بدنه دورس ضخیم با کیفیت بسیار بالا و آستین های پلی استر تشکیل شده است. علاوه بر دو جیب جانبی، یک جیب زیپی روی آستین دارد و دارای تکه‌دوزی جسب پارچه‌ای (ولکرو) بر روی یکی از آستین‌ها می باشد. تن خور آن کمی آزاد است و انتهای سرآستین‌ها و دور یقه و انتهای سویشرت کشباف است. آستر نرم دارد و به دلیل مدل خاص خود بسیار پرطرفدار می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن کوهنوردی مردانه کلمبیا مدل II Fleece Interchange J خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلمبیا یک شرکت طراح و توسعه لباس های اسپرت می باشد که لباس های اسپرت، کفش، هدبند، شال، وسایل کمپ، اسکی و … تولید می کند . در سال 1938 توسط Paul Lamfrom تشکیل گردید . مجموعه تکنولوژی های شرکت کلمبیا که در طیف گسترده ای از محصولات خود ارائه کرده است را در زیر به معرفی تکنولوژی OMNI TECH میپردازیم : فن آوری سه لایه که ضدآب با قابلیت تنفس مقاوم در برابر گرد و خاک است. بیشترین خاصیت ضد آب آن مربوط به لایه دوم است. لایه سوم به انتقال گرما و رطوبت به بیرون از طریق لایه های دیگر کمک می کند. تکنولوژی کلمبیا یک سیستم حفاظتی چند لایه در برابر آب است. طوری طراحی شده که از نفوذ مواد و جرم های بیرونی به داخل جلوگیری کند. در عین حال این امکان را میدهد که رطوبت و گرمای درونی به راحتی به سطح انتقال داده شود..

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن مردانه دفکتو مدل I8044AZ.18WN.BK27 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند دفکتو کار خود را در سال 2003 آغاز کرد و اولین شعبه فروشگاهی خود را در سال 2004 در شهر استانبول راه اندازی کرد.از دیر باز در ترکیه بازار های رقابتی بسیاری در کنار هم فعالیت می کنند و رقابت با آن ها کار بسیار دشواری است. در این میان تنها برندی ماندگار خواهد بود که بتواند با ایده های خلاقانه و به روز، مشتریان خود را افزایش دهد. دفکتو به عنوان یکی از برند های مطرح صنعت مد و پوشاک ترکیه در دنیا شناخته می‌شود،این برند دارای بیش از 300 شعبه در کشور ترکیه و 16 شعبه در سراسر جهان می باشد. دفکتو توانسته است با در انتخاب طرح های ساده ولی شیک حرفی برای گفتن داشته باشد. راحتی و زیبایی در این برند باعث شده است تا محبوبیت زیادی در بین مردم ترکیه و دیگر کشورها پیدا کند. این کاپشن مردانه دفکتو با طراحی خاص یکی از محصولات این برند می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن مردانه مدل on073 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک کاپشن بسیار باکیفیت که از جنس و دوخت بسیار خوبی برخوردار است . جنس داخل کاپشن از مخمل است که بسیار نرم و لطیف میباشد . داخل کاپشن دارای یک جیب میباشد و همچنین یک جیب در کنار چپ و یک جبیب در کنار راست .در سرآستین‌های این کاپشن از کش‌ مچ مخفی جهت جلوگیری از نفوذ سرما استفاده شده است .استایل جدید و خوش فرم از دیگر ویژگیهای این کاپشن میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه کد 1025 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کفش راحت مخصوص پیاده روی بوده با توجه به زیره ی مرغوب این کفش برای پیاده روی بسیار نرم راحت بوده.این محصول از بهترین مواد اولیه رویه و زیره تولید شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کپ مدل بیسبالی پشت تور خرید
اطلاعات بیشتر . . .
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه مدل N-13 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم تنه ورزشی نانو تن پوش تولید شده از الیاف پلی آمید ( 92% ) و الاستین ( 8% ) می باشد .x این محصول کشی و جذب می باشد و به دلیل ذرات نقره موجود در نخ این الیاف ( در زمان ذوب ریسی در دمای 250 درجه سانتی گراد ذرات نقره به الیاف آغشته گردیده ) جریان خون بدن را بالا برده x مناسب برای سایزهای 75 تا 90x ضد حساسیت، ضد بو، ضد قارچ، ضد باکتری با ماندگاری دائم خواص حتی پس از دهها بار شستشو با آب جوش و مواد شویندهx این الیاف بعد از کش آمدن به حالت اولیه ی خود باز می گردند و نسبت به دیگر الیاف سریع تر خشک می شوند‏. الیاف پلی آمید )‏Polyamide‏( از انواع نخ های نایلونی تشکیل شده اند‏‏.‏‏ ترکیب این الیاف با پنبه موجب افزایش استحکام پارچه و خاصیت جذب رطوبت مناسب در شرایط گرم و سرد، باعث ایجاد دمای متعادل و مطلوب بدن می شود‏‏.‏‏ الیاف پلی آمید لطیف، سبک، بادوام، ضد آلرژی و ضد چروک هستند‏‏.‏‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن زنانه کد 4012 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا پس ساعت ها و بررسی دقیق توسط طراحان ما بروی کاغذ آمده است و سپس بر اساس سلیقه مورد نیاز بازار نسبت به تهیه و انتخاب پارچه آن اقدام شده است. پیراهن های این مجموعه بصورت تک به تک و با دقت فراوان دوزندگان ما ، دوخته شده است و پس از بررسی کیفیت آن به دست شما مشتری گرانقدر میرسد. لازم به ذکر است قبل از ارسال؛ کالای مورد نظر شما توسط دستگاه بخار ضدعفونی سپس ،وکیوم و برای شما ارسال میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تونیک زنانه مدل مروارید 05 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با عرض سلام و احترام. شومیز مورد نظر از پارچه با کیفیت کرپ حریر تهیه و تولید شده است که به هیچ عنوان آبرفت و رنگدهی ندارد.بروی این لباس از نگین های پرسی استفاده شده است که مقاوم در برابر شستشو می باشد. پارچه این محصول قابلیت کشسانی ندارد.مناسب فصل های بهار و تابستان می باشد. کیفیت را از ما بخواهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش پیاده روی مدل 686 کد BL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه بانوان و آقایان برای فعالیت های مختلف روزمره از کتانی استفاده می کنند. علت استفاده بیشتر از کتانی راحتی ، تنوع بالا رنگ، مدل و فشار کمتر روی پا می باشد. مدل 686 کد BL با توجه به استفاده از دوخت اشتروبل (دوخته شدن رویه کفش وآستر داخل به کفی انعطاف پذیر )قابلیت انعطاف پذیری و نرمی فوق العاده ای دارد همچنین این نوع دوخت باعث افزایش کیفیت و ماندگاری می شود. متریال استفاده شده بیاله خارجی با کیفیت می باشد. در این کتانی از کفی سه بعدی با کیفیتی استفاده شده که راحتی و نرمی خاصی برای شما به ارمغان می آورد و می توانید ساعت های زیادی از این کتانی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه کد A-SE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش عروسکی زنانه کد A-SE از کفش های تولید داخل بوده که در تولید آن از مواد اولیه ی مناسبی استفاده شده است. جنس رویه کفش از چرم مصنوعی است و زیره ی آن از پی وی سی کار شده است. در دیواره های داخلی کفش برخلاف برخی کفش ها که با آسترهای سوزنی پوشانده می شوند استفاده نشده است، زیرا این آسترها بیشتر در تولید کیف ها متداول هستند و دوامی که محفظه ی داخلی کفش ها به آن نیاز دارد را ندارند. جنس داخلی این کفش از همان چرمهای مصنوعی مورد استفاده در تولید کفش ها کار شده است که دوام داخل کار و زیبایی آنرا دو چندان می کند که برای کمک به این زیبایی چرم طرحدار انتخاب گردیده است. کفی کفش نیز از همان چرم بوده و آرم تزئینی داخل کفش نیز با استفاده از لیزر بر روی آن حک شده است. که این نیز وجه تمایزی است نسبت به دیگر کفش هایی که طرح داخلی آنها به صورت برچسبی یا مهر و ... کار شده است و بر اثر مدت استفاده ی کمی از روی آنها پاک شده و از بین می روند. حکاکی های لیزری فاقد اینگونه ایرادها بوده و علاوه بر زیبایی بیشتر، دارای ماندگاری دائمی نیز هستند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا