مد و پوشاک

نکات مهم خرید شلوارک مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید شلوارک مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

آقایان به طور کلی در خانه تمایل به استفاده از لباس راحتی دارند، البته این مورد فقط در مورد مردان صدق نمی‌کند و خانم‌ها هم به پوشش راحت در خانه تمایل زیادی دارند. روی سخن مطلب پیش روی شما در مورد شلوارک مردانه می‌باشد که می‌توانید آن را در خانه و یا در مهمانی‌های غیر رسمی به تن کنید.هنگام پوشیدن این شلوارک‌ها بسیار احساس راحتی خواهید کرد و می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را به آسانی انجام دهید. جالب است بدانید که مردان خارجی برای بیرون از منزل هم این پوشش را مورد استفاده قرار می‌دهند، حال آن که آقایان ایرانی در مهمانی های دوستانه و در منزل شخصی خودشان می‌توانند شلوارک مردانه را مورد استفاده قرار دهند. اگر شما عزیزان هم به فکر راحتی در منزل هستید و تاکنون شلوارک باکیفیتی را خریداری نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به خرید آن اقدام نمایید. این پوشش برای فصول گرم سال هم مناسب می‌باشد، چون هنگام استفاده کل پا پوشیده نمی‌شود و قسمت پایین آن در معرض هوای آزاد قرار خواهد گرفت. در نتیجه اگر تصمیم به خرید شلوارک گرفته‌اید، پیشنهاد ما به شما این است که ادامه‌ی این راهنمای خرید شلوارک مردانه را بخوانید تا با نکات مهم و کاربردی که حین خرید آن باید مورد توجه قرار دهید، آشنا شوید. پس در ادامه لطفا با ما همراه باشید.

انواع شلوارک مردانه

شلوارک‌های مردانه معمولا در دو نوع شلوارک‌های معمولی و شلوارک‌های ورزشی موجودند. شلوارک‌های مردانه معمولی معمولا از جنس نخ و کتان هستند که برای استفاده روزمره مناسب باشند. البته گفتنی است که ممکن است قیمت آنها کمی بیشتر از شلوارهای معمولی باشد. این در همه جای دنیا مرسوم است. نوع دیگر شلوارک که نام برده شده شلوارکهای مردانه ورزشی هستند. این شلوارک‌ها معمولا کشی و منعطف هستند. زیرا برای ورزش از آنها استفاده می‌شود و باید فرد در آن احساس راحتی کند و گردش هوا نیز در آن صورت گیرد. اما شلوارک‌ها از لحاظ جنس به پنبه‌ای، کتانی، نخی (شامل جین هم می‌شود) و ورزشی تقسیم‌بندی شده‌اند. آقایان عزیز به راحتی می‌توانند این شلوارک‌ها را با انواع تی شرت‌ها و پولوشرتها ست نمایند. استایل جذابی خواهد شد.

انواع جنس شلوارک مردانه

شلوارک های نخی

جنس به کار رفته در پارچه این نوع شلوارک ها از نوع نخ می باشد. در خرید شلوارک مردانه نخی این موضوع را باید مد نظر داشت که بیشتر در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد و مورد استفاده آن در منزل می باشد. این نوع شلوارک ها به راحتی قابل شستشو می باشد و قیمت آن هم به نسبت بقیه شلوارک‌های مردانه پایین تر و دارای طرح‌های زیادی می باشند.

شلوارک های کتان

در خرید شلوارک مردانه کتان باید این موضوع را دانست که جنس این نوع شلوارک نسبت به شلوارک‌های نخی ضخیم‌تر می‌باشند و به همین دلیل قیمت آن‌ها بالاتر است، این نوع شلوارک نسبت به شلوارک‌های نخی زیباتر می باشد که این زیبایی را جیب هایی که در آن تعبیه کرده اند بیشتر نموده است. می توان از این شلوارک‌ها در مهمانی‌های صمیمی استفاده کرد.

شلوارک‌های ورزشی

این نوع از شلوارک همانطور که در بالا گفته شد به دلیل جنسی که دارد برای ورزش کردن مناسب می‌باشد. در خرید شلوارک مردانه ورزشی باید دقت کنیم که نمی توان آن را برای مهمانی استفاده کرد. دلیل اینکه این شلوارک ها را برای ورزش کردن استفاده می‌کنند این است که عرق حاصل از ورزش کردن را به خود جذب می‌کنند.

شلوارک پنبه‌ای

جنس این نوع از شلوارک‌ها از نوع پنبه می‌باشد و جنس نرم و لطیفی دارد، این نوع از شلوارک ها معمولاً برای خواب و استراحت کردن مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم هنگام خرید شلوارک مردانه

نوع شلوارک مردانه

در ابتدای امر به تعیین نوع شلوارک مردانه خود بپردازید. همان‌طور که می‌دانید فارغ از تناسب این پوشش برای خانم‌ها و آقایان، در مجموع ما با دو نوع شلوارک مواجه هستیم.

یکی از آن‌ها مدل‌های مخصوص ورزش هستند و دیگری مدل‌هایی می‌باشند که می‌توان از آن‌ها به صورت روزانه بهره‌گیری نمود.

انواع ورزشی این دسته از لباس‌ها معمولاً از جنس پلی‌استر با قابلیت تنفس پذیری و هم‌چنین میزان انعطاف مناسب تولید می‌شوند. این ویژگی به ورزشکار امکان می‌دهد که بدون هیچ مشکلی برای انجام تمرینات مختلف ورزشی از شلوارک استفاده نماید. اما مدل‌های ساده و روزمره به خاطر ساختار ظاهری خود هم قابلیت استفاده در داخل خانه را دارند و هم می‌توانند گزینه مناسبی با توجه به سبک و سیاق خود برای پوشیدن در محیط‌های خارج از منزل باشند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پلیور و ژاکت زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

سایز شلوارک مردانه

نکته دوم برای انتخاب شلوارک مردانه توجه به تناسب سایزی آن با اندازه دور کمر و همین‌طور نیم تنه پایینی شما می‌باشد. برای این منظور توصیه می‌کنیم به میزان بلندی شلوارک و اینکه پاچه‌ها و انتهای آن تا بالای زانو، روی زانو و حتی زیر زانوی شما آقایان عزیز قرار می‌گیرید، نیز توجه داشته باشید. فراموش نکنید که ران‌های شما نباید در لِنگ‌های شلوارک گیر کند و اگر چنین است، بایستی یک سایز بزرگ‌تر را برای خود تهیه نمایید.

جنس شلوارک مردانه

فاکتور مهم بعدی برای انتخاب و خرید شلوارک مردانه توجه به جنس آن و کیفیت دوخت انجام شده روی لباس خصوصاً در قسمت میان پایی (خشتک) می‌باشد. لطافت جنس شلوارک را نباید از نظر دور داشت، ضمن اینکه تناسب جنس با فصل استفاده از آن نیز مهم و قابل توجه است. برای مثال اگر قرار است این لباس را در فصل تابستان بپوشید، بهترین گزینه برای شما شلوارک‌های نخی هستند و برای زمستان می‌توانید از مدل‌های پنبه‌ای و کتان استفاده نمایید. البته این موارد در خصوص شلوارک‌های معمولی صدق می‌کند، اگر مدل انتخابی شما شلوارک ورزشی است حتماً جنس آن باید از پلی‌استر‌ با کیفیت دوختِ بالا باشد.

نحوه بسته شدن شلوارک

اینکه شلوارک انتخابی شما چگونه بسته شود نیز از دیگر نکات مهمی است که در خرید خود حتماً باید به آن توجه لازم را معطوف نمایید. اغلب شلوارک‌ها به صورت کشی هستند که به راحتی و بدون ایجاد فشار روی کمر آقایان قرار گرفته و بسته می‌شوند.

با این حال مدل‌های دیگری نیز در بازار یافت می‌شوند که به شکل بندی، دکمه‌ای و یا زیپی بسته می‌شوند. آنچه در مورد نحوه بسته شدنِ یک شلوارک مهم است احساس راحتی شما هنگام استفاده از آن است.

ما در اینجا به شما دوستان همراه توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید از شلوارک خود در زمینه‌های ورزشی استفاده نماید، بهترین گزینه برای شما خرید مدل‌های بندی است تا بتوانید شلوارک را به واسطه بند آن به خوبی بر روی کمرتان محکم ببندید.

رنگ و طرح شلوارک مردانه

شاید برخی تصور کنند رنگ و طرح این مدل لباس خیلی اهمیت ندارد، اما بهتر است بدانید که یکی فاکتور مهم در خرید شلوارک مردانه توجه به رنگ و طرح آن می‌باشد. اگر می‌خواهید از نوع ورزشی شلوارک استفاده نمایید توصیه می‌کنیم که در اندیشه خرید مدل‌هایی با طرح‌های فانتزی و رنگارنگ باشید. اما اگر هدفتان از پوشیدن آن‌ها حضور در عرصه‌های رسمی‌تر و غیر ورزشی می‌باشد، بهتر است در پی خرید مدل‌هایی باشید که فاقد طرح های فانتزی هستند و معمولاً نیز تک رنگ یا نهایتاً در دو رنگ تولید می‌شوند. ناگفته نماند با توجه به ناحیه تعرق در قسمت‌های داخل ران شلوارک و یا کمرآن، بهتر است برای عدم نمایش شوره و سفیدک بر روی شلوارکتان خرید مدل‌هایی با رنگ روشن را در اولویت استفاده قرار دهید.

جیب دار بودن و یا نبودن شلوارک مردانه

اینکه شلوارک مردانه شما دارای جیب در قسمت پشت یا جلو باشد یا اینکه اساساً فاقد هر نوع جیب باشد، موضوعی است که به نظر، علاقه و سلیقه شخصی خودتان بستگی دارد. با این اوصاف اگر می‌خواهید از شلوارک خود در تایم ورزشی استفاده کنید، بهتر است بدون جیب باشد. این در حالی است که شلوارک‌های معمولی و غیر ورزشی معمولاً دارای تعدادی جیب برای قرار دادن دستمال، کلید، گوشی موبایل، کیف پول و … می‌باشند، لزوماً هنگام خرید به این موضوع توجه کنید.

قیمت شلوارک مردانه

آنچه در وصف شلوارک مردانه در این مبحث از نظرتان گذشت در واقع به نوعی قیمت لباس را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد، البته در این میان نقش نام و برند تولید کننده را هم نباید از نظر دور داشت. اما یادآوری یک نکته مهم خالی از لطف نیست و آن‌هم توجه به نحوه شستن شلوارک بر اساس جنس پارچه‌ای که برای دوخت و تولید آن به کار رفته است، می‌باشد.

نحوه شست‌و‌شوی شلوارک مردانه

  • وقتی که قصد شستن شلوارک را دارید، آن را پشت‌ و رو بشویید تا در اثر شستن رنگ آن تغییر نیابد.
  • از شست ‌و شوی شلوارک با سایر لباس‌های رنگی جدا بپرهیزید، چون ممکن است رنگ را به یکدیگر پس دهند.
  • بعد از هر بار شستن شلوارک آن را جلوی نور مستقیم خورشید پهن نکنید، چون نور خورشید باعث می‌شود شلوار رنگ ببازد.
  • حتی‌الامکان سعی کنید شلوارک را با ماشین لباسشویی نشویید و برای شستن آن از دست‌ها کمک بگیرید. چون این کار باعث می‌شود، شلوارک شما طول عمر بیشتری داشته باشد.
  • اگر شلوارک شما از نوعِ جیب دار می‌باشد، حتما قبل از شستن آن، جیب‌ها را به خوبی بررسی نمایید تا مبادا دستمال کاغذی، کارت اعتباری، پول و… درون جیب شلوارک باشد.
  • برخی از جنس شلوارک‌ها مانند جنس نخی، کسر آب دارند، پس سعی کنید شلوارکی را خریداری کنید که به لحاظ قدی مقداری به شما بلند باشد تا در صورت کسر آب خیلی کوتاه نشود.
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن دخترانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید شلوارک مردانه گفته شد، می توانید شلوارک مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شلوارک مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز شلوارک مردانه سرف اوشن مدل 70 رنگ نوک مدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوارک‌های کتان Surfocean از اعلاترین و مرغوبترین الیاف کتان تولید شده‌اند. تراکم بافت این محصول بالا بوده و با محصولات کتان مشابه قابل قیاس نیست. این شلوارک دو جیب معمولی و دو جیب دکمه دار در بغل خود دارد، پشت کار نیز همانند تصویر یک جیب دکمه‌دار کار شده است. برای تجربه بهتر و استفاده درست از محصول قبل از خرید جدول سایز موجود در اسلاید تصاویر را مشاهده فرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوارک مردانه مدل SB-5824 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روز ها شلوارک مردانه در پوشش و استایل آقایان بیش از پیش طرفدار پیدا کرده است. این محصول 5824 یک شلوارک کژوال و راحت است. جنس این شلوارک از پارچه ی نخی است. این جنس برای تولید لباس های تابستانه از جمله شلوارک ها بسیار مناسب است. شلوارک مردانه 5824 دارای دو جیب در جلو و دو جیب در عقب است. کمر این محصول کشی است و با دکمه و زیپ بسته می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوارک مردانه آی ان سی مدل PLUM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال شلوارکی باکیفیت و درعین‌حال راحت هستید، این مدل گزینه خوبی برای شما است. استفاده از این نوع شلوارک‌های کتان این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است و خرید این نوع لباس می‌تواند گزینه‌ای خوب برای عزیزانتان باشد. شلوارک مردانه اینک ( INC ) مدل PLUM شلواری تهیه شده از کتان است و بسیار رنگ جذاب و خوش‌رنگی دارد. این شلوارک مردانه با زیب و دکمه بسته می‌شود و مناسب استفاده روزمره یا سواحل و ... است. استفاده از این نوع شلوارک‌های مردانه در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است. جنس خوب این نوع لباس‌ها که مستقیماً با پوست ما به‌خصوص در فصل گرما در ارتباط هستند بسیار اهمیت دارد، چراکه ضروری است که افراد در هنگام استراحت خود لباسی راحت و لطیف بپوشند تا خستگی روز و لباس‌های سخت روزمره را از تن آن‌ها به در کرده و برایشان دست و پاگیر نباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوارک مردانه لیورجی مدل لینن کد 8001165 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوارک مردانه لیورجی مدل لینن آمیخته ای از 45درصد نخ و پنبه و 55 درصد لینن می باشد و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است سایزبندی این لباس بر اساس سایزهای اروپایی یورو ( EUR ) می باشد و نوع استایل اصلی در عکس ها نشات دهنده جذب یا آزاد و یا بلند و کوتاه بودن لباس است در کل سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید. به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید . حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید.لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید . این شلوارک زیبا را بپوشید و از زندگی لذت ببرید ...

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا